Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlase pārliecinoši zaudē arī baltkrieviem

Arvis Cimermanis
Arvis Cimermanis

Latvijas izlase pārliecinoši zaudē arī baltkrieviem
Māris Jučers
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latvijas hokeja izlase šovakar „Arēnā Rīga” aizvadīja piekto pārbaudes spēli pirms gaidāmā pasaules čempionāta, ar rezultātu 0:3 piekāpjoties Baltkrievijas izlasei. Šis mūsu komandai bija jau piektais zaudējums tik pat mačos. Latvijas izlases hokejisti vārtus nav guvuši jau vairāk kā 134 minūtes.

Latvijas izlases vārtos šodien spēli uzsāka Māris Jučers, bet baltkrievi izvēlējās dot iespēju Stepanam Gorjačevskim no Doņeckas ''Donbass'', kurš KHL regulārajā čempionātā šosezon vārtos tika tikai trīs reizes. Spēles pirmajās piecās minūtēs komandas spēlēja piesardzīgi un, izņemot Kristapa Sotnieka metienu pa pretinieku vārtiem, nevienu bīstamu momentu pie pretinieku vārtiem izveidot nespēja.

Mača sestajā minūtē izlases debitants Ralfs Freibergs nopelnīja divu minūšu noraidījumu, dodot iespēju viesiem spēlēt vairākumā. Vairākuma sākumā baltkrievi rupji kļūdījās, ļaujot Jānim Spruktam iziet vienatnē pret Gorjačevski, taču mūsu komandas uzbrucējam asprātīgā veidā vārtus gūt neizdevās. Vairākumā mūsējie izturēja, bet uzreiz pēc tā viesi atklāja rezultātu, kad vārtu priekšā pēc Andreja Stasa metiena pirmais pie atlēkušās ripas bija Aleksejs Jefimenko, panākot 1:0 viesu labā. Pēc dažām minūtēm baltkrieviem bija lieliska iespēja dubultot savu pārsvaru, kad pēc pārkāpuma pret Artjomu Demkovu tika nozīmēts soda metiens uz mūsu izlases vārtiem. Baltkrievu hokejists izpildīja skaistu soda metienu, taču nespēja pārcelt ripu pāri Māra Jučera kājsargam, rezultātam paliekot nemainīgam.

Arī turpinājumā mūsu komanda aizsardzībā spēlēja pavirši, kas ātri vien noveda pie otro vārtu zaudējuma. Līdzīgā veidā no vārtu priekšas savus otros vārtus mačā guva Jefimenko – 0:2. Pēc neilga brīža baltkrieviem bija vēl labi momenti gūt vārtus, taču tie netika izmantoti. Spēles 16. minūtē pie iespējas spēlēt vairākumā tika mūsu izlase, taču neko prātīgu uzbrukuma zonā izveidot neizdevās. Trešdaļas pēdējā minūtē vispirms Koļcovs, apspēlējot Pujacu, varēja gūt arī trešos vārtus, bet mirkli vēlāk bīstami uzbruka jau mūsējie, liekot baltkrieviem pārkāpt noteikumus. Spēles pirmā trešdaļa noslēdzās gan spēles, gan rezultāta ziņā par labu Baltkrievijas izlasei – 0:2

Otro trešdaļu iesākām skaitliskajā vairākumā pieci pret četriem, bet jau pēc brīža baltkrievi vēlreiz pārkāpa noteikumus, ļaujot Latvijas izlasei spēlēt lielajā skaitliskajā vairākumā, kura laikā izdevās izveidot bīstamus momentus, tomēr vārti gūti netika. Baltkrievu sastāvā atgriezās abi noraidītie spēlētāji un jau pēc dažām sekundēm viņiem izdevās gūt trešos vārtus. Atkal pavirši nospēlējām aizsardzībā, ļaujot Dmitrijam Meļeško vienatnē pa malu iziet pret Jučeru un panākt 3:0.

Pēc brīža kārtējo noraidījumu nopelnīja baltkrievi, taču arī šoreiz mūsu hokejisti bija bezspēcīgi. Trešdaļas turpinājumā komandas spēlēja piesardzīgi, viena otrai neļaujot izveidot bīstamus vārtu gūšanas momentus. Trešdaļas 14. minūtē noraidījumu nopelnīja Ronalds Ķēniņš, kura laikā baltkrievu neko sakarīgu izveidot nespēja. Trešdaļas beigās un noraidīto spēlētāju soliņu devās arī Jānis Sprukts, kā rezultātā savu meistarību nācās demonstrēt Mārim Jučeram, kurš to lieliski arī paveica. Spēles otrā trešdaļas noslēdzās ar mums nelabvēlīgo 0:3.

Spēles trešo trešdaļu abas komandas iesāk aktīvi, spēlējot visai atklātu hokeju. Vienā no epizodēm Mārtiņš Cipulis uzbrukuma zonā nopelnīja nevajadzīgu noraidījumu par pretinieku turēšanu ar rokām, kā rezultātā atkal bija jāspēlē mazākumā, kura laikā baltkrievi izveidoja vairākus bīstamus momentu pie Māra Jučera sargātajiem vārtiem. Trešdaļas astotajā minūtē pēc Sprukta piespēles laba metiena pozīcija bija Indrašim, taču viņa raidītā ripa lidoja pāri vārtiem. Trešdaļas vidusdaļā mūsējie spēlēja nedaudz aktīvāk, radot vairākas bīstamas situācijas pie baltkrievu vārtiem, uz ko baltkrievi centās atbildēt ar pretuzbrukumiem. Trešdaļas turpinājumā Latvijas izlasei tika fiksēti divi skaitliskā sastāva pārkāpumi īsā laikā, kā rezultātā nu jau kārtējo reizi palikām mazākumā. Mūsu hokejistiem izdevās izturēt abus skaitliskos mazākumus, kuri tika nopelnīti muļķīgā veidā. Spēlēs pēdējās sešās minūtēs rezultāts nemainījās un mačs noslēdzās ar kārtējo Latvijas izlases sauso zaudējumu – 0:3. Mūsu izlases hokejisti vārtus nav spējuši gūt jau 134 minūtes un piecas sekundes.

Rīt plkst. 17:00 „Arēnā Rīga” Latvijas un Baltkrievijas izlases tiksies atkārtoti, bet pēdējo spēli pirms pasaules čempionāta, kurš norisināsies Helsinkos, mūsējie aizvadīs 28. aprīlī ,kad izbraukumā Ruānā tiksies ar Francijas izlasi, kura būs arī Latvijas izlases pretiniece pasaules čempionātā.

Latvijas hokeja izlases sastāvs pret Baltkrieviju 19.04.2013.

Vārtsargi: Māris Jučers, Kristers Gudļevskis (abi Rīgas Dinamo);
Aizsargi: Kristaps Sotnieks, Oskars Cibuļskis (abi Rīgas Dinamo), Māris Jass (Scorpions, DEL), Georgijs Pujacs (Omskas Avangard), Agris Saviels (Kompanion, Ukraina), Jānis Andersons (Kompanion, Ukraina), Ralfs Freibergs (Bowling Green State Univ.); Uzbrucēji: Miks Indrašis , Andris Džeriņš , Gints Meija , Vitālijs Pavlovs (visi Rīgas Dinamo), Lauris Dārziņš (Kazaņas Ak Bars), Jānis Sprukts (Maskavas CSKA), Mārtiņš Cipulis (Prāgas Lev), Aleksejs Širokovs (Red Ice, Šveice), Ronalds Ķēniņš (ZSC Lions, Šveice), Armands Bērziņš (Kompanion, Ukraina), Juris Štāls (HK SKP Poprad, Slovākija), Toms Hartmanis (Braehead Clan, EIHL).

Euro Hockey Challenge, 19. aprīlis, Rīga

Latvija - Baltkrievija 0:3 (0:2, 0:1, 0:0)
Vārti: 7:45 Jefimenko (Stefanovičs, Stass) 0:1, 12:14 Jefimenko (Stefanovičs) 0:2, 23:03 Meļeško (Stefanovičs) 0:3
Soda minūtes: 12:10
Vārtsargi: Māris Jučers – Stepans Gorjačevskis

Pārbaudes spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleVietaRez.
3. aprīlis18.30Čehija - LatvijaJindričkovhradeca4:3
4. aprīlis19.15Čehija - LatvijaJindričkovhradeca1:0
7. aprīlis17.00Latvija - Zviedrija„Arēna Rīga”1:2
8. aprīlis19.30Latvija - Zviedrija„Arēna Rīga”0:6
19. aprīlis19.30Latvija - Baltkrievija„Arēna Rīga”0:3
20. aprīlis17.00Latvija - Baltkrievija„Arēna Rīga”
28. aprīlis17.00Francija - LatvijaRuāna
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-19 21:38, pirms 12 gadiem
Pag, ja mēs rīt uzvaram ar 4 vārtu starpību, tad mēs joprojām tiekam uz Sočiem? Vajadzēja to vienu ripu dabūt vārtos, kad nomainīja vārtsargu.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-19 21:38, pirms 12 gadiem
Bez variantiem, diezgan bezzobaina spēle. Skatītāji ar pat mazāk kā uz Krievijas klubu. Nu nez Austrija būs ciets rieksts.

Intervijā grūti spriest kāpēc tāds rezultāts?
Tāpēc, ka nav skills un atkal dēļ KHL atslido izlasē, jo līgumi ir kabatā.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-19 21:38, pirms 12 gadiem
Tas jau mums ir raksturīgi- ja spēlei nav būtiska nozīme, tad nospēlējam jēli. Ja ir būtiska (jātiek uz OS, jāpaliek elitē utt), tad var saņemties, un nospēlēt kā komanda.
Nekas- galvenais, ka noskaņojās čempī. Būs jau labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +50 [+] [-]

, 2013-04-19 21:39, pirms 12 gadiem
0:7 + 0:3 = 1L

 +14 [+] [-]

, 2013-04-19 21:39, pirms 12 gadiem
Kauns..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2013-04-19 21:41, pirms 12 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-04-19 21:41, pirms 12 gadiem
Ivanaanu vajadzeeja vismaz uz paarbaudes spelem, var tachu pakonkureet ar jaunajiem, spelet dzeks tak arii maak

  +3 [+] [-]

, 2013-04-19 21:42, pirms 12 gadiem
2 000 skatītāji....njā.

  +4 [+] [-]

, 2013-04-19 21:42, pirms 12 gadiem
Mīļie,labie hokeja funkcionāri,atpestiet mūs no Kanādas ,Somu utt.,treneriem....es gribu redzēt mūsu Latvijas veco,labo kombicionālo hoķi...!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-19 21:42, pirms 12 gadiem
teica, ka šis sastāvs būs arī pč, nu lielākā daļa. Ja nevaram uzvarēt baltkrievus, lidosim ārā no elites ar tādu sastāvu....

 +12 [+] [-]

, 2013-04-19 21:43, pirms 12 gadiem
Ticu, ka PČ būs OK. Šodien gan spēle nekāda.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-19 21:43, pirms 12 gadiem
Erikovič rakstīja: Mīļie,labie hokeja funkcionāri,atpestiet mūs no Kanādas ,Somu utt.,treneriem....es gribu redzēt mūsu Latvijas veco,labo kombicionālo hoķi...!
Tad vajag Kerču un Beļavski dabūt atpakaļ uz izlasi.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-19 21:43, pirms 12 gadiem
redzot Irbi uz soliņa, nekādi nevaru iedomāties izgāšanos PČ.
Saņemamies un rīt vēlos redzēt citu spēli

  +2 [+] [-]

, 2013-04-19 21:44, pirms 12 gadiem
0 Vārti?Kāds pārsteigums!

  +2 [+] [-]

, 2013-04-19 21:44, pirms 12 gadiem
Ja nevari pārliecinoši uzvarēt, tad pārliecinoši zaudē

  +2 [+] [-]

, 2013-04-19 21:45, pirms 12 gadiem
Nožēlojami, reāli bija kauns skatīties.

 +11 [+] [-]

, 2013-04-19 21:46, pirms 12 gadiem
piedodiet tas nav hokejs, ta ir trulla skriesanas pec ripas, tik meiteniti tribines saraudinaja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-19 21:46, pirms 12 gadiem
===... Mūsu izlases hokejisti vārtus nav spējuši gūt jau 134 minūtes un piecas sekundes.====
Rīt vēl neizdosies pārspēt PČ laika iespēto!...bet vēl tak viena spēle ar Franciju!...tur varam pacensties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-04-19 21:47, pirms 12 gadiem
SBX-robobo, 10:27, pirms 11 stundām
Šobrīd lielāka intriga vai kāds spēs iemest vārtus!

     [+] [-]

, 2013-04-19 21:47, pirms 12 gadiem
rubiins rakstīja: 0:7 + 0:3 = 1L
0,7 + 0,3 = 1Litrs

  +2 [+] [-]

, 2013-04-19 21:47, pirms 12 gadiem
Erikovič rakstīja: Mīļie,labie hokeja funkcionāri,atpestiet mūs no Kanādas ,Somu utt.,treneriem....es gribu redzēt mūsu Latvijas veco,labo kombicionālo hoķi...!
Kur tad ir tie spēlētāji ,kuri to hokeju spēlēs,un kurš viņiem to ļaus.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-19 21:48, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Tad vajag Kerču un Beļavski dabūt atpakaļ uz izlasi.
Es runāju par treneriem...un zini...man ir pārliecība,ka ar Beresņevu nebūtu šāds bardaks laukumā...nav runa par rezultātu un cik Nolans ir forš vecis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-04-19 21:49, pirms 12 gadiem
Tūlīt sāksies masu histērija par vienu pārbaudes spēli, tāpat kā par 2 prognozējamiem zaudējumiem U18 līmenī.......

Viss, šis bija mans pēdējais posts šajā topikā. Negribu iesaistīties neauglīgās cīņās ar cilvēkiem, kas no hokeja sajēdz mazāk par mani (jo tas nozīmē, ka tie tiešām ir galīgi lo**)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-19 21:49, pirms 12 gadiem
Nekad nebūs tā,ja pārbaudes spēlē slikti,tad čempī nemainīsies nekas,jo pareizajai attieksmei bija jābūt jau tagad. Paskat belari skrēja līdz pēdējai sekundei.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-19 21:49, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Pag, ja mēs rīt uzvaram ar 4 vārtu starpību, tad mēs joprojām tiekam uz Sočiem? Vajadzēja to vienu ripu dabūt vārtos, kad nomainīja vārtsargu.
Kas tu stulbs? Playoffā vajag divu vārtu pārsvaru! Tad vēl tie franči jāvinnē vismaz pamatlaikā.

     [+] [-]

, 2013-04-19 21:49, pirms 12 gadiem
Pēcspēles konferenci kur vareja noskatīties, izņemot protams Arena Riga?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-04-19 21:50, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Pag, ja mēs rīt uzvaram ar 4 vārtu starpību, tad mēs joprojām tiekam uz Sočiem? Vajadzēja to vienu ripu dabūt vārtos, kad nomainīja vārtsargu.
Rīt jāuzvar ar vismaz 4 vārtu pārsvaru, piekam vieni vārti jāgūst ar galvu, tad tiksim uz OS.

     [+] [-]

, 2013-04-19 21:50, pirms 12 gadiem
a es boksu skatījos, nevis cirku!

     [+] [-]

, 2013-04-19 21:51, pirms 12 gadiem
Nice under 2, LV zaude Optibet

  +1 [+] [-]

, 2013-04-19 21:52, pirms 12 gadiem
LV izlases kā futbolā, tā arī hokejā izskatās kā dr*mās meitenes no Brazzers.com videoklipiņiem.

Labi, ka basketbolā nav iespējams uz 0 palikt.

  +4 [+] [-]

, 2013-04-19 21:52, pirms 12 gadiem
Ar Jučeru vārtos nav nekāda pamata cerēt uz uzvaru! Nelaimes putns, kas izstaro neizbēgamu zaudējumu gan kolhozā, gan izlases rindās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-19 21:54, pirms 12 gadiem
Tas nav čempis, kur jāguļas zem ripas, ar to arī viss ir izteikts! Turēsim īkšķus uz čempi, nevis uz daiļslidošanu!

     [+] [-]

, 2013-04-19 21:54, pirms 12 gadiem
senscore rakstīja: Rīt jāuzvar ar vismaz 4 vārtu pārsvaru, piekam vieni vārti jāgūst ar galvu, tad tiksim uz OS.
neaizmirsti arī spēli pret frančiem
Home
Šeit viss ir aprakstīts

  +1 [+] [-]

, 2013-04-19 21:55, pirms 12 gadiem
Hugo-brūnais pusmērkaķis rakstīja: Atkārtošana zināšanu māte
A es nesapratu no sākuma ka 0:7 + 0:3 ir tas pats kas 0,7 + 0, 3 (es mēriju litros, nevis kā kolēģis - šķaidīja!)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-19 21:56, pirms 12 gadiem
Negribu izdarīt pārsteidzošus lēmumus, bet man šķiet, ka ar šo Latvijas hokējam varētu nākt gals, jo vecā zelta paaudze būs izkususi un tik tiešām neredzu nākotnes perspektīvas. Tak nav to spēlētāju, kad ir labs sastāvs, tad ja vienam neiet, tad otrs spēj vismaz realibiltēt to , bet nu HK Rīga nav uz to spējīga.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-19 21:57, pirms 12 gadiem
Vai man vienīgajam šķiet, ka Latvija platiem soļiem soļo uz B grupu?

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:00, pirms 12 gadiem
RIP Latvian Hockey 19:04.2013

  +3 [+] [-]

, 2013-04-19 22:00, pirms 12 gadiem
Elmers rakstīja: Vai man vienīgajam šķiet, ka Latvija platiem soļiem soļo uz B grupu?
Nē, Tu neesi vientuļš!

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:01, pirms 12 gadiem
janisberzins2010 rakstīja: RIP Latvian Hockey 19:04.2013
RIP varēs teikt 07.05, kad būs noslēgusies spēle ar Austriju.

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:02, pirms 12 gadiem
Nolans intervijai SA teica, ka neviens neatcerēsies uzvaru par Baltkrieviju pārbaudes spēlēs, bet atcerēsies uzvaru 2013.gada 4.maijā par Krieviju.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:04, pirms 12 gadiem
oo, tagad žurnālistu mīļvārdiņu "teju" ir nomainījis "pārliecinoši" (uzvar, zaudē)...un 0-1 būtu nepārliecinoši zaudē? kas par sviestu...

  +1 [+] [-]

, 2013-04-19 22:04, pirms 12 gadiem
erred rakstīja: Nolans intervijai SA teica, ka neviens neatcerēsies uzvaru par Baltkrieviju pārbaudes spēlēs, bet atcerēsies uzvaru 2013.gada 4.maijā par Krieviju.....
Būs uzvara ?

  +2 [+] [-]

, 2013-04-19 22:04, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Nē, Tu neesi vientuļš!
Fig ar to,ka zaudēja,bet tas ka pie Nolana LV izlase hroniski nespēj gūt vārtus, tā jau ir nopietna diagnoze.

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:04, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Kur tad ir tie spēlētāji ,kuri to hokeju spēlēs,un kurš viņiem to ļaus.
Tu gribi teikt,ka Baltkrieviem bija nesamērīgi labāki spēlētāji uz laukuma...bet es runāju,atkārtošos par treneriem...no sērijas,ja Tu visu laiku savu darbu esi veicis Latviešu valodā un Tu aizej nākamā dienā uz darbu un Tev pasaka,ka turpmākā sarunvaloda būs Angļu,lai vai kāds Tu spec,tas tevi izsitīs no līdzsvara...OK,gaidam PČ un ceram,ka viss būs ok!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-19 22:05, pirms 12 gadiem
Stulbi jau teikt bet pat biedriņam ir labāka statistika nekā Latvijas Hokeja izlasei..

biedriņš čist 134 minūtes sausā nepaliktu Lai gan jāatzīst ka tik liels spēles laiks Biedriņam pa visu šo sezonu ar nav bijis

  +4 [+] [-]

, 2013-04-19 22:05, pirms 12 gadiem
Poish rakstīja: Ar Jučeru vārtos nav nekāda pamata cerēt uz uzvaru! Nelaimes putns, kas izstaro neizbēgamu zaudējumu gan kolhozā, gan izlases rindās!
Jā,tiešām drausmīgi,ka Jučers nevar iemest nevienus vārtus.

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:07, pirms 12 gadiem
Nē, nu Nolans kaut ko izdarīs, viņš ir daudz labāks priekš izlases, nekā Znaroks ar Vītoliņu, kuri kaut kādu tur Gagarina kausu divreiz ir izcīnījuši!!!!!!!

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:09, pirms 12 gadiem
prognoze:cempii visas speeles zaagi(100%) un B grupa(stabili)..ja kaads doma preteeji tad(smagi kluudaas)..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:12, pirms 12 gadiem
Nu, kur ir visi lieli hokeja fani! Sporta veids Nr.1 blā blā. 2000 skatītāju uz izlases spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:13, pirms 12 gadiem
šis bija sliktākais hokejs uz kuru jeb kad esmu bijis, mūsējie rādija tupu primitīvu un neinteresantu hokeju, bet Belari, paņēma uz Jurčera kļūdām un aizsardzību - tāds hokejs nafig nav vajadzīgs. Pavlovs vienīgais izskatījās ok. bet Bērziņš ir vienkārši lēnā katastrofa. Šajā spēlē neredzēju Nolana saukli - spēlē kurš grib, jeb ir otra versija - grib, bet nevar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:14, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja:
3100

  -1 [+] [-]

, 2013-04-19 22:16, pirms 12 gadiem
vismaz briedi iedeva paskatities, malacis.
Nu par hokeju nezinu ko teikt, speleja loti vaji, ceru ka uz
PC bus vismaz kaut kas. Man tikai nesaprotams ar kapec nav upisa un skvorcova, zel bukartam truma. Vajag izlasei tos, kuriem gribas spelet nevis tos kam pokuj. P.S. Irbes padomi juceram ir kaut kada nirgashanas vai ari jucers ir nelaimesputns sogad... X.Z.

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:16, pirms 12 gadiem
Ar tadu speli un vartsargu mes izlidosim no A GRUPAS ar veja sparniem .Nav komanda lidera kurs varetu pat sadas speles sapurinat komandu ,zel bet Pč bus svaks sogad musu komandai ,ceresim ka es kludos un tomer novelu veiksmi Somija kura bus loti vajadziga mums uz visiem 100%

  +1 [+] [-]

, 2013-04-19 22:16, pirms 12 gadiem
jowany33 rakstīja: prognoze:cempii visas speeles zaagi(100%) un B grupa(stabili)..ja kaads doma preteeji tad(smagi kluudaas)..
Ne tikai domāju, bet zinu, ka neizkritīsim no TOP divīzijas.
Dienā, kad Latvija izkritīs no A divīzijas, pārtraukšu savu 8 gadus ilgo Esporta drukātāja karjeru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:17, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Gazproms varētu VEFam tos 20M piešķirt. Hokejs pie mums beidzot ir oficiāli miris, kāda jēga turēt lūzerīgu Dinamo?
Tu arī naktīs murgo par to, kā Dinamo apbižo nabaga VEFiņu?

  -1 [+] [-]

, 2013-04-19 22:18, pirms 12 gadiem
Vieniga ceriba steidzigi naturalizet vismaz 11 arzemniekus. 1 vartsargu un divas pilnas mainas. Citus variantus neredzu, pilnigi nopietni,tacu grimst Latvijas hokejs...

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:19, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: Nu, kur ir visi lieli hokeja fani! Sporta veids Nr.1 blā blā. 2000 skatītāju uz izlases spēli.
Un ko tur redzēt ? Cirku ?

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:19, pirms 12 gadiem
labi, ka tā nebija OS kvalifikācijas spēle!......
A mums vairākums vispār tiek iespēlēts, vai arī- kas grib, tas izlec un spēlē?

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:20, pirms 12 gadiem
Dmitrijs2 rakstīja: Nē, nu Nolans kaut ko izdarīs, viņš ir daudz labāks priekš izlases, nekā Znaroks ar Vītoliņu, kuri kaut kādu tur Gagarina kausu divreiz ir izcīnījuši!!!!!!!
no kurienes tādi secinājumi???
kur fakti???

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:21, pirms 12 gadiem
burkans21 rakstīja: Un ko tur redzēt ? Cirku ?
Apstiprinās senā patiesība. Nav uzvaru , nav atbalsta. Pat uz futbola pārbaudeni nāktu vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:22, pirms 12 gadiem
balderuska rakstīja: Ar tadu speli un vartsargu mes izlidosim no A GRUPAS ar veja sparniem .Nav komanda lidera kurs varetu pat sadas speles sapurinat komandu ,zel bet Pč bus svaks sogad musu komandai ,ceresim ka es kludos un tomer novelu veiksmi Somija kura bus loti vajadziga mums uz visiem 100%
ar šādu vārtu negūšanu arī Edžus nepalīdzēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-19 22:24, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: patiesība bija cita
nav cīņas nav atbalsta
Pasaulē ir daudz patiesību.

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:24, pirms 12 gadiem
jurixxx rakstīja: no kurienes tādi secinājumi???
kur fakti???
Tā bija ironija

  +8 [+] [-]

, 2013-04-19 22:25, pirms 12 gadiem
naciķiem varu iemest kādu prieciņu

Сборная России проиграла Норвегии в матче Еврочелленджа со счетом 2:3.

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:26, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: Nu, kur ir visi lieli hokeja fani! Sporta veids Nr.1 blā blā. 2000 skatītāju uz izlases spēli.
Nekas...tas Prāmis redzēs fanus...nepietiks karceru lai apturētu Latviešu Fanus ...
Skumji, bet tik jautri ka pērn vairs uz pramja nebūs...drošībnieku būs vairak neka pasažieru...

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:26, pirms 12 gadiem
tik baidos vai mācēs izlasīt

  +1 [+] [-]

, 2013-04-19 22:26, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: Nu, kur ir visi lieli hokeja fani! Sporta veids Nr.1 blā blā. 2000 skatītāju uz izlases spēli.
Tu turpini sacensties ar Toļiku futbola lauciņā labāk, skatos jums tur sīvas cīņas notiek.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-19 22:27, pirms 12 gadiem
erred rakstīja: Nekas...tas Prāmis redzēs fanus...nepietiks karceru lai apturētu Latviešu Fanus ...
Skumji, bet tik jautri ka pērn vairs uz pramja nebūs...drošībnieku būs vairak neka pasažieru...
No tiem puse atceras tikai to, kā uzkāpa uz prāmja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-19 22:29, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Fig ar to,ka zaudēja,bet tas ka pie Nolana LV izlase hroniski nespēj gūt vārtus, tā jau ir nopietna diagnoze.
Jā, par to man ar maziņš kreņķītis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-04-19 22:32, pirms 12 gadiem
Latvijā plūdi, toties Latvijas hokeja izlase ir sausā.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-19 22:32, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Pag, ja mēs rīt uzvaram ar 4 vārtu starpību, tad mēs joprojām tiekam uz Sočiem? Vajadzēja to vienu ripu dabūt vārtos, kad nomainīja vārtsargu.
Wtf??? OS ???? Vai tad mēs neieguvām ceļazīmi, kur tādu huiņu rāvi ???? WTF ??? Esmu kaut ko palaidis garām ???

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:32, pirms 12 gadiem
elninjo2 rakstīja: Latvijā plūdi, toties Latvijas hokeja izlase ir sausā.
Vot šitādu virsrakstu vajadzēja

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:33, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: Nu, kur ir visi lieli hokeja fani! Sporta veids Nr.1 blā blā. 2000 skatītāju uz izlases spēli.
bla bla bla, kur bija visi futbola fani kad LV spēlēja pret azeriem, pēdējā pārbaudē pirms EURO2004...skontikā pamatā bija netīri tukši krēsli. Vot tur bija stadions janones!

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:33, pirms 12 gadiem
jurixxx rakstīja: naciķiem varu iemest kādu prieciņu

Сборная России проиграла Норвегии в матче Еврочелленджа со счетом 2:3.
Esmu nacionālists, bet par to man nav ne prieka ne bēdu.

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:34, pirms 12 gadiem
1.periodu noskatijos,nebija nekāda tendence uz vārtiem,pāris metieni bija,nekas bīstams,čaļiem nav deksmes iet un cīnīties,pārbaudes spēle ir vai nav,pretiniekiem nevajag dot nekādas atlaides

  +1 [+] [-]

, 2013-04-19 22:36, pirms 12 gadiem
Erikovič rakstīja: Mīļie,labie hokeja funkcionāri,atpestiet mūs no Kanādas ,Somu utt.,treneriem....es gribu redzēt mūsu Latvijas veco,labo kombicionālo hoķi...!
Un tad vel Kira teica ka DR priekshnieki ir neprofesionali. Ara Nolanu ar haotisko hokeju.

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:44, pirms 12 gadiem
Elmers rakstīja: Vai man vienīgajam šķiet, ka Latvija platiem soļiem soļo uz B grupu?
Ne

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:47, pirms 12 gadiem
serz rakstīja: Ne
Tev ar tā šķiet?

  +1 [+] [-]

, 2013-04-19 22:48, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: No tiem puse atceras tikai to, kā uzkāpa uz prāmja.
Toties ir Otra Puse...Tie kuri atceras , ka nokāpa no prāmja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-19 22:53, pirms 12 gadiem
Izskatijās pēc Dinamo sezonas vidū.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-04-19 22:57, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Te tikko pie raksta par U - 18 tika pieminēts,ārzemju speciālisti,Rus hokejs utt. Ka izlase nevar sastāvēt no vienas komandas kadriem utt.
Teds Nolans,taisa lielu eksperimentu,bet vainīgie atkal ir citi
Tas jau bija skaidrs,ka tāda soļanka nenesīs rezultātu.
Tu atkal visu pagriezi tā, kā izdevīgāk,lai savu krievu hokeju aizstāvētu.
Joprojām palieku pie sava viedokļa, ka vispirms jāsaved kārtībā bērnu,jauniešu un junioru hokejs, un tad var arī aicināt lielai izlasei labu ārzemju speciālistu. Šobrīd tas viss vairāk līdzinās tādam nepatīkamam latviešu sakāmajam-priekš kam cūkām silē bērt pērles, ja viņas tāpat tās apēdīs neizprotot to vērtību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-19 22:58, pirms 12 gadiem
Rīdien viss ir jālabo.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-19 23:00, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu atkal visu pagriezi tā, kā izdevīgāk,lai savu krievu hokeju aizstāvētu.
Joprojām palieku pie sava viedokļa, ka vispirms jāsaved kārtībā bērnu,jauniešu un junioru hokejs, un tad var arī aicināt lielai izlasei labu ārzemju speciālistu. Šobrīd tas viss vairāk līdzinās tādam nepatīkamam latviešu sakāmajam-priekš kam cūkām silē bērt pērles, ja viņas tāpat tās apēdīs neizprotot to vērtību.
Pie mums kaartiibaa kaut ko kaads vediis tikai tad, ja to varees par valsts vai vismaz Eiropas naudu izdariit, if you know what I mean.

     [+] [-]

, 2013-04-19 23:01, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu atkal visu pagriezi tā, kā izdevīgāk,lai savu krievu hokeju aizstāvētu.
Joprojām palieku pie sava viedokļa, ka vispirms jāsaved kārtībā bērnu,jauniešu un junioru hokejs, un tad var arī aicināt lielai izlasei labu ārzemju speciālistu. Šobrīd tas viss vairāk līdzinās tādam nepatīkamam latviešu sakāmajam-priekš kam cūkām silē bērt pērles, ja viņas tāpat tās apēdīs neizprotot to vērtību.
Jaunieši jau ik pa brīdim ir, bet viņiem nav nākamā pakāpiena un pie tā neviens nestrādā - tā ir problēma ne tikai hokejā, bet visā Latvijas sportā

  +1 [+] [-]

, 2013-04-19 23:01, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Pag, ja mēs rīt uzvaram ar 4 vārtu starpību, tad mēs joprojām tiekam uz Sočiem? Vajadzēja to vienu ripu dabūt vārtos, kad nomainīja vārtsargu.
Labs joks. Sasmējos riktīgi!! Malacis !

     [+] [-]

, 2013-04-19 23:01, pirms 12 gadiem
Nebija laika skatities .rezultātu zinu,bet kada bija spēle?
Rezultāts atbilst?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-19 23:03, pirms 12 gadiem
Varēja pakāst ar cik ielaistiem vartiem vienalga kaut 100 bet vajadzeja kaut vienus iemest , neticu ka mums tik sudigs uzbrukums

  -2 [+] [-]

, 2013-04-19 23:04, pirms 12 gadiem
LHF pati uzaicinaja pērnā gadsimta viena gada labāko NHL treneri...nu un tagad lai VIŅŠ strādā un cīnās ar amatierhokeja speciālistiem no LHF...
Kurš kuru...
Nolans tomēr var atļauties paņemt aiz apkakles un Kiru izmest no ģērbtuvēm un bijušajam Valsts Prezidentam Ulmanim ar celi pa pakaļu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-19 23:06, pirms 12 gadiem
kaučuks.lv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-19 23:16, pirms 12 gadiem
Frutto, es par parbaudes sp runāju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-19 23:21, pirms 12 gadiem
Pff,Latvijas izlases PČ sastāvs zaudē baltkrievu otrajam sastāvam...kas būtu,ja baltkrieviem būtu Kosticini,Grabovskis un Minskas ''Dinamo'' profi?0:7?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-19 23:26, pirms 12 gadiem
Nu nē!...šogad noturēsimies !!! jo Mums būtu tomēr vieglāk nākamgad spēkoties par palikšanu ar Poliju un Ungariju!...Eh...tik vienu iemestu ripu šajā izšķirošajā spēlē par palikšanu elitē!...Vai atradīsies sponsors kurš par katriem gūtajiem vārtiem pasaules čempionātā piešķirs 1 000 latu?...neko daudz jau nezaudēs viņš - nu 2-3 tūkstošus...

     [+] [-]

, 2013-04-19 23:26, pirms 12 gadiem
LAT un BLR šogad ir dažāda līmeņa komandas - LAT cīnīsies par palikšanu A grupā, BLR par play-off ...

  +1 [+] [-]

, 2013-04-19 23:29, pirms 12 gadiem
Jūlis rakstīja: Labs joks. Sasmējos riktīgi!! Malacis !
...Bet vēl jau spēle ar Franciju priekšā...un tur kā vienmer tradicionalie kautiņi...nevar zināt kurš vēl lidos vai brauks ar autobusu uz Sočiem!..tā kā nesmej pudelē no kuras būs jādzer!...

  +3 [+] [-]

, 2013-04-19 23:30, pirms 12 gadiem
spēle bija tāds mēsls, ka savu mūžu vairs neapmeklēšu šāda līmeņa spēles.

     [+] [-]

, 2013-04-19 23:32, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Baltkrieviem ir komandā līderis, kas sapurina? Manuprat vienkārši viņiem ir savādāka(pareiza) komplektācija veikta.
a kur mezins...

     [+] [-]

, 2013-04-19 23:32, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Jauniesiem ir jānodrosina spēļu prakse un treniņi. Labi, ja treniņus var tikai daļēji organizet dēļ tā, ka parasti tos nevar savienot ar mācībām,darbu utt., tad spēļu praksi gan var uztaisīt uz pusi lielāku. Tas tak nav normali, ka LHF nevis paplašina,uzlabo čempionata grafiku, bet pec iespejas viņu samazina un sarausta. Tāda veida ar visi jauniešu sasniegumi tiek pamazam nolaisti līdz minimumam un nebūs kas spēlē tajā izlasē.
Nu, par piramīdu acīmredzami te neviens nedomā, galu galā cik to hokeja klubu Latvijā ir .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-19 23:35, pirms 12 gadiem
boswel rakstīja: LAT un BLR šogad ir dažāda līmeņa komandas - LAT cīnīsies par palikšanu A grupā, BLR par play-off ...
tu nu gan esi hokeja lielpratējs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-19 23:39, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Un ko tu tagad dari ? Vai nepagriez visu,pasakot ko jaunu ?
Tu konkrēti minēji punktus.
Ka nost ar PSRS treneriem. Ka kandidāti uz izlasi jāņem no daudziem klubiem. Tas viss ir,bet nestrādā.

Konkrēti ir jāapzinās sava vieta hokejā. Un nav ko pieprasīt no LV hokeja neiespējamo. Kas hokejā ir Čhija un kas LV ?

Šajā spēlē kas notika ? Cik reizes LV ir apspēlējuši BY ?
Pienāk arī kārta tiem. Šodien Norvēģi apspēlēja Rus,ko nu tagad ?
Viss jāpārkārto. Un lūdzu ar lielākām vaimanām un brēku.
piekrītu tavam viedoklim, bet šis spēles stils nav mūsējais un godīgi, ja turpināsim spēlēt tik dumji, tad diez vai uz hoķi tā raušos
Slēpts komentārs: Dzinis92

     [+] [-]

, 2013-04-19 23:43, pirms 12 gadiem
No sākuma ir jāiemāca podā trāpīt, moš beigās ar sāks birt kaut kas vārtos !!! PČ bez cīņas nav ko darīt

  -1 [+] [-]

, 2013-04-19 23:43, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Un ko tu tagad dari ? Vai nepagriez visu,pasakot ko jaunu ?
Tu konkrēti minēji punktus.
Ka nost ar PSRS treneriem. Ka kandidāti uz izlasi jāņem no daudziem klubiem. Tas viss ir,bet nestrādā.

Konkrēti ir jāapzinās sava vieta hokejā. Un nav ko pieprasīt no LV hokeja neiespējamo. Kas hokejā ir Čhija un kas LV ?

Šajā spēlē kas notika ? Cik reizes LV ir apspēlējuši BY ?
Pienāk arī kārta tiem. Šodien Norvēģi apspēlēja Rus,ko nu tagad ?
Viss jāpārkārto. Un lūdzu ar lielākām vaimanām un brēku.

Runājot par LV hokeju,tad visu cieņu tev,bet es domāju,ka pie stūres tomēr ir zinošāki cilvēki par tevi. Iespējams tāpēc tev viss tik viegli liekas,daudzas lietas nezinot.
Vecīt,ja slikti pielec,tad jāiet uz servisu.

     [+] [-]

, 2013-04-19 23:43, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Vai tam ir kāda nozīme?
tak līderis jopcik micīt!...iedeva kurvīti...

     [+] [-]

, 2013-04-19 23:44, pirms 12 gadiem
Darihsh-Sprukts-Indrashis. Itka laba maina , bet trukst pirmas mainas cinitaja ar labam vartu gushanas iemanam (Karsums, Redlihs, Daugava) . Meija-Shtals-Cipulis. Vispar nesaprotu ka var izveidot tadu otro mainu. Shtals max. ceturta maina (cinitajs) , Meija , Cipulis viena tipa speletaji - kopa neder. Keninsh-Berzinsh-Hartmani. Pat komentet negribas. Keninsh nav mans favorits , bet sheit vinu vienkarshi ir zhel. Berzinsh cilveks kursh nodirsis savu jaunibas talantu. Hartmanis - pieradijums ka Nolans mums nav vajadzigs. Shirokovs,Pavlovs,Dzherinsh. Var teikt tris centri. Laikam tiek speciali likti kopa lai vismaz divus atskaititu. Shaja izlase savadaka varianta varetu dot daudz labuma. Rezerve Jass-Bichevskis-Jekimovs . Jass=Hartmanis. BIchevskis deretu vel viens gads laba limeni. Jekimovs - shaja modeli jaklust par vienu no komandas lideriem. Varetu mainas salikt apmeram shadi:
Darzinsh-Sprukts-Cipulis (nav cita varianta)
Indrashis(zhel nav Bukijs)-Dzherinsh-Meija
Keninsh-Pavlovs(Shirokovs)-Jekimovs
Shtals-Bichevskis-Shirokovs
Hartmanis,Jass uun daleji Berzinsh ar koku jadzen prom no izlases. Ja un lai lidzi Nolanu panem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-19 23:51, pirms 12 gadiem
egils34 rakstīja: piekrītu tavam viedoklim, bet šis spēles stils nav mūsējais un godīgi, ja turpināsim spēlēt tik dumji, tad diez vai uz hoķi tā raušos
Te nav runa par kaut kādiem spēles stiliem, vienkārši meistarība neļauj iemest vārtus, viss slēpjas meistarībā. Ir muļķīgi sporta lauciņā runāt par kaut kādiem mistiskiem stiliem. Aizej paprasi tam pašam Znarokam kāpēc viņa vadītās komandas tik labi spēlē, ne jau tāpēc , ka ir kaut kādi mistiski kanādiešu vai krievu stili, vai sazin kādi vēl, bet gan tāpēc, ka

1) Pie viņa spēlē tikai tie kuriem ir izcila fiziskā noturība
2) Tie kuri visu laiku ir maksimāli koncentrējušies
3) Tie kuri nečīkst un nemeklē atmazgas vislaik - redz tur laukums par mazu, slidas par lielu vai kāds man uzlēja aliņu uz galvas..

. Pārējais viss ir muļķības! Indiānis ar tev paskaidros, ka viss slēpjas attieksmē pret darbu. Darbs, DARBS UN VĒLREIZ DARBS.

Kāpēc tad NHL tiek tik mazs procents spēlētāju un vēl mazāks procents iegūst Stenlija kausu, a?

Loģika strādā? Tāpēc , ka tur spēlē tikai tie, kuriem ir attieksme pret darbu un gribēšana. Tāpēc pat tāds kā Daugaviņš vēl tur turās jo attieksme pret darbu viņam ir samērā laba, protams svaru zāle fanātiķis laikam nav, jo citādi spēlētu stabili pirmajās divās maiņās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-20 00:02, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Te nav runa par kaut kādiem spēles stiliem, vienkārši meistarība neļauj iemest vārtus, viss slēpjas meistarībā. Ir muļķīgi sporta lauciņā runāt par kaut kādiem mistiskiem stiliem. Aizej paprasi tam pašam Znarokam kāpēc viņa vadītās komandas tik labi spēlē, ne jau tāpēc , ka ir kaut kādi mistiski kanādiešu vai krievu stili, vai sazin kādi vēl, bet gan tāpēc, ka

1) Pie viņa spēlē tikai tie kuriem ir izcila fiziskā noturība
2) Tie kuri visu laiku ir maksimāli koncentrējušies
3) Tie kuri nečīkst un nemeklē atmazgas vislaik - redz tur laukums par mazu, slidas par lielu vai kāds man uzlēja aliņu uz galvas..


. Pārējais viss ir muļķības! Indiānis ar tev paskaidros, ka viss slēpjas attieksmē pret darbu. Darbs, DARBS UN VĒLREIZ DARBS.

Kāpēc tad NHL tiek tik mazs procents spēlētāju un vēl mazāks procents iegūst Stenlija kausu, a?

Loģika strādā? Tāpēc , ka tur spēlē tikai tie, kuriem ir attieksme pret darbu un gribēšana. Tāpēc pat tāds kā Daugaviņš vēl tur turās jo attieksme pret darbu viņam ir samērā laba, protams svaru zāle fanātiķis laikam nav, jo citādi spēlētu stabili pirmajās divās maiņās.
Pilnigi nepiekritu , Tu tak neesi akls. Pie Olega LSPA speleja Ozolinsh-Straupe-Jekimovs - bauda bija skatities , kautgan neviens no viniem nebija ne Krosbijs ne Ovijs. No trenera ir parak daudz atkarigs. Es nesaprotu kadu hokeju mes spelejam pie Pekas un kadu mes spelejam pie Teda.

     [+] [-]

, 2013-04-20 00:03, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tad pēc tava sanāk,ka visiem Znarokēniem vieta NHL garantēta ?
Un pasaulē vien ir tik cik NHL to sūro veču + Znaroka komanda
Un ja to būtu vairāk,visiem vieta atrastos,izveidotu kādu papildus klubu. Vai NHL ir no gumijas un stiepjas ?
Protams, ka ne, tas pats Komarovs aizbrauca uz Leafs.. nu baigos mēslus netaisa, bet nespīd jau arī.

Pats zini , ka man ir taisnība, nemeklē tagad kaut kādus mistiskus argumentus. Nozīme nav ne laukumu izmēriem ne mistiskajiem stiliem. Nozīme ir attieksmei pret darbu, tas ir primāri, tāpēc jau arī daudzi krieveļi lido no NHL klubiem, jo attieksme pret darbu nav ieaudzināta un ir 0. Radulovs aizbrauca uz Nešvilu un kā Korķis izlidoja, tāpat arī Kosticins, slāvu gēni ņēma priekšroku. Vēl var skaitīt un skaitīt šādus piemērus neatkarīgi no tautības vai kādiem citiem parametriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-20 00:04, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Es vēlreiz saku, ka tam nav nozīmes. Vai būtu labak, ja viņu pierunatu, bet viņs īpaši neveletos? Manuprat rezultāti būtu tikai sliktāki.
...es gribētu vilkt paralēles ar Latvijas izlasi un Irbi....ar Baltkrievijas izlasi un Mezinu....labi nevilkšu šīs paralēles...
...bet ja vartsargs ir vartsargs , tad arī Staļina un Hitlera nometnēs sargātu savus vārtus!
...uh....nu gan auzās iebraucu!

     [+] [-]

, 2013-04-20 00:06, pirms 12 gadiem
serz rakstīja: Pilnigi nepiekritu , Tu tak neesi akls. Pie Olega LSPA speleja Ozolinsh-Straupe-Jekimovs - bauda bija skatities , kautgan neviens no viniem nebija ne Krosbijs ne Ovijs. No trenera ir parak daudz atkarigs. Es nesaprotu kadu hokeju mes spelejam pie Pekas un kadu mes spelejam pie Teda.
Protams, spēlēja tie kurus Znaroks gribēja redzēt spēlējam. Viss ir atkarīgs no līmeņa. Ja mēs NHL uztveram, kā augstāko pārstāvi hierarhijā, tad respektīvi , kad LSPA spēlēja LAČ un to vadīja Znaroks, tad viņš uz tās bāzes esošajiem resursiem izspieda maksimumu. Ai, labi, neiešu skaidrot, bet jebkurā gadījumā tā nav raķešzinātne par kādu to mēģina pataisīt daudzie eksperti utt. Formula ir vienkārša, izej laukumā paņem ripu uz nūjas aizslido un iemet vārtus, punkts.

     [+] [-]

, 2013-04-20 00:08, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Nozīmē ir milzīga laukumu izmēriem. Un aiz tiem viss pārējais.
Ne velti spēlētāji sauc spēli uz mazā un lielā ledus par diviem dažādiem sporta veidiem.
Pilnīgas un absolūtas muļķības. Es atkāŗtošos vēlreiz, tā nav raķešzinātne. Tas ir sports velns parāvis, izej uz ledus paņem ripu uz nūjas aizslido un iemet. Tas laukums var būt kaut vai no Brīvības statujas līdz Big benam, tas nemaina lietas būtību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-20 00:11, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Tavs variants atkal neierakstās principā, ka no viena kluba nedrīkst būt vairak ka 10 spēlētāji(neminēji vēl aizsargus). Tas jau itsevišķi atiecas uz parbaudes spēlēm, jo ko tur pārbaudīt labi zināmus spēlētājus?
Ko Tu tur murgo par 10 cilveku principu. VDR laikos viniem bija tikai 2-as komandas , ko tad viniem nevajadzeja izlasi veidot? Bet tie pampali vel veidoja un 8-9 pasaule bija. Zhel nebija neviena gudra Latviesha kas vinus pamaca.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-20 00:16, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Man pietiktu ielikt tavu stāstu pie ASV vs RUS spēles,kur tu beigās ieminējies par laukumiem ? Kā to tu nosauktu ?
Tas saucās maļu,pats nezinu ko.
Kur es teicu kaut ko par laukumiem, protams, ka uz mazākiem spēle vizuāli ir ātrāka, jo garumā un platumā ta kā ir mazāk vietas kurā darboties.

Jebkurā gadījumā uzsveru vēlreiz, attieksme pret darbu+cik stundas nostrādāts svaru zālē=panākumi. Tas ir tas, kas mūsdienās pietrūkst daudziem sportistiem. Tā vietā ir jāraksta visāda hu*ņa twiterī un jāposto vēl visādi mēsli tā vietā lai cītīgi strādātu un ietu pēc panākumiem.

     [+] [-]

, 2013-04-20 00:17, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Protams, spēlēja tie kurus Znaroks gribēja redzēt spēlējam. Viss ir atkarīgs no līmeņa. Ja mēs NHL uztveram, kā augstāko pārstāvi hierarhijā, tad respektīvi , kad LSPA spēlēja LAČ un to vadīja Znaroks, tad viņš uz tās bāzes esošajiem resursiem izspieda maksimumu. Ai, labi, neiešu skaidrot, bet jebkurā gadījumā tā nav raķešzinātne par kādu to mēģina pataisīt daudzie eksperti utt. Formula ir vienkārša, izej laukumā paņem ripu uz nūjas aizslido un iemet vārtus, punkts.
Par to jau es runaju, MAKSIMUMU. Bet pie Nolana ir ta- formula ir vienkārša, izej laukumā paņem ripu uz nūjas aizslido un iemet vārtus, punkts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-20 00:19, pirms 12 gadiem
serz rakstīja: Par to jau es runaju, MAKSIMUMU. Bet pie Nolana ir ta- formula ir vienkārša, izej laukumā paņem ripu uz nūjas aizslido un iemet vārtus, punkts.
Nu formula ir vienāda visos gadījumos. Lieta ir tāda , kāaa, šobrīd Nolanam ir pieejami mazāki resursi kādi tie bija pieejami Znarokam un šeit sākas problēmas..

     [+] [-]

, 2013-04-20 00:20, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Atvaino, bet točna neiebraucu. Lieto šovakar?
Vartsargi ir vārtsargi ...kad Irbe bij vārtos - belarusiem nūjas līkas palika...kad Mezins bija vartos Sprukts nezinaja kur sprukt kad bija jāmet pa vārtiem...
A lietoju tikai kaņepju dūmus....Kūla tak deg ...

     [+] [-]

, 2013-04-20 00:22, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Krokodils, 2013-04-18 20:50, aizvakar, ignorēt, atbildēt
kharlamovs 333 rakstīja: Stiprie ielaida vārtus,atkal nepelnīti.
Es gribētu redzēt šo pašu spēli uz mazajiem laukumiem.

Kāpēc tu gribētu ? Tu taču teici,ka Rus variantu nav. Tad pēc zaudētas spēles ieminējies šo ! Kāpēc ? Atšķirības taču nav,visu nosaka darbs.

Un tev zināšanai,ASV juniori cik saprotu,spēlē uz IIHF standartu laukumiem. Ja kļūdos,lai kāds palabo
Jā, pareizi, spēlē uz standarta laukumiem. Es jau nesaku , ka šitie krievu juniori ir slikti vai kā, bet šeit runājam par Latvijas izlases iespējām un zaudēts tiek tāpēc, ka Nolans neko nemāk, lai gan nemāk spēlētāji, un tas ir acīmredzami, ka nemāk. Gribēt varbūt grib, bet nevar, nu nevar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-20 00:26, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Un atkal uz citu tēmu. Labi,netraucēšu
Patīkami,ka šodien Rus juniori nav švakāki,jo vakar tiem izredžu nebija. Aug,attīstās uz acīm. Manāma izaugsme pa vienu dienu.
Augļus redzēs pēc gadiem , vai šis gads bijis veiksmīgs vai nē pateiks cik no viņiem tiks NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-20 00:29, pirms 12 gadiem
Pastnieks ar malacis, tikko nospridzinājis, ka baltkrievi spēlēja no aizsardzības...tāda sajūta, ka būšu skatījies citu hokeja spēli. Nu kā var cilvēks, kurš bija laukumā un spēlēja dzīt tādus murgus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-20 00:32, pirms 12 gadiem
..... Pat ar Zviedriju spēle nebija tik vāja ............

Jo vairāk Dinamo KHL profiņi ieradās, jo sliktāk nospēlējām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-20 00:34, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: ASV juniori spēlē USHL uz mazajiem.
Beeet NCAA?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-20 00:42, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu formula ir vienāda visos gadījumos. Lieta ir tāda , kāaa, šobrīd Nolanam ir pieejami mazāki resursi kādi tie bija pieejami Znarokam un šeit sākas problēmas..
Lieta ir tāda, ka arzemnieki no musejiem neprot izspiest maksimumu. Par resursiem - Tu pielauj variantu ka dazhiem dzekiem nemaz negribas spelet tada izlase, jo ir tadi miluli ka Kobe u.c kas sabojas visu rezultatu.

     [+] [-]

, 2013-04-20 00:46, pirms 12 gadiem
Godīgi sakot, B grupa garantēta. Vēl vecajos labajos, kaut arī Znaroka laikos, mēs bijām stabilais astotnieks. Ok, vienmēr ir grūti uzveikt pasaules top6, bet nekad neviens to arī no viņiem neprasīja, bet kad spēlējām pret pārējām komandām (Vācija, Norvēģija, Baltkrievija, Francija, Kazahstāna u.t.t) uzvara bija garantēta. Tagad, es pat neesmu pārliecināts vai varam uzveikt kaut kādu Poliju piemēram. Žēl, ļoti žel. Znarok, Vītoliņ, lūdzu..

     [+] [-]

, 2013-04-20 00:51, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Ā, tad viss tik vienkarši! Nūū, atstajam SMSCredit un Monarhus, dodam vitamīnus un viss OK? Tad jau arī atkrīt visa ta braukāsana pa Krievijām, kolhozs utt.
Ja nopietni, tad šāda sistēma var dot tikai īslaicīgus rezultātus un regresu nākotnē. Tieši tāpēc arī amerikāņi tikai līdz U18 čempim organizē vienu bāzes komandu, kas startē USHL un pēc tam viņu izformē. Pretejā gadījumā ciestu paši spēlētāji, jo viņi tikai augtu meistarībā un atiecīgi arī rezultati būtu 15:1,12:3 utml, nebūtu vēlmes vairak progreset. Vistraujak regresetu tie spēlētaji, kas kādreiz bija līderi un šādā komanda spēlētu 4.maiņā.
Tieši tāpēc arī mūsu HK "Rīgai" katru gadu būtu javeic liela rotacija un tur lielakai daļai vajadzetu spēlēt aktuālajam U-20 gadam.
Shet es Tev piekritu . Bet ja no DR naks 15-18 vadoshie speletaji tad 8-us mes nenemsim un panemsim SMSCredit un Monarhus, dodsim vitamīnus un viss OK?

     [+] [-]

, 2013-04-20 00:56, pirms 12 gadiem
PC vel nav sacies jums jau bikses pilnas?
Labak lai tagad zaude cik vajag un uz PC aizbrauc nobriedusi!
Smiekli nak par KHL un Dinamo vainosanu!
Ka spelejam pirms KHL ta ari spelejam tagad!
Gadas skaistas uzvaras un sapigi zaudejumi!
Sa vai ta viniem kkur butu jaspele
un kapec ne khl pret specigiem pretiniekiem?
Labak butu ja 3 somija 1 zviedrija 2 ahl
un 4 danija?
Tagad vismaz ir vieglak izsekot kas ir kada forma!
Kad trolliem zem tilta internetu pievilka?

     [+] [-]

, 2013-04-20 00:57, pirms 12 gadiem
DenissGa rakstīja: Godīgi sakot, B grupa garantēta. Vēl vecajos labajos, kaut arī Znaroka laikos, mēs bijām stabilais astotnieks. Ok, vienmēr ir grūti uzveikt pasaules top6, bet nekad neviens to arī no viņiem neprasīja, bet kad spēlējām pret pārējām komandām (Vācija, Norvēģija, Baltkrievija, Francija, Kazahstāna u.t.t) uzvara bija garantēta. Tagad, es pat neesmu pārliecināts vai varam uzveikt kaut kādu Poliju piemēram. Žēl, ļoti žel. Znarok, Vītoliņ, lūdzu..
Znarok, Vītoliņ, lūdzu. Ja jau tik slikti spelejam tad rit Nolanu prom un kautvai Abolu. Sliktak nebus , Abolam bus laba skola.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-20 01:04, pirms 12 gadiem
arvids1991 rakstīja: PC vel nav sacies jums jau bikses pilnas?
Labak lai tagad zaude cik vajag un uz PC aizbrauc nobriedusi!
Smiekli nak par KHL un Dinamo vainosanu!
Ka spelejam pirms KHL ta ari spelejam tagad!
Gadas skaistas uzvaras un sapigi zaudejumi!
Sa vai ta viniem kkur butu jaspele
un kapec ne khl pret specigiem pretiniekiem?
Labak butu ja 3 somija 1 zviedrija 2 ahl
un 4 danija?
Tagad vismaz ir vieglak izsekot kas ir kada forma!
Kad trolliem zem tilta internetu pievilka?
Ne jau bikses pilnas , gribetos vienkarshi redzet speli , tas planu. Ta vieta mes atkal dzirdam nebija atdeves, neizpildija speles planu u.t.t Ka Peka , ta Tedis vienkarshi apdirsh musu hokeju. Redziet mums vel daudz jamacas , jo ieprieksh mes neko nemacejam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-20 01:21, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Tāpēc katru gadu tiek sapulcinati labakie parstavji no savam komandam, kā mes redzējām Zviedrijas un Baltkrievijas izlases piemērā. Nav tāda nemainīga lieluma - līderis. Vienu gadu tas ir Pastnieks, otru Indrašis un 15-18 pastnieki,Indraši nevar būt vienā komandā. Vienmēr būs 3-4 veiksmīgaki,labāki un parējie apstājušies progresā, nepietiekama motivācija utt., utml.
Protams, ka šogad SMS puiši parādīja, ka ir stiprākā,meistarīgākā mūsu vienība un progress acīmredzams. Paskaties kā 80% no viņu sastāva pagājšgad izskatījās pret LM plovos un kā šogad. Uz greiziem pamatiem nevar uzbūvet taisnu māju un arī komplektacijā tas ir jāievēro. Tāpec 10 spēlētāji jau tā ir max. un baltkrievi atveda tikai 6
Bet vai tad viniem Dinamka bija vairak par 6-iem belariem. Ha-ha-ha.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-20 01:41, pirms 12 gadiem
Aicinu saglabāt veselo saprātu un trenerim skalpu noņemt (ja noņemt) tikai PĒC čempionāta. Manis pēc mēs pārbaudes spēlēs varam kāst arī Japānai, ja vien čempī ir rezultāts. Nolans sabārs, čaļi sapratīs kļūdas un rīt būs rezultāts.

     [+] [-]

, 2013-04-20 02:08, pirms 12 gadiem
DenissGa rakstīja: Godīgi sakot, B grupa garantēta. Vēl vecajos labajos, kaut arī Znaroka laikos, mēs bijām stabilais astotnieks. Ok, vienmēr ir grūti uzveikt pasaules top6, bet nekad neviens to arī no viņiem neprasīja, bet kad spēlējām pret pārējām komandām (Vācija, Norvēģija, Baltkrievija, Francija, Kazahstāna u.t.t) uzvara bija garantēta. Tagad, es pat neesmu pārliecināts vai varam uzveikt kaut kādu Poliju piemēram. Žēl, ļoti žel. Znarok, Vītoliņ, lūdzu..
2016.gada būs Extra Līga ar 64 komandām un Latvija tur noteikti būs!...sk.UEFA paraugu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-20 02:23, pirms 12 gadiem
Vajag sakt no bērnu hokeja....treneru tak nav - ir tie kuri uzdodas par treneriem un pelna no trulo/bagato vecāku naudas,,,,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-20 05:52, pirms 12 gadiem
Nu ja nu ja, zaudejam draudzinas speli belariem tagad kritisim uz x diviziju
Aunu bars!
Cempionats vel nav sacies visi jau raud ka nolans slikts trenneris utt.
Katru gadu pokemoni raud par vienu un to pasu un cempi vienmer +- ir normali
Pff...
Tad lieciet gudrie visus savus ietaupijumus uz to ka LV izkritis uz B diviziju!
Labu naudu noplausiet!
U 18 visu laiku leka starp augstako un A diviziju un tagad te visi atklaja ameriku ka izkritam...
Cirks ar jums!

     [+] [-]

, 2013-04-20 06:03, pirms 12 gadiem
serz rakstīja: Ne jau bikses pilnas , gribetos vienkarshi redzet speli , tas planu. Ta vieta mes atkal dzirdam nebija atdeves, neizpildija speles planu u.t.t Ka Peka , ta Tedis vienkarshi apdirsh musu hokeju. Redziet mums vel daudz jamacas , jo ieprieksh mes neko nemacejam.
Ja kads apdirs musu hokeju tad tas ir Znaroks!
OS pec 3 briesmigam spelem pret eliti teica: ko es ar tadu sastavu varu padarit...
Kad Rdi po izliks Mdi vins teica: tie tak mani puisi...

Tatad sasummesim diskusijas domu:
Latvija hokejs:
Speletaji nemakuligi un alkatigi
Trenneris nejedz ko dara
Vadiba vieni ideoti
Fani nejegas
SC "eksperti" vienigie kspec lv kads skatas hokeju

     [+] [-]

, 2013-04-20 06:05, pirms 12 gadiem
erred rakstīja: Vajag sakt no bērnu hokeja....treneru tak nav - ir tie kuri uzdodas par treneriem un pelna no trulo/bagato vecāku naudas,,,,
Tev ir idejas kur nemt naudu?
Redz, skandinavu bankas jums nepatik
Krievu investori jums nepatik
Ja tev ir naudas printejama masina tad aiziet!

     [+] [-]

, 2013-04-20 08:56, pirms 12 gadiem
Vispar kada jega braukt uz Pasaules cempeonatu, ja no Hokejistu puses nav nekads progres! Kura jau zaudeta spele, bet nav nekadu secenajumu vai uzlabojumi...Komantai jaspele agresivak aizsardziba un jasagaid pretiniek pie zilas linijas!! Ja nav kartigas aizsardzibas nebus normals uzbrukums!!

     [+] [-]

, 2013-04-20 08:57, pirms 12 gadiem
Nu baltkrievi raksta,ka esot mūs pirmoreiz uzvarējuši kopš 2008.gada!Tā kā nav ko pelnus kaisīt uz galvas!Tikai pārbaudes spēle!Smagi izskatījāmies,zaudējām ātrumā,divcīņās!Varbūt tiešām patreiz slodzes vainīgas,cerams,ka šodien vismaz uzbrukums būs labāks,jo vakar vairākumi ļoti vāji,bet kas nu mani galīgi nepārliecināja jau kuro reizi-tas ir Jučers-jau pirmais metiens -gandrīz ieslīd ripa vārtos,regulāri atsit ripas vārtu priekšā,arī abos pirmajos vārtos.Gudļevskis ļoti labi ar
zviedriem nostāvēja.Cerams,ka Masaļskis būs uz strīpas,jo ar Jučeru ir zaudējumi gan Dinamo,gan izlasei,viņš rada nedrošības sajūtu.

     [+] [-]

, 2013-04-20 09:02, pirms 12 gadiem
vienu vārdu sakot------D...RSĀ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-20 10:23, pirms 12 gadiem
tas Jucers , sen zaudejis formu un neprogresee , Gudlevskis pret zviedriem paradija meistarklasi , vai tad nav skaidrs , kurs jaliek vartos ?!!

     [+] [-]

, 2013-04-20 13:03, pirms 12 gadiem
DenissGa rakstīja: Godīgi sakot, B grupa garantēta. Vēl vecajos labajos, kaut arī Znaroka laikos, mēs bijām stabilais astotnieks. Ok, vienmēr ir grūti uzveikt pasaules top6, bet nekad neviens to arī no viņiem neprasīja, bet kad spēlējām pret pārējām komandām (Vācija, Norvēģija, Baltkrievija, Francija, Kazahstāna u.t.t) uzvara bija garantēta. Tagad, es pat neesmu pārliecināts vai varam uzveikt kaut kādu Poliju piemēram. Žēl, ļoti žel. Znarok, Vītoliņ, lūdzu..
amm ja tu par Znaroku un Vitolinu ka trenneriem lv izlase-
PK
trenneja 2006-2011
vietas:
10
13
11
7
11
13
Kur ir tavs regularais astotnieks un stabilas uzvaras par tevis nosauktajam komandam
11. gads zaude Danijai un cina par paliksanu 2:5 pret Sloveniju
07. gads zaudejam italiem cina par paliksanu 4:7 norvegiem
pastasti man tagad ar ko tagad ir sliktat?
Del 1 zaudes belariem??Kas pie tav vel bija draudzibas macs...