Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlase paliek bez uzbrukuma līdera Rēdliha

Rolands Eliņš

Latvijas izlase paliek bez uzbrukuma līdera Rēdliha
Miķelis Rēdlihs
Foto: Artyom Korotayev/TASS/Scanpix

Latvijas izlases šobrīd rezultatīvākajam uzbrucējam Miķelim Rēdliham ceļgala traumas dēļ 2016. gada pasaules čempionāts ir beidzies.

Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija liecina, ka vakardienas spēlē pret Šveici gūtā trauma likusi Miķelim Rēdliham pasaules čempionātu Krievijā noslēgt priekšlaicīgi. Viņam konstatēts ceļgala savainojums, un A grupas pēdējās spēlēs pret Dāniju, Norvēģiju un Kazahstānu Latvijas izlases uzbrucējs nevarēs palīdzēt.

Rēdlihs pirmajās četrās spēlēs bija rezultatīvākais Latvijas izlases spēlētājs ar trim vārtiem un divām piespēlēm, kas arī ļāva viņam atrasties visa PČ rezultatīvāko spēlētāju vidū, dalot septīto vietu ar somu Miko Koivu un šveicieti Nino Nīderraiteru. Rēdlihs bija mūsu izlases stabilākās maiņas (Rēdlihs-Džeriņš-Bukarts) sastāvdaļa.

Rēdlihs izcēlās ar diviem vārtu guvumiem pret Šveici, palīdzot Latvijai izrāpties no mazcerīgā 0:3 otrā perioda vidū. Divus punktus Rēdlihs guva arī pret Čehiju, un tieši viņa gūtie vārti izvirzīja Latviju vadībā divarpus minūtes pirms spēles beigām. Savukārt čempionāta atklāšanas spēlē Rēdlihs nopelnīja rezultatīvu piespēli Kristapa Sotnieka vārtu guvumā, kas ļāva iegūt vērtīgu punktu turnīra tabulā pret Zviedriju.

Latvijas izlases hokejisti šodien pulcējās tradicionālajai kopbildei, kurā gan nepiedalījās Latvijas Hokeja federācijas prezidents Kirovs Lipmans, kurš ir arī Latvijas izlases delegācijas vadītājs pasaules čempionātā Krievijā. Rēdlihs izlases kopbildē piedalījās, taču bija vienīgais bez slidām un pamatīgi piekliboja.

Līdz ar to Latvijas izlase pirmoreiz kopš 2007. gada pasaules čempionātā palikusi bez brāļu Rēdlihu palīdzības, jo šoreiz izlases rindās nav arī Krišjāņa un Jēkaba. Krišjānis izlases gatavošanās posmā nepiedalījās traumas dēļ, bet Jēkabs uz vietu izlasē nekandidēja ģimenes apsvērumu dēļ.

A grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Čehija3210011:58
2.Zviedrija4210116:108
3.Šveice4112013:137
4.Krievija3200110:76
5.Norvēģija311018:85
6.Dānija310107:84
7.Kazahstāna4010312:192
8.Latvija400318:152

Pasaules čempionāta kalendārs

DatumsLaiksPretinieksRez.
6. maijs16:15Zviedrija 1:2 P
7. maijs20:15Čehija3:4 PM
9. maijs16:15Krievija0:4
11. maijs16:15Šveice4:5
13. maijs20:15Dānija
14. maijs20:15Kazahstāna
17. maijs16:15Norvēģija

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-05-12 13:39, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur ir tas faktiskais pierādījums, ka Merzļikins ir labāks par Masaļski? Tas ka daži līdzjutēji tā ir iedomājušies, un tagad bīda savas varbūtības teorijas?
Patreiz abiem LV vārtsargiem +/- ir vienādas pozīcijas izlasē.
Edgars Masaļskis 87.14%
Elvis Merzļikins 92.59%

Man skolā mācīja, ka 92 ir vairāk par 87. Nezinu kā tev.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-12 13:42, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur ir tas faktiskais pierādījums, ka Merzļikins ir labāks par Masaļski? Tas ka daži līdzjutēji tā ir iedomājušies, un tagad bīda savas varbūtības teorijas?
Patreiz abiem LV vārtsargiem +/- ir vienādas pozīcijas izlasē.
Man nav nekādu aizspriedumu, pret vienu vai otru, vienkārši Merzļikins šobrīd vairāk pārliecina. Jaunāks, augumā garāks un galu galā, Šveices otrā spēcīgākā kluba pirmais vārtsargs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-12 13:50, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nekad neesmu kritizējis trenerus, bet šogad vairāki Bersņeva lēmumi izsauc neizpratni!
1. Kāpēc Saulieti nepaņēma uz PČ?
2. Kāpēc vakar pirmā maiņa, atkal tāda bija salikta?
3. Visu cieņu Edžum, bet ja Elvis ir labāks, tad kāda mārrutka pēc, vakar viņš nespēlēja?
1) Visticamāk Sautietis kaut ko nesadalīja ar Beresņevu.
2) Beresņevs nav Nolans un Kulens, kas redz ar ko kopā var un ko nevar - jo ir atšķirība vai esi trenējis NHL komandas, vai HK Liepājas Metalurgs.
3) Masaļskis nav vainīgs, ka komandas spēlētāji pirmās spēles 30 min. spēlē kā aizmugušies un pieļauj situācijas nonākšanai līdz rezultātam 0:3.

Lielas problēmas ir ar aizsargiem - tādus kuriem neko nevar pārmest pa lielam ir tikai Siksna un Sotnieks - biki vairāk cerēju no Freiberga pēc pārbaudes spēlēm, bet kopumā ir jāsaprot, ka visu pašreizējo izlases aizsardzības balstu veido esošie vai bijušie KHL pastarīšu komandas (Rīgas Dinamo) spēlētāji + 33. gadīgais Širokovs no Itālijas līgas.
Runājot par uzbrukumu tad no savu komandu līderiem pēc statistikas sevi attaisnojuši ir tikai Rēdlihs un Bukarts (Ābols arī nav slikts un no sastāva ārā nekrīt pret saviem pieredzējušajiem kolēģiem laukumā, bet pagaidām nav gūtu vārtu).
Bet galīgi švaki iet Daugaviņam un Indrašim - savos klubos līderi, bet PČ pagaidām pilnīgs klusums.

Viss ko Beresņevam atliek darīt ir pārveidot maiņas - bet joprojām nespēju saprast ko izlasē dara Bičevskis, brāļi Širokovi, Andersons, Skvorcovs, Pavlovs!

     [+] [-]

, 2016-05-12 13:52, pirms 9 gadiem
USA*Alex rakstīja: Beidzot Beresnevs pateica, ka shí komanda nav 8nieka komanda! Tas labi - daudziem ceríbu pilnajiem atljaus nostáties uz zemes un nelolot ilúzijas.
Kādu viņš pats sastāvu izvēlējās - ar tādu arī ir jāspēlē

     [+] [-]

, 2016-05-12 13:52, pirms 9 gadiem
katrs 2 pirms speles rakstija ka vartos jaliek Elvis, bet Beresnevs ielika Masalu....ja Masalu ieliks velreiz, tad atkal bus zagis.......Latvijai sogad ideals kalendars, pec atputas dienas jaspele ar tiesajiem konkurentiem, tik un ta pa D i r s u.....Berja nevelk, redzems pat diletantam.....

     [+] [-]

, 2016-05-12 13:52, pirms 9 gadiem
Ambrē rakstīja: 1) Visticamāk Sautietis kaut ko nesadalīja ar Beresņevu.
Savulaik jau Znarokam arī Saulietis nepatika. Varbūt,ka vaina nav Beresņevā?

     [+] [-]

, 2016-05-12 13:52, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Komentaaros var labi pasmieties par cilveekiem - pietika vienu speeli pakaast un tik daudziem peeksni nav nekaadas ticiibas muusu izlasei, kaut gan pirms speelees ar Sveici pilnaa paarlieciibaa kliedza par 1/4 finaalu Izlasei jaaturpina ticeet liidz peedeejam...
Ticēt jau var, bet ja šī ticība regulāri tiek grauta, tad stājās spēkā tas latviešu teiciens-vienreiz suni var ar kaulu var mēģināt piemānīt, bet pēc tam piecreiz ar gaļu nepiemānīsi.

     [+] [-]

, 2016-05-12 13:54, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Edgars Masaļskis 87.14%
Elvis Merzļikins 92.59%

Man skolā mācīja, ka 92 ir vairāk par 87. Nezinu kā tev.
Sorry, es vel saprastu, ja būtu katrs nospēlējis n-tās spēles, bet pēc divām spēlēm izvilkt kaut ko no statistikas nav īsti nopietni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-12 13:55, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ivar, beidz tachu dziit pilniigaakaas mulkiibas, mums jau visas 25 vietas pieteikumaa aizpildiitas. Kaads veel Saulietis?
Neesmu iedziļinājis, bet ja izkrīt kāds no šiem 25 spēlētājie, tad, ja nekļūdos, līdz kuram tur datumam var vel pieteikt spēlētājus.

     [+] [-]

, 2016-05-12 13:58, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neesmu iedziļinājis, bet ja izkrīt kāds no šiem 25 spēlētājie, tad, ja nekļūdos, līdz kuram tur datumam var vel pieteikt spēlētājus.
stipri jo stipri Tu kļūdies. Vairs neko nevar pieteikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-12 13:59, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Man nav nekādu aizspriedumu, pret vienu vai otru, vienkārši Merzļikins šobrīd vairāk pārliecina. Jaunāks, augumā garāks un galu galā, Šveices otrā spēcīgākā kluba pirmais vārtsargs.
Man arī ne pret vienu no viņiem nav aizspriedumu, bet patreiz neredzu nevienu priekšrocību Merzļikinam attiecībā pret Masaļski, izņemot jaunību.

     [+] [-]

, 2016-05-12 14:00, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sorry, es vel saprastu, ja būtu katrs nospēlējis n-tās spēles, bet pēc divām spēlēm izvilkt kaut ko no statistikas nav īsti nopietni.
N-tās spēles PČ??? Ko tu pīpē???

     [+] [-]

, 2016-05-12 14:00, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: stipri jo stipri Tu kļūdies. Vairs neko nevar pieteikt.
Ja tā, tad neko.
Jebkurā gadījumā Miķeļa zaudējums ir ļoti nopietna problēma priekš LV izlases.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-12 14:00, pirms 9 gadiem
Ļoti neveiksmīgi, drošvien jāapvieno senā maiņa ar Meiju, Daugaviņam ar vaig kādu blakus , kas var iemest un laikam reālākais ir Indrašis, varētu rīt pamēģināt:
Daugaviņš-Girgensons-Indrašis
Bukarts-Džeriņš-Meija
Ķēniņš-Pavlovs-Ābols
Kulda-Širokovs-Skvorcovs

     [+] [-]

, 2016-05-12 14:00, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Edgars Masaļskis 87.14%
Elvis Merzļikins 92.59%

Man skolā mācīja, ka 92 ir vairāk par 87. Nezinu kā tev.
Nav bišku par mazu spēļu aizvadīts katram, lai nopietni statistiku skatītos?
Klubos viņiem +/- vienāda.

     [+] [-]

, 2016-05-12 14:00, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Atceros kāds Rolis bija 2014 gadā BLR čempī kad vel uz izlase brauca no Šveices, i golus iemeta, i piespēles varēja atdot, tagad nav nekā no tā!

Ja viņš grib tā turpināt tad jāpaliek AHL/NHL - tur viņš augstāk par 4 maiņu diez vai tiks, ja grib spēlēt hokeju un piedalīties rezultāta veidošanā tad jāatgriežas Šveicē!
Ko var ņemties ap Ķēniņu - čalim 3 spēlēs ir 1+0 - viņa loma AHL/NHL nav būt par vārtu gūšanas mašīnu - mums tāds iespaids rodās, jo tas ir viens no diviem izlases spēlētājiem, kas ir izgājuši NHL laukumā un tad mums šķiet, ka viņš var samest ripas pretinieku vārtos cik vien mēs vēlamies.
Cik atceros tad Ķēniņš pie Nolana nespēlēja 1.maiņā, jo treneris zināja viņa lomu klubā un tādu arī iedeva izlasē, bet Beresņevam to nesaprast.
Savukārt KHL pastarīši Rīgas Dinamo nespēj tikt galā ar izlasēm kuras pārstāv KHL, NHL, Allsvenskan, Somijas un Šveices augstākās līgas top komandas.
Latvijas izlase ir unikāla ar to, ka izlasi nepārstāv neviens spēlētājs no LHČ - un tas ir pilnīgs Kirova nopelns, jo LHČ ir aptuveni Lielbritānijas čempionāta līmenī.

     [+] [-]

, 2016-05-12 14:01, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Savulaik jau Znarokam arī Saulietis nepatika. Varbūt,ka vaina nav Beresņevā?
Arī Nolans Saulieti 2x nepaņēma. 2014.g. Saulietis pat visas pārbaudes spēles aizvadīja un tika atskaitīts kā pēdējais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-12 14:03, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nav bišku par mazu spēļu aizvadīts katram, lai nopietni statistiku skatītos?
Klubos viņiem +/- vienāda.
Pēc kuras spēles tad skatīsimies? Pēc septītās? Ja vēlies vairāk spēļu, pieskaiti arī Eurochalenge spēles.

     [+] [-]

, 2016-05-12 14:04, pirms 9 gadiem
Easton77 rakstīja: Ļoti neveiksmīgi, drošvien jāapvieno senā maiņa ar Meiju, Daugaviņam ar vaig kādu blakus , kas var iemest un laikam reālākais ir Indrašis, varētu rīt pamēģināt:
Daugaviņš-Girgensons-Indrašis
Bukarts-Džeriņš-Meija
Ķēniņš-Pavlovs-Ābols
Kulda-Širokovs-Skvorcovs
Bukarts-Girgensons-Indrašis
Daugaviņš-Džeriņš-Meija
Ķēniņš-Pavlovs-Ābols
Kulda-Širokovs-Skvorcovs (lai arī Kuldam iedotu iespēju biki izmēģināt spēkus arī 3.maiņā, jo izskatās, ka vēlas un var spēlēt labāk).

  +1 [+] [-]

, 2016-05-12 14:04, pirms 9 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Kas jūs pa mīzeļiem esat? Vēl palikušas 3 spēles un visi bļauj, ka izkritīsim no divīzijas. Tiešām latvieši ir tādi bezmugurkaulnieki?
tie taču pamatskolnieki, kam sava viedokļa nav vēl izveidojies... neņem vērā... lai reģistrētos sportacentrā vecuma cenzs nav jāiztur... tādēļ arī bieži ir pilns ar šļuru