Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Celmiņš

"Bruins" atspēlējas un uzvar "Ziemas klasikā"

"Bruins" atspēlējas un uzvar "Ziemas klasikā"
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar Bostonā ar vietējās "Bruins" komandas uzvaru noslēgusies nu jau kārtējā Nacionālās hokeja līgas (NHL) rīkotā "Ziemas klasika". "Bruins" mača pagarinājumā apspēlēja latviešu hokejista Oskara Bārtuļa pārstāvēto Filadelfijas "Flyers" komandu - 2:1.

Trešā "Ziemas klasika" (vienīgais regulārā čempionāta mačs, kas tiek spēlēts zem klajas debess) risinājās Bostonā, slavenajā "Fenway Park" beisbola stadionā. Šoreiz spēkiem mērojās vietējā Bostonas "Bruins" vienība un viesi no Filadelfijas, "Flyers" komanda ar Oskaru Bārtuli sastāvā.

Spēle iesākās visai līdzīgā cīņā, bet pirmo bīstamo momentu pie pretinieku vārtiem izveidoja viesi. Klodē Giro tikai pavisam nedaudz pietrūka, lai jau mača pašā ievadā pārspētu "Flyers" vārtsargu Maiklu Leitonu. Jau pirmajās spēles 20 minūtēs notikumu epicentrā nokļuva arī Oskars Bārtulis. Nedaudz pagrūstījies ar vienu no "Bruins" hokejistiem, latviešu hokejists tika noraidīts (divu minūšu sods). Tā nu Bārtulis pievienojās uz sodīto soliņa tur jau sēdošajam lidotājam Danielam Karsilo, kurš pirms brīža bija vareni izvicinājis dūres ar Šonu Torntonu.

Pirmais spēles periods noslēdzās bez vārtu guvumiem, taču otrā ievadā visai interesantā veidā vārtus guva "Flyers". Kamēr "Bruins" vārtsargs Tims Tomass cīnījās par vietu savā vārtu priekšā, vārtus guva Džefs Kārters. 1:0 – šāds rezultāts saglabājās līdz pat trešā perioda izskaņai, kad "Bruins" izdevās rezultātu līdzsvarot (Marks Reki) un spēles pamatlaiks noslēdzās neizšķirti – 1:1.

Jau pagarinājumā pašā ievadā "Flyers" komandai bija iespēja gūt vārtus, taču ko nespēja lidotāji, pretuzbrukumā paveica "Bruins" hokejisti. Uzvaras vārtus mājinieku labā guva Vācijas izlases hokejists Marko Šturms un atspēlējušies no 0:1 "Bruins" hokejisti svinēja uzvaru ar 2:1.

Oskars Bārtulis laukumā pavadīja 16 minūtes un 16 sekundes, nopelnīja divu minūšu noraidījumu un maču noslēdza ar neitrālu lietderības koeficientu.

Interesanti, ka līdz šim abas komandas, kas ir uzvarējušas "Ziemas klasikā", tajā pašā sezonā iekļūst Stenlija kausa finālā, kurā gan piedzīvoja zaudējumus.


, 2010-01-01 23:22, pirms 16 gadiem
zhel ka ta
, 2010-01-01 23:22, pirms 16 gadiem
Jo hai dī!
, 2010-01-01 23:23, pirms 16 gadiem
spēles scenārijs kā pēc Holivudas standartiem
, 2010-01-01 23:23, pirms 16 gadiem
Nu OT bija jāmet iekšā tā iespēja,kas bija.
, 2010-01-01 23:23, pirms 16 gadiem
oo jaa smaga speele
, 2010-01-01 23:23, pirms 16 gadiem
"Flyers" paši vainīgi. Ko lai saka? Osis normāli, pie zaudētajiem vārtiem mazākumā nekādi nebija vainīgs, jo pretspēlētāju bija nosedzis un metiena/piespēles līnijā nostājies. Viņa partneris nogulēja vārtu priekšu.
Slēpts komentārs: VIPIS
, 2010-01-01 23:24, pirms 16 gadiem
njaa Couburn galiigi OT nolazhojaas.... bet no Bārtuļa puses diezgan laba speele kaarteejo reizi Flyers norok noraidiijumi, laigan shoreiz to nemaz nebija tik daudz...
Slēpts komentārs: visvaldis clinstons
, 2010-01-01 23:24, pirms 16 gadiem
starp citu kurš svilj šaubīgu sodu 3 perioda pēdējā minūtē un pagarinājumā nenosvilpj sodu par to ka bostonai par daudz spēlētāju uz laukuma
, 2010-01-01 23:24, pirms 16 gadiem
VIPIS rakstīja: Zel,bet Oskars vainojams Bruins pirmo vart guvuma
tu īsto spēli skatījies ?
, 2010-01-01 23:24, pirms 16 gadiem
Bet pagarinājumā Koburns vnk pamatīgi nolažoja. par tik rupjām kļūdām ir jāsēdina malā. it īpaši, ja tās maksā tik dārgi.
, 2010-01-01 23:24, pirms 16 gadiem
paši pagarinājumā savas iespējas neizmantoja, Bostona izmantoja... žēl, ka paša pamatlaika beigās dēļ noraidījuma tika zaudēta spēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-01 23:25, pirms 16 gadiem
Neiemeta Flyers beigās, bet iemeta Bruins un uzvarēja!! nu žēl..!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-01 23:25, pirms 16 gadiem
sakat ko gribat, bet Oskaram spēles stils ir ļoti līdzīgs kā Prongeram vai tam pašam Charam.
ja izturēs, tiešām būs labs stay at home defender
, 2010-01-01 23:25, pirms 16 gadiem
eDzuliC rakstīja: Nu jā būtu Flyers izmantojuši vienu no 4 momentiem, žēl ka tā

Un Osim ar sanāk -1, bet labi spēlēja, spēles beigās tika laukumā arī mazākumā
Osim nesanāk -1. viņam ir neitrāls. pasties nhl.com. Ja ielaiž mazākumā, tad tas mīnusos lietderībā neiet.
Slēpts komentārs: VIPIS
, 2010-01-01 23:26, pirms 16 gadiem
VIPIS rakstīja: Aizsvinejies neesmu atskiriba no Tevis
jā, Tu vienkārši neko nesaproti no hokeja un te laid savu verbālo caureju.
, 2010-01-01 23:27, pirms 16 gadiem
USA baigi smuki nosauca olimpisko sastāvu!!!
, 2010-01-01 23:27, pirms 16 gadiem
NHL un NBA tiesnesi lajuj speelet vienmeer un dazzreiz liekas kaa vinji dabuj tiesnesa licenzes, un taapeec ka vinji ljauj asu speelei ,taapeec arii nhl ir tik skataams, bet kopumaa speele garlaiciiga un peedeejaas minuutes 4 bija interesantas
Slēpts komentārs: Andzzeys
, 2010-01-01 23:27, pirms 16 gadiem
patikas otrā maiņa Hartnels - Briērs - Kārters. Labi kapāja, guva arī vārtus, Hartnels normāli Tomasu pakacināja. reāli tik pieredzējis vārtsargs kā Tomass nevar tik bērnišķīgi kļūdīties ielaižot vārtus. Tā bija ļoti rupja kļūda.
, 2010-01-01 23:27, pirms 16 gadiem
pelmenis11 rakstīja: USA baigi smuki nosauca olimpisko sastāvu!!!
Sastāvs jau iespaidīgs, bet bez Modano!
, 2010-01-01 23:27, pirms 16 gadiem
Vienigais labums flayers tiks finalaa un nezaudees
, 2010-01-01 23:28, pirms 16 gadiem
ej tu nost, cik nerealizētas iespējas no Flyers puses, pilnīgi lamāties gribas.... šitik švaka realizācija NHL komandām parasti nav raksturīga
, 2010-01-01 23:30, pirms 16 gadiem
Scott Gomez ir sastaavaa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-01 23:30, pirms 16 gadiem
Flyers vajag TOP uzbrucēju, pie tam steidzami!
, 2010-01-01 23:31, pirms 16 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: ASV izlasei TāDS sastāvs olimpiādei!
P.Stastny ari ir un vēl Parise, Rafalski, Orpik, Langenbrunner ...........
Modano ir?
, 2010-01-01 23:31, pirms 16 gadiem
Dandris rakstīja: Scott Gomez ir sastaavaa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-01 23:31, pirms 16 gadiem
sermulis rakstīja: Modano ir?
, 2010-01-01 23:32, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Flyers vajag TOP uzbrucēju, pie tam steidzami!
To viņi jau meklē labu laiku.
, 2010-01-01 23:32, pirms 16 gadiem
Kāpēc visiem spēlētājiem un tiesnešiem ir zem acīm kaut kas uzkrāsots????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-01 23:32, pirms 16 gadiem
nafig nav gomezs????!!!! psc!!!!!!!
, 2010-01-01 23:32, pirms 16 gadiem
vetal7 rakstīja: kuraa vietaa?
bļ* skat'tiies spēli vajag un normāli uzņemt katru situāciju, nevis tikai tāpēc ka Osis no Latvijas tagad tur nekā nebija... Vajadzēs tev gaidīt atkārtojuma viasatā! kr4, bija metiens, kura laikā Bārtulis nosedza vārstsargam redzamību gribot paņemt ripu uz sevi (laikam tomēr vajadzēja vnk gūlties priekšā, bet tas tādā pozīcijā tomēr tā nepraktizējas) un tas sanāca ne meties bet piespēle, un ja vārtsargs būtu redzējis viņš vnk pārvietotos un nekā tur vairs nebūtu.
, 2010-01-01 23:32, pirms 16 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: nav
šausmīgi žēl, taču tas jau tikai provizoriskais, mosh k-kas vēl mainās. cerēju, ka Modano iznāks labas atvadas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-01 23:33, pirms 16 gadiem
arayo rakstīja: Kāpēc visiem spēlētājiem un tiesnešiem ir zem acīm kaut kas uzkrāsots????
Lai nežilbtu acis no prožektoru gaismas.
, 2010-01-01 23:33, pirms 16 gadiem
arayo rakstīja: Kāpēc visiem spēlētājiem un tiesnešiem ir zem acīm kaut kas uzkrāsots????
lai meitenēm iepatiktos
, 2010-01-01 23:34, pirms 16 gadiem
sermulis rakstīja: Osim nesanāk -1. viņam ir neitrāls. pasties nhl.com. Ja ielaiž mazākumā, tad tas mīnusos lietderībā neiet.
Sajaucu
Osim laba spēle, trenris uzticās
, 2010-01-01 23:34, pirms 16 gadiem
Žēl, ka Flyers papildlaikā neizmantoja savu iespēju.
Oskars kopumā nospēlēja labi.
USA vismaz nosauca olimpisko sastāvu.
, 2010-01-01 23:34, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: To viņi jau meklē labu laiku.
tie, kas cīnās par iekļūšanu PO nedos, izskatās, ka Karolīna šosezon ir sliktākā komanda NHL, varbūt varētu no turienes izvilkt Eriku Stālu?

Starpsezonā varētu meģināt dabūt Kovaļčuku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-01 23:35, pirms 16 gadiem
Dandris rakstīja: nafig nav gomezs????!!!! psc!!!!!!!
To es arī nesaprotu. Kā viņš var nebūt izlasē???
, 2010-01-01 23:35, pirms 16 gadiem
ja jau somiem ir selane un zviedriem lidstreems tad kapeec ASV nevareeja panjemt Modano?
, 2010-01-01 23:35, pirms 16 gadiem
eDzuliC rakstīja: Sajaucu
Osim laba spēle, trenris uzticās
mazākais speles laiks no aizsargiem, baigā uzticība tā nav
, 2010-01-01 23:36, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: mazākais speles laiks no aizsargiem, baigā uzticība tā nav
Mazākais, jo sēdēja 2 min malā.
, 2010-01-01 23:36, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: tie, kas cīnās par iekļūšanu PO nedos, izskatās, ka Karolīna šosezon ir sliktākā komanda NHL, varbūt varētu no turienes izvilkt Eriku Stālu?

Starpsezonā varētu meģināt dabūt Kovaļčuku.
Stālu medī vairākas komandas, Filadelfija tai skaitā, taču tad viņiem ir jāšķiras no kāda cita TOP uzbrucēja, ko viņi ne visai grib.

Kovaļčuks savu cenu ir pateicis - TOP komanda un maksimālais līgums. Ja "Flyers" izdomās riskēt, var būt labi, taču nezinu kā Kovi iederēsies Filadelfijas hokejā... kauties šams gan māk... tikai ar cimdiem rokās.
, 2010-01-01 23:36, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: To viņi jau meklē labu laiku.
Es atvainojos, bet kas ir Karters? Kas ir Ganjē? Kas ir Ričardss? Pat Rimsdaiks debijas sezonā spēlē ļoti labi, pat teicami!
, 2010-01-01 23:37, pirms 16 gadiem
US arī olimpiskā sastāva paziņošanas uztaisa šovu un interesantu pasniegšanu ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-01 23:37, pirms 16 gadiem
Jaizmanto savas iespejas ir, ja ta butu butu uzvara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-01 23:37, pirms 16 gadiem
Un vēl, maza atkāpe par himnām, ja daži sūdzās par mūsu himnas izpildi RD mačos, tad man likās, ka Kanādas himna ir vnk pārtaisīta par kkādu pop gabalu, kur džeks dzied locoties un vēl jau ASV himna ar ģitāru...
, 2010-01-01 23:38, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Es atvainojos, bet kas ir Karters? Kas ir Ganjē? Kas ir Ričardss? Pat Rimsdaiks debijas sezonā spēlē ļoti labi, pat teicami!
Flyers neviena uzbrucēja nav rezultatīvāko TOP40 sarakstā, tas izsaka daudz ko...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-01 23:38, pirms 16 gadiem
eDzuliC rakstīja: Un vēl, maza atkāpe par himnām, ja daži sūdzās par mūsu himnas izpildi RD mačos, tad man likās, ka Kanādas himna ir vnk pārtaisīta par kkādu pop gabalu, kur džeks dzied locoties un vēl jau ASV himna ar ģitāru...
to, ka spēlē himnu ar ģitāu un pats dzied hūtē es redzēju pirmo reizi. likās galīgi šķērsām.
, 2010-01-01 23:39, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Es atvainojos, bet kas ir Karters? Kas ir Ganjē? Kas ir Ričardss? Pat Rimsdaiks debijas sezonā spēlē ļoti labi, pat teicami!
Visi iepriekšminētie pašlaik ir spējīgi no sevis izspiest vien 14. rezultatīvāko uzbrukumu līgā (2.75 vārti vidēji spēlē)... . Tāds viduvējs sniegums NHL mērogā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-01 23:40, pirms 16 gadiem
sermulis rakstīja: to, ka spēlē himnu ar ģitāu un pats dzied hūtē es redzēju pirmo reizi. likās galīgi šķērsām.
mākslinieki Dzelzs vilka solista izpildijumā LV himna jau arī bija pārtaisīta.
, 2010-01-01 23:40, pirms 16 gadiem
paziņoja ASV sastavu... Te gan jau paradisies veelu kaa vienmer
, 2010-01-01 23:40, pirms 16 gadiem
Bet nu USA baigo sovu sarikoja nosaucot savu sastavu!
, 2010-01-01 23:41, pirms 16 gadiem
Skatījos pa ESPN America.
Neslikta spēle. Pirmais periods nu tā, bet nākamie divi labi.
Flyers bija labāki otrajā periodā un pelnīti izvirzījas vadībā. Jāsaka ka Bruins v-sargs ar nolaida pamatīgu ūdeni, atriebjot sevi
Trešajā ar Flyers lieliski spēlēja aizsardzībā, bet nu pēdējas 4min dēļ noraidījumiem bija smagākas.
Papildlaiks jautrs. Iztureja mazākumu, bija lieliskas iespējas iemest pašiem un beigās tāda neuzmanība aizsardzībā, izlaižot aiz sevis uzbrucēju un zāģis. Man jau pec spēles likās, ka flyers paņems, bet nekā.
, 2010-01-01 23:42, pirms 16 gadiem
marcijs rakstīja: E.Štālu vini nedabūs.. tad Karolīna vispār noies pa burbuli..
Viss ir atkarīgs no piedāvājuma. Ja pret Stālu iedos divus jaunus, perspektīvus spēlētājus vai veterānu un jauno + drafta izvēli pirmajās kārtās, tad kāpēc ne?
"Hurricenes" ir vajadzīgas pārmaiņas, pārbūve, iespējams, nē, taču "augšu" var mēģināt "sapurināt".
, 2010-01-01 23:42, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Visi iepriekšminētie pašlaik ir spējīgi no sevis izspiest vien 14. rezultatīvāko uzbrukumu līgā (2.75 vārti vidēji spēlē)... . Tāds viduvējs sniegums NHL mērogā.
Par Riku Nešu nekas nav baumots?
, 2010-01-01 23:43, pirms 16 gadiem
Kas tā bija par dziesmu, ko izpildīja pirms spēles, pirms himnām?
, 2010-01-01 23:44, pirms 16 gadiem
Backes
Brown
Callahan
Drury
Kane
Kesler
Kessel
Langenbrunner
Malone
Parise
Pavelski
Ryan
Statsny

E. Johnson
J. Johnson
Komisarek
Martin
Orpik
Rafalski
Suter

Miller
Quick
Thomas
, 2010-01-01 23:44, pirms 16 gadiem
Kaspiņš rakstīja: paziņoja ASV sastavu... Te gan jau paradisies veelu kaa vienmer
Te viss parasti ar nokavēšanos parādās, īstenībā sastāvs jau izcils, kā visām lielajām komandām, ticu, ka ASV spēlēs finālā, turklāt viņiem no tām zvaigznēm vienīgajiem ir komandam, vismaz man tā izskatās šobrīd, ļoti viengabalains un lielisks sastāvs. Vārtusargu līnija šobrīd labākā no visām OS komandām!
, 2010-01-01 23:44, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Par Riku Nešu nekas nav baumots?
Pagaidām nē... . Un šaubos vai būs kkas nopietns.
, 2010-01-01 23:45, pirms 16 gadiem
Pirmais spēles periods noslēdzās bez vārtu guvumiem, taču otrā ievadā visai interesantā veidā vārtus guva Denijs Sivrets. Kamēr "Bruins" vārtsargs Tims Tomass cīnījās par vietu savā vārtu priekšā, vārtus guva Džefs Kārters. 1:0

autors intresanti uzrakstījis...itkā vārtus guvis Sivrets, un arī Kārters..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-01 23:46, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Te viss parasti ar nokavēšanos parādās, īstenībā sastāvs jau izcils, kā visām lielajām komandām, ticu, ka ASV spēlēs finālā, turklāt viņiem no tām zvaigznēm vienīgajiem ir komandam, vismaz man tā izskatās šobrīd, ļoti viengabalains un lielisks sastāvs. Vārtusargu līnija šobrīd labākā no visām OS komandām!
Jā, ASV labs sastavs
, 2010-01-01 23:47, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Backes
Brown
Callahan
Drury
Kane
Kesler
Kessel
Langenbrunner
Malone
Parise
Pavelski
Ryan
Statsny

E. Johnson
J. Johnson
Komisarek
Martin
Orpik
Rafalski
Suter

Miller
Quick
Thomas
Vienīgi rodas jautājumi par Backes iekļaušanu. protams, katram ir savs skatījums un USA GM tas noteikti ir objektīvāks kā man, taču nedaudz pārsteidza šī izvēle.
, 2010-01-01 23:47, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Te viss parasti ar nokavēšanos parādās, īstenībā sastāvs jau izcils, kā visām lielajām komandām, ticu, ka ASV spēlēs finālā, turklāt viņiem no tām zvaigznēm vienīgajiem ir komandam, vismaz man tā izskatās šobrīd, ļoti viengabalains un lielisks sastāvs. Vārtusargu līnija šobrīd labākā no visām OS komandām!
Ar ko Tomass, Millers, Kviks ir labāki par Brodēru, Luongo, Flerī?
, 2010-01-01 23:48, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ar ko Tomass, Millers, Kviks ir labāki par Brodēru, Luongo, Flerī?
man radās tas pats jautājums! tāpat arī somu vārtsargu līnija ir iespaidīga.
, 2010-01-01 23:48, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Vārtusargu līnija šobrīd labākā no visām OS komandām!
Ievērtē Kanādas: Luongo, Brodērs, Flerī. Man jau liekas, ka Kanādas GK līnija ir spēcīgāka neka ASV.

Masaļskis paļubomu labākais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-01 23:50, pirms 16 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Somiem labākā vārtsargu līnija vismaz pēc uzvārdiem un klubiem (nhl)
muļķības.
, 2010-01-01 23:50, pirms 16 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Somiem labākā vārtsargu līnija vismaz pēc uzvārdiem un klubiem (nhl)
Es domāju, ka tomēr Kanādai. Ja vadāmies pēc plikas statistikas, tad Krievijai, jo atsisto metienu procentu rangā visi 3 vārtsargi sarindojušies no 4 -6 vietai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Compilation
, 2010-01-01 23:53, pirms 16 gadiem
Compilation rakstīja: Iespaidīgs raksts par tādu maznozīmīgu spēli!
nu ja tu redzēji kāda bija ažiotāža ap spēli, tad saprastu kāpēc tāds raksts. ja pat simboliskajā iemetienā bija Ors un Klārks, tad tas vien ir ko vērts.
, 2010-01-01 23:54, pirms 16 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Ak jā aizmirsu par Kanādu
jā, par viņiem ir viegli aizmirst...
, 2010-01-01 23:54, pirms 16 gadiem
Kā izteicās viasat krievu komentētāji pēc ASV izlases sastāva paziņošanas ,ka labākā vārtsargu līnija ir ASV ,labākā aizsardzība Kanādai ,bet uzbrukums Krieviem un jautājums esot kurš no šiem trumpjiem nostrādās.
, 2010-01-01 23:55, pirms 16 gadiem
sermulis rakstīja: man radās tas pats jautājums! tāpat arī somu vārtsargu līnija ir iespaidīga.
Labi, somiem Kiprusofs ir tāda stabila NHL vērtība, Bekstrēms par tādu kļūst, bet Nītimaki ir vidēja līmeņa NHL vārtsargs.

Brodēram neviens no vārtsargiem nemaz nevar stāvēt blakus, Luongo ir viens no desmitgades labākajiem (manā variantā - labākais) vārtsargiem (tie, kas nopietni sāka spēlēt šajā desmitgadē) , Flerī - lai nu kā, bet Kviks viņam pagaidām tikai ūdeni var pienest.

Tomass - labs, kad nav "lielo onkuļu" (pagājušsezon), Millers - nestabils (salīdzinot ar kanādiešiem). Par Kviku jau teicu - viņš ir labs jaunais vārtsargs (ar uzsvaru uz jaunais, tb viņam vēl viss ir jāpierāda un jāsasniedz).
, 2010-01-01 23:56, pirms 16 gadiem
coffijs rakstīja: Kā izteicās viasat krievu komentētāji pēc ASV izlases sastāva paziņošanas ,ka labākā vārtsargu līnija ir ASV ,labākā aizsardzība Kanādai ,bet uzbrukums Krieviem un jautājums esot kurš no šiem trumpjiem nostrādās.
ASV manā rangā tik ceturtie, skatoties uz GK. Kanādai, Somijai, Krievijai manuprāt ir labāki GK.
, 2010-01-01 23:57, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Labi, somiem Kiprusofs ir tāda stabila NHL vērtība, Bekstrēms par tādu kļūst, bet Nītimaki ir vidēja līmeņa NHL vārtsargs.

Brodēram neviens no vārtsargiem nemaz nevar stāvēt blakus, Luongo ir viens no desmitgades labākajiem (manā variantā - labākais) vārtsargiem (tie, kas nopietni sāka spēlēt šajā desmitgadē) , Flerī - lai nu kā, bet Kviks viņam pagaidām tikai ūdeni var pienest.

Tomass - labs, kad nav "lielo onkuļu" (pagājušsezon), Millers - nestabils (salīdzinot ar kanādiešiem). Par Kviku jau teicu - viņš ir labs jaunais vārtsargs (ar uzsvaru uz jaunais, tb viņam vēl viss ir jāpierāda un jāsasniedz).
to ,ka Kanādai ir visiespaidīgākā vārtsargu līnija es neapstrīdu.
, 2010-01-01 23:57, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ar ko Tomass, Millers, Kviks ir labāki par Brodēru, Luongo, Flerī?
Nu nez vai labāki, bet arī dikti sliktāki nav! Cik atceros, tad Tomass bija pagājušās sezonas Vezīnas balvas ieguvējs un arī šosezon kapā kopumā neslikti! Millers komentārus neprasa! Šosezon vienkārši "ārdās".... domāju USA diezgan nopietni ar šādu sastāvu sastādīs konkurenci pārējiem trim galvenajiem konkurentiem- gan Kanādai, gan krieviem, gan zviedriem....
, 2010-01-01 23:58, pirms 16 gadiem
Millers esot labākais vārtsargs pasaulē pašreiz vismaz tā mēļo attiecīgi cilvēki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-01 23:58, pirms 16 gadiem
aču otrā ievadā visai interesantā veidā vārtus guva Denijs Sivrets. Kamēr "Bruins" vārtsargs Tims Tomass cīnījās par vietu savā vārtu priekšā, vārtus guva Džefs Kārters.
redaktors lox.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-01 23:59, pirms 16 gadiem
marcijs rakstīja: Latvijā mēļo ka Masaļskis..
Latvijā liela daļa tādu Milleru nemaz nezin
, 2010-01-02 00:00, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Nu nez vai labāki, bet arī dikti sliktāki nav! Cik atceros, tad Tomass bija pagājušās sezonas Vezīnas balvas ieguvējs un arī šosezon kapā kopumā neslikti! Millers komentārus neprasa! Šosezon vienkārši "ārdās".... domāju USA diezgan nopietni ar šadu sastāvu sastādīs konkurenci gan Kanādai, gan krieviem, gan zviedriem....
Tomass bija labākais, jo Brodērs un Luongo ārstēja savainojumus. Tb ja abi divi kanādieši būtu 100% gatavībā visu sezonu vēl jautājums kurš dabūtu Vezinu.

Millers šosezon ārdās, bet kur viņš bija pagājušsezon? Ne Brodēram, ne Luongo šādu kritumu nav bijis.
, 2010-01-02 00:00, pirms 16 gadiem
marcijs rakstīja: Ja tā padomā cik maz vaig NHL lai no top komandā kādas bija Hurricanes un Oilers kļūtu par tik švakām komandām

Būtu interesanti ja KHL Ufa būtu piem. zem Dinamo
Tas notiktu tad ja Baškīriem nafta beigtos.
, 2010-01-02 00:01, pirms 16 gadiem
coffijs rakstīja: Tas notiktu tad ja Baškīriem nafta beigtos.
Edmontonā kā, beidzās?
, 2010-01-02 00:01, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Millers esot labākais vārtsargs pasaulē pašreiz vismaz tā mēļo attiecīgi cilvēki
Mēļo pamatotoi, pagaidām labākais GAA 2.05 visā līgā laikam! Nu salīdzinoši pēc aizvadīto spēļu daudzuma!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-02 00:02, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Millers šosezon ārdās, bet kur viņš bija pagājušsezon? Ne Brodēram, ne Luongo šādu kritumu nav bijis.
irbe savulaik teica, ka hokejists ir tik labs, cik laba bija viņa pēdējā spēle. bet tas tā. piekrītu par brodēru un longo.
, 2010-01-02 00:02, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ne Brodēram, ne Luongo šādu kritumu nav bijis.
Uz OS būs....
, 2010-01-02 00:03, pirms 16 gadiem
Raptor rakstīja: Smejies, smejies, bet kad pēc pirmās spēles ieraudzīsi Masaļski starp līgas OS labākajiem goolie, tad Tev būs apbloms!
Pirmā spēle Latvijai ir pret Krieviju... atgādināt, kas viņiem ir uzbrukumā un kā Latvija ar saviem kaimiņiem spēlē pēdējos gados?
, 2010-01-02 00:03, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pirmā spēle Latvijai ir pret Krieviju... atgādināt, kas viņiem ir uzbrukumā un kā Latvija ar saviem kaimiņiem spēlē pēdējos gados?
labāk nevajag, cilvēkam visu miegu sabojāsi.
, 2010-01-02 00:03, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Uz OS būs....
Tad jau, drīzāk, viņiem abiem piemetīsies "īpašās dienas".
, 2010-01-02 00:04, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Millers esot labākais vārtsargs pasaulē pašreiz vismaz tā mēļo attiecīgi cilvēki
Kiprusofs spēlē labāk, plus arī komanda ļoti stabili turas PO zonā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-02 00:05, pirms 16 gadiem
kur ir Knuble?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-02 00:05, pirms 16 gadiem
sermulis rakstīja: irbe savulaik teica, ka hokejists ir tik labs, cik laba bija viņa pēdējā spēle. bet tas tā. piekrītu par brodēru un longo.
Ļoti šaubos vai Artūrs, šo sakot, domāja par sevi šādā gadījumā un ja domāja, tad šaubos vai tādā situācijā kāda viņam sanāca.
, 2010-01-02 00:05, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Edmontonā kā, beidzās?
Oilers nebija tādas naudas lai noturētu savus gados jaunos bet ļoti talantigos spēlētājus ar Grecki priekšgalā.
, 2010-01-02 00:05, pirms 16 gadiem
sermulis rakstīja: irbe savulaik teica, ka hokejists ir tik labs, cik laba bija viņa pēdējā spēle. bet tas tā. piekrītu par brodēru un longo.
Tad jau Brodērs šobrīd ir ļoti slikts!
, 2010-01-02 00:05, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Brodēram neviens no vārtsargiem nemaz nevar stāvēt blakus,
Muļķības... OS jau nevērtēs ilgtermiņā iegūtus NHL rekordus. Jebkurš no pārējiem lielā sešinieka vārtusargiem var nostāvēt šo turnīru labāk par Brodēru. Pērnās sezonas playoffi tam ir piemērs, Brodērs ir arī tikai cilvēks...
, 2010-01-02 00:06, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ļoti šaubos vai Artūrs, šo sakot, domāja par sevi šādā gadījumā un ja domāja, tad šaubos vai tādā situācijā kāda viņam sanāca.
nē, es ar domāju, ka par sevi to viņš neteica. ja pareizi atceros.
, 2010-01-02 00:06, pirms 16 gadiem
Raptor rakstīja: Varbūt esi aizmirsis, pateicoties kuram "Penguins" pagājšgad kausu izcīnija?
Es saprotu, pēc Jaunā gada svinībām ir "grūti", taču pacenties visu izlasīt līdz galam (un izprast)!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-02 00:07, pirms 16 gadiem
Raptor rakstīja: Smejies, smejies, bet kad pēc pirmās spēles ieraudzīsi Masaļski starp līgas OS labākajiem goolie, tad Tev būs apbloms!
es pie tā krievu pieminekļa āgenskalnā nolikšu kluci, ja viņš pirmajā spēle ja viņš neielaidīs vairāk kā sešus golus!
, 2010-01-02 00:07, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Muļķības... OS jau nevērtēs ilgtermiņā iegūtus NHL rekordus. Jebkurš no pārējiem lielā sešinieka vārtusargiem var nostāvēt šo turnīru labāk par Brodēru. Pērnās sezonas playoffi tam ir piemērs, Brodērs ir arī tikai cilvēks...
Rekordi arī netiek vērtēti, bet gan pašreizējā spēle + pieredze + spēles "izjūta"... . Saliekot visu kopā, viņam konkurentu nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-02 00:07, pirms 16 gadiem
marcijs rakstīja: Es domāju ka mūsu vietu OS noeikts tas cik icils būs Masaļskis ja visas spēles kā vienu gadu pret somiem tad viss buus oky un braucam mājās ar medaļu a(ar zeltu diezvai jo somi muus tomeer vinneeja )
Labi vien ir, ka izlasei ir Masaļskis, iedomājies, ja būtu Ermičš kā pamatvārtsargs!
, 2010-01-02 00:08, pirms 16 gadiem
coffijs rakstīja: Oilers nebija tādas naudas lai noturētu savus gados jaunos bet ļoti talantigos spēlētājus ar Grecki priekšgalā.
Un no jaunākās vēstures?
Tad jau šamie ar naudu mētājās visai dāsni... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-02 00:10, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Labi vien ir, ka izlasei ir Masaļskis, iedomājies, ja būtu Ermičš kā pamatvārtsargs!
Pēc x gadiem tā būs realitāte... .
, 2010-01-02 00:11, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pēc x gadiem tā būs realitāte... .
X? Ar domu, ka iespējams parādīsies kāds NHL cienīgs kandidāts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-02 00:13, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Rekordi arī netiek vērtēti, bet gan pašreizējā spēle + pieredze + spēles "izjūta"... . Saliekot visu kopā, viņam konkurentu nav.
Visiem lielā sešinieka vārtusargiem ir pašreizējā spēle Brodēra līmenī, spēles izjūta arī.
Pieredze? Lielākai daļai Top 6 valstu vārtusargiem ir OS vai PČ medaļas.
, 2010-01-02 00:13, pirms 16 gadiem
ajj, gribeja vinii bartulim
, 2010-01-02 00:13, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: X? Ar domu, ka iespējams parādīsies kāds NHL cienīgs kandidāts?
Ar domu, ka nekad nevar zināt kad pienāks kāds brīdis. Mož, pēc 10 gadiem, a, mož, pēc gada?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-02 00:17, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Visiem lielā sešinieka vārtusargiem ir pašreizējā spēle Brodēra līmenī, spēles izjūta arī.

Pieredze? Lielākai daļai Top 6 valstu vārtusargiem ir OS vai PČ medaļas.
Brodērs ir vārtsargs, kurš vienatnē var izvilkt spēles (tieši tā es domāju "spēles izjūta"), viņš ir komandas līderis. Līdzīgā statusā visā NHL ir tikai neviens cits kā Luongo.

Medaļas, protams, labi, taču cik no tām ir izcīnītas spēlējot visaugstākajā konkurencē? Tb nevajag līdzināt PČ un OS medaļas. Tāpat kā SC pieredzi (šis turnīrs viss būs kā SC izcīņa).
, 2010-01-02 00:20, pirms 16 gadiem
Raptor rakstīja: Par kādu vispārībā - varbūt, bet nejau pa Ermiču
Pirmkārt, nevajag jau nu viņu norakstīt, gadās visādi brīži sportistu karjerā, tas pats zviedrs Jonass Gustavsons bija "nekāds" pagājušajā PČ, bet pašlaik ir Toronto pirmais numurs.

Otrkārt, bieži vien pats neiedomājamākais variants arī piepildās... Tas pats Žabotinskis skaitījās labāks (vienmēr bija priekšā) par Edgaru, bet, redz, kā ir tagad... Irbe, kā viņš pats izteicās, arī nebija pats labākais, taču savu panāca.
, 2010-01-02 00:23, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Brodērs ir vārtsargs, kurš vienatnē var izvilkt spēles (tieši tā es domāju "spēles izjūta"), viņš ir komandas līderis. Līdzīgā statusā visā NHL ir tikai neviens cits kā Luongo.

Medaļas, protams, labi, taču cik no tām ir izcīnītas spēlējot visaugstākajā konkurencē? Tb nevajag līdzināt PČ un OS medaļas. Tāpat kā SC pieredzi (šis turnīrs viss būs kā SC izcīņa).
Nu, Juri tu dod
Visi NHL top vārtusargi var vilkt spēles. Kems Vords izvilka Karolīnai 16 smukas uzvaras.. . Pat Tims Tomass un Stīvs Meisons pērn to darija.

Brodērs ir tikai izcils vārtusargs, kurš spēlējis komandā ar labu aizsardzību...
, 2010-01-02 00:27, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Labi, somiem Kiprusofs ir tāda stabila NHL vērtība, Bekstrēms par tādu kļūst, bet Nītimaki ir vidēja līmeņa NHL vārtsargs.

Brodēram neviens no vārtsargiem nemaz nevar stāvēt blakus, Luongo ir viens no desmitgades labākajiem (manā variantā - labākais) vārtsargiem (tie, kas nopietni sāka spēlēt šajā desmitgadē) , Flerī - lai nu kā, bet Kviks viņam pagaidām tikai ūdeni var pienest.

Tomass - labs, kad nav "lielo onkuļu" (pagājušsezon), Millers - nestabils (salīdzinot ar kanādiešiem). Par Kviku jau teicu - viņš ir labs jaunais vārtsargs (ar uzsvaru uz jaunais, tb viņam vēl viss ir jāpierāda un jāsasniedz).
Uz sho bridi labakie ir ASV vartsargi, varbuut uz olimpiaadi kautkas mainisies. Longo un Brodeers bija labaakie pirms paaris gadiem, tas,ka vini ir bijushi izcili ieprieksh, handikapu viniem olimpiaadee nedos.
, 2010-01-02 00:27, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nu, Juri tu dod
Visi NHL top vārtusargi var vilkt spēles. Kems Vords izvilka Karolīnai 16 smukas uzvaras.. . Pat Tims Tomass un Stīvs Meisons pērn to darija.

Brodērs ir tikai vārtusargs...
Ko Tomass ir izvilcis izšķirošajās spēlēs?
Variākas ripas no saviem vārtiem, kas dod zaudējumus konferences 1/4 un 1/2 finālā?

Jā, viņš ir labs vārtsargs, taču neko nav izcīnījis ar komandu... tāpat kā "Sharks"... itkā jau neslikta komanda, bet PO nevar sevi pierādīt. Par to jau arī runa - OS viss ir play-off līmenī un galvenie pretinieki uz medaļām (vai kā daži jau saka - 1. vietu) arī ir krietni spēcīgāki nekā jebkura NHL komanda.
, 2010-01-02 00:28, pirms 16 gadiem
klau, a kaads gadiijumaa nezin, kaapeec jeņķi nespeelee wairaak tos Ziemas Klasikas mačus? tikai vienu...bljin, labi es saprotu, ka tikai vienu pa sezonu taadu atklaataa stadiona speeli speelee, lai buutu lielaaka azhiotaazha utp marketing fi$$$king, bet no otras puses - atnaak tachu tik daudz skatiitaaju, ka es Batmena kungam, iespeejams ar Artūra palidzibu, vareetu ieteikt uzlikt par pienaakumu katrai NHL komandai, ja vien laika apstaaklji ljauj, izspeeleet saakumaa vismaz vienu sezonas speeli maajaas pie atklaataam tribiineem...zin cik tad daudz babkas jeņķi sapelniitu...
, 2010-01-02 00:30, pirms 16 gadiem
uldiso rakstīja: klau, a kaads gadiijumaa nezin, kaapeec jeņķi nespeelee wairaak tos Ziemas Klasikas mačus? tikai vienu...bljin, labi es saprotu, ka tikai vienu pa sezonu taadu atklaataa stadiona speeli speelee, lai buutu lielaaka azhiotaazha utp marketing fi$$$king, bet no otras puses - atnaak tachu tik daudz skatiitaaju, ka es Batmena kungam, iespeejams ar Artūra palidzibu, vareetu ieteikt uzlikt par pienaakumu katrai NHL komandai, ja vien laika apstaaklji ljauj, izspeeleet saakumaa vismaz vienu sezonas speeli maajaas pie atklaataam tribiineem...zin cik tad daudz babkas jeņķi sapelniitu...
Tieši tāpēc cilvēki jau arī nāk, ka tas ir vienu reizi gadā, ja tāds pasākums būs katru nedēļu, šaubos, vai viņi pat pusi no tribīnēm spēs aizpildīt.
, 2010-01-02 00:32, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tieši tāpēc cilvēki jau arī nāk, ka tas ir vienu reizi gadā, ja tāds pasākums būs katru nedēļu, šaubos, vai viņi pat pusi no tribīnēm spēs aizpildīt.
nu bet weciit, katraa vietaa (un NHL taadu ir vairaak kaa 25 kaa minimums) dziiwo cilveeki kas labpraat aizietu aaraa laukaa patuseet un hokeju paluureet!
, 2010-01-02 00:33, pirms 16 gadiem
uldiso rakstīja: klau, a kaads gadiijumaa nezin, kaapeec jeņķi nespeelee wairaak tos Ziemas Klasikas mačus? tikai vienu...bljin, labi es saprotu, ka tikai vienu pa sezonu taadu atklaataa stadiona speeli speelee, lai buutu lielaaka azhiotaazha utp marketing fi$$$king, bet no otras puses - atnaak tachu tik daudz skatiitaaju, ka es Batmena kungam, iespeejams ar Artūra palidzibu, vareetu ieteikt uzlikt par pienaakumu katrai NHL komandai, ja vien laika apstaaklji ljauj, izspeeleet saakumaa vismaz vienu sezonas speeli maajaas pie atklaataam tribiineem...zin cik tad daudz babkas jeņķi sapelniitu...
Cik zinu (baumu līmenī) tad NHL plānos ir tuvākajos gados nospēlēt vismaz 2 Winter Classic spēles sezonā - vienu ASV, otru Kanādā! Vai tā būs arī realitātē? Redzēsim...
, 2010-01-02 00:34, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ko Tomass ir izvilcis izšķirošajās spēlēs?
Variākas ripas no saviem vārtiem, kas dod zaudējumus konferences 1/4 un 1/2 finālā?

Jā, viņš ir labs vārtsargs, taču neko nav izcīnījis ar komandu... tāpat kā "Sharks"... itkā jau neslikta komanda, bet PO nevar sevi pierādīt. Par to jau arī runa.
Ok, tad es pieņemu, tev bija netipiska drukas kļūda iepriekšējā postā, jo tu Longo nosauci par spēļu vilcēju..

Žigērs, Vords ir darijuši to pašu ko Brodērs. Neviens neapstrīd ka Brodērs ir labākais karjeras ziņā. Bet vienā OS spēlē par viņu labāki varbūt arī citi Top vārtsargi.
, 2010-01-02 00:38, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ok, tad es pieņemu, tev bija netipiska drukas kļūda iepriekšējā postā, jo tu Longo nosauci par spēļu vilcēju..

Žigērs, Vords ir darijuši to pašu ko Brodērs. Neviens neapstrīd ka Brodērs ir labākais karjeras ziņā. Bet vienā OS spēlē par viņu labāki varbūt arī citi Top vārtsargi.
Luongo gadījums ir citāds... bija sezonas, kad komandu varēja mierīgi pārdēvēt viņa vārdā - Vankūveras "Luongos".
Tomasam tā nebūt nav un nekad nav bijis (kopš viņš ir kļuvis par NHL 1. numuru).

Neviens neapstrīd arī to, ka OS būs citi lieliski vārtsargi, taču arī starp šiem lieliskajiem vārtsargiem ir atšķirības (mazāk pamanāmas, protams) un Brodērs sevi ir pierādījis kā TOP vārtsargu katrā sezonā un vienu no visu laiku labākajiem visā hokeja vēsturē (lai vai kā no tā norobežojas, tas neizdosies, jo te var likt vienādības zīmi ar pieredzi, stabilitāti utt.)
, 2010-01-02 00:39, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Cik zinu (baumu līmenī) tad NHL plānos ir tuvākajos gados nospēlēt vismaz 2 Winter Classic spēles sezonā - vienu ASV, otru Kanādā! Vai tā būs arī realitātē? Redzēsim...
o, nu redz! tomeer jenķi, kau ko jau fi$$$ko uz to pusi...USA jau patiik lieliities, ka vini vienmeer progresaa ir tie vado$$$ie, bet nu taads progress, ka no 1as speeles pa sezonu paaries uz weselaam 2aam turklaat katrai NHL valstij pa 1si, wot nu tas gan i progress! bet neko - ideja jau laba, lai tik kultiwee liidz kameer tie$$$aam katrai NHL komandai ja vien apstaaklji ir labveeliigi, tad sawlaiciigi jaaieplaano vismaz viena speele sezonaa aaraa atklaataa stadionaa!
, 2010-01-02 00:43, pirms 16 gadiem
uldiso rakstīja: nu bet weciit, katraa vietaa (un NHL taadu ir vairaak kaa 25 kaa minimums) dziiwo cilveeki kas labpraat aizietu aaraa laukaa patuseet un hokeju paluureet!
Rīkojot n-tās spēles (praktiski divu trīs mēnešu laikā) šī pasākuma jēga samazinās un hokejs tāpat nav populārākais sporta veids uz kurieni iet.. pie tam tieši tajā pat laikā, kad notiek NFL spēles... .

Un pat ja tā, lai sagatavotu šādu spēli vajag ieguldīt pārāk daudz laika un naudas, lai tās varētu rīkot tā - ā, davai, taisam spēli ārā... .
, 2010-01-02 01:09, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Rīkojot n-tās spēles (praktiski divu trīs mēnešu laikā) šī pasākuma jēga samazinās un hokejs tāpat nav populārākais sporta veids uz kurieni iet.. pie tam tieši tajā pat laikā, kad notiek NFL spēles... .

Un pat ja tā, lai sagatavotu šādu spēli vajag ieguldīt pārāk daudz laika un naudas, lai tās varētu rīkot tā - ā, davai, taisam spēli ārā... .
Cik zinu ta neiet runa par n-tajām spēlēm, bet par 2 WC spēlēm sezonā.....
, 2010-01-02 03:08, pirms 16 gadiem
rapidfire rakstīja: sakat ko gribat, bet Oskaram spēles stils ir ļoti līdzīgs kā Prongeram vai tam pašam Charam.
ja izturēs, tiešām būs labs stay at home defender
tu cirvi vispār saporti ko tagad pateici? Pronger un chara jau nu nav tie labakie paraugi stay at home. tu vispar hokeja orentejies mudak? stay at home i tadi ka Skrastins kuri vairakuma nespele un kuri mazakuma kapa vai vienados sastavos. Prongers un Chara kapa vairakuma un ari aktivi ganas pa pretinieku vartu prieksu ta ka vini jau nu toc nav stay at home aizsargu labakais piemers. cirvi tu tads.
, 2010-01-02 03:10, pirms 16 gadiem
un vispar protams labi jau butu ja Batulis kapatu flyers visu laiku, bet ja paskatamies reali tad vins tuvakaja laika varetu klut par lieko, jo kad Parents bus atpakal, mala sedisies Syvret vai Bartulis, un ja paskatamies status tad Syrvet ir parliecinosakas, pedejais divas speles chalim 1+1 un koefs +4 zajebis, a kas ir Bartulim? Ne ka nav...
, 2010-01-02 03:24, pirms 16 gadiem
Klodee Giro ... smiekliigi
, 2010-01-02 09:03, pirms 16 gadiem
Cienīgā spēlē, cienījams spēles laiks...
, 2010-01-02 09:33, pirms 16 gadiem
eernijs rakstīja: Kas tā bija par dziesmu, ko izpildīja pirms spēles, pirms himnām?
Dropkick Murphys - Im Shipping Up To Boston
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-01-02 14:41, pirms 16 gadiem
Ontario rakstīja: tu cirvi vispār saporti ko tagad pateici? Pronger un chara jau nu nav tie labakie paraugi stay at home. tu vispar hokeja orentejies mudak? stay at home i tadi ka Skrastins kuri vairakuma nespele un kuri mazakuma kapa vai vienados sastavos. Prongers un Chara kapa vairakuma un ari aktivi ganas pa pretinieku vartu prieksu ta ka vini jau nu toc nav stay at home aizsargu labakais piemers. cirvi tu tads.
var jau arī normālā tonī paskaidrot ja esi tāds hokeja lietpratējs
, 2010-01-02 15:18, pirms 16 gadiem
Cik skatītāju bija šajā spēlē?
, 2010-01-02 15:47, pirms 16 gadiem
Liquid rakstīja: Dropkick Murphys - Im Shipping Up To Boston
Paldies
, 2010-01-02 16:10, pirms 16 gadiem
Tieši trapiju uz ESPN kad speli radija. Tiri ta neko. Tik stulbi ka tribiines baigi taalu no pasha laukuma.
, 2010-01-02 20:58, pirms 16 gadiem
jee Bruins uzvareeja! redzeeju to speeli! paredzu ka Bostona tiks playoffos un mo6 dabuus stenlija kausu! shogad labs sastaavs!