Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Bondars skaidro interesanto priekšlikumu PČ spēles rīkot Rēzeknē

Jānis Celmiņš

Bondars skaidro interesanto priekšlikumu PČ spēles rīkot Rēzeknē
Mārtiņš Bondars. Foto: Evija Trifanova, LETA

Jau vētīts, ka Saeimas sēdē šodien izskanēja aicinājums Latvijas valdībai un Latvijas Hokeja federācijai (LHF) izskatīt iespēju pasaules čempionāta sarīkošanu Rēzeknē, kur nesen atklāta jaunā ledus halle. Sarunā ar portālu Sportacentrs.com šīs iniciatīvas autors Mārtiņš Bondars šo interesanto priekšlikumu gatavs komentēt arī plašāk.

“Jā, esmu lūdzis valdībai un LHF izvērtēt šādu iespēju. Mēs kā deputāti esam piešķīruši Rēzeknes olimpiskā centra izveidei diezgan paprāvus naudas līdzekļus. Ja jau tur ir olimpiskais centrs, pasaules čempionāts tur var notikt,” uzskata deputāts Mārtiņš Bondars.

Skaidrs, ka “OC Rēzekne” pieejamā ledus halle neatbilst nekādām PČ spēļu norises prasībām. Olimpiskā centra mājas lapā internetā vēstīts, ka ledus laukuma izmērs ir 30x60 metri, bet skatītājiem atvēlētas tikai 529 sēdvietas, kas ir pietiekami, lai izpildītu kāda zemāka līmeņa turnīra prasības, taču noteikti ne PČ vēlamo. Tāpat veiksmīgai turnīra norisei nepieciešamas dažādas palīgtelpas, kuras nav pietiekamā skaitā pat “Arēnā Rīga”, kur čempionāts reiz jau norisinājies. Tāpat jautājums, vai Rēzeknē ir atbilstošas viesnīcas, lai izmitinātu sacensību dalībniekus un organizatorus, nemaz nerunājot par citām ne mazāk būtiskām lietām.

Vaicāts, vai šī būve atbilst PČ norises prasībām, Bondars atbild ar pretjautājumu, taču uzreiz saka, ka šis nav politisks, bet gan profesionāls lēmums. “Vai tad olimpiskais centrs tika būvēts, tā, lai tas neatbilstu prasībām? Šis noteikti nav politisks, bet gan profesionāls lēmums, tas ir jāizvērtē. Mans aicinājums sevī ietver arī simbolisku nozīmi – Rēzekne ir gana tuvu Baltkrievijai. Šim simbolismam nav maza nozīme. NATO samits 2006. gadā notika Rīgā, arī tam bija simboliska nozīme. Nezinu, vai Rīga 2005. gadā, kad notika izvērtēšana, bija gatava kļūt pasaules drošības galvaspilsētu,” tieši četrus mēnešus līdz pirmajam ripas iemetienam PČ (21. maijs) teic Bondars.

“Runājot par simbolismu, tas ir politiķu jautājums. Ir vēl viens aspekts – sportam ir jāvieno, ne jāšķeļ, kā tas nereti sanāk. Latgale līdz šim bijusi pabērna lomā. Kārlis Ulmanis savulaik teica, ka “Latvija tur nebeidzas, Latvija tur sākas”. Ar šāda pasākuma organizēšanu mēs skaidri varam parādīt, ka tā ir Latvijas daļa - Eiropas daļa,” piebilst Bondars.

Vaicāts, vai pilsētā ir atbilstošas kvalitātes viesnīcas un cita infrastruktūra, Bondars atkal un atkal aicina šo visu vērtēt. “Atkārtošos, tas jāvērtē profesionāļiem. Zinu, ka 90 kilometru – stundas brauciena attālumā ir Daugavpils. Valdībai ir jāsaprot, cik tas maksā. Manuprāt, tas ir labs priekšlikums, kurš jāvērtē,” noslēgumā teic Bondars.

"Augstākās divīzijas sacensībām Rēzeknes olimpiskais centrs neatbilst it nemaz," pavisam īsi deputāta priekšlikumu komentē LHF ģenerālsekretārs Viesturs Koziols, kurš šobrīd aktīvi strādā pie tā, lai čempionāta spēles varētu veiksmīgi norisināties Rīgā.

Portāls Sportacentrs.com vakar vēstīja, ka pasaules čempionāta elites divīzijas sacensību sarīkošanai Starptautiskā Hokeja federācija (IIHF) izskata trīs variantus – vai nu Latvija to darīs vienatnē, vai nu Latvijai palīgā nāks Bratislava, vai arī ar Latviju kopā PČ rīkos Dānija. Lai arī savu iniciatīvu palīdzēt Latvijai ar PČ rīkošanu izrādīja arī Lietuva, darot to pēc tam, kad šīs tiesības drošības iemeslu dēļ tika atņemtas Baltkrievijai, IIHF padome lēma, ka jaunas kandidatūras vairs neizskatīs.

IIHF sola, ka skaidrību par PČ 2021 norises vietu ieviesīs līdz nākamās nedēļas vidum, proti, 26. vai 27. janvārī. Vēl nedēļas sākumā LHF ģenerālsekretārs Viesturs Koziols sarunā ar portālu Sportacentrs.com pauda, ka laika līdz PČ startam atlicis ļoti maz, tāpēc maz ticams, ka šāds Bondara priekšlikums varētu sasniegt dzirdīgas ausis.

1 2 37 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2021-01-21 18:26, pirms 4 gadiem
Kā šitam zaglim,nav kauna tautai acīs skatīties un tagad vēl padomus dot? Tam lopam cietumā jābūt!!!

     [+] [-]

, 2021-01-21 18:28, pirms 4 gadiem
janx13 rakstīja: Kā šitam zaglim,nav kauna tautai acīs skatīties un tagad vēl padomus dot? Tam lopam cietumā jābūt!!!
Neveiksmīgu kredītu izsniegšana nav zagšana.
Slēpts komentārs: vanagz

  +4 [+] [-]

, 2021-01-21 18:30, pirms 4 gadiem
Kāpēc nevar Talsos ? Smuka pilsēta . Laukums pamazs, bet nesen NHL arī bija mazāki nekā Jevropā. Var taču laist 4:4.

     [+] [-]

, 2021-01-21 18:32, pirms 4 gadiem
Trūkst vārdu,labāk būtu ieteicis driblētāju saietu rīkot Rēzeknē ,atbalstītu savu vēlētāju reģionu.
Šis tips ,jau kādu laiku,atstāj slima cilvēka iespaidu!

  +2 [+] [-]

, 2021-01-21 18:33, pirms 4 gadiem
strops rakstīja: Kāpēc nevar Talsos ? Smuka pilsēta . Laukums pamazs, bet nesen NHL arī bija mazāki nekā Jevropā. Var taču laist 4:4.
Jā un dīķi tak ar aizsaluši. Tur vēl arī skatītājus mošk varētu... Tik jānomauc kādi kreisie miljoni lai to ledu izvilktu līdz maijam ar kādu zemūdens saldējamo.

  +2 [+] [-]

, 2021-01-21 18:34, pirms 4 gadiem
ir Arēna, būs electrum OC un Daugava stadium treniņzāle, eksistē vēl 4 Rīgā blakus-Volvo, Babīte, Kurbads, Mogo, bet var mērot attālumu arī no Rēzenes līdz D- pilij un arī Viļņai, kur Maximā arī ir slidotava- apmaksā viesnīcs un ceļojumu pats deputāts- populists

  +4 [+] [-]

, 2021-01-21 18:41, pirms 4 gadiem
Viens populistu āksts, politiskā mjauka nosmird un tagad ērmi, kam patīk patēlot šļurnālistus attīsta baigo tēmu.
Moška painteresējās kādi ir reāli varianti, kāda virzība u.t.t. nevis kaut kāda sūdagabala murgus attīstīt par ziņu? Nu ja reiz gribās rakstu ielikt....

 +14 [+] [-]

, 2021-01-21 18:51, pirms 4 gadiem
Jūs īsti nesaprotat vēstijumu. Mēs rajonos ceļam sporta centrus pa trakām naudām, bet viņi neatbilst jebkādām strarptautiskām normām un ir pašvaldībām pēctam jāuztur. Visus tik nosaucam par Olimpiskajiem centriem, bet jēga no viņiem? Ja reiz nekam neatbilst, ceļam treniņu laukumus un beidzam māžoties ar papildus tēriņiem. Kopumā čempis drīzākais notiks bez skatītājiem un tad principā ir vienalga cik liela tā halle, galvenais lai laukums atbilst un TV kameras ir kur nolikt.

  -2 [+] [-]

, 2021-01-21 18:53, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Viens populistu āksts, politiskā mjauka nosmird un tagad ērmi, kam patīk patēlot šļurnālistus attīsta baigo tēmu.
Moška painteresējās kādi ir reāli varianti, kāda virzība u.t.t. nevis kaut kāda sūdagabala murgus attīstīt par ziņu? Nu ja reiz gribās rakstu ielikt....
Politiskā mjauka gan viņš i, partijas kā zeķes maina. Ta tēvzemieši, ta reģioni, tagad pie attīstības-par liberastiem..

  +1 [+] [-]

, 2021-01-21 18:56, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Politiskā mjauka gan viņš i, partijas kā zeķes maina. Ta tēvzemieši, ta reģioni, tagad pie attīstības-par liberastiem..
un tagad totālo mēslu stumj, zinot ka nekas tāds nebūs

     [+] [-]

, 2021-01-21 18:58, pirms 4 gadiem
Kāpēc basketbolisti no laika gala dara kaunu Latvijai , vispirms bija Vētra ar Miglenieku , tad Krištopāns ar Ūdri , tagad Bondars ???

     [+] [-]

, 2021-01-21 19:00, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: un tagad totālo mēslu stumj, zinot ka nekas tāds nebūs
Bet nākamgad braucot uz Latgali diedelēt vēlētājbalsis, varēs teikt, kā cīnījies par PČ Rēzeknē..

  +8 [+] [-]

, 2021-01-21 19:01, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Bet nākamgad braucot uz Latgali diedelēt vēlētājbalsis, varēs teikt, kā cīnījies par PČ Rēzeknē..
nu un tads Preiļu pausapdzēries hujavegs arī nobalsos "par lielu hokeju"

  +3 [+] [-]

, 2021-01-21 19:06, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nu un tads Preiļu pausapdzēries hujavegs arī nobalsos "par lielu hokeju"
Par tiem Preiļu dzērājiem cīņa nebūs viegla... Aldis takš arī par viņiem cīnīsies

     [+] [-]

, 2021-01-21 19:09, pirms 4 gadiem
Robis rakstīja: Jūs īsti nesaprotat vēstijumu. Mēs rajonos ceļam sporta centrus pa trakām naudām, bet viņi neatbilst jebkādām strarptautiskām normām un ir pašvaldībām pēctam jāuztur. Visus tik nosaucam par Olimpiskajiem centriem, bet jēga no viņiem? Ja reiz nekam neatbilst, ceļam treniņu laukumus un beidzam māžoties ar papildus tēriņiem. Kopumā čempis drīzākais notiks bez skatītājiem un tad principā ir vienalga cik liela tā halle, galvenais lai laukums atbilst un TV kameras ir kur nolikt.
Kāda starpība kāds nosaukums? Domāji, ka katrā novadā būvēs čempionātiem atbilstošas halles un arī olimpiādi varēs tur uzņemt?

     [+] [-]

, 2021-01-21 19:26, pirms 4 gadiem
uz olimpiādi jau ir broņa purčikam, pļavniekiem un Šmerlim- kopā mēs esam spēks

  +2 [+] [-]

, 2021-01-21 19:36, pirms 4 gadiem
Cepums Sportacentram par trollingu

  -2 [+] [-]

, 2021-01-21 19:44, pirms 4 gadiem
Robis rakstīja: Jūs īsti nesaprotat vēstijumu. Mēs rajonos ceļam sporta centrus pa trakām naudām, bet viņi neatbilst jebkādām strarptautiskām normām un ir pašvaldībām pēctam jāuztur. Visus tik nosaucam par Olimpiskajiem centriem, bet jēga no viņiem? Ja reiz nekam neatbilst, ceļam treniņu laukumus un beidzam māžoties ar papildus tēriņiem. Kopumā čempis drīzākais notiks bez skatītājiem un tad principā ir vienalga cik liela tā halle, galvenais lai laukums atbilst un TV kameras ir kur nolikt.
Tur jau tā lieta, liekam skaļus nosaukumus un tērējam milzīgu naudu, bet būve nekur nav derīga.

  +3 [+] [-]

, 2021-01-21 19:50, pirms 4 gadiem
Robis rakstīja: Jūs īsti nesaprotat vēstijumu. Mēs rajonos ceļam sporta centrus pa trakām naudām, bet viņi neatbilst jebkādām strarptautiskām normām un ir pašvaldībām pēctam jāuztur. Visus tik nosaucam par Olimpiskajiem centriem, bet jēga no viņiem? Ja reiz nekam neatbilst, ceļam treniņu laukumus un beidzam māžoties ar papildus tēriņiem. Kopumā čempis drīzākais notiks bez skatītājiem un tad principā ir vienalga cik liela tā halle, galvenais lai laukums atbilst un TV kameras ir kur nolikt.
Tik vienkārši tas arī nav. Nepietiek ar laukuma izmēru un kameru nolikšanu - atkarībā no sporta veida, pat nerēķinot skatītāju vietas jāatbilst arī pārējai infrastruktūrai - ģērbtuvēm, telpām tiesniešiem, sekretāriem, medijiem, apgaismojumam utt. Olimpiskais - nezinu kāpēc bet man šķiet vai tas nav no Padomju laika aizgūts.

  +6 [+] [-]

, 2021-01-21 19:54, pirms 4 gadiem
Neskatoties uz to, ka kaut ko ir izteicies politiķis ar tādu, vai citādu reputāciju nav saistāms ar pašu ideju.
Jā - būtu super, ja Latvija uzrīkotu PČ hokejā Rīga + Rēzekne, vai Rīga + Liepāja, vai vienalga kura pilsēta Latvijā, bet es tikai nesaprotu kāpēc vispār par to runāt, ja pat jebkurai stulbai zosij ir skaidrs, ka neviena cita Latvijas pilsēta nespēj uzņemt tik daudz viesu - nav atbilstošas ledus halles, trūkst viesnīcu utt.
Te jau drīzāk ir jābūt citai domāšanai Latvijā - pašvaldībām un valstij ir jābūt konkrētam mērķim - veidot konkurēt spējīgus reģionālos centrus, kas pat teorētiski varētu konkurēt ar Rīgu uzņemot dažāda veida starptaustiskās sacensības, izstādes un citus pasākumus.

  +9 [+] [-]

, 2021-01-21 19:57, pirms 4 gadiem
Piekrītu Robim, kurš šajā saskatīja nevis Bondara vēlmi rīkot čempi Rēzeknē, bet Bondara uzmanības vēršana uz naudas izšķērdēšanu reğionos. Jau minētajos Talsos ir plāns būvēt grandiozu halles projektu. Piesaistīšot lielus hokeja pasākumus, bet infrastruktūra nav un nebūs sakārtota, lai tur kas vairāk par OHL zvaigžņu spēli notiktu. Piekrītu, ka Talsi ir pelnījuši jaunu halli, bet bez pompu un zvaigznēm.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-21 20:22, pirms 4 gadiem
Bondars-klauns ar ateja mercetu galvu

  +1 [+] [-]

, 2021-01-21 20:39, pirms 4 gadiem
Cik izmaksāja Rēzeknes halles būvniecība?

  +2 [+] [-]

, 2021-01-21 21:26, pirms 4 gadiem
guntis86 rakstīja: Piekrītu Robim, kurš šajā saskatīja nevis Bondara vēlmi rīkot čempi Rēzeknē, bet Bondara uzmanības vēršana uz naudas izšķērdēšanu reğionos. Jau minētajos Talsos ir plāns būvēt grandiozu halles projektu. Piesaistīšot lielus hokeja pasākumus, bet infrastruktūra nav un nebūs sakārtota, lai tur kas vairāk par OHL zvaigžņu spēli notiktu. Piekrītu, ka Talsi ir pelnījuši jaunu halli, bet bez pompu un zvaigznēm.
Grandiozu halles projektu?

  +2 [+] [-]

, 2021-01-21 22:02, pirms 4 gadiem
Vismaz vienreiz kāds politiķis ir izteicis kādupriekšlikumu,tas jau vien ir notikums.
Ideja jau izcila,halle jauna .... a,ko tālāk..... ,kur izmitināt komandas,vai ta teltis cels,vai izmitinās pie tantiņām privātajā sektorā?????!!!!
Lai vai kā ,bet prieks ka no 100 deputātiem ir vismaz viens ,kuram ir kāds priekšlikums,neviss kā vienmēr auni ,kuri tik balso,bet kad žurnaļuga pajautā par ko balsojis,tad ir mū un bē.

  +5 [+] [-]

, 2021-01-21 22:09, pirms 4 gadiem
maris777 rakstīja: Cik izmaksāja Rēzeknes halles būvniecība?
Konkrēti halles, kurā ir gan hokeja laukums, gan sporta spēļu zāle, trenažieru zāle (apšaubāma) utt. - 17 miljoni.

Viss centrs kopumā, ar futbola laukumu, tribīnēm, viesnīcu, āra baseinu ap 21 miljonu.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-21 22:12, pirms 4 gadiem
Lētas spekulācijas.Šobrīd izskatās,ka Latvijas/Dānijas variants tas ticamākais.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-21 22:16, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Konkrēti halles, kurā ir gan hokeja laukums, gan sporta spēļu zāle, trenažieru zāle (apšaubāma) utt. - 17 miljoni.

Viss centrs kopumā, ar futbola laukumu, tribīnēm, viesnīcu, āra baseinu ap 21 miljonu.
reni būtu labāk cēluši
tad ar garantiju būtu PČ kādā šļūkāšanas veidā

  +1 [+] [-]

, 2021-01-21 22:17, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Lētas spekulācijas.Šobrīd izskatās,ka Latvijas/Dānijas variants tas ticamākais.
Kāpēc tieši tas ticamākais?

  +2 [+] [-]

, 2021-01-21 22:20, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: reni būtu labāk cēluši
tad ar garantiju būtu PČ
Blakus OCR ir pilsētai netipiska iela, saukta par "serpantīnu", tāpēc viss ok. Galvenais, lai kāda gudrā galva izdomā, ka arī ragavas var šļūkt lejā, būs i tāds PĒ-ČĒ.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-21 23:24, pirms 4 gadiem
Robis rakstīja: galvenais lai laukums atbilst un TV kameras ir kur nolikt.
Tikai Rēzeknē tās kameras labi jāpieskata.
https://skaties.lv/beztabu/nejedzib...

  +2 [+] [-]

, 2021-01-21 23:51, pirms 4 gadiem
Noziedzniekam Bondaram priekšlikumi būtu jāizsaka cietumā..kā uzlabot ventilāciju, kanalizāciju un tualetes podu uzkopšanas grafika izveidē.

     [+] [-]

, 2021-01-22 08:13, pirms 4 gadiem
Krāslavā arī var - pilsētā ir divi ezeri. uz katra var divus- trīs laukumus, minimums, uzlikt

     [+] [-]

, 2021-01-22 08:37, pirms 4 gadiem
Es domāju, ka vasaras olimpiskās spēles arī būs Rēzeknē nevis Tokijā.
1 2 37 komentāri