Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Autors: Ulvis Brože

Latvijas hokejisti pēdējā pārbaudē zaudē Francijai

Latvijas hokejisti pēdējā pārbaudē zaudē Francijai
Teds Nolans
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/f64

Šodien pēdējo pārbaudes spēli pirms 2013. gada pasaules čempionāta hokejā, kas 3. maijā sāksies Helsinkos un Stokholmā, aizvadīja Latvijas valstsvienība. Izbraukumā nācās atzīt Francijas hokejistu pārākumu - 1:3. Latviešu labā vienīgos vārtus guva aizsargs Oskars Cibuļskis.

Spēles teksta tiešraide

Spēli aktīvāk sāka Latvijas izlases hokejisti, taču disciplīnas trūkums astotajā minūtē maksāja nonākšanu iedzinējos. Pēc Ronalda Ķēniņa un Ralfa Freiberga pārkāpumiem mūsējie palika trijatā, un lielo vairākumu izmantoja aizsargs Kevins Ekfeijs - 1:0 mājinieku labā.

Piecas minūtes pirms trešdaļas beigām Francijas hokejistus pēc aizsarga Jāņa Andersona metiena no vārtu zaudējuma glāba vārtu stabiņš, mirkli vēlāk tukšos vārtos netrāpīja Miks Indrašis. Iespēju izšķērdēšana turpinājās arī otro 20 minūšu ievadā - sāncenšu vārtsargu nepārspēja nedz Vitālijs Pavlovs, nedz Juris Štāls.

Par to nācās samaksāt 27. minūtē, kad Kristers Gudļevskis neredzēja Tedija Da Kostas metienu no zilās līnijas - 2:0 Francijas valstsvienības labā. Mājinieku spiediens turpinājās, taču latviešiem pēc kapteiņa Agra Saviela noraidījuma izdevās izturēt vēl vienu lielo mazākumu.

52 sekundes pirms otrās trešdaļas noslēguma beidzot izcēlās arī Latvijas izlase. Pēc sāncenšu vārtsarga kļūdas izveicīgākais vārtu priekšā bija aizsargs Oskars Cibuļskis, kurš ripu iebakstīja Francijas vārtos - 1:2. Savukārt pēdējās trešdaļas ievadu mūsējie aizvadīja asi - gan pēc Freiberga spēka paņēmiena, gan pēc Māra Jasa sitiena ar elkoni mājinieku hokejisti palika uz ledus.

Pateicoties Gudļevskim, latviešiem cerības izglābties saglabājās līdz izskaņai. Tomēr 58. minūtē Damjēns Flerī pretuzbrukumā atjaunoja divu vārtu pārsvaru Francijai - 3:1. Rezultatīvs bija viņa metiens no labā iemetiena apļa, ripa ielidoja tālajā stūrī.

Rezultātā Latvijas valstsvienība piedzīvoja sesto zaudējumu septiņās pārbaudes spēlēs. Par labāko tika atzīts kapteinis Saviels. Pirmo spēli pasaules čempionātā mūsējie aizvadīs 4. maijā, pulksten 16:15 Helsinkos tiekoties ar pašreizējo čempioni Krieviju.

Latvijas izlases sastāvs:

Kristers Gudļevskis (Māris Jučers); Māris Jass - Jānis Andersons, Agris Saviels (C) - Ralfs Freibergs, Oskars Cibuļskis - Mārtiņš Porejs; Ronalds Ķēniņš - Miks Indrašis - Koba Jass, Vitālijs Pavlovs - Armands Bērziņš - Gints Meija (A), Andris Džeriņš - Juris Štāls - Aleksejs Širokovs (A), Toms Hartmanis - Māris Bičevskis - Kaspars Saulietis.

Pārbaudes spēle hokejā, 28. aprīlis, Ruāna

Francija - Latvija 3:1 (1:0, 1:1, 1:0)

Vārti: 7:32 Ekfeijs (Ovitū, Belmārs, vair.) 1:0, 26:40 Da Kosta (Bešs, Ro) 2:0, 39:08 Cibuļskis (Ķēniņš) 2:1, 57:29 Flerī (Ekfeijs, Belmārs) 3:1
Soda minūtes: 10:28
Vārtsargi: Kristobals Iē - Kristers Gudļevskis

Pārbaudes spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleVietaRez.
3. aprīlis18.30Čehija - LatvijaJindričkovhradeca4:3
4. aprīlis19.15Čehija - LatvijaJindričkovhradeca1:0
7. aprīlis17.00Latvija - Zviedrija„Arēna Rīga”1:2
8. aprīlis19.30Latvija - Zviedrija„Arēna Rīga”0:6
19. aprīlis19.30Latvija - Baltkrievija„Arēna Rīga”0:3
20. aprīlis17.00Latvija - Baltkrievija„Arēna Rīga”4:1
28. aprīlis17.00Francija - LatvijaRuāna3:1

, 2013-04-28 20:22, pirms 11 gadiem
Francija izrādās mums hokejā tagad ir cietais rieksts, līdzīgi kā Vācija dažus gadus atpakaļ, kad vēl bijām konkurētspējīgi.

Gaidam Nolana iemeslus šādam zāģim.
, 2013-04-28 20:22, pirms 11 gadiem
Nekāda katastrofa, drīzāk paredzams rezultāts. Prieks, ka izlasē ir iespēlēts Saviels, un liekas, ka veiskmīgi.
LV tuvākā rezerve attiecībā pret FRA kaujas sastāvu ir vājāka - tā ir realitāte, ko jārisina hokeja sabiedrībai.
P.S. (-Ne)Gaidam Nolanu noliekušo un citu troļļu komentārus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Maarčs
, 2013-04-28 20:23, pirms 11 gadiem
Spēli neredzēju, tpc neko daudz nevaru pateikt, bet, ja pret Franciju vienīgos vārtus gūst aizsargs tad ir vērts aizdomāties ko laukumā dara uzbrucēji
, 2013-04-28 20:23, pirms 11 gadiem
Viss normāli
Slēpts komentārs: Tihanovs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 20:23, pirms 11 gadiem
viela pārdomām...
, 2013-04-28 20:23, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Mūs jāj, bet mēs no kaifa gaudojam!
Hmm... un kurā caurumā Tevi izjāja, ka no kaifa jāgaudo???
, 2013-04-28 20:24, pirms 11 gadiem
pretīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 20:24, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Mūs jāj, bet mēs no kaifa gaudojam!
Cik jūs tie gaudotāji esat? Un kāds sakars jūsu grupveida izjāšanai ar šo spēli?
, 2013-04-28 20:24, pirms 11 gadiem
ar bažām gaidām PČ...
, 2013-04-28 20:24, pirms 11 gadiem
Spēle likās laba (cik pēc teksta tiešraides varēja saprast) tik tie noraidījumi ir daudz, ņemam vēl ka otrais sastāvs kopumā jau OK.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 20:25, pirms 11 gadiem
Tā. Labs darbs kas padarīts, pretinieki iemidzināi
, 2013-04-28 20:25, pirms 11 gadiem
es pat iisti nezinu ko teikt. nu ko galvenais lai chempii iet. bet tas ka mees ciiniisimies par palikshanu tas gan ir skaidrs. par ceturtdaljfinaalu nemaz nesapnjot diemzheel bet tas ir fakts.
, 2013-04-28 20:25, pirms 11 gadiem
Tihanovs rakstīja: otrā divīzija mūs gaida

Skatos uz tavu bildi un smejos
Otrā par maigu teikts,drīzāk 3.divīzijas kvalifikācija,sacentīsimies ar Arābu emerātiem,mongoļiem,ēģiptiešiem,moš tos var uzvarēt,bet šaubos...
, 2013-04-28 20:25, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Mūs jāj, bet mēs no kaifa gaudojam!
Tu par sevi daudzskaitlī runā?
, 2013-04-28 20:25, pirms 11 gadiem
Izlase jau laicīgi fanus pieradina pie zaudējumiem
, 2013-04-28 20:25, pirms 11 gadiem
tas bija skaidrs... tik ko mees cempii dariisim..ka tik beigaas nesanaak suudi.. indiānis paceļ cepuri un čau... a mees jau b grupaa
, 2013-04-28 20:26, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Cik jūs tie gaudotāji esat? Un kāds sakars jūsu grupveida izjāšanai ar šo spēli?
bimbis šodien kaut kā dikti "ozabočennijs" - būs tajā jāšanās procesā viņam kāda kļūme gadījusies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 20:26, pirms 11 gadiem
kad viņi ir uzvarējuši?
ā pareiz Baltkrievus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 20:27, pirms 11 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Tu par sevi daudzskaitlī runā?
nu, bet loģiski! Ir viņš (bimbis) un ir arī tas (vai pat tie), kas viņu...
, 2013-04-28 20:27, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Cik jūs tie gaudotāji esat? Un kāds sakars jūsu grupveida izjāšanai ar šo spēli?
Bimbim grupņiks ar gaudošanu? Gan jau domu_lasitajs, Maxvell Smart, Tihanovs arī piedalās - balles karalis Barbosa
, 2013-04-28 20:27, pirms 11 gadiem
Mazsvarīgs zaudējums. Par labu spēli PČ! Ticēsim izlasei!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 20:28, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: kaads tev 2. sastaavs, paaris speeleetaaju tik iztruukst
precīzāk - 8
, 2013-04-28 20:28, pirms 11 gadiem
Tihanovs rakstīja: Mīksto bars kauns pa visu ģīmi ,Kirov atver acis
Nav jānoliek tie, kas ir. Ir jārupējas par to, ka nav labāku par viņiem.
, 2013-04-28 20:28, pirms 11 gadiem
tik izkrītat, būšu neizsakāmi vīlies..

Tomēr ceru, ka izdosies pārliecinoši palikt grupā un pacīnīties par 4.daļ finālu! GO LATVIA!!!!!!!!
, 2013-04-28 20:28, pirms 11 gadiem
Dandris rakstīja: es pat iisti nezinu ko teikt. nu ko galvenais lai chempii iet. bet tas ka mees ciiniisimies par palikshanu tas gan ir skaidrs. par ceturtdaljfinaalu nemaz nesapnjot diemzheel bet tas ir fakts.
Tu laikam neatceries 2009. gadu laikam tik vienu spēli pa visām pārbaudes spēlēm uzvarējām un to pāšu ar Frančiem, bet čempī bija 7. vieta...
, 2013-04-28 20:28, pirms 11 gadiem
Neapšaubu, ka Nolans ir kārtīgs specs, diemžēl izskatās, ka mūsējie nemāk spēlēt viņa stilā, tāpat kā DR nejēdza Pekas somu stilu.
, 2013-04-28 20:29, pirms 11 gadiem
vajag nolanam kko tādu pateikt lai uz PČ sanāk visi labākie izlases spēlētāji kā uz soču kvalifikāciju, jo ja šitā spēlēs un tāda attieksme būs tad šogad var būt pēdējais gad Elitē!!!
Slēpts komentārs: Gachiniex
, 2013-04-28 20:29, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Mūs jāj, bet mēs no kaifa gaudojam!
atkal "draugi" atnākuši ciemā pie tevis?
, 2013-04-28 20:29, pirms 11 gadiem
jaa nu dien
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 20:31, pirms 11 gadiem
Shiim speeleem nav noziimes!!! Ja nu vieniigi uz psihologjiju!!! Nevajag cepties, buus labi. Galvenais franchus PČ apspeeleet!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 20:32, pirms 11 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Shiim speeleem nav noziimes!!! Ja nu vieniigi uz psihologjiju!!! Nevajag cepties, buus labi. Galvenais franchus PČ apspeeleet!!!
Ja mes PČ gribam kaut ko sasniegt, tad mums obligati bus janem Austrija, Francija un Vacija! Ceru ka mes to spesim!
, 2013-04-28 20:32, pirms 11 gadiem
sketa rakstīja: Tu laikam neatceries 2009. gadu laikam tik vienu spēli pa visām pārbaudes spēlēm uzvarējām un to pāšu ar Frančiem, bet čempī bija 7. vieta...
Tajā gadā vinnējām vēl pēdējo pārbaudes spēli pret slovākiem, un bija iemesls cerēt uz pozitīvu iznākumu arī čempī.. šoreiz, jeb kārtējo gadu atliek ticēt un cerēt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 20:33, pirms 11 gadiem
Praha rakstīja: UK un Kazahstānu uzvarēja šogad
Šogad izlasei švaki- 3 uzvaras 10 spēlēs (3 OS kval. spēles,un 7 pārb.spēles).
, 2013-04-28 20:33, pirms 11 gadiem
riichy rakstīja: Lielā Latvija netiek galā ar kautkādu franciju..
Kauns un negods, baidos kas būs PČ..
tā taču ir pārbaudes spēle, kurā pārbauda spēlētājus. kādēļ tādi secinājumi, ka kauns un negods? Uzskatu, ka labāk zaudēt pārbaudes spēlē, nekā čempionātā šāda veida spēlē...
viss ok, neredzu iemeslu kaunam un negodam... tie (ne)būs vēlāk...
, 2013-04-28 20:33, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ja mes PČ gribam kaut ko sasniegt, tad mums obligati bus janem Austrija, Francija un Vacija! Ceru ka mes to spesim!
ar to "kaut ko"domāji 9./10. vietu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 20:34, pirms 11 gadiem
Kā var pagrūst francūžiem, kas ledu ir redzējuši tikai zem austerēm un kokteiļos?
, 2013-04-28 20:34, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: es atceros 2002.gadu, pārbaudes spēlē zaudēja japāņiem un čempī ar nekas īpašs nebija - 5 zāģi ar visu Ozo sastāvā
Trollim Barbosam kārtējais profils ko tu varēji atcerēties ,tad tu vēl mātei pie pupa sēdēji .. Takā sēdi biksēs ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 20:35, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: ar to "kaut ko"domāji 9./10. vietu?
Nu tas butu ideali! Nemot vera to kads sastavs mums shogad bus!
, 2013-04-28 20:35, pirms 11 gadiem
chempii viss buus ka parasti.kaada uzvara,dazhi zaudejumi,varbuut sausajaa,un vietas saglabashana A grupaa.Ar nav slikti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 20:35, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Mūs jāj, bet mēs no kaifa gaudojam!
Vai tiešām sporta portālā jāstāsta par savām izvirtībām?
, 2013-04-28 20:36, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: un veel ASV, Slovaakiju
Nu ar vinjiem mes varetu pacinities, bet nez vai uzvaret!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 20:36, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Citeejot Puchi, muusu vieta ir 12.
Kapēc tieši 12. nevis 9. piemēram?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 20:37, pirms 11 gadiem
2 lietas patiešām nopietni satrauc: 1)mums nav spēcīgs vārtsargs, Jučers nekad nav bijis labs vārtsargs, Gudļevskis jauns un bez pieredzes, varbūt nākotnē būs labs, Masaļskis ja arī spēlēs tad bez treniņprakses, trūkst nopietnu spēļu pieredze 2 mēnešus.
2)Kas metīs vārtus, no 7 spēlēm aprīlī trīs esam uz 0, vēl trīs gūti vieni vārti.
Ja mums čempionātā būs labs vārtsags(nevis normāls parasts(atvairītie metieni vismaz 91% kā minimums, bet lai ko sasniegtu ir jābūt vismaz virs 93%)
, 2013-04-28 20:37, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: tāpēc, ka 9.vietā ir Šveice
ko?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 20:38, pirms 11 gadiem
Njā, teju trešdaļu no spēles mazākumā. Čempī ar 1:3 netiks cauri.
Lai gan kāda starpība- zaude paliek zaude.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 20:38, pirms 11 gadiem
Nedomāju, ka tagad būtu jākrīt uzreiz panikā. Domāju, ka par Nīderlandi, Lietuvu, Islandi mēs tomēr vēl esam stiprāki. Man par to šaubu nav.
, 2013-04-28 20:39, pirms 11 gadiem
Tihanovs, 20:23, pirms 12 minūtēm, ignorēt, atbildēt
otrā divīzija mūs gaida

Tu trimpliņ varētu vispirms palabot savu niku,jo pareizi ir Tihonovs un otrkārt,nesteidzies,padzīvosim redzēsim.Latvijas izlasi uz pirmo divīziju nu jau divdesmit gadus pēc kārtas sūta tev līdzīgi gurķi.
, 2013-04-28 20:39, pirms 11 gadiem
Sho visu parbaudes spelju rezultati pirms PČ optimismu neieviesh!
, 2013-04-28 20:40, pirms 11 gadiem
сборище криворуких клоунов
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 20:41, pirms 11 gadiem
ar tādu rezultavitāti 11 vārti 7 spēlēs uz čempionatu labāk vispār nebraukt. B divīzija mēs jau nākam.
, 2013-04-28 20:41, pirms 11 gadiem
roma rakstīja: сборище криворуких клоунов
ČO?? Ja ņipanimaju pa rasiski!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 20:41, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Nedomāju, ka tagad būtu jākrīt uzreiz panikā. Domāju, ka par Nīderlandi, Lietuvu, Islandi mēs tomēr vēl esam stiprāki. Man par to šaubu nav.
Ej atpakaļ uz savu grupņiku no kaifa pagaudot, tas tev noteikti labāk sanāk
, 2013-04-28 20:41, pirms 11 gadiem
kaspars76 rakstīja: ar tādu rezultavitāti 11 vārti 7 spēlēs uz čempionatu labāk vispār nebraukt. B divīzija mēs jau nākam.
Velviens eksperts!
Johaidi sc.com pedeja laika tik daudz eksperti uzradushies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 20:42, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Velviens eksperts!
Johaidi sc.com pedeja laika tik daudz eksperti uzradushies!
Un tu es viens no tiem.
, 2013-04-28 20:42, pirms 11 gadiem
pidzjec, chempi sudigi ies ja shita speles, bet ceru visu to labako un gaidi chempi
, 2013-04-28 20:42, pirms 11 gadiem
Francija tomēr vienmēr bijusi hokeja lielvalsts. Ar to jarēķinās - Mesjē, Lemjē, Brodērs, Leflērs, Žirū, Bosī- visi francūži. Latvijai pagaidām grūti tādam līmenim stāvēt nopietni pretī.
, 2013-04-28 20:42, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: pret chehiem jau saakumaa, laikam normaali nospeeleejaam
Nja pirma spele bija laba! Bet tad iestajas sausuma periods!
, 2013-04-28 20:42, pirms 11 gadiem
Cik žēl, ka SC.com komentāri palikuši par tādu pašu sū_du bedri kā delfu attiecīgā sadaļa. Vai tas ir liktenis, kas sagaida visus portālus pēc gadiem pieciem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 20:43, pirms 11 gadiem
OscarP rakstīja: Un tu es viens no tiem.
Nop!
, 2013-04-28 20:43, pirms 11 gadiem
Pagaidām viss kā ierasti - pārbaudes spēles laižam luni,bet PČ rādam nesliktu sniegumu.
, 2013-04-28 20:43, pirms 11 gadiem
nav ko pardzivot janolaizas uz pars gadiem B grupu iemacisies spelet tad jau atkal bus mums prieki kad tiks A grupa
, 2013-04-28 20:44, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Francija tomēr vienmēr bijusi hokeja lielvalsts. Ar to jarēķinās - Mesjē, Lemjē, Brodērs, Leflērs, Žirū, Bosī- visi francūži. Latvijai pagaidām grūti tādam līmenim stāvēt nopietni pretī.
Kur tads mulkis var buut!
, 2013-04-28 20:47, pirms 11 gadiem
vlverners rakstīja: nav ko pardzivot janolaizas uz pars gadiem B grupu iemacisies spelet tad jau atkal bus mums prieki kad tiks A grupa
Bet wsp ja godigi esmu domajis par to vai piemeram gads B divizija nebutu nekas slikts! Varbut ja mes gadu pasedetu B divizija musu sniegums uzlabotos!
Es jau nezinu, bet patreiz esam tada ka bedre! kaut ko vajadzetu mainiit!
Nez ka jums liekas????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 20:48, pirms 11 gadiem
Lai tie muzikanti spēlē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 20:49, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: ko darīt tiem, kas apgraizīti?
Bet patiesiba apgraizishana nav nekas slikts!
, 2013-04-28 20:49, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nop!
Davai.
Tikai visu dienu pavadi rakstot nesaturīgus, bērnešķīgus un pārgudrus tekstus + vēl kā īsts eksperts "v" vietā sabliez "w" un teksta beigās saliec padsmit smaidiņus, lai teikums jautrāks izskatās..
Kā arī vēl pamanies visu laiku runāt par lietām kuras nemaz nezini.

Eksperts.. cita vārda nav.
, 2013-04-28 20:50, pirms 11 gadiem
Atceros,ka vairákus pavasarus atpakal,neskatoties uz párbaudes spélém,daudz maz drosi varéja cerét,ka tádus dánus,norvégus,francus PC uzvarésim!Cietais rieksts tad skaitíjás Sveice!Ja tagad pakásam Francijai,Socu atlases turnírá jámocás ar kazahiem-tad pie vella,kas notiek??????Visas izlases kápj uz augsu,múséjie ar visu savu khl grimst dzílá pakalá!Nav absolúti nekáda objektíva pamata cerét,ka PC bús kas savádák!
, 2013-04-28 20:50, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: precīzāk - 8
un? Kas tas ir? noņem masaļski un ir 7. tātad 1,5 maiņas? Un tā ir atruna? Žēl, ka mums šogad tie austrieši grupā, derētu izlidot no augstākās.
, 2013-04-28 20:51, pirms 11 gadiem
OscarP rakstīja: Davai.
Tikai visu dienu pavadi rakstot nesaturīgus, bērnešķīgus un pārgudrus tekstus + vēl kā īsts eksperts "v" vietā sabliez "w" un teksta beigās saliec padsmit smaidiņus, lai teikums jautrāks izskatās..
Kā arī vēl pamanies visu laiku runāt par lietām kuras nemaz nezini.

Eksperts.. cita vārda nav.
WOW lkm busi mani neuzmanigi verojis!
Starp citu es visu dienu nesezhu pie PC! Tas ta zinashanai!
, 2013-04-28 20:52, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: florball
tas vispār nav profesionāls sporta veids. Ar to pelna naudu tikai 2 valstīs?
, 2013-04-28 20:52, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet wsp ja godigi esmu domajis par to vai piemeram gads B divizija nebutu nekas slikts! Varbut ja mes gadu pasedetu B divizija musu sniegums uzlabotos!
Es jau nezinu, bet patreiz esam tada ka bedre! kaut ko vajadzetu mainiit!
Nez ka jums liekas????
es tev piekritu musejiem vairs nav tas degsmes lai kadu gadu uzspele B grupa
, 2013-04-28 20:53, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: WOW lkm busi mani neuzmanigi verojis!
Starp citu es visu dienu nesezhu pie PC! Tas ta zinashanai!
Grūti nepamanīt, ja katrā lapā, katrs otrais komentārs ir no tevis..
, 2013-04-28 20:53, pirms 11 gadiem
Njā, šie regulārie zaudējumi frančiem neko labu par mūsējiem (Nolanu) neliecina.
, 2013-04-28 20:54, pirms 11 gadiem
vlverners rakstīja: es tev piekritu musejiem vairs nav tas degsmes lai kadu gadu uzspele B grupa
Degsme tiesham kaut kur ir pazudusi!
Tas vien ka ir visadas stulbas atrunas no dazha laba speletaja par nespeleshanu izlase, vien liecina ka isti tomer kaut kas nav taka agrak!
, 2013-04-28 20:54, pirms 11 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: un? Kas tas ir? noņem masaļski un ir 7. tātad 1,5 maiņas? Un tā ir atruna? Žēl, ka mums šogad tie austrieši grupā, derētu izlidot no augstākās.
sunji rej karavaana iet taalaak
, 2013-04-28 20:55, pirms 11 gadiem
Totiks griezhas vairak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 20:56, pirms 11 gadiem
gaisma2 rakstīja: sunji rej karavaana iet taalaak
Nu jā Francija aizsoļoja, bet mums ir jau kurš pēc kārtas puns no viņiem? 4., ne?
, 2013-04-28 20:56, pirms 11 gadiem
OscarP rakstīja: Grūti nepamanīt, ja katrā lapā, katrs otrais komentārs ir no tevis..
Veciit neaizmirsti ka sohdien ir brivdiena, man smaga nedelja stav prieksha taka maz laika pavadishu pie PC!
Varbuut kadu dienu tiesham es pasezhu vairak pie PC, bet ta jau nu noteikti nav mana vieniga lieta ko es daru!
, 2013-04-28 20:56, pirms 11 gadiem
LV hokejs rule
, 2013-04-28 20:56, pirms 11 gadiem
PSČ var nebraukt, pedeja vieta jau noskaidrota un B grupa ari
, 2013-04-28 20:57, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, šie regulārie zaudējumi frančiem neko labu par mūsējiem (Nolanu) neliecina.
Vēlviens gudrinieks - FRA kaujas sastāvs, LV 3.-4. vārtsargs, nav labākā maiņa, pārējās izmētātas, nav labākie aizsargi - pilnīgi normāls un atbilstošs rezultāts...
, 2013-04-28 20:57, pirms 11 gadiem
Shie dzeki doma uz PSČ ari laist pa nodoklu maksataju naudu
, 2013-04-28 20:57, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Degsme tiesham kaut kur ir pazudusi!
Tas vien ka ir visadas stulbas atrunas no dazha laba speletaja par nespeleshanu izlase, vien liecina ka isti tomer kaut kas nav taka agrak!
Nu ja nespēja sevi atdot par 100% izlasei traumas dēļ, ir stulba atruna.. nu tad..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 20:58, pirms 11 gadiem
Maksimums Pinkju ledus halle ar daugavpils vanagiem, nejau PSČ
, 2013-04-28 20:58, pirms 11 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nu jā Francija aizsoļoja, bet mums ir jau kurš pēc kārtas puns no viņiem? 4., ne?
Cik zinu, tad galveno spēli pret Franciju nospēlējām, kā vajag - pārējās draudzības spēles...
, 2013-04-28 20:58, pirms 11 gadiem
Tas viss tiek darīts ar nolūku.
Pretinieki PČ domās, ka esam mīkstie. Bet te pēkšņi - BWAAM! 9:2 pret krieviju!
, 2013-04-28 20:58, pirms 11 gadiem
Japana ari panemtu 6:1 shamos... bez problemam
, 2013-04-28 20:59, pirms 11 gadiem
frosty rakstīja: Shie dzeki doma uz PSČ ari laist pa nodoklu maksataju naudu
kas Tu baigais maksatajs esi----- student
, 2013-04-28 21:00, pirms 11 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Vēlviens gudrinieks - FRA kaujas sastāvs, LV 3.-4. vārtsargs, nav labākā maiņa, pārējās izmētātas, nav labākie aizsargi - pilnīgi normāls un atbilstošs rezultāts...
Cik saprotu, tad Antuāns Rusels no Dalasas Stars un Stefans da Kosta no Otavas "kaujas sastāvam" nekvalificējas?
, 2013-04-28 21:00, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Veciit neaizmirsti ka sohdien ir brivdiena, man smaga nedelja stav prieksha taka maz laika pavadishu pie PC!
Varbuut kadu dienu tiesham es pasezhu vairak pie PC, bet ta jau nu noteikti nav mana vieniga lieta ko es daru!
Es jau tev nepārmetu, ka visu dienu pie kompīša tupi.. tak tupi un vāries savā sulā..
Kā arī nešaubos, ka priekšā grūta nedēļa, jo iet uz pamatskolu ir tik ļoti grūti, ka vienkārši nav kur likties.
, 2013-04-28 21:00, pirms 11 gadiem
OscarP rakstīja: Nu ja nespēja sevi atdot par 100% izlasei traumas dēļ, ir stulba atruna.. nu tad..
Neesi kadreiz aizdomajies, varuut vinji wnk negrib spelet izlase?? Attaisnojumu kaut kadu jau vienmer var izdomat! Bet kas patiesiba ir to zin tikai pats speletajs!
, 2013-04-28 21:00, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Degsme tiesham kaut kur ir pazudusi!
Tas vien ka ir visadas stulbas atrunas no dazha laba speletaja par nespeleshanu izlase, vien liecina ka isti tomer kaut kas nav taka agrak!
agrak musejie tik daudz nepelnija speleja PC lai varetu tikt labaka kluba.Tagad spele Dinamo lai pec tam tiktu pie lielakas naudas pec sezonas mikro traumas sadzives problemas liedz parstavet LATVIJU
, 2013-04-28 21:00, pirms 11 gadiem
7 speles 7 zaagji neviena win, pedejais pret Franciju , kad francija spele treninja trezhima
, 2013-04-28 21:00, pirms 11 gadiem
frosty rakstīja: Japana ari panemtu 6:1 shamos... bez problemam
Tu pats sev ļoti asptrātrīgs vai gudrs liecies?
, 2013-04-28 21:01, pirms 11 gadiem
OscarP rakstīja: Es jau tev nepārmetu, ka visu dienu pie kompīša tupi.. tak tupi un vāries savā sulā..
Kā arī nešaubos, ka priekšā grūta nedēļa, jo iet uz pamatskolu ir tik ļoti grūti, ka vienkārši nav kur likties.
wsp vidusskola, ticu ka tu vel tikai pamatskola tupi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 21:01, pirms 11 gadiem
A_4 rakstīja: stulbens, kas tad bija ar Baltkrieviem ?
1 win uzdavinaja lai neabizhojas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 21:02, pirms 11 gadiem
frosty rakstīja: 7 speles 7 zaagji neviena win, pedejais pret Franciju , kad francija spele treninja trezhima
Cik tev matēmātikā skolā bija ?! 7 spēles 6 zaudējumi 1 uzvara pret Baltkrieviju 4:1.
, 2013-04-28 21:03, pirms 11 gadiem
artis12342 rakstīja: Cik tev matēmātikā skolā bija ?! 7 spēles 6 zaudējumi 1 uzvara pret Baltkrieviju 4:1.
baltkrievi pali 3 promiles speleja taja spele
, 2013-04-28 21:03, pirms 11 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Vēlviens gudrinieks - FRA kaujas sastāvs, LV 3.-4. vārtsargs, nav labākā maiņa, pārējās izmētātas, nav labākie aizsargi - pilnīgi normāls un atbilstošs rezultāts...
loti lielai dalai te nav pilnigi un absoluti nekadas sajegas par francu hokeju...zaudet piemeram belariem ir ok, bet franciem sausmas, pie tam sada sastava...es lieku visas sis komandas viena plaukta LV, Baltkrievi, franci, austriesi,itali..bik augstak vaciesi,, vel augstak sveice...
, 2013-04-28 21:04, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Neesi kadreiz aizdomajies, varuut vinji wnk negrib spelet izlase?? Attaisnojumu kaut kadu jau vienmer var izdomat! Bet kas patiesiba ir to zin tikai pats speletajs!
PATIESĪBA IR TUR ĀRĀ!
Malders un Skalija to meklē, aizej piebiedrojies.. tad uzzināsi kam patiešām kaut kas sāp, kas tikai izliekas..
, 2013-04-28 21:04, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: loti lielai dalai te nav pilnigi un absoluti nekadas sajegas par francu hokeju...zaudet piemeram belariem ir ok, bet franciem sausmas, pie tam sada sastava...es lieku visas sis komandas viena plaukta LV, Baltkrievi, franci, austriesi,itali..bik augstak vaciesi,, vel augstak sveice...
3-1 neliels zagjis, francija uz pus speku speleja butu 11-1 ja uz mAX
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 21:05, pirms 11 gadiem
frosty rakstīja: baltkrievi pali 3 promiles speleja taja spele
Jā... nu tu tiešām esi sasaldēts frosty
, 2013-04-28 21:05, pirms 11 gadiem
Kapec 3-1, ja paskaita shtangas 10-1 jabut

Olimpiade bus iespeja palabot, pret RUS uzreiz zagjis 12-1 gaidams. Kove poker
, 2013-04-28 21:06, pirms 11 gadiem
viss kārtībā. Ja uz nažiem cīnāmies ar kazahiem, ko vēl var gaidīt. Vācijas, Norvēģijas, Dānijas izlases aug, mēs lēnām saraujamies.
, 2013-04-28 21:06, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: 40 gados nav logjiski speeleet chempii, taa jau arii nav nekaada gudraa attaisnoshanaas
Ja tu par Ozo to domaji, tad vinjam kko parmest ir gruti!
Bet piemeram Karsumu man galigi negribas aizstavet, jo atceros kad intervija vinjam jautaja par speleshanu izlase jau uzreiz vareja pateikt ka vinsh isti negrib rauties uz izlasi!
Un ta divaini, ka Karsums jau 3 gadu pec kartas nespele PČ, jo pekshni vinjam uzrodas trauma!
, 2013-04-28 21:06, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Cik saprotu, tad Antuāns Rusels no Dalasas Stars un Stefans da Kosta no Otavas "kaujas sastāvam" nekvalificējas?
Rusels, aptuveni tas pats, kas LV Daugaviņš.
Da Kosta kaut kā Ottavas sastāvā nav atrodams, turklāt Ottava spēlē PO
Pārbaudi faktus ekspert, pirms raksti savas gudrības - aizej labāk pagaudo no kaifa
, 2013-04-28 21:07, pirms 11 gadiem
PSČ 1 spele pret RUS. Kovalchuk 6+1 sametis bez iespringuma bus ko skatities
, 2013-04-28 21:07, pirms 11 gadiem
B.Mārlija dēls rakstīja:
nemoki to skolnieku!
Ko tu wsp plutii!?
Varu saderet ka esi vien tads pats skolniecinsh ka es!
, 2013-04-28 21:07, pirms 11 gadiem
frosty rakstīja: PSČ 1 spele pret RUS. Kovalchuk 6+1 sametis bez iespringuma bus ko skatities
Saderam ka semkas neiemetīs vairāk par 6 ripām
, 2013-04-28 21:07, pirms 11 gadiem
B.Mārlija dēls rakstīja:
nemoki to skolnieku!
Nedaudz uzjautrināties tak atļauts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 21:09, pirms 11 gadiem
burkans21 rakstīja: Saderam ka semkas neiemetīs vairāk par 6 ripām
Neaizmirstat to, ka spēle notiek 4. maijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 21:11, pirms 11 gadiem
burkans21 rakstīja: Saderam ka semkas neiemetīs vairāk par 6 ripām
6-0 bus labs
, 2013-04-28 21:11, pirms 11 gadiem
B.Mārlija dēls rakstīja: Tavā pīļpaurī īssavienojums plosās
AKD tavs joks ir tik reciigs, gadsimta labakais joks! HA HA HA
, 2013-04-28 21:11, pirms 11 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Rusels, aptuveni tas pats, kas LV Daugaviņš.
Da Kosta kaut kā Ottavas sastāvā nav atrodams, turklāt Ottava spēlē PO
Pārbaudi faktus ekspert, pirms raksti savas gudrības - aizej labāk pagaudo no kaifa
Skaidrs, ka ir atrodams:

Senators Prospects - Ottawa Senators - Team
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 21:12, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ja tu par Ozo to domaji, tad vinjam kko parmest ir gruti!
Bet piemeram Karsumu man galigi negribas aizstavet, jo atceros kad intervija vinjam jautaja par speleshanu izlase jau uzreiz vareja pateikt ka vinsh isti negrib rauties uz izlasi!
Un ta divaini, ka Karsums jau 3 gadu pec kartas nespele PČ, jo pekshni vinjam uzrodas trauma!
Jā! Pilnībā piekrītu, jo hokejists pa sezonu jau vispār nemēdz iedzīvoties traumās, nē ko tu.. ja kaut kas parādās, tad viss nenokurienes tā vienkārši...
Hokejs vispār ir beztraumu sporta veids.

Tev laikam trauma ir tad, kad aiznes no ledus ar nestuvēm ja?
, 2013-04-28 21:12, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: bet kaapeec OZO paarmest gruuti, vinjam jau vajadzeeja atgriezties izlasee, kad vinsh pievienojaas kolhoza klubam
Vecīt viņam ir 40 gadi, viņam ir labāk zināms, kad viņš var un kad nē.
, 2013-04-28 21:12, pirms 11 gadiem
Laikam visi skolēni pirms skolas šeit salīduši un iemet savus troļļu komentārus. Nesaprotu, nav ko cepties, jūs vispār uz mūsu sastāvu paskatījāties tas ne tuvu nav labākais, taču FRA tas ir PČ sastāvs tāpēc tas ir tikai likumsakarīgi, ka mēs zaudējām. Es uzskatu ka labāk zaudēt pārbaudes spēlēs un pēc tam PČ cīnīties ar visiem kā līdzīgs ar līdzīgu nekā visus sabāzt pārbaudes spēlēs un pēc tam PČ skatīties negribas.Sliktāk kā pagājušogad nebūs. Turam īksķus
, 2013-04-28 21:13, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: bet kaapeec OZO paarmest gruuti, vinjam jau vajadzeeja atgriezties izlasee, kad vinsh pievienojaas kolhoza klubam
Es jau protams gribeju lai vinsh arii PČ spele, bet nu lab, lai jau paliek!
Ceru ka vismaz speles Sochos! Butu labs karjeras nobeigums!
, 2013-04-28 21:13, pirms 11 gadiem
Nav jau nekāds pārsteigums par rezultātu, ja neaizbrauc vadošie spēlētāji. Man vairāk rodas jautājums, kāpēc visu pārbaudes spēļu laiku tika kkas meklēts, bet tas gala produkts ir kkas pavisam cits un nemaz netika saspēlēts reālos kaujas apstākļos. Pluss vēl tas - vai viena uzvara šinī spēļu ciklā ir ok? Vai rezultāti psiholoģiski neiespaido spēlētājus? Dinamo ir smags piemērs zaudējumu smagajai nastai. Bet tad jau redzēs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 21:13, pirms 11 gadiem
Roina rakstīja: Laikam visi skolēni pirms skolas šeit salīduši un iemet savus troļļu komentārus. Nesaprotu, nav ko cepties, jūs vispār uz mūsu sastāvu paskatījāties tas ne tuvu nav labākais, taču FRA tas ir PČ sastāvs tāpēc tas ir tikai likumsakarīgi, ka mēs zaudējām. Es uzskatu ka labāk zaudēt pārbaudes spēlēs un pēc tam PČ cīnīties ar visiem kā līdzīgs ar līdzīgu nekā visus sabāzt pārbaudes spēlēs un pēc tam PČ skatīties negribas.Sliktāk kā pagājušogad nebūs. Turam īksķus
Exactly!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 21:13, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: krievi jau nezina, kas 4.maijs, godīgi sakot viņiem arī tas nav jāzina
4. maijā arī viņi uzzinās kas tas tāds par datumu ir
, 2013-04-28 21:14, pirms 11 gadiem
frosty rakstīja: 6-0 bus labs
Uz nulles Latvija nekad pret krieviem nav palikusi
, 2013-04-28 21:14, pirms 11 gadiem
lkjhg rakstīja: aksels82inbox.lv,

alosa ierecam kopa par latvijas apkaunojoso zaudejumu francijai tev tacu patik iereks iedomajies latviesi pakasa francijai pilnigs pazors kur otrs biedrs fazans, es zinu ka vins ari grib ierekt
Nomierinies, tā ir pārbaudes spēle nevis PČ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 21:15, pirms 11 gadiem
OscarP rakstīja: Jā! Pilnībā piekrītu, jo hokejists pa sezonu jau vispār nemēdz iedzīvoties traumās, nē ko tu.. ja kaut kas parādās, tad viss nenokurienes tā vienkārši...
Hokejs vispār ir beztraumu sporta veids.

Tev laikam trauma ir tad, kad aiznes no ledus ar nestuvēm ja?
Lai nu paliek!
Isak sakot es wnk negribu lai patiesham izlidojam uz B diviziju!
, 2013-04-28 21:16, pirms 11 gadiem
Roina rakstīja: Laikam visi skolēni pirms skolas šeit salīduši un iemet savus troļļu komentārus. Nesaprotu, nav ko cepties, jūs vispār uz mūsu sastāvu paskatījāties tas ne tuvu nav labākais, taču FRA tas ir PČ sastāvs tāpēc tas ir tikai likumsakarīgi, ka mēs zaudējām. Es uzskatu ka labāk zaudēt pārbaudes spēlēs un pēc tam PČ cīnīties ar visiem kā līdzīgs ar līdzīgu nekā visus sabāzt pārbaudes spēlēs un pēc tam PČ skatīties negribas.Sliktāk kā pagājušogad nebūs. Turam īksķus
Beidzot kāds normāls cilvēks,pilnīgi piekrītu!Šis ir mūsu otrais sastāvs,ja ne trešais,jo vēl jau mums bez tiem līderiem,kas šodien nebija,ir vēl daži...a frančiem bija PČ sastāvs,dēļ kādas mazvērtīgas spēles,kurā mums ir otrais-trešais sastāvs,nav nekas spriežams par PČ.
, 2013-04-28 21:16, pirms 11 gadiem
krischens rakstīja: Mums viena maiņa nav no PČ sastāva, kas tur var labāks būt?
Tad kad viens spēlētājs atsaka izlasei, tad visi vārās.. KĀ TĀ VAR, KO NU TAGAD? Bet tas tak ir viens spēlētājs, kas tur var labāks būt?
, 2013-04-28 21:17, pirms 11 gadiem
lkjhg rakstīja: aksels82inbox.lv,

alosa ierecam kopa par latvijas apkaunojoso zaudejumu francijai tev tacu patik iereks iedomajies latviesi pakasa francijai pilnigs pazors kur otrs biedrs fazans, es zinu ka vins ari grib ierekt
Kads vel Alosa!
Kas tu pilniigs dolbajobs esi! Es neesmu tads ka tu! Taka atshujies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 21:18, pirms 11 gadiem
B.Mārlija dēls rakstīja: Tā būs traģēdija tavam tīnēdžera puikas vecumam! Piparus uz mēles tev
Nu atkal karteja perle no tevis! Nu es vairs pilnigi nevaru, tu chista esi tik reciigs tips! (totals sarkasms)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 21:19, pirms 11 gadiem
Šodien kolosāli uzvārījos uz FRA ar -1,5. Nebija nekādu šaubu. 4.maijā gāzīšu pamatīgi uz krieviem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 21:20, pirms 11 gadiem
OscarP rakstīja: Tad kad viens spēlētājs atsaka izlasei, tad visi vārās.. KĀ TĀ VAR, KO NU TAGAD? Bet tas tak ir viens spēlētājs, kas tur var labāks būt?
Nez ko tu teiksi kad patiesham lidosim uz B diviziju! Vai arii tev vienalga ka izlase spele?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 21:21, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: to dolbajobu izdzees, buus mans liktenis
Kads tavs liktenis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 21:23, pirms 11 gadiem
lkjhg rakstīja: aksels82inbox.lv
ko nu liedzies tev tacu patik ierekt par ka citi zaude. uz prieksu ierec es tev pievienosos
Ja nepamaniji, tad vieniga izlase par ko jebkad esmu ierecis ir Krievija par vinjas izgashanos u-18 PČ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 21:25, pirms 11 gadiem
B.Mārlija dēls rakstīja: Aksels saīsinājumā ir - mamma nāk
Nu es vairs nevaru! Neapniik shitadus jokus dziit! Laikam skola esi galvenais jokuplesejs!
, 2013-04-28 21:26, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Nu dzeltenaa kartiite-Veetras briidinaajums
Mosh varbut jaignore tas nebeidzamais jokdaris!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 21:28, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Skaidrs, ka ir atrodams:

http://senators.nhl.com/club/roster.htm?type=prospect
Da costa sen jau ir nosūtīts uz fārmu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 21:29, pirms 11 gadiem
KO JŪS ŅAUDAT!!!
musejie taču spelejaa bez pirmas maiņas, takaa viss ir ok, jo vartu gusana ir 1. mainas darbs šajā izlases modelī
, 2013-04-28 21:29, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nez ko tu teiksi kad patiesham lidosim uz B diviziju! Vai arii tev vienalga ka izlase spele?
Manās interesēs ir tas, ka izlasē spēlē tie kuri var un grib.. un man ir vienalga kam tur mantība sāp, kam sieva neļauj vai vēl kas, ja nē tad nē.. puntks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 21:29, pirms 11 gadiem
pc nav ko ostit!
, 2013-04-28 21:31, pirms 11 gadiem
Vairāk vispār normālus komentus SC nevar izlasīt. Viena tirliņu muldēšana.

Negribās jau neko teikt, bet izlases spēlēja tā pat kad puse sastāva bija no LAČ.. Nekas nav mainījies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 21:33, pirms 11 gadiem
Nelasīju komentārus, bet ir iespējams redzēt online?
, 2013-04-28 21:34, pirms 11 gadiem
Pēc mača gan Cibuļskis sarunā ar "Latvijas Radio" izteicās, ka vārtus guvis Miks Indrašis, kurš pielabojis viņa metienu. Tam palīdzējusi Ruānas halles sliktā ledus kvalitāte.
, 2013-04-28 21:35, pirms 11 gadiem
Laikam jau lielaka dala komentetaju veletos lai mes uz pilnu klapi spelejam parbaudes speles un lidz cempim hokejisti zaude formu? ka basi parbauzu speles uzvaram visus pretiniekus cempi zaudam Portugalei?!? Tiesam neviens nesaprot ka sis ir PARBAUDES SPELES!!!!!!! Ja mes butu visus uzvarejusi cik punktus cempiii mus par to dotu?????? Atbildiet atsaldetie!
, 2013-04-28 21:36, pirms 11 gadiem
Nav ko te vaidēt-Krievijai 4.maijā nebūs ne Malkins,ne vēl daži labi NHL kadri,kuri pagājušogad vairākumos spēli uztaisīja-es pat domāju,ka būs labāk un nekāda sagrāve mūs negaida.Un gan jau arī frančus čempī vinnēsim!
, 2013-04-28 21:36, pirms 11 gadiem
lkjhg rakstīja: pi_cis, 21:29, pirms dažām sekundēm, ignorēt, atbildēt
pc nav ko ostit!

Man godavards patiik tavs domugajiens! Ta turpini!
Vismaz tu aizver mutes visiem tiem lv faneljiem kuri pec shadam zaudem saka ka latviesi sha vai ta ir labakie!
Var redzēt ka no sporta tev nekāda sajēga nav, aizvien vairāk skolēni lien šeit vnk lai citus izbesītu, palaid vecākus pie kompja un ej mācīties puišeli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 21:38, pirms 11 gadiem
lkjhg rakstīja: es domāju, ka arī pc viņi izgāzīs, pārāk daudz tur intrigu, otkatu un politiskā spiediena, gan hoķī paliks ar baranku uz tablo, gan grupa kopvērtējumā nebūsim pirmie...
Kas par to liecina? Pec parbaudes spelem spried
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 21:39, pirms 11 gadiem
Nevienam hokejistam traumas PĒkŠŅi pirms čempja nerodas. Reāli visa sezona ir vienas vienīgas traumas un pēc sezonas gribas atgūties, atkopt traumas, nevis tās pastirpināt un gūt jaunas traumas.
Tak vienmēr pēc pēdējām spēlēm var dzirdēt, ka trenneri saka - spēlētāji spēlēja ar sarautām/pārrautām saitēm, izbīdītiem kauliem, sasitumiem, lūzumiem, utt....tas viss jau ir radies.
Karsumam ceļi ir vājā vieta, tur neko nevar darīt, labāk būtu vēlējuši džekam izturību un veselību, nevis zākājuši....

aksels82inbox.lv rakstīja: Ja tu par Ozo to domaji, tad vinjam kko parmest ir gruti!
Bet piemeram Karsumu man galigi negribas aizstavet, jo atceros kad intervija vinjam jautaja par speleshanu izlase jau uzreiz vareja pateikt ka vinsh isti negrib rauties uz izlasi!
Un ta divaini, ka Karsums jau 3 gadu pec kartas nespele PČ, jo pekshni vinjam uzrodas trauma!
, 2013-04-28 21:40, pirms 11 gadiem
lkjhg rakstīja: pēdējos cempjos franciem ir uzvaras, kas ir latviesiem? caurums no kliņģera
Uzvara pret Italiju Vaciju neskaitas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 21:45, pirms 11 gadiem
Tik kluss te palicis laikam visus pamatskolniekus vecaki aizdzina macities
, 2013-04-28 21:49, pirms 11 gadiem
Vienīgas pamatskolnieks lkjhg turpina muldēt savus murgus
Uj,aizmirsu,viņš taču vēl bērnudārzu nav pabeidzis....
, 2013-04-28 21:53, pirms 11 gadiem
mavaans rakstīja: Vienīgas pamatskolnieks lkjhg turpina muldēt savus murgus
Uj,aizmirsu,viņš taču vēl bērnudārzu nav pabeidzis....
Vins ir paligskolas skolnieks ta pat ka liela dala komentetaju! Ko no mulkiem var gribet? Logiski domat-par daudz prasits!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 21:58, pirms 11 gadiem
mazais23 rakstīja: Uzvara pret Italiju Vaciju neskaitas?
Vacija nav vaaja
, 2013-04-28 21:59, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: tu jau savu paliigskolu esi pabeidzis?
Ar muti braukt tu maki esi atstajis par 3000 komentaru baba esi vai ka tik daudz muldi? parlasi komentarus un tev nebus saubu par paligskolas audzekniem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 22:03, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: nevajag jau paarspiileet
Normaliem cilvekiem tik daudz pesimisma ieksa nav!!! Vienmer ir ceriba!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 22:06, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: taadi jau tie latvieshi ir
Ja es butu izlases hokejists pec komentaru izlasisanas nospriestu ka jabeidz spelet - visiem!
, 2013-04-28 22:07, pirms 11 gadiem
tas veel jamaak zaudeet francijaj 2 reizes peec kartaas..jaskaatas patiesiibai aciis, nav ko daritit ar tadu sniegumu OS...tikai nevajag stastiit ka mums otrais sastavs, pirmajs arii pakasaa OS kvalifikacijaa Francijaj
, 2013-04-28 22:09, pirms 11 gadiem
Semjonovs rakstīja: tas veel jamaak zaudeet francijaj 2 reizes peec kartaas..jaskaatas patiesiibai aciis, nav ko daritit ar tadu sniegumu OS...tikai nevajag stastiit ka mums otrais sastavs, pirmajs arii pakasaa OS kvalifikacijaa Francijaj
Spelejot ar pusspeku ja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 22:10, pirms 11 gadiem
daži jau var mierināt sevi, ka PČ būs labāk - nekādas garantijas pč nav aiz trejdeviņiem kalniem, būs labi, ja būs kā pagāšgad.
, 2013-04-28 22:11, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: nav tak jaanjem galvaa viss shitais
Piekritu! Veiksmigu darba nedelu es off!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 22:12, pirms 11 gadiem
mazais23 rakstīja: Spelejot ar pusspeku ja!
kapeec pusspeku? visi grib speleet PCH...visi itka censhas, ja nee, tad treneris indianis ir lohs, ja nevar sozdat komandu"
, 2013-04-28 22:13, pirms 11 gadiem
Tiem kuri nezin varu pateikt to ka čempionātā būs ok. vai ta neesat ievērojuši ka visos tajos gados kad esam smagnēji sākuši ir bijuši augsti rezultāti. atcerieties kaut vai 2009, 2004 gadu, kad pārbaudes spēļu bilance bij tāda pati bet toties kāds bij čempionāts. pirmo spēli domāju ka zaudēsim ar minimālu rezultātu bet tālāk var cīnīties par 3-4 vietu grupā, somi protams ārpus konkurences. slovāki ņemami ja pacensties, par amīšiem varu pateikt to ka šis ir sliktākais sastāvs pēdējo gadu laikā, tā ka ar viņem ar var cīnīties.
, 2013-04-28 22:13, pirms 11 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Uz otro divīziju!
tas varbuut nee, bet goddigi sakot OS nav ko dariit.loti paveicas kvalifikacijaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 22:16, pirms 11 gadiem
vispar, man besi araa muusu Dinamo hokkeisti...nevienam KHL nav vajadziigi, baigi fraieri palika..ja nebus/nebuutu Dinao speleetu Danija vai Vaacijas 2 Bundesligaa..Liidz Dinamo, bija prestiizhi speleet izlasee,tagad tads Sprukts vienmeer noguris..visiem traumi
, 2013-04-28 22:22, pirms 11 gadiem
jaa tagad zinasu,ka turpmak uz parbaudes maciem likt nevar. normali noraka labu čeku man sitie pi*arasi franči! pat dubultiespeja neizgaja,absurds...
, 2013-04-28 22:26, pirms 11 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Barankas
Trolli tas jau tev nav vef ,kur viesnicā stāri barankas dedzināja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 22:52, pirms 11 gadiem
Jass ir tipiskais čava(( Kas par idiotieskiem noraidijumiem. Tāpēc spēlē 3 vai 4ajā līgās. Mājās jāatstāj 100 punkti.
, 2013-04-28 23:09, pirms 11 gadiem
Ir divi varianti
Vainu galīgā pakaļā vai nu arī tālu tiksim un vēlāk ilgi slavēsim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 23:17, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Ko Jus sviistat visi,Pasaules cempi visus noliksim uz celiem
lai tik mūs nenoliek uz celjiem :d
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 23:26, pirms 11 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: tiesi ta,vismaz tiktu valia no Indiania, vinia "progresiva"" antihokeja, ka ari "gudram " mainiu kimijam gribetos redzet,ja butu iespeja, sarikotu savstarpejo speli starp Abola Nadezdas varianta Dinamo(bez Ivanana) un parejo izlasi(visi specigakie kas ir arpus DR sistemas) Nolana vadiba personigi man nekadu saubu nav par to,ka Abols Tedim kartigi saliktu!
nu, uz spēli Ruānā biji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 23:33, pirms 11 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: es taks vairakkart rakstiju,ka ne! man pasam trenins bija, tiko ka atgriezos
sūdīgs fans esi... kaut kāds treniņš Tev svarīgāks par Latvijas izlasi??? Nu Tu dod...
, 2013-04-28 23:36, pirms 11 gadiem
Starp citu vecais Barbosa ir atpakalj, vinju tagad sauc LeBrons#6
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 23:45, pirms 11 gadiem
CaptainJack rakstīja: Tak nomierinies, kas tev Barbosa sieva ir?
Nu ne, ne wnk fascine vinja neatlaidiba!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 23:49, pirms 11 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: trenins ari nebija"kaut kads" pedejais pirms svariga turnira prieks amatieriem luk seit ir info https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=gmail&attid=0.1&thid=13e31d9dc9702ea0&mt=application/pdf&url=https://mail.google.com/mail/?ui%3D2%26ik%3D09bf3ac4a2%26view%3Datt%26th%3D13e31d9dc9702ea0%26attid%3D0.1%26disp%3Dsafe%26zw&sig=AHIEtbT-uswkfJopkAVinB4eLCy56tnCug
Kada soprta veida tad tu trenejies??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-28 23:58, pirms 11 gadiem
ja godigi musu sastavu var pastiprinat 2 ziemelamerikas hokejisti girgensons un pelss kas objektivi ir labs pastiprinajums.sie abi speletaji ir individuali meistarigi hokejisti un speka spele ir labi attistita.tapec ir paragri norakstit latvija valstsvienibu.domaju bus labi
, 2013-04-29 00:16, pirms 11 gadiem
penzonārs ‏@penzonars
ibio razīt. zaudēt francij hoķī i tas pats. kas nopirsties un saņemt divsimt zvaigžņ orden. tak uzasin tās sav slid un beidzot sāk spēlēt.

Luk tadas ir penzonara pardomas pec speles!
, 2013-04-29 00:16, pirms 11 gadiem
A_4 rakstīja: 10 gadiigo beerndaarznieku skaldiishanaa
, 2013-04-29 00:23, pirms 11 gadiem
Gribēju mazliet apklusināt, anti hokeja pazinejus. 1.Francija, ja kāds nezin 2012 PČ ieņēma 9.vietu. 2. Divas nedēļas atpakaļ biju Parīzē, kur hokeju gaid kā pie mums, kad spēlējām pirmos 10gadus elitē. Tur pat šobrid ir aizmirsuši, kas viņiem ir futbols un basis. Francija 95% būs tā komanda, pret kuru izspēlēsim 3.vai 4.vietu grupā. Jo slovākiem hokejs izlases līmenī sāk grimt. Un mums būs jaunie, kas noteikti alkst līgumus, jo skauti PČ, aizņem 50% skatītāju Francija hokejā būs jārespekte gan Rus, gan Fin. Un tāda būs ari Latvija. Mēs nekad neesam bijuši peļamie zēni. Pat Rīgas PČ2006. Tur vnk pārdega čaļi savu fanu priekšā. Takā tie, kas neseko hokejam kopš 2004.gada, nekomentēt, kas ir Fra. Pasekojiet un iedziļinaties hokeja katla, tad zināsiet. Es necenšos komentēt badmintonu, jo nav mans uzdevums to statikot. Ar cieņu, žurnālists.
, 2013-04-29 07:00, pirms 11 gadiem
Varat te slavēt tos lūzerus cik gribat,bet jāskatās patiesībai acīs...ja Latvijai pat Francija vairs nav pa spēkam,tad varam secināt uz kuru pusi mūsu hokejs slīd...izspiiedīs no elites mūs franči,austrieši,baltkrievi uc.itkā ņemamie pretinieki....ar tādu sniegumu mums nav ko meklēt augsstākjā divīzijā!bēdīgi,bet fakts!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-29 07:36, pirms 11 gadiem
SKALS rakstīja: Nu bet tā ir realitāte, nu nav Latvijai vairs to meistarīgo spēlētāju kas bija kaut vai padsmit gadu atpakaļ, khl tiešām ir tikai acu apmāns, nu nav tur nekāds augstākais līmenis un pat pie tā labāko mūsu hokejistu tur bieži nelaiž laukumā. Tāpēc priecāsimies ka vēl esam pie stiprākajiem un cerēsim ka vēl noturēsies, jo kāda maiņa būs nākotnē to parādīja jauno čempionāti.
jā...mūsu hokeja nākotne sevi parādija...žēl,ka šis sporta veids iet uz grunti..
, 2013-04-29 08:07, pirms 11 gadiem
Mūsējie aizbrauc bez top čaļiem (1. piecinieka) un te jau dažiem troļļiem "histrērija" sākās! Man lielākas raizes šobrīz izraisa vārtsargu līnija - par Gudļevski neizteikšos.... pārpratums lielās izlases vārtos, jo viņš veču PČ Elites līmenim vēl nav gatavs un nezinu vai kādreiz būs gatavs tur spēlēt... "Paldies" arī svētjurim un RD, ka Jučeru šosezon izdirsināja.... tagad pie Edžas traumas un aiz Edžas muguras nav neviena kaut cik jēdzīga otrā kīpera, jo Jučers arī nav vairs formā.... vismaz tādā kādā bija sezonas sākumā, kad viņš bija labāks par Telliju.
, 2013-04-29 08:07, pirms 11 gadiem
SKALS rakstīja: Nu bet tā ir realitāte, nu nav Latvijai vairs to meistarīgo spēlētāju kas bija kaut vai padsmit gadu atpakaļ, khl tiešām ir tikai acu apmāns, nu nav tur nekāds augstākais līmenis un pat pie tā labāko mūsu hokejistu tur bieži nelaiž laukumā. Tāpēc priecāsimies ka vēl esam pie stiprākajiem un cerēsim ka vēl noturēsies, jo kāda maiņa būs nākotnē to parādīja jauno čempionāti.
Ko nozīmē nav augsts līmenis! Atceries kurā vietā palika Dinamo regulārajā čempī un tad runā par līmeni! Redz ja dinamo būt pašā augšā, tad teiktu, jā tur ir līmenis! Muļķības. Nav mums vienkārši spēlētāju. Un cik tad bija no tā Dinamo. Pie tam spilgtākie taču nespēlēja. Tāpēc padomā pirms raksti muļķības.
, 2013-04-29 10:03, pirms 11 gadiem
Kas tā par dezinformāciju par 4. maija spēles laiku?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-29 22:36, pirms 11 gadiem
lkjhg... Tu rakstiji par to, ka es slovākus atbīdīju no topa.
Čemionāts jau rādīs, bet pēc aprēķiniem slovāki nevar ar šādu sastāvu atkārtot 2.vietu. Es esmu statistiķis ar 17 gadu pieredzi, tads ir mans darbs. Bet nenoliedzu, arī statistiķi kļūdās. Tur es Tev piekristu. Varu pateikt, slovāki apakšgrupā Top 4 koef. 11.25, Fra 12.1, Lat 11.03, Fin 1.26, Rus 1.17, Usa 3.4, Ger 9.87, Aut 21.18