Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Latvija atkal iemet tikai vienu ripu un zaudē Norvēģijā

Latvija atkal iemet tikai vienu ripu un zaudē Norvēģijā
Krišjānis Rēdlihs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Gatavojoties 2015. gada pasaules čempionātam hokejā, Latvijas valstsvienība arī piektajā pārbaudes spēlē nespēja gūt vairāk par vieniem vārtiem un ar 1:2 izbraukumā atzina Norvēģijas pārākumu. Vienīgais rezultatīvais raidījums aizsarga Krišjāņa Rēdliha, kurš realizēja skaitlisko vairākumu, kontā.

Lai gan Norvēģijas izlase četrās pārbaudes spēlēs divas reizes palika sausā un bija guvusi tikai trīs vārtus, Edgars Masaļskis kapitulēja jau 54. sekundē, kad Andreass Martinsens no tuvas distances izmantoja partnera piespēli no aizvārtes - 1:0 laukuma saimnieku labā. Latvijas valstsvienība atbildēja ar pirmā un ceturtā virknējuma ofensīvu un Miķeļa Rēdliha un Roberta Lipsberga metieniem, taču spiedienu apturēja disciplīnas trūkums.

Pēc debitanta Ņikitas Jevpalova un aizsardzības balsta Kristapa Sotnieka noraidījumiem mūsējie minūti un 22 sekundes pavadīja trijatā, un ripa pēc piespēles gar vārtiem palika dažu centimetru attālumā no Masaļska cietokšņa līnijas. Likumsakarīgi, ka pēc lielā mazākuma iniciatīva piederēja latviešiem, tomēr Rodrigo Ābolam neizdevās izmantot palikšanu vienatnē pret Larsu Voldenu - norvēģu vārtsargs ar kājsargu atvairīja apakšējā stūrī raidīto ripu.

Otrās trešdaļā ievadā pārsvars atkal piederēja laukuma saimniekiem, bet Niklasam Roestam nebija pa spēkam duelī izrēķināties ar Masaļski, kurš atvairīja starp kājsargiem raidīto ripu. Tāpat mūsējiem talkā nāca vārtu stabs, un veiksme Latvijas izlasi pavadīja arī pirmajā vairākumā - 28. minūtē Krišjāņa Rēdliha no vidējas distances raidītā ripa tomēr izspraucās starp Voldena kājsargiem, un rezultāts kļuva neizšķirts.

Pēc minūtes izgājienu vienatnē pret laukuma saimnieku vārtsargu neizmantoja Andris Džeriņš, un par neizmantoto iespēju nācās samaksāt noslēdzošajā trešdaļā. 12 minūtes pirms pamatlaika beigām Jonass Djupviks Levlī bija labākais Latvijas izlases vārtu priekšā, no trim metriem nodrošinot Norvēģijas izlasei panākumu ar 2:1. Turklāt mūsējiem nemaz neradās iespēja Masaļski nomainīt pret sesto laukuma spēlētāju.

Jāpiezīmē, ka pirmajā trešdaļā gūtā savainojuma dēļ Latvijas izlases galvenais treneris Aleksandrs Beļavskis palika bez otrā virknējuma centra uzbrucēja Ginta Meijas (turpinājumā starp Kasparu Daugaviņu un Lauri Bajarunu darbojās Ābols). Viņš neveiksmīgi ietriecās laukuma apmalē, un pesimistiskākās prognozes liecina par lauztu potīti, kas liegs doties uz pasaules čempionātu.

Rīt Latvijas un Norvēģijas izlases tiksies vēlreiz, bet 2015. gada pasaules čempionātā pirmo maču mūsējie aizvadīs 1. maijā pret Kanādu.

Euro Hockey Challenge, 17. aprīlis, Bergena

Norvēģija - Latvija 2:1 (1:0, 0:1, 1:0)

Vārti: 0:54 Martinsens (Bastiansens, K. A. Ūlimbs) 1:0, 27:07 K. Rēdlihs (M. Rēdlihs, vair.) 1:1, 48:09 Djupviks-Levlī (K. A. Ūlimbs, M. Ūlimbs) 2:1
Soda minūtes: 34:20
Metieni: 23:19
Vārtsargi: Larss Voldens - Edgars Masaļskis

Latvijas izlases sastāvs

Edgars Masaļskis (Elvis Merzļikins); Kristaps Sotnieks – Krišjānis Rēdlihs, Oskars Cibuļskis – Ēriks Ševčenko, Jānis Andersons – Guntis Galviņš, Māris Jass – Maksims Širokovs; Lauris Dārziņš – Jānis Sprukts – Miķelis Rēdlihs, Kaspars Daugaviņš – Gints Meija – Lauris Bajaruns, Mārtiņš Cipulis – Andris Džeriņš – Rodrigo Ābols, Roberts Bukarts – Ņikita Jevpalovs – Roberts Lipsbergs.

Euro Hockey Challenge

DatumsLaiksSpēleVietaRezultāts
02.04.2015.19:00Baltkrievija – LatvijaMolodečno (Baltkrievija)2:1
04.04.2015.17:00Baltkrievija – LatvijaLida (Baltkrievija)0:1
09.04.2015.19:30Latvija – FrancijaArēnā Rīga1:2
10.04.2015.19:30Latvija – FrancijaArēnā Rīga0:1
17.04.201520:00Norvēģija – LatvijaBergena (Norvēģija)2:1
18.04.201517:00Norvēģija – LatvijaBergena (Norvēģija)
24.04.2015.19:30Latvija – SlovākijaArēnā Rīga
25.04.2015.17:00Latvija – SlovākijaArēnā Rīga

, 2015-04-17 22:23, pirms 10 gadiem
Diez gan drūms tas skats ir pagaidām
, 2015-04-17 22:23, pirms 10 gadiem
Uzbrukums ir pilnīgā tirsā!!!!
, 2015-04-17 22:23, pirms 10 gadiem
viss tak ok, vismaz Sa'sa t'a teiks....
, 2015-04-17 22:23, pirms 10 gadiem
Beļavski, garlaicīgi!
, 2015-04-17 22:24, pirms 10 gadiem
Edža vismaz iespelejas tas pluss
, 2015-04-17 22:24, pirms 10 gadiem
Grūti mācībās, viegli kaujās
, 2015-04-17 22:24, pirms 10 gadiem
Atvainojiet, tā nav spēle. Slodzes ne slodzes, bet totalizatorā pret sevi nevajag spēlēt!
, 2015-04-17 22:24, pirms 10 gadiem
Belavskis: "Shis buus Latvijas izlases sastavs par 90%"
Par shiis dienas speeles liimeni nerunaajot ir skaidrs ka aatrumi ar kaadiem tiks speeleets pasaules chempionaataa buus visaugstaakie.Liidz ar to rodas jautaajumi...
Bukarts-Manupraat lielaakais "statists" komandaa.Ir chalim veelme"mudiities" ar ripu un tas vinam sanaak, BET ir jaakustaas 2x atraak, pie bortiem speeka panneemieni jaaizpilda liidz galam nevis tikai jaaimitee "body cheku",aizsardziibaa ir JASPEELEE nevis jarunaa AGRESIIVI ar pretspeeleetaajiem.
Dzerins-Vieteejais "Staars".Shkiet pirmais gads kad chalis brauks uz chempi bez iistas konkurences.Nu nav mums tie challi.Briizhiem it kaa kaut ko veido, bet speeja tik biezhi "atdot" ripu, neizmantot savus vaartu guushanas iespeejas vien liecina par Latvijas valsts izlases probleemaam centra poziicijaa.Gribeetos arii paarmest degsmes truukumu vina speelee un liidera speeju neesamiiba.
Ja saliidzina piemeeram shos 2vus ar Jevpalovu un Lipsbergu kursh fantastiski ciinaas mazaakumaa un izveido labas vaartu guushanas iespeejas, tad shkiet buutu negodiigi ja kaads no peedeejiem 2viem neaizbrauktu uz Pasaules Chempionaatu!
Ceru ka Belavskis izveeleesies pareizos speeleetaajus nevis speeleetaajus no Dinamo Riiga un "cirku" ar Meijas(veseliibu) speeleeshanu centra poziicijaa arii izbeigs.Buus gruuti... !
, 2015-04-17 22:24, pirms 10 gadiem
Viena haļava iekrita... Ar Beļavski nav aršana... kkas jāmaina, jo šādi kapāt nedrīkst
, 2015-04-17 22:24, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Grūti mācībās, viegli kaujās
saka rozā briļļu īpašnieks
, 2015-04-17 22:24, pirms 10 gadiem
Kamēr citi rubās, Cipulis baksta zobus, vot tā ir attieksme!
, 2015-04-17 22:25, pirms 10 gadiem
Skatos un nevaru saprast hokejs vai daiļslidošana....
Viens vārds- IMPOTENCE
, 2015-04-17 22:25, pirms 10 gadiem
Standartiņš!
Sāk jau palikt nedaudz par traku, mēs, tomēr, nespēlējam pret TOP valstīm! Ceru, ka kļūdīšos, bet man nav ticības Beļavskim. Nepatika jau no paša sākuma tas, ka Lipmans viņu nolīga, ka nolīga citas hokeja filozofijas piekritēju izlasei, kura spēlēja aktīvi, agresīvi un varēja spēkoties ar VISIEM! Kas te tagad būs, nav pat īsta saprašana!
, 2015-04-17 22:25, pirms 10 gadiem
Nu neko, Lipmans soreiz bus labi ietaupijis uz treneriem, ka tikai beigas atkal nenakas ar to ietaupito naudu pirms izskirosajam spelem pie caliem iet un solit premijas par paliksanu grupa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-17 22:26, pirms 10 gadiem
Septīto spēli pēc kārtas – tikai viens gols.... Tas pats - vienīgais kaut kāds mēsliņš iekrita. Kaut kas nebijis līdz šim.
Sajūta tāda, ka nav degsmes gandrīz nemaz, spēles zīmējumu – jel kādu – grūti saskatīt.
Izskatās arī, ka savstarpējās sapratnes galīgi nav, tāpat kā nav neviena līdera, nemaz jau nerunājot par kādu virknējumu, kas izceltos. Bāli, pelēki, neizteiksmīgi...
, 2015-04-17 22:26, pirms 10 gadiem
4 vārti 5 spēlēs. Tās ir pārbaudes spēles, tātad vēl nekas traks, bet pretinieki nav nekādi monstri un viņi arī negrauž ledu , lai sistos par katru ripu.
, 2015-04-17 22:26, pirms 10 gadiem
Šausmīgi drūmi- metēju nav(vismaz- ne vārtos), ņemas pa stūriem un iekrīt tikai aizsardzībā. Ceru, ka vienkārši neiespringstam uz pārbaudes spēlēm un taupamies čempim, jo neticu, ka Dārziņš, Daugaviņš tik jēli nospēlēs čempī.. Jebkurā gadījumā- galvenais šogad noturēties elitē. Par to vien būšu pateicīgs Beļavskim. Turam īkšķus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-17 22:27, pirms 10 gadiem
berimors rakstīja: Septīto spēli pēc kārtas – tikai viens gols.... Tas pats - vienīgais kaut kāds mēsliņš iekrita. Kaut kas nebijis līdz šim.
Sajūta tāda, ka nav degsmes gandrīz nemaz, spēles zīmējumu – jel kādu – grūti saskatīt.
Izskatās arī, ka savstarpējās sapratnes galīgi nav, tāpat kā nav neviena līdera, nemaz jau nerunājot par kādu virknējumu, kas izceltos. Bāli, pelēki, neizteiksmīgi...
Ir līderi - Sprukta maiņa, Daugaviņš.
, 2015-04-17 22:28, pirms 10 gadiem
Kas ar Gintu?
, 2015-04-17 22:28, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Nupat tā nevarība un bērnišķīgās kļūdas sāk tā kaitināt, ka uz to vairs skatīties negribas
tas tāpēc, ka nav reālas konkurences uz vietu sastāvā, pohuisms savā augstākajā izpausmē
, 2015-04-17 22:28, pirms 10 gadiem
acmee23 rakstīja: Kamēr citi rubās, Cipulis baksta zobus, vot tā ir attieksme!
Kamēr pārējie plūcas- Cipulis lēnām nosvīst no arēnas Saprotu- Cipulis nav kauslis vai agresors, bet piedodiet mani- tas parāda atsevišķu spēlētāju komandas garu. Būtu izvēles iespējas- domāju, ka šogad Cipulis čempi vērotu TV ekrānā..
, 2015-04-17 22:28, pirms 10 gadiem
Vieniga pozitiva iezime - Masalska spele! Glaba vins pietiekosi daudz. Abi varti uz aizsargu sirdzapzinas.
Uzbrukums obsoluti nekads - labi ja vispar tiek lidz tai pretinieku zonai! Metieni maz, izspeles nekadas. Ko var gribet?
Kopuma izskatas, ka ja sadi speles pragaa - ardievu Elite!
Ja pie Nolana teica, ka neko citu ka - skrien un met - nejedz, tad ko teikt par Belavska taktiku? Neko citu, ka skriesanu ar galvu siena neredzu! Pie Nolana ta vismaz pieskrienot pie sienas ari uzmeta..
, 2015-04-17 22:28, pirms 10 gadiem
Nedaudz krīt uz nerviem komentētāju nemitīgā čīkstēšana par norvēģu spēles stilu, vai tur ir provokācijas vai nē, čīkst vienā čīkstēšanā!

Tas ir hokejs, norvēģi jau sen sapratuši, ka jāskatās uz priekšu, jādomā kā apspēlēt TOP-6 izlases! Un ar pliku meistarību to neizdarīsi, tāpēc jāspēlē agresīvi, jakurina emocijas - tas ir viņu izlases stils!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-17 22:29, pirms 10 gadiem
Deportivo rakstīja: Ir līderi - Sprukta maiņa, Daugaviņš.
Daugaviņš- iespējams. Miķelis- jā.. Par pārējiem- ceru, ka uz čempi saņemsies.
, 2015-04-17 22:29, pirms 10 gadiem
WreckLV rakstīja: Vieniga pozitiva iezime - Masalska spele! Glaba vins pietiekosi daudz. Abi varti uz aizsargu sirdzapzinas.
Uzbrukums obsoluti nekads - labi ja vispar tiek lidz tai pretinieku zonai! Metieni maz, izspeles nekadas. Ko var gribet?
Kopuma izskatas, ka ja sadi speles pragaa - ardievu Elite!
un cera, ka ar to beigsies Pipmaņa ēra Latvijas hokejā!
, 2015-04-17 22:30, pirms 10 gadiem
acmee23 rakstīja: Kamēr citi rubās, Cipulis baksta zobus, vot tā ir attieksme!
Ja jau Cipulis zobus baksta, ko ta Bukarts "Spaisu" piipee!?
, 2015-04-17 22:30, pirms 10 gadiem
Masaļskis pierādīja ,ka vārtu līnija droša ,bet Sprukts nolaidies neticami ,labāk atjaunot seno maiņu Dārziņš,Bērziņš,Miķelis.
, 2015-04-17 22:30, pirms 10 gadiem
KoNuKo rakstīja: saka rozā briļļu īpašnieks
Neesmu redzējis Suvorovu rozā brillēs,kamēr Kutozovam(viņa skolniekam),bija tikai viena acs....un viņi dauzīja visus eiropas frančus&co vienās lupatās...bet tas tik tā!
, 2015-04-17 22:31, pirms 10 gadiem
ingars31 rakstīja: Neesmu redzējis Suvorovu rozā brillēs,kamēr Kutozovam(viņa skolniekam),bija tikai viena acs....un viņi dauzīja visus eiropas frančus&co vienās lupatās...bet tas tik tā!
Tas par Abragu. Par to franču un ko dauzīšanu vienās lupatās ir viens liels krievu radīts mīts. Mācies vēsturi.
, 2015-04-17 22:31, pirms 10 gadiem
kad beigs muļķi laist un sāks normāli spēlēt un mest pa vārtiem!!!te vajag Znaroku un pāris mātes vārdus citādi tikai par palikšanu vien spēlēsim!!!
, 2015-04-17 22:31, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Masaļskis pierādīja ,ka vārtu līnija droša ,bet Sprukts nolaidies neticami ,labāk atjaunot seno maiņu Dārziņš,Bērziņš,Miķelis.
Es par to arī šodien iedomājos. Bērziņš varbūt nav nekāds līderis vai snaiperis- bet aizsardzībā atsrādā 100%- tas ir iemesls, kapēc viņu vēl ņem izlasē..
, 2015-04-17 22:31, pirms 10 gadiem
Nu kā nodzīti zirgi-lai iedzer Mildronātu!!!
, 2015-04-17 22:32, pirms 10 gadiem
Zinu, ka tulīt saradīsies kaudze Nolana nolicēju, bet tomēr vēl aiz vien uzskatu, ka Nolans bija izlasei ļoti piemērots treneris. Galvenokārt jau ne tik daudz taktisko zīmējumu, bet gan pieprasītā spēles stila dēļ.
Latvija nav un nekad nebūs izlase, kas var ņemt uz meistarību, tāpēc nekas cits neatliek kā ņemt ar spēku un jaudu.
Beļavska hokejs ir tāds... nekāds. Latvijai ir izredzes uzvarēt spēles tikai tad, ja ripas stumsim vārtos ar gaļu.
Neredzu, ka Beļavskis to pieprasītu. Aizsardzība ir visnotaļ laba, bet kamēr uzbrukumā mēģināsim izpildīt to, ko nekad neesam pratuši, tikmēr neko tā arī neiemetīsim.
Patreiz ir ļoti nelaba priekšnojauta saistībā ar gaidāmo čempionātu, pilnīgi pieļauju, ka šī varētu būt tā reize, kad tomēr neizlīdīsim caur adatas aci.
, 2015-04-17 22:32, pirms 10 gadiem
Nolans nakosgad vilks ara no 1.divizijas.
, 2015-04-17 22:32, pirms 10 gadiem
nākošā spēle noslēgsies 0-1
, 2015-04-17 22:32, pirms 10 gadiem
Miķeli pie Daugavas un kaut ko pa vidu.
, 2015-04-17 22:33, pirms 10 gadiem
Kasparens rakstīja: Es par to arī šodien iedomājos. Bērziņš varbūt nav nekāds līderis vai snaiperis- bet aizsardzībā atsrādā 100%- tas ir iemesls, kapēc viņu vēl ņem izlasē..
Pie Nolana Bērziņam statistika nebija slikta.
, 2015-04-17 22:33, pirms 10 gadiem
ingars31 rakstīja: Neesmu redzējis Suvorovu rozā brillēs,kamēr Kutozovam(viņa skolniekam),bija tikai viena acs....un viņi dauzīja visus eiropas frančus&co vienās lupatās...bet tas tik tā!
Kurš teica, ka Kutuzovam nav vienas acs? Viņam bija viena acs..
, 2015-04-17 22:33, pirms 10 gadiem
Vairākumi, kur ir vairākumi!!!?
, 2015-04-17 22:34, pirms 10 gadiem
Visi tik pargudri
, 2015-04-17 22:34, pirms 10 gadiem
KoNuKo rakstīja: un cera, ka ar to beigsies Pipmaņa ēra Latvijas hokejā!
tas pilnīgi nekā neietekmēs Lipmanu. Kira nolies ar mēsliem Beļavski un Zirni un visus atlaidīs. Tā jau ir bijis.
, 2015-04-17 22:34, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Zinu, ka tulīt saradīsies kaudze Nolana nolicēju, bet tomēr vēl aiz vien uzskatu, ka Nolans bija izlasei ļoti piemērots treneris. Galvenokārt jau ne tik daudz taktisko zīmējumu, bet gan pieprasītā spēles stila dēļ.
Latvija nav un nekad nebūs izlase, kas var ņemt uz meistarību, tāpēc nekas cits neatliek kā ņemt ar spēku un jaudu.
Beļavska hokejs ir tāds... nekāds. Latvijai ir izredzes uzvarēt spēles tikai tad, ja ripas stumsim vārtos ar gaļu.
Neredzu, ka Beļavskis to pieprasītu. Aizsardzība ir visnotaļ laba, bet kamēr uzbrukumā mēģināsim izpildīt to, ko nekad neesam pratuši, tikmēr neko tā arī neiemetīsim.
Patreiz ir ļoti nelaba priekšnojauta saistībā ar gaidāmo čempionātu, pilnīgi pieļauju, ka šī varētu būt tā reize, kad tomēr neizlīdīsim caur adatas aci.
par kādu labu labo aizsardzību Tu runā, šodien abas ripas paši atveda savos vārtos
, 2015-04-17 22:34, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Pie Nolana Bērziņam statistika nebija slikta.
Man Bērziņš vienmēr ir simpatizējis kā spēlētājs- neko noracis nav, vārtsargu ir spējis aizsargāt. Vienīgi tā rezultativitāte un PČ tiesnešu skrupulozā tiesāšana, bet pats ir vairāk spēlējis kā aizsargs nevis kā centrs.
, 2015-04-17 22:34, pirms 10 gadiem
objektiivais rakstīja: Viena haļava iekrita... Ar Beļavski nav aršana... kkas jāmaina, jo šādi kapāt nedrīkst
Visu cieņu belijam,bet man ar liekas,ka Nolana kurss bija pareizāks(ZA spēka spēle),nekā Aleksandra kombinētais soc hokejs...vairums jaunie skatās ZA virzienā,tāpat kā tie paši nosacītie veči ir uzkapājuši NHL,un Soči to jau pierādīja!
, 2015-04-17 22:34, pirms 10 gadiem
v5_karstgalvis rakstīja: Nolans nakosgad vilks ara no 1.divizijas.
Bimbambolistam lieli prieki?
, 2015-04-17 22:34, pirms 10 gadiem
Vai tad nav vēl skaidrs - spēlētāji vietējos trenerus nerespektē. Kāpēc nevar atļauties pastāvīgi ņemt tikai ZA trenerus? Ja agrāk viņi negribēja nākt, tad pēc spēles ar Kanādu un Nolanu visa ZA zina, kas ir Latvija. Domāju, ka daudziem būtu interesanti vadīt mūsu komandu. Pavisam cita spēlētāju attieksme būtu. kad kāds vietējais treneris ir ko sasniedzis ar LV izlasi?!?!
, 2015-04-17 22:35, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: tas pilnīgi nekā neietekmēs Lipmanu. Kira nolies ar mēsliem Beļavski un Zirni un visus atlaidīs. Tā jau ir bijis.
mister Cepel. Tu biji varens ... un būsi. Un būšu
, 2015-04-17 22:35, pirms 10 gadiem
Kurš gan būtu domājis, ka divas nedēļas līdz čempionātam mums 2. maiņa sastāvēs no centra uzbrucēja Meijas un Bajaruna/Daugaviņa?
, 2015-04-17 22:36, pirms 10 gadiem
Miņins-Požarskis-grāvju racējs rakstīja: Bimbambolistam lieli prieki?
kadi prieki... pielaiz atkal vienu kolhoznieku pie stures, kurs visu kartejo reizi sajas.
, 2015-04-17 22:36, pirms 10 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Vai tad nav vēl skaidrs - spēlētāji vietējos trenerus nerespektē. Kāpēc nevar atļauties pastāvīgi ņemt tikai ZA trenerus? Ja agrāk viņi negribēja nākt, tad pēc spēles ar Kanādu un Nolanu visa ZA zina, kas ir Latvija. Domāju, ka daudziem būtu interesanti vadīt mūsu komandu. Pavisam cita spēlētāju attieksme būtu. kad kāds vietējais treneris ir ko sasniedzis ar LV izlasi?!?!
Tāpēc, ka Kirovs ir kapeiku pi*ējs!
, 2015-04-17 22:36, pirms 10 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Vai tad nav vēl skaidrs - spēlētāji vietējos trenerus nerespektē. Kāpēc nevar atļauties pastāvīgi ņemt tikai ZA trenerus? Ja agrāk viņi negribēja nākt, tad pēc spēles ar Kanādu un Nolanu visa ZA zina, kas ir Latvija. Domāju, ka daudziem būtu interesanti vadīt mūsu komandu. Pavisam cita spēlētāju attieksme būtu. kad kāds vietējais treneris ir ko sasniedzis ar LV izlasi?!?!
Beresnevs,Vasiljevs,Znaroks ir vairak par Nolanu sasniegusi
, 2015-04-17 22:36, pirms 10 gadiem
nepatīk man tas viss
, 2015-04-17 22:36, pirms 10 gadiem
Neredzu nekādu Beļavska spēles koncepciju-nu nav man ticība šim trenerim pagaidām ,nav.Bet es jau iepriekš rakstīju,ka nepiedaloties vadošajiem aizsargiem buksē arī uzbrukums,jo viņi tik tikko tiek galā ar saviem tiešajiem pienākumiem-kāda vēl tur uzbrukuma veidošana.
, 2015-04-17 22:36, pirms 10 gadiem
Viens no slavenā Padomju Dināmo Latviju ievilka elitē, otrs novilks atpakaļ.
, 2015-04-17 22:36, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Kurš gan būtu domājis, ka divas nedēļas līdz čempionātam mums 2. maiņa sastāvēs no centra uzbrucēja Meijas un Bajaruna/Daugaviņa?
Meijas jau pat vairs nav :/
, 2015-04-17 22:37, pirms 10 gadiem
Kasparens rakstīja: Man Bērziņš vienmēr ir simpatizējis kā spēlētājs- neko noracis nav, vārtsargu ir spējis aizsargāt. Vienīgi tā rezultativitāte un PČ tiesnešu skrupulozā tiesāšana, bet pats ir vairāk spēlējis kā aizsargs nevis kā centrs.
Nemeklēšu faktus ,bet pie Nolana Bērziņam noraidījuma bija ļoti maz ,tas tikai mīts ,ka viņš pelna nevajadzīgus noraidījumus.
, 2015-04-17 22:37, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Zinu, ka tulīt saradīsies kaudze Nolana nolicēju, bet tomēr vēl aiz vien uzskatu, ka Nolans bija izlasei ļoti piemērots treneris. Galvenokārt jau ne tik daudz taktisko zīmējumu, bet gan pieprasītā spēles stila dēļ.
Latvija nav un nekad nebūs izlase, kas var ņemt uz meistarību, tāpēc nekas cits neatliek kā ņemt ar spēku un jaudu.
Beļavska hokejs ir tāds... nekāds. Latvijai ir izredzes uzvarēt spēles tikai tad, ja ripas stumsim vārtos ar gaļu.
Neredzu, ka Beļavskis to pieprasītu. Aizsardzība ir visnotaļ laba, bet kamēr uzbrukumā mēģināsim izpildīt to, ko nekad neesam pratuši, tikmēr neko tā arī neiemetīsim.
Patreiz ir ļoti nelaba priekšnojauta saistībā ar gaidāmo čempionātu, pilnīgi pieļauju, ka šī varētu būt tā reize, kad tomēr neizlīdīsim caur adatas aci.
Spriedīsim pēc PČ.. Vienīgi neticu, ka būs mums tādas uzvaras kā pret Krieviju ar Vasiļjevu, pret Zviedriju un Šveici kā ar Znaroku un pret Somiju kā ar Nolanu- par OS par spēlēm pret Šveici un Kanādu nerunājot. Būs kapiņš ar austriešiem par palikšanu elitē.
, 2015-04-17 22:37, pirms 10 gadiem
Labvakar!
Speli redzet nesanaca tapec prasu - ka Jevpalovs izskatijas?

Un ja, cik noprotu, tad uzbrukums ir liela bedre.
, 2015-04-17 22:37, pirms 10 gadiem
Nu cerēsim, ka pasaules čempī notiks brīnumi un latvieši spēs iemest vairāk par vieniem vārtiem.
, 2015-04-17 22:37, pirms 10 gadiem
Jau brīdī, kad Beļavski apstiprināja, nodomāju pie sevis, ka nekas labs te nevar sanākt, un kā rādas pārbaudes spēles, tad nesanāks arī. Protams, var gadīties, ka čaļi nevar noskaņoties, var gadīties, ka spēlējam baigās paslēpes un tāpēc tādi rezultāti. Bet tomēr čujs saka, ka visa vaina ir Beļavskī. Arī paskatoties uz viņa kā trenera CV māc bažas
Protams, čempis jau būs cits stāsts un es tikai priecāšos, ja viss izdosies ļoti labi, taču kaut kā priekšnojauta saka, ka būs diezgan bēdīgi.
, 2015-04-17 22:38, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: nepatīk man tas viss
Vairākumi jāpelna, tad viss būs kārtībā!
, 2015-04-17 22:38, pirms 10 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Vai tad nav vēl skaidrs - spēlētāji vietējos trenerus nerespektē. Kāpēc nevar atļauties pastāvīgi ņemt tikai ZA trenerus? Ja agrāk viņi negribēja nākt, tad pēc spēles ar Kanādu un Nolanu visa ZA zina, kas ir Latvija. Domāju, ka daudziem būtu interesanti vadīt mūsu komandu. Pavisam cita spēlētāju attieksme būtu. kad kāds vietējais treneris ir ko sasniedzis ar LV izlasi?!?!
Latvijai nav Ābola, Vītoliņa, Skudras, utt. Ir tikai Beļavskis, atvainojiet, nu jau Zviedrijai.
, 2015-04-17 22:38, pirms 10 gadiem
Varbūt tā ir mūsu vieta?
, 2015-04-17 22:39, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Labvakar!
Speli redzet nesanaca tapec prasu - ka Jevpalovs izskatijas?

Un ja, cik noprotu, tad uzbrukums ir liela bedre.
Diemžēl Jevpalovu ievēroju tikai tad ,kad viņu noraidīja .
, 2015-04-17 22:39, pirms 10 gadiem
Nolanu atkapaļ, tad būs pirmā vieta, ka es Jums saku!
, 2015-04-17 22:40, pirms 10 gadiem
Vienam konuko ir pesimisms uznācis. Tās ir pārbaudes spēles un par aizsardzību nevar sūdzēties. Katrā hokeja spēlē būs kļūdas aizsardzībā jebkurai komandai. Kopumā aizsardzība neizskatās slikti.
, 2015-04-17 22:40, pirms 10 gadiem
KoNuKo rakstīja: Tas par Abragu. Par to franču un ko dauzīšanu vienās lupatās ir viens liels krievu radīts mīts. Mācies vēsturi.
Vēsturi zinu,un fakts ir tāds,ka Krievi visu liekot uz uzvaras altāra vienmēr ir bijuši pašiznīcinoši,un savas tautas necienoši cilvēki,ka jebkuram eiropietim tas nav saprotami,toties viņiem visu jūgu mēsli ir nākuši tikai un vienīgi no austrumiem,tā kā palikšu vien pie sava uzskata!
, 2015-04-17 22:40, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Nemeklēšu faktus ,bet pie Nolana Bērziņam noraidījuma bija ļoti maz ,tas tikai mīts ,ka viņš pelna nevajadzīgus noraidījumus.
Man liekas, ka labi, ja pāris noraidījumu.. Domāju, ka Bērziņš 100% brauks uz čempi. Nemainīga vērtība, vismaz zinam, ko no viņa var sagaidīt.. Labāk redzu Bērziņu nekā dažu labu uzmetēju.
Kad Bērziņš ir atteicis izlasei noguruma, traumu vai ģimenes apstākļu dēļ? Vienmēr bijis viens no pirmajiem ar izlasi- par to vien- es to čali cienu..
, 2015-04-17 22:41, pirms 10 gadiem
normāla parodija šogad laikam būs. no pagājušā gada pat ēnas nav..
, 2015-04-17 22:41, pirms 10 gadiem
Pēc čempionata Kirovs vairs negribēs ar Beļavski pārgulēt!
, 2015-04-17 22:42, pirms 10 gadiem
Nav vairākumu pelnītāju, nav uzvaru Mazākumus pelnam,bet vairākumus gan ne
, 2015-04-17 22:42, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Diemžēl Jevpalovu ievēroju tikai tad ,kad viņu noraidīja .
Es pamanīju, kad Jevpalovs mūs izglāba no 0:2, uzbrucēju no tukšas vārtu priekšas nostumjot..
, 2015-04-17 22:43, pirms 10 gadiem
Visu ko Teds Nolans ielika izlasē ,tas viss ir sa.irsts.....!!!
, 2015-04-17 22:43, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Zinu, ka tulīt saradīsies kaudze Nolana nolicēju, bet tomēr vēl aiz vien uzskatu, ka Nolans bija izlasei ļoti piemērots treneris. Galvenokārt jau ne tik daudz taktisko zīmējumu, bet gan pieprasītā spēles stila dēļ.
Latvija nav un nekad nebūs izlase, kas var ņemt uz meistarību, tāpēc nekas cits neatliek kā ņemt ar spēku un jaudu.
Beļavska hokejs ir tāds... nekāds. Latvijai ir izredzes uzvarēt spēles tikai tad, ja ripas stumsim vārtos ar gaļu.
Neredzu, ka Beļavskis to pieprasītu. Aizsardzība ir visnotaļ laba, bet kamēr uzbrukumā mēģināsim izpildīt to, ko nekad neesam pratuši, tikmēr neko tā arī neiemetīsim.
Patreiz ir ļoti nelaba priekšnojauta saistībā ar gaidāmo čempionātu, pilnīgi pieļauju, ka šī varētu būt tā reize, kad tomēr neizlīdīsim caur adatas aci.
Viennozīmīgi, pat nesaprotu tos, kuri noliek Nolanu - redzot Olimpiādes spēles, zinot pret kādiem nezvēriem mēs spēlējām un to, ka nevienā spēlē nezaudējām ar vairāk kā -2, kā arī to, ka parādītais sniegums bija ļoti ausgtvērtīgs katrā spēlē, kā arī tas emocionālais hokejs, kurš ļoti daudziem neitrāliem faniem šķiet pievilcīgs. Tas viss liek domāt tikai labas domas par Nolanu un to spēli, ko viņš prasīja no spēlētājiem.
, 2015-04-17 22:43, pirms 10 gadiem
Edgars Gaross ‏@EdgarsGaross 1h1 hour ago Riga, Latvia
Sliktas ziņas, ļoti sliktas!!! Meijam, iespējams, lauzta potīte.
Tā tik vēl trūka...
, 2015-04-17 22:43, pirms 10 gadiem
ļoti negribētos,ka, nakamgad būtu jācīnās par atgriežšanos elitē!!!!
, 2015-04-17 22:44, pirms 10 gadiem
Kasparens rakstīja: Es pamanīju, kad Jevpalovs mūs izglāba no 0:2, uzbrucēju no tukšas vārtu priekšas nostumjot..
Ir jāglābj nevis no vārtu zaudēšanas, bet gan no vārtu negūšanas!
, 2015-04-17 22:44, pirms 10 gadiem
Kasparens rakstīja: Man liekas, ka labi, ja pāris noraidījumu.. Domāju, ka Bērziņš 100% brauks uz čempi. Nemainīga vērtība, vismaz zinam, ko no viņa var sagaidīt.. Labāk redzu Bērziņu nekā dažu labu uzmetēju.
Kad Bērziņš ir atteicis izlasei noguruma, traumu vai ģimenes apstākļu dēļ? Vienmēr bijis viens no pirmajiem ar izlasi- par to vien- es to čali cienu..
man vispār rodas jautājums kapec 2.maina ir jāiespelē kads ne centrss vai labak nav ielkit to pašu Berziņu vai Džeriņu neka nekad tur nespelejuso Meiju...
, 2015-04-17 22:44, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Diemžēl Jevpalovu ievēroju tikai tad ,kad viņu noraidīja .
Aktīvi it kā presingoja uzbrukumā, kaut ko centās skraidīt, nebija tik traki. Ķīmijas gan ar partneriem nekādas un tur viss uzbrukums pēc vienas lielas putras izskatījās.
, 2015-04-17 22:46, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Diemžēl Jevpalovu ievēroju tikai tad ,kad viņu noraidīja .
Nu cerams, ka atversies un ari Belavskis dos vairãk minutes spele.
, 2015-04-17 22:46, pirms 10 gadiem
Nu spēle nekāda.... piespēles nekur, un metienu nav....Skumji, bet pagaidām neredzu neko pozitīvu.....Masaļskis iepriecināja.
, 2015-04-17 22:46, pirms 10 gadiem
LeBrOnS23 rakstīja: Edgars Gaross ‏@EdgarsGaross 1h1 hour ago Riga, Latvia
Sliktas ziņas, ļoti sliktas!!! Meijam, iespējams, lauzta potīte.
Tā tik vēl trūka...
Nu, tas nozīmē, ka ar šo mums no 1. sastāva nu jau iztrūkst lielākā daļa spēlētāju.

Varam bez pārāk lielas pārspīlēšanas šo modeli dēvēt par B valstsvienību.
, 2015-04-17 22:46, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Viennozīmīgi, pat nesaprotu tos, kuri noliek Nolanu - redzot Olimpiādes spēles, zinot pret kādiem nezvēriem mēs spēlējām un to, ka nevienā spēlē nezaudējām ar vairāk kā -2, kā arī to, ka parādītais sniegums bija ļoti ausgtvērtīgs katrā spēlē, kā arī tas emocionālais hokejs, kurš ļoti daudziem neitrāliem faniem šķiet pievilcīgs. Tas viss liek domāt tikai labas domas par Nolanu un to spēli, ko viņš prasīja no spēlētājiem.
Nolans ir labākais, kas ar LV izlasi bija noticis un to parādīja sniegums OS! Tur visas izlases spēlēja uz 150% atdevi un mēs demonstrējam ārkārtīgi augstvērtīgu sniegumu, gan OS, gan 2104. gada PČ, kurš manuprāt varēja mums beigties ar top4, ja ne tā spēle pret belariem. No Beļavska neko tādu neredzēsim...
, 2015-04-17 22:46, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: tas pilnīgi nekā neietekmēs Lipmanu. Kira nolies ar mēsliem Beļavski un Zirni un visus atlaidīs. Tā jau ir bijis.
Ja, nebūs vismaz 8. vietā, tad jā, visus atlaidīs. Septembrī paziņos, ka treneriem visu ir samaksājis un nevienam nekad parādā nepaliek.
, 2015-04-17 22:47, pirms 10 gadiem
dibsis rakstīja: man vispār rodas jautājums kapec 2.maina ir jāiespelē kads ne centrss vai labak nav ielkit to pašu Berziņu vai Džeriņu neka nekad tur nespelejuso Meiju...
Tas gan- saprotu- centru trūkums. Bērziņš, Džeriņš, Sprukts, Jevpalovs- it kā centru netrūkst..
, 2015-04-17 22:48, pirms 10 gadiem
Teiksu atklati - man ir bail ieslegt LV speli 1. Maijā.
Ar tadu antiuzbrukumu mums bus bezcerigas zaudes.
Ceru ka kludos.
, 2015-04-17 22:49, pirms 10 gadiem
Te nu mēs esam - Latvijas izlasei vairs nav neviena sakarīga centra uzbrucēja !!!
, 2015-04-17 22:49, pirms 10 gadiem
v5_karstgalvis rakstīja: Nolans nakosgad vilks ara no 1.divizijas.
Nesmejies...tas ar katru dienu kļūst aizvien reālāk
, 2015-04-17 22:50, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Aktīvi it kā presingoja uzbrukumā, kaut ko centās skraidīt, nebija tik traki. Ķīmijas gan ar partneriem nekādas un tur viss uzbrukums pēc vienas lielas putras izskatījās.
Protams kāda tur ķīmija ,ja maiņā aizsargs spēlē,diemžēl Meijas traumas dēļ.
, 2015-04-17 22:52, pirms 10 gadiem
ingars31 rakstīja: Visu cieņu belijam,bet man ar liekas,ka Nolana kurss bija pareizāks(ZA spēka spēle),nekā Aleksandra kombinētais soc hokejs...vairums jaunie skatās ZA virzienā,tāpat kā tie paši nosacītie veči ir uzkapājuši NHL,un Soči to jau pierādīja!
Soču hokejs ir tas, ko mēs gribam redzēt no komandas, hokejs, kurš vairāku spēļu nogrieznī, ne tikai vienā, slotas kāta ižšautā, spēlē spilgti parādīja to kā mēs varam cīnīties ar jebkuru izlasi!
Tas kas tagad notiek, tas ir sviests, par to paldies Lipmanim, ka atņem valstvienībai pēdējo gadu laikā uzbūvēto identitāti!
, 2015-04-17 22:52, pirms 10 gadiem
Ceru, ka Beļavskis izšaus PČ. Jo pagaidām raudāt gribas, uzbrukums nekāds, aizsardzība nekāda, labi, ka Masala iepriecināja. Laikam Beļavskim atkal viss ir labi?
, 2015-04-17 22:53, pirms 10 gadiem
Parbaudes speles zaudeti 2 izlases kodola speletaji - Indrasis ar Meiju! ''Jauki''
Patikami, ka vismaz vartsargu krize kluva par - nekrizi, jo Masalskis rada labu speli, ari jaunie ir neslikti.
Nelaime gan tur, ka uzbrukt nejedzam, un vartos varam likt kaut Lavinu - nav jau starpibas cik ielaiz, ja neiesiet vairak par 1 vartiem.
, 2015-04-17 22:55, pirms 10 gadiem
Indrašis gan jau būs. Vismaz ceru. Jo instagramā ielika bildi, kur ar Miku Dukuru. Un tur nemaz neizskatās. Ka kaut kas nopietns. Arī Kreipāns teica, ka nav izlēgts, ka Miks būs
, 2015-04-17 22:56, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Soču hokejs ir tas, ko mēs gribam redzēt no komandas, hokejs, kurš vairāku spēļu nogrieznī, ne tikai vienā, slotas kāta ižšautā, spēlē spilgti parādīja to kā mēs varam cīnīties ar jebkuru izlasi!
Tas kas tagad notiek, tas ir sviests, par to paldies Lipmanim, ka atņem valstvienībai pēdējo gadu laikā uzbūvēto identitāti!
Es tev piekrītu pa visiem 100%, tieši manas domas. Ar Beļavski būs sadirs.ts viss, ko Nolans 3 gadu laikā iestrādāja. Šogad jānoturās A grupā un uz nākamo PČ ir jādabū atpakaļ Teds Nolans! Bet zinot Lipmanu, tā ir tīri zinātniskā fantastika
, 2015-04-17 22:56, pirms 10 gadiem
WreckLV rakstīja: Parbaudes speles zaudeti 2 izlases kodola speletaji - Indrasis ar Meiju! ''Jauki''n
Patikami, ka vismaz vartsargu krize kluva par - nekrizi, jo Masalskis rada labu speli, ari jaunie ir neslikti.
Nelaime gan tur, ka uzbrukt nejedzam, un vartos varam likt kaut Lavinu - nav jau starpibas cik ielaiz, ja neiesiet vairak par 1 vartiem.
Masaļskis nospēlēja savā līmenī, kā tas jau pierasts, un kā tas bija gaidāms. Par ko tur brīnīties?
, 2015-04-17 22:58, pirms 10 gadiem
Deportivo rakstīja: Masaļskis nospēlēja savā līmenī, kā tas jau pierasts, un kā tas bija gaidāms. Par ko tur brīnīties?
Pats par to nebrinos, jo Masalksis uz PC prot sanemties, lai ari kada bijusi sezona. Es taa to izcelu tadel, ka nesen bija pilns SC ar cilvekiem, kas Masalski deveja par noietu etapu.
, 2015-04-17 22:59, pirms 10 gadiem
Šī pavasara spēles plāns uzbrukumā izpildīts par 100% - esam iemetuši vienu golu - tā ir Latvijas izlases 2015 gada pavasara norma!

Skumji skatīties uz šo izlasi - vismaz pagaidām!
, 2015-04-17 23:00, pirms 10 gadiem
Meija gan jau ka arī ir āra uz šo pavasari..
, 2015-04-17 23:01, pirms 10 gadiem
Kira sirdsdrapes dzer, pilnīgas auzas, pašam jāiet trenēt. Velk uz B grupu.
, 2015-04-17 23:02, pirms 10 gadiem
WreckLV rakstīja: Pats par to nebrinos, jo Masalksis uz PC prot sanemties, lai ari kada bijusi sezona. Es taa to izcelu tadel, ka nesen bija pilns SC ar cilvekiem, kas Masalski deveja par noietu etapu.
Nu, tā ir.
, 2015-04-17 23:03, pirms 10 gadiem
LeBrOnS23 rakstīja: Edgars Gaross ‏@EdgarsGaross 1h1 hour ago Riga, Latvia
Sliktas ziņas, ļoti sliktas!!! Meijam, iespējams, lauzta potīte.
Tā tik vēl trūka...
nebūs misters "garām tukšam vārtu stūrim"?

eju griezt vēnas, roflmao

labi, ka vēl cipulim viss labi
, 2015-04-17 23:04, pirms 10 gadiem
Beļavska lāsts turpinās.
Nolan, Kūlen - Welcome back!
Beļavski - hasta la vista, baby!
, 2015-04-17 23:06, pirms 10 gadiem
Da cik ilgi var tai bedree buut, jaasaak liist aaraa... jopcik!
, 2015-04-17 23:06, pirms 10 gadiem
Ne velti visi lielākie pasaules bukmeikeri prognozē ka šogad no A grupas izkritīs Dānija un Latvija
, 2015-04-17 23:08, pirms 10 gadiem
Vismaz vairāk par 2 neielaiž
, 2015-04-17 23:09, pirms 10 gadiem
Hokeja_apskatnieks rakstīja: Ne velti visi lielākie pasaules bukmeikeri prognozē ka šogad no A grupas izkritīs Dānija un Latvija
tas būtu tikai objektīvi
, 2015-04-17 23:15, pirms 10 gadiem
Ož pēc B grupas!

Jau ausīs skan Kirovs pēc čempja intervijā:"Tās ir šausmas, tas ir kaut kas prātam neapverams,kā tas vispār varēja notikt"
, 2015-04-17 23:16, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Vismaz vairāk par 2 neielaiž
Vispār jādod Tev žetons par Tavu viedokli komentāros pie šī raksta 6 gadus atpakaļ, kur lielais vairums, pēc Latvijas zaudējuma Francijai pārbaudes spēlē, izlasi sūtīja uz 1. divīziju, lai gan PČ izlase atkārtoja savu augstāko sasniegumu: Latvija piekāpjas arī Francijai
, 2015-04-17 23:17, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Nu, tas nozīmē, ka ar šo mums no 1. sastāva nu jau iztrūkst lielākā daļa spēlētāju.

Varam bez pārāk lielas pārspīlēšanas šo modeli dēvēt par B valstsvienību.
Atliek tik cerēt, ka kāds no jaunajiem atvērsies, Lipsbergs, Jevpalovs, Ābols, varbūt kāds kaut ko samet.
Neba jau nu tagad Džeriņš, Bajarūns vai Cipulis sāks mest.
Uz pirmo maiņu arī lielas cerības nelieku. Ja nav metuši sezonā, tad vārtu garšas nebūs arī čempionātā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-17 23:20, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Soču hokejs ir tas, ko mēs gribam redzēt no komandas, hokejs, kurš vairāku spēļu nogrieznī, ne tikai vienā, slotas kāta ižšautā, spēlē spilgti parādīja to kā mēs varam cīnīties ar jebkuru izlasi!
Tas kas tagad notiek, tas ir sviests, par to paldies Lipmanim, ka atņem valstvienībai pēdējo gadu laikā uzbūvēto identitāti!
Indiānis tak atkal ir brīvs.....varbūt ir vērts par to padomāt,bet tad laikam ir ''jānovāc'' Kira,kurš visiem visu ir samaksājis...
, 2015-04-17 23:21, pirms 10 gadiem
Hokeja_apskatnieks rakstīja: Ne velti visi lielākie pasaules bukmeikeri prognozē ka šogad no A grupas izkritīs Dānija un Latvija
Linku varētu palūgt ?

Citādi teikšu , ka Tu pilnīgas muļķības raksti , "hokeja apskatniek "

Slovēnijai un Austrijai prognozē izkrišanu
, 2015-04-17 23:24, pirms 10 gadiem
Kasparens rakstīja: Spriedīsim pēc PČ.. Vienīgi neticu, ka būs mums tādas uzvaras kā pret Krieviju ar Vasiļjevu.
Īstā reize atcerēties, ka ar Vasiļjevu izlases vadībā kvalifikācijas turnīrā uz PČ divās spēlēs pēc kārtas Latvijas izlase vispār neguva vārtus... spēlējot pret Ukrainu un pret Lielbritāniju.
, 2015-04-17 23:28, pirms 10 gadiem
kasagrande rakstīja: Īstā reize atcerēties, ka ar Vasiļjevu izlases vadībā kvalifikācijas turnīrā uz PČ divās spēlēs pēc kārtas Latvijas izlase vispār neguva vārtus... spēlējot pret Ukrainu un pret Lielbritāniju.
Tas taču bija tas turnīrs, kuru nerādīja televīzijā, bet vajadzēja klausīties pa radio!
, 2015-04-17 23:32, pirms 10 gadiem
Deportivo rakstīja: Tas taču bija tas turnīrs, kuru nerādīja televīzijā, bet vajadzēja klausīties pa radio!
Jā, tiešām tā bija, biju jau aizmirsis. Vecie labie laiki, bet Vasiļjevs tāpat skaitījās ļoti labs treneris. Bet tas droši vien bija tikai tādēļ, ka viņa uzvārds bija Vasiļjevs.
, 2015-04-17 23:33, pirms 10 gadiem
kasagrande rakstīja: Īstā reize atcerēties, ka ar Vasiļjevu izlases vadībā kvalifikācijas turnīrā uz PČ divās spēlēs pēc kārtas Latvijas izlase vispār neguva vārtus... spēlējot pret Ukrainu un pret Lielbritāniju.
Tas tāpēc, ka Kerčs pat podā trāpīt nevar.
, 2015-04-17 23:34, pirms 10 gadiem
dale rakstīja: Nez kaapeec Danska?
Dāņiem vairums līderu iztrūkst, kamēr slovēņiem būs Kopitars. (Slovēņi gan joprojām ir pastarīši, bet dāņi arī var izkrist).
, 2015-04-17 23:37, pirms 10 gadiem
kasagrande rakstīja: Jā, tiešām tā bija, biju jau aizmirsis. Vecie labie laiki, bet Vasiļjevs tāpat skaitījās ļoti labs treneris. Bet tas droši vien bija tikai tādēļ, ka viņa uzvārds bija Vasiļjevs.
Bet principā jau pagadījās nospēlēt vienu sliktu spēli pret Ukrainu un - čau!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-17 23:44, pirms 10 gadiem
hehe, iedomājieties, cik slikti izlase spēlētu bez kremļa projekta DR.

nebūtu tagadējo līderu un izlases vilcējspēku, piemēram cipuļa, un mēs droši izkrisu uz B grupu.

oh wait...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-18 00:00, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Kapēc? Kas tad tāds ir noticis, ka tu sūti LV izlasi uz 1. divīziju?
Cilvēks domā, ka neuzvarēsim Austriju, nu nezinu kam ir jānotiek lai neuzvarētu Austriju par ar šī brīža sastāvu.
, 2015-04-18 00:10, pirms 10 gadiem
kasagrande rakstīja: Īstā reize atcerēties, ka ar Vasiļjevu izlases vadībā kvalifikācijas turnīrā uz PČ divās spēlēs pēc kārtas Latvijas izlase vispār neguva vārtus... spēlējot pret Ukrainu un pret Lielbritāniju.
Bet tika elites grupā? Nemeklēsim upurus, bet mērķēsim uz rezultātiem..
, 2015-04-18 00:12, pirms 10 gadiem
kasagrande rakstīja: Īstā reize atcerēties, ka ar Vasiļjevu izlases vadībā kvalifikācijas turnīrā uz PČ divās spēlēs pēc kārtas Latvijas izlase vispār neguva vārtus... spēlējot pret Ukrainu un pret Lielbritāniju.
Es būtu gatavs uz tādiem upuriem, lai paliktu elitē.. Un Jūs?
Jo izskatās, ka ar diegiem nav aršanas.
Vasiļjevs izdarīja to, ko pārējiem slabo bija izdarīt..
, 2015-04-18 01:08, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Cilvēks domā, ka neuzvarēsim Austriju, nu nezinu kam ir jānotiek lai neuzvarētu Austriju par ar šī brīža sastāvu.
Pagasreiz zaudejam viniem.
Uzbrukuma viniem vel Rafls un varbut Grabners bus.
, 2015-04-18 01:28, pirms 10 gadiem
Hokeja_apskatnieks rakstīja: Ne velti visi lielākie pasaules bukmeikeri prognozē ka šogad no A grupas izkritīs Dānija un Latvija
parādi, kurš bukmeikers tā domā!
, 2015-04-18 03:57, pirms 10 gadiem
Vēl nav čempis sācies un lielākā daļa jau sūta izlasi uz 1. divīziju. Kur optimisms, čaļi?
, 2015-04-18 08:19, pirms 10 gadiem
Uzbrukums izskatās traģiski.Saspēles nekādas. Piedevām vēl viens no retajiem kapļiem-Meija,izlido.Vienīgi var mierināt sevi ar to,ka mūsējie nekad nav mācējuši iemest(vismaz pēdējos gadus 10)pret komandām,kuras pašas nespēlē un citiem neļauj.tad jau pret amerikāņiem ar vārtu gūšanu iet daudz vieglāk.
, 2015-04-18 09:13, pirms 10 gadiem
Es ceru, ka šeit piepildīsies vecais labais teiciens - grūti mācībās, viegli kaujā...
, 2015-04-18 09:15, pirms 10 gadiem
Žēl jau gan, ka skats tik briesmīgs! Jevpalovu un Lipsbergu cerīgi gaidot, ir par 100% jāpiekrīt Jura Minina viedoklim par šo abu likumsakarīgo spēlēšanu junioru pāraugušā vecumā - junioru līgās kopā ar 17-18gadīgiem junioriem! Tad jau Ābols savā vecumā ir ievērojami stabilāks un ar izdarītu daudz lielāku darba apjomu laukumā!
, 2015-04-18 09:15, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Tas tāpēc, ka Kerčs pat podā trāpīt nevar.
Tas bija Žoltoks, kurš nevarēja podā trāpīt... Ja es kaut ko nejaucu!
, 2015-04-18 10:10, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Grūti mācībās, viegli kaujās
Gribētos ticēt, ka tā tas ir, bet šoreiz zemapziņā kaut kā šķiet, ka šoreiz nebūs kā citus gadus.
, 2015-04-18 10:22, pirms 10 gadiem
objektiivais rakstīja: Viena haļava iekrita... Ar Beļavski nav aršana... kkas jāmaina, jo šādi kapāt nedrīkst
Nepiekrītu! Jādod iespēja, gan Beļavskim, gan puišiem, un nav ko nīdēt tagad, vai tagad iesaki mainīt treneri? Beļavskis taču arī domā kā labot spēli. Tagad neveicas čempī veiksies! Paskat Zvirgzdiņš no it kā viduvējībām izveidoja labu komandu. Nav laba situācija, ar traumām utt., vienalga ticu, ka mūsējie kapāsies čempī!!
, 2015-04-18 13:07, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Kapēc? Kas tad tāds ir noticis, ka tu sūti LV izlasi uz 1. divīziju?
Noticis ir tas, ka nevar ar pusi pirmās izlases spēlētāju un pusi otrās izlases spēlētaju nevar uzveikt Franciju,Norvēgiju nerunājot par top izlasēm. Vēl sliktāk par rezultātu izskatās spēle, pret norvēgiem praktiski bija 2-3 momenti, nevis ka treneris saka -daudz iespēju, Vienīgās cerības uz lielajiem laukumiem, jo mūsu tehniskie, atrie uzbrucēji nevar parādīt savu meistarību mazajos laukumos, kur nav pat kur apgriezties, nerunājot par saspēli, vai apvešanu.