Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Herberts Vasiļjevs kļūs par Vācijas pilsoni

Herberts Vasiļjevs kļūs par Vācijas pilsoni
Herberts Vasiļjevs
Foto: Romans Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Ilggadējais Latvijas hokeja izlases kapteinis Herberts Vasiļjevs pieņems Vācijas pilsonību, lai šīs valsts čempionātā vairs neskaitītos kā leģionārs, apstiprināja uzbrucējs.

Tādejādi hokejists Vācijas čempionātā (DEL) vairs neskatīsies ārzemnieks. Tas arī bija galvenais iemesls, kāpēc pieņemts šāds lēmums, Vasiļjevs atzina aģentūrai LETA. Savukārt sarunā ar vācu presi viņš sacīja: "Esmu priecīgs turpināt [spēlēt] kā Vācijas pilsonis. Ir smagi beigt karjeru Latvijas izlasē, bet es vēlos pilnībā koncentrēties uz spēlēšanu klubā. Krēfeldē jūtos kā mājās un ceru, ka šeit kādreiz noslēgšu savas hokejista gaitas." Vācijas mediji vēsta, ka Vasiļjevs piektdien svinīgā ceremonijā jau saņēmis naturalizācijas sertifikātu.

Ceturtdien intervijā laikrakstam "Diena" hokejists atklāja, ka izlasei palīdzēs tikai akūtas nepieciešamības gadījumā, nesakot "kategorisku nē" nespēlēšanai un sakot, ka izvērtēs situāciju, ja tāda nepieciešamība būs nepieciešama. Jāpiebilst, ka Vācijā dubultpilsonība ir atļauta, kamēr Latvijas pilsoņiem nav tā nav pieļaujama, izņemot divus gadījumus – bērniem līdz 18 gadu vecumam un tiem Latvijas pilsoņiem un viņu pēcnācējiem, kuri okupācijas dēļ atstāja Latviju un pieņēma mītneszemes pilsonību, ja viņi Latvijas pilsonību reģistrēja līdz 1995. gada 1. jūlijam.

Tieši Krēfeldē 1994. gadā Vasiļjevs uzsāka savu starptautisko karjeru, bet vēlāk spēlēja ASV un Krievijā. 2004. gadā Vasiļjevs atgriezās Vācijā, bet kopš 2005. gada spēlē Krēfeldes "Penguine" rindās. Kopš 1998. gada Herberts spēlējis arī Latvijas izlasē. 10 Pasaules čempionātos Vasiļjevs Latvijas valstsvienībai palīdzējis ar deviņiem vārtiem un 17 rezultatīvām piespēlēm. Šī gada čempionātā sešās spēlēs Herberts guva vienus vārtus un atdeva vienu rezultatīvu piespēli.

Izmantotie resursi:
zeit.de
diena.lv

Slēpts komentārs: RDFan

 +53 [+] [-]

, 2011-05-20 14:36, pirms 14 gadiem
RDFan rakstīja: Baumas! Bet tas nav oficiāli vēl, ja tas notiks, tad varēs par to nopietni runāt, kapec? kā? kamdēļ!
Kādas vēl baumas? Vinš pats ir pateicis, ka vēlas pieņemt Vācijas pilsonību.

Pilnībā saprotu viņa lēmumu. Vācijā varēsi savu ģimeni nodrošināt pēc aktīvā hokejista gaitām, Latvijā ar to var būt problēmas. Nav jau tā ''slidu kāršana'' vairs tālu palikusi.

 +39 [+] [-]

, 2011-05-20 14:59, pirms 14 gadiem
Značiks tak ar paņēma Vācijas pilsonību, lai varētu saņemt Vācijas pensiju. Cilvēciski loģisks un saprotams solis. Lielākā problēma šajā situācijā ir Latvijas likumdošana, kas neparedz dubultpilsonību, līdz ar to sarežģī daudzas lietas.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-20 15:43, pirms 14 gadiem
Lai Vācijā nodrošinātu savu ģimeni, hokejistam pēc karjeras beigām ir jāstrādā. Nu nav viņu algas astronomiskas, neesam jau futbolā.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-20 15:50, pirms 14 gadiem
Herberta tēvs Haralds manuprāt jau labu brīdi strādā kaut kur Austrijā ja nekļūdos Gracā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-05-20 16:04, pirms 14 gadiem
EmilS OzerS rakstīja: Značiks tak ar paņēma Vācijas pilsonību, lai varētu saņemt Vācijas pensiju. Cilvēciski loģisks un saprotams solis. Lielākā problēma šajā situācijā ir Latvijas likumdošana, kas neparedz dubultpilsonību, līdz ar to sarežģī daudzas lietas.
Nu nav jābūt pilsonim lai saņemtu pensiju!!! Nu kā tādas lietas var nesaprast!
Pensiju saņem attiecīgi no nostrādātā un fondā iemaksātās naudas...
Pilsonim ir priekšrocības citu sociālo jautājumu risināšanā!
Ja Vasiļjevs vēlas mūžu pavadīt Vācijā tad viennozīmīgi pareizs lēmums.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-20 16:11, pirms 14 gadiem
Malacis! Kapteinis...

  +4 [+] [-]

, 2011-05-20 16:13, pirms 14 gadiem
Kļuvis vēl nav, bet kļūs gan!

 +26 [+] [-]

, 2011-05-20 16:13, pirms 14 gadiem
un es domāju, kam tās ūsas domātas.. Tagad skaidrs..

  +1 [+] [-]

, 2011-05-20 16:14, pirms 14 gadiem
Edgars rakstīja: Herberta tēvs Haralds manuprāt jau labu brīdi strādā kaut kur Austrijā ja nekļūdos Gracā...
Man ar kautkā liekas, ka jau labu laiciņu viņš Krēfeldē nav bijis..
Agrāk trenēja jauniešus bet tad devās uz Austriju..
Slēpts komentārs: DainixDT

 +25 [+] [-]

, 2011-05-20 16:16, pirms 14 gadiem
Nūūū....
Tā jūsu izpratnē nav nodevība?
Jeb paši īstenākie latvju patrioti vēl nav ierakstījušies - jo ir apgāzušies zem galda, slāpdami sašutumā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-20 16:21, pirms 14 gadiem
Became a German citizen on May 19th 2011, thus no longer eligible for the national team of Latvia.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2011-05-20 16:22, pirms 14 gadiem
Bet sāpīgākais jau ir tas, ka vienu dienu runā par patriotismu un pret valsti un gribēšanu palīdzēt Latvijai, bet te pēkšņi šī ziņa.
Ir jau atbilstoši iemesli, bet nedomāju ka tas attaisno izdarīto
Ļoti, ļoti žēl
Slēpts komentārs: vAn_Bu$hMel*
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +30 [+] [-]

, 2011-05-20 16:23, pirms 14 gadiem
Paldies, Herbert, par nospēlētajiem gadiem Latvijas izlasē! Lai arī varbūt izlasē ne vienmēr izdevās parādīt tādu līmeni kā klubā, tomēr bez Herberta izlase šajā laikā būtu bijusi vājāka.

P.s. Iesaku līdzjutējiem nejaukt sportu ar politiku/ekonomiku/ģimenes labklājību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-05-20 16:24, pirms 14 gadiem
Drīz Centru vairs vispār LV izlasē nebūs..

     [+] [-]

, 2011-05-20 16:24, pirms 14 gadiem
Number 0 rakstīja: Man ar kautkā liekas, ka jau labu laiciņu viņš Krēfeldē nav bijis..
Agrāk trenēja jauniešus bet tad devās uz Austriju..
Vikipēdijā minēts, ka šobrīd strādā ar Graz 99ers jauniešiem Austrijā.
Haralds Vasiļjevs - Wikipedia, the free...
en.wikipedia.org

  +5 [+] [-]

, 2011-05-20 16:25, pirms 14 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Nūūū....
Tā jūsu izpratnē nav nodevība?
Jeb paši īstenākie latvju patrioti vēl nav ierakstījušies - jo ir apgāzušies zem galda, slāpdami sašutumā?
Kāda nodevība - cilvēks domā par savu nākotni. Vismaz būs normāli nodrošināts, nekā ja pēc karjeras beigām paliktu LV pilsonis. Būtu man tāda iespēja ari izmantotu, nekā mēneša beigās skaitīt kapeikas veikalā, vai man maizei sanāks jeb nē

  +5 [+] [-]

, 2011-05-20 16:25, pirms 14 gadiem
Nu ko 1 maiņa čempī vairs nebūs tāda kā parasti!!!
Ir jau ir žēl bet ko tur padarīt.

  -4 [+] [-]

, 2011-05-20 16:26, pirms 14 gadiem
da ladna nesodat vienu nodevēju , sodat visus tos tukstošus kas to pašu ir izdarījuši un dzīvo zaļi! nepatīkami tas ka beidz spelet izlase un grib noslegt karjeru Vacijā , bet tas ta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-05-20 16:29, pirms 14 gadiem
pilnīgi apsveicams lēmums. Vācijas sportisti pēc karjeras beigām ir ļoti labi nodrošināti

     [+] [-]

, 2011-05-20 16:29, pirms 14 gadiem
neredzu neko tadu sevisku, normals solis, galu gala Vacija vins jau ir nodzivojis ilgak ka Latvija. kops jauniesu dienam vins ir vairak Vacijas iedzivotajs neka Latvijas.
cita lieta, ja vinam netiks atlauta dubultpilsoniba un vins atteiksies no Latvijas pases, tas gan butu visai sapigi. bet nedomaju, ka tik talu nonaks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-20 16:31, pirms 14 gadiem
Lai nu veicas - katrs pats savas laimes kalējs, BET ES JAU ŠITO NEAIZMIRSĪŠU....!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-20 16:39, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Malacis! Kapteinis...
+1

  +5 [+] [-]

, 2011-05-20 16:40, pirms 14 gadiem
violator rakstīja: Kādas vēl baumas? Vinš pats ir pateicis, ka vēlas pieņemt Vācijas pilsonību.

Pilnībā saprotu viņa lēmumu. Vācijā varēsi savu ģimeni nodrošināt pēc aktīvā hokejista gaitām, Latvijā ar to var būt problēmas. Nav jau tā ''slidu kāršana'' vairs tālu palikusi.
Es domāju, ka izlases hokejistiem (ilggadīgajiem) nevienam nav un nebūs problēmu ar savas ģimenes nodrošināšanu pēc aktīvā hokeja gaitām.

Šeit vienīgais iemesls, kāpēc viņš pieņem citas valsts pilsonību, ir tas, lai viņš varētu spēlēt augstā līmenī arī vēl vairākus nākošos gadus. Savādāk viņam būtu pa zemākajām līgām jāņemas kā leģionāram. Un šis iemesls cilvēciski ir saprotams.

Bet plašāk un globālāk apskatot šo jautājumu, tad savu personīgo interešu vadīts viņš nodod savu valsti. Lai gan arī valstij vajag nākt pretī, un atļaut saglabāt Latvijas pasi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-05-20 16:43, pirms 14 gadiem
gera kidala

  -1 [+] [-]

, 2011-05-20 16:44, pirms 14 gadiem
isteniba kkas negaidits, bus prikols ja sis speles veel vacijas izlase

  +4 [+] [-]

, 2011-05-20 16:44, pirms 14 gadiem
normals gajiens , malacis. Cerams vel labas sezonas sanaks aizvadit pirms karjeras beigaam. Lai veicas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-20 16:47, pirms 14 gadiem
Tas jau bija gaidām..
Knapi noturējās, lai pirms čempionāta intervijā ar Puči, neizspļautu šo nodomu.

     [+] [-]

, 2011-05-20 16:49, pirms 14 gadiem
Tie ir klauni, kas domā, ka viņš varēs spēlēt Vācijas izlasē..

P.s. Ja reiz esi kādā pieaugušo izlasē spēlējis, citā vairs nevar!

  -2 [+] [-]

, 2011-05-20 16:50, pirms 14 gadiem
shto zdes kakoj ta KVN?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-20 16:50, pirms 14 gadiem
Meric rakstīja: Tie ir klauni, kas domā, ka viņš varēs spēlēt Vācijas izlasē..

P.s. Ja reiz esi kādā pieaugušo izlasē spēlējis, citā vairs nevar!
Klauni jau ir tapēc, vien, ka domā, ka viņš būtu spējīgs tikt sastāvā

     [+] [-]

, 2011-05-20 16:51, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: neredzu neko tadu sevisku, normals solis, galu gala Vacija vins jau ir nodzivojis ilgak ka Latvija. kops jauniesu dienam vins ir vairak Vacijas iedzivotajs neka Latvijas.
cita lieta, ja vinam netiks atlauta dubultpilsoniba un vins atteiksies no Latvijas pases, tas gan butu visai sapigi. bet nedomaju, ka tik talu nonaks.
Ko Tu domā, ka viņam tagad piešķirs dubultpilsonību par īpašiem nopelniem Latvijas labā?

     [+] [-]

, 2011-05-20 17:01, pirms 14 gadiem
Da labi, manis pec vins vareja panemt kaut Mozambikas pilsonibu. Tikai tagad lai pat tuvuma vairs nelien pie Latvijas izlases. Mums ir jaunie, kas speles. Variet jau vinu aizstavet, bet nu....ja izlases kapteinis panem citas valsts pilsonibu...tas nav tas labakais piemers jaunajiem hokejistiem, piemeram.

     [+] [-]

, 2011-05-20 17:02, pirms 14 gadiem
Nezinu kādas DEL ir ārzemnieku kvotas,
bet izskatās, ka Krēfeldei vajadzēja atbrīvot
leģionāra vietu un šis bija risinājums, lai
Herbis tur spēlētu arī turpmāk līdz karjeras beigām

  +1 [+] [-]

, 2011-05-20 17:04, pirms 14 gadiem
Curtiys rakstīja: normals gajiens , malacis. Cerams vel labas sezonas sanaks aizvadit pirms karjeras beigaam. Lai veicas!
pILNīGI PAREIZI!100% piekrītu gan Tev gan Herbertam!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-20 17:05, pirms 14 gadiem
nu ja viņš ir pieņēmis lēmumu izlasē vairs nespēlēt, tad jā.. izlasē vēl pāris gadus varēja paspēlēt, aizlāpīt centru robu, kas viņam traucēja to pilsonību vēlāk dabūt?

  +8 [+] [-]

, 2011-05-20 17:05, pirms 14 gadiem
Māris Ozoliņš rakstīja: Kāda nodevība - cilvēks domā par savu nākotni. Vismaz būs normāli nodrošināts, nekā ja pēc karjeras beigām paliktu LV pilsonis. Būtu man tāda iespēja ari izmantotu, nekā mēneša beigās skaitīt kapeikas veikalā, vai man maizei sanāks jeb nē
Es to saprotu.
Bet Znarokam, kurš diezgan analoģiskā situācijā paņema Vācijas pilsonību, to bāž degunā ik gadu...

Bet te jau viens pateica manas domas. Ir mazliet dīvaini, ka cilvēks runā augstos toņos par patriotismu un vienmērpalīdzēšanu izlasei, un pēc mēneša nodedzina uz šo izlasi pilnīgi visus tiltus.
Pārmest nepārmetu. Palika drusku rūgtena pēcgarša.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-20 17:10, pirms 14 gadiem
Ja godigi tad man nav saprotams, kaapeec vel joprojaam nav dubultpilsoniiba, kaut vai par nopelniem valsts labaa.

  -4 [+] [-]

, 2011-05-20 17:15, pirms 14 gadiem
Pēdējā laikā prievīšlošiem viens aplauziens pēc otra Sprukts (lielais himnas dziedātājs) atsaka izlasei, Skartiņš izvēlas Loko, Herbis - vācietis, iespējams ka vel kaut ko piemirsu

     [+] [-]

, 2011-05-20 17:17, pirms 14 gadiem
Labi, ka vecs.

  +6 [+] [-]

, 2011-05-20 17:23, pirms 14 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Pēdējā laikā prievīšlošiem viens aplauziens pēc otra Sprukts (lielais himnas dziedātājs) atsaka izlasei, Skartiņš izvēlas Loko, Herbis - vācietis, iespējams ka vel kaut ko piemirsu
Kopsh kura laika patriotisms ir slikta lieta par ko nirgaties?

Herbja lemumu neatbalstu, bet ari nenosodu. Galu gala visiem ir jadoma par nakotni.

  +8 [+] [-]

, 2011-05-20 17:26, pirms 14 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Pēdējā laikā prievīšlošiem viens aplauziens pēc otra Sprukts (lielais himnas dziedātājs) atsaka izlasei, Skartiņš izvēlas Loko, Herbis - vācietis, iespējams ka vel kaut ko piemirsu
sarakstu var turpināt - kaimiņiene Iveta aizbrauc ceļojumā uz Krētu, lai gan sākumā ar ģimeni plānoja ceļot tepat pa Latviju,
Slēpts komentārs: Martijs Maksorlijs

     [+] [-]

, 2011-05-20 17:32, pirms 14 gadiem
Interesanti. Atceros, kā tauta vārijās, kad Znaroks tā izdarīja - kādi tik epiteti nebija. Tagad, kad tāpat dara Vasiļjevs - malacis, lai veicas, paldies... Nu it kā k-kur viņu var saprast, bet nu sauciet mani par vecmodīgu, bet man šāds solis neliekas pieņemams. Cilvēkiem mēdz būt dažādi spiedīgi apstākļi, bet nu šis īsti nebūs tas gadījums. dažreiz labāk tomēr ir atlikt materiāliskās vērtības malā, dzīvot pieticīgāk, bet - vismaz ar īsto pasi kabatā. Un tīru sirdsapziņu. Viņš tagad skandēs nenoguris, ka tie ir tikai papīri, sirdī tāpat latvietis, bet, ziniet, - es tam vairs neticēšu. Atsakoties no Latvjas pilsonības, tu daļēji atsakies no valsts. Mēs neizvēlamies, kur piedzimt, tāpat kā mēs neizvēlamies vecākus. Herbis no saviem ir atteicies....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2011-05-20 17:35, pirms 14 gadiem
Katram mums ir savas cērtības un ja ir izlēmis uzmest Latvjas valsti pret kautkādu Krēfeldes pingvīnu hokeja klubiņu, lai jau tā dara.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-20 17:36, pirms 14 gadiem
Nav ko nosodīt Herbertu par pieņemto lēmumu! Lielāko dzīves daļu pavadīja un pavada Vācijā. Tur ģimene, tur darbs, domāju, ka vecumdienas arī tiks pavadītas turpat. Es, pateicoties šiem ekonomikas juku laikiem, viņa vietā rīkotos tāpat. Vēl jo vairāk, ka izlasei ir pielikts punkts.
Paldies, Herbert, par visu, ko devi izlasei, jo īpaši to tiešumu un atklātību gan uz ledus, gan mediju priekšā!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-20 17:46, pirms 14 gadiem
Gudrs pareizi dara, komandai labums

  +2 [+] [-]

, 2011-05-20 17:46, pirms 14 gadiem
KautKasLabs rakstīja: Nav ko nosodīt Herbertu par pieņemto lēmumu! Lielāko dzīves daļu pavadīja un pavada Vācijā. Tur ģimene, tur darbs, domāju, ka vecumdienas arī tiks pavadītas turpat. Es, pateicoties šiem ekonomikas juku laikiem, viņa vietā rīkotos tāpat. Vēl jo vairāk, ka izlasei ir pielikts punkts.
Paldies, Herbert, par visu, ko devi izlasei, jo īpaši to tiešumu un atklātību gan uz ledus, gan mediju priekšā!
Vari lūdzu paskaidrot, kā ekonomikas juku laiki attiecas uz Vasliļjeva pilsonības maiņu un vai vāciešiem maksā par to, ka viņi ir Vācijas pilsoņi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-20 17:49, pirms 14 gadiem
Lai veicas...
vienalga sirdi busi latvietis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-05-20 17:52, pirms 14 gadiem
Es jūs čibrikus nesaprotu - Sprukts par to, ka atteicās vienu gadu spēlēt Lv izlasē ir tautas nodevējs un pakaļa, bet te Herbis paņem un pavisam uzspļauj Latvijai kā valstij un cilvēki viņu atbalsta? Kur loģika? Es personīgi nenosodu nevienu no viņiem - gan Sprukts, gan Herbis šo lēmumu pieņēma personīgu iemeslu dēļ (visticamāk ģimenes dēļ) kurus mums (īpaši tiem, kas nezin ko nozīmē pašam sava ģimene), neesot viņu vietā, nesaprast. Bet kāpēc tik atšķirīga attieksme?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-20 17:58, pirms 14 gadiem
sermulis rakstīja: Interesanti. Atceros, kā tauta vārijās, kad Znaroks tā izdarīja - kādi tik epiteti nebija. Tagad, kad tāpat dara Vasiļjevs - malacis, lai veicas, paldies... Nu it kā k-kur viņu var saprast, bet nu sauciet mani par vecmodīgu, bet man šāds solis neliekas pieņemams. Cilvēkiem mēdz būt dažādi spiedīgi apstākļi, bet nu šis īsti nebūs tas gadījums. dažreiz labāk tomēr ir atlikt materiāliskās vērtības malā, dzīvot pieticīgāk, bet - vismaz ar īsto pasi kabatā. Un tīru sirdsapziņu. Viņš tagad skandēs nenoguris, ka tie ir tikai papīri, sirdī tāpat latvietis, bet, ziniet, - es tam vairs neticēšu. Atsakoties no Latvjas pilsonības, tu daļēji atsakies no valsts. Mēs neizvēlamies, kur piedzimt, tāpat kā mēs neizvēlamies vecākus. Herbis no saviem ir atteicies....
Nu un, ka neticēsi?
Un vai tad tieši tāpēc, ka mēs neizvēlamies, kur piedzimt, nebūtu mums jādod vismaz iespēja izvēlēties, kur dzīvot?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-20 17:59, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: salīdzini vien pensijas - LV vidējā ap 106 latiem, Vācijā ap 2000eiro!
Gribi es tev arī pasaukšu skaiļus? Piemēram, labajos laikos 4 miljardi griezās melnā nauda. Vot tas arī liecina par ko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-05-20 18:01, pirms 14 gadiem
hmm rakstīja: Es jūs čibrikus nesaprotu - Sprukts par to, ka atteicās vienu gadu spēlēt Lv izlasē ir tautas nodevējs un pakaļa, bet te Herbis paņem un pavisam uzspļauj Latvijai kā valstij un cilvēki viņu atbalsta? Kur loģika? Es personīgi nenosodu nevienu no viņiem - gan Sprukts, gan Herbis šo lēmumu pieņēma personīgu iemeslu dēļ (visticamāk ģimenes dēļ) kurus mums (īpaši tiem, kas nezin ko nozīmē pašam sava ģimene), neesot viņu vietā, nesaprast. Bet kāpēc tik atšķirīga attieksme?
Herbis jau sen buutu Vaacijas pilsoniibu pieņeemis, ja negribeetu izlasee speleet! savu laiku godam aizvadiijis!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-20 18:01, pirms 14 gadiem
EmilS OzerS rakstīja: Značiks tak ar paņēma Vācijas pilsonību, lai varētu saņemt Vācijas pensiju. Cilvēciski loģisks un saprotams solis. Lielākā problēma šajā situācijā ir Latvijas likumdošana, kas neparedz dubultpilsonību, līdz ar to sarežģī daudzas lietas.
Tiešām domā, ka Znaroks, kurš ir viens no vislabāk atalgotajiem treneriem KHL pieņēma Vācijas pilsonību dēļ lielākas pensijas?
Teiksi, ka tad vēl bija tālu līdz KHL algai, bet arī tad viņam bija pietiekoši labs atalgojums, lai neraizētos par vecumdienām.

     [+] [-]

, 2011-05-20 18:01, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: salīdzini vien pensijas - LV vidējā ap 106 latiem, Vācijā ap 2000eiro!
Pirmkārt, jau 106 Ls vidējā pensija liecina, ka Tu neesi sevisķi gudrs.
Bet Tu gribi teikt, ka tie kas nostrādā, piem, Īrijā 5 gadus un atgriežas Latvijā, skaitās kā bez darba stāža? Bet šis ir retorisks jautājums un es negaidu atbildi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-20 18:03, pirms 14 gadiem
chill rakstīja: Tiešām domā, ka Znaroks, kurš ir viens no vislabāk atalgotajiem treneriem KHL pieņēma Vācijas pilsonību dēļ lielākas pensijas?
Teiksi, ka tad vēl bija tālu līdz KHL algai, bet arī tad viņam bija pietiekoši labs atalgojums, lai neraizētos par vecumdienām.
Turklāt viņš to darīja vēl laikā, kad Latvija nebija ES.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-20 18:05, pirms 14 gadiem
hmm rakstīja: Es jūs čibrikus nesaprotu - Sprukts par to, ka atteicās vienu gadu spēlēt Lv izlasē ir tautas nodevējs un pakaļa, bet te Herbis paņem un pavisam uzspļauj Latvijai kā valstij un cilvēki viņu atbalsta? Kur loģika? Es personīgi nenosodu nevienu no viņiem - gan Sprukts, gan Herbis šo lēmumu pieņēma personīgu iemeslu dēļ (visticamāk ģimenes dēļ) kurus mums (īpaši tiem, kas nezin ko nozīmē pašam sava ģimene), neesot viņu vietā, nesaprast. Bet kāpēc tik atšķirīga attieksme?
Salīdzini gadu skaitu,jau pirms PČ kritizējot Spruktu teicu,ja piemēram pēc PČ Ņiživijs un Vasiljevs paziņos par aiziešanu no izlases tas būs saprotams kā nekā abi dzimuši 1976 gadā. Bet kategoriski Herbis nav pateicis nespēlēšu,ja Latvijas gudrās galvas beidzot pieņems likumu par dubultpilsonību,tad nebrīnos ,ka Herbis vēl uzspēlēs. Bet būtībā Vācija ir viņam otrā dzimtene,jo par hokejistu viņš jaunībā nobrieda tur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-20 18:11, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Domāju, ka ar to vien visi labumi ne tuvu nebeidzas. Esmu pilnīgi pārliecināts, ka lielākā daļa no šiem lielajiem nodi*sējiem "prievīšu nēsātājiem", darītu to pašu. Protams, ka šeit arī izsakās daudzi, kas vēl nav ipaspējuši "iekost dzīves sūrajā ābolā" un neizprot mūsu "laimes zemes" nianses.
Šoreiz nav nianses, bet maksimāli pagarināta hokejista karjera Vācijā. Tagad viņš nevienam netraucēs kā leģionārs, spēlē kaut līdz 50, kādā desmitajā jober līgā.
Pasaule globalizējas, pilsonību vērtība zūd, bet noteikti ja šādu soli spertu Ņiživijs, Raitums, Sprukts vai kāds cits, kurš nav tik populārs un tādu cieņu iemantojis sportists, reakcija būtu negatīvāka.

     [+] [-]

, 2011-05-20 18:16, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: muļķi, viņi tak nepieņem pilsonību, bet tur tikai strādā!
Vienas šausmas ar Tevi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-20 18:20, pirms 14 gadiem
Paldies Herbert par laiku izlasē.
Novēlu veiksmi turpmāk un nospēlēt vēl vairākas labas sezonas.

     [+] [-]

, 2011-05-20 18:35, pirms 14 gadiem
Tikai naudai ir vērtība...bet ne visiem, paldies Dievam!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-20 18:41, pirms 14 gadiem
Te nu arī atbilde kāpēc aiziet no LV izlases...
Kas notiek ar mūsu hokejistiem. Vairs ne patriotisma, ne vēlem sizlase kapat. Nu jau arī kļūst par citu valstu pilsoņiem...

  -2 [+] [-]

, 2011-05-20 18:41, pirms 14 gadiem
Īstenībā ir diezgan muļķīgi, ka Latvijā nav atļauta dubultpilsonība, tas pats Kiriļenko paņem ASV pilsonību, bet varēs spēlēt RUS izlasē, Kamans paņem vācu pilsonību, bet tik un ta ir amerikānis, a te Herbis paņem vācu pilsonību un vsjo...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-20 18:48, pirms 14 gadiem
Patriotisms vai nē, bet šāds solis ir nepatīkams.
Atbalstīt to nevar, lai gan nosodīt it kā nav, par ko..

     [+] [-]

, 2011-05-20 18:50, pirms 14 gadiem
Paldies Herbert...super, tas ir īsts kapteinis! tā dara īsti kapteiņi!:*
Man pilnīgi pie kājas visas šitās atmazkas....būšu vācijas pilsonis, nebūšu leģionārs, sieva ķīniete, bērns francūzis.....nodevējs tu esi....
es saprotu, ka znara pieņēma pilsonību dēļ pensijas toreiz, kad vēl nepelnīja piķi labu.....bet tu Herbi....piz dec
Un Znaroks jau dzīvo Latvijā un dzīvos visu mūžu, bet es 100% esmu pārliecināts, ka Herbis nekad vairs nedzīvos pastāvīgi LV....nekad!
Un tā arī paliksi visiem atmiņā ar šito pilsonības jautājumu, nevis ar savu hokeja spēli, bet ar šito lupatas izgājienu!
Tāpat kā ar miglinieku un vētru nodevējiem, ka pirmais ko cilvēki par viņiem atcerās: aaa, tie tak tie nodevēji, kuri aizgāja uz nvs izlasi!
Tāpat būs ar tevi, mīlo kapteini!
auf wiedersehen!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-20 18:53, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: hokeja ir pavisam cita pilsoniba,SAVA.ja kadu izlai vins ari parstaves,tad tuvakajos divos gados tikai LATVIJAS.
Pēc IIHF reglamenta tās rīkotajos turnīros turpmāk Herberts spēlēt vairs nedrīkstēs, tikai tāpēc, ka Latvijas Republikas satversme neparedz dubultpilsonību. Tieši tāpēc viņš vakar paziņoja, ka izlasē vairs nespēlēs.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-20 18:56, pirms 14 gadiem
Ja godīgi man nāk raudiens! Bet nekko darīt tāda ir mūsdienu Latvija! Lai veicas broo!

  +6 [+] [-]

, 2011-05-20 19:14, pirms 14 gadiem
pat vel par Spruktu tur kko bubinaja pats tagad vairs par latvietis neskaitisies

  +1 [+] [-]

, 2011-05-20 19:18, pirms 14 gadiem
njā, šodien tochna melnā diena
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-20 19:32, pirms 14 gadiem
shady123 rakstīja: pat vel par Spruktu tur kko bubinaja pats tagad vairs par latvietis neskaitisies
tak pareizi....baigo pareizo mētāja intervijā!

     [+] [-]

, 2011-05-20 19:40, pirms 14 gadiem
Mani tomēr nedaudz pārsteidz šis lēmums! Nu tak parakstīja viņš ilgtermiņa līgumu - spēlē un tad beidz karjeru, jo vecums jau normāls viņam. Līdz cik gadiem tad viņš tur grib spēlēt?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-20 19:43, pirms 14 gadiem
Nu ar prātu tīri labi varu saprast bet ar sirdi tā pašvakāk
Katrā ziņā vēl viens centrs aiziet, nu tagad janku vajadzēs sasiet un ar varu vest uz PČ. Bet kopumā paldies viņam, pēdējos divos čempjos nebija baigais vilcējs (1+2 un 1+1 šogad) tās Džeriņš dabūja 1+6.. Tā ka būs labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-20 19:50, pirms 14 gadiem
Sasha aizgaja, Herbis ari izvelejas aiziet no izlases. Kada vaina ? Ozo lidziga vecuma pateica ardievu izlasei, tas ir katra sportista izvele, daudz labu Herbis deva izlasei, tagad karta jaunajiem. Butu vinjam 25 gadi un labaka sportiska forma tad mainot pilsonibu varbut butu "nodevejs" , bet tagad nav ko cepties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-20 20:01, pirms 14 gadiem
Nu nezin, nezin...
Vismaz agrākos laikos Vacijā bija tā sauktais "Špīlerpass"- to varēja dabūt, ja nospēleja laikam 7 sezonas Vācijas līgā, ja spēlēja tur jau no junioru vecuma- tad vēl ātrāk. Un tad vairs Tu neskaities ka leģionārs līgā un neaizņēmi kvotu. Herbis vajadzētu atbilst šiem nosacījumiem un tāpēc nez vai viņš mainītu pilsonību...

  +9 [+] [-]

, 2011-05-20 20:17, pirms 14 gadiem
shady123 rakstīja: pat vel par Spruktu tur kko bubinaja pats tagad vairs par latvietis neskaitisies
Kaut kā muļķīgi, Sprukta nolicēju ikona pieņem Vācijas pilsonību.

Pats vēl izteicās, ka Spruktu nesaprotot, jo viņš labi zinot, ka Latvijā trūkst centru.

Tāpat pieļauju, ka viņš pats par šo lietu jau pirms PČ domāja. Paziņošanas kārtība arī interesanta - vispirms saka tikai, ka nespēlēs izlasē, pēc tam tikai parādās kopaina par Vācijas pilsonību. Vai tad nevarēja uzreiz pateikt, kas par lietu.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-20 20:22, pirms 14 gadiem
Straka rakstīja: Vari lūdzu paskaidrot, kā ekonomikas juku laiki attiecas uz Vasliļjeva pilsonības maiņu un vai vāciešiem maksā par to, ka viņi ir Vācijas pilsoņi?
Ne jau tas tā bija domāts. Vienkārši cilvēks tur ir iedzīvojies, saņem algu, maksā nodokļus un būs nodrošinājis sev labas vecumdienas. Ļoti šaubos vai viņa plānos ir atgriezties Latvijā.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-20 20:22, pirms 14 gadiem
Tagad cempi varesi parstavet vacijas izlasi, kuru mes nakamaja cempi samiisim.

Lai veicas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-20 20:58, pirms 14 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Paldies Herbert...super, tas ir īsts kapteinis! tā dara īsti kapteiņi!
Man pilnīgi pie kājas visas šitās atmazkas....būšu vācijas pilsonis, nebūšu leģionārs, sieva ķīniete, bērns francūzis.....nodevējs tu esi....
es saprotu, ka znara pieņēma pilsonību dēļ pensijas toreiz, kad vēl nepelnīja piķi labu.....bet tu Herbi....piz dec
Un Znaroks jau dzīvo Latvijā un dzīvos visu mūžu, bet es 100% esmu pārliecināts, ka Herbis nekad vairs nedzīvos pastāvīgi LV....nekad!
Un tā arī paliksi visiem atmiņā ar šito pilsonības jautājumu, nevis ar savu hokeja spēli, bet ar šito lupatas izgājienu!
Tāpat kā ar miglinieku un vētru nodevējiem, ka pirmais ko cilvēki par viņiem atcerās: aaa, tie tak tie nodevēji, kuri aizgāja uz nvs izlasi!
Tāpat būs ar tevi, mīlo kapteini!
auf wiedersehen!!!!!!!!
Pareiz teikts, pilniba piekritu. Kapteinis tadas lietas nevar darit. N.a.h.u.j.a.m? Vins Krefelde tapat speletu lai ari skaititos arzemnieks. Varjea beigt karjeru un tad pienemt to pilsonibu nu ta pa kluso, kuram gan krata ka bijusais hokejists pienem pilsonibu, bet kamer vel spele....paris nedelas pec cempionata sitas gajiens, ta ir nodeviba un neciena!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-20 21:11, pirms 14 gadiem
tāda nu mums ir tā izlase... es esmu šokā, viņu NEKAS neattaisno! Tu esi pārdevies, Herbi, uzneredzēšanos!

  +4 [+] [-]

, 2011-05-20 21:12, pirms 14 gadiem
Latvieši jau tā ir maz, skumji, ka vēl par vienu mazāk esam palikuši. Vienmēr esmu cienījis Herbi, bet šitādu gājienu tiešām nebiju gaidījis, jo viņam bija ilgtermiņa līgums ar Krefeldi. Skumji, ka tas jādzird no Latvijas izlases kapteiņa.
Lai nu kā būtu, vēlu veiksmi arī turpmāk! Paldies Herbi par pavadīto laiku izlasē.

     [+] [-]

, 2011-05-20 21:30, pirms 14 gadiem
Neskaitītos kā leģionārs. Kāds labums no tā?

     [+] [-]

, 2011-05-20 21:36, pirms 14 gadiem
tukshums rakstīja: Neskaitītos kā leģionārs. Kāds labums no tā?
Nevis legionars bet apnika spelet zem Latvijas karoga.... nodevejs

  -2 [+] [-]

, 2011-05-20 21:54, pirms 14 gadiem
nu nodevejs ! bet no otras puses nah*j to Latviju !

  +3 [+] [-]

, 2011-05-20 22:04, pirms 14 gadiem
Viss ir normāli,pabeidza karjeru izlasē,tālāk lai dara ko grib.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-20 22:06, pirms 14 gadiem
man poh viņs loxs, bet lai nespēlē Vācijas izlasē tgd

  -2 [+] [-]

, 2011-05-20 22:14, pirms 14 gadiem
nedrikst spēlēt izlasē un tad pēkši pieņemt citas valsts pilsonibu,tas ir amorāli pret valsti.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-20 22:21, pirms 14 gadiem
Un ko Herbis darīs, ja kaut kādu apsvērumu dēļ nākošgad viņš vairs Krēfeldei (kuras dēļ viņš gatavs ziedot pilsonību) nebūs vajadzīgs? Ar pilsonību neviens nemētājas kā ar zeķēm . Pilsonība - tas ir patriotisms līdz pēdējam elpas vilcienam neskatoties ne uz ko. Pat mūsu mīļie Miglinieks ar Vētru ir palikuši par tēvzemes pilsoņiem...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-20 23:05, pirms 14 gadiem
Man vienalga. Taa vai taa vinsh teica ka latvijas izlasee vairs nespeelees

  +4 [+] [-]

, 2011-05-20 23:18, pirms 14 gadiem
izlase karjeru beidz, nu un ko tad saja valdibas sacakeretaja valsti vins dariis? vacija - pats par sevi visu izsaka.......

     [+] [-]

, 2011-05-20 23:29, pirms 14 gadiem
Paldies Herbi,tavu lemumu atbalstu un sekosu tavam gaitam.

     [+] [-]

, 2011-05-20 23:39, pirms 14 gadiem
Nez kāpēc Sprukta nespēlēšana izlasē tika dēvēta par lielāku nodevību un patriotisma trūkumu, nekā Herberta pilsonības mainīšana!
Vispār esmu šokā, lai nu kur;s, bet viņš - mūsu kapteinis... Vairs jau nu tāds nekad nebūs!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-20 23:40, pirms 14 gadiem
your_ufo rakstīja: Piekrītu herbertam. Ja man būtu tāda pati iespēja dota, tad es to ar izdarītu. Esmu latvietis, bet man kauns par savu valsti tamdēļ ar lielāko gribēšanu es gribētu būt citas valsts pilsonis. Latvija man NEKO nav devusi.
Un ko Tu esi devis Latvijai? Neko!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-21 00:03, pirms 14 gadiem
Ne, nu, tas ir Pisec, nu nesaprotu es to 34-35.gadīgo spēlētāju aiziešanu no izlases, nu nesaprotu. Kāpēc viņiem jāaiziet? Dot ceļu jaunajiem? Mums puse komandas ir jaunie, kuri mainās katru gadu, tātad nevar teikt, ka viņi nedod spēlēt jaunajiem. Nevelk? Kaut kā sezonā viņi nezin kāpēc velk. Znaroks pieņēma Vācijas pilsonību uz hokejista karjeras beigām, lai nodrošinātu sev labu pensiju. Herbis vēl var spēlēt un spēlēt augstākā līmenī arī izlasē. Nesaprotu ez šos gājienus.

     [+] [-]

, 2011-05-21 00:15, pirms 14 gadiem
Žurka!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-21 00:57, pirms 14 gadiem
your_ufo rakstīja: Piekrītu herbertam. Ja man būtu tāda pati iespēja dota, tad es to ar izdarītu. Esmu latvietis, bet man kauns par savu valsti tamdēļ ar lielāko gribēšanu es gribētu būt citas valsts pilsonis. Latvija man NEKO nav devusi.
Latvietim nekad nebūs kauns par savu zemi!

  -2 [+] [-]

, 2011-05-21 01:24, pirms 14 gadiem
NU gan! Pareizais atradies, kas vēl citus kaunināja, ka negrib izlasē spēlēt.. lielais patriots!!! es esmu šokā! Nožēlojams cilvēks! Nodevējs!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-21 08:55, pirms 14 gadiem
Super esam pazaudējuši vēl vienu izcilu Latvijas spēlētāju!

     [+] [-]

, 2011-05-21 11:02, pirms 14 gadiem
RDFan rakstīja: Baumas! Bet tas nav oficiāli vēl, ja tas notiks, tad varēs par to nopietni runāt, kapec? kā? kamdēļ!
Became a German citizen on May 19th 2011, thus no longer eligible for the national team of Latvia

     [+] [-]

, 2011-05-21 13:40, pirms 14 gadiem
Katram mums ir izvele kur dzivot un ka dzivi veidot. Herbertu neviens neaizmirsis vnm aceresies ka Latvijas izlases speletaju, vins neparvertisies par vacieti jo tautibu nekad nenomainisi.
Novelu veiksmi un es vinu tiesam saprotu, jo iespejams pec karjeras beigam vins paliks tai pasa kluba un stradas tur un ka Vacijas pilsonim vinam bus labak.
Ari es jau vairakus gadus esmu arpus Latvijas un ari domaju par pilsonibas mainu.

     [+] [-]

, 2011-05-21 13:46, pirms 14 gadiem
Eat My Shorts rakstīja: Nu ar prātu tīri labi varu saprast bet ar sirdi tā pašvakāk
Katrā ziņā vēl viens centrs aiziet, nu tagad janku vajadzēs sasiet un ar varu vest uz PČ. Bet kopumā paldies viņam, pēdējos divos čempjos nebija baigais vilcējs (1+2 un 1+1 šogad) tās Džeriņš dabūja 1+6.. Tā ka būs labi
Vins nav centra speletajs, vinam nakas izlase spelet par centru un iespejams tapec ari tads rezultats ir. Ja vins speletu sava kreisa puse tad iespejms to punktu butu vairak

  -1 [+] [-]

, 2011-05-21 16:33, pirms 14 gadiem
nodevējs.

     [+] [-]

, 2011-05-21 18:28, pirms 14 gadiem
nu skumji jau tiešām ir, bet vietā nāks jaunie

     [+] [-]

, 2011-05-21 23:40, pirms 14 gadiem
Lai Herbim veicas un LIELS PALDIEs par šiem gadiem izlasē!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-22 09:19, pirms 14 gadiem
Kārtējais nodevējs LATVIETIS, kurš savus ideālus vērtē augstāk par Latvijas ideāliem, nez kāpēc ne viens te viņu neapd..s, bet ZNAROKU, kurš bija krievs un kuram nebija svēti Latvijas kā valsts ideāli, kurš sitās Latvijas labā vairāk nekā Vasiļjevs visi nod..sa, tad kur Jūs esat. piemeram Nižīvijs, ja vins spēlēs arī ārpus Latvijas, nekad nenodos savu valsti, vins nav pērkama lelle (bet vasiljevs diemzēl ir pārdevies, pārdevis savas valsts un latvijas iedzīvotāju ideālus) tei kas šim fricim ticēja, un cerēja. Tas viss ir auzināšanā, kā Tēvs (haralds vasiļjevs) audzinājis tāds arī ir. var jaus aprast jā darbs, un skaitās vietējais. Tad visi latvieši, kas esat ārpus valsts, ņemat savas valsts pilsonību, šeit palikim, mēs un tie Krievi, kuri ir latviskāki un patriotiskāki par pašiem Latviešiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-27 22:40, pirms 14 gadiem
Aivitos0077 rakstīja: Lai Herbim veicas un LIELS PALDIEs par šiem gadiem izlasē!
Ka var teikt paldies???:d