Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Girgensons sagaida vairākus piedāvājumus

Girgensons sagaida vairākus piedāvājumus
Zemgus Girgensons gūst vārtus pret Edmontonas "Oilers". Foto: USA TODAY Sports/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas brīvo aģentu tirgus durvis vērs piektdien pulksten 19:00 pēc Latvijas laika. Starp spēlētājiem, kuri meklēs jaunu mājvietu, būs arī uzbrucējs Zemgus Girgensons, kurš visu karjeru aizvadījis Bufalo “Sabres”. Hokejistam pietuvināti avoti sarunā ar Sportacentrs.com pauda, ka sagaidāma interese no vairākām komandām.

Ja iepriekšējos gados hokejistiem un komandām tikusi dota iespēja par līgumiem runāt jau dažas dienas pirms tirgus atvēršanās, tad 2020. gads ir citāds. Ņemot vērā saspringto grafiku, NHL lēmusi sarunu periodu likvidēt, tādējādi konkrētas diskusijas būs iespējamas tikai pēc tirgus atvēršanās - 9. oktobrī pulksten 19:00. Starp spēlētājiem, kuri lūkos atrast jaunu darba vietu, būs arī latviešu uzbrucējs Zemgus Girgensons, kurš visu līdzšinējo karjeru pavadījis Bufalo “Sabres” rindās.

“Pirms tirgus atvēršanas drīkstam pārrunāt detaļas un parakstīt līgumu tikai ar vienu komandu - “Sabres”. Nekad nesaki nekad, bet tas šajā situācijā nav pārāk reāli. Sagaidām, ka pakalpojumos būs ieinteresētas vairākas komandas, bet pagaidām ir jānogaida, līdz varēsim saņemt taustāmus piedāvājumus,” sarunā ar Sportacentrs.com teica Girgensona nometnei tuvu stāvošs avots. “Sabres” nomainījusies vadība, jūnijā par ģenerālmenedžeri kļūstot Kevinam Adamsam. Kā noskaidroja portāls, Girgensons “Sabres” tālākajos plānos neietilpst.

Aptaujājot Ziemeļamerikas hokeja pārzinātājus, kā komanda, kas varētu izrādīt interesi par Girgensonu, tiek minēta Edmontonas “Oilers”. Tā jau iepriekš izskatījusi iespēju piesaistīt latviešu uzbrucēju, un varētu atgriezties pie šī plāna realizēšanas. Girgensons iepriekšējā līguma ietvaros pelnīja 1,6 miljonus dolāru, un pašreizējos apstākļos - algu griesti pandēmijas dēļ palikuši vecajā līmenī - algas pielikums nav sagaidāms. Visdrīzāk, Girgensonam nāksies samierināties ar īstermiņa līgumu - līdz divām sezonām.

Sezonas pēdējā mačā - Stenlija kausa kvalifikācijas kārtā “Oilers” negaidīti piekāpās Čikāgas “Blackhawks” - ceturto maiņu veidoja Railijs Šīens, Zaks Kasians un Geitans Āss. Centra uzbrucējs Šīens kļūs par brīvo aģentu, spēka uzbrucējam Kasianam ir līgums līdz 2024. gadam, bet šveicietis Āss aprīlī pagarināja vienošanos ar “Oilers” uz vēl vienu sezonu, bet tagad izīrēts Šveices klubam “Bern”, ar ko pirms došanās uz NHL vienu reizi kļuva par valsts čempionu. Protams, “Oilers” ir tikai viens no variantiem. Aptaujātie eksperti norādījuši, ka reālu interesi par Girgensonu varētu izrādīt uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmas komandas.

Jāpiezīmē, ka Girgensons, parakstot līgumu, būs pirmais latvietis kopš 2010. gada, kurš NHL parakstījis līgumu neierobežoti brīvā aģenta statusā. Šajos desmit gados visi līgumi, ieskaitot Girgensona četrus līgumus ar “Sabres”, parakstīti ierobežoti brīvā aģenta statusā. Pēdējais bija Raitis Ivanāns, kurš 2010. gadā parakstīja divu gadu vienošanos ar Kalgari “Flames”. Smagi ciešot kautiņā, komandas rindās viņš aizvadīja tikai divas spēles. 2009. gada vasarā divu gadu līgumu par 2,75 miljoniem ar Dalasas “Stars” parakstīja Kārlis Skrastiņš.

26 gadus vecais Girgensons, kurš 2012. gadā kļuva par visaugstāk draftēto latviešu hokejistu vēsturē, tiekot izvēlēts ar 14. numuru, “Sabres” sastāvā aizvadījis septiņas sezonas. Viņš piedalījies 489 spēlēs, gūstot 61 vārtus un sakrājot 138 punktus. Latviešu rezultativitātes sarakstā viņš ieņem trešo vietu - aiz Sanda Ozoliņa un Sergeja Žoltoka. Pēdējo piecu sezonu griezumā Girgensons allaž ir savācis punktus robežās no 15 līdz 19. Aizvadītajā sezonā viņš guva 12 punktus, un starp Bufalo hokejistiem tas bija piektais labākais rezultāts. Deviņus miljonus pelnošais Džefs Skiners guva tikai par diviem vārtiem vairāk. “Sabres” jau deviņas sezonas pēc kārtas nav kvalificējusies Stenlija kausa izcīņai, un starp visiem NHL klubiem tā ir pati garākā sērija.


, 2020-10-05 23:22, pirms 4 gadiem
Girgensonu un Merzļikinu lūdzu uz Oilers. Būtu ļoti interesanti.
, 2020-10-05 23:31, pirms 4 gadiem
Būtu interesanti zināt, kas ir tie eksperti. Vietējie Pastes, Valteri, Pramnieki, viņu NHL analogi - pašpasludināti visziņi, vai tiešam eksperti, kas pazīst drēbi?
, 2020-10-05 23:47, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Būtu interesanti zināt, kas ir tie eksperti. Vietējie Pastes, Valteri, Pramnieki, viņu NHL analogi - pašpasludināti visziņi, vai tiešam eksperti, kas pazīst drēbi?
Pilnīgi tev piekrītu, ka tādi Prāmnieki, Valteri ir tādi paši sporta entuziasti kā mēs un viņi ir amatieri,kuri par to saņem naudu. Es ik palaikam skatos to Fleksi. Ja nebūtu viņiem viesis, tad raidījums būtu bezjēdzīgs, jo to 2 džeku diskusija ir kā daudzos krogos diskusē veči pie alus kausa. Es domāju,ka krogos vēl ir interesantāk paklausīties sarunas Un ar abu Valteru raidījumiem ir tāpat. Par basi vēl ok, var paklausīties,bet ne par pārējiem sporta veidiem. Man personīgi patīk "Ūdenszeļļi". Interesants raidījums, kur var pasmieties un interesantas lietas uzzināt par NBA un basi kopumā. Var redzēt,ka džeki katram raidījumam labi sagatavojušies.
, 2020-10-05 23:51, pirms 4 gadiem
Kaut kādi Jums sc pašvaki tuvu stāvoši avoti..
Nepieminējā Wildus... vēl vasarā interese bija arī Wingiem
, 2020-10-05 23:52, pirms 4 gadiem
Kas ir Girgensona nometne?
Kas ir ziemeļamerikas hokeja pārzinātāji ?
, 2020-10-06 00:07, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Būtu interesanti zināt, kas ir tie eksperti. Vietējie Pastes, Valteri, Pramnieki, viņu NHL analogi - pašpasludināti visziņi, vai tiešam eksperti, kas pazīst drēbi?
The Blue Jackets, meanwhile, are willing to listen on Korpisalo and fellow goalie Elvis Merzlikins and are in the market for help up front, both on the wing and at the second-line centre position.

The Minnesota Wild, Ottawa Senators, Buffalo Sabres, Edmonton Oilers and Detroit Red Wings are among the teams believed to also have interest in one of Columbus’ two goalies.

https://www.thefourthperiod.com/oct...
, 2020-10-06 00:28, pirms 4 gadiem
Džonnijs rakstīja: The Blue Jackets, meanwhile, are willing to listen on Korpisalo and fellow goalie Elvis Merzlikins and are in the market for help up front, both on the wing and at the second-line centre position.

The Minnesota Wild, Ottawa Senators, Buffalo Sabres, Edmonton Oilers and Detroit Red Wings are among the teams believed to also have interest in one of Columbus’ two goalies.


https://www.thefourthperiod.com/oct-2020/leafs-interested-in-korpisalo
Kāds sakars runām par Elvi, rakstā par Girgensonu? Šajā rakstā ir runa par to, ka kaut kādi eksperti un Girgensonam pietuvinātas personas saka, ka par Zemgu varētu intereseties Oilers un vēl pāris komandas. Kāds tur sakars ar to, ka Korpi grib Leafs un Korpis vai Elvis var nonākt 5 komandās? Turklāt... Es personīgi nepārzinu cik kuri šadi mediji ir uzticami...Cik pietuvināts realitātei ir tavs avots? Jo par Zemgu jau septembrī lasīju, ka viņš varētu interesēt Rangers, bet izpētot avotu - apmēram, kā liela daļa no kā ņem SC par KHL - mazticams info.
, 2020-10-06 00:47, pirms 4 gadiem
Girgis nevis guva 12 punktus, bet gan guva 12 vārtus.

Un neteiksim hop pirms lēciena, vēl jau tas līgums jāparaksta, lai būtu pirmais kopš 2010. gada... Nav jau nekāds stārs, kas 100% dabus līgumu.
Slēpts komentārs: miesnieka nedarbi hauzenē
, 2020-10-06 06:41, pirms 4 gadiem
Brože tāds bomārs hokejā , ka pat par skribentu nosaukt būtu par daudz...
, 2020-10-06 07:32, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Būtu interesanti zināt, kas ir tie eksperti. Vietējie Pastes, Valteri, Pramnieki, viņu NHL analogi - pašpasludināti visziņi, vai tiešam eksperti, kas pazīst drēbi?
Vai tad tu tas nebiji?
, 2020-10-06 07:36, pirms 4 gadiem
Virsrakstā vārdu SAGAIDA būtu jānomaina pret GAIDA
, 2020-10-06 08:26, pirms 4 gadiem
Apstākļu maiņa nāks tikai par labu. Redzēs, kas notiks. Var gadīties no vilka bēgot, lācim uzskriet.
, 2020-10-06 09:01, pirms 4 gadiem
Bufalo tā ir bedre no kuras jātiek prom, līdzīgs Dinamo variantam, katru gadu sola, bet nekur netiek!
, 2020-10-06 09:27, pirms 4 gadiem
Tumanovs rakstīja: Virsrakstā vārdu SAGAIDA būtu jānomaina pret GAIDA
tieši tā
vēl jau nekas nav sagaidīts
, 2020-10-06 10:11, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Girgis nevis guva 12 punktus, bet gan guva 12 vārtus.

Un neteiksim hop pirms lēciena, vēl jau tas līgums jāparaksta, lai būtu pirmais kopš 2010. gada... Nav jau nekāds stārs, kas 100% dabus līgumu.
Girgensona palikšana NHL ir tikpat kā 100% garantēta, t.i., lai viņš lielajā līgā nepaliktu, ir jānotiek kaut kam extra. Vienīgais jautājums ir par līguma nosacījumiem.

Zemgus ir vispusīgs spēlētājs, kuram ar attieksmēm un darba ētiku viss ir kārtībā. Pafilozofējot, Girgensons var spēlēt jebkurā maiņā un situācijā uz laukuma un spēli noteikti nesabojās. Tādi hokejisti noder jebkurai komandai.
, 2020-10-06 10:35, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Girgensona palikšana NHL ir tikpat kā 100% garantēta, t.i., lai viņš lielajā līgā nepaliktu, ir jānotiek kaut kam extra. Vienīgais jautājums ir par līguma nosacījumiem.

Zemgus ir vispusīgs spēlētājs, kuram ar attieksmēm un darba ētiku viss ir kārtībā. Pafilozofējot, Girgensons var spēlēt jebkurā maiņā un situācijā uz laukuma un spēli noteikti nesabojās. Tādi hokejisti noder jebkurai komandai.
tieši tā. viņš ir no tiem, kas paliek mazliet ēnā, bet savu darbu padara izcili. darītājs
, 2020-10-06 10:58, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Girgensona palikšana NHL ir tikpat kā 100% garantēta, t.i., lai viņš lielajā līgā nepaliktu, ir jānotiek kaut kam extra. Vienīgais jautājums ir par līguma nosacījumiem.

Zemgus ir vispusīgs spēlētājs, kuram ar attieksmēm un darba ētiku viss ir kārtībā. Pafilozofējot, Girgensons var spēlēt jebkurā maiņā un situācijā uz laukuma un spēli noteikti nesabojās. Tādi hokejisti noder jebkurai komandai.
Tad kāpēc Sabres, t.i. viena no līgas vājakajām komandām, nepiedāvā līgumu viņam? Pašu izaudzināts spēlētājs un ja jau tik daudzpusīgs, tad kādēļ nevajag? Nezinu, vai nu esmu pārāk pesimistisks, vai nu tu pārvērtē Girgi. Neteikšu, ka sekoju līdzi Sabriem, bet cik spēles Girigis nospēlēja ārpus savas 4.maiņas kapļa vietas?
, 2020-10-06 11:09, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tad kāpēc Sabres, t.i. viena no līgas vājakajām komandām, nepiedāvā līgumu viņam? Pašu izaudzināts spēlētājs un ja jau tik daudzpusīgs, tad kādēļ nevajag? Nezinu, vai nu esmu pārāk pesimistisks, vai nu tu pārvērtē Girgi. Neteikšu, ka sekoju līdzi Sabriem, bet cik spēles Girigis nospēlēja ārpus savas 4.maiņas kapļa vietas?
Tu biji tas, kurš bija gatavs derēt, ka Zemgus nākošsezon vairs nespēlēs NHL, ja?
, 2020-10-06 11:10, pirms 4 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Pilnīgi tev piekrītu, ka tādi Prāmnieki, Valteri ir tādi paši sporta entuziasti kā mēs un viņi ir amatieri,kuri par to saņem naudu. Es ik palaikam skatos to Fleksi. Ja nebūtu viņiem viesis, tad raidījums būtu bezjēdzīgs, jo to 2 džeku diskusija ir kā daudzos krogos diskusē veči pie alus kausa. Es domāju,ka krogos vēl ir interesantāk paklausīties sarunas Un ar abu Valteru raidījumiem ir tāpat. Par basi vēl ok, var paklausīties,bet ne par pārējiem sporta veidiem. Man personīgi patīk "Ūdenszeļļi". Interesants raidījums, kur var pasmieties un interesantas lietas uzzināt par NBA un basi kopumā. Var redzēt,ka džeki katram raidījumam labi sagatavojušies.
Man patika, ka vienā VV un Buļa raidījumā saskaitīju 4 faktu kļūdas.
, 2020-10-06 11:11, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tad kāpēc Sabres, t.i. viena no līgas vājakajām komandām, nepiedāvā līgumu viņam? Pašu izaudzināts spēlētājs un ja jau tik daudzpusīgs, tad kādēļ nevajag? Nezinu, vai nu esmu pārāk pesimistisks, vai nu tu pārvērtē Girgi. Neteikšu, ka sekoju līdzi Sabriem, bet cik spēles Girigis nospēlēja ārpus savas 4.maiņas kapļa vietas?
Sākot no pēdējā jautājuma - aizvadītajā sezonā spēlēja arī TOP-6 pozīcijās.

Kāpēc nepiedāvā BUF?
1. Tas ir bizness. Komanda ir jāvada ne tikai no sportiskā, bet arī biznesa aspekta. Neparakstot Zmegu, parādās nauda, ko var piešķirt TOP-6 uzbrucējam, kas BUF trūkst.
2. Sastāva komplektācija. Mainoties GM, mainās akcenti. Tāpat te vietā ir teiciens, ka nevar darīt vienas un tās pašas lietas, kas noveda pie izgāšanās, bet cerēt uz pozitīvi iznākumu.

Vai es Zemgu pārvērtēju? Nez.
Girgensons ir universāls spēlētājs, kas var darīt jebko. Aizsardzība viņam padodas labāk. Uzbrukums - vēl no USHL laikiem par to tiku runājis, ka Zemgus uzbrukuma arsenāls TOP līmenī ir par plānu, taču "darba golus" sametīs. Tā faktiski arī ir. Reti kad ir "smukie goli", drīzāk - atsitienu, pielabojumi utt. Tai pat laikā, viņš prot būt noderīgs komandai.

Pirmās maiņas uzbrucējs viņš nav, arī otrajā maiņā var spēlēt tikai pie zināmiem apstākļiem un atbilstoši piemeklētiem komandas biedriem, taču kopumā viņš noteikti nebūs tas spēlētājs, kas "vilks uz leju" komandu (bet, no otras puses, nebūs arī tas, kurš vienatnē izvilks vārgu un ar traģisku menedžmentu nomocītu BUF).
, 2020-10-06 11:14, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man patika, ka vienā VV un Buļa raidījumā saskaitīju 4 faktu kļūdas.
bet radio reklāmās tos dalbajobus par ekspertiem sauc. tagad ir totāls šarlatānu laikmets.
, 2020-10-06 11:23, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu biji tas, kurš bija gatavs derēt, ka Zemgus nākošsezon vairs nespēlēs NHL, ja?
, 2020-10-06 11:28, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Sākot no pēdējā jautājuma - aizvadītajā sezonā spēlēja arī TOP-6 pozīcijās.

Kāpēc nepiedāvā BUF?
1. Tas ir bizness. Komanda ir jāvada ne tikai no sportiskā, bet arī biznesa aspekta. Neparakstot Zmegu, parādās nauda, ko var piešķirt TOP-6 uzbrucējam, kas BUF trūkst.
2. Sastāva komplektācija. Mainoties GM, mainās akcenti. Tāpat te vietā ir teiciens, ka nevar darīt vienas un tās pašas lietas, kas noveda pie izgāšanās, bet cerēt uz pozitīvi iznākumu.

Vai es Zemgu pārvērtēju? Nez.
Girgensons ir universāls spēlētājs, kas var darīt jebko. Aizsardzība viņam padodas labāk. Uzbrukums - vēl no USHL laikiem par to tiku runājis, ka Zemgus uzbrukuma arsenāls TOP līmenī ir par plānu, taču "darba golus" sametīs. Tā faktiski arī ir. Reti kad ir "smukie goli", drīzāk - atsitienu, pielabojumi utt. Tai pat laikā, viņš prot būt noderīgs komandai.

Pirmās maiņas uzbrucējs viņš nav, arī otrajā maiņā var spēlēt tikai pie zināmiem apstākļiem un atbilstoši piemeklētiem komandas biedriem, taču kopumā viņš noteikti nebūs tas spēlētājs, kas "vilks uz leju" komandu (bet, no otras puses, nebūs arī tas, kurš vienatnē izvilks vārgu un ar traģisku menedžmentu nomocītu BUF).
Piekrītu visam, izņemot par tiem darba goliem. Man jau liekas tieši otrādi, katrs otrais gols viņam ir bijis šedevrs, kur pat labākie snaiperi var pamācīties. Cik viņam nav bijuši tie fantastiskie izgājienu goli, un kā viņš aizsūta pēc pīrādziņiem visus tos krutos pretinieku aizsargus.
, 2020-10-06 11:29, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Sākot no pēdējā jautājuma - aizvadītajā sezonā spēlēja arī TOP-6 pozīcijās.

Kāpēc nepiedāvā BUF?
1. Tas ir bizness. Komanda ir jāvada ne tikai no sportiskā, bet arī biznesa aspekta. Neparakstot Zmegu, parādās nauda, ko var piešķirt TOP-6 uzbrucējam, kas BUF trūkst.
2. Sastāva komplektācija. Mainoties GM, mainās akcenti. Tāpat te vietā ir teiciens, ka nevar darīt vienas un tās pašas lietas, kas noveda pie izgāšanās, bet cerēt uz pozitīvi iznākumu.

Vai es Zemgu pārvērtēju? Nez.
Girgensons ir universāls spēlētājs, kas var darīt jebko. Aizsardzība viņam padodas labāk. Uzbrukums - vēl no USHL laikiem par to tiku runājis, ka Zemgus uzbrukuma arsenāls TOP līmenī ir par plānu, taču "darba golus" sametīs. Tā faktiski arī ir. Reti kad ir "smukie goli", drīzāk - atsitienu, pielabojumi utt. Tai pat laikā, viņš prot būt noderīgs komandai.

Pirmās maiņas uzbrucējs viņš nav, arī otrajā maiņā var spēlēt tikai pie zināmiem apstākļiem un atbilstoši piemeklētiem komandas biedriem, taču kopumā viņš noteikti nebūs tas spēlētājs, kas "vilks uz leju" komandu (bet, no otras puses, nebūs arī tas, kurš vienatnē izvilks vārgu un ar traģisku menedžmentu nomocītu BUF).
Protams, protams, es saprotu lielos vilcienos ka tas nav atkarīgs tikai no spēlētāja prasmēm, es nedaudz pakacināju ar to jautājumu. Bet kā jau tu pats teici tad, piemēram, komanda labāk naudiņu atlicinās TOP6 uzbrucējam nevis Girgim. Ja Girgim jāpiedāvā ir tie 1.5milj, bet ir tāds spēlētājs kā Bļugers par 700k, tad laikam jau paņems to lētāko pie diezgan līdzīgas atdeves. 3.-4. maiņai aizsardzības vai enerģijas spēlētājus tomēr vieglāk atrast (vai arī dodot iespēju kādam jaunajam censonim no AHL) un tāpēc es neredzu Girgensona "piedāvājumā" ko tādu, kas 100% garantētu viņam līgumu NHL. Nebūšu pārsteigts, ja viņu kāda komanda parakstīs, bet nebūšu arī pārsteigts, ja nespēlēs nākamsezon NHL.
, 2020-10-06 12:48, pirms 4 gadiem
Es domāju ,ka reāli mēs neviens šeit neesam kāds kompetents nhl insaideris vai kādas komandas štata apskatnieks . Attiecīgi operējam spekulāciju ,subjektīvu apsvērumu ,pat intuitīvā līmenī.Ļoti pamatots liekas Jura Miņina rakstītais, kas ,protams ,arī nav absolūtā patiesība pedējā instancē.
Manuprāt ,Zemgus NHL paliks. Ar viņa spēles prasmju arsenālu ir pietiekami 3. ,4. maiņai .Attieksme un darba ētika līmenī. Rezultativitāte 0.28 p/pg nav pats sliktākais rādītājs . Arī vecums - tikai 26 - brieduma un izrāviena gadi vēl priekšā. 1.kārtas drafts nav nejaušība - tas ir potenciāla novērtējums jebkurā gadījumā. Zemgus varētu būt no tiem ,kas lēni ,ļoti ,ļoti lēni jūdz ,bet ātri brauc. Domāju ,ka NHL ir ļaudis ,kas to saprot un Zemgus pie savas iespējas vēl tiks. Vismaz šosezon noteikti.
, 2020-10-06 13:39, pirms 4 gadiem
Redzēsim, kā attīstisies karjera, un kluba maiņa nāktu par labu, būtu jaunas vēsmas.
, 2020-10-06 13:41, pirms 4 gadiem
kā Tādām izdevās viņu izmantot arī par punktu mašīnu,jo uzticējās un izmantoja.... Daudz kas atkarīgs arī no trenera
, 2020-10-06 13:41, pirms 4 gadiem
es Domāju Tedam Nolanam
, 2020-10-06 13:46, pirms 4 gadiem
kādā ziņā punktu mašīnu? 15+15 nav punktu mašīna, sarastu ja būtu sezonā vismaz 60 punkti nu ne jau 30
, 2020-10-06 14:14, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Protams, protams, es saprotu lielos vilcienos ka tas nav atkarīgs tikai no spēlētāja prasmēm, es nedaudz pakacināju ar to jautājumu. Bet kā jau tu pats teici tad, piemēram, komanda labāk naudiņu atlicinās TOP6 uzbrucējam nevis Girgim. Ja Girgim jāpiedāvā ir tie 1.5milj, bet ir tāds spēlētājs kā Bļugers par 700k, tad laikam jau paņems to lētāko pie diezgan līdzīgas atdeves. 3.-4. maiņai aizsardzības vai enerģijas spēlētājus tomēr vieglāk atrast (vai arī dodot iespēju kādam jaunajam censonim no AHL) un tāpēc es neredzu Girgensona "piedāvājumā" ko tādu, kas 100% garantētu viņam līgumu NHL. Nebūšu pārsteigts, ja viņu kāda komanda parakstīs, bet nebūšu arī pārsteigts, ja nespēlēs nākamsezon NHL.
Nu, ja par to piedāvājumu.

Spēle nevienādos sastāvos. Zemgus BUF komandā, kopš viņš tur tika, ir uzbrucējs ar pārliecinoši lielāko SH laiku. Tāpat viņš ir pārliecinoši labākais pēc mazākumā iemestajiem goliem.

Girgensons ir arī pārliecinoši labākais spēka paņēmienu izpildītājs starp BUF uzbrucējiem. Nemaz nerunājot par viņa enerģisko spēli un vērtību presinga hokejā. Tiesa, kas ir pavisam vērtīgi, Girgensons samērā reti dabū noraidījumus. NHL karjeras laikā viņš ir nopelnījis 2x mazāk noraidījumus, kā pretinieki ir dabūjuši pret viņu.

Viņš arī ļoti labi pietur ripu un atņem to pretiniekam (atņem ripas par 30% biežāk nekā zaudē).

Lai arī metienu bloķēšana nav Zemgus spēles raksturīgākā pazīme, laikā, ko viņš pavadīja BUF, viņš ir labākais ripu bloķētājs starp uzbrucējiem.

Jā, protams, šie visi rādītāji nav tie foršie, ko par ko fani sajūsmā lauzīs krēslus un drīzāk pamanīs kādu nenobloķēto metienu vai pazaudēto ripu, taču Zemgus ir šo "neredzamo" mikromaču mašīna.

Tieši tāpēc (un vēl daudzu citu iemeslu dēļ) viņam nebūs problēmu atrast darbu NHL.
, 2020-10-06 14:26, pirms 4 gadiem
Tā rezumējot - Zemgus ir VĒRTĪGS hokejists. Pa samērā nelielām naudām komanda var iegūt drošu variantu, kurš būs kvalitatīvs un sevi labi parādījis 3.-4. maiņas spēlētājs, mazākuma speciālists. Tādus vajag. Ar tādiem vinnē čempionātus.

Vai komandām Zemgus nolīgšana būs pirmā prioritāte - nē. Kāpēc? Tāpēc, ka TOP-6 uzbrucēju tirgus ir vēl mazāks, jo tādu kvalitatīvu kadru pa saprātīgām naudām ir pavisam nedaudz. Protams, ka komandas vispirms tiks galā ar šo jautājumu un tad skatīsies tālāk.

Vai Zemgus varētu spēlēt TOP-6 uzbrucēja pozīcijā. Domāju, ka ar labiem partneriem, ar kuriem ir laba sapratne - noteikti. Hokeja vēsture zina ļoti daudz tādus gadījumus, kad pie diviem stāriem pieliek "kapli" un spēle aiziet ļoti labi. Zemgus hokeja izpratne ir labā līmenī, lai spēlētu šādā līmenī.

Cita lieta, ka viņš viens pats vai ar viduvējiem uzbrucējiem (kādi BUF bija lielākoties) noteikti nevar vilkt mačus + "Sabres" ar visu to, ka "tādu kapļu kā Girgensons ir pilna Kanāda", nebija to kvalitatīvo mazākuma spēlētāju (kopš Zemgus tur spēlē - sliktākais PK līgā) un tāpēc izmaiņas sastāvā ar nemaz tā baigi viegli nevarēja veikt.
, 2020-10-06 14:49, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tā rezumējot - Zemgus ir VĒRTĪGS hokejists. Pa samērā nelielām naudām komanda var iegūt drošu variantu, kurš būs kvalitatīvs un sevi labi parādījis 3.-4. maiņas spēlētājs, mazākuma speciālists. Tādus vajag. Ar tādiem vinnē čempionātus.

Vai komandām Zemgus nolīgšana būs pirmā prioritāte - nē. Kāpēc? Tāpēc, ka TOP-6 uzbrucēju tirgus ir vēl mazāks, jo tādu kvalitatīvu kadru pa saprātīgām naudām ir pavisam nedaudz. Protams, ka komandas vispirms tiks galā ar šo jautājumu un tad skatīsies tālāk.

Vai Zemgus varētu spēlēt TOP-6 uzbrucēja pozīcijā. Domāju, ka ar labiem partneriem, ar kuriem ir laba sapratne - noteikti. Hokeja vēsture zina ļoti daudz tādus gadījumus, kad pie diviem stāriem pieliek "kapli" un spēle aiziet ļoti labi. Zemgus hokeja izpratne ir labā līmenī, lai spēlētu šādā līmenī.

Cita lieta, ka viņš viens pats vai ar viduvējiem uzbrucējiem (kādi BUF bija lielākoties) noteikti nevar vilkt mačus + "Sabres" ar visu to, ka "tādu kapļu kā Girgensons ir pilna Kanāda", nebija to kvalitatīvo mazākuma spēlētāju (kopš Zemgus tur spēlē - sliktākais PK līgā) un tāpēc izmaiņas sastāvā ar nemaz tā baigi viegli nevarēja veikt.
uz NATIONAL LEAGUE
, 2020-10-06 15:26, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu, ja par to piedāvājumu.

Spēle nevienādos sastāvos. Zemgus BUF komandā, kopš viņš tur tika, ir uzbrucējs ar pārliecinoši lielāko SH laiku. Tāpat viņš ir pārliecinoši labākais pēc mazākumā iemestajiem goliem.

Girgensons ir arī pārliecinoši labākais spēka paņēmienu izpildītājs starp BUF uzbrucējiem. Nemaz nerunājot par viņa enerģisko spēli un vērtību presinga hokejā. Tiesa, kas ir pavisam vērtīgi, Girgensons samērā reti dabū noraidījumus. NHL karjeras laikā viņš ir nopelnījis 2x mazāk noraidījumus, kā pretinieki ir dabūjuši pret viņu.

Viņš arī ļoti labi pietur ripu un atņem to pretiniekam (atņem ripas par 30% biežāk nekā zaudē).

Lai arī metienu bloķēšana nav Zemgus spēles raksturīgākā pazīme, laikā, ko viņš pavadīja BUF, viņš ir labākais ripu bloķētājs starp uzbrucējiem.

Jā, protams, šie visi rādītāji nav tie foršie, ko par ko fani sajūsmā lauzīs krēslus un drīzāk pamanīs kādu nenobloķēto metienu vai pazaudēto ripu, taču Zemgus ir šo "neredzamo" mikromaču mašīna.

Tieši tāpēc (un vēl daudzu citu iemeslu dēļ) viņam nebūs problēmu atrast darbu NHL.
No tavas mutes dieva (NHL GM) ausīs... Tu viņu tiešām ļoti skaistā gaismā atspoguļo un tāda sajūta, ka viņu negribētu tikai idioti, bet redz paši Sabres (pēc baumām) tomēr neuzskata viņu par tik lietderīgu, lai paturētu.
, 2020-10-06 15:37, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: No tavas mutes dieva (NHL GM) ausīs... Tu viņu tiešām ļoti skaistā gaismā atspoguļo un tāda sajūta, ka viņu negribētu tikai idioti, bet redz paši Sabres (pēc baumām) tomēr neuzskata viņu par tik lietderīgu, lai paturētu.
viss slēpjas faktā, ka pats Zemgus (aģents) grib beidzot izmantot UFA statusu un izbaudīt to!
pārējais par seibrs grib vai negrib ir lirika jeb baumas!
drīzāk 7 gadi ar vienu komandu norāda, ka seibri grib viņu arī tagad...tik vai Zemgus to grib turpināt!