Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:845, Did:0, useCase: 3
Autors: playthegame

''Liepājas Metalurgs'' iesniedz oficiālu lūgumu tikt uzņemtiem MHL

Sporta kluba ''Liepājas Metalurgs'' vadība iesniegusi Krievijas Jaunatnes Hokeja līgas (MHL) vadībai oficiālu lūgumu tikt uzņemtiem līgā.

Galīgo lēmumu par Liepājas hokeja kluba jaunatnes komandas uzņemšanu līgas kopējā sapulcē pieņems pēc kluba infrastruktūras un atbilstības līgas reglamentam pārbaudes.

Pagājušajā sezonā "Metalurga" pieaugušo komanda spēlēja Baltkrievijas atklātajā čempionātā, otrā komanda piedalījās Latvijas čempionāta virslīgā, bet U-18 komanda trenera Aleksandra Cicurska vadībā izcīnīja drošu uzvaru gan Latvijā, gan arī Baltkrievijā.

"Tas, ka U-18 un U-14 komandas izcīnīja pašas augstākās vietas čempionātos ir veiksmīgas komplektācijas rezultāts, komandās spēlē arī jaunie hokejisti no citām pilsētām, kuri dzīvo "metalurgu" internātā, un acīmredzot, tas ir devis savu rezultātu. Sezonu komandas ir aizvadījušas normāli, varētu teikt – līmenis augstāks par vidējo. Baltkrievijas čempionātā trenera Aleksandra Cicurska komanda uzvarēja ar lielu atrāvienu gan punktu ziņā, gan spēles kvalitātes ziņā. Tagad jau jālūkojas uz jauno sezonu un jādomā par to," aizvadīto sezonu komentēja "Liepājas metalurgs" bērnu un jaunatnes hokeja centra vadītājs Jevgēņijs Banovs.

Izmantotie resursi:
Хоккей на AllHockey.Ru - новости и статистика...
Liepājas Metalurgs - Sporta klubs


, 2012-06-02 10:35, pirms 13 gadiem
Izskatas, ka bus 1 komanda MHL A un 3 komandas MHL B. Nav slikti Latvijas hokejam. Ja vien protams sie tris klubi paraleli MHL B turpina spelet ari LAC.
Slēpts komentārs: 120 kg varcargs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-02 10:44, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Izskatas, ka bus 1 komanda MHL A un 3 komandas MHL B. Nav slikti Latvijas hokejam. Ja vien protams sie tris klubi paraleli MHL B turpina spelet ari LAC.
...apsveicami,varbūt šoreiz Latvijas hokejam izdosies izrauties no Tambelmauša un Ciprusāna kultivētās pundurzaķu hokeja skolas
, 2012-06-02 10:44, pirms 13 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Tas ir šausmīgi.
Šausmīgi.
Kā liepājnieki pārdzīvos šādu pārdošanos, es nevaru saprast.

Daži no liepājniekiem, es domāju.
Un ,kas tur labs ,ja visi jaunieši centralizēti spēlē krievijā,tie kuri netiek sbornajās var mest nūju kaktā,jo Latvijas jaunatnes līga ir izpostīta.
, 2012-06-02 10:48, pirms 13 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Tas ir šausmīgi.
Šausmīgi.
Kā liepājnieki pārdzīvos šādu pārdošanos, es nevaru saprast.

Daži no liepājniekiem, es domāju.
Es esmu liepajnieks un par LM spelesanu MHL tikai priecatos
, 2012-06-02 10:50, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Un ,kas tur labs ,ja visi jaunieši centralizēti spēlē krievijā,tie kuri netiek sbornajās var mest nūju kaktā,jo Latvijas jaunatnes līga ir izpostīta.
Un bija labak tad, kad MHL nespeleja neviena komanda? tad jauniesiem no Latvijas bija biagas iespejas izsisties?
tiesi sobrid jaunajiem ir lielakas iespejas augt. Ja LM tiks uznemti un Prizmu neizlidinas, tad mums bus 4 komandas MHL, tie ir kadi 100 speletaji no Latvijas, kas regulari spele augsta limeni. pluss vel tie, kas spele arzemes.
, 2012-06-02 10:54, pirms 13 gadiem
A diez Ivars nabags to zin? Arī viņu meču bāleliņi jau sāk līst pie krieviem.... vai tas tagad būs ok?
, 2012-06-02 10:58, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Izskatas, ka bus 1 komanda MHL A un 3 komandas MHL B. Nav slikti Latvijas hokejam. Ja vien protams sie tris klubi paraleli MHL B turpina spelet ari LAC.
Beidz fantazēt! Trīs komandas MHL B grupā toč nebūs (krievi visdrīzākais tādu lietu vienkārši neļaus)! Pa vienai katrā divīzijā gan varētu ielaist, ja uzskatīs, ka meči atbilst līgas(u) līmenim arī infralstruktūras un budžeta ziņā.... tie jums vairs nebūs pārbraucieni uz Baltkrieviju.... MHL ģeogrāfija ir krietni plašāka....
, 2012-06-02 11:05, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Un bija labak tad, kad MHL nespeleja neviena komanda? tad jauniesiem no Latvijas bija biagas iespejas izsisties?
tiesi sobrid jaunajiem ir lielakas iespejas augt. Ja LM tiks uznemti un Prizmu neizlidinas, tad mums bus 4 komandas MHL, tie ir kadi 100 speletaji no Latvijas, kas regulari spele augsta limeni. pluss vel tie, kas spele arzemes.
taisni tā,jo sasniedzot 18 gadu vecumu pie iepriekšējās kārtības lielākā daļa jau spēlētu amatieru līgā
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2012-06-02 11:09, pirms 13 gadiem
kas tad tagad notiks ar to čali ko nodraftēja rd?lai aizietu no lm ir jālauž līgums un jāsamaksā atkāpšanās nauda.ja lm netiks uzņemta mhl tad čalis var palikt lm
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-02 11:45, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu varētu vismaz ar reāliem faktiem norādīt, ka MHL-B grupā ir augsts līmenis.
Man klusas aizdomas, ka Tu raksti par lietām, kuras tā nemaz īsti nepārzini.
ta pate prizma, kas vienmer Latvija konkure ar LM un HK Riga jauniesiem, MHL B grupa palika skiet pirmspedejie. Ari Riga, kas vienmer Latvija nemis vainu zeltu vai sudrabu, MHL B izkrita pirmaja play off karta.
Limenis protams nav tads ka MHL A , tacu limenis tur ir labs viennozimigi.
Turklat tas, ka LM velas tur spelet nenozime, ka LM partrauks spelet LAC. visticamak tie pasi puikas speles abas sajas ligas
, 2012-06-02 11:47, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Beidz fantazēt! Trīs komandas MHL B grupā toč nebūs (krievi visdrīzākais tādu lietu vienkārši neļaus)! Pa vienai katrā divīzijā gan varētu ielaist, ja uzskatīs, ka meči atbilst līgas(u) līmenim arī infralstruktūras un budžeta ziņā.... tie jums vairs nebūs pārbraucieni uz Baltkrieviju.... MHL ģeogrāfija ir krietni plašāka....
neredzu nevienu iemeslu kapec gan nevaretu spelet tris komandas no Latvijas. Ja, tas ir daudz, bet kamer visas sis tris komandas atbilst MHL nolikumam, tikmer nav pamata domat, ka LM neuznems, vai ka kadu metis ara.
, 2012-06-02 11:47, pirms 13 gadiem
Lieliska ziņa, bet kapēc MHL-B ? Pēc Ivara teiktā, Liepāja taču ir Latvijas hokeja šūpulis...
, 2012-06-02 11:49, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Lieliska ziņa, bet kapēc MHL-B ? Pēc Ivara teiktā, Liepāja taču ir Latvijas hokeja šūpulis...
Un tāds vienmēr ir bijis!
, 2012-06-02 11:50, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas tikai norāda uz to, ka LV vietējais jauniešu čempionāts tiek nemitīgi sačakarēts.
Es dažu vietā tā nemaz nepriecātos par to mūsējo spēlēšanu zem krievu karoga, jo izņemot lieku naudas izmešanu neko citu šeit nesaskatu.
Es jau arī priecātos par labu un spēcīgu pašmāju jauniešu čempi, bet gan jau, ka pats zini, kas te darās vietējā jauniešu čempī, kur ir faktiski tikai divi klubi (jeb pilsētas), kas arī pārsvarā tos visus pārējos tur saliek un ne ar tiem mazākajiem rezultātiem..... tapēc vismaz man arī nav brīnums, ka pat tie belaru "ūdeņi" jau arī Taviem mečiem ir kļuvuši pa sekliem....
, 2012-06-02 11:52, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: neredzu nevienu iemeslu kapec gan nevaretu spelet tris komandas no Latvijas. Ja, tas ir daudz, bet kamer visas sis tris komandas atbilst MHL nolikumam, tikmer nav pamata domat, ka LM neuznems, vai ka kadu metis ara.
Ja Tu domā kopumā trīs klubus no Latvijas tad ok, un sorry būšu pārpratis...
, 2012-06-02 11:52, pirms 13 gadiem
Ziņas no Liepājas ir tādas, ka krievi karsti gribot LM tai MHL. Iesniegšanas termiņš jau beidzies, LM vēl kasījās, nevarēja saprast, bet krievi pateikuši, ka ir ar mieru gaidīt pāri termiņam kaut pāris nedēļu...
, 2012-06-02 11:55, pirms 13 gadiem
Laba ziņa!!! Pēc gada LM būs MHL-A!!!
, 2012-06-02 11:57, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas tikai norāda uz to, ka LV vietējais jauniešu čempionāts tiek nemitīgi sačakarēts.
Es dažu vietā tā nemaz nepriecātos par to mūsējo spēlēšanu zem krievu karoga, jo izņemot lieku naudas izmešanu neko citu šeit nesaskatu.
Nu jau tu sac liet udeni, tikai principa pec kops kura laika tad tu ta aizstavi Latvijas jauniesu cempionatus?
Ja nezinaji, tad Latvija jau sen vairs nav tada lieta ka u20 cempionata. Ir tikai u18 liga. Lai ieklutu MHL visbiezak tomer ir jabut vecakam par 17 gadiem, tadejadi speletajs jau vairs neatbilst Latvijas jauniesu ligas parametriem un vina spelesana MHL nekada veida negrauj Latvijas jaunatnes hokeju. Un pat ja kads spej ieklut MHL 17 gadu vecuma, tad vini ir pietiekosi talantigi un attistijusies lai Latvijas u18 cempionata viniem vairs nebutu ko darit. Nespeletu vini MHL, speletu kautkur Zviedrija, ZA vai kautkur citur pasaule.
Slēpts komentārs: LAIKS
, 2012-06-02 11:59, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Lieliska ziņa, bet kapēc MHL-B ? Pēc Ivara teiktā, Liepāja taču ir Latvijas hokeja šūpulis...
Un vaitad ta nav? nebutu Liepaja izveidota hokeja komanda, iespejams sobrid hokejs ka tads Latvija vispar vairs nebutu.
, 2012-06-02 12:00, pirms 13 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Un tāds vienmēr ir bijis!
Nesmīdini nu! Pirms jums tur uzcēla to "masu slidotavu" aka tagadējo tirliņhalli jums hoķis vairāk ar puiku dīķa izklaidēm asociējās! Jums nebija neviena(!) kaut cik nopietna hokejista! Ja nu kas vēl varētu pretendēt uz mazpilsētu hokeja šūpuļa statusu, kas tiešām ir jau devis arī kādu labumu LV hoķim kopumā, tad tie ir Talsi!
, 2012-06-02 12:00, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Un vaitad ta nav? nebutu Liepaja izveidots pirma profesionala hokeja komanda pec neatkaribas atjaunosanas, iespejams sobrid hokejs Latvija vispar vairs nebutu.
LM ieguldījumu Latvijas hokejā neapšaubu, tikai brīnos, ka viņi nevar savākt komandu un resursus MHL-A.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2012-06-02 12:01, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Nesmīdini nu! Pirms jums tur uzcēla to "masu slidotavu" aka tagadējo tirliņhalli jums hoķis vairāk ar puiku dīķa izklaidēm asociējās! Jums nebija neviena(!) kaut cik nopietna hokejista! Ja nu kas vēl varētu pretendēt uz mazpilsētu hokeja šūpuļa statusu, kas tiešām ir jau devis arī kādu labumu LV hoķim kopumā, tad tie ir Talsi!
Labrīt.
Vai ir zināms, kas ir ironija?

(toties halles uzcelšana bija patiešām laba lieta un noteikti nāca par labu Latvijas hoķim - to neviens neiebilst.)
, 2012-06-02 12:05, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: LM ieguldījumu Latvijas hokejā neapšaubu, tikai brīnos, ka viņi nevar savākt komandu un resursus MHL-A.
MHL A nevar tie vienkarsi ieklut piesakoties. Lai ieklutu MHL A ir jauzvar MHL B divizija
, 2012-06-02 12:05, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kas tajā MHL-A komandā no LM spēlēs??
Un kas šo komandu uzturēs?
Vai tad LM trūkst speletāju? Tā jau nav ne mana problēma ne tava, kas viņus uzturēs!!! To pašu Kuzmenkovu izčakarēja HK Rīga. LM ir labi 93 un 94 un vēl viens otrs 92. Vēl taču ir labi 95 un 96.
, 2012-06-02 12:08, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: MHL A nevar tie vienkarsi ieklut piesakoties. Lai ieklutu MHL A ir jauzvar MHL B divizija
Skaidrs, nezināju. Divas komandas MHL-A būtu ideāli LV hokeja attīstībai. Fanošu par LM šosezon.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-02 12:11, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Nesmīdini nu! Pirms jums tur uzcēla to "masu slidotavu" aka tagadējo tirliņhalli jums hoķis vairāk ar puiku dīķa izklaidēm asociējās! Jums nebija neviena(!) kaut cik nopietna hokejista! Ja nu kas vēl varētu pretendēt uz mazpilsētu hokeja šūpuļa statusu, kas tiešām ir jau devis arī kādu labumu LV hoķim kopumā, tad tie ir Talsi!
LM tolaik bija vieniga profesionala hokeja komanda Latvija
Cik ilgi hokejs Latvija elpotu ja nebutu nevienas profesionalas komandas?
, 2012-06-02 12:12, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Un vaitad ta nav? nebutu Liepaja izveidota hokeja komanda, iespejams sobrid hokejs ka tads Latvija vispar vairs nebutu.
Ne nu nebūtu nekā! Beidz murgot! Rīgā visu laiku ir bija (un ceru arī būs) hoķis un pietiekami augstā līmenī! Pats visus 90. beigās/ 00. gadu sākumā biju aktīvs AEHL apmeklētājs! Ok, ja nebija vairs Pārdaugavas, tad izveidojās Juniors, kas paņēma 2. AEHL čempi! Papluka Juniors (aizgāja uz Liepāju) tika izveidots R 2000 - pieckārtējais Latvijas čempis, KK un BAČ medaļnieks! Tās it tikai jūsu iluzijas, ka bez LM Latvijas hoķis būtu pajucis... ne nu būtu ne kā! Es piem. vispār nepamaniju ap to gadsimtu miju, ka Rīgā hoķis būtu dikti pajucis.... beidzās Rīgā viena hokeja kluba ēra sākās nākamā - R 2000 ēra!
, 2012-06-02 12:15, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: ta pate prizma, kas vienmer Latvija konkure ar LM un HK Riga jauniesiem, MHL B grupa palika skiet pirmspedejie. Ari Riga, kas vienmer Latvija nemis vainu zeltu vai sudrabu, MHL B izkrita pirmaja play off karta.
Limenis protams nav tads ka MHL A , tacu limenis tur ir labs viennozimigi.
Turklat tas, ka LM velas tur spelet nenozime, ka LM partrauks spelet LAC. visticamak tie pasi puikas speles abas sajas ligas
Tas ka spēlēs tiešām ir reāls fakts. Tikko ieguvu tam reālu apstiprinājumu.
Kaut gan LHF lika visādus šķērsļus šai spēlēšanai MHL, tomēr Zaharjins&Co ir panākuši savu. Kārtējo reizi apliecinot, ka 15 gadu laikā šim klubam joprojām nav skaidri definēti mērķi ko un kā grib sasniegt. No viena grāvja otrā.
, 2012-06-02 12:17, pirms 13 gadiem
latvijas hokejam būs liela nākotne, kad:
1) mhl top divīzijā būs 4 klusbi,
2) VHL krievijā būs 2i klubi;
3) KHL būs 2i klubi.

tad mums nekad vairs nebūs problēmu savākt vienu normālu izlasi, un nebūs tur jāvelk aiz ausīm no sīkie. bet minimāli pietiktu arī ar 2i mhl a, un pa vienam vhl/khl, tā kā pagaidām mums ir par maz nedaudz
, 2012-06-02 12:18, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: LM ieguldījumu Latvijas hokejā neapšaubu, tikai brīnos, ka viņi nevar savākt komandu un resursus MHL-A.
No kurienes, ja par Rīga to nespēj izdarīt patstāvīgi?
, 2012-06-02 12:18, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: LM tolaik bija vieniga profesionala hokeja komanda Latvija
Cik ilgi hokejs Latvija elpotu ja nebutu nevienas profesionalas komandas?
Latvijas čempis bija vislaik un pa 2-3 komandām no Rīgas!
, 2012-06-02 12:18, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ka spēlēs tiešām ir reāls fakts. Tikko ieguvu tam reālu apstiprinājumu.
Kaut gan LHF lika visādus šķērsļus šai spēlēšanai MHL, tomēr Zaharjins&Co ir panākuši savu. Kārtējo reizi apliecinot, ka 15 gadu laikā šim klubam joprojām nav skaidri definēti mērķi ko un kā grib sasniegt. No viena grāvja otrā.
Bet LM ir kādas labākas alternatīvas?Sisties par BAČ lejasgalu bez perspektīvām uz ko labāku?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-02 12:20, pirms 13 gadiem
Tad kā tagad būs LM uzņemšanas gadījumā? Uz MHL tiks pārcelta kāda no esošajām Metalurga komandām vai veidota pilnīgi jauna? Īsti neizprotu šo situāciju
, 2012-06-02 12:21, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Es jau arī priecātos par labu un spēcīgu pašmāju jauniešu čempi, bet gan jau, ka pats zini, kas te darās vietējā jauniešu čempī, kur ir faktiski tikai divi klubi (jeb pilsētas), kas arī pārsvarā tos visus pārējos tur saliek un ne ar tiem mazākajiem rezultātiem..... tapēc vismaz man arī nav brīnums, ka pat tie belaru "ūdeņi" jau arī Taviem mečiem ir kļuvuši pa sekliem....
Spēlēšana MHL B nu nekādi neietekmēs nekādus Latvijas U18 čempjus vai ko tādu, jo MHL B līmeni no 95tajiem pavilks Liepājā pirmā maiņa Golovkovs ar partneriem + 2 aizsargi..... LAČ gan tas var ietekmēt, jo ja MHL B pieaug dalībnieku skaits, tad arī spēļu skaits pieaug un LAČ spēlēt vairs varētu nebūt laika.... jau šogad radās problēmas Junioram ar LAČ un mhl PLAY-OFF saskaņošanu
, 2012-06-02 12:22, pirms 13 gadiem
heh rakstīja: latvijas hokejam būs liela nākotne, kad:
1) mhl top divīzijā būs 4 klusbi,
2) VHL krievijā būs 2i klubi;
3) KHL būs 2i klubi.

tad mums nekad vairs nebūs problēmu savākt vienu normālu izlasi, un nebūs tur jāvelk aiz ausīm no sīkie. bet minimāli pietiktu arī ar 2i mhl a, un pa vienam vhl/khl, tā kā pagaidām mums ir par maz nedaudz
Ir tikai tāds sīkumi kā:
1.Krieviem dziļi po kas notiek LV hokejā, un viņi nekādu latviešu klubu ekspansiju savās līgās nepieļaus;
2.Pašiem latviešiem tam visam naudas nav;
3. Vismaz pagaidām nav ne mazāko pierādījumu tam, ka mūsu klubu spēlēšana zem Krievijas karoga ir devusi jebkādu mazāku kopējo hokeja līmeņa celšanos mūsu hokeja saimniecībā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-02 12:22, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Spēlēšana MHL B nu nekādi neietekmēs nekādus Latvijas U18 čempjus vai ko tādu, jo MHL B līmeni no 95tajiem pavilks Liepājā pirmā maiņa Golovkovs ar partneriem + 2 aizsargi..... LAČ gan tas var ietekmēt, jo ja MHL B pieaug dalībnieku skaits, tad arī spēļu skaits pieaug un LAČ spēlēt vairs varētu nebūt laika.... jau šogad radās problēmas Junioram ar LAČ un mhl PLAY-OFF saskaņošanu
LAČ vairs nekas nevar ietekmēt... miris čempionāts ir miris
, 2012-06-02 12:24, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: Liepājas krievi taču var izdiedelēt naudu no krievijas krieviem, tā lai ne tikai metālmurgs2 spēlētu mhl a, bet arī lielais metālmurgs spēlētu vhl!
Vai nepietiek ar RD, kas sēž uz Kremļa adatas?
, 2012-06-02 12:26, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas tikai norāda uz to, ka LV vietējais jauniešu čempionāts tiek nemitīgi sačakarēts.
Es dažu vietā tā nemaz nepriecātos par to mūsējo spēlēšanu zem krievu karoga, jo izņemot lieku naudas izmešanu neko citu šeit nesaskatu.
Kas tur labs tajā LV jauniešu čempī? Atceries ko Dārziņš teica par savām jauniešu vecuma spēlēm nu kāda tur spēlēšana aizsardzība!!! Un tad brīnās, mūsējie izaugot pamet hokeju, spēlē Francijas hvz kādās līgās. Ko tad lai viņi citu dara, kuļās vietējā pīļu dīķī, progresa nav, dabiski ka tādi nevienam nav vajadzīgi. Ne jau visi var aizbraukt pilnveidoties uz visādām Zviedrijām.
, 2012-06-02 12:27, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Latvijas čempis bija vislaik un pa 2-3 komandām no Rīgas!
2-3 amatieru komandas
pec LM izveides visi labakie Latvijas hokejisti savacas tiesi saja komanda. Velak tikai izveidots R2000.
Doma, ilgi sie speletaji butu nemusies ar hokeju ja neviens viniem par to nemaksatu pienacigas algas?
, 2012-06-02 12:27, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Bet LM ir kādas labākas alternatīvas?Sisties par BAČ lejasgalu bez perspektīvām uz ko labāku?
Jauniešu līmenī LM jaunieši nemaz tik slikti neiet, bet tā spēlēšana MHL-B čempionātā nekādu reālu labumu LM pieaugušo komandai nedos.
Drīzāk var pat runāt par tām lietām, ko LM ar šo spēlēšanu varētu zaudēt. Un vispirms jau par to, kas notiek normālā spēlētāju tirgū, kad var notikt vadošo jauno LM spēlētāju paātrināta aizplūšana uz citiem MHL vai VHL klubiem. Pēc tirgus principiem tā būtu normāla parādība, bet pats LM ar to varētu palikt pie sasistas siles.
, 2012-06-02 12:28, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Spēlēšana MHL B nu nekādi neietekmēs nekādus Latvijas U18 čempjus vai ko tādu, jo MHL B līmeni no 95tajiem pavilks Liepājā pirmā maiņa Golovkovs ar partneriem + 2 aizsargi..... LAČ gan tas var ietekmēt, jo ja MHL B pieaug dalībnieku skaits, tad arī spēļu skaits pieaug un LAČ spēlēt vairs varētu nebūt laika.... jau šogad radās problēmas Junioram ar LAČ un mhl PLAY-OFF saskaņošanu
LHF gan solijas sosezon izviedot klubiem draudzigu kalendaru
, 2012-06-02 12:29, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Spēlēšana MHL B nu nekādi neietekmēs nekādus Latvijas U18 čempjus vai ko tādu, jo MHL B līmeni no 95tajiem pavilks Liepājā pirmā maiņa Golovkovs ar partneriem + 2 aizsargi..... LAČ gan tas var ietekmēt, jo ja MHL B pieaug dalībnieku skaits, tad arī spēļu skaits pieaug un LAČ spēlēt vairs varētu nebūt laika.... jau šogad radās problēmas Junioram ar LAČ un mhl PLAY-OFF saskaņošanu
golovkovs jau nevarēs pārstavēt lm
, 2012-06-02 12:29, pirms 13 gadiem
Neredzu kā šis notikums varētu latviešu jauniešu hokeju un LAČ ietekmēt negatīvā ziņā, tikai pozitīvi..
Lai izdodas.
, 2012-06-02 12:30, pirms 13 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Labrīt.
Vai ir zināms, kas ir ironija?

(toties halles uzcelšana bija patiešām laba lieta un noteikti nāca par labu Latvijas hoķim - to neviens neiebilst.)
Ja bija domāts kā ironija tad ok! Protams ka par halles uzcelšanu (kā sugu) neviens neiebilst, es gan vairāk iebilstu pret tirliņhaļļu sacelšanu lielākajās LV pilsētās (piem. Daugavpilī ~1K -1,5K vietām 100-tūkstošniecē pilsētā...?) un arī Liepāja tomēr nav Piņķi, kur vajadzētu halli tikai ar 2000 vietām.... ja gribat, lai jūs ņem nopietni, tad arī vajag pieiet lietām nopietni! Kapēc nevarēja uztaisīt "treknajos gados" kad nauda tika šķērdēta pa labi pa kreisi piem. Liepājā halli uz kādām 5-6K vietām? Nebūtu ar ko aizpildīt? Tak ir jums baša, ir hokeja komandas kaut kādi mākslinieki (pašmāju un importa) tak arī brauc uz Liepāju koncertēt.... to pašu var teikt arī par Daugavpili! Vajag jau dadomāties uzcelt pilsētā ar 100K + iedzīvotājiem halli uz ~1000+ vietām..... ta varēja vispār necelt halli, bet uzbliezt parastu slidotavu! Sanāktu vēl lētāk! Besī šitā provinciālā domāšana it seviški pilsētas, kas pretendē uz LV "lielpilsētu" statusu! Tad domājat arī kā lielpilsētas un ceļat normālas halles nevis saceļat tirliņhalles vietās kur var sacelt arī daudzmaz normālas halles!
, 2012-06-02 12:31, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jauniešu līmenī LM jaunieši nemaz tik slikti neiet, bet tā spēlēšana MHL-B čempionātā nekādu reālu labumu LM pieaugušo komandai nedos.
Drīzāk var pat runāt par tām lietām, ko LM ar šo spēlēšanu varētu zaudēt. Un vispirms jau par to, kas notiek normālā spēlētāju tirgū, kad var notikt vadošo jauno LM spēlētāju paātrināta aizplūšana uz citiem MHL vai VHL klubiem. Pēc tirgus principiem tā būtu normāla parādība, bet pats LM ar to varētu palikt pie sasistas siles.
Labak bremzet speletaju attistibu lai vini paliek LM un nedodas prom? Ar sadu ''suns uz siena kaudzes'' pieeju LM tik tiesam nekad neizaudzinas nevienu NHL drafta puiku un nevienu izlases speletaju.
, 2012-06-02 12:33, pirms 13 gadiem
taure rakstīja: golovkovs jau nevarēs pārstavēt lm
pareizi, Golovkovs tak vairs nevar MHL limeni parstavet LM, Ta visai stulbi sanak, RD vares katra KHL drafta nemt kaut piecus LM labakos speletajus, bet LM vinus nevares aizstavet, jo nav sava komanda KHL...
, 2012-06-02 12:33, pirms 13 gadiem
Pietam, liepājas čaļiem spēlējot MHL sistēmā, būtu lielāka iespēja tikt pamanītiem, nekā kuļoties Latvijā pa amatieru čempionātu, kā arī nemaz nerunājot par lielāku iespēju attīstīt meistarību augstā līmeni.
, 2012-06-02 12:34, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jauniešu līmenī LM jaunieši nemaz tik slikti neiet, bet tā spēlēšana MHL-B čempionātā nekādu reālu labumu LM pieaugušo komandai nedos.
Pag, LM spēlēs arī BAČā?
, 2012-06-02 12:36, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: pareizi, Golovkovs tak vairs nevar MHL limeni parstavet LM, Ta visai stulbi sanak, RD vares katra KHL drafta nemt kaut piecus LM labakos speletajus, bet LM vinus nevares aizstavet, jo nav sava komanda KHL...
Kāpēc nevarēs? Piemēram, NHL draftēts spēlētājs var parakstīt līgumu ar jebkuru AHL komandu, ne tikai fārmu. Krievijā ir savādāk?
, 2012-06-02 12:36, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Ja bija domāts kā ironija tad ok! Protams ka par halles uzcelšanu (kā sugu) neviens neiebilst, es gan vairāk iebilstu pret tirliņhaļļu sacelšanu lielākajās LV pilsētās (piem. Daugavpilī ~1K -1,5K vietām 100-tūkstošniecē pilsētā...?) un arī Liepāja tomēr nav Piņķi, kur vajadzētu halli tikai ar 2000 vietām.... ja gribat, lai jūs ņem nopietni, tad arī vajag pieiet lietām nopietni! Kapēc nevarēja uztaisīt "treknajos gados" kad nauda tika šķērdēta pa labi pa kreisi piem. Liepājā halli uz kādām 5-6K vietām? Nebūtu ar ko aizpildīt? Tak ir jums baša, ir hokeja komandas kaut kādi mākslinieki (pašmāju un importa) tak arī brauc uz Liepāju koncertēt.... to pašu var teikt arī par Daugavpili! Vajag jau dadomāties uzcelt pilsētā ar 100K + iedzīvotājiem halli uz ~1000+ vietām..... ta varēja vispār necelt halli, bet uzbliezt parastu slidotavu! Sanāktu vēl lētāk! Besī šitā provinciālā domāšana it seviški pilsētas, kas pretendē uz LV "lielpilsētu" statusu! Tad domājat arī kā lielpilsētas un ceļat normālas halles nevis saceļat tirliņhalles vietās kur var sacelt arī daudzmaz normālas halles!
Pasaki kāda atšķirība jauno spēlētāju izaugsmē ir tam vai hallē ir 1000 vai 6000 vietas?
Jja mēs par klubu ienākumiem runājam tad jā, bet nu tālu vēl Latvijā līdz tam, kad klubi ka LM kaut ko pelnīs no pārdotajām biļetēm vai hotdogiem arēnā....
Un vienmēr jau nākamajos treknajos gados var uzcelt 5000 tur, tad būs i spēļu halle un treniņhalle. Pašlaik, kad Liepājā uz hokeju iet kādi 500 cilvēki neredzu jēgu runāt par haļļu ietilpībām....
, 2012-06-02 12:38, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Ja bija domāts kā ironija tad ok! Protams ka par halles uzcelšanu (kā sugu) neviens neiebilst, es gan vairāk iebilstu pret tirliņhaļļu sacelšanu lielākajās LV pilsētās (piem. Daugavpilī ~1K -1,5K vietām 100-tūkstošniecē pilsētā...?) un arī Liepāja tomēr nav Piņķi, kur vajadzētu halli tikai ar 2000 vietām.... ja gribat, lai jūs ņem nopietni, tad arī vajag pieiet lietām nopietni! Kapēc nevarēja uztaisīt "treknajos gados" kad nauda tika šķērdēta pa labi pa kreisi piem. Liepājā halli uz kādām 5-6K vietām? Nebūtu ar ko aizpildīt? Tak ir jums baša, ir hokeja komandas kaut kādi mākslinieki (pašmāju un importa) tak arī brauc uz Liepāju koncertēt.... to pašu var teikt arī par Daugavpili! Vajag jau dadomāties uzcelt pilsētā ar 100K + iedzīvotājiem halli uz ~1000+ vietām..... ta varēja vispār necelt halli, bet uzbliezt parastu slidotavu! Sanāktu vēl lētāk!
Vismaz pagaidām nesaskatu nekādu iespēju Liepājā aizpildīt ledus halli lielāku par patreizējo. Koncertus nosmeļ LOC, jo LM halle tiem nav īsti piemērota, bet īsti (uzsvars uz šo vārdu) hokejmīļi Liepājā ir tieši tik cik ir. Lai iemānītu LM hallē tos kam vairāk interesē nevis tas kas notiek uz ledus, bet apkārt tam visam, tad LM vadībai gana plaši jāatver maciņš, un stipri jāpiedomā pie daudz nopietnākas mārketinga stratēģijas.
Arī LM komandas startēšana MHL šo apmeklētību diži nepalielinās, jo kā pierādija Omskas ''Jastrebu'' un HK ''Rīga'' mačs, tad arī Liepājā par MHL interese ir salīdzinoši maza.
, 2012-06-02 12:39, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kāpēc nevarēs? Piemēram, NHL draftēts spēlētājs var parakstīt līgumu ar jebkuru AHL komandu, ne tikai fārmu. Krievijā ir savādāk?
KHL, VHL, MHL A un MHL B ir saistiti. Drafta tiesibas skar visas sis ligas. Ja KHL klubs RD nodrafte MHL B ligas LM speletaju, tad vins var parstavet vairs tikai RD sistemu.
, 2012-06-02 12:41, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: KHL, VHL, MHL A un MHL B ir saistiti. Drafta tiesibas skar visas sis ligas. Ja KHL klubs RD nodrafte MHL B ligas LM speletaju, tad vins var parstavet vairs tikai RD sistemu.
Diezgan stulbi priekš Liepājas, ja ir tā kā tu saki...
, 2012-06-02 12:41, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Labak bremzet speletaju attistibu lai vini paliek LM un nedodas prom? Ar sadu ''suns uz siena kaudzes'' pieeju LM tik tiesam nekad neizaudzinas nevienu NHL drafta puiku un nevienu izlases speletaju.
Tā ir normāla parādība ja klubs vēlās aizsargāties pret savu audzēkņu paātrinātu aizplūšanu. Priekš kam tādā gadījumā ieguldīt kluba līdzekļu šo spēlētāju audzināšanā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-02 12:43, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vismaz pagaidām nesaskatu nekādu iespēju Liepājā aizpildīt ledus halli lielāku par patreizējo. Koncertus nosmeļ LOC, jo LM halle tiem nav īsti piemērota, bet īsti (uzsvars uz šo vārdu) hokejmīļi Liepājā ir tieši tik cik ir. Lai iemānītu LM hallē tos kam vairāk interesē nevis tas kas notiek uz ledus, bet apkārt tam visam, tad LM vadībai gana plaši jāatver maciņš, un stipri jāpiedomā pie daudz nopietnākas mārketinga stratēģijas.
Arī LM komandas startēšana MHL šo apmeklētību diži nepalielinās, jo kā pierādija Omskas ''Jastrebu'' un HK ''Rīga'' mačs, tad arī Liepājā par MHL interese ir salīdzinoši maza.
Ja LM komanda būs vieni no līderiem MHL-B, publika savāksies.
, 2012-06-02 12:43, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: pareizi, Golovkovs tak vairs nevar MHL limeni parstavet LM, Ta visai stulbi sanak, RD vares katra KHL drafta nemt kaut piecus LM labakos speletajus, bet LM vinus nevares aizstavet, jo nav sava komanda KHL...
Ja būs līgums ar LM, tad varēs aizstāvēt, bet ja nē, tad paši vainīgi.
, 2012-06-02 12:45, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Pag, LM spēlēs arī BAČā?
Protams.
Kāda jēga audzināt jaunos, ja viņus pēc noteikta vecuma sasniegšanas vairs nav kur likt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-02 12:47, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Pag, LM spēlēs arī BAČā?
Cik es saprotu viņi jau grib ar tagadējo LM -2 (Latvijas čempiņiem) startēt MHL un lielais LM kā spēlēja tā arī spēlēs BAČ.... Es vismaz tā sapratu.... MHL B taisās spēlēt puikas no LM U-18 u.t.t..... kaut kā tā laikam!
, 2012-06-02 12:48, pirms 13 gadiem
Vairak priecatos ja lm savaktu vairak naudinas un pieteiktos vhl..lai butu kur spelet ,kad juniori jau beigusies,bet legionaru maizei vai dinamo vel par isu..
, 2012-06-02 12:48, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: Laikam esi visai naivs, ja ceri uz nākamajiem treknajiem gadiem.
Tas nav naivums, bet vnk tā strādā ekonomika... kā amerikāņu kalniņi visu laiku. Kas augstu lec, tas zemu krīt un otrādi. Būtu naivi uzskatīt, ka valsts kas ir viena no zaļākajām Eiropā, kura pati sev un pat eksportam potenciāli var izaudzēt pārtiku, kas atrodas patīkama klimata zonā, kur ir milzīgi saldūdens krājumi nākotnes pasaules pārapdzīvotības apstākļos paliks nevienam neinteresanta.....
, 2012-06-02 12:48, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Cik es saprotu viņi jau grib ar tagadējo LM -2 (Latvijas čempiņiem) startēt MHL un lielais LM kā spēlēja tā arī spēlēs BAČ.... Es vismaz tā sapratu.... MHL B taisās spēlēt puikas no LM U-18 u.t.t..... kaut kā tā laikam!
LM šefs kādu mantojumu dabūjis, vai kā? No kurienes tāda nauda radusies?
, 2012-06-02 12:51, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ja LM komanda būs vieni no līderiem MHL-B, publika savāksies.
Negribu steigties notikumiem pa priekšu, bet zinot apmēram Liepājas publikas prasības pret jauniešu hokeju, tad īpāsu apmeklētību šim pasākumam atļaujos neprognozēt.
Iespējams ka sākumā būs nedaudz vairāk apmeklētas šīs spēles, bet vēlāk viss nostāsies pa vietām.
Bet ir viens bet u.t.i., ja vien Liepājā neatradīsies kādi aktīvi cilvēki, kas organizēs dažādas skolēnu akcijas uz šīm spēlēm. Kā tas bija uz LM spēlēm BAČ.
, 2012-06-02 12:52, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Ja bija domāts kā ironija tad ok! Protams ka par halles uzcelšanu (kā sugu) neviens neiebilst, es gan vairāk iebilstu pret tirliņhaļļu sacelšanu lielākajās LV pilsētās (piem. Daugavpilī ~1K -1,5K vietām 100-tūkstošniecē pilsētā...?) un arī Liepāja tomēr nav Piņķi, kur vajadzētu halli tikai ar 2000 vietām.... ja gribat, lai jūs ņem nopietni, tad arī vajag pieiet lietām nopietni! Kapēc nevarēja uztaisīt "treknajos gados" kad nauda tika šķērdēta pa labi pa kreisi piem. Liepājā halli uz kādām 5-6K vietām? Nebūtu ar ko aizpildīt? Tak ir jums baša, ir hokeja komandas kaut kādi mākslinieki (pašmāju un importa) tak arī brauc uz Liepāju koncertēt.... to pašu var teikt arī par Daugavpili! Vajag jau dadomāties uzcelt pilsētā ar 100K + iedzīvotājiem halli uz ~1000+ vietām..... ta varēja vispār necelt halli, bet uzbliezt parastu slidotavu! Sanāktu vēl lētāk! Besī šitā provinciālā domāšana it seviški pilsētas, kas pretendē uz LV "lielpilsētu" statusu! Tad domājat arī kā lielpilsētas un ceļat normālas halles nevis saceļat tirliņhalles vietās kur var sacelt arī daudzmaz normālas halles!
jāatkārtojas- liepājā ir, kur spēlēt basi- LOC
liepājas ledus halli uzcēla sen. liepāja gribēja jaunu, uz 2006. gada PČ, bet tad naudu iedeva kādam rīgā, kuram vairāk vajadzēja, tā kā nevajag irst, ka te neviens nedomā
, 2012-06-02 12:52, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: KHL, VHL, MHL A un MHL B ir saistiti. Drafta tiesibas skar visas sis ligas. Ja KHL klubs RD nodrafte MHL B ligas LM speletaju, tad vins var parstavet vairs tikai RD sistemu.
nujau tu man liekas muldi...tad jau tagad draftētajam Bukartam arī būtu janāk spēlēt uz RD sistēmu.. bet viņš jau taisās palikt līdzšinējā klubā un turpināt spēlēt...
, 2012-06-02 12:52, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā ir normāla parādība ja klubs vēlās aizsargāties pret savu audzēkņu paātrinātu aizplūšanu. Priekš kam tādā gadījumā ieguldīt kluba līdzekļu šo spēlētāju audzināšanā?
Vai tad jauniešu hokejs LM nav tīrs biznesa projekts? Vecāki finansē, prasa rezultātus par ieguldītajiem līdzekļiem un ar naudu diktē savus noteikumus! Jeb LM ir labdarības organizācija, vecāki mecenāti kas tikai sapņo par LAČ kausu? Kā tur ir pie jums?
, 2012-06-02 12:54, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ja LM komanda būs vieni no līderiem MHL-B, publika savāksies.
gan jau būs un pēc 2 gadiem Tambelmausi izdrāzīs visos veidos
, 2012-06-02 12:54, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: LM šefs kādu mantojumu dabūjis, vai kā? No kurienes tāda nauda radusies?
Kāpēc dabūja mantojumu?
LM-2 tagad dabūs rauties pa divām frontēm-LAČ un MHL-B grupu.
Vienīgā atšķirība, ka LM-2 nevarēs uz MHL-B grupas spēlēm piekomendēt tos spēlētājus, kas dažādu iemeslu dēļ nevar spēlēt LM lielā komandā.
, 2012-06-02 12:54, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vismaz pagaidām nesaskatu nekādu iespēju Liepājā aizpildīt ledus halli lielāku par patreizējo. Koncertus nosmeļ LOC, jo LM halle tiem nav īsti piemērota, bet īsti (uzsvars uz šo vārdu) hokejmīļi Liepājā ir tieši tik cik ir. Lai iemānītu LM hallē tos kam vairāk interesē nevis tas kas notiek uz ledus, bet apkārt tam visam, tad LM vadībai gana plaši jāatver maciņš, un stipri jāpiedomā pie daudz nopietnākas mārketinga stratēģijas.
Arī LM komandas startēšana MHL šo apmeklētību diži nepalielinās, jo kā pierādija Omskas ''Jastrebu'' un HK ''Rīga'' mačs, tad arī Liepājā par MHL interese ir salīdzinoši maza.
Nahren bija jāceļ divas halles- OC un Ledushalle un nevarēja visu apvienot vienā multihallē ap 5-6K vietām? Par to jau ir runa! Domā šie divi "centri" diži mazāk izmaksāja nekā izmaksātu vienas puslīdz normālas (5-6T vietīgas) multihalles celtniecība?

>lkrnpk
Es par kaut kādām izgaugsmēm vispār nerunāju, bet par to, ka uz šādiem "šķūņiem" (visās nozīmēs) iespējams arī tauta nemaz negrib iet, lai tur kas notiktu! Izņēmums kā redzējām ir tikai ģinama!
, 2012-06-02 12:54, pirms 13 gadiem
Ventel' vajag komand' tagad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-02 12:55, pirms 13 gadiem
Kidd rakstīja: nujau tu man liekas muldi...tad jau tagad draftētajam Bukartam arī būtu janāk spēlēt uz RD sistēmu.. bet viņš jau taisās palikt līdzšinējā klubā un turpināt spēlēt...
Par visu var vienoties, bet oficiāli, ja klubs, kas kadru draftē pieprasa un dod līgumu, spēlētājs nedrīkst atteikties. Vienīgā iespēja ir iet prom no KHL/VHL/MHL sistēmas. Vai nu ārzemes vai Krievijas trešā pēc spēka līga.
, 2012-06-02 12:57, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Skaidrs, nezināju. Divas komandas MHL-A būtu ideāli LV hokeja attīstībai. Fanošu par LM šosezon.
labāk, pat 3, vēl Daugavpilī sakārtot hokeja saimniecību
, 2012-06-02 12:57, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc dabūja mantojumu?
LM-2 tagad dabūs rauties pa divām frontēm-LAČ un MHL-B grupu.
Vienīgā atšķirība, ka LM-2 nevarēs uz MHL-B grupas spēlēm piekomendēt tos spēlētājus, kas dažādu iemeslu dēļ nevar spēlēt LM lielā komandā.
Naudu par izbraukumiem uz MHL spēlēm... Papildu izmaksas, turklāt palielas.
, 2012-06-02 12:58, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: LM šefs kādu mantojumu dabūjis, vai kā? No kurienes tāda nauda radusies?
Tak te viens otrs visu laiku saka, ka pie lielas gribēšanas LM pat nebūtu lielu problēmu sagrabināt budžetu arī lai KHL spēlētu....
, 2012-06-02 12:58, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Tas nav naivums, bet vnk tā strādā ekonomika... kā amerikāņu kalniņi visu laiku. Kas augstu lec, tas zemu krīt un otrādi. Būtu naivi uzskatīt, ka valsts kas ir viena no zaļākajām Eiropā, kura pati sev un pat eksportam potenciāli var izaudzēt pārtiku, kas atrodas patīkama klimata zonā, kur ir milzīgi saldūdens krājumi nākotnes pasaules pārapdzīvotības apstākļos paliks nevienam neinteresanta.....
Dzīvot ir labi, bet uz kā rēķina! Tev nauda no debesīm krīt?
, 2012-06-02 12:59, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Vai tad jauniešu hokejs LM nav tīrs biznesa projekts? Vecāki finansē, prasa rezultātus par ieguldītajiem līdzekļiem un ar naudu diktē savus noteikumus! Jeb LM ir labdarības organizācija, vecāki mecenāti kas tikai sapņo par LAČ kausu? Kā tur ir pie jums?
Līdz noteiktam vecumam vecāku pienesums tiešām ir liels, bet vēlāk labākos jaunos spēlētājus klubs jau ņem savā paspārnē.
Agrāk šī sistēma no kluba puses bija daudz normālāk nostādīta jeb motivētāka, bet tagad vecāku dēļ klubs zaudē gana labus spēlētājus.
, 2012-06-02 13:00, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Naudu par izbraukumiem uz MHL spēlēm... Papildu izmaksas, turklāt palielas.
MHL B ir ļoti reģionāls. Tālāk par Piemaskavu un Viļņu nesanāks ceļot. Tā pati Baltkrievija vien ir.
, 2012-06-02 13:01, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Tak te viens otrs visu laiku saka, ka pie lielas gribēšanas LM pat nebūtu lielu problēmu sagrabināt budžetu arī lai KHL spēlētu....
OMG, kapēc tad viņi mīņājās pa BAČa vidu?
Labākus spēlētājus paņemtu un būtu cita lieta. (Saulietis, Bērziņš)
, 2012-06-02 13:02, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: MHL B ir ļoti reģionāls. Tālāk par Piemaskavu un Viļņu nesanāks ceļot. Tā pati Baltkrievija vien ir.
Nākas secināt, ka es ļoti maz zinu par LM un MHL saistītajām lietām.
, 2012-06-02 13:02, pirms 13 gadiem
Kidd rakstīja: nujau tu man liekas muldi...tad jau tagad draftētajam Bukartam arī būtu janāk spēlēt uz RD sistēmu.. bet viņš jau taisās palikt līdzšinējā klubā un turpināt spēlēt...
ja bukarts parakstīs līgumu ar hk rīga tad tas nozimē ka viņš spelēs juniorā jo tambījevam ir lielas antipātijas pret bukartu
, 2012-06-02 13:03, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Nahren bija jāceļ divas halles- OC un Ledushalle un nevarēja visu apvienot vienā multihallē ap 5-6K vietām? Par to jau ir runa! Domā šie divi "centri" diži mazāk izmaksāja nekā izmaksātu vienas puslīdz normālas (5-6T vietīgas) multihalles celtniecība?

>lkrnpk
Es par kaut kādām izgaugsmēm vispār nerunāju, bet par to, ka uz šādiem "šķūņiem" (visās nozīmēs) iespējams arī tauta nemaz negrib iet, lai tur kas notiktu! Izņēmums kā redzējām ir tikai ģinama!
Savā laikā Sesks&Co (pirms PČ 2006) jau bija izdomājuši, ka Liepājā jāceļ jauna multifunkcionālā arēna. Tikai Emša valdība uzlika veto šim pasākumam. Un diezgan pamatoti to izdarīja, jo tajā laikā Liepājā bija daudz asākas problēmas sociālā un komunālā jomā.
, 2012-06-02 13:04, pirms 13 gadiem
Kidd rakstīja: nujau tu man liekas muldi...tad jau tagad draftētajam Bukartam arī būtu janāk spēlēt uz RD sistēmu.. bet viņš jau taisās palikt līdzšinējā klubā un turpināt spēlēt...
Kur tu vispar izravi, ka vins grasas palikt stupina?
logiski, ka vins speles HK Riga.
, 2012-06-02 13:05, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Naudu par izbraukumiem uz MHL spēlēm... Papildu izmaksas, turklāt palielas.
Tā jau ir Zaharjina&Co problēma.
, 2012-06-02 13:07, pirms 13 gadiem
taure rakstīja: ja bukarts parakstīs līgumu ar hk rīga tad tas nozimē ka viņš spelēs juniorā jo tambījevam ir lielas antipātijas pret bukartu
??? Kurpē iečurāja vai?
, 2012-06-02 13:10, pirms 13 gadiem
als rakstīja: ??? Kurpē iečurāja vai?
tapēc jau viņš meklēja citus variantus kur spelēt.nezinu kas tur ir par problēmu.mazais jau arī ir tīri paslinks.viņam ir jābrauc prom uz ameriku vai kanādu.
, 2012-06-02 13:12, pirms 13 gadiem
als rakstīja: ??? Kurpē iečurāja vai?
Tmbiks uzskatija, ka Bukarts, kurs principa ir 96 gads (dzimis 95. gada 31 decembri) nav gatavs spelet MHL A kopa ar HKR 90-92 gada puikam.
Tapec piedavaja spelet MHL B kopa ar 93-94 gada puikam, bet Bukarts atteicas un aizbrauca uz Stupinu, kas spele MHL A
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-02 13:15, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Savā laikā Sesks&Co (pirms PČ 2006) jau bija izdomājuši, ka Liepājā jāceļ jauna multifunkcionālā arēna. Tikai Emša valdība uzlika veto šim pasākumam. Un diezgan pamatoti to izdarīja, jo tajā laikā Liepājā bija daudz asākas problēmas sociālā un komunālā jomā.
Runa nav tikai par Liepāju! Daugavpilī atšķirībā pat no tādas Liepājas hoķis ir gana labi apmeklēts pat LAČ līmenī un nešaubos, ja tā halle būtu par pāris tūkstošiem lielāka ietilpībā arī tad tur sanāktu vairāk tautas pat uz tādu LAČ..... cik atceramies ne tik sen Latgale spēlēja arī BAČ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-02 13:18, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Runa nav tikai par Liepāju! Daugavpilī atšķirībā pat no tādas Liepājas hoķis ir gana labi apmeklēts pat LAČ līmenī un nešaubos, ja tā halle būtu par pāris tūkstošiem lielāka ietilpībā arī tad tur sanāktu vairāk tautas pat uz tādu LAČ..... cik atceramies ne tik sen Latgale spēlēja arī BAČ....
ja, bet vai latgalei atmaksajas buvet jaunu halli? Atceries to, ka so halli vini pielida tapec, ka biletes uz speli maksaja laikam 50 santimus.
Par tadu cenu varbut ari 5k halli piepilditu, bet nekad sis halles izmaksas ar tadam cenam neatpelnis
, 2012-06-02 13:19, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: Daugavpils krievi tādi kautrīgi laikam atšķirībā no Rīgas un Liepājas krieviem
It's all about money. Dzīvotu/strādātu Zaharjins D-pilī, LM (vai nu jau DM) spēlētu tieši tur.
, 2012-06-02 13:20, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: Bukarts pareizi arī izdarīja. Labākais starp kapteiņiem, manā skatījumā.Trenera maiņa tik visu sabojāja
Ja ,sakuma bija komandas lideris ar videji punktu spele. Atnaca jauns treneris, pateica, ka tadam bernelim jaspele 4 mainja un rezultivitate saka bremzet.
, 2012-06-02 13:22, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Kur tu vispar izravi, ka vins grasas palikt stupina?
logiski, ka vins speles HK Riga.
to tak viņš pats vienā intervijā teica.. ka taisoties palikt turpat..
un visticamāk ka tā arī būs..
, 2012-06-02 13:23, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Agrāk šī sistēma no kluba puses bija daudz normālāk nostādīta jeb motivētāka, bet tagad vecāku dēļ klubs zaudē gana labus spēlētājus.
Tu pats saprati šo teikumu?
, 2012-06-02 13:26, pirms 13 gadiem
Kidd rakstīja: to tak viņš pats vienā intervijā teica.. ka taisoties palikt turpat..
un visticamāk ka tā arī būs..
aizmirsti, neko tadu vins neteica (vins teica, ka ja kas, tad vins var palikt turpat, nevis, ka paliks) un tas nemaz nav iespejams. Vins sobrid var spelet tikai HKR vai Juniora.
, 2012-06-02 13:26, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: Daugavpils krievi tādi kautrīgi laikam atšķirībā no Rīgas un Liepājas krieviem
nabagāki
, 2012-06-02 13:28, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: ja, bet vai latgalei atmaksajas buvet jaunu halli? Atceries to, ka so halli vini pielida tapec, ka biletes uz speli maksaja laikam 50 santimus.
Par tadu cenu varbut ari 5k halli piepilditu, bet nekad sis halles izmaksas ar tadam cenam neatpelnis
Bet tapēc vajag domāt un strādāt, lai atpelnītu! Uzreiz protams, ka neviens tās investīcijas netapelnīs, bet ar tām 5-6K vietām vēl vismaz būtu kaut kāda šance to halli kaut kad nākotnē arī atpelnīt.... A tagad ne tur īsti halli var atpelnīt ne normāli kaut kur pieteikties spēlēt ne arī uzņemt uz kādām pāris spēlēm piem. to pašu ģinamku, kad šiem Arēna ir aizsista.... pa lielam RD jau nav kur te Latvijā spēlēt, ja Arēna Rīga ir aizista.... vienas vienīgas tirliņhalles apkārt.....
, 2012-06-02 13:29, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ka spēlēs tiešām ir reāls fakts. Tikko ieguvu tam reālu apstiprinājumu.
Kaut gan LHF lika visādus šķērsļus šai spēlēšanai MHL, tomēr Zaharjins&Co ir panākuši savu. Kārtējo reizi apliecinot, ka 15 gadu laikā šim klubam joprojām nav skaidri definēti mērķi ko un kā grib sasniegt. No viena grāvja otrā.
tas tā ir visam LV hokejam, jo KLipmans joprojām nevar publiski paust savas domas [redzējumu, vīziju] par čempionātu attīstību un norisi, bet runā par to slēgtajā DR padomes sēdē, tad ko var gribēt?!
, 2012-06-02 13:32, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kas tur labs tajā LV jauniešu čempī? Atceries ko Dārziņš teica par savām jauniešu vecuma spēlēm nu kāda tur spēlēšana aizsardzība!!! Un tad brīnās, mūsējie izaugot pamet hokeju, spēlē Francijas hvz kādās līgās. Ko tad lai viņi citu dara, kuļās vietējā pīļu dīķī, progresa nav, dabiski ka tādi nevienam nav vajadzīgi. Ne jau visi var aizbraukt pilnveidoties uz visādām Zviedrijām.
tas tāpēc, ka treneri neliek un nemāca pareizi spēlēt!!!
, 2012-06-02 13:48, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Tu pats saprati šo teikumu?
Jā,sapratu.
Tiem kas nesaprata paskaidrošu, ka agrāk LM klubs saviem labākiem jauniem spēlētājiem (viņu vecākiem) piedāvāja noslēgt līgumus, kas pret spēlētājiem (vecākiem) bija gana drakoniski, bet toties klubs bija aizsargājies pret spēlētāju aizplūšanas kuros klubs bija ieguldījis nemazus finanšu līdzekļus.
Tagad šādu līgumu vairs nav, bet nav arī jeb ir salīdzinoši maz tādi spēlētāji, kuru vecākiem maciņš par plānu, lai līdz noteiktam vecumam sponsorētu savas atvases.
, 2012-06-02 13:59, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: tas tāpēc, ka treneri neliek un nemāca pareizi spēlēt!!!
Tad ko tu kavējies?
Es allaž vēroju, cik sīki un smalki tu proti norādīt, kas tam nav iemācīts un ko tas neprot. Visas LV izlases visos līmeņos ir galīgi lohi, kā zināms.
Es ļoti ceru, ka šīs savas zināšanas tu liec lietā un māci jauniešiem visu perfekti tik ideāli, kā šeit apgalvo, kā pienākas pasaules labākajiem hokejistiem. Vai mums ir iespēja iepazīties ar tavu pūliņu augļiem? Varbūt jau ir izaudzis kāds tevis trenēts nākamais NHLietis? Kāds mazs girgensoniņš?
Neslēp sveci zem pūra.
, 2012-06-02 14:04, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,sapratu.
Tiem kas nesaprata paskaidrošu, ka agrāk LM klubs saviem labākiem jauniem spēlētājiem (viņu vecākiem) piedāvāja noslēgt līgumus, kas pret spēlētājiem (vecākiem) bija gana drakoniski, bet toties klubs bija aizsargājies pret spēlētāju aizplūšanas kuros klubs bija ieguldījis nemazus finanšu līdzekļus.
Tagad šādu līgumu vairs nav, bet nav arī jeb ir salīdzinoši maz tādi spēlētāji, kuru vecākiem maciņš par plānu, lai līdz noteiktam vecumam sponsorētu savas atvases.
Tie līgumu nekad īsti nav tikuši slēgti, kad LM tos piedēvāja, sacēlās liela brēka. Tāds ir mazo klubu liktenis. LM arī apdīrā perifērijas puiku hokejā, tālak paši ir tramplīns labāko karjerām TOP hokejā.
, 2012-06-02 14:05, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: tas tāpēc, ka treneri neliek un nemāca pareizi spēlēt!!!
Nezinu ko māca un ko nemāca, bet Dārziņš teica ka nebija nepieciešamības īpaši iespringt aizsardzībē, jo visi tāpat tika grauti. Tapēc spēle aizsardzībā bija paliels klupšanas akmens viņam.
, 2012-06-02 14:14, pirms 13 gadiem
Matuļa viedoklis no SA+:
"Saprotu, ka viņiem ir labs gads (1994?/1995.?), kas pārliecinoši uzvarēja Baltkrievijā. Ja negrib pazaudēt puikas, pareizs solis. No hokeja viedokļa raugoties."
, 2012-06-02 14:14, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kas tur labs tajā LV jauniešu čempī? Atceries ko Dārziņš teica par savām jauniešu vecuma spēlēm nu kāda tur spēlēšana aizsardzība!!! Un tad brīnās, mūsējie izaugot pamet hokeju, spēlē Francijas hvz kādās līgās. Ko tad lai viņi citu dara, kuļās vietējā pīļu dīķī, progresa nav, dabiski ka tādi nevienam nav vajadzīgi. Ne jau visi var aizbraukt pilnveidoties uz visādām Zviedrijām.
par Francijas ligam butu paklusejis labak........Francija sogad ielika divam khl izlasem........un ar Slovakiju cinijas lidz pedejai sekundei........
, 2012-06-02 14:20, pirms 13 gadiem
Blues rakstīja: par Francijas ligam butu paklusejis labak........Francija sogad ielika divam khl izlasem........un ar Slovakiju cinijas lidz pedejai sekundei........
tā jau arī tas ir un zviedriem jau arī mūsējie nav vajadzīgi
, 2012-06-02 14:22, pirms 13 gadiem
Ne par tēmu,bet vai kādam nav infa kur varētu ko uzināt par noslēguma pasākumu ar ''zvaigžņu''piedalīšanos Ozo hallē 31.05.2012???
, 2012-06-02 14:23, pirms 13 gadiem
tad jau hk rīga un juniors ir jasāk uztraukties par savējiem jo droši vien ka lm kādu gribēs pārvilināt pie sevis.beigās būs tā ka lm spelēs a grupā bet rīga b
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-02 14:36, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: off topic
Bijušais LM un Monarch uzbrucējs Eliteprospects.com - Andrejs Smirnovs turpinās spēlēt Kazahstānā- Beibaris;
http://yvision.kz/post/266269
Šis jau arī ir labais:Хоккеист сборной Японии может продолжить карьеру в чемпионате Казахстана (53)
, 2012-06-02 14:58, pirms 13 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Tad ko tu kavējies?
Es allaž vēroju, cik sīki un smalki tu proti norādīt, kas tam nav iemācīts un ko tas neprot. Visas LV izlases visos līmeņos ir galīgi lohi, kā zināms.
Es ļoti ceru, ka šīs savas zināšanas tu liec lietā un māci jauniešiem visu perfekti tik ideāli, kā šeit apgalvo, kā pienākas pasaules labākajiem hokejistiem. Vai mums ir iespēja iepazīties ar tavu pūliņu augļiem? Varbūt jau ir izaudzis kāds tevis trenēts nākamais NHLietis? Kāds mazs girgensoniņš?
Neslēp sveci zem pūra.
Visi nevar būt treneri, jābūt arī kādam kritiķim, jo kā zināms no malas ir labāk redzams.
Man vairāk kremt nesakārtotība! Tādi līdzekļi ieguldīti, bet rezultāts nekāds, tā it kā tikai viens ledus laukums un 2 treneri visā valstī būtu. Kāpēc ex-Dienvidslāvijas sporta mašinērija var izaudzināt ne vienu vien extra klases sportistu, bet Latvijā, pat uz vienas rokas pirkstiem tos varētu saskaitīt! Galu, galā, kas pie mums dumjāki un tizlāki bērni dzimst. Nē! Tāpēc vajag norādīt, kas nepadodas, kur ir problēmas, un galvenais, kā tās novērst, kā var palīdzēt. Protams bērns ir jāslavē, bet vai ir jāslavē par to, ka ar karoti mutē nevar trāpīt, vai bikses piečurā, domāju, ka nē!
, 2012-06-02 15:04, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Nezinu ko māca un ko nemāca, bet Dārziņš teica ka nebija nepieciešamības īpaši iespringt aizsardzībē, jo visi tāpat tika grauti. Tapēc spēle aizsardzībā bija paliels klupšanas akmens viņam.
Latvijā stulbums ir tas, ka bērnu iedalot kādā pozīcijā, treneris iedomājas, ka citas pozīcijas iemaņas nav jātrenē. Manā uztverē līdz 14 gadiem vispār nevajadzētu akcentēt kādas pozīcijas izvēli, bet likt bērnam apgūt visus spēles elementus vienādi labi.
, 2012-06-02 15:30, pirms 13 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Tad ko tu kavējies?
Es allaž vēroju, cik sīki un smalki tu proti norādīt, kas tam nav iemācīts un ko tas neprot. Visas LV izlases visos līmeņos ir galīgi lohi, kā zināms.
Es ļoti ceru, ka šīs savas zināšanas tu liec lietā un māci jauniešiem visu perfekti tik ideāli, kā šeit apgalvo, kā pienākas pasaules labākajiem hokejistiem. Vai mums ir iespēja iepazīties ar tavu pūliņu augļiem? Varbūt jau ir izaudzis kāds tevis trenēts nākamais NHLietis? Kāds mazs girgensoniņš?
Neslēp sveci zem pūra.
Nemīz, vecīt! Neatkarīgi no tā, vai man maksā vai nē, ja es uzņemos ko darīt, tad daru to pēc labākās sirdsapziņas un savā arodā neesmu pēdējais. Nepatīk pavirši paveikts darbs. Tāpēc esmu neiecietīgs pret haltūristiem [brāķdariem] un sliņķiem, kā tādiem.
Mēs katrs esam savā vietā, treneri trenē sportistus, bet mēs abi sēžam pie datora un izsakam savas domas par vienu vai otru jautājumu vai notikumu. Tad kāpēc man ir jāiet kāds jātrenē, lai to dara profesionālis, kuram par to maksā naudu un, ja viņš to ir uzņēmies, tad esi tik labs, dari savu darbu kārtīgi un atbildīgi.
Tu takš nealgosi brāķdari, jeb cilvēku, kurš neprot savu arodu, dzīvokļa vai mašīnas remontam. Bet, ja gadīsies kāda problēma, tad sūdzēsies, ka nepareizi kkas ir izdarīts.
Tāpat ir hokejā, tas ir mūsu Latvijas hokejs, visas tautas. Ja redzi, ka kāds sportists slikti vai ar nepareizu attieksmi tev mēģina šo produktu pasniegt, tu viņu kritizē, izsaki savas domas, viedokli. Tas nenozīmē, ka pašam jāsāk spēlēt, trenēt, balotēties Saeimā, kļūt par Rīgas mēru, u.c.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-02 15:46, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Kāda aizstāvēšana un kāda nespēlēšana?Viņam ir līgums ar LM , nevis ar RD!Cilvēki bišku neizprot , kas ir drafts! Tā ir vienkārši spēletāju vienmērīga sadale starp līgas komandām, lai 2-3 komandas nepārpirktu,nepārvilinātu visus labākos.Viņš nevar vienkārši spēlēt nekāda citā KHL komandā.Iespējams viņš nemaz negrib spēlēt RD un nekad to arī nedarīs.
kaut kā liekas ka tu pats neko neķer no drafta un no visas tās sistēmas kā tā darbojas.
, 2012-06-02 15:49, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Kāda aizstāvēšana un kāda nespēlēšana?Viņam ir līgums ar LM , nevis ar RD!Cilvēki bišku neizprot , kas ir drafts! Tā ir vienkārši spēletāju vienmērīga sadale starp līgas komandām, lai 2-3 komandas nepārpirktu,nepārvilinātu visus labākos.Viņš nevar vienkārši spēlēt nekāda citā KHL komandā.Iespējams viņš nemaz negrib spēlēt RD un nekad to arī nedarīs.
par kādu sadali tu vispār runā? ja kāds gribēs tavu nodraftēto tad vienalga viņu dabūs.khl ir beztolku drafts kas čaļiem čakarē iespējas.klubi tikai uz to uzvārīsies.vienīgais variants viņam ir spelēt vecajā klubā ja jaunais atļauj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-02 16:41, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Kāda aizstāvēšana un kāda nespēlēšana?Viņam ir līgums ar LM , nevis ar RD!Cilvēki bišku neizprot , kas ir drafts! Tā ir vienkārši spēletāju vienmērīga sadale starp līgas komandām, lai 2-3 komandas nepārpirktu,nepārvilinātu visus labākos.Viņš nevar vienkārši spēlēt nekāda citā KHL komandā.Iespējams viņš nemaz negrib spēlēt RD un nekad to arī nedarīs.
Tieši tā.
Un klubam,kas šo spēlētāju nodraftē vienkārši ir pirmā roka pie tā iegādes kamēr spēlētājs nav sasniedzis noteiktu vecumu.
Tāpēc jau vājākiem klubiem vienmēr ir priekšroka pie drafta, jo šādi vājākiem klubiem, nereti ar vismazāko budžetu, ir iespēja tikt pie labiem spēlētājiem, kas pie citiem apstākļiem nedotu viņiem šādu iespēju.
, 2012-06-02 17:17, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tā.
Un klubam,kas šo spēlētāju nodraftē vienkārši ir pirmā roka pie tā iegādes kamēr spēlētājs nav sasniedzis noteiktu vecumu.
Tāpēc jau vājākiem klubiem vienmēr ir priekšroka pie drafta, jo šādi vājākiem klubiem, nereti ar vismazāko budžetu, ir iespēja tikt pie labiem spēlētājiem, kas pie citiem apstākļiem nedotu viņiem šādu iespēju.
ko tu te lej.tad kapēc dašūtins dabūja aizbraukt.viņš tad mierīgi varēja palikt un spelēt rīgā
, 2012-06-02 17:31, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tā.
Un klubam,kas šo spēlētāju nodraftē vienkārši ir pirmā roka pie tā iegādes kamēr spēlētājs nav sasniedzis noteiktu vecumu.
Tāpēc jau vājākiem klubiem vienmēr ir priekšroka pie drafta, jo šādi vājākiem klubiem, nereti ar vismazāko budžetu, ir iespēja tikt pie labiem spēlētājiem, kas pie citiem apstākļiem nedotu viņiem šādu iespēju.
So butu interesanti papetit, ka tur isti ir, jo uzticeties logikai KHL gadijuma nav diezko pratigi.
Pa manam sanak ta, ka KHL, VHL un abas MHL ligas ir viens veselums un klubs draftejot speletaju panak to, ka sis speletajs var spelet KHL, VHL un MHL tikai si kluba sistema vienalga vai sim jaunietim ir vai nav ligums ar lidzsinejo klubu, kas ari atrodas saja KHL/VHL/MHL sistema. Jo ka mes zinam KHL klubi KHL drafta medz meginat draftet speletajus netikai no MHL komandam kuram nav pasam sava komanda khl, bet ari no MHL komandam, kam ir sava komanda KHL. Turklat siem speletajiem jau ir ligumi ar KHL klubu, un pec drafta tiesibu izteiksanas uz speletaju, si speletaja pasreizejam klubam ir jasaka, vai vins ir vai nav ar mieru atdot tiesibas uz so speletaju ar kuru tam ir ligums. (Lidzsim KHL draftos gan neatceros nevienu gadijumu, kad kads butu atdevis savu speletaju) Turklat KHL klubi var draftet speletajus no cita KHL kluba vai ta MHL komandas ja sim speletajam drafta bridi ir beidzies ligums un ta KHL komanda nevar pret to iebilst.
Tapec manuprat nav svarigi vai LM ir vai nav ligums ar Golovkovu, Ja LM butu sava komanda KHL un viniem butu aktivs ligums ar Georgu, tad vini varetu drafta aizstavet Golvkovu, bet taka viniem nav sava komanda KHL, tad RD vinu var brivi draftet un pieteikt ka speletaju kurs KHL/VHL/MHL turpmak var spelet tikai RD sistema.
Ja Georgam ir ligums ar LM, tad vins var turpinat spelet LM, bet tikai BAC un LAC.
Butu jauki ja kads abrags, petrovich vai kads cits, kurs nemas pa noteikumu gramatam varetu so te izskaitlot, jo citadi ja sanak pec mana prata, tad piemeram nakamaja KHL drafta KHL klubi var no LM vienkarsi izzagt kautvai visus speletajus bez jebkadam problemam.
, 2012-06-02 17:33, pirms 13 gadiem
taure rakstīja: ko tu te lej.tad kapēc dašūtins dabūja aizbraukt.viņš tad mierīgi varēja palikt un spelēt rīgā
tiesi ta, kautka nav dzirdets, ka MHL ietvaros butu bijis kads speletajs kuru draftetu cits klubs, bet vins MHL paliktu sava lidzsineja komanda.
, 2012-06-02 17:41, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tā.
Un klubam,kas šo spēlētāju nodraftē vienkārši ir pirmā roka pie tā iegādes kamēr spēlētājs nav sasniedzis noteiktu vecumu.
Tāpēc jau vājākiem klubiem vienmēr ir priekšroka pie drafta, jo šādi vājākiem klubiem, nereti ar vismazāko budžetu, ir iespēja tikt pie labiem spēlētājiem, kas pie citiem apstākļiem nedotu viņiem šādu iespēju.
turklat smagi apsaubu vai Golovkovam ir ligums ar LM un vai vins vispar ir kadreiz planojis to pagarinat. Ka pats reiz teici, tad Geogra tevs Vladimirs kurs ir RD hokeja skolas treneris savu delu atsutijis uz LM pie Cicurska nevis atdevis Rigas treneru rokas. Taka Cicurskis ir U18 komandas treneris un Georgs so limeni jau bus paraudzis, tad jadoma misija Liepaja ir izpildita un Georgs dosies uz RD sistemu. Pienemu, ka tas, ka RD vinu izvelejas drafta bija jau sen sarunats ari ar pasu Georgu un vina tevu.
, 2012-06-02 17:54, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Viņam ir līgums ar LM
Droši zini?
, 2012-06-02 18:20, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: So butu interesanti papetit, ka tur isti ir, jo uzticeties logikai KHL gadijuma nav diezko pratigi.
Pa manam sanak ta, ka KHL, VHL un abas MHL ligas ir viens veselums un klubs draftejot speletaju panak to, ka sis speletajs var spelet KHL, VHL un MHL tikai si kluba sistema vienalga vai sim jaunietim ir vai nav ligums ar lidzsinejo klubu, kas ari atrodas saja KHL/VHL/MHL sistema. Jo ka mes zinam KHL klubi KHL drafta medz meginat draftet speletajus netikai no MHL komandam kuram nav pasam sava komanda khl, bet ari no MHL komandam, kam ir sava komanda KHL. Turklat siem speletajiem jau ir ligumi ar KHL klubu, un pec drafta tiesibu izteiksanas uz speletaju, si speletaja pasreizejam klubam ir jasaka, vai vins ir vai nav ar mieru atdot tiesibas uz so speletaju ar kuru tam ir ligums. (Lidzsim KHL draftos gan neatceros nevienu gadijumu, kad kads butu atdevis savu speletaju) Turklat KHL klubi var draftet speletajus no cita KHL kluba vai ta MHL komandas ja sim speletajam drafta bridi ir beidzies ligums un ta KHL komanda nevar pret to iebilst.
Tapec manuprat nav svarigi vai LM ir vai nav ligums ar Golovkovu, Ja LM butu sava komanda KHL un viniem butu aktivs ligums ar Georgu, tad vini varetu drafta aizstavet Golvkovu, bet taka viniem nav sava komanda KHL, tad RD vinu var brivi draftet un pieteikt ka speletaju kurs KHL/VHL/MHL turpmak var spelet tikai RD sistema.
Ja Georgam ir ligums ar LM, tad vins var turpinat spelet LM, bet tikai BAC un LAC.
Butu jauki ja kads abrags, petrovich vai kads cits, kurs nemas pa noteikumu gramatam varetu so te izskaitlot, jo citadi ja sanak pec mana prata, tad piemeram nakamaja KHL drafta KHL klubi var no LM vienkarsi izzagt kautvai visus speletajus bez jebkadam problemam.
Attiecībā uz KHL Tev taisnība, ka viņi drafta ideju kā tādu ir diezgan smagi izkropļojuši. Un tāpēc zināmā mērā tas cirks smaga kropļo drafta jēgu.
Attiecībā uz Golovko nezinu kas un kā, bet tomēr nedomāju, ka viņa spēlēšana LM notiek bez jebkāda juridiski saistoša dokumenta abām pusēm. vai tas ir darba līgums vai kas cits, bet kaut kāds dokuments ir, jo bez tāda viņš nevarētu pārstāvēt LM.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-02 21:18, pirms 13 gadiem
fanotājs a rakstīja: lai tev būtu mazāk galvassāpju,pievērsies dambretei.
Man vismazāk galvassāpju ir tad, ka es priecājos par mūsu krievu podlaižām.
Un par kārtējo leģendu,kas tas ļoti palīdzēs stiprināt Latvijas (Liepājas) hokeju.
, 2012-06-02 21:20, pirms 13 gadiem
fanotājs a rakstīja: Pilnībā piekrītu,vienīgi šķēršļus atkal centās likt mūsu lielais hokeja tētis Lipmaņu Kirovs.
Kirovam izrādās ir mazliet vairāk saprašanas nekā vienam otram Liepājas krievu podlaižai.
, 2012-06-02 22:11, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Kas tie par divdomīgiem jautājumiem?Protams , ka Golovkova līgumu neesmu redzējis, bet tas jau neatmaina pašu principu , ka gala vārds pieder pašam spēlētājam un spēlet viņš var kur grib , izņemot KHL.
Vienkārši pārsteidz cilvēku sazvērestības teorijas.Skaļākais piemērs , kad spelētājs atsakās spelēt ar viņu draftējošo klubu ir Ērika Lindrosa un Quebec Nordiques piemērs.
Ja, ja, KHL sakara vel vareji pieminet ari kadu piemeru no NBA vai NFL draftiem
Un ari KHL sakara tu kartejo reizi izdoma savus noteikumus. Nu nevar KHL kluba A draftets speletajs spelet KHL kluba B MHL komanda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-06-02 22:54, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kirovam izrādās ir mazliet vairāk saprašanas nekā vienam otram Liepājas krievu podlaižai.
Ai ko tur āksties, nevajag taču vienmēr censties izpatikt Abragam. Kas tās ir par muļķībām ka hokejs jāspēlē ir kaut kādās politiķu, cilšu vadoņu vai citu vēsturisko personāžu uz zemes ievilktās robežās. Viņi savilka strīpas ne jau sporta dēļ un arī tās pašas dziest ārā.
, 2012-06-02 23:09, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ai ko tur āksties, nevajag taču vienmēr censties izpatikt Abragam. Kas tās ir par muļķībām ka hokejs jāspēlē ir kaut kādās politiķu, cilšu vadoņu vai citu vēsturisko personāžu uz zemes ievilktās robežās. Viņi savilka strīpas ne jau sporta dēļ un arī tās pašas dziest ārā.
Es jau vairākkārt esmu rakstījis, ja savā laikā nebūtu pats parakstījies par LV LOK atjaunošanu un LV sporta nošķirtību no PSRS sporta sistēmas, ka arī vācis parakstus šai akcijai, tad droši vien man būtu po, ka mēs lienam atpakaļ zem krievu karoga. Tomēr par cik es esmu to darījis, tad man tas jau ir principa jautājums.
, 2012-06-02 23:57, pirms 13 gadiem
Nezinu gan, grozat kā gribat LM vajag nopietnākus pretiniekus regulāri. Es saprotu, ka Rīga var atsaukt komandu atpakaļ no Krievijas, bet tā tāpat būs vārīšanās savā sulā.

LM dominance - Elite Prospects Latvia U18
, 2012-06-03 00:05, pirms 13 gadiem
Un vēl uz random nots - ja LM tiek uzņemts MHL B ir iespēja, ka viņu sastāvā būs vairāk lietuviešu nekā pērn bija Viļņas Baltica sastāvā.
, 2012-06-03 01:07, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau vairākkārt esmu rakstījis, ja savā laikā nebūtu pats parakstījies par LV LOK atjaunošanu un LV sporta nošķirtību no PSRS sporta sistēmas, ka arī vācis parakstus šai akcijai, tad droši vien man būtu po, ka mēs lienam atpakaļ zem krievu karoga. Tomēr par cik es esmu to darījis, tad man tas jau ir principa jautājums.
Tad nu gan esi pārstrādājies. Ne Tu viens esi kaut ko darijis, es noteikti dariju un izdariju daudz vairāk un nekad atšķirībā no jums nebiju pat pionieris, šī iemesla dēļ tiku kā politiski neuzticams nosūtīts dienēt ellē ratā uz sibīrijas galīgo čuhņu.
Vācija ar Krieviju jau pagājušajā gadsimtā izlīga mieru, bet mēs 20 gadus pec neatkarības tik vicinamies ar tukšiem lozungiem kas nevienu vairs neintresē.
Kad RD fani izsaka vienalga ko negatīvu par Rašu, Tu pats viņus apsaukā par auseklīšiem, vēl nezin ko un meties aizstāvēt Krieviju. Pasaki atklāti ka Tava pozīcija ir primitīva kā krievu vāļenks jūs par es pret, ak jūs pret tad es par. Un tad brīnies un locies vārdeļus kombinējot, jop aizvakardienas komentārs nonācis pilnīgā pretrunā ar tikko rakstīto. Skaidrs ka nav jau nekādas viennozīmīgas atbildes uz nākotnes jautājumiem, bet tas jau nenozīmē ka jāiejūtas hvz kādā lomā.
, 2012-06-03 01:27, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Skaidrs, nezināju. Divas komandas MHL-A būtu ideāli LV hokeja attīstībai. Fanošu par LM šosezon.
nākamsezon par ko fanosi?
, 2012-06-03 11:05, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tad nu gan esi pārstrādājies. Ne Tu viens esi kaut ko darijis, es noteikti dariju un izdariju daudz vairāk un nekad atšķirībā no jums nebiju pat pionieris, šī iemesla dēļ tiku kā politiski neuzticams nosūtīts dienēt ellē ratā uz sibīrijas galīgo čuhņu.
Vācija ar Krieviju jau pagājušajā gadsimtā izlīga mieru, bet mēs 20 gadus pec neatkarības tik vicinamies ar tukšiem lozungiem kas nevienu vairs neintresē.
Kad RD fani izsaka vienalga ko negatīvu par Rašu, Tu pats viņus apsaukā par auseklīšiem, vēl nezin ko un meties aizstāvēt Krieviju. Pasaki atklāti ka Tava pozīcija ir primitīva kā krievu vāļenks jūs par es pret, ak jūs pret tad es par. Un tad brīnies un locies vārdeļus kombinējot, jop aizvakardienas komentārs nonācis pilnīgā pretrunā ar tikko rakstīto. Skaidrs ka nav jau nekādas viennozīmīgas atbildes uz nākotnes jautājumiem, bet tas jau nenozīmē ka jāiejūtas hvz kādā lomā.
Kā jau rakstīju-tas vienkārši ir principa jautājums.
Es kaut kaut kādu merkantīlu vai citu iemeslu dēļ vismaz pagaidām neesmu gatavs nodot pats sevi.
Es arī pret mūsu iestāšanos ES balsoju, jo uzskatu, ka mums nav nemitīgi jāstāv ar saliektu muguru cerot uz Maskavas vai Briseles kungu labvēlību.
, 2012-06-03 15:29, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: [..]
Ari Riga, kas vienmer Latvija nemis vainu zeltu vai sudrabu, MHL B izkrita pirmaja play off karta.
[..]
Nav īsti taisnība. Juniors (kā reg. sezonas 12.) MHL B grupas play off pirmajā kārtā "izsita" līgas 5. vietas komandu Baltika (Viļņa) sērijā ar 3-1.
Sk: Таблицы :: Плей-офф 2012
Juniors no MHL B grupas izslēgšanas spēlēm izkrita 2. kārtā:
Таблицы :: Плей-офф 2012