Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

Merzļikins pret Bļugera "Penguins" debitēs Nacionālajā hokeja līgā

Merzļikins pret Bļugera "Penguins" debitēs Nacionālajā hokeja līgā
Elvis Merzļikins. Foto Columbus Blue Jackets

Šonakt 2:00 spēles sāksies trim latviešu hokejistiem NHL. Zemgus Girgensons un Bufalo „Sabres” uzņems Ņūdžersijas „Devils”, kamēr Kolumbusas „Blue Jackets” spēkosies ar Teodora Bļugera pārstāvēto „Penguins”. Stundu pirms mača galvenais treneris Džons Tortorella apstiprināja, ka spēli vārtos sāks Elvis Merzļikins, kuram tā būs debija Nacionālajā hokeja līgā.

Vakardien „Blue Jackets” vārtos stājās soms Jonass Korpisalo, kurš pret Toronto atvairīja 25 metienus no 29 un kopā ar komandu pieredzēja zaudējumu 1:4. Elvis Merzļikins palika rezervē, taču treneri ir nolēmuši šajās spēlēs rotēt vārtsargu un dot iespēju arī Latvijas pirmajam numuram. Merzļikins savu iespēju debitēt NHL gaidījis krietnu laiku, turklāt viņš izvēlējās neiet ceļu pa Ziemeļamerikas zemākajām līgām, bet gan spēlēt augstā līmenī Šveicē un doties uz NHL pa taisno no turienes. Pirmssezonas pārbaudes spēlēs Elvim neizdevās tikt pie uzvaras, turklāt jārēķinās arī ar to, ka „Blue Jackets” šosezon netiek pieskaitīta pie „play-off” kandidātēm.

Šosezon „Blue Jackets” ar abiem vārtsargiem rēķinās kā spēlētājiem, kuri sezonas garumā dalīs vietu vārtos, un šāds plāns tika apstiprināts jau pavasarī, kad tika noslēgts pirmais līgums ar Merzļikinu. Kluba vadība vasarā plānus nemainīja un jaunu vārtsargu brīvo aģentu vidū nemeklēja.

„Zināt to, ka klubs nevienu citu vārtsargu nepiesaistīja, tas liek justies ļoti labi,” Kolumbusas medijiem teica Korpisalo. „Tas parāda, ka klubs uzticas gan man, gan Elvim. Protams, mums šī uzticība jāattaisno un jāparāda, ka viņi nekļūdījās.”

Kolumbusas galvenais treneris Džons Tortorella neslēpj, ka situācija viņam ir unikāla: „Skaidrs, ka parasti komandā ir viens pirmais numurs. Mums nav. Mums ir tāda situācija, ka Korpisalo ir nospēlējis dažas ļoti labas spēles NHL, taču ne īpaši daudz, un mums ir arī jaunais puisis uzreiz aiz viņa. Komandā nav vārtsarga ar īstu NHL pamatvārtsarga pieredzi, taču tā tagad ir daļa no mūsu komandas situācijas.”

Merzļikins debiju NHL piedzīvos pret Teodoru Bļugeru un „Penguins” superzvaigznēm. Pitsburga sezonu sāka neveiksmīgi, zaudējot Bufalo ar 1:3, taču šī spēle tāpat bija īpaša Bļugeram, kurš pirmoreiz NHL sezonu sācis lielajā komandā.

„Protams, ka ir nedaudz citādi, kad sāku sezonu kopā ar komandu,” sacīja Bļugers. „Ļoti labi, ka uzreiz pēc treniņnometnes varu piedalīties NHL mačos. Man tāpēc būs vairāk iespēju pierādīt sevi.”

Pirmajā spēlē pret Bufalo Bļugers nespēlēja daudz un uzvarēja septiņos no 13 iemetieniem, par ko pats gan nebija apmierināts: „Uzvarēju ap 50% iemetienu. Nav īpaši lieliski. Pāris reizes sanāca uzvarēt vairākos pēc kārtas, bet tad atkal vairākos pēc kārtas zaudēju.” Jāpiemin, ka Bļugeram iemetienos visvairāk pretim stājās Bufalo zvaigzne Džeks Aikels, pret kuru viņam palika 3-3 bilance.

„Viņa darba ētika ir neticama,” par Bļugeru izteicās Girgensons. „Viņš ir kārtīgs darbavīrs un lielisks spēlētājs. Bļugers ļoti labi spēlē aizsardzībā, labi darbojas iemetienos un aizsardzībā. Viņš ir laba līmeņa vispusējs spēlētājs.” Savukārt „Penguins” galvenais treneris Maiks Salivans norādīja, ka cenšas izmantot Bļugera tā, lai radītu maksimāli pozitīvu efektu komandai: „Bļugera maiņu centos sūtīt laukumā pret pretinieku pirmo maiņu. Viņiem arī sanāca iet laukumā tad, kad iemetiens ir mūsu zonā, kas nostāda viņus neparocīgā pozīcijā, taču tāda nu ir loma, ko šiem puišiem jāuzņemas komandas labā.”

Girgensons un „Sabres” savu otro sezonas spēli arī sāks 2:00 pēc Latvijas. Viņiem tā būs pirmā spēle savā laukumā, un uzņemta tiks „Devils” vienība, kas vakar pamanījās izlaist no rokām pārsvaru 4:0 pret „Jets”. Ņūdžersijas komandā ar vārtu guvumu debitēja Ņikita Gusevs, pagājušās KHL sezonas rezultatīvākais spēlētājs, bet divus vārtus iemeta Bleiks Koulmens.

Girgensonam būs pamatīgi jāpacenšas, lai šonakt rastos tikpat laba iespēja gūt vārtus kā pret Pitsburgu, kad viņš mazākumā izrāvās viens pret vārtsargu, taču ripu vārtos tomēr neiedabūja. Girgensons jaunā galvenā trenera Ralfa Krīgera vadībā principā spēlēja kā iepriekš – ceturtajā maiņā un kā viens no galvenajiem mazākuma likvidētājiem.

NHL spēles šonakt

KomandasSākums
Sabres-Devils2:00
Panthers-Lightning2:00
Senators-Rangers2:00
Penguins-Blue Jackets2:00
Maple Leafs – Canadiens2:00
Capitals-Hurricanes2:00
Predators-Red Wings3:00
Blues-Stars3:00
Coyotes-Bruins4:00
Avalanche-Wild4:00
Ducks-Sharks5:00
Flames-Canucks5:00
Oilers-Kings5:00

Izmantotie resursi:
Official Site of the National Hockey League |...
https://www.msn.com/en-us/sports/nh...
https://triblive.com/sports/teddy-b...


, 2019-10-05 14:53, pirms 6 gadiem
Jābūt jaudīgam mačam!
, 2019-10-05 15:04, pirms 6 gadiem
Esmu pilniba parliecinats, ka shodien notiks Merzlikina debija. Jo pirmo speli izgaza tieshi vartusargs. Komanda pagaidam nav pirma numura, ta, ka gaidu Elvja debiju NHL. Un vel Teddijs, shonakt bus loti aktivs, jo zin Elvja vargas vietas.
, 2019-10-05 15:10, pirms 6 gadiem
Tedijam divi vārti
Elvim 35 atvairītie no 37
, 2019-10-05 15:24, pirms 6 gadiem
erred rakstīja: Tedijam divi vārti
Elvim 35 atvairītie no 37
Butu skaisti
, 2019-10-05 15:25, pirms 6 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Esmu pilniba parliecinats, ka shodien notiks Merzlikina debija. Jo pirmo speli izgaza tieshi vartusargs. Komanda pagaidam nav pirma numura, ta, ka gaidu Elvja debiju NHL. Un vel Teddijs, shonakt bus loti aktivs, jo zin Elvja vargas vietas.
Nu sāksim ar to, ka Korpisalo nav vainojams nevienā ielaistajā ripā. Jā, nepavilka, bet arī neizgāzās!

Blue Jackets mača preview tieši Korpisalo norādīts kā starta vārtsargs! Bet cerams, ka tomēr Elvim sanāks debitēt jau šonakt
, 2019-10-05 15:36, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nu sāksim ar to, ka Korpisalo nav vainojams nevienā ielaistajā ripā. Jā, nepavilka, bet arī neizgāzās!

Blue Jackets mača preview tieši Korpisalo norādīts kā starta vārtsargs! Bet cerams, ka tomēr Elvim sanāks debitēt jau šonakt
skaties te labāk, nekā NHL preview, ja gribi precīzi zināt, kas būs vārtos un vai tam ir apstiprinājums , gandrīz live režīmā tiek labota info un visas izmaiņas:
https://www.dailyfaceoff.com/starti...
, 2019-10-05 15:49, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nu sāksim ar to, ka Korpisalo nav vainojams nevienā ielaistajā ripā. Jā, nepavilka, bet arī neizgāzās!

Blue Jackets mača preview tieši Korpisalo norādīts kā starta vārtsargs! Bet cerams, ka tomēr Elvim sanāks debitēt jau šonakt
Pamatvartusargs nav zinams lidz speles sakumam. Bet vartusargiem citi raditaji neka uzbrucejiem vai aizsargiem. Labi vartusargi nem nenemamas ripas. Un starp citu, ja to nezini. No vartusarga sadarbibas ar aizsargiem ir atkarigs, lai nerastos shadi nenemamie momenti. Saku tev , ka aizsargs, kas profesionali nav spelejis, bet amatieru limeni gan. Aizsargs piesedz vienu malu, bet vartusargs pieskata ortu malu.
, 2019-10-05 15:54, pirms 6 gadiem
Ne jau Gudlevskis Dinamo bija slikts vartusargs. Nu bet ja vinam nebija sadarbibas ar aizsargiem , tad daudz ielaida. Gribas shovakar redzet ko Elvis spes. Un ir man loti lielas aizdomas, ka shodien saksies vina liela kerjera NHL
, 2019-10-05 16:21, pirms 6 gadiem
Lai Elvim izdodas!
, 2019-10-05 16:29, pirms 6 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Ne jau Gudlevskis Dinamo bija slikts vartusargs. Nu bet ja vinam nebija sadarbibas ar aizsargiem , tad daudz ielaida. Gribas shovakar redzet ko Elvis spes. Un ir man loti lielas aizdomas, ka shodien saksies vina liela kerjera NHL
Gudļeviskis augsta līmeņa hokejā IR SLIKTS VĀRTSARGS!

To pierāda viņa statistika AHL, KHL un izlašu mačos - no 2013. gada (ap 250 aizvadītās spēles), t.i., sešus gadus, viņš vidēji spēlē atvaira nedaudz virs 90% metienu un ielaiž ap 2.75 vārtiem vidēji spēlē. Tie nav rādītāji, kas raksturotu labu vārtsargu un nav jau arī tā, ka viņam visu laiku "aizsardzība slikta", kā par to murgoja gan AHL laikā, gan tagad.

Neatkarīgi no komandas, Gudļevskis spēlē vienā un tajā pašā līmenī. Tas arī ir vislabākais rādītājs.
, 2019-10-05 16:43, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Gudļeviskis augsta līmeņa hokejā IR SLIKTS VĀRTSARGS!

To pierāda viņa statistika AHL, KHL un izlašu mačos - no 2013. gada (ap 250 aizvadītās spēles), t.i., sešus gadus, viņš vidēji spēlē atvaira nedaudz virs 90% metienu un ielaiž ap 2.75 vārtiem vidēji spēlē. Tie nav rādītāji, kas raksturotu labu vārtsargu un nav jau arī tā, ka viņam visu laiku "aizsardzība slikta", kā par to murgoja gan AHL laikā, gan tagad.

Neatkarīgi no komandas, Gudļevskis spēlē vienā un tajā pašā līmenī. Tas arī ir vislabākais rādītājs.
Normāli rādītāji normālam vārtusargam, diemžēl pietrūkst stabilitātes tāpēc pārāk ilgi nenoturas vienā komandā.

Tavi secinājumi no iekopētās statistikas gan ir tīrākie murgi.

Apskaties, lūdzu, Irbes NHL statistiku un pasaki, ka viņš bija sliktāks vārtusargs par Gudļevski, jo procenti un vidējie ielaistie vārti ir mazāki:

89.9%, 2.83
, 2019-10-05 16:48, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nu sāksim ar to, ka Korpisalo nav vainojams nevienā ielaistajā ripā. Jā, nepavilka, bet arī neizgāzās!

Blue Jackets mača preview tieši Korpisalo norādīts kā starta vārtsargs! Bet cerams, ka tomēr Elvim sanāks debitēt jau šonakt
Vārtsargs nav vainojams ielaistajos vārtos Izklausās pēc tipiskas politiķu muldēšanas. Ja viņš sēdētu pie rezervistiem, protams, ka nav vainīgs.
, 2019-10-05 16:57, pirms 6 gadiem
Didziz rakstīja: Normāli rādītāji normālam vārtusargam, diemžēl pietrūkst stabilitātes tāpēc pārāk ilgi nenoturas vienā komandā.

Tavi secinājumi no iekopētās statistikas gan ir tīrākie murgi.

Apskaties, lūdzu, Irbes NHL statistiku un pasaki, ka viņš bija sliktāks vārtusargs par Gudļevski, jo procenti un vidējie ielaistie vārti ir mazāki:

89.9%, 2.83
Nē, manu mazo draudziņ, murgus tiražē tu un tādi kā tu.

Piedāvāt salīdzināt ar Irbi var tikai cilvēks, kurš hokejā neko nejēdz, un zini kāpēc, tāpēc, ka hokejs ko spēlēja Irbes laikā un tas, ko spēlē pašlaik ir absolūti atšķirīgs.

Pierādījumus vēl gribi? Paskaties kādi karjeras cipari ir Edam Belfūram, kurš divas reizes dabūja Vezinu - pat 91% metienu nav atairījis. Gudļevska līmenis, ja?

Pašlaik, kopš 05./06. sezonas, kad hokeja noteikumi tika pamatīgi izmainīti, Vezinas balvu ieguvējiem KĀ MINIMUMS ir 92% atvairīto metienu un 2.20 vārti vidēji spēlē. Tikai Rīne un Vasiļevskis divās pēdējās sezonās ir vidēji ielaiduši vairāk vārtus, bet tāpat tas ir zem 2.40 vārtiem vidēji.

Spēles noteikumi ir mainījušies (kur var spēlēt vārtsargs, kā var veidot uzbrukumus, kas ir un kas nav 2 minūšu sods utt.), ir mainījies ekipējums, t.i., vienkārši palicis lielāks, ir uzlabojusies vārtsargu spēles tehnika.

Salīdzināt Irbi ar Gudļevski var tikai īpaši apdāvināti personāži asas "gudrības" lēkmes laikā.

Kāpēc nesalīdzini Makdeividu ar Grecki? Sanāks, ka pašlaik NHL vispār ir kaut kāds bērnudārzs, bet agrāk, jā, tad spēlēja... tik patiesībā viss būtu pilnīgi pretēji.
, 2019-10-05 17:04, pirms 6 gadiem
Uz šo brīdi NHL "labs vārtsargs" (priekš grūtgalvīšiem - komandas pirmais numurs, kurš var pavilkt spēli, nevis ir velkams pats) ir tāds, kas ķer virs 91.0% ripas, vidēji ielaižot mazāk kā 2.50 golus spēlē.
KHL tie cipari ir vēl iespaidīgāki - virs 92% un ap 2.0 vārti vidēji spēlē.

Tās nav nekādas fantāzijas, bet gan pēdējo sezonu abu līgu labāko (TOP-10~20) vārtsargu rādītāji.
, 2019-10-05 17:11, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Uz šo brīdi NHL "labs vārtsargs" (priekš grūtgalvīšiem - komandas pirmais numurs, kurš var pavilkt spēli, nevis ir velkams pats) ir tāds, kas ķer virs 91.0% ripas, vidēji ielaižot mazāk kā 2.50 golus spēlē.
KHL tie cipari ir vēl iespaidīgāki - virs 92% un ap 2.0 vārti vidēji spēlē.

Tās nav nekādas fantāzijas, bet gan pēdējo sezonu abu līgu labāko (TOP-10~20) vārtsargu rādītāji.
Sadod viņiem visiem riktīgi, taisnība ir ar Tevi!!
, 2019-10-05 17:26, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Sadod viņiem visiem riktīgi, taisnība ir ar Tevi!!
vienā gan nepiekrītu, ka Gudļevskis ir slikts vārtsargs...
normāls 2 numurs jebkurā TOP līgā(izņemot NHL) , kurš vajadzības gadījumā(traumu, nevelk pirmais) var uzņemties arī pirmā numura lomu...
savukārt , izlases sakarā ieteiktu paskatīties iepriekšējos divus čempjus, kas aiz Merzļikina bija otrais vārtos un cik/kā spēlēja...
tagad ļoti iespējams, ka "caurums" Gudis vairs nebūs PČ un būs interesanti paskatīties, kas pavasarī notiks. Ceru, ka tā laime pienāks, par ko daudzi runā heitojot Gudi un mums izlasē , beidzot nebūs neviena "cauruma"...
, 2019-10-05 17:49, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Nē, manu mazo draudziņ, murgus tiražē tu un tādi kā tu.

Piedāvāt salīdzināt ar Irbi var tikai cilvēks, kurš hokejā neko nejēdz, un zini kāpēc, tāpēc, ka hokejs ko spēlēja Irbes laikā un tas, ko spēlē pašlaik ir absolūti atšķirīgs.

Pierādījumus vēl gribi? Paskaties kādi karjeras cipari ir Edam Belfūram, kurš divas reizes dabūja Vezinu - pat 91% metienu nav atairījis. Gudļevska līmenis, ja?

Pašlaik, kopš 05./06. sezonas, kad hokeja noteikumi tika pamatīgi izmainīti, Vezinas balvu ieguvējiem KĀ MINIMUMS ir 92% atvairīto metienu un 2.20 vārti vidēji spēlē. Tikai Rīne un Vasiļevskis divās pēdējās sezonās ir vidēji ielaiduši vairāk vārtus, bet tāpat tas ir zem 2.40 vārtiem vidēji.

Spēles noteikumi ir mainījušies (kur var spēlēt vārtsargs, kā var veidot uzbrukumus, kas ir un kas nav 2 minūšu sods utt.), ir mainījies ekipējums, t.i., vienkārši palicis lielāks, ir uzlabojusies vārtsargu spēles tehnika.

Salīdzināt Irbi ar Gudļevski var tikai īpaši apdāvināti personāži asas "gudrības" lēkmes laikā.

Kāpēc nesalīdzini Makdeividu ar Grecki? Sanāks, ka pašlaik NHL vispār ir kaut kāds bērnudārzs, bet agrāk, jā, tad spēlēja... tik patiesībā viss būtu pilnīgi pretēji.
Arī Irbes laikā bija vārtusargi, kas spēlēja virs 92%, bet tas nenozīmē, ka Irbe automātiski bija sliktāks.

Uzrakstīji palagu, bet galīgi ne par tēmu, jo ar Irbi nesalīdzināju, bet ar piemēru norādīju, ka vadīties pēc plikas statistikas ir muļķīgi kā tu to dari.
, 2019-10-05 18:50, pirms 6 gadiem
Didziz rakstīja: Arī Irbes laikā bija vārtusargi, kas spēlēja virs 92%, bet tas nenozīmē, ka Irbe automātiski bija sliktāks.

Uzrakstīji palagu, bet galīgi ne par tēmu, jo ar Irbi nesalīdzināju, bet ar piemēru norādīju, ka vadīties pēc plikas statistikas ir muļķīgi kā tu to dari.
Nesalīdzinātāj, nāksies tevi kā mazu aptaisījušos kaķēnu ar purnu peļķē mērcēt. Citāts no tava penterējuma:

"Apskaties, lūdzu, Irbes NHL statistiku un pasaki, ka viņš bija sliktāks vārtusargs par Gudļevski, jo procenti un vidējie ielaistie vārti ir mazāki"

Viens sliktāks/labāks par otru - kas tas ir, ja ne salīdzinājums?

Irbes laikā vārtsargi virs 92% bija tie, kas tagad ir vai tūdaļ būs visās iespējamajās Slavas zālēs. Ja gribam būt pavisam tieši - tas bija Dominiks Hašeks, kurš VIENĪGAIS spēja tādā līmenī spēlēt gadu no gada, Pārējiem bija problēmas pat 92% sasniegt (itkā sīkums, bet desmitgades griezumā - liela atšķirība). Savukārt citās sezonās Vezinas saņēma vārtsargi, kas pat 91% metienu nebija atvairījuši.

Tā kā tev patīk cipari, tad vēl viena tāda interesanta lieta - Patrika Ruā NHL karjeras vidējie rādītāji ir tādi, ka tagad viņu pat ar tādu caurkrituši minorlīgu spēlētāju kā Gudļevski salīdzinot, viņš izskatīsies pavisam bēdīgi.

Muļķīgas ir divas lietas, pirmkārt, nesaprotot kontekstu mēģināt manipulēt ar datiem un, otrkārt, izdomāt visādas atrunas par to, ka statistika melo, ka aizsardzība nepalīdz utt. Gudļevskis SEŠUS GADUS, četrās dažādās komandās (2 AHL, 1 KHL un 1 izlasē) uzrāda ļoti viduvējus ciparus. Tas ir kas? Visi ir pret Gudļevski? Vai, tomēr, tas arī ir viņa līmenis, t.i., līmenis, kas TOP līgās viņam neļauj būt par pirmo numuru un arī par labu dublieri nez vai.
, 2019-10-05 18:57, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: vienā gan nepiekrītu, ka Gudļevskis ir slikts vārtsargs...
normāls 2 numurs jebkurā TOP līgā(izņemot NHL) , kurš vajadzības gadījumā(traumu, nevelk pirmais) var uzņemties arī pirmā numura lomu...
savukārt , izlases sakarā ieteiktu paskatīties iepriekšējos divus čempjus, kas aiz Merzļikina bija otrais vārtos un cik/kā spēlēja...
tagad ļoti iespējams, ka "caurums" Gudis vairs nebūs PČ un būs interesanti paskatīties, kas pavasarī notiks. Ceru, ka tā laime pienāks, par ko daudzi runā heitojot Gudi un mums izlasē , beidzot nebūs neviena "cauruma"...
Būt otrajam numuram īstermiņā, pāris spēlēm, jā, būt otrajam numuram, kuram ir jānospēlē 25% sezonas - tikai ļoti stiprās komandās.

Izlases kontekstā - pats labi zini, ka Gudļevskis, pie labākā izkārtojuma, nav otrais un, manuprāt, arī trešais numurs nav (Merzļikins-Kalniņš-Punnenovs ir pirmie trīs un tad var būt jebkurš no kvarteta trio Kivlenieks-Gudļevskis-Mitens).
Ir brīži, kad viņš spēlē labi, tāpēc viņš noder atsevišķās spēlēs, taču viss turnīrs ar viņu vārtos ir ļoti liels izaicinājums.
, 2019-10-05 19:45, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Nesalīdzinātāj, nāksies tevi kā mazu aptaisījušos kaķēnu ar purnu peļķē mērcēt. Citāts no tava penterējuma:

"Apskaties, lūdzu, Irbes NHL statistiku un pasaki, ka viņš bija sliktāks vārtusargs par Gudļevski, jo procenti un vidējie ielaistie vārti ir mazāki"

Viens sliktāks/labāks par otru - kas tas ir, ja ne salīdzinājums?

Irbes laikā vārtsargi virs 92% bija tie, kas tagad ir vai tūdaļ būs visās iespējamajās Slavas zālēs. Ja gribam būt pavisam tieši - tas bija Dominiks Hašeks, kurš VIENĪGAIS spēja tādā līmenī spēlēt gadu no gada, Pārējiem bija problēmas pat 92% sasniegt (itkā sīkums, bet desmitgades griezumā - liela atšķirība). Savukārt citās sezonās Vezinas saņēma vārtsargi, kas pat 91% metienu nebija atvairījuši.

Tā kā tev patīk cipari, tad vēl viena tāda interesanta lieta - Patrika Ruā NHL karjeras vidējie rādītāji ir tādi, ka tagad viņu pat ar tādu caurkrituši minorlīgu spēlētāju kā Gudļevski salīdzinot, viņš izskatīsies pavisam bēdīgi.

Muļķīgas ir divas lietas, pirmkārt, nesaprotot kontekstu mēģināt manipulēt ar datiem un, otrkārt, izdomāt visādas atrunas par to, ka statistika melo, ka aizsardzība nepalīdz utt. Gudļevskis SEŠUS GADUS, četrās dažādās komandās (2 AHL, 1 KHL un 1 izlasē) uzrāda ļoti viduvējus ciparus. Tas ir kas? Visi ir pret Gudļevski? Vai, tomēr, tas arī ir viņa līmenis, t.i., līmenis, kas TOP līgās viņam neļauj būt par pirmo numuru un arī par labu dublieri nez vai.
Lūdzu, nejauc "ciparus" ar "skaitļiem", ļoti kaitinoši, kad cilvēki neatšķir un lieto nepareizi.

"Muļķīgas ir divas lietas, pirmkārt, nesaprotot kontekstu mēģināt manipulēt ar datiem"

Tieši tā, salikt kopā izlases, AHL un KHL statistiku un tikai pēc tās vadoties teikt, ka Gudļevskis ir slikts vārtusargs ir manipulēšana ar datiem.

Pēc AHL un izlases Gudļevskis tika pie iespējas nonākt NHL, tātad statistika šajā gadījumā ir diezgan maznozīmīga.

Nenostiprināšanās NHL parāda, ka Gudļevskis nav NHL līmeņa vārtusargs, bet izkrišana no Dinamo - te īsti skaidrības man nav, jo pārējo Dinamo vārtusargu sniegums izskatās krietni vēl sliktāks.

Bet tā domāju vidējs KHL līmeņa vārtusargs viņš ir.
, 2019-10-05 20:03, pirms 6 gadiem
Didziz rakstīja: Lūdzu, nejauc "ciparus" ar "skaitļiem", ļoti kaitinoši, kad cilvēki neatšķir un lieto nepareizi.

"Muļķīgas ir divas lietas, pirmkārt, nesaprotot kontekstu mēģināt manipulēt ar datiem"

Tieši tā, salikt kopā izlases, AHL un KHL statistiku un tikai pēc tās vadoties teikt, ka Gudļevskis ir slikts vārtusargs ir manipulēšana ar datiem.

Pēc AHL un izlases Gudļevskis tika pie iespējas nonākt NHL, tātad statistika šajā gadījumā ir diezgan maznozīmīga.

Nenostiprināšanās NHL parāda, ka Gudļevskis nav NHL līmeņa vārtusargs, bet izkrišana no Dinamo - te īsti skaidrības man nav, jo pārējo Dinamo vārtusargu sniegums izskatās krietni vēl sliktāks.

Bet tā domāju vidējs KHL līmeņa vārtusargs viņš ir.
Jā, pie*isties pie ciparu un skaitļu lietojuma šajā gadījumā ir tik būtiski, ka vispār maina visu!

KONTEKSTS - ja vārtsargs AHL, KHL un izlasē spēlē teju ar vienādiem rādītājiem (ja netici, vari sarēķināt, AHL un KHL rādītāji ir tuvu identiskiem), tad tos VAR un VAJAG apvienot, jo tie parāda TENDENCI.

Gudļevskim iespējas nonākt NHL nebija NEKAD, ja runāsim godīgi. Viņš tika izsaukts uz NHL, jo traumās bija iedzīvojušies pamatsastāva ripu ķērāji un arī - viņš nebija pirmā TBL komandas izvēle. Arī ilgtermiņā viņam priekšā bija Vasiļevskis.

Tieši tāpēc, ka viņš spēlēja viduvēji AHL, ko statistika UZSKATĀMI parāda, viņš netika pie teikšanas NHL. Uzreiz paredzot nākamās muļķības - nē, Aizermans un kas tur vēl tolaik bija Tampā, neskatījās statistiku un nevilka ar pirkstu "O, šis labs!" Viņi redzēja SPĒLI, bet statistika to tikai koncentrētā un rezumējošā veidā parāda.

Dinamo viņu atlaida, jo viņš nav vārtsargs, kurš vilks spēli, bet, lai paņemtu tādu, kurš vilks, vajag naudu. Cita lieta, ka RD ir lohi, kuri vispirms par pirmo numuru paņem viduvējo Gudļevski, bet pēc tam kā glābēju pasauc nespēlējušo un norietošo Salāku. Taču tās ir RD menedžmenta problēmas, kas nekā neietekmē Gudļevski.

KHL ir ļoti dažādi vārtsargi, tas pats Tretjaks-juniors arī skaitās KHL vārtsargs. Kā labas komandas laba vārtsarga dublieris - varbūt, pagājušsezon labi sildīja beņķi aiz Biļalova.
, 2019-10-05 20:27, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Jā, pie*isties pie ciparu un skaitļu lietojuma šajā gadījumā ir tik būtiski, ka vispār maina visu!

KONTEKSTS - ja vārtsargs AHL, KHL un izlasē spēlē teju ar vienādiem rādītājiem (ja netici, vari sarēķināt, AHL un KHL rādītāji ir tuvu identiskiem), tad tos VAR un VAJAG apvienot, jo tie parāda TENDENCI.

Gudļevskim iespējas nonākt NHL nebija NEKAD, ja runāsim godīgi. Viņš tika izsaukts uz NHL, jo traumās bija iedzīvojušies pamatsastāva ripu ķērāji un arī - viņš nebija pirmā TBL komandas izvēle. Arī ilgtermiņā viņam priekšā bija Vasiļevskis.

Tieši tāpēc, ka viņš spēlēja viduvēji AHL, ko statistika UZSKATĀMI parāda, viņš netika pie teikšanas NHL. Uzreiz paredzot nākamās muļķības - nē, Aizermans un kas tur vēl tolaik bija Tampā, neskatījās statistiku un nevilka ar pirkstu "O, šis labs!" Viņi redzēja SPĒLI, bet statistika to tikai koncentrētā un rezumējošā veidā parāda.

Dinamo viņu atlaida, jo viņš nav vārtsargs, kurš vilks spēli, bet, lai paņemtu tādu, kurš vilks, vajag naudu. Cita lieta, ka RD ir lohi, kuri vispirms par pirmo numuru paņem viduvējo Gudļevski, bet pēc tam kā glābēju pasauc nespēlējušo un norietošo Salāku. Taču tās ir RD menedžmenta problēmas, kas nekā neietekmē Gudļevski.

KHL ir ļoti dažādi vārtsargi, tas pats Tretjaks-juniors arī skaitās KHL vārtsargs. Kā labas komandas laba vārtsarga dublieris - varbūt, pagājušsezon labi sildīja beņķi aiz Biļalova.
Nevar vilkt kopā, jo ir dažādi spēles stili šajās līgās, utt.
Tas pats, ko tu man stāstīji par Irbes piemēru tikai šoreiz attiecināms uz tevi.

pat 10. vietas % KHL ir augstāks nekā AHL pirmajai vietai.

90% AHL ir krietni labāk nekā 90% KHL.

Kas gan noved pie jautājuma kāpēc KHL šis procents nav uzlabojies, lai gan pēc nokļūšanas NHL treniņos un pāris reizes uzspēlējot šķiet nav bijis redzams progress Gudļevska sniegumā.
, 2019-10-05 20:35, pirms 6 gadiem
Didziz rakstīja: Nevar vilkt kopā, jo ir dažādi spēles stili šajās līgās, utt.
Tas pats, ko tu man stāstīji par Irbes piemēru tikai šoreiz attiecināms uz tevi.

pat 10. vietas % KHL ir augstāks nekā AHL pirmajai vietai.

90% AHL ir krietni labāk nekā 90% KHL.

Kas gan noved pie jautājuma kāpēc KHL šis procents nav uzlabojies, lai gan pēc nokļūšanas NHL treniņos un pāris reizes uzspēlējot šķiet nav bijis redzams progress Gudļevska sniegumā.
Mēs runājam par šiem datiem kā TENDENCĒM, nevis salīdzinām to absolūtās vērtībās.

Ja tomēr gribas salīdzināt absolūtos skaitļus, tad tu pats tikko pateici, ka Gudļevska karjera slīd aizvien dziļākā pakaļā, kas, atgādināšu (bet necitēšu), ir pretrunā ar to, ko sludināji sarakstes sākumā.
, 2019-10-05 22:50, pirms 6 gadiem
Cikos uzzinās kas stāv kastē? Ceru ka ne Elviss jo būs sagrāve pret Pingviniem
, 2019-10-05 22:51, pirms 6 gadiem
Da ar Elvi Dinamo vārtos tāpat būtu zāģis pēc zaģa
, 2019-10-05 22:52, pirms 6 gadiem
Doma sekojoša ka GK nav vienīgais glābējs.. Ja, uzbrucēji nemet iekšā nevar uzvarēt spēli
, 2019-10-05 23:24, pirms 6 gadiem
sebis rakstīja: Cikos uzzinās kas stāv kastē? Ceru ka ne Elviss jo būs sagrāve pret Pingviniem
Pēc stundas, šorīt Kolumbusai nebija rīta treniņš un treneris noteikti ar medijiem runājot pateiks kas būs vārtos.
, 2019-10-06 00:25, pirms 6 gadiem
Kads uzzināja? Ir vērts gaidīt?
, 2019-10-06 00:50, pirms 6 gadiem
salming18 rakstīja: Kads uzzināja? Ir vērts gaidīt?
Elvim debija šonakt!!! Woooho
, 2019-10-06 01:00, pirms 6 gadiem
CBJ twitteri ielika Korpisalo vartos. Tremeris teica, ka Elvis lol
, 2019-10-06 01:07, pirms 6 gadiem
Gara nakts šonakt ! 😎
, 2019-10-06 01:08, pirms 6 gadiem
Ble setanta sport nerāda.
, 2019-10-06 01:28, pirms 6 gadiem
kur lai skatās?
, 2019-10-06 01:36, pirms 6 gadiem
, 2019-10-06 01:37, pirms 6 gadiem
HD kvalitātes streams ir kādam pieejams?
, 2019-10-06 01:50, pirms 6 gadiem
badijs4 rakstīja: https://www.reddit.com/r/NHLStreams/comments/ddtzvu/game_thread_blue_jackets_at_penguins_700_pm_et/
?????????????
, 2019-10-06 01:52, pirms 6 gadiem
Sliņķiem,kuriem ar karotīti viss mutē jāieliek strīmi te:
OnHockey.TV | Live hockey streams (KHL, NHL,...
, 2019-10-06 01:53, pirms 6 gadiem
valdis_saush_1463395117005397 rakstīja: ?????????????
Ko, Tu tieši nesaproti? Tur ļoti labi var atrast HD streamus blue jackets vs pens spēlei
, 2019-10-06 01:55, pirms 6 gadiem
, 2019-10-06 01:55, pirms 6 gadiem
Avs rakstīja: Sliņķiem,kuriem ar karotīti viss mutē jāieliek strīmi te:
http://onhockey.tv
Parastas kvalitātes strīmus nav problēma atrast, bet kvalitatīvus HD gan.
, 2019-10-06 01:59, pirms 6 gadiem
, 2019-10-06 02:00, pirms 6 gadiem
pilnīgi nevarēju neuzlikt svinīgo dvacāru ka cbj vinēs
, 2019-10-06 02:01, pirms 6 gadiem
Eksperts_01 rakstīja: Parastas kvalitātes strīmus nav problēma atrast, bet kvalitatīvus HD gan.
Tu esi muļķis, vai izliecies? Tur ir full HD.
, 2019-10-06 02:08, pirms 6 gadiem
Avs rakstīja: Tu esi muļķis, vai izliecies? Tur ir full HD.
Jau viss ir atrast.
, 2019-10-06 02:10, pirms 6 gadiem
Pittsburgh Penguins Te labs links
, 2019-10-06 02:10, pirms 6 gadiem
Sākas Šveices skolas dominance.
, 2019-10-06 02:17, pirms 6 gadiem
Spēle tik garlaicīga, ka komentētāji spiesti visu laiku piesaukt Latvijas spēlētājus
, 2019-10-06 02:28, pirms 6 gadiem
Merzis labs, notur pingvīnu virpuļus.
, 2019-10-06 02:28, pirms 6 gadiem
Pagaidām Elvim maz darba.
, 2019-10-06 02:36, pirms 6 gadiem
Velns, cik viņiem daudz un garas reklāmas pauzes.
, 2019-10-06 02:38, pirms 6 gadiem
Magnijs rakstīja: Velns, cik viņiem daudz un garas reklāmas pauzes.
Sāc pierast!
, 2019-10-06 02:43, pirms 6 gadiem
Labi, ka Elvim sākums bez ielaistiem vārtiem. Nu jau stresiņam vajadzētu būt drusku pārgājušam, tā ka visam vajadzētu būt ok.
, 2019-10-06 02:45, pirms 6 gadiem
Pirmais nogrieznis pa nullēm, tā turpināt!
, 2019-10-06 02:46, pirms 6 gadiem
Diezgam aktīvs bija Bļugers!
, 2019-10-06 02:47, pirms 6 gadiem
Bļugeram riktīgi laba, raita angļu valoda. Prieks klausīties.
, 2019-10-06 02:49, pirms 6 gadiem
Merzļikins pat ar Bļugeru paspēja ar frāzēm apmainīties pie vārtu staba,kur Tedijs bija ielidojis un gulšņāja uz ledus...
Jokus dzina laikam.😂
, 2019-10-06 02:55, pirms 6 gadiem
Magnijs rakstīja: Bļugeram riktīgi laba, raita angļu valoda. Prieks klausīties.
Viņš pa ZA no 14 gadiem ņemās un jau diezgan sen angļu viņam vadošā valoda
, 2019-10-06 02:57, pirms 6 gadiem
Karlo rakstīja: Merzļikins pat ar Bļugeru paspēja ar frāzēm apmainīties pie vārtu staba,kur Tedijs bija ielidojis un gulšņāja uz ledus...
Jokus dzina laikam.😂
Pamanīju arī Bluegers arī izdarīja pirmo vai otro metienu Merzim karjerā - būs ko abiem atcerēties.
, 2019-10-06 02:58, pirms 6 gadiem
Magnijs rakstīja: Pagaidām Elvim maz darba.
Jā, maz gan, bet tas labi priekš iejušanās. Es jau domāju, ka būs uginskristības, kad žaketes dabūja noraidījumu jau šķiet, ka pirmajā minūtē.
, 2019-10-06 02:58, pirms 6 gadiem
Elvim nekas tāds ekstremāli sarežģīts, kur būtu jāglābj nav bijis, Columbusai pagaidām laba aizsardzība
, 2019-10-06 03:00, pirms 6 gadiem
Veiksmi mūsu NR.1 NHL!!!
, 2019-10-06 03:01, pirms 6 gadiem
, 2019-10-06 03:04, pirms 6 gadiem
Labi pielaboja vārtu priekśā!
, 2019-10-06 03:06, pirms 6 gadiem
Turpinās šitā spēlēt tad tiks uz AHL!
, 2019-10-06 03:06, pirms 6 gadiem
Merzim sāk mest pilnu kasti
, 2019-10-06 03:06, pirms 6 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Merzim sāk mest pilnu kasti
Tāpēc, ka viņš nav NHL līmeņa vārtusargs!
, 2019-10-06 03:07, pirms 6 gadiem
Slikti!
, 2019-10-06 03:09, pirms 6 gadiem
Izvaroja Murray
, 2019-10-06 03:10, pirms 6 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Tāpēc, ka viņš nav NHL līmeņa vārtusargs!
Baigais līmeņrādis esi?

diez vai atšķirtu, ar aci vai mašīna brauc ar 130 km/h viai 140 km/h, bet te baigo līmeni māki noteikt
, 2019-10-06 03:10, pirms 6 gadiem
Otrie gan uz viņa sirdsapziņas, lai gan metiens ar bija no tuvas distances pilnīgi brīvs, aizsargi nepalīdzēja. Bet nu te bija iespēja pavilkt komandu.
, 2019-10-06 03:13, pirms 6 gadiem
timurietis rakstīja: Baigais līmeņrādis esi?

diez vai atšķirtu, ar aci vai mašīna brauc ar 130 km/h viai 140 km/h, bet te baigo līmeni māki noteikt
Vēl tizlāku salīdzinājumu nevarēji izdomāt?
, 2019-10-06 03:14, pirms 6 gadiem
nu pedejie divi goli uz Elvi.
, 2019-10-06 03:15, pirms 6 gadiem
Paskatos, kaut ko citu uz 1 min un Elvis jau ielaiž 3. :/
, 2019-10-06 03:15, pirms 6 gadiem
Siets
, 2019-10-06 03:16, pirms 6 gadiem
Šeit laikam pēc otrā perioda jāiet gulēt.!
, 2019-10-06 03:17, pirms 6 gadiem
Jācer, ka nespīd Šveice.
, 2019-10-06 03:18, pirms 6 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Vēl tizlāku salīdzinājumu nevarēji izdomāt?
Tāda ir apmēram starpība starp OHL un NHL spēlējošiem, un pa retam, kad palasu komentārus patīk ierēkt, par visiem šiem līmeņu salīdzinātājiem, no kuriem lielākai daļai nav personīgā izjūta kā viņus nomērīt.
, 2019-10-06 03:18, pirms 6 gadiem
Komandas biedriem jau jāsāk vilkt ripas no vartiem laikā! Pitsburga iekurināja pirti
, 2019-10-06 03:18, pirms 6 gadiem
Kolumbusa galīgi pašķīdusi. Pamet zem tanka Merzi. Merzis gan ar nespēj pavilkt.
, 2019-10-06 03:19, pirms 6 gadiem
Spēles labākais seivs līdz šim ir aizsargam.
, 2019-10-06 03:19, pirms 6 gadiem
timurietis rakstīja: Tāda ir apmēram starpība starp OHL un NHL spēlējošiem, un pa retam, kad palasu komentārus patīk ierēkt, par visiem šiem līmeņu salīdzinātājiem, no kuriem lielākai daļai nav personīgā izjūta kā viņus nomērīt.
Es nesaku, ka viņš ir slikts, bet NHL varētu būt pārāk augsts līmenis priekš viņa
, 2019-10-06 03:19, pirms 6 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Jācer, ka nespīd Šveice.
Tu mātes pupa vietā laikam pie alpu kazas tesmeņa biji piesūcies, ka visur savu jibano Šveici bāz.
, 2019-10-06 03:20, pirms 6 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Es nesaku, ka viņš ir slikts, bet NHL varētu būt pārāk augsts līmenis priekš viņa
Kira beidz murgot!
, 2019-10-06 03:22, pirms 6 gadiem
No kurienes Tev tāda info? debijas spēle, Šveices līgas labākais vārtsargs pēdējo trīs sezonu griezumā. Ibio, iedomājies, mandrāžu, iedzīvosies vidē, tad kaut kādu līmeni varēs mērīt. Ja šobrīd skurpolozi paskatītos uz visu komandu vārtsargiem, kas zaudējuši pirmajās kārtās, tad pusi no viņiem varētu nomerīt, nosvērt un atzīt par nederīgiem....
, 2019-10-06 03:24, pirms 6 gadiem
Girgensonam assists.
, 2019-10-06 03:25, pirms 6 gadiem
Zin, kā es ar te sēžu skatos, jo gaidīju brīnumu - nebūs (esmu nedaudz sarūgtināts), bet es neesmu tik stulbs, lai pirmās spēles otrā perioda vidū mērītu līmeni. Nospēlēs 10 spēles, tad kādus secinājums varēs izdarīt.
, 2019-10-06 03:25, pirms 6 gadiem
Vajadzētu iebalsot visus latviešus All-Star
, 2019-10-06 03:25, pirms 6 gadiem
Patīk kā visi jau visu zin un Elvi jau ir norakstījuši. Šveice un hvz,kas vēl.
, 2019-10-06 03:31, pirms 6 gadiem
Jāņem nost, savādāk būs morāli sagrauts
, 2019-10-06 03:32, pirms 6 gadiem
Da nu nahui!
, 2019-10-06 03:32, pirms 6 gadiem
Jēzus, nu pavisam dod iekšā
, 2019-10-06 03:32, pirms 6 gadiem
Vismaz Zemgusam punkts!
, 2019-10-06 03:33, pirms 6 gadiem
Elvis nav Irbe žēl... Visi 4 vārti uz Elvi...
, 2019-10-06 03:34, pirms 6 gadiem
Goofy rakstīja: Elvis nav Irbe žēl... Visi 4 vārti uz Elvi...
Nu Irbe jau arī tāds te pirmais, te otrais vārtsargs.
, 2019-10-06 03:34, pirms 6 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Jāņem nost, savādāk būs morāli sagrauts
HVZ, tas diez vai būtu komandas interesēs, ja aiztājējs būtu pieredzējis krabis, tad varētu mainīt - tā kā tā nav, tad jāļauj to darvas katlu izstrebt līdz galam pašam, tādi čaļi paliek tik stiprāki.
, 2019-10-06 03:35, pirms 6 gadiem
Čalis diemžēl vēl nav gatavs tādām līmenim!
, 2019-10-06 03:35, pirms 6 gadiem
Goofy rakstīja: Elvis nav Irbe žēl... Visi 4 vārti uz Elvi...
Pirmo Hornkvists pielaboja, tas nav uz viņu, pārējie gan bija ņemami.
, 2019-10-06 03:35, pirms 6 gadiem
Jāiet gulēt, jo te iet uz 18+
, 2019-10-06 03:36, pirms 6 gadiem
Katram var gadīties sieta dienas, Žaketēm jau tāpat nav neviena super kīpera, tā ka gan jau dabūs vēl arī citas iespējas. Būs sevi jāpierāda, jāizpeld. Jāiet caur uguni.
, 2019-10-06 03:37, pirms 6 gadiem
Diezgan slikta spēlē Elvim, 3 vārti uz viņa, pirmajos gan neko darīt.
, 2019-10-06 03:37, pirms 6 gadiem
Cerams ka pārtraukumā savedīs galvu kārtībā.
, 2019-10-06 03:37, pirms 6 gadiem
Esmu ļoti vīlies, iešu paraudāt savā gultā...
, 2019-10-06 03:39, pirms 6 gadiem
Ehh Elvi, Elvi!
, 2019-10-06 03:40, pirms 6 gadiem
Jopcik, sietu uz beņķa sēdēt jāliek.
, 2019-10-06 03:40, pirms 6 gadiem
Siets!
, 2019-10-06 03:40, pirms 6 gadiem
es skatos un nespeeju pat noticeet..
, 2019-10-06 03:41, pirms 6 gadiem
drausmas
, 2019-10-06 03:41, pirms 6 gadiem
Reāli neticās, ka vārtos Elvis ir
, 2019-10-06 03:41, pirms 6 gadiem
Pat Pingvīnu komentētāji pārdzīvo pa Elvi. Diemžēl netiek līdz šiem ātrumiem.
, 2019-10-06 03:42, pirms 6 gadiem
Ja šādi turpinās, tad vēl 2-3 ielaidīs
, 2019-10-06 03:43, pirms 6 gadiem
Esmu ļoti sarūgtināts. 5 vārti. Radās tāda sajūta,ka viņš spēlei nevar izsekot līdzi. Arlabunakti.
, 2019-10-06 03:45, pirms 6 gadiem
Nja, mandrāža pa lielu bjjusi laikam... Galīgi nesanāk neko atvairīt. Kā bīstamāks moments tā uzreiz gols. Neviens huge save nav bijis. Pilnīgi neviens tāds pavelkošs seivs.
, 2019-10-06 03:45, pirms 6 gadiem
Šī spēle neizdevās, iespējams, uztraukums pirmajā nhl spēlē.
Bet būs šosezon spēles, kur glābs komandu un uz nulli nostāvēs.
, 2019-10-06 03:46, pirms 6 gadiem
bac05 rakstīja: Šī spēle neizdevās, iespējams, uztraukums pirmajā nhl spēlē.
Bet būs šosezon spēles, kur glābs komandu un uz nulli nostāvēs.
Es domāju, ka nebūs sausā spēle šosezon
, 2019-10-06 03:46, pirms 6 gadiem
A mēs dēļ Elvja vēl gulēt negājām😂
, 2019-10-06 03:46, pirms 6 gadiem
Sākums bija labs, bet šitā visu karjeru var norakt. Neticās, ka tik štruntīgs. Jācer, būs vēl citas iespējas.
, 2019-10-06 03:46, pirms 6 gadiem
Ienāca ar pērienu
, 2019-10-06 03:48, pirms 6 gadiem
Girgensonam piespele
, 2019-10-06 03:50, pirms 6 gadiem
It kā nakts, bērni guļ, tik daži troļļi varētu būt nomodā, bet komentāri pilnīgs PĢČ...
Es universitātē pirmo reizi, kad aizstāvēju referatu 100 cilvēku priekšā ar biju kā zemē iemīts, likās ka runā kāds cits, kājas un rokas svina smagas, nākamajā reizē jau bija uz pusi vieglāk.
Tā kā iedomājos kāds svina smagums ir uz Elvi un man kaut kādu kritiku debijas spēlē izteikt pilnīgi negribas.

Ja pēc 5-6 spēlēm viņš sāks demonstrēt kaut ko līdzīgu kā Šveicē vai labākajās spēlēs LV izlasē, tad puse no Jums apmetīs kažoku uz otru pusi - tad man jautājums Jums, negatīvistiem, vai Jūs paši sevi cienat?
, 2019-10-06 03:51, pirms 6 gadiem
Man prognoze, pēc šīs spēles Elvis tiks nosūtīts uz AHL, lai iegūst pieredzi, bet paliks uz ilgu laiku. Varbūt vēl būs 2 līdz 3 spēles šosezon NHL. Amerikā neauklējās!
, 2019-10-06 03:51, pirms 6 gadiem
Tad jau Gudļevskis labāks!
, 2019-10-06 03:56, pirms 6 gadiem
timurietis rakstīja: It kā nakts, bērni guļ, tik daži troļļi varētu būt nomodā, bet komentāri pilnīgs PĢČ...
Es universitātē pirmo reizi, kad aizstāvēju referatu 100 cilvēku priekšā ar biju kā zemē iemīts, likās ka runā kāds cits, kājas un rokas svina smagas, nākamajā reizē jau bija uz pusi vieglāk.
Tā kā iedomājos kāds svina smagums ir uz Elvi un man kaut kādu kritiku debijas spēlē izteikt pilnīgi negribas.

Ja pēc 5-6 spēlēm viņš sāks demonstrēt kaut ko līdzīgu kā Šveicē vai labākajās spēlēs LV izlasē, tad puse no Jums apmetīs kažoku uz otru pusi - tad man jautājums Jums, negatīvistiem, vai Jūs paši sevi cienat?
Da beidz pirmo periodu nostāvēja uz 0 , diezvai tur uztraukums pie vainas! Izskatās ,ka nespēj vel pierast pie ātrumiem !
, 2019-10-06 03:57, pirms 6 gadiem
Goofy rakstīja: Man prognoze, pēc šīs spēles Elvis tiks nosūtīts uz AHL, lai iegūst pieredzi, bet paliks uz ilgu laiku. Varbūt vēl būs 2 līdz 3 spēles šosezon NHL. Amerikā neauklējās!
Piekrītu par neauklēšanos, bet daudzi nesaprot, ka spēle ir aizberga redzamā daļa, apakšā ir darbs treniņos, kur pa lielam noskaidrojas ''kas ir kas'' un kurš spēlēs vai ne. Un ja esi saviem konkurentiem priekšā treniņu darba procesā, tad agri vai vēlu, ja galīgi nav nervi čupā, no spēlētāja rezultātu sagaidīs ar spēlēs.
, 2019-10-06 04:00, pirms 6 gadiem
Eksperts_01 rakstīja: Da beidz pirmo periodu nostāvēja uz 0 , diezvai tur uztraukums pie vainas! Izskatās ,ka nespēj vel pierast pie ātrumiem !
Pirmajā periodā nebja bīstami momenti, komanda baigi labi aizsardzībā nokapāja. Otrajā Pitcburga pielika, kaut kur laukuma spēlētaji nogulēja un sanāca kā sanāca. Galvenais pēc iespējas ātrāk atgūt pārliecību
, 2019-10-06 04:03, pirms 6 gadiem
necelam paniku!
, 2019-10-06 04:12, pirms 6 gadiem
Neveiksmīga spēle un nekas vairāk. Arī laukuma spēlētāji ļauj Pitsburgai nonākt pie visām šīm vārtu gūšanas iespējām.
, 2019-10-06 04:17, pirms 6 gadiem
pie sestajiem bez variantiem, galvenais pašam ātrāk aizmirst.
Pingvīni ar pēc zāģa un neizteiksmīgā pirmā perioda noteikti tika sabārti ne pa jokam un šobrīd pēc snieguma Elvis nekrīt ārā no komandas rādītā
, 2019-10-06 04:20, pirms 6 gadiem
Tedijs!
, 2019-10-06 04:20, pirms 6 gadiem
Kur var redzēt netā?
, 2019-10-06 04:20, pirms 6 gadiem
Bļuģers pēc iemestā, baigi priecīgs nav... žēl Elvi
, 2019-10-06 04:21, pirms 6 gadiem
popovs rakstīja: Kur var redzēt netā?
čatā ir linki, patin uz laiku, kad spēle sākās
, 2019-10-06 04:25, pirms 6 gadiem
Seit ar Krieviju VPN, gan live, gan atkartojums
https://yandex.ru/efir?from=efir&am...
, 2019-10-06 04:26, pirms 6 gadiem
Tak žaketes visa komanda nekāda,līdzi pingvīniem visu spēli netiek,kaut ko bakstās,uzbrukums drausmīgs,regulāri kaut kur aizķeras un izlaiž uzbrucējus izgājienos saplosīt Elvi... Visai komandai ļoti slikta spēle un,jā,Elvis neglābj. Diemžēl. Starta mandrāža pieveikusi. Pat Tedijs iemet...
, 2019-10-06 04:26, pirms 6 gadiem
Varbūt kāds zina kāpēc Balcers nespēlē? Nemaz nav Senators pieteikumā.
, 2019-10-06 04:29, pirms 6 gadiem
emilino rakstīja: Varbūt kāds zina kāpēc Balcers nespēlē? Nemaz nav Senators pieteikumā.
Ceļa trauma. Nespēlēs mēnesi.
, 2019-10-06 04:30, pirms 6 gadiem
emilino rakstīja: Varbūt kāds zina kāpēc Balcers nespēlē? Nemaz nav Senators pieteikumā.
Traumēts, ātrākais pēc mēneša būs atpakaļ
, 2019-10-06 04:30, pirms 6 gadiem
Balceram trauma uz 1 mēnesi. Labi, ka neiedeva bullīti
, 2019-10-06 04:38, pirms 6 gadiem
Eiforija beigusies gan līdzjutējiem,gan Elvim.Šī spēle jāaizmirst.Elvim nebūs viegli,jo žaketes neizskatās labi.Girgensonu ar pirmo punktu.
, 2019-10-06 04:38, pirms 6 gadiem
Karlo rakstīja: Tak žaketes visa komanda nekāda,līdzi pingvīniem visu spēli netiek,kaut ko bakstās,uzbrukums drausmīgs,regulāri kaut kur aizķeras un izlaiž uzbrucējus izgājienos saplosīt Elvi... Visai komandai ļoti slikta spēle un,jā,Elvis neglābj. Diemžēl. Starta mandrāža pieveikusi. Pat Tedijs iemet...
Tieši tā, sākumā treneriem jātiek galā ar drausmīgo komandas spēli, tad var kaut ko prasīt no vārtsargiem... komanda spēlē tik epizodiski, labs pirmais periods, bet tā šodien Picburgai pilnīga dominance, Hašeks pat labākajos gados diez vai kaut ko labākku par 2-4 izvilktu