Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Ceļu pretī olimpiskajām spēlēm Latvijas izlase sāks ar cīņu pret Itāliju

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Ceļu pretī olimpiskajām spēlēm Latvijas izlase sāks ar cīņu pret Itāliju
Ivars Punnenovs šajā izlases modelī būs galvenais ripu ķērājs. Foto: Toms Kalniņš/EPA/Scanpix

Savu pirmo spēli 2022. gada Pekinas olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrā šovakar 19:30 aizvadīs Latvijas hokeja izlase, kas uz "Arēna Rīga'' ledus krustos nūjas ar Itālijas valstsvienību. E grupā, kur bez Latvijas un Itālijas ir arī Francijas un Ungārijas izlases, pie olimpiskās ceļazīmes tiks tikai grupas uzvarētāja.

Turnīrs

#Kopš iepriekšējā olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīra apritējuši jau pieci gadi. 2016. gadā latviešiem neizdevās kvalificēties 2018. gada Phjončhanas olimpiādei, izšķirošajā cīņā ciešot sāpīgu zaudējumu pret Vāciju (2:3). Šogad Latvijas izlasei būs labas iespējas atgriezties olimpiskajā apritē.

#Mūsējo ceļā stāsies Francijas, Itālijas un Ungārijas izlases. IIHF rangā Latvija ierindojas visaugstāk - 10. pozīcijā. Seko Francija (#15), tad Itālija (#17) un Ungārija (#21). 2021. gada pasaules čempionātā elites divīzijā gan spēlēja tikai latvieši un itāļi, ieņemot attiecīgi 11. un 16. vietu.

#Visas četras komandas izspēlēs viena apļa turnīru, pa reizei spēlējot katra pret katru. Olimpiskajām spēlēm kvalificēsies tikai viena izlase - grupas uzvarētāja. Kvalifikācijas turnīrs sāksies šodien ar Francijas un Ungārijas cīņu (plkst. 15:30), bet noslēgsies svētdien, kad tiksies Francijas un Latvijas hokejisti.

Pirmā spēle: Itālija - Latvija

#Latvijas un Itālijas izlases mērojušās spēkiem iepriekšējos divos pasaules čempionātos. Abas reizes pārāki izrādījušies latvieši, bet uzvaras nebūt nav nākušas viegli - galvenokārt neizmantotu vārtu gūšanas iespēju dēļ, kur gan lielas uzslavas pienākas Itālijas vārtsargiem.

#2019. gadā Bratislavā tika gūta uzvara ar 3:0, 62 metienus atvairot itāļu vārtuvīram Andreasam Bernardam, bet šogad Rīgā arī Džastina Facio 41 atvairījums neglāba Itāliju no sakāves ar tādu pašu rezultātu. Gan Bernards, gan Facio ir valstsvienības sastāvā arī olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrā.

# 31 gadu vecais Bernards izlaida šī gada PČ, bet sezonu noslēdza Zviedrijas ''Allsvenskan'' līgā. Vārtsargs savulaik vairākas sezonas pavadījis Somijas čempionātā, bet jaunajā sezonā būs Latvijas izlases uzbrucēja Renāra Krastenberga komandas biedrs Austrijā "Villacher SV'' rindās. Bernards jau ierasti ir viens Itālijas izlases vilcējspēkiem.

# Pie pretinieku komandas līderiem jāpieskaita arī aizsargs Tomass Larkins un uzbrucējs Djego Kostners. 30 gadus vecais Larkins savulaik spēlējis arī KHL, bet jau kopš 2017. gada pārstāv DEL līgas klubu Manheimas ''Adler'', aizvadītajā sezonā iekrājot 21 (4+17) punktu 35 spēlēs. Kolumbusas ''Blue Jackets'' Larkinu ar 137. numuru izvēlējās 2009. gada NHL draftā, tomēr līdz NHL debijai aizsargs netika. Gadu jaunākais uzbrucējs Kostners jau desmit sezonas spēlē Šveices čempionātā, pērn ''Ambri-Piotta'' rindās gūstot 23 (9+14) punktus 50 mačos.

# Itālijas izlases galvenajam trenerim Gregam Airlendam debija oficiālos turnīros pie komandas stūres bija paredzēta šogad pasaules čempionātā, taču par pilnvērtīgu debiju to nevarēja nosaukt - kanādiešu speciālistam nācās palikt mājās dēļ inficēšanās ar Covid-19, komandu vadot attālināti. Airlenda prombūtnē galvenā trenera pienākumus uzņēmās asistents Džordžio de Betins. Tagad ierindā būs arī galvenais treneris.

# Pirms olimpiskā kvalifikācijas turnīra itāļi aizvadīja trīs pārbaudes spēlēs, visās ar identisku rezultātu (1:4) pa reizei piekāpjoties DEL klubiem Augsburgas ''Panther'' un Berlīnes ''Eisbaren'', kā arī Austrijas izlasei.

Itālijas izlases sastāvs

N.p.k.Vārds uzvārdsPozīcijaDz. gads
1.Andreass BernardsV1990
2.Džastins FacioV1997
3.Džeikobs SmitsV1995
4.Lorenco KasetiA1993
5.Gregorio DžiossA1999
6.Daniels GliraA1994
7.Tomass LarkinsA1990
8.Stefano MarketiA1986
9.Enriko MiljoranciA1991
10.Peters ŠpornbergersA1999
11.Alekss TrivellatoA1993
12.Stefano DžiliatiU1987
13.Peters HokhoflersU1994
14.Džovanni MoriniU1995
15.Rafaels AndergasensU1993
16.Djego KostnersU1992
17.Andželo MičeliU1994
18.Simons KostnersU1990
19.Ivans DelukaU1997
20.Tommaso TraversaU1990
21.Domeniko AlbergaU1992
22.Alekss PetansU1992
23.Luka FrigoU1993
24.Daniels FranksU1994
25.Marko ManjaboskoU1995

#Trīs pārbaudes spēles aiz muguras arī Latvijas izlasei. Pirmajā atzīts Rīgas ''Dinamo'' komandas pārākums (1:5), pēc tam uz pusēm dalītas uzvaras ar Norvēģijas hokejistiem (4:2 un 1:4).

#Oficiālos turnīros pie izlases stūres debitēs galvenais treneris Harijs Vītoliņš. 53 gadus vecais speciālists, kurš savulaik vēl kā hokejists bijis Latvijas izlases kapteinis, trenera karjeras laikā kā asistents Oļega Znaroka vadītajās Krievijas un Krievijas olimpisko atlētu izlasēs kļuvis gan par pasaules, gan olimpisko čempionu. Vītoliņam izlasē asistēs Artis Ābols, Raimonds Vilkoits, Viktors Ignatjevs, Kārlis Zirnis un Juris Klodāns.

# Latvijas izlase uz olimpiskās kvalifikācijas turnīru pulcējusi sastāvu ar trim NHL hokejistiem ierindā - savas valsts krāsas atkal pārstāvēs uzbrucēji Zemgus Girgensons, Rūdolfs Balcers un Teodors Bļugers. Girgensons demonstrēja spilgtu sniegumu pārbaudes spēlēs, pret Norvēģiju gūstot četrus vārtus. Bufalo ''Sabres'' uzbrucējs atgriezies spēļu apritē, izlaižot visu pagājušo sezonu traumas dēļ.

#Galvenais treneris iepriekš paziņoja, ka Pitsburgas ''Penguins'' uzbrucējam Bļugeram tiks uzticēts komandas kapteiņa gods. ''Viņš laukumā paveic lielu darba apjomu un ir pelnījis būt par kapteini. Bļugers ir piemērs laukumā,'' šādi par uzbrucēju izteicās treneris Vītoliņš.

#Dažādu iemeslu dēļ komandai nepievienojoties Elvim Merzļikinam un Jānim Kalniņam, pamatvārtsarga funkcijas turnīrā pienāksies Ivaram Punnenovam. 27 gadus vecais vārtsargs aizvadītajā sezonā ''Tigers'' vienībā Šveices čempionātā, ko pārstāv jau kopš 2015. gada, 38 spēlēs atvairīja 90,8% metienu un vidēji spēlē ielaida 3,38 vārtus. Punnenova rēķinā arī viena spēle 2021. gada PČ - uzvara un 12 atvairīti metieni tieši pret Itāliju (3:0).

# Izlases treniņā aizvakar pirmajā uzbrucēju trijniekā darbojās Balcers, Bļugers un Lauris Dārziņš, savukārt pirmo aizsargu pāri veidoja Kristiāns Rubīns un Uvis Balinskis. Ar pilnu maiņu sarakstu iespējams iepazīties šeit.

# Itālijas hokeja izlase iepriekšējoreiz olimpiskajās spēlēs piedalījās 2006. gadā Turīnā, būdama mājiniece. Savukārt latvieši - 2014. gadā Sočos.

Latvijas izlases sastāvs

N.p.k.Vārds uzvārdsPozīcijaDz. gads
1.Ivars PunnenovsV1994
2.Artūrs ŠilovsV2001
3.Mareks MitensV1998
4.Ralfs FreibergsA1991
5.Oskars CibuļskisA1988
6.Kristiāns RubīnsA1997
7.Sandis SmonsA1999
8.Kristaps SotnieksA1987
9.Uvis BalinskisA1996
10.Kārlis ČuksteA1997
11.Jānis JaksA1995
12.Teodors BļugersU1994
13.Zemgus GirgensonsU1994
14.Rūdolfs BalcersU1997
15.Lauris DārziņšU1985
16.Miks IndrašisU1990
17.Andris DžeriņšU1988
18.Rodrigo ĀbolsU1996
19.Deniss SmirnovsU1999
20.Renārs KrastenbergsU1998
21.Mārtiņš DzierkalsU1997
22.Kaspars DaugaviņšU1988
23.Rihards BukartsU1995
24.Roberts BukartsU1990
25.Ronalds ĶēniņšU1991

Olimpiskā kvalifikācijas turnīra spēļu grafiks

DatumsLaiksSpēle
26.0815:30Francija - Ungārija
26.0819:30Itālija - Latvija
27.0816:00Francija - Itālija
27.0820:00Latvija - Ungārija
29.0813:00Ungārija - Itālija
29.0817:00Latvija - Francija

Izmantotie resursi:
https://www.fisg.it/web/nazionale-d...

  -2 [+] [-]

, 2021-08-26 08:47, pirms 3 gadiem
Sportacentrs labā pie spēlēm ar totalizatora koificientiem uz Itālijas uzvaru ir 1.11 un uz latvijas uzvaru pamatlaikā 15.00

  -2 [+] [-]

, 2021-08-26 08:48, pirms 3 gadiem
Šovakar daudzi mājās okupēs uzreiz 2 televizorus. Futbols un hokejs paralēli. Izlase sāk par būt vai nebūt, Rigai izšķirošā būt vai nebūt.

  +3 [+] [-]

, 2021-08-26 08:53, pirms 3 gadiem
Sajā turnīrā ļoti jācer uz uzbrucējiem, jo rezultāti 0:0 vai 1:1 utml., galotnēs var izrādīties sāpīgi.
Slēpts komentārs: cobham
Slēpts komentārs: sporta lidzzinatajs
Slēpts komentārs: pernambucan0

  +4 [+] [-]

, 2021-08-26 09:15, pirms 3 gadiem
Tiekamies arēnā, lai atbaltstītu mūsu izlasi labākajā sastāvā (97%). Ja kāds grib ar mani nofotografēties, vai saņemt no manis autogrāfu, tad droši nāciet klāt un jautājiet!

  -4 [+] [-]

, 2021-08-26 09:16, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Šovakar daudzi mājās okupēs uzreiz 2 televizorus. Futbols un hokejs paralēli. Izlase sāk par būt vai nebūt, Rigai izšķirošā būt vai nebūt.
Es gan baudīšu klātienē! Futbolam var pasekot līdzi arī no tālruņa!

     [+] [-]

, 2021-08-26 09:23, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Čaļi ar Harku priekšgalā molodčiki! Atliek tik bāzt likumsakarīgo ceļazīmi ķešā! Apstākļi tam labvēlīgi kā nekad-maksimāli spēcīgākais sastāvs, dinamisks kalendārs, savs laukums, klasi zemāki pretinieki un teicams treneru korpuss! Par cik no Bobja esam veiksmīgi atkratījušies, sirds par turnīra iznākumu ir mierīga!
Nepiekrītu, ka klasi zemāki pretinieki! Tas neko nenosaka, ka mums ir NHL spēlētāji, un kādam citam to nav. Visu nosaka, ka komanda veido savu spēli, ar atsevišķiem spēlētājiem ir par īsu lai uzvarētu hokeja spēli, manuprāt tie paši Itālieši nebūs viegla pastaiga, kamēr mēs nesametēsim savus golus, bet ja arī neies goli iekšā kā pavasarī PČ, Itāļi vairāk sāks uzbrukt mums un var iekrist dažādi goli viņiem arī.

Ja izsakāties krasi zemāki pretinieki par Fraņčiem, nepiekritīšu viņi būs ciets rieksts.
Slēpts komentārs: Raimonds Ļitviņenko

  -1 [+] [-]

, 2021-08-26 09:34, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Nepiekrītu, ka klasi zemāki pretinieki! Tas neko nenosaka, ka mums ir NHL spēlētāji, un kādam citam to nav. Visu nosaka, ka komanda veido savu spēli, ar atsevišķiem spēlētājiem ir par īsu lai uzvarētu hokeja spēli, manuprāt tie paši Itālieši nebūs viegla pastaiga, kamēr mēs nesametēsim savus golus, bet ja arī neies goli iekšā kā pavasarī PČ, Itāļi vairāk sāks uzbrukt mums un var iekrist dažādi goli viņiem arī.

Ja izsakāties krasi zemāki pretinieki par Fraņčiem, nepiekritīšu viņi būs ciets rieksts.
Ja būs kaujiniecisks noskaņojums un neparedzētas situācijas izpaliks, tad problēmām nevajadzētu rasties. Kā saka, mūsdienās hokeju spēlet prot visi, bet tomēr mūsu pārākums ir neapstrīdams. Un izlasi veido komanda nevis NHL vai ne NHK spēlētāji. Franči nav slikti, bet nevajag viņu spējas parvērtēt. Ne velti viņu līderi Da Kostu KHL izslēgšanas spēļu izšķirošajis mačos Ģimon Kvartaļnovs sēdināja uz beņķa. Neviens treneris nav sev ienaidnieks, lai līderi-leģionāru atstātu rezervē!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 09:36, pirms 3 gadiem
Raimonds Ļitviņenko rakstīja: Tā, manuprāt, ir diskriminācija, ka Latvijas izlasi klātienē nevar atbalstīt visi LATVIJAS iedzīvotāji, jo notiek sabiedrības šķelšana un dalīšana!!!
Diemžēl, bet šajā turnīrā nekas labs nespīd. Itālijai ir daudz spēcīgāks sastāvs, nekā PČ. Un ja PČ Latvija mocījās ar Itālijas jauniešu izlasi, tad tagad būs vēl trakāk. Mana prognoze - Itālijas uzvara ar 5:2. Vārti Sotniekam un Smirnovam.
Ja viens nāk baudīt maču ar likumīgi iegādātu biļeti, bet otrs grib tikt iekšā tā pat, jo ir Latvijas iedzivotājs, tad tā ar sanāk diskriminācija!

  +2 [+] [-]

, 2021-08-26 09:39, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Ja būs kaujiniecisks noskaņojums un neparedzētas situācijas izpaliks, tad problēmām nevajadzētu rasties. Kā saka, mūsdienās hokeju spēlet prot visi, bet tomēr mūsu pārākums ir neapstrīdams. Un izlasi veido komanda nevis NHL vai ne NHK spēlētāji. Franči nav slikti, bet nevajag viņu spējas parvērtēt. Ne velti viņu līderi Da Kostu KHL izslēgšanas spēļu izšķirošajis mačos Ģimon Kvartaļnovs sēdināja uz beņķa. Neviens treneris nav sev ienaidnieks, lai līderi-leģionāru atstātu rezervē!
"Fresh off hosting the 2021 IIHF Ice Hockey World Championship, tournament hosts Latvia will be feeling the home pressure to get back to the Games. After missing out on a trip to Korea when they were beaten by eventual silver medallists Germany in the Final Olympic Qualification (also held in Riga), the Latvians are playing their first major tournament without coach Bob Hartley. Taking the reins is Haris Vitolins, a long-time national team player who also won gold in Korea as an assistant coach with the Olympic Athletes from Russia team.

The rest of the field is balanced and has the potential to make this a close group. France is back in international competition after getting bounced out by Great Britain at the 2019 World Championship. Les Bleus will be icing their strongest team available, with NHLers Pierre-Edouard Bellemare and Antoine Roussel coming to Riga." (IIHF).

Jau tur ir minēts, ka Franči ir sapulcējuši spēcīgu komandu un ļoti uzsver Bellemāru un Rousselu kā spēcīgus spēlētājus, kas dodas uz Rīgu.

  -3 [+] [-]

, 2021-08-26 09:41, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Nepiekrītu, ka klasi zemāki pretinieki! Tas neko nenosaka, ka mums ir NHL spēlētāji, un kādam citam to nav. Visu nosaka, ka komanda veido savu spēli, ar atsevišķiem spēlētājiem ir par īsu lai uzvarētu hokeja spēli, manuprāt tie paši Itālieši nebūs viegla pastaiga, kamēr mēs nesametēsim savus golus, bet ja arī neies goli iekšā kā pavasarī PČ, Itāļi vairāk sāks uzbrukt mums un var iekrist dažādi goli viņiem arī.

Ja izsakāties krasi zemāki pretinieki par Fraņčiem, nepiekritīšu viņi būs ciets rieksts.
Godīgi sakot, nebūšu izbrīnīts, ja franči klups jau pret ungāriem vai itāļiem!

  +2 [+] [-]

, 2021-08-26 09:55, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: "Fresh off hosting the 2021 IIHF Ice Hockey World Championship, tournament hosts Latvia will be feeling the home pressure to get back to the Games. After missing out on a trip to Korea when they were beaten by eventual silver medallists Germany in the Final Olympic Qualification (also held in Riga), the Latvians are playing their first major tournament without coach Bob Hartley. Taking the reins is Haris Vitolins, a long-time national team player who also won gold in Korea as an assistant coach with the Olympic Athletes from Russia team.

The rest of the field is balanced and has the potential to make this a close group. France is back in international competition after getting bounced out by Great Britain at the 2019 World Championship. Les Bleus will be icing their strongest team available, with NHLers Pierre-Edouard Bellemare and Antoine Roussel coming to Riga." (IIHF).

Jau tur ir minēts, ka Franči ir sapulcējuši spēcīgu komandu un ļoti uzsver Bellemāru un Rousselu kā spēcīgus spēlētājus, kas dodas uz Rīgu.
A tu bankas utt.botiem, kas ir mājas lapās arī visiem atbildi? Kāda jēga ar to urālu kaut ko apspriest?

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 09:58, pirms 3 gadiem
Kur var redzēt hokeju internetā?

  -1 [+] [-]

, 2021-08-26 10:00, pirms 3 gadiem
Ulrihs rakstīja: A tu bankas utt.botiem, kas ir mājas lapās arī visiem atbildi? Kāda jēga ar to urālu kaut ko apspriest?
Gan ļaudis paši, bez tādiem atpestītājiem kā tu, izspriedīs ar ko apspriest un par ko. Vai arī kremt, ka tavs viedoklis šeit nevienam nav interesants?

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 10:07, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: "Fresh off hosting the 2021 IIHF Ice Hockey World Championship, tournament hosts Latvia will be feeling the home pressure to get back to the Games. After missing out on a trip to Korea when they were beaten by eventual silver medallists Germany in the Final Olympic Qualification (also held in Riga), the Latvians are playing their first major tournament without coach Bob Hartley. Taking the reins is Haris Vitolins, a long-time national team player who also won gold in Korea as an assistant coach with the Olympic Athletes from Russia team.

The rest of the field is balanced and has the potential to make this a close group. France is back in international competition after getting bounced out by Great Britain at the 2019 World Championship. Les Bleus will be icing their strongest team available, with NHLers Pierre-Edouard Bellemare and Antoine Roussel coming to Riga." (IIHF).

Jau tur ir minēts, ka Franči ir sapulcējuši spēcīgu komandu un ļoti uzsver Bellemāru un Rousselu kā spēcīgus spēlētājus, kas dodas uz Rīgu.
Un mūsu uzbrucēju blice ir vāja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: MrMaybe
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-26 10:21, pirms 3 gadiem
Rio Ferdinand rakstīja: Kur var redzēt hokeju internetā?
hokeju var redzēt dažādās vietnēs, ko gribi skatīties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-08-26 10:24, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: "Fresh off hosting the 2021 IIHF Ice Hockey World Championship, tournament hosts Latvia will be feeling the home pressure to get back to the Games. After missing out on a trip to Korea when they were beaten by eventual silver medallists Germany in the Final Olympic Qualification (also held in Riga), the Latvians are playing their first major tournament without coach Bob Hartley. Taking the reins is Haris Vitolins, a long-time national team player who also won gold in Korea as an assistant coach with the Olympic Athletes from Russia team.

The rest of the field is balanced and has the potential to make this a close group. France is back in international competition after getting bounced out by Great Britain at the 2019 World Championship. Les Bleus will be icing their strongest team available, with NHLers Pierre-Edouard Bellemare and Antoine Roussel coming to Riga." (IIHF).

Jau tur ir minēts, ka Franči ir sapulcējuši spēcīgu komandu un ļoti uzsver Bellemāru un Rousselu kā spēcīgus spēlētājus, kas dodas uz Rīgu.
Lai kā arī censtos, es nevaru sevi piespiest jūsmot par Francijas izlases spēku....maksimālais kompliments, ko viņiem varu veltīt- normāla komanda, nekas vairāk!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 10:32, pirms 3 gadiem
Beidzot hokejs klātienē. Tiekamies arēnā.

  -2 [+] [-]

, 2021-08-26 10:33, pirms 3 gadiem
Harka Molodciks rakstīja: Eedu kupinatu un iemarinetu vistinu ar rupMaiz un klat piekozhu svaigos gurkus! Krasava,IESAKU
vakar aizkodos, pagaidām kafija ar pienu bez cukura. ko tu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2021-08-26 10:40, pirms 3 gadiem
Kopš uz spēlēm var iet tikai ar poti, fanu uzvedība un atmosfēra ir krietni pozitīvāka kļuvusi. Visādi antivakseri ar šaurajām pierēm un tikai vēlmi piedzerties, paliek aiz durvīm 👍

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 10:46, pirms 3 gadiem
Harka Molodciks rakstīja: Kapij dziest!
Ko ta testeji? Churbans dzivs?
džimbīmu
čurbans braukšot uz Bausku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 10:50, pirms 3 gadiem
izredzētais rakstīja: Un mūsu uzbrucēju blice ir vāja?
Stipra, bet jautājums vai tā tiks pareizi izmantota! Mūsu uzbrucēja blice līdzvērtīga Francijas uzbrucēju blicei! Izredzes uzvarēt 50:50!

  +3 [+] [-]

, 2021-08-26 10:54, pirms 3 gadiem
Harka Molodciks rakstīja: Nelaizh tribines vai kartejo reizi bilere pa daargu un kost uz divans sezhot ertak?
Bauskā esot labāks televizors ka frankos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-08-26 11:10, pirms 3 gadiem
Kur var redzēt hokeju internetā??

  -1 [+] [-]

, 2021-08-26 11:13, pirms 3 gadiem
Rio Ferdinand rakstīja: Kur var redzēt hokeju internetā??
Gan jau onhockey varēs atrast.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 11:38, pirms 3 gadiem
MrMaybe rakstīja: Latvija hokejā nav nekas, īsāk sakot nulle. Bet pēc ažiotāžas tāda sajūta ka Latvija jau ir ieguvusi ceļazīmi uz Olimpiādi.
Mūsu pamuļķi jau visur kur vien var izlozē biļetes uz Latvijas un Francijas spēli. Vēl neesam nospēlējuši pret ungāriem un itāļiem, bet jau gatavojas pret frančiem.
Godīgi būtu labi ja dabūtu pa dirsu no itāļiem un lai apsēžas muļķu zemes iemītnieki.
Tev kāds labums no tā,ka gānies par zemi,Tev maksā kāds?

     [+] [-]

, 2021-08-26 11:40, pirms 3 gadiem
Atkarīgs no cik ātri iemetīs itāļiem var būt arī tā ka pasaules čempionāta ir pārsvars ripa neiet vārtos vai negrib iet vārtos līdz 58 min bija minimāla vadība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 11:47, pirms 3 gadiem
Viss ir super, bet Matīss, Elvis un Jānis pietrūkst. Jācer, ka šī trauslā kīperu līnija paveiks savu darbiņu- veiksmi Ivaram un A. Šilovam

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 11:48, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Ja viens nāk baudīt maču ar likumīgi iegādātu biļeti, bet otrs grib tikt iekšā tā pat, jo ir Latvijas iedzivotājs, tad tā ar sanāk diskriminācija!
Eu perni, pirmo reizi redzu normālu komentāru! Malacis jeb malodčiks kā tu saki! Redz, ka var, ja labi grib

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 12:02, pirms 3 gadiem
Cik Fraņču Burts prasa par pieArēnas krustojumiem? Gan jau, ka iemaņas un prasmes nav atmetis. Nez, ar 2.50Eur pietiks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-26 12:21, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Bauskā esot labāks televizors ka frankos
Pirmo maču pa tv, pārējos arēnā tāds esot plančiks

  -1 [+] [-]

, 2021-08-26 12:26, pirms 3 gadiem
5:1 pret Ita, 3:0 pret Ung(ja Ivars vārtos), 4:2(ja nebūs Ivars) pamatlaikā 2:2 pret Fra

Rezultatīvakais Balcers, Dārziņš un Girgensons labākie snaiperi

Labākais Latvijas turnīra spēlētājs Blugers vai Ivars

     [+] [-]

, 2021-08-26 12:28, pirms 3 gadiem
Rio Ferdinand rakstīja: Kur var redzēt hokeju internetā?
ltv.lv varesi skatities.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 12:39, pirms 3 gadiem
Turnīrs protams jāuzvar un OS ir priritāte.Bet slikti tas ,ka ne visiem kuri bija izlases kandidāti patīk Vītoliņa hokejs un izvēlētais sastāvs,jo pie Hārtlija dažs federācijas labvēlību baudošais izlasē netiktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-26 12:48, pirms 3 gadiem
Gribas izcelt, Kaspara Daugaviņa komentāru 2016 gada 4 septembrī: "Vairāk vajag ticēt sev, lai aizbrauktu uz Olimpiādi." Īstenībā, mums ir izcila komanda ir tikai jāsakārto domas, un visas spēlēs jānospēlē maksimāli spēlējot savu spēli. Ticu, ka LV var šoreiz ir pateicīgāka situācija, kā toreiz pirms 5 gadiem (toreiz pretim 6 NHL spēlētājiem likām pretī tikai vienu Zemgu no NHL) un nospēlējām ļoti līdzīgu spēli. Tāpēc šoreiz mums ir jābūt stipri labākiem ar 3 NHL spēlētājiem sastāvā, un 4 tuvu NHL Rubīnu!

     [+] [-]

, 2021-08-26 12:52, pirms 3 gadiem
Harka Molodciks rakstīja: Teicama analize!
Vari pateikt kads butu rezultats pret ungariem ja vartos butu mushtukovs un deffa uzticetos oskarisam bartulisam?
Paldies!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 13:02, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Turnīrs protams jāuzvar un OS ir priritāte.Bet slikti tas ,ka ne visiem kuri bija izlases kandidāti patīk Vītoliņa hokejs un izvēlētais sastāvs,jo pie Hārtlija dažs federācijas labvēlību baudošais izlasē netiktu.
Vari nedaudz plašāk pakomentēt šo?

     [+] [-]

, 2021-08-26 13:04, pirms 3 gadiem
Tikko tik sapratu, ka no "izlases bāzes kluba" ir 4 aizsargi un tikai 1! uzbrucējs, par vārtsargiem nemaz nerunājot. Es parasti necepos par RD, bet kā tā var būt?!

     [+] [-]

, 2021-08-26 13:08, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Šovakar daudzi mājās okupēs uzreiz 2 televizorus. Futbols un hokejs paralēli. Izlase sāk par būt vai nebūt, Rigai izšķirošā būt vai nebūt.
Es vēl gribu arī bīču redzēt- ja Točs neizkritīs pirmajā kārtā, tad arī spēlēs paralēli futenim un hoķim

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 13:08, pirms 3 gadiem
tommy90 rakstīja: Tikko tik sapratu, ka no "izlases bāzes kluba" ir 4 aizsargi un tikai 1! uzbrucējs, par vārtsargiem nemaz nerunājot. Es parasti necepos par RD, bet kā tā var būt?!
Labrīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-26 13:14, pirms 3 gadiem
Harka Molodciks rakstīja: Bazes klubs iespele jaunos utainus prieks sbornajas nu un caurkritushiem kanadiesiem lauj pabaudit Kolhza gaisotni! Trust buncis, trust the process
Vispār jau tas ir labs rādītājs, ka izlases veči spēj iekārtoties normālos klubos ārpus savas valsts. Salīdzinājumam, paskaties uz izlases futbolistiem. Daži tik deldē beņķi vidusslāņa eirolīgās un parasti ātri vien atgriežās mājās jo neiztur konkurenci.. a pārējie tepatās virslīgā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-26 13:19, pirms 3 gadiem
Harka Molodciks rakstīja: Aizvien vairak velk uz joberiem. Alpi un cehija jau nekas uber kruts nav, bet nu jo talak no Pelavam, jo labak!
Alpi ir joberi, no alpiem gan šķiet neviens nav šajā sastāvā. Čehija gan ir ok, ar KHL vidusslāni/zemāko slāni mierīgi varētu sisties.

     [+] [-]

, 2021-08-26 13:21, pirms 3 gadiem
Harka Molodciks rakstīja: Tajos alpos kads naftu uzgajis ka visi tur tagad kaa plesti nesas?
Arī sviedru trešā līga kļuvusi populāra. Marenis un kādi +/- 6-7 LV joberlīgu prospekti tur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-26 13:25, pirms 3 gadiem
Cerams, ka Gekišs atkal intervēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-26 13:26, pirms 3 gadiem
Harka Molodciks rakstīja: Uzlapijies? Es 2 kapijs izdzeru diezgan nizgac jusha!
3 kafijas
tūlīt izies makaroni ar boloņas merci
vēlāk šaibas dauzīšana praksē, uz poķeli nav slidots kādus 15 gadus
pēc tam atpūta spirtacentrā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-26 13:32, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Arī sviedru trešā līga kļuvusi populāra. Marenis un kādi +/- 6-7 LV joberlīgu prospekti tur
joberos ir tas pluss, ka alga kā pie Zaharjina Metalurgā, bet trenējas 3x nedēļā vakaros, spēle brīvdienās. Apmēram kā vilkos pie Guņas savulaik tā teikt mazāk jašancē pie tās pašas algas. Čomaks aiz bezdarbības sāka kaut kādu pusslodzes darbu meklēt pa dienam, kad apnika pleisteišenu močīt

  +2 [+] [-]

, 2021-08-26 13:33, pirms 3 gadiem
Harka Molodciks rakstīja: Loti izsmelosi un detalizeti, var just ka Analitikis ar stazhu!
Ar esi samizies par pirmo speli kaa artemijs?
Tjomam taisni tresučka uznākusi. Kā dzirdu, nemaz arēnā negrib rādīties, nervi beigti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-26 13:35, pirms 3 gadiem
Harka Molodciks rakstīja: Loti izsmelosi un detalizeti, var just ka Analitikis ar stazhu!
Ar esi samizies par pirmo speli kaa artemijs?
nē. es vispār sportā palicis neemocionāls. viss ir vienkārši - tie kas nograb tie ir lohi.Es samīzies bij pirms 5 gadiem, kad nograbēja pret fričiem

     [+] [-]

, 2021-08-26 13:37, pirms 3 gadiem
Harka Molodciks rakstīja: Runaa ka jau dzer nomierinoshus lidzeklus lai uz vakaru butu tonusa! Galvenais neparforset
Vajag atgriezties pie saknēm, pie saulainās bērnības pieredzes. Proti, Bauskas rajona kolhoza ''Krasnaja zvezda'' darbnīcu telpās hokeju vērot melnbaltā teļukā. Ūsaini veči, samagons.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 13:40, pirms 3 gadiem
Harka Molodciks rakstīja: Tad jau sanak ja aizsedies joberos vai ari traki nebombii tur, tad istenai pro karjerai var likt punktu!
Čomam maksāja 2 štukas angļu paundos par pusprofesionālu līmeni un vēl šis atrada paralēlu baltā cilvēka darbu arī pa 2 štukām. Nu ij nafig plēst pakaļu pie Sējēja un vazāties pa baltkrieviju ?

  -1 [+] [-]

, 2021-08-26 13:41, pirms 3 gadiem
Harka Molodciks rakstīja: Vsp jaa,tas grabejiens smagnejs joprojam. Taa nenormala rutina un notrulinatais ziepenu scenarijs kas valda hokeja, galiga apatija iedzen un nervu shunam liek aiziet laacha miega. Tagad pat pec gola pc pokerface
nu ja gribas izmauroties, izpsihoties tad es ar citiem alusvēderiem paslido amatieros, ko man par svešiem cepties un ņemties

     [+] [-]

, 2021-08-26 13:42, pirms 3 gadiem
Harka Molodciks rakstīja: Artemiss tads cacisks un kaprizs kluvis - ja telpas nav kondishkas un vismaz 2 darbinieki kas ar pletnem mushas izgaina, vish kaju ieksa nesper!
vo vo

     [+] [-]

, 2021-08-26 13:43, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: joberos ir tas pluss, ka alga kā pie Zaharjina Metalurgā, bet trenējas 3x nedēļā vakaros, spēle brīvdienās. Apmēram kā vilkos pie Guņas savulaik tā teikt mazāk jašancē pie tās pašas algas. Čomaks aiz bezdarbības sāka kaut kādu pusslodzes darbu meklēt pa dienam, kad apnika pleisteišenu močīt
Nu no pusprofesionālisma režījuma izsisties uz īstu pro-līmeni varētu būt grūti. Izaugsmes ziņā labāk kaplēt tādā mečikā. Taču, ja baigo ambīciju vairs nav un apzinies, ka joberlīgu prospekts esi un būsi un augstāk netiksi, tad jā, tīri ok variants.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-26 13:45, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu no pusprofesionālisma režījuma izsisties uz īstu pro-līmeni varētu būt grūti. Izaugsmes ziņā labāk kaplēt tādā mečikā. Taču, ja baigo ambīciju vairs nav un apzinies, ka joberlīgu prospekts esi un būsi un augstāk netiksi, tad jā, tīri ok variants.
to gribi izsisties makdonaldā par puspriekšnieku ar visu to gemaru vai pelnīt lielu un vieglu algu kaut kādā noneima Ogres kafejnīcā? Izsišanās ir jaunuļiem aktuāla, pārējie meklē darbu ar sakarīgu algu.

     [+] [-]

, 2021-08-26 13:47, pirms 3 gadiem
Harka Molodciks rakstīja: Jus slidojoshos alus vederus arii caurlaide parbauda chipots vai ne?
nu čomaki stāsta ka Tukumā pārbaudot, mēs Rīgā mauc pokujā un par to sūdu pat nerunā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2021-08-26 13:51, pirms 3 gadiem
Harka Molodciks rakstīja: Celms tulit uzsutis jums specnazus
es domā celms jau smērē želeju, lai smuks var ierasties Arēnā. Es domā ka visiem specnaziem tas ir pie kājas un tagad visi tēlo ka kaut ko ievēro, bet mauc pa savam

     [+] [-]

, 2021-08-26 13:52, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nu čomaki stāsta ka Tukumā pārbaudot, mēs Rīgā mauc pokujā un par to sūdu pat nerunā.
Pasaki vēl pilnai stukaču laimei, kurā hallē tas viss notiek.

     [+] [-]

, 2021-08-26 13:52, pirms 3 gadiem
Harka Molodciks rakstīja: Frichiem 6. vilnis, mums tik 3. lkm tuvojas.
Igaunos akal maskas javalka.
Nemot vera ka zem koronkas pabazta jebkura gripa, shita shnaga bus katru rudeni
vakar kaut ko ar vienu aci redzēju ka sola lokdaunu netaisīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-26 13:55, pirms 3 gadiem
Es, starp citu, februārī izslimoju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-26 13:57, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nu čomaki stāsta ka Tukumā pārbaudot, mēs Rīgā mauc pokujā un par to sūdu pat nerunā.
kur tāds zābaks var būt?spēlē un neplāties..tagad pietiek ar vienu stukaču,lai visiem skābekli piegrieztu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2021-08-26 13:57, pirms 3 gadiem
Novēlu zaudēt visas spēles un aizvākties no sporta ziņu lapām.
Par lūzeru un nagabu valsti - Latviju! urā!

     [+] [-]

, 2021-08-26 13:59, pirms 3 gadiem
Harka Molodciks rakstīja: Kko juti?
Maza temperatūra ap 37,2 nedēļu turējās, nekas vairāk.

     [+] [-]

, 2021-08-26 13:59, pirms 3 gadiem
ja ierij no ITA,tad jāprasa,kāpēc čaļi vispār hoķi spēlē...pārāk jau vārgi viņi pēdējos gados PČ izskatās..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-26 14:00, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: kur tāds zābaks var būt?spēlē un neplāties..tagad pietiek ar vienu stukaču,lai visiem skābekli piegrieztu..
kādu skābekli?

  -1 [+] [-]

, 2021-08-26 14:00, pirms 3 gadiem
Arī pofig pilnīgs, laikam vecums. Ja tiksim uz OS, tur tāpāt visiem grūdīsim. Ja vēl būtu cerība un ticība, ka varam tur nospēlēt kā friči vai Šveice, bet nav jau pamata

     [+] [-]

, 2021-08-26 14:01, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: kādu skābekli?
sāks šmonīt halles..Tev to vajag?man ne..mazāk te vajag bazūnēt...muļķu apkārt pietiek..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-26 14:01, pirms 3 gadiem
Ko tur Arēnā darīt, ja 1. spēle Bauskā, otrai nav nozīmes, ja 1. uzvarēts, paliek tik 7.- dienā ievērot noteikumus un neienest alco sporta pasākumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-26 14:07, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: sāks šmonīt halles..Tev to vajag?man ne..mazāk te vajag bazūnēt...muļķu apkārt pietiek..
klau netupī - es vnk pateicu ka Rīgā nav bijusi pārbaude (man)
Tu domā ka šmonītāji nezin kad un ko šmonī?

     [+] [-]

, 2021-08-26 14:19, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: klau netupī - es vnk pateicu ka Rīgā nav bijusi pārbaude (man)
Tu domā ka šmonītāji nezin kad un ko šmonī?
katrs tavu tekstu par maukšanu pokujā var iztulkot kā grib..es to sapratu,ka Rīgā neviens nepārbauda,tai skaitā hlles pašas ari ne...stukaču apkārt pietiek,pietiek vienam muļķim pasūdzēties un poliči būs spiesti pievērst uzmanību hallēm..to es gribēju pateikt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-26 14:27, pirms 3 gadiem
Harka Molodciks rakstīja: Lauj mentiem atpusties, vismaz vel britinu. Tulit pec menesha ies valaa Jaunie vilni,deltas un alfas, tad vares stukachot un okshkeret. Tik neaizmirsti lieku masku kabata ielikt
man pokuj uz maskām un kovidiemTu kaut ko atkal nesaprati,hulik
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-26 14:39, pirms 3 gadiem
Labāk ludzu pasakiet vai šī ir home game vai away? Piemēram, rīt pret HUN. Kā lai zina, kur pirkt biļetes, t.i. 2x uzbrūkošā puse?

     [+] [-]

, 2021-08-26 14:42, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: katrs tavu tekstu par maukšanu pokujā var iztulkot kā grib..es to sapratu,ka Rīgā neviens nepārbauda,tai skaitā hlles pašas ari ne...stukaču apkārt pietiek,pietiek vienam muļķim pasūdzēties un poliči būs spiesti pievērst uzmanību hallēm..to es gribēju pateikt...
es eju un slidoju, es neprasu pārējiem par to tēmu neko, jo man ir pie kājas
iestādes mauks pēc savas pogrammas

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 14:43, pirms 3 gadiem
jurgisss rakstīja: Labāk ludzu pasakiet vai šī ir home game vai away? Piemēram, rīt pret HUN. Kā lai zina, kur pirkt biļetes, t.i. 2x uzbrūkošā puse?
šodien - viesos, pārējās - mājās!

     [+] [-]

, 2021-08-26 14:51, pirms 3 gadiem
Ok, paldies tas kaut kur bija minēts? Būšu palaidis garām.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 14:55, pirms 3 gadiem
jurgisss rakstīja: Ok, paldies tas kaut kur bija minēts? Būšu palaidis garām.
https://www.iihf.com/en/events/2022...

     [+] [-]

, 2021-08-26 15:29, pirms 3 gadiem
Ārzemēs tiešraidi varēs redzēt? Padalīties lūdzu!

     [+] [-]

, 2021-08-26 15:34, pirms 3 gadiem
Harka Molodciks rakstīja: Diskriminacija jau ir tanii ka shis biletes jebkursh lettinsh nemaz nevar iegadaties par teoretiski, to drikst tikai potetie un slimiem lopini. Bet tev kaa jau pedinam tadas lietas nesaprast.

Es bileti nopirkt nevaru, ko nu? Pernaks man savu drikst atdot?
Ej pirst!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2021-08-26 15:50, pirms 3 gadiem
Harka Molodciks rakstīja: Tikko tev par godu palaidu kartigu pirdienu, tiesi tev par godu pedinzemes sveices virziena
Man kalni priekšā, tā kā varēsi elpot vien savas gāzes pats

     [+] [-]

, 2021-08-26 15:55, pirms 3 gadiem
Francūzis vēsi atlaiž pret Maģjāriem! Ar to mēs saprotam, ka LAT sasitīs drebezgās?
Burts viņiem staffā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:00, pirms 3 gadiem
Ko Kiesturs Voziols un Upesdeglis? Laiks pieslēgties reāliem expertiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:01, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Ko Kiesturs Voziols un Upesdeglis? Laiks pieslēgties reāliem expertiem!
volčara kad nāks atpakaļ sūdu dzīt?

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:01, pirms 3 gadiem
2:0 Ungārija vadība . Kāds nezin kur var redzēt video

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:02, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Čaļi ar Harku priekšgalā molodčiki! Atliek tik bāzt likumsakarīgo ceļazīmi ķešā! Apstākļi tam labvēlīgi kā nekad-maksimāli spēcīgākais sastāvs, dinamisks kalendārs, savs laukums, klasi zemāki pretinieki un teicams treneru korpuss! Par cik no Bobja esam veiksmīgi atkratījušies, sirds par turnīra iznākumu ir mierīga!
bezjēdzīgais Bobis tev gadijumā nav sievu izdrāzis, ka tu viņu piemini katru reizi....???

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:03, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: volčara kad nāks atpakaļ sūdu dzīt?
Nu, viņš vairāk pa Arābu Emirātiem tagad ņemās!

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:04, pirms 3 gadiem
Ble, ungārs stiprs kā elle! Mums šanses mazas

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:05, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Nu, viņš vairāk pa Arābu Emirātiem tagad ņemās!
izglītojas krustojumu biznesā?

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:06, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: izglītojas krustojumu biznesā?
Arābos kādus 700k vajadzētu ņemt no krustojuma, jo Sīrijas zēni noteikti rada konkurenci!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:10, pirms 3 gadiem
Fraņču Federācija domā tik ar krustojumiem pacelt kasi? Vai ar nepareizu ščjotu ar?

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:11, pirms 3 gadiem
Denmarks normāli kaplē!

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:19, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Denmarks normāli kaplē!
pohuj. skatos kā ungāri frankus klapē

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 16:22, pirms 3 gadiem
Pareizi laikam Burts biedināja, ka franči nebūs mums galvenie galvu griezēji. Arī tresučka sākās.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 16:22, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: pohuj. skatos kā ungāri frankus klapē
lai saklapē, tad puiki vilks ārā kalkulatorus un sāks lielo tabulas pārplānošanu

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:22, pirms 3 gadiem
Harka Molodciks rakstīja: Tas viss ir saistits! Nak tak 3. vilnis,delta jau paari slieksnim kapj. Rezultata tadas halavas kaa banusim ar vina alusvederiem pec definicijas vairs i nebus. I ari tai stukachosanai nebus nekada jega jo purinas atkal visus un visur un bez maskas tu pat atejaa kluci nenoliksi

Taa vot!
ja neesi tēmā,nepārspīlēvisi mauca un mauc,kam vajadzēja

  -1 [+] [-]

, 2021-08-26 16:26, pirms 3 gadiem
Fraņči paši atveduši savus kruasānus vai pie tā Rīgas čaļa pērk? 2 boļšije razņici

  -1 [+] [-]

, 2021-08-26 16:28, pirms 3 gadiem
Neputne ķirbjus jau novākusi? Mož, kādu hokeja sestdiennieku varam sarīkot? Pēc tam jau ar RD divstāvnieku ar Gagarina cupu varēs ķirbju laukos uz 24h paturēt.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 16:29, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: lai saklapē, tad puiki vilks ārā kalkulatorus un sāks lielo tabulas pārplānošanu
"Puiki labi cīnījās" by Aigars Ciprus

  -1 [+] [-]

, 2021-08-26 16:30, pirms 3 gadiem
Ja būtu Boldaveško un Semjonovs, ITA varētu dot trīs šaibas priekšā!

  -1 [+] [-]

, 2021-08-26 16:31, pirms 3 gadiem
Saku Koivu saka, ka trjasučka sākusies. Baigākā! To be or not to be?

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:36, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: es eju un slidoju, es neprasu pārējiem par to tēmu neko, jo man ir pie kājas
iestādes mauks pēc savas pogrammas
pēdējā 1,5 gada laikā esmu paradis pat neiepīkstēties kur eju un ko daru...nu,hokeja sakarā..

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:37, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: lai saklapē, tad puiki vilks ārā kalkulatorus un sāks lielo tabulas pārplānošanu
godīgi sakot pirmo reizi redzu tādus pārmīzušos un stresainus pirms tāda haļavnā turnīra. tupais čurbans protams ārpus visiem

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:40, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: godīgi sakot pirmo reizi redzu tādus pārmīzušos un stresainus pirms tāda haļavnā turnīra. tupais čurbans protams ārpus visiem
Neraksta neko, taisni bažas māc. Taču vistacāmāk nesanāk iedarbināt veco bauskas kasti ar Windows95.

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:40, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: pēdējā 1,5 gada laikā esmu paradis pat neiepīkstēties kur eju un ko daru...nu,hokeja sakarā..
šobrīd jau ir atļauts
ziemā es ar nepīkstētu ja kaut kur būtu ticis

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:41, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: godīgi sakot pirmo reizi redzu tādus pārmīzušos un stresainus pirms tāda haļavnā turnīra. tupais čurbans protams ārpus visiem
Tik vārga grupa vēl laikam Klāgenfurtē bija..un nemaz tik spīdoši tur negāja...

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:41, pirms 3 gadiem
3-2 franki saņēmās

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:41, pirms 3 gadiem
Kaut gan mūsu posmi diezgan jaudīgi šķiet pret pastas vīriem! Čelentāno būs?

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:41, pirms 3 gadiem
tikmēr franki visu saliek pa plauktiem...

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:42, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Neraksta neko, taisni bažas māc. Taču vistacāmāk nesanāk iedarbināt veco bauskas kasti ar Windows95.
vakar teica, ka labāk pie koriša pārmīzies sēž nekā arēnā pipec atbrauc no frankiem lai pielaktos pie TV hokejs pāri visam

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:43, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: šobrīd jau ir atļauts
ziemā es ar nepīkstētu ja kaut kur būtu ticis
jāa,ziemā bija smieklīgi līdz asarām..kad pazzīstamus čomus ganāmies satiec..tip es te pastaigāties izgāju...

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:44, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: vakar teica, ka labāk pie koriša pārmīzies sēž nekā arēnā pipec atbrauc no frankiem lai pielaktos pie TV hokejs pāri visam
Nav jau slikts punktieris- sūdu gadījumā var tv izrubīt un pakrist zem galda.

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:45, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nav jau slikts punktieris- sūdu gadījumā var tv izrubīt un pakrist zem galda.
Tu pats tici, ka var būt kādi sūdi? es pat iedomāties nevaru, kam jānotiek!

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:46, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: vakar teica, ka labāk pie koriša pārmīzies sēž nekā arēnā pipec atbrauc no frankiem lai pielaktos pie TV hokejs pāri visam
Ūber taxi varam salīgt un ar kādiem Baušķeniekiem 0.5 pārsteigt nesagatavotu? Ta tukšs irsējs? Mož, arī slidot nemāk?

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:48, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: jāa,ziemā bija smieklīgi līdz asarām..kad pazzīstamus čomus ganāmies satiec..tip es te pastaigāties izgāju...
viens otrs gāja pastaigaties 6 no rīta

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:48, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Tu pats tici, ka var būt kādi sūdi? es pat iedomāties nevaru, kam jānotiek!
Ja trenē malodčiks Harka, tad ceļazīme jau kabatā, kā te daži smejas. Nu nē, es pēc dabas esmu pesismists, kuram nepatīk, kad viss tik gludi rādās.

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:48, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Ūber taxi varam salīgt un ar kādiem Baušķeniekiem 0.5 pārsteigt nesagatavotu? Ta tukšs irsējs? Mož, arī slidot nemāk?
pajāt. bet tu noteikti vari aizlaist! atrast ar viegli būs Bauskā.

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:48, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Ūber taxi varam salīgt un ar kādiem Baušķeniekiem 0.5 pārsteigt nesagatavotu? Ta tukšs irsējs? Mož, arī slidot nemāk?
Ubera Rīgā nav, jānem Bolts
slidot mācēja, bij video ielicis

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:49, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Ubera Rīgā nav, jānem Bolts
slidot mācēja, bij video ielicis
Iemetienu specs laikam arī bija.

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:50, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ja trenē malodčiks Harka, tad ceļazīme jau kabatā, kā te daži smejas. Nu nē, es pēc dabas esmu pesismists, kuram nepatīk, kad viss tik gludi rādās.
šoreiz treneris ir otšķirīgs. Hari vērtēsim vēlāk. šis turnīrs neko par viņu nepateiks.
p.s. tu vismaz nepieraudi pilnus komentus.

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:51, pirms 3 gadiem
Nu bļaķ, Ungārija! Nedrīkst šitā +2 deficītu patirst!!!

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:51, pirms 3 gadiem
Ja nebūs septiņ:null pret ITA, ta jāsauc atpakaļ Number1!!!

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:52, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Iemetienu specs laikam arī bija.
pižons un haļavšiks, tip snaiperis ar

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:54, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: pajāt. bet tu noteikti vari aizlaist! atrast ar viegli būs Bauskā.
Tak būs Rīgā uz 2 pēdējām spēlēm. Par čakaru ar QR kodu viņam bija taisnība, pirmdien bijām vecrīgā iedzērām alu, bārmane skenēja viņa to QR kodu bet neskenējās arēnā dēļ tā var arī netikt

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:54, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: viens otrs gāja pastaigaties 6 no rīta
nu ja

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:54, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: šoreiz treneris ir otšķirīgs. Hari vērtēsim vēlāk. šis turnīrs neko par viņu nepateiks.
p.s. tu vismaz nepieraudi pilnus komentus.
Bet nekādām pieķērkšanām arī par laimi neticu, viss izsķirsies neatkarīgi no SC murmuļiem.

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:56, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Bet nekādām pieķērkšanām arī par laimi neticu, viss izsķirsies neatkarīgi no SC murmuļiem.
Tu tak saproti vismaz, ka papisiens šajā turnīrā spēlētājiem ir kauns un negods, bet Haris var braukt atpakaļ uz Šveici vai Krieviju darbu meklēt!

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:56, pirms 3 gadiem
Pārbrauks visiem pāri ar ceļa rulli un spēlēs Olimpiādē. Latvija,protams.

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:58, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Tu tak saproti vismaz, ka papisiens šajā turnīrā spēlētājiem ir kauns un negods, bet Haris var braukt atpakaļ uz Šveici vai Krieviju darbu meklēt!
Nu ja, bet kas no tā? Tagad taču hokeju māk visi spēlēt, ahahaha.

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:58, pirms 3 gadiem
striker rakstīja: Pārbrauks visiem pāri ar ceļa rulli un spēlēs Olimpiādē. Latvija,protams.
pilnīgi vienalga kā viņi tiks uz OS. kā ceļa rullis vai kā gliemezis pļavā

     [+] [-]

, 2021-08-26 16:59, pirms 3 gadiem
Striker, taisi papīru! Mēs, apkašā parakstījušies, pieprasam piecus riņķus hokejā!!! Es parakstos!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 16:59, pirms 3 gadiem
Latvju pamuļķi iekš sportacentrs.com ņemas cik Latvijai ir paveicies ar grupu.. Man vienkārši smiekli nāk, mums nekas nav paveicies mēs esam sava līmeņa grupā, viss attiecīgi starptautisko turnīru sasniegumiem un nabagu 10. vietu IIHF rangā.
Lūk piemērs kā spēcīgie franči mocās pret izteiktu grupas favorīti Ungāriju, kautvai Frančiem sastāvā 3 NHL spēlētāji, kā arī vairāki Eiropas top līgu spēlētāji, pretēji Ungāriem vieni nabagu līgu hokejisti. Protams, ka franči spiež Ungārus un ir meistarīgāki, bet redz kā notiek.
Tāpēc Latvijai jāspēlē savs hokejs un jāizliek visi spēki, šajā grupā īpaši vāju komandu nav. Pa diiirsu var dabūt no jebkura.

Es lasu komentārus un tāda sajūta ka mūsu izlase būtu kā Kanāda vai Krievija. Aizmirstiet bāleliņi, mēs esam pūdeļu nācija, vienmēr tāda esam bijusi un būsim. Kāda valsts, kāda tauta tāds arī sports.. Kāds sējējs tāds arī vācējs.. Bāleliņu zeme..

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:00, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nu ja, bet kas no tā? Tagad taču hokeju māk visi spēlēt, ahahaha.
stulbs teiciens, kas smird pēc tizlas attaisnošanās pirms turnīra, kurā piedalās 10. izlase pasaulē pret 3 bē grupas komandelēm!

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:00, pirms 3 gadiem
Protams, ir ļoti patīkami, ka izlases bāzes kuģis nav tik bāzisks, kā to daudzi gaidītu.

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:00, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tak būs Rīgā uz 2 pēdējām spēlēm. Par čakaru ar QR kodu viņam bija taisnība, pirmdien bijām vecrīgā iedzērām alu, bārmane skenēja viņa to QR kodu bet neskenējās arēnā dēļ tā var arī netikt
viņš man kaut kad rakstīja, jūs tad bijāt kopā?

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:00, pirms 3 gadiem
Franči mocas pret grupas *pastarīti, gribēju rakstīt nevis favorīti.. 😂😂😂

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:02, pirms 3 gadiem
Brežņevs Olimpiādes atklāšanā: OOO
OO

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 17:03, pirms 3 gadiem
MrMaybe rakstīja: Latvju pamuļķi iekš sportacentrs.com ņemas cik Latvijai ir paveicies ar grupu.. Man vienkārši smiekli nāk, mums nekas nav paveicies mēs esam sava līmeņa grupā, viss attiecīgi starptautisko turnīru sasniegumiem un nabagu 10. vietu IIHF rangā.
Lūk piemērs kā spēcīgie franči mocās pret izteiktu grupas favorīti Ungāriju, kautvai Frančiem sastāvā 3 NHL spēlētāji, kā arī vairāki Eiropas top līgu spēlētāji, pretēji Ungāriem vieni nabagu līgu hokejisti. Protams, ka franči spiež Ungārus un ir meistarīgāki, bet redz kā notiek.
Tāpēc Latvijai jāspēlē savs hokejs un jāizliek visi spēki, šajā grupā īpaši vāju komandu nav. Pa diiirsu var dabūt no jebkura.

Es lasu komentārus un tāda sajūta ka mūsu izlase būtu kā Kanāda vai Krievija. Aizmirstiet bāleliņi, mēs esam pūdeļu nācija, vienmēr tāda esam bijusi un būsim. Kāda valsts, kāda tauta tāds arī sports.. Kāds sējējs tāds arī vācējs.. Bāleliņu zeme..
Tu varētu visas savas problēmas atrisināt, nosveroties pie aizkaru stungas. Priekš kam uzturēties tik drausmīgā pasaulē?

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:03, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: viņš man kaut kad rakstīja, jūs tad bijāt kopā?
Jā, pasēdējām dažas stundas barčikā. Teica, ka mēģinās tevi ar koivu dabūt rokā uz nedēļas beigām

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:03, pirms 3 gadiem
Iepļaus pivonu

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:04, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Striker, taisi papīru! Mēs, apkašā parakstījušies, pieprasam piecus riņķus hokejā!!! Es parakstos!
Papīrs novecojis jau. Man viss ir kompī. Varam uzlikt elektroniskos parakstus un lieta darīta

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:06, pirms 3 gadiem
Tie paši nabagi Kazahi šogad pasaules čempionātā rādīja brīnumus, tāpēc sports ir sports. Mūsdienās hokejs vispār ir izlīdzinājies un daudzas savulaik vāji spēlējošās tagad spēlē labu hokeju. Latvijai pateicoties KHL hokejs nav nokritis tik zemu un pateicoties KHL sistēmai mums hokejs turās savā līmenī.. Tāda maza valsts un esam elitē katru gadu tas jau vien ir sasniegums, nebūtu KHL sen mēs spēlētu B grupā..

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:07, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: pilnīgi vienalga kā viņi tiks uz OS. kā ceļa rullis vai kā gliemezis pļavā
Man labāk patīk,ja pāriet pāri kā ceļa rullis un pēc tam vēl piebeidz ar TOZ 8.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 17:08, pirms 3 gadiem
Nebutu khl, mūsējie vairāk cīnītos par vietu zem saules nevis grauztu mīkstā jura pamesto kaulu

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:11, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Jā, pasēdējām dažas stundas barčikā. Teica, ka mēģinās tevi ar koivu dabūt rokā uz nedēļas beigām
kur bijāt?

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:12, pirms 3 gadiem
Es nesaku ka Latvijas izlase būtu galīgākie nabagi, bet esam tie kas esam. Tāpat priekš tik mazas pūdeļu nācijas būt elitē jau vien ir sasniegums. Piemērs Vācija, salīdziniet viņu vietējo hokeja čempionātu un mūsu. Nosauciet kaut pārus uzvārdus kas prot slidot Latvijas Optibet līgā? Es piemēram tādu nezinu. Piemērs Vācija, DEL ļoti spēcīga hokeja līga, vēsi var nokomplektēt labu izlasi, tāpat arī pārējās hokeja valstis.
Ko mēs darītu ja nebūtu mums Dinamo Rīga? Dirrsaa mēs būtu, lūk kur..

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:13, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: kur bijāt?
Jēkaba kazarmā, tur pilns ar maziem bāriem, vienā no tiem. Nosaukumu neatceros

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:14, pirms 3 gadiem
MrMaybe rakstīja: Es nesaku ka Latvijas izlase būtu galīgākie nabagi, bet esam tie kas esam. Tāpat priekš tik mazas pūdeļu nācijas būt elitē jau vien ir sasniegums. Piemērs Vācija, salīdziniet viņu vietējo hokeja čempionātu un mūsu. Nosauciet kaut pārus uzvārdus kas prot slidot Latvijas Optibet līgā? Es piemēram tādu nezinu. Piemērs Vācija, DEL ļoti spēcīga hokeja līga, vēsi var nokomplektēt labu izlasi, tāpat arī pārējās hokeja valstis.
Ko mēs darītu ja nebūtu mums Dinamo Rīga? Dirrsaa mēs būtu, lūk kur..
ei nu ka dirrrsaa

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:14, pirms 3 gadiem
Neatkarīgi no rezultāta. Piešvilps mùli

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:14, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Jēkaba kazarmā, tur pilns ar maziem bāriem, vienā no tiem. Nosaukumu neatceros
Opā. Uz kuru dienu tad man bikses jābuktē?

  -1 [+] [-]

, 2021-08-26 17:15, pirms 3 gadiem
Man vienīgais riebjas ka Dinamo pērk visādus ārzemju nabagus, bet neņem kādus vietējos jaunos lai trenējas un aug, nevis nopērk par lielām naudām rietumu pabiras..

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:16, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Jēkaba kazarmā, tur pilns ar maziem bāriem, vienā no tiem. Nosaukumu neatceros
jasna

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:16, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Opā. Uz kuru dienu tad man bikses jābuktē?
Nu lai Tjoma šito saorganizē, es no savas puses jau pateicu, ka būšu pieejams ja kaut kas notiks

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:18, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: stulbs teiciens, kas smird pēc tizlas attaisnošanās pirms turnīra, kurā piedalās 10. izlase pasaulē pret 3 bē grupas komandelēm!
tāds baigi uzvilcies esi, spēli gaidot

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:18, pirms 3 gadiem
Cik skatītāju būs???

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:19, pirms 3 gadiem
Eu, es ar uz pjanku parakstos! Anatolijs&Jaunā Gvarde dabūs riktīgi dzirdēt specus! Fraņču Burts=LAT hokeja leģenda un dvēsele!

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:19, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tāds baigi uzvilcies esi, spēli gaidot
pohujā fonā uzlikti franki ar ungāriem un spamoju. nepareizs šoreiz slēdziens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:20, pirms 3 gadiem
Harka Molodciks rakstīja: Bartulis atgriezh gulashus cina!
Jū! Šim bračka sen jau griež ledus cīņās!

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:21, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: pohujā fonā uzlikti franki ar ungāriem un spamoju. nepareizs šoreiz slēdziens.
tā jau saki, ka pohujā, bet izskatās, ka uzvilcies anyway, kur skaties? pa tv jau laikam nerāda?

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:22, pirms 3 gadiem
Nervi na isķjoke

  +2 [+] [-]

, 2021-08-26 17:22, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tā jau saki, ka pohujā, bet izskatās, ka uzvilcies anyway, kur skaties? pa tv jau laikam nerāda?
onhockey.tv strīmā
kaut kāds olympic kanāls angliski
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:25, pirms 3 gadiem
Francūži ieliks piekto kā skābeni!

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:26, pirms 3 gadiem
Ei, Tu no! Olimpiskais turnīrs Rīgā un nav nekādi actioni!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:29, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: onhockey.tv strīmā
kaut kāds olympic kanāls angliski
zb, ka nevar pa tv parādīt

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:39, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: zb, ka nevar pa tv parādīt
labi , ka mūsu spēli pa tv rāda varēs tupos Gekiša jautājumus ievērtēt pārtraukumā

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:44, pirms 3 gadiem
tarakāni ar poļiem pēc diviem periodiem 0-0.
jāuzslēdz pēc tam šie līdz mūsu spēlei.

     [+] [-]

, 2021-08-26 17:46, pirms 3 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 18:00, pirms 3 gadiem
Ūsainais pārsēdētājs devis komandu Mc Lareniem pagaidām nemest šaibas pret Rečpospoļitu!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 18:06, pirms 3 gadiem
belaru komentētāji nesaprot, kāpēc khl nevarot vinnēt polijas līgu
pa to burzmu den - slo 4:2

     [+] [-]

, 2021-08-26 18:07, pirms 3 gadiem
Nu, LV jau pad*rsa?

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 18:09, pirms 3 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Nu, LV jau pad*rsa?
aizej pakaries vai ielec no vanšu tilta. nebūs jāstreso vairs nekad!

     [+] [-]

, 2021-08-26 18:12, pirms 3 gadiem
Belars čotka vinnēs! Ja, nē, Aušvica ruļevoj

     [+] [-]

, 2021-08-26 18:17, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Belars čotka vinnēs! Ja, nē, Aušvica ruļevoj
Tu vēl uz vareno šampinjonu līgu neesi pārslēdzies?

     [+] [-]

, 2021-08-26 18:19, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Tu vēl uz vareno šampinjonu līgu neesi pārslēdzies?
Netais huiņu! 8:1 Stroga!

     [+] [-]

, 2021-08-26 18:19, pirms 3 gadiem
Iepirdu viñiem jutubes čatā

     [+] [-]

, 2021-08-26 18:21, pirms 3 gadiem
poļi iepis vienu golu tarakāniem! 4:35 palika

     [+] [-]

, 2021-08-26 18:24, pirms 3 gadiem
Tur kaut kāda robežnauda tiek dalīta? Māāāķķķķ! Fenciks zandales atstieps Viņam vienmēr 14+18 geimā!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 18:24, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: poļi iepis vienu golu tarakāniem! 4:35 palika
Baķkam taču pavisam ciet aizies..

     [+] [-]

, 2021-08-26 18:26, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Baķkam taču pavisam ciet aizies..
Viš i vecais Gestapovietis Fenciks!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 18:26, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Baķkam taču pavisam ciet aizies..
naktī poļiem migrantu pūļi gaidāmi

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 18:27, pirms 3 gadiem
poļi vēl vienus kolhozniekus nograbināja

  +1 [+] [-]

, 2021-08-26 18:27, pirms 3 gadiem
Zvizdec, poļi izjāja belarus

     [+] [-]

, 2021-08-26 18:33, pirms 3 gadiem
MrMaybe rakstīja: Man vienīgais riebjas ka Dinamo pērk visādus ārzemju nabagus, bet neņem kādus vietējos jaunos lai trenējas un aug, nevis nopērk par lielām naudām rietumu pabiras..
Pūdelis nabadziņš nevar un nevar likties mierā! Kā tāds austrumu pabira...

     [+] [-]

, 2021-08-26 18:34, pirms 3 gadiem
Ūsainais klauns a hoķi jau pelna, netik cigarillām un irākiešu pastaigu meistariem

     [+] [-]

, 2021-08-26 21:11, pirms 3 gadiem
Dirsā ir riga fc