Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Pārums

"Velni" optimistiski par Stenlija kausa finālsērijas turpinājumu

"Velni" optimistiski par Stenlija kausa finālsērijas turpinājumu
Iļja Kovaļčuks
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās Hokeja līgas (NHL) kluba Ņūdžersijas "Devils" uzbrucējs Iļja Kovaļčuks norādījis, ka, lai gan Stenlija kausa finālsērijā pret Losandželosas "Kings" rezultāts šobrīd ir 0-2, nekas vēl nav beidzies. Viņam piekrīt arī komandas galvenais treneris.

"Losandželosas "Kings" lieliski aizvadīja pirmās divas spēles un pelnīti uzvarēja tajās. Taču tās ir tikai divas spēles, savukārt sērija ilgst līdz četrām uzvarām. Paskatīsimies, kā viss izvērtīsies Losandželosā," norādīja Iļja Kovaļčuks, kurš play off turnīrā 19 spēlēs atzīmējies ar 18 (7+11) rezultativitātes punktiem un ir rezultatīvākais spēlētājs. Tiesa, finālsērijā viņš pie punktiem vēl nav ticis.

Savukārt "Devils" galvenais treneris Pīters Debūrs sacīja: "Iepriekšējā spēlē mēs nospēlējām neslikti un mums bija iespējas uzvarēt. Izanalizējot sērijas pirmās divas spēles, secinājām, ka dažos spēles elementos sniegums ir jāuzlabo. Galvenokārt tas attiecas uz vairākuma realizāciju. Kas attiecas par sastāvu uz trešo spēli, tad nekādu izmaiņu nebūs. Mēs zaudējam ar 0-2, taču panikai nav iemesla. Vēl viss var mainīties."

Stenlija kausa izcīņas finālsērijas trešā spēle naktī uz otrdienu notiks Losandželosā, bet ceturtais mačs – divas dienas vēlāk turpat. Ja būs nepieciešams, piektā spēle naktī uz svētdienu notiks Ņūdžersijā, sestais mačs naktī uz nākamo otrdienu Losandželosā, bet septītā spēle – naktī uz nākamo ceturtdienu Ņūdžersijā.

Jāpiebilst, ka "Kings", kas regulāro čempionātu noslēdza tikai astotajā vietā Rietumos, pirmajā trīs kārtās izslēdza Rietumu konferences trīs spēcīgākās komandas, turklāt kopumā šīs sezonas Stenlija kausa izcīņā 16 spēlēs zaudējusi tikai divreiz.

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League


, 2012-06-04 23:24, pirms 13 gadiem
Par aizraujošu turpinājumu finālā!
, 2012-06-04 23:26, pirms 13 gadiem
Bija jau iespējas arī "Velniem" paņemt otro spēli tikai nepavaicās
Slēpts komentārs: tomats
, 2012-06-04 23:27, pirms 13 gadiem
Ko tad, lai šamējie saka ? To ka viss ir galīgā brennē un nākamās spēles tikai formalitāte ? Es esmu Devils fans jau 10 gadus, bet man ir baiļi, ka tas arī varētu būt viss . Kviku šobrīd nav espējams pārspēt . Ja ne cūcene, tad ne vispār .
, 2012-06-04 23:28, pirms 13 gadiem
tomats rakstīja: Kings ir zaudējuši trīsreiz. Vankūverai, Nešvilai un trešo Koijotiem.
Ar Nešvilu viņi nav tikušies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-04 23:54, pirms 13 gadiem
Kavaļčuks ar bārdu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-05 05:31, pirms 13 gadiem
Nu šobrīd trešajā spēlē jau notiek " vinos ķela " kā būtu teicis pats Kovaļčuks. Tā kā pārlieku lielam optimismam laikam nav gluži pamata, tas var pat traucēt. Viss jāatliek uz ceturto spēli un optimistiski jācer uz brīnumu.
, 2012-06-05 05:32, pirms 13 gadiem
Kovaļčuka sejā lasāma pat apātiska vienaldzība, nevis optimisms...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-05 05:45, pirms 13 gadiem
Jā, nu šobrīd viss gandrīz vai iet uz to, ka MVP varētu būt Kviks. Es teiktu, par kādiem 85% . Ja nenotiek kāds lielāks brīnums.
, 2012-06-05 05:48, pirms 13 gadiem
Devils - totāla impotence ar visu Kovaļčuku priekšgalā! Vairākuma realizācija 0/6! Laikam viņi domā, ka Brodērs ies un metīs tos golus iekšā!
P.S. Vecā Filijas saikne Kārters - Ričards strādā!
, 2012-06-05 05:49, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Kovaļčuka sejā lasāma pat apātiska vienaldzība, nevis optimisms...
nu pirmajā periodā lielajā vairākumā viņam bija labas iespējas mest un meta jau ar, tikai garām.. grūti gūt vārtus, ja nevar trāpīt vārtu četrstūrī. plus Kviks izskatās naturāli aizlīdis velnu uzbrucējiem aiz ādas, varu tikai iedomāties to frustrāciju, ko viņi izjūt..
, 2012-06-05 05:52, pirms 13 gadiem
Spaceman rakstīja: Devils - totāla impotence ar visu Kovaļčuku priekšgalā! Vairākuma realizācija 0/6! Laikam viņi domā, ka Brodērs ies un metīs tos golus iekšā!
P.S. Vecā Filijas saikne Kārters - Ričards strādā!
nu grūti ko pārmest Devils vairākumam, jo par LA PK varētu mācību grāmatas rakstīt. PO mazākuma procents viņiem laikam kāds 93 vai kas tāds bija, nu tas vispār ir kkas no kosmosa.
, 2012-06-05 05:54, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: nu grūti ko pārmest Devils vairākumam, jo par LA PK varētu mācību grāmatas rakstīt. PO mazākuma procents viņiem laikam kāds 93 vai kas tāds bija, nu tas vispār ir kkas no kosmosa.
Jā, penalty killings viņiem ir vienkārši ārprātīgs!
, 2012-06-05 06:01, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: nu grūti ko pārmest Devils vairākumam, jo par LA PK varētu mācību grāmatas rakstīt. PO mazākuma procents viņiem laikam kāds 93 vai kas tāds bija, nu tas vispār ir kkas no kosmosa.
Nu re ka jau Saters arī uzsver, ka noteicošais šajā spēlē ir bijis PKillings.
, 2012-06-05 06:02, pirms 13 gadiem
Bet nu 55 hiti spēlē ir kkas awesome...
, 2012-06-05 06:05, pirms 13 gadiem
Nu ko? Laiks izlaist cepurītes ar Stenlija šī gada kausa ieguvēja vārdu KINGS.Tam patraucēt var tikai dabas vai cita veida kataklizmas,tikai ne sportiskā rakstura jautājums.Brīnumi ar atspēlēšanos no 0-3 Stenlija kausā notiek ļoti reti un ar milzīgu gadu starpību.Tam laiks vēl nav pienācis.Šogad kausā triumfē viena no komandām ,kuru rindās vismazāk eiropiešu.
, 2012-06-05 06:07, pirms 13 gadiem
alguns rakstīja: Nu ko? Laiks izlaist cepurītes ar Stenlija šī gada kausa ieguvēja vārdu KINGS.Tam patraucēt var tikai dabas vai cita veida kataklizmas,tikai ne sportiskā rakstura jautājums.Brīnumi ar atspēlēšanos no 0-3 Stenlija kausā notiek ļoti reti un ar milzīgu gadu starpību.Tam laiks vēl nav pienācis.Šogad kausā triumfē viena no komandām ,kuru rindās vismazāk eiropiešu.
Nu pērn Bostonā jau arī bija tieši tas pats.
Bet nevajag steigties notikumiem priekšā, pagaidīsim ceturtdienas nakti.Negribas ticēt, ka NJD nespēs izrādīt pilnīgi nekādu pretestību.
, 2012-06-05 06:15, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu re ka jau Saters arī uzsver, ka noteicošais šajā spēlē ir bijis PKillings.
vispār interesanti, ka velniem jau tā iespēja spēlēt mazākumā īpaši nemaz nav bijusi, ja atmiņa neviļ, tad pirmajās divās spēlēs bija katrā pa vienam un šodien trīs noraidījumi un divi mazākumi. četri mazākumi un divi vārti pret entiem vairākumiem un nulle vārtiem.. njā, diez kas nav,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-05 07:10, pirms 13 gadiem
Pie visa vainīgis ir Zubrus.
, 2012-06-05 07:18, pirms 13 gadiem
LAK 3 - 0 NYD
, 2012-06-05 07:22, pirms 13 gadiem
karaļiem vāze, bez šaubām
, 2012-06-05 07:39, pirms 13 gadiem
kas tas par finalu 3 - 0? tas tikai nhl iepejams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-05 07:51, pirms 13 gadiem
Metienu skaits it kā vienāds,bet bīstamie momenti pie Kings vārtiem veidojas tikai tad ,ka Devils spēlēja vairākumā,bet ar vairākuma realizāciju viņiem finālā neiet.Un galveno cīņu vārtu priekšā pašlaik uzvar karaļi,neticu ,ka viņi izlaidīs uzvaru sērijā,jo sevišķs prieka būs par Flyers trijotni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-05 11:04, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Kovaļčuka sejā lasāma pat apātiska vienaldzība, nevis optimisms...
Kovaļčuku jau gan nevarētu vainot vienaldzībā. Esot Ņūdžersijā, viņš ir parādījis ko var izdarīt tad, ja viss komandas uzbrukums negulstas uz viņa pleciem vien. Pat viņa agrākie kritiķi atzīst, ka Kovi tomēr spēlējot par uzvaru, nevis statistiku.
, 2012-06-05 13:08, pirms 13 gadiem
Vēl jau protams nekas vēl pa 100% (pa 95% laikam gan ir) nav beidzies, bet vismaz pagaidām par redzēto var teikt, ka šogad tieši tāds KHL Fināls (kā suga) kopumā bija kudiš interesantāks un spraigāks arī intrigas ziņā....
, 2012-06-05 13:23, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Kovaļčuku jau gan nevarētu vainot vienaldzībā. Esot Ņūdžersijā, viņš ir parādījis ko var izdarīt tad, ja viss komandas uzbrukums negulstas uz viņa pleciem vien. Pat viņa agrākie kritiķi atzīst, ka Kovi tomēr spēlējot par uzvaru, nevis statistiku.
Nu paskatoties uz Kovaļčuka rezultativitāti (ar to arī tagad viņam nav lielu problēmu) un komandas kopējo rezultātu un tieši šajā Finālā, tad jāsaka ka arī Iļjuša tur nav nekāds glābējs vai baigais "motivātors" un monstsr arī aizsardzībā, jo hokejs tikai no vienas spēlēšanas uzbrukumā arī nesastāv ... un dotajā gadijumā tiešām vairāk izskatās ka čalis vienkārši atstrādā savu līgumu un tieši pēc gūtajiem punktiem nevis piem. pēc kaut kāda labuma komandai.... tāpat nevarētu teikt, ka Kovi tur tagad būtu sūdīgi maiņas partneri.... Parise arī nav nekāds "puika - nemākulis", bet vidēji tāds pats punkts spēlē spēlētājs.... bet, ja lielākai daļai komandas līderu (Kovi, Parise, Zeidžekam, Eliašam u.c.) PO +/- koefs ir mūnusos, tad ir jābrīnās kā vispār tāda komanda ir tikusi tik tālu.... Brodērs ir protams joprojām gana labs arī savā visnotaļ jau cienijamajā vecumā, bet viņš jau neies un nemetīs tos golus!!! 3 fināla spēles iemest tik divus golus kopumā (!) tā ir katastrofa!!!!
, 2012-06-05 15:29, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Nu paskatoties uz Kovaļčuka rezultativitāti (ar to arī tagad viņam nav lielu problēmu) un komandas kopējo rezultātu un tieši šajā Finālā, tad jāsaka ka arī Iļjuša tur nav nekāds glābējs vai baigais "motivātors" un monstsr arī aizsardzībā, jo hokejs tikai no vienas spēlēšanas uzbrukumā arī nesastāv ... un dotajā gadijumā tiešām vairāk izskatās ka čalis vienkārši atstrādā savu līgumu un tieši pēc gūtajiem punktiem nevis piem. pēc kaut kāda labuma komandai.... tāpat nevarētu teikt, ka Kovi tur tagad būtu sūdīgi maiņas partneri.... Parise arī nav nekāds "puika - nemākulis", bet vidēji tāds pats punkts spēlē spēlētājs.... bet, ja lielākai daļai komandas līderu (Kovi, Parise, Zeidžekam, Eliašam u.c.) PO +/- koefs ir mūnusos, tad ir jābrīnās kā vispār tāda komanda ir tikusi tik tālu.... Brodērs ir protams joprojām gana labs arī savā visnotaļ jau cienijamajā vecumā, bet viņš jau neies un nemetīs tos golus!!! 3 fināla spēles iemest tik divus golus kopumā (!) tā ir katastrofa!!!!
Es nesapratu Tavu domu gājienu, vai tad tas, ka viņš šobrīd ir rezultatīvs ir slikti? Un kā Tev, vērtējot viņa pienesumu šajos play off un izejot no tā, ka viņš ir uzbrukuma līderis, izdevās nonākt pie secinājuma, ka tas ir nepietiekošs, vai vājš? Monstrs aizsardzībā viņš varbūt arī nav, bet, ja jau viņu laiž spēlēt mazākumā (un Devils nekad nav trūcis labu aizsardzības spēlētāju), tad ar pilnīgu haltūru jau viņš arī nenodarbojās, vai ne?

Vispār Tu esi ieņēmis baigi subjektīvo pozīciju, pats atzīsti, ka visi Devils hokejisti, kuri tiek pie liela spēles laika ir mīnusos, ka Kovi ir rezultatīvākais, bet kā "līguma atstrātāju" izcel tieši viņu. Un pamato to ar "nekāds monstrs aizsardzībā viņš nav", kaut gan vairāki analītiķi (arī tādi, kuri viņu iepriekš ir ļoti asi kritizējuši) atzīst, ka viņš ir parādījis sevi kā 2 way uzbrucēju.

Es piekrītu, ka 2 vārti 3 spēlēs tiešām ir katastrofa, bet Tu pats nosauci veselu virkni ar zvaigznēm, kuriem tieši tagad būtu jāpierāda savu statusu, vai tad Kovaļčuks ir vienīgais kuram būtu jābūt "glabējam un motivatoram"?
, 2012-06-05 16:59, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Es nesapratu Tavu domu gājienu, vai tad tas, ka viņš šobrīd ir rezultatīvs ir slikti? Un kā Tev, vērtējot viņa pienesumu šajos play off un izejot no tā, ka viņš ir uzbrukuma līderis, izdevās nonākt pie secinājuma, ka tas ir nepietiekošs, vai vājš? Monstrs aizsardzībā viņš varbūt arī nav, bet, ja jau viņu laiž spēlēt mazākumā (un Devils nekad nav trūcis labu aizsardzības spēlētāju), tad ar pilnīgu haltūru jau viņš arī nenodarbojās, vai ne?

Vispār Tu esi ieņēmis baigi subjektīvo pozīciju, pats atzīsti, ka visi Devils hokejisti, kuri tiek pie liela spēles laika ir mīnusos, ka Kovi ir rezultatīvākais, bet kā "līguma atstrātāju" izcel tieši viņu. Un pamato to ar "nekāds monstrs aizsardzībā viņš nav", kaut gan vairāki analītiķi (arī tādi, kuri viņu iepriekš ir ļoti asi kritizējuši) atzīst, ka viņš ir parādījis sevi kā 2 way uzbrucēju.

Es piekrītu, ka 2 vārti 3 spēlēs tiešām ir katastrofa, bet Tu pats nosauci veselu virkni ar zvaigznēm, kuriem tieši tagad būtu jāpierāda savu statusu, vai tad Kovaļčuks ir vienīgais kuram būtu jābūt "glabējam un motivatoram"?
Nu par tādu algu kādu viņš tagad pie Lū saņem viņam vēl arī būtu jātup vārtos un jāker ripas ar zobiem! Bet visu Tu saprati! Tieši par Kovi nepietiekamo (nepietiekami labo) spēli aizsardzībā arī iet runa, jo hokejs nesastāv tikai no viena uzbrukuma vien un, manuprāt, negatīvu koefu nevar iegūt labi spēlējot aizsardzībā.... Te acīmredzot "grēko" ne tikai Kovi, bet arī citi Devils top veči..... Tāpat runa ir par to, ka nu nav čalim acīs tās degsmes un "uguntiņas" kāda ir piem. daudzu to pašu LAK top veču acīs... acīmredot viņi tomēr ta vairāk grib tieši uzvarēt un arī uzvar!
, 2012-06-05 17:18, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Kovaļčuku jau gan nevarētu vainot vienaldzībā. Esot Ņūdžersijā, viņš ir parādījis ko var izdarīt tad, ja viss komandas uzbrukums negulstas uz viņa pleciem vien. Pat viņa agrākie kritiķi atzīst, ka Kovi tomēr spēlējot par uzvaru, nevis statistiku.
Trešajā periodā pie rezultāta 0:4 tuvplānā rādīja Kovaļčuku. Diezgan izteikta nolemtība un ūdeņains skats visapkārt...
Nevienu mirkli neesmu teicis, ka IK spēlētu slikti, bet ar to vien nepietiek, lai komanda gūtu vārtus un uzvarētu.
Starp citu, labi zini, ka PO izšķirošajās fāzēs superzvaigznes parasti " paiet malā", nav tik efektīgas, jo tiek izslēgtas no spēles un nosegtas. Tādās reizēs iedarbojas t.s. otrais ešelons.Talbots Pitsburgā, Bollanda maiņa Čikāgā, utt. Bostonai gan viss rosters bija efektīgs un vienmērīgs. Sedini, piem., pērn finālā pret Bostonu vispār nespēja izdarīt PILNĪGI NEKO.
Līdzīgi arī šeit, nevajag cerēt, ka IK un Parisi nu tagad būs tie īstenie glābēji.
, 2012-06-05 17:21, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Kovaļčuku jau gan nevarētu vainot vienaldzībā. Esot Ņūdžersijā, viņš ir parādījis ko var izdarīt tad, ja viss komandas uzbrukums negulstas uz viņa pleciem vien. Pat viņa agrākie kritiķi atzīst, ka Kovi tomēr spēlējot par uzvaru, nevis statistiku.
Vēl ir jautājums, vai DeBūrs viņu vairākumā pareizi māk izmantot, man kkā neliekas, ka viņam 2 minūtes būtu jāstāv točkā un no turienes jāštepselē.
, 2012-06-05 20:21, pirms 13 gadiem
Leflērs rakstīja: Trešajā periodā pie rezultāta 0:4 tuvplānā rādīja Kovaļčuku. Diezgan izteikta nolemtība un ūdeņains skats visapkārt...
Nevienu mirkli neesmu teicis, ka IK spēlētu slikti, bet ar to vien nepietiek, lai komanda gūtu vārtus un uzvarētu.
Tieši par to arī es te runāju!
, 2012-06-06 08:10, pirms 13 gadiem
to Jums abiem

Es vairāk par visiem nevaru ciest, kad ar uzbrukuma prasmēm apdāvinātie hokejisti grib apspēlēt pretinieku ar "baltiem cimdiem rokās", bet es neredzu kā šī ir tā reize. Devils vnk tiek apspēlēti pēc pilnas programmas. Jau trīs spēles ir noritējušas pēc Kings sarakstītā scenārija, tātad Devils šo sēriju pagrūž kā komanda. Izcelt viena spēlētāja nevarēšanu varētu tādos gadījumos kā Torntona, Lekavaljē vai Hossas nevarēšanā iemocīt ripu vārtos play offos. Bet ja spēlētājs ir rezultatīvākais komandā un vēl iziet mazākumā? Un viss pēc tā kā viņš izskatījās Tuvplānā? Es uzskatu, ka prasītos vēl argumentu.
, 2012-06-06 08:16, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Tieši par to arī es te runāju!
Nolasīt cita cilvēka pilnu emociju spektru pēc viena, dažu sekunžu gara tuvplāna, ir milzīgs talants. Tad, ja Jums tas tiešām ir pa spēkam, tad Jums abiem priekšā ir garas un ienesīgas karjeras psihoanalītikā.

Bet, ja nu tomēr Jūs esiet pārvērtējuši savas ķermeņa valodas lasīšanas spējas, tad atcerieties, cik bija kritiķu, kuri teica, ka Kovi varbūt gūs 40+ vārtus vēl vairākas reizes savā karjerā, bet noteikti neko neuzvarēs, jo viņu interesē tikai viņa statistika. Ar šajā play off viņš ir pierādījis pretējo, tam taču piekritīsiet?
, 2012-06-06 08:19, pirms 13 gadiem
Kas attiecas par to zvaigžņu nostumšanu malā, pilnīgi piekrītu. Vienīgos divus vārtus ir guvusi Devils neparasti rezultatīvā 4. maiņa un aizsargs. Kings ir labi pastiprinājušies pirms trade deadline un šobrīd vienkārši ir dziļāka komanda.