Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Oficiāli: NHL hokejisti piedalīsies Pekinas olimpiskajās spēlēs

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Oficiāli: NHL hokejisti piedalīsies Pekinas olimpiskajās spēlēs
Rūdolfs Balcers un Elvis Merzļikins. Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Nacionālā hokeja līga (NHL) piektdienas vakarā paziņojusi, ka panākta vienošanās ar Starptautisko hokeja federāciju (IIHF) par NHL hokejistu piedalīšanos 2022. gada Pekinas olimpiskajās spēlēs, kurām kvalificējusies arī Latvijas valstsvienība.

Vienošanās starp NHL, NHL Spēlētāju asociāciju un IIHF panākta par to, ka nākamās sezonas kalendārā būs pauze, dodot iespēju hokejistiem doties uz Pekinas olimpiskajām spēlēm, kas sāksies 4. februārī. Vienošanās sevi gan ietver punktu, kas ļauj vēlāk atsaukt hokejistu dalību, ja Covid-19 apstākļi tiks novērtēti kā spēlētājiem nedroši.

"Mēs saprotam, cik ļoti svarīga NHL spēlētājiem ir iespēja pārstāvēt savas valstsvienības. Esam apmierināti, ka izdevās panākt vienošanos, kas ļaus viņiem atkal sacensties uz olimpiskās skatuves," pauda NHL otrā svarīgākā amatpersona Bils Deilijs.

"Zinu, ka varu runāt visu hokeja fanu vārdā, kad saku, ka esmu ļoti priecīgs par labāko hokejistu atgriešanos olimpiskajās spēlēs. Mums bija daudzas konstruktīvas diskusijas un tika ieguldīts smags darbs, lai panāktu vienošanos nospraustajā laikā. Gribu pateikties visām iesaistītajām pusēm par devumu," teica IIHF prezidents Renē Fāzels.

Svētdien Pekinas olimpiskajām spēlēm kvalificējās Latvijas valstsvienība, kas izšķirošajā mačā savā laukumā ar 2:1 pieveica Franciju. Ierindā bija pieci hokejisti, kuriem ir NHL līgumi – uzbrucēji Rūdolfs Balcers, Teodors Bļugers un Zemgus Girgensons, kā arī aizsargs Kristiāns Rubīns un vārtsargs Artūrs Šilovs. Ģimenes apstākļu dēļ uz kvalifikācijas turnīru nevarēja ierasties Elvis Merzļikins, kurš ir sestais latvietis ar NHL līgumu.

Latvijas izlase spēlēs vienā apakšgrupā ar Somijas, Zviedrijas un Slovākijas valstsvienībām.

NHL hokejisti olimpiskajās spēlēs debitēja 1998. gadā Nagano. Pasaulē labākie hokejisti varēja doties uz piecām olimpiskajām spēlēm pēc kārtas, bet sērija pārtrūka 2018. gadā Phjončhanā, jo netika panākta vienošanās starp NHL, IIHF un Starptautisko olimpisko komiteju.

Izmantotie resursi:
https://www.nhl.com/news/nhl-player...

  +9 [+] [-]

, 2021-09-03 18:28, pirms 4 gadiem
Kolosāli, dienas labākā ziņa
Slēpts komentārs: hokejists77

 +15 [+] [-]

, 2021-09-03 18:30, pirms 4 gadiem
Tad jau atkal būs īstais olimpiskais hokejs, super.

 +10 [+] [-]

, 2021-09-03 18:33, pirms 4 gadiem
Labākais ir jānoskaidro spēlējot visiem labākajiem. Būs izcils turnīrs!

  +2 [+] [-]

, 2021-09-03 18:34, pirms 4 gadiem
hokejists77 rakstīja: Mums tas ir sliktāk jo visiem sabrauks daudz zvaigznes
Jūs grauzīsiet koka medāļus?
Latvijas hokejistiem tas ir labi, jo būs pavisam cita motivācija!

  +5 [+] [-]

, 2021-09-03 18:37, pirms 4 gadiem
Līdz ar to, ROC par medaļām var aizmirst

  +2 [+] [-]

, 2021-09-03 18:39, pirms 4 gadiem
norcha 172 rakstīja: Labākais ir jānoskaidro spēlējot visiem labākajiem. Būs izcils turnīrs!
turnīrs būs izcils, bet LV izredzes iekļūt P/O sarūk līdz minimumam

  +8 [+] [-]

, 2021-09-03 18:40, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: turnīrs būs izcils, bet LV izredzes iekļūt P/O sarūk līdz minimumam
visas izlases spēlēs PO. arī Ķīna

  +2 [+] [-]

, 2021-09-03 18:41, pirms 4 gadiem
tas tik vēl trūka lai nelaistu
Tagad tik bez traumām un olimpiādē novēlām neapd.irsties

  +4 [+] [-]

, 2021-09-03 18:42, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: turnīrs būs izcils, bet LV izredzes iekļūt P/O sarūk līdz minimumam


Visiem būs 4 spēles
Slēpts komentārs: pernambucan0

  +3 [+] [-]

, 2021-09-03 18:44, pirms 4 gadiem
Vispār nelaimīgs būs tas, kas 4 spēlē tiksies ar Ķīnu, jo 1/4 nevarēs pierast pie spēles līmeņa

  -4 [+] [-]

, 2021-09-03 18:46, pirms 4 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Pie kājas, lai piedalās kur grib! Kaut darba rezervju spartakiādē! Olimpiāde ļoti labi iztika arī bez viņiem!
Varētu Vasiļevskis izvilkt bronzu, tad viņš būtu lielākais molodčiks

  +5 [+] [-]

, 2021-09-03 18:49, pirms 4 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Pie kājas, lai piedalās kur grib! Kaut darba rezervju spartakiādē! Olimpiāde ļoti labi iztika arī bez viņiem!
Kāds Tu gudrs džeks

  +5 [+] [-]

, 2021-09-03 18:52, pirms 4 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Pie kājas, lai piedalās kur grib! Kaut darba rezervju spartakiādē! Olimpiāde ļoti labi iztika arī bez viņiem!
neraudi āmur, olimpiādē kuņluņs demonstrēs kolhoza spēku
būs arī tev malodčiki par ko fanot

  -1 [+] [-]

, 2021-09-03 18:53, pirms 4 gadiem
Tas labi, rio speles hoki pat neskatijos!!!

  -3 [+] [-]

, 2021-09-03 18:53, pirms 4 gadiem
Tagad oficiali var sakt zimet trojkas

  -2 [+] [-]

, 2021-09-03 18:54, pirms 4 gadiem
Tiem pashiem krieveliem nhl zvaigznu diezgan, diemzhel kolhoza slaisti deffs velk sbornaju uz leju. Varotchiki ari visi no nhl bys

  -4 [+] [-]

, 2021-09-03 18:54, pirms 4 gadiem
Krievija - Kanāda fināls būtu bomba. Labākie pret labākajiem.

  +3 [+] [-]

, 2021-09-03 18:54, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Tas labi, rio speles hoki pat neskatijos!!!
neviens rio spēlēs hoķi neskatījās. nelielies huļik

  +1 [+] [-]

, 2021-09-03 18:55, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: visas izlases spēlēs PO. arī Ķīna
Paldies, nebiju iedziļinājies formulā

  +7 [+] [-]

, 2021-09-03 18:56, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Krievija - Kanāda fināls būtu bomba. Labākie pret labākajiem.
kas tev liek apgalvot , ka Krievija uz papīra ir labāka par Somiju, Zviedriju un ASV?

  -2 [+] [-]

, 2021-09-03 18:56, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Krievija - Kanāda fināls būtu bomba. Labākie pret labākajiem.
Man no eiropas blicem skiet ka tiesi somi varetu nolasit labako blici, ir daudz bombargiru tur. Shvediem isti nav superzvaigznes, krieveliem gan jau 2 mainas no kolhoza bus tapec iegrabes.

  +1 [+] [-]

, 2021-09-03 18:58, pirms 4 gadiem
Jenki kaa parasti ar savu augstpratibu nograbes. Kanadci, somi,zviedri domaju sadalis!!!

  -1 [+] [-]

, 2021-09-03 18:59, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: neviens rio spēlēs hoķi neskatījās. nelielies huļik
Volchara skatijas, teica esot dinamisms hokis

  +1 [+] [-]

, 2021-09-03 19:00, pirms 4 gadiem
Kanadci vsp rasslabuha nems!!! Krosbijam pedejas rio speles, gribes aiziet ar zeltu!!!

  +4 [+] [-]

, 2021-09-03 19:02, pirms 4 gadiem
Tas viss delj Latvijas, jo 2018 gada Latvija nepiedalijaas un NHL nodomaja ka nebuus nekaada aziotaza bez LV. Shogad pagaidija kad muusejie izcinis celaziimi uz Pekinu, un tad visi sanaaca un nosprieda ka atkal jasuta visi labaakie

  +4 [+] [-]

, 2021-09-03 19:03, pirms 4 gadiem
Krievi raud.
Slēpts komentārs: pernambucan0

  +1 [+] [-]

, 2021-09-03 19:05, pirms 4 gadiem
Krieveli akal vares radit pa vienu kanalu live pret kanadu un pa citu ieraksta kkadu uzvaru palaist

  +1 [+] [-]

, 2021-09-03 19:05, pirms 4 gadiem
Krieviem tikpat vārtsargu NHL kā aizsargi
Viss kas jāzina par Krievijas hokeja aizsardzību
Kolhozā pieprasīti, bet ārpus kolhoza reti kurš kotējas

  -1 [+] [-]

, 2021-09-03 19:05, pirms 4 gadiem
Labākā ziņa šodien!!

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:07, pirms 4 gadiem
Pag, es kaut ko palaidu garām - vai tad mūsu grupā nebija paredzēti dāņi nevis slovāki?

  +1 [+] [-]

, 2021-09-03 19:09, pirms 4 gadiem
Kiniesi ir naturalizejusi kko?

  +2 [+] [-]

, 2021-09-03 19:10, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Man no eiropas blicem skiet ka tiesi somi varetu nolasit labako blici, ir daudz bombargiru tur. Shvediem isti nav superzvaigznes, krieveliem gan jau 2 mainas no kolhoza bus tapec iegrabes.
Somi var savākt pienācīgu blici arī bez NHLiistiem
Slēpts komentārs: pernambucan0

  +1 [+] [-]

, 2021-09-03 19:11, pirms 4 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Ja tu nebrauc strādāt uz Rumāniju par 200€, tad tu arī neesi tur pieprasīts. Priekš kam krievu meistariem braukt uz kaut kādu hokeja čuhņu NHĻ?

  -1 [+] [-]

, 2021-09-03 19:12, pirms 4 gadiem
kino rakstīja: Krievi raud.
Domāju, tieši otrādi, priecājas kopā ar visiem normālajiem
Ovi tā ir praktiski pēcējā iespēja zeltu OS paķert

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:13, pirms 4 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Ja tu nebrauc strādāt uz Rumāniju par 200€, tad tu arī neesi tur pieprasīts. Priekš kam krievu meistariem braukt uz kaut kādu hokeja čuhņu NHĻ?
Zviedru aizsargi ir 3x vairāk

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:14, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Somi var savākt pienācīgu blici arī bez NHLiistiem
Var bet preti nebus ncaa studenti vai nhl chekeri, te preti naks makdavidi,krosbiji un keini!!

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:16, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Zviedru aizsargi ir 3x vairāk
Krieviem aizsargu nav, tapec ceru ka tas chalia kursh kolhoza met no savas zilas, bus

  +1 [+] [-]

, 2021-09-03 19:16, pirms 4 gadiem
Interesanti, teorētiski var sanākt pret Slovākiem divreiz uzkapāt, kā Sočos ar Šveici sanāca, tas nāktu tikai par labu mums

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:17, pirms 4 gadiem
Zviedru atrais hokis mums nav pa keshai!!!

  -1 [+] [-]

, 2021-09-03 19:18, pirms 4 gadiem
Merzy sudigi, karteja atmazka jadoma

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:18, pirms 4 gadiem
Minimālais uzdevums būtu vismaz 10. vieta, kopvērtējumā apsteidzot Ķīnu un Dāniju, kas dotu papildus bonusus IIHF rangā vēl uz kādu laiku

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:19, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Domāju, tieši otrādi, priecājas kopā ar visiem normālajiem
Ovi tā ir praktiski pēcējā iespēja zeltu OS paķert
Tak nav variantu utainajiem + panarin ar sanok sarulov noteikti nespeles, malkins gan jau ari ne!!!

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:20, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Minimālais uzdevums būtu vismaz 9. vieta, kopvērtējumā apsteidzot Ķīnu un Dāniju, kas dotu papildus bonusus IIHF rangā vēl uz kādu laiku
Ja nav top8 tad po barabanu !

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:20, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Krieviem tikpat vārtsargu NHL kā aizsargi
Viss kas jāzina par Krievijas hokeja aizsardzību
Kolhozā pieprasīti, bet ārpus kolhoza reti kurš kotējas
Tagad labak neka 10 gadus atpakal. Ir Provorovs, Sergacjovs, Orlovs, Zaicevs un vel 4 var savakt gan pat no NHL.
Visvajaka pozicija treneris.

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:20, pirms 4 gadiem
Kam tur vel usa pase izdalita?

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:21, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Ja nav top8 tad po barabanu !
Tak es runāju par minimalku, maksimalka var būt visāda, pat arī Zelts

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:23, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tak es runāju par minimalku, maksimalka var būt visāda, pat arī Zelts
Jaa zelts
Neesi pie zalupja kandzas mucas ticis?

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:24, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Tak nav variantu utainajiem + panarin ar sanok sarulov noteikti nespeles, malkins gan jau ari ne!!!
Panarin domaju tomer bus, bet Radulovs ne. Radulovs jau nedomonstre tik labu sniegumu. Malkins bus, ja bus kartiba ar veselibu.

  -1 [+] [-]

, 2021-09-03 19:24, pirms 4 gadiem
Hokis tada zina boring, lielu sensaciju nekad nav un nebus. Nu teiksim kaa griekija panema euro04 ar 500 koefu

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:25, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Panarin domaju tomer bus, bet Radulovs ne. Radulovs jau nedomonstre tik labu sniegumu. Malkins bus, ja bus kartiba ar veselibu.
Panarin tak ar pukinu uz nazhiem!

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:28, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Man no eiropas blicem skiet ka tiesi somi varetu nolasit labako blici, ir daudz bombargiru tur. Shvediem isti nav superzvaigznes, krieveliem gan jau 2 mainas no kolhoza bus tapec iegrabes.
No kolhoza būs labi ja maiņa. Savāks tieši no NHL, tikai tāpēc, ka NHL pieraksts, uztaisīs "zvaigžņu blici", kurā atkal nebūs neviena, kas gatavs pakaplēt un nograbēs pret Kanādu vai ASV ceturtdaļfinālā 3:7

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:28, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Panarin tak ar pukinu uz nazhiem!
Nu un? Vienalga bus izlase par to daudzi jau teica.
Vai Znaroks nepanems, ja ne Znaroks tad citi?

Как пишет телеграм-канал «Хоккей без зрителей», Знарок будет принимать все ключевые решения, хотя на бумаге главным тренером национальной команды останется Валерий Брагин.
https://www.sports.ru/hockey/110084...

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:29, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Tagad labak neka 10 gadus atpakal. Ir Provorovs, Sergacjovs, Orlovs, Zaicevs un vel 4 var savakt gan pat no NHL.
Visvajaka pozicija treneris.
Pēc aizsargiem ir 5-tie, vot vārtsargs ir labākais pasaulē, uzbrucēji top4 līmenis!

  +1 [+] [-]

, 2021-09-03 19:30, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Somi var savākt pienācīgu blici arī bez NHLiistiem
Ar somu menedžmentu nolasīs labāko blici, kādu var nolasīt - ja vajadzēs, kādu no Eiropas paņems. Ja ņē - savāks tikai no NHL. Un somi tur var nolasīt ļoti jaudīgu blici, kas prot arī aizsargāties ne tikai skraidīt pirkstiem gaisā, dziedot slavas dziesmas sev.

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:32, pirms 4 gadiem
Slovāki praktiski bez NHL uzbrucējiem palikuši!
Izcīnīja zeltu, tad bija 20 NHL uzbrucēji!

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:32, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Pēc aizsargiem ir 5-tie, vot vārtsargs ir labākais pasaulē, uzbrucēji top4 līmenis!
Ja, pec aizsargiem ir 5-tie, bet tie 5-tie prot spelet. Ir vartsargs(i) un ir uzbruceji. Bet nav treneru, Znaroks vai Bragins nav sim limenim treneri.

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:33, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ar somu menedžmentu nolasīs labāko blici, kādu var nolasīt - ja vajadzēs, kādu no Eiropas paņems. Ja ņē - savāks tikai no NHL. Un somi tur var nolasīt ļoti jaudīgu blici, kas prot arī aizsargāties ne tikai skraidīt pirkstiem gaisā, dziedot slavas dziesmas sev.
Tieši to es arī domāju Visticamāk, Somi veidos miksu no NHL un pārējām līgām, Somu līgu, protams, arī ieskaitot

  +1 [+] [-]

, 2021-09-03 19:33, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Pēc aizsargiem ir 5-tie, vot vārtsargs ir labākais pasaulē, uzbrucēji top4 līmenis!
Ok - par Vasiļevski varētu piekrist, ka uz šo brīdi ir labākais. Bet, kas nosaka, ka uzbrucēji ir top4 pasaulē, aizsargi top5? Pliks skaits? Kvantitāte automātiski nenozīmē kvalitāti.

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:34, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ar somu menedžmentu nolasīs labāko blici, kādu var nolasīt - ja vajadzēs, kādu no Eiropas paņems. Ja ņē - savāks tikai no NHL. Un somi tur var nolasīt ļoti jaudīgu blici, kas prot arī aizsargāties ne tikai skraidīt pirkstiem gaisā, dziedot slavas dziesmas sev.
Nu krieviem kaadi 8-9 bus no Kolhoza! Aizsargi vien kadi 3-4 un viena maina. Somiem domaju kadi 3-4 no eiropas.

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:35, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ok - par Vasiļevski varētu piekrist, ka uz šo brīdi ir labākais. Bet, kas nosaka, ka uzbrucēji ir top4 pasaulē, aizsargi top5? Pliks skaits? Kvantitāte automātiski nenozīmē kvalitāti.
Visu izšķirs, kuriem būs labākā KOMANDA, nevis labākie atsevišķi ņemtie TOP kadri!

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:35, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Slovāki praktiski bez NHL uzbrucējiem palikuši!
Izcīnīja zeltu, tad bija 20 NHL uzbrucēji!
Pat neticami kaa cehoslovaku hokejs ir pagrimis!

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:36, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tieši to es arī domāju Visticamāk, Somi veidos miksu no NHL un pārējām līgām, Somu līgu, protams, arī ieskaitot
Tā tas visticamāk būs. Taču pamatu noteikti veidos NHL džeki.

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:36, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Visu izšķirs, kuriem būs labākā KOMANDA, nevis labākie atsevišķi ņemtie TOP kadri!
Ja tev izlase ir 20 krosbija limena speletaji, tad tu vari kolhoza iespelet mainas, dzivot kojas 4 gadus un speldt pa vakariem zoli, tapat sabrauks nhl staari un ar celarulli paries pari

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:38, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Nu krieviem kaadi 8-9 bus no Kolhoza! Aizsargi vien kadi 3-4 un viena maina. Somiem domaju kadi 3-4 no eiropas.
Par krieviem šaubos, ka tik daudz. Max 5-6. Somi tieši varētu būt 8-9.

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:38, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Visu izšķirs, kuriem būs labākā KOMANDA, nevis labākie atsevišķi ņemtie TOP kadri!
Pasaki to krieviem, kuri domā, ka novācot zvaigznes visus paņems un parasti aplaužās. Un es nekur par komandu neprasīju. Es prasīju pēc, kā nosaka to top4, top5 utt. Kas ir viņa mēraukla vai līmeņrādis

  +1 [+] [-]

, 2021-09-03 19:39, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Par krieviem šaubos, ka tik daudz. Max 5-6. Somi tieši varētu būt 8-9.
Somiem tagad visvairāk NHL spēlētāju, bet 8-9 no Eiropas?

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:42, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Par krieviem šaubos, ka tik daudz. Max 5-6. Somi tieši varētu būt 8-9.
Nu nav jau krieviem tada masveidiba nhl.
Es saku Analizi izteicu, esmu pilniba parliecinats ka kolhoznieku bus vairak kaa somiem eiropieahy

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:42, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Nu krieviem kaadi 8-9 bus no Kolhoza! Aizsargi vien kadi 3-4 un viena maina. Somiem domaju kadi 3-4 no eiropas.
Provorovs, Sergacjovs, Orlovs, Zaicevs, Romanovs, Zadorovs, Kulikovs, Gavrikovs visi no NHL.

Kuznecovs laikam nevar spelet.
1. Kucerovs, Oveckins, Malkins 2. Panarins, Tarasenko, Namestnikovs 3. Svecnikovs, Bucnevics, Barbasovs 4. Kaprizovs, Nicuskins, Dadonovs un tad vel kadi no KHL vai vel no NHL. Problema ar centriem

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:43, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ok - par Vasiļevski varētu piekrist, ka uz šo brīdi ir labākais. Bet, kas nosaka, ka uzbrucēji ir top4 pasaulē, aizsargi top5? Pliks skaits? Kvantitāte automātiski nenozīmē kvalitāti.
Čehi ir nekādi, somu aizsargi Turīnā, Sočos bija labāki un nekas ļoti īpaši nav mainījies! Krievu uzbrucēji vienmēr bijuši spēks, bet vienalga aiz medaļām!
Vārtsargs pavelk, tad ir medaļas!
Vārtsargs nepavelk, tad 1/4, 4 vieta!

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:45, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Somiem tagad visvairāk NHL spēlētāju, bet 8-9 no Eiropas?
Somiem daudz NHL džeki ir bijuši vienmēr un tāpat Eiropas piešprice pietiekami nopietna. Mani galīgi nepārsteigtu, ja kodolu veidotu somi-NHL komandu līderi, kuri lielākā daļa ir gados jauni/spēka gadu sākumā un no Eiropas paņemtu palīgā pāris pieredzējušos "padomam" + kādu vēl te palikušo talantu. Somi nav tā komanda, kas ies pa "exeli" un lasīs tikai pēc statistikas.

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:45, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Provorovs, Sergacjovs, Orlovs, Zaicevs, Romanovs, Zadorovs, Kulikovs, Gavrikovs visi no NHL.

Kuznecovs laikam nevar spelet.
1. Kucerovs, Oveckins, Malkins 2. Panarins, Tarasenko, Namestnikovs 3. Svecnikovs, Bucnevics, Barbasovs 4. Kaprizovs, Nicuskins, Dadonovs un tad vel kadi no KHL vai vel no NHL. Problema ar centriem
Nu tak nenems visus tos tikai tapec ka nhl. Tur viniem ir vesela varza stay at home aizsargi, nems ari no kolhoza. Un uzbruceji ar 15-20p krieviem skaitas nekadi.

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:47, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Somiem daudz NHL džeki ir bijuši vienmēr un tāpat Eiropas piešprice pietiekami nopietna. Mani galīgi nepārsteigtu, ja kodolu veidotu somi-NHL komandu līderi, kuri lielākā daļa ir gados jauni/spēka gadu sākumā un no Eiropas paņemtu palīgā pāris pieredzējušos "padomam" + kādu vēl te palikušo talantu. Somi nav tā komanda, kas ies pa "exeli" un lasīs tikai pēc statistikas.
Turīna ir Eiropā un lielais laukums!
Cik saprotu, tad Pekinā spēlēs uz mazajiem!

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:49, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Nu tak nenems visus tos tikai tapec ka nhl. Tur viniem ir vesela varza stay at home aizsargi, nems ari no kolhoza. Un uzbruceji ar 15-20p krieviem skaitas nekadi.
1 maina varetu but un no KHL ar aizsargiem un uzbrucejiem, bet uz papira nav tik svaki tie uzbruceji, viniem ir vairak par 15-20 p. Ar centriem ir milziga problema.
Ar tadu sastavu var spelet un finala, bet ar tadiem treneriem ne.

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:49, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Čehi ir nekādi, somu aizsargi Turīnā, Sočos bija labāki un nekas ļoti īpaši nav mainījies! Krievu uzbrucēji vienmēr bijuši spēks, bet vienalga aiz medaļām!
Vārtsargs pavelk, tad ir medaļas!
Vārtsargs nepavelk, tad 1/4, 4 vieta!
Tu tā arī neizskaidroji, kā tu veido savu rangu. Kas nosaka to vietu? Krievu problēma ir nevis vārtsargs, bet kapāšanās neesamība un vēlme vākt zvaigžņu blices.

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:50, pirms 4 gadiem
Vot zviedriem kads no eiropas bus? Tie toch var nolasit tiru nhl blici

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:50, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Turīna ir Eiropā un lielais laukums!
Cik saprotu, tad Pekinā spēlēs uz mazajiem!
Un somi Somijā spēlē uz "somu" laukuma, somi, kas ir KHL pamatā mauc uz mazā ledus - tā galīgi nebūs problēma.

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:54, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tu tā arī neizskaidroji, kā tu veido savu rangu. Kas nosaka to vietu? Krievu problēma ir nevis vārtsargs, bet kapāšanās neesamība un vēlme vākt zvaigžņu blices.
Kanāda, ASV, Zviedrija jebkurā gadījumā ir priekšā un somi pēdējās 2 OS ir bijuši labāki tieši aizsardzībā!

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:54, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Un somi Somijā spēlē uz "somu" laukuma, somi, kas ir KHL pamatā mauc uz mazā ledus - tā galīgi nebūs problēma.
Somi,zviedri var mierigi iztikt bez eiropas shpileriem. Kvalitates un kvantitates pietiek. Vot ar kolhozniekiem bish savadak, vini tak nemaz nedrikst no khl kaadu mainu neaizvest, saks savoki shumeties ka kolhozs vaajsh vai ari zaaga gadijuma savoki pateiks ka zaudeja jo visus nhl slaistus atveda

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:55, pirms 4 gadiem
Un taadi namestnikovi, nichuskini nedomaju ka ir labaki par top kolhozniekiem!

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:55, pirms 4 gadiem
Mozyakins bus?

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:57, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Kanāda, ASV, Zviedrija jebkurā gadījumā ir priekšā un somi pēdējās 2 OS ir bijuši labāki tieši aizsardzībā!
Es teiktu tieši šobrīd uzbrukuma potenciāls arī somiem ir lielāks..Jā- krieviem ir pāris mega zvaigznes, bet vidēji sadalot somu uzbrukuma potenciāls ir līdzvērtīgāks.

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:57, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Somi,zviedri var mierigi iztikt bez eiropas shpileriem. Kvalitates un kvantitates pietiek. Vot ar kolhozniekiem bish savadak, vini tak nemaz nedrikst no khl kaadu mainu neaizvest, saks savoki shumeties ka kolhozs vaajsh vai ari zaaga gadijuma savoki pateiks ka zaudeja jo visus nhl slaistus atveda
Starp citu jau pēc Sočiem tā nīdēja, ka par daudz no nhliešiem ņēma

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:59, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Un taadi namestnikovi, nichuskini nedomaju ka ir labaki par top kolhozniekiem!
Namestnikovs ir centrs tapec vins izlase. Nichuskins varbut un bus tikai ja 4.maina. Ka es teicu varbut 1 maina bus ar KHL, parejie ir no NHL.

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:59, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es teiktu tieši šobrīd uzbrukuma potenciāls arī somiem ir lielāks..Jā- krieviem ir pāris mega zvaigznes, bet vidēji sadalot somu uzbrukuma potenciāls ir līdzvērtīgāks.
Taa ari izskatas! Tiri objektivi sbornajai varotchikiem javelk lai shie butu medalas.

     [+] [-]

, 2021-09-03 19:59, pirms 4 gadiem
hokejists77 rakstīja: Mums tas ir sliktāk jo visiem sabrauks daudz zvaigznes
A tu pa dzīvi arī tāds mīzējs?

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:01, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Un taadi namestnikovi, nichuskini nedomaju ka ir labaki par top kolhozniekiem!
Diži vājāki arī nebūtu. Tāpat jau vismaz Ņičuškins bija starp CSKA līderiem. Cita lieta, ka tie, kas skraida turpu šurpu ir mīksti. Novācot komandu no Ovečkiniem, Malkiniem, Kučeroviem un Šipačoviem trūks to, kas gatavi kapāt - rus izlasē Ovie to tik vien dara, kā met un met, Malkins lūzt kopā, Kučerovs arī traumatisks un Šipačovs zvaigzne ir tikai KHL.

  +1 [+] [-]

, 2021-09-03 20:02, pirms 4 gadiem
Tas ir labi, ka NHL spēlētāji arī būs, jo tādējādi būs vismaz vēlme skatīties OS hokeja turnīru.
Savādāk 2018. gadā Phjončhanā nevienu spēli pilnībā nenoskatījos, un Pekinā būtu līdzīgi, ja nebūtu NHL spēlētāji.

  -1 [+] [-]

, 2021-09-03 20:04, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kas tev liek apgalvot , ka Krievija uz papīra ir labāka par Somiju, Zviedriju un ASV?
Es jau nesaku, bet tāds fināls izraisītu daudz lielāku ažiotāžu nekā ja tur būtu somi.
Jebkurš gribētu redzēt krievu piesmiešanu finālā.

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:04, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es teiktu tieši šobrīd uzbrukuma potenciāls arī somiem ir lielāks..Jā- krieviem ir pāris mega zvaigznes, bet vidēji sadalot somu uzbrukuma potenciāls ir līdzvērtīgāks.
Somu uzbrucēju +- ir krietni labāks!
Tieši aizsardzībā viņi ir labāki- ko arī pierādīja iepriekšējās divas OS!
Uzbrukumā Kučerovam gan neviens tuvu nestāv!

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:04, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Taa ari izskatas! Tiri objektivi sbornajai varotchikiem javelk lai shie butu medalas.
Vasiļevskim būs mūža mači jāspēlē. 2.-3. Islanders varotčiki vai Varlamovs un kāds no KHL ķeksītim.

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:04, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Diži vājāki arī nebūtu. Tāpat jau vismaz Ņičuškins bija starp CSKA līderiem. Cita lieta, ka tie, kas skraida turpu šurpu ir mīksti. Novācot komandu no Ovečkiniem, Malkiniem, Kučeroviem un Šipačoviem trūks to, kas gatavi kapāt - rus izlasē Ovie to tik vien dara, kā met un met, Malkins lūzt kopā, Kučerovs arī traumatisks un Šipačovs zvaigzne ir tikai KHL.
Nu znaroks jau lika kopaa kaplus ar zvjozdam, tapat kadam nepatika

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:07, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Vasiļevskim būs mūža mači jāspēlē. 2.-3. Islanders varotčiki vai Varlamovs un kāds no KHL ķeksītim.
Vasilevskis pirmais, otrais gan jau varlamovs un tad bobrovskijs!
Kam viniem kolhozniekus

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:07, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Somu uzbrucēju +- ir krietni labāks!
Tieši aizsardzībā viņi ir labāki- ko arī pierādīja iepriekšējās divas OS!
Uzbrukumā Kučerovam gan neviens tuvu nestāv!
+- nav īsti tas pēc, kā vērtēt uzbrukuma potenciālu, jo to uzlabo gan labi aizsargi, gan izcili vārtsargi un tas neattaino spējas vairākumā, turklāt, pēdējās OS ar NHL džekiem bija pirms 8 gadiem - sastāvi būs stipri citi. Tāpēc jāskatās ikdienu. Un tur somu uzbrucēji vidēji spēj salasīt vairāk punktus, vārtus, ar visu to, ka uzbrucēju-superzvaigžņu ir mazāk kā krieviem. Krieviem sanāktu 1 triecienmaiņa un tad ar vien pliekanāk, kamēr somi diezgan viegli var savākt 3-4 līdzvērtīgus uzbrucēju trio.

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:08, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Nu znaroks jau lika kopaa kaplus ar zvjozdam, tapat kadam nepatika
Rotenbergam nepatika. Jo Rotenbergam nepatīk, ka nedara pa viņa stabulei

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:09, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Rotenbergam nepatika. Jo Rotenbergam nepatīk, ka nedara pa viņa stabulei
Nu bet logiski, nem kkadus kokarevus un mosalovus un ved uz pc

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:10, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Vasilevskis pirmais, otrais gan jau varlamovs un tad bobrovskijs!
Kam viniem kolhozniekus
Bobrovskis bez laba defa ir 0. Ja vāks tikai no nhl, tad 2.-3. sadalīs Varlāmovs, Šestķorka un Sorokins. Bet domāju, ka 3. tomēr atdos uz to brīdi labākajam krievam KHL - lai parādītu, ka "KHL var" Tapat galveno darbu darīs Vassy

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:10, pirms 4 gadiem
Bija tads raksts junija. Loti cer uz Kuznecovu
https://www.sport-express.ru/olympi...

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:11, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Bobrovskis bez laba defa ir 0. Ja vāks tikai no nhl, tad 2.-3. sadalīs Varlāmovs, Šestķorka un Sorokins. Bet domāju, ka 3. tomēr atdos uz to brīdi labākajam krievam KHL - lai parādītu, ka "KHL var"
Nu visticamak, pokazuha
Jo skaidrs ka tresais tapat pa 95% nespeles

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:11, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Nu bet logiski, nem kkadus kokarevus un mosalovus un ved uz pc
Ja tas dod rezultātu - kāpēc ne? Labāk ir savākt NHL čekerus, kas atbrauc, iebuhā un pēc tam kāš frankiem 9.maijā ?

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:12, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Nu visticamak, pokazuha
Jo skaidrs ka tresais tapat pa 95% nespeles
Nu bet krievi un bez pokazuhas nevar būt Tapat skaidrs, ka jāvelk būs Kučam, Ovie, Svečņikovam un visādi Šipačovi centīsies sūdus nevārīt

  +1 [+] [-]

, 2021-09-03 20:13, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: +- nav īsti tas pēc, kā vērtēt uzbrukuma potenciālu, jo to uzlabo gan labi aizsargi, gan izcili vārtsargi un tas neattaino spējas vairākumā, turklāt, pēdējās OS ar NHL džekiem bija pirms 8 gadiem - sastāvi būs stipri citi. Tāpēc jāskatās ikdienu. Un tur somu uzbrucēji vidēji spēj salasīt vairāk punktus, vārtus, ar visu to, ka uzbrucēju-superzvaigžņu ir mazāk kā krieviem. Krieviem sanāktu 1 triecienmaiņa un tad ar vien pliekanāk, kamēr somi diezgan viegli var savākt 3-4 līdzvērtīgus uzbrucēju trio.
Somiem ir centri labāki, kas arī ir galvenais aizsardzībā, bet krieviem labākas malas, kas ir labāk uzbrukumā!
Reāli tāda triecienmaiņa ar Kučerovu var vairāk izšķirt, ja pārējie īpaši neraujas uz uzbrukumu, bet tikai spēlē kā čekeri

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:13, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Bija tads raksts junija. Loti cer uz Kuznecovu
https://www.sport-express.ru/olympics/beijing2022/reviews/sostav-sbornoy-rossii-na-olimpiade-2022-v-pekine-sostav-sbornoy-kanady-na-olimpiade-2022-v-pekine-1797351/
Shitie baigie nhl fanati!
Pernakam shito neradit

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:15, pirms 4 gadiem
Bet nu varotchikiem krieviem tiesham labi!

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:15, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Somiem ir centri labāki, kas arī ir galvenais aizsardzībā, bet krieviem labākas malas, kas ir labāk uzbrukumā!
Reāli tāda triecienmaiņa ar Kučerovu var vairāk izšķirt, ja pārējie īpaši neraujas uz uzbrukumu, bet tikai spēlē kā čekeri
Labāks centrs dod arī labāku uzbrukumu. Centrs ir kā pussargs futenē - ja tev viņš ir labs tas palīdz gan nosargāt, gan izveidot uzbrukumu. Un ko tad es visu laiku saku - somi ir priekšā krieviem. Kāpēc tu man to mēģini ieskaidrot, ja pats saku to pašu es nesaprotu.

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:16, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Shitie baigie nhl fanati!
Pernakam shito neradit
Nez ko Pernaks teiktu, ja krievi sajuktu prātā, aizbrauktu ar tikai KHL blici un paliktu pēdējie?

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:17, pirms 4 gadiem
Lai vai kaa, bus 5 zvaigznotas blices un parejie
Un tada 1 spele teiksim rusnja-usa katrs sikums var izskirt, vasilevskij velk, kucherovam liela diena,sanok ieliek no tochkas un sbornaja svin

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:18, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Nez ko Pernaks teiktu, ja krievi sajuktu prātā, aizbrauktu ar tikai KHL blici un paliktu pēdējie?
Gan jau kko par dopingotajiem pendosiem chikstetu un ka chali molodchiki

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:18, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Lai vai kaa, bus 5 zvaigznotas blices un parejie
Un tada 1 spele teiksim rusnja-usa katrs sikums var izskirt, vasilevskij velk, kucherovam liela diena,sanok ieliek no tochkas un sbornaja svin
Un tikpat labi otrādi. Keins un Metjūzs samet pa hattrikam, Helebaks nostāv sausā un atā, atā "sarkanais zapiņ"

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:20, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Labāks centrs dod arī labāku uzbrukumu. Centrs ir kā pussargs futenē - ja tev viņš ir labs tas palīdz gan nosargāt, gan izveidot uzbrukumu. Un ko tad es visu laiku saku - somi ir priekšā krieviem. Kāpēc tu man to mēģini ieskaidrot, ja pats saku to pašu es nesaprotu.
Es saku tāpēc, ka krievi paši domā, ka viņu 4 uzbrucēju maiņas ir labākas par somiem, bet tā gluži nav!
Viņu triecienmaiņas ir labākas par somiem un pārējie var spēlēt kā čekeri
Krievu 2 maiņas(jo ir divi labi centri ir labākas par somu 2 maiņām, bet 3-4 maiņa noteikti nav labākas( jo parasti somi neveido triecienmaiņas, bet sabalansētu sastāvu!

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:20, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Un tikpat labi otrādi. Keins un Metjūzs samet pa hattrikam, Helebaks nostāv sausā un atā, atā "sarkanais zapiņ"
Nevaru sagaidit kanadcu jaudigo blici
Tie ar nujam tenisu spele!

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:21, pirms 4 gadiem
Somiem PK 2016 nekas piemeram jau nebija.
ASV, Somija, Zviedrija, Krievija aptuveni lidzigi ar saviem plusiem un minusiem. Cehija ari var apspelet gan ASV, Somiju, Zviedriju un Krieviju.
Taktiski krievi man liekas visvajaki no sita piecienieka.
Kanada protams ir favorits Nr.1

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:23, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Somiem PK 2016 nekas piemeram jau nebija.
ASV, Somija, Zviedrija, Krievija aptuveni lidzigi ar saviem plusiem un minusiem. Cehija ari var apspelet gan ASV, Somiju, Zviedriju un Krieviju.
Kanada protams ir favorits Nr.1
Viniem pedejos gados paradijusies jaunie kas labi bombarde!

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:23, pirms 4 gadiem
Latvijai lai būtu varianti Olimpiādē aizķerties tomēr vajag Elvi Merzlikinu.

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:26, pirms 4 gadiem
Pret slovakiem mes pat varetu but favoriti
Vini tagad ir vajaki par frici!

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:27, pirms 4 gadiem
Dienas labākā ziņa! Beidzot būs atkal redzams labākais hokejs!

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:29, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Pret slovakiem mes pat varetu but favoriti
Vini tagad ir vajaki par frici!
Kur var tik zemu krist
Divās OS bija bez variantiem pret viņu NHL sastāvu, tad viņi varēja pat OS medaļas izcīnīt!

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:29, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Latvijai lai būtu varianti Olimpiādē aizķerties tomēr vajag Elvi Merzlikinu.
Es domāju ka brauks!

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:32, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Kur var tik zemu krist
Divās OS bija bez variantiem pret viņu NHL sastāvu, tad viņi varēja pat OS medaļas izcīnīt!
Cehiem tas pats process notiek!

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:38, pirms 4 gadiem
Sliktas ziņas GER izlasei un ruslandei!!

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:41, pirms 4 gadiem
Krieviem gan sēras, atbrauks lielie vīri un saliks visu pa plauktiņiem
Var jau sākt meklēt jaunu treneri

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:45, pirms 4 gadiem
Tad jau savās agrākās prognozēs būšu kļūdījies,jo biju domājis,ka arī uz Pekinu NHL savus spēlētājus nepalaidīs.No turnīra viedokļa protams super,ka tieši olimpiādē noskaidros pašu spēcīgāko hokeja valsts izlasi tajā brīdī,ar labākajiem spēlētājiem sastāvos.Mums gan par labu,rezultāta ziņā,tas nenāks,jo domāju hokeja lielvalstis būs gandrīz pilnībā nokomplektētas no NHL spēlētājiem un tāda veiksme,kā vāciešiem pēdējā olimpiādē vairs nespīd.

  -1 [+] [-]

, 2021-09-03 20:47, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: +- nav īsti tas pēc, kā vērtēt uzbrukuma potenciālu, jo to uzlabo gan labi aizsargi, gan izcili vārtsargi un tas neattaino spējas vairākumā, turklāt, pēdējās OS ar NHL džekiem bija pirms 8 gadiem - sastāvi būs stipri citi. Tāpēc jāskatās ikdienu. Un tur somu uzbrucēji vidēji spēj salasīt vairāk punktus, vārtus, ar visu to, ka uzbrucēju-superzvaigžņu ir mazāk kā krieviem. Krieviem sanāktu 1 triecienmaiņa un tad ar vien pliekanāk, kamēr somi diezgan viegli var savākt 3-4 līdzvērtīgus uzbrucēju trio.
Pēdējais Kanādas (Pasaules) kauss jau parādīja, kas ir kas. Ja Kanādai, ASV ir ierindā visi labākie, tad Rusņai daudz variantu nav. Pat Rusņas izlasi trenējot Značokam.

  -1 [+] [-]

, 2021-09-03 20:48, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Tad jau savās agrākās prognozēs būšu kļūdījies,jo biju domājis,ka arī uz Pekinu NHL savus spēlētājus nepalaidīs.No turnīra viedokļa protams super,ka tieši olimpiādē noskaidros pašu spēcīgāko hokeja valsts izlasi tajā brīdī,ar labākajiem spēlētājiem sastāvos.Mums gan par labu,rezultāta ziņā,tas nenāks,jo domāju hokeja lielvalstis būs gandrīz pilnībā nokomplektētas no NHL spēlētājiem un tāda veiksme,kā vāciešiem pēdējā olimpiādē vairs nespīd.
Es atskiriba no vateniem nemaz nepriecatos par medaaali kkada pseido olimpiade!

     [+] [-]

, 2021-09-03 20:48, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Tad jau savās agrākās prognozēs būšu kļūdījies,jo biju domājis,ka arī uz Pekinu NHL savus spēlētājus nepalaidīs.No turnīra viedokļa protams super,ka tieši olimpiādē noskaidros pašu spēcīgāko hokeja valsts izlasi tajā brīdī,ar labākajiem spēlētājiem sastāvos.Mums gan par labu,rezultāta ziņā,tas nenāks,jo domāju hokeja lielvalstis būs gandrīz pilnībā nokomplektētas no NHL spēlētājiem un tāda veiksme,kā vāciešiem pēdējā olimpiādē vairs nespīd.
Ai pofi g!! Labi kapājām ar tādu Kanādu Ospēlēs! Jāmauc tik!!!

  -1 [+] [-]

, 2021-09-03 20:57, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Es atskiriba no vateniem nemaz nepriecatos par medaaali kkada pseido olimpiade!
Ja domāji par pēdējo notikušo olimpiādi,tad piekrītu.Toties tagad būs atkal četrgades galvenais hokeja turnīrs,kurā piedalīsies visi spēcīgākie pasaules hokejisti,pie tam vēl sezonas vidū,kad visi formā.Pat pasaules kauss notiek septembrī ,kad spēlētāji tikai sāk uzņemt formu pēc vasaras brīvdienām.Tātad ,nenoliedzami galvenais hokeja turnīrs.

  -1 [+] [-]

, 2021-09-03 21:00, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Ja domāji par pēdējo notikušo olimpiādi,tad piekrītu.Toties tagad būs atkal četrgades galvenais hokeja turnīrs,kurā piedalīsies visi spēcīgākie pasaules hokejisti,pie tam vēl sezonas vidū,kad visi formā.Pat pasaules kauss notiek septembrī ,kad spēlētāji tikai sāk uzņemt formu pēc vasaras brīvdienām.Tātad ,nenoliedzami galvenais hokeja turnīrs.
Jā, tas ir būtisks fakts, ka spēlējot februārī, visi būs vienādā starta pozīcijā.

     [+] [-]

, 2021-09-03 21:21, pirms 4 gadiem
Supper! Ar šo sastāvu latviešu hokejs beidzot atkal ir skatāms. Novēlu tikai vienu-nesatraumēties pirms Olimpiādes! Pārējais būs!

  +1 [+] [-]

, 2021-09-03 21:47, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es jau nesaku, bet tāds fināls izraisītu daudz lielāku ažiotāžu nekā ja tur būtu somi.
Jebkurš gribētu redzēt krievu piesmiešanu finālā.
es gribu redzēt viņu piesmiešanu ceturtdaļfinālā, kāpēc jāgaida līdz finālam?

     [+] [-]

, 2021-09-03 21:51, pirms 4 gadiem
striker rakstīja: Supper! Ar šo sastāvu latviešu hokejs beidzot atkal ir skatāms. Novēlu tikai vienu-nesatraumēties pirms Olimpiādes! Pārējais būs!
knapi Franciju uzvilka kas būs pret Zviedriem un Somiem???

     [+] [-]

, 2021-09-03 21:54, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Tad jau savās agrākās prognozēs būšu kļūdījies,jo biju domājis,ka arī uz Pekinu NHL savus spēlētājus nepalaidīs.
Ķīnas tirgus tomēr pārāk smeķīgs, lai laistu garām iespēju pareklamēties.

     [+] [-]

, 2021-09-03 21:57, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: es gribu redzēt viņu piesmiešanu ceturtdaļfinālā, kāpēc jāgaida līdz finālam?
es neatceros, kad krievi vispār bija pusfinālā. kur nu vēl finālā 1998 un 2002? ierasta lieta tagad ir ģēre 1/4!
domāts labākie piedalās.

  +1 [+] [-]

, 2021-09-03 22:01, pirms 4 gadiem
Laba ziņa, beidzot hokejturnīrs, kurā spēlēs labākie un kas notiek reizi četros gados, tieši tā tam jābūt

     [+] [-]

, 2021-09-03 22:01, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Ķīnas tirgus tomēr pārāk smeķīgs, lai laistu garām iespēju pareklamēties.
jā. un negrib arī kārtējo lokdaunu no NHLPA

     [+] [-]

, 2021-09-03 22:03, pirms 4 gadiem
Ne par olimpiādi, varbūt kāds zin, to NHL komerchujņu ar nosaukumu pasaules kauss, kurā piedalās tupas satelītizlases, ceru, neviens neplāno atkal sarīkot?

     [+] [-]

, 2021-09-03 22:05, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ne par olimpiādi, varbūt kāds zin, to NHL komerchujņu ar nosaukumu pasaules kauss, kurā piedalās tupas satelītizlases, ceru, neviens neplāno atkal sarīkot?
nemīz! kamēr kovid valda , tāda nebūs. NHL tikt galā ar normālu sezonu.

     [+] [-]

, 2021-09-03 22:13, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Krieviem tikpat vārtsargu NHL kā aizsargi
Viss kas jāzina par Krievijas hokeja aizsardzību
Kolhozā pieprasīti, bet ārpus kolhoza reti kurš kotējas
Zini, ļoti līdzīgi kā mūsējiem. Daudz labu vārtsargu, aizsargi gan pilnīgs čau

     [+] [-]

, 2021-09-03 22:14, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Krieviem aizsargu nav, tapec ceru ka tas chalia kursh kolhoza met no savas zilas, bus
Tas ir kazahs

     [+] [-]

, 2021-09-03 22:15, pirms 4 gadiem
hokejists77 rakstīja: knapi Franciju uzvilka kas būs pret Zviedriem un Somiem???
Ja tu arī īstenībā esi hokejists,tad vajadzētu saprast,ka ar abiem ziemeļvalstniekiem būs cīņa. Un nožēlojams ir tas sportists,kas iet uz laukuma ar domu_kas nu būs,kā viņi mūs...
Ar francūžiem vajadzēja skatīt spēli,tad redzētu,ka mūsējie ir klasi pārāki.Ir daudzi eiropieši,kuri nespēlē NHL,taču viņu spēles līmenis mierīgi atbilst šai spices līgai!

     [+] [-]

, 2021-09-03 22:15, pirms 4 gadiem
Ir doma iet vardu spele!

     [+] [-]

, 2021-09-03 22:15, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es neatceros, kad krievi vispār bija pusfinālā. kur nu vēl finālā 1998 un 2002? ierasta lieta tagad ir ģēre 1/4!
domāts labākie piedalās.
Krieviem tie bija haļavas gadi pēc pretiniekiem
1998- baltkrievi, somi, lai tiktu līdz finālam!
2002- čehi, zaudējums, tad par trešo vietu baltkrievi

     [+] [-]

, 2021-09-03 22:22, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: jā. un negrib arī kārtējo lokdaunu no NHLPA
kad tad šiem tagad līgums beidzas?

     [+] [-]

, 2021-09-03 22:26, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: kad tad šiem tagad līgums beidzas?
tagad ar kovidu katru gadu tiek regulēts. dalība olimpiādē tur bija ierakstīta jau pirms 2020 /21 sezonas! NHL vadībai ir tikai to atcelt force major gadījumā. tāpēc ir punkts, ka var līdz 10.janvārim atcelt. bet nu tad jau pati olimpiāde nenotiks. ne tikai NHL hokejs
ilgtermiņa līguma domāju nebūs ilgi. kamēr kovid

     [+] [-]

, 2021-09-03 22:27, pirms 4 gadiem
Kazjol stroga zini?

     [+] [-]

, 2021-09-03 22:29, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Krieviem tie bija haļavas gadi pēc pretiniekiem
1998- baltkrievi, somi, lai tiktu līdz finālam!
2002- čehi, zaudējums, tad par trešo vietu baltkrievi
Tagad halavas nebus!

     [+] [-]

, 2021-09-03 22:30, pirms 4 gadiem
Es jau tgd redzu kaa socha pret shvediem pirmajas 5min atved 3 golus

     [+] [-]

, 2021-09-03 22:32, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Tagad halavas nebus!
Fakts, ka viņi nav uzvarējuši divās izslēgšanas spēlēs pēc kārtas, ja pretī ir NHL veči!

     [+] [-]

, 2021-09-03 22:41, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Fakts, ka viņi nav uzvarējuši divās izslēgšanas spēlēs pēc kārtas, ja pretī ir NHL veči!
Daudz labāki ir fakti, ka ar NHL večiem viņiem zelta nav un kopš CCCP sabrukuma krieviem zelta kā tāda oficiāli nav bijis.

     [+] [-]

, 2021-09-03 22:48, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Daudz labāki ir fakti, ka ar NHL večiem viņiem zelta nav un kopš CCCP sabrukuma krieviem zelta kā tāda oficiāli nav bijis.
Nu pag kkados pc tak studentus un nhl chekerus skoloja!

     [+] [-]

, 2021-09-03 22:58, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Nu pag kkados pc tak studentus un nhl chekerus skoloja!
Es runāju par OS

     [+] [-]

, 2021-09-03 23:16, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es runāju par OS
Tas ja! Bet pachekoju listi, baigais borings. 5 valstes dala medalas 100 gadus

     [+] [-]

, 2021-09-03 23:17, pirms 4 gadiem
Aa ne 6 - somi,zviedri,usa,can,cehoslovaki un sbornaja!

     [+] [-]

, 2021-09-03 23:21, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Tad jau savās agrākās prognozēs būšu kļūdījies,jo biju domājis,ka arī uz Pekinu NHL savus spēlētājus nepalaidīs.No turnīra viedokļa protams super,ka tieši olimpiādē noskaidros pašu spēcīgāko hokeja valsts izlasi tajā brīdī,ar labākajiem spēlētājiem sastāvos.Mums gan par labu,rezultāta ziņā,tas nenāks,jo domāju hokeja lielvalstis būs gandrīz pilnībā nokomplektētas no NHL spēlētājiem un tāda veiksme,kā vāciešiem pēdējā olimpiādē vairs nespīd.
Mūs vales un drātēs TOP blicess smagi un apokaunojoši ... Te labi derētu papulārais termins tikai 18+ atļauj skatīties. Un nekāda PretīgāSeja te neko nepalīdzēs mums .... Ja gudri nospēlēsim tad ar sava līmeņa komandam gan mums būs varianti

  +1 [+] [-]

, 2021-09-03 23:28, pirms 4 gadiem
NeHumanZ rakstīja: Mūs vales un drātēs TOP blicess smagi un apokaunojoši ... Te labi derētu papulārais termins tikai 18+ atļauj skatīties. Un nekāda PretīgāSeja te neko nepalīdzēs mums .... Ja gudri nospēlēsim tad ar sava līmeņa komandam gan mums būs varianti
Beidz piņņāt. Kas liek domāt, ka tā būs? Vai Sočos bij 18+? Vai pēdējos 3-4 pč ir bijušas daudz 18+ spēles?

     [+] [-]

, 2021-09-04 00:01, pirms 4 gadiem
Gribu seenu merciti ar racenishiem!!!

     [+] [-]

, 2021-09-04 00:01, pirms 4 gadiem
Ipashi gardas ir jaunas dzislkaatu bekas,kanadcu studenti ienesa taas LV, iesaku!!!

     [+] [-]

, 2021-09-04 00:02, pirms 4 gadiem
Apnika tas nopietnas sarunas

     [+] [-]

, 2021-09-04 00:02, pirms 4 gadiem
Gribu patrollot

     [+] [-]

, 2021-09-04 00:02, pirms 4 gadiem
Krasilnik ko tu?

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 03:43, pirms 4 gadiem
OVI sapnis! Viņam tikai olimp līdz triple pietrukst!

     [+] [-]

, 2021-09-04 10:37, pirms 4 gadiem
Kāda jēga par krieviem vispār runāt kā favorītiem. Kad viņiem kāda medaļa bijusi OS, kad bijuši nhl spēlētāji, nemaz nerunājot par zeltu?
Pirms pagajušā PČ bija ielikts reitings, balstoties uz OS, kad ir nhl spēlētāji, PK un spēlētāju statistika pa pozīcijām un vel kaut kādas formulas. Sanāca, ka Can, Usa, Fin, Swe, Rus, Che. Can bija ar lielu atrāvienu priekšā, kas ir arī loģiski, bet che tikai dažus punktus atpalika no rus. Viņu vieta ir 5/6 pasaulē. Nesen arī allhockey.ru viens krievu ex treneris izteicās, ka rus no padomju laikiem ir noslīdejusi no otrās uz 5 vietu un komentāros nemaz tik loti šo faktu neapstrīdēja. Arī pašās OS spēlēs vēl ap 90 gadu viņi bija pirmie medaļu kopvertējumā un tā lenu garu jau noslīdejuši uz 4. vai 5. vietu. Neesmu precīzi skatijies.

     [+] [-]

, 2021-09-04 17:02, pirms 4 gadiem
beidzot naudas maisi piekāpās