Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Izlasē iekļauts arī Skvorcovs, minimālais uzdevums - 10. vieta

Izlasē iekļauts arī Skvorcovs, minimālais uzdevums - 10. vieta
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas hokeja izlases vadība šodien preses konferencē nosauca valstsvienības sastāvu dalībai pasaules čempionātā, kas 1. maijā sāksies Čehijas pilsētās Prāgā un Ostravā. Valstsvienībai pasaules čempionātā izvirzīts uzdevums – vismaz desmitā vieta, taču mērķis ir iekļūšana ceturtdaļfinālā.

Par pēdējiem atskaitītajiem kļuva aizsargi Ēriks Ševčenko un Jānis Andersons, kā arī uzbrucēji Roberts Lipsbergs un Roberts Jekimovs. Uz Čehiju varētu doties Miks Indrašis, kurš otrajā pārbaudes spēlē pret Franciju iedzīvojās pleca savainojumā. Sākotnējā informācija liecināja, ka Indrašis nevarēs palīdzēt izlasei, tomēr beigās uzbrucējs atgriezās treniņos uz ledus. Preses konferencē Aleksandrs Beļavskis norādīja, ka izlase cer uz Indraša palīdzību, iespējams, grupu turnīra otrajā pusē.

26 hokejistu plašajā valstsvienības sastāvā negaidīti ir iekļauts Rīgas "Dinamo" uzbrucējs Gunārs Skvorcovs, kurš iepriekš tika atskaitīts no kandidātu saraksta. "Nedaudz pasteidzāmies ar lēmumu viņu atskaitīt," komentēja Beļavskis. Izlases kapteiņa pienākumi tiks uzticēti Kasparam Daugaviņam, viņa asistenti būs Lauris Dārziņš un Jānis Sprukts.

Šajā čempionātā izlasē kopumā būs septiņi debitanti. Pirmo reizi pieaugušo valstsvienības pieteikumā iekļauti vārtsargs Jānis Kalniņš, aizsargi Renārs Demiters un Maksims Širokovs, kā arī uzbrucēji Lauris Bajaruns, Ņikita Jevpalovs, Gunārs Skvorcovs un Rodrigo Ābols.

Izlasei pasaules čempionātā izvirzīts uzdevums finišēt vismaz desmitajā vietā. Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans arī piebilda, ka desmitnieks ir tikai minimāls uzdevums – vēlama būtu iekļūšana ceturtdaļfinālā.

LHF ģenerālsekretārs Māris Baldonieks norādīja, ka izlase dažādos veidos mēģinājusi sazināties ar uzbrucēju Ronaldu Ķēniņu, tomēr atbilde neesot saņemta. Kristers Gudļevskis netika uzrunāts, jo viņam vēl notiek izslēgšanas spēles Amerikas Hokeja līgā.

Latvijas izlasei šajā čempionātā nevarēs palīdzēt vairāki potenciāli valstsvienības pārstāvji. Viņu vidū tādi hokejisti kā Zemgus Girgensons, Mārtiņš Karsums, Georgijs Pujacs, Oskars Bārtulis, Artūrs Kulda, Jēkabs Rēdlihs, Herberts Vasiļjevs, Juris Štāls, Māris Bičevskis, Gints Meija un Edijs Brahmanis.

2015. gada pasaules čempionāts notiks Čehijas pilsētās Prāgā un Ostravā (1.-17. maijs). Prāgas grupā Latvijai pretī stāsies Kanāda, Zviedrija, Čehija, Šveice, Francija, Vācija un Austrija. Pasaules čempionātā pirmā spēle Aleksandra Beļavska trenētajiem hokejistiem būs 1. maijā pret Kanādas valstsvienību.

Latvijas hokeja izlases sastāvs dalībai pasaules čempionātā

Vārtsargi: Jānis Kalniņš (Acélbikák, Ungārija), Ervīns Muštukovs (Aalborg, Dānija), Edgars Masaļskis (Ambri-Piotta, Šveice);

Aizsargi: Oskars Cibuļskis, Kristaps Sotnieks, Aleksandrs Jerofejevs, Krišjānis Rēdlihs (visi Rīgas Dinamo), Renārs Demiters (HK Astana, Kazahstāna), Māris Jass (Orli Znojmo), Maksims Širokovs (Red Ice, Šveice), Guntis Galviņš (Bolzano, Austrija);

Uzbrucēji: Mārtiņš Cipulis, Miks Indrašis, Andris Džeriņš, Kaspars Saulietis, Lauris Dārziņš, Miķelis Rēdlihs, Roberts Bukarts, Gunārs Skvorcovs (visi Rīgas Dinamo), Rodrigo Ābols (HK Rīga), Koba Jass (Bili Tygri Liberec, Čehija), Lauris Bajaruns (Rungsted, Dānija), Jānis Sprukts (Fribourg, Šveice), Armands Bērziņš (Val Pusteria, Itālija), Kaspars Daugaviņš (Dynamo, KHL), Ņikita Jevpalovs (Armada, QMJHL).

Latvijas izlases spēļu kalendārs pasaules čempionātā

DatumsLaiksSpēle
1.5.2015.17:15Kanāda - Latvija
2.5.2015.21:15Latvija - Čehija
4.5.2015.17:15Latvija - Zviedrija
6.5.2015.17:15Šveice – Latvija
8.5.2015.21:15Vācija - Latvija
9.5.2015.17:15Austrija - Latvija
12.5.2015.17:15Latvija – Francija

Latvijas izlases pārbaudes spēles "Euro Hockey Challenge" ietvaros

DatumsLaiksSpēleVietaRezultāts
02.04.2015.19:00Baltkrievija – LatvijaMolodečno (Baltkrievija)2:1
04.04.2015.17:00Baltkrievija – LatvijaĻida (Baltkrievija)0:1
09.04.2015.19:30Latvija – FrancijaArēnā Rīga1:2
10.04.2015.19:30Latvija – FrancijaArēnā Rīga0:1
17.04.201520:00Norvēģija – LatvijaBergena (Norvēģija)2:1
18.04.201517:00Norvēģija – LatvijaBergena (Norvēģija)7:3
24.04.2015.19:30Latvija – SlovākijaArēnā Rīga5:1
25.04.2015.17:00Latvija – SlovākijaArēnā Rīga3:2 PM

Izmantotie resursi:
Latvijas Hokeja federācija

Slēpts komentārs: RahX

 +18 [+] [-]

, 2015-04-27 15:21, pirms 10 gadiem
Forši, Jevpalovs! Cerams,ka apliecinās sevi izlases formā.

  +8 [+] [-]

, 2015-04-27 15:22, pirms 10 gadiem
džeki ar Skvorcovu diezgan ātri pasteidzās ar atskaitīšanu!
Slēpts komentārs: huy

 +26 [+] [-]

, 2015-04-27 15:23, pirms 10 gadiem
Attapās, ka Skvorcovs nav nemaz tik slikts

Es tik gribētu izprast kā izštukoja, ka Skvorcovs jāņem.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-27 15:24, pirms 10 gadiem
Mjā, desmitnieks vēl būtu panākums.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-27 15:24, pirms 10 gadiem
Kas ar Kēniņu? Nekādas info...

  +3 [+] [-]

, 2015-04-27 15:25, pirms 10 gadiem
Bez pārsteigumiem atskaitot Skvorcovs. Sakarā ar Kēniņu, nu atkal tā epopeja ar telefona necelšanu.....dzirdēts stāsts...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-04-27 15:26, pirms 10 gadiem
Nesaprotu ko Bērziņš vēl izlasē dara?

  -3 [+] [-]

, 2015-04-27 15:26, pirms 10 gadiem
Krizhanek rakstīja: Forši, Jevpalovs! Cerams,ka apliecinās sevi izlases formā.
Tik nez kāpēc tie, kas viņu pirms mačiem ar Norvēģiju un Slovākiju jau redzēja pirmajās divās maiņās nez kāpēc ir pieklusuši.

 +20 [+] [-]

, 2015-04-27 15:26, pirms 10 gadiem
ZHORIKS rakstīja: Nesaprotu ko Bērziņš vēl izlasē dara?
Spēlē centra uzbrucēja pozīcijā.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 15:26, pirms 10 gadiem
Artis#5 rakstīja: Kas ar Kēniņu? Nekādas info...
Tak fārmam palīdzēs po!

 +20 [+] [-]

, 2015-04-27 15:26, pirms 10 gadiem
Baldonieka izteikumi par Ķēniņu - valstvienības GM līmenis zem katras kritikas. Nabagmāja!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 15:26, pirms 10 gadiem
Būs ļoti smagi, bet mani priecē, ka visas pirmās 3 spēles būs pret grandiem. Domāju, ka ceturtdaļfināls nemaz nav tik nereāls.

  +9 [+] [-]

, 2015-04-27 15:27, pirms 10 gadiem
Artis#5 rakstīja: Kas ar Kēniņu? Nekādas info...
Neatbild ne uz zvaniem ne skaipā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2015-04-27 15:28, pirms 10 gadiem
Artis#5 rakstīja: Kas ar Kēniņu? Nekādas info...
Tu sporta ziņām seko līdz ? Brauks uz Ahl

     [+] [-]

, 2015-04-27 15:28, pirms 10 gadiem
pieteikti ir 26...cik ir max atļautais?

     [+] [-]

, 2015-04-27 15:28, pirms 10 gadiem
Kenins tad ir Ahl tagad vai ne?

  +8 [+] [-]

, 2015-04-27 15:30, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Attapās, ka Skvorcovs nav nemaz tik slikts

Es tik gribētu izprast kā izštukoja, ka Skvorcovs jāņem.
rūpīgi analizēja sc komentārus
Gunārs ir ļoti labs 3-4 maiņas spēlētājs

  +5 [+] [-]

, 2015-04-27 15:31, pirms 10 gadiem
Ķēniņ pacel taks trubu

 +16 [+] [-]

, 2015-04-27 15:31, pirms 10 gadiem
Fluks rakstīja: Kenins tad ir Ahl tagad vai ne?
nekur nav bijusi info, ka nosūtīts uz AHL

  -1 [+] [-]

, 2015-04-27 15:32, pirms 10 gadiem
Būs jau kaut kādi zili brīnumi šajā PČ, tikai kādā ziņā, pozitīvā vai negatīvā...

  +2 [+] [-]

, 2015-04-27 15:32, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Attapās, ka Skvorcovs nav nemaz tik slikts

Es tik gribētu izprast kā izštukoja, ka Skvorcovs jāņem.
Beļavskim Sportacentra komentārus iztulkoja

  +2 [+] [-]

, 2015-04-27 15:33, pirms 10 gadiem
eziitis rakstīja: Neatbild ne uz zvaniem ne skaipā.
domaju ka Ronalds pats zin, ka tika gaidits uz chempi... gan jau ka pasam nav skaidriba, ko klubs ir izdomajis vai ari klubs teicis, lai ar izlases GM neruna kamer klubs nav atlavis

Ronaldam gan jau ka sezona kluba vel nav beigusies

     [+] [-]

, 2015-04-27 15:33, pirms 10 gadiem
Uzdevums gan tāds interesants. Manuprāt, vieta desmitniekā ar šo sastāvu būs pielīdzināms sasniegumam. Galvenais saglabāt vietu elitē, tas ir primārais, pēc tam atļausimies rēķināt ozīcijas, kurās būsim. Taču man jāsaka, ka vieta elitē būtu labs sasniegums, vieta desmitniekā - izcili.

  +4 [+] [-]

, 2015-04-27 15:33, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: pieteikti ir 26...cik ir max atļautais?
nav nekas pieteikts, Prāgā pieteiks...pie tam tik 25 var pieteikt no kuriem 3 vārtsargi...jebkurā gadījumā vēl viens uzbrucējs lieks...

  +3 [+] [-]

, 2015-04-27 15:33, pirms 10 gadiem
ņemot vērā, ka Indrašis ir iekļauts, sarakstā ir 15 uzbrucēji - tātad 1 lieks. Ja vēl Ķēniņš atbrauks - 2 lieki. Ja arī Gudļevskis - tad 1 vārtsargs arī lieks...

  -2 [+] [-]

, 2015-04-27 15:34, pirms 10 gadiem
Teicama izlase! Jācer, ka panākumi neizpaliks!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 15:36, pirms 10 gadiem
RahX rakstīja: Tad es nesaprotu. 10.vieta vai ceturtdaļfināls ?
ja vismaz 10. - nesitīs
ja 1/4 - no Kirova labas prēmijas

  +5 [+] [-]

, 2015-04-27 15:36, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: pieteikti ir 26...cik ir max atļautais?
25 spēlētāji, no tiem 22 laukuma spēl+ 3 kīperi.
Beļa teica, ka pieteiks 14 uzbrucējus, 8 aizsargus.

Pirms PČ sākuma gan pieteiks tikai 2 vārtsargus un 12 uzbrucējus- ja nu varēs tikt Gudļevskis un Ķēniņš, vai varēs spēlēt Indrašis.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-27 15:36, pirms 10 gadiem
Skvorcovs
Bieži nav tā, ka paņem atskaitītu spēlētāju līdzi kā turistu

  -1 [+] [-]

, 2015-04-27 15:36, pirms 10 gadiem
Smieklīgi. Uzdevumam jābūt palikt elitē. Visas cerības uz Beļavski ka zviedru hokeja guru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 15:38, pirms 10 gadiem
smart88 rakstīja: nu atkal tā epopeja ar telefona necelšanu.....dzirdēts stāsts...
jau kuro reizi Lipmana un Baldonieka laikā
var jau būt Ronaldam noskaņojums ar pret visiem, kad netika uz laukuma sestajā Vankuveras spēlē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-27 15:41, pirms 10 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: jau kuro reizi Lipmana un Baldonieka laikā
var jau būt Ronaldam noskaņojums ar pret visiem, kad netika uz laukuma sestajā Vankuveras spēlē
nē, tak vankūvers GM esot dusmīgs bijis, ka šķiet pirms PO viņam esot prasīts vai laidīs Ķēniņu, tā vismaz twitter vēstīja + tak zināms bija, ka ja izkrīt, tad uz AHL dodas....Šķiet, ka pirms pēdējās spēles viņam bija mikrotrauma

  +7 [+] [-]

, 2015-04-27 15:42, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: 12 kadri no Dinamo + 13. Abols, kurš nezin kāpēc ir pierakstīts kā HK Rīga pārstāvis,WTF?
Tāpēc, ka HK Rīga ir pēdējā komanda, kuru Ābols pārstāvēja, viss ir loģiski.
Principā arī Bukartam un Skvorcovam būtu jābūt no HK Liepāja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-27 15:44, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Tas ir tikai pieņēmums par viņu atbraukšanu. Indrašis izskatās realākais kandidāts spēlēšanai Pasaules čempionātā no visiem trim minētajiem. Tostarp diezvai Beļavskis izsauks uz izlasi Gudļevskis, ņemot vērā vārtsargu līnijā mums nav iesētas pamatīgas bažas. Ķēniņa atbraukšana ir 50/50 variants. Viss atkarīgs, cik ātri beigs Kaldera kausu. Pēc manām domām, ļoti paļauties uz šiem spēlētājiem nevajadzētu, vairāk jābalstās uz tādiem resursiem, kādi mums viņi ir.
Ja Indrašis spēlēs ar traumu, tad arī dižs palīgs nebūs, galvenais, lai vairāk veselību nesabojā....

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 15:45, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: ņemot vērā, ka Indrašis ir iekļauts, sarakstā ir 15 uzbrucēji - tātad 1 lieks. Ja vēl Ķēniņš atbrauks - 2 lieki. Ja arī Gudļevskis - tad 1 vārtsargs arī lieks...
Tas ir tikai pieņēmums par viņu atbraukšanu. Indrašis izskatās realākais kandidāts spēlēšanai Pasaules čempionātā no visiem trim minētajiem. Tostarp diezvai Beļavskis izsauks uz izlasi Gudļevskis, ņemot vērā vārtsargu līnijā mums nav iesētas pamatīgas bažas. Ķēniņa atbraukšana ir 50/50 variants. Viss atkarīgs, cik ātri beigs Kaldera kausu. Pēc manām domām, ļoti paļauties uz šiem spēlētājiem nevajadzētu, vairāk jābalstās uz tādiem resursiem, kādi mums viņi ir.

  +4 [+] [-]

, 2015-04-27 15:47, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Personīgi domāju, ka šogad 9. vai 10. vieta būs ļoti labs sasniegums, bet primārajam jābūt vietas saglabāšana elitē....Nav jau tāda izteikta vājā pretinieka, kuru LV varētu sasist....
Tur jau tā lieta, ka nav ''vāju'' pretinieku un nebūs. Savā ziņā spēcīga tā grupa mums pagadījusies. Ne Austrija, ne Francija, ne Vācija mums nebūs nekāda medus maize, tādēļ vajadzēs no sirds cīnīties, lai primāri saglabātu vietu elitē.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 15:48, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Tas ir tikai pieņēmums par viņu atbraukšanu. Indrašis izskatās realākais kandidāts spēlēšanai Pasaules čempionātā no visiem trim minētajiem. Tostarp diezvai Beļavskis izsauks uz izlasi Gudļevskis, ņemot vērā vārtsargu līnijā mums nav iesētas pamatīgas bažas. Ķēniņa atbraukšana ir 50/50 variants. Viss atkarīgs, cik ātri beigs Kaldera kausu. Pēc manām domām, ļoti paļauties uz šiem spēlētājiem nevajadzētu, vairāk jābalstās uz tādiem resursiem, kādi mums viņi ir.
Preses konferencē Beļavskis teica, ka skatīsies, kāda ir situācija ar Gudļevski
Par Ķēniņu runājot: pagaidām viņš vēl nav nosūtīts uz AHL...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Fredža

     [+] [-]

, 2015-04-27 15:49, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Tur jau tā lieta, ka nav ''vāju'' pretinieku un nebūs. Savā ziņā spēcīga tā grupa mums pagadījusies. Ne Austrija, ne Francija, ne Vācija mums nebūs nekāda medus maize, tādēļ vajadzēs no sirds cīnīties, lai primāri saglabātu vietu elitē.
Tieši tā!

  +3 [+] [-]

, 2015-04-27 15:49, pirms 10 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: jau kuro reizi Lipmana un Baldonieka laikā
var jau būt Ronaldam noskaņojums ar pret visiem, kad netika uz laukuma sestajā Vankuveras spēlē
baumo jeb neoficāli Ķēniņš guvis savainojumu un tāpēc nepiedalījās ne pirmsspēles treniņā, ne paša sestajā spēlē...Canucks oficāli vel neko nav ziņojuši, ne par traumētajiem, ne par nosūtamajiem uz AHL.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 15:50, pirms 10 gadiem
ANDZA84 rakstīja: 25 UN TAS LIEK IZDARIIT SECINAAJUMUS.
KAADS NO SHIEM BUUS TIKAI SPARINGPARTNERIS JEB SPEELEETAAJS KURSH NETIKS PIETEIKTS.LIELA PAARLIECIIBA KA TAS BUUS VAI NU JEVPALOVS VAI TAS PATS SKVORCOVS, JO PAARSNIEGTAS UZBRUCEEJU KVOTAS.BET JA PIEVIENOSIES KENINSH TAD SHKIET KA ABI NETIKS PIE SPEELEESHANAS.TAA NU IR.
izslēdz caps lock!

     [+] [-]

, 2015-04-27 15:50, pirms 10 gadiem
Fredža rakstīja: Nesaprotu ,kāpēc izlasē ir Bērziņš un nav E.Kuldas..
Kuldu jau atskaitīja labu laiku atpakaļ...

  +8 [+] [-]

, 2015-04-27 15:51, pirms 10 gadiem
Nez ar ko izskaidrojama Skvorcova uzaicināšana - džeki kas nometnē bija līdz galam paliks mājās, bet viens jau labu laiku atskaitīts pēkšņi tiek uz PČ. Nepatīk man tādas lietas, neko labu tas neliecina.

     [+] [-]

, 2015-04-27 15:51, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Ja Indrašis spēlēs ar traumu, tad arī dižs palīgs nebūs, galvenais, lai vairāk veselību nesabojā....
Prognozēs par viņa spēlēšanu konstatēs Pasaules čempionāta laikā, visticamāk, varēs piedalīties turnīra otrajā pusē.
Tev taisnība, galvenais neiedzīvoties lielākā savainojumā, viss ir labi, ka vēlās palīdzēt izlasei, bet jakoncentrējās uz pašsajūtam un japieņem lēmums, vai spēs katru divcīņu strādāt ar 100% atdevi, zinot savainojuma nopietnību?

     [+] [-]

, 2015-04-27 15:51, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: baumo jeb neoficāli Ķēniņš guvis savainojumu un tāpēc nepiedalījās ne pirmsspēles treniņā, ne paša sestajā spēlē...Canucks oficāli vel neko nav ziņojuši, ne par traumētajiem, ne par nosūtamajiem uz AHL.
Drīz vajadzētu ne? Trešā spēle drīz jau būs

  +6 [+] [-]

, 2015-04-27 15:52, pirms 10 gadiem
ANDZA84 rakstīja: VINSH UZ SHPRICEEM AR VISU TRAUMU BUUS LABAAKS PAR DZERINIEM UN BERZINIEM.PATS REDZEESI.
Indrašis nav centrs - atšķirībā no Tevis pieminētajiem...

p.s. izslēdz Caps Lock

     [+] [-]

, 2015-04-27 15:53, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Prognozēs par viņa spēlēšanu konstatēs Pasaules čempionāta laikā, visticamāk, varēs piedalīties turnīra otrajā pusē.
Tev taisnība, galvenais neiedzīvoties lielākā savainojumā, viss ir labi, ka vēlās palīdzēt izlasei, bet jakoncentrējās uz pašsajūtam un japieņem lēmums, vai spēs katru divcīņu strādāt ar 100% atdevi, zinot savainojuma nopietnību?
Palīdzēt ir labi jā, bet nedrīkst būt pārgalvīgs, piemēram, ja spēlēs jau no pirmās spēles, tad kāds var uztaisīt labu spēka paņēmienu un viņam PČ varētu beigties....Tomēr es uzskatu, ja viņš nav gatavs spēlēt, tad arī nevajadzētu

     [+] [-]

, 2015-04-27 15:55, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Drīz vajadzētu ne? Trešā spēle drīz jau būs
gan jau šodien paziņos, vakar viņu tripers klusēja...laikam Canucks ar nevar atiet no tik ātras izstāšanās

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 15:56, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Preses konferencē Beļavskis teica, ka skatīsies, kāda ir situācija ar Gudļevski
Par Ķēniņu runājot: pagaidām viņš vēl nav nosūtīts uz AHL...
Vairāk rada šaubas par Gudļevska gatavību. Lai vai tas izklausās banāli, bet pavērojot kopumā spēles šajā sezonā AHL, ņemot vērā iepriekšējo Pasaules čempionātu, tad viņam nav stabilitātes. Ķēniņš, visticamāk, varētu spēlēt Kaldera kausā, lai gan runāts par sastāva nokomplektēšanu play off, tomēr viņš bija viens no pamanākajām figūrām ''Canucks'' rindās. Tāds spēlētājs arī nepieciešams, lai cīnītos par Kaldera kausu. Protams, filozofiski jautājumi, bet paskatoties reālo situāciju rodās tāds priekštats.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-27 15:56, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Nez ar ko izskaidrojama Skvorcova uzaicināšana - džeki kas nometnē bija līdz galam paliks mājās, bet viens jau labu laiku atskaitīts pēkšņi tiek uz PČ. Nepatīk man tādas lietas, neko labu tas neliecina.
Pret Slovākiju nespēlēja, nedēļu netrenējās. Pret Norvēģiju nespēlēja, trenējās Rīgā. Tātad arī labu laiku ar izlasi reāli kopā neko nav darījis. Skvorcovs var kļūt par Beļavska "ahileja papēdi", ja nedabūs kāroto 10. vietu.
Slēpts komentārs: Sporta novērotājs

  -1 [+] [-]

, 2015-04-27 15:57, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Vairāk rada šaubas par Gudļevska gatavību. Lai vai tas izklausās banāli, bet pavērojot kopumā spēles šajā sezonā AHL, ņemot vērā iepriekšējo Pasaules čempionātu, tad viņam nav stabilitātes. Ķēniņš, visticamāk, varētu spēlēt Kaldera kausā, lai gan runāts par sastāva nokomplektēšanu play off, tomēr viņš bija viens no pamanākajām figūrām ''Canucks'' rindās. Tāds spēlētājs arī nepieciešams, lai cīnītos par Kaldera kausu. Protams, filozofiski jautājumi, bet paskatoties reālo situāciju rodās tāds priekštats.
vai tu domā, ka Muštukovs un Kalniņš būtu PČ labāki (stabilāki) par Gudļevski?

  -1 [+] [-]

, 2015-04-27 15:58, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Vairāk rada šaubas par Gudļevska gatavību. Lai vai tas izklausās banāli, bet pavērojot kopumā spēles šajā sezonā AHL,
...
tiešām pavērojot spēles? jeb tikai sausus statistikas ciparus?

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 15:58, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Palīdzēt ir labi jā, bet nedrīkst būt pārgalvīgs, piemēram, ja spēlēs jau no pirmās spēles, tad kāds var uztaisīt labu spēka paņēmienu un viņam PČ varētu beigties....Tomēr es uzskatu, ja viņš nav gatavs spēlēt, tad arī nevajadzētu
Pirmajā spēlē viņš fiziski nav spējīgs palīdzēt, pagaidām darbojās slidošanas režīmā, roku varētu sākt kustināt čempionāta gaitā.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-27 15:58, pirms 10 gadiem
Kā Skvorcovu atskaitīja un kas lika mainīt lēmumu par viņa atgriešanos, laikam tā līdz galam arī neuzzināsim. Būtu interesanti paklausīties kā tas notika, kurš tomēr ieteica Beļavskim paņemt Skvorcovu. Vai patiešām pats treneris nolēma vispirms nē pēc tam jā.
Daži laikam pārāk daudz gaida no Jevpalova. 100 punkti sezonā ir nopietni, bet tā nopietni tas ir nopietnā līgā. Tomēr jaunība, pieredzes trūkums, vārtu garša viņam ir, meistarība jūtams arī, bet pieaugušo hokejā uzreiz grūti ielēkt. Tomēr ticu ka kādus vārtus gūs, priekšnosacījumi ir pietiekoši labi tam.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-27 15:59, pirms 10 gadiem
ANDZA84 rakstīja: VINSH UZ SHPRICEEM AR VISU TRAUMU BUUS LABAAKS PAR DZERINIEM UN BERZINIEM.PATS REDZEESI.
vai nu tu esi trollis vai arī neadekvāts. Normāli komentētāji neraksta visu tekstu ar lielajiem burtiem.
Ignore!

     [+] [-]

, 2015-04-27 15:59, pirms 10 gadiem
AMATIERISMS
Par Skvorcova, kurš iepriekš tika atskaitīts, paņemšanu uz PČ Beļavskis saka: Ar viņa atskaitīšanu mēs nedaudz pasteidzāmies, viņš ir labs spēlētājs un nedevām viņam pietiekami daudz iespēju sevi pierādīt, tāpēc pasaucām atpakaļ.

     [+] [-]

, 2015-04-27 16:00, pirms 10 gadiem
Un ja pēkšņi Ķēniņš var un grib spēlēt, tad kāds jāatskaita no izlases. Pieteikt var 25, bet sarakstā tagad ir 26.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 16:00, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Pirmajā spēlē viņš fiziski nav spējīgs palīdzēt, pagaidām darbojās slidošanas režīmā, roku varētu sākt kustināt čempionāta gaitā.
Tas tikai pierāda, ka tomēr vajadzētu ņemt tādu, kurš būs spējīgs uz maksimuma spēlēt....Indrašis ir labs, bet vai būs spējīgs uz maksimumu spēlēt?

     [+] [-]

, 2015-04-27 16:00, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: vai tu domā, ka Muštukovs un Kalniņš būtu PČ labāki (stabilāki) par Gudļevski?
To visu redēsim čempionātā, bet pārbaudes spēlēs abi vārtsargi pierādija, ka var iziet uz otriem numuriem noteikti.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-27 16:00, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Nez ar ko izskaidrojama Skvorcova uzaicināšana - džeki kas nometnē bija līdz galam paliks mājās, bet viens jau labu laiku atskaitīts pēkšņi tiek uz PČ. Nepatīk man tādas lietas, neko labu tas neliecina.
jā, tas bija pārsteigums, kad triperī no rīta rakstīja par Skvorcova dalību rīta treniņā...būs nācis uz treniņiem vienalga, kaut vai atskaitīts
p.s. diezgan liela putra tomēr ir pagaidām Beļavskim...nepārliecinošs izskatās ar šādiem gājieniem. nevar jau zināt, kā tur Baldonieks ietekmē sastāvu ar vai kāds valdes loceklis...tiem ar patīk izcelties.

     [+] [-]

, 2015-04-27 16:01, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: To visu redēsim čempionātā, bet pārbaudes spēlēs abi vārtsargi pierādija, ka var iziet uz otriem numuriem noteikti.
Diemžēl tās ir tikai pārbaudes spēles ne PČ....es priekšroku Merzļikinam būtu devis nevis Kalniņam....

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 16:02, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: tiešām pavērojot spēles? jeb tikai sausus statistikas ciparus?

Tur var būt divejādi. Vai nu skaties pats spēles, vai arī statistiku. Jebkurā sportā dominē statistika, no kuras izdari secinājumus. Ja vārtsargs tiek nomainīts vairākās spēlēs, tad liecina, ka viņš nav tik stabils. Vēl vairāk, iepriekšējo sezonu pat debitēja NHL. Šobrīd tikai AHL.

     [+] [-]

, 2015-04-27 16:02, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: To visu redēsim čempionātā, bet pārbaudes spēlēs abi vārtsargi pierādija, ka var iziet uz otriem numuriem noteikti.
pārbaudes spēļu pretinieki ne tuvu nelīdzinās tiem, kuri mūsu izlasei stāsies pretī PČ pirmajās 4 spēlēs. Un Gudijs jau ir parādījis, ko spēj top turnīros, vismaz atšķirībā no Kalniņa.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-27 16:02, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: nē, tak vankūvers GM esot dusmīgs bijis, ka šķiet pirms PO viņam esot prasīts vai laidīs Ķēniņu, tā vismaz twitter vēstīja + tak zināms bija, ka ja izkrīt, tad uz AHL dodas....Šķiet, ka pirms pēdējās spēles viņam bija mikrotrauma
Nekas nav zināms – Utica mājaslapā pagaidām vienīgā irnormācija par Ķēniņu ir: only Sven Baertschi and Ronalds Kenins are eligible to return for the AHL playoffs..
Bet ka viņš tiešānm būs, nav nekas teikts.
Un arī par to Canucks dusmīgo GM ir jautājums, cik tā ir pīle un izdomājums un cik patiesība? No twitera ieraksta te jau uzpūsts zilonis.

     [+] [-]

, 2015-04-27 16:03, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: jā, tas bija pārsteigums, kad triperī no rīta rakstīja par Skvorcova dalību rīta treniņā...būs nācis uz treniņiem vienalga, kaut vai atskaitīts
p.s. diezgan liela putra tomēr ir pagaidām Beļavskim...nepārliecinošs izskatās ar šādiem gājieniem. nevar jau zināt, kā tur Baldonieks ietekmē sastāvu ar vai kāds valdes loceklis...tiem ar patīk izcelties.
Njā, man pēc šī gājiena skaidrs, ka tur tas pats kolhozs, kas parasti

  -1 [+] [-]

, 2015-04-27 16:04, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: pārbaudes spēļu pretinieki ne tuvu nelīdzinās tiem, kuri mūsu izlasei stāsies pretī PČ pirmajās 4 spēlēs. Un Gudijs jau ir parādījis, ko spēj top turnīros, vismaz atšķirībā no Kalniņa.
Pirmās 3 spēles jālej, atlikušajās četrās jācīnās par punktiem – pret Šveici arī vismaz par punktu ir jācīnās.

     [+] [-]

, 2015-04-27 16:04, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Tur var būt divejādi. Vai nu skaties pats spēles, vai arī statistiku. Jebkurā sportā dominē statistika, no kuras idari secinājumus. J
sēdies - divi

Tā statistika, kas ir publiski pieejama neko daudz nepasaka par konkrēta vārtsarga līmeni. Tikai ļoooti aptuveni...

  +2 [+] [-]

, 2015-04-27 16:04, pirms 10 gadiem
Nu Baldonieks sevi male baltu...Bet ka tik nav ta ka uzkrita uz nerviem Vankuverai...un Kenins necel jo dabuja pa mizu no vadibas...

  +2 [+] [-]

, 2015-04-27 16:05, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Tur var būt divejādi. Vai nu skaties pats spēles, vai arī statistiku. Jebkurā sportā dominē statistika, no kuras izdari secinājumus. Ja vārtsargs tiek nomainīts vairākās spēlēs, tad liecina, ka viņš nav tik stabils. Vēl vairāk, iepriekšējo sezonu pat debitēja NHL. Šobrīd tikai AHL.
Statistika neparādu ainu laukumā....Crunch īpaši nav izcēlies ar labu aizsardzību visas sezonas garumā, brīžiem jā, bet cik pēc spēļu apkopojuma var spriest, tad daudz atļauj pielabot metienu, bakstīt vārtsargam utt. Lai gan kauties šiem patīk gan

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 16:05, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: pārbaudes spēļu pretinieki ne tuvu nelīdzinās tiem, kuri mūsu izlasei stāsies pretī PČ pirmajās 4 spēlēs. Un Gudijs jau ir parādījis, ko spēj top turnīros, vismaz atšķirībā no Kalniņa.
Protams, to apzinos, bet varbūt vērts atcerēties iepriekšejo Pasaules čempionātu Minskā? Gudļevskim nebūt nebija tāda veida statistika, ka Soču olimpiāde vai 2013.gada Pasaules čempionātā. Es izsaku savas domas un man šķiet, ka viņam nav stabilitātes. Ja būtu, tad spelētu NHL un butu pietiekumā allaž.

  +6 [+] [-]

, 2015-04-27 16:06, pirms 10 gadiem
Arsenich rakstīja: Nu Baldonieks sevi male baltu...Bet ka tik nav ta ka uzkrita uz nerviem Vankuverai...un Kenins necel jo dabuja pa mizu no vadibas...
Jā, Ķēniņu nopēra, jo viņa audzinātājāi launaga laikā zvanīja Māris. Kurā bērnudārzā Tu ej?

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 16:07, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Protams, to apzinos, bet varbūt vērts atcerēties iepriekšejo Pasaules čempionātu Minskā? Gudļevskim nebūt nebija tāda veida statistika, ka Soču olimpiāde vai 2013.gada Pasaules čempionātā. Es izsaku savas domas un man šķiet, ka viņam nav stabilitātes. Ja būtu, tad spelētu NHL un butu pietiekumā allaž.
varbūt atceries no Minskas, ka mūsu aizsargi nespēja nosargāt vārtu priekšu? Visu PČ laiku pretinieks tur darīja, ko vēlējās, abiem no mūsu vārtsargiem smagi tur gāja

  +6 [+] [-]

, 2015-04-27 16:08, pirms 10 gadiem
smiltene vanagi rakstīja: Pirmās 3 spēles jālej, atlikušajās četrās jācīnās par punktiem – pret Šveici arī vismaz par punktu ir jācīnās.
Kad Latvijas izlase ir apzināti atlējusi PČ spēles- speciāli taupījusies priekš vienas (agrāk) vai dažām izšķirošajām spēlēm?
Ar cīņu un pilnīgu atdevi spēlēs pret favorītiem, Latvijas izlase patīkami atšķiras no Itālijas, Slovēnijas utml izlasēm.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 16:09, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: Kad Latvijas izlase ir apzināti atlējusi PČ spēles- speciāli taupījusies priekš vienas (agrāk) vai dažām izšķirošajām spēlēm?
Ar ciņi un pilnīgu atdevi spēlēs pret favorītiem, Latvijas izlase patīkami atšķiras no Itālijas, Slovēnijas utml izlasēm.
Atškiramies jā, bet kad bija iepriekšējā izspēles sistēma, mēs par to dažreiz arī samaksājām, atceros, ka Dānija taupījās tikai, lai varētu Latviju uzvarēt

  -1 [+] [-]

, 2015-04-27 16:10, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: varbūt atceries no Minskas, ka mūsu aizsargi nespēja nosargāt vārtu priekšu? Visu PČ laiku pretinieks tur darīja, ko vēlējās, abiem no mūsu vārtsargiem smagi tur gāja
Tavuprāt, ar Gudļevska ierašanos, kaut ka mainītos? Ja jau, kā minēji mēs ļaujam pretiniekam darīt ko vēlamies. Šogad aizsardzība varētu būt liela problēma, ņemot vērā lielgabarīta pretiniekus pirmajās četrās spēlēs.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 16:11, pirms 10 gadiem
Nu kadS ir mums tas sastaavs ar to arii ciiniisies lai veicas PC

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 16:11, pirms 10 gadiem
jauns treneris, jaunas iestrādnes - normāls uzdevums, vismaz nav kaut kāda utopija par ceturtdaļfināliem. malači tādā ziņā... Labs, kareivīgs kapteinis... tas labi. Pagaidām viss rit ļoti labā gultnē...

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 16:13, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Tavuprāt, ar Gudļevska ierašanos, kaut ka mainītos? Ja jau, kā minēji mēs ļaujam pretiniekam darīt ko vēlamies. Šogad aizsardzība varētu būt liela problēma, ņemot vērā lielgabarīta pretiniekus pirmajās četrās spēlēs.
Es vairāk uzticētos Gudļevskim nevis Muštukovam vai Kalniņam....Tomēr Kristeram ikdienā spēles ir labākā līmenī un viņš zina, ko gaidīt no pretinieka....

  +2 [+] [-]

, 2015-04-27 16:14, pirms 10 gadiem
tad jau labāk būtu Gunāru Meijeru paņēmuši izlasē. viņš vismaz varētu gērbtuvēs uzlabot mikroklimatu, dziedot: Kirov Lipman - number one!

  -1 [+] [-]

, 2015-04-27 16:19, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Es vairāk uzticētos Gudļevskim nevis Muštukovam vai Kalniņam....Tomēr Kristeram ikdienā spēles ir labākā līmenī un viņš zina, ko gaidīt no pretinieka....
Protams, Tev taisnība. Ir viņam cits līmenis, bet atceries, kādā veidā viņš nonāca Ziemeļamerikā? Ar doto iespēju pirms diviem gadiem Helsinkos. Kādēļ, lai Jānis Kalniņš nevarētu debitēt? Gudļevskis toreiz vēl bija HK ''Rīga'' vārtsargs.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 16:21, pirms 10 gadiem
kurš tad teicis ka Ķēniņs neceļ??? paši zvanījāt viņam?? viņam vel darbs AHL..
Pirms pāris mēnešiem bija rakstīts ka formāli izsauksts uz AHL lai pec NHL sezonas varētu palīdzēt AHL..

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 16:22, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Protams, Tev taisnība. Ir viņam cits līmenis, bet atceries, kādā veidā viņš nonāca Ziemeļamerikā? Ar doto iespēju pirms diviem gadiem Helsinkos. Kādēļ, lai Jānis Kalniņš nevarētu debitēt? Gudļevskis toreiz vēl bija HK ''Rīga'' vārtsargs.
Tad viņu nolans ielika tikai tāpēc, ka izvēles jau nebija....Liels risks bija...

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 16:25, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tad viņu nolans ielika tikai tāpēc, ka izvēles jau nebija....Liels risks bija...
Nevis nebija izvēles, bet nebaidījās uzticēties, jo pirmie divi nevilka. Tāda ziņā Nolans bija labs, nedzīvoja stereotipos.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 16:26, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tad viņu nolans ielika tikai tāpēc, ka izvēles jau nebija....Liels risks bija...
Gluži tāpat var izvērsties situācija Prāgā, kurš ir teicis, ka Masaļskis stāvēs visas spēles? Piekrītu, Zembergam par to, ka pirmajā spelē pret Kanādu vajadzētu likt vai nu Muštukovu vai Kalniņu, lai redzētu, kurš būs otrais numurs vajadzības gadījumā jeb spelēs, kurās daudz kas var izšķirties.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-27 16:27, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Nevis nebija izvēles, bet nebaidījās uzticēties, jo pirmie divi nevilka. Tāda ziņā Nolans bija labs, nedzīvoja stereotipos.
Redzēsim kāds Beļavskis būs

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 16:28, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Gluži tāpat var izvērsties situācija Prāgā, kurš ir teicis, ka Masaļskis stāvēs visas spēles? Piekrītu, Zembergam par to, ka pirmajā spelē pret Kanādu vajadzētu likt vai nu Muštukovu vai Kalniņu, lai redzētu, kurš būs otrais numurs vajadzības gadījumā jeb spelēs, kurās daudz kas var izšķirties.
Masaļskis nestāvēs visas spēles....Ja Beļavskis domā viņu izmantot katrā spēlē, tad tikai pats kapu raks sev

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 16:34, pirms 10 gadiem
eziitis rakstīja: Neatbild ne uz zvaniem ne skaipā.
es ar neatbildētu čalim vel ir sezona ko var piesieties

  -1 [+] [-]

, 2015-04-27 16:36, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Masaļskis nestāvēs visas spēles....Ja Beļavskis domā viņu izmantot katrā spēlē, tad tikai pats kapu raks sev
Nu redzi pats arī atbildēji uz visiem jautājumiem. Tātad noteikti būs dota iespēja kādam no vārtsargiem, kādēļ, lai Kalniņš nekļūtu par šī čempionāta atklājumu?

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 16:39, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Nu redzi pats arī atbildēji uz visiem jautājumiem. Tātad noteikti būs dota iespēja kādam no vārtsargiem, kādēļ, lai Kalniņš nekļūtu par šī čempionāta atklājumu?
protams, ka varētu būt, es tikai norādīju, ka ja Gudļevskis būtu, tad viņam vairāk uzticētos, bet tā kā pagaidām viņa nav, tad ir jāspēlē ar tiem, kas ir

  +2 [+] [-]

, 2015-04-27 16:44, pirms 10 gadiem
gggg rakstīja: Tu sporta ziņām seko līdz ? Brauks uz Ahl
ludzu info
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-04-27 16:53, pirms 10 gadiem
Vārtusargu līnija vienkārši drausmīga!
Nebrīnos ja visas septiņas spēles vārtos būs Masaļskis!
Slēpts komentārs: Моя игра

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 17:06, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Jā, Ķēniņu nopēra, jo viņa audzinātājāi launaga laikā zvanīja Māris. Kurā bērnudārzā Tu ej?
Mudazvons,tu laikam esi ar lenu aizdedz ja nemaki lasit ko uzrakstiju...Tur nav neviena varda par bernudarzu...mums daudz optikas veikalu...brilles esmu gatavs apmaksat...

  +4 [+] [-]

, 2015-04-27 17:32, pirms 10 gadiem
Ķēniņš amerikāņu žurnālistiem pirms playoff'iem uz jautājumu " vai no Latvijas viņam zvana un interesējas kā iet?" atbildeja ka playoff'u laikā necels nevienam telefonu un epastu arī neskatīsies.

  +6 [+] [-]

, 2015-04-27 17:42, pirms 10 gadiem
Ķēniņam nigeri nopīzdojuši mobilo un kompi

  +5 [+] [-]

, 2015-04-27 17:42, pirms 10 gadiem
Gunis bez maz vai jau ar džekiem bija sadomājis vasaru sākt izbaudīt, jau alus kauss rokā a te īsziņa no Māra un no sērijas.... "vecīt fiksi nāc atpakaļ tu tomēr brauksi"!

  +3 [+] [-]

, 2015-04-27 17:52, pirms 10 gadiem
Bet nu par Skvorcova paņemšnu man vismaz jautājumu nav! Līdzīga tipa kaplis kā Meija visdrīzākais viņa lomu arī aizpildīs! Tapēc arī loģiska izvēle šo čali tomēr paņemt! Gana masīvs miesās, neatlec kā tenisa bumbiņa no pretinieka kā tas piem. bija Jekimova gadijumā! Bičevskis vēl tikai trūka, tad būtu gatavā RD 4. maiņa, kas bieži vien KHL regularkā izskatijās labāk pat par pārējām trim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-04-27 18:39, pirms 10 gadiem
Моя игра rakstīja: Tāpat visiem skaidrs zelts krieviem, sudrabs čehiem, bronza vai nu zviedriem vai nu somiem!
Būtu labi ja mūsējie vismaz astoņniekā tiktu!
Nu ļoti ceru , ka krievi būs krietni zemăk . Varbūt măjās izšaus čehi. Uz citiem īpaši neceru.
Slēpts komentārs: Muradze

  +3 [+] [-]

, 2015-04-27 19:22, pirms 10 gadiem
Muradze rakstīja: Cik aprobežotam ir jābūt trenerim lai starp vārtsargu kurš spēlē Šveices top divīzijā(uzskatu,ka līmeņa ziņā,Šveices čempis ir viens no Top5 Eiropā)ir draftēts un ar milzīgu vēlmi uzvarēt, un starp vārtsargu kurš spēlē kautkādā Ungārijas komandā,kura spēlē Austrijas čempī, atskaita pirmo! ( Merzļikinu)
Kā arī ļoti ceru ka treneris sapratīs,ka Jevpalovam īstā vieta nav 4.maiņa
Laikam vēl esi gados jauns hokeja līdzjutējs. Arī vārtsrgiem mēdz būt sportiskās formas kāpumi un kritumi. Nekad nebūs tā ka NLA visi vārtsargi būs vienmēr labāki par piemēram visiem Ungārijas līgas vārtsargiem.
jevpalovs vēl ir jauns, tik labi nezinu viņa stiprās un vājās puses, bet tev varētu būt taisnība ka Jevpalovam nav īstā vieta 4.maiņa, bet tādā gadījumā viņu vispār nevajadzēja iekļaut izlasē jo 1-2 maiņai viņš vēl ir stipri par nepieredzējušu. Iespējams ka Jevpalovs būs kā Bukarts-vai nu 1-2 .maiņa vai vispār nav izlasē.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-27 19:25, pirms 10 gadiem
aizsardziiba nedaudz biedee

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 19:31, pirms 10 gadiem
Canucks reassign Baertschi to Comets -... Hmm, par Kēniņu pagaidām nekas nav minēts.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 19:41, pirms 10 gadiem
Lai caliem veicas.Ir tas kas ir bet nav ta ka nav.Viegli nebus.Galvenais saglabat vietu augstakaja grupa.Uz prieksu Latvija.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-27 19:41, pirms 10 gadiem
No Uticas lapas:
It’s official. Sven Baertschi has rejoined the Comets playoff push in time for Wednesday. He’ll physically arrive tonight, and will practice with the team tomorrow morning. No word on Kenins yet.
Slēpts komentārs: mavaans

  +4 [+] [-]

, 2015-04-27 20:01, pirms 10 gadiem
mavaans rakstīja: Nesaprotu, kādā sakarā izlasē paņēma Kalniņu, nospēlēja divas pusspēles, paveicās, un uzreiz ņem uz izlasi, nemaz vairāk nedodot spēlēt. Apsmiekls.
Kuru tad vajadzēja ņemt – Merzļikinu, kurš 2 spēlēs salaida 9 bankas? Tāpat Kalniņš deldēs soliņu, kāda tev starpība, kas tur sēdēs.
Slēpts komentārs: theoxy

  -3 [+] [-]

, 2015-04-27 20:57, pirms 10 gadiem
Kursh par to ja izlase netiek 8nieka, Lipmanim jaatkapjas?

  -1 [+] [-]

, 2015-04-27 21:31, pirms 10 gadiem
Man patika ševčenko!

  -1 [+] [-]

, 2015-04-27 22:00, pirms 10 gadiem
Sevcenko bij labs

  +2 [+] [-]

, 2015-04-27 22:03, pirms 10 gadiem
Theoxy , viņu jau trešajā minūtē notraumēja. Noskaties video, un tad pasmaidi.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-27 23:40, pirms 10 gadiem
mavaans rakstīja: Nesaprotu, kādā sakarā izlasē paņēma Kalniņu, nospēlēja divas pusspēles, paveicās, un uzreiz ņem uz izlasi, nemaz vairāk nedodot spēlēt. Apsmiekls.
Tu vēl daudz ko nesaproti.
starp citu, šorīt intervijā Paste stāstīja, ka Kalniņu jau 2011.g. uz PČ gribēja ņemt, tik šamais pats atteicies (mācību dēļ).

     [+] [-]

, 2015-04-27 23:42, pirms 10 gadiem
Ronalds Kenins did not speak Monday, but it’s believed he was asked to play for Team Latvia.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-28 00:15, pirms 10 gadiem
Tā aizdomājos, ka Herbertam Vasiļevam nemaz nebija piedāvāts, vismaz nekur neizlasiju ka viņš ir atteicies, vai trauma, vai kāds cits iemesls.

     [+] [-]

, 2015-04-28 00:26, pirms 10 gadiem
Kingduffy rakstīja: Tā aizdomājos, ka Herbertam Vasiļevam nemaz nebija piedāvāts, vismaz nekur neizlasiju ka viņš ir atteicies, vai trauma, vai kāds cits iemesls.
Sen jau bija rakstīts, ka trauma.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-28 06:16, pirms 10 gadiem
Ka var but tads menedzeris Latvijas izlasei ka Baldonieks???? Baldoniekam butu jauztur kontakti ar ķeniņu darbu deveju visas sezonas garumā ta lai butu zinams kenins bus vai nebus !!!! a šis te aprilī zvana un interesejas-un pareiz ka vinam neviens neko neatbildes-klubam ir savi plani

     [+] [-]

, 2015-04-28 07:30, pirms 10 gadiem
Jauki, ka Skvorcovu tomēr paņēma. Nu vairāk neko arī nevar paņemt. Ja nu vienīgi brīnumainā kārtā Ķēniņu. Veiksmi spēlētājiem un trenerim!

     [+] [-]

, 2015-04-29 19:33, pirms 10 gadiem
cobham rakstīja: Būs ļoti smagi, bet mani priecē, ka visas pirmās 3 spēles būs pret grandiem. Domāju, ka ceturtdaļfināls nemaz nav tik nereāls.
pagājušajā čempī arī sākām ar Somu un ASV uzveikšanu, bet beidzās viss kā parasti - mums ne ar ko, Somiem ar sudraba medaļām.

     [+] [-]

, 2015-04-29 19:33, pirms 10 gadiem
cobham rakstīja: Būs ļoti smagi, bet mani priecē, ka visas pirmās 3 spēles būs pret grandiem. Domāju, ka ceturtdaļfināls nemaz nav tik nereāls.
pagājušajā čempī arī sākām ar Somu un ASV uzveikšanu, bet beidzās viss kā parasti - mums ne ar ko, Somiem ar sudraba medaļām.