Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Celmiņš

U-18 izlase pēdējā pārbaudes spēlē zaudē Šveices vienaudžiem

U-18 izlase pēdējā pārbaudes spēlē zaudē Šveices vienaudžiem
Foto: Dainis Liepiņš, Diena

Latvijas U-18 hokeja izlase pēdējā pārbaudes spēlē pirms Sočos gaidāmā pasaules čempionāta ar 0:3 (0:1, 0:2, 0:0) piekāpjas Šveices vienaudžiem.

Divus vārtus Šveices U-18 izlases rindās guva Fabio Hogers, bet reizi precīzs bija Mihaels Hagli. Latvijas izlases vārtos spēles laiku uz pusēm dalīja Maksims Rešetņikovs un Kristaps Nazarovs.

Jau vēstīts, ka Latvijas U-18 izlase, gatavojoties pasaules čempionātam, aizvadītajā sestdienā Ozolnieku ledus hallē aizvadīja pārbaudes spēli pret hokeja klubu "Rīga" un piedzīvoja zaudējumu ar rezultātu 3:4. Pēc šīs spēles noskaidrojās arī Latvijas U-18 izlases sastāvs pasaules čempionātā. Trīs spēlētāji tika atsijāti un sastāvā neiekļuva – Ēriks Golubevs, Romāns Nekļudovs un Rodrigo Ābols.

Pasaules čempionātu mūsu jaunie hokejisti uzsāks 18. aprīlī ar spēli pret Somiju, bet vēl A grupā cīnīsies ar Čehijas, Krievijas un ASV valstsvienībām.

Latvijas U-18 izlases sastāvs pasaules čempionātam

Vārtsargi: Maksims Rešetņikovs (HK Juniors), Matīss Edmunds Kivlenieks (HS Rīga/Prizma), Kristaps Nazarovs (Richmond Generals, ASV);
Aizsargi: Toms Bernhards (HK Juniors), Ralfs Karelis (HK Juniors), Kristofers Bindulis (HK Juniors), Ģirts Zemītis (HK Juniors), Jānis Jaks (HK Rīga), Roberts Mamčics (Liepājas Metalurgs), Ralfs Grīnbergs (Liepājas Metalurgs).
Uzbrucēji: Rihards Bukarts (HK Rīga), Georgs Golovkovs (HK Rīga), Rūdolfs Maslovskis (HK Rīga), Bruno Birzītis (HK Rīga), Oskars Batņa (HK Juniors), Rūdolfs Pētersons (HK Juniors), Maksims Osipovs (HK Juniors), Rūdolfs Krieviņš (HK Juniors), Edgars Homjakovs (Liepājas Metalurgs), Olafs Aploks (Liepājas Metalurgs). Roberts Šmits (Selects Hockey Academy, ASV), Dāvis Zembergs (Boston Jr. Bandits, ASV), Haralds Egle (Portland Jr. Pirates, ASV).

Latvijas U18 izlases spēļu kalendārs (Krievija, Soči)

datumslaiksspēle
18.04.2013.14.30Latvija – Somija
19.04.2013.19.00Čehija – Latvija
21.04.2013.16.00Latvija – ASV
22.04.2013.19.00Krievija – Latvija
pēc Latvijas laika

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-16 22:40, pirms 12 gadiem
sitie zaudes visiem tapec ka tadi invalidi ka Batņa, Krieviņš, Šmits, Birzītis, Aploks, Mamčics nemak spelet, jo blatniki
ir fakts un zinams ka vietas nopirktas izlase
tapec si izlase ir d*rsa
welcome division 2
, 2013-04-16 22:42, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: mani vairāk uztrauc 0 gūto vārtu ailītē

pēdējā laikā neviens nespēj gūt vārtus, ne vīri, ne izlase, ne juniori

tā tas hokejs iet pa skuju taku
Ar to, ka izlases spēlētāji nespēj gūt vārtus, neapstāsies hokeja amatieru kustība, kuru atvases tiek vestas uz treniņiem. Tas, ka izlases negūst vārtus, neattur mani doties uz piemājas laukumu vai halli spēlēt vai skatīties hokeju. Hokejs Latvijā nebeigsies - beigties var vienīgi valsts nauda tam, bet cik nu tā tiek atvēlēta.
, 2013-04-16 22:45, pirms 12 gadiem
bullis90 rakstīja: sitie zaudes visiem tapec ka tadi invalidi ka Batņa, Krieviņš, Šmits, Birzītis, Aploks, Mamčics nemak spelet, jo blatniki
ir fakts un zinams ka vietas nopirktas izlase
tapec si izlase ir d*rsa
welcome division 2
Mamčičs ir rezultatīvākais aizsargs šajā izlasē un komanda, visticamāk, būtu zaudējusi tāpat vai tur būtu vai nebūtu šie spēlētāji. Tāpēc, ka tā ir mūsu vieta pasaules hokejā.
, 2013-04-16 22:46, pirms 12 gadiem
bullis90 rakstīja: sitie zaudes visiem tapec ka tadi invalidi ka Batņa, Krieviņš, Šmits, Birzītis, Aploks, Mamčics nemak spelet, jo blatniki
ir fakts un zinams ka vietas nopirktas izlase
tapec si izlase ir d*rsa
welcome division 2
Pats netiki pat kandidātos?
Vai arī kāds no viņiem Tev meiteni nocēlis?
, 2013-04-16 22:51, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Mamčičs ir rezultatīvākais aizsargs šajā izlasē un komanda, visticamāk, būtu zaudējusi tāpat vai tur būtu vai nebūtu šie spēlētāji. Tāpēc, ka tā ir mūsu vieta pasaules hokejā.
Šodien ir pilnmēness kaut kāds ? Katram otrajam pēkšņa atklāsme, izskatās, ka Mozus būs ciemojies šaipus.
, 2013-04-16 22:53, pirms 12 gadiem
Ja arī junioros izkrītam no elites, tad Kirovs Rīgā sarīkos PČ 1. divīzijas čempi un būsim atpakaļ. Tāpat arī jauniešos. + ja vēl 17. gadā lielais čempis Rīgā, tad vēl labāk.
, 2013-04-16 22:54, pirms 12 gadiem
bullis90 rakstīja: sitie zaudes visiem tapec ka tadi invalidi ka Batņa, Krieviņš, Šmits, Birzītis, Aploks, Mamčics nemak spelet, jo blatniki
ir fakts un zinams ka vietas nopirktas izlase
tapec si izlase ir d*rsa
welcome division 2
Tā var rakstīt tikai garīgs invalīds!
, 2013-04-16 22:55, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Šodien ir pilnmēness kaut kāds ? Katram otrajam pēkšņa atklāsme, izskatās, ka Mozus būs ciemojies šaipus.
Man vislabāk patika kā apollo vai kur tur bija tā šūmēšanās ap Āri Brīmani, kas tagad trenēja bērnus Rīgā un izteicās, ka varējis spēlēt par LV, bet LHF pat nekontaktējusies ar viņu un galvenais jautājums pēkšņi pamodušamies ''hokeja'' ''faniem'' tur bija:

a kas tas tāds Āris Brīmanis? pirmo reizi dzirdu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-16 22:56, pirms 12 gadiem
bullis90 rakstīja: sitie zaudes visiem tapec ka tadi invalidi ka Batņa, Krieviņš, Šmits, Birzītis, Aploks, Mamčics nemak spelet, jo blatniki
ir fakts un zinams ka vietas nopirktas izlase
tapec si izlase ir d*rsa
welcome division 2
Par rīdziniekiem neko nezinu, bet kā Mamčica senči varēja samaksāt, ja mamma viņam strādā ķīmiskajā tīrītavā un sencis ir Zaharjina personīgais šoferis? Aploks arii nekāds miljonārs nav.
, 2013-04-16 22:59, pirms 12 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Par rīdziniekiem neko nezinu, bet kā Mamčica senči varēja samaksāt, ja mamma viņam strādā ķīmiskajā tīrītavā un sencis ir Zaharjina personīgais šoferis? Aploks arii nekāds miljonārs nav.
cilvēkus, kuriem vispār nav seksuālās orientācijas tas nesatrauc. Viņi tikai posto te savu apeņu saturu....
, 2013-04-16 22:59, pirms 12 gadiem
DAUGAVPILS BĻITKOTĀJS rakstīja: Nebaidies! Drīz Kalvītim dēls spēlēs izlasē, neatkarīgi no rezultātiem!
Kurš no dēliem un kurā izlasē?
Vecākais nopietni hokeju vairs nespēlē, uzspēlē tepat LAČ "Vilkos" un mācās.
Jaunākais droši vien kandidēs uz U20 rudenī - un viņš nebūt nav tas vājākais kandidāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-16 23:03, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Man vislabāk patika kā apollo vai kur tur bija tā šūmēšanās ap Āri Brīmani, kas tagad trenēja bērnus Rīgā un izteicās, ka varējis spēlēt par LV, bet LHF pat nekontaktējusies ar viņu un galvenais jautājums pēkšņi pamodušamies ''hokeja'' ''faniem'' tur bija:

a kas tas tāds Āris Brīmanis? pirmo reizi dzirdu...
Aa, kas ir Āris Brīmanis?
, 2013-04-16 23:03, pirms 12 gadiem
esi dulls? vai tauta ir tik stulba?

tomer gadu atpakal vinejam un tagad 0:3
"http://en.liveresult.ru/hockey/matches/match27448_Switzerland_U18_-Latvia_U18_live/"

paskaties pirmssezonas parbaudes speles statistiku
"http://www.eliteprospects.com/team.php?team=13409&status=stats"

kur ir Krieviņš?

cik Šmitam punkti un spelets?

cik Birzītim?
29 speles MHL un 1 punkts? izlases speletajs? "http://mhl.khl.ru/players/20096/"

neeee, protams nav blatniki, jo tauta ir stulba
, 2013-04-16 23:05, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Pats netiki pat kandidātos?
tiku
, 2013-04-16 23:06, pirms 12 gadiem
bullis90 rakstīja: esi dulls? vai tauta ir tik stulba?

tomer gadu atpakal vinejam un tagad 0:3
Switzerland (U18) - Latvia U18 ‹ Wch U18...

paskaties pirmssezonas parbaudes speles statistiku
Eliteprospects.com - Latvia U18 (all)

kur ir Krieviņš?

cik Šmitam punkti un spelets?

cik Birzītim?
29 speles MHL un 1 punkts? izlases speletajs? Молодежная хоккейная лига - Игроки

neeee, protams nav blatniki, jo tauta ir stulba
Nu tu arī pateici,
1) gads no gada atšķiras, dažai komandai kāds gads ir labāks, citai varbūt ne tik labs. Spēli neredzēju, bet pagājušā gada spēli atceroties tur mūs nomētāja pamatīgi tā, ka vēl visādi varēja būt ne tikai vinne. Kā bija šodien nezinu, bet Šveice i pagājušā čempī bija virs mums un uzdrošinos teikt būs arī šoreiz
2) dažādām maiņām ir dažādi uzdevumi, ne visi spēlē pirmajā maiņā.
3) labāk būtu apskatījies cik vispār uzbrucēju bez viņa šogad spēlēja HK Rīga no 95tā gada... Tas tāpat kā pateikt, ka mums Dārziņu nevajag, jo Bajarūns BAČ sameta vairāk. Pie MHL B viņam šogad 2 spēlēs 4 punkti, Latvijā 10 spēlēs 10.

Un pats galvenais- alternatīvas piedāvāsi??
, 2013-04-16 23:08, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Aa, kas ir Āris Brīmanis?
Eliteprospects.com - Aris Brimanis

ASV latvietis, kas ir uzspēlējis NHL un kam tagad jau karjera cauri, bet kas saka, ka iepriekš LHF pat neesot kontaktējusi šo, bet viņš būtu gribējis mož pa senču dzimteni spēlēt....
, 2013-04-16 23:10, pirms 12 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Par rīdziniekiem neko nezinu, bet kā Mamčica senči varēja samaksāt, ja mamma viņam strādā ķīmiskajā tīrītavā un sencis ir Zaharjina personīgais šoferis? Aploks arii nekāds miljonārs nav.
Zaharins Lipmans
saite?
, 2013-04-16 23:10, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Šodien ir pilnmēness kaut kāds ? Katram otrajam pēkšņa atklāsme, izskatās, ka Mozus būs ciemojies šaipus.
Es to pašu jautājumu šodien darbā uzdevu - man atbildēja, ka esot kaut kāda magnētiskā vētra. Īsumā - visi uzskata, ka kādu citu jānoliek un tad jūtās vareni.
, 2013-04-16 23:11, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Eliteprospects.com - Aris Brimanis

ASV latvietis, kas ir uzspēlējis NHL un kam tagad jau karjera cauri, bet kas saka, ka iepriekš LHF pat neesot kontaktējusi šo, bet viņš būtu gribējis mož pa senču dzimteni spēlēt....
Ja arī būtu kontaktējušies - kurā LV klubā tad viņš tos 4 gadus būtu nospēlējis, lai varētu dabūt LV hokeja pilsonību? Tolaik jau RD vēl nebija.
, 2013-04-16 23:11, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Ja arī būtu kontaktējušies - kurā LV klubā tad viņš tos 4 gadus būtu nospēlējis, lai varētu dabūt LV hokeja pilsonību? Tolaik jau RD vēl nebija.
tieši tā!
, 2013-04-16 23:12, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: cilvēkus, kuriem vispār nav seksuālās orientācijas tas nesatrauc. Viņi tikai posto te savu apeņu saturu....
Drīzāk spļauj un vemj, ko tiko ierijuši :-)
, 2013-04-16 23:12, pirms 12 gadiem
bullis90 rakstīja: Zaharins Lipmans
saite?
Tieši kāda saite?
Tie abi jau gadiem ir lielākie ienaidnieki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-16 23:13, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Eliteprospects.com - Aris Brimanis

ASV latvietis, kas ir uzspēlējis NHL un kam tagad jau karjera cauri, bet kas saka, ka iepriekš LHF pat neesot kontaktējusi šo, bet viņš būtu gribējis mož pa senču dzimteni spēlēt....
Man liekas, ka te kādus gadus 10 aižsauts garām , vilciens jau sen kā aizbraucis.
, 2013-04-16 23:18, pirms 12 gadiem
bullis90 rakstīja: Zaharins Lipmans
saite?
nesaprotu ko var šūmēties par Mamčiču... Augums 1.96, svars 102
MHL B 28 spēles 16 punkti kā aizsargam (rez. tur spēlējošais aizsargs)
Arī Aploks- tikai viens no diviem 95tajiem uzbrucējiem, kas tika Liepājas sastāvā MHL B šogad. Un Liepāja bija līmeni labāka komanda par Junioru. Nu nedomāju, ka viņš tur sastāva ir bez pamata.

Batņa- normāls Juniora augšgala spēlētājs, 1.92 cm pie tam
Krieviņš -1.88 cm
Šmits - 1.86
Par Birzīti jau es izteicos, spēlēja HK Rīga (kas jau ir sasniegums, piem Kulda, kas tagad WHL play-off sitas pagājušogad vispār netika tur iekšā), statistika LAČ un MHL B laba tajās dažās spēlēs, kas šais līgās aizvadītas.

Protams, centimetri vien nespēlē un nezinu kāds Šmita Amerikas līgai līmenis, bet vienīgais, kas varētu šūmēties par netikšanu uz šo džeku līmeņa ir Rodrigo Ābols un ceru, ka tu tas neesi
, 2013-04-16 23:19, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Vai tad mums maz klubu?
Klubu ir maz, vairāk ir komandu.

Tu pats labi saproti, ka tāda kalibra spēlētāji par velti nespēlē. Diez vai šeit bija kāds, kurš varētu kaut desmito daļu viņam samaksāt no tā, ko viņš saņēma Šveicē un DEL.
, 2013-04-16 23:20, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Man liekas, ka te kādus gadus 10 aižsauts garām , vilciens jau sen kā aizbraucis.
tur jau tā lieta, ka pirms 10 gadiem šis jautājums arī tika pacelts... nez kas notika, ka ar šo neviens nesazinājās. Varbūt tiešām bija mazvērtības komplekss, ka čalis nebrauks no NHL/AHL uz Latviju pa BAČ spēlēt 4 gadus, lai tik tiktu izlasē. Un būsim reāli- tā arī būtu bijis
, 2013-04-16 23:22, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: 3) labāk būtu apskatījies cik vispār uzbrucēju bez viņa šogad spēlēja HK Rīga no 95tā gada... Tas tāpat kā pateikt, ka mums Dārziņu nevajag, jo Bajarūns BAČ sameta vairāk. Pie MHL B viņam šogad 2 spēlēs 4 punkti, Latvijā 10 spēlēs 10.
smejies?
10 punkti 10 speles? pret kam?

"http://www.lhf.lv/2012_2013/lc/regularas_speles/hk_juniors/birzitis_bruno/"

8 punkti pret Riga 96

Riga 96 - 28 speles - 3 uzvars - vartu att 83-216
"http://www.lhf.lv/2012_2013/lc/regularas_speles/"

protams lai brauc un spele pret USA, Russia, Finland, Czech
smiekligi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-16 23:27, pirms 12 gadiem
bullis90 rakstīja: protams lai brauc un spele pret USA, Russia, Finland, Czech
smiekligi
Nu varbūt padalies ar savu statistiku - tā nebūs tik smieklīga?
, 2013-04-16 23:27, pirms 12 gadiem
Neatceros vai tas bija ar Vasiļjeva atnākšanu un 99. gada izgāšanos saistīts vai jau iepriekš, kad tikām elitē 97. gadā, bet toreiz skatījās uz vairākiem šiem čaļiem... Protams, pārsvarā uz šiem diviem:
Eliteprospects.com - Aris Brimanis
Eliteprospects.com - Mike Knuble

un varbūt arī šo Lab, joks...
Eliteprospects.com - Harold Snepsts

Ja kāds grib palasīt interviju ar Brīmani:
Āris Brīmanis par saikni ar Latviju, tēva mājām...
, 2013-04-16 23:28, pirms 12 gadiem
bullis90 rakstīja: smejies?
10 punkti 10 speles? pret kam?

"http://www.lhf.lv/2012_2013/lc/regularas_speles/hk_juniors/birzitis_bruno/"

8 punkti pret Riga 96

Riga 96 - 28 speles - 3 uzvars - vartu att 83-216
"http://www.lhf.lv/2012_2013/lc/regularas_speles/"

protams lai brauc un spele pret USA, Russia, Finland, Czech
smiekligi
dabiski, ka daudziem tur iz uzcelti stati pret R96... Beet nu tu iesaki alternatīvas šiem?
, 2013-04-16 23:29, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Batņa- normāls Juniora augšgala spēlētājs, 1.92 cm pie tam
Krieviņš -1.88 cm
Šmits - 1.86
Par Birzīti jau es izteicos, spēlēja HK Rīga (kas jau ir sasniegums, piem Kulda, kas tagad WHL play-off sitas pagājušogad vispār netika tur iekšā), statistika LAČ un MHL B laba tajās dažās spēlēs, kas šais līgās aizvadītas.
tomer tauta IR stulba!!!

tad lai spele basketbolisti

Maslovskis 170 cm
Golovkovs 179 cm
Bukarts 179 cm
, 2013-04-16 23:32, pirms 12 gadiem
bullis90 rakstīja: tomer tauta IR stulba!!!

tad lai spele basketbolisti

Maslovskis 170 cm
Golovkovs 179 cm
Bukarts 179 cm
un viņi arī spēlēs, tavi nosauktie. Bet pārējie 9 uzbrucēji un aizsargi Mamčiča vietā?
, 2013-04-16 23:33, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: dabiski, ka daudziem tur iz uzcelti stati pret R96... Beet nu tu iesaki alternatīvas šiem?
tu zini vai tapat muldi?
padoma pats ja neesi dulls
, 2013-04-16 23:35, pirms 12 gadiem
bullis90 rakstīja: tu zini vai tapat muldi?
padoma pats ja neesi dulls
tā arī neesmu sarakstu ar superšpīleriem redzējis šo paņemto vietā, kas būtu jāņem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-16 23:43, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: tur jau tā lieta, ka pirms 10 gadiem šis jautājums arī tika pacelts... nez kas notika, ka ar šo neviens nesazinājās. Varbūt tiešām bija mazvērtības komplekss, ka čalis nebrauks no NHL/AHL uz Latviju pa BAČ spēlēt 4 gadus, lai tik tiktu izlasē. Un būsim reāli- tā arī būtu bijis
Pietiktu ar divām sezonām. Četras vajadzētu, ja būtu kādā Kanādas izlasēm uzspēlējis.
, 2013-04-16 23:43, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Raksts katrā ziņā izcils.
Sastāva rindkopa garāka par pašu rakstu
Cirks aizbrauca, klauni palika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-16 23:50, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Es nezinu, kas ir bullis90, bet viens špīlers ir točna, ko varēja paņemt - K.Zelts, kas nesen noslēdza līgumu ar NOR 1.līgas klubu. Labi izskatījās Riga Cup Sagas sastāvā.
Nepasekoju tam U18 atlases procesam bet viņs vispār bija izsaukts uz kādu pārbaudi?
Gan jau dinozaurs zina
šeit gan tu iebraucu auzās
, 2013-04-16 23:50, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Es nezinu, kas ir bullis90, bet viens špīlers ir točna, ko varēja paņemt - K.Zelts, kas nesen noslēdza līgumu ar NOR 1.līgas klubu. Labi izskatījās Riga Cup Sagas sastāvā.
Nepasekoju tam U18 atlases procesam bet viņs vispār bija izsaukts uz kādu pārbaudi?
Gan jau dinozaurs zina
Par tādu Zeltu nezinu, bet interesanti. Pārbaudēs nav bijis, vismaz cik atceros. Negribu tagad rakāties pa Petrovich'a pierakstiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-16 23:53, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Kādā ziņā?
viņš nav tik labs lai ņemtu izlasē
, 2013-04-16 23:53, pirms 12 gadiem
Tiešām nedomāju, ka šis ir tas gads, kad runāt par blatņikiem u18 izlasē, jo cik mums ir to 95 gada spēlētāju, tik ir, bez maz vai visi ir izlasē.
Ja 93/94 gada sakarā var runāt par ļoti aizdomīgiem risinājumiem izlases treneru darbībā, tad šajā izlasē ir praktiski tikai 95 gada puikas, ar ļoti mazu 96 gada piejaukumu, kas nozīmē, ka visi kuriem ir kāda perspektīva, jau šeit ir iekļauti.
Teikt, ka Mamčics un Aploks ir blatņiki... var jau būt, bet skaidrs ir tas, ka Aploks bija MHL B rietumu divīzijas labākās komandas otrs labākais 95 gada uzbrucējs, bet Mamčics vispār bija viens no līgas vadošajiem sava vecuma aizsargiem pēc punktiem (piekrītu, ka viņam būtiski ir jāpieliek tieši aizsardzībā), turklāt pēc auguma milzis. Nesaprotu par ko tev vispār var diskutēt.
Vienīgi varbūt var uzdot jautājumus par to vai izlasē kā vienam no vārtsargiem nebija jābūt Petkusam, kurš gana labi aizvadīja savas spēles LM2, un vai izlasē nebija jābūt Ābolam, kurš domājams ir viens no perspektīvākajiem jaunajiem hokejistiem Latvijā.
Bet šeit var būt kādi zemūdens akmeņi, kas mums nav zināmi. Traumas, fiziskā bedre u.t.t.
Starp 95 gadiem neredzu nevienu nopietnu papildspēku, kurš palicis aiz borta.
Varbūt Golubevs, kuram tomēr ir pro hokeja pieredze, kam aizsardzībā var būt liela loma.
Bet katrā gadījumā tas nav tas pats, kas u20 izlasē neiekļaut vai pat uz nometni neaicināt Kļaviņu, Zuševicu, Dašutinu, Zandovski u.c.
Vienīgi nesen eliteprospects.com uzpeldēja spēlētājs par kuru iepriekš nebiju dzirdējis, ar visai nesliktu pierakstu - līgumu uz 2013/2014 gada sezonu Norvēģijas augstākajā līgā.
Eliteprospects.com - Kristians Zelts
, 2013-04-16 23:55, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Es nezinu, kas ir bullis90, bet viens špīlers ir točna, ko varēja paņemt - K.Zelts, kas nesen noslēdza līgumu ar NOR 1.līgas klubu. Labi izskatījās Riga Cup Sagas sastāvā.
Nepasekoju tam U18 atlases procesam bet viņs vispār bija izsaukts uz kādu pārbaudi?
Gan jau dinozaurs zina
Netika izsaukts ne reizi. Ir dzirdēts, ka Sējējs aicinājis pirms diviem gadiem uz MHL, bet vecāki nosūtījuši uz Norvēģiju mācīties.
, 2013-04-16 23:57, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Vienīgi nesen eliteprospects.com uzpeldēja spēlētājs par kuru iepriekš nebiju dzirdējis, ar visai nesliktu pierakstu - līgumu uz 2013/2014 gada sezonu Norvēģijas augstākajā līgā.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=229584
Realitātē viņu izīrēs vienu līgu zemāk, bet perspektīva ļoti laba tur augt.
, 2013-04-16 23:57, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Tiešām nedomāju, ka šis ir tas gads, kad runāt par blatņikiem u18 izlasē, jo cik mums ir to 95 gada spēlētāju, tik ir, bez maz vai visi ir izlasē.
Ja 93/94 gada sakarā var runāt par ļoti aizdomīgiem risinājumiem izlases treneru darbībā, tad šajā izlasē ir praktiski tikai 95 gada puikas, ar ļoti mazu 96 gada piejaukumu, kas nozīmē, ka visi kuriem ir kāda perspektīva, jau šeit ir iekļauti.
Teikt, ka Mamčics un Aploks ir blatņiki... var jau būt, bet skaidrs ir tas, ka Aploks bija MHL B rietumu divīzijas labākās komandas otrs labākais 95 gada uzbrucējs, bet Mamčics vispār bija viens no līgas vadošajiem sava vecuma aizsargiem pēc punktiem (piekrītu, ka viņam būtiski ir jāpieliek tieši aizsardzībā), turklāt pēc auguma milzis. Nesaprotu par ko tev vispār var diskutēt.
Vienīgi varbūt var uzdot jautājumus par to vai izlasē kā vienam no vārtsargiem nebija jābūt Petkusam, kurš gana labi aizvadīja savas spēles LM2, un vai izlasē nebija jābūt Ābolam, kurš domājams ir viens no perspektīvākajiem jaunajiem hokejistiem Latvijā.
Bet šeit var būt kādi zemūdens akmeņi, kas mums nav zināmi. Traumas, fiziskā bedre u.t.t.
Starp 95 gadiem neredzu nevienu nopietnu papildspēku, kurš palicis aiz borta.
Varbūt Golubevs, kuram tomēr ir pro hokeja pieredze, kam aizsardzībā var būt liela loma.
Bet katrā gadījumā tas nav tas pats, kas u20 izlasē neiekļaut vai pat uz nometni neaicināt Kļaviņu, Zuševicu, Dašutinu, Zandovski u.c.
Vienīgi nesen eliteprospects.com uzpeldēja spēlētājs par kuru iepriekš nebiju dzirdējis, ar visai nesliktu pierakstu - līgumu uz 2013/2014 gada sezonu Norvēģijas augstākajā līgā.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=229584
Bet tāpat, cik sapratu spēlēs junioru līgā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-17 00:02, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Nuuu ja nav pābaudīts tad var arī teikt pretējo, ka viņš ir galvastiesu pārāks par paņemtajiem. Nākošsezon, ja spēlēs NOR, tad tā arī būs, jo šitie lielako daļu spēlēs vēl bērnu hokeju.
šitie lielākā daļa tak jau šogad LAČ spēlēja?? Kāds bērnu hokejs!
, 2013-04-17 00:02, pirms 12 gadiem
Nav jau gluži tā, ka tas čalis Norvēģijā uzpeldēja ne no kurienes - viņš senāk bija jauniešu komandās arī tepat Latvijā.
, 2013-04-17 00:02, pirms 12 gadiem
ekspertbo rakstīja: viņš nav tik labs lai ņemtu izlasē
Mūsu jaunajiem hokejistiem apbrīnojami veicas. Sūd**gi hokejisti, tādi kuri neder ne u18 ne u20 izlasēm, bet viens 17 gados tiek pie līguma Norvēģijas augstākajā līgā, cits 19 gados spēlē eliteseries un 20 gados paraksta ar šo pašu komandu nopietnu pro līgumu.
Cits 19 gadu vecumā aizvada vairākas gana rezultatīvas spēles Šveices otrajā līgā. Vēlviens 18 gados aizvada pilnu sezonu Austrijas EBEL kopā ar izbijušiem AHL un NHL špīleriem.
Interesanti, ka viņiem visiem ir viena kopīga iezīme, viņi ir pārāk vāji Latvijas u18 un u20 izlasēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-17 00:04, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Nuuu ja nav pābaudīts tad var arī teikt pretējo, ka viņš ir galvastiesu pārāks par paņemtajiem. Nākošsezon, ja spēlēs NOR, tad tā arī būs, jo šitie lielako daļu spēlēs vēl bērnu hokeju.
tici man, esmu spēlējis ar/pret viņu. nav nekās īpašs. bet var jau būt ja spēlēs norvēgijas get līgā, tad varbūt būs labs progress.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-17 00:07, pirms 12 gadiem
Le Saint rakstīja: Realitātē viņu izīrēs vienu līgu zemāk, bet perspektīva ļoti laba tur augt.
Pat ja tā, tā vienalga tiešām ir ļoti laba vieta kur augt, jo labākos Norvēģijas jaunos spēlētājus uz savām jauniešu sistēmām savāc Zviedrijas eliteseries un alsvenskan komandas.
Tāds pats liktenis visticamāk ''draud'' Balceram, kurš savos 16 gados ir viens no rezultatīvākajiem NOR u18 čempionātā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-04-17 00:13, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: šitie lielākā daļa tak jau šogad LAČ spēlēja?? Kāds bērnu hokejs!
Spēlē viens pret otru, turnīru nosauc par LV čempionātu un tad secina, ka vīru hokejs.
, 2013-04-17 00:19, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Mūsu jaunajiem hokejistiem apbrīnojami veicas. Sūd**gi hokejisti, tādi kuri neder ne u18 ne u20 izlasēm, bet viens 17 gados tiek pie līguma Norvēģijas augstākajā līgā, cits 19 gados spēlē eliteseries un 20 gados paraksta ar šo pašu komandu nopietnu pro līgumu.
Cits 19 gadu vecumā aizvada vairākas gana rezultatīvas spēles Šveices otrajā līgā. Vēlviens 18 gados aizvada pilnu sezonu Austrijas EBEL kopā ar izbijušiem AHL un NHL špīleriem.
Interesanti, ka viņiem visiem ir viena kopīga iezīme, viņi ir pārāk vāji Latvijas u18 un u20 izlasēm
Gan jau Zuševics būs nākamgad izlasē, ja turpinās progresēt. Būs jau atbirums, jo šito (kas jau bija U18 pagājušogad) izredzes neizskatās īpaši cerīgas:
Eliteprospects.com - Ricards Kondrats
Eliteprospects.com - Martins Lavrovs
Eliteprospects.com - Daniels Riekstins

Pārējie vēl boļee-meņee, ja neskaita to, ka Ozoliņam Kārlim ar LM sabrukumu būs jāgudro kaut kas droš vien...

Bet nu ja no Zandovska tiešām kas iznāks, tad varētu būt ūnikums LV hokejā, ka neticis jauniešu izlasēs spēlē varbūt (ok Jučers ar ir, bet goalijs). Koba vismaz vienā U20 bija kā šistaks paņemts. '

Vēl jau nevajag aizmirst arī vietējos:
Eliteprospects.com - Rustams Begovs
Tambiks lielīja (bet izlasē neņēma), kas zin...
, 2013-04-17 00:28, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Mūsu jaunajiem hokejistiem apbrīnojami veicas. Sūd**gi hokejisti, tādi kuri neder ne u18 ne u20 izlasēm, bet viens 17 gados tiek pie līguma Norvēģijas augstākajā līgā, cits 19 gados spēlē eliteseries un 20 gados paraksta ar šo pašu komandu nopietnu pro līgumu.
Cits 19 gadu vecumā aizvada vairākas gana rezultatīvas spēles Šveices otrajā līgā. Vēlviens 18 gados aizvada pilnu sezonu Austrijas EBEL kopā ar izbijušiem AHL un NHL špīleriem.
Interesanti, ka viņiem visiem ir viena kopīga iezīme, viņi ir pārāk vāji Latvijas u18 un u20 izlasēm
Cik dzirdēju, tad tas pats Kļavinš nemaz tik ļoti uz izlasi nerāvās..Vispār ar to zviedru AIK ir interesanti-ari Locāns, vienkārši, neaizbrauca ne uz u17 olimpiādi , ne uz u18 treniņnometni. Vai viniem tur iznes smadzenes vai kas..A moš arī puišiem traumas bij. Par Zeltu un Balceru runājot- viennozīmīgi, Balcers ir ar lielām dotībām, Zelts- nekas īpašs nav bijis un visticamāk arī nebus. Bet, visādi var būt..
, 2013-04-17 00:31, pirms 12 gadiem
kontiola rakstīja: Cik dzirdēju, tad tas pats Kļavinš nemaz tik ļoti uz izlasi nerāvās..Vispār ar to zviedru AIK ir interesanti-ari Locāns, vienkārši, neaizbrauca ne uz u17 olimpiādi , ne uz u18 treniņnometni. Vai viniem tur iznes smadzenes vai kas..A moš arī puišiem traumas bij. Par Zeltu un Balceru runājot- viennozīmīgi, Balcers ir ar lielām dotībām, Zelts- nekas ī
No vienas puses čaļus var saprast, Kļaviņš tikko bija ticis Elitserien un tā vietā, lai tur nostiprinātos... jābrauc pārbaudīties pie Tambika, kam varbūt viņš zināja, ka ne pārāk patīk... Hvz. Locānam ar sezona saraustīta sanāca, varbūt ar tajā brīdī likās kluba lietas svarīgākas. Var jau runāt par patriotismu, bet tas vien nākotni hoķī nenodrošinās.
, 2013-04-17 01:45, pirms 12 gadiem
Kaut kas ar u-18 hokeju neriktigs notiek, paskatoties LHF U-18 ,tur vienos vārtos uzvar Riga97, kas tie tādi kur kaut viens ir izlasē neko nesaprotu???????? laikam ar bērnu hokeju kaut kas nav kārtībā. Drīzāk ar treneriem nav kārtībā un visu federāciju. Skaidris kāpēc no šīs sistēmas jebkurš sevi cienoš hokejists grib aizbēgt.
, 2013-04-17 08:21, pirms 12 gadiem
Viss ir vienkārši ,jo u-18 un u-20 izlases treneri ir no Dinamo biedrības un tāpēc savējiem priekšroka.Daudzi no tiem kuri spēlē ārzemēs ir ateikušies spēlēt Dinamo biedrībā un izvēlējušies braukt prom ,bet to biedrības treneri nevar aizmirst ,un viņi nemaz negrib iespēlēt izlasē ārzemniekus ,jo vieglāk salikt izlasē iespēlētas maiņas.Dabiski atbrauc kāds kandidāts uz kādu pārbaudes spēli no Eiropas,iemet viņu kādā neiespēlētā maiņā un pēc tam treneris visiem pasaka ,a viņš neko neparādīja.Lai parādītu vajag potenciālos izlases kandidātus biežāk savākt kopā un iespēlēt.
, 2013-04-17 10:09, pirms 12 gadiem
kontiola rakstīja: Cik dzirdēju, tad tas pats Kļavinš nemaz tik ļoti uz izlasi nerāvās..Vispār ar to zviedru AIK ir interesanti-ari Locāns, vienkārši, neaizbrauca ne uz u17 olimpiādi , ne uz u18 treniņnometni. Vai viniem tur iznes smadzenes vai kas..A moš arī puišiem traumas bij. Par Zeltu un Balceru runājot- viennozīmīgi, Balcers ir ar lielām dotībām, Zelts- nekas īpašs nav bijis un visticamāk arī nebus. Bet, visādi var būt..
Nu laikā, kad notika olimpiāde Locāns šķiet vēl nespēlēja ne klubā, ne izlasē. Viņam bija trauma.
Bet pēc tādas sezonas kā šī, nez vai viņam būtu bijušas izredzes tikt u18 izlasē. Ja jau pat Ābolu un Vasiļonoku nepaņēma, tad Locānam, kuram sezonas sanāca nepilnvērtīga īstu izredžu tā pat nebija.