Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Skrastiņš pasaules čempionātā nespēlēs

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Skrastiņš pasaules čempionātā nespēlēs
Kārlis Skrastiņš
Foto: Reuters/Scanpix

Latvijas hokeja izlasei mēneša beigās Slovākijā startējošā pasaules čempionātā nevarēs palīdzēt arī aizsargs Kārlis Skrastiņš, apstiprinājis izlases ģenerālmenedžeris Sandis Ozoliņš.

Kārlis atzina Latvijas hokeja izlases ģenerālmenedžerim Sandim Ozoliņam, ka vēlme un motivācija palīdzēt Latvijas izlasei pasaules čempionātā Slovākijā ir bijusi liela, tomēr „Dzelzs vīra” statuss un gadu nasta viņam lika pieņemt šo nepopulāro lēmumu. Gan LHF un Latvijas izlases vadība un pats hokejists šo jautājumu centās atrisināt par labu Latvijas hokeja izlases interesēm. Kārlis Skrastiņš Nacionālajā Hokeja līgā aizvadījis 12 sezonas, kopumā aizvadot 832 spēles. Latvijas izlases sastāvā Skrastiņš piedalījies 147 spēlēs, tai skaitā 12 pasaules čempionātos un trīs olimpiskajās spēlēs.

Savukārt gatavību palīdzēt Latvijas izlasei ir izteicis AHL komandas Binghemtonas ''Senators'' uzbrucējs Kaspars Daugaviņš. Šobrīd viņa pārstāvētā komanda AHL „play off” sērijā pret ar 2-3 zaudē Mančestras „Monarchs”

Latvijai pēdējās divas pārbaudes spēles pirms došanās uz Bratislavu paredzētas 25. un 26. datumā „Arēnā Rīga” pret Norvēģiju, bet čempionātu mūsējie sāks aprīļa pēdējā dienā ar spēli pret Čehiju. Divas dienas vēlāk mūsējiem mačs pret Somiju, bet D apakšgrupas pēdējā spēle 4. maijā pret dāņiem.

 +31 [+] [-]

, 2011-04-21 15:29, pirms 14 gadiem
žēl, bet neko darīt !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2011-04-21 15:30, pirms 14 gadiem
Ljoti zjeel! Buutu ljoti nodereejis!!!
Slēpts komentārs: DinamoRiiga

 +22 [+] [-]

, 2011-04-21 15:32, pirms 14 gadiem
nu labi.. Skrastiņš vairs nav nekāds jaunais puika...ka tik nesanāk mums par palikšanu cīnīties..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-04-21 15:32, pirms 14 gadiem
lai džeks sakārto sevi....

 +18 [+] [-]

, 2011-04-21 15:32, pirms 14 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: to jau gaidīju, gadiem ejot, viss ar laiku paliek mīkstāks, arī uz Spruktu attiecinot.
gailis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +37 [+] [-]

, 2011-04-21 15:33, pirms 14 gadiem
Nu come on, lai nu kam pārmest par profesionālisma trūkumu un patriotizmu, bet ne jau Kažam! Lai taču saved sevi kārtībā, dabon jaunu līgumu NHL vēl uz kādu sezonu un mēs visi būsim priecīgi...

     [+] [-]

, 2011-04-21 15:35, pirms 14 gadiem
Toties Rautakallio mūsu Dinamo treneris
Slēpts komentārs: Number 0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-04-21 15:36, pirms 14 gadiem
Obserwer rakstīja: Nu come on, lai nu kam pārmest par profesionālisma trūkumu un patriotizmu, bet ne jau Kažam! Lai taču saved sevi kārtībā, dabon jaunu līgumu NHL vēl uz kādu sezonu un mēs visi būsim priecīgi...
To varēja teikt arī par Spruktu. Tieši par patriotismu, himnu vienmēr viņš dziedāja un spēlēja, rāvās uz izlasi. Protams, Kārlim līgums pirmajā vietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2011-04-21 15:39, pirms 14 gadiem
Briestam nāves grupai par 13-16 vietu

  +5 [+] [-]

, 2011-04-21 15:39, pirms 14 gadiem
ironisks ir fakts(bet varbūt vārds ironija nemaz nav pareizi teikts, nezin), ka tieši tad, kad Sprukts paziņoja, ka nespēlēs daudzi pārmeta, redz kā, Skrastiņš var, bet Sprukts nē, un redz kā iznāk, Skarstiņš tomēr arī nevar!
Slēpts komentārs: NoIQ

 +16 [+] [-]

, 2011-04-21 15:41, pirms 14 gadiem
Skrastiņu var saprast 82 spēles sezonā+traumas un ilgā karjera tomēr prasa savu, bet Spruktu gan 1 RD spēlē izsvilpšu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-04-21 15:43, pirms 14 gadiem
Nu ko, tas jau bija paredzams, bet Kažam noteikti nav ko pārmest. Viņa palīdzība būtu neatsverama, bet arī bez viņa nav pasaules gals. Turies, Kārli, mēs vienmēr būsim ar Tevi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-04-21 15:44, pirms 14 gadiem
Paldies, lēmums respektējams. Tāpat kā Sprukta lēmums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-04-21 15:47, pirms 14 gadiem
te tev nu bija..

 +14 [+] [-]

, 2011-04-21 15:50, pirms 14 gadiem
jukushais juka rakstīja: kas tie par dubultajiem standartiem? kārlis tāds pats kā sprukts un punkts
Kādi dubultie standarti? Sprukts ir teju 10 gadus jaunāks nekā Kaža, Spruktam bija 64 spēles, Kažam 74. Turklāt spēles laiks Skrastiņam arī bija iespaidīgs un ņemot vērā visu NHL spēka spēli pilnīgi viņu saprotu un atbalstu. Nav vairs nekāds jauneklis ka var skriet non-stop. Labāk lai dabūn normālu līgumu NHL un priecē mūs tur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2011-04-21 15:55, pirms 14 gadiem
Tas jau bija sen skaidrs. Jau pirms mēneša Skrasts teica, ka, ja netiks play-off, tad nespēlēs, jo pauze par garu, lai novērstu formas kritumu, bet viņa vecumā dabūt to sezonas beigās atpakaļ ir grūti. Pēc tam vēlreiz apliecināja, sakot, ka bez līguma nespēlēs. Kurš NHL aprīlī slēdz līgumus uz nākamo gadu? Nu tagad pateica trešo reizi, dlja osobo tupih, nē.

Lēmums skaidrs un saprotams. Viens, divi un pat trīs spēlētāji vēl nav visa komanda, un mums tā otrā ešelona līmenis ir pietiekams, lai ar komandas spēli un cīņassparu kompensētu. Tad jau redzēs kā būs, bet panikot nav nekāda pamata.

 +24 [+] [-]

, 2011-04-21 15:55, pirms 14 gadiem
Marka1111 rakstīja: Kādi dubultie standarti? Sprukts ir teju 10 gadus jaunāks nekā Kaža, Spruktam bija 64 spēles, Kažam 74. Turklāt spēles laiks Skrastiņam arī bija iespaidīgs un ņemot vērā visu NHL spēka spēli pilnīgi viņu saprotu un atbalstu. Nav vairs nekāds jauneklis ka var skriet non-stop. Labāk lai dabūn normālu līgumu NHL un priecē mūs tur

Tieši tā.Kamēr Skrastiņš ar visām savām entajām traumām vēl cirtās melnos sviedros pa NHL , Sprukts jau staigāja apkārt ar augstu paceltu galvu un raustīja valodu par sava atteikuma iemesliem.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-21 15:57, pirms 14 gadiem
Lai arī sāpīgs zaudējums izlasei, pilnībā atbalstāms lēmums!
Marka1111 rakstīja: Kādi dubultie standarti? Sprukts ir teju 10 gadus jaunāks nekā Kaža, Spruktam bija 64 spēles, Kažam 74. Turklāt spēles laiks Skrastiņam arī bija iespaidīgs un ņemot vērā visu NHL spēka spēli pilnīgi viņu saprotu un atbalstu. Nav vairs nekāds jauneklis ka var skriet non-stop. Labāk lai dabūn normālu līgumu NHL un priecē mūs tur

 +26 [+] [-]

, 2011-04-21 16:00, pirms 14 gadiem
Skrastiņš izlasē ir spēlējis kopš 1992.(!) gada, tā ka nav viņam tagad ko pārmest!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 16:01, pirms 14 gadiem
Bērnudārzs ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-04-21 16:02, pirms 14 gadiem
Tieši tā... nesaprotu tos jaunos, kas tagad nospēlējuši normālas 3 sezonas ir bez "atelpas" un nav spējīgi palīdzēt izlasei, kas ar viņiem notiks vēl pēc gadiem?....
noslēpumainais rakstīja: Skrastiņš izlasē ir spēlējis kopš 1992.(!) gada, tā ka nav viņam tagad ko pārmest!

  +4 [+] [-]

, 2011-04-21 16:06, pirms 14 gadiem
jukushais juka rakstīja: un kāpēc tad sprukts uzreiz ir tas sliktais? pēdējo gadu laikā viņš izlasē ir aizvadījis vairāk spēļu par to pašu skrastiņu...
abi divie bija lieli patrioti...ar muti runāja, bet kad palīdzība izlasei vajadzīga kā vēl nekad, tad lielais PO
Vecīt, Janka ir 10 gadi jaunāks. KHL nebūt nespēlē to fizisko hokeju ko otrpus okeānam. Un Kaža tur tika dzīts pa 20+ min mačā.

     [+] [-]

, 2011-04-21 16:08, pirms 14 gadiem
Sanāk līgumu nav parakstījis nākamsezon uz Dinamo

     [+] [-]

, 2011-04-21 16:11, pirms 14 gadiem
Arī te politika iejaukta! [..] šo nepopulāro lēmumu. [..]

     [+] [-]

, 2011-04-21 16:12, pirms 14 gadiem
Žēl gan ļoti es cerēju kā viņš palīdzēs izlasei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 16:13, pirms 14 gadiem
Fak,nu bet neko darīt,tas jau tagad nenozīmē,ka Latvijai PČ ir beidzies

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 16:15, pirms 14 gadiem
jasauz Astašenko palīgā

     [+] [-]

, 2011-04-21 16:15, pirms 14 gadiem
Un ko es teicu? Tas tak skaidri zināms bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ex-clusive9
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-04-21 16:17, pirms 14 gadiem
Pilniigi saprotu vina leemumu, lai gan gribeejas lai vins speeleetu izlasee!!! Un iisteniibaa varbuut nav nemaz tik slikti ka nebuus dazi labi speeleetaji izlasee, jo tas liks paareejiem sisties veel vairaak un nevis gaidiit kad liideri kaut ko izdaris ,bet pasiem buus jaauznemaas un jaadara un tad jau redzees kaa sanaaks, gan jau bus ok!!

     [+] [-]

, 2011-04-21 16:18, pirms 14 gadiem
jukushais juka rakstīja: viņam trauma tu dalbiņ
12 Pasaules chempji, un 3 olimpiskaas speeles. Tu Karli ar Janku veel liec vienaa katlaa ??? Pilniigs jampapinjsh esi ??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 16:22, pirms 14 gadiem
Ir labi laiks jaunajiem sevi pierādī un es ceru ka vis bus labi par Latviju1?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-04-21 16:23, pirms 14 gadiem
Marka1111 rakstīja: Kādi dubultie standarti? Sprukts ir teju 10 gadus jaunāks nekā Kaža, Spruktam bija 64 spēles, Kažam 74. Turklāt spēles laiks Skrastiņam arī bija iespaidīgs un ņemot vērā visu NHL spēka spēli pilnīgi viņu saprotu un atbalstu. Nav vairs nekāds jauneklis ka var skriet non-stop. Labāk lai dabūn normālu līgumu NHL un priecē mūs tur
Nē un Sprukts sēdēja uz soliņa un skatījās kā citi spēlē ?
Tas jau nekas ka viņš RD bija viens no galvenajiem vilcējiem, es pat teiktu vilcieniem.
Pateica ka šogad nespēlēs izlasē pateica, tāpēc man liekās visi kas tie viņa nolicēji ir diezgan lieli mudaki, nevajag aizmirst ka Sprukts katru gadu ir bijis izlasē jau no 18 gadiem, un tādēļ ka izlaiž tagad vienu čempi nevajag nolikt uzreiz līdz ar zemi.
Redzēs ko teiks visi tie nolicēji ja Sprukts viņiem par spīti uzmetīs arī RD.
Protams nekonesaku par normālu kritiku kur tiek ievērota konsekvence
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 16:25, pirms 14 gadiem
Marka1111 rakstīja: Vecīt, Janka ir 10 gadi jaunāks. KHL nebūt nespēlē to fizisko hokeju ko otrpus okeānam. Un Kaža tur tika dzīts pa 20+ min mačā.
Un kā jau teicu, domā ka Sprukts te sēdēja malā un skatījās, man gan kaut kā liekās ka vinš komandā bija viens no retajiem kas katrā spēlē gājā un cīnījās ar pilnu atdevi gūlās zem katras ripas un par katru ripu cīnījās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-04-21 16:28, pirms 14 gadiem
PLASTELĪNA VĪRI

  +4 [+] [-]

, 2011-04-21 16:28, pirms 14 gadiem
jukushais juka rakstīja: spruktam diži mazāk, neskatoties uz vecumu?
Kopā ar Latvijas hokeja izlasi ir spēlējis šādos turnīros:
Eiropas čempionāts hokejā U-18 izlasēm: 1999
Pasaules čempionāts hokejā U-18 izlasēm: 2000
Pasaules čempionāts hokejā U-20 izlasēm: 2000, 2001
Pasaules čempionāts hokejā: 2000, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010
Olimpiskais kvalifikācijas turnīrs: 2005, 2009
Olimpiskās spēles: 2010
Pagaidi Tu tagad skaiti U18 U20 izlases veel klaat + 2 kval. turniirus. Mosh pieskaitam veel seetas machus un Janka buus droshi izkonkureejis Karli. Tak domaa ko raksti. Un ja nav fishkas, tad neraksti vispaar

  +8 [+] [-]

, 2011-04-21 16:30, pirms 14 gadiem
žēl jau būs Kārļa, Jankas, Lavīnas, Gunčas, kad mūsējie kārs medaļas kaklā un šie pie Tv siekalosies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-04-21 16:34, pirms 14 gadiem
Alkapone rakstīja: Pagaidi Tu tagad skaiti U18 U20 izlases veel klaat + 2 kval. turniirus. Mosh pieskaitam veel seetas machus un Janka buus droshi izkonkureejis Karli. Tak domaa ko raksti. Un ja nav fishkas, tad neraksti vispaar
Es drīzāk tev pašam to ieteiktu

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 16:34, pirms 14 gadiem
jukushais juka rakstīja: es tev vnk iebāzu acīs cik turnīros sprukts ir pārstāvējis un cīnījies par LV, ja tev ar šo nepietiek, tad tu esi dalbiņš
Es pat neesmu skatijies cik Kval. turniros Skrastins ir speeleejis. Bet njemot kaut sho tavu primitivo statistiku, un saskaitot Jankas chempju skaitu un Olimp. spel skaitu. Man sanaak 9. Nuuuu es domaaju ka saskaitiit 12 + 3 Tu speesi pats

  +2 [+] [-]

, 2011-04-21 16:35, pirms 14 gadiem
a kur jerofejevs? pa viņu arii nekas nav dzirdeets! vai arii esmu palaidis ko garaam!

  +6 [+] [-]

, 2011-04-21 16:36, pirms 14 gadiem
Tas ir tīīk smieklīgi par to, ka liela daļa lūdzās kauttik Skrastiņš netiktu playoff, lai varētu spēlēt izlasē, bet tagad ne stenlija kauss ne izlase. Vai nav dīvaini ( pana klekša balsī ) Skrastiņš drīkst nespēlēt izlasē, bet Sprukts nedrīkst neskatoties uz to, ka abiem vienāda situācija, jo nav līguma un līdzarto nav labā apdrošināšana?
Forši jums čaļi dubultstandarti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-04-21 16:39, pirms 14 gadiem
Veiksmi Kažam!
vienmēr atcerēšos tās puškas, ko viņš ielika Baltkrieviem un tikām uz OS!

  +2 [+] [-]

, 2011-04-21 16:40, pirms 14 gadiem
Principa vins jau iepriekseejaa intervijaa, lika noprast ka chempii vins nespeeleejs! bet shitam speeleetajam man nav dushas ko paarmest!

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 16:44, pirms 14 gadiem
Sandi, nav variantu - velc slidas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 16:54, pirms 14 gadiem
Air Jordan rakstīja: Tā jau likās... Bet nu lai atpūšās, viņš to IR pelnījis pēc tik grūtas un smagas sezonas Veiksmi turpmāk, Dzelzs vīrs!
Pilnībā nepiekrītu.
Kirov! Es īsts vecis! Prasi Dalasas Stars 100 tūkstošus par to, ka dēļ kluba Latvijas izlases kapteinis nespēlēs izlasē Pasaules čempionātā!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-04-21 16:55, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: nope! B grupā tomēr plūksim laurus par ar Monarhu sastāvu, un pusē Ivara Metalurga braņdžu
ar leishiem vai estiem maybe sanaktu uzspelet varētu cīnīties par Baltijas kausu! Piemēram, kā futbolā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 16:58, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Sančo? nebūtu nemaz slikti, fiziskais viņam ir, ātrums arī, iemest prastu, tā kā pareizi

Es vispaar mazliet nesaprotu Ozolinju - formu atguvis, peec pasha vaardiem arii speeles garshu - tad kaada velna peec neatgriezties uz PČ ledus ?! Tiiri principiaala pirms vairaakiem gadiem pienjemta leemuma deelj ? Shii buutu taa reize, kad vinja paliidziiba ljoti pat nodereetu - gan kaa autoritaates, gan kapteinja.. Turklaat ar lielaako vairumu speeleejis plecu pie pleca 2 sezonas.. Buutu cita izlase pavisam..

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 17:02, pirms 14 gadiem
De_Grad rakstīja: Es vispaar mazliet nesaprotu Ozolinju - formu atguvis, peec pasha vaardiem arii speeles garshu - tad kaada velna peec neatgriezties uz PČ ledus ?! Tiiri principiaala pirms vairaakiem gadiem pienjemta leemuma deelj ? Shii buutu taa reize, kad vinja paliidziiba ljoti pat nodereetu - gan kaa autoritaates, gan kapteinja.. Turklaat ar lielaako vairumu speeleejis plecu pie pleca 2 sezonas.. Buutu cita izlase pavisam..
Maksatu lielakas premijas speletu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-04-21 17:05, pirms 14 gadiem
Wyoming rakstīja: Skrastiņš tomēr ir veterāns, Sprukts - spēka gados. Gadījumi nesalīdzināmi. Ir loģiski, ka Skrastiņš vēl grib palikt NHl kaut vai pa minimāli iespējamo algu. Es cienu Skrastiņa lēmumu, bet tāpat kā Vasiļjevs nesaprotu Sprukta lēmumu. Bet vismaz viens bijušais varonis atzinies, ka patiesībā vislaik bijis liekulis (Spruktēns).
Pec Spruktena intervijas var saprast, ka vinjam apnikusi LV izlases neskartotiba, lidz ar to jau apnicis, ka katru gadu nekas nemainas, tapec ari uzmet LV izlasei!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-21 17:09, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: nebūt neslikta ideja, ieteiktu izgriezt šito tavu ideju un aizsūtīt uz LHF! cilvēki uz tādām spēlēm nāktu, un atnāktu uz pirmo spēli tik daudz, kāds skaits pa visiem šiem gadiem nav bijis kopumā uz Baltijas Futbola kausa spēlēm
Skatītāju toch būtu vairāk..vismaz palīdzētu celt kaimiņu hokeja līmeni, būtu vismaz mums ar ko lepoties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 17:13, pirms 14 gadiem
Tad jau pēc Lipmana domām, arī Stars komandai tagad jāmakso kompensācija LHF tāpat kā Dinamo par to, ka Sprukts nespēlē.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-21 17:14, pirms 14 gadiem
it kā es gribu, man ir motivācija, bet tomēr nespēlēšu. bļāviens vienkārši pasaki, ka negribi un viss, nemusini tautu

  +5 [+] [-]

, 2011-04-21 17:15, pirms 14 gadiem
Wyoming rakstīja: Jā, jā, protams. Nekārtība ir bijusi vienmēr - jau kopš pašiem izlases pirmsākumiem. Vienmēr bijis bardaks, tas ir izlases lielākais sinonīms. Bet Sprukta gadījumā šeit pavisam citi zemūdens akmeņi apakšā - patiesā būtība, naudas iespaids, liekulība u.t.t.
vai ta citus gadus, kad Sprukts LV izlase speleja baigo naudu maksaja?

     [+] [-]

, 2011-04-21 17:15, pirms 14 gadiem
Izlasei liels zaudejums

     [+] [-]

, 2011-04-21 17:18, pirms 14 gadiem
Tiešām ļoti žēl.
Nebūs kas padzenā LV izlases slinkos aizsargus.

  +5 [+] [-]

, 2011-04-21 17:20, pirms 14 gadiem
superatlets rakstīja: jasauz Astašenko palīgā
Ja,bet Modano nespeles,ko tad pirmam kartam vinsh izrubis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 17:27, pirms 14 gadiem
šis cepiens komentāros vēl ir tikai ziediņi ,salīdzinot ar to kas manuprāt gaidāms pēc PČ...kaut es kļūdītos

     [+] [-]

, 2011-04-21 17:32, pirms 14 gadiem
jukushais juka rakstīja: no liepājas jau aizsargu nebūs
Un?
Tāpēc es varēšu pasmaidīt par tizliem Rīgas aizsargiem?

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 17:34, pirms 14 gadiem
Wyoming rakstīja: Jā, jā, protams. Nekārtība ir bijusi vienmēr - jau kopš pašiem izlases pirmsākumiem. Vienmēr bijis bardaks, tas ir izlases lielākais sinonīms. Bet Sprukta gadījumā šeit pavisam citi zemūdens akmeņi apakšā - patiesā būtība, naudas iespaids, liekulība u.t.t.
Nu kāda nauda! Nav tā, ka visu karjeru viņam bijis jāpārtiek tikai no kartupeļiem un tagad pēkšņi parādījusies mērce uz tiem. Ne RD maksā miljonus, lai tiešām varētu teikt, ka sakāpis, ne arī tik maz, lai, ja izlasē nemaksā, nespēlētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 17:49, pirms 14 gadiem
Ja tiktu pirmajā 10niekā būtu loti labi, bet šogad var iznākt spēles par palikšanu..!
Nu nekas nākošgad!
Nav jau ko pārmest!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-04-21 17:57, pirms 14 gadiem
Dzels vīru var saprast, bet sprukstiņu gan nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-04-21 18:13, pirms 14 gadiem
Tikai žēl, ka to uzreiz kā īsts vecis nepateica! Nu nebija vajadzīgas tās atrunas par līguma piedāvāšanu nedēļas laikā no Dalasas puses.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 18:15, pirms 14 gadiem
un tagad aizrijaties visi, kas cereja, ka stars neieklus play off lai tikai Skrastins varetu spelet izlasee

     [+] [-]

, 2011-04-21 18:28, pirms 14 gadiem
Sulīga diskusija te, skatos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 18:50, pirms 14 gadiem
Eh, ceru, ka tomēr tuvākajos gados izlasē nolasīsies īsts dreamteams spēlētāju (daļai tās varētu būt pēdējās spēles profesionālajā karjerā) un tiks līdz medālim. Skrastiņš, Ozoliņš, Laviņš, Ņiživijs, Vasiļevs u.c. trīsdesmitgadnieki, kopā ar Dārziņu, Miķeli un pārējiem. Tad toč tur sistos par katru ripu, būtu tādas emocijas kā DINAMO-SKA spēlē pagājušogad (nu tajā, kur Ješka parādīja, ja nemaldos Ribinam, kurš ir boss).

Sapņot/cerēt jau nav liegts

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 18:52, pirms 14 gadiem
Varu droši pateikt, ka Latvija cīnīsies par 13-16. vietu

     [+] [-]

, 2011-04-21 18:59, pirms 14 gadiem
rukosasher rakstīja: Varu droši pateikt, ka Latvija cīnīsies par 13-16. vietu
es jau to tiecu pirms 2 mēnešiem,kad visi vēl mani mīnusoja par apgalvojumiem, ka nespēlēs te daudzi spēlētāji.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-21 19:01, pirms 14 gadiem
Ai....
Nu nafig vispar tad kaut ko solīja un teica, ka labprāt palīzētju izlasei, ja izkristu no playoff u.t.t
Bet kā beidzās sez. tā kažoku uz otru pusi.
Es cienu Skrastiņu un viņa lēmumu, bet tikia nevajaga mētāties solījumiem un pec tam pateikt nē.
Gaidu tevi Dinamo Kārli! NHL spēļu daudz vairāk un tas arī prasa vairak spēku, veselību, izturību. KHL manuprāt būtu ļoti labs variants.

     [+] [-]

, 2011-04-21 19:10, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Tu, khl faniņ, aizmirsi 2 objektīvus kritērijus, kuri ir jāatceras, pielīdzinot Skrastiņu Spruktam:
1) Kaža ir ievērojami vecāks;
2) Skrastiņam bija daudz smagāka sezona= vairāk spēļu, lielāks traumatisms, smagāks darbs komandā (ir nekorekti salīdzināt NHL defensīvo aizsarga un KHL centra uzbrucēja slodzi.
Ko tu gribi pateikt, ka Sprukts nespēlēja, vai to ka viņš nebija komandā lielākais kapātājs katrā spēlē? Vai to ka viņš negūlās pretī katrai ripai un par katru necīnijās?
Vai nu tu neesi skatījies nevienu spēli vai esi vienkārši ļoti divkosīgs cilvēks kas pats ar sevi nonāk pretrunās.
Neiet te runa kurš labāks vai ko, vienkārši vakag ievērot konsekvenci abu gadījumā, netaisos aizstāvēt Spruktu un teikt ka viņš ir malacis, bet arī netaisos viņu nolikt līdz ar zemi kā tu un tev līdzīgie fanelīši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-21 20:03, pirms 14 gadiem
Guntars 19 rakstīja: Briestam nāves grupai par 13-16 vietu
+

  +2 [+] [-]

, 2011-04-21 20:07, pirms 14 gadiem
Psc! visi takā baigi noguruši un tā. ķemenim ja ujābūt pieradušam pie tāda veida slodzēm

  +2 [+] [-]

, 2011-04-21 20:08, pirms 14 gadiem
Spruktam šosezon bija 64 spēles (pietam 11 no tām play-off), Skrastiņam 74, tā kā ļoti lielas atšķirības nav.

Var aizbildināties ar vecumu, bet vai vecums ir pietiekams pamats, lai nepiedalītos izlasē?

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 20:17, pirms 14 gadiem
Kārtīgs cilvēks ,Spruksts var tikai pienest viņam ūdeni,vai ripas.

     [+] [-]

, 2011-04-21 20:22, pirms 14 gadiem
Ka raksts par izlasi ta Spruktam ausis svilst no aprunashanas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-21 20:30, pirms 14 gadiem
Guntars 19 rakstīja: Briestam nāves grupai par 13-16 vietu
Es arī par to sāku domāt,ka šis čempionāts mums var būt pilnīga izgāšanās.Bet kā Lv fans ceru,ka mūsu puiši,kas pārstāvēs Latviju vinnēs Dāniju un nevajadzēs mums uztraukties par izkrišanu no gupas.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-21 20:32, pirms 14 gadiem
no manis kaarlis nopeliija lielu minusu ,tikaj tapeec ka stiepa aiz ... kur nevajadzeja stiept .visi nobar spruktu bet izraadaas ka sprukts ir daudz reiz labaaks neka tie (dzelzs vecji taa saucamie ) nu ko padariit nav kazaj piena pacel asti salej atpakalj.liekulis

     [+] [-]

, 2011-04-21 20:41, pirms 14 gadiem
Wyoming rakstīja: Nē, nemaksāja. Bet šobrīd ir lielā iespēja (kaut gan paredzams, ka nākamais līgums būs ļoti līdzīgs esošajam) nopelnīt.
ja, tgd nespelejot, sev ieksh RD uzsitis sev cenu..preteji, ja butu labi pc nospelejis, mozh pat pavertos plashakas speleshanas iespejas par lielaku naudu!

     [+] [-]

, 2011-04-21 20:41, pirms 14 gadiem
stakets rakstīja: nu labi.. Skrastiņš vairs nav nekāds jaunais puika...ka tik nesanāk mums par palikšanu cīnīties..
Liekas, ka šis būs pirmais čempionāts prekš manis, kur spēles tiks gaidītas tā starpcitu. Ja kādreiz pat no darba atprasījos, mainījos, lai redzētu spēles, tad tagad situācija ir tāda, būs laika, skatīšos, nē, palasīšu kas notiek ziņās. Tas jau vairs nav normāli, kas notiek izlasē. Atbirst viens pēc otra, tikai jautājums kurš mākslīgā ceļā, kurš dabīgā.

     [+] [-]

, 2011-04-21 20:49, pirms 14 gadiem
Kārli saprast var!ja godīgi,pat esmu priecīgs ka viņš nespēlēs -jo viņš IR pelnijis atpusties!

Bet Jāni -kurš kā dzirdēju ar savu sieviņu brauks siltajās zemēs atpūsties,TĀpĒc arī nebrauks uz čempi-- Cik tas nebūtu skarbi-bet 1 mačā RD es viņu Izsvilpšu (bet tikai 1-ajā)...Un citiem arī iesaku

Lai viņam paliek kauns!!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-04-21 20:52, pirms 14 gadiem
un apnika lasīt komentārus par to -ka cīnīsimies par palikšanu! -- Liekas ka tāds pesimizms ir sen neredzēts!!!!!

vis Būs Labi!!! )))

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 20:55, pirms 14 gadiem
sepa rakstīja: Kārli saprast var!ja godīgi,pat esmu priecīgs ka viņš nespēlēs -jo viņš IR pelnijis atpusties!

Bet Jāni -kurš kā dzirdēju ar savu sieviņu brauks siltajās zemēs atpūsties,TĀpĒc arī nebrauks uz čempi-- Cik tas nebūtu skarbi-bet 1 mačā RD es viņu Izsvilpšu (bet tikai 1-ajā)...Un citiem arī iesaku

Lai viņam paliek kauns!!!!
Kāda tev daļa par Jančuku? Viņš tev kaut ko ir parādā?Grib spēlē ,grib nespēlē, ta ir paša personīga lieta. Tu jau arī drosvien neiesi sestdienas talka savakt mežā atkritumus. Labak aizbaruksi piemēslot mežu citā vietā.

     [+] [-]

, 2011-04-21 20:56, pirms 14 gadiem
Ej....betonēt.....galīgi garām(( vēl viens pārdevies un dzīvo pēc dubultiem standartiem((. Bet, ko gan citu , lai gaida - valsts pūst jau sen, tagad sāk jau sadalīties((
Veiksmi pārējiem puišiem.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-21 20:58, pirms 14 gadiem
Laba bilde ... spēka paņēmiens pret Hossu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 21:06, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Analoģiskās situācijās viens ir cūka,otrs varonis un hvz kas,tas nekas, ka varonis jau otro PČ atsaka dalību.
Ir liela atšķirība gan !!!!Kaža konkrēti pasaka ka ir noguris un basta ,bet Janka ta noguris,ta motivācijas nav,ta jauno dēl ,ta protestants baigais ,vienvārd bez konkrēta iemesla atteica !!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-21 21:20, pirms 14 gadiem
Zhel protams. Kazha -Dzelzs virs baidas no traumas, jo nav liguma... Priecasimies par tiem kas speles un gan jau vinji gribees pieradit ka var un jo mazak ko gaidam jo labak sanak.
Tachu, protmams, Latvijai nav tadu resursu kaa Krievijai vai tai pashai Cehijai, tapec izlasee vajadzeetu speleet uz doto mirkli labakajiem. i Spruktam i Skrastinjam. Ari Ozo varetu paradit, ka ir Latvijas patriots... un tad jau LATVIJAi butu speeks vairakumaa! bet ka ir ir- es dodos uz Bratislavu!

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 21:50, pirms 14 gadiem
T R A K A I S rakstīja: Ir liela atšķirība gan !!!!Kaža konkrēti pasaka ka ir noguris un basta ,bet Janka ta noguris,ta motivācijas nav,ta jauno dēl ,ta protestants baigais ,vienvārd bez konkrēta iemesla atteica !!!!!
Sprukts sezonas noslēguma pasākumā visu pateica skaidri un gaiši! Tālāk jau sākas preses interpretācija, fanu fantāzijas, Pučes intervija kur tāpat jau viss bija skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 22:12, pirms 14 gadiem
ASKfan rakstīja: Nav ko pikstet, B grupa ir radita LV izlasei, elites grupa tadi mikstie nespele
Cik var malt vienu un to pashu - aiz elites grupas iet A grupa nevis B

  +3 [+] [-]

, 2011-04-21 22:13, pirms 14 gadiem
ASKfan rakstīja: Nav ko pikstet, B grupa ir radita LV izlasei, elites grupa tadi mikstie nespele
Tu ikdienā lieto kādas narkotikas ka visu laiku atkārtojies???

  +5 [+] [-]

, 2011-04-21 22:14, pirms 14 gadiem
Baigi daudz te visādu fizioterapeitu, kuri perfekti zina, cik tieši spēlētāji nogurst KHL 54 spēlēs, cik NHL 82 spēlēs, cik noguris ir tieši Sprukts un cik atkal Skrastiņš. Ja jau viss būtu tik vienkārši, tad jebkurš atnācējs no NHL uz KHL te lidotu vien visu sezonu, kad pārējie vairs nevarētu pavilkties. Bet tā nav, visi nosēžas vienādi. Varbūt cienījamie fizioterapeiti ir ievērojuši, piemēram, reklāmas paužu garumus NHL spēlēs? Tur cigareti var nopīpēt pa to laiku. Īsāki izskrējieni uz ledus, citādi ceļosanas, sadzīves un treniņu apstākļi, viss pa drusciņai arī izlīdzina to lielo starpību spēļu skaita ziņā. Es nemaz nerunāšu par to, ka viens cilvēks var dažādi nogurt 2 sezonās pēc kārtas, kur nu vēl visgudri spriedelēt par visiem, it kā tie būtu vienas sērijas roboti. Un spriest bargo tiesu. Tiesneši, ibio.

     [+] [-]

, 2011-04-21 22:16, pirms 14 gadiem
Beidzat raustīties. Būs mums tāpat būs pietiekami daudz džeku, kas pie nelielas veiksmes var iemest, bet aizsardzībā visu var kompensēt ar atdevi. Bet nu ja atdeve un labs mikroklimats nebūs, tad gan būs pakalyā. Toties tiksim varbūt pie jauniem treneriem.

     [+] [-]

, 2011-04-21 22:17, pirms 14 gadiem
Ingman rakstīja: Cik var malt vienu un to pashu - aiz elites grupas iet A grupa nevis B
Nemocies, viņš neko nesaprot! Ir divi varianti, viņš ir narkomāns kas visu dienu ir zem kaifa, jeb tāds vienkārši piedzimis.

  +4 [+] [-]

, 2011-04-21 22:24, pirms 14 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Spruktam šosezon bija 64 spēles (pietam 11 no tām play-off), Skrastiņam 74, tā kā ļoti lielas atšķirības nav.

Var aizbildināties ar vecumu, bet vai vecums ir pietiekams pamats, lai nepiedalītos izlasē?
Un kā vēl ir!
Saprotu, ka šeit nevienam nav mazākās nojēgas, kas ir profesionālais sports, un ko nozīmē spēlētājam 30+ divreiz gadā "celt" formu, jo spēlēsana PČ izlases sastāvā nav tikai atbraukt un nospēlēt, svarīgākais ir atgūt vēlreiz optimālo kondīciju, kas spēlētājam-veterānam pēc smagas sezonas klubā var būt ļoti grūti izdarāms uzdevums, kas var savukārt apdraudēt normālu gan fizisko, gan emocionālo atjaunošanos nākamajai sezonai klubā, kas spēlētājam pēc 30 gadiem viennozīmīgi ir primāri, jo, ja veterāns neko nerāda klubā, tad viņš nav vajadzīgs ne klubam, ne izlasei, ne faniem, bet perspektīva braukāt pa pasauli darba meklējumos zemaka līmeņa klubos nav veterāna sapnis.
Pats esmu spēlējis vairāk kā desmit sezonas futbolu, un pēc sevis zinu, ka nevar vairs pec 30 skriet visur kur sauc, ja gribi kvalitatīvi sagatavoties sezonai, līdz pirmssezonas treniņiem vajag normāli atjaunoties,gan fiziski, gan morāli, tādēļ uzskatu, ka protams līdz gadiem 27-30 ja aicina uz izlasi ir jāiet katrreiz ( ja nav nopietnu traumu ), vēlāk - tikai ja jūti, ka vari pavilkt.
Jā, un vēl kas attiecas uz Skrastiņu un Spruktu, tad viņi savu pienāku mu pret Dzimteni jau ir izpildījuši, un nav jāspēlē katru gadu PČ līdz 40 gadu vecumam tikai tādēļ, ka valstī nav pietiekamu spēlētāju resursu,par savu organismu arī jāpadomā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-04-21 23:11, pirms 14 gadiem
jukushais juka rakstīja: tu domu neuzķēri? sprukts LV izlasi ir pārstāvējis pietiekoši, lai varētu arī kādu reizi tai atteikt!!!! un kas tad ir, ka skrastiņš vairākos ir piedalījis? viņš tak ir vecāks par spruktu. un cik no tiem čempjiem skrastiņš ir aizvadījis visas spēlēs?
un cik reizes Skrastiņš ir bijis play-off,kad nevarēja atbraukt,gribi teikt ka tad viņš ar nebrauktu??Kaža kā nekā spēlē pasaules spēcīgākajā līgā un ne jau pa trim,četrām min spēlē,pilnīgi saprotams,ka viņam,kam nu labākajā gadījumā NHL ir palikuši divi vai trīs gadi,bez līguma kabatā negrib riskēt,tā jau traumatiska sezona sanāca,dabūs čempī traumu un ko,kas viņu Nhl ņems,tur jaunāku atliku likām,toties tam pašam Sprukstam vēl spēlēt un spēlēt un ne jau Nhl,da kam viņš tur vairs vajadzīgs

  -1 [+] [-]

, 2011-04-21 23:16, pirms 14 gadiem
Kas un kaapeec tas viss sogad notiek? Kas zem visa taa sleepjas? Kaapeec neviens nerunaa skaidru valodu?
Taa notiek gan hokejaa, gan valstii kopumaa peedeejaa laikaa. Taada sajuuta, ka tiek veerptas, mums vienkaarsiem mirstiigiem nezinaamas, intrigas

  -3 [+] [-]

, 2011-04-21 23:19, pirms 14 gadiem
Īsti dzelzsvīri palīdzētu arī izlasei!

     [+] [-]

, 2011-04-21 23:43, pirms 14 gadiem
Guntars 19 rakstīja: Briestam nāves grupai par 13-16 vietu
N, negribu tam ticeet.!

     [+] [-]

, 2011-04-22 00:01, pirms 14 gadiem
PS: Marcels tur fonā "lido", tik graciozi vēlpietam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-04-22 00:51, pirms 14 gadiem
Katru gad no jauna vecais karuselis. Vai tad nu tā ir ka slidas nevar pavilkt? Tas ka zēnam nav vairs 18 tas sen skaidrs. Nez gan - vai Znaroks arī baigi dušītu. Izlase ir izlase tur IR jābūt labākajiem. Taču diemžēl... Izskatās ka arī Ozo nebūs nekāds faķīrs un izlases prestižs spēlētāju acīs krītas. Gan par Kažu gan Spruktu vienmēr esmu domājis kā par Latvju hoķa patriotisma iemiesojumu. Kas notiek? Moš Znaroks pie vainas?

  -2 [+] [-]

, 2011-04-22 00:56, pirms 14 gadiem
Ka, tik, Kārlim nav pēdējais čempis,uz kuru vispār izsauc (cit.- gadu nasta),žēl...

  +1 [+] [-]

, 2011-04-22 01:02, pirms 14 gadiem
proviants rakstīja: Beidzat raustīties. Būs mums tāpat būs pietiekami daudz džeku, kas pie nelielas veiksmes var iemest, bet aizsardzībā visu var kompensēt ar atdevi. Bet nu ja atdeve un labs mikroklimats nebūs, tad gan būs pakalyā. Toties tiksim varbūt pie jauniem treneriem.
Tieši tā,kļūdas aizsardzībā var kompensēt ar lielu veiksmi un pašatdevi uzbrukumā.Par treneriem gan piekrītu...

  +2 [+] [-]

, 2011-04-22 02:30, pirms 14 gadiem
lai atpūšas Kaža, nav jau vairs 18, bez tam līgums ar kādu klubu uz nākamo sezonu ir svarīgāks.... gan nākamajās olimpiskajās spēlēs viņš būs klāt un vēl savu parādīs, veiksmi un veselību Skrastiņam vēlot !

  +2 [+] [-]

, 2011-04-22 02:32, pirms 14 gadiem
ASKfan rakstīja: Nav ko pikstet, B grupa ir radita LV izlasei, elites grupa tadi mikstie nespele
ej iemet 10 soda metienus, hokejā nelien...

     [+] [-]

, 2011-04-22 02:40, pirms 14 gadiem
Riitards rakstīja: N, negribu tam ticeet.!
viss attiecīgs no spēlētāju attieksmes. Ja gribēs kādam kaut ko pierādīt, tad būs uguntiņa acīs un kapās pa diviem, ja būs atbraucis pienākumu izpildīt, tad visādi var gadīties... cerēsim uz lābāk, pēc pirmajām 3 spēlēm PČ apmēram visi sapratīsim kas un kā šogad, bet domu par izkrišanu es pat nepieļauju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-22 09:58, pirms 14 gadiem
Piz**ts

     [+] [-]

, 2011-04-22 11:54, pirms 14 gadiem
lupata

     [+] [-]

, 2011-04-22 16:52, pirms 14 gadiem
da izbesijis taka mazi berni abi ar sprukstu !vaitad gruti tris speles izrucit!

     [+] [-]

, 2011-04-22 17:01, pirms 14 gadiem
bigpupa rakstīja: Kāda tev daļa par Jančuku? Viņš tev kaut ko ir parādā?Grib spēlē ,grib nespēlē, ta ir paša personīga lieta. Tu jau arī drosvien neiesi sestdienas talka savakt mežā atkritumus. Labak aizbaruksi piemēslot mežu citā vietā.
Vispaar jau tas daljeeji ir hokejista pienaakums savu fanu priekshaa speeleet izlasee, ja vinjsh tam ir pietiekami labs - Pasaules chempionaats tomeer Latvijas faniem ir lielaakais hokeja notikums katru gadu, kuru gaidaam un kuraa izlases sastaavaa gribam redzeet labaakos - lielaakaa dalja reekjinaajaas ar Jaani, priecaajaas par Daarzinja izaugsmi tieshi taapeec, ka cereeja sagaidiit labu sniegumu Pasaules chempionaataa.. Lielaa meeraa tieshi fani ir devushi savas emocijas (sestais laukuma speeleetaajs), motiveejot muusu hokejistus, taadeejaadi arii veicinot vinju izaugsmi... Protams - speeleet izlasee nav spiesta lieta - bet, ja tomeer esi labaakais, tad tas ir Tavs pienaakums savu fanu priekshaa..

  +1 [+] [-]

, 2011-04-22 17:05, pirms 14 gadiem
Veel tikai piebildiishu vienu - katram speeleetaajam, kursh atsaka izlasei - atcereeties Sergeju... to degsmi, ar kaadu vinjsh ik reizi naaca laukumaa zem sarkanbaltsarkanaa karoga - luuk taadam, manupraat, jaabuut hokejistam.. un tikai ar taadiem speeleetaajiem izlase var saukties par IZLASI.

     [+] [-]

, 2011-04-22 17:50, pirms 14 gadiem
nu nhl dzelzs vīrs viņš vairāk nav, pārspēts viņa rekords ja nemaldos

     [+] [-]

, 2011-04-22 17:53, pirms 14 gadiem
Un tad Kārlis teica -es palikšu savā vietā , jūs palieciet savējās ( cerams ka A grupā )

     [+] [-]

, 2011-04-22 19:49, pirms 14 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: to jau gaidīju, gadiem ejot, viss ar laiku paliek mīkstāks, arī uz Spruktu attiecinot.
Tu gan nekad mīkstāks nepaliec un stulbāks ar ne - jau no sākuma bija tik tālu, ka tālāk vairs nav kur.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-22 22:21, pirms 14 gadiem
Kā izrādās - Sprukts=Skarstiņš ... vai tuvu tam ... diemžēl!
Domāju, ka basītī šādi tādi špīleri, izrādās, ka pat hoķī tādu netrūkst!
Nu ok, katram sava izvēle! Negribat, ka hoķis ir Nr. 1, tad tādā garā arī turpiniet!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-23 08:32, pirms 14 gadiem
NHL spēlējošie dāņi paziņojuši par spēlēšanu PČ, ja viņu klubi izstāsies no plejofa. Un viņiem nav nogurums, nav grūta sezona, nav traumas, bet ir vēlēšanās pārstāvēt savu valsti.