Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Balceram septiņas minūtes, "Senators" pārtrauc zaudējumu sēriju

Andrejs Siliņš

Balceram septiņas minūtes, "Senators" pārtrauc zaudējumu sēriju
Rūdolfs Balcers (#38) ar komandas biedriem. Foto: AFP / Scanpix

Rūdolfa Balcera pārstāvētā Otavas "Senators" naktī uz ceturtdienu Nacionālajā hokeja līgā (NHL) pārtrauca astoņu zaudējumu sēriju, ar rezultātu 2:1 pagarinājumā izbraukuma spēlē pārspējot Anaheimas "Ducks".

Rūdolfs Balcers aizvadīja savu trešo spēli NHL karjerā, laukumā pavadot sešas minūtes un 45 sekundes. 21 gadu vecais uzbrucējs spēles protokolā atzīmējās ar vienu bloķētu metienu, mača septītajā minūtē neļaujot līdz vārtiem nonākt "Ducks" uzbrucēja Hampusa Lindholma raidītajai ripai.

Cits "Ducks" zviedru uzbrucējs Jakobs Silfverbergs spēles devītajā minūtē izvirzīja mājiniekus vadībā, un Anaheima turējās priekšā lielāko spēles daļu, taču pēdējās trešdaļas vidū Bobijs Raiens ar saviem astotajiem vārtiem sezonā atjaunoja uz tablo neizšķirtu - 1:1. Spēles uzvarētājs tika noskaidrots pagarinājumā - pusotru minūti pēc tā sākuma Kolins Vaits atnesa uzvaru viesiem no Otavas, izraujot panākumu ar 2:1.

Līdz ar to "Senators" izcīnīja pirmo uzvaru kopš 18. decembra un pārtrauca astoņu zaudējumu sēriju. Šobrīd ir labi priekšnosacījumi, lai uzsāktu vismaz mini uzvaru sēriju, jo nākamais mačs jāaizvada Losandželosā pret Rietumu konferences pastarīti "Kings". Trīs izbraukuma spēļu sērija pēc tam tiks noslēgta Sanhosē, kur jau krietni cietāks rieksts - viena no Rietumu augšgala komandām "Sharks".

Papildlaiks šonakt bija nepieciešams vēl vienā mačā - Nešvilas "Predators" izcīnīja trešo panākumu pēc kārtas, ar 4:3 viesos pieveicot Čikāgas "Blackhawks". Divus vārtus uzvarētāju rindās guva nesen pēc savainojuma sastāvā atgriezies Filips Fošberjs, tostarp uzvaru nesošos precīzi 60 sekundes pēc papildlaika sākšanās. Nešvilai šī bija trešā uzvara četrās pēc kārtas aizvadītajās izbraukumu spēlēs. Priekšā vēl divi mači viesos pēc kārtas - Kolumbusā un Karolīnā.

Rietumu konferences līdervienība Kalgari "Flames" ar 5:3 savā laukumā apspēlēja Kolorado "Avalanche", izcīnot trešo uzvaru pēc kārtas. "Avs" pirmajā trešdaļā atspēlēja divu vārtu deficītu, taču Elīass Lindholms ar saviem 21. vārtiem sezonā otrās trešdaļas 13. minūtē vairākumā vēlreiz izvirzīja vadībā "Flames". Šoreiz "Avalanche" vairs neatguvās, pēdējās trešdaļas vidū ielaižot vēl vienus vārtus. Tiesa, pēdējā spēles minūtē viesi vienus vārtus atguva, teorētiski atjaunojot intrigu, tomēr pašā izskaņā atspēlēšanās mēģinājumu izjauca Metjū Tkačuka vārtu guvums, kas desmit sekundes pirms beigām pielika punktu mačam.

NHL regulārā sezona, 10. janvāris

SpēleRezultāts
Flames - Predators5:3
Ducks - Senators1:2 P
Blackhawks - Predators3:4 P
1 2 49 komentāri

  -4 [+] [-]

, 2019-01-10 09:27, pirms 6 gadiem
Fantastiski daudz spēlēja! Ļoti daudz var izdarīt pa tik lielu spēles laiku😟

P.S. Pat Nick Paul nospēlēja vairāk ar savu traki labo statistiku

  +7 [+] [-]

, 2019-01-10 09:50, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Fantastiski daudz spēlēja! Ļoti daudz var izdarīt pa tik lielu spēles laiku😟

P.S. Pat Nick Paul nospēlēja vairāk ar savu traki labo statistiku
Nikam citi uzdevumi. Viņš nekad nebūs pirmās vijoles spēlētājs, nekad neizcelsies ar statistiku, kura gāzīs kalnus. Viņa ceļš ir spēka uzbrucējs, jeb grinders pa 4 maiņu. Fiziski viņš ir gatavāks, tāpēc, arī uz spēles beigām, kad vajag aktīvi aizstāvēties dabūja spēles laiku.

Kas attiecas uz Balceru, grūti saprast trenera skatījumu, kā iedot iespēlēties jaunajam. Viena lieta, kas jāņem vērā, trenera krēsls nav stabils īsti nekad, ja vien Tu neesi Bebkoks, un it sevišķi situācijā, kad Tava komanda visu laiku zaudē.. Līdz ar to, saprotams, kāpēc treneris neuzticās spēlētājam, kurš ir zaļknābis uz NHL fona un dod minūtes tiem, kuriem ir pieredze, jo bez darba taču negrib palikt, taču..

Palasot arī visādu Sens hokeja apskatnieku komentārus, arī viņi neizprot Balcera iespēlēšanu. Skaidrs, ka gandrīz katram spēlētājam uz pieres ir rakstīts, kas viņš ir un kam viņš domāts. To saprot arī Balcera gadījumā, viņš ir spēlēs veidotājs, vārtu guvējs. Arī sens apskatnieki nesaprot, kāda jēga ir marinēt tās 6-7 minūtes viņu uz laukuma, nedodot jaunajam pārliecību par saviem spēkiem, neļaujot parādīt, ka no viņa var būt spēlētājs. Tad labāk saukt tos pašus Rodevaldus un Paulus, kuri šādai manierei arī ir domāti un augstāk neuzkāps.

Tas vai Balcers kļūs par NHL vadošo maiņu spēlētāju vai nē, ir no paša un veiksmīgas apstākļu sakritības atkarīgs, taču, lai to pārbaudītu, ir jādod minūtes spēlēt.

Ar šo negribu pateikt, ka Balcers ir "kārtējais ZA treneru upuris", nebūt nē. Gribu pateikt, ka ir mazliet neizprotama trenera maniere un iemesls, kāpēc Balcers ir šobrīd tur NHL.

     [+] [-]

, 2019-01-10 09:59, pirms 6 gadiem
zata rakstīja: Nikam citi uzdevumi. Viņš nekad nebūs pirmās vijoles spēlētājs, nekad neizcelsies ar statistiku, kura gāzīs kalnus. Viņa ceļš ir spēka uzbrucējs, jeb grinders pa 4 maiņu. Fiziski viņš ir gatavāks, tāpēc, arī uz spēles beigām, kad vajag aktīvi aizstāvēties dabūja spēles laiku.

Kas attiecas uz Balceru, grūti saprast trenera skatījumu, kā iedot iespēlēties jaunajam. Viena lieta, kas jāņem vērā, trenera krēsls nav stabils īsti nekad, ja vien Tu neesi Bebkoks, un it sevišķi situācijā, kad Tava komanda visu laiku zaudē.. Līdz ar to, saprotams, kāpēc treneris neuzticās spēlētājam, kurš ir zaļknābis uz NHL fona un dod minūtes tiem, kuriem ir pieredze, jo bez darba taču negrib palikt, taču..

Palasot arī visādu Sens hokeja apskatnieku komentārus, arī viņi neizprot Balcera iespēlēšanu. Skaidrs, ka gandrīz katram spēlētājam uz pieres ir rakstīts, kas viņš ir un kam viņš domāts. To saprot arī Balcera gadījumā, viņš ir spēlēs veidotājs, vārtu guvējs. Arī sens apskatnieki nesaprot, kāda jēga ir marinēt tās 6-7 minūtes viņu uz laukuma, nedodot jaunajam pārliecību par saviem spēkiem, neļaujot parādīt, ka no viņa var būt spēlētājs. Tad labāk saukt tos pašus Rodevaldus un Paulus, kuri šādai manierei arī ir domāti un augstāk neuzkāps.

Tas vai Balcers kļūs par NHL vadošo maiņu spēlētāju vai nē, ir no paša un veiksmīgas apstākļu sakritības atkarīgs, taču, lai to pārbaudītu, ir jādod minūtes spēlēt.

Ar šo negribu pateikt, ka Balcers ir "kārtējais ZA treneru upuris", nebūt nē. Gribu pateikt, ka ir mazliet neizprotama trenera maniere un iemesls, kāpēc Balcers ir šobrīd tur NHL.
Principā jā, arī treneris slavē Balceru, taču kad laiks pienāk pie spēles, čuš vien ir. Negribu teikt, ka Bušērs ir slikts vai nepārliecināts par sevi, taču skatoties citu NHL komandu spēles, neredzu tik lielu lomu atvēlam līderiem (manuprāt, pārāk lielu), iespējams tas ir saistīts ar sliktajiem rezultātiem un viņa bailēm tikt atlaistam..

Domāju, ka Balcera laiks vēl pienāks, taču galvenais, lai tam notic gan Balcers pats, gan arī treneri, ka viņš var būt lietderīgs vairākumā un spēlēt vadošās lomas, bet ne čekeru lomu

  +1 [+] [-]

, 2019-01-10 10:18, pirms 6 gadiem
zata rakstīja: Ar šo negribu pateikt, ka Balcers ir "kārtējais ZA treneru upuris", nebūt nē. Gribu pateikt, ka ir mazliet neizprotama trenera maniere un iemesls, kāpēc Balcers ir šobrīd tur NHL.
Tu ar Raivo nemaz nepieļaujat domu, ka ZA sastāvu un arī trenerus nosaka tomēr ģenerālmenedžeris nevis kāds cits kā daudz kur krievu līgas klubus notiek?
Un treneris te galīgi nav nekāds iemesls, ka Balcers ir izsaukts uz augšu un trenera manieres varbūt pilnīgi saprotamas attiecībā uz Balcera spēles laiku?

  +1 [+] [-]

, 2019-01-10 10:44, pirms 6 gadiem
Amerika, cukurs ne tikai kolā... ausīs visiem pēc kārtas! Tikai goli šajās mazajās minūtēs var izlauz ceļu uz ko vairāk...
Tā ir eiropieša realitāte, ja vien neesi super tehnisks, ātrs utt...
Nosūtot pat uz AHL, turpinās liet, kā mums Tevi vajag! Karsums, Daugaviņš, Ķēniņš, Gudis... viņi visi var pastāstīt, kā ir dzīvot ilūzijās...

  +1 [+] [-]

, 2019-01-10 10:46, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tu ar Raivo nemaz nepieļaujat domu, ka ZA sastāvu un arī trenerus nosaka tomēr ģenerālmenedžeris nevis kāds cits kā daudz kur krievu līgas klubus notiek?
Un treneris te galīgi nav nekāds iemesls, ka Balcers ir izsaukts uz augšu un trenera manieres varbūt pilnīgi saprotamas attiecībā uz Balcera spēles laiku?
Šeit Tu iebrauci nedaudz auzās.

ZA sastāvu nosaka GM, jā tas tiesa, taču, to vai saukt uz augšu, vai nesaukt, nenosaka viens GM vien. Tur apakšā ir vesala komanda, kas pie tā strādā, tāpat tiek ĻOTI ņemts verā trenera redzējums, un tiek ievākta informācija arī no fārmkluba trenera, kurš dod savu redzējumu.

Līdz ar to, arī treneris ir pie "vainas", kāpēc Balcers ir izsaukts uz augšu. Un Tu te izlaidi vienu punktu, maiņu virknējumus, un spēles minūtes arī nosaka GM? Tā notiek tikai RD, kur Ankipāns ir uzņēmies abus amatus. Tāpat Tev liekas, ka to, kuru sūtīt attiecīgajā spēles momentā bļauj GM austiņā? Zaipi, ja nav ko rakstīt, tad neraksti. Balcera izsaukšanai pie vainas ir gan GM, gan GM asistanti, gan NHL kouč, gan arī AHL koučs. Un virknējumus, kurā brīdī kuru laist (lasi - minūtes) nosaka treneris!

  -1 [+] [-]

, 2019-01-10 10:52, pirms 6 gadiem
zata rakstīja: Šeit Tu iebrauci nedaudz auzās.

ZA sastāvu nosaka GM, jā tas tiesa, taču, to vai saukt uz augšu, vai nesaukt, nenosaka viens GM vien. Tur apakšā ir vesala komanda, kas pie tā strādā, tāpat tiek ĻOTI ņemts verā trenera redzējums, un tiek ievākta informācija arī no fārmkluba trenera, kurš dod savu redzējumu.

Līdz ar to, arī treneris ir pie "vainas", kāpēc Balcers ir izsaukts uz augšu. Un Tu te izlaidi vienu punktu, maiņu virknējumus, un spēles minūtes arī nosaka GM? Tā notiek tikai RD, kur Ankipāns ir uzņēmies abus amatus. Tāpat Tev liekas, ka to, kuru sūtīt attiecīgajā spēles momentā bļauj GM austiņā? Zaipi, ja nav ko rakstīt, tad neraksti. Balcera izsaukšanai pie vainas ir gan GM, gan GM asistanti, gan NHL kouč, gan arī AHL koučs. Un virknējumus, kurā brīdī kuru laist (lasi - minūtes) nosaka treneris!
Protams galavārds pieder trenerim cik dod minūtes, tāpat kā galavārds pieder GM ko saukt vai nesaukt uz augšu...
p.s. nevajag iedomāties, ka ZA komandās visi darbinieki dzied vienu dziesmu un vienādi dara un domā. Nu izsauca, treneris varbūt labāk gribēja lai izsauc kādu citu, nu i spēlē attiecīgi Balcers. Vai varbūt- galvenais iemesls - Balcers ir nu teiksim diezgan nedrošs savās darbībās uz laukuma, tomēr stresiņš diezgan liels viņam praktiski katrā maiņā ko pavada uz ledus!

  +1 [+] [-]

, 2019-01-10 10:54, pirms 6 gadiem
Vienkārši tā komanda ir pilnīga miskaste, pat iepriekšējo gadu Bufalo bija labāka, jo tie vismaz cīnijās, a šitie pofigā atslido.. Šitos spētu sapurināt tikai kāds Mesjē veidīgais..
Kā reiz tagad bij īstais laiks koučam paekspermentēt ar maiņām, bet čuriņa raustās..

  +2 [+] [-]

, 2019-01-10 11:06, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Protams galavārds pieder trenerim cik dod minūtes, tāpat kā galavārds pieder GM ko saukt vai nesaukt uz augšu...
p.s. nevajag iedomāties, ka ZA komandās visi darbinieki dzied vienu dziesmu un vienādi dara un domā. Nu izsauca, treneris varbūt labāk gribēja lai izsauc kādu citu, nu i spēlē attiecīgi Balcers. Vai varbūt- galvenais iemesls - Balcers ir nu teiksim diezgan nedrošs savās darbībās uz laukuma, tomēr stresiņš diezgan liels viņam praktiski katrā maiņā ko pavada uz ledus!
Tieši tā. Galavārds "saucamajam" pieder GM un galavārds "minūtēm" pieder trenerim. Var jau būt, ka ir kā saki, ka, tomēr, treneris vēlējas redzēt, piemēram, Batersonu, taču GM jau redz citu vīziju nākotnei un vēlās, lai iespēlē Balceru, tad GM prasa NHL trenerim ko saka par šo, šis, lai neietu uz kašķi, saka, ka varam mēģināt, jānoskaidro, ko saka AHL treneris, tad ir zvans viņam, šis saka, ka puika labs, esot iekšā, tad GM sit sev par plecu par labu ideju un treneris sakodis zobus liek kaut kur iespēlēt, bet nu neuzticās džekam vēļ ļoti, tāpēc ir tā, kā ir.

Viena lieta, kur piekrītu - Balcers tiešām izskatās pašvaki uz tā NHL ledus, ja ne pamatinstinkti un, tomēr, skills, tad viņš to ripu, ceļā uz vārtiem būtu pasējis, vai arī vairāk zaudējis laika un aizsargs, jau būtu vairāk patraucējis. Cerēsim, ka mandrāža noies, ieliks bortā Bretu Bērnsu un pārliecība aizies. Citādi, jāsaka kā ir, izskatās, ka Blaceram vienkārši šobrīd "trīc rokas"

     [+] [-]

, 2019-01-10 11:16, pirms 6 gadiem
zata rakstīja: Tieši tā. Galavārds "saucamajam" pieder GM un galavārds "minūtēm" pieder trenerim. Var jau būt, ka ir kā saki, ka, tomēr, treneris vēlējas redzēt, piemēram, Batersonu, taču GM jau redz citu vīziju nākotnei un vēlās, lai iespēlē Balceru, tad GM prasa NHL trenerim ko saka par šo, šis, lai neietu uz kašķi, saka, ka varam mēģināt, jānoskaidro, ko saka AHL treneris, tad ir zvans viņam, šis saka, ka puika labs, esot iekšā, tad GM sit sev par plecu par labu ideju un treneris sakodis zobus liek kaut kur iespēlēt, bet nu neuzticās džekam vēļ ļoti, tāpēc ir tā, kā ir.

Viena lieta, kur piekrītu - Balcers tiešām izskatās pašvaki uz tā NHL ledus, ja ne pamatinstinkti un, tomēr, skills, tad viņš to ripu, ceļā uz vārtiem būtu pasējis, vai arī vairāk zaudējis laika un aizsargs, jau būtu vairāk patraucējis. Cerēsim, ka mandrāža noies, ieliks bortā Bretu Bērnsu un pārliecība aizies. Citādi, jāsaka kā ir, izskatās, ka Blaceram vienkārši šobrīd "trīc rokas"
Senatoros visos līmeņos no vadības un beidzot ar spēlētājiem 2-3 sezonu laikā tik daudz sūdu noticis un komanda tagad sūdu dēļ atrodas pakaļā, ka var vērpt visādas sazvērestības teorijas

  +1 [+] [-]

, 2019-01-10 11:28, pirms 6 gadiem
Nuja, japiekrit vairumam komentetaju - ar tik mazu speles laiku gruti no Ruda prasit rezultativu sniegumu. Bet taja pasa laika - nav jau citu variantu, ir jaiet, jaspele un jacensas sev izlauzt vietu zem saules. Ja Rudis to daris, tad ar laiku iespejams vina loma komanda tikai pieaugs un bez Zemgus bus mums vel viens stabils NHL vecis. Lai veocas, Rudi!

  +1 [+] [-]

, 2019-01-10 11:28, pirms 6 gadiem
Senators galvenā trenera karjera Tampā un tagad Senatoros ir pagaidām identiska...
pirmajā sezonā Konferences fināls, otrajā netiek plejofos, trešajā sezonā tiek nomets Tampā, senatoros vēl nav nomests, pagaidām...varbūt treneris arī jūt, ka zāģu gadījumā, šo nometīs. Un liek laukumā vairāk vecos, , nevis jaunos. Šim varbūt arī pakaļ deg un otreiz negribas izlidot pēc tāda paša scenārija , kā Tampā sanāca!

  +4 [+] [-]

, 2019-01-10 11:46, pirms 6 gadiem
Piedošanu, bet kārtējo reizi liekas, ka Latvijā tiek zīmēts kaut kāds dēmonisks NHL treneru un sistēmu vispār tēls.

Balcers ir izsaukts no AHL, sezonas vidū, komandai baigi labi neiet. Ko tagad? Likt Rūdolfu vairākumā un taisīt viņam TOP6 minūtes? Tā tas nenotika, nenotiek un nenotiks. Viņš dara savu darbu. Tas cik labi viņš šo darbu izdarīs, tas arī noteiks viņa perspektīvas šajā sistēmā un nebūt ne goli vai piespēles te būs galvenās.

Jā, faniem gribas to rezultativitāti, taču šis ir klasisks ceļš tiem, kas nav supermegastāri vēl pirms drafta. Un tālāk ir stāsts par vai nu izmantotām, vai neizmantotām iespējām.

Te nosauca tos Latvijas hokejistus, bet neskatījās situācijas kontekstu - Karsums un Daugaviņš varēja palikt Ziemeļamerikā un, gan jau, ka tagad arī būtu NHL, taču viņi būtu AHL-NHL spēlētāji, čekeri utt. viss tas, par ko šeit komentāros heito. Un, protams, naudas ziņā viņi būtu zaudētāji. Tāpēc Eiropas variants bija daudz labāks. Ķēniņš - viss ok (ļoti labi sevi parādīja un viņš ir lielisks piemērs kā no čekeru maiņām tikt līdz spēlēšanai TOP līmenī), tikai līguma sarunas un trauma visam pārvilka svītru.
Gudļevskis - te stāsts vispār nav par sistēmu, bet to, ka Kristers bija "prospekts", kurš varēja nouguņot dažos mačos, taču 5 gados, kas pavadīti Ziemeļamerikā tā arī nespēra soli uz priekšu savā spēlē, tāpēc beigās pat AHL netika pie spēles laika (un šogad zaudēja iebetonēto pirmā numura vietu RD, būsim atklāti, pilnīgam nouneimam no Krievijas).

No Latvijas šī situācija, iespējams, izskatās bēdīga, taču nav jāgaida no NHL komandām nekāda labvēlība vai īpašas simpātijas izrādīšana mūsu hokejistiem. Pašiem hokejistiem ir jāstrādā. Ja 5 minūtes, tad tām jābūt 5 kvalitatīvām minūtēm, pat ja treneris prasa tikai ripas mešanu ārā no zonas vai laika vilkšanu, tb līderu atpūtināšanu.

Girgensons arī ir labs piemērs šai realitātei - junioros viņš bija labs uzbrucējs un brīžiem turēja līdzi Džonijam Gudro. NHL pirmajā sezonā, kad spēles laiks bija lielāks, bija punkti, tagad, kad no viņa prasa kko pilnīgi citu, arī tur viņš ir ĻOTI labs. Tādā vai citādā veidā, bet viņš var būt noderīgs komandai un nečīkst ne par spēles laiku, ne mazajiem punktiem, ne ko citu, kamēr citi neko nedomā mainīt spēlē un cer, ka brīnās kāpēc NHL viņus nepieņem tādus kādi viņi ir.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-10 12:01, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Piedošanu, bet kārtējo reizi liekas, ka Latvijā tiek zīmēts kaut kāds dēmonisks NHL treneru un sistēmu vispār tēls.

Balcers ir izsaukts no AHL, sezonas vidū, komandai baigi labi neiet. Ko tagad? Likt Rūdolfu vairākumā un taisīt viņam TOP6 minūtes? Tā tas nenotika, nenotiek un nenotiks. Viņš dara savu darbu. Tas cik labi viņš šo darbu izdarīs, tas arī noteiks viņa perspektīvas šajā sistēmā un nebūt ne goli vai piespēles te būs galvenās.

Jā, faniem gribas to rezultativitāti, taču šis ir klasisks ceļš tiem, kas nav supermegastāri vēl pirms drafta. Un tālāk ir stāsts par vai nu izmantotām, vai neizmantotām iespējām.

Te nosauca tos Latvijas hokejistus, bet neskatījās situācijas kontekstu - Karsums un Daugaviņš varēja palikt Ziemeļamerikā un, gan jau, ka tagad arī būtu NHL, taču viņi būtu AHL-NHL spēlētāji, čekeri utt. viss tas, par ko šeit komentāros heito. Un, protams, naudas ziņā viņi būtu zaudētāji. Tāpēc Eiropas variants bija daudz labāks. Ķēniņš - viss ok (ļoti labi sevi parādīja un viņš ir lielisks piemērs kā no čekeru maiņām tikt līdz spēlēšanai TOP līmenī), tikai līguma sarunas un trauma visam pārvilka svītru.
Gudļevskis - te stāsts vispār nav par sistēmu, bet to, ka Kristers bija "prospekts", kurš varēja nouguņot dažos mačos, taču 5 gados, kas pavadīti Ziemeļamerikā tā arī nespēra soli uz priekšu savā spēlē, tāpēc beigās pat AHL netika pie spēles laika (un šogad zaudēja iebetonēto pirmā numura vietu RD, būsim atklāti, pilnīgam nouneimam no Krievijas).

No Latvijas šī situācija, iespējams, izskatās bēdīga, taču nav jāgaida no NHL komandām nekāda labvēlība vai īpašas simpātijas izrādīšana mūsu hokejistiem. Pašiem hokejistiem ir jāstrādā. Ja 5 minūtes, tad tām jābūt 5 kvalitatīvām minūtēm, pat ja treneris prasa tikai ripas mešanu ārā no zonas vai laika vilkšanu, tb līderu atpūtināšanu.

Girgensons arī ir labs piemērs šai realitātei - junioros viņš bija labs uzbrucējs un brīžiem turēja līdzi Džonijam Gudro. NHL pirmajā sezonā, kad spēles laiks bija lielāks, bija punkti, tagad, kad no viņa prasa kko pilnīgi citu, arī tur viņš ir ĻOTI labs. Tādā vai citādā veidā, bet viņš var būt noderīgs komandai un nečīkst ne par spēles laiku, ne mazajiem punktiem, ne ko citu, kamēr citi neko nedomā mainīt spēlē un cer, ka brīnās kāpēc NHL viņus nepieņem tādus kādi viņi ir.
Pilnīgi visam piekrītu, taču vienam aspektam gan nē. Loģiski, ka minūtes viņam neviens nedāvinās, viss pašam jānopelna. Es uzsāku diskusiju par kaut ko citu.
Piekritīsi, ka, kā jau teicu, katram spēlētājam ir loma. Nu neuztaisīsi Tu no Meijas Krosbiju un no Gudļevska Dārziņu, vai ne? Katram ir tas hokeja ceļš iedibināts, tāds, kādu atļauj vairāki aspekti, kurus ņem vērā profesionāli treneri. Stāsts ir par to, ka Balcers, tomēr, ir tas rezultāta taisītājs, retais, kāds Latvijas hokejā parādās. Tāpēc mana "šūme" bija par trenera redzējumu, attiecībā uz Balcera iespēlēšanu. Iemaņas, kā saka nevar nodzert, taču lomu atvēlēt un darīt - var. Kā jau Tu saki, ja tās ir piecas minūtes ar ripas izmešanu - lūdzu, ej dari, ja vari, tad par tādu arī kļūsi. Un spēlētāja mentalitātē, kā jau minēju, šādam stilam atbilst tie paši Pauli, Rodeveldi, Keriji u.t.t. Taču, tajā pašā AHL Balcers to spēli veido, kā nu māk. Un ir brīži kad sanāk un kad nesanāk, taču par to nav stāsts. Stāsts ir par to, kāpēc čali, kuram vai nu jādod iespēja parādīt, ka arī pakāpienu augstāk viņs uz to ir spējīgs, marinē tās piecas minūtes. Lai apmierinātu Latvijas un Sens fanu slapjās bikses? Nu ne taču. Paskaties uz Balceru, viņš savam augumam un kilogramiem neizskatās pēc tā, kurš spēka spēli spēlēs aktīvi, neitralizēs pretinieku un dos iekšā pie pirmās iespējas.

Jautājums ir sekojošs, par to pašu trenera domu gājienu, ja reiz redzi, ka Balceram uz doto mirkli, pat tad, kad Sens viss iet kā par auzām, nav vietas, lai parādītu, ka VAR, tad nahren viņam tās 5 minūtes dot spēlēt un marinēt. Tām 5 minūtēm Sens prospektu pietiek, kurus izmantot un kuriem ir pieredze atstrādāt viņas. Jo ja Daugaviņam nebūtu bijušas iespējas (kādas bija) pierādīt, ka viņš var būt TOP 6 NHL, tad mēs visi bļautu, ka NHL ir pi*aru mafija, kas noraka Latvijas pēdējās desmitgades meistarīgāko čali. Taču Sens šo iespēju iedeva, Daugaviņš nepavilka, neizmantoja un te nu viņš ir KHL. Vienkārši no izaugsmes viedokļa, tam pašam Balceram ir tad jāplēš pakaļa AHL, kļūstot tur par izteiktu līderi un tad jācer uz iespēju iegūt tās 12-14 minūtes, lai pierādītu sevi. Citā starpā, neredzu iemeslu, saukt viņu spēlēt tās 5 minūtes, ja tam ir vesela rinda kanādiešu, kuri šo lomu var uzņemties jau tagad.

     [+] [-]

, 2019-01-10 12:06, pirms 6 gadiem
zata rakstīja: Tieši tā. Galavārds "saucamajam" pieder GM un galavārds "minūtēm" pieder trenerim. Var jau būt, ka ir kā saki, ka, tomēr, treneris vēlējas redzēt, piemēram, Batersonu, taču GM jau redz citu vīziju nākotnei un vēlās, lai iespēlē Balceru, tad GM prasa NHL trenerim ko saka par šo, šis, lai neietu uz kašķi, saka, ka varam mēģināt, jānoskaidro, ko saka AHL treneris, tad ir zvans viņam, šis saka, ka puika labs, esot iekšā, tad GM sit sev par plecu par labu ideju un treneris sakodis zobus liek kaut kur iespēlēt, bet nu neuzticās džekam vēļ ļoti, tāpēc ir tā, kā ir.

Viena lieta, kur piekrītu - Balcers tiešām izskatās pašvaki uz tā NHL ledus, ja ne pamatinstinkti un, tomēr, skills, tad viņš to ripu, ceļā uz vārtiem būtu pasējis, vai arī vairāk zaudējis laika un aizsargs, jau būtu vairāk patraucējis. Cerēsim, ka mandrāža noies, ieliks bortā Bretu Bērnsu un pārliecība aizies. Citādi, jāsaka kā ir, izskatās, ka Blaceram vienkārši šobrīd "trīc rokas"
Nekas viņam netrīc, tik cītīgi pilda uzdoto, bez kādām improvizācijām, bet tiklīdz bija pirmā iespēja, tā uzreiz banka..

     [+] [-]

, 2019-01-10 12:39, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Piedošanu, bet kārtējo reizi liekas, ka Latvijā tiek zīmēts kaut kāds dēmonisks NHL treneru un sistēmu vispār tēls.

Balcers ir izsaukts no AHL, sezonas vidū, komandai baigi labi neiet. Ko tagad? Likt Rūdolfu vairākumā un taisīt viņam TOP6 minūtes? Tā tas nenotika, nenotiek un nenotiks. Viņš dara savu darbu. Tas cik labi viņš šo darbu izdarīs, tas arī noteiks viņa perspektīvas šajā sistēmā un nebūt ne goli vai piespēles te būs galvenās.

Jā, faniem gribas to rezultativitāti, taču šis ir klasisks ceļš tiem, kas nav supermegastāri vēl pirms drafta. Un tālāk ir stāsts par vai nu izmantotām, vai neizmantotām iespējām.

Te nosauca tos Latvijas hokejistus, bet neskatījās situācijas kontekstu - Karsums un Daugaviņš varēja palikt Ziemeļamerikā un, gan jau, ka tagad arī būtu NHL, taču viņi būtu AHL-NHL spēlētāji, čekeri utt. viss tas, par ko šeit komentāros heito. Un, protams, naudas ziņā viņi būtu zaudētāji. Tāpēc Eiropas variants bija daudz labāks. Ķēniņš - viss ok (ļoti labi sevi parādīja un viņš ir lielisks piemērs kā no čekeru maiņām tikt līdz spēlēšanai TOP līmenī), tikai līguma sarunas un trauma visam pārvilka svītru.
Gudļevskis - te stāsts vispār nav par sistēmu, bet to, ka Kristers bija "prospekts", kurš varēja nouguņot dažos mačos, taču 5 gados, kas pavadīti Ziemeļamerikā tā arī nespēra soli uz priekšu savā spēlē, tāpēc beigās pat AHL netika pie spēles laika (un šogad zaudēja iebetonēto pirmā numura vietu RD, būsim atklāti, pilnīgam nouneimam no Krievijas).

No Latvijas šī situācija, iespējams, izskatās bēdīga, taču nav jāgaida no NHL komandām nekāda labvēlība vai īpašas simpātijas izrādīšana mūsu hokejistiem. Pašiem hokejistiem ir jāstrādā. Ja 5 minūtes, tad tām jābūt 5 kvalitatīvām minūtēm, pat ja treneris prasa tikai ripas mešanu ārā no zonas vai laika vilkšanu, tb līderu atpūtināšanu.

Girgensons arī ir labs piemērs šai realitātei - junioros viņš bija labs uzbrucējs un brīžiem turēja līdzi Džonijam Gudro. NHL pirmajā sezonā, kad spēles laiks bija lielāks, bija punkti, tagad, kad no viņa prasa kko pilnīgi citu, arī tur viņš ir ĻOTI labs. Tādā vai citādā veidā, bet viņš var būt noderīgs komandai un nečīkst ne par spēles laiku, ne mazajiem punktiem, ne ko citu, kamēr citi neko nedomā mainīt spēlē un cer, ka brīnās kāpēc NHL viņus nepieņem tādus kādi viņi ir.
Bļugeram ir kkādas izredzes tikt pie NHL lielā galda? un ja tā nebūtu Pitsburga, viņš tā kā stabils NHL čalis būtu? Protams tā varēšana jebkurā gadījumā būtu jāpierāda, bet kā Tu skaties uz viņa situāciju?

Un cik liela iespēja ka Balceru atkal kkur aizmaina un tagad viņu tikai atrāda plašākai sabiedrībai?

     [+] [-]

, 2019-01-10 12:45, pirms 6 gadiem
Svarīgākais ir punkti un uzvaras. Balcers varēs dot savu pienesumu, lai tie punkti, uzvaras nāks, tad arī paliks komandā!

     [+] [-]

, 2019-01-10 12:49, pirms 6 gadiem
zata rakstīja: Pilnīgi visam piekrītu, taču vienam aspektam gan nē. Loģiski, ka minūtes viņam neviens nedāvinās, viss pašam jānopelna. Es uzsāku diskusiju par kaut ko citu.
Piekritīsi, ka, kā jau teicu, katram spēlētājam ir loma. Nu neuztaisīsi Tu no Meijas Krosbiju un no Gudļevska Dārziņu, vai ne? Katram ir tas hokeja ceļš iedibināts, tāds, kādu atļauj vairāki aspekti, kurus ņem vērā profesionāli treneri. Stāsts ir par to, ka Balcers, tomēr, ir tas rezultāta taisītājs, retais, kāds Latvijas hokejā parādās. Tāpēc mana "šūme" bija par trenera redzējumu, attiecībā uz Balcera iespēlēšanu. Iemaņas, kā saka nevar nodzert, taču lomu atvēlēt un darīt - var. Kā jau Tu saki, ja tās ir piecas minūtes ar ripas izmešanu - lūdzu, ej dari, ja vari, tad par tādu arī kļūsi. Un spēlētāja mentalitātē, kā jau minēju, šādam stilam atbilst tie paši Pauli, Rodeveldi, Keriji u.t.t. Taču, tajā pašā AHL Balcers to spēli veido, kā nu māk. Un ir brīži kad sanāk un kad nesanāk, taču par to nav stāsts. Stāsts ir par to, kāpēc čali, kuram vai nu jādod iespēja parādīt, ka arī pakāpienu augstāk viņs uz to ir spējīgs, marinē tās piecas minūtes. Lai apmierinātu Latvijas un Sens fanu slapjās bikses? Nu ne taču. Paskaties uz Balceru, viņš savam augumam un kilogramiem neizskatās pēc tā, kurš spēka spēli spēlēs aktīvi, neitralizēs pretinieku un dos iekšā pie pirmās iespējas.

Jautājums ir sekojošs, par to pašu trenera domu gājienu, ja reiz redzi, ka Balceram uz doto mirkli, pat tad, kad Sens viss iet kā par auzām, nav vietas, lai parādītu, ka VAR, tad nahren viņam tās 5 minūtes dot spēlēt un marinēt. Tām 5 minūtēm Sens prospektu pietiek, kurus izmantot un kuriem ir pieredze atstrādāt viņas. Jo ja Daugaviņam nebūtu bijušas iespējas (kādas bija) pierādīt, ka viņš var būt TOP 6 NHL, tad mēs visi bļautu, ka NHL ir pi*aru mafija, kas noraka Latvijas pēdējās desmitgades meistarīgāko čali. Taču Sens šo iespēju iedeva, Daugaviņš nepavilka, neizmantoja un te nu viņš ir KHL. Vienkārši no izaugsmes viedokļa, tam pašam Balceram ir tad jāplēš pakaļa AHL, kļūstot tur par izteiktu līderi un tad jācer uz iespēju iegūt tās 12-14 minūtes, lai pierādītu sevi. Citā starpā, neredzu iemeslu, saukt viņu spēlēt tās 5 minūtes, ja tam ir vesela rinda kanādiešu, kuri šo lomu var uzņemties jau tagad.
Spēlēt jau var visi! Spēlētājs dod savu ieguldījumu uzvarās vai tieši otrādi- gremdē!

     [+] [-]

, 2019-01-10 12:50, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Bļugeram ir kkādas izredzes tikt pie NHL lielā galda? un ja tā nebūtu Pitsburga, viņš tā kā stabils NHL čalis būtu? Protams tā varēšana jebkurā gadījumā būtu jāpierāda, bet kā Tu skaties uz viņa situāciju?

Un cik liela iespēja ka Balceru atkal kkur aizmaina un tagad viņu tikai atrāda plašākai sabiedrībai?
Uz doto mirkli nav, viņam priekšā ir daudz centru ar bagātīgu pieredzi NHL un lai kā viņš beplēstu savu pakaļu AHL un cik labs viņs nebūtu - Diemžēl Pitsburgā nē

     [+] [-]

, 2019-01-10 12:52, pirms 6 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Piedošanu, bet kārtējo reizi liekas, ka Latvijā tiek zīmēts kaut kāds dēmonisks NHL treneru un sistēmu vispār tēls.

Balcers ir izsaukts no AHL, sezonas vidū, komandai baigi labi neiet. Ko tagad? Likt Rūdolfu vairākumā un taisīt viņam TOP6 minūtes? Tā tas nenotika, nenotiek un nenotiks. Viņš dara savu darbu. Tas cik labi viņš šo darbu izdarīs, tas arī noteiks viņa perspektīvas šajā sistēmā un nebūt ne goli vai piespēles te būs galvenās.

Jā, faniem gribas to rezultativitāti, taču šis ir klasisks ceļš tiem, kas nav supermegastāri vēl pirms drafta. Un tālāk ir stāsts par vai nu izmantotām, vai neizmantotām iespējām.

Te nosauca tos Latvijas hokejistus, bet neskatījās situācijas kontekstu - Karsums un Daugaviņš varēja palikt Ziemeļamerikā un, gan jau, ka tagad arī būtu NHL, taču viņi būtu AHL-NHL spēlētāji, čekeri utt. viss tas, par ko šeit komentāros heito. Un, protams, naudas ziņā viņi būtu zaudētāji. Tāpēc Eiropas variants bija daudz labāks. Ķēniņš - viss ok (ļoti labi sevi parādīja un viņš ir lielisks piemērs kā no čekeru maiņām tikt līdz spēlēšanai TOP līmenī), tikai līguma sarunas un trauma visam pārvilka svītru.
Gudļevskis - te stāsts vispār nav par sistēmu, bet to, ka Kristers bija "prospekts", kurš varēja nouguņot dažos mačos, taču 5 gados, kas pavadīti Ziemeļamerikā tā arī nespēra soli uz priekšu savā spēlē, tāpēc beigās pat AHL netika pie spēles laika (un šogad zaudēja iebetonēto pirmā numura vietu RD, būsim atklāti, pilnīgam nouneimam no Krievijas).

No Latvijas šī situācija, iespējams, izskatās bēdīga, taču nav jāgaida no NHL komandām nekāda labvēlība vai īpašas simpātijas izrādīšana mūsu hokejistiem. Pašiem hokejistiem ir jāstrādā. Ja 5 minūtes, tad tām jābūt 5 kvalitatīvām minūtēm, pat ja treneris prasa tikai ripas mešanu ārā no zonas vai laika vilkšanu, tb līderu atpūtināšanu.

Girgensons arī ir labs piemērs šai realitātei - junioros viņš bija labs uzbrucējs un brīžiem turēja līdzi Džonijam Gudro. NHL pirmajā sezonā, kad spēles laiks bija lielāks, bija punkti, tagad, kad no viņa prasa kko pilnīgi citu, arī tur viņš ir ĻOTI labs. Tādā vai citādā veidā, bet viņš var būt noderīgs komandai un nečīkst ne par spēles laiku, ne mazajiem punktiem, ne ko citu, kamēr citi neko nedomā mainīt spēlē un cer, ka brīnās kāpēc NHL viņus nepieņem tādus kādi viņi ir.
Es pilnībā pievienojos!
Jebkurš grib saglabāt savu darba vietu, bet lai to saglabātu ir jāsasniedz rezultāts(uzvaras, playoff)!

     [+] [-]

, 2019-01-10 12:53, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Uz doto mirkli nav, viņam priekšā ir daudz centru ar bagātīgu pieredzi NHL un lai kā viņš beplēstu savu pakaļu AHL un cik labs viņs nebūtu - Diemžēl Pitsburgā nē
vēl ir tikai janvāra sākums, tik pārsteidzīgus spriedumus neteiktu, ka Pitsburgā nē!

     [+] [-]

, 2019-01-10 12:55, pirms 6 gadiem
Vispār ir NHL komandas, kas apzināti iet uz pirmajiem drafta numuriem?

     [+] [-]

, 2019-01-10 13:00, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Vispār ir NHL komandas, kas apzināti iet uz pirmajiem drafta numuriem?
tagad diezvai, pirmie trīs drafta numuri tiek izlozēti starp visām komandām , kas nav iekļuvušas play-off! agrāk pieļauju, kad pirmo numuru dabūja komanda, kas palika pēdējā varbūt bija nolējiens kāds speciāli!
tā , kas pēdējā paliek tai ir tikai lielāks procents dabūt pirmo numuru, ja nemaldos 20 %.

     [+] [-]

, 2019-01-10 13:06, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: vēl ir tikai janvāra sākums, tik pārsteidzīgus spriedumus neteiktu, ka Pitsburgā nē!
Vismaz pagaidām nē

  +1 [+] [-]

, 2019-01-10 13:08, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Vispār ir NHL komandas, kas apzināti iet uz pirmajiem drafta numuriem?
papildus
Negribu satirst varbūt kurš labāk atcerās, kaut kā ne pārāk stāv tās loterijas pratā. bet man liekas tikai pagājušā sezonā Sabres paliekot pēdējā vietā vinnēja pirmo piku ! vienu brīdi Oileri vienalga kuri palika, vinnēja to pirmo numuru, ka tik kādus 3 laikam nepaņēma RNH, Maks un krievs(tatārs) viens bija, kurš vairs nav NHL!

     [+] [-]

, 2019-01-10 13:10, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tagad diezvai, pirmie trīs drafta numuri tiek izlozēti starp visām komandām , kas nav iekļuvušas play-off! agrāk pieļauju, kad pirmo numuru dabūja komanda, kas palika pēdējā varbūt bija nolējiens kāds speciāli!
tā , kas pēdējā paliek tai ir tikai lielāks procents dabūt pirmo numuru, ja nemaldos 20 %.
Paldies par atbildi!
Šo jau vajadzēja sen NBA ieviest!

     [+] [-]

, 2019-01-10 13:13, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Vismaz pagaidām nē
atceries ko teicu pirms sezonas? Ja Bļugers nevar izkonkurēt 40 gadīgo pensi no centra , tad varbūt viņam jāsāk domāt par koferu kravāšanu uz Eiropu, tas uz dinamku? no otras puses, neviens viņam vēl nav pateicis, ka neesi vajadzīgs, jo peņi pagarināja līgumu un šogad gan jau atkal dos kvalifikācijas līgumu. Ja puisism būs spīts un neatlaidība gan jau viņš to NHL sasniegs. Tā tam jābūt!

     [+] [-]

, 2019-01-10 13:14, pirms 6 gadiem
They draft in order of the fewest points scored in that season to the most points, subject to the results of the draft lottery.
Izraki ko šādu!
Pēc punktiem skatās vai arī izloze?

     [+] [-]

, 2019-01-10 13:15, pirms 6 gadiem
There is only one winning team in the lottery. That team is awarded the first overall selection, and the remaining teams are selected according to the points
Ir vērts tomēr spēlēt tā, lai tiktu pēc iespējas augstāka pika!

  +1 [+] [-]

, 2019-01-10 13:18, pirms 6 gadiem
Amizanti cik daudzi patiesi tic fantāzijai ka ja Balcers būtu amerikānis vai kanādietis, tad viņš jau sen spēlētu NHL ar vismaz 16 minūšu spēles laiku un mestu 20 šaibas sezonā. Nevienam GM tur otrpus dīķa neinteresē tava tautība. Kapitālisma pieeja ir kurš vajadzīgo darbu var izdarīt par mazāku samaksu. Tāpat arī neviens nekad nepadomā cik desmitiem par Balceru talantīgāku amerikāņu un kanādiešu sapūst AHL tā arī neredzējuši izsaukumu uz NHL. Latviešu upura komplekss pilnā krāšņumā.

  -2 [+] [-]

, 2019-01-10 13:19, pirms 6 gadiem
Ir fani, līdzjutēji,kuri nesaprot ka ne jau rezultativitēte ir vienīgais un ik pa brīdim arī izšķirošais lai noturētos sastāvā. Te runa nav tikai par hokeju bet sporta komandām. Kurucs guva 24 punktus, bet treneris neapmierināts , jo nepildīja savus galvenos pienākumus. Mazākuma speciālistam ir savs darbs, čekeriem savs, piespēļu dalītājiem savs. Ej laukumā un dari ko Tev liek , nečīksti par spēles laiku, pacietību ja vēlies ko sasniegt.

     [+] [-]

, 2019-01-10 13:23, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: atceries ko teicu pirms sezonas? Ja Bļugers nevar izkonkurēt 40 gadīgo pensi no centra , tad varbūt viņam jāsāk domāt par koferu kravāšanu uz Eiropu, tas uz dinamku? no otras puses, neviens viņam vēl nav pateicis, ka neesi vajadzīgs, jo peņi pagarināja līgumu un šogad gan jau atkal dos kvalifikācijas līgumu. Ja puisism būs spīts un neatlaidība gan jau viņš to NHL sasniegs. Tā tam jābūt!
Manuprāt, šeit tomēr ir liela loma pingvīniem, kas šobrīd vai negrib, vai vēl uzskata par nevajadzīgu Bļugeram izkonkurēt veco pensionāru, jo Kalens ir simtreiz pārbaudīta vērtība, kura gan gūst punktus, gan spēlē veiksmīgi PK. Bļugerā vai vēl netic, vai jau netic, domāju, ka pirmais, bet kā tad var noticēt neiedodot tam iespēju?!

     [+] [-]

, 2019-01-10 13:31, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Manuprāt, šeit tomēr ir liela loma pingvīniem, kas šobrīd vai negrib, vai vēl uzskata par nevajadzīgu Bļugeram izkonkurēt veco pensionāru, jo Kalens ir simtreiz pārbaudīta vērtība, kura gan gūst punktus, gan spēlē veiksmīgi PK. Bļugerā vai vēl netic, vai jau netic, domāju, ka pirmais, bet kā tad var noticēt neiedodot tam iespēju?!
Pašos labākajos laikos neviens ar eksperimentiem neaizraujas, bet vienkārši dara!

     [+] [-]

, 2019-01-10 13:33, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: https://www.nhl.com/news/buffalo-sabres-win-2018-nhl-draft-lottery/c-298322252
Beidzot normāls skaidrojums!
Paldies.

     [+] [-]

, 2019-01-10 13:34, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: They draft in order of the fewest points scored in that season to the most points, subject to the results of the draft lottery.
Izraki ko šādu!
Pēc punktiem skatās vai arī izloze?
https://www.nhl.com/news/buffalo-sa...

p.s. 2019 drafta loterijas noteikumi vēl nav publicēti, parasti tos publicē regulārās sezonas beigās ar visiem procentiem...
1 2 49 komentāri