Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

U-18 izlase pēdējā pārbaudes spēlē zaudē Šveices vienaudžiem

Jānis Celmiņš

U-18 izlase pēdējā pārbaudes spēlē zaudē Šveices vienaudžiem
Foto: Dainis Liepiņš, Diena

Latvijas U-18 hokeja izlase pēdējā pārbaudes spēlē pirms Sočos gaidāmā pasaules čempionāta ar 0:3 (0:1, 0:2, 0:0) piekāpjas Šveices vienaudžiem.

Divus vārtus Šveices U-18 izlases rindās guva Fabio Hogers, bet reizi precīzs bija Mihaels Hagli. Latvijas izlases vārtos spēles laiku uz pusēm dalīja Maksims Rešetņikovs un Kristaps Nazarovs.

Jau vēstīts, ka Latvijas U-18 izlase, gatavojoties pasaules čempionātam, aizvadītajā sestdienā Ozolnieku ledus hallē aizvadīja pārbaudes spēli pret hokeja klubu "Rīga" un piedzīvoja zaudējumu ar rezultātu 3:4. Pēc šīs spēles noskaidrojās arī Latvijas U-18 izlases sastāvs pasaules čempionātā. Trīs spēlētāji tika atsijāti un sastāvā neiekļuva – Ēriks Golubevs, Romāns Nekļudovs un Rodrigo Ābols.

Pasaules čempionātu mūsu jaunie hokejisti uzsāks 18. aprīlī ar spēli pret Somiju, bet vēl A grupā cīnīsies ar Čehijas, Krievijas un ASV valstsvienībām.

Latvijas U-18 izlases sastāvs pasaules čempionātam

Vārtsargi: Maksims Rešetņikovs (HK Juniors), Matīss Edmunds Kivlenieks (HS Rīga/Prizma), Kristaps Nazarovs (Richmond Generals, ASV);
Aizsargi: Toms Bernhards (HK Juniors), Ralfs Karelis (HK Juniors), Kristofers Bindulis (HK Juniors), Ģirts Zemītis (HK Juniors), Jānis Jaks (HK Rīga), Roberts Mamčics (Liepājas Metalurgs), Ralfs Grīnbergs (Liepājas Metalurgs).
Uzbrucēji: Rihards Bukarts (HK Rīga), Georgs Golovkovs (HK Rīga), Rūdolfs Maslovskis (HK Rīga), Bruno Birzītis (HK Rīga), Oskars Batņa (HK Juniors), Rūdolfs Pētersons (HK Juniors), Maksims Osipovs (HK Juniors), Rūdolfs Krieviņš (HK Juniors), Edgars Homjakovs (Liepājas Metalurgs), Olafs Aploks (Liepājas Metalurgs). Roberts Šmits (Selects Hockey Academy, ASV), Dāvis Zembergs (Boston Jr. Bandits, ASV), Haralds Egle (Portland Jr. Pirates, ASV).

Latvijas U18 izlases spēļu kalendārs (Krievija, Soči)

datumslaiksspēle
18.04.2013.14.30Latvija – Somija
19.04.2013.19.00Čehija – Latvija
21.04.2013.16.00Latvija – ASV
22.04.2013.19.00Krievija – Latvija
pēc Latvijas laika

  +1 [+] [-]

, 2013-04-16 23:22, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: 3) labāk būtu apskatījies cik vispār uzbrucēju bez viņa šogad spēlēja HK Rīga no 95tā gada... Tas tāpat kā pateikt, ka mums Dārziņu nevajag, jo Bajarūns BAČ sameta vairāk. Pie MHL B viņam šogad 2 spēlēs 4 punkti, Latvijā 10 spēlēs 10.
smejies?
10 punkti 10 speles? pret kam?

"http://www.lhf.lv/2012_2013/lc/regularas_speles/hk_juniors/birzitis_bruno/"

8 punkti pret Riga 96

Riga 96 - 28 speles - 3 uzvars - vartu att 83-216
"http://www.lhf.lv/2012_2013/lc/regularas_speles/"

protams lai brauc un spele pret USA, Russia, Finland, Czech
smiekligi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-16 23:27, pirms 11 gadiem
bullis90 rakstīja: protams lai brauc un spele pret USA, Russia, Finland, Czech
smiekligi
Nu varbūt padalies ar savu statistiku - tā nebūs tik smieklīga?

  -1 [+] [-]

, 2013-04-16 23:27, pirms 11 gadiem
Neatceros vai tas bija ar Vasiļjeva atnākšanu un 99. gada izgāšanos saistīts vai jau iepriekš, kad tikām elitē 97. gadā, bet toreiz skatījās uz vairākiem šiem čaļiem... Protams, pārsvarā uz šiem diviem:
Eliteprospects.com - Aris Brimanis
Eliteprospects.com - Mike Knuble

un varbūt arī šo Lab, joks...
Eliteprospects.com - Harold Snepsts

Ja kāds grib palasīt interviju ar Brīmani:
Āris Brīmanis par saikni ar Latviju, tēva mājām...

  -1 [+] [-]

, 2013-04-16 23:28, pirms 11 gadiem
bullis90 rakstīja: smejies?
10 punkti 10 speles? pret kam?

"http://www.lhf.lv/2012_2013/lc/regularas_speles/hk_juniors/birzitis_bruno/"

8 punkti pret Riga 96

Riga 96 - 28 speles - 3 uzvars - vartu att 83-216
"http://www.lhf.lv/2012_2013/lc/regularas_speles/"

protams lai brauc un spele pret USA, Russia, Finland, Czech
smiekligi
dabiski, ka daudziem tur iz uzcelti stati pret R96... Beet nu tu iesaki alternatīvas šiem?

  +1 [+] [-]

, 2013-04-16 23:29, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Batņa- normāls Juniora augšgala spēlētājs, 1.92 cm pie tam
Krieviņš -1.88 cm
Šmits - 1.86
Par Birzīti jau es izteicos, spēlēja HK Rīga (kas jau ir sasniegums, piem Kulda, kas tagad WHL play-off sitas pagājušogad vispār netika tur iekšā), statistika LAČ un MHL B laba tajās dažās spēlēs, kas šais līgās aizvadītas.
tomer tauta IR stulba!!!

tad lai spele basketbolisti

Maslovskis 170 cm
Golovkovs 179 cm
Bukarts 179 cm

  -1 [+] [-]

, 2013-04-16 23:32, pirms 11 gadiem
bullis90 rakstīja: tomer tauta IR stulba!!!

tad lai spele basketbolisti

Maslovskis 170 cm
Golovkovs 179 cm
Bukarts 179 cm
un viņi arī spēlēs, tavi nosauktie. Bet pārējie 9 uzbrucēji un aizsargi Mamčiča vietā?

     [+] [-]

, 2013-04-16 23:33, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: dabiski, ka daudziem tur iz uzcelti stati pret R96... Beet nu tu iesaki alternatīvas šiem?
tu zini vai tapat muldi?
padoma pats ja neesi dulls

  -1 [+] [-]

, 2013-04-16 23:35, pirms 11 gadiem
bullis90 rakstīja: tu zini vai tapat muldi?
padoma pats ja neesi dulls
tā arī neesmu sarakstu ar superšpīleriem redzējis šo paņemto vietā, kas būtu jāņem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-16 23:43, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: tur jau tā lieta, ka pirms 10 gadiem šis jautājums arī tika pacelts... nez kas notika, ka ar šo neviens nesazinājās. Varbūt tiešām bija mazvērtības komplekss, ka čalis nebrauks no NHL/AHL uz Latviju pa BAČ spēlēt 4 gadus, lai tik tiktu izlasē. Un būsim reāli- tā arī būtu bijis
Pietiktu ar divām sezonām. Četras vajadzētu, ja būtu kādā Kanādas izlasēm uzspēlējis.

     [+] [-]

, 2013-04-16 23:43, pirms 11 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Raksts katrā ziņā izcils.
Sastāva rindkopa garāka par pašu rakstu
Cirks aizbrauca, klauni palika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-16 23:50, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Es nezinu, kas ir bullis90, bet viens špīlers ir točna, ko varēja paņemt - K.Zelts, kas nesen noslēdza līgumu ar NOR 1.līgas klubu. Labi izskatījās Riga Cup Sagas sastāvā.
Nepasekoju tam U18 atlases procesam bet viņs vispār bija izsaukts uz kādu pārbaudi?
Gan jau dinozaurs zina
šeit gan tu iebraucu auzās

  -1 [+] [-]

, 2013-04-16 23:50, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Es nezinu, kas ir bullis90, bet viens špīlers ir točna, ko varēja paņemt - K.Zelts, kas nesen noslēdza līgumu ar NOR 1.līgas klubu. Labi izskatījās Riga Cup Sagas sastāvā.
Nepasekoju tam U18 atlases procesam bet viņs vispār bija izsaukts uz kādu pārbaudi?
Gan jau dinozaurs zina
Par tādu Zeltu nezinu, bet interesanti. Pārbaudēs nav bijis, vismaz cik atceros. Negribu tagad rakāties pa Petrovich'a pierakstiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-16 23:53, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Kādā ziņā?
viņš nav tik labs lai ņemtu izlasē

  +1 [+] [-]

, 2013-04-16 23:53, pirms 11 gadiem
Tiešām nedomāju, ka šis ir tas gads, kad runāt par blatņikiem u18 izlasē, jo cik mums ir to 95 gada spēlētāju, tik ir, bez maz vai visi ir izlasē.
Ja 93/94 gada sakarā var runāt par ļoti aizdomīgiem risinājumiem izlases treneru darbībā, tad šajā izlasē ir praktiski tikai 95 gada puikas, ar ļoti mazu 96 gada piejaukumu, kas nozīmē, ka visi kuriem ir kāda perspektīva, jau šeit ir iekļauti.
Teikt, ka Mamčics un Aploks ir blatņiki... var jau būt, bet skaidrs ir tas, ka Aploks bija MHL B rietumu divīzijas labākās komandas otrs labākais 95 gada uzbrucējs, bet Mamčics vispār bija viens no līgas vadošajiem sava vecuma aizsargiem pēc punktiem (piekrītu, ka viņam būtiski ir jāpieliek tieši aizsardzībā), turklāt pēc auguma milzis. Nesaprotu par ko tev vispār var diskutēt.
Vienīgi varbūt var uzdot jautājumus par to vai izlasē kā vienam no vārtsargiem nebija jābūt Petkusam, kurš gana labi aizvadīja savas spēles LM2, un vai izlasē nebija jābūt Ābolam, kurš domājams ir viens no perspektīvākajiem jaunajiem hokejistiem Latvijā.
Bet šeit var būt kādi zemūdens akmeņi, kas mums nav zināmi. Traumas, fiziskā bedre u.t.t.
Starp 95 gadiem neredzu nevienu nopietnu papildspēku, kurš palicis aiz borta.
Varbūt Golubevs, kuram tomēr ir pro hokeja pieredze, kam aizsardzībā var būt liela loma.
Bet katrā gadījumā tas nav tas pats, kas u20 izlasē neiekļaut vai pat uz nometni neaicināt Kļaviņu, Zuševicu, Dašutinu, Zandovski u.c.
Vienīgi nesen eliteprospects.com uzpeldēja spēlētājs par kuru iepriekš nebiju dzirdējis, ar visai nesliktu pierakstu - līgumu uz 2013/2014 gada sezonu Norvēģijas augstākajā līgā.
Eliteprospects.com - Kristians Zelts

     [+] [-]

, 2013-04-16 23:55, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Es nezinu, kas ir bullis90, bet viens špīlers ir točna, ko varēja paņemt - K.Zelts, kas nesen noslēdza līgumu ar NOR 1.līgas klubu. Labi izskatījās Riga Cup Sagas sastāvā.
Nepasekoju tam U18 atlases procesam bet viņs vispār bija izsaukts uz kādu pārbaudi?
Gan jau dinozaurs zina
Netika izsaukts ne reizi. Ir dzirdēts, ka Sējējs aicinājis pirms diviem gadiem uz MHL, bet vecāki nosūtījuši uz Norvēģiju mācīties.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-16 23:57, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Vienīgi nesen eliteprospects.com uzpeldēja spēlētājs par kuru iepriekš nebiju dzirdējis, ar visai nesliktu pierakstu - līgumu uz 2013/2014 gada sezonu Norvēģijas augstākajā līgā.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=229584
Realitātē viņu izīrēs vienu līgu zemāk, bet perspektīva ļoti laba tur augt.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-16 23:57, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Tiešām nedomāju, ka šis ir tas gads, kad runāt par blatņikiem u18 izlasē, jo cik mums ir to 95 gada spēlētāju, tik ir, bez maz vai visi ir izlasē.
Ja 93/94 gada sakarā var runāt par ļoti aizdomīgiem risinājumiem izlases treneru darbībā, tad šajā izlasē ir praktiski tikai 95 gada puikas, ar ļoti mazu 96 gada piejaukumu, kas nozīmē, ka visi kuriem ir kāda perspektīva, jau šeit ir iekļauti.
Teikt, ka Mamčics un Aploks ir blatņiki... var jau būt, bet skaidrs ir tas, ka Aploks bija MHL B rietumu divīzijas labākās komandas otrs labākais 95 gada uzbrucējs, bet Mamčics vispār bija viens no līgas vadošajiem sava vecuma aizsargiem pēc punktiem (piekrītu, ka viņam būtiski ir jāpieliek tieši aizsardzībā), turklāt pēc auguma milzis. Nesaprotu par ko tev vispār var diskutēt.
Vienīgi varbūt var uzdot jautājumus par to vai izlasē kā vienam no vārtsargiem nebija jābūt Petkusam, kurš gana labi aizvadīja savas spēles LM2, un vai izlasē nebija jābūt Ābolam, kurš domājams ir viens no perspektīvākajiem jaunajiem hokejistiem Latvijā.
Bet šeit var būt kādi zemūdens akmeņi, kas mums nav zināmi. Traumas, fiziskā bedre u.t.t.
Starp 95 gadiem neredzu nevienu nopietnu papildspēku, kurš palicis aiz borta.
Varbūt Golubevs, kuram tomēr ir pro hokeja pieredze, kam aizsardzībā var būt liela loma.
Bet katrā gadījumā tas nav tas pats, kas u20 izlasē neiekļaut vai pat uz nometni neaicināt Kļaviņu, Zuševicu, Dašutinu, Zandovski u.c.
Vienīgi nesen eliteprospects.com uzpeldēja spēlētājs par kuru iepriekš nebiju dzirdējis, ar visai nesliktu pierakstu - līgumu uz 2013/2014 gada sezonu Norvēģijas augstākajā līgā.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=229584
Bet tāpat, cik sapratu spēlēs junioru līgā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-17 00:02, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Nuuu ja nav pābaudīts tad var arī teikt pretējo, ka viņš ir galvastiesu pārāks par paņemtajiem. Nākošsezon, ja spēlēs NOR, tad tā arī būs, jo šitie lielako daļu spēlēs vēl bērnu hokeju.
šitie lielākā daļa tak jau šogad LAČ spēlēja?? Kāds bērnu hokejs!

     [+] [-]

, 2013-04-17 00:02, pirms 11 gadiem
Nav jau gluži tā, ka tas čalis Norvēģijā uzpeldēja ne no kurienes - viņš senāk bija jauniešu komandās arī tepat Latvijā.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-17 00:02, pirms 11 gadiem
ekspertbo rakstīja: viņš nav tik labs lai ņemtu izlasē
Mūsu jaunajiem hokejistiem apbrīnojami veicas. Sūd**gi hokejisti, tādi kuri neder ne u18 ne u20 izlasēm, bet viens 17 gados tiek pie līguma Norvēģijas augstākajā līgā, cits 19 gados spēlē eliteseries un 20 gados paraksta ar šo pašu komandu nopietnu pro līgumu.
Cits 19 gadu vecumā aizvada vairākas gana rezultatīvas spēles Šveices otrajā līgā. Vēlviens 18 gados aizvada pilnu sezonu Austrijas EBEL kopā ar izbijušiem AHL un NHL špīleriem.
Interesanti, ka viņiem visiem ir viena kopīga iezīme, viņi ir pārāk vāji Latvijas u18 un u20 izlasēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-17 00:04, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Nuuu ja nav pābaudīts tad var arī teikt pretējo, ka viņš ir galvastiesu pārāks par paņemtajiem. Nākošsezon, ja spēlēs NOR, tad tā arī būs, jo šitie lielako daļu spēlēs vēl bērnu hokeju.
tici man, esmu spēlējis ar/pret viņu. nav nekās īpašs. bet var jau būt ja spēlēs norvēgijas get līgā, tad varbūt būs labs progress.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-17 00:07, pirms 11 gadiem
Le Saint rakstīja: Realitātē viņu izīrēs vienu līgu zemāk, bet perspektīva ļoti laba tur augt.
Pat ja tā, tā vienalga tiešām ir ļoti laba vieta kur augt, jo labākos Norvēģijas jaunos spēlētājus uz savām jauniešu sistēmām savāc Zviedrijas eliteseries un alsvenskan komandas.
Tāds pats liktenis visticamāk ''draud'' Balceram, kurš savos 16 gados ir viens no rezultatīvākajiem NOR u18 čempionātā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-17 00:13, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: šitie lielākā daļa tak jau šogad LAČ spēlēja?? Kāds bērnu hokejs!
Spēlē viens pret otru, turnīru nosauc par LV čempionātu un tad secina, ka vīru hokejs.

     [+] [-]

, 2013-04-17 00:19, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Mūsu jaunajiem hokejistiem apbrīnojami veicas. Sūd**gi hokejisti, tādi kuri neder ne u18 ne u20 izlasēm, bet viens 17 gados tiek pie līguma Norvēģijas augstākajā līgā, cits 19 gados spēlē eliteseries un 20 gados paraksta ar šo pašu komandu nopietnu pro līgumu.
Cits 19 gadu vecumā aizvada vairākas gana rezultatīvas spēles Šveices otrajā līgā. Vēlviens 18 gados aizvada pilnu sezonu Austrijas EBEL kopā ar izbijušiem AHL un NHL špīleriem.
Interesanti, ka viņiem visiem ir viena kopīga iezīme, viņi ir pārāk vāji Latvijas u18 un u20 izlasēm
Gan jau Zuševics būs nākamgad izlasē, ja turpinās progresēt. Būs jau atbirums, jo šito (kas jau bija U18 pagājušogad) izredzes neizskatās īpaši cerīgas:
Eliteprospects.com - Ricards Kondrats
Eliteprospects.com - Martins Lavrovs
Eliteprospects.com - Daniels Riekstins

Pārējie vēl boļee-meņee, ja neskaita to, ka Ozoliņam Kārlim ar LM sabrukumu būs jāgudro kaut kas droš vien...

Bet nu ja no Zandovska tiešām kas iznāks, tad varētu būt ūnikums LV hokejā, ka neticis jauniešu izlasēs spēlē varbūt (ok Jučers ar ir, bet goalijs). Koba vismaz vienā U20 bija kā šistaks paņemts. '

Vēl jau nevajag aizmirst arī vietējos:
Eliteprospects.com - Rustams Begovs
Tambiks lielīja (bet izlasē neņēma), kas zin...

     [+] [-]

, 2013-04-17 00:28, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Mūsu jaunajiem hokejistiem apbrīnojami veicas. Sūd**gi hokejisti, tādi kuri neder ne u18 ne u20 izlasēm, bet viens 17 gados tiek pie līguma Norvēģijas augstākajā līgā, cits 19 gados spēlē eliteseries un 20 gados paraksta ar šo pašu komandu nopietnu pro līgumu.
Cits 19 gadu vecumā aizvada vairākas gana rezultatīvas spēles Šveices otrajā līgā. Vēlviens 18 gados aizvada pilnu sezonu Austrijas EBEL kopā ar izbijušiem AHL un NHL špīleriem.
Interesanti, ka viņiem visiem ir viena kopīga iezīme, viņi ir pārāk vāji Latvijas u18 un u20 izlasēm
Cik dzirdēju, tad tas pats Kļavinš nemaz tik ļoti uz izlasi nerāvās..Vispār ar to zviedru AIK ir interesanti-ari Locāns, vienkārši, neaizbrauca ne uz u17 olimpiādi , ne uz u18 treniņnometni. Vai viniem tur iznes smadzenes vai kas..A moš arī puišiem traumas bij. Par Zeltu un Balceru runājot- viennozīmīgi, Balcers ir ar lielām dotībām, Zelts- nekas īpašs nav bijis un visticamāk arī nebus. Bet, visādi var būt..