Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

U18 izlase beidzot realizē vairākumu un pamatīgi pakutina Kanādas nervus

Agris Suveizda

U18 izlase beidzot realizē vairākumu un pamatīgi pakutina Kanādas nervus
Artūrs Šilovs. Foto: IIHF.com

Ar sīvu zaudējumu pasaules U18 hokeja čempionāta ceturtdaļfinālā debitēja Oļega Sorokina trenētā Latvijas izlase, kas sīvā cīņā tomēr atzina Kanādas pārākumu (1:3) un finišēja astotajā pozīcijā. Kanāda pusfinālā iekļuva pēc divu turnīru pārtraukuma un tajā spēlēs pret mājinieci Zviedriju.

Kanādieši jau ar pirmajām sekundēm metās apliecināt favorītu statusu un ātri nopelnīja pirmo vairākumu, taču Latvija ar labu aizsardzību to itin pārliecinoši izturēja un pamazām iespēlējās, izlīdzinot cīņas gaitu. Arī Latvija tika pie vairākuma, vārtus gan negūstot, taču spriedze sāncenšu vārtu priekšā vairākkārt tika radīta. 13. minūtē Latvijai arī bija teicama vārtu gūšanas iespēja – pēc Gļeba Prohorenkova metiena tālajā stūrī glāba Teilors Gotjē. Latvija turpināja meklēt iespējas pretinieku vārtu tuvumā un par to samaksāja ar ielaistu ripu pretuzbrukumā. Kanādieši 14. minūtē izveidoja ātru pāreju no aizsardzības uzbrukumā, un Breidens Šnaiders raidīja ripu starp Artūra Šilova kājsargiem (1:0).

Trīs minūtes līdz trešdaļas beigām viduszonā asu spēka paņēmienu veica Ralfs Jevdokimovs, kurš no sāniem piezagās Kīenam Vaškurakam un ar plecu trāpīja galvas rajonā. Vaškurakam vajadzēja ārsta palīdzību, Jevdokimovs saņēma 2+10 soda minūtes, bet pārāk ilgs vairākums ziemeļamerikāņiem gan nesanāca, jo tā vidū noteikumus pārkāpa arī Breidens Treisijs. Arī otrā perioda sākumā Latvija neizmantoja vairākumu, un pusotru minūti vēlāk Kanāda kuriozā veidā dubultoja pārsvaru. Pēc iemetiena mūsu aizsardzības zonā ripa atleca vārtu priekšā, un Harijs Brants neveiksmīgi to ievirzīja starp Šilova kājsargiem (0:2). Latvija nenokāra galvas un trešās trešdaļas sākumā metās atspēlēties. Vispirms Gotjē glāba pēc Patrika Zabusova metiena no tuvas distances, bet drīzumā vārtsargs savu meistarību demonstrēja arī Latvijas vairākumā.

Ja trešdaļas sākumā tiesneši neizšķīrās Kanādu atstāt trijatā par Branta iegrūšanu apmalē, tad perioda vidū Dilans Holovejs neatstāja arbitriem citas iespējas, aizķerot Šilovu un dodoties uz noraidīto soliņu. Līdz šim Latvija visā turnīrā nebija realizējusi nevienu vairākumu, taču divdesmitais mēģinājums bija laimīgais – kanādiešu trijnieks tika piespiests pie vārtiem, un Brants no iemetiena apļa spēcīgi trāpīja tālajā stūrī (1:2), reabilitējoties par otro periodu un palielinot intrigu. Kanāda pirms ielaistajiem vārtiem bija divreiz trāpījusi pa mūsu vārtu stabu, taču neizmantotās iespējas nenožēloja – Latvija pēdējā minūtē noņēma vārtsargu un pieprasīja pārtraukumu, tomēr kanādieši pretuzbrukumā iemeta tukšos un pielika spēlei punktu (3:1).

Kanāda – Latvija 3:1 (1:0, 1:0, 1:1)
Vārti: 13:48 Šnaiders (Treisijs) 1:0, 27:34 Krebss 2:0, 50:01 Brants (Vītoliņš, Polcs, vair.) 2:1, 59:40 Krebss (Zerijs, t.v.) 3:1
Metieni: 43:39
Soda minūtes: 12:18
Vārtsargi: Teilors Gotjē – Artūrs Šilovs

Izslēgšanas spēles

SpēleRez
Baltkrievija – Krievija0:6
ASV – Somija6:0
Kanāda - Latvija3:1
Zviedrija – Čehija4:2
Šveice – Slovākija4:1

Latvijas U18 izlases spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleRez
19/0420:30Zviedrija - Latvija5:2
20/0416:30Latvija – Krievija1:5
22/0416:30Latvija – Slovākija2:0
23/0416:30ASV – Latvija7:1
25/0420:30Latvija - Kanāda1:3

Latvijas U18 izlases sastāvs pasaules čempionātam

Vārtsargi: Artūrs Šilovs, ("Rīga"), Rūdolfs Lazdiņš (HS "Rīga"), Kārlis Reinis Riba ("Lido");
Aizsargi: Patriks Ozols ("Lido"), Ernests Ošenieks, Kārlis Krustiņš (abi - HS "Rīga"), Miks Tumānovs, Harijs Brants, Ņikita Mateiko (visi - "Rīga"), Nauris Sējējs (Ženēvas "Servette", Šveice);
Uzbrucēji: Rūdolfs Polcs, Gustavs Millers, Jānis Švanenbergs, Patriks Zabusovs (visi –"Rīga"), Gļebs Prohorenkovs, Raivis Kristiāns Ansons, Kristaps Skrastiņš, Ralfs Jevdokimovs, Rihards Liģis, Roberts Petrovičs, Aleksandrs Biškins, Raimonds Mikus Vītoliņš (visi - HS "Rīga"), Patriks Marcinkēvičs ("Prizma").
Galvenais treneris: Oļegs Sorokins. Trenera asistenti: Herberts Vasiļjevs, Juris Ozols.

 +17 [+] [-]

, 2019-04-25 23:00, pirms 6 gadiem
Ej tu nost... visu cieņu, visu! Nekad nedomāju, ka ko tādu
teikšu par zaudējumu

 +14 [+] [-]

, 2019-04-25 23:00, pirms 6 gadiem
Respect!
Slēpts komentārs: H.E.N.R.Y.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2019-04-25 23:01, pirms 6 gadiem
Statistika zvērā! Kā līdzīgs ar līdzīgu! ';

  +4 [+] [-]

, 2019-04-25 23:03, pirms 6 gadiem
Lielisks sniegums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2019-04-25 23:04, pirms 6 gadiem
Nebiju domājis, ka savā dzīvē redzēšu, ka latviešu juniori iespiež Kanādu zonā un nomaina vārtsargu, lai spēli uzvarētu

  +8 [+] [-]

, 2019-04-25 23:04, pirms 6 gadiem
vispār patīkami. samērīgs metienu skaits, nekādas nepārtrauktas noraidīšanās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2019-04-25 23:05, pirms 6 gadiem
JA godīgi, šī bija visu laiku labākā Latvijas Junioru izlases spēle! Līdzīgs ar līdzīgu! Mūsējie spēlēja tipisku Ziemeļamerikāņu hokeju! Malači!! Ir potenciĀLS, KAS Ir PATS galvenais!!!

 +11 [+] [-]

, 2019-04-25 23:05, pirms 6 gadiem
Cepuri nost mūsu džeku priekšā! Uz ledus bija praktiski divas līdzīgas komandas. Ja ne kanādiešu varotčiks, bet mumus nedaudz veirāk veiksmes – vēl nevar zināt, kā viss būtu beidzies. Kanādiešu komntētāji nebeidza vien slavēt savu varotčiku. Paldies, džeki! Pateicoties jums, ir ticība mūsu hokeja nākotnei.

  +9 [+] [-]

, 2019-04-25 23:06, pirms 6 gadiem
Šķiet ka Brantam tā neveiksmīgā epizode vēl ilgi murgos rādīsies, bet cepuri nost mūsu puišu priekšā, sirds plīst pušu ka ar tādu sniegumu netika tālāk.

  +6 [+] [-]

, 2019-04-25 23:06, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Vecmāte abrgas un gultas biedrs zaipis teica ka šis esot vajākais sastavs kāds bijis heh
Būs interesanti paskatīties uz draftiem vasarā, pieļauju, ka būs pārītis (Beidzot!) iekš NHL un kāda čupiņa CHL, kur jau labu laiku mums nekā, kamēr belari pacentušies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-04-25 23:07, pirms 6 gadiem
Leonards Raiļans rakstīja: Statistika zvērā! Kā līdzīgs ar līdzīgu!
arī vizuāli, nu nebija mūsējie sliktāki ne izspēlēs, ne fiziski, ne pēc pārliecības, labākā U18 izlase, ko dažādos strīmos bijusi iespēja vērot! beigās reāli varēja izlīdzināt, kamēr neizlaida ripu vidējā zonā... plus tas nelaimīgais gols pašu vārtos!

  +4 [+] [-]

, 2019-04-25 23:07, pirms 6 gadiem
Sorokins tik turpina celt akcijas. Lieliska spēle. 2./3 un 3./3 gŗūti pat teikt kam bija vairāk iespējas gūt vārtus.

  +7 [+] [-]

, 2019-04-25 23:08, pirms 6 gadiem
Lielajiem SC ekspertiem mutes vaļā par šo izlasi un Sorokinu , ka šis ir izveidojis ļoti labu komandu!

  +4 [+] [-]

, 2019-04-25 23:08, pirms 6 gadiem
puikas cinijas loti loti cienigi pret vareno Kanadu butu nedaudz veiksmes un meistaribas Kanada butu uzvareta bet nemetam nujas krumos viss siem puikam vel bus lai veicas un poldies par skaistu hoki

     [+] [-]

, 2019-04-25 23:08, pirms 6 gadiem
kas_es_856436297640153088 rakstīja: laba komanda šogad u18 čaļiem , daži vēl nākamajā gadā varēs spēlēt. Ar labām cerībām uz nākotni, iespējams daži tiks Dinamo un varēsim beidzot veidot kārtīgu līderu kodolu no vietējiem puikām
pasarg Dievs no tā purva kolhozā, tikai ZA vai vismaz Eiropa!

  +8 [+] [-]

, 2019-04-25 23:09, pirms 6 gadiem
Esmu reāli uz pakaļas par šo spēli... Kas zin, kā būtu, ja nebūtu abu muļķīgo vārtu zaudējumu, bet džekiem un treneriem liels, liels, liels respect. Ar šādu spēli LV bija pelnījusi vismaz pagarinājumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2019-04-25 23:09, pirms 6 gadiem
Baigie malači!!!!
Un turklāt pie 1:2 beigās noņēma vārtsargu un pēdējā minūtē nostājās Kanādas zonā, bija iespējas, pietrūka viens precīzs metiens! 😉

  +4 [+] [-]

, 2019-04-25 23:10, pirms 6 gadiem
šī spēlē atgādināja Soču OS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-04-25 23:11, pirms 6 gadiem
žēl, ka bija jāskatās strīmos
1/4 finālu jau varēja nopirkt un parādīt tv
signāls ta bija

  +3 [+] [-]

, 2019-04-25 23:11, pirms 6 gadiem
vienalga cik labs gads Kanādai vai Latvijai un kurš ir mūsu treneris un īstenībā arī uz rezultātu. Svarīgāk, ka mūsu 16, 17 gadus veci puiši ir ļoti labi apmācīti gan slidošanā, gan nūjas tehnikā, spēka spēlē un spēles izpratnē. Tas nozīmē, ka Lavijā ir ļoti labi attīstīta hokeja kultūra un drīz, līdzīgi kā Šveicei, arī pieaugušo hokeja vismaz pusfināls PČ nav nekas neiespējams

  -4 [+] [-]

, 2019-04-25 23:11, pirms 6 gadiem
Kā tas ir iespējams Latvijas hokeja čempionāta spēlētāji līdzīgi spēle ar Kanādu, jo vajadzētu Kanādai vienkārši izvārot OHL spēlētājus

  +5 [+] [-]

, 2019-04-25 23:11, pirms 6 gadiem
Man jau liekas, ka Kalvīša un Koziola nopelns te nav. Te Ķirsonam jāsaka paldies.
2001.gads atšķiras ar Ako, Lido, Rīga un Dinamo. Konkurence bija laba puikām.

  +3 [+] [-]

, 2019-04-25 23:12, pirms 6 gadiem
Tagad pat lielākiem skeptiķiem mute ciet. Sorokins sevi parādīja. Metienu attiecība neticami laba šodien.

  +4 [+] [-]

, 2019-04-25 23:12, pirms 6 gadiem
Jāsaka kā ir - es biju skeptisks, ij dēļ tā ka šaura pārstāvniecība, gan sākumā belaru fons aizmālēja acis. Bet ja uzvar galveno spēli, tiešām labi (ne tikai cienījami) nospēlējam pret Kanādu, tā ka mēs ņemam nost vārtsargu lai izvilktu spēli...Nu puikas malači, arī treneri savu darbu godam paveikuši. Visi malači!

  +4 [+] [-]

, 2019-04-25 23:13, pirms 6 gadiem
kas_es_856436297640153088 rakstīja: laba komanda šogad u18 čaļiem , daži vēl nākamajā gadā varēs spēlēt. Ar labām cerībām uz nākotni, iespējams daži tiks Dinamo un varēsim beidzot veidot kārtīgu līderu kodolu no vietējiem puikām
Kāpēc gan lai LABI jaunie čaļi paliktu RD sistēmā un degradētos??? Tikko tur kaut kripatiņa no Indraša parādītos-tā prom!!!

  +5 [+] [-]

, 2019-04-25 23:13, pirms 6 gadiem
Nepavisam neizskatījās, ka mūsējie nejauši būtu iekļuvuši ceturtdaļfinālā. Ļoti laba spēle.

  +5 [+] [-]

, 2019-04-25 23:13, pirms 6 gadiem
Pēdējā min vispār bomba bija. Domāju NHL skautu normāli pačekos šos spēlētājus turpmāk

  +1 [+] [-]

, 2019-04-25 23:13, pirms 6 gadiem
ko tur bidla kristapveidīgais prognozēja? arī hilsam un smwhrnmddl kažoks uz otru pusi...

  +4 [+] [-]

, 2019-04-25 23:13, pirms 6 gadiem
Lūk, ko dod komanda OHL

  +4 [+] [-]

, 2019-04-25 23:14, pirms 6 gadiem
Iedomājieties? Kanāda knapi izvelk uzvaru pār Latviju un viņu komentētāji slavē savu vārtsargu,kā pavilcis!!! 😄 ps. Kur tie perdeļi, kas te kārtējo sagrāvi piesauca!??

  +4 [+] [-]

, 2019-04-25 23:15, pirms 6 gadiem
Puišiem jāsaprot, ka tas ir tikai sākums un viss katram sāksies individuāli!
Vari spēlēt NHL, bet vari spēlēt LČ! Tagad viss atkarīgs no pašiem!

  -2 [+] [-]

, 2019-04-25 23:15, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Vecmāte abrgas un gultas biedrs zaipis teica ka šis esot vajākais sastavs kāds bijis heh
Tikai nepiemirsti to, ka šī bija viena spēle... tas diemžēl nedod NEKĀDU garantu, ka teiksim spēlējot vēl 5x... mēs nedabūtu iekšā pa 10 katrā!
p.s. Pusfināli parādīs, kas ir kas... un vai mums paveicās... vai ne!?

  +1 [+] [-]

, 2019-04-25 23:15, pirms 6 gadiem
kas_es_856436297640153088 rakstīja: Labāk lai KHL , nevis kaut kāda līga, kurā nekad uz izlasi nevar tikt , un hokeja garšu tik pazaudēt tur.
kāds sakars mūsu puikām ar tavu krievijas izlasi? pat tavā krievijas izlasē labākie spēlētāji vienmēr ir NHL kadri..

     [+] [-]

, 2019-04-25 23:17, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Puišiem jāsaprot, ka tas ir tikai sākums un viss katram sāksies individuāli!
Vari spēlēt NHL, bet vari spēlēt LČ! Tagad viss atkarīgs no pašiem!
Nemuldi, viņiem jau pilni epasti ar piedāvājumiem no NHL

  +4 [+] [-]

, 2019-04-25 23:17, pirms 6 gadiem
Talantīgi izrādījušies mums tie "blatņiki"?

  +1 [+] [-]

, 2019-04-25 23:19, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Nemuldi, viņiem jau pilni epasti ar piedāvājumiem no NHL
Kanādiešiem arī, bet tas negarantē spēlēšanu NHL!
Visi šie kanādieši beigās var tikai AHL, ECHL spēlēt!

  +3 [+] [-]

, 2019-04-25 23:21, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Kanādiešiem arī, bet tas negarantē spēlēšanu NHL!
Visi šie kanādieši beigās var tikai AHL, ECHL spēlēt!
Ir vēl kādi jaunumi, kurus nezin tie kas te tusē?

  +5 [+] [-]

, 2019-04-25 23:21, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: šī spēlē atgādināja Soču OS!
Sočos mēs lielāko spēles daļu spēlējām savā zonā, par šī vakara spēli to nevar teikt, tāpēc nepiekrītu Tavam apgalvojumam.

  +3 [+] [-]

, 2019-04-25 23:28, pirms 6 gadiem
Sanāk, ka lielāka daļa arī nākamgad varēs spēlēt...

  +1 [+] [-]

, 2019-04-25 23:32, pirms 6 gadiem
Daži komentāri pirms spēles.
lapsina , 12:59
Būs sekmīga spēle un nepaliks nepatīkama pēcgarša par turnīru, ja ielaidīs mazāk par 10 "bankām" un vismaz vienu iesitīs.

san4ito , 12:43
10:1

thekurmis , 17:57
vēsturiskais 1:13

10:1

     [+] [-]

, 2019-04-25 23:32, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Tikai nepiemirsti to, ka šī bija viena spēle... tas diemžēl nedod NEKĀDU garantu, ka teiksim spēlējot vēl 5x... mēs nedabūtu iekšā pa 10 katrā!
p.s. Pusfināli parādīs, kas ir kas... un vai mums paveicās... vai ne!?
Nu jau palaidi vienu toni par augstu

  +2 [+] [-]

, 2019-04-25 23:32, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Sočos mēs lielāko spēles daļu spēlējām savā zonā, par šī vakara spēli to nevar teikt, tāpēc nepiekrītu Tavam apgalvojumam.
tīri uz sajūtam man atgādināja Sočus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2019-04-25 23:33, pirms 6 gadiem
kristaps30 rakstīja: Kā tas ir iespējams Latvijas hokeja čempionāta spēlētāji līdzīgi spēle ar Kanādu, jo vajadzētu Kanādai vienkārši izvārot OHL spēlētājus
šito OHL apd.ršanu vienreiz vajadzētu izbeigt un aiziet apskatīties kādu spēli klātienē, vismaz finālu. man tas likās interesantāk nekā KHL

  +4 [+] [-]

, 2019-04-25 23:34, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Galvenais ir piepildījies Nākamgad mūsu nākošā U-18 izlase spēlēs vienā apakšgrupā ar Baltkrieviju, kā arī ar Slovākijas-Šveices derbija uzvarētāju Visai parocīgs rasklads!
Bet Abrags atkal krūmos...

  +3 [+] [-]

, 2019-04-25 23:35, pirms 6 gadiem
Nākamgad U18 izlase būs vienā grupā ar Baltkrieviem, Šveices/Slovākijas uzvarētāju, šī čempja zelta medaļas un ceturtās vietas ieguvējiem.

  +2 [+] [-]

, 2019-04-25 23:36, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Galvenais ir piepildījies Nākamgad mūsu nākošā U-18 izlase spēlēs vienā apakšgrupā ar Baltkrieviju, kā arī ar Slovākijas-Šveices derbija uzvarētāju Visai parocīgs rasklads!
Meh Burts maķenīt ātrāks.

  +2 [+] [-]

, 2019-04-25 23:36, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Puišiem jāsaprot, ka tas ir tikai sākums un viss katram sāksies individuāli!
Vari spēlēt NHL, bet vari spēlēt LČ! Tagad viss atkarīgs no pašiem!
baigais padomdevējs, viņi jau spēlē LČ, kamēr tu spēlē un esi spēlējis tikai kabatas biljardu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-04-25 23:37, pirms 6 gadiem
Kaut kur jau Kanāda mūs nenovērtēja, bet vienalga rezultāts šajā līmenī pret tādu blici, kas savā grupā pārbrauca visiem pāri ir atzīstams. Nekad mums šai līmenī nav bijusi arī tik stabila komanda, kad neviena trešdaļa nevienā spēlē nav izgāzta. Varbūt amerikāņu spēlē 2/3, bet nu būsim godīgi - objektīvi ASV visticamāk te ir stiprākā blice. Atklāti sakot arī es no šī sastāva negaidīju īpaši sakarīgu sniegumu, arī tāpēc, ka ārzemnieku maz (1), bet cerams čaļiem tas piedos papildus motivāciju.

Man likās, ka jauniešu un junioru hokejs mums ir sācis stagnēt, var jau būt, ka viens gads neko neparāda, bet cerams, ka nākotne arī būs cerīga.
Domājams, ka vismaz Brantu MHL mēs nākamgad vairs varētu arī neredzēt... kaut arī tā kļūda. Čalim 17 paliek tikai maijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2019-04-25 23:41, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tam nav nekādas nozīmes, galvenais, ka precīza infa tiek nodota precīzi laikā un vietā!
Precīzu info var atkārtot un atkārtot!

  +1 [+] [-]

, 2019-04-25 23:42, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Galvenais ir piepildījies Nākamgad mūsu nākošā U-18 izlase spēlēs vienā apakšgrupā ar Baltkrieviju, kā arī ar Slovākijas-Šveices derbija uzvarētāju Visai parocīgs rasklads!
Es neteiktu, ka parocīgs -ja Belari diez vai 3. gadu pēc kārtas būs vareni, tad šaubos, ka Šveice/Slovakija 2 gadus pēc kārtas būs švakuļi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-04-25 23:44, pirms 6 gadiem
Wendel Clark rakstīja: šito OHL apd.ršanu vienreiz vajadzētu izbeigt un aiziet apskatīties kādu spēli klātienē, vismaz finālu. man tas likās interesantāk nekā KHL
Paskaties, kam to saki - skaudīgam, pusdumam basketa trollēnam, kas pēkšņi kļuvis par lielu Krievijas fanu un ie katras iespējas aptirš latviešus. Itkā LBL būtu baigā mega līga.

  +2 [+] [-]

, 2019-04-25 23:45, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Bet Abrags atkal krūmos...
Lēnām kļūst par pavasara tradīciju - kā nāk lielais hoķa pavasaris, tā Abrags tiek pie smagas kļūdas, kuru pēc tam piemin vēl ilgu laiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-04-25 23:47, pirms 6 gadiem
Puiši ir malači.Laba spēle un labs turnīrs. Un ja, kāds sāks stāstīt, ka Kanāda neispringa, taupījās - domāju spēli labi rezumēja tas, kā TSN komentētāji nepārtraukti slavēja Kanādas vārtsargu -vārtos būu švakāks puisis, iespējams rezultāts būtu pavisam cits. Lai džekiem veicās karjerā un lai lielie pēc pāris nedēļām izdara, kā minimums to pašu.

  -3 [+] [-]

, 2019-04-25 23:48, pirms 6 gadiem
LBL nav mega līga tam piekrītu, bet OHL līga ir pusprofesionālā līga,kur lielākā daļa spēlētāju ir ikdiena bez hokeja vēl strādā. Latvijas basketbola līga ir profesionāla,jo tur spēlē profesionāļi tas vienīgais pluss Latvijas basketbola līgai.

  -2 [+] [-]

, 2019-04-25 23:48, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es neteiktu, ka parocīgs -ja Belari diez vai 3. gadu pēc kārtas būs vareni
nuu, kas zin... lielais haļļu bums viņiem laikam nenotika kā bija plānots, bet tāpat 2,5 reizes vairāk kā pie mums. Iedz. skaits vēl lielāks. Vairāk masveidības, labāki treneri...
Lai gan spēlētāju daudzums vien visu neizšķir protams. Kaut vai paskatoties uz mūsu basketbola izlasi šodien, kur mums nāk ļoti spējīgi kadri. Ja hokejā ko tādu varētu paveikt, tad būtu labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-04-25 23:51, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Variants ar Fričiem un grandiem būtu parocīgāks ?
Friči hokejā ir tas pats, kas Slovāki un Šveice - diži liela atšķirība nav. Es pat teiktu - parasti vajāki. Grands - jā tas ir sliktāk kā Belari, bet ja elitē paliek Šveice - kāpēc, lai viņi neizšautu tāpat kā U-20, kas šogad sitās ar krieiem par bronzu? U-18 ir vecums, kurā grūti ko paredzēt. Labs paraugs Somija. Pirms dažiem gadiem dominēja gan u-18, gan u-20, tagad mokās, nesen sitās ar mums par palikšanu elitē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-04-25 23:53, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: nuu, kas zin... lielais haļļu bums viņiem laikam nenotika kā bija plānots, bet tāpat 2,5 reizes vairāk kā pie mums. Iedz. skaits vēl lielāks. Vairāk masveidības, labāki treneri...
Lai gan spēlētāju daudzums vien visu neizšķir protams. Kaut vai paskatoties uz mūsu basketbola izlasi šodien, kur mums nāk ļoti spējīgi kadri. Ja hokejā ko tādu varētu paveikt, tad būtu labi.
Par tiem labākiem treneriem, nu nez vai. Un vai tad spēlētāju skaitā ir lielas atšķirības? Taisnības labad gan jāatzīst, ka pēdējie 2-3 gadi belariem izskatās tīri labi. Kkas tomēr tiek darīts.

  +1 [+] [-]

, 2019-04-25 23:53, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: nuu, kas zin... lielais haļļu bums viņiem laikam nenotika kā bija plānots, bet tāpat 2,5 reizes vairāk kā pie mums. Iedz. skaits vēl lielāks. Vairāk masveidības, labāki treneri...
Lai gan spēlētāju daudzums vien visu neizšķir protams. Kaut vai paskatoties uz mūsu basketbola izlasi šodien, kur mums nāk ļoti spējīgi kadri. Ja hokejā ko tādu varētu paveikt, tad būtu labi.
Masveidība nav rādītājs. Bač nav tik stiprs, kā pirms 10 gadiem -ir pāris "super komandas" un viss. Jaunieši ir tas vecums, kad vienu gadu var notikt brīnums un otru gadu "nelaime". Turklāt, nevajadzētu aizmirst, ka liela nozīme ir tam ko teiks Baķka - ja Baķkam atkal nepatiks tas, kā viss notiek, tiks sagrautas pat vislabākās iestrādnes, lai darītu a citai modei.

  -1 [+] [-]

, 2019-04-25 23:54, pirms 6 gadiem
Kuri no šiem latviešu zēniem ir ar nhl potenciālu?

     [+] [-]

, 2019-04-25 23:54, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Par tiem labākiem treneriem, nu nez vai. Un vai tad spēlētāju skaitā ir lielas atšķirības? Taisnības labad gan jāatzīst, ka pēdējie 2-3 gadi belariem izskatās tīri labi. Kkas tomēr tiek darīts.
Nu es nedomāju obligāti, ka par mūsu treneriem labāki, bet labāki kā pāris gadus iepriekš

  +1 [+] [-]

, 2019-04-25 23:55, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Lēnām kļūst par pavasara tradīciju - kā nāk lielais hoķa pavasaris, tā Abrags tiek pie smagas kļūdas, kuru pēc tam piemin vēl ilgu laiku.
Un tā sagrūst viņa tēls, jo liekas, ka varētu kļūt par visu SC komentātāju atzītu dīvānekspertu... Pārāk daudz
pārliecības nepareizos mirkļos.

  +1 [+] [-]

, 2019-04-25 23:55, pirms 6 gadiem
Nepiekrītu Vācijā pēdējo gaidu laikā hokeja ir izaugusi ļoti labi, un vietējais čempionāts ir labs pietiekami arī Eiropas līmenī 5 vai 6 spēcīgais Eiropas čempionāts neskaitot KHL.

     [+] [-]

, 2019-04-25 23:56, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Te es vairāk runāju par izvēli, viens vai divi, ceru, ka saprati
Un es tev izskaidroju, kāpēc tā izvele 1 vai 2 dzīvē var nestrādāt, jo jauniešu vecums ir nepradzams un tie, kas vienu gadu ir monstri nākamajā var būt nīkuļi (un otrādi). Tikpat labi nākamgad belari var turpināt močīt un Swi/Slo var būt lielais gads - tad tas ir sliktāk kā vācieši + grands

  -4 [+] [-]

, 2019-04-25 23:57, pirms 6 gadiem
OHL spēle pāris profesionāļi Sprukts,Cipulis,Koba Jass, Saulītis.

  +3 [+] [-]

, 2019-04-25 23:58, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Un tā sagrūst viņa tēls, jo liekas, ka varētu kļūt par visu SC komentātāju atzītu dīvānekspertu... Pārāk daudz
pārliecības nepareizos mirkļos.
Drīzāk nespēja atzīt kļūdas. Dažreiz (Sprukta hailaiti manšķiet visspilgtakais piemērs) tiks izdomāti vissmieklīgakie argumenti, lai tikai pastiprinātu savu viedokli. Jāsaka gan, ka Abrags te tāds nav vienīgais. SC netrūkst lielu "ekspertu" un "patriotu", kas spēj aiziet pretrunās uzrakstot 2-3 teikumus.

  +1 [+] [-]

, 2019-04-25 23:58, pirms 6 gadiem
kristaps30 rakstīja: Nepiekrītu Vācijā pēdējo gaidu laikā hokeja ir izaugusi ļoti labi, un vietējais čempionāts ir labs pietiekami arī Eiropas līmenī 5 vai 6 spēcīgais Eiropas čempionāts neskaitot KHL.
Vācija jau 20 gadus ir apmēram tajā pašā līmenī junioriem un jauniešiem. Tiesa, nākamgad abas blices būs elitē tā, ka... Un par mums to pašu drīz varēs teikt, 15 gadus jau turpat apmēram

  +1 [+] [-]

, 2019-04-25 23:59, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Par tiem labākiem treneriem, nu nez vai. Un vai tad spēlētāju skaitā ir lielas atšķirības? Taisnības labad gan jāatzīst, ka pēdējie 2-3 gadi belariem izskatās tīri labi. Kkas tomēr tiek darīts.
Ok, atmetam pēdējos gadus, redzēs kas tur sanāks, bet ilgtermiņā tieši treneri ir bijuši klupšanas akmens. Kas tad tos puikas izveido, ja ne treneri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-04-26 00:02, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Ok, atmetam pēdējos gadus, redzēs kas tur sanāks, bet ilgtermiņā tieši treneri ir bijuši klupšanas akmens. Kas tad tos puikas izveido, ja ne treneri.
Nu ja, te ir iespēja, jo šobrīd mums, ja neskaita vēl Hārtliju, no bijušajiem izlases kadriem ir pietiekami daudz treneru, kuri var. Tambijevs VHL tikko arī. Ja tās visas galvas varētu izmantot un salikt kopā...

     [+] [-]

, 2019-04-26 00:02, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Labi, var nestrādāt, bet var arī strādāt Tieši šo valstu kontekstā lielāka iesējamība tomēr ir ka strādās, nekā nestrādās
Ir jāspēlē nevis jāgaida, labākais iespējamais pretinieks pēc gada. Ja komandai ir vēlme turpināt sasniegt augsta līmeņa sasniegumus, tad ir jābūt gataviem sisties ar visiem nevis rēķināt, kurš varbūt būs uzvaramāks. Tava rēķināšana ir tipiska lūzera psiholoģija - uzvarētajs ir gatavs sisties ar visiem nevis domāt "bļin, šito es nekad mūžā neuzvarēšu, a vot šito varētu uzvarēt." Respektīvi tu tagad dari to pašu, ko tie, kas pirms šodienas spēles teica, ka Kanāda mūs sagraus - tu uzskati, ka Vācijas/Granda variants automātiski ir sliktāks un atņem izredzes uz ko lielu.

  +1 [+] [-]

, 2019-04-26 00:04, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Nu ja, te ir iespēja, jo šobrīd mums, ja neskaita vēl Hārtliju, no bijušajiem izlases kadriem ir pietiekami daudz treneru, kuri var. Tambijevs VHL tikko arī. Ja tās visas galvas varētu izmantot un salikt kopā...
Mums jau puikas maz trenē bijušās zvaigznes, vairāk tie kas bija otrajā plānā. Savulaik bija Klinšovi un Nazarovi no vecā Dinamo, tagad mazāk tādu

     [+] [-]

, 2019-04-26 00:06, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Drīzāk nespēja atzīt kļūdas. Dažreiz (Sprukta hailaiti manšķiet visspilgtakais piemērs) tiks izdomāti vissmieklīgakie argumenti, lai tikai pastiprinātu savu viedokli. Jāsaka gan, ka Abrags te tāds nav vienīgais. SC netrūkst lielu "ekspertu" un "patriotu", kas spēj aiziet pretrunās uzrakstot 2-3 teikumus.
Nedod, Dievs, uzrakstīsi kaut ko kļūdainu vai to, kam Abrags nepiekrīt. Uzreiz sekos uzbrauciens un apvainojums.

     [+] [-]

, 2019-04-26 00:08, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nedod, Dievs, uzrakstīsi kaut ko kļūdainu vai to, kam Abrags nepiekrīt. Uzreiz sekos uzbrauciens un apvainojums.
Tas Abrags jūs nabagus davedis, par viņu runā vairāk kā par hoķi

  -1 [+] [-]

, 2019-04-26 00:10, pirms 6 gadiem
Cepuri nost!Mums ir nākotne hokejā tas nu ir skaidrs!Ar mierīgu prātu varēs turpināt sekot hokejam!Ceru kads no Latviešiem beidzot parādīsies Blackhawks!!!

     [+] [-]

, 2019-04-26 00:10, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tas Abrags jūs nabagus davedis, par viņu runā vairāk kā par hoķi
Tā sanāk.

  -1 [+] [-]

, 2019-04-26 00:12, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Mums jau puikas maz trenē bijušās zvaigznes, vairāk tie kas bija otrajā plānā. Savulaik bija Klinšovi un Nazarovi no vecā Dinamo, tagad mazāk tādu
es te nedomāju tieši puikas trenēt, bet semināri un kursi jaunajiem treneriem u.t.t. Kaut kādas metodikas uzrakstīšana u.t.t.

Btw, paskatījos eliteprospects un izrādās mums bija arī jaunākā komanda čempī. Belari otrajā vietā. 6 2002. gadi. Belariem gan 7.

  +1 [+] [-]

, 2019-04-26 00:27, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: es te nedomāju tieši puikas trenēt, bet semināri un kursi jaunajiem treneriem u.t.t. Kaut kādas metodikas uzrakstīšana u.t.t.

Btw, paskatījos eliteprospects un izrādās mums bija arī jaunākā komanda čempī. Belari otrajā vietā. 6 2002. gadi. Belariem gan 7.
Var gandrīz minēt, ka mūsējie čaklāk mācās, belari ilgāk dzīvoja laikos kad "mēs bijām vareni, bet dāņi, friči,šveicieši slidot nemācēja"

  +4 [+] [-]

, 2019-04-26 00:29, pirms 6 gadiem
Abragu studijā!

  +1 [+] [-]

, 2019-04-26 00:34, pirms 6 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Abragu studijā!
Viņš jau reiz bija studijā. Tu aizietu, ja sauktu?

     [+] [-]

, 2019-04-26 00:36, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Viņš jau reiz bija studijā. Tu aizietu, ja sauktu?
Iceboxā?

     [+] [-]

, 2019-04-26 00:44, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Iceboxā?
Neatceros tieši raidījumu, bet ja pareizi atceros pa TV skatījos.

  +1 [+] [-]

, 2019-04-26 00:54, pirms 6 gadiem
Nu pēc statistikas spriežot un pēc rezultāta cepuri nost puišiem!Visas iespējas nākotnē..Metienu skaits gandrīz vienāds neko jau..ar Kanādu!

     [+] [-]

, 2019-04-26 01:49, pirms 6 gadiem
Cemme par to , ka nevarēja parādīt kaut pāris spēles . Lai ko runātu šeit SC figurējušie apdauzītie nacionālisti , bet spēlēšana krievu junioru līgā MHL , mūsējiem nāk par labu . Agrāk mūsu labākie - Irbe , Ozoliņš , Žoltoks , Skrastiņš ..u ,c . , spēļu pieredzi un meistarību arī apguva sovjetu junioru turnīros .

  +1 [+] [-]

, 2019-04-26 02:38, pirms 6 gadiem
Labs čempionāts, nekādu bezcerīgo sagrāvju vairs, tieši otrādi.Visu cieņu, puišiem.

  +1 [+] [-]

, 2019-04-26 07:33, pirms 6 gadiem
cedenbals rakstīja: Cemme par to , ka nevarēja parādīt kaut pāris spēles . Lai ko runātu šeit SC figurējušie apdauzītie nacionālisti , bet spēlēšana krievu junioru līgā MHL , mūsējiem nāk par labu . Agrāk mūsu labākie - Irbe , Ozoliņš , Žoltoks , Skrastiņš ..u ,c . , spēļu pieredzi un meistarību arī apguva sovjetu junioru turnīros .
Ko neteiksi ,bet pašlaik NHL iekļūst tie kuri nav spēlējuši dinamo sistēmā,bet kuri ir spēlējuši to nespēj.Protams cepuri nost Sorokinam par saspēlētu un disciplinētu izlasi,bet cik labi ir šīs izlases spēlētāji varēs spriest pēc kāda laika.Jo tikai tad redzēs ,cik tiks vismaz AHL un Eiropas vadošo līgu klubos.

  -2 [+] [-]

, 2019-04-26 07:48, pirms 6 gadiem
cedenbals rakstīja: Cemme par to , ka nevarēja parādīt kaut pāris spēles . Lai ko runātu šeit SC figurējušie apdauzītie nacionālisti , bet spēlēšana krievu junioru līgā MHL , mūsējiem nāk par labu . Agrāk mūsu labākie - Irbe , Ozoliņš , Žoltoks , Skrastiņš ..u ,c . , spēļu pieredzi un meistarību arī apguva sovjetu junioru turnīros .
Nē! Tie nav nacionālisti, tie ir naciķi un bauri

     [+] [-]

, 2019-04-26 07:51, pirms 6 gadiem
Oļega molodčiks!

     [+] [-]

, 2019-04-26 07:51, pirms 6 gadiem
Skatos franku alusbrūzis atkal plosījies

     [+] [-]

, 2019-04-26 07:52, pirms 6 gadiem
Šodien ciešā josta, diēta

     [+] [-]

, 2019-04-26 10:16, pirms 6 gadiem
Teikšu godīgi negaidīts un patīkams pārsteigums vispār visa komandas spēle turnīrā. 1:3 pret Kanādu šajā vecumā, kad vēl kanādieši pēdējos iemeta tik tukšos vārtos..... metienu attiecības arī praktiski līdzīgas 43:39 kad parasti, ja viņiem bija tie 43 metieni, tad mums citos gados bija labi, ja tik kādi 9 metieni pa viņu vārtiem.... cik paskatijos strīmā neizskatijās tur arī kadādieši nez kādu galvas tiesu pārāki bija gana līdzīga spēle, kanādieši iespējams biš vairāk uzbruka. No šitiem puikām cerams tiešām kaut kas dienās var labs izaugt.

     [+] [-]

, 2019-04-26 10:29, pirms 6 gadiem
Kur var redzēt spēles apskatu?

     [+] [-]

, 2019-04-26 10:55, pirms 6 gadiem
Paldies džekiem par cīņas sparu! Malači.

     [+] [-]

, 2019-04-27 21:16, pirms 6 gadiem
Slovākijai ir jāvinnē tā Šveice, un jācenšās palikt TOP divīzijas grupā. Man Slovākija ir tāds pats favorīts kā ASV, Zviedrija, Somija, Kanāda, Krievija un Čehija. Ir pazors, ka Slovāki ar savu hokeju ir nolaiduši tik zemu. Ja slovāki izkritīs no Top divīzijas, tad vispār Slovākiem būs pazors par savu hokeja līgu. Pagaidām 1:1 neišķirts, bet viņi knapi turas šveiciešiem.