Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

U18 izlase beidzot realizē vairākumu un pamatīgi pakutina Kanādas nervus

Agris Suveizda

U18 izlase beidzot realizē vairākumu un pamatīgi pakutina Kanādas nervus
Artūrs Šilovs. Foto: IIHF.com

Ar sīvu zaudējumu pasaules U18 hokeja čempionāta ceturtdaļfinālā debitēja Oļega Sorokina trenētā Latvijas izlase, kas sīvā cīņā tomēr atzina Kanādas pārākumu (1:3) un finišēja astotajā pozīcijā. Kanāda pusfinālā iekļuva pēc divu turnīru pārtraukuma un tajā spēlēs pret mājinieci Zviedriju.

Kanādieši jau ar pirmajām sekundēm metās apliecināt favorītu statusu un ātri nopelnīja pirmo vairākumu, taču Latvija ar labu aizsardzību to itin pārliecinoši izturēja un pamazām iespēlējās, izlīdzinot cīņas gaitu. Arī Latvija tika pie vairākuma, vārtus gan negūstot, taču spriedze sāncenšu vārtu priekšā vairākkārt tika radīta. 13. minūtē Latvijai arī bija teicama vārtu gūšanas iespēja – pēc Gļeba Prohorenkova metiena tālajā stūrī glāba Teilors Gotjē. Latvija turpināja meklēt iespējas pretinieku vārtu tuvumā un par to samaksāja ar ielaistu ripu pretuzbrukumā. Kanādieši 14. minūtē izveidoja ātru pāreju no aizsardzības uzbrukumā, un Breidens Šnaiders raidīja ripu starp Artūra Šilova kājsargiem (1:0).

Trīs minūtes līdz trešdaļas beigām viduszonā asu spēka paņēmienu veica Ralfs Jevdokimovs, kurš no sāniem piezagās Kīenam Vaškurakam un ar plecu trāpīja galvas rajonā. Vaškurakam vajadzēja ārsta palīdzību, Jevdokimovs saņēma 2+10 soda minūtes, bet pārāk ilgs vairākums ziemeļamerikāņiem gan nesanāca, jo tā vidū noteikumus pārkāpa arī Breidens Treisijs. Arī otrā perioda sākumā Latvija neizmantoja vairākumu, un pusotru minūti vēlāk Kanāda kuriozā veidā dubultoja pārsvaru. Pēc iemetiena mūsu aizsardzības zonā ripa atleca vārtu priekšā, un Harijs Brants neveiksmīgi to ievirzīja starp Šilova kājsargiem (0:2). Latvija nenokāra galvas un trešās trešdaļas sākumā metās atspēlēties. Vispirms Gotjē glāba pēc Patrika Zabusova metiena no tuvas distances, bet drīzumā vārtsargs savu meistarību demonstrēja arī Latvijas vairākumā.

Ja trešdaļas sākumā tiesneši neizšķīrās Kanādu atstāt trijatā par Branta iegrūšanu apmalē, tad perioda vidū Dilans Holovejs neatstāja arbitriem citas iespējas, aizķerot Šilovu un dodoties uz noraidīto soliņu. Līdz šim Latvija visā turnīrā nebija realizējusi nevienu vairākumu, taču divdesmitais mēģinājums bija laimīgais – kanādiešu trijnieks tika piespiests pie vārtiem, un Brants no iemetiena apļa spēcīgi trāpīja tālajā stūrī (1:2), reabilitējoties par otro periodu un palielinot intrigu. Kanāda pirms ielaistajiem vārtiem bija divreiz trāpījusi pa mūsu vārtu stabu, taču neizmantotās iespējas nenožēloja – Latvija pēdējā minūtē noņēma vārtsargu un pieprasīja pārtraukumu, tomēr kanādieši pretuzbrukumā iemeta tukšos un pielika spēlei punktu (3:1).

Kanāda – Latvija 3:1 (1:0, 1:0, 1:1)
Vārti: 13:48 Šnaiders (Treisijs) 1:0, 27:34 Krebss 2:0, 50:01 Brants (Vītoliņš, Polcs, vair.) 2:1, 59:40 Krebss (Zerijs, t.v.) 3:1
Metieni: 43:39
Soda minūtes: 12:18
Vārtsargi: Teilors Gotjē – Artūrs Šilovs

Izslēgšanas spēles

SpēleRez
Baltkrievija – Krievija0:6
ASV – Somija6:0
Kanāda - Latvija3:1
Zviedrija – Čehija4:2
Šveice – Slovākija4:1

Latvijas U18 izlases spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleRez
19/0420:30Zviedrija - Latvija5:2
20/0416:30Latvija – Krievija1:5
22/0416:30Latvija – Slovākija2:0
23/0416:30ASV – Latvija7:1
25/0420:30Latvija - Kanāda1:3

Latvijas U18 izlases sastāvs pasaules čempionātam

Vārtsargi: Artūrs Šilovs, ("Rīga"), Rūdolfs Lazdiņš (HS "Rīga"), Kārlis Reinis Riba ("Lido");
Aizsargi: Patriks Ozols ("Lido"), Ernests Ošenieks, Kārlis Krustiņš (abi - HS "Rīga"), Miks Tumānovs, Harijs Brants, Ņikita Mateiko (visi - "Rīga"), Nauris Sējējs (Ženēvas "Servette", Šveice);
Uzbrucēji: Rūdolfs Polcs, Gustavs Millers, Jānis Švanenbergs, Patriks Zabusovs (visi –"Rīga"), Gļebs Prohorenkovs, Raivis Kristiāns Ansons, Kristaps Skrastiņš, Ralfs Jevdokimovs, Rihards Liģis, Roberts Petrovičs, Aleksandrs Biškins, Raimonds Mikus Vītoliņš (visi - HS "Rīga"), Patriks Marcinkēvičs ("Prizma").
Galvenais treneris: Oļegs Sorokins. Trenera asistenti: Herberts Vasiļjevs, Juris Ozols.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-04-25 23:53, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: nuu, kas zin... lielais haļļu bums viņiem laikam nenotika kā bija plānots, bet tāpat 2,5 reizes vairāk kā pie mums. Iedz. skaits vēl lielāks. Vairāk masveidības, labāki treneri...
Lai gan spēlētāju daudzums vien visu neizšķir protams. Kaut vai paskatoties uz mūsu basketbola izlasi šodien, kur mums nāk ļoti spējīgi kadri. Ja hokejā ko tādu varētu paveikt, tad būtu labi.
Par tiem labākiem treneriem, nu nez vai. Un vai tad spēlētāju skaitā ir lielas atšķirības? Taisnības labad gan jāatzīst, ka pēdējie 2-3 gadi belariem izskatās tīri labi. Kkas tomēr tiek darīts.

  +1 [+] [-]

, 2019-04-25 23:53, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: nuu, kas zin... lielais haļļu bums viņiem laikam nenotika kā bija plānots, bet tāpat 2,5 reizes vairāk kā pie mums. Iedz. skaits vēl lielāks. Vairāk masveidības, labāki treneri...
Lai gan spēlētāju daudzums vien visu neizšķir protams. Kaut vai paskatoties uz mūsu basketbola izlasi šodien, kur mums nāk ļoti spējīgi kadri. Ja hokejā ko tādu varētu paveikt, tad būtu labi.
Masveidība nav rādītājs. Bač nav tik stiprs, kā pirms 10 gadiem -ir pāris "super komandas" un viss. Jaunieši ir tas vecums, kad vienu gadu var notikt brīnums un otru gadu "nelaime". Turklāt, nevajadzētu aizmirst, ka liela nozīme ir tam ko teiks Baķka - ja Baķkam atkal nepatiks tas, kā viss notiek, tiks sagrautas pat vislabākās iestrādnes, lai darītu a citai modei.

  -1 [+] [-]

, 2019-04-25 23:54, pirms 6 gadiem
Kuri no šiem latviešu zēniem ir ar nhl potenciālu?

     [+] [-]

, 2019-04-25 23:54, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Par tiem labākiem treneriem, nu nez vai. Un vai tad spēlētāju skaitā ir lielas atšķirības? Taisnības labad gan jāatzīst, ka pēdējie 2-3 gadi belariem izskatās tīri labi. Kkas tomēr tiek darīts.
Nu es nedomāju obligāti, ka par mūsu treneriem labāki, bet labāki kā pāris gadus iepriekš

  +1 [+] [-]

, 2019-04-25 23:55, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Lēnām kļūst par pavasara tradīciju - kā nāk lielais hoķa pavasaris, tā Abrags tiek pie smagas kļūdas, kuru pēc tam piemin vēl ilgu laiku.
Un tā sagrūst viņa tēls, jo liekas, ka varētu kļūt par visu SC komentātāju atzītu dīvānekspertu... Pārāk daudz
pārliecības nepareizos mirkļos.

  +1 [+] [-]

, 2019-04-25 23:55, pirms 6 gadiem
Nepiekrītu Vācijā pēdējo gaidu laikā hokeja ir izaugusi ļoti labi, un vietējais čempionāts ir labs pietiekami arī Eiropas līmenī 5 vai 6 spēcīgais Eiropas čempionāts neskaitot KHL.

     [+] [-]

, 2019-04-25 23:56, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Te es vairāk runāju par izvēli, viens vai divi, ceru, ka saprati
Un es tev izskaidroju, kāpēc tā izvele 1 vai 2 dzīvē var nestrādāt, jo jauniešu vecums ir nepradzams un tie, kas vienu gadu ir monstri nākamajā var būt nīkuļi (un otrādi). Tikpat labi nākamgad belari var turpināt močīt un Swi/Slo var būt lielais gads - tad tas ir sliktāk kā vācieši + grands

  -4 [+] [-]

, 2019-04-25 23:57, pirms 6 gadiem
OHL spēle pāris profesionāļi Sprukts,Cipulis,Koba Jass, Saulītis.

  +3 [+] [-]

, 2019-04-25 23:58, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Un tā sagrūst viņa tēls, jo liekas, ka varētu kļūt par visu SC komentātāju atzītu dīvānekspertu... Pārāk daudz
pārliecības nepareizos mirkļos.
Drīzāk nespēja atzīt kļūdas. Dažreiz (Sprukta hailaiti manšķiet visspilgtakais piemērs) tiks izdomāti vissmieklīgakie argumenti, lai tikai pastiprinātu savu viedokli. Jāsaka gan, ka Abrags te tāds nav vienīgais. SC netrūkst lielu "ekspertu" un "patriotu", kas spēj aiziet pretrunās uzrakstot 2-3 teikumus.

  +1 [+] [-]

, 2019-04-25 23:58, pirms 6 gadiem
kristaps30 rakstīja: Nepiekrītu Vācijā pēdējo gaidu laikā hokeja ir izaugusi ļoti labi, un vietējais čempionāts ir labs pietiekami arī Eiropas līmenī 5 vai 6 spēcīgais Eiropas čempionāts neskaitot KHL.
Vācija jau 20 gadus ir apmēram tajā pašā līmenī junioriem un jauniešiem. Tiesa, nākamgad abas blices būs elitē tā, ka... Un par mums to pašu drīz varēs teikt, 15 gadus jau turpat apmēram

  +1 [+] [-]

, 2019-04-25 23:59, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Par tiem labākiem treneriem, nu nez vai. Un vai tad spēlētāju skaitā ir lielas atšķirības? Taisnības labad gan jāatzīst, ka pēdējie 2-3 gadi belariem izskatās tīri labi. Kkas tomēr tiek darīts.
Ok, atmetam pēdējos gadus, redzēs kas tur sanāks, bet ilgtermiņā tieši treneri ir bijuši klupšanas akmens. Kas tad tos puikas izveido, ja ne treneri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-04-26 00:02, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Ok, atmetam pēdējos gadus, redzēs kas tur sanāks, bet ilgtermiņā tieši treneri ir bijuši klupšanas akmens. Kas tad tos puikas izveido, ja ne treneri.
Nu ja, te ir iespēja, jo šobrīd mums, ja neskaita vēl Hārtliju, no bijušajiem izlases kadriem ir pietiekami daudz treneru, kuri var. Tambijevs VHL tikko arī. Ja tās visas galvas varētu izmantot un salikt kopā...

     [+] [-]

, 2019-04-26 00:02, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Labi, var nestrādāt, bet var arī strādāt Tieši šo valstu kontekstā lielāka iesējamība tomēr ir ka strādās, nekā nestrādās
Ir jāspēlē nevis jāgaida, labākais iespējamais pretinieks pēc gada. Ja komandai ir vēlme turpināt sasniegt augsta līmeņa sasniegumus, tad ir jābūt gataviem sisties ar visiem nevis rēķināt, kurš varbūt būs uzvaramāks. Tava rēķināšana ir tipiska lūzera psiholoģija - uzvarētajs ir gatavs sisties ar visiem nevis domāt "bļin, šito es nekad mūžā neuzvarēšu, a vot šito varētu uzvarēt." Respektīvi tu tagad dari to pašu, ko tie, kas pirms šodienas spēles teica, ka Kanāda mūs sagraus - tu uzskati, ka Vācijas/Granda variants automātiski ir sliktāks un atņem izredzes uz ko lielu.

  +1 [+] [-]

, 2019-04-26 00:04, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Nu ja, te ir iespēja, jo šobrīd mums, ja neskaita vēl Hārtliju, no bijušajiem izlases kadriem ir pietiekami daudz treneru, kuri var. Tambijevs VHL tikko arī. Ja tās visas galvas varētu izmantot un salikt kopā...
Mums jau puikas maz trenē bijušās zvaigznes, vairāk tie kas bija otrajā plānā. Savulaik bija Klinšovi un Nazarovi no vecā Dinamo, tagad mazāk tādu

     [+] [-]

, 2019-04-26 00:06, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Drīzāk nespēja atzīt kļūdas. Dažreiz (Sprukta hailaiti manšķiet visspilgtakais piemērs) tiks izdomāti vissmieklīgakie argumenti, lai tikai pastiprinātu savu viedokli. Jāsaka gan, ka Abrags te tāds nav vienīgais. SC netrūkst lielu "ekspertu" un "patriotu", kas spēj aiziet pretrunās uzrakstot 2-3 teikumus.
Nedod, Dievs, uzrakstīsi kaut ko kļūdainu vai to, kam Abrags nepiekrīt. Uzreiz sekos uzbrauciens un apvainojums.

     [+] [-]

, 2019-04-26 00:08, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nedod, Dievs, uzrakstīsi kaut ko kļūdainu vai to, kam Abrags nepiekrīt. Uzreiz sekos uzbrauciens un apvainojums.
Tas Abrags jūs nabagus davedis, par viņu runā vairāk kā par hoķi

  -1 [+] [-]

, 2019-04-26 00:10, pirms 6 gadiem
Cepuri nost!Mums ir nākotne hokejā tas nu ir skaidrs!Ar mierīgu prātu varēs turpināt sekot hokejam!Ceru kads no Latviešiem beidzot parādīsies Blackhawks!!!

     [+] [-]

, 2019-04-26 00:10, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tas Abrags jūs nabagus davedis, par viņu runā vairāk kā par hoķi
Tā sanāk.

  -1 [+] [-]

, 2019-04-26 00:12, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Mums jau puikas maz trenē bijušās zvaigznes, vairāk tie kas bija otrajā plānā. Savulaik bija Klinšovi un Nazarovi no vecā Dinamo, tagad mazāk tādu
es te nedomāju tieši puikas trenēt, bet semināri un kursi jaunajiem treneriem u.t.t. Kaut kādas metodikas uzrakstīšana u.t.t.

Btw, paskatījos eliteprospects un izrādās mums bija arī jaunākā komanda čempī. Belari otrajā vietā. 6 2002. gadi. Belariem gan 7.

  +1 [+] [-]

, 2019-04-26 00:27, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: es te nedomāju tieši puikas trenēt, bet semināri un kursi jaunajiem treneriem u.t.t. Kaut kādas metodikas uzrakstīšana u.t.t.

Btw, paskatījos eliteprospects un izrādās mums bija arī jaunākā komanda čempī. Belari otrajā vietā. 6 2002. gadi. Belariem gan 7.
Var gandrīz minēt, ka mūsējie čaklāk mācās, belari ilgāk dzīvoja laikos kad "mēs bijām vareni, bet dāņi, friči,šveicieši slidot nemācēja"

  +4 [+] [-]

, 2019-04-26 00:29, pirms 6 gadiem
Abragu studijā!

  +1 [+] [-]

, 2019-04-26 00:34, pirms 6 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Abragu studijā!
Viņš jau reiz bija studijā. Tu aizietu, ja sauktu?

     [+] [-]

, 2019-04-26 00:36, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Viņš jau reiz bija studijā. Tu aizietu, ja sauktu?
Iceboxā?

     [+] [-]

, 2019-04-26 00:44, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Iceboxā?
Neatceros tieši raidījumu, bet ja pareizi atceros pa TV skatījos.

  +1 [+] [-]

, 2019-04-26 00:54, pirms 6 gadiem
Nu pēc statistikas spriežot un pēc rezultāta cepuri nost puišiem!Visas iespējas nākotnē..Metienu skaits gandrīz vienāds neko jau..ar Kanādu!

     [+] [-]

, 2019-04-26 01:49, pirms 6 gadiem
Cemme par to , ka nevarēja parādīt kaut pāris spēles . Lai ko runātu šeit SC figurējušie apdauzītie nacionālisti , bet spēlēšana krievu junioru līgā MHL , mūsējiem nāk par labu . Agrāk mūsu labākie - Irbe , Ozoliņš , Žoltoks , Skrastiņš ..u ,c . , spēļu pieredzi un meistarību arī apguva sovjetu junioru turnīros .

  +1 [+] [-]

, 2019-04-26 02:38, pirms 6 gadiem
Labs čempionāts, nekādu bezcerīgo sagrāvju vairs, tieši otrādi.Visu cieņu, puišiem.

  +1 [+] [-]

, 2019-04-26 07:33, pirms 6 gadiem
cedenbals rakstīja: Cemme par to , ka nevarēja parādīt kaut pāris spēles . Lai ko runātu šeit SC figurējušie apdauzītie nacionālisti , bet spēlēšana krievu junioru līgā MHL , mūsējiem nāk par labu . Agrāk mūsu labākie - Irbe , Ozoliņš , Žoltoks , Skrastiņš ..u ,c . , spēļu pieredzi un meistarību arī apguva sovjetu junioru turnīros .
Ko neteiksi ,bet pašlaik NHL iekļūst tie kuri nav spēlējuši dinamo sistēmā,bet kuri ir spēlējuši to nespēj.Protams cepuri nost Sorokinam par saspēlētu un disciplinētu izlasi,bet cik labi ir šīs izlases spēlētāji varēs spriest pēc kāda laika.Jo tikai tad redzēs ,cik tiks vismaz AHL un Eiropas vadošo līgu klubos.

  -2 [+] [-]

, 2019-04-26 07:48, pirms 6 gadiem
cedenbals rakstīja: Cemme par to , ka nevarēja parādīt kaut pāris spēles . Lai ko runātu šeit SC figurējušie apdauzītie nacionālisti , bet spēlēšana krievu junioru līgā MHL , mūsējiem nāk par labu . Agrāk mūsu labākie - Irbe , Ozoliņš , Žoltoks , Skrastiņš ..u ,c . , spēļu pieredzi un meistarību arī apguva sovjetu junioru turnīros .
Nē! Tie nav nacionālisti, tie ir naciķi un bauri

     [+] [-]

, 2019-04-26 07:51, pirms 6 gadiem
Oļega molodčiks!

     [+] [-]

, 2019-04-26 07:51, pirms 6 gadiem
Skatos franku alusbrūzis atkal plosījies

     [+] [-]

, 2019-04-26 07:52, pirms 6 gadiem
Šodien ciešā josta, diēta

     [+] [-]

, 2019-04-26 10:16, pirms 6 gadiem
Teikšu godīgi negaidīts un patīkams pārsteigums vispār visa komandas spēle turnīrā. 1:3 pret Kanādu šajā vecumā, kad vēl kanādieši pēdējos iemeta tik tukšos vārtos..... metienu attiecības arī praktiski līdzīgas 43:39 kad parasti, ja viņiem bija tie 43 metieni, tad mums citos gados bija labi, ja tik kādi 9 metieni pa viņu vārtiem.... cik paskatijos strīmā neizskatijās tur arī kadādieši nez kādu galvas tiesu pārāki bija gana līdzīga spēle, kanādieši iespējams biš vairāk uzbruka. No šitiem puikām cerams tiešām kaut kas dienās var labs izaugt.