Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Izlases sastāvs: desmit no OHL un seši no "Dinamo"

Izlases sastāvs: desmit no OHL un seši no "Dinamo"
Viesturs Koziols un Bobs Hārtlijs. Foto: Dmitrijs Suļžics, f64

Šodien Latvijas Hokeja federācija paziņojusi valstsvienības sastāvu "Euro Ice Hockey Challenge" posmam, kas no 8. līdz 10. novembrim notiks Baltkrievijas galvaspilsētā Minskā. Sastāvā iekļauti 22 hokejisti, un desmit no viņiem pārstāv pašmāju čempionātu.

"Šajā turnīrā dosim iespēju vairākiem Latvijas Virslīgas puišiem," teica federācijas ģenerālsekretārs Viesturs Koziols. "Pašmāju čempionāts ir kļuvis spēcīgāks, līdz ar to šī būs lieliska iespēja spēlētājiem parādīt savu varēšanu. Visi sastāvā iekļautie hokejisti ir sevi labi apliecinājuši sezonas gaitā. Esam arī saņēmuši pozitīvas atsauksmes no hokejistu treneriem. Jāsaka arī liels paldies Rīgas "Dinamo" menedžmentam un treneru korpusam, ar ko mums izveidojusies veiksmīga sadarbība."

Latvijas izlase pirmo treniņu aizvadīs pirmdien, bet uz Minsku dosies trešdien. Pirmais mačs paredzēts 8. novembrī pret Slovēniju, nākamajā dienā pretī stāsies Francija, bet punkts turnīram tiks pielikts 10. novembrī ar dueli pret mājiniekiem baltkrieviem. Komandu vadīs Bobs Hārtlijs, kurš izlasei pievienosies otrdien. Viņam palīdzēs Artis Ābols, Edgars Masaļskis un Aldis Āboliņš.

Sastāvā iekļauti divi vārtsargi, septiņi aizsargi un 13 uzbrucēji. Četri no viņiem spēlē ārzemēs – Ralfs Freibergs, Artūrs Salija, Hugo Jansons un Edgars Kulda. Savukārt seši hokejisti nāk no Rīgas "Dinamo", taču neviens no viņiem nevar lepoties ar rezultatīvu sniegumu. Ar trim piespēlēm labākais bijis Mārtiņš Dzierkals, taču viņš pēdējā laikā vairāk spēles skatījies no malas, nekā devies laukumā. Viena piespēle ir Oskaram Batņam, bet pārējie ir sausā.

Starp izsauktajiem nav Latvijas čempionāta rezultatīvākais hokejists Edijs Brahmanis, taču ir viņa tuvākais sekotājs Edgars Homjakovs.

Latvijas izlases sastāvs

Vārtsargi: Jānis Auziņš (Prizma) un Rihards Cimermanis (Zemgale/LLU).
Aizsargi: Ralfs Freibergs (Zlin, Čehija), Artūrs Salija (Poprad, Slovākija), Hugo Jansons (Neftyanik, Krievija), Roberts Mamčics (Rīgas Dinamo), Roberts Kaļķis, Pauls Svars (abi – HK Rīga) un Kristaps Jākobsons (Zemgale/LLU).
Uzbrucēji: Edgars Kulda (Zlin, Čehija), Oskars Batņa, Mārtiņš Dzierkals, Frenks Razgals, Rihards Marenis, Roberts Lipsbergs (visi – Rīgas Dinamo), Vladislavs Adeļsons (Zemgale/LLU), Kaspars Saulietis, Rūdolfs Maslovskis (abi – Mogo), Bruno Zabis, Egils Kalns (abi – Liepāja), Juris Upītis un Edgars Homjakovs (abi – Kurbads).

Izmantotie resursi:
https://lhf.lv/lv/article/6005/pazi...


, 2018-10-30 15:39, pirms 7 gadiem
Neviena Francijas kadra? Jebkurā gadījumā būs interesanti pasekot
, 2018-10-30 15:45, pirms 7 gadiem
Kur ģērētājs ?
, 2018-10-30 15:55, pirms 7 gadiem
Beidzot ir piepildījies Volx sapnis. paskatīsimies uz ko LV puiši būs spējīgi.
, 2018-10-30 15:58, pirms 7 gadiem
Kur drātātājs?
Slēpts komentārs: FUNS
, 2018-10-30 16:01, pirms 7 gadiem
beidzot homjakovs izsaukts, labi, ka arī maslovskis ir
par pārējiem - bez komentāriem
šišļaņņikovu varēja ar'
cik noprotu, minskā izlasei galvenais ir piedalītires
, 2018-10-30 16:04, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: Kur ģērētājs ?
Ņemot vērā RD mazo pārstāvniecību, izlase ģērēšanai nekvalificējas.
, 2018-10-30 16:19, pirms 7 gadiem
Nesaprotu ko tur Saulieti un Upīti liek sastāvā.Jāpārbauda ir jaunie spēlētāji nevis 31 gadīgu spēlētāju un kodēju.
, 2018-10-30 16:20, pirms 7 gadiem
Šogad Pasaules Čempionātā būs diezgan spēcīgs sastāvs. Jo ņemot vērā lielo letiņa leģionāra skaitu visā pasaulē - būs čābīgi mūsu pretiniekiem. EHC sastāvs arī neslikts. Veiksmi!
Slēpts komentārs: Narkomāns Jānis
, 2018-10-30 16:30, pirms 7 gadiem
interesanti, vai turku aviolīnijām nebūs iebildumu, ka viļņā spēlēs stipri noplicināts ohl sastāvs.
no otras puses, kāda šiem daļa, tik ka mums būs grūtāk vinnēt
, 2018-10-30 16:35, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kas tie par ērmiem vārtos?
Divai labi Latvijas čempionāta vārtsargi! Tev vajag biļovus un tretjakus?
, 2018-10-30 16:38, pirms 7 gadiem
Pozitīvi, ka dot iespēju čaļiem kuri vēl nav bijuši paspēlēt LV kreklā! Pozitīvi, ka nesaskaņas ar Dziekalu ir beigušās!
, 2018-10-30 16:40, pirms 7 gadiem
Kāpēc Ēriks ševčenko no VHL nav sarakstā? 1+5 stati aizsargam ir tīri neko 9ar ko Hugo Jansons labāks)?
, 2018-10-30 16:43, pirms 7 gadiem
Tā ja skatās vislabākajā formā ir E.Kulda un R. Maslovski un R. Freibergs!
, 2018-10-30 16:43, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Divai labi Latvijas čempionāta vārtsargi! Tev vajag biļovus un tretjakus?
Tu vińus taisies adoptēt?
, 2018-10-30 16:48, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tu vińus taisies adoptēt?
Jāni, nemurgo.
, 2018-10-30 17:03, pirms 7 gadiem
jaunā vara lhf varētu tīri intereses pēc pakontaktēties ar treiju
zinu, ka nav vajadzīgs, uzmetis, pārsvensojies utt., bet tomēr
, 2018-10-30 17:20, pirms 7 gadiem
vozā rakstīja: Kāpēc Ēriks ševčenko no VHL nav sarakstā? 1+5 stati aizsargam ir tīri neko 9ar ko Hugo Jansons labāks)?
VHL ja nekļūdos nav logu priekš izlašu spēlēm,bet tādus kadrus kā Bičevski un Bukiju jaunāko varēja izsaukt uz izlasi.
, 2018-10-30 17:23, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Gudļevskis ar Jučeru nav , tad ir cerības uz labiem rezultātiem.
Ir ko ko riet.
, 2018-10-30 17:24, pirms 7 gadiem
vozā rakstīja: Kāpēc Ēriks ševčenko no VHL nav sarakstā? 1+5 stati aizsargam ir tīri neko 9ar ko Hugo Jansons labāks)?
Nu, baigi negribētos blamēties, bet nojauta māc, ka vecākiem ir kāds liels uzņēmums... iespējams!?
, 2018-10-30 17:44, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: VHL ja nekļūdos nav logu priekš izlašu spēlēm,bet tādus kadrus kā Bičevski un Bukiju jaunāko varēja izsaukt uz izlasi.
šajā sasaukumā redzams, ka akcents tiek likts uz džekiem, kas var izšaut un spēj karjerā kāpt vēl uz augšu... Pārbauda arī tālākās izlases rezerves. Gaidāms, ka arī šajā sagatavošanās ciklā Hārtlijs grib pārbaudīt +/- 60 spēlētājus! +čempis ir ļoti tālu, vīri ,Jūs, ko aptrakuši? Tagad dod igrāt labam materiālam, kuram nav tik liela spēļu prakse!
, 2018-10-30 17:45, pirms 7 gadiem
viedoklis rakstīja: Nu, baigi negribētos blamēties, bet nojauta māc, ka vecākiem ir kāds liels uzņēmums... iespējams!?
Hugo Jansons ir talantīgs džeks! Nākotnē, ja nebūs traumu, tad stabili izsitīsies par labu izlases 2.-3. maiņas aizsargu!
, 2018-10-30 17:47, pirms 7 gadiem
Kur Pavlovs?
, 2018-10-30 18:13, pirms 7 gadiem
Ne pa tēmu, bet pavirši skatoties uz bildi, Koziols normāli matus atlaidis. Pa tēmu - priecē OHL părstāvniecība, kam būs iespēja iejusties Hārtlija filozofijā.
, 2018-10-30 18:15, pirms 7 gadiem
man nav īsti saprotams šis sastāvs - kādi mērķi?
Pirmkārt, paņemti visi RD nelikvīdi (Mamčics, Svars, Kaļķis, Batņa, Razgals, Marenis, Lipsbergs, Dzierkals) - protams, st.Jurim jau vajag izpatikt, kai iespēlētu viņa rezerves...
no VHL izsaukts Hugo Jansons (šosezon tikai 3 spēles!) - tas, kurš no mūsējiem vismazāk šosezon tiek kluba sastāvā. (protams, VHL pauzes nav un citus dabūt nevaram).
Forši, ka izsaukti no OHL - taču kādā sakarā Saulietis (jau 31 gads!), manuprāt, jāsauc no OHL tie, kas jauni un nākotnē varētu progresēt, nevis tie, kuru karjerai ir lejuejoša līkne...

Kā jau Tev minēja iepriekšējos komentāros - tiešām, kāpēc nav neviena no Francijas Magnus līgas? Piemēram, Zolmanis - kurš Hārtlijam atstāja ļoti labu iespaidu par sevi.
Kāpēc nav Ponomarenko, bet ir Freibergs, kurš jau ir nevienā vien PČ spēlējis - viņš, ko, īpaši jāpārbauda?
Kāpēc nevarēja Melnalksni izsaukt, kurš Šveicē augstākajā līmenī šogad jau 6 spēles aizvadījis...

Izskatās, ka mr.Ekselis ir atkal savā elementā ar savām subjektīvajām simpātijām un antipātijām... no Francijas neņem pēc definīcijas, no Slovākijas vai VHL var izsaukt da jebko...
, 2018-10-30 18:32, pirms 7 gadiem
Denisu Smirnovu vai Melnalksni varēja pasaukt
, 2018-10-30 18:38, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: man nav īsti saprotams šis sastāvs - kādi mērķi?
Pirmkārt, paņemti visi RD nelikvīdi (Mamčics, Svars, Kaļķis, Batņa, Razgals, Marenis, Lipsbergs, Dzierkals) - protams, st.Jurim jau vajag izpatikt, kai iespēlētu viņa rezerves...
no VHL izsaukts Hugo Jansons (šosezon tikai 3 spēles!) - tas, kurš no mūsējiem vismazāk šosezon tiek kluba sastāvā. (protams, VHL pauzes nav un citus dabūt nevaram).
Forši, ka izsaukti no OHL - taču kādā sakarā Saulietis (jau 31 gads!), manuprāt, jāsauc no OHL tie, kas jauni un nākotnē varētu progresēt, nevis tie, kuru karjerai ir lejuejoša līkne...

Kā jau Tev minēja iepriekšējos komentāros - tiešām, kāpēc nav neviena no Francijas Magnus līgas? Piemēram, Zolmanis - kurš Hārtlijam atstāja ļoti labu iespaidu par sevi.
Kāpēc nav Ponomarenko, bet ir Freibergs, kurš jau ir nevienā vien PČ spēlējis - viņš, ko, īpaši jāpārbauda?
Kāpēc nevarēja Melnalksni izsaukt, kurš Šveicē augstākajā līmenī šogad jau 6 spēles aizvadījis...


Izskatās, ka mr.Ekselis ir atkal savā elementā ar savām subjektīvajām simpātijām un antipātijām... no Francijas neņem pēc definīcijas, no Slovākijas vai VHL var izsaukt da jebko...
Francijas līga ir parādījusi sevi pēdējos gados kā ļoti vāju. Saprotams kādēļ no Francijas līgas neņem. Pirms pusgada Hārtlijs pašu pirmo no izlases izmeta pašu rezultatīvāko mūsējo Francijas līgā - Mickeviču. Ja Jučers var būt labs Francijas līgā tad iedomājos kāds tur līmenis.
Protams ka šādā turnīrā pat no Francijas līgas varētu kādu pārbaudīt.
Saulietim 31 gads-teorētiski var spēlēt vismaz 3-5 gadus kaut kādā līmenī, lai arī manuprāt Saulietis ir Francijas līgas līmeņa spēlētājs.
Šāds turnīrs ir eksperimentāls un faktiski vienalga kas spēlē izlasē - vuienmēr būs interesanti. Tikai nevajag ņemt labākos uz šādiem turnīriem. Patīkami kuri no DR paņemti. Lai parāda vai ir labāki/vājāki par OHL līmeni.
, 2018-10-30 18:39, pirms 7 gadiem
artuursm rakstīja: Kur Pavlovs?
Par labu priekš šādas izlases.
, 2018-10-30 18:46, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Francijas līga ir parādījusi sevi pēdējos gados kā ļoti vāju.
...
tālāk nelasīju. Pilnīgs hokeja analfabēts ko tādu spēj tikai uzrakstīt.

...bet nu saprotu, ka Tev, Jūdam, maksā par šitādu stulbību rakstīšanu, tāpēc pat nemēģināus apstrīdēt.

p.s. šādi spēlē ļoti vājas līgas klubs, vai ne? https://www.championshockeyleague.c...
, 2018-10-30 18:53, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: tālāk nelasīju. Pilnīgs hokeja analfabēts ko tādu spēj tikai uzrakstīt.

...bet nu saprotu, ka Tev, Jūdam, maksā par šitādu stulbību rakstīšanu, tāpēc pat nemēģināus apstrīdēt.

p.s. šādi spēlē ļoti vājas līgas klubs, vai ne? https://www.championshockeyleague.c...
Esmu runājis pēdējo gadu laikā ar vairākiem cilvēkiem tuvu hokejam un viņi arī piekrita , ka tie mūsu hokejisti kas ir Francijas līgā ir ļoti vāji. Runāju ar vienu konkrētu hokejistu kurš teica ka labāk Alpu līga nekā Francijas spēles līmeņa ziņā. Piekrītu ka izveidot vienu labu izlasi priekš Francijas var no šīs līgas bet kopumā līga ir stipri zaudējusi savas pozīcijas pēdējos gados un leģionāri ir vājāk nekā bija pirms gadiem 5-10.
Pirms raksti savas aksiomas ieslēdz kādreiz veselo saprātu un padomā loģiski-viss aug , mainās.
, 2018-10-30 18:55, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Esmu runājis pēdējo gadu laikā ar vairākiem cilvēkiem tuvu hokejam un viņi arī piekrita , ka tie mūsu hokejisti kas ir Francijas līgā ir ļoti vāji. Runāju ar vienu konkrētu hokejistu kurš teica ka labāk Alpu līga nekā Francijas spēles līmeņa ziņā. Piekrītu ka izveidot vienu labu izlasi priekš Francijas var no šīs līgas bet kopumā līga ir stipri zaudējusi savas pozīcijas pēdējos gados un leģionāri ir vājāk nekā bija pirms gadiem 5-10.
Pirms raksti savas aksiomas ieslēdz kādreiz veselo saprātu un padomā loģiski-viss aug , mainās.
Saprotu ka tev kā aunam nekas neaizies līdz smadzenēm.Īpaši jau mūsējie uz Franciju dodas ja nekur citur netiek.
, 2018-10-30 18:57, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Esmu runājis pēdējo gadu laikā ar vairākiem cilvēkiem tuvu hokejam un viņi arī piekrita , ka tie mūsu hokejisti kas ir Francijas līgā ir ļoti vāji. Runāju ar vienu konkrētu hokejistu kurš teica ka labāk Alpu līga nekā Francijas spēles līmeņa ziņā. Piekrītu ka izveidot vienu labu izlasi priekš Francijas var no šīs līgas bet kopumā līga ir stipri zaudējusi savas pozīcijas pēdējos gados un leģionāri ir vājāk nekā bija pirms gadiem 5-10.
Pirms raksti savas aksiomas ieslēdz kādreiz veselo saprātu un padomā loģiski-viss aug , mainās.
ar klozetpodu Tu esi runājis, vairāk ar neko

p.s. loģiski domājošs cilvēks neņems par pilnu NEKO no tā, ko Tu savos komentāros te ieķēzī.
, 2018-10-30 19:01, pirms 7 gadiem
Mickēvičs Francijā ļoti labs, bet nekur citur īpaši neizcēlaš (izņēmums viens gads Metalurgā). Vīgners labs Francijā bet neviens treneris nevēlas viņu pat izlases tuvumā, Jučers Francijā ir aizvadījis arī labas spēles, bet Hārtlijs pēc pāris spēlēm saprata ka pilnīgs ārprāts.
Pečura, Augstkalns, Dīķis izlasei tuvumā netiek un nevajag stāstīt kā hārtlijs no hokeja neko nejēdz vai kāds cits. Francijas čempionāts nav tas uz ko balstīties pat šādai izlasei.
, 2018-10-30 19:02, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: ar klozetpodu Tu esi runājis, vairāk ar neko

p.s. loģiski domājošs cilvēks neņems par pilnu NEKO no tā, ko Tu savos komentāros te ieķēzī.
Kādreiz domāju ka esi gudrāks, bet tagad saprotu tev stereotipi, kompleksi pilna galva un sanāk ka pat Hārtlijs no hokeja neko nejēdz. Francija ir viena no pēdējām vietām uz kurieni jāskatās izlases GM.
, 2018-10-30 19:03, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: ar klozetpodu Tu esi runājis, vairāk ar neko

p.s. loģiski domājošs cilvēks neņems par pilnu NEKO no tā, ko Tu savos komentāros te ieķēzī.
Hārtlijs nav loģiski domājošs cilvēks tāpat kā citi mūsu treneri. Jučeru par normālu vārtsargu var uzskatīt tikai ...
, 2018-10-30 19:06, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Hārtlijs nav loģiski domājošs cilvēks tāpat kā citi mūsu treneri. Jučeru par normālu vārtsargu var uzskatīt tikai ...
nomaini sev niku no 'Funs' uz 'Auns' - tā būs loģiskāk.
, 2018-10-30 19:08, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: ar klozetpodu Tu esi runājis, vairāk ar neko

p.s. loģiski domājošs cilvēks neņems par pilnu NEKO no tā, ko Tu savos komentāros te ieķēzī.
Logiski domājošam cilvēkam nepienāktos diskutēt ar kranci, kurš neko vairāk par Krievijas čempionātu nezin/neatbalsta.
, 2018-10-30 19:12, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: nomaini sev niku no 'Funs' uz 'Auns' - tā būs loģiskāk.
Ieslēdz varbūt kaut minimālu loģiku un padomā kādi mūsējie tur spēlē.
, 2018-10-30 19:13, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Logiski domājošam cilvēkam nepienāktos diskutēt ar kranci, kurš neko vairāk par Krievijas čempionātu nezin/neatbalsta.
Atbalstu OHL, NHL, NLA. Tev arī mūsējie Francijas līgā šķiet labie kuri nepelnīti aizmirsti.
, 2018-10-30 19:15, pirms 7 gadiem
Abrags uzskata ka ir gudrāks par Hārtliju. Līk tas ir jaunums. Mums tepat blakus ir supergudrais bet Koziols meklē par lielu naudu aiz okeāna treneri. Man prieks ka ir savēji kuri ir lietpratēji.
, 2018-10-30 19:17, pirms 7 gadiem
Kāpēc nav Pavlova, viņš būtu pelnījis vietu izlasē. Kā tā ?
, 2018-10-30 19:20, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Logiski domājošam cilvēkam nepienāktos diskutēt ar kranci, kurš neko vairāk par Krievijas čempionātu nezin/neatbalsta.
arī taisnība.
paldies par piebildi.

p.s. un kā pats vērtē šo rasolu? piem., Adeļsons un Jākobsons ir labākie no Zemgales?
manuprāt, tā kā U20 izlasei šai pauzē nav spēļu, tad jau vajadzēja kādu U20 maiņu ar iespēlēt - nu, kaut dažus spēlētājus. Agrāk jau pat bezjēgā ņēma kadrus no HKR, tagad vismaz to pašu Melnalksni, D.Smirnovu vai Smonu no Šveices varēja pasaukt...
, 2018-10-30 19:25, pirms 7 gadiem
Abrags par mūsējiem Francijā. Viņam Mickevičs, Dīķis, Augstkalns, Pečura, Jučers ir laba līmeņa apbižoti hokejisti ko neņem izlasē. Nabadziņi, man viņus žēl.
, 2018-10-30 19:31, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: arī taisnība.
paldies par piebildi.

p.s. un kā pats vērtē šo rasolu? piem., Adeļsons un Jākobsons ir labākie no Zemgales?
manuprāt, tā kā U20 izlasei šai pauzē nav spēļu, tad jau vajadzēja kādu U20 maiņu ar iespēlēt - nu, kaut dažus spēlētājus. Agrāk jau pat bezjēgā ņēma kadrus no HKR, tagad vismaz to pašu Melnalksni, D.Smirnovu vai Smonu no Šveices varēja pasaukt...
Grūti jau tā nodefinēt vai labākie vai nē. Pašam vairs nesanāk tik daudz spēles redzēt, bet cik translācijās redzu, tad viņu spēle man simpatizē. Par U20 maiņu piekrītu - paskatīties, ko iespēj. Bet ar nosacījumu, ka ļauj spēlēt arī vairākumā utt.
Sastādi kādu sastāvu gribi, vienmēr būs jautājumi - kāpēc tas ir, bet šitais nav. Galvenais, lai visu šo pārbaudes spēļu(sevišķi sezonas laikā) laikā izmēģina pēc iespējas vairāk spēlētājus(dod iespēju sevi parādīt).
, 2018-10-30 19:39, pirms 7 gadiem
Pateikt,ka francijas cempionats ir zema limena ir absurds! Grenoble un Ruana ir laba limena komandas,kuras nepazustu neviena eiropas klubu cempionata! Tas,ka Magnusa ir maz spelu un nelielas algas vairs nav noslepums,bet limeni gan nevajadzetu apsaubit!
, 2018-10-30 19:46, pirms 7 gadiem
espozito79 rakstīja: Pateikt,ka francijas cempionats ir zema limena ir absurds! Grenoble un Ruana ir laba limena komandas,kuras nepazustu neviena eiropas klubu cempionata! Tas,ka Magnusa ir maz spelu un nelielas algas vairs nav noslepums,bet limeni gan nevajadzetu apsaubit!
Un pateikt ka mūsējie Francijā ir nekādi ir pilnīgs marasms. Tas funs taču neko nejēdz. Jučers, Mickevičs, Pečura mūs super spēlētāji un Hŗtlijs neko nejēdz no hokeja. Uz Franciju dodas mūsu labākie hokejisti un varbūt tur ar laiku spēlēs Daugaviņš, Ķēniņš, Bukarts un citi.
, 2018-10-30 19:51, pirms 7 gadiem
espozito79 rakstīja: Pateikt,ka francijas cempionats ir zema limena ir absurds! Grenoble un Ruana ir laba limena komandas,kuras nepazustu neviena eiropas klubu cempionata! Tas,ka Magnusa ir maz spelu un nelielas algas vairs nav noslepums,bet limeni gan nevajadzetu apsaubit!
tak paskaties, kā tas kremļa gāzes smakas apdolbītais funs te demagoģiju pilnīgo dzen, pats kaut ko izdomā, pēc tam savu domu attīsta, savas slapjās fantāzijas augļus citiem piesienot... Nav viņš pa pilnu ņemams.
, 2018-10-30 20:20, pirms 7 gadiem
Nu ja,drumakais murgs... vins sauc speletajus ,kuri sen vairs nespele francija un slikti orientejas hokeja notiekosaja!Tas ,ka dazi vidusmera lv speletaji speleja pa kapeikam strasbura ,kuri ir un bija pedeja vieta magnusa vai morize pingvinos ,kuri nav vairs elite nekadi neatspogulo magnusa ligas patieso speku!
, 2018-10-30 20:27, pirms 7 gadiem
No Funa nosauktajiem francija spele tikai Mickevich... Mustukovs,Jekimovs,Lavrovs,Biezais...Vairak laikam nav neviena, bet maybe ari kadu piemirsu! Neviens no nosauktajiem taja limeni nav izcils daritajs ,jo ka redz ari Francija puikas dzena laba limeni ripeli
, 2018-10-30 20:31, pirms 7 gadiem
espozito79 rakstīja: Nu ja,drumakais murgs... vins sauc speletajus ,kuri sen vairs nespele francija un slikti orientejas hokeja notiekosaja!Tas ,ka dazi vidusmera lv speletaji speleja pa kapeikam strasbura ,kuri ir un bija pedeja vieta magnusa vai morize pingvinos ,kuri nav vairs elite nekadi neatspogulo magnusa ligas patieso speku!
Nevis sen nespēlē, bet saucu iepriekšējās sezonas Latvijas hokejistus. Gribētos zināt kuri tad mūsu hokejisti ir tie labie Francijā ,kuri netiek izlasē. Speciāli priekš mūs gudrajiem saucu šīs sezonas hokejistus- Vīgners, Zolmanis, Jekimovs, Biezais , Lavrovs.
, 2018-10-30 20:31, pirms 7 gadiem
espozito79 rakstīja: Nu ja,drumakais murgs... vins sauc speletajus ,kuri sen vairs nespele francija un slikti orientejas hokeja notiekosaja!Tas ,ka dazi vidusmera lv speletaji speleja pa kapeikam strasbura ,kuri ir un bija pedeja vieta magnusa vai morize pingvinos ,kuri nav vairs elite nekadi neatspogulo magnusa ligas patieso speku!
ironiski (paturpinot par Franciju), tas pats E.Homjakovs (kurš ir šajā sastāvā) tieši pēc 2 sezonām Magnusā pacēlās.
, 2018-10-30 20:32, pirms 7 gadiem
espozito79 rakstīja: No Funa nosauktajiem francija spele tikai Mickevich... Mustukovs,Jekimovs,Lavrovs,Biezais...Vairak laikam nav neviena, bet maybe ari kadu piemirsu! Neviens no nosauktajiem taja limeni nav izcils daritajs ,jo ka redz ari Francija puikas dzena laba limeni ripeli
Nezināju ka man šajā rakstā obligāti jāsauc šīs sezonas hokejisti.
, 2018-10-30 20:34, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: tak paskaties, kā tas kremļa gāzes smakas apdolbītais funs te demagoģiju pilnīgo dzen, pats kaut ko izdomā, pēc tam savu domu attīsta, savas slapjās fantāzijas augļus citiem piesienot... Nav viņš pa pilnu ņemams.
Tu esi labi apguvis apsaukāšanās mākslu. Droši vien Nameja skola, lai arī pats šajā jomā cik atceros esi specs.
, 2018-10-30 20:35, pirms 7 gadiem
espozito79 rakstīja: No Funa nosauktajiem francija spele tikai Mickevich... Mustukovs,Jekimovs,Lavrovs,Biezais...Vairak laikam nav neviena, bet maybe ari kadu piemirsu! Neviens no nosauktajiem taja limeni nav izcils daritajs ,jo ka redz ari Francija puikas dzena laba limeni ripeli
visi mūsējie, kas šosezon Francijā spēlē: https://www.eliteprospects.com/nati...

p.s. ar Funi diskutēt ir BEZJĒDZĪGI. Viņš ir demagogs - ar viņu diskutēt ir tas pats, kas runāties ar pisuāru.
, 2018-10-30 20:38, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: visi mūsējie, kas šosezon Francijā spēlē: https://www.eliteprospects.com/nati...

p.s. ar Funi diskutēt ir BEZJĒDZĪGI. Viņš ir demagogs - ar viņu diskutēt ir tas pats, kas runāties ar pisuāru.
Vismaz labi , ka godīgi atzīsti ka nespēj loģiskā diskusijā pierādīt savu taisnību. Prieks par tevi. Francijas savu spēku pēdējos gados ir zaudējusi.
, 2018-10-30 20:40, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: visi mūsējie, kas šosezon Francijā spēlē: https://www.eliteprospects.com/nati...

p.s. ar Funi diskutēt ir BEZJĒDZĪGI. Viņš ir demagogs - ar viņu diskutēt ir tas pats, kas runāties ar pisuāru.
Interesanti kādēļ tik labu Francijas līgas spēlētāju kā Mickeviču izlases treneri izbrāķē. Spēcīga līga, labi stati , bet treneri laikam lieli nejēgas.
, 2018-10-30 20:43, pirms 7 gadiem
Fuņam rādās nopietns uzmanības bads, viena provokācija pēc otras, lai tik kāds uzrautos uz diskusiju un būtu vismaz kāds, ar ko parunāt. Gaužām skumīgi.
, 2018-10-30 20:49, pirms 7 gadiem
guntis86 rakstīja: Ne pa tēmu, bet pavirši skatoties uz bildi, Koziols normāli matus atlaidis.
Skaista blonda zirgaste.
, 2018-10-30 20:51, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Fuņam rādās nopietns uzmanības bads, viena provokācija pēc otras, lai tik kāds uzrautos uz diskusiju un būtu vismaz kāds, ar ko parunāt. Gaužām skumīgi.
Ko lai dara , ja par Franciju ir sanācis runāt gan ar jauniem hokejistiem gan ar vienkārši interesantiem un visi kā viens izsakās ne īpaši. Te pēkšņi uzrodas Abrags un stāsta par labo Francijas līgu.
Varbūt tev taisnība un Funam ir UDS(UDHS) sindroms.
, 2018-10-30 20:58, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Fuņam rādās nopietns uzmanības bads, viena provokācija pēc otras, lai tik kāds uzrautos uz diskusiju un būtu vismaz kāds, ar ko parunāt. Gaužām skumīgi.
laikam dabūjis brāzienu no saimnieka, ka mēneša komentāru plāns nav izpildīts, tagad pēdējās dienās mēģina atgūt zaudēto...
tik nesaprotu, ar ko Francija viņa nelabvēlību izpelnījusies - atkal franči kaut kādu veto Krievijai uzlikuši??? interesanti, ka krancis ar putām uz lūpām te par Francijas līgas nespēku komentārus raksta pat Skanstes ielas kantoreļa spēles laikā
, 2018-10-30 21:01, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: arī taisnība.
paldies par piebildi.

p.s. un kā pats vērtē šo rasolu? piem., Adeļsons un Jākobsons ir labākie no Zemgales?
manuprāt, tā kā U20 izlasei šai pauzē nav spēļu, tad jau vajadzēja kādu U20 maiņu ar iespēlēt - nu, kaut dažus spēlētājus. Agrāk jau pat bezjēgā ņēma kadrus no HKR, tagad vismaz to pašu Melnalksni, D.Smirnovu vai Smonu no Šveices varēja pasaukt...
U20 turnīrs ir Dānijā.
, 2018-10-30 21:04, pirms 7 gadiem
marko_polo rakstīja: U20 turnīrs ir Dānijā.
tad tomēr ir. Tas ir labi.
Vēl nesen (pagājušajā nedēļā) šeit https://lhf.lv/lv/latvijas_izlasu_s... nebija ieliktas, tāpēc pieņēmu, ka nav.
, 2018-10-30 21:22, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: laikam dabūjis brāzienu no saimnieka, ka mēneša komentāru plāns nav izpildīts, tagad pēdējās dienās mēģina atgūt zaudēto...
tik nesaprotu, ar ko Francija viņa nelabvēlību izpelnījusies - atkal franči kaut kādu veto Krievijai uzlikuši??? interesanti, ka krancis ar putām uz lūpām te par Francijas līgas nespēku komentārus raksta pat Skanstes ielas kantoreļa spēles laikā
Atkārtošos- domāju ka tu esi gudrāks.
, 2018-10-30 21:27, pirms 7 gadiem
Šodien diviem ir aizgājis ciet!
, 2018-10-30 21:28, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Šodien diviem ir aizgājis ciet!
Funam un Funam.
, 2018-10-30 21:29, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Šodien diviem ir aizgājis ciet!
Manas domas , ka izlase nav Dinamkas beņķu deldētāju vieta! Izlasē jāspēlē tiem , kas spēlē, nevis...
, 2018-10-30 21:29, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Funam un Funam.
hendžam un funim! neuzminēji!
, 2018-10-30 21:30, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: hendžam un funim! neuzminēji!
tas no cita raksta!
, 2018-10-30 21:31, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: tad tomēr ir. Tas ir labi.
Vēl nesen (pagājušajā nedēļā) šeit https://lhf.lv/lv/latvijas_izlasu_s... nebija ieliktas, tāpēc pieņēmu, ka nav.
U20 tomēr spēlēs?
, 2018-10-30 21:33, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: hendžam un funim! neuzminēji!
Eh, neuzminēju.
, 2018-10-30 21:44, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: U20 tomēr spēlēs?
tā sanāk. Tik sastāvs vēl nav nosaukts... ceru, ka pārāk daudz nespējnieku no HKR tur nebūs... (lai gan, laikam jau naivi cerēt)
, 2018-10-30 21:59, pirms 7 gadiem
Ja drikst zinat,kuri tad ir tie speletaji,kuri dzelzaina parlieciba saka,ka francija ir ne visai un limenis tur ir sudigs??? Mani mac saubas vai ruanu un grenobli ar francijas izlases speletajiem un loti labu importu spetu apspelet khl vidusslanis...
, 2018-10-30 22:00, pirms 7 gadiem
Viss jau skaisti, ka mums ir tik daudz hokejistu. Tik no mana skata punkta diezgan bezjēdzīgs sastāvs un PČ neviens praktiski nebūs!
, 2018-10-30 22:04, pirms 7 gadiem
Pagājušā čempī nepiedalījās Daugaviņš, Dārziņš, Kulda, lūk kam būtu jāspēlē, lai tur buru izlase un Hārtlijam ir ko novērtēt no Eiropas, neaizmirstam, ka pagājušo čempi izvilka ZA plus Merzļikins.
Auziņš un Cimmermanis tagad būtu viņa maiņa? Kur Kalniņš piemēram, jeb jau izlases vecis?
, 2018-10-30 22:04, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Viss jau skaisti, ka mums ir tik daudz hokejistu. Tik no mana skata punkta diezgan bezjēdzīgs sastāvs un PČ neviens praktiski nebūs!
par to jau es te sākumā arī bildu - ka būtībā diezgan bezjēdzīgs rosols.

vienīgā likumsakarība, ko redzu ir tā, ka ir savākti visi st.Jura "nelikvīdi" - spēles prakses gūšanai.
, 2018-10-30 22:08, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Pagājušā čempī nepiedalījās Daugaviņš, Dārziņš, Kulda, lūk kam būtu jāspēlē, lai tur buru izlase un Hārtlijam ir ko novērtēt no Eiropas, neaizmirstam, ka pagājušo čempi izvilka ZA plus Merzļikins.
Auziņš un Cimmermanis tagad būtu viņa maiņa? Kur Kalniņš piemēram, jeb jau izlases vecis?
Loģiski - Daugaviņam kā kapteinim jau nu točno vajadzēja būt. Ja ne Kalniņam, tad Punnenovam točno vajadzēja būt. Ideāli, ja būtu Mitens vai Grigals (pirms gada, šķiet, kaut kas tur no NCAA bij ieradies)...
nah.. Saulieti un Upīti - tad jau vēl Brahmani un Jekimovu varēja pasaukt...
, 2018-10-30 22:15, pirms 7 gadiem
Ja drikst zinat,kuri ir tie lielmeistari ,kuri apgalvo,ka francija ir mesls?Tici man grenobli un ruanu nespetu apspelet visi khl klubi un vini nevazatos taja cempi pa apaksejo galu...Francijas izlases labakie speletaji un loti labs imports sogad tam ir pieradijums ar salodzinosi labiem rezultatiem cempionu liga! Paris gadu atpakal continetalaja kausa ruana vienkarsi raava italijas un danijas absolutos liderus asiago un herningu
, 2018-10-30 22:17, pirms 7 gadiem
Nezin kapec cilvekiem musu puse ir mistisks uzskats,ka francija un lielbritanijas hokeja ligas ir kaut kads zemais limenis...
, 2018-10-30 22:22, pirms 7 gadiem
espozito79 rakstīja: Ja drikst zinat,kuri ir tie lielmeistari ,kuri apgalvo,ka francija ir mesls?Tici man grenobli un ruanu nespetu apspelet visi khl klubi un vini nevazatos taja cempi pa apaksejo galu...Francijas izlases labakie speletaji un loti labs imports sogad tam ir pieradijums ar salodzinosi labiem rezultatiem cempionu liga! Paris gadu atpakal continetalaja kausa ruana vienkarsi raava italijas un danijas absolutos liderus asiago un herningu
Neklausies FUNI. VIņš no hokeja ne sūda nesaprot. Man pietuiek ar to ka apskatos kas ir FRA top skoreri. Visi ar AHL, ECHL un NHL pierakstiem. Paskatisimies ka musejiem veiksies ar FRA šajā turnira, tad varesim izdarit secinajumus.
, 2018-10-30 22:31, pirms 7 gadiem
espozito79 rakstīja: Ja drikst zinat,kuri ir tie lielmeistari ,kuri apgalvo,ka francija ir mesls?Tici man grenobli un ruanu nespetu apspelet visi khl klubi un vini nevazatos taja cempi pa apaksejo galu...Francijas izlases labakie speletaji un loti labs imports sogad tam ir pieradijums ar salodzinosi labiem rezultatiem cempionu liga! Paris gadu atpakal continetalaja kausa ruana vienkarsi raava italijas un danijas absolutos liderus asiago un herningu
ja muld, tad vismaz zin grāvjus.
viņi rāva tādus pašus kā paši
nekā īpaša
, 2018-10-30 22:34, pirms 7 gadiem
Nakamais gudrinieks purvs... sogad ari vini nabagus rava cempionu liga???Apgaismo ludzu! Ta jusu domasana un zinasanas par hokeju briziem izbrina un parsteidz vienlaicigi!
, 2018-10-30 22:37, pirms 7 gadiem
espozito79 rakstīja: Nakamais gudrinieks purvs... sogad ari vini nabagus rava cempionu liga???Apgaismo ludzu! Ta jusu domasana un zinasanas par hokeju briziem izbrina un parsteidz vienlaicigi!
kas tev nav skaidrs?
ko brauc augumā?
francijas līmeni nav pamata glorificēt tikai tāpēc, ka to noliek muļķa funs
viduvēja eiropas līga
nekauc baram līdzi, domā ar galvu
, 2018-10-30 23:56, pirms 7 gadiem
Ar vārtsargiem auzas - nu tāds Cimermanis un Čalpa izlasē PČ nekad nespēlēs, tur priekšā tādi dūži kā Punis,Merzly,Guddy,Kalniņš un Kivlenieks- nereāli būs tikt trijniekā, vēl grūtāk būs kad mūsu NCAA čaļi absolvēs. Kalniņš tāpat klubā ir #2 kīpers, izlase dos tikai papildus spēļu praksi. Tas pats Punenovs lai spēlē, ja uz pavasari LHF piemirst, tad lai vismaz uz šādiem turnīriem aicina.
, 2018-10-31 00:03, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Pagājušā čempī nepiedalījās Daugaviņš, Dārziņš, Kulda, lūk kam būtu jāspēlē, lai tur buru izlase un Hārtlijam ir ko novērtēt no Eiropas, neaizmirstam, ka pagājušo čempi izvilka ZA plus Merzļikins.
Auziņš un Cimmermanis tagad būtu viņa maiņa? Kur Kalniņš piemēram, jeb jau izlases vecis?
Saukt viņus kā sodu par izlases uzmešanu pērn?
Nav jēgas - aizņems tikai lieku vietu. Un no otras puses šie spēlētāji pie Hārtlija nespēlēs līdz ar to nav pat jēgas iespēlēt viņus šādos turnīros. Ja kādam treniņi ir par grūtu - tad paliec mājās. Būs citi, kas varēs un spēlēs. Tāds Balinskis drīz PČ vairāk ceturtdaļfinālos tiks spēlēt ar savu smago darbu nekā Artūrs Kulda, kas instagramā liek bildes no siltajām zemēm, kamēr citi džeki ledu grauž un izcīna izlasei panākumus un uzvaras.
, 2018-10-31 00:06, pirms 7 gadiem
Jansons laikam drīz nebūs Neftyanik, ja jau spēlēs izlasē
Pozitīvi, ka Dzierkals izkļuvis no melnā saraksta.
Prieks par visiem OHL čaļiem, kas tiks pie spēlēšanas, varbūt tikai Upītis ar Saulieti lieks.
, 2018-10-31 00:09, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Loģiski - Daugaviņam kā kapteinim jau nu točno vajadzēja būt. Ja ne Kalniņam, tad Punnenovam točno vajadzēja būt. Ideāli, ja būtu Mitens vai Grigals (pirms gada, šķiet, kaut kas tur no NCAA bij ieradies)...
nah.. Saulieti un Upīti - tad jau vēl Brahmani un Jekimovu varēja pasaukt...
Nevajag raustīt spēlētājus no z-amerikas uz šādiem turnīriem.Arī federācijai tas nav finansiāli izdevīgi. Labāk, lai tas pats Kalniņš izlasē parāda savu meistarību, kurš tur pagaidām neko ievērības cienīgu nav izdarījis.
, 2018-10-31 00:14, pirms 7 gadiem
purva_velns rakstīja: kas tev nav skaidrs?
ko brauc augumā?
francijas līmeni nav pamata glorificēt tikai tāpēc, ka to noliek muļķa funs
viduvēja eiropas līga
nekauc baram līdzi, domā ar galvu
Zolmani vienīgo varēja pasaukt, tomēr vēl jauns - 24 gadi. Varbūt, ka kaut kas sanāks tomēr no viņa. Pārējie Francijā neko īsti nerāda un nav rādījuši, vai jau ir priekš vecu, lai iespēlētu izlasē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-10-31 09:48, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Visa tā padarīšana ar izlasi Novembros jau ir bezjēdzīga Izlasi vajag sākt veidot, tuvojoties pasaules čempionātam Pirmās nometnes un pārbaudenes rīkot ne ātrāk par Februāri, tikai tad pamazām atsijājot liekos un veidojot optimālo sastāvu
Novembrī var pārbaudīt eiropā spēlējošos. Tagad man tāda sajūta, ka atbrauc kuri var, nevis kurus vajag iespēlēt vai grib Hārtlijs redzēt
, 2018-10-31 09:50, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Profesors Abrags, kā parasti, savā repertuārā : Tipa, labāk savākt visādus atstojus no joberlīgām, tikai lai ne no Skanstes ielas pretīgā kantora sistēmas Marazmātiķis, vienu vārdu sakot : Runājot par Francijas Magnusu, tur Funim ir daļēja taisnība, pēdējos trīs-četros gados līga ir kritusies Līmeņa ziņā viņa pašreiz atbilst LV virslīgas lejasgalam, ne vairāk :
Tu pats nesaproti manuprāt. Izlasē jābūt labākajiem, nevis beņķa deldētajiem, kas klubā nespēlē. Viņiem tagad paspēlēt dos? Ko klubs dara, lai būtu spēļu prakse tiem, kas netiek spēlēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-10-31 11:05, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kuri tad ir tie, kuri netiek pie spēļu prakses? Pat ja arī izlaiž dažas spēles, labāk ir grozīties ar un ap Dinamo un KHL, nekās uz pillu klapi dragāt kaut kādas joberlīgas žē grupā Ikdienas režīms augstas raudzes līgā, pat ar minimālu spēļu praksi, ir lielākā mērā vērtējams, nekā zelta ķiveres pusamatieros To līmeņrāža robežu var novilkt apmēram starp KHL, Šveices, Vācijas, Zviedrijas, Somijas un Čehijas ELITES līgām, viss pārējais Eiropā ir FUFELIS! Tas pats arī ir attiecināms uz Z-Penodiju, NHL/ AHL un varbūt daļēji ECHL, pārējais viss ir ATSTOJS!
tu vari smaidus nelikt?
ja spēlētājs auksts tad viņš arī ieliekot sastāvā tāds būs. NU netur nekur gandrīz 30 spēlētājus un 3 varotčikus, vesela maiņa ir bez spēļu prakses un 3 varotčiks jau kuro gadu...
Lab tagad pofig Tretjaks lidinās apkārt, bet cik norakti jaunie iepriekš. Nu nav krievu līga priekš jaunajiem uzreiz ielekt un spēlēt! Par Dzierkalu jau rakstīju, nomarinēs tikko no junioriem izkāpis. Grib spēlēt NHL, nedod braukšu uz KHL. Dūša liela tik nu nav un nebūs bez fermas nekā.
Nav mūsu hokejisti 1 kārtas drafti uzreiz lai starp večiem spēlētu, kā Makdeivs, Metjūzs, Krosbijs, Malkins. Nav tādu hokejistu daudz. Cik mums tādu ir bijis? Viņiem jādod spēlēt, bez spēles jaunie pazudīs vēl vairāk. Tas pats Karsums, Daugava, Kulda cik pa fermu noņēmās?
Labi tagad vismaz aizsargi spēlē Zīle un Balinskis, kas izlasei būs vajadzīgi. Kas ir uzbrukumā? Vāks pilnīgs!
, 2018-10-31 11:07, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Forši, ka izsaukti no OHL - taču kādā sakarā Saulietis (jau 31 gads!)
Saulietis nebūs.
Pats atteicies, jo viņa laiks izlasē esot pagājis.
, 2018-10-31 11:15, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kuri tad ir tie, kuri netiek pie spēļu prakses? Pat ja arī izlaiž dažas spēles, labāk ir grozīties ar un ap Dinamo un KHL, nekās uz pillu klapi dragāt kaut kādas joberlīgas žē grupā Ikdienas režīms augstas raudzes līgā, pat ar minimālu spēļu praksi, ir lielākā mērā vērtējams, nekā zelta ķiveres pusamatieros To līmeņrāža robežu var novilkt apmēram starp KHL, Šveices, Vācijas, Zviedrijas, Somijas un Čehijas ELITES līgām, viss pārējais Eiropā ir FUFELIS! Tas pats arī ir attiecināms uz Z-Penodiju, NHL/ AHL un varbūt daļēji ECHL, pārējais viss ir ATSTOJS!
Tas pat Džera cik bija lietderīgs PČ, i iemest var, i piespēli atdod! Tagad atkal paliks par 0+0 punktu guvēju.
, 2018-10-31 13:29, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kuri tad ir tie, kuri netiek pie spēļu prakses? Pat ja arī izlaiž dažas spēles, labāk ir grozīties ar un ap Dinamo un KHL, nekās uz pillu klapi dragāt kaut kādas joberlīgas žē grupā Ikdienas režīms augstas raudzes līgā, pat ar minimālu spēļu praksi, ir lielākā mērā vērtējams, nekā zelta ķiveres pusamatieros To līmeņrāža robežu var novilkt apmēram starp KHL, Šveices, Vācijas, Zviedrijas, Somijas un Čehijas ELITES līgām, viss pārējais Eiropā ir FUFELIS! Tas pats arī ir attiecināms uz Z-Penodiju, NHL/ AHL un varbūt daļēji ECHL, pārējais viss ir ATSTOJS!
Francijas Magnus līga ir pusamatieri?
Šīs līgas klubi nebūtu pat spējīgi uzvarēt VHL klubus?
, 2018-10-31 13:31, pirms 7 gadiem
zzk rakstīja: Saulietis nebūs.
Pats atteicies, jo viņa laiks izlasē esot pagājis.
Kas ar Treiju, Podziņu Zigurdu un Čubaru? Tie spēlētāji zuduši Latvijas izlasei ?
, 2018-10-31 13:32, pirms 7 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Kas ar Treiju, Podziņu Zigurdu un Čubaru? Tie spēlētāji zuduši Latvijas izlasei ? Zuševics nav atteicies no LV pilsonības?