Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:845, Did:0, useCase: 3

Jeļisejevam divi vārti, HK "Rīga" pieveic MVD

Andrejs Siliņš

Jeļisejevam divi vārti, HK "Rīga" pieveic MVD
Nikolajs Jeļisejevs (pa kreisi)
Foto: HK Rīga

Dramatiskās spēles beigās HK "Rīga" vienība pirmdien savā laukumā ar rezultātu 3:1 apspēlēja MVD vienību, izcīnot desmito uzvaru pamatlaikā un 16. kopumā Krievijas Jaunatnes Hokeja līgas (MHL) regulārajā sezonā.

Rīdzinieki pirmajā trešdaļā bieži spēlēja vairākumos, bet vārtus izdevās gūt, spēlējot vienādos sastāvos. Rīgai bija teicama iespēja atklāt rezultātu, kad tiesnesis nozīmēja bullīti uz viesu vārtiem, taču Dāvja Straupes metiens nebija precīzs. Mirkli vēlāk gan rezultāts tika atklāts - 13. minūtē to paveica Rustams Begovs. Tikai minūte bija nepieciešama, lai pārsvaru dubultotu. Nikolajs Jeļisejevs pēc Mika Lipsberga un Jura Upīša piespēlēm panāca 2:0.

Pēc pārliecinošas pirmās spēles trešdaļas uz otro rīdzinieki iznāca, nedaudz nometuši apgriezienus. Spēles gaita izlīdzinājās, un vārtus gūt izdevās arī viesiem. Līdzīgi kā pirmajā trešdaļā, arī pēdējā rīdziniekiem bija daudz iespēju spēlēt vairākumā, taču maskavieši turējās godam un vārtus neielaida.

Pēdējā minūtē viesi nomainīja vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju, bet Latvijas galvaspilsētas komanda ne tikai noturējās, neielaižot vārtus, bet guva tos paši. Mača izskaņā mūsējie izgāja trijatā pret tukšajiem vārtiem, un Jeļisejevs pielika punktu uzvarai - 3:1.

Rīt abas komandas tiksies atkārtoti.

MHL regulārā sezona 2012/2013

HK Rīga - HK MVD 3:1 (2:0, 0:1, 1:0)
Vārti: 12:47 Begovs (Škuratovs, Bukarts) 1:0, 1:49 Jeļisejevs (Lipsbergs, Upītis) 2:), 36:34 Piļipenko (Igumnovs) 2:1, 59:41 Jeļisejevs (Upītis) 3:1.
Soda minūtes: 8:10
Vārtsargi: Gudļevskis - Bočarovs

  +3 [+] [-]

, 2012-11-19 19:37, pirms 12 gadiem
Jā, Jeļisejevs laiž... Būs interesanti pavērot uz U20 čempi viņu salīdzinājumā ar bijušajiem maiņasbiedriem Jevpalovu un Lipsbergu (Lipsbergs ar pēdējā laikā nevāji griež, 6. starp rookijiem WHL rezultativitātē). Un dāņiem izskatās būs kārtējais 1st rounders Bjorkstranda izskatās, čalis ir nezvērs.... Fascinē tās valsts spējas izaudzināt ik pa pāris gadiem reālu nākotnes NHL kadru, varbūt vidējais dāņu hoķis joprojām ir sliktāks kā mums, bet ja katru gadu iet pa 1st rounderim, tad par gadiem jau var novākt tādu blici....

  +2 [+] [-]

, 2012-11-19 19:42, pirms 12 gadiem
Varbūt džeku jau šosezon varētu uz kadu spēli arī lielajā dinamo iespēlēt piemēram tā paša biezā vietā, jo izskatās ,ka šim džekam ir iekšā, progres acīm redzams.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-19 19:45, pirms 12 gadiem
prieks, ka šodien hallē bija vairāk cilvēku un atbalsts bija daudz labāks. jaunie fanu atbalstu ir pelnījuši daudz vairāk kā lielā komanda.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-19 19:45, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Jā, Jeļisejevs laiž... Būs interesanti pavērot uz U20 čempi viņu salīdzinājumā ar bijušajiem maiņasbiedriem Jevpalovu un Lipsbergu (Lipsbergs ar pēdējā laikā nevāji griež, 6. starp rookijiem WHL rezultativitātē). Un dāņiem izskatās būs kārtējais 1st rounders Bjorkstranda izskatās, čalis ir nezvērs.... Fascinē tās valsts spējas izaudzināt ik pa pāris gadiem reālu nākotnes NHL kadru, varbūt vidējais dāņu hoķis joprojām ir sliktāks kā mums, bet ja katru gadu iet pa 1st rounderim, tad par gadiem jau var novākt tādu blici....
Tāpēc ,ka vietēja līga ir kaut cik normāla un jaunajiem čaļiem arī dod spēlēt, nevis iesēdina 4 maiņā, kur tu reāli arī neko nevari parādīt un diez vai jaunā progresam spēlēšana 4 maiņā pieaugušo komandā kaut ko var dod izaugsmē.
Viens no iemesliem kāpēc dāņiem pēdējo gados ir tik labi prospekti.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-19 19:48, pirms 12 gadiem
extremists rakstīja: Varbūt džeku jau šosezon varētu uz kadu spēli arī lielajā dinamo iespēlēt piemēram tā paša biezā vietā, jo izskatās ,ka šim džekam ir iekšā, progres acīm redzams.
vēl lielāks progress droš vien ir Begovam ar Siksni, bet zinot to, ka viņi nebija nekas pirms šos nesalika maiņā ar Bukartu....... Vai ir garantija, ka viņi katrā spēlē kaut ko izdarīs arī ar citiem partneriem?

  +6 [+] [-]

, 2012-11-19 20:00, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: vēl lielāks progress droš vien ir Begovam ar Siksni, bet zinot to, ka viņi nebija nekas pirms šos nesalika maiņā ar Bukartu....... Vai ir garantija, ka viņi katrā spēlē kaut ko izdarīs arī ar citiem partneriem?
Tad jau redzēs, bukartam arī akmenī nav ierakstīts, ka būs baigais stārs, viņam 'vel daudz jāstrādā, žēl ,ka viņš neizvēlās iet savu ceļu tai puss okeānam, ka nesanāk brackas pēdās iebraukt, kuram potenciāls bija liels, bet tā arī vairs nekas nesanāks, jo neticu ,ka vecākais bukarts kādreiz būs DR 1-2 maiņas kapātājs, viņa vilciens jau aizbrauca. mazajam jauzmanās...

     [+] [-]

, 2012-11-19 20:02, pirms 12 gadiem
extremists rakstīja: Tad jau redzēs, bukartam arī akmenī nav ierakstīts, ka būs baigais stārs, viņam 'vel daudz jāstrādā, žēl ,ka viņš neizvēlās iet savu ceļu tai puss okeānam.
Bukartam nākamais vēl itka nav viņa drafta gads, vēl gan jau, ka pastāv iespēja pēc šīs sezonas doties uz NA.

  +5 [+] [-]

, 2012-11-19 20:07, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Jā, Jeļisejevs laiž... Būs interesanti pavērot uz U20 čempi viņu salīdzinājumā ar bijušajiem maiņasbiedriem Jevpalovu un Lipsbergu (Lipsbergs ar pēdējā laikā nevāji griež, 6. starp rookijiem WHL rezultativitātē). Un dāņiem izskatās būs kārtējais 1st rounders Bjorkstranda izskatās, čalis ir nezvērs.... Fascinē tās valsts spējas izaudzināt ik pa pāris gadiem reālu nākotnes NHL kadru, varbūt vidējais dāņu hoķis joprojām ir sliktāks kā mums, bet ja katru gadu iet pa 1st rounderim, tad par gadiem jau var novākt tādu blici....
tikai sagadīšanās, nekas vairāk. Pirmās kārtas prospectu nevar izaudzināt, tur ir nepieciešams gana liels talants. Tā vienkārši sagadījies, ka dāņiem šādi talanti ik pa laikam parādās.
Mēs jau arī varam teikt, ka mums ir Girgensons, Bukarts, kurš pēc potenciāla ir pirmās kārtas prospects (kaut gan neizskatās, ka Rīga bija pareizā izvēle, citiem šajā komandā progress šogad šķiet ir lielāks), vēl tu zini, ka mums ir ļoti liels talants, kurš šobrīd ir līderis starp saviem vienaudžiem Zviedrijā.
tā ir laimes spēle, nekas vairāk. gaidi, kad iekritīs laimīgā loze un tavā valstī piedzims lielais talants.
Kas attiecas uz Bjorkstandu, tad nav zvanīts, ka viņš iekļūs pirmajā kārtā. Augumā mazs uzbrucējs ar vidēji punkts spēlē statistiku. Līdzīgi kā mūsu Karsumam, kuru paņēma 2 kārtas pašās beigās.
Šajiem mazajiem puikām tomēr jaizceļas ar kosmisku statistiku lai iekļūtu pirmajā kārtā. NHL no viņiem ir jēga tikai kā no metējiem un ja tu neesi izcils metējs starp junioriem, tad nekad pat pie ļoti smaga darba nekad tāds nebūsi arī NHL. Tāds Karsums tajā vecumā jau bija riktīgs kuilis.

  +2 [+] [-]

, 2012-11-19 20:11, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: tikai sagadīšanās, nekas vairāk. Pirmās kārtas prospectu nevar izaudzināt, tur ir nepieciešams gana liels talants. Tā vienkārši sagadījies, ka dāņiem šādi talanti ik pa laikam parādās.
Mēs jau arī varam teikt, ka mums ir Girgensons, Bukarts, kurš pēc potenciāla ir pirmās kārtas prospects (kaut gan neizskatās, ka Rīga bija pareizā izvēle, citiem šajā komandā progress šogad šķiet ir lielāks), vēl tu zini, ka mums ir ļoti liels talants, kurš šobrīd ir līderis starp saviem vienaudžiem Zviedrijā.
tā ir laimes spēle, nekas vairāk. gaidi, kad iekritīs laimīgā loze un tavā valstī piedzims lielais talants.
Kas attiecas uz Bjorkstandu, tad nav zvanīts, ka viņš iekļūs pirmajā kārtā. Augumā mazs uzbrucējs ar vidēji punkts spēlē statistiku. Līdzīgi kā mūsu Karsumam, kuru paņēma 2 kārtas pašās beigās.
Šajiem mazajiem puikām tomēr jaizceļas ar kosmisku statistiku lai iekļūtu pirmajā kārtā. NHL no viņiem ir jēga tikai kā no metējiem un ja tu neesi izcils metējs starp junioriem, tad nekad pat pie ļoti smaga darba nekad tāds nebūsi arī NHL. Tāds Karsums tajā vecumā jau bija riktīgs kuilis.
Ir, ir sagadīšanos, pēdējos 7 gados 7 dāņi draftēti un visi septiņi spēlē NHL tā ir tāda sagadīšanās, es tev piekrītu.

     [+] [-]

, 2012-11-19 20:16, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Ir, ir sagadīšanos, pēdējos 7 gados 7 dāņi draftēti un visi septiņi spēlē NHL tā ir tāda sagadīšanās, es tev piekrītu.
Ko tu dir**?
pēdējos 7 gados dāņiem draftēti 10 spēlētāji no kuriem tikai 3 spēlē NHL
Uz NHL ledus vispār savu kāju spēruši tikai 6 dāņi, kur tu septiņus izrāvi?
Un runa iet par tikai 1 kārtā draftētajiem

     [+] [-]

, 2012-11-19 20:17, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Ko tu dir**?
pēdējos 7 gados dāņiem draftēti 10 spēlētāji no kuriem tikai 3 spēlē NHL
Un runa iet par tikai 1 kārtā draftētajiem
Elite Prospects

6 es bik nokļūdījos

     [+] [-]

, 2012-11-19 20:19, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Elite Prospects

6 es bik nokļūdījos
Un cik no viņiem ir draftēti pēdējo 7 gadu laikā? Visi 6 kā tu saki?
Elite Prospects

     [+] [-]

, 2012-11-19 20:21, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Un cik no viņiem ir draftēti pēdējo 7 gadu laikā? Visi 6 kā tu saki?
http://www.eliteprospects.com/draft_by_nation.php?NationID=7
Jā, tie visi kas tur ir, tie arī spēlē, runa ir par draftēšanu vispār. Vēl jau 100% tu vari Jensenu pieskaitīt un Andersenu. Tie spēlēs NHL noteikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-19 20:29, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Jā, tie visi kas tur ir, tie arī spēlē, runa ir par draftēšanu vispār. Vēl jau 100% tu vari Jensenu pieskaitīt un Andersenu. Tie spēlēs NHL noteikti.
Kad viņi tur spēlēs tad arī runāsim.
Tavs uzdirsiens par to, ka pēdējo 7 gadu laikā esot nodraftēti 7 dāņi kuri visi spēlējot NHL bija vienkārši spilgts iznāciens, saklausījies Kreipānu, kurš šitās muļķības sludina pa lai un pa kreisi un tik dziedi līdz.
Varam apskaust dāņus par tiem 10 draftētajiem spēlētājiem 7 gadu laikā, taču tikai 3 no viņiem spēlē NHL.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-19 20:40, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Kad viņi tur spēlēs tad arī runāsim.
Tavs uzdirsiens par to, ka pēdējo 7 gadu laikā esot nodraftēti 7 dāņi kuri visi spēlējot NHL bija vienkārši spilgts iznāciens, saklausījies Kreipānu, kurš šitās muļķības sludina pa lai un pa kreisi un tik dziedi līdz.
Varam apskaust dāņus par tiem 10 draftētajiem spēlētājiem 7 gadu laikā, taču tikai 3 no viņiem spēlē NHL.
Tak tev iedeva listi, pērnajā sezonā 7 dāņi spēlēja NHL, kuri draftēti 2004.gadā vai agrāk, tu klausies ar ko tev saka?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-19 20:57, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Tak tev iedeva listi, pērnajā sezonā 7 dāņi spēlēja NHL, kuri draftēti 2004.gadā vai agrāk, tu klausies ar ko tev saka?
citēju tevi Ir, ir sagadīšanos, pēdējos 7 gados 7 dāņi draftēti un visi septiņi spēlē NHL tā ir tāda sagadīšanās, es tev piekrītu.

7 gadi - 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012.
Ok, šobrīd ir NHL lokauts, tāpēc var jau būt, ka šosezon Andersens būtu kļuvis par vēlvienu dāni NHL, bet jebkurā gadījumā tie nav septiņi spēlētāji.

Un tieši tā, 2004 vai agrāk, tie jau ir astoņi gadi un tā tālāk.
Labi, nav jēgas strīdēties par sīkumiem. Mana doma bija par to, ka tas, ka Dānijai, Latvijai vai jebkurai citai valstij izaug 1 kārtas prospects ir ne tik daudz darba rezultāts kā dabas labvēlība dodot spēlētājam lielu talantu. 1 kārta ir tīrradņi un ne ar kādu smago darbu tur nevar iekļūt (kaut gan arī darba spējas ir talants).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-19 22:08, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: (kaut gan neizskatās, ka Rīga bija pareizā izvēle, citiem šajā komandā progress šogad šķiet ir lielāks)
Uz CHL aizbraukt vēl viņš var paspēt un, ja viņš to arī izdarīs, tad domāju tur nepazudīs. Bet tik pat labi var mēģināt Ģinamai izaugt par labu spēlētāju.

Tas pats Egle arī ir liela enigma. No vienas puses viņš it kā ir EJHL, no otras šobrīd tā faktiski ir tikai līmeni zemāk par USHL un NAHL es augstāk nevērtēju īpaši... un viņš spēlē sūdīgā komē, kur viņam nav daudz vietas, kur izpausties. Ja viņš tiek USHL nākamgad, tad mēs vēl varēsim paskatīties kā viņam tur ies.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-20 13:30, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Uz CHL aizbraukt vēl viņš var paspēt un, ja viņš to arī izdarīs, tad domāju tur nepazudīs. Bet tik pat labi var mēģināt Ģinamai izaugt par labu spēlētāju.

Tas pats Egle arī ir liela enigma. No vienas puses viņš it kā ir EJHL, no otras šobrīd tā faktiski ir tikai līmeni zemāk par USHL un NAHL es augstāk nevērtēju īpaši... un viņš spēlē sūdīgā komē, kur viņam nav daudz vietas, kur izpausties. Ja viņš tiek USHL nākamgad, tad mēs vēl varēsim paskatīties kā viņam tur ies.
nevis sudiga bet supersudiga komanda.. un pie ta visa vins ir rezultivakais komanda.