Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Girgensons sagaida vairākus piedāvājumus

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Girgensons sagaida vairākus piedāvājumus
Zemgus Girgensons gūst vārtus pret Edmontonas "Oilers". Foto: USA TODAY Sports/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas brīvo aģentu tirgus durvis vērs piektdien pulksten 19:00 pēc Latvijas laika. Starp spēlētājiem, kuri meklēs jaunu mājvietu, būs arī uzbrucējs Zemgus Girgensons, kurš visu karjeru aizvadījis Bufalo “Sabres”. Hokejistam pietuvināti avoti sarunā ar Sportacentrs.com pauda, ka sagaidāma interese no vairākām komandām.

Ja iepriekšējos gados hokejistiem un komandām tikusi dota iespēja par līgumiem runāt jau dažas dienas pirms tirgus atvēršanās, tad 2020. gads ir citāds. Ņemot vērā saspringto grafiku, NHL lēmusi sarunu periodu likvidēt, tādējādi konkrētas diskusijas būs iespējamas tikai pēc tirgus atvēršanās - 9. oktobrī pulksten 19:00. Starp spēlētājiem, kuri lūkos atrast jaunu darba vietu, būs arī latviešu uzbrucējs Zemgus Girgensons, kurš visu līdzšinējo karjeru pavadījis Bufalo “Sabres” rindās.

“Pirms tirgus atvēršanas drīkstam pārrunāt detaļas un parakstīt līgumu tikai ar vienu komandu - “Sabres”. Nekad nesaki nekad, bet tas šajā situācijā nav pārāk reāli. Sagaidām, ka pakalpojumos būs ieinteresētas vairākas komandas, bet pagaidām ir jānogaida, līdz varēsim saņemt taustāmus piedāvājumus,” sarunā ar Sportacentrs.com teica Girgensona nometnei tuvu stāvošs avots. “Sabres” nomainījusies vadība, jūnijā par ģenerālmenedžeri kļūstot Kevinam Adamsam. Kā noskaidroja portāls, Girgensons “Sabres” tālākajos plānos neietilpst.

Aptaujājot Ziemeļamerikas hokeja pārzinātājus, kā komanda, kas varētu izrādīt interesi par Girgensonu, tiek minēta Edmontonas “Oilers”. Tā jau iepriekš izskatījusi iespēju piesaistīt latviešu uzbrucēju, un varētu atgriezties pie šī plāna realizēšanas. Girgensons iepriekšējā līguma ietvaros pelnīja 1,6 miljonus dolāru, un pašreizējos apstākļos - algu griesti pandēmijas dēļ palikuši vecajā līmenī - algas pielikums nav sagaidāms. Visdrīzāk, Girgensonam nāksies samierināties ar īstermiņa līgumu - līdz divām sezonām.

Sezonas pēdējā mačā - Stenlija kausa kvalifikācijas kārtā “Oilers” negaidīti piekāpās Čikāgas “Blackhawks” - ceturto maiņu veidoja Railijs Šīens, Zaks Kasians un Geitans Āss. Centra uzbrucējs Šīens kļūs par brīvo aģentu, spēka uzbrucējam Kasianam ir līgums līdz 2024. gadam, bet šveicietis Āss aprīlī pagarināja vienošanos ar “Oilers” uz vēl vienu sezonu, bet tagad izīrēts Šveices klubam “Bern”, ar ko pirms došanās uz NHL vienu reizi kļuva par valsts čempionu. Protams, “Oilers” ir tikai viens no variantiem. Aptaujātie eksperti norādījuši, ka reālu interesi par Girgensonu varētu izrādīt uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmas komandas.

Jāpiezīmē, ka Girgensons, parakstot līgumu, būs pirmais latvietis kopš 2010. gada, kurš NHL parakstījis līgumu neierobežoti brīvā aģenta statusā. Šajos desmit gados visi līgumi, ieskaitot Girgensona četrus līgumus ar “Sabres”, parakstīti ierobežoti brīvā aģenta statusā. Pēdējais bija Raitis Ivanāns, kurš 2010. gadā parakstīja divu gadu vienošanos ar Kalgari “Flames”. Smagi ciešot kautiņā, komandas rindās viņš aizvadīja tikai divas spēles. 2009. gada vasarā divu gadu līgumu par 2,75 miljoniem ar Dalasas “Stars” parakstīja Kārlis Skrastiņš.

26 gadus vecais Girgensons, kurš 2012. gadā kļuva par visaugstāk draftēto latviešu hokejistu vēsturē, tiekot izvēlēts ar 14. numuru, “Sabres” sastāvā aizvadījis septiņas sezonas. Viņš piedalījies 489 spēlēs, gūstot 61 vārtus un sakrājot 138 punktus. Latviešu rezultativitātes sarakstā viņš ieņem trešo vietu - aiz Sanda Ozoliņa un Sergeja Žoltoka. Pēdējo piecu sezonu griezumā Girgensons allaž ir savācis punktus robežās no 15 līdz 19. Aizvadītajā sezonā viņš guva 12 punktus, un starp Bufalo hokejistiem tas bija piektais labākais rezultāts. Deviņus miljonus pelnošais Džefs Skiners guva tikai par diviem vārtiem vairāk. “Sabres” jau deviņas sezonas pēc kārtas nav kvalificējusies Stenlija kausa izcīņai, un starp visiem NHL klubiem tā ir pati garākā sērija.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-05 23:22, pirms 4 gadiem
Girgensonu un Merzļikinu lūdzu uz Oilers. Būtu ļoti interesanti.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-05 23:31, pirms 4 gadiem
Būtu interesanti zināt, kas ir tie eksperti. Vietējie Pastes, Valteri, Pramnieki, viņu NHL analogi - pašpasludināti visziņi, vai tiešam eksperti, kas pazīst drēbi?

  +4 [+] [-]

, 2020-10-05 23:47, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Būtu interesanti zināt, kas ir tie eksperti. Vietējie Pastes, Valteri, Pramnieki, viņu NHL analogi - pašpasludināti visziņi, vai tiešam eksperti, kas pazīst drēbi?
Pilnīgi tev piekrītu, ka tādi Prāmnieki, Valteri ir tādi paši sporta entuziasti kā mēs un viņi ir amatieri,kuri par to saņem naudu. Es ik palaikam skatos to Fleksi. Ja nebūtu viņiem viesis, tad raidījums būtu bezjēdzīgs, jo to 2 džeku diskusija ir kā daudzos krogos diskusē veči pie alus kausa. Es domāju,ka krogos vēl ir interesantāk paklausīties sarunas Un ar abu Valteru raidījumiem ir tāpat. Par basi vēl ok, var paklausīties,bet ne par pārējiem sporta veidiem. Man personīgi patīk "Ūdenszeļļi". Interesants raidījums, kur var pasmieties un interesantas lietas uzzināt par NBA un basi kopumā. Var redzēt,ka džeki katram raidījumam labi sagatavojušies.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-05 23:51, pirms 4 gadiem
Kaut kādi Jums sc pašvaki tuvu stāvoši avoti..
Nepieminējā Wildus... vēl vasarā interese bija arī Wingiem

  +4 [+] [-]

, 2020-10-05 23:52, pirms 4 gadiem
Kas ir Girgensona nometne?
Kas ir ziemeļamerikas hokeja pārzinātāji ?

  -3 [+] [-]

, 2020-10-06 00:07, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Būtu interesanti zināt, kas ir tie eksperti. Vietējie Pastes, Valteri, Pramnieki, viņu NHL analogi - pašpasludināti visziņi, vai tiešam eksperti, kas pazīst drēbi?
The Blue Jackets, meanwhile, are willing to listen on Korpisalo and fellow goalie Elvis Merzlikins and are in the market for help up front, both on the wing and at the second-line centre position.

The Minnesota Wild, Ottawa Senators, Buffalo Sabres, Edmonton Oilers and Detroit Red Wings are among the teams believed to also have interest in one of Columbus’ two goalies.

https://www.thefourthperiod.com/oct...

  +3 [+] [-]

, 2020-10-06 00:28, pirms 4 gadiem
Džonnijs rakstīja: The Blue Jackets, meanwhile, are willing to listen on Korpisalo and fellow goalie Elvis Merzlikins and are in the market for help up front, both on the wing and at the second-line centre position.

The Minnesota Wild, Ottawa Senators, Buffalo Sabres, Edmonton Oilers and Detroit Red Wings are among the teams believed to also have interest in one of Columbus’ two goalies.


https://www.thefourthperiod.com/oct-2020/leafs-interested-in-korpisalo
Kāds sakars runām par Elvi, rakstā par Girgensonu? Šajā rakstā ir runa par to, ka kaut kādi eksperti un Girgensonam pietuvinātas personas saka, ka par Zemgu varētu intereseties Oilers un vēl pāris komandas. Kāds tur sakars ar to, ka Korpi grib Leafs un Korpis vai Elvis var nonākt 5 komandās? Turklāt... Es personīgi nepārzinu cik kuri šadi mediji ir uzticami...Cik pietuvināts realitātei ir tavs avots? Jo par Zemgu jau septembrī lasīju, ka viņš varētu interesēt Rangers, bet izpētot avotu - apmēram, kā liela daļa no kā ņem SC par KHL - mazticams info.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-06 00:47, pirms 4 gadiem
Girgis nevis guva 12 punktus, bet gan guva 12 vārtus.

Un neteiksim hop pirms lēciena, vēl jau tas līgums jāparaksta, lai būtu pirmais kopš 2010. gada... Nav jau nekāds stārs, kas 100% dabus līgumu.
Slēpts komentārs: miesnieka nedarbi hauzenē

  +4 [+] [-]

, 2020-10-06 06:41, pirms 4 gadiem
Brože tāds bomārs hokejā , ka pat par skribentu nosaukt būtu par daudz...

  +1 [+] [-]

, 2020-10-06 07:32, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Būtu interesanti zināt, kas ir tie eksperti. Vietējie Pastes, Valteri, Pramnieki, viņu NHL analogi - pašpasludināti visziņi, vai tiešam eksperti, kas pazīst drēbi?
Vai tad tu tas nebiji?

  +4 [+] [-]

, 2020-10-06 07:36, pirms 4 gadiem
Virsrakstā vārdu SAGAIDA būtu jānomaina pret GAIDA

     [+] [-]

, 2020-10-06 08:26, pirms 4 gadiem
Apstākļu maiņa nāks tikai par labu. Redzēs, kas notiks. Var gadīties no vilka bēgot, lācim uzskriet.

     [+] [-]

, 2020-10-06 09:01, pirms 4 gadiem
Bufalo tā ir bedre no kuras jātiek prom, līdzīgs Dinamo variantam, katru gadu sola, bet nekur netiek!

  +2 [+] [-]

, 2020-10-06 09:27, pirms 4 gadiem
Tumanovs rakstīja: Virsrakstā vārdu SAGAIDA būtu jānomaina pret GAIDA
tieši tā
vēl jau nekas nav sagaidīts

  +3 [+] [-]

, 2020-10-06 10:11, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Girgis nevis guva 12 punktus, bet gan guva 12 vārtus.

Un neteiksim hop pirms lēciena, vēl jau tas līgums jāparaksta, lai būtu pirmais kopš 2010. gada... Nav jau nekāds stārs, kas 100% dabus līgumu.
Girgensona palikšana NHL ir tikpat kā 100% garantēta, t.i., lai viņš lielajā līgā nepaliktu, ir jānotiek kaut kam extra. Vienīgais jautājums ir par līguma nosacījumiem.

Zemgus ir vispusīgs spēlētājs, kuram ar attieksmēm un darba ētiku viss ir kārtībā. Pafilozofējot, Girgensons var spēlēt jebkurā maiņā un situācijā uz laukuma un spēli noteikti nesabojās. Tādi hokejisti noder jebkurai komandai.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-06 10:35, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Girgensona palikšana NHL ir tikpat kā 100% garantēta, t.i., lai viņš lielajā līgā nepaliktu, ir jānotiek kaut kam extra. Vienīgais jautājums ir par līguma nosacījumiem.

Zemgus ir vispusīgs spēlētājs, kuram ar attieksmēm un darba ētiku viss ir kārtībā. Pafilozofējot, Girgensons var spēlēt jebkurā maiņā un situācijā uz laukuma un spēli noteikti nesabojās. Tādi hokejisti noder jebkurai komandai.
tieši tā. viņš ir no tiem, kas paliek mazliet ēnā, bet savu darbu padara izcili. darītājs

  -3 [+] [-]

, 2020-10-06 10:58, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Girgensona palikšana NHL ir tikpat kā 100% garantēta, t.i., lai viņš lielajā līgā nepaliktu, ir jānotiek kaut kam extra. Vienīgais jautājums ir par līguma nosacījumiem.

Zemgus ir vispusīgs spēlētājs, kuram ar attieksmēm un darba ētiku viss ir kārtībā. Pafilozofējot, Girgensons var spēlēt jebkurā maiņā un situācijā uz laukuma un spēli noteikti nesabojās. Tādi hokejisti noder jebkurai komandai.
Tad kāpēc Sabres, t.i. viena no līgas vājakajām komandām, nepiedāvā līgumu viņam? Pašu izaudzināts spēlētājs un ja jau tik daudzpusīgs, tad kādēļ nevajag? Nezinu, vai nu esmu pārāk pesimistisks, vai nu tu pārvērtē Girgi. Neteikšu, ka sekoju līdzi Sabriem, bet cik spēles Girigis nospēlēja ārpus savas 4.maiņas kapļa vietas?

  +1 [+] [-]

, 2020-10-06 11:09, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tad kāpēc Sabres, t.i. viena no līgas vājakajām komandām, nepiedāvā līgumu viņam? Pašu izaudzināts spēlētājs un ja jau tik daudzpusīgs, tad kādēļ nevajag? Nezinu, vai nu esmu pārāk pesimistisks, vai nu tu pārvērtē Girgi. Neteikšu, ka sekoju līdzi Sabriem, bet cik spēles Girigis nospēlēja ārpus savas 4.maiņas kapļa vietas?
Tu biji tas, kurš bija gatavs derēt, ka Zemgus nākošsezon vairs nespēlēs NHL, ja?

  +1 [+] [-]

, 2020-10-06 11:10, pirms 4 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Pilnīgi tev piekrītu, ka tādi Prāmnieki, Valteri ir tādi paši sporta entuziasti kā mēs un viņi ir amatieri,kuri par to saņem naudu. Es ik palaikam skatos to Fleksi. Ja nebūtu viņiem viesis, tad raidījums būtu bezjēdzīgs, jo to 2 džeku diskusija ir kā daudzos krogos diskusē veči pie alus kausa. Es domāju,ka krogos vēl ir interesantāk paklausīties sarunas Un ar abu Valteru raidījumiem ir tāpat. Par basi vēl ok, var paklausīties,bet ne par pārējiem sporta veidiem. Man personīgi patīk "Ūdenszeļļi". Interesants raidījums, kur var pasmieties un interesantas lietas uzzināt par NBA un basi kopumā. Var redzēt,ka džeki katram raidījumam labi sagatavojušies.
Man patika, ka vienā VV un Buļa raidījumā saskaitīju 4 faktu kļūdas.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-06 11:11, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tad kāpēc Sabres, t.i. viena no līgas vājakajām komandām, nepiedāvā līgumu viņam? Pašu izaudzināts spēlētājs un ja jau tik daudzpusīgs, tad kādēļ nevajag? Nezinu, vai nu esmu pārāk pesimistisks, vai nu tu pārvērtē Girgi. Neteikšu, ka sekoju līdzi Sabriem, bet cik spēles Girigis nospēlēja ārpus savas 4.maiņas kapļa vietas?
Sākot no pēdējā jautājuma - aizvadītajā sezonā spēlēja arī TOP-6 pozīcijās.

Kāpēc nepiedāvā BUF?
1. Tas ir bizness. Komanda ir jāvada ne tikai no sportiskā, bet arī biznesa aspekta. Neparakstot Zmegu, parādās nauda, ko var piešķirt TOP-6 uzbrucējam, kas BUF trūkst.
2. Sastāva komplektācija. Mainoties GM, mainās akcenti. Tāpat te vietā ir teiciens, ka nevar darīt vienas un tās pašas lietas, kas noveda pie izgāšanās, bet cerēt uz pozitīvi iznākumu.

Vai es Zemgu pārvērtēju? Nez.
Girgensons ir universāls spēlētājs, kas var darīt jebko. Aizsardzība viņam padodas labāk. Uzbrukums - vēl no USHL laikiem par to tiku runājis, ka Zemgus uzbrukuma arsenāls TOP līmenī ir par plānu, taču "darba golus" sametīs. Tā faktiski arī ir. Reti kad ir "smukie goli", drīzāk - atsitienu, pielabojumi utt. Tai pat laikā, viņš prot būt noderīgs komandai.

Pirmās maiņas uzbrucējs viņš nav, arī otrajā maiņā var spēlēt tikai pie zināmiem apstākļiem un atbilstoši piemeklētiem komandas biedriem, taču kopumā viņš noteikti nebūs tas spēlētājs, kas "vilks uz leju" komandu (bet, no otras puses, nebūs arī tas, kurš vienatnē izvilks vārgu un ar traģisku menedžmentu nomocītu BUF).

  +2 [+] [-]

, 2020-10-06 11:14, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man patika, ka vienā VV un Buļa raidījumā saskaitīju 4 faktu kļūdas.
bet radio reklāmās tos dalbajobus par ekspertiem sauc. tagad ir totāls šarlatānu laikmets.

     [+] [-]

, 2020-10-06 11:23, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu biji tas, kurš bija gatavs derēt, ka Zemgus nākošsezon vairs nespēlēs NHL, ja?

  +2 [+] [-]

, 2020-10-06 11:28, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Sākot no pēdējā jautājuma - aizvadītajā sezonā spēlēja arī TOP-6 pozīcijās.

Kāpēc nepiedāvā BUF?
1. Tas ir bizness. Komanda ir jāvada ne tikai no sportiskā, bet arī biznesa aspekta. Neparakstot Zmegu, parādās nauda, ko var piešķirt TOP-6 uzbrucējam, kas BUF trūkst.
2. Sastāva komplektācija. Mainoties GM, mainās akcenti. Tāpat te vietā ir teiciens, ka nevar darīt vienas un tās pašas lietas, kas noveda pie izgāšanās, bet cerēt uz pozitīvi iznākumu.

Vai es Zemgu pārvērtēju? Nez.
Girgensons ir universāls spēlētājs, kas var darīt jebko. Aizsardzība viņam padodas labāk. Uzbrukums - vēl no USHL laikiem par to tiku runājis, ka Zemgus uzbrukuma arsenāls TOP līmenī ir par plānu, taču "darba golus" sametīs. Tā faktiski arī ir. Reti kad ir "smukie goli", drīzāk - atsitienu, pielabojumi utt. Tai pat laikā, viņš prot būt noderīgs komandai.

Pirmās maiņas uzbrucējs viņš nav, arī otrajā maiņā var spēlēt tikai pie zināmiem apstākļiem un atbilstoši piemeklētiem komandas biedriem, taču kopumā viņš noteikti nebūs tas spēlētājs, kas "vilks uz leju" komandu (bet, no otras puses, nebūs arī tas, kurš vienatnē izvilks vārgu un ar traģisku menedžmentu nomocītu BUF).
Piekrītu visam, izņemot par tiem darba goliem. Man jau liekas tieši otrādi, katrs otrais gols viņam ir bijis šedevrs, kur pat labākie snaiperi var pamācīties. Cik viņam nav bijuši tie fantastiskie izgājienu goli, un kā viņš aizsūta pēc pīrādziņiem visus tos krutos pretinieku aizsargus.

     [+] [-]

, 2020-10-06 11:29, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Sākot no pēdējā jautājuma - aizvadītajā sezonā spēlēja arī TOP-6 pozīcijās.

Kāpēc nepiedāvā BUF?
1. Tas ir bizness. Komanda ir jāvada ne tikai no sportiskā, bet arī biznesa aspekta. Neparakstot Zmegu, parādās nauda, ko var piešķirt TOP-6 uzbrucējam, kas BUF trūkst.
2. Sastāva komplektācija. Mainoties GM, mainās akcenti. Tāpat te vietā ir teiciens, ka nevar darīt vienas un tās pašas lietas, kas noveda pie izgāšanās, bet cerēt uz pozitīvi iznākumu.

Vai es Zemgu pārvērtēju? Nez.
Girgensons ir universāls spēlētājs, kas var darīt jebko. Aizsardzība viņam padodas labāk. Uzbrukums - vēl no USHL laikiem par to tiku runājis, ka Zemgus uzbrukuma arsenāls TOP līmenī ir par plānu, taču "darba golus" sametīs. Tā faktiski arī ir. Reti kad ir "smukie goli", drīzāk - atsitienu, pielabojumi utt. Tai pat laikā, viņš prot būt noderīgs komandai.

Pirmās maiņas uzbrucējs viņš nav, arī otrajā maiņā var spēlēt tikai pie zināmiem apstākļiem un atbilstoši piemeklētiem komandas biedriem, taču kopumā viņš noteikti nebūs tas spēlētājs, kas "vilks uz leju" komandu (bet, no otras puses, nebūs arī tas, kurš vienatnē izvilks vārgu un ar traģisku menedžmentu nomocītu BUF).
Protams, protams, es saprotu lielos vilcienos ka tas nav atkarīgs tikai no spēlētāja prasmēm, es nedaudz pakacināju ar to jautājumu. Bet kā jau tu pats teici tad, piemēram, komanda labāk naudiņu atlicinās TOP6 uzbrucējam nevis Girgim. Ja Girgim jāpiedāvā ir tie 1.5milj, bet ir tāds spēlētājs kā Bļugers par 700k, tad laikam jau paņems to lētāko pie diezgan līdzīgas atdeves. 3.-4. maiņai aizsardzības vai enerģijas spēlētājus tomēr vieglāk atrast (vai arī dodot iespēju kādam jaunajam censonim no AHL) un tāpēc es neredzu Girgensona "piedāvājumā" ko tādu, kas 100% garantētu viņam līgumu NHL. Nebūšu pārsteigts, ja viņu kāda komanda parakstīs, bet nebūšu arī pārsteigts, ja nespēlēs nākamsezon NHL.

     [+] [-]

, 2020-10-06 12:48, pirms 4 gadiem
Es domāju ,ka reāli mēs neviens šeit neesam kāds kompetents nhl insaideris vai kādas komandas štata apskatnieks . Attiecīgi operējam spekulāciju ,subjektīvu apsvērumu ,pat intuitīvā līmenī.Ļoti pamatots liekas Jura Miņina rakstītais, kas ,protams ,arī nav absolūtā patiesība pedējā instancē.
Manuprāt ,Zemgus NHL paliks. Ar viņa spēles prasmju arsenālu ir pietiekami 3. ,4. maiņai .Attieksme un darba ētika līmenī. Rezultativitāte 0.28 p/pg nav pats sliktākais rādītājs . Arī vecums - tikai 26 - brieduma un izrāviena gadi vēl priekšā. 1.kārtas drafts nav nejaušība - tas ir potenciāla novērtējums jebkurā gadījumā. Zemgus varētu būt no tiem ,kas lēni ,ļoti ,ļoti lēni jūdz ,bet ātri brauc. Domāju ,ka NHL ir ļaudis ,kas to saprot un Zemgus pie savas iespējas vēl tiks. Vismaz šosezon noteikti.

     [+] [-]

, 2020-10-06 13:39, pirms 4 gadiem
Redzēsim, kā attīstisies karjera, un kluba maiņa nāktu par labu, būtu jaunas vēsmas.

     [+] [-]

, 2020-10-06 13:41, pirms 4 gadiem
kā Tādām izdevās viņu izmantot arī par punktu mašīnu,jo uzticējās un izmantoja.... Daudz kas atkarīgs arī no trenera

     [+] [-]

, 2020-10-06 13:41, pirms 4 gadiem
es Domāju Tedam Nolanam

     [+] [-]

, 2020-10-06 13:46, pirms 4 gadiem
kādā ziņā punktu mašīnu? 15+15 nav punktu mašīna, sarastu ja būtu sezonā vismaz 60 punkti nu ne jau 30

  +4 [+] [-]

, 2020-10-06 14:14, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Protams, protams, es saprotu lielos vilcienos ka tas nav atkarīgs tikai no spēlētāja prasmēm, es nedaudz pakacināju ar to jautājumu. Bet kā jau tu pats teici tad, piemēram, komanda labāk naudiņu atlicinās TOP6 uzbrucējam nevis Girgim. Ja Girgim jāpiedāvā ir tie 1.5milj, bet ir tāds spēlētājs kā Bļugers par 700k, tad laikam jau paņems to lētāko pie diezgan līdzīgas atdeves. 3.-4. maiņai aizsardzības vai enerģijas spēlētājus tomēr vieglāk atrast (vai arī dodot iespēju kādam jaunajam censonim no AHL) un tāpēc es neredzu Girgensona "piedāvājumā" ko tādu, kas 100% garantētu viņam līgumu NHL. Nebūšu pārsteigts, ja viņu kāda komanda parakstīs, bet nebūšu arī pārsteigts, ja nespēlēs nākamsezon NHL.
Nu, ja par to piedāvājumu.

Spēle nevienādos sastāvos. Zemgus BUF komandā, kopš viņš tur tika, ir uzbrucējs ar pārliecinoši lielāko SH laiku. Tāpat viņš ir pārliecinoši labākais pēc mazākumā iemestajiem goliem.

Girgensons ir arī pārliecinoši labākais spēka paņēmienu izpildītājs starp BUF uzbrucējiem. Nemaz nerunājot par viņa enerģisko spēli un vērtību presinga hokejā. Tiesa, kas ir pavisam vērtīgi, Girgensons samērā reti dabū noraidījumus. NHL karjeras laikā viņš ir nopelnījis 2x mazāk noraidījumus, kā pretinieki ir dabūjuši pret viņu.

Viņš arī ļoti labi pietur ripu un atņem to pretiniekam (atņem ripas par 30% biežāk nekā zaudē).

Lai arī metienu bloķēšana nav Zemgus spēles raksturīgākā pazīme, laikā, ko viņš pavadīja BUF, viņš ir labākais ripu bloķētājs starp uzbrucējiem.

Jā, protams, šie visi rādītāji nav tie foršie, ko par ko fani sajūsmā lauzīs krēslus un drīzāk pamanīs kādu nenobloķēto metienu vai pazaudēto ripu, taču Zemgus ir šo "neredzamo" mikromaču mašīna.

Tieši tāpēc (un vēl daudzu citu iemeslu dēļ) viņam nebūs problēmu atrast darbu NHL.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-06 14:26, pirms 4 gadiem
Tā rezumējot - Zemgus ir VĒRTĪGS hokejists. Pa samērā nelielām naudām komanda var iegūt drošu variantu, kurš būs kvalitatīvs un sevi labi parādījis 3.-4. maiņas spēlētājs, mazākuma speciālists. Tādus vajag. Ar tādiem vinnē čempionātus.

Vai komandām Zemgus nolīgšana būs pirmā prioritāte - nē. Kāpēc? Tāpēc, ka TOP-6 uzbrucēju tirgus ir vēl mazāks, jo tādu kvalitatīvu kadru pa saprātīgām naudām ir pavisam nedaudz. Protams, ka komandas vispirms tiks galā ar šo jautājumu un tad skatīsies tālāk.

Vai Zemgus varētu spēlēt TOP-6 uzbrucēja pozīcijā. Domāju, ka ar labiem partneriem, ar kuriem ir laba sapratne - noteikti. Hokeja vēsture zina ļoti daudz tādus gadījumus, kad pie diviem stāriem pieliek "kapli" un spēle aiziet ļoti labi. Zemgus hokeja izpratne ir labā līmenī, lai spēlētu šādā līmenī.

Cita lieta, ka viņš viens pats vai ar viduvējiem uzbrucējiem (kādi BUF bija lielākoties) noteikti nevar vilkt mačus + "Sabres" ar visu to, ka "tādu kapļu kā Girgensons ir pilna Kanāda", nebija to kvalitatīvo mazākuma spēlētāju (kopš Zemgus tur spēlē - sliktākais PK līgā) un tāpēc izmaiņas sastāvā ar nemaz tā baigi viegli nevarēja veikt.

     [+] [-]

, 2020-10-06 14:49, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tā rezumējot - Zemgus ir VĒRTĪGS hokejists. Pa samērā nelielām naudām komanda var iegūt drošu variantu, kurš būs kvalitatīvs un sevi labi parādījis 3.-4. maiņas spēlētājs, mazākuma speciālists. Tādus vajag. Ar tādiem vinnē čempionātus.

Vai komandām Zemgus nolīgšana būs pirmā prioritāte - nē. Kāpēc? Tāpēc, ka TOP-6 uzbrucēju tirgus ir vēl mazāks, jo tādu kvalitatīvu kadru pa saprātīgām naudām ir pavisam nedaudz. Protams, ka komandas vispirms tiks galā ar šo jautājumu un tad skatīsies tālāk.

Vai Zemgus varētu spēlēt TOP-6 uzbrucēja pozīcijā. Domāju, ka ar labiem partneriem, ar kuriem ir laba sapratne - noteikti. Hokeja vēsture zina ļoti daudz tādus gadījumus, kad pie diviem stāriem pieliek "kapli" un spēle aiziet ļoti labi. Zemgus hokeja izpratne ir labā līmenī, lai spēlētu šādā līmenī.

Cita lieta, ka viņš viens pats vai ar viduvējiem uzbrucējiem (kādi BUF bija lielākoties) noteikti nevar vilkt mačus + "Sabres" ar visu to, ka "tādu kapļu kā Girgensons ir pilna Kanāda", nebija to kvalitatīvo mazākuma spēlētāju (kopš Zemgus tur spēlē - sliktākais PK līgā) un tāpēc izmaiņas sastāvā ar nemaz tā baigi viegli nevarēja veikt.
uz NATIONAL LEAGUE

     [+] [-]

, 2020-10-06 15:26, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu, ja par to piedāvājumu.

Spēle nevienādos sastāvos. Zemgus BUF komandā, kopš viņš tur tika, ir uzbrucējs ar pārliecinoši lielāko SH laiku. Tāpat viņš ir pārliecinoši labākais pēc mazākumā iemestajiem goliem.

Girgensons ir arī pārliecinoši labākais spēka paņēmienu izpildītājs starp BUF uzbrucējiem. Nemaz nerunājot par viņa enerģisko spēli un vērtību presinga hokejā. Tiesa, kas ir pavisam vērtīgi, Girgensons samērā reti dabū noraidījumus. NHL karjeras laikā viņš ir nopelnījis 2x mazāk noraidījumus, kā pretinieki ir dabūjuši pret viņu.

Viņš arī ļoti labi pietur ripu un atņem to pretiniekam (atņem ripas par 30% biežāk nekā zaudē).

Lai arī metienu bloķēšana nav Zemgus spēles raksturīgākā pazīme, laikā, ko viņš pavadīja BUF, viņš ir labākais ripu bloķētājs starp uzbrucējiem.

Jā, protams, šie visi rādītāji nav tie foršie, ko par ko fani sajūsmā lauzīs krēslus un drīzāk pamanīs kādu nenobloķēto metienu vai pazaudēto ripu, taču Zemgus ir šo "neredzamo" mikromaču mašīna.

Tieši tāpēc (un vēl daudzu citu iemeslu dēļ) viņam nebūs problēmu atrast darbu NHL.
No tavas mutes dieva (NHL GM) ausīs... Tu viņu tiešām ļoti skaistā gaismā atspoguļo un tāda sajūta, ka viņu negribētu tikai idioti, bet redz paši Sabres (pēc baumām) tomēr neuzskata viņu par tik lietderīgu, lai paturētu.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-06 15:37, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: No tavas mutes dieva (NHL GM) ausīs... Tu viņu tiešām ļoti skaistā gaismā atspoguļo un tāda sajūta, ka viņu negribētu tikai idioti, bet redz paši Sabres (pēc baumām) tomēr neuzskata viņu par tik lietderīgu, lai paturētu.
viss slēpjas faktā, ka pats Zemgus (aģents) grib beidzot izmantot UFA statusu un izbaudīt to!
pārējais par seibrs grib vai negrib ir lirika jeb baumas!
drīzāk 7 gadi ar vienu komandu norāda, ka seibri grib viņu arī tagad...tik vai Zemgus to grib turpināt!

  +1 [+] [-]

, 2020-10-06 15:41, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: uz NATIONAL LEAGUE
uz National league B, vai pat Ž, nu vismaz "uz dināmo"!
[sarkasms par spirtacentra s-expertiem un wannabe menedžeriem]

  +2 [+] [-]

, 2020-10-06 15:59, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: uz National league B, vai pat Ž, nu vismaz "uz dināmo"!
[sarkasms par spirtacentra s-expertiem un wannabe menedžeriem]
Jurka komentos mauc ne pa jokam palagus drukājot hokeja tēmā
būtu labāk manuprāt kā agrāk normālu analīzes rakstu iepirdis te par visiem pirms FA tirgus vai kā tagad moderni jūtūbā podākāsis pa tēmu...
savādāk tagad tauta tiek barota ar visādu bomāru un pseidoekspertu dezu, kļūdām un vispār nepareizu sapratni par mūsdienu hokeju, kā tādu...

     [+] [-]

, 2020-10-06 16:23, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: viss slēpjas faktā, ka pats Zemgus (aģents) grib beidzot izmantot UFA statusu un izbaudīt to!
pārējais par seibrs grib vai negrib ir lirika jeb baumas!
drīzāk 7 gadi ar vienu komandu norāda, ka seibri grib viņu arī tagad...tik vai Zemgus to grib turpināt!
To mēs nezinām

     [+] [-]

, 2020-10-06 16:35, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: To mēs nezinām
Citāts no raksta :

" Jāpiezīmē, ka Girgensons, parakstot līgumu, būs pirmais latvietis kopš 2010. gada, kurš NHL parakstījis līgumu neierobežoti brīvā aģenta statusā. Šajos desmit gados visi līgumi, ieskaitot Girgensona četrus līgumus ar “Sabres”, parakstīti ierobežoti brīvā aģenta statusā. "

Deza vai taisnība?

  +2 [+] [-]

, 2020-10-06 16:44, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: No tavas mutes dieva (NHL GM) ausīs... Tu viņu tiešām ļoti skaistā gaismā atspoguļo un tāda sajūta, ka viņu negribētu tikai idioti, bet redz paši Sabres (pēc baumām) tomēr neuzskata viņu par tik lietderīgu, lai paturētu.
Atkārtošos - komandas vadīšana ir bizness, sevišķi gadījumā, ja ir jāoperē ar ierobežotu algu budžetu.

Par BUF - mēs varam spekulēt par gribēšanām un negribēšanām, taču uz lietām var paskatīties reāli. Kur pašlaik ir "Sabres"? Pēc n-tajiem pārbūves mēģinājumiem komandā nekas nemainās. Viņi kā bija stipri viduvēja blice, tā arī paliek.

Komandai vajag restartu. Nē, ne tā. RESTARTU TAI KOMANDAI VAJAG! Šajā gadījumā ir jauns GM, kas arī labi saprot situācijas bēdīgumu un, lai veidotu jaunu komandu, viņam vajag brīvos līdzekļus. Vai viņš mēģinās noturēt 3./4. maiņas brīvos aģentus? Priekš kam? Labāk paņemt entry-level jaunos, kas, varbūt, kādreiz izaugs, bet pašlaik - ļaus ietaupīt naudiņu.

Stāsts par to, ka "ja jau viņš ir tik ļoti labs, tad tiktu paturēts"... nē, netiktu. Jauns GM nāk ar savām idejām, savu redzējumu un saviem spēlētājiem. Nav arī nekāds noslēpums, ka gadās, ka jaunie GM principiāli ignorē iepriekšējo GM draftētos hokejistus. Tas ir bizness. Ja komanda sāk uzvarēt - lieliski, ja nē... nu, tad ir tā kā Bufalo.

ZAmerikas profsports vispār nav stāsts par labumu vai sliktumu, tas ir stāsts par aprēķinu. Katru gadu arī 9. augustā, kas tāda zīmīga diena (diena, kad Edmontona aizmainīja Veinu Grecki - ne to "nevajadzīgāko" hokejistu), visi NHL hokejisti par to var aizdomāties.

Un arī par visu to stāstu "šitie ņems, bet šitie viņu toč neņems" - tādus stabilus NHL kadrus, kuriem nav kaut kādu īpašu problēmu, JEBKURA komanda būtu ar mieru ņemt (nav runa tikai par Girgensonu).
Tie "bet" sākas tad, kad jārunā par konkrētām lietām - algu, vietu komandā, perspektīvām utt. Un šajā gadījumā abas puses ir vienādās pozīcijās, t.i., arī spēlētājs var negribēt spēlēt tur vai citur.

     [+] [-]

, 2020-10-06 16:58, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Citāts no raksta :

" Jāpiezīmē, ka Girgensons, parakstot līgumu, būs pirmais latvietis kopš 2010. gada, kurš NHL parakstījis līgumu neierobežoti brīvā aģenta statusā. Šajos desmit gados visi līgumi, ieskaitot Girgensona četrus līgumus ar “Sabres”, parakstīti ierobežoti brīvā aģenta statusā. "

Deza vai taisnība?
"Kā noskaidroja portāls, Girgensons “Sabres” tālākajos plānos neietilpst."

Mēs to pašu rakstu lasījām?

     [+] [-]

, 2020-10-06 17:01, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Atkārtošos - komandas vadīšana ir bizness, sevišķi gadījumā, ja ir jāoperē ar ierobežotu algu budžetu.

Par BUF - mēs varam spekulēt par gribēšanām un negribēšanām, taču uz lietām var paskatīties reāli. Kur pašlaik ir "Sabres"? Pēc n-tajiem pārbūves mēģinājumiem komandā nekas nemainās. Viņi kā bija stipri viduvēja blice, tā arī paliek.

Komandai vajag restartu. Nē, ne tā. RESTARTU TAI KOMANDAI VAJAG! Šajā gadījumā ir jauns GM, kas arī labi saprot situācijas bēdīgumu un, lai veidotu jaunu komandu, viņam vajag brīvos līdzekļus. Vai viņš mēģinās noturēt 3./4. maiņas brīvos aģentus? Priekš kam? Labāk paņemt entry-level jaunos, kas, varbūt, kādreiz izaugs, bet pašlaik - ļaus ietaupīt naudiņu.

Stāsts par to, ka "ja jau viņš ir tik ļoti labs, tad tiktu paturēts"... nē, netiktu. Jauns GM nāk ar savām idejām, savu redzējumu un saviem spēlētājiem. Nav arī nekāds noslēpums, ka gadās, ka jaunie GM principiāli ignorē iepriekšējo GM draftētos hokejistus. Tas ir bizness. Ja komanda sāk uzvarēt - lieliski, ja nē... nu, tad ir tā kā Bufalo.

ZAmerikas profsports vispār nav stāsts par labumu vai sliktumu, tas ir stāsts par aprēķinu. Katru gadu arī 9. augustā, kas tāda zīmīga diena (diena, kad Edmontona aizmainīja Veinu Grecki - ne to "nevajadzīgāko" hokejistu), visi NHL hokejisti par to var aizdomāties.

Un arī par visu to stāstu "šitie ņems, bet šitie viņu toč neņems" - tādus stabilus NHL kadrus, kuriem nav kaut kādu īpašu problēmu, JEBKURA komanda būtu ar mieru ņemt (nav runa tikai par Girgensonu).
Tie "bet" sākas tad, kad jārunā par konkrētām lietām - algu, vietu komandā, perspektīvām utt. Un šajā gadījumā abas puses ir vienādās pozīcijās, t.i., arī spēlētājs var negribēt spēlēt tur vai citur.
Viss ļoti loģiski, nekur neiebilstu, tikai atkārtoju tavu teikto -

"Vai viņš mēģinās noturēt 3./4. maiņas brīvos aģentus? Priekš kam? Labāk paņemt entry-level jaunos, kas, varbūt, kādreiz izaugs, bet pašlaik - ļaus ietaupīt naudiņu."

Tāds pats jautājums var tik uzdot jebkurai citai NHL komandai - priekškam maksāt 1.5+ miljonus, ja var maksāt 700k kādam jaunajam, kurš var izaugt par kaut ko lielāku. Protams, var jau būt ka kādai konkurējošai blicei tieši vajag nu jau veterānu par tiem 1.5miljoniem un zināmu kaķi, nevis jauno "maisā".

  +2 [+] [-]

, 2020-10-06 17:06, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Protams, var jau būt ka kādai konkurējošai blicei tieši vajag nu jau veterānu par tiem 1.5miljoniem un zināmu kaķi, nevis jauno "maisā".
Veterānu?
Vienmēr patikuši abi 94. gada kadri - veterāns Girgensons un jauniņais Bļugers

  +2 [+] [-]

, 2020-10-06 17:07, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Viss ļoti loģiski, nekur neiebilstu, tikai atkārtoju tavu teikto -

"Vai viņš mēģinās noturēt 3./4. maiņas brīvos aģentus? Priekš kam? Labāk paņemt entry-level jaunos, kas, varbūt, kādreiz izaugs, bet pašlaik - ļaus ietaupīt naudiņu."

Tāds pats jautājums var tik uzdot jebkurai citai NHL komandai - priekškam maksāt 1.5+ miljonus, ja var maksāt 700k kādam jaunajam, kurš var izaugt par kaut ko lielāku. Protams, var jau būt ka kādai konkurējošai blicei tieši vajag nu jau veterānu par tiem 1.5miljoniem un zināmu kaķi, nevis jauno "maisā".
Tāpēc, ka konkrētai komandai var vajadzēt konkrētu spēlētāju, konkrētā pozīcijā ar konkrētiem uzdevumiem, lai risinātu savus, konkrētos, mērķus.

Komandai, kura atrodas "win now" režīmā, vajag gatavus spēlētājus par kuru varējumu viņi ir pārliecināti. Viņi arī ir gatavi maksāt.

     [+] [-]

, 2020-10-06 17:08, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Veterānu?
Vienmēr patikuši abi 94. gada kadri - veterāns Girgensons un jauniņais Bļugers
ZAmerikā, visās lielajās līgās, par veterāniem sauc visus, kas spēlē 3. sezonu (dažreiz pat 2. sezonā sauc par 2-years veteran).

     [+] [-]

, 2020-10-06 17:09, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: "Kā noskaidroja portāls, Girgensons “Sabres” tālākajos plānos neietilpst."

Mēs to pašu rakstu lasījām?
es par konkrētu citātu prasu...
atbilde nozīmē, ka ietekmējies no visādu peidoekspertu viedokļiem un nezināmiem avotiem...
tas citāts ir deza!

     [+] [-]

, 2020-10-06 17:09, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Veterānu?
Vienmēr patikuši abi 94. gada kadri - veterāns Girgensons un jauniņais Bļugers
man patīk 94.gada rokijs Merzļikins

     [+] [-]

, 2020-10-06 17:21, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es par konkrētu citātu prasu...
atbilde nozīmē, ka ietekmējies no visādu peidoekspertu viedokļiem un nezināmiem avotiem...
tas citāts ir deza!
Pag, ko tu runā? Es saku, ka sabriem nevajag tu saki, ka girgis izvēlējās pats neparakstīt. Es nerunāju par pagātnes kontraktiem te... Pats tu dezu izplati.

     [+] [-]

, 2020-10-06 17:22, pirms 4 gadiem
Lielajiem hokeja ekspertiem zaipim un bansam - NA līgās "veterānismu" mēra pēc tā cik gadus līgā nospēlējis, nevis kura gada spēlētājs ir. Tomēr 7 gadi jau aizvadīti nhl...

     [+] [-]

, 2020-10-06 17:25, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāpēc, ka konkrētai komandai var vajadzēt konkrētu spēlētāju, konkrētā pozīcijā ar konkrētiem uzdevumiem, lai risinātu savus, konkrētos, mērķus.

Komandai, kura atrodas "win now" režīmā, vajag gatavus spēlētājus par kuru varējumu viņi ir pārliecināti. Viņi arī ir gatavi maksāt.
Es tak nestrīdos, mans pēdējais teikums tieši par to arī bija. Bet nu ssit mani nost, es neuzskatu, ka girgja nhl līgums ir 100% skaidrs.

     [+] [-]

, 2020-10-06 17:27, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pag, ko tu runā? Es saku, ka sabriem nevajag tu saki, ka girgis izvēlējās pats neparakstīt. Es nerunāju par pagātnes kontraktiem te... Pats tu dezu izplati.
es pārbaudīju un konstatēju, ka Tu tici visam ko rakstā kāds skribents uzkricilē...nav nekur 100% infa, ka seibrs negrib ! tikai baumas!

a par dezu, elementāri.
FA statusā pēc 2010.gada līgumi NHL ir Ābolam, Jevpalovam, Ronim, Bindulim, Kivleniekam...

     [+] [-]

, 2020-10-06 17:29, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es pārbaudīju un konstatēju, ka Tu tici visam ko rakstā kāds skribents uzkricilē...
Sabres tak bija iespējas pagarināt līgumu jau iepriekš, ko viņi neizdarīja. Tātad gluži prioritāte noturēt nav, skribilenta rakstītais pašlaik sakrīt ar redzamo. No Girgensona nometnes nekur nebija teikts, ka viņš gatavojas ufa, un negrib parakstīt līgumu, ko viņam piedāvāja... Ja tev ir cita infa, tad padalies.

     [+] [-]

, 2020-10-06 17:31, pirms 4 gadiem
Neprecīzi norādīta informācija, skaidrs, ka te nebija runa par entry-level kontraktiem. Vai kādam no taviem nosauktajiem tas nebija entry-level kontrakts?

     [+] [-]

, 2020-10-06 17:32, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Sabres tak bija iespējas pagarināt līgumu jau iepriekš, ko viņi neizdarīja. Tātad gluži prioritāte noturēt nav, skribilenta rakstītais pašlaik sakrīt ar redzamo. No Girgensona nometnes nekur nebija teikts, ka viņš gatavojas ufa, un negrib parakstīt līgumu, ko viņam piedāvāja... Ja tev ir cita infa, tad padalies.
kā Tu zini, ka viņam seibrs neko nepiedāvāja? sāksim ar to...

     [+] [-]

, 2020-10-06 17:33, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kā Tu zini, ka viņam seibrs neko nepiedāvāja? sāksim ar to...
Izlasi manu komentāru - "No Girgensona nometnes nekur nebija teikts [...], ka [...] negrib parakstīt līgumu, ko viņam piedāvāja... "

Kāda man infa ir, pēc tādas arī vados.

     [+] [-]

, 2020-10-06 17:35, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Izlasi manu komentāru - "No Girgensona nometnes nekur nebija teikts [...], ka [...] negrib parakstīt līgumu, ko viņam piedāvāja... "

Kāda man infa ir, pēc tādas arī vados.
vadies tālāk pēc baumām...
tak saproti , ka tās ir tikai un vienīgi baumas!
nav neviena ticama infa!
Par Girgensonu !
nu nav...ne no aģenta, ne viņa, ne seibrs vai kāda cita.

     [+] [-]

, 2020-10-06 17:36, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: vadies tālāk pēc baumām...
tak saproti , ka tās ir tikai un vienīgi baumas!
Pēc kā tad man būtu jāvadās? Man nav insaideru NHL komandās, Girgensona sieva arī man instagramā nestāsta jaunākos notikumus...

     [+] [-]

, 2020-10-06 17:38, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pēc kā tad man būtu jāvadās? Man nav insaideru NHL komandās, Girgensona sieva arī man instagramā nestāsta jaunākos notikumus...
kam galva domāta? pats analizē un domā, kā varētu notikt...
jo ticama tak nekur nav, lai mautu o jā tā varētu būt!

     [+] [-]

, 2020-10-06 17:40, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kam galva domāta? pats analizē un domā, kā varētu notikt...
jo ticama tak nekur nav, lai mautu o jā tā varētu būt!
Es nesaprotu, ko tu man piekasies? Kādas ir manas domas tādas ir ar to mazumiņu informācijas, ko es esmu dzirdējis. Ja es nekur neesmu dzirdējis, ka Girgensonam ir piedāvāts līgums no sabres, tad man nav pamata ticēt, ka Girgensons pats negrib spēlēt sabres.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-06 17:40, pirms 4 gadiem
Jurka palagos tik daudz infas iedevis lietderīgas, ka pietiek visu salikt un secināt...
pārējie rakstu bomāri klāt nestāv ar savām baumām ko tralina apkārt!

es redzu apmēram tā! Ja Juris uzceptu rakstu nevis palagus komentāros, tad būtu ticami Tev!

     [+] [-]

, 2020-10-06 17:42, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Jurka palagos tik daudz infas iedevis lietderīgas, ka pietiek visu salikt un secināt...
pārējie rakstu bomāri klāt nestāv ar savām baumām ko tralina apkārt!
Un, kur miņins ir rakstījis, ka sabres grib paturēt girgensonu? Viņš drīzāk deva iemeslus, kāpēc sabres varētu negribēt pagarināt līgumu.

     [+] [-]

, 2020-10-06 17:44, pirms 4 gadiem
Man nav par visām varītēm nekas te jāpierāda. Ja arī es neuzskatu, ka girgnesona nākotnes līgums ir akmenī kalts, tad tas nebūs pasaules gals, ja es kļūdīšos un viņš dabūs savu līgumu.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-06 17:45, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Un, kur miņins ir rakstījis, ka sabres grib paturēt girgensonu? Viņš drīzāk deva iemeslus, kāpēc sabres varētu negribēt pagarināt līgumu.
bet Juris nedeva nevienu iemeslu , ka kāda cita komanda neparakstīs.
Tu jau ieņēmi pozu, ka Zemgus NHL nevienam nav vajadzīgs!
Juris to apgāza ar komentiem!

     [+] [-]

, 2020-10-06 17:51, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: bet Juris nedeva nevienu iemeslu , ka kāda cita komanda neparakstīs.
Tu jau ieņēmi pozu, ka Zemgus NHL nevienam nav vajadzīgs!
Juris to apgāza ar komentiem!
Pag, es ar tevi diskutēju tikai un vienīgi par sabriem. Nejauc iekšā te sarunu ar Juri, kur mēs apspriedām visas komandas. Un manā pēdējā komentārā es ari pateicu, ka jā, varbūt kāda win now komanda varētu parakstīt, bet nebūtu pārsteigts, ja neparakstītu.

Tu uzreiz pārmeties uz nākamo lietu, sākot no ņirgāšanās par "veterānu", to, ka sabri nav parakstījuši, tagad pārmeties uz to, ka es teicu, ka neviena komanda neparakstīs...

Un Juris ir NHL GM? Jā, domas viņa komentāros ir loģiskas, bet ne jau viņš ir tur un lemj par to vai dot girgim līgumu...

  +2 [+] [-]

, 2020-10-06 17:53, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Un, kur miņins ir rakstījis, ka sabres grib paturēt girgensonu? Viņš drīzāk deva iemeslus, kāpēc sabres varētu negribēt pagarināt līgumu.
Kāds būs ar kreiso kāju no gultas izkāpis - ta Girgis neesot gana labs NHL, jo visu savu karjeru vienā komandā nenospēlēs, ta Juris nav gana labs un viņa uzvārds tiek rakstīts ar mazo burtu

Bet tā, protams, žēlīgi, ka Juris vairs neraksta analīzes par NHL, gan info ļoti plašs, gan arī valoda patīkama.

     [+] [-]

, 2020-10-06 17:55, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Kāds būs ar kreiso kāju no gultas izkāpis - ta Girgis neesot gana labs NHL, jo visu savu karjeru vienā komandā nenospēlēs, ta Juris nav gana labs un viņa uzvārds tiek rakstīts ar mazo burtu

Bet tā, protams, žēlīgi, ka Juris vairs neraksta analīzes par NHL, gan info ļoti plašs, gan arī valoda patīkama.
Uhh, vēlviens(a) uzmetās man virsū. Tavs pirmais apgalvojums galīgi aplams, tieši tādu argumentu es neesmu lietojis. Atvaonojos, ka Jura uzvārdu uzrakstīju ar mazo burtu, cerams pārdzīvos.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-06 17:57, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pag, es ar tevi diskutēju tikai un vienīgi par sabriem. Nejauc iekšā te sarunu ar Juri, kur mēs apspriedām visas komandas. Un manā pēdējā komentārā es ari pateicu, ka jā, varbūt kāda win now komanda varētu parakstīt, bet nebūtu pārsteigts, ja neparakstītu.

Tu uzreiz pārmeties uz nākamo lietu, sākot no ņirgāšanās par "veterānu", to, ka sabri nav parakstījuši, tagad pārmeties uz to, ka es teicu, ka neviena komanda neparakstīs...

Un Juris ir NHL GM? Jā, domas viņa komentāros ir loģiskas, bet ne jau viņš ir tur un lemj par to vai dot girgim līgumu...
par seibriem ar izrunāts manuprāt. seibru GM nav teicis, ka viņam Zemgus neinteresē vai otrādi...es pat nezinu ko piebilst.
pat ticamu baumu nav , ka GM vai Zemgus ko tādu teicis.
ir tikai kaut kādas mistiskas personas Brožes skricelējumā, bez atsaucēm.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-06 18:07, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Uhh, vēlviens(a) uzmetās man virsū. Tavs pirmais apgalvojums galīgi aplams, tieši tādu argumentu es neesmu lietojis. Atvaonojos, ka Jura uzvārdu uzrakstīju ar mazo burtu, cerams pārdzīvos.
Nemetos, nemetos virsū, tik iesmeju nedaudz es tā diagonāli parskreju komentiem, īpaši neiedziļinoties, radās iespaids, ka tu uzskati Girgi par pārvērtētu un par galveno pierādījumu tam sniedz nepagarinato līgumu ar esošo komandu. Ja kko pārpratu, tad, protams, atvainojos, bet tas šķiet tāds visai vājš arguments un tas pats Juris savā atbildē tev jau minēja vairākus iemeslus, kāpēc.

P.s. 100%, kā būs pat pats velns nevar apgalvot, īpaši jau šajā īpatnējā kovid laikā.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-06 18:30, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: ZAmerikā, visās lielajās līgās, par veterāniem sauc visus, kas spēlē 3. sezonu (dažreiz pat 2. sezonā sauc par 2-years veteran).
manuprat, ne viss ir tik burtiski jāpārnes uz latviešu vaodu.

     [+] [-]

, 2020-10-06 18:36, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Jurka komentos mauc ne pa jokam palagus drukājot hokeja tēmā
būtu labāk manuprāt kā agrāk normālu analīzes rakstu iepirdis te par visiem pirms FA tirgus vai kā tagad moderni jūtūbā podākāsis pa tēmu...
savādāk tagad tauta tiek barota ar visādu bomāru un pseidoekspertu dezu, kļūdām un vispār nepareizu sapratni par mūsdienu hokeju, kā tādu...
Iedvesmojies no šīsdienas "fanukluba" (patiesībā nē, jo bija jau iepriekš ideja regulāriem blogiem tieši uz JAUNĀS NHL sezonas, ne iepriekšējās sezonas apendicīta, sākumu), rīt šo to ierunāšu par FA tirgu.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-06 18:39, pirms 4 gadiem
Tā ļoti rupji rēķinot, tad Girgensons statistikā ieņem ap 270, bet līgā ir ap 370 pamatsastāva uzbrucējiem! Būtu jocīgi, ja neviena komanda neko nepiedāvātu

  +2 [+] [-]

, 2020-10-06 18:45, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tā ļoti rupji rēķinot, tad Girgensons statistikā ieņem ap 270, bet līgā ir ap 370 pamatsastāva uzbrucējiem! Būtu jocīgi, ja neviena komanda neko nepiedāvātu
Nevis "Girgensons statistikā ieņem", bet "Girgensona rezultativitāte ir", jo statistikas, ko vāc NHL mačos ir DAAAUDZ vairāk kā tikai G+A

     [+] [-]

, 2020-10-06 18:55, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevis "Girgensons statistikā ieņem", bet "Girgensona rezultativitāte ir", jo statistikas, ko vāc NHL mačos ir DAAAUDZ vairāk kā tikai G+A
Protams, bet principā uzskatu, ka Girgensonu interesi varētu izrādīt komandas, kas cietušas no viņa spēles mazākumā vai tās, kas zaudējušas viņa vārtu, punktu dēļ, aizsardzības dēļ!

     [+] [-]

, 2020-10-06 19:06, pirms 4 gadiem
Man NHL tumša bilde, bet pēc NBA skatoties, tad bieži spēlētājus paņem, lai netiktu citai komandai

     [+] [-]

, 2020-10-06 19:12, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Protams, bet principā uzskatu, ka Girgensonu interesi varētu izrādīt komandas, kas cietušas no viņa spēles mazākumā vai tās, kas zaudējušas viņa vārtu, punktu dēļ, aizsardzības dēļ!
Tad saki, ka DET vai TOR, ja?

Domāju, ka patiesībā komandām ir pilnīgi vienalga ko Zemgus pret tām ir vai nav izdarījis. Tur strādā profesionāļi, kas spēlētājus vērtē daudz plašāk.

     [+] [-]

, 2020-10-06 19:31, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tad saki, ka DET vai TOR, ja?

Domāju, ka patiesībā komandām ir pilnīgi vienalga ko Zemgus pret tām ir vai nav izdarījis. Tur strādā profesionāļi, kas spēlētājus vērtē daudz plašāk.
Mikroklimats svarīgs! Droši vien, ka pēc 400 nospēlētām NHL spēlēm treneri, GM jau zin, kas ko ēdis brokastīs
Vispār ja tā padomā, tad baigi svarīgi jau tomēr vai tu atbalsti komandas biedrus vai sēdi kā rūgumpods un dusmojies, ka nelaiž laukumā

  +1 [+] [-]

, 2020-10-06 19:34, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Mikroklimats svarīgs! Droši vien, ka pēc 400 nospēlētām NHL spēlēm treneri, GM jau zin, kas ko ēdis brokastīs
Vispār ja tā padomā, tad baigi svarīgi jau tomēr vai tu atbalsti komandas biedrus vai sēdi kā rūgumpods un dusmojies, ka nelaiž laukumā
Es domāju, nē, pareizāk, NHL un profesionālais sports kopumā zina ne vienu vien piemēru, kad pirmā lieluma zvaigznes nav bijuši nekādi baigākie komandas mikroklimata uzturētāji. Labākajā gadījumā - dīvaini vienpatņi, sliktākajā - riebīgi un piekasīgi čaļi, kurus pacieš tikai tāpēc, ka viņi "prot spēlēt".

     [+] [-]

, 2020-10-06 19:42, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es domāju, nē, pareizāk, NHL un profesionālais sports kopumā zina ne vienu vien piemēru, kad pirmā lieluma zvaigznes nav bijuši nekādi baigākie komandas mikroklimata uzturētāji. Labākajā gadījumā - dīvaini vienpatņi, sliktākajā - riebīgi un piekasīgi čaļi, kurus pacieš tikai tāpēc, ka viņi "prot spēlēt".
Pirmās zvaigznes jau nereti tādas ir, bet es vairāk domāju par Girgensona +- līmeņa spēlētājiem

Vispār ir kāds skaidrojums, kas notiek ar Buffalo, ka sezonas vidū vai ātrāk notiek lūziens un vairs nevar spēlēt, lai tiktu playoff?
Tiešām nav kas uzņemas vadību un notur līmeni?

Paldies jau iepriekš!

  +1 [+] [-]

, 2020-10-06 19:47, pirms 4 gadiem
Vispār laikam pats atradu, ka vārtsargi nav playoff līmenis, lai gan Lēners aizgāja no Buffalo un rāda brīnumus
Laikam tomēr, ka nav labi divvirzienu aizsargi?

     [+] [-]

, 2020-10-06 19:54, pirms 4 gadiem
Laikam tomēr tiku līdz pareizajai atbildei! 22 goli no aizsargiem sezonā ir tikpat cik Ozo labākajās sezonās!

     [+] [-]

, 2020-10-06 19:58, pirms 4 gadiem
Respektīvi, ja tava aizsardzības līnīja aizsardzības zonā ir vidējais vai zem, bet uzbrukumā zonā ir pēdējā, tad skaidrs, ka rezultāts nebūs.

     [+] [-]

, 2020-10-06 20:04, pirms 4 gadiem
Labākais Bufalo vārtu guvējs no aizsargiem ir tikai 52 vietā!(starp aizsargiem vispār)!

  +3 [+] [-]

, 2020-10-06 20:16, pirms 4 gadiem
Viņiem neviens aizsargs nav guvis 10+ vārtus kopš Zemgus tur spēlē

     [+] [-]

, 2020-10-06 20:30, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Viņiem neviens aizsargs nav guvis 10+ vārtus kopš Zemgus tur spēlē
vainīgais atrasts
tagad zinam kāpēc seibri negrib parakstīt Girgensonu

  +2 [+] [-]

, 2020-10-06 20:57, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: (..)
Un Juris ir NHL GM? Jā, domas viņa komentāros ir loģiskas, bet ne jau viņš ir tur un lemj par to vai dot girgim līgumu...
Salīdzinājumā ar pašreizējiem Sportacentra autoriem, kuri raksta par NHL un latviešiem Z-Am hokeja līgās, Juris M. ir kā Akadēmiķis pret paviršiem, slinkiem studentiņiem, kuri savus kursa darbus utml kompilē no n-tajiem resursiem, nepārzinot tēmas būtību.

     [+] [-]

, 2020-10-06 21:58, pirms 4 gadiem
Zemgus ir all star spēles dalībnieks
Tas liecina par kvalitāti
Tādu špīleru uzreiz pakers, kā paradisies tirgū