Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Krievi ar 14:0 piesmej Latvijas U-20 izlasi

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

Krievi ar 14:0 piesmej Latvijas U-20 izlasi
Jevgēņijs Kuzņecovs spēli noslēdza ar deviņiem (3+6) rezultativitātes punktiem
Foto: AP/Scanpix

Šonakt Pasaules U-20 čempionātā trešo apakšgrupas spēli aizvadīja Latvijas U-20 izlase, kura ar 0:14 kapitulēja Krievijas valstvienības priekšā. Pretinieku rindās ar deviņiem (!) rezultativitātes punktiem atzīmējās Jevgēņijs Kuzņecovs.

Maču abas komandas uzsāka visai līdzīgi, perioda pirmajā pusē bīstamus metienus izdarīja abu izlašu spēlētāji, taču spēles vienpadsmitajā minūtē vārtus gūt izdevās Mihailam Grigorenko, panākot 1:0 krievu labā. Trešdaļas turpinājumā Krievijas izlases pārsvars pieauga, Latvijas izlases aizsardzība kļuva paviršāka, taču ārkārtīgi sekmīgi vārtos darbojās Elvis Merzļikins, noslēdzot pirmo periodu ar 16 atvairītiem metieniem.

Otrā trešdaļa Latvijas izlasei izvērtās liktenīga. Jau perioda 52. sekundē ar spēcīgu plaukstas metienu vairākumu realizēja Artjoms Sergejevs. Perioda turpinājumā ilgāk nekā minūti Latvijas hokejisti spēlēja piecatā pret trim pretiniekiem, taču izmantot šo iespēju nespēja.

Latvijas izlase nespēja tikt līdzi Krievijas hokejistiem, attiecīgi zūdot arī komandas disciplīnai. Krievijas hokejistiem vienu pēc otra izdevās gūt uzreiz piecus vārtus, panākot jau 7:0. No tiem trīs tika gūti vairākumā, vārtu guvumā pārvēršot ikvienu Latvijas hokejistu noraidījumu.

Arī trešajā periodā nekas daudz nemainījās. Pāris minūšu laikā Krievijas hokejisti guva vēl trīs vārtus, panākot jau 11:0. Trešo reizi spēlē Merzļikinu pārspēja arī Jevgēņijs Kuzņecovs. Latvijas izlases aizsardzības zonu ripa atstāja vien epizodiski. Mača turpinājumā Latvijas izlases hokejisti centās gūt vismaz goda vārtus, taču tas neizdevās - tā vietā Merzļikins ielaida vēl trīs ripas savos vārtos, noslēdzot maču ar izšķirošo 0:14.

Jāatzīst gan, ka šī nebija smagākā sagrāve, kādu Latvijas izlase piedzīvojusi Pasaules U-20 čempionātā, jo pirms diviem gadiem Latvijas hokejisti turnīra atklāšanas mačā ar dramatisko 0:16 kapitulēja kanādiešu priekšā.

Pēdējo apakšgrupas spēli Latvijas izlase aizvadīs jau nākamnakt, kad 5:00 pēc Latvijas laika tiksies ar Šveices izlases hokejistiem, kad Krievijai piekāpās vien ar 0:3.

Pasaules U-20 čempionāts, 29. decembris

Latvijas U-20 hokeja izlase - Krievijas U-20 hokeja izlase 0:14 (0:1, 0:6, 0:7)

Vārti: 10:29 Grigorenko (Kučerovs, Gusevs) 0:1, 20:52 Sergejevs (Jakupovs, Arzamcevs, vair.) 0:2, 27:04 Kuzņecovs (Jakupovs, Antipins, vair.) 0:3, 30:04 Kuzņecovs (Gusevs, Nesterovs, vair.) 0:4, 32:53 Želdakovs (Kuzņecovs, Gusevs) 0:5, 35:07 Gusevs (Kuzņecovs, Nesterovs, vair.) 0:6, 38:34 Gusevs (Kučerovs, Kuzņecovs) 0:7, 40:40 Kuļikovs (Kuzņecovs, Zemčenko) 0:8, 41:43 Hohlačovs (Jakupovs, Naumenkovs) 0:9, 42:34 Kuzņecovs (Gusevs, Kučerovs) 0:10, 44:14 Zemčenko (Kuļikovs, Kuzņecovs) 0:11, 51:36 Kosovs (Apalkovs, Barbašovs) 0:12, 53:29 Hohlačovs (Telegins, Antipins, vair.) 0:13, 54:24 Nesterovs (Gusevs, Kuzņecovs) 0:14
Metieni: 30 - 50
Vārtsargi: Elvis Merzļikins - Andrejs Vasiļevskis

A grupa

VIzlaseSP
1.Krievija39
2.Zviedrija25
3.Slovākija23
4.Šveice21
5.Latvija30

Latvijas U-20 izlases spēles PČ Kanādā:

DatumsLaiksSpēleRez.
27. decembris00:30Latvija - Zviedrija4:9
28. decembris05:00Slovākija – Latvija3:1
30. decembris05:00Latvija – Krievija0:14
31. decembris05:00Šveice - Latvija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +32 [+] [-]

, 2011-12-30 07:23, pirms 13 gadiem
Salīdzinot ar 0-16 pirms pāris gadiem, maziņš progress ir.

Bet ja nopietni, tad žēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2011-12-30 07:25, pirms 13 gadiem
Eksāmens nokārtots :l

  +7 [+] [-]

, 2011-12-30 07:26, pirms 13 gadiem
njaaaa.... Es pat nezinu ko lai saka!!!

 +14 [+] [-]

, 2011-12-30 07:27, pirms 13 gadiem
nav nekāda spēles plāna nav nekā sākumā centās un vārtsargs pavilkā.vēlāk....protams kad jau sāk sist visu iekšā rokas nolaižas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 07:27, pirms 13 gadiem
Šodien toties krievi lido, spēka spēle šodien mazliet priecē.
Spēle nevienādos sastāvos visu bojā, vajag U-20 izlasei normālu treneri, to jau sen esmu teici, sen redzams ka ar Miļūnu izlases spēlē pašas par sevi, nevis kopā ar treneri. Vistrakākais ir tas ka skaidri redzams bija tas, ka mēs varam spēlēt ar Krieviem, vismaz 1.periodā

Priecē ka šodien vismaz normālu spēka spēli rādījam un krievus mazliet palidinājām, Salija vispār monstrs, divi šodienas un viens pret Slovākiju spēka paņēmiens noteikti varētu būt visa čempionāta TOP 10

Visvairāk žēl Elvja, reti kad gadās tā kad ir ielaisti 14 vārti bet var pateikt ka vārtsargs spēlēja tiešām teicami, 1. periodā viņš tur vispār rādīja brīnumus, gandrīz vai jāsāk domāt kuru vārtsargu jāliek pret Dāniju- ižsķirošajā mačā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-30 07:27, pirms 13 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Salīdzinot ar 0-16 pirms pāris gadiem, maziņš progress ir.

Bet ja nopietni, tad žēl.
Tu smejies?

Tur izveidoja labi ja vienu momentu, te kaadus 10-15...

Trenerim praats likt vartsargu, kursh tik 3 speles nospelejis. Kapec nelika Cimmermani, kursh visu sezonu pa Krieviju dzivojies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-12-30 07:28, pirms 13 gadiem
Tieshaam gaidiiju, kaads buus virsrakts peec ieprieksheejaa - "Kanaada pazemo Daaniju".... Sanaaca itin suliigs!

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 07:28, pirms 13 gadiem
30 metieni un neviena gola. Katastrofāla momentu realizācija.

Nepelnīti smaga sagrāve.

     [+] [-]

, 2011-12-30 07:29, pirms 13 gadiem
treneris galigs lohs.

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 07:29, pirms 13 gadiem
Tik labi iesakam..

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 07:30, pirms 13 gadiem
...jā ļauno punduru pundurzaķu stratēģija Latvijas JAUNATNES hokejā šoreiz neattaisnojās,bet gan jau viņiem ir kĀds plāns B

  -2 [+] [-]

, 2011-12-30 07:31, pirms 13 gadiem
Bet nu, vismaz Grigorenko izslēdza.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2011-12-30 07:32, pirms 13 gadiem
ko Tu spēcīgam padarīsi..

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 07:33, pirms 13 gadiem
Un tomēr ja Miļūns pēc šī čempionāta, neatkarīgi no tā vai paliksim vai nepaliksim elitē, BEIDZOT netiks padzīts no jauniešu izlasēm, tad es nezinu(vismaz kā galvenais)

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 07:33, pirms 13 gadiem
Laikam jau nav ko brīnīties. Tikai gribās pateikt, ka žēl par tādu iznākumu. Gan jau ka Krievi šo spēli nespēlēja uz tādas pauzītes, kā citus gadus. Un Kuzņecovs vispār atomdegvielu laikam saēdies!

 +20 [+] [-]

, 2011-12-30 07:33, pirms 13 gadiem
Godīgi sakot Latvijas hokejs ir pelnījis šādu pazemojumu. Puiši nav, bet hokeja saimniecība ir gan

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 07:34, pirms 13 gadiem
Iespaidīgi.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 07:35, pirms 13 gadiem
MachimoI rakstīja: 30 metieni un neviena gola. Katastrofāla momentu realizācija.

Nepelnīti smaga sagrāve.
Es spēli neredzēju, bet varbūt pat tie visi 30 metieni nebija tādi, kuriem jāiet vārtos. Jo ja mums iemet 14, tad gan jau ka mūsējie vnk šķīla pa vārtiem pie katras izdevības, bez nekādas izspēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 07:37, pirms 13 gadiem
Nu spēle no mūsu puses bija skatāma, vismaz 1. periodā. Pēc tam 2. pāris noraidījumu viens pēc otra, perfekti krievu metieni un salūzām.
Tiešām prieks par Elvi. Pat komentētāji uzteica mūsējo, jāņem vērā, ka viņš ir tikai 94 gads. Noteikti nospēlēja krietni labāk kā Gudļevskis savu pirmo spēli.
Aizsardzībā bieži iekritām 2:3. Tātad centrs nohaltūrē.
Skatāma spēle vienalga, ja neskaita vājuma brīžus.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 07:37, pirms 13 gadiem
MisterT rakstīja: Es spēli neredzēju, bet varbūt pat tie visi 30 metieni nebija tādi, kuriem jāiet vārtos. Jo ja mums iemet 14, tad gan jau ka mūsējie vnk šķīla pa vārtiem pie katras izdevības, bez nekādas izspēles.
Momenti bija daudz un labi, lai gan neredzeju pat 1 periodu, kas bija stabili labakais.

     [+] [-]

, 2011-12-30 07:38, pirms 13 gadiem
vareja vismaz to 1 goolu ieskaitit zeeel

 +26 [+] [-]

, 2011-12-30 07:39, pirms 13 gadiem
Par Miļunu runājot... ne reizes necentās komandu sapurināt. Stāvēja visu laiku aiz muguras čaļiem un klusēja. Laikam pārdomāja dzīvi... t.i. kur labāk Jauno gadu pavadīt.... varbūt braukt pie mammas un ļauties mierinājumam.
Slēpts komentārs: Super8

     [+] [-]

, 2011-12-30 07:40, pirms 13 gadiem
Hm,jā, LV jaunatnes hokeja izaugsme ir acīm redzama.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-12-30 07:43, pirms 13 gadiem
Ērik, mosties! Šeit ir pasaules čempis nevis kārtējais treniņš, kuraa iesilda vārtsargus!!!

Totāla vadības nolaidība!
Puišiematpūsties un gatavoties moraali naakamajai speelei.
Ērik, paliec ķanādā uz visiem laikiem!

     [+] [-]

, 2011-12-30 07:45, pirms 13 gadiem
MisterT rakstīja: Es spēli neredzēju, bet varbūt pat tie visi 30 metieni nebija tādi, kuriem jāiet vārtos. Jo ja mums iemet 14, tad gan jau ka mūsējie vnk šķīla pa vārtiem pie katras izdevības, bez nekādas izspēles.
Ja neredzēji, tad diez vai vajag izdarīt šādus secinājumus.

Mums katrā periodā bija labas izdevības, tikai katrs noslēdzošais metiens lidoja virs vai garām vārtiem, virsū vārtsargam vai arī vārtsargs brīnumainā kārtā izvilka ripas. Kādi 2-3 vārti šeit būtu bijis minimums, reāli varējām iemest (krietni) vairāk.

Šoreiz pat nav tā tradicionālā pēc-sagrāves nolemtības sajūta - vienkārši čaļi trešā perioda sākumā psiholoģiski salūza + vainojams ir nevis hronisks meistarības trūkums, bet gan skumīgi mazākumi (ielaidām visos) un neveiksmes uzbrukumā. Nebijām pelnījuši 0-14.
Slēpts komentārs: azo3

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 07:46, pirms 13 gadiem
Bija skataama speele! Merzlikins Elvis- manupraat turniira atklaajums! TSN 2 paartraukumos kanaadas spechuki runaa- nespeej beigt slaveet! Protams- krievu mashiina ir speeciiga- bet patika muuseejo ciinjas spars..... nu ok- beigaas chalji gribeeja vismaz vienu goolinju- skatiitaaji arii to veeleejaas...... bija taada sacensiiba- vai nu Kuznjecovs paarsitiis - rekordu, vai muuseejie iemetiis goolinju ! Miljuuns.....nezinu- gruuti spriest.....nesaprotu, kapeec Tambijevu nepanjeema- deels Eriks (atrodas LV) teica, ka esot labs....un vinjsh nesaprot- kapeec nepanjeema.....tapeec- nezinu- sastaava komplektaacijas aizkulises !

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 07:46, pirms 13 gadiem
MachimoI rakstīja: Bet nu, vismaz Grigorenko izslēdza.
Vot hu*na arī sākās pēc šī epizode

  +4 [+] [-]

, 2011-12-30 07:46, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm,jā, LV jaunatnes hokeja izaugsme ir acīm redzama.
Priecājies,ka vēl Liepājā jauniešus netrenē kāds ļaunais punduris ķipa ciprusāns,jo tad ar liepājniekiem arī būtu auzās

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 07:47, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm,jā, LV jaunatnes hokeja izaugsme ir acīm redzama.
Pilnīgi jūtu ka atkal spēli redzējis neesi, bet tas jau neatturēs tevi no gudrību bārstīšanas vai ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 07:48, pirms 13 gadiem
švaki
vismaz redzam līmeni uz ko tiekties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 07:49, pirms 13 gadiem
MisterT rakstīja: Es spēli neredzēju, bet varbūt pat tie visi 30 metieni nebija tādi, kuriem jāiet vārtos. Jo ja mums iemet 14, tad gan jau ka mūsējie vnk šķīla pa vārtiem pie katras izdevības, bez nekādas izspēles.
Ja neredzēji, kāda suņa pēc klaviatūru bakstīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 07:50, pirms 13 gadiem
Ar tādu rezultātu var atļauties zaudēt tikai bezrakstura komanda,jo meistarības starpība diez vai atbilst uz tablo redzamajam.Cerams ,ka Kira izmantos savu varu.Lai cik tas būtu rūgti teikt,bet gan Latvijai,gan Dānijai nav šajā sabiedrībā ko darīt.Tikai pretinieku statistikas uzlabošanai spēlē šīs abas komandas.Starptautiskai hokeja federācijai būtu laiks padomāt un atgriezties pie astoņu komandu formāta,kā tas bija vēl deviņdesmito gadu sākumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 07:53, pirms 13 gadiem
>>>Kharlamov32
Atkal tu manu Lāsmiņu apcel
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 07:55, pirms 13 gadiem
Ak mii un zheee!!!! IIsteniiba nebiju iedomajies kaa var shitaa nospeeleet,bez speka speles,bez atruma,bez dzirkstelites.Nesaprotams gajiens no trennera puses kaapeec mociit vaartsargu peec 5 ripas bija janomaina(vartsargam visu cienju)varochiks izbesijies gan morali gan fiziski darot DARBU viens pats -teikshu taa aizsardziba nulle,krit uz ledus,griezh dibenu it ka censhoties palidzeet,bet pat nepamana ka krievijas izlases hokejists sen jau aizslidojis garam un ir viens pats-mani tas shokeja.
Jautajums- vai vel Latvija hokeja(junioru izlase)tiek puishelji par kuriem vecaki var samaksaat???
Nezinu kaa var speeleet hokeju ar taadu attieksmi?
Dzeki Juus tachu esat Kanaadaa un Juus speeleejat zem Latvijas karoga,Jums ir Latvijas izlases krekli muguraa uz Jums ir atbraukushi skatiities latvieshi,bet Juus..............
(cienju Pelsham un Kolesnikovam kaa arii varochikam)
Ceru ka noskatishos nakamo speli ar baudu un jutishu Jums lidz liidz peedeejai minuutei!!!
Jaa un nelietojiet alkoholu vismaz vakaros peec speles,sagaidiet kad chempionats Jums buus beidzies.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 07:55, pirms 13 gadiem
Ir kur augt. Lai jau tagat dzena 12 gadiigos, kaa to dara CAN Un RUS!

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 08:00, pirms 13 gadiem
Būšu tiešs - Miļūns ir riktīgs zābaks. Šitā nesavākt komandu, to ir jāmāk. Neviens jau neceptos par 0:7 vai 1:9, 0:14 gan cērtas acīs. Visvairāk vārtsarga žēl, nu nomaini tak puiku, neredzi, ka morāli sagrauts.
Lai gan, varbūt tiešām ir jāsaīsina A grupa uz astoņām komandām, nu nav tur vieta mums, dāņiem, vāciešiem, baltkrieviem. Pieaugušo hokejā šādi rezultāti mēdz gadīties II divīzijā, te elitē. Kam tas vajadzīgs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-12-30 08:04, pirms 13 gadiem
-PIESMĒJA-

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 08:05, pirms 13 gadiem
kāpēc pēdējā trešdaļā pēdējās 10 min. Pelšs nespēlēja?Trauma?

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 08:07, pirms 13 gadiem
Tā ir taisnība, ka spēlē puikas "saplēsa" krieviem Grigorenko?

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 08:08, pirms 13 gadiem
Pat LNT ziņās smejās par to ka mūsējiem vēl ir cerība! pff
Ķīnā pie tādas traģēdijas nakošos 10 gadus vnk aizliedz izlasei piedalities starptautiskos turniiros lai neapkaunotu valsti...

     [+] [-]

, 2011-12-30 08:11, pirms 13 gadiem
wind_chaser rakstīja: Tā ir taisnība, ka spēlē puikas "saplēsa" krieviem Grigorenko?
Saplēst ta saplēsa, taču rentgens jau ir uztaisīts - nekas lauzts nav, pašlaik gan esot problēmas pastaigāt, taču izskatās, ka visticamāk nebūs jāizlaiž nākamā spēle. Sākumā klīda runas, ka Grigorenko turnīrs ir beidzies.

  +4 [+] [-]

, 2011-12-30 08:12, pirms 13 gadiem
jurkoo rakstīja: Šodien toties krievi lido, spēka spēle šodien mazliet priecē.
Spēle nevienādos sastāvos visu bojā, vajag U-20 izlasei normālu treneri, to jau sen esmu teici, sen redzams ka ar Miļūnu izlases spēlē pašas par sevi, nevis kopā ar treneri. Vistrakākais ir tas ka skaidri redzams bija tas, ka mēs varam spēlēt ar Krieviem, vismaz 1.periodā

Priecē ka šodien vismaz normālu spēka spēli rādījam un krievus mazliet palidinājām, Salija vispār monstrs, divi šodienas un viens pret Slovākiju spēka paņēmiens noteikti varētu būt visa čempionāta TOP 10

Visvairāk žēl Elvja, reti kad gadās tā kad ir ielaisti 14 vārti bet var pateikt ka vārtsargs spēlēja tiešām teicami, 1. periodā viņš tur vispār rādīja brīnumus, gandrīz vai jāsāk domāt kuru vārtsargu jāliek pret Dāniju- ižsķirošajā mačā.
Tik tiešēm, šim vārtsargam Merzļikinam tik 17 gadi, cerams PČ. U-18, redzēsim labākus rezultātus.

  -4 [+] [-]

, 2011-12-30 08:15, pirms 13 gadiem
Patiesībā 1/2 buja OK, pat negaidīti laba. Bet ja treneris nevar atrast motivāciju čaļus maziet sapurināt, tad tas nav treneris!!! Par puikām un viņu spēka spēli un spēli viduszonā sākumā 5+! Tiem kas neredzēja spēli iesaku labāk paklusēt!

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 08:19, pirms 13 gadiem
Pirmaa periodaa pateicoties Merzlikina fantastiskai speelei,jau gandriiz noticeeju kad var notikt briinums,bet otraja periodaa peec Salijas speeka paneemiena(krievs ar partneru paliidziibu tika nonests malaa),krievus rikiigi saniknojaam..,Merzlikins nebija vairs glaabeejs,cik tad var speeleet ar taadu aizsardziibu,plus krievi iesleedz turbo aatrumu...un viss.Nesaprotu ko Miluns gribeeja sagaidiit 20-0,redz ka vairs ne fiziski ne psihologisi velk,nee bet turpina marineet vaartos.Nu ,paldies tev Miluun,nu ir kauns puikaam un visai valstij.Lai ar kaa shis turniirs beigtos,Miluunu vairs negribu redzeet kaa tranneri.

  +4 [+] [-]

, 2011-12-30 08:21, pirms 13 gadiem
video neskatīšos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 08:26, pirms 13 gadiem
Pēc tādas spēles Miļūns uzreizi jāpadzen,lai tālāk PČ izlasi vada Nolans.Lai gan smagie zāģi pret krieviem sākās laikā,kad pie izlasēm klāt ķērās Znaroks,kurš nespēja noskaņot komandas pret našiem un visur klārēja krievu spēku. Būtībāar savu stulbo spēli mūsējie uzdāvināja kalējam rezultatīvākā PČ spēlētāja titulu...kauns.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Abrags

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 08:30, pirms 13 gadiem
Luk šeit gan tev arhivs x ir taisnība, bet tā jau ir LV hokeja saimniecības aizkulise, kā saka- hokeju spēlē tas kam ir nauda un gali, bet pārsvarā tas notiek līdz 20-22 gadu vecumam, kad pāriet amatieros, jo kam ta tu tāds esi vajadzīgs. Bet čaļiem kuru vecāki nevar 15-16 gadu vecumā aizsūtīt spēlēt uz ārzemēm, nolaižas rokas un beidz spēlēt hokeju, ā vēl jau dinamo jauniešu sistēma, bet tur jau ar kā izlasē, čaļu un draugu un brālēnu būšana un pundurzaķu sazvērestība.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 08:32, pirms 13 gadiem
RAKSTA AUTOR DOMA KO RAKSTI!!! ES TEVI VARU PIESMIET JA GRIBI ...!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 08:33, pirms 13 gadiem
Redzu hokeja nakotni!!!Var jau zaudet bet ne jau ar rokasbumbas rezultatuNezinu kapec uzreiz neatlaiz treneri par tadu speli jo vinam ir jasavac komanda sliktajos brizos!!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 08:33, pirms 13 gadiem
His Airness rakstīja: Wow, nenoņemt nost vārtsargu un ielikt otru gan ir mazliet debīli.
Kas tur debiil,s ja pirmaja perioda vins atvairija 26 met.,un otrajaa notiekas taada pati bombardeeshana.Tev neliekas ka tiiri fiziski jau speeki nau,un peec katra gola veel paliek smagaak psihologiski,maina naak tikai par labu.

     [+] [-]

, 2011-12-30 08:34, pirms 13 gadiem
vartsargu no bernu dārza ari-. Nebijām pelnījuši.varbut vel pamperus vajag nomainit?

  -3 [+] [-]

, 2011-12-30 08:34, pirms 13 gadiem
joka121 rakstīja: Redzu hokeja nakotni!!!Var jau zaudet bet ne jau ar rokasbumbas rezultatuNezinu kapec uzreiz neatlaiz treneri par tadu speli jo vinam ir jasavac komanda sliktajos brizos!!!!
par treneri spriež pēc viņa darbiem svarīgākajās spēlēs nevis spēlēs, kuras rezultātam ir stipri otršķirīga nozīme

 +10 [+] [-]

, 2011-12-30 08:38, pirms 13 gadiem
Normāls rezultāts. Tie kas domā, ka LV uzvarēs Šveici tad varu pateikt, ka viņi dzīvo sapņos. Jācer ka vinnēsim Dāniju.

     [+] [-]

, 2011-12-30 08:38, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: par treneri spriež pēc viņa darbiem svarīgākajās spēlēs nevis spēlēs, kuras rezultātam ir stipri otršķirīga nozīme
Ja jau rezultātam ir otršķirīga nozīme, tad neizej uz spēli, dabū tehnisko, samaksā sodu, bet vismaz nav kauns pa visu pasauli. Un ir starpība, vai ir 1:6 vai 0:14. Par 1:6, da kaut vai 1:9, 0:7 jau neviens neceptos.

  +5 [+] [-]

, 2011-12-30 08:40, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: par ko kauns? da kāda starpība 1:6 vai 0:14 - tas tāpat neko nemainītu.
Tagad galvenais, lai savācas spēlei pret Šveici. Pieļauju, šis 0:14 var pat nospēlēt mums par labu - šveicieši (kas zaudēja krieviem 0:3), neņems mūsējos par pilnu un tas ar šiem var nospēlēt ļaunu joku
Es domāju, ka bija pareizi vārtos atstāt Merzļikinu - kaut pieļauju, puisim tagad ir psiholoģiski smagi
Protams ,kad liela atskiriiba ,es uzkatu kad 1-6,tas buutu sasniegums pret Krieviem,bet tagad man ir zeel puikas un veel vairaak Merzlikinu,psiholoiski visiem buus riktiigi gruuti savaakties.Un diez vai tev patiktu kad izsmej Latviju,tobish ko tie te salagas dara....

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 08:40, pirms 13 gadiem
kauns pa visu ģīmi ..

 +10 [+] [-]

, 2011-12-30 08:43, pirms 13 gadiem
Vareeja jau to speeli ar DEN par peedeejo vietu izspeeleet tepat Pinjkjos, nahren taadu gaisa gabalu lulties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-30 08:44, pirms 13 gadiem
SAŅEMAS MĪNUSA LICĒJI !!!! MŪSU LATVIJAS IZLASEI SAGRĀVE !!! NEKAD PRET MŪSU IZLASI NEIZMANTO VĀRDU PIESMIET !!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2011-12-30 08:45, pirms 13 gadiem
Latvija ir nospeeleejusi 3 speeles,un Miluns ir pielaavis divaas no taam rupjas kluudas,tas kaut ko izsaka.....

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 08:46, pirms 13 gadiem
modriitis rakstīja: Ja jau rezultātam ir otršķirīga nozīme, tad neizej uz spēli, dabū tehnisko, samaksā sodu, bet vismaz nav kauns pa visu pasauli. Un ir starpība, vai ir 1:6 vai 0:14. Par 1:6, da kaut vai 1:9, 0:7 jau neviens neceptos.
Krieviem sastāvu apskaties, un neraudi, ja Tev ir kauns tad ej un sturī nokaunies.Mums pieci čaļi spelē normalā ligā, bet paskaties cik krieviem.

     [+] [-]

, 2011-12-30 08:48, pirms 13 gadiem
Ģinamo efekts turpinās..!!

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 08:49, pirms 13 gadiem
Koeficents uz versiju Krievija - 5, 5 goli bija 2, 03.....dzīva nauda.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 08:55, pirms 13 gadiem
it kā jau ir vieta treniņiem ir spēles,pretinieki zināmi,savi spēki arī vai tad tiešām neko izdomāt nevarēja kā 0:14....
zināms kāds ir mūsu valsts hokeja turnīrs,tad jau normāls rezultāts,Lipmanam jāglābj opera nevis kaut kas jādara hokeja labā.

 +10 [+] [-]

, 2011-12-30 08:56, pirms 13 gadiem
Atmetot emocijas jāsaka ,pat pasaules labākajam trenerim būtu grūti motivēt Latvijas komandu,jo hokeju lielā vairumā spēlē turīgu vecāku pēcnācēji ,tie ledu nekad negrauzīs.Kamēr federācija nespēs apmaksāt treniņus un ekipējumu trūcīgajiem ,tikmēr īstu cīnītāju būs maz.

     [+] [-]

, 2011-12-30 09:00, pirms 13 gadiem
Pipars_Oksiks rakstīja: Bēdīga situācija!
Irbe pareizi pateica pēc 0:16 Kanādai,ka tas attēlo Latvijas jaunatnes hokeja stāvokli!
Zivs pūst no galvas,tā kā vainot čaļus neceļas roka,drīzāk jāuzprasa Kiram,ko Tu 8ūds darīji pēdējos gadus jaunatnes hokeja attīstības laukā?????????? atbilde-NEKO!
Tavuprāt, ko viņam būtu jādara jaunatnes hokeja attīstības laukā?

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 09:03, pirms 13 gadiem
RUS limeni atguvas pec 2 nevisai izteiksmigam spelem

  -4 [+] [-]

, 2011-12-30 09:04, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Atmetot emocijas jāsaka ,pat pasaules labākajam trenerim būtu grūti motivēt Latvijas komandu,jo hokeju lielā vairumā spēlē turīgu vecāku pēcnācēji ,tie ledu nekad negrauzīs.Kamēr federācija nespēs apmaksāt treniņus un ekipējumu trūcīgajiem ,tikmēr īstu cīnītāju būs maz.
vot te gan mazliet nepiekrītu...turīgie vecāki ved bērnus uz treniņu un prasa no trenera, lai bērnu uztaisa par Ovečkinu, Broderu vai sazin ko vēl citu, lai gan bērnam pašam tas hokejs nepatīk un trenerim ar tādu bērnu ir problēmas grupā un līdz ar to vecāki vadā no viena trenera pie otra ar cerību, ka kāds viņa bērnu uztaisīs par NHL "superstaru". Bet ir arī bērni, kas grib spēlēt to hokeju un vecāki viņus vienalga vedīs (turīgi vai ne tik turīgi)..

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 09:05, pirms 13 gadiem
ŠIS KOMENTĀRS IR MANIEM ATBALSTĪTĀJIEM !ŠVAKI GAN,. SAŅEMAS TAKŠ! JŪS TAK CITU DZĪVE NEKO NEPROTAT!

  -2 [+] [-]

, 2011-12-30 09:07, pirms 13 gadiem
Pierādījās dižais DEL spēks diemžēl! Īsta NHL cienīga spēle!

  +4 [+] [-]

, 2011-12-30 09:10, pirms 13 gadiem
Tā arī tam bija jānotiek. Arī bez visu peltā Miļuna. Mūsu īstā vieta ir B grupā.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 09:11, pirms 13 gadiem
Ko var gribēt, ja treneris pēc 4:9 zāģa lepojās ar komandu! Zaudētāju psiholoģija un domāšana.

     [+] [-]

, 2011-12-30 09:23, pirms 13 gadiem
Šitas murgs ir ātrāk jāaizmirst,un jādomā kā uzvarēt Šveici!Un nav ko puišus noriet,viņi arī ir tikai cilvēki!Ļoti žēl puišus,sāp sirds par šādu smagu zaudējumu.Bet neskatoties uz šīs dienas rezultātu,tik un tā viņi mums ir paši labākie!! Lai veicas Jums Mīļie rītdienas spēlē! Turēsim īkšķus!!! Bet krieviem novēlu,lai kanādieši viņus arī piesmej,un lai viņi nedabū zeltu!!!

     [+] [-]

, 2011-12-30 09:23, pirms 13 gadiem
Nabaga juniori, pat goda vārtus neizdevās iemest.... Līmeņu atšķirības ir vienkārši graujošas....

  -3 [+] [-]

, 2011-12-30 09:25, pirms 13 gadiem
Nu zelts RUS izlase neizpaliks
Singa rakstīja: Šitas murgs ir ātrāk jāaizmirst,un jādomā kā uzvarēt Šveici!Un nav ko puišus noriet,viņi arī ir tikai cilvēki!Ļoti žēl puišus,sāp sirds par šādu smagu zaudējumu.Bet neskatoties uz šīs dienas rezultātu,tik un tā viņi mums ir paši labākie!! Lai veicas Jums Mīļie rītdienas spēlē! Turēsim īkšķus!!! Bet krieviem novēlu,lai kanādieši viņus arī piesmej,un lai viņi nedabū zeltu!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-12-30 09:27, pirms 13 gadiem
J.L. rakstīja: Koeficents uz versiju Krievija - 5, 5 goli bija 2, 03.....dzīva nauda.
Ja vaartos butu Gudlevskis un krieviem cits vartsargs, tad paskatitos, kur butu tava dzivaa nauda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-30 09:29, pirms 13 gadiem
jurkoo rakstīja: Pilnīgi jūtu ka atkal spēli redzējis neesi, bet tas jau neatturēs tevi no gudrību bārstīšanas vai ne?
Šoreiz tiešām spēli neredzēju (un varbūt ka tas pat ir labi), bet ja viena krievu maiņa (var pat teikt, ka viens spēlētājs) izdrāž veselu komandu, tad vispār ko šeit vairs bilst.
Var jau meklēt 1000+ attaisnojumus, bet fakts ir un paliek fakts, ka ja ne kanādieši,tad kāda cita komanda par mūsu izlasi atkal izņirgājas.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 09:30, pirms 13 gadiem
tfu, gribēju ziņās izlasīt, ka viens jau palagā ietinies iekritis daugavā, bet nekā...cerams, ka puiki spēs uz nākamo spēli atgūties...

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 09:31, pirms 13 gadiem
tas jau ir bišķiņ par traku! puikas tiešām nebija pelnījuši šitādu rezultātu. varbut jāsāk domāt, cik ''labs'' ir Miļūns. laikam vecis īsti nemāk puišus sagatavot nesaku, ka tikai viņš ir pie vainas, bet lielākoties, laikam ir gan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-12-30 09:36, pirms 13 gadiem
Man jau liekas, ka neskatoties uz nereti lielīgiem paziņojumiem sakarā ar reiz lielās izlases gūtajām uzvarām pār Krieviju, pārsvarā mēs visos līmeņos tomēr pārāk šīs komandas (dažāda līmeņa Krievijas izlases) respektējam. Un tad, ja ļaujam šiem sajust "vārtu garšu", tad ar to arī viss ir beidzies un pārsvarā visai bēdīgi. Kaut kā atmiņā ataust lielās izlases spēle pēdējā Olimpiādē pret Krieviju, kur izskatījāmies visai nožēlojami, lai gan beigās tā krievu izlase nemaz tik varena neizrādījās...

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 09:37, pirms 13 gadiem
Cerams komanda atgūsies,un jācer ,kad ar Dāniju tiksim galā, lai gan piekrītu,ka mēs esam 1div. komanda. Kas saprot ,tie puišus atbalstīs,nevis noliks. Galv.Treneris.......tas gan ...un tur taču vēl bija Cipruss,Jemeļjanenko....viņiem gan jāpadomā vai nav profesija jāmaina =) manuprāt vispār nevelk šajā līmenī- laikam tiešām sazvērestība . ELVI TURIES VIS BŪS LABI !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 09:40, pirms 13 gadiem
sasodīts, biju piecēlies, bet labi vien ir, ka aizgāju atkal gulēt, tas jau ir par traku!...

     [+] [-]

, 2011-12-30 09:40, pirms 13 gadiem
Ko te daudz runāt - rezultāts uz tablo...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-12-30 09:40, pirms 13 gadiem
treneri nosēdinot andersonu izdarīja viņam lielu pakalpojumu,jo viņam +/- koificents ir neitrāls.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 09:41, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: skatos- viss skaidrs, Krievijai atnācis vaļā uzbrukums un Merzļikins vārtos.... nekas, laikam gatavojas rītdienai, cerams šveicieši mūs pēc šitā varbūt novērtēs mazāk.... kas bijis, tas pagājis
Šeit zināmā mērā parādās latviskais raksturs.
Kāds ir pamats apgalvot,ka Šveices jaunieši nenovērtēs savus pretiniekus? Vai tāpēc,ka letiņi regulāri kāpj uz šī grābekļa ar savu pārlieku lielo pāšpārliecinātību?

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 09:41, pirms 13 gadiem
Skumīgi..........

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 09:41, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šeit zināmā mērā parādās latviskais raksturs.
Kāds ir pamats apgalvot,ka Šveices jaunieši nenovērtēs savus pretiniekus? Vai tāpēc,ka letiņi regulāri kāpj uz šī grābekļa ar savu pālieku lielo pāšpārliecinātību?
nu nav mums pret šveici variantu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-30 09:45, pirms 13 gadiem
Labi,ka es aizgāju gulēt pēc 5.vārtiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 09:49, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: uzvarēs Šveici rīt dziedāsi citu dziesmu... nesaku, ka Miļuns ir kruts treneris, bet ar šito blici, kas viņam ir cerēt uz ko vairāk... tas, ka Gudļevskis nebija vārtos jau parāda, ka nez kādi uzdevumi uz šo spēli varonīgi turēt ''maskavu'' nebija, rīt ir spēle pret šveiciešiem, kur gan mēs k-ko vēl varam aizķert.... un šodien neizskatās pec statiem, ka švaki spēlētu, bet kāpēc salūza ap spēles vidu????
Musejie Grigorenko savainoja...
Merzlikina speelu prakses trukums.
Pec kartejiem zaudeetiem vaartiem mazakumaa, galigi nolaidaas rokas.

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 09:50, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: uzvarēs Šveici rīt dziedāsi citu dziesmu... nesaku, ka Miļuns ir kruts treneris, bet ar šito blici, kas viņam ir cerēt uz ko vairāk... tas, ka Gudļevskis nebija vārtos jau parāda, ka nez kādi uzdevumi uz šo spēli varonīgi turēt ''maskavu'' nebija, rīt ir spēle pret šveiciešiem, kur gan mēs k-ko vēl varam aizķert.... un šodien neizskatās pec statiem, ka švaki spēlētu, bet kāpēc salūza ap spēles vidu????
Katra spēle sākās ar 0-0, nesaku ,ka nevar uzvarēt Šveici
, bet tas ,ka treneri nevelk tas gan ir fakts un vēl sliktāk,ka nav jau pa lielam citu labāku un arī to ,kas izaudzina līdz tām u - izlasēm.. Tā kā nekādu citu dziesmu nedziedāšu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-30 09:52, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: uzvarēs Šveici rīt dziedāsi citu dziesmu... nesaku, ka Miļuns ir kruts treneris, bet ar šito blici, kas viņam ir cerēt uz ko vairāk... tas, ka Gudļevskis nebija vārtos jau parāda, ka nez kādi uzdevumi uz šo spēli varonīgi turēt ''maskavu'' nebija, rīt ir spēle pret šveiciešiem, kur gan mēs k-ko vēl varam aizķert.... un šodien neizskatās pec statiem, ka švaki spēlētu, bet kāpēc salūza ap spēles vidu????
var jau sapņot,jo rīt jau atkal lv būs jaunas maiņas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-30 09:53, pirms 13 gadiem
Kurš mums bija labākais spēlētājs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 09:54, pirms 13 gadiem
Piedodied , bet šoreiz nakti negulējis apsveicu Krievus !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 09:58, pirms 13 gadiem
Sagrāve jau ir. BET šādu virsrakstu nav korekti likt.

     [+] [-]

, 2011-12-30 10:00, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: tas gan mļin mani jau izbesīja, kā vilciņš ņemas ap tām maiņām cenšoties atrast k-kādu zeltu, kur viņa nav... Pret zviedriem 3 maiņas iemeta golu, varēja atstāt tās maiņas kā bija, bet ne....

No otras puses joprojām domāju, ka dāņi mums ir jāvinnē... tā ir komanda, kas vispār bez cerības sitas, viņiem gan ir Jensens, kas var kādu brīnumu parādīt.... nu ko, atlikušas 3 spēles un vairs pretī zviedru un krievu kalibrs nenāks, vismaz k-kas pozitīvs šai rītā.... jākapā no sirds un vismaz ''programma miņimum'' jāizpilda šogad
šoreiz man tev ir jāpiekrīt par maiņām.nevar maiņas nepārtraukti mainīt

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 10:04, pirms 13 gadiem
Tāds nu tas latviešu hokejs ir vazelīns un gumija...
Nekas mūsu stāriem parādīja, ka nekas vēl nav sasniegts un viņi ir tikai pirmie ciemā...

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 10:04, pirms 13 gadiem
Žeņa, Vašingtona Tevi gaida ar atplestām rokām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 10:05, pirms 13 gadiem
windams rakstīja: Katra spēle sākās ar 0-0, nesaku ,ka nevar uzvarēt Šveici
, bet tas ,ka treneri nevelk tas gan ir fakts un vēl sliktāk,ka nav jau pa lielam citu labāku un arī to ,kas izaudzina līdz tām u - izlasēm.. Tā kā nekādu citu dziesmu nedziedāšu !
Tu it kaa pats saki, ka no suudiem torti izcept nevar, bet turpat apgalvo, ka Miljuuns ir mudaks

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 10:05, pirms 13 gadiem
WTF MHL....???? Vēl tikai vajadzētu pret KANĀDU uzspēlēt.........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 10:08, pirms 13 gadiem
Un vispār spēles neskatījos, bet video bija redzams, ka mūsu aizsargi regulāri skrien līdz meistarīgajiem uzbrucējiem un zaudē pozicionāli un taktiski. Tāda vaina arī bija lielajai izlasei pirms pāris gadiem līdz treners sakārtoja šo.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 10:10, pirms 13 gadiem
Modžohēds rakstīja: WTF MHL....???? Vēl tikai vajadzētu pret KANĀDU uzspēlēt.........
LOTI gribetu wĀdu speli redzet,pasmietos par to Dirdensonu.KĀDS ooo vinŠ būtu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 10:12, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: gan jau, ka pa lielam ''mūsu stāriem'' tas tikai parādīja to kas notiek, kad domas jau ir nākamajā mačā pret Šveici.

Ja godīgi, tad, kad Merzļikinu ielika vārtos, tad es jau domāju, ka laikam spēle tiks ja ne atdota, tad katrā ziņā Gudļevski ''pūtinās'' spēlei pret Šveici... pāris goli, nekas mums nesanāca un paši krievi saka, ka mūsējie ap spēles otro daļu jau sāka slidināties un gatavoties nākamajam mačam.... baigā starpība nav, 0:14 vai 0:8... starpība, protams, ir, bet tikai tad, ja pamatīgi nokāšam arī Šveicei- būs laba spēle pret Šveici, par šito visiem būs pof***
šoreiz pat nav par ko pastrīdēties ar Tevi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 10:15, pirms 13 gadiem
TVNETS jau atriebās, krieviem zemūdene degot

     [+] [-]

, 2011-12-30 10:16, pirms 13 gadiem
Vai shii raksta autors maz zin ko noziime vards PIESMEJ,vai iepriekseja raksta par Kanada -Danija Pazemo noziimi.Es paluugshu Esporta rakstniekiem nedaudz aizdomaaties pirms rakstiit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 10:22, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: novērtēt ta varbūt novērtēs, bet es atceros 2010. gadu, kad mums pret Šveici bija sakarīgākā spēle turnīrā (kaut togad tie arī 4tie laikam palika)... pēc 0:16 un 12 ripām amerikāņiem mēs zaudējām Šveicei ar 5-7 laikam un spēlē pat bijām vadībā.

Visādi var būt, kā jau teicu- nedomāju, ka pēc spēka šveicieši ir ar k-ko labāki par slovākiem...

Katrā ziņā šis rezultāts ir murgains, bet katrā ziņā viens prieks man ir vismaz par to, ka krievi pamazām iegūst savu spēli un reāli, ja viņi to spēlēs un vārtsargi glābs, nevienam te nav šansu...
Paši krievi jau teica,ka slovāki pret LV ļoti vāji nospēlēja.
Krievijas izlase arī tāda interesanta, jo vairāk balstās uz spēlētāju individuālo meistarību, un nevis komandas spēli. Nu, bet par cik nav nekāda pamata apgalvot,ka RU līderi varētu pēkšņi nosēsties, tad RU nenoliedzami ir vieni no galveniem favorītiem uz zelta medaļām.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 10:24, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Esmu pārliecināts, ka tu gan esi dzīvē "daudz" sasniedzis...
Te nav runa par mani, bet par latviešu hokeju un u-20
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 10:28, pirms 13 gadiem
Tas ko sauc par treneri ir pieradis....Maxis paņma un aizgāja, ēriks cer vēl ieraut... Nekas nakossgad būs- maziņi, kalvīssi, gritānui utt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-30 10:31, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šeit zināmā mērā parādās latviskais raksturs.
Kāds ir pamats apgalvot,ka Šveices jaunieši nenovērtēs savus pretiniekus? Vai tāpēc,ka letiņi regulāri kāpj uz šī grābekļa ar savu pārlieku lielo pāšpārliecinātību?
latviskais raksturs; uz šī grābekļa
Ja kas tad šeit nav priekšvēlēšanu mītiņš, kraties labāk pie RD rakstiem, tur atradīsi kādu pokemonu, mājsaimnieci kam var pat tā argumentēt. Pieaudzis cilvēks, bet vēl joprojām pusaudža prātiņš.

  -2 [+] [-]

, 2011-12-30 10:32, pirms 13 gadiem
Vispar jau gribetos Miluna komentarus dzirdet...

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 10:34, pirms 13 gadiem
Normāls rezultāts, LV un RUS junioru hokejā ir pilnīgi dažādas svara kategorijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-12-30 10:39, pirms 13 gadiem
rīt pundurzaķi realizēs plānu B un šveiciešiem nebūs nekādu izredžu

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 10:41, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Daļēji noskatījos Šveices spēli ar Zviedriju. Ja mūsējie spēs uzvarēt šo Šveices komandu, tad apsolos apēst savu 2,70m garo Ziemassvētku egli ar visiem rotājumiem
Padomā labi vai gribēsi Jauno gadu sagaidīt bez eglītes.
Kaut gan cerību maz pret SUI, bet vienalga pasaules hokejā ir gana daudz brīnumi pieredzēti. It sevišķi jaunatnes hokejā.

     [+] [-]

, 2011-12-30 10:42, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: jau prognozēju ka zaudēs ar ne mazāk kā pieciem vārtiem bet 0-14 , tas ir wow mīkstie godīgi sakot, ko viņi tur dara tajā elitē, dvieļus pienes?
Pamperus maina 94 gadiem,tikmēr vartos GOLI lido
Slēpts komentārs: satann

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 10:44, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Padomā labi vai gribēsi Jauno gadu sagaidīt bez eglītes.
Jā diezgan riskants solijums , SUI ja paskatās sastāvu nav nemaz superneuzvarāmi monstri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 10:48, pirms 13 gadiem
Var redzet Ka Miluns citigi pie sagatavosanaas sim Junioru cempionatam ir stradajis Mazakums 16.67% Vairakums 13.33%

  -3 [+] [-]

, 2011-12-30 10:52, pirms 13 gadiem
cerams ka Kuznecovs, Yakupovs klus par nākošiem Ovi un Malkinu....

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 10:58, pirms 13 gadiem
Kauns par šādu spēli.

     [+] [-]

, 2011-12-30 11:02, pirms 13 gadiem
Reiz par visām reizēm izlasē būtu jāšāk ņemt labākie, nevis blatņiki, kā arī tie, kas grib spēlēt

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 11:04, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Atmetot emocijas jāsaka ,pat pasaules labākajam trenerim būtu grūti motivēt Latvijas komandu,jo hokeju lielā vairumā spēlē turīgu vecāku pēcnācēji ,tie ledu nekad negrauzīs.Kamēr federācija nespēs apmaksāt treniņus un ekipējumu trūcīgajiem ,tikmēr īstu cīnītāju būs maz.
Bulšits – laimes māte nedala talantu, skatoties, vai tu esi bagātu vai nabadzīgu vecāku bērns. Paskaties, piemēram, cik krieviem ir hokeja pilsētas – pietiek, ja uz 3 hokeja centriem katru izaug viens REĀLS talants... Tas pats Zviedriem, Kanādiešiem, Somiem u.c.
Bet savukār Latvijā Rīgai, Liepājai, D-pilij ir gadā jāsaražo ap 25 talanti, tas nav reāli... Ir jānotiek megabrīnumam, lai U-20 vai U-18 izlase būtu konkurētspējīga kādu gadu... Pietiktu, ja katru gadu kaut viens-divi tiešām reāli spēlētāji izaugtu...

     [+] [-]

, 2011-12-30 11:06, pirms 13 gadiem
Tāpēc jau spēle pret zviedriem šķita laba rezultāta ziņā.
Dīvaini bet metieni pret zviedriem bija sliktāki 13-40, bet šeit metieni pat ļoti normāli 30-50. Protams 50 ir daudz, bet mūsu 30 arī pietiekoši lai pāris vārtus gūtu.

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 11:06, pirms 13 gadiem
Reāli atbalstu Kanādiešu domu par astoņām komandām,nu tas tak nav nopietni 0:14 un trijās spēlēs 5:25,ko mūsējie un Dāņi tur dar...jā tā ir baigā pieredze,bet nu tā spēlēt.Vēl jau man patika Miluna teiktais pirms čempja,ka Kanādieši tak arī tikai nedēļu pirms čempja savācas un mēs tak ar varam tā.Nu var jau redzēt,tik labi sagatavots vairākums,mazākums,māzākumā tads procents,tas tak vnk psc...nu nevar braukt uz čempi tādiem nekādiem,labi tur vairākumā nekas īpaši nesanāktu,bet mazākumā tā spēlēt.Vajag normālu treneri,tādu kurš zin kas un kā ir jādara uz mazajiem laukumiem..

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 11:06, pirms 13 gadiem
_stormy_ rakstīja: Ko teicu, ka atrausies.
Nostradamus!! – te pat bomžikam jurkam no stacijas laukuma bija skaidrs, ka atrausies, jautājums tikai, ar kādu rezultātu un vai bija tiešām jēga sisties spēlē, kur tāpat nevar neko iegūt, ja priekšā svarīga spēle ar Šveici...

     [+] [-]

, 2011-12-30 11:10, pirms 13 gadiem
Ta ir katastrofa!... Skatoties ka var cinities HK Rīga pret gandriz tiem pašiem krievijas puišiem.( no ka mums ir vairaka daļa speletaju) es - tira neizpratne par rezultatu... ?????

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 11:14, pirms 13 gadiem
Pretīgi lasīt šitos suņa murgus! Vai Jums tiešām nav žēl tos mūsu puišu!Jūs padomājiet kā viņi jūtas šobrīd!!!!!Vai cilvēcīgums jūsos kaut drusciņ ir palicis????Viņiem šobrīd ir vajadzīgs mūsu atbalsts,bet Jūs te rejat kā suņi!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 11:16, pirms 13 gadiem
Krievi ir visos variantos , stiprāki. Gan atrāki , gan vairāk met pa vārtiem , un pat labāk izspēlē vairākumus. Mums bija vairākums 5-3 un tāpat , neiemetām.Un Krievijas hokejam ir pavisam ,cits stils un daudz savādāka taktika. Un aizsargi arī ir daudz gudrāki nekā musējie un nav viņus , tik viegli apspēlēt. Un godīgi sakot Šveici Latviešiem arī neuzvarēt jo viņi , ir 8x atrāki nekā Latvija bet nu tas vel ir priekšā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 11:17, pirms 13 gadiem
Kas par sagrāvi .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-12-30 11:20, pirms 13 gadiem
Первые минут десять для латышей все шло, как по маслу. Потом оказалось, что это был вазелин...

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 11:24, pirms 13 gadiem
Labs treneris, ūsainais purns kaut ko saprot no hokeja.
Varēja vārtusargu kaut uz 3. nomainīt, tīri fiziski atpūsties iedot, nemaz nerunājot par to, ka rezultāts 0:6 bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-12-30 11:27, pirms 13 gadiem
Spēli gan neredzēju, bet nu pēc dažiem šiem komentāriem liekas, ka par spīti briesmīgajam rezultātam, spēle nemaz nav bijusi tik slikta, it sevišķi pirmais periods, kas tika zaudēts tikai ar 0:1. Un no 30 metieniem nevar iemest nevienu - jāsaka, laikam arī veiksme nebija mūsu pusē. Varbūt, ja būtu kādus vārtus iemetuši, uzreiz būtu pašiem labāka sajūta un nebūtu tā salūzuši.
Bet nu neko darīt, zaudējums pret Krieviju nav nekas nosodāms, pat ar tādu rezultātu, kā šis.
Katrā ziņā, pēc šādām briesmīgām sagrāvēm mūsējie parasti saņemās un nākamo spēli aizvada cienījami, cerams, ka tā būs arī pret Šveici. Tiešām, mums vairs nav ko zaudēt un ir jāiet uz pilnu banku!

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 11:27, pirms 13 gadiem
Fox Mulder rakstīja: Ai, nu ko jūs,
krieviem tač visi 14 goli bija haļavas

     [+] [-]

, 2011-12-30 11:27, pirms 13 gadiem
Singa rakstīja: Pretīgi lasīt šitos suņa murgus! Vai Jums tiešām nav žēl tos mūsu puišu!Jūs padomājiet kā viņi jūtas šobrīd!!!!!Vai cilvēcīgums jūsos kaut drusciņ ir palicis????Viņiem šobrīd ir vajadzīgs mūsu atbalsts,bet Jūs te rejat kā suņi!!!!
Cienijamā teātra māksliniece, mēs zinām un cienam Jūsu devumu mums, kad Jūs vel darbojāties uz skatuves. Un cienām par to,ka Jūs atdodot sevi visu uz skatuves parādījāt cieņu mums.
Vai Jums ir kāds pamats apgalvot,ka mūsu spēlētāji bija gatavi atdot laukumā sevi visu, jeb tomēr viņi bija gatavi no sevis atdot kādu mazu daļiņu, jo ar domām bija spēlē pret Dāniju?

     [+] [-]

, 2011-12-30 11:30, pirms 13 gadiem
Mūsējie spēlēja ar vinu sastāvu vai federāļiem nebija naudas lai nopirktu titana nūjas? :O

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 11:33, pirms 13 gadiem
Kuzņecovs līdz šim klusēja, šajā spēlē tā spridzināja ka briesmas! Vienā spēlē 3 + 6 tas tač ir ārprāts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 11:53, pirms 13 gadiem
nesaprotu mūsu treneru darbību
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 11:54, pirms 13 gadiem
riichy rakstīja: U 8 divīziju pret Nigēriju un Mongoļiem.
Amatieri ne hokejisti. ne slidot prot, ne iemest. Balagāni.
Kauns un negods latvijas hokejam.
Jūs esat āksti! . Kāds kauns un negods???
Spēle uz kuri tīri bija pajāt, tāpat bija skaidrs, ka būs zāģis, 2:7 vai 0:14, nav nekāda starpība, pilnīgi pareizi Miļūns darīja, ka atpūtināja Gudļevski un nelika zem tankiem... Šonakt 10x svarīgāka spēle pret Šveici. Pēc spēlēm pret Šveici un Dāniju arī varēs izdarīt secinājumus.
Nesaprotu, tos tirliņus, kas te cepās un dzīvo kaut kādās ilūzijās....

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 11:57, pirms 13 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Bladj, kas tas Miļūns vispār ir par putnu - nekur agrāk nav spēlējis, neko nav trenējis, Gūglis viņa uzvārdu min tikai sakarā ar U-20, no kurienes tas tirliņš ir izlīdis ?!? Salauž jaunu vārtsargu, aizsardzības nebija un nav, uzbrukumā katrs par sevi, šķiet, ka tam Miļūnam par hokeju ir visai miglains priekšstats !!! Varbūt čomaks Lipmenam ??? http://en.wikipedia.org/wiki/Eriks_Miluns
Hm, kā nav trenējis?
Es jau maz interesējos par LAČ, bet kā izskatās,tad Tu vispār par viņu neinteresējies, jo savādāk zinatu,ka viņš jau kuro gadu trenē HS Rīga/Prizma, kas ir izteikta jauniešu komanda.

  +5 [+] [-]

, 2011-12-30 11:57, pirms 13 gadiem
Kļaviņš Pelšs Girgensons Kuzmenkovs Siksna Koļesņikovs pat uz krievu fona neizskatījās slikti,bet ar šiem diemžēl ir par maz,lai varētu cerēt uz ko lielāku

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 12:00, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Jūs esat āksti! . Kāds kauns un negods???
Spēle uz kuri tīri bija pajāt, tāpat bija skaidrs, ka būs zāģis, 2:7 vai 0:14, nav nekāda starpība, pilnīgi pareizi Miļūns darīja, ka atpūtināja Gudļevski un nelika zem tankiem... Šonakt 10x svarīgāka spēle pret Šveici. Pēc spēlēm pret Šveici un Dāniju arī varēs izdarīt secinājumus.
Nesaprotu, tos tirliņus, kas te cepās un dzīvo kaut kādās ilūzijās....
Un tieši šī taupīšanās vienai spēlei ir rezultāts tam,ka vadošās hokeja lielvalstis nereti spiež uz to,ka jasamazina U-20 A grupas komandu skaits. Viņiem nafig nav vajadzīgi statistu lomu izpildītāji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 12:06, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un tieši šī taupīšanās vienai spēlei ir rezultāts tam,ka vadošās hokeja lielvalstis nereti spiež uz to,ka jasamazina U-20 A grupas komandu skaits. Viņiem nafig nav vajadzīgi statistu lomu izpildītāji.
Nu, un – ļoti bieži hokejā u.c. sporta veidos notiek taupīšanās spēlēs, kurām nav nekāda nozīme, kapēc Latvijas U-20 izlasei bija jāskrien ar galvu sienā, lai tikai pēc tam varētu lepni sist pie krūtīm, "redz mēs nenozīmīgā spēlē izlikām sevi visu un pret Šveici knapi kājas vilkām, kādi mēs malači"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 12:15, pirms 13 gadiem
Taka mazos nazus, tgd gribas finala redzet rus vs can butu intresants macs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 12:24, pirms 13 gadiem
Ai ai ai muuseejiem galiigi neiet un neveicas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 12:26, pirms 13 gadiem
hoķis uz urrā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2011-12-30 12:29, pirms 13 gadiem
Miļūnam vajadzētu pakonsultties ar sportacentrs.com lietotājiem, kā jāvada komanda

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 12:31, pirms 13 gadiem
Lavrenty rakstīja: Es ar neteiktu "PIESMIET", es rakstītu "IZVAROJA VISOS CAURUMOS". Tā lūk...
MAN DĒLS TRENĒJA VIŅAM IR 5 GADI UN SPĒLE BIJA AR VECĀKA GĀJUMA BĒRNIEM (LOĢISKI KA VIŅA BIJA PĀRĀKI ) bet dēls bija priecīgs ka cīnijās pretī ! fans tu mēsl........ tikai uzvares tev, bet kad grūti palīdzi džekiem !

  -2 [+] [-]

, 2011-12-30 12:31, pirms 13 gadiem
riichy rakstīja: Lai vai kā malači krievi, skatos sākuši iespēlēties.
Ceru ka arī viņi paņems zeltu. Uz priekšu krievija, ja nav mums tad vismaz lai ir krievijai.
Kanāda dabūs pa dirsu. Krievija nāk!
Neizsakāms prieks par viņiem. Ja tas palīdzētu uzvarētu čempī, varētu kaut vai ar 20:0 mūsējos uzvarēt.

/sarkasms/

     [+] [-]

, 2011-12-30 12:31, pirms 13 gadiem
Iedomājieties,ja vēl RUS izlasē būtu ar pilnu klapi(kā pats teica)spēlējis pugovkins,vispār bail iedomāties kāds būtu rezultāts!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-12-30 12:35, pirms 13 gadiem
carraro rakstīja: Kļaviņš Pelšs Girgensons Kuzmenkovs Siksna Koļesņikovs pat uz krievu fona neizskatījās slikti,bet ar šiem diemžēl ir par maz,lai varētu cerēt uz ko lielāku
stul-s vai,šie visi neierakstās pundurzaķu stratēģijas plānā,mums viņi nav vajadzīgi-goliāti taču,nepieciešami ir mazi ātri un ne lielāki par 1.80,lai var ātri skriet un ātri slēpties

  +5 [+] [-]

, 2011-12-30 12:37, pirms 13 gadiem
Miļūns malacis, nafig lieki mocīt čaļus tāpat zaudētā spēlē, ja galvenās spēles priekšā... Tikai tirliņi meklē jēgu šajā spēlē un pārdzīvo vai arī nolik Latvias izlasi. Speciālistiem ir pilnīgi poh, kāds rezulāts.

  -2 [+] [-]

, 2011-12-30 12:37, pirms 13 gadiem
Atņemt visiem jauniem censoņiem treniņtērpus un par savu naudu ,lai atgriežas mājās.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 12:39, pirms 13 gadiem
Šie lūzeri nav cienīgi pārstāvēt Latviju!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2011-12-30 12:40, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: stul-s vai,šie visi neierakstās pundurzaķu stratēģijas plānā,mums viņi nav vajadzīgi-goliāti taču,nepieciešami ir mazi ātri un ne lielāki par 1.80,lai var ātri skriet un ātri slēpties
Pastāsti - kā veicas mūsu pēdēja laika raženajiem spēlētājiem, vai kāds spēlē NHL vai Eiropas top līgās? Daniličs, Pečura, Artūrs Ozoliņš, Bajaruns, Pavlovs, Krišs Grundmanis, K. Kalvītis, Apelis, u.c.?
Vienīgais Vīgneram baigais progress - pacēlies no Francijas 2. līgas uz BAČ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kreesls

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 12:44, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Pastāsti - kā veicas mūsu pēdēja laika raženajiem spēlētājiem, vai kāds spēlē NHL vai Eiropas top līgās? Daniličs, Pečura, Artūrs Ozoliņš, Bajaruns, Pavlovs, Krišs Grundmanis, K. Kalvītis, Apelis, u.c.?
Vienīgais Vīgneram baigais progress - pacēlies no Francijas 2. līgas uz BAČ...
un Tu pastāsti kādi panākumi ir pundurzaķu bataljona biedriem

  -2 [+] [-]

, 2011-12-30 12:55, pirms 13 gadiem
Starp citu basketā šādu izgāšanos nebūtu. Jau Rīgā pārdzīvoju, ka nedabūjām asv pretī nevis kreiviju. ASV spēle mums būtu bijusi parocīga

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 12:58, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: stul-s vai,šie visi neierakstās pundurzaķu stratēģijas plānā,mums viņi nav vajadzīgi-goliāti taču,nepieciešami ir mazi ātri un ne lielāki par 1.80,lai var ātri skriet un ātri slēpties
zināma taisnība Tev ir,laikam vajadzētu startēt apvienotajā dienvidaustrumāzijas ligā,vismaz pēc augumiem nevienam nebūs nekādu priekšrocību

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 13:01, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Nu, un – ļoti bieži hokejā u.c. sporta veidos notiek taupīšanās spēlēs, kurām nav nekāda nozīme, kapēc Latvijas U-20 izlasei bija jāskrien ar galvu sienā, lai tikai pēc tam varētu lepni sist pie krūtīm, "redz mēs nenozīmīgā spēlē izlikām sevi visu un pret Šveici knapi kājas vilkām, kādi mēs malači"
Sorry,bet ja komanda jau pirms PČ dod saviem līdzjutējiem signālu,ka tai šai čempionātā galvenā spēle ir pret Dāniju,tad tas nozīmē,ka viņi tā arī ir psiholoģiski sagatavoti. Pārējām spēlēm viņi vienkārši nav psiholoģiski gatavi.
Ja spēlētāji patiešām cienītu savus līdzjutējus,tad tie katrā spēlē grauztu ledu, un rezultātā līdzjutēji viņus saprastu. Šobrīd dažs labs mums pieprasa cienīt tos, kas mūs neciena.

     [+] [-]

, 2011-12-30 13:02, pirms 13 gadiem
kreesls rakstīja: Šie lūzeri nav cienīgi pārstāvēt Latviju!!!!!!!!!!!!!!!!
LOSIS....KAD VIŅI NAV GATAVI ŠĀDA LĪMENĪ SPĒLĒT TO MĒS REDZAM ! VEL VIŅIEM JAUG !DROŠKA PATS SPĒLĒT 10 VARTI LATVIJAS LABĀ !

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 13:03, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: un Tu pastāsti kādi panākumi ir pundurzaķu bataljona biedriem
Pilnbīgi debīla diskusija par pundurzaķu jautājumu – Saprotams, ka būtu ļoti jauki, ja varētu nokomplektēt komandu no 185 un uz augšu, bet nav jau no kurienes, basim, volejbolam, airēšanai u.c. sportaveidiem arī vajag garos, mums viņi nav tik daudz - un jautājums, kas ir labāks aizsargs, tāds uz 178, kas reāli atšancē aizsardzībā un ir meistarīgs, vai tāds pāri 190, kas glubi blenž, kamēr pretinieks brīvi ieslido zonā un ieliek banku un kurš nav spējīgs par kārtīgi ripu izmest no zonas, nerunājot par precīzu pirmo piespēli?

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 13:10, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Bet kāds acīmredzami nesaprot, ka šitas Pasaules čempis vairs reāli nav nekāds jauniešu hokejs, spēcīgākajām komandām čaļi jau laiž pieaugušo līgās kā KHL, Elitserien u.c. Es kad ieraudzīju kā krievs dabū ripu mūsu zonas centrā un visi mūsējie tūlīt aizskrien pa malām segt pārējos, tikmēr šis mierīgā garā pieslido līdz dažu metru attālumam līdz vārtiem bez kādas pretestības, vienkārši pārgāja vēlēšanās skatīties to murgu.
Es joprojām uzskatu, un uzskatīšu,ka problēmas ir mūsu spēlētāju galvās, un nevis fiziskā vai taktiskā sagatavotībā.
Ja spēlētājs iziet laukumā ar nolemtības sajūtu, tad viņš attiecīgi arī spēlē ar nolemtības sajūtu u.t.i. negribīgi ar gariem zobiem.
Krievi arī nav nekādi četrrocīgi un četrkājīgi monstri, bet viņiem galvās ir uzvarētāju psiholoģija, kas viņus dzen uz priekšu.
Jā,krieviem un citiem līderiem ir daži izteikti talantīgi hokejisti, bet hokejs bija,ir un būs komandu sporta spēle.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 13:11, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sorry,bet ja komanda jau pirms PČ dod saviem līdzjutējiem signālu,ka tai šai čempionātā galvenā spēle ir pret Dāniju,tad tas nozīmē,ka viņi tā arī ir psiholoģiski sagatavoti. Pārējām spēlēm viņi vienkārši nav psiholoģiski gatavi.
Ja spēlētāji patiešām cienītu savus līdzjutējus,tad tie katrā spēlē grauztu ledu, un rezultātā līdzjutēji viņus saprastu. Šobrīd dažs labs mums pieprasa cienīt tos, kas mūs neciena.
Ivars atkal nodarbojas ar demagoģiju Nepaliec smieklīgs...
100% taisnība, ka galvenā spēle būs ar Dāniju, bet neviens jau neteica, ka nespēlēs pret citām komandām, kā pret SVK vai SUI, vai arī pret tiem pašiem SWE... Ir jābūt reālistiem, pret SWE un pret RUS, līdz sabira kaudze šaibu, viņi jau cīnijās. Runa ir par to, ka ŠAJĀ SPĒLĒ tiešām bija VIENALGA ar kādu rez. pakāst.... Normāliem cilvēkiem, kas daudzmaz kaut ko saprot no hokeja, tas pirms spēles bija skaidrs. Cepjās pokemoni vai SC troļļi izmanot iespēju patroļļot...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 13:12, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Ivars atkal nodarbojas ar demagoģiju Nepaliec smieklīgs...
100% taisnība, ka galvenā spēle būs ar Dāniju, bet neviens jau neteica, ka nespēlēs pret citām komandām, kā pret SVK vai SUI, vai arī pret tiem pašiem SWE... Ir jābūt reālistiem, pret SWE un pret RUS, līdz sabira kaudze šaibu, viņi jau cīnijās. Runa ir par to, ka ŠAJĀ SPĒLĒ tiešām bija VIENALGA ar kādu rez. pakāst.... Normāliem cilvēkiem, kas daudzmaz kaut ko saprot no hokeja, tas pirms spēles bija skaidrs. Cepjās pokemoni vai SC troļļi izmanot iespēju patroļļot...
Es zinu,kurš šeit ir smieklīgs, bet ar pirkstu nerādīšu.
Mūsu hokejisti arī ir ,,reālisti''.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 13:16, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es joprojām uzskatu, un uzskatīšu,ka problēmas ir mūsu spēlētāju galvās, un nevis fiziskā vai taktiskā sagatavotībā.
Ja spēlētājs iziet laukumā ar nolemtības sajūtu, tad viņš attiecīgi arī spēlē ar nolemtības sajūtu u.t.i. negribīgi ar gariem zobiem.
Krievi arī nav nekādi četrrocīgi un četrkājīgi monstri, bet viņiem galvās ir uzvarētāju psiholoģija, kas viņus dzen uz priekšu.
Jā,krieviem un citiem līderiem ir daži izteikti talantīgi hokejisti, bet hokejs bija,ir un būs komandu sporta spēle.
Kā tu zini, ar kādu sajūtu un kādām domām galvās viņi iziet uz laukuma???
Es domāju, ka jebkurš no viņiem gribēt uzvarēt krievus, bet ja rezultās ir 0:6, tad vairs nav starpība, cik pēc tam ielaid, ja nākamajā dienā ir tiešām svarīga spēle...
Mēs te priecājamies par Girgensonu, bet viņiem visa komanda ir labāki vai Girgensona līmenī...Meistarības jautājums....
Kā tu domā, kapēc BAČā Gomeļa liek Brestai pa 10 goliem spēlē? Brestai zaudētāju psiholoģija, vai meistarības trūkums?

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 13:18, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cienijamā teātra māksliniece, mēs zinām un cienam Jūsu devumu mums, kad Jūs vel darbojāties uz skatuves. Un cienām par to,ka Jūs atdodot sevi visu uz skatuves parādījāt cieņu mums.
Vai Jums ir kāds pamats apgalvot,ka mūsu spēlētāji bija gatavi atdot laukumā sevi visu, jeb tomēr viņi bija gatavi no sevis atdot kādu mazu daļiņu, jo ar domām bija spēlē pret Dāniju?
Neēsmu nekāda māksliniece,bet vienkāršs cilvēks kam nav vienaldzīgs hokejs!Un tas ko rakstu,ir tas ko jūtu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 13:20, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Pilnbīgi debīla diskusija par pundurzaķu jautājumu – Saprotams, ka būtu ļoti jauki, ja varētu nokomplektēt komandu no 185 un uz augšu, bet nav jau no kurienes, basim, volejbolam, airēšanai u.c. sportaveidiem arī vajag garos, mums viņi nav tik daudz - un jautājums, kas ir labāks aizsargs, tāds uz 178, kas reāli atšancē aizsardzībā un ir meistarīgs, vai tāds pāri 190, kas glubi blenž, kamēr pretinieks brīvi ieslido zonā un ieliek banku un kurš nav spējīgs par kārtīgi ripu izmest no zonas, nerunājot par precīzu pirmo piespēli?
ne jau diskusija debila,bet debils ir mūsu jaunatnes neizglītoto treneru darbs,kuri norok šos nedaudzos garos gan HKRiga,gan Juniorā,gan Prizmā

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 13:27, pirms 13 gadiem
Singa rakstīja: Neēsmu nekāda māksliniece,bet vienkāršs cilvēks kam nav vienaldzīgs hokejs!Un tas ko rakstu,ir tas ko jūtu!

Zinu ka mūsu cienijamā Singa ļoti,loti mīl hokeju.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 13:28, pirms 13 gadiem
Podziņš sēžot pie tv, laikam gandrīz bikses piečurāja aiz laimes.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 13:29, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: ne jau diskusija debila,bet debils ir mūsu jaunatnes neizglītoto treneru darbs,kuri norok šos nedaudzos garos gan HKRiga,gan Juniorā,gan Prizmā
Nedaudzajiem garajiem ir jāparāda sevi un jāiegulda pašiem darbs, lai viņus kaut kur ievērotu... Koļesņikovs labi sevi parādīja u-18 čempī un lūk arī rezultāts, savukārt par tādu Brikaini neesmu dzirdējis pozitīvas atsauksmes, tieši otrādi, cilvēki zināja stāstīt ka ļoti bāli viņš izskatījies...
Vai tas pats Vilkoits, praktiski vājākajā Allsvenskan komandā viņam bija lieliska iespēja izkapāties uz ko augstāku - kas sanāca? Vai otrs piemērs pundurzaķis Jekimovs, kurš tiešām izkapāja sev vietu SM-liiga...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 13:34, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kā tu zini, ar kādu sajūtu un kādām domām galvās viņi iziet uz laukuma???
Es domāju, ka jebkurš no viņiem gribēt uzvarēt krievus, bet ja rezultās ir 0:6, tad vairs nav starpība, cik pēc tam ielaid, ja nākamajā dienā ir tiešām svarīga spēle...
Mēs te priecājamies par Girgensonu, bet viņiem visa komanda ir labāki vai Girgensona līmenī...Meistarības jautājums....
Kā tu domā, kapēc BAČā Gomeļa liek Brestai pa 10 goliem spēlē? Brestai zaudētāju psiholoģija, vai meistarības trūkums?
Kā es zinu ko domā mūsu hokejisti?
Es esmu mācījies tādu lietu kā cilvēka psiholoģija, un tad kad es pirms PČ sāku lasīt šīs intervijas, kur galvenā doma jeb mērķis mūsu izlasei ir saglabāt vietu A grupā, tad es sapratu uz ko viss ies.
Personiski man šāds iznākums spēlē pret krieviem nav nekāds pārsteigums.
Zini kāpēc es hokejā (sportā) cienu amerikāņus un kanādiešu? Par to,ka viņi cīnās līdz galam neskatoties uz rezultātu. Un cīnās ne tikai savā, bet arī savu līdzjutēju vārdā, jo ļoti labi zin,ka hokejisti un viņu līdzjutēji ir principā neatdalāmas lietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 13:41, pirms 13 gadiem
ne jau tā dzela ka Latvieši neprot spēlēt hokeju, bet ka visiem ir galvā sakāpisssss!

     [+] [-]

, 2011-12-30 13:43, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā es zinu ko domā mūsu hokejisti?
Es esmu mācījies tādu lietu kā cilvēka psiholoģija, un tad kad es pirms PČ sāku lasīt šīs intervijas, kur galvenā doma jeb mērķis mūsu izlasei ir saglabāt vietu A grupā, tad es sapratu uz ko viss ies.
Personiski man šāds iznākums spēlē pret krieviem nav nekāds pārsteigums.
Zini kāpēc es hokejā (sportā) cienu amerikāņus un kanādiešu? Par to,ka viņi cīnās līdz galam neskatoties uz rezultātu. Un cīnās ne tikai savā, bet arī savu līdzjutēju vārdā, jo ļoti labi zin,ka hokejisti un viņu līdzjutēji ir principā neatdalāmas lietas.
Paga, paga – tu jau pats apgalvoji, ka viņi iet uz laukuma ar nolemtības sajūtu:
"...Ja spēlētājs iziet laukumā ar nolemtības sajūtu, tad viņš attiecīgi arī spēlē ar nolemtības sajūtu u.t.i. negribīgi ar gariem zobiem..." .

Un kas tad stāstīja par galveno spēli, spēlētāji vai pārsvarā komandas vadība? Tu man neiestāstīsi, ka spēlētāji pirms spēles sēdēja un sarunāja - davai šodien nespēlēsim...
Problēma NAV galvās – problēma ir meistarības līmeņa lielajā atšķirībā...

Un par USA tu nestāsti - uz PČ hokejā lielākoties tā izlase tā arī izskatās, ka atbraukuši atsist numuru...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 14:01, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Paga, paga – tu jau pats apgalvoji, ka viņi iet uz laukuma ar nolemtības sajūtu:
"...Ja spēlētājs iziet laukumā ar nolemtības sajūtu, tad viņš attiecīgi arī spēlē ar nolemtības sajūtu u.t.i. negribīgi ar gariem zobiem..." .

Un kas tad stāstīja par galveno spēli, spēlētāji vai pārsvarā komandas vadība? Tu man neiestāstīsi, ka spēlētāji pirms spēles sēdēja un sarunāja - davai šodien nespēlēsim...
Problēma NAV galvās – problēma ir meistarības līmeņa lielajā atšķirībā...

Un par USA tu nestāsti - uz PČ hokejā lielākoties tā izlase tā arī izskatās, ka atbraukuši atsist numuru...
Ja vienmēr visu izšķirtu talants un meistarību,tad tas pats RD nekad nebūtu no Play Off izsituši SKA un Maskavas Dinamo. Un iespējams,ka vispār nekad nespēlētu KHL Play Off.
Cik reizes tie paši krievi nav atbraukuši uz pieaugušo PČ ar pamatdomu,ka noteikti galvenais uzdevums ir sasist kanādiešus, un kad tas ir izdarīts,tad psiholoģiski nevar pārstartēties uz citiem mērķiem. Pēdējais PČ ļoti labi parādija kā tas notiek.
Neatceros kurš to tieši teica, bet doma bija-psiholoģija ir smalka padarīšana, un ja cilvēks ir labi sagatavots psiholoģiski, tad viņš jau ir paveicis pusi no darāmā darba.
Bet labi! Ar to arī beidzam par šo tēmu.

  +5 [+] [-]

, 2011-12-30 14:06, pirms 13 gadiem
Drausmīgi nožēlojami lasīt negatīvo komentāru gūzmu no cilvēkiem, kas ne šo, ne iepriekšējās spēles nav redzējuši. Stulbums pa visiem galiem lien ārā. Jebkuram āzim, kas redzējis mūsējo spēles, ir skaidrs, ka šis sastāvs pēdējo gadu laikā rāda labāko spēli.

Un kas tikai netiek vainots - visi sākot no Miļūna beidzot ar Lipmanu un Dinamo. Tādēļ, ka neveiksmīgu sakritību dēļ zaudējām vienu spēli izrādās visa hokeja saimniecība esot sapuvusi. Smieklīgi.

2011. gada pasaules čempionu junioru komanda pirms pāris dienām ar 1:8 zaudēja Kanādai. Interesanti, ko tas nozīmē, ekspertu kungi? Junioru hokejā šādas lietas notiek, nevajag sacelt vētru ūdens glāzē.

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 14:13, pirms 13 gadiem
MachimoI rakstīja: Drausmīgi nožēlojami lasīt negatīvo komentāru gūzmu no cilvēkiem, kas ne šo, ne iepriekšējās spēles nav redzējuši. Stulbums pa visiem galiem lien ārā. Jebkuram āzim, kas redzējis mūsējo spēles, ir skaidrs, ka šis sastāvs pēdējo gadu laikā rāda labāko spēli.

Un kas tikai netiek vainots - visi sākot no Miļūna beidzot ar Lipmanu un Dinamo. Tādēļ, ka neveiksmīgu sakritību dēļ zaudējām vienu spēli izrādās visa hokeja saimniecība esot sapuvusi. Smieklīgi.

2011. gada pasaules čempionu junioru komanda pirms pāris dienām ar 1:8 zaudēja Kanādai. Interesanti, ko tas nozīmē, ekspertu kungi? Junioru hokejā šādas lietas notiek, nevajag sacelt vētru ūdens glāzē.
Beidzot kāds jēdzīgs un sakarīgs komentārs! Pilnībā piekrītu!

     [+] [-]

, 2011-12-30 14:16, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja vienmēr visu izšķirtu talants un meistarību,tad tas pats RD nekad nebūtu no Play Off izsituši SKA un Maskavas Dinamo. Un iespējams,ka vispār nekad nespēlētu KHL Play Off.
Cik reizes tie paši krievi nav atbraukuši uz pieaugušo PČ ar pamatdomu,ka noteikti galvenais uzdevums ir sasist kanādiešus, un kad tas ir izdarīts,tad psiholoģiski nevar pārstartēties uz citiem mērķiem. Pēdējais PČ ļoti labi parādija kā tas notiek.
Neatceros kurš to tieši teica, bet doma bija-psiholoģija ir smalka padarīšana, un ja cilvēks ir labi sagatavots psiholoģiski, tad viņš jau ir paveicis pusi no darāmā darba.
Bet labi! Ar to arī beidzam par šo tēmu.
Nekorekts salīdzinājums ar RD, tas jau, ka viņi ir izsitušies līdz play-off un visu sezonu ar atsevišķiem izņēmumiem praktiski ar visām komandām ir cīnījušies, kā līdzīgi ar līdzīgu, tomēr liecina par kaut kādu līmeni un to, ka tā meistarības atšķirība nav tik izteikta...
Un pastāsti man, kuram puikam nebūtu sapnis sasist SWE, CAN, USA vai RUS juniorus... Jebkurā gadījumā, tu viņus vari, cik gribi psiholoģiski gatavot, tā meistarības atšķirība ir pa lielu un pat pie 200% nastroja un psiholoģiskās sagatavotības, iznākums viens un tas pats, tikai cipari uz tablo mazliet savādāki...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 14:31, pirms 13 gadiem
Vidēji gandrīz pieci goli katra puslaikā. Pasmags zāģis bet laikam jau tā šoreiz tam bija jābūt. Nekas, nākamreiz būs labak.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 14:33, pirms 13 gadiem
Nu vismaz paši 30 metienus uzmetuši.. Gan jau sāks arī veikties.. Lai veči turas..

     [+] [-]

, 2011-12-30 14:33, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tu jau izņēmi no aizvaiga ?
Ko tu te tagad dziedi citu dziesmu ? Vakar tač bija cita balāde par ņemamajiem,pie kam viegli. Ar kaudzi argumentu.
LV tas noteikti nav apkaunojoši,bet tev gan vajadzētu par mutes virināšanu bezjēgā.
Kā iet pa fāterlandi?
Man patīk, kā te ļautiņi cepās neparko, ne kāds te bija spējīgs kaut ko paņemt, ne ko, vienīgais, biju cerējis, ka nebūs divciparu skaitlis, bet būtībā tāpat vienalga...

  +3 [+] [-]

, 2011-12-30 14:39, pirms 13 gadiem
esmu optimists un ticu ka peec gadiem 60 atriebsimies ar 3:2

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 14:39, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kā iet pa fāterlandi?
Man patīk, kā te ļautiņi cepās neparko, ne kāds te bija spējīgs kaut ko paņemt, ne ko, vienīgais, biju cerējis, ka nebūs divciparu skaitlis, bet būtībā tāpat vienalga...
Par to arī stāsts,ka runa iet par to zaudēja, un nevis ka zaudēja.

     [+] [-]

, 2011-12-30 14:41, pirms 13 gadiem
wtf?

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 14:42, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par to arī stāsts,ka runa iet par to zaudēja, un nevis ka zaudēja.
Vai tu spēli redzēji?

     [+] [-]

, 2011-12-30 14:49, pirms 13 gadiem
varbuut, vajadzeeja piesaistiit kanaadaa speeleejosu vaartusargu. no gmhl liigas.tomeer tur katraa speelee ir pa 40-50 metieni,pa vaartiem. un par sagurumu nesuudzaas.

     [+] [-]

, 2011-12-30 15:03, pirms 13 gadiem
MachimoI rakstīja: Vai tu spēli redzēji?
Fragmentāli.
Bet mani neiespaido,tas ka pirmo periodu nospēlēja labi,jo spēle ilgst 60 minūtes.

     [+] [-]

, 2011-12-30 15:07, pirms 13 gadiem
nu, ne velti Kuzņecovam 0,75 ppg iekš KHL. Domāju, ka krievu u19 varētu ar KHL tabulas lejasdaļas komandām cīnīties par uzvaru

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 15:18, pirms 13 gadiem
Pilnīgi lūzeri tā zaudēt.

  +4 [+] [-]

, 2011-12-30 15:20, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Fragmentāli.
Bet mani neiespaido,tas ka pirmo periodu nospēlēja labi,jo spēle ilgst 60 minūtes.
Tas ir jauki, taču ir diezgan ievērojama atšķirība starp motivāciju un vēlmi uzvarēt, par kuras neesamību tu pārmeti, un psiholoģisko noturību.

Bija skaidrs, ka mūsējie bija iznākuši uz laukuma ar domu cīnīties par uzvaru, nevis pieklājīgu zaudi. Pirmajās 10 minūtēs mēs rādījām pat ne labu, bet izcilu spēli, es teiktu mums bija iniciatīva un neliels pārsvars. Tas, ka tu salūzti pēc tam, kad tev iemet 6 kreisās ripas pēc kārtas, neliecina par nevēlēšanos uzvarēt.

0:14 ir 1 spēle un vairāku neveiksmīgu apstākļu kopums. Ja pret Krieviju mēs spēlētu 5 reizes, visticamāk šāda sagrāve neatkārtotos. Nav pareizi par vienu spēli izdarīt tik tālejošus secinājumus.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 15:20, pirms 13 gadiem
Ej tu ...... ! Krievi musejiem paradija isto vietu!?

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 15:34, pirms 13 gadiem
Labi, jabut realistiem no shiem speleetajiem labi ja 4-5 izaugs lidz lielajai izlasei, parejie, buus kaut kat kas lidzigs Romanovskim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 15:41, pirms 13 gadiem
mvp8 rakstīja: Treneris mulkis + GK guleja
GK gulēja ? Tur tik daudz brīvo un no tuvas distances metienu bija ka nez.Ja viņi visus mestu ka latvija no zilās un gk neķertu tad varētu teikt. Bet tādās situācijās cik bijā spēlē ka visus kā stāvošus apslido un priekšā tikai vārsargs diezvai kāds cics vārsargs būtu kautko glābis ar ;/

     [+] [-]

, 2011-12-30 15:48, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: ne jau diskusija debila,bet debils ir mūsu jaunatnes neizglītoto treneru darbs,kuri norok šos nedaudzos garos gan HKRiga,gan Juniorā,gan Prizmā
Precīzi! Cik basketā pasaules līmeņa centru ir izaudzināts?!? Jebkurā sporta veidā, lai puikiņi sasniegtu kaut kādu nopietnu līmeni ir jāiegulda individuāls darbs, gan paša sportista, gan trenera!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 15:49, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: tas gan, bet žēl mūsējos, it kā esot smagi cīnījušies

Varbut! Bet domaju pec 5-6 ielaistiem vartiem, puishii vienkarshi apstaajaas un it kaa es vinus saprotu gruti ir cinities ja vis jau ir zaudets, bet nejau es gribu sev taisit karjeru hokeja, viniem tas laikam kops bernibas bija jaieboree galvaa, ka vajag cinities lidz galam, tagad tas jau ir par veelu!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 15:57, pirms 13 gadiem
Visu cieņu puišiem kas kapā,bet TAS NAV normāli!?Kas tad notika?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 16:16, pirms 13 gadiem
Cik maksā viena kluba n-to [visi gadagājumi+meistarkomanda, pat amatieru līmeņa] komandu uzturēšana [ja visu nodrošina klubs - formas, ekipējumu, nūjas, slidas, apmaksā ledus īri, trenera darbu, medicīniskos pakalpojumus, farmakoloģiju, treniņnometnes, u.c.]!?!
Tad šo skaitli pareiziniet vismaz ar 15. Tik daudz naudiņas būtu nepieciešams, lai sasniegtu Slovakijas vidējo līmeni hokejā.
Plus nerunājam par kvalificētu treneru piesaisti, vietējo treneru apmācību un citām organizatoriskām lietām [tiesneši, spēļu translācijas, u.c.], kas arī maksā ne tās mazākās summas.
Bērni ir, bet ar treneru darbu kopumā ir ļoti pašvaki.
Tad ko var gribēt, ka ir šādi zaudējumi.

     [+] [-]

, 2011-12-30 16:22, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tu jau izņēmi no aizvaiga ?
Ko tu te tagad dziedi citu dziesmu ? Vakar tač bija cita balāde par ņemamajiem,pie kam viegli. Ar kaudzi argumentu.
LV tas noteikti nav apkaunojoši,bet tev gan vajadzētu par mutes virināšanu bezjēgā.
Nesaprotu, kādā sakarā ir Tavs pirmais jautājums???
Pirmkārt, nezināju, ka Tu tik cītīgi lasi manus komentārus.
Es vakar kaut kur rakstīju, ka mēs noteikti krievus paņemsim, un pie tam viegli? Es to nevienā vietā neteicu, es teicu, ka varētu paņemt un tas būtu ļoti jauki, vai tamlīdzīgi. Es to saku pirms katras Latvijas izlases spēles un, manuprāt, tas ir tikai loģiski. Lūdzu, nevajag visādas muļķības sacerēt par mani, ko es nemaz neesmu teikusi.

     [+] [-]

, 2011-12-30 16:25, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Nevis jāieborē, bet tam ir jābūt asinīs, ejot cauri grūtībām no pašas bērnības. Atbildi uz šo jautājumu var dzirdēt arī nesenajā intervijā Ar Zinti Ekmani, no kurienes nākuši čaļi, kuri ir bobslejā
Tikai šādus puišus hoķim nepiesaistīsi, vecākiem nav naudas, lai no mazotnes, no 5-7 gadu vecuma, tos vadātu trenēties uz pilsētām, kurās ir ledus halles. Bet, ja ir, tad atkal atduramies pie kvalificētu treneru trūkuma.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 16:47, pirms 13 gadiem
Rezutāts ir likumsakarīgs, nav te daudz ko cepties. Mūsu jaunie talanti ir pilnībā sačakarēti. Jau pirms 20 gadiem gudri sporta speciālisti mācija nelietot nožēlojamo CCCP treniņu metodiku. Mēs turpinājām izmantot vecās CCCP metodes, piedalīties Krievijas KHL. Lūk arī rezultāts. Krievijas hokejisti lielākā daļa spēlē un trenējas Amerikā un Kanādā, izmanto jaunākās rietumu speciālistu treniņu metodes, bet mūsējie tepat (izņemot dažus, kuri trenējas Eiropas otrās šķiras klubos) Labi, ka trenerim vismaz pietika prāta nesačakarēt Gudļevski. Par treneri vajadzēja, kādu bijušo izcilo latvijas vai ārzemju hokejistu, kurš pats spēlējis augstā līmenī, tas arī varēs puišiem kaut ko pakonsultēt, kā jāspēlē šāda konkurencē. šis "galvenais treneris" droši vien ir beidzis tikai LVFKI. Nožēlojami, visi cerējām, ka mums hokejs ir vislabākais sporta veids valstī(ne jau nu basketbols ar saviem dzērājiem) un izrādās pat hokejs ir nožēlojamā līmenī. PIEDODIET- šis tas jau mums ir. Piemēram: vieglatleti,riteņbraucēji.skeletonisti, bobslejisti(jo mums ir bāze) un vēl daži sporta veidi, kurus var atļauties sponsorēt sportistu vecāki. Bēdīgi!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 17:14, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Muļķības par hokeju parasti raksti tu. Pacentīšos tev paskaidrot,lai bābieša smadzeņpods to saprastu.

Katram cilvēkam savs bērns ir skaistākais un gudrākais. Un tas ir normāli,saprotami. Bet kad tu citiem centies to ieborēt,tad tā ir šiza. Tavā gadījumā tā ir konkrēta. Sākot no Pingvīniem,Krozbijiem,Can izlasi,beidzot ar LV. Iesaku kādreiz paskatīties apkārt
Nu, Tu esi pirmais, kas apgalvo, ka es baigās muļķības rakstu. Laikam citiem tā tomēr neliekas
Es nevienam necenšos kaut ko ieborēt, ja Tev tā liekas, tās jau ir Tavas problēmas. Tad jau te katrs otrais komentētājs cenšas ieborēt kaut ko savu. Ja nepatīk nelasi un vēl jo vairāk nekomentē. Izskatās, ka Tev tā vien gribas ar kādu pakašķēties, bet man nāksies Tevi apbēdināt, jo es neiešu ielaisties strīdos ar kādu, ar kuru man acīmredzami nesakrīt viedoklis un kurš vēl cenšas mani pie katras iespējas apvainot. Jauku dienu!

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 17:21, pirms 13 gadiem
Paus rakstīja: nu, ne velti Kuzņecovam 0,75 ppg iekš KHL. Domāju, ka krievu u19 varētu ar KHL tabulas lejasdaļas komandām cīnīties par uzvaru
Lol, Krievy u-19 jebkurai KHL komandai pakaastu ar 4/5 ripaam.....pat Avtomobilistam..... Arguments-Slovaaku U-20 speele slovaakijas cempiii, kaash pilniigi visiem pa 5/6 shaibaam.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-30 17:49, pirms 13 gadiem
mjā, biju gaidījis sagrāvi, bet ne jau tādu super druper sagrāvi!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 17:52, pirms 13 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Te runa neiet par viedokļiem,acīm redzot tev nepielec. Man tavs viedoklis neinteresē. Jo tava izpratne par hokeju ir šaura ,jo šaura.
Un ja tev ir tas viedoklis,tad pamato,kā vakardienas ņemamie,paši paņēma ņēmējus ? Un vel pie kam ar glanci.
Nevis šodien paud jaunu par to ka tas nav nekas utt.
Tavs viedoklis ir tirgus tantes līmenī,nekas vairāk.
Nu lūk, Tu pats tikko skaidri un gaiši pateici, ka Tev mans viedoklis neinteresē, līdz ar to, neuzskatu par vajadzīgu vēl kaut ko skaidrot. Ar to arī mūsu diskusiju slēdzu. Laimīgu Jauno gadu!

     [+] [-]

, 2011-12-30 17:54, pirms 13 gadiem
Labi, ka hokejā nav četras ceturdaļas!!!

  +4 [+] [-]

, 2011-12-30 17:54, pirms 13 gadiem
Nav jau musu uzdevums uzvaret U-20, bet izaudzinat paris konkurentspejigos hokeistus! Nevar ari salidzinat 140milj Krieviju ar 1,7milj Latviju. Un beigas ari nebrinišos ka Krievijas zvaigznem ir nu gadi 2-3 pari 20. Tas tur ir norma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-30 18:09, pirms 13 gadiem
Žēl, šaubos vai mēs vispār esam pelnijuši atrasties A grupā nākamgad.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 18:18, pirms 13 gadiem
Gan jau kaut kur šajos 300 kom kāds jau uzrakstīja - ja nav pietiekoši augsta meistarība, vajag fizisko un disciplīnu. Ja var nospēlēt 1., tad teorētiski var nospēlēt arī pārējos periodus. To pierādījuši daudzi piemēri kaut vai tepat LV.

Sveiciens LV treneriem!

  +2 [+] [-]

, 2011-12-30 18:23, pirms 13 gadiem
ZAKIJS rakstīja: Žēl, šaubos vai mēs vispār esam pelnijuši atrasties A grupā nākamgad.
Ja vinnējam dāņus, tad esam, ja nē, tad jautājumi ir lieki.

     [+] [-]

, 2011-12-30 18:28, pirms 13 gadiem
Holy shit! Žēl Grigorenko. ';

     [+] [-]

, 2011-12-30 19:00, pirms 13 gadiem
Pugovkins tagad nožēlo, ka nav piedalījies mīļās dzimtenes piesmiešanā.

     [+] [-]

, 2011-12-30 19:07, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm,jā, LV jaunatnes hokeja izaugsme ir acīm redzama.
SK Liepajas Metalurgs jaunatnes itseviski.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 19:21, pirms 13 gadiem
es domāju tā - slēdzam visas hokeja skolas, basketbola pulciņus, moderno deju studijas utt, izņemam no skolu programmām sportu - ar ļaunumu jācīnās pašā saknē! visus sporta trenerus pārkvalificējam par nekustamo īpašumu aģentiem... tā vietā sākam valsts finansētu atbalsta programmu Latvijas interneta komentētāju izlases mērķtiecīgai gatavošanai! šinī jomā mēs sasitīsim krievus, amerikāņus, kanādiešus, vāciešus un visus pārējos, neatkarīgi no tā, kur risināsies pasaules/Eiropas čempionāti un olimpiādes, visās vecuma grupās, izlašu un klubu līmeņos!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-30 19:25, pirms 13 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: es domāju tā - slēdzam visas hokeja skolas, basketbola pulciņus, moderno deju studijas utt, izņemam no skolu programmām sportu - ar ļaunumu jācīnās pašā saknē! visus sporta trenerus pārkvalificējam par nekustamo īpašumu aģentiem... tā vietā sākam valsts finansētu atbalsta programmu Latvijas interneta komentētāju izlases mērķtiecīgai gatavošanai! šinī jomā mēs sasitīsim krievus, amerikāņus, kanādiešus, vāciešus un visus pārējos, neatkarīgi no tā, kur risināsies pasaules/Eiropas čempionāti un olimpiādes, visās vecuma grupās, izlašu un klubu līmeņos!
Labs prikols
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-30 20:40, pirms 13 gadiem
Alexij rakstīja: ko lai dara, tāds ir sports. un pret Krieviju un Kanādu mums pēdējos gadus it īpaši nav gājis. toties pret Zviedriju un Slovākiju taču nocīnījāmies normāli
IEDZER GLĀZI VĪNA UN VISS IZSKATĪSIES V ĒL LABĀK

     [+] [-]

, 2011-12-30 20:42, pirms 13 gadiem
IllaGhee rakstīja: Labs prikols
BET AR TIEM NĪ AĢENTIEM IR NEDAUDZ NOKAVĒTS,LABĀK PALIKSIM PIE HOKEJA

     [+] [-]

, 2011-12-31 13:02, pirms 13 gadiem
zel par zaudejumu, bet prieks par kuznecovu patik ka calis spele, bus loti loti labs speletajs un lideris nakotne lielaja izlase.