Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Ovečkins: Ja būs algas samazinājumi, daudzi var neatgriezties NHL

Andrejs Siliņš

Ovečkins: Ja būs algas samazinājumi, daudzi var neatgriezties NHL
Lokauta laikā Alekss Ovečkins izklaidējas, skatoties tenisu
Foto: AFP/Scanpix

Viena no Nacionālās Hokeja līgas (NHL) superzvaigznēm Aleksandrs Ovečkins laikrakstam "Washington Times" atzinis - ja klubu īpašnieki panāks drastiskus algas samazinājumus, daudzi spēlētāji var neatgriezties Ziemeļamerikā un izvēlēties finansiāli izdevīgākus piedāvājumus citviet pasaulē.

Kamēr sarunas starp klubu īpašniekiem un spēlētāju asociāciju (NHLPA) ir iestrēgušas un pagaidām jauna tikšanās nav nozīmēta, kļūst zināmi katras iesaistītās puses piedāvājumi jaunajam kolektīvajam līgumam. Krievu uzbrucēju Aleksu Ovečkinu nepavisam neapmierina īpašnieku vēlme samazināt spēlētāju algas pat par 24 procentiem.

"Nedomāju, ka tas ir godīgi pret mums. Viņi [klubi] joprojām pelna, pārdod biļetes un tiek pie naudas," sacīja Ovečkins. "Kāpēc tad viņi paraksta tik garus līgumus par lielām naudas summām, ja pēc jaunā līguma vēlas samazināt algas? Un kāpēc tieši par 24 procentiem? Kāpēc gan viņi nevēlas nogriezt visus simt procentus no mūsu algām?"

Ovečkins 2008. gada janvārī parakstīja jaunu līgumu ar Vašingtonas "Capitals" uz 13 sezonām par 124 miljoniem dolāru, kas ir lielākā līguma summa NHL vēsturē. Interesanti, ka tolaik Ovečkins sarunas veda pats, bez neviena aģenta starpniecības, līdz ar to spēlētājam ar saviem ienākumiem nav jādalās ne ar vienu citu.

"Ja viņi nogriezīs daļu no līguma, nedomāju, ka daudzi puiši ar līgumiem Amerikā tur atgriezīsies," prognozēja Ovečkins. "Tas nebūs prātīgi. Ir jādomā par savu nākotni, par ģimeni." Uz jautājumu, vai Ovečkins uzskata, ka spēlētāji pametīs NHL, ja klubi nogriezīs 15-20% no algām, krievu uzbrucējs atbildēja: "Jā, kāpēc ne."

Ovečkins arī apliecināja, ka gan viņš pats, gan arī citi spēlētāji ir gatavi ļaunākajam - tam, ka līdz 15. septembra 23:59 netiks parakstīts jauns kolektīvais līgums: "Ja mēs nebūtu gatavi, droši vien parakstītu tādu papīru, kādu viņi piedāvā. Esam gatavi un negrasāmies padoties. Protams, būs grūti, nāksies ilgi gaidīt, bet tas ir tā, kā tas ir. Visi vēlas spēlēt hokeju un saņemt par to naudu. Neviens nevēlas spēlēt par brīvu."

Izmantotie resursi:
Washington Times - Politics, Breaking News, US...

1 2 43 komentāri
Slēpts komentārs: pupols

 +10 [+] [-]

, 2012-09-05 13:11, pirms 12 gadiem
Veca bilde, Ovijs tagad šitā izskatās ---> nbcprohockeytalk.files.wordpress.com
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2012-09-05 13:17, pirms 12 gadiem
Ņemot vērā sporta veida popularitāti, algas ir lielas. Hokejs nestāv klāt ne beisbolam, ne basketbolam, ne arī amerikāņu futbolam, nemaz nerunājot par futbolu parasto.

 +15 [+] [-]

, 2012-09-05 13:17, pirms 12 gadiem
Wow, nu tad gan būs, dažam labam pazudīs motivācija pat spēlējot CSKA.

  -4 [+] [-]

, 2012-09-05 13:18, pirms 12 gadiem
Esmu galīgi atpalikusi no hokeja pa vasaru, vispār neesmu sekojusi līdzi tam, kas tur notiek lokauta sakarā. Var kāds zinātājs pateikt, cik liela ir iespējamība, ka lokauts tiešām būs un ja būs, tad cik ilgs? Es jau ceru, ka sezona tikai sāksies vēlāk, nevis nesāksies vispār.

  +3 [+] [-]

, 2012-09-05 13:29, pirms 12 gadiem
izskatās pēc kārtīga krievu zeka
Kingduffy rakstīja: Veca bilde, Ovijs tagad šitā izskatās ---> http://nbcprohockeytalk.files.wordpress.com/2012/09/alex-ovechkin.jpg

  -1 [+] [-]

, 2012-09-05 13:29, pirms 12 gadiem
Debīli tie cilvēki ar to naudu un intervija vnk gāž no kātiem.Rēķinot 124 citroni mīnuss tie 24 procenti vienalga sanak kautkas pari simts citroniem!Nu jā ir kā ir,pagrūti jau būs nodrošināt ģimeni!

  +4 [+] [-]

, 2012-09-05 13:30, pirms 12 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Esmu galīgi atpalikusi no hokeja pa vasaru, vispār neesmu sekojusi līdzi tam, kas tur notiek lokauta sakarā. Var kāds zinātājs pateikt, cik liela ir iespējamība, ka lokauts tiešām būs un ja būs, tad cik ilgs? Es jau ceru, ka sezona tikai sāksies vēlāk, nevis nesāksies vispār.
par kaadiem 95% procentiem, ka buus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-05 13:35, pirms 12 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Esmu galīgi atpalikusi no hokeja pa vasaru, vispār neesmu sekojusi līdzi tam, kas tur notiek lokauta sakarā. Var kāds zinātājs pateikt, cik liela ir iespējamība, ka lokauts tiešām būs un ja būs, tad cik ilgs? Es jau ceru, ka sezona tikai sāksies vēlāk, nevis nesāksies vispār.
Labi iztusojies pa vasaru? Iespējamība, ka lokauts sāksies ir liela (es pat tagad dotu visus 99%, ka būs lokauts), jo pagaidām nekas neliecina, ka šajā atlikušajā laikā klubi un spēlētāju asociācija spēs par kaut ko vienoties... vai sezonā vispār sāksies (piem. ap decembri, jauno gadu) vai nesāksies vispār to varēs redzēt tikai lokauta gaitā kā šiem tur ies tajās sarunās... krievu spēlētājiem ir kur spēlēt un viņiem pa lielam tāds lokauts bijis nebijis, kur spēlēt tāpat būs kur!

     [+] [-]

, 2012-09-05 13:46, pirms 12 gadiem
nez ko pats ovečkins darīs...paliks viņpus dīķim vai atgriezīsies šaipus...tādā gadījumā...!!!!!

 +14 [+] [-]

, 2012-09-05 13:52, pirms 12 gadiem
Mana nostāja vienmēr ir bijus tāda; Mūsdienu sports ir pilnīgi sagājis sviestā un tiek tērētas nepamatoti lielas summas spēlētāju algām, pārejām. Un no kurienes nauda? No dabas resursu izsaimniekošanas, galvenokārt. Itkā mēs visi esam vienlīdztiesīgi dzīvot uz šīs zemes, bet redz, kautkādam čurkam, piedodiet, ir palaimējies, ka viņa zeme atrodas uz melnā zelta vai gāzes ieguves vietām un tad jau var- izmantojot dabas veidotu resursu, lepni svaid;ities ar naudu. Tikmēr, daudzi cilvēki cīnās ar postu un nolemtību pavadīt savu dzīvi trūkumā. Un tas viss tikai tādēl, ka redz, nepaveicās ar apdzīvotō vietu. Tas, protams, ir tīri nosacīti. Bet pasaule savāalkatībā jūk prāta.
Atbalstītu, ka vispār visiem treknajiem sporta veidiem tiek iecirsti sānos smagi algu griesti, lai nemētājas ar naudu izklaižu dēļ.
Lai arī man pašām patīk sports, bet uzskatu, ka sportisti lielāko tiesu neatstāj neko noderīgu sabiedrībai nākotnē. Nav ne dzejnieki, ne mūziķi, ne zinātnieki vai inženieri....
Te bļīn nevar procentus sadalīt, nabadziņi.
Jādomā par ģimeni, redz esot.
Piedod, ovečkin, bet tu un citi savā alkatībā esat aizmirsuī par vietu un apstākļiem no kurienes paši esat nākuši, tāpat kā klubu īpašnieki un citi ap sportu saistītie funkcionāri. Redz, 100milj vietā vajag 110... Tipa, apdalīti bezmaz.
Pilnīgi dusmu uizdzina šie nabadzīgie un apbižotie cilvēciņi.
tfu, bļin...

     [+] [-]

, 2012-09-05 13:55, pirms 12 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Mana nostāja vienmēr ir bijus tāda; Mūsdienu sports ir pilnīgi sagājis sviestā un tiek tērētas nepamatoti lielas summas spēlētāju algām, pārejām. Un no kurienes nauda? No dabas resursu izsaimniekošanas, galvenokārt. Itkā mēs visi esam vienlīdztiesīgi dzīvot uz šīs zemes, bet redz, kautkādam čurkam, piedodiet, ir palaimējies, ka viņa zeme atrodas uz melnā zelta vai gāzes ieguves vietām un tad jau var- izmantojot dabas veidotu resursu, lepni svaid;ities ar naudu. Tikmēr, daudzi cilvēki cīnās ar postu un nolemtību pavadīt savu dzīvi trūkumā. Un tas viss tikai tādēl, ka redz, nepaveicās ar apdzīvotō vietu. Tas, protams, ir tīri nosacīti. Bet pasaule savāalkatībā jūk prāta.
Atbalstītu, ka vispār visiem treknajiem sporta veidiem tiek iecirsti sānos smagi algu griesti, lai nemētājas ar naudu izklaižu dēļ.
Lai arī man pašām patīk sports, bet uzskatu, ka sportisti lielāko tiesu neatstāj neko noderīgu sabiedrībai nākotnē. Nav ne dzejnieki, ne mūziķi, ne zinātnieki vai inženieri....
Te bļīn nevar procentus sadalīt, nabadziņi.
Jādomā par ģimeni, redz esot.
Piedod, ovečkin, bet tu un citi savā alkatībā esat aizmirsuī par vietu un apstākļiem no kurienes paši esat nākuši, tāpat kā klubu īpašnieki un citi ap sportu saistītie funkcionāri. Redz, 100milj vietā vajag 110... Tipa, apdalīti bezmaz.
Pilnīgi dusmu uizdzina šie nabadzīgie un apbižotie cilvēciņi.
tfu, bļin...
Kā tu nesaproti,ja apgriezīs algas,ģimeni nevarēs pabarot!

  +9 [+] [-]

, 2012-09-05 14:00, pirms 12 gadiem
Trešdaļa NHL klubu darbojas ar zaudējumiem, vēl tikpat liela daļa strādā pa nullēm vai ar nelielu peļņu.

Ja spēlētāju algas netiks samazinātas, NHL nākotne ir apdraudēta.

NHL tikai un vienīgi iegūtu, ja Ovečkinu un viņam līdzīgos no līgas padzītu ar sūdainu mietu - lai viņa absolūti neadekvāto algu maksā tie, kam par biznesu nav nekādas nojēgas (Kremļa naftas/gāzes stutētie kolhoznieki, piemēram).

  +8 [+] [-]

, 2012-09-05 14:01, pirms 12 gadiem
furios rakstīja: Kā tu nesaproti,ja apgriezīs algas,ģimeni nevarēs pabarot!
Nu Ja, Pārveidojot vienu vecu anekdoti sanāk tā: Hokejisti palika tik maznodrošināti, ka viņi saviem bērniem karināja kaklā kotleti, lai vismaz suņi ar viņiem spēlētos....

     [+] [-]

, 2012-09-05 14:01, pirms 12 gadiem
furios rakstīja: Debīli tie cilvēki ar to naudu un intervija vnk gāž no kātiem.Rēķinot 124 citroni mīnuss tie 24 procenti vienalga sanak kautkas pari simts citroniem!Nu jā ir kā ir,pagrūti jau būs nodrošināt ģimeni!
Nesanāk gan pāri 100 ļimoniem. Bet ja vēl padomā, ka dažos štatos nodokļos aiziet vēl vismaz 25% tad, manuprāt iebildumi ir diezgan pamatoti - saņemt 124 ļimonus, vai 62 ir diezgan liela atšķirība, ne?

  +5 [+] [-]

, 2012-09-05 14:02, pirms 12 gadiem
markij rakstīja: Nesanāk gan pāri 100 ļimoniem. Bet ja vēl padomā, ka dažos štatos nodokļos aiziet vēl vismaz 25% tad, manuprāt iebildumi ir diezgan pamatoti - saņemt 124 ļimonus, vai 62 ir diezgan liela atšķirība, ne?
nu jā piekrītu,ka ar 62 citroniem ģimenei badu jāmirst!

     [+] [-]

, 2012-09-05 14:03, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Pa 100 miljoniem toč būs grūti ģimeni pabarot... pa 124 M kaut kā ar mokām, bet varēs... par to arī čaļi cīnās!
Bet protams,katrs jau par savējiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2012-09-05 14:07, pirms 12 gadiem
Red Scorpion rakstīja: Bet tādam kā Daugaviņam maksā 100 miljonus?
Tādi kā Daugaviņš nemaz tik aktīvi tur muti nevirina! Džeki zin savu vietu un lomu! Aktīvi "cepjās" tieši lielā dolāra pelnītāji...

  +2 [+] [-]

, 2012-09-05 14:16, pirms 12 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Nu Ja, Pārveidojot vienu vecu anekdoti sanāk tā: Hokejisti palika tik maznodrošināti, ka viņi saviem bērniem karināja kaklā kotleti, lai vismaz suņi ar viņiem spēlētos....
+ par komentu

  -1 [+] [-]

, 2012-09-05 14:18, pirms 12 gadiem
Kingduffy rakstīja: Veca bilde, Ovijs tagad šitā izskatās ---> http://nbcprohockeytalk.files.wordpress.com/2012/09/alex-ovechkin.jpg
Šī bilde ir no US OPEN, kur viņš juta līdz Kiriļenko ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-09-05 14:20, pirms 12 gadiem
Es nebrīnītos, ja ši izrādītos kā viena no taktiskajām viltībām.
Sava veida draudi, izpušķoti aiz dažādām atrunām un prātojumiem.
ja nebūtu KHL, tad neviens šādu interviju pat galvā neņemtu, tomēr, tagad jau bišķi jādomā: Ovi saka taisnību vai blefo....

  -1 [+] [-]

, 2012-09-05 14:22, pirms 12 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Ņemot vērā sporta veida popularitāti, algas ir lielas. Hokejs nestāv klāt ne beisbolam, ne basketbolam, ne arī amerikāņu futbolam, nemaz nerunājot par futbolu parasto.
Bet NHL hokejistu algas arī krietni atpaliek no amerikāņu futbolistu, basketolistu un UEFA labāko spēlētāju algām. Vai ne tā?

  +1 [+] [-]

, 2012-09-05 14:22, pirms 12 gadiem
furios rakstīja: nu jā piekrītu,ka ar 62 citroniem ģimenei badu jāmirst!
Bet padomā un pacenties iejusties viņa ādā. Jā, tagad, kad tev nav ne miljona, ne 100 štuku, Tu būtu priecīgs kaut par to pašu. Bet ja cilvēkam ir līgums par 124 miljoniem, tas ir tikai normāli, ka viņš negrib pazaudēt tos lielos procentus. Ar lielu naudu kontos nāk arī lieli tēriņi...

  +2 [+] [-]

, 2012-09-05 14:46, pirms 12 gadiem
Red Scorpion rakstīja: Protams, ka Daugaviņam ir jālūdzas, lai viņu vispār tur patur, bet Ovi ir savulaik labākais pasuales hokeists.
Ar 62 miljoniem čalim arī būs grūti "izdzīvot".... ? "Nabadziņš" mirs badā?

  -1 [+] [-]

, 2012-09-05 15:25, pirms 12 gadiem
markij rakstīja: Nesanāk gan pāri 100 ļimoniem. Bet ja vēl padomā, ka dažos štatos nodokļos aiziet vēl vismaz 25% tad, manuprāt iebildumi ir diezgan pamatoti - saņemt 124 ļimonus, vai 62 ir diezgan liela atšķirība, ne?
124 - 15-20% = 62?

Tev Boldriks aritmētiku mācīja?

  +3 [+] [-]

, 2012-09-05 15:28, pirms 12 gadiem
Nekāds lokauti nevar sakārtot to bardaku, kas pašreiz notiek profesionālajā sportā ar atalgojumu. Vienīgais kas var novest abas puses pie defaulta ir trešais pasaules karš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-09-05 15:38, pirms 12 gadiem
Lasu šīs intervijas un nespēju valdīt asaras un kamolu kaklā. Kas tagad notiks ar hokejistu bērniem un sievām.

  +3 [+] [-]

, 2012-09-05 15:46, pirms 12 gadiem
furios rakstīja: Debīli tie cilvēki ar to naudu un intervija vnk gāž no kātiem.Rēķinot 124 citroni mīnuss tie 24 procenti vienalga sanak kautkas pari simts citroniem!Nu jā ir kā ir,pagrūti jau būs nodrošināt ģimeni!
atkarīgs no štata, bet lielākoties nodokļos aiziet ap 50%
Slēpts komentārs: KaputHitler
1 2 43 komentāri