Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlases aizsardzībai slovāku lekcija – smags zaudējums pārbaudes spēlē

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvijas izlases aizsardzībai slovāku lekcija – smags zaudējums pārbaudes spēlē
Peters Cehlāriks. Foto: Jan Sukup-Štartfoto

Ar neveiksmi pārbaudes turnīru noslēgusi Latvijas hokeja valstsvienība, kas Bratislavā piedzīvoja bezierunu zaudējumu pret Slovākiju – 1:6. Spēles vidū debiju izlasē piedzīvoja 20 gadus vecais vārtsargs Mariuss Bajaruns-Galejs.

• Latvijas izlase vienīgos vārtus guva 25 sekundes līdz beigām, kad vairākumā pēc Roberta un Riharda Bukartu piespēlēm precīzi meta Uvis Balinskis.

• Laukuma saimnieki jau no paša sākuma nomētāja latviešus - pirmajā periodā metienu bilance bija 4:19.

• Slovākijas uzvaru ar hat-trick kaldināja 27 gadus vecais uzbrucējs Peters Cehlāriks, kurš ikdienā spēlē Šveices čempionātā.

• Cehlāriks 2021. gadā Rīgā notikušajā pasaules čempionātā tika atzīts par labāko uzbrucēju – 11 punkti astoņās spēlēs.

• Divus vārtus viņš iemeta pirmajās septiņās minūtēs, izmantojot Patrika Zabusova un Kristapa Zīles nopelnītos noraidījumus.

• Otrā perioda ievadā Latvijas izlases aizsardzība nogulēja diagonālo piespēli, Cehlārikam no vārtu priekšas nokārtojot 3:0 un hat-trick.

• Spēles turpinājumā Latvija samaksāja par kļūdām. Kārlis Čukste pazaudēja ripu (0:4), Roberts Lantoši netraucēts pieslidoja pie vārtiem un viegli saņēma piespēli (0:5).

• Sestajos vārtos Martins Bakošs latviešu aizsardzībai cauri izbrauca kā nazis caur sviestu un atdeva uz tukšiem vārtiem Aleksam Tamāši (0:6).

• Pēc ceturtajiem ielaistajiem vārtiem tika nomainīts Ēriks Vītols, tādējādi debiju Latvijas izlasē piedzīvoja 20 gadus vecais Mariuss Bajaruns-Galejs no "Zemgales"/LLU.

• Piektdien Latvija pagarinājumā ar 4:3 pieveica Norvēģiju, bet Slovākija ceturtdien norvēģus sagrāva ar 6:0.

Slovākija – Latvija 6:1 (2:0, 2:0, 2:1)

Vārti: 2:59 Cehlāriks (Gernāts, Lantoši, vair.) 1:0, 6:48 Cehlāriks (Daņo, Lantoši, vair.) 2:0, 23:15 Cehlāriks (Ivans, Sukels) 3:0, 28:54 Takāčs (Fominihs) 4:0, 48:49 Lantoši (Fominihs) 5:0, 54:28 Tamāši (Bakošs, vair.) 6:0, 59:35 Balinskis (Ri. Bukarts, Ro. Bukarts, vair.) 6:1
Soda minūtes: 15:14
Metieni: 39:22
Vārtsargi: Stanislavs Škorvāneks – Ēriks Vītols (no 28:54 Mariuss Bajaruns-Galejs)

Latvijas izlases sastāvs

Ēriks Vītols (Mariuss Bajaruns-Galejs); Ralfs Freibergs – Kristaps Zīle, Kārlis Čukste – Uvis Balinskis, Patriks Ozols – Sandis Smons, Harijs Brants – Daniels Goršanovs; Rihards Bukarts – Haralds Egle – Mārtiņš Dzierkals, Roberts Bukarts – Filips Buncis – Oskars Lapinskis, Toms Andersons – Artūrs Homjakovs – Patriks Zabusovs, Raivo Freidenfelds, Rihards Melnalksnis

1 2 37 komentāri

  +3 [+] [-]

, 2022-12-17 16:34, pirms 2 gadiem
Āa ko, tā diezgan pārliecinoši ietrieca goda vārtus pie 6:0...

  +3 [+] [-]

, 2022-12-17 16:35, pirms 2 gadiem
prasăs pēc za tipa trenera kā bobiks, kas liek kapāt
tikai tiem slaistiem labāk tīk mīkstais vītoliņš

     [+] [-]

, 2022-12-17 16:39, pirms 2 gadiem
Kauns pa visu ģīmi.

     [+] [-]

, 2022-12-17 16:54, pirms 2 gadiem
Visiem ir skaidrs, ka Robertam Bukartam vairs nav iekšās, bet nu varēja vismaz pacensties paslidot. Nu tukšs un bez motora. Vairākumā ar taisnām kājām gaida Ziemassvētku brīnumu un tik pa sponsoriem vai stiklu lādē. Vai… tagad tik jāsaņemās kādam pateikt “Paldies par padarīto un foršu atlikušo profesionālo karjeru”.

  +2 [+] [-]

, 2022-12-17 17:04, pirms 2 gadiem
Slovāki turpina augt.
Vai kāds atcerās laikus, kad LV izlasei Šveice un Slovāki bija tā saucamie "ņemamie jeb līdzīgās", un te nu jāsaka LTV raidījuma "Aizliegtais paņēmiens" vārdiem - bet kā ir patiesībā?

     [+] [-]

, 2022-12-17 17:22, pirms 2 gadiem
Teikšu tā, laba mācība pirms PČ pusfināla!

     [+] [-]

, 2022-12-17 17:23, pirms 2 gadiem
Divas speles.. Dzierkals?

Parbaudam tuvakas rezerves, secinajums ,tas ir sudigas, ta izskatas.
Godi sakot, cik no musejiem i meteji savas komandas, ka legionari? Reali tikai vecakais Bukijs, parejie netaisa. Vel gaidiju, kad Egle iemetis, bet nekaa.

  +5 [+] [-]

, 2022-12-17 17:23, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: prasăs pēc za tipa trenera kā bobiks, kas liek kapāt
tikai tiem slaistiem labāk tīk mīkstais vītoliņš
Es jau sen teicu ka Vītoliņš kā treneris ir musars. Pat Nolans bija labāks, par Bobu nerunāsim, viņš ir leģenda

     [+] [-]

, 2022-12-17 17:26, pirms 2 gadiem
Vispar ta padomaju, ka nu ja mums nakotne neatbrauc ziemļamerikāni, tad reali, ir suudi, nav top gun'a mums. Spelet varam, bet nu pa to pasu 10 vietu, par astotnieku nav ko domat bez ZA spēlētājiem. Ar ja vini ir, tad jautajums, vai aiziet spele.

  +1 [+] [-]

, 2022-12-17 17:50, pirms 2 gadiem
Curtiys rakstīja: Vispar ta padomaju, ka nu ja mums nakotne neatbrauc ziemļamerikāni, tad reali, ir suudi, nav top gun'a mums. Spelet varam, bet nu pa to pasu 10 vietu, par astotnieku nav ko domat bez ZA spēlētājiem. Ar ja vini ir, tad jautajums, vai aiziet spele.
Domāšana nav tava stiprā puse, marš atpakaļ uz stroiku

  +3 [+] [-]

, 2022-12-17 18:22, pirms 2 gadiem
Curtiys rakstīja: Vispar ta padomaju, ka nu ja mums nakotne neatbrauc ziemļamerikāni, tad reali, ir suudi, nav top gun'a mums. Spelet varam, bet nu pa to pasu 10 vietu, par astotnieku nav ko domat bez ZA spēlētājiem. Ar ja vini ir, tad jautajums, vai aiziet spele.
Nepiekrītu, LV ir labas darbas ētikas spēlētāji, un mēs labi redzam, viss atkarīgs no trenera kompetences, Bobs un Teds veidoja komandu, kura spēja spēlēt konkurētspējīgi, šobrīd veidojot Šveices stilu, mums ir ne šis ne tas, godīgi sakot, labi piestāvēja Ziemeļamerikas spēles stils. Manuprāt, mums ir labi spēlētāji, gan no jaunās paaudzes (pie Ābola stūres U-20), tikai neredzu vairs attīstību, pie šobrīdējā lielākās izlases trenera. Godīgi sakot, Olimpide jau parādīja, kā mēs spēlējam pret Slovākiem, šobrīd nekas nav mainījies, pat švakāk.

     [+] [-]

, 2022-12-17 18:29, pirms 2 gadiem
Curtiys rakstīja: Vispar ta padomaju, ka nu ja mums nakotne neatbrauc ziemļamerikāni, tad reali, ir suudi, nav top gun'a mums. Spelet varam, bet nu pa to pasu 10 vietu, par astotnieku nav ko domat bez ZA spēlētājiem. Ar ja vini ir, tad jautajums, vai aiziet spele.
Ai, nu te jau vismaz kādi 15 kadri pietrūka... Riktīga otrā izlase. Cāļus skaita pavasaros.

  +3 [+] [-]

, 2022-12-17 19:13, pirms 2 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Ai, nu te jau vismaz kādi 15 kadri pietrūka... Riktīga otrā izlase. Cāļus skaita pavasaros.
Un Slovākiem cik kadri pietrūka? Ja atbrauktu jaunie nhl talanti, tad vispār rezultāts būtu liela katostrofa. Ar psrs laika treneriem mums pč nekas vairāk par 10.vietu nespīd. Ar tādiem treneriem spēlējam aizsardības hokeju, ar iespēju uz pretuzbrukumiem, bet nav mums tāda kalibra aizsargi, lai aizsardzības hikeju spēlētu. Ar ZA treneriem varam spēlēt kā līdzīgs ar līdzīgu pat ar grandiem, jo ir skatāms, uzbrukuma hokejs. Ļoti ceru, ka Vītoliņu ātrāk padzīs no izlases.

     [+] [-]

, 2022-12-17 19:31, pirms 2 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Ai, nu te jau vismaz kādi 15 kadri pietrūka... Riktīga otrā izlase. Cāļus skaita pavasaros.
No reāli tiem kas būs pavasarī izlasē te pietrūka vsargi un kādi 5 uzbrucēji. Pēc šī čempja būs trenera maiņa un tad varesim uz ko cerēt. Vai nu Ābols vai kāds ārzemnieks. Kāpēc federācija šos 2 gadus nolēmusi laist podā es nezinu. Tak amatierim skaidrs, ka Vītoliņš nav galvenais treneris un federācija to zin labāk par mums.
Egli manijāt šodien?

  +1 [+] [-]

, 2022-12-17 19:35, pirms 2 gadiem
Nu, šeit kā divas komandas no atšķirīgām līgām...
Mūsējiem nav ātruma, bezcerība iemetienos un nedaudzo momentu realizācijā (LV izlašu lāsts). Kopumā skumjš skats.

  +1 [+] [-]

, 2022-12-17 20:01, pirms 2 gadiem
sporta lidzzinatajs rakstīja: Slovāki turpina augt.
Vai kāds atcerās laikus, kad LV izlasei Šveice un Slovāki bija tā saucamie "ņemamie jeb līdzīgās", un te nu jāsaka LTV raidījuma "Aizliegtais paņēmiens" vārdiem - bet kā ir patiesībā?
Nē, līdzinātāj, es atceros pirmo īsto Latvijas izlases tēvišķīgo pērienu, kā reizi no slovākiem. 7:1. Toreiz vēl Štastnijs tur kaut ko grozījās. Biju šokā...

     [+] [-]

, 2022-12-17 20:28, pirms 2 gadiem
Alus&čipsi rakstīja: Nē, līdzinātāj, es atceros pirmo īsto Latvijas izlases tēvišķīgo pērienu, kā reizi no slovākiem. 7:1. Toreiz vēl Štastnijs tur kaut ko grozījās. Biju šokā...
Bet diez kāpēc un no kurienes tas uzskats ka mēs esam līdzvērtīgas komandas, tiešām?

  +2 [+] [-]

, 2022-12-17 20:37, pirms 2 gadiem
Nu te laikam stāsts par to, cik kuram gigi ramā, jebšu atmiņa tālu sniedzas. Jo bija salīdzinoši nesen slovākiem lūzerošanas fāze. Varbūt tapēc.

     [+] [-]

, 2022-12-17 20:56, pirms 2 gadiem
Alus&čipsi rakstīja: Nu te laikam stāsts par to, cik kuram gigi ramā, jebšu atmiņa tālu sniedzas. Jo bija salīdzinoši nesen slovākiem lūzerošanas fāze. Varbūt tapēc.
Jā, viņi bija nedaudz hokejā lejā (paaudžu maiņa, iespējams sistēmas pārkārtošana) bet lielajās līnijās mēs varam tikai gribēt tādu vietējo čempionātu un ieguldījumu soli attīstībā

     [+] [-]

, 2022-12-17 20:57, pirms 2 gadiem
Šovakar agrā Kolumbusas spēle ar līderi Bostonu.Cerēju ieraudzīt Merzļikinu vārtos.Nekā,deldē rezervistu soliņu.Zem tanka pamests šoreiz ir Tarasovs.Pagaidām turās,jo pēc pirmā perioda ,tikai 0:1

  +1 [+] [-]

, 2022-12-17 21:02, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Šovakar agrā Kolumbusas spēle ar līderi Bostonu.Cerēju ieraudzīt Merzļikinu vārtos.Nekā,deldē rezervistu soliņu.Zem tanka pamests šoreiz ir Tarasovs.Pagaidām turās,jo pēc pirmā perioda ,tikai 0:1
Tarasovs ja kas labi izmanto situāciju un krāj sev plusus uz Merzly un Korpisalo nestabilitātes rēķina

     [+] [-]

, 2022-12-17 21:11, pirms 2 gadiem
Alus&čipsi rakstīja: Nu te laikam stāsts par to, cik kuram gigi ramā, jebšu atmiņa tālu sniedzas. Jo bija salīdzinoši nesen slovākiem lūzerošanas fāze. Varbūt tapēc.
kerča laikos slovāki tika pipāti 97. gadā tamperē

     [+] [-]

, 2022-12-17 21:14, pirms 2 gadiem
Vārtsargam īstais uzvārds Goliem-Jesz!
🌽

     [+] [-]

, 2022-12-17 21:31, pirms 2 gadiem
Neredzēju spēli. Kas ar Smirnovu? Kāpēc nespēlēja?

  +1 [+] [-]

, 2022-12-17 21:44, pirms 2 gadiem
Un kāds man vakar vēl neticēja kad teicu ka smagi laiki priekšā?

     [+] [-]

, 2022-12-17 21:50, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Nepiekrītu, LV ir labas darbas ētikas spēlētāji, un mēs labi redzam, viss atkarīgs no trenera kompetences, Bobs un Teds veidoja komandu, kura spēja spēlēt konkurētspējīgi, šobrīd veidojot Šveices stilu, mums ir ne šis ne tas, godīgi sakot, labi piestāvēja Ziemeļamerikas spēles stils. Manuprāt, mums ir labi spēlētāji, gan no jaunās paaudzes (pie Ābola stūres U-20), tikai neredzu vairs attīstību, pie šobrīdējā lielākās izlases trenera. Godīgi sakot, Olimpide jau parādīja, kā mēs spēlējam pret Slovākiem, šobrīd nekas nav mainījies, pat švakāk.
Ja, bet pie Teda bija vel laba limeni Kulda, Bartulis, pat Ozo Sochos, karsums un tas pats Miķelis un Daugavins ut.t.t, tie pasi dzeki vel ari, bez Ozo, taisija speli pie Boba. Tiem treneriem bija labāki spleētaji,, gna darzins, Daugava, Kulda ut..t. bija svaigāki, Ķenins ar produktīvāk spēlēja. Protams, nestridos, vinii noteikti bija motivesanas paraugi, bet pašlaik, šajā izlase, ka jau teicu, nav top guns. Jaunie ja, bet jaieskrienas vel diezgan viniem, kamer tasd notiks, bus pamatiga plaisa mums hokeja, ja vel rigaa mus samizos, tad popularitates zinā vispar diegan slikta situācija var sanaktt. Tagad jau esam aiz basiiti un fuzis min uz papeziem, ja jau nav pat uzminis.

     [+] [-]

, 2022-12-17 22:33, pirms 2 gadiem
Rudiss rakstīja: No reāli tiem kas būs pavasarī izlasē te pietrūka vsargi un kādi 5 uzbrucēji. Pēc šī čempja būs trenera maiņa un tad varesim uz ko cerēt. Vai nu Ābols vai kāds ārzemnieks. Kāpēc federācija šos 2 gadus nolēmusi laist podā es nezinu. Tak amatierim skaidrs, ka Vītoliņš nav galvenais treneris un federācija to zin labāk par mums.
Egli manijāt šodien?
Nu, ko - Visi NHL, AHL kadri, Zviedrijas, Šveices, DEL spēlētāji - man mierīgi sanāk 15 spēlētāji.

  +1 [+] [-]

, 2022-12-17 22:34, pirms 2 gadiem
san4ito rakstīja: Un kāds man vakar vēl neticēja kad teicu ka smagi laiki priekšā?
Bāc, nu TAS ir tikai pārbaudes turnīrs, cik reizes kārtīgi zāģi ir bijuši pagātnē pārbaidenēs... paskatīsimies īstos, lielos turnīros, kādi būsim mēs un kādi būs slovāki.

  -1 [+] [-]

, 2022-12-18 00:33, pirms 2 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Ai, nu te jau vismaz kādi 15 kadri pietrūka... Riktīga otrā izlase. Cāļus skaita pavasaros.
Reali pietrukst ZA un Ābols, Indulis, parejie ir nav, nekada starpiba skilos, tur salasit kko nav problemas. Be tie, kas vares 5 pret 5 uztaisit speli, tas kalibrs mums iet mazumaa.

     [+] [-]

, 2022-12-18 01:10, pirms 2 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Bāc, nu TAS ir tikai pārbaudes turnīrs, cik reizes kārtīgi zāģi ir bijuši pagātnē pārbaidenēs... paskatīsimies īstos, lielos turnīros, kādi būsim mēs un kādi būs slovāki.
Un kas tad mums baigi nāks klāt? Daugaviņš nav, Dārziņš nav, ar nhl vīriem vienmēr neskaidri, kas paliek, Indrašis? Realitāte ir tāda ka līderi noveco bet jaunie nevelk līmeni

     [+] [-]

, 2022-12-18 01:25, pirms 2 gadiem
Mūsu izlasē pēc veco līderu aiziešanas jauni nav parādījušies. Un nez, kad kāds no esošajiem par tādiem vispār taps... No NHL čaļiem labi, ja tikai Zemgus un Elvis maija čempī būs. Gan jau Balcers un Bļugers spēlēs NHL izslēgšanas spēlēs. Nu, un skaudri ir tas, ka treneris Vītoliņš diemžēl nav nekāds komandas iedvesmotājs un motivētājs. Cerams, ka kļūdos...

     [+] [-]

, 2022-12-18 03:06, pirms 2 gadiem
Kamēr vārtos tiks likti visādi vītoli (varbūt dēł uzvārda ???) , ar šādiem rezultātiem būs jāsadzīvo

     [+] [-]

, 2022-12-18 10:14, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Nepiekrītu, LV ir labas darbas ētikas spēlētāji, un mēs labi redzam, viss atkarīgs no trenera kompetences, Bobs un Teds veidoja komandu, kura spēja spēlēt konkurētspējīgi, šobrīd veidojot Šveices stilu, mums ir ne šis ne tas, godīgi sakot, labi piestāvēja Ziemeļamerikas spēles stils. Manuprāt, mums ir labi spēlētāji, gan no jaunās paaudzes (pie Ābola stūres U-20), tikai neredzu vairs attīstību, pie šobrīdējā lielākās izlases trenera. Godīgi sakot, Olimpide jau parādīja, kā mēs spēlējam pret Slovākiem, šobrīd nekas nav mainījies, pat švakāk.
no ko nu Tu te irs!!!
Vari īsumā atstāstīt, ar ko atšķiras "Šveices stils" no "Ziemeļamerikas stila"? Un kas vispār ir "Šveices stils"?

     [+] [-]

, 2022-12-18 10:15, pirms 2 gadiem
san4ito rakstīja: Un kāds man vakar vēl neticēja kad teicu ka smagi laiki priekšā?
zaudējums slovākiem ar pussotro sastāvu = smagi laiki priekšā?

     [+] [-]

, 2022-12-18 10:17, pirms 2 gadiem
Curtiys rakstīja: Reali pietrukst ZA un Ābols, Indulis, parejie ir nav, nekada starpiba skilos, tur salasit kko nav problemas. Be tie, kas vares 5 pret 5 uztaisit speli, tas kalibrs mums iet mazumaa.
Nu, ZAmerikā mums ir vesels bars, stabili zoldīdu pusizlasi tur salasīt varētu.
1 2 37 komentāri