Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Tralmakam pēc nosūtīšanas uz ECHL dominējoša spēle

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Tralmakam pēc nosūtīšanas uz ECHL dominējoša spēle
Eduards Tralmaks. Foto: Maine Mariners Hockey

Amerikas Hokeja līgas (AHL) klubs Providensas "Bruins" nosūtījis latviešu uzbrucēju Eduardu Tralmaku uz ECHL, kur viņš aizvadītajā naktī ar četriem punktiem kaldināja Meinas "Mariners" uzvaru savā laukumā.

ECHL

• Meinas "Mariners" savā laukumā atspēlēja divu vārtu deficītu un ar 4:2 pieveica Vorčestras "Railers". Dienu iepriekš no AHL nosūtīts lejup, lielisku maču aizvadīja Eduards Tralmaks, kurš rezultatīvi asistēja "Mariners" pirmajos trīs vārtos, bet noslēgumā iemeta ripu tukšā cietoksnī. Uzbrucēja kontā seši metieni un +1 lietderība.

VIDEO: Tralmakam 1+3 uzvarā ECHL, piedaloties komandas visos vārtu guvumos

• Tralmakam tā bija karjeras otrā spēle ECHL. Pirmajā viņš atzīmējās ar hat-trick, tādējādi divos mačos iekrāti septiņi punkti.

• Adirondekas "Thunder" mājās ar 3:6 piekāpās Ņūfaundlendas "Growlers", bet Mareks Mitens palika rezervē.

USHL

• "Sioux City Musketeers" savā laukumā pārspēja Fargo "Force" – 3:2. Uzvarētāju sastāvā Pēterim Purmalim viens metiens, bet Ralfs Bergmanis līdzās vienam metienam arī nopelnīja divas soda minūtes par rupjību. Abiem neitrāla lietderība.

• Pretinieku sastāvā Fēlikss Gavars, kurš spēlēja pirmajā maiņā, ar statistikas rādītājiem neizcēlās.

  +5 [+] [-]

, 2021-11-25 09:26, pirms 2 gadiem
Tralmaks vēlreiz parāda savu potenciālu un uz ko ir spējīgs pirmajās maiņās.

Tā neviens mūsējais ECHL nav spridzinājis
Slēpts komentārs: Maikl

  +4 [+] [-]

, 2021-11-25 10:14, pirms 2 gadiem
Maikl rakstīja: kas ta par klaunu ligu ?
Vispār jau klauni-pajoļi uzdod šādus jautājumus?

  -2 [+] [-]

, 2021-11-25 10:21, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Tralmaks vēlreiz parāda savu potenciālu un uz ko ir spējīgs pirmajās maiņās.

Tā neviens mūsējais ECHL nav spridzinājis
AHL gan klusēja diezgan, neizmantoja iespēju.

     [+] [-]

, 2021-11-25 10:35, pirms 2 gadiem
Tralmakam labāk palikt ECHL sajust līdera lomu(vārtu garšu) un tad uz olimpiadi, un pēc tam uz NHL. Viņš ir monstris.

     [+] [-]

, 2021-11-25 11:09, pirms 2 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: AHL gan klusēja diezgan, neizmantoja iespēju.
Uz to nevar skatīties atrauti no spēles laika un lomas komandā. Neviens viņam nav devis iespēju augstākā līmenī par ECHL.

     [+] [-]

, 2021-11-25 11:11, pirms 2 gadiem
Girgijs rakstīja: Tralmakam labāk palikt ECHL sajust līdera lomu(vārtu garšu) un tad uz olimpiadi, un pēc tam uz NHL. Viņš ir monstris.
Viņam vajadzētu top 6 lomu AHL šobrīd, stabilu vietu vairākumā. ECHL viņam acīmredzami nav nekas jāsajūt, ir jāspēlē augstākā līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 11:20, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Uz to nevar skatīties atrauti no spēles laika un lomas komandā. Neviens viņam nav devis iespēju augstākā līmenī par ECHL.
8 spēlēs 1 punkts ir fakts, neatkarīgi no lomas, par ko ne es, ne tuvu nevaram spriest.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 11:21, pirms 2 gadiem
ECHL laikam šim par zemu.. cerams drīz būs atpakaļ uz AHL.

  -2 [+] [-]

, 2021-11-25 11:23, pirms 2 gadiem
backstab rakstīja: ECHL laikam šim par zemu.. cerams drīz būs atpakaļ uz AHL.
Noteikti par zemu, bet AHL spēle nevedās, punkti nekrājas...

  +3 [+] [-]

, 2021-11-25 11:27, pirms 2 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Noteikti par zemu, bet AHL spēle nevedās, punkti nekrājas...
4 maiņā epizodiski izejot laukumā un bez vairākuma punkti krājas sūdīgi jebkurā līgā. tak mačimols manuprāt tev visu lieliski izskaidroja, bet turpini tuftu dzīt.

  -1 [+] [-]

, 2021-11-25 11:32, pirms 2 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: 8 spēlēs 1 punkts ir fakts, neatkarīgi no lomas, par ko ne es, ne tuvu nevaram spriest.
Ja tā ir vienīgā tev pieejamā informācija, tad tev patiešām ir taisnība - tev vispār nevajadzētu spriest.

  +2 [+] [-]

, 2021-11-25 11:34, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: 4 maiņā epizodiski izejot laukumā un bez vairākuma punkti krājas sūdīgi jebkurā līgā. tak mačimols manuprāt tev visu lieliski izskaidroja, bet turpini tuftu dzīt.
Kur tu rāvi par to 4. maiņu? Visu laiku 4. maiņā? Kāds viņam bija spēles laiks? Metieni pa vārtiem tak viņam bija... Sava vieta komandā ir jāizcīna. Cits to neizdarīs. Pats saproti, profesionālajā sportā atrunas neder. Turklāt čalim jau 24 gadi.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 11:36, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Ja tā ir vienīgā tev pieejamā informācija, tad tev patiešām ir taisnība - tev vispār nevajadzētu spriest.
Kkā neredzēju no tevis uzticamus linkus vai avotus. Spēles varbūt skatījies?

  -1 [+] [-]

, 2021-11-25 11:39, pirms 2 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Kur tu rāvi par to 4. maiņu? Visu laiku 4. maiņā? Kāds viņam bija spēles laiks? Metieni pa vārtiem tak viņam bija... Sava vieta komandā ir jāizcīna. Cits to neizdarīs. Pats saproti, profesionālajā sportā atrunas neder. Turklāt čalim jau 24 gadi.
paskaties spēles un zināsi , ka Providensas Bruins pirmajās maiņās un vairākumā spēlē prospekti ar NHL līgumiem, nevis Tralmaks kurš sitas kopā ar kapļiem AHL.
šis ir viņam pirmais profa gads, ja turpinās ECHL močīt golus, tad arī vēlāk AHL iedos vietu.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 11:41, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: paskaties spēles un zināsi , ka Providensas Bruins pirmajās maiņās un vairākumā spēlē prospekti ar NHL līgumiem, nevis Tralmaks kurš sitas kopā ar kapļiem AHL.
Es nevaru atrast informāciju, ka Tralmaks vispār nebūtu spēlējis vairākumā. Vnk nav tādas. Visdrīzāk, kkādas iespējas vienalga čalim tika dotas. Paskaties pag. sezonu - 8 spēlēs 4 punkti! Tātad, iespējams, var. Tātad iespējas tiek dotas.

P.S.

Cik Bruins spēles esi redzējis šosezon?

  -1 [+] [-]

, 2021-11-25 11:43, pirms 2 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Cik Bruins spēles esi redzējis šosezon?
3

un pirms katras spēles triperī tiek nosaukts sastāvs, paskaties Tralmaks ne reiz šosezon nav bijis pirmajās maiņās...

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 11:44, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: paskaties spēles un zināsi , ka Providensas Bruins pirmajās maiņās un vairākumā spēlē prospekti ar NHL līgumiem, nevis Tralmaks kurš sitas kopā ar kapļiem AHL.
šis ir viņam pirmais profa gads, ja turpinās ECHL močīt golus, tad arī vēlāk AHL iedos vietu.
Februārī 25 gadi. Jau. Man šķiet, ka šajā karjeras brīdī jau vajadzēja maukt AHL kā mīļeņkijam, lai uz kko lielu cerētu. P.S. Ceru, ka kļūdos.

     [+] [-]

, 2021-11-25 11:45, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: 3

un pirms katras spēles triperī tiek nosaukts sastāvs, paskaties Tralmaks ne reiz šosezon nav bijis pirmajās maiņās...
Un kā viņš izskatās? Ir kārtējā sazvērestība pret nabaga letiņu, vai kā?

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 11:45, pirms 2 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Februārī 25 gadi. Jau. Man šķiet, ka šajā karjeras brīdī jau vajadzēja maukt AHL kā mīļeņkijam, lai uz kko lielu cerētu. P.S. Ceru, ka kļūdos.
Tralmaks nav ne draftēts, ne NHL līguma un nebija nekāds NCAA stārs, lai uzreiz mauktu AHL kā miļenkajam. tur tādu kā Tralmaks vesels bars.

     [+] [-]

, 2021-11-25 11:47, pirms 2 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Un kā viņš izskatās? Ir kārtējā sazvērestība pret nabaga letiņu, vai kā?
kāda sazvērestība? jāturpina kaplēt un cerēt uz ko vairāk...cita ceļa nav kā nokļūt tālāk par ECHL pirmajām maiņām/ AHL kaplis!
sezonas otrajā pusē gan jau dabūs lielāku lomu AHL, ja tā turpinās, jo gan jau kādu NHL prospektu norakstīs...un tad jāmēģina iekosties un neatlaist.

  -1 [+] [-]

, 2021-11-25 11:49, pirms 2 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Februārī 25 gadi. Jau. Man šķiet, ka šajā karjeras brīdī jau vajadzēja maukt AHL kā mīļeņkijam, lai uz kko lielu cerētu. P.S. Ceru, ka kļūdos.
Kļūdies, jo karjeras līknes tiem, kas sitas pa junioriem un tiem, kas pa studentiem ir atšķirīgas. Tas nenozīmē, ka no Tralmaka OBLIGĀTI kaut kas ļoti liels sanāks, taču viņam vēl nedaudz ir laiks sevi parādīt.

  -1 [+] [-]

, 2021-11-25 11:52, pirms 2 gadiem
Girgijs rakstīja: Tralmakam labāk palikt ECHL sajust līdera lomu(vārtu garšu) un tad uz olimpiadi, un pēc tam uz NHL. Viņš ir monstris.
97 gads
monstrs no tiem ir balcers
labs, bet nestabils ir dzierkals
nu, par žohovu un bunci šams būs labāks
tas arī viss
neviens treneris nav sev ienaidnieks, lai potenciālu monstru marinētu 4 maiņā

  +2 [+] [-]

, 2021-11-25 11:57, pirms 2 gadiem
Tralmakam vismaz ir noveicies , ka iedot izjust spēles garšu ECHL un nepazaudēt uzbrucēja kvalitātes.
tāds Egle vispār kaut kur pazudis Manitobas stepē! ne kaplē AHL, ne dod ECHL pasist golus!

     [+] [-]

, 2021-11-25 11:59, pirms 2 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kļūdies, jo karjeras līknes tiem, kas sitas pa junioriem un tiem, kas pa studentiem ir atšķirīgas. Tas nenozīmē, ka no Tralmaka OBLIGĀTI kaut kas ļoti liels sanāks, taču viņam vēl nedaudz ir laiks sevi parādīt.
Tas taču skaidrs. Bet 25 gadi ir 25 gadi. Laika ir pat ļoti maz, es teiktu. Cik daudzi 25 vai 26 gados tiek pie NHL līgumiem? Gan jau ir kāds, bet, droši vien, ļoti maz.

  -1 [+] [-]

, 2021-11-25 12:02, pirms 2 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tas taču skaidrs. Bet 25 gadi ir 25 gadi. Laika ir pat ļoti maz, es teiktu. Cik daudzi 25 vai 26 gados tiek pie NHL līgumiem? Gan jau ir kāds, bet, droši vien, ļoti maz.
Čali, vienkàrši beidz rakstīt

Studiju uzsākšanas vecums nenosaka prasmju griestus, tie ir savstarpēji nesaistīti lielumi.

  -1 [+] [-]

, 2021-11-25 12:05, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: 97 gads
monstrs no tiem ir balcers
labs, bet nestabils ir dzierkals
nu, par žohovu un bunci šams būs labāks
tas arī viss
neviens treneris nav sev ienaidnieks, lai potenciālu monstru marinētu 4 maiņā
Dzierkalam bija 36 punkti 51 spēlē ECHL.

Tralmaks joprojām nav noprovēts augstākā līmenī. Un AHL ir prospektu politika, kur neviens treneris nav sev ienaidnieks, lai bez laba iemesla lejā nostumtu draftētos jaunuļus.

  -1 [+] [-]

, 2021-11-25 12:28, pirms 2 gadiem
Domāju, ka drīz atkal dos iespēju, jo AHL komanda pēc vārtu guvumiem ir trešajā desmitā!

  +2 [+] [-]

, 2021-11-25 12:32, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Čali, vienkàrši beidz rakstīt

Studiju uzsākšanas vecums nenosaka prasmju griestus, tie ir savstarpēji nesaistīti lielumi.


Tu taču bļāvi, ka tulīt Tralmaks eksplodēs AHL.

  +2 [+] [-]

, 2021-11-25 12:34, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Čali, vienkàrši beidz rakstīt

Studiju uzsākšanas vecums nenosaka prasmju griestus, tie ir savstarpēji nesaistīti lielumi.
"A un nosauc man spēlētājus 25-26 gados, pē'dejo 2 sezonu laikā, kuri ir tikuši pie NHL līgumiem. Ir daudz tādu? Beidz te man par prasmju griestiem tuftu dzīt. To tu proti, mēs zinām.

     [+] [-]

, 2021-11-25 12:40, pirms 2 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: "A un nosauc man spēlētājus 25-26 gados, pē'dejo 2 sezonu laikā, kuri ir tikuši pie NHL līgumiem. Ir daudz tādu? Beidz te man par prasmju griestiem tuftu dzīt. To tu proti, mēs zinām.
tādi ir un nav retums. es nesekoju visām komandām, bet tajā pašā Bruins ir šosezon 27 gadnieks parakstīts no Zvierijas piemēram, kaplē AHL pirmajās maiņās :
https://www.capfriendly.com/players...

Kolumbusā Denforts 27 gadi .
takšto no tāda viedokļa Tralmakam vēl viss priekšā

     [+] [-]

, 2021-11-25 12:41, pirms 2 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: "A un nosauc man spēlētājus 25-26 gados, pē'dejo 2 sezonu laikā, kuri ir tikuši pie NHL līgumiem. Ir daudz tādu? Beidz te man par prasmju griestiem tuftu dzīt. To tu proti, mēs zinām.
Piemēram, NHL entry-level līgumus slēdz līdz 25 gadiem un šobrīd līgā ir daži tādi hokejisti (25gadnieki ar ELC), piem., "Coyotes" vārtsargs Vejmelka.

     [+] [-]

, 2021-11-25 12:43, pirms 2 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Piemēram, NHL entry-level līgumus slēdz līdz 25 gadiem un šobrīd līgā ir daži tādi hokejisti (25gadnieki ar ELC), piem., "Coyotes" vārtsargs Vejmelka.
ELC līdz 27 gadiem!

  -1 [+] [-]

, 2021-11-25 12:45, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: ELC līdz 27 gadiem!
RFA līdz 27, ELC līdz 25, ne?

     [+] [-]

, 2021-11-25 12:46, pirms 2 gadiem
Juris Miņins rakstīja: RFA līdz 27, ELC līdz 25, ne?
ELC līdz 27 gadiem.
RFA nav gados ierobežots, bet atkarībā no nospēlēto sezonu un spēļu skaita.

tā ir , ka iebāzis galvu regbijā, galīgi par hokeju putro

     [+] [-]

, 2021-11-25 12:56, pirms 2 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja:

Tu taču bļāvi, ka tulīt Tralmaks eksplodēs AHL.
Vēlies derēt uz viņa rādītājiem AHL?

Over/under punkti-spēlē vidēji atlikušajā sezonā. Cik dod? 0,125/spēlē ir šobrīd. Cik es saprotu, tu apgalvo, ka tā arī turpināsies?

  +2 [+] [-]

, 2021-11-25 12:56, pirms 2 gadiem
Juris Miņins rakstīja: RFA līdz 27, ELC līdz 25, ne?
ZA vispār ir ELC līdz 25. eiropiešiem 27. tā ka tev bija pa pusei taisnība. paskatījos.

     [+] [-]

, 2021-11-25 12:57, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: ELC līdz 27 gadiem.
RFA nav gados ierobežots, bet atkarībā no nospēlēto sezonu un spēļu skaita.

tā ir , ka iebāzis galvu regbijā, galīgi par hokeju putro
Atļaušos nepiekrist.
Tb ar to ELC līdz 27 gadiem ņemas tikai no Eiropas draftētie. ZAmerikāņiem līdz 25.
RFA sakarā - spēles ir viens aspekts. Par UFA spēlētājs kļūst pēc 7 sezonām vai pēc 27 gadu sasniegšanas uz FA tirgus vēršanas brīdi. Tātad, līdz tam šams ir RFA.

Nez vai regbijs vainīgs, bet es to saprotu šitā.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 12:58, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: ZA vispār ir ELC līdz 25. eiropiešiem 27. tā ka tev bija pa pusei taisnība. paskatījos.
Regbijs tiek reabilitēts!

     [+] [-]

, 2021-11-25 12:58, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Vēlies derēt uz viņa rādītājiem AHL?

Over/under punkti-spēlē vidēji atlikušajā sezonā. Cik dod? 0,125/spēlē ir šobrīd. Cik es saprotu, tu apgalvo, ka tā arī turpināsies?
viņam vēl jātiek tomēr AHL uz tādu lomu. var i neiedot.
pavasarī vēl bars no CHL un NCAA uz tām lomām pretendēs.
caur smagu gaļas mašīnu jāmaļas.

     [+] [-]

, 2021-11-25 12:59, pirms 2 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Regbijs tiek reabilitēts!

p.s.
ir arī mūžīgie RFA , kā Dzierkals aizbēdzis, vai krievu līgā spēlējošie!

     [+] [-]

, 2021-11-25 13:05, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja:
p.s.
ir arī mūžīgie RFA , kā Dzierkals aizbēdzis, vai krievu līgā spēlējošie!
NHL līgumu statusos vispār ir daudz interesantu lietu.

     [+] [-]

, 2021-11-25 13:08, pirms 2 gadiem
Juris Miņins rakstīja: NHL līgumu statusos vispār ir daudz interesantu lietu.
kas ir tas ir. samudžināts riktīgi.
citreiz pat īsti ZA profi (skribenti) putrojas un skaidrojas par specifiskiem gadījumiem CBA.

  -1 [+] [-]

, 2021-11-25 13:08, pirms 2 gadiem
Skatos, ka slovāku NHL vecis Panīks(500 spēles NHL) arī pa AHL dzīvojas!

     [+] [-]

, 2021-11-25 13:09, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: kas ir tas ir. samudžināts riktīgi.
citreiz pat īsti ZA profi (skribenti) putrojas un skaidrojas par specifiskiem gadījumiem.
Galvenais, lai paši līguma slēdzēji saprot uz ko īsti parakstās.

     [+] [-]

, 2021-11-25 13:11, pirms 2 gadiem
Tralmaks savu pirmo iespēju pavasarī izniekoja , ja var tā teikt. Jo tad gan viņam deva spēlēt otrajā maiņā un vairākumā.
tāpat Mitens pavasarī nepārliecināja Devils, ka būtu jādod NHL līgums.
tāpēc abi kaplē ECHL ar AHL līgumiem, nevis AHL ar NHL līgumiem!
un abiem būs ļoti sarežģīti izsisties uz augšu, bet tas nav nekas neiespējams, kā redzam no Rubīna karjeras! NHL līgums tika izplēsts sākot no ECHL ! Rubīnam tik atlicis pēdējais solis no sapņa - debitēt!

     [+] [-]

, 2021-11-25 13:15, pirms 2 gadiem
Šī sezona ir noteicošā, vai NHL līgums, vai naudas pelnīšana Eiropā! Lai čalim izdodās!

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 13:16, pirms 2 gadiem
Beidzot interesanta diskusija, lai ielogotos profilā.
Salīdzinājums ar Dzierkalu tādam ekspertam kā Machimol ir ļoti pārsteidzoš, jo Dzierkals tur spēlēja tad, kad Tralmaks aizvadīja otro gadu NCAA. Vecuma starpība - 4 gadi, kas konkrētajā vecuma nogrieznī ir ļoti ļoti daudz.
Līdz 24 gadiem, spēlētājs +/- ir izveidojies, ar savām stiprajām un vājajām vietām, pie tam, spēlējot ZA, šis īpašības visiem kam interesē ir labi zināmas. Protams ir iepsējama neliela, bet izaugsme, ja patstāvīgi tiek strādāts pie mīnusiem.
Tas ka spēlētājus paraksta arī pēc 28 gadiem ir fakts, taču - tie ir spēlētāji, kuri spēlējot Eiropā un tieši KHL, NLA vai Zviedrijā un ir spējuši nodemonstrēt progresu savā spēlē, vienalga vai kā skorerim, kā spēka uzbrucējam, vai vienalga.
Spēlējot ECHL šādi gadījumi ar parakstīšanu, es nezinu, nevar iedomāties, pie spēlētāja, kuram ir 24/25 gadu sezona. Tas, ka pēc 4. Gadiem NCAA Tu netiec pie NHL līguma, tomēr, ir rādītājs. Un to pierāda kaut vai izlases pārbaudes spēles, kur Tralmaks bija labāks visnotaļ par Egli, taču salidzinot ar to pašu Dzierkalu, atpalika ievērojami.
Līdz ar to, jūsmot par spridzināšanu ECHL nav nekāda pamata, jo ja viņa kvalitātes būtu kādam interesantas, pie NHL līguma viņš tiktu.
Tas ka komandām ir 50 līgumu ierobežojums ir cits stāsts, taču vietA kam noderīgam atrastos.

  +3 [+] [-]

, 2021-11-25 13:17, pirms 2 gadiem
flipsider rakstīja: Skatos, ka slovāku NHL vecis Panīks(500 spēles NHL) arī pa AHL dzīvojas!
Nu jau kādu laiku ir atpakaļ NHL, jo NYI kovidnieks ārdās, tāpēc uzsaukts augšā.

  -1 [+] [-]

, 2021-11-25 13:22, pirms 2 gadiem
zata rakstīja: Beidzot interesanta diskusija, lai ielogotos profilā.
Salīdzinājums ar Dzierkalu tādam ekspertam kā Machimol ir ļoti pārsteidzoš, jo Dzierkals tur spēlēja tad, kad Tralmaks aizvadīja otro gadu NCAA. Vecuma starpība - 4 gadi, kas konkrētajā vecuma nogrieznī ir ļoti ļoti daudz.
Līdz 24 gadiem, spēlētājs +/- ir izveidojies, ar savām stiprajām un vājajām vietām, pie tam, spēlējot ZA, šis īpašības visiem kam interesē ir labi zināmas. Protams ir iepsējama neliela, bet izaugsme, ja patstāvīgi tiek strādāts pie mīnusiem.
Tas ka spēlētājus paraksta arī pēc 28 gadiem ir fakts, taču - tie ir spēlētāji, kuri spēlējot Eiropā un tieši KHL, NLA vai Zviedrijā un ir spējuši nodemonstrēt progresu savā spēlē, vienalga vai kā skorerim, kā spēka uzbrucējam, vai vienalga.
Spēlējot ECHL šādi gadījumi ar parakstīšanu, es nezinu, nevar iedomāties, pie spēlētāja, kuram ir 24/25 gadu sezona. Tas, ka pēc 4. Gadiem NCAA Tu netiec pie NHL līguma, tomēr, ir rādītājs. Un to pierāda kaut vai izlases pārbaudes spēles, kur Tralmaks bija labāks visnotaļ par Egli, taču salidzinot ar to pašu Dzierkalu, atpalika ievērojami.
Līdz ar to, jūsmot par spridzināšanu ECHL nav nekāda pamata, jo ja viņa kvalitātes būtu kādam interesantas, pie NHL līguma viņš tiktu.
Tas ka komandām ir 50 līgumu ierobežojums ir cits stāsts, taču vietA kam noderīgam atrastos.
Spēlētāji ar NCAA pierakstu ir jāskata savādāk, kā tie, kas uzreiz sāk pro karjeru!
Bļugers piemēram gāja NCAA, tad 2 sezonas AHL ar visu to, ka NHL 2 kārta!
Cik nav bijuši augsta līmeņa vārtsargi, kas gājuši NCAA ceļu, bet tikai pie 30 gadiem debitējuši NHL!

     [+] [-]

, 2021-11-25 13:33, pirms 2 gadiem
zata rakstīja: Beidzot interesanta diskusija, lai ielogotos profilā.
Salīdzinājums ar Dzierkalu tādam ekspertam kā Machimol ir ļoti pārsteidzoš, jo Dzierkals tur spēlēja tad, kad Tralmaks aizvadīja otro gadu NCAA. Vecuma starpība - 4 gadi, kas konkrētajā vecuma nogrieznī ir ļoti ļoti daudz.
Līdz 24 gadiem, spēlētājs +/- ir izveidojies, ar savām stiprajām un vājajām vietām, pie tam, spēlējot ZA, šis īpašības visiem kam interesē ir labi zināmas. Protams ir iepsējama neliela, bet izaugsme, ja patstāvīgi tiek strādāts pie mīnusiem.
Tas ka spēlētājus paraksta arī pēc 28 gadiem ir fakts, taču - tie ir spēlētāji, kuri spēlējot Eiropā un tieši KHL, NLA vai Zviedrijā un ir spējuši nodemonstrēt progresu savā spēlē, vienalga vai kā skorerim, kā spēka uzbrucējam, vai vienalga.
Spēlējot ECHL šādi gadījumi ar parakstīšanu, es nezinu, nevar iedomāties, pie spēlētāja, kuram ir 24/25 gadu sezona. Tas, ka pēc 4. Gadiem NCAA Tu netiec pie NHL līguma, tomēr, ir rādītājs. Un to pierāda kaut vai izlases pārbaudes spēles, kur Tralmaks bija labāks visnotaļ par Egli, taču salidzinot ar to pašu Dzierkalu, atpalika ievērojami.
Līdz ar to, jūsmot par spridzināšanu ECHL nav nekāda pamata, jo ja viņa kvalitātes būtu kādam interesantas, pie NHL līguma viņš tiktu.
Tas ka komandām ir 50 līgumu ierobežojums ir cits stāsts, taču vietA kam noderīgam atrastos.
Atkal, nesakot, ka šams ir superuzbrucējs, taču ECHL līmenī viņš abās spēlēs ir ārdījies. Tātad, tas līmenis viņam ir "par vieglu". AHL - nav baigi spēlējis, nav ticis apstākļos, kuros varētu rādīt labāko spēli.

Tāpēc te ir tikai viens jautājums - vai Tralmaks vienkārši nevar spēlēt lielo PRO hokeju, vai viņam to neļauj darīt. Tā vai citādi, bet tuvākajā laikā atbildes tāpat tiks atrastas.

     [+] [-]

, 2021-11-25 13:41, pirms 2 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Atkal, nesakot, ka šams ir superuzbrucējs, taču ECHL līmenī viņš abās spēlēs ir ārdījies. Tātad, tas līmenis viņam ir "par vieglu". AHL - nav baigi spēlējis, nav ticis apstākļos, kuros varētu rādīt labāko spēli.

Tāpēc te ir tikai viens jautājums - vai Tralmaks vienkārši nevar spēlēt lielo PRO hokeju, vai viņam to neļauj darīt. Tā vai citādi, bet tuvākajā laikā atbildes tāpat tiks atrastas.
Piekrītu, ka līmenis viņam ir par švaku. Bet kā zināms, tad tas ka Tu spēj ārdīties līmeni zemāk, nenozīmē ka Tu to vari arī līmeni augstāk, kur atšķiras ātrumi, spēlētāju izpratne pret “Tevis sagaidīšanu” “Tevis noķeršanu pretkustībā” “lēmumu pieņemšanu” u.c. faktori.
Es tagad neesmu skatījies, bet reiz pētīju un ja atmiņa neviļ, tad parasti šādi ECHL spīdekļi tādā vecumā ar mazu pierakstu AHL dodas taisnā ceļā uz Eiropu ar pirmo pieturvietu max Vācija, vidēji Slovākija, Norvēģija, Allsvenska, slikti - vēl zemāk. Un tad sezona tur saliek pa visu pa vietām.
Un tas, protams, nav slikts variants iegūt vienu labu Eiropieti..

Bet lai jūsmotu par esošo situāciju, pagaidam esmu skeptisks un ceru, ka Tralmaks pierādīs pretēji, to arī novēlu!

  +3 [+] [-]

, 2021-11-25 13:56, pirms 2 gadiem
mačimols jūsmo par Tralmaku, bet Haris augustā viņu izpederēja.
starp citu tas nav ne pirmais un ne otrais treneris, kas izpederē Tralmaku no nometnes vai nepaņem sastāvā.
varbūt viņam ir kādas problēmas , kas nav tieši saistītas ar šaibas dzenāšanu bet tāpat ietekmē vietu sastāvā!

     [+] [-]

, 2021-11-25 13:56, pirms 2 gadiem
zata rakstīja: Piekrītu, ka līmenis viņam ir par švaku. Bet kā zināms, tad tas ka Tu spēj ārdīties līmeni zemāk, nenozīmē ka Tu to vari arī līmeni augstāk, kur atšķiras ātrumi, spēlētāju izpratne pret “Tevis sagaidīšanu” “Tevis noķeršanu pretkustībā” “lēmumu pieņemšanu” u.c. faktori.
Es tagad neesmu skatījies, bet reiz pētīju un ja atmiņa neviļ, tad parasti šādi ECHL spīdekļi tādā vecumā ar mazu pierakstu AHL dodas taisnā ceļā uz Eiropu ar pirmo pieturvietu max Vācija, vidēji Slovākija, Norvēģija, Allsvenska, slikti - vēl zemāk. Un tad sezona tur saliek pa visu pa vietām.
Un tas, protams, nav slikts variants iegūt vienu labu Eiropieti..

Bet lai jūsmotu par esošo situāciju, pagaidam esmu skeptisks un ceru, ka Tralmaks pierādīs pretēji, to arī novēlu!
Tāpēc jau arī saku, ka, varbūt, šams nemaz nevar paspēlēt pie lielajiem onkuļiem. Tādu gadījumu arī hokejā ir diezgan daudz. Jāskatās. Cita lieta, ka pagaidām viņa loma AHL ir ļoti tāla no tā ko viņam ļauj darīt ECHL. Tāpēc salīdzināt ir grūti un ir jāpagaida/jāsagaida kā viņš izskatīsies AHL pie līdzīgas lomas.

Cita lieta, ka tāpat vien viņu no bottom-6 uz pirmajām maiņām necels + arī NHL no viņa nez vai gaida pirmo maiņu PP čali, drīzāk vispusēju kapli.

     [+] [-]

, 2021-11-25 14:08, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: mačimols jūsmo par Tralmaku, bet Haris augustā viņu izpederēja.
starp citu tas nav ne pirmais un ne otrais treneris, kas izpederē Tralmaku no nometnes vai nepaņem sastāvā.
varbūt viņam ir kādas problēmas , kas nav tieši saistītas ar šaibas dzenāšanu bet tāpat ietekmē vietu sastāvā!
ai, zaipi, zaipi, ko tad Tu gaidīji, priekšā džeki, kas jau pro spēlējuši vairākus gadus, kamēr Tralmaks vēl nevienu, domāju, ka gadi 2 un viss saliksies savās vietās

     [+] [-]

, 2021-11-25 14:18, pirms 2 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāpēc jau arī saku, ka, varbūt, šams nemaz nevar paspēlēt pie lielajiem onkuļiem. Tādu gadījumu arī hokejā ir diezgan daudz. Jāskatās. Cita lieta, ka pagaidām viņa loma AHL ir ļoti tāla no tā ko viņam ļauj darīt ECHL. Tāpēc salīdzināt ir grūti un ir jāpagaida/jāsagaida kā viņš izskatīsies AHL pie līdzīgas lomas.

Cita lieta, ka tāpat vien viņu no bottom-6 uz pirmajām maiņām necels + arī NHL no viņa nez vai gaida pirmo maiņu PP čali, drīzāk vispusēju kapli.
Jā, tāpēc jau es Tev piekrītu, kā arī piekrītu tam, ka diez vai NHL uz viņu skatās (vispār nemaz neskatās, ja skatītos, tad iedotu līgumu) uz TOP6 uzbrucēju, līdz ar to, ja Tu netiec pie tā līguma, spēlē AHL un savās mazajās iespējas + treniņos nespēj parādīt, ka GM ir kļūdījies, neidodot to līgumu, tad uz redzēšanos un nāk nākamais Tralmaks, tikai iespējams jau jaunāks.

Bet nu redzēs, visādi brīnumi ir redzēti

     [+] [-]

, 2021-11-25 14:25, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: mačimols jūsmo par Tralmaku, bet Haris augustā viņu izpederēja.
starp citu tas nav ne pirmais un ne otrais treneris, kas izpederē Tralmaku no nometnes vai nepaņem sastāvā.
varbūt viņam ir kādas problēmas , kas nav tieši saistītas ar šaibas dzenāšanu bet tāpat ietekmē vietu sastāvā!
Jā, es arī fanoju par Dzierkalu, taču esmu objektīvs. Tas, ko es gaidīju, kad viņš Kurbada veterānus Sāgā vazāja kā puišus, U-18 čempī ne par kapeiku nebija sliktāks par kanādiešiem (noskatījos teju visas spēles, izņemot pret Vāciju pēdējās), kā arī QMJHL blieza ar savu eksplozivitāti, izniršanu no zonas dziļuma un asajām kustībām, ar ceļiem novācot spēlētāju - man tiešām likās, ka mums būs kārtīgs NHL čalis. |
Es vēl joprojām domāju, ka ja ne trauma, īsi pirms U-20 PČ Kanādā vai ASV (kur tur bija), kad viņam bija 19 gadi, tad Dzierkals būtu progresējis vairāk. Tieši pēc tās, apstājās progress un, ja pirms traumas viņš spēlēja ap 1.67 - 1.85 p. sp., tad pēc, var apskatīties kopējo tās sezonas statistiku.. šķiet, ka tikai 2 punkti vairāk kā spēles.

Bet nu, pats vainīgs - pie tāda spēles stila ir jātrenē gan muskuļi, gan saites. Ja to nedara, tad trauma ir neizbēgama un pēc tās, spēlēt ar līdzīgu eksplozivitāti ir diezgan pagrūti. Viņš gan to vel dara, taču nav tas, kas pirms tās.

Par izlasi tas ir vēlviens faktors, ka ne jau viens treneris vien, ir atskaitījis Tralmaku. + arī U izlasēs Tralmaks nespēlēja pa vidu Balceram un Dzierkalam. Tas bija Buncis (vienalga vai tēva nopelns vai nē), jo tajā vienā čempī, vismaz, Buncis izskatījās ka to vietu ir nopelnījis un bija labākais centrs. Pats Tralmaks spēlēja, ja nemaldos, ar Žohovu un Puidi otrajā (pie tam, spēlēja pa malu). Jā, bija redzams, taču, salīdzinot ar to, ko rādīja Balcers ar Dzierkalu - sorry, te nu mēs esam.

P.s. diezi vai, ka Tralmaku pie Hara izlasē vēl redzēsim. Pa ausu galam dzirdēju, ka bija uzmetis lūpu, jo Haris esot ielobējis savus šveiciešus (domājot Smirnovu). Bet nu piedod Tralmak- Smirnovs tajās pārbaudes spēlēs izskatījās kudi pārliecinošāks savās darbības.

     [+] [-]

, 2021-11-25 14:27, pirms 2 gadiem
zata rakstīja: Jā, es arī fanoju par Dzierkalu, taču esmu objektīvs. Tas, ko es gaidīju, kad viņš Kurbada veterānus Sāgā vazāja kā puišus, U-18 čempī ne par kapeiku nebija sliktāks par kanādiešiem (noskatījos teju visas spēles, izņemot pret Vāciju pēdējās), kā arī QMJHL blieza ar savu eksplozivitāti, izniršanu no zonas dziļuma un asajām kustībām, ar ceļiem novācot spēlētāju - man tiešām likās, ka mums būs kārtīgs NHL čalis. |
Es vēl joprojām domāju, ka ja ne trauma, īsi pirms U-20 PČ Kanādā vai ASV (kur tur bija), kad viņam bija 19 gadi, tad Dzierkals būtu progresējis vairāk. Tieši pēc tās, apstājās progress un, ja pirms traumas viņš spēlēja ap 1.67 - 1.85 p. sp., tad pēc, var apskatīties kopējo tās sezonas statistiku.. šķiet, ka tikai 2 punkti vairāk kā spēles.

Bet nu, pats vainīgs - pie tāda spēles stila ir jātrenē gan muskuļi, gan saites. Ja to nedara, tad trauma ir neizbēgama un pēc tās, spēlēt ar līdzīgu eksplozivitāti ir diezgan pagrūti. Viņš gan to vel dara, taču nav tas, kas pirms tās.

Par izlasi tas ir vēlviens faktors, ka ne jau viens treneris vien, ir atskaitījis Tralmaku. + arī U izlasēs Tralmaks nespēlēja pa vidu Balceram un Dzierkalam. Tas bija Buncis (vienalga vai tēva nopelns vai nē), jo tajā vienā čempī, vismaz, Buncis izskatījās ka to vietu ir nopelnījis un bija labākais centrs. Pats Tralmaks spēlēja, ja nemaldos, ar Žohovu un Puidi otrajā (pie tam, spēlēja pa malu). Jā, bija redzams, taču, salīdzinot ar to, ko rādīja Balcers ar Dzierkalu - sorry, te nu mēs esam.

P.s. diezi vai, ka Tralmaku pie Hara izlasē vēl redzēsim. Pa ausu galam dzirdēju, ka bija uzmetis lūpu, jo Haris esot ielobējis savus šveiciešus (domājot Smirnovu). Bet nu piedod Tralmak- Smirnovs tajās pārbaudes spēlēs izskatījās kudi pārliecinošāks savās darbības.
Tev gan interesanti tie ausu gali

     [+] [-]

, 2021-11-25 14:35, pirms 2 gadiem
hockeyekspert2 rakstīja: Tev gan interesanti tie ausu gali
To redzēs, kad tiks nosaukti kandidāti OS. Tāpat, var jau būt, ka Harijs neuztver lietas personiski. Kā arī, var jau būt, ka esmu ko nosapņojis. Visādi gādās

     [+] [-]

, 2021-11-25 14:48, pirms 2 gadiem
hockeyekspert2 rakstīja: ai, zaipi, zaipi, ko tad Tu gaidīji, priekšā džeki, kas jau pro spēlējuši vairākus gadus, kamēr Tralmaks vēl nevienu, domāju, ka gadi 2 un viss saliksies savās vietās
Tralmaks jau pag. sezonu debitēja pro. Pēc pāris gadiem Tralmakam jau 30 tuvosies, nedomāju, ka tajā vecumā baigi forši par kapeikām dzenāt šaibu AHL...

     [+] [-]

, 2021-11-25 14:56, pirms 2 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tralmaks jau pag. sezonu debitēja pro. Pēc pāris gadiem Tralmakam jau 30 tuvosies, nedomāju, ka tajā vecumā baigi forši par kapeikām dzenāt šaibu AHL...
AHL /ECHL liftā nav lielas jēgas dzenāt šaibu ja šosezon netiek pie lielākas lomas. tad manuprāt jādodas uz Eiropu. tik neaizcērtot durvis atpakaļ kā piemēram Dzierkals!

     [+] [-]

, 2021-11-25 15:13, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: AHL /ECHL liftā nav lielas jēgas dzenāt šaibu ja šosezon netiek pie lielākas lomas. tad manuprāt jādodas uz Eiropu. tik neaizcērtot durvis atpakaļ kā piemēram Dzierkals!
Kapēc Dzierkals nevar atgriezties ZA ?

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 15:20, pirms 2 gadiem
juings rakstīja: Kapēc Dzierkals nevar atgriezties ZA ?
Vegasai pieder mūžīgās tiesības uz Dzierkalu (uzmeta gan viņš Toronto nevis Vegasu) un no intervijām ar Dzierkalu cik var saprast viņi pat ne reiz nav painteresējušies un nekādu kontaktu nav bijis. manuprāt tur ir miris variants.
neticu , ka tur kaut kas izkustēsies, Dzierkala sniegums Eiropā pagaidām ar nedod daudz cerību izkustēties manuprāt no tā mirušā punkta!

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 15:47, pirms 2 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tralmaks jau pag. sezonu debitēja pro. Pēc pāris gadiem Tralmakam jau 30 tuvosies, nedomāju, ka tajā vecumā baigi forši par kapeikām dzenāt šaibu AHL...
debitēt uz 8 spēlēm? ne velti jābūt noteiktam spēļu skaitam, lai neesi rookijs vairs

     [+] [-]

, 2021-11-25 15:54, pirms 2 gadiem
Nez, vai Tralmaks lielās durvis neaizcirta pats ar savu superaģentu, kad (it kā) klubiem teicis, lai viņu nedraftē pēdējās kārtās? Vai tās bija tikai Tralmaka pasakas LV publikai?

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 16:00, pirms 2 gadiem
juings rakstīja: Kapēc Dzierkals nevar atgriezties ZA ?
Tāpēc, ka NHL vajag hokejistus, kas kaplējas gan laukumā, gan par savām karjerām. Ja viņš vēl būtu Eiropas TOP čalis, tad, varbūt, kāds ar viņu auklētos, bet tā - viņš pats izvēlējās savas karjeras attīstības virzienu.

  +4 [+] [-]

, 2021-11-25 16:05, pirms 2 gadiem
mxs rakstīja: Nez, vai Tralmaks lielās durvis neaizcirta pats ar savu superaģentu, kad (it kā) klubiem teicis, lai viņu nedraftē pēdējās kārtās? Vai tās bija tikai Tralmaka pasakas LV publikai?
pieļauju, ka bērnišķīgas pasakas.
vai aģents tādu huiņu viņam pielika ausīs uz jautājumu kāpēc viņu nenodraftēja
kas tik nav dzirdēts no hokejistiem , kādus batonus viņi sprauž un huiņu publikai

  -1 [+] [-]

, 2021-11-25 18:30, pirms 2 gadiem
zata rakstīja: Beidzot interesanta diskusija, lai ielogotos profilā.
Salīdzinājums ar Dzierkalu tādam ekspertam kā Machimol ir ļoti pārsteidzoš, jo Dzierkals tur spēlēja tad, kad Tralmaks aizvadīja otro gadu NCAA. Vecuma starpība - 4 gadi, kas konkrētajā vecuma nogrieznī ir ļoti ļoti daudz.
Līdz 24 gadiem, spēlētājs +/- ir izveidojies, ar savām stiprajām un vājajām vietām, pie tam, spēlējot ZA, šis īpašības visiem kam interesē ir labi zināmas. Protams ir iepsējama neliela, bet izaugsme, ja patstāvīgi tiek strādāts pie mīnusiem.
Tas ka spēlētājus paraksta arī pēc 28 gadiem ir fakts, taču - tie ir spēlētāji, kuri spēlējot Eiropā un tieši KHL, NLA vai Zviedrijā un ir spējuši nodemonstrēt progresu savā spēlē, vienalga vai kā skorerim, kā spēka uzbrucējam, vai vienalga.
Spēlējot ECHL šādi gadījumi ar parakstīšanu, es nezinu, nevar iedomāties, pie spēlētāja, kuram ir 24/25 gadu sezona. Tas, ka pēc 4. Gadiem NCAA Tu netiec pie NHL līguma, tomēr, ir rādītājs. Un to pierāda kaut vai izlases pārbaudes spēles, kur Tralmaks bija labāks visnotaļ par Egli, taču salidzinot ar to pašu Dzierkalu, atpalika ievērojami.
Līdz ar to, jūsmot par spridzināšanu ECHL nav nekāda pamata, jo ja viņa kvalitātes būtu kādam interesantas, pie NHL līguma viņš tiktu.
Tas ka komandām ir 50 līgumu ierobežojums ir cits stāsts, taču vietA kam noderīgam atrastos.
Es kā skaitļu cilvēks varu tev droši teikt, ka fiziski 21 gada vecumā spēlētājs jau ir izveidojies un progress ir tikai niansēs. Vēl noteikti, ka spēks, masa, pārliecība var nākt klāt, bet te ir runa par procentpunktiem no spēju maksimuma.

Dzierkals arī šobrīd negūtu pa 2 punktiem spēlē ECHL. Un salīdzinājums ir vairāk ilustrācija Tralmaka potenciālam, nevis apgalvojums, ka točna viens ir labāks vai sliktāks.

Tralmaks vairs nav nekāds juniors, bet tieši jau ar to viņš ir interesants, jo mēs nezinām viņa griestus. Un runa nav obligāti par NHL, bet vairāk par izlasi. Un Tralmaks izskatās pēc stabila izlašnieka.

     [+] [-]

, 2021-11-26 12:08, pirms 2 gadiem
Čalim vienkārši ir jāsakārto galva, un tai nežēlīgajā kolhozā jāiekaro sev vieta un viss. Ja to izdarīs, tad par viņu mēs vēl daudz dzirdēsim. Ja neizturēs, tad Dinamo, kā Čukste, ja izturēs tad NHL .