Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3
Autors: Agris Suveizda

Latvija ielaiž mazākuma 5. sekundē un titulētajai Kanādai kapitulē ar 0:10

Latvija ielaiž mazākuma 5. sekundē un titulētajai Kanādai kapitulē ar 0:10
Maklins Selebrīni. Foto: Hockey Canada

Otro zaudējumu pasaules U20 hokeja čempionātā piedzīvojusi Arta Ābola trenētā Latvijas valstsvienība, kas Zviedrijas pilsētā Gēteborgā ar 0:10 kapitulēja iepriekšējo divu turnīru uzvarētājai un visu laiku titulētākajai junioru izlasei Kanādai. Divi no pirmajiem trim vārtiem tika ielaisti mazākumā.

• Kanādai ar 1+4 izcēlās 17 gadus vecais Maklins Selebrīni no NCAA, kuram nākamajā draftā paredz pirmo numuru, bet divus vārtus guva aizvadītā drafta 11. numurs Konors Gīkijs un Kārsons Reikofs, kurš draftēts otrajā kārtā.

• Otro vakaru pēc kārtas Latvija ielaida agrus vārtus mazākumā – sestajā minūtē pēc Ērika Mateiko spēka spēles nieka piecu sekunžu laikā vairākumu realizēja Gīkijs (1:0).

• Vakar pret zviedriem mazākumā tika ielaisti pirmie trīs vārti, un arī vakar vienu vairākumu sāncenši izmantoja zibenīgi – astoņu sekunžu laikā.

• Pavisam drīz pēc ielaistās ripas Latvija šķietami tika pie atbildes vairākuma un pat, iespējams, varēja cerēt uz lielo sodu par pārkāpumu ar ceļgalu, taču ilgstošā video izpētē tika anulēts pat divu minūšu vairākums.

• Tā vietā pusotru minūti vēlāk sekoja 0:2 – tuvajā stūrī prasmīgi trāpīja šā gada drafta 14. numurs Breidens Jēgers.

• Pirmās trešdaļas beigās Latvija arī uz minūti palika trijatā – to izturēt izdevās, taču kanādieši iemeta piecatā pret četriem un līdz otrā perioda vidum panāca 5:0 savā labā.

• Vakar vārtus sargāja Deivs Rolovs (NAHL), bet šodien iespēja tika dota Linardam Feldbergam (HS "Rīga"), kuru 44. minūtē pēc septītās ielaistās ripas nomainīja Aksels Ozols (QMJHL).

• Ozols vārtos tika sagaidīts ar divām ripām divarpus minūtēs, Artim Ābolam pieprasot pārtraukumu jau pie 0:9, taču arī tas neglāba no divciparu skaitļa, beigās kapitulējot ar 0:10.

• Par komandu labākajiem spēlētājiem šovakar tika atzīti Selebrīni un Niks Feņenko.

• Rīt Latvija atpūtīsies, bet piektdien un sestdien aizvadīs svarīgas cīņas pret Somiju un Vāciju.

Latvija – Kanāda 0:10 (0:2, 0:3, 0:5).
Vārti: 5:19 Gīkijs (Mateičaks, Selebrīni, vair.) 0:1, 7:11 Jēgers (Selebrīni, Lamuro) 0:2, 21:17 Alards (Bonks, Savoijs, vair.) 0:3, 24:46 Reikofs (Selebrīni) 0:4, 30:56 Selebrīni (Vuds, Mateičaks) 0:5, 42:14 Mintens (Nelsons) 0:6, 43:51 Vuds 0:7, 45:43 Gīkijs (Mintens, Savoijs) 0:8, 46:18 Reikofs (Selebrīni, Dumē) 0:9, 50:57 Poitrā (Jēgers, Nelsons) 0:10.
Metieni: 21:40.
Soda minūtes: 10:6.
Vārtsargi: Linards Feldbergs (no 43:51 Aksels Ozols) – Matiss Ruso.

Pasaules U20 meistarsacīkšu elites divīzija, otrā spēļu diena

Gr.LaiksSpēleRezultāts
A15.30Somija – Vācija3:4 (1:1; 2:3; 0:0)
20.30Latvija – Kanāda0:10 (0:2; 0:3; 0:5)
B13.00Slovākija – Šveice3:0 (1:0; 0:0; 2:0)
18.00Norvēģija – Čehija1:8 (0:2; 1:3; 0:3)

Grupu kopvērtējums

KomandaSUUPZPZVārtiPKomandaSUUPZPZVārtiP
Kanāda2200015:26Slovākija220009:26
Zviedrija110006:03Čehija2100110:73
Vācija110004:33ASV110004:13
Somija200025:90Šveice100010:30
Latvija200020:160Norvēģija200022:120

Latvijas U20 izlases kalendārs

DatumsLaiksPretinieceRez.
26.1220:30Zviedrija0:6
27.1220:30Kanāda0:10
29.1215:30Somija
30.1220:30Vācija








, 2023-12-27 23:17, pirms 2 gadiem
Vienīgais ko šeit var uzrakstīt-TV6 bija aizmirsuši uzlikt, ka tas ir raidījums 18+!
, 2023-12-27 23:17, pirms 2 gadiem
Lai nekļūtu rupjš,par Latvijas U20 spēli neko neteikšu.
, 2023-12-27 23:19, pirms 2 gadiem
U20 skatos vismaz no 2010.gada. Tik nemotivēta izlase, vismaz augstākajā divīzijā, vēl nav redzēta.
, 2023-12-27 23:20, pirms 2 gadiem
ceru, šī bija un arī paliks sliktākā spēle mūsu izlasei šajā čempī

Ābolam jāpaveic pamatīgs darbiņš
, 2023-12-27 23:21, pirms 2 gadiem
rīt Latvija atpūtīsies pēc tam gan visus raus gabalā. bronza, bronza, bronza. protams, ja vien tiesneši nenoraks.
, 2023-12-27 23:21, pirms 2 gadiem
A kam negadās. Turpmāk jāspēlē tik sava spēle un būs OK !
, 2023-12-27 23:21, pirms 2 gadiem
Es tāds šaibs ķēru pat vēkšpēdus. šitie jaunieši neko vairs nevar...
, 2023-12-27 23:22, pirms 2 gadiem
Atlaist Ābolu.
, 2023-12-27 23:22, pirms 2 gadiem
varonis rakstīja: rīt Latvija atpūtīsies pēc tam gan visus raus gabalā. bronza, bronza, bronza. protams, ja vien tiesneši nenoraks.
kāds sakars bronzai?
neesi kāds sworģika tips, kam noplūst biksēs škodu pieminot
, 2023-12-27 23:23, pirms 2 gadiem
Kāda tev bronza nebūs komanda dzirksteles acīs neticu labākā gadījumā paliks augstāka divīzija sliktāka kritīs ārā
, 2023-12-27 23:23, pirms 2 gadiem
Par spīti Prāmnieka divu maču summā 123 reizes apnicīgi atkārotajai frāzei "jāgūst pirmie vārtī", tas tomēr nav noticis. Un tas ir sliktāk nekā ielaistie 16.
, 2023-12-27 23:26, pirms 2 gadiem
Neko jau īpaši mūsējiem pārmest nevar, jo mēs ar saviem cilvēku un finanšu resursiem esam tur kur esam.
Vienīgi nāk prātā, ka vel pēc iepriekšējā PČ te dažs labs klārēja, ka mūsu junioriem izaugsme ir acīmredzama, jo vadošajam izlasēm vairs nezaudējam ar divciparu skaitļiem uz tablo.😁
, 2023-12-27 23:26, pirms 2 gadiem
Apkaunojošs, vājšs, bezzobains, amatiru līmeņa hokejs, tā var raksturot šo mūsu izlases spēli. Katram jāuzdod sev spogulī jautājums - vai viņš vēlas spēlēt un pārstāvēt izlasi, vai viņš vispār dzīvē kaut ko vēlas sasniegt, izsisties, uzvarēt.

Šajos spēlētājos tas nav redzams, grūti paslavēt kvai vienu līniju, uzbrucēji, ir reiz bijis teiciens pa riemešanu un podu, aizsargi - tīrākie welcomisti, vārtsargiem protams grūti šādā spēlē, taču arī nav par ko ļoooti paslavēt.

Izlase absolūti bez motivācijas. Pieņemis, neaiziet spēle, visādi dzīvē gadās, nu bet pie 0-10 kvai ar gaļu viens vārtu guvums ir jāgūst, lai vismaz varētu teikt, centāmies.

Milzīgs kauns.

Jā Kanāda ātra, jā spēcīga, taču ne 0-10!

Ja aizsargi nevar iedot normālu pirmo piespēli, ja uzbrucēji droši nevar stabili ieiet zonā, tas ir apkaunojoši. Ar šādu spēli čaļiem nav cerība tikt uz lielo izlasi.
, 2023-12-27 23:26, pirms 2 gadiem
striker rakstīja: A kam negadās. Turpmāk jāspēlē tik sava spēle un būs OK !
cik reizes gan nav dzirdēts vairāku gadu garumā, ka jāspēlē sava spēle
kas ir tā Latvijai raksturīgā spēle? vai sēdēšana aizsardzībā un reti momenti uzbrukumā skaitās "mūsu spēle"?
, 2023-12-27 23:27, pirms 2 gadiem
Skaidrs ka īstās cīņas būs pret vāciem un norgēm visticamāk.
Bet spēli ir grūti 60min nolūrēt. Mokās jau nu dikti.
Un grūti vainot saspēli. Nav jau tā ka parējās komandas mēnešiem kopā mauc
, 2023-12-27 23:28, pirms 2 gadiem
Kauns..... sazvanījos ar paziņām Somijā, ievācu info ,, kāds plāns uz spēli pret LV. Somi noskaņoti ļoti agresivi...... esot gatavi LV saplosīt.... nezini, kas darisies laukumā, iespejams TV nemaz neslēgšu iekšā. Ja kādam ir kontakti ar mūsu izlasi, tad pabridiniet, ka FIN ņems mūms priekšā ar 12:0....
, 2023-12-27 23:28, pirms 2 gadiem
Lēni, bailīgi, bezzobaini. Ābols kārtīgi sagatavojis.
, 2023-12-27 23:28, pirms 2 gadiem
Nu lielie hokeja fanāti nolaidāties uz zemes? baskets ir top 1 sporta veids un vnm būs,kvai tapēc,ka nekad nebūs tik nenormāla līmeņa starpība starp top 1 un 12... jo basketbolā ir konkurence!
, 2023-12-27 23:28, pirms 2 gadiem
izraktenis rakstīja: kāds sakars bronzai?
neesi kāds sworģika tips, kam noplūst biksēs škodu pieminot
nop, tas ir vatņiks- kremlinu trollis = rašistu propagandists.
, 2023-12-27 23:30, pirms 2 gadiem
gunnars rakstīja: Kauns..... sazvanījos ar paziņām Somijā, ievācu info ,, kāds plāns uz spēli pret LV. Somi noskaņoti ļoti agresivi...... esot gatavi LV saplosīt.... nezini, kas darisies laukumā, iespejams TV nemaz neslēgšu iekšā. Ja kādam ir kontakti ar mūsu izlasi, tad pabridiniet, ka FIN ņems mūms priekšā ar 12:0....
eu rūjienas sūd vēl neesi pakāries? pietiks varbūt? sen tevi visi ir atkoduši!
, 2023-12-27 23:30, pirms 2 gadiem
permanentie negatīvisti, iepūtiet man!

🇱🇻Par Lielu Latviju!🇱🇻
, 2023-12-27 23:31, pirms 2 gadiem
no sākuma spēlējām līdzīgi,kamēr tiesneši Kanādai neiedeva 2 vārtu foru un šie varēja sākt spēlēt brīvāk...mūsējie vairs nezināja,ko var darīt ko nē - jo par tīru spēka paņēmienu mums 2 minūtes,kamēr šiem,kad tiesneši aizlīda skatīties "video" un visi domāja,ka lemj vai būs 2 vai 5 minūtes, rezultātā neiedeva neko...
, 2023-12-27 23:34, pirms 2 gadiem
Kauns!
Kauns!
Kauns par Tēvzemes dēliem!
, 2023-12-27 23:34, pirms 2 gadiem
Varētu vainot, protams, treneri, taču viens ir zaudēt taktiski, taču puiši ļoti stipri zaudē individuālā meistarībā, pat labu piespēli iedot nevar, uzsākt uzbrukumu, kuru pat īsti netraucē.

Tas tomēr spēlētājiem jāmācās savos klubos pie treneriem, ne izlasē.
Ābolam var tikai pārmest vai tiešām šie visi bija labākie, kas tik apaņemti?
, 2023-12-27 23:35, pirms 2 gadiem
Shompsi palecies un izpuļķējies
, 2023-12-27 23:37, pirms 2 gadiem
Viss jau būtu labi.mana piedāvātā taktika strāda(netērēt spēkus pret favorītiem),bet tie velna friči sajauca visu plānu.Tagad nāksies somus sūtīt uz pārspēlēm.
, 2023-12-27 23:37, pirms 2 gadiem
Ļoti labs rezultāts, esmu lepns par puikām. Ļoti ceru, ka nākamā spēlē parādīsim raksturu un noslēgsim spēli ar 0-9, tas būtu progress!🙏
, 2023-12-27 23:38, pirms 2 gadiem
Kāds var paskaidrot, ko mūsējie dara tajās aizokeāna līgās? Visu spēli to vien dzirdēju, ka liela daļa mūsējie spēlē pret saviem komandas biedriem. Kā vienā komandā var būt tik lielas prasmju atšķirības? Un tie, kas bļāva, ka Ozolam jābūt nr.1, tad šobrīd, kādi ir jūsu argumenti? Pēc šīm spēlēm izkristalizējies ir tas, ka nekas nestrādā un skaidrības nav ne par vienu pozīciju.
, 2023-12-27 23:39, pirms 2 gadiem
... nospēlēsim ne tikai ar nulli punktu ailē, bet arī ar nulli vārtu gūšanā...
, 2023-12-27 23:39, pirms 2 gadiem
shmopsis rakstīja: Nu lielie hokeja fanāti nolaidāties uz zemes? baskets ir top 1 sporta veids un vnm būs,kvai tapēc,ka nekad nebūs tik nenormāla līmeņa starpība starp top 1 un 12... jo basketbolā ir konkurence!
Cik labi tad basītī u-20 nospēlēja??? Mosh pats nolaidies pie zemes...
, 2023-12-27 23:42, pirms 2 gadiem
guntis86 rakstīja: Kāds var paskaidrot, ko mūsējie dara tajās aizokeāna līgās? Visu spēli to vien dzirdēju, ka liela daļa mūsējie spēlē pret saviem komandas biedriem. Kā vienā komandā var būt tik lielas prasmju atšķirības? Un tie, kas bļāva, ka Ozolam jābūt nr.1, tad šobrīd, kādi ir jūsu argumenti? Pēc šīm spēlēm izkristalizējies ir tas, ka nekas nestrādā un skaidrības nav ne par vienu pozīciju.
Lai nu kuram, bet Ozolam šai situācijā vismazāk ko var pārmest. Nevar cerēt, ka vārtsargs iemests, kā kucēns ūdenī, spēlē, tagad izručīs komandu, kad spēles iznākums jau puslīdz skaidrs, un komanda vairs nespēlē aizsardzībā. To saprata arī Ābols, jo ne par velti viņš paņēma TO.
Slēpts komentārs: vienkārši Anatolijs
, 2023-12-27 23:53, pirms 2 gadiem
NHL skauti kaujas un cīnās par letiņu jauniešiem...
, 2023-12-27 23:54, pirms 2 gadiem
Labās ziņas ir tādas, ka varēja būt vēl sliktāk, piemēram, 13:0. Bet puiši noturējās godam, cīnījās kā īsti zvēri un aprāva kanādiešus pie 10:0, kuri acīmredzami spēli beidza ar lielu aplauzienu, jo tika pazemoti kā pēdējie nīkuļi.
, 2023-12-28 00:04, pirms 2 gadiem
Pie metienu attiecības 21-40 rezultats 0-10 nešķiet pārāk loģisks. Te bija viss kopā - kānādiešu uzbrucēju augstākā meistarība, veiksmīgi rikošeti, pārāk liela atslābināšanās atsevišķos spēles nogriežņos, kas norakstāms uz psiholoģiju. Tomēr visvairāk uztrauc vārtsargu pozīcija, jo esmu drošs, ka uzbrucēji čempionāta turpinājumā savu sametīs, bet kuram no trim vārtusargiem uzticēties nākamajās spēles, tur gan Masaļskim būs ko padomāt. Sen zināms, ka pret tāda līmeņa komandām kā Kanāda un Zviedrija (īpaši jau U20 līmenī) kaut ko varam tikai tad, ja vārtsargi pavelk, ja ne, tad ir tas, ko šodien redzējām..
, 2023-12-28 00:16, pirms 2 gadiem
izraktenis rakstīja: cik reizes gan nav dzirdēts vairāku gadu garumā, ka jāspēlē sava spēle
kas ir tā Latvijai raksturīgā spēle? vai sēdēšana aizsardzībā un reti momenti uzbrukumā skaitās "mūsu spēle"?
Atbildu: nē,sēdēšana aizsardzībā un reti uzbrukumi neskaitās sava spēle.
Piemēram, Miķelis labi zināja,ka jāspēlē sava spēle, arī Haris u.c. to zināja un zin.
Arvienvārdsakot- sava spēle pret CAN kaut kādu iemeslu dēļ tomēr netika spēlēta
, 2023-12-28 00:19, pirms 2 gadiem
Pajokojos,bet tagad par nopietno.Gandrīz divdesmit gadu laikā,Latvijas U-20 izlase spēlē augstākajā divīzijā tikai devīto reizi.Tā nu sagadījies,ka arī SC nākās lasīt un arī rakstīt komentus tieši no 2005.gada.Tad lūk!Mainās paaudzes,mainās rakstītāji,bet nemainās rakstīšanas stils un hokejistu sniegums.Ir jāsaprot,ka U-20 vecumā hokeja lielvalstis uz šo pasākumu parasti sūta savus labākos spēlētājus ar retiem izņēmumiem,kuri aizņemti NHL,un tāpēc konkurēt mums turnīrā,kurā spēlē pasaules 10 spēcīgakās izlases,ir ļoti grūti.Tas nav pieaugušo pasaules čempionāts,kur piedalās 16 izlases un pie tam vēl ne savos labākajos sastāvos.Tāpēc uz šo turnīru ir jāskatās ar reāli saprotošām acīm,nevis caur rozā brillēm un fantāziju mākoņiem.Lai viss būtu skaidrs,tad nedaudz statistikas.Pret Kanādu četri zaudējumi ar kopējo vārtu starpību 4:41,pret ASV četri zaudējumi 6:35,pret Zviedriju seši zaudējumi 9:42 ,pret Somiju 6 zaudējumi 5:26,pret Slovākiju astoņi zaudējumi 17:40,pret Šveici pieci zaudējumi 14:27,pret krieviju četri zaudējumi 3:30 un tikai pret Čehiju viena uzvara un trīs zaudējumi 10:21 un tās pārējās retās uzvaras pret mums līdzīgiem liftiniekiem U-20 vecuma grupā Norvēģija 4:0;Kazahstāna 7:1 Dānija 2:1 Austrija 6:4 5:2 4:2 un vēl Vācija 7:1 un 2:5 Tiesa,fričus jau var sākt neskaitīt par liftiniekiem.Tad jautājums jums visiem.Kādus Ziemsvētku brīnumus jūs cerat sagaidīt?
, 2023-12-28 00:19, pirms 2 gadiem
katrs spēlē tā, kā ļauj pretinieks
, 2023-12-28 00:22, pirms 2 gadiem
Njā, kā visi labākie spēlē, tā neko nevaram izdarīt. PČ bronza laikam tikai tāda sētas turnīra trofeja vien ir.
, 2023-12-28 00:23, pirms 2 gadiem
Ābols ir izdedzis, arī iedomība ņem virsroku, kaut kas jāmaina! Šaubas arī par Vītoliņu! Latvijas hokejs var nonākt bedrē! Ceru ka kļūdos!
, 2023-12-28 00:26, pirms 2 gadiem
Par šādiem rezultātiem nāk tikai divas frāzes galvā
1) bomži
2) tūristi .
, 2023-12-28 00:28, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Varētu vainot, protams, treneri, taču viens ir zaudēt taktiski, taču puiši ļoti stipri zaudē individuālā meistarībā, pat labu piespēli iedot nevar, uzsākt uzbrukumu, kuru pat īsti netraucē.

Tas tomēr spēlētājiem jāmācās savos klubos pie treneriem, ne izlasē.
Ābolam var tikai pārmest vai tiešām šie visi bija labākie, kas tik apaņemti?
Ar jebkuru pretinieku var spēlēt. Izskatā, ka ar spēlētāju izvēli nošauts greizi. Visi ir individuālisti!
, 2023-12-28 00:54, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Pajokojos,bet tagad par nopietno.Gandrīz divdesmit gadu laikā,Latvijas U-20 izlase spēlē augstākajā divīzijā tikai devīto reizi.Tā nu sagadījies,ka arī SC nākās lasīt un arī rakstīt komentus tieši no 2005.gada.Tad lūk!Mainās paaudzes,mainās rakstītāji,bet nemainās rakstīšanas stils un hokejistu sniegums.Ir jāsaprot,ka U-20 vecumā hokeja lielvalstis uz šo pasākumu parasti sūta savus labākos spēlētājus ar retiem izņēmumiem,kuri aizņemti NHL,un tāpēc konkurēt mums turnīrā,kurā spēlē pasaules 10 spēcīgakās izlases,ir ļoti grūti.Tas nav pieaugušo pasaules čempionāts,kur piedalās 16 izlases un pie tam vēl ne savos labākajos sastāvos.Tāpēc uz šo turnīru ir jāskatās ar reāli saprotošām acīm,nevis caur rozā brillēm un fantāziju mākoņiem.Lai viss būtu skaidrs,tad nedaudz statistikas.Pret Kanādu četri zaudējumi ar kopējo vārtu starpību 4:41,pret ASV četri zaudējumi 6:35,pret Zviedriju seši zaudējumi 9:42 ,pret Somiju 6 zaudējumi 5:26,pret Slovākiju astoņi zaudējumi 17:40,pret Šveici pieci zaudējumi 14:27,pret krieviju četri zaudējumi 3:30 un tikai pret Čehiju viena uzvara un trīs zaudējumi 10:21 un tās pārējās retās uzvaras pret mums līdzīgiem liftiniekiem U-20 vecuma grupā Norvēģija 4:0;Kazahstāna 7:1 Dānija 2:1 Austrija 6:4 5:2 4:2 un vēl Vācija 7:1 un 2:5 Tiesa,fričus jau var sākt neskaitīt par liftiniekiem.Tad jautājums jums visiem.Kādus Ziemsvētku brīnumus jūs cerat sagaidīt?
Pagaidi, būs jau trakāk. Pavasarī, kad saradīsies vēl visi pavsara-maija eksperti uz Pasaules Čempionātu. Tad tik te ies vaļā un es domāju, ka uz nākošo turnīru būs labi daudz tādu
, 2023-12-28 01:28, pirms 2 gadiem
Nu labi, vorotčiki mums - caurums,
Aizsagi - caurstaigājamā sēta...
A kur super talantīgie Latvijas uzbrucēji?
, 2023-12-28 01:33, pirms 2 gadiem
Slauka1267 rakstīja: Cik labi tad basītī u-20 nospēlēja??? Mosh pats nolaidies pie zemes...
kad esam basī jauniešu vecuma zaudējuši ar -50?? tad to varētu pielīdzināt.....Tak saki kā ir izdrāza mūs kā lupatas..
, 2023-12-28 01:40, pirms 2 gadiem
Nu jau atkal gudrīšu te pilns ka hoķis iet uz grunti utt.,bet nu bija naivi cerēt,ka pēc 1 veiksmes gada,nu tikai katru gadu sitīsimies līdzīgi ar varenajiem junioru līmenī.Kanādieši bija ar daudz augstāku spēles līmeni,meistarību.Tas arī noteica rezultātu.Būs arī labi,ja arī šogad vēl izdosies noturēties elitē.
, 2023-12-28 02:05, pirms 2 gadiem
Nav ko pārmest. Apskatieties sastāvu. 2004. mums ir tukšais gads. Tiek iespēlēts sastāvs nākamajam čempim.
, 2023-12-28 06:20, pirms 2 gadiem
Nav ko pārdzīvot tā ir Kanāda viņi, ja atvedīs 10.sastāvu uzvarēs mūsējos!
, 2023-12-28 06:29, pirms 2 gadiem
Pirms čempionāta te komentāros lasīju ekspertu apgalvojumus, ka mums šogad gan esot interesants un jaudīgs uzbrukums, beidzot varēšot gaidīt patīkamus pārsteigumus utt Nu ja nulle divās spēlēs ir “jaudīgs uzbrukums”…. Interesants, varbūt😂 un ja komanda jālasa no nomināli gadu jaunākiem spēlētājiem, tad tas laikam liecina nevis par viņu talantīgumu, bet gan attiecīgā gada nabadzīgumu
, 2023-12-28 06:33, pirms 2 gadiem
Piemēram:

“Priekš Latvijas iespaidīgs uzbrukums, nākamgad būs jālāpa caurumi ar double underageriem pēc tam, kad aizies prom 2004. gadi.
…. Man vairāk uzsvars uz to, ka tieši šai izlasei ir tāds vispārējs dziļums un kvalitāte, kāda reti kopā saliekas junioriem. Es teiktu, ka viena no stiprākajām vēsturē varētu būt, uzbrukumā noteikti.“

Nu tāds dziļums un kvalitāte…
, 2023-12-28 08:03, pirms 2 gadiem
Varbūt kāds zin ,kurš Latvijas izlasē ir rezultatīvākais spēlētājs pēc divām spēlēm.
Nekur nevaru atrast info.
, 2023-12-28 08:13, pirms 2 gadiem
Nabagu un salašņu kopa,kas ir nespējīgi laukumā, gan arī ikdienas dzīvē
, 2023-12-28 08:37, pirms 2 gadiem
Zviedri un Kanādieši mums ierādīja īsto vietu , jānolaižas uz zemes jānoņem rozā brilles un jāmēģina koncentrēties uz vienu izšķirošo spēli par palikšanu A divīzijā , tāda ir mūsu īstā vieta !
, 2023-12-28 08:47, pirms 2 gadiem
Te jau neviens negaidīja, ka sitīsim zviedrus un kļaviniekus, bet cemme ir par veidu, kā mūs iznesa. Pilnīgi bez pretestības. Visu laiku tāda muļļāšanās un nenospēlēšana līdz galam. Ja rezultāts ir 6:0, un mērķis ir iemest vārtus, tad pajāt to aizsardzību, kurā tāpat nespēlējam. Ejam un iemetam tos vārtus. Šīs spēles vidū, jau bija skaidrs, ka nevajadzēs iespringt uz vārtu starpību, jo šādus grautiņus nepiedzīvos ne somi, ne vācieši. Atkārtošos - škrobe ir par negūtajiem vārtiem.
, 2023-12-28 09:11, pirms 2 gadiem
Jāsāk laikam spēlēt toto.Prognozēju 0:10 .
, 2023-12-28 09:43, pirms 2 gadiem
kristaps30 rakstīja: Kāda tev bronza nebūs komanda dzirksteles acīs neticu labākā gadījumā paliks augstāka divīzija sliktāka kritīs ārā
apžēlot nedrīkst nošaut
, 2023-12-28 10:12, pirms 2 gadiem
Nezinu kāpēc prātā nāk savulaik 2014.g futbola spēle Brazīlija- Vācija. Tur jau arī rezultāts 1:7 un neobjektīvs, komanda salūst, ja daudz ielaiž, ja tā skatās. No otras puses, šeit cita problēma, pārāk pārliecināti mūsējie bija pirms spēlēm un vienpatņi. Jā, labi spēlētāji mums ir uzbrukumā, bet ne komandas spēlētāji, vienpatņi, ar to grūti ko sasniegt. Nākamajām spēlēm, treneriem čaļiem jāiemāca, tam pašam Vilmanim (ka piespēļu obcijas ari pastāv), jā var pavilkt uz sevi aizsargu, bet smuka arī jāatdot, kādam brīvajam spēlētājam, lai met. It kā jau lieli čomi, nav U-18 pat, U-20, daudzām no šīm niansēm bija jābūt zināmām.
, 2023-12-28 10:16, pirms 2 gadiem
Nezinu kāpēc prātā nāk savulaik 2014.g futbola spēle Brazīlija- Vācija. Tur jau arī rezultāts 1:7 un neobjektīvs, komanda salūst, ja daudz ielaiž, ja tā skatās. No otras puses, šeit cita problēma, pārāk pārliecināti mūsējie bija pirms spēlēm un vienpatņi. Jā, labi spēlētāji mums ir uzbrukumā, bet ne komandas spēlētāji, vienpatņi, ar to grūti ko sasniegt. Nākamajām spēlēm, treneriem čaļiem jāiemāca, tam pašam Vilmanim (ka piespēļu obcijas ari pastāv), jā var pavilkt uz sevi aizsargu, bet smuki arī jāatdot, kādam brīvajam spēlētājam, lai met. It kā jau lieli čomi, nav U-18 pat, U-20, daudzām no šīm niansēm bija jābūt zināmām.
, 2023-12-28 10:19, pirms 2 gadiem
Atvainojiet, bet Somu lauvas mūs arī rītdien apēdīs. Bet, rītdien lielākā škrobe būtu nejau par zaudējumu, bet par 0 iemestajiem, jo Vācieši ir pat stiprāki par Somiem, līdz ar to varam pat 4 spēles uz 0 palikt. Domāju treneriem jāsatraucas, nejau par uzvaru, jo ir pārākas komandas, bet par momentu realizāciju, tā nevar neko neiemest čempī, saprotu spēli zaudē, bet 1-2 momentus spēlētāji nevar pabeigt ar golu nju cmon.
, 2023-12-28 10:28, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Pajokojos,bet tagad par nopietno.Gandrīz divdesmit gadu laikā,Latvijas U-20 izlase spēlē augstākajā divīzijā tikai devīto reizi.Tā nu sagadījies,ka arī SC nākās lasīt un arī rakstīt komentus tieši no 2005.gada.Tad lūk!Mainās paaudzes,mainās rakstītāji,bet nemainās rakstīšanas stils un hokejistu sniegums.Ir jāsaprot,ka U-20 vecumā hokeja lielvalstis uz šo pasākumu parasti sūta savus labākos spēlētājus ar retiem izņēmumiem,kuri aizņemti NHL,un tāpēc konkurēt mums turnīrā,kurā spēlē pasaules 10 spēcīgakās izlases,ir ļoti grūti.Tas nav pieaugušo pasaules čempionāts,kur piedalās 16 izlases un pie tam vēl ne savos labākajos sastāvos.Tāpēc uz šo turnīru ir jāskatās ar reāli saprotošām acīm,nevis caur rozā brillēm un fantāziju mākoņiem.Lai viss būtu skaidrs,tad nedaudz statistikas.Pret Kanādu četri zaudējumi ar kopējo vārtu starpību 4:41,pret ASV četri zaudējumi 6:35,pret Zviedriju seši zaudējumi 9:42 ,pret Somiju 6 zaudējumi 5:26,pret Slovākiju astoņi zaudējumi 17:40,pret Šveici pieci zaudējumi 14:27,pret krieviju četri zaudējumi 3:30 un tikai pret Čehiju viena uzvara un trīs zaudējumi 10:21 un tās pārējās retās uzvaras pret mums līdzīgiem liftiniekiem U-20 vecuma grupā Norvēģija 4:0;Kazahstāna 7:1 Dānija 2:1 Austrija 6:4 5:2 4:2 un vēl Vācija 7:1 un 2:5 Tiesa,fričus jau var sākt neskaitīt par liftiniekiem.Tad jautājums jums visiem.Kādus Ziemsvētku brīnumus jūs cerat sagaidīt?
Tu visu pareizi saki, bet ir viena lieta, ko var ļoti labi izpīpēt no tevis apkopotās statistikas un tie ir vidēji iemestie vārti, ja neskaita pēdējās spēles, kas bija šogad - 6:29 Zviedri 5 spēlē, vidēji gūti 1.2 vārti, Kanāda 4:31 , 3 spēles, vidēji 1.3 vārti spēlē. Ko vēlos uzsvērt, jā iepriekšējās izlases arī tika grautas, bet vienmēr atradās tādi džeki kā Girgijs un Tedis, kas pie 0:10 nepadevās un tāpat, veica spēka paņēmienus, gāja uz priekšu un gāja uz vārtiem, kurus guva un cīnījās visas 60 minūtes neatkarīgi no rezultāta. Un skauti pat pie tādām spēlēm atrada gan Pelšu, gan Girgiju, gan Tediju. Un kas ir tagad? Bronzas medaļnieks un Panthers prospekts jau pēc 40 minūtēm sēž nokārtām galvām ar visu komandu uz soliņa pilnīgā klusumā.
, 2023-12-28 10:30, pirms 2 gadiem
(O_O) rakstīja: Nav ko pārmest. Apskatieties sastāvu. 2004. mums ir tukšais gads. Tiek iespēlēts sastāvs nākamajam čempim.
1.divīzijas čempionātam?
, 2023-12-28 10:32, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Atvainojiet, bet Somu lauvas mūs arī rītdien apēdīs. Bet, rītdien lielākā škrobe būtu nejau par zaudējumu, bet par 0 iemestajiem, jo Vācieši ir pat stiprāki par Somiem, līdz ar to varam pat 4 spēles uz 0 palikt. Domāju treneriem jāsatraucas, nejau par uzvaru, jo ir pārākas komandas, bet par momentu realizāciju, tā nevar neko neiemest čempī, saprotu spēli zaudē, bet 1-2 momentus spēlētāji nevar pabeigt ar golu nju cmon.
Tagad ir pienācis brīdis, kad jādomā par punktiem un par vietu turnīra tabulā, ne tikai par vārtiem Pret Somiem labāk ir neskriet pa galvu, pa kaklu, ar mērķi gūt vārtus par katru cenu, jo šajā mačā, izņemot punktus, mums būs vitāli svarīga vārtu šķirba! Ja turamiems līdz trešā perioda beigām, piemēram, 0:0 vai 0:1, tas mums der, lai pret Fričiem pietiktu ar jebkuru uzvaru pamatlaikā
Ja būs kādi 1:4 vai 2:5, tas mums galīgi neder, jo tad Fričus vajadzēs ne tikai vienkārši uzvarēt, bet gan graut, kas ir nereāli!
Tak čto, pret Somiem būs jāspēlē prātīgi, ar mērķi mazāk ielaist un pēc iespējas atbildēt ar pretuzbrukimiem
, 2023-12-28 10:43, pirms 2 gadiem
Ja kas es vakar aizgāju gulēt 20:00
, 2023-12-28 10:48, pirms 2 gadiem
Cerams sapņotāji nolaidīsies uz zemes arī pērn grupas turnīrā guvām tikai četrus vārtus un to var atkārtot arī šogad galvenais samizot norvēģus un čempionāts būs izdevies kā pērn sasitot austriešus.Vairāk uztrauc ,ka iepriekšējo divu gadu juniori šajā sezonā aizvada bālas sezonas ,bet daži vispār vairs nespēlē.Salīdzinoši šajā izlasē ir čaļi,kuri spēlē jau trešo reizi izlasē un cerams pārejot pieaugušo hokejā nepazudīs.
, 2023-12-28 11:00, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Cerams sapņotāji nolaidīsies uz zemes arī pērn grupas turnīrā guvām tikai četrus vārtus un to var atkārtot arī šogad galvenais samizot norvēģus un čempionāts būs izdevies kā pērn sasitot austriešus.Vairāk uztrauc ,ka iepriekšējo divu gadu juniori šajā sezonā aizvada bālas sezonas ,bet daži vispār vairs nespēlē.Salīdzinoši šajā izlasē ir čaļi,kuri spēlē jau trešo reizi izlasē un cerams pārejot pieaugušo hokejā nepazudīs.
Uzvarot Somiju un Vāciju, mēs izvairīsimis no ciņas pret ASV
un ar iespēju uzvarēt Slovākus, kas visticamāk būs 2. vieta grupā!

Tādejādi, pusfināls vairs nav nereāls un pie veiksmes apstākļu sakritības.
Sudrabs/Bronza ir reāla!
, 2023-12-28 11:29, pirms 2 gadiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Tagad ir pienācis brīdis, kad jādomā par punktiem un par vietu turnīra tabulā, ne tikai par vārtiem Pret Somiem labāk ir neskriet pa galvu, pa kaklu, ar mērķi gūt vārtus par katru cenu, jo šajā mačā, izņemot punktus, mums būs vitāli svarīga vārtu šķirba! Ja turamiems līdz trešā perioda beigām, piemēram, 0:0 vai 0:1, tas mums der, lai pret Fričiem pietiktu ar jebkuru uzvaru pamatlaikā
Ja būs kādi 1:4 vai 2:5, tas mums galīgi neder, jo tad Fričus vajadzēs ne tikai vienkārši uzvarēt, bet gan graut, kas ir nereāli!
Tak čto, pret Somiem būs jāspēlē prātīgi, ar mērķi mazāk ielaist un pēc iespējas atbildēt ar pretuzbrukimiem
Tupais čurbāns! Somus jāņem un jāsūta uz pārspēlēm! Kur var būt tāda zaudētāja psiholoģija. Nav brīnums, ka krustojums ir tavas mājas
, 2023-12-28 11:43, pirms 2 gadiem
Spēle bija pilnīgi pretīga un translācija tika izslēgta. Ja negrib spēlēt, tad nevajag braukt un stāstīt cik ļoti mēs cīnīsimies, tā nebija cīnīšanās.
Slēpts komentārs: Davz
, 2023-12-28 13:31, pirms 2 gadiem
Davz rakstīja: Nav Vītoliņa, nav rezultātu.
Vēl viens pudeļu lasītājs ierējās. Pasaki vēlreiz, ka sankcijas pret krieviju ir ksenofobija - gan jau tas ir iemesls kāpēc Latvija zaudēja
, 2023-12-28 13:40, pirms 2 gadiem
Čurbāna depozītprogramma rakstīja: Tupais čurbāns! Somus jāņem un jāsūta uz pārspēlēm! Kur var būt tāda zaudētāja psiholoģija. Nav brīnums, ka krustojums ir tavas mājas
Pret Somiem arī zāģis ar -1 būs panākums Par visu pārējo nav ko pārlieki cerēt, jebkurš punkts turnīra tabulā, protams, būs papildus bonuss, bet galvenais ir nepakāst ar lielu vārtu šķirbu Friči gan ir jāņem, tas ir daudz, daudz reālāk
, 2023-12-28 13:53, pirms 2 gadiem
Čurbāna depozītprogramma rakstīja: Vēl viens pudeļu lasītājs ierējās. Pasaki vēlreiz, ka sankcijas pret krieviju ir ksenofobija - gan jau tas ir iemesls kāpēc Latvija zaudēja
Sīkais dzērājs joprojām to pašu plati griež.
Pasaki vēl, ka Vītoliņs neko neizdarīs un izkritīs no elites.. Stulbākais čurbāns Latvijā.
, 2023-12-28 13:55, pirms 2 gadiem
Davz rakstīja: Sīkais dzērājs joprojām to pašu plati griež.
Pasaki vēl, ka Vītoliņs neko neizdarīs un izkritīs no elites.. Stulbākais čurbāns Latvijā.
Ha ha, tupais krievelis - kur tad tavs solījums mani ignorēt?
Esi tik pat nožēlojams tirsējs kā tavs elks - franku krustojuma čurbāns
, 2023-12-28 13:57, pirms 2 gadiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Pret Somiem arī zāģis ar -1 būs panākums Par visu pārējo nav ko pārlieki cerēt, jebkurš punkts turnīra tabulā, protams, būs papildus bonuss, bet galvenais ir nepakāst ar lielu vārtu šķirbu Friči gan ir jāņem, tas ir daudz, daudz reālāk
Ar tādu attieksmi nav jēga pat laukumā iet, franku pļēgur
Labāk neraksti par lietām, no kurām tev sajēga kā cūkai par aviāciju. Lasi pudeles, nodod, turpini nodzerties - tas tev sanāk labāk
, 2023-12-28 14:06, pirms 2 gadiem
Čurbāna depozītprogramma rakstīja: Ar tādu attieksmi nav jēga pat laukumā iet, franku pļēgur
Labāk neraksti par lietām, no kurām tev sajēga kā cūkai par aviāciju. Lasi pudeles, nodod, turpini nodzerties - tas tev sanāk labāk
Tā solītā eseja toreiz tika uzrakstīta?
, 2023-12-28 14:09, pirms 2 gadiem
Nu nez ko te cilvēki gaidīja, mūšu u20 hokejā reāli ir nekādi, ja būtu super vārtsargs tad vēl varētu sevi mierināt ar 0-2 rezultātiem bet ja mazākumā laiž iekšā gandrīz visu un vairākumā nevar pat sakarīgu momentu pa 2ām spēlēm izveidot tad vienīgais labākais rezultāts kas vispār ir iespējams ir 0-1.
Domāju ka mūsu izlase lidos lejā, nav tur ne hokeja ne rakstura.
, 2023-12-28 14:12, pirms 2 gadiem
TinderDtae rakstīja: Tā solītā eseja toreiz tika uzrakstīta?
Protams, ka nē - sāka mainīt visādus noteikumus, lai tikai izvairītos no solījuma. Vai tad tas franku pļēgurs kaut reizi ir turējis doto vārdu - cik jau nav solījis, bet ne sūda nav izdarījis! Kārtējais pierādījums, ka alkoholiķiem nevar uzticēties.
, 2023-12-28 14:51, pirms 2 gadiem
Ja būtu Dinamo juniori tad visticamāk 10 - 0 nebūtu. Šeit nav nekādas saspeletibas. Šajā izlasē ir tikai daži individuālisti karjeristi un pārējie ir pilnīgākie nemakuli. Jā nav Dinamo un Dinamo junioru tad gaidiet ka 10 - 0 būs diezgan regulārs rezultāts nākotnē.
, 2023-12-28 15:17, pirms 2 gadiem
Čurbāna depozītprogramma rakstīja: Ha ha, tupais krievelis - kur tad tavs solījums mani ignorēt?
Esi tik pat nožēlojams tirsējs kā tavs elks - franku krustojuma čurbāns
Nomīzi no manis un no visiem citiem. Alkoholiķis tik runā to pašu plati un neko neatcerās, bet nu visi vainīgi. Tāpēc esi Čurbāns - runā huiņu un mīz biksēs.
, 2023-12-28 15:18, pirms 2 gadiem
LUKA GOAT MVP rakstīja: Ja būtu Dinamo juniori tad visticamāk 10 - 0 nebūtu. Šeit nav nekādas saspeletibas. Šajā izlasē ir tikai daži individuālisti karjeristi un pārējie ir pilnīgākie nemakuli. Jā nav Dinamo un Dinamo junioru tad gaidiet ka 10 - 0 būs diezgan regulārs rezultāts nākotnē.
Tu kļūdies, ar visiem taviem mīļajiem dinamo junioriem mūsu U-20 izlase ir zaudējusi 0:14, bet par to jau nerunāsim, vai ne? Par 12:2 zaudējumu nerunāsim? Par 1:9 un 2:10 arī nē? Pēdējais ir 2017. gads, vistiešākie tava dinamo junioru augļi, bet tas, protams, neiet kopā ar tavu naratīvu, ka dinamo un hk rīga spēlēšanu KHL/MHL ir nākusi tikai par labu mūsu hokejam.
, 2023-12-28 15:37, pirms 2 gadiem
TinderDtae rakstīja: Tu kļūdies, ar visiem taviem mīļajiem dinamo junioriem mūsu U-20 izlase ir zaudējusi 0:14, bet par to jau nerunāsim, vai ne? Par 12:2 zaudējumu nerunāsim? Par 1:9 un 2:10 arī nē? Pēdējais ir 2017. gads, vistiešākie tava dinamo junioru augļi, bet tas, protams, neiet kopā ar tavu naratīvu, ka dinamo un hk rīga spēlēšanu KHL/MHL ir nākusi tikai par labu mūsu hokejam.
Runa ir par to ka bardaks uz laukuma tagad būs regulāri, un 10-0 arī tagad būs regulāri, katru gadu. Un nākotnē tas aizies arī uz lielo izlasi.
, 2023-12-28 15:50, pirms 2 gadiem
LUKA GOAT MVP rakstīja: Runa ir par to ka bardaks uz laukuma tagad būs regulāri, un 10-0 arī tagad būs regulāri, katru gadu. Un nākotnē tas aizies arī uz lielo izlasi.
Cik izlasēm ir šie bāzes klubi, lai to spēli sakārtotu un kādi ir viņu panākumi? Vienīgie, kas man nāk galvā ir Kazahstāna un Baltkrievija zināmā līmenī. Nu nedod tie bāzes klubi nekādas priekšrocības.
, 2023-12-28 16:04, pirms 2 gadiem
TinderDtae rakstīja: Cik izlasēm ir šie bāzes klubi, lai to spēli sakārtotu un kādi ir viņu panākumi? Vienīgie, kas man nāk galvā ir Kazahstāna un Baltkrievija zināmā līmenī. Nu nedod tie bāzes klubi nekādas priekšrocības.
Tad kad katrs gadu tu redzēsi 10 - 0 un pēc 6 gadi u 20 nokritis uz Ž grupu tur kur reiz nokrita Kazakstana, tad tu atcerēsies bāzes klubus un sāksi t.rst par šo temu. Ne par velti pēc Dinamo tika meklēta iespēja veidot klubu Somijā.
, 2023-12-28 16:29, pirms 2 gadiem
LUKA GOAT MVP rakstīja: Tad kad katrs gadu tu redzēsi 10 - 0 un pēc 6 gadi u 20 nokritis uz Ž grupu tur kur reiz nokrita Kazakstana, tad tu atcerēsies bāzes klubus un sāksi t.rst par šo temu. Ne par velti pēc Dinamo tika meklēta iespēja veidot klubu Somijā.
Tad atbildi, lūdzu, uz manu jautājumu, kura izlase ir kaut ko sasniegusi ar bāzes klubu?

Tas tavs Kazahstās piemērs, viņi ir tādi paši ceļotāji ar visu bāzes klubu. Arī dažreiz nospēlē labāk, bet arī mēdz zaudēt ar 2:8, 2:11 un 0:6 vai 1:7. Ja tas bāzes klubs nozīmē, ka spēlē tiktu iebakstīti 1 vārti, tad es tam nekādu jēgu neredzu.
, 2023-12-28 16:29, pirms 2 gadiem
TinderDtae rakstīja: Cik izlasēm ir šie bāzes klubi, lai to spēli sakārtotu un kādi ir viņu panākumi? Vienīgie, kas man nāk galvā ir Kazahstāna un Baltkrievija zināmā līmenī. Nu nedod tie bāzes klubi nekādas priekšrocības.
Šobrīd Latvijas juniori u18 un u 20 ieņēmusi diezgan stabilu vietu elite, un katru gadu spēle pret zviedriem un Kanādu. Tagad visi to uztver kā normālu parādību , bet es prognozēja ka pēc 10 gadiem Lv juniori ieņems stabilas vietas otrajās vai trešajās divīzijas un tad visi atcerēsies tieši so laiku kā Latvijas zelta laiku hokeja kad Lv izcīnīja bronzu un juniori stabili spēlēja elite. Atceries to.
, 2023-12-28 16:35, pirms 2 gadiem
LUKA GOAT MVP rakstīja: Ja būtu Dinamo juniori tad visticamāk 10 - 0 nebūtu. Šeit nav nekādas saspeletibas. Šajā izlasē ir tikai daži individuālisti karjeristi un pārējie ir pilnīgākie nemakuli. Jā nav Dinamo un Dinamo junioru tad gaidiet ka 10 - 0 būs diezgan regulārs rezultāts nākotnē.
Lai te nemuldētu tukšu bija arī 0:16 Komandas sastāvs-vārtsargi J.Kalniņš un R Ermics A Iliško G Kauss E Savčenko J Smits R Gritāns M Jakovļevs K Kalvītis R Freibergs R Vilkoits J Upītis M Indrašis R Bukarts G Skvorcovs R Ķēniņš A Mickevičs R Maziņš M Lipsbergs R Cinks R Vīgners E Uleščenko Kā redzams,daži pat ļoti pazīstami uzvārdi.Palikām devītie un kopā ar Austriju pa liftu uz pirmo divīziju.Tagad par laimi ,tikai viena komanda brauc lejup.
, 2023-12-28 17:06, pirms 2 gadiem
Starp citu, lai zinātāji mani labo, bet tā pat liekas, ka lielākā daļa jauniešu izlases iziet caur HS Rīgu?
, 2023-12-28 17:07, pirms 2 gadiem
Vārtsargam Ozolam ļoti vāja spēle. Faktiski neko neglāba, likās ka čalis vispār spēlēja pusaizmidzis
, 2023-12-28 17:10, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Lai te nemuldētu tukšu bija arī 0:16 Komandas sastāvs-vārtsargi J.Kalniņš un R Ermics A Iliško G Kauss E Savčenko J Smits R Gritāns M Jakovļevs K Kalvītis R Freibergs R Vilkoits J Upītis M Indrašis R Bukarts G Skvorcovs R Ķēniņš A Mickevičs R Maziņš M Lipsbergs R Cinks R Vīgners E Uleščenko Kā redzams,daži pat ļoti pazīstami uzvārdi.Palikām devītie un kopā ar Austriju pa liftu uz pirmo divīziju.Tagad par laimi ,tikai viena komanda brauc lejup.
Kas bija 10 gadus atpakaļ 16 - 0 tas nevienam vairāk neinteresē, es runāju par Latvijas hokeja nākotni. Šobrīd ir tāda sajūta ka junioru izlases beidzot ir sakārtotas, katru gadu spēle elite un pamazām sāk parādīties pirmās zvaigznītes. Un visiem tagad ir droša sajūta par nakotni- šķiet ka tā būs vienmēr. Daudziem tagad ir arī sajūta ka izlase izcīnīs vēl kādu bronzu un par nākotni nav jāuztraucas. Taču ja to visu neuzturēs kārtībā tad tas viss var pazust. Tagad kad Latvijas juniori katru gadu sāks spēlēt pret Ungāriju, tu sāksi redzēt ka nākotnē paliek drūma un medaļas vairāk nespīd nemaz.
, 2023-12-28 17:47, pirms 2 gadiem
Un tie džeki sevi sauc par hokejistiem?
, 2023-12-28 18:48, pirms 2 gadiem
Davz rakstīja: Nomīzi no manis un no visiem citiem. Alkoholiķis tik runā to pašu plati un neko neatcerās, bet nu visi vainīgi. Tāpēc esi Čurbāns - runā huiņu un mīz biksēs.
Pļēgur, es tev jau teicu laiku un vietu! Nebiji - turi muti un turpini atlaizīt savam franku elkam