Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Celmiņš

Zināms hokeja izlases sastāvs turnīram Norvēģijā, iekļauts arī Tribuncovs

Zināms hokeja izlases sastāvs turnīram Norvēģijā, iekļauts arī Tribuncovs
Teds Nolans
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Ir nosaukts Latvijas hokeja izlases sastāvs, kurš no 9. līdz 11. februārim Norvēģijas pilsētā Oslo piedalīsies "Euro Ice Hockey Challenge" turnīrā. No pieredzējušajiem izlases spēlētājiem sastāvā iekļauti Mārtiņš Cipulis un Edgars Masaļskis, bet pēc ilgāka laika izlases kreklā redzēsim arī Atvaru Tribuncovu.

Dalībai turnīrā ir nosaukti 23 spēlētāji, no kuriem divi vārtsargi, astoņi aizsargi un 13 uzbrucēji. Debija šajā turnīrā pie Latvijas izlases stūres būs galvenajam trenerim Tedam Nolanam un viņa palīgiem Artim Ābolam un Viktoram Ignatjevam.

Traumu dēļ, Latvijas izlasei turnīrā nespēs palīdzēt Kaspars Saulietis, Roberts Jekimovs, Raimonds Vilkoits, Rodrigo Laviņš, Aleksdandrs Jerofejevs, Māris Jass, Armands Bērziņš un Māris Bičevskis. No pieredzējušajiem izlases spēlētājiem sastāvā iekļauti Mārtiņš Cipulis un Edgars Masaļskis, bet pēc ilgāka laika izlases kreklā redzēsim arī Atvaru Tribuncovu.

Latvijas izlase 7. februārī Piņķos „Inbox.lv” ledus hallē aizvadīs vienu ledus treniņu, 8. februārī ar AirBaltic avioreisu dosies uz Oslo, kur dienu vēlāk būs jāspēlē ar Dānijas izlasi, 10. februārī ar mājiniekiem norvēģiem. Pēdējo turnīra spēli mūsu izlase aizvadīs 11. februārī ar Francijas izlasi. Latvijas izlase visas spēles aizvadīs Lorenskog ledus hallē, kas atrodas aptuveni 15 km no Oslo pilsētas centra.

Visas Latvijas izlases spēles tiešraidē no Oslo translēs LTV7 kanāls.

Latvijas izlases sastāvs dalībai turnīrā Norvēģijā:

Vārtsargi – Edgars Masaļskis (Jugra), Māris Jučers (Dinamo Rīga),
Aizsargi - Oskars Cibuļskis (Dinamo Rīga), Kristaps Sotnieks (Dinamo Rīga), Jānis Andersons (Dinamo Rīga) , Mārtiņš Porejs (HK Rīga), Artūrs Salija (HK Rīga), Ēriks Ševčenko (HK Rīga), Alberts Iliško (Mjolbi, Zviedrija), Atvars Tribuncovs (Gomeļ, Baltkrievija);
Uzbrucēji – Mārtiņš Cipulis (Dinamo Rīga), Gints Meija (Dinamo Rīga), Roberts Bukarts (Dinamo Rīga), Andris Džeriņš (Dinamo Rīga), Juris Štāls (Dinamo Rīga), Juris Upītis (HK Rīga), Miks Indrašis (HK Rīga), Jānis Straupe (Liepājas Metalurgs), Artūrs Mickevičs (Liepājas Metalurgs), Gunārs Skvorcovs (Liepājas Metalurgs), Ronalds Ķēniņš (ZSC Lions, Šveice), Sergejs Pečura (Neman, Baltkrievija), Toms Hartmanis (Fife Flyers, Lielbritānija).

Euro Ice Hockey Challenge (Norvēģija, Oslo)

datumslaiksspēle
09.februāris16:30Latvija – Dānija
10.februāris20:00Latvija – Norvēģija
11.februāris13:30Latvija – Francija

, 2012-02-06 16:11, pirms 13 gadiem
Vismaz viens ļoti bīstams uzbrucējs būs sastāvā. Cipulis. Mārtiņš Cipulis.
Slēpts komentārs: Daawux222
, 2012-02-06 16:13, pirms 13 gadiem
Vairumam iespēja!!
, 2012-02-06 16:15, pirms 13 gadiem
Salīdzinot ar sastāva iepriekšējo versiju:

Vārtsargi:
- Raitums, Kalniņš
+ Masaļskis

Aizsargi:
- Laviņš, Jerofejevs, Jass
+ Tribuncovs, Iliško

Uzbrucēji:
- Bērziņš, Bičevskis
+ Hartmanis, Pečura
Slēpts komentārs: lilion23
, 2012-02-06 16:16, pirms 13 gadiem
satavs navejoss...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 16:18, pirms 13 gadiem
Nu ko, tagad redzēsim, vai Cipulis met tāpēc, ka spēlē LV izlasē, vai met tāpēc, ka Znaroks bija treneris. Lai viņam veicās! Vajag pāris bankas!

Gribu redzēt Ķēniņu darbība un arī kā izskatās mūsu jaunie salīdzinot ar šo izlasu jaunajiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 16:20, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Nē , nu moins Hartmani izsauc no Anglijas un Ozoliņu nē. Kur loģika , nesaprotu?
Hartmanis spēlē tomēr līgu augstāk... nejūti atšķirību?
, 2012-02-06 16:22, pirms 13 gadiem
mrs.futene rakstīja: Kāds varētu lūdzu pateikt,kāpēc nav iekļauts Pujacs?
Tāpēc ka tas ir vairāk pārbaudījums jaunajiem, nevis jau izlases pamatsastāvam.
, 2012-02-06 16:22, pirms 13 gadiem
Janyks rakstīja: Es domāju bez problēmām jāuzvar šajā turnīra!Bet protams tas nav galvenais!
man gan liekas, ka šobrīd turnīra galvenie favorīti ir norvēģi - viņiem plānojas spēcīgākais sastāvs:

GK: Pål Grotnes (Stjernen), Lars Haugen (Shakhtar/BLR), Lars Volden (Blues/FIN)

DF: Alexander Bonsaken (Rogle/SWE), Jonas Holøs (Vaxjo/SWE), Tommy Jakobsen (Lørenskog), Juha Kaunismäki (Stavanger), Henrik Solberg (Stavanger), Ole Kristian Tollefsen (Modo/SWE), Mats Trygg (HV71/SWE)

FW: Morten Ask (HV71/SWE), Anders Bastiansen (Farjestad/SWE), Kristian Forsberg (Modo/SWE), Mads Hansen (Brynas/SWE), Marius Holtet (Farjestad/SWE), Tommy Kristiansen (HV71/SWE), Andreas Martinsen (Lillehammer), Ken Andre Olimb (Leksand/SWE), Mathis Olimb (Frolund/SWE), Martin Røymark (Timra/SWE), Per-Åge Skrøder (Modo/SWE), Lars Erik Spets (Lørenskog), Patrick Thoresen (SKA St. Petersburg/RUS), Martin Laumann Ylven (Lørenskog)
, 2012-02-06 16:23, pirms 13 gadiem
Dinamo sistēmas Latvijas izlase izveidota, patikami redzēt HK Rīga spēlētājus sastāvā Lai jau parāda uz ko ir spējīgi
, 2012-02-06 16:24, pirms 13 gadiem
Nenemot vērā vārtsargus, mums 2-3-šais sastavs no optimālā, kurš būs Pasaule čempionatā Somijā(AMAtieru turnīrs kā nekā)neliels pārsteigums par Atvaru, STABILITATE=Dinamo kluba speletaji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 16:26, pirms 13 gadiem
lilion23 rakstīja: pret Jugru speeles laikaa viens no komenteeteejiem (neatceros VSB vai LTV7) teica ka masaljski nelaidiizhot, jo Birjukovs jau ir ar Krieviem prom
nu jaa nelaidiis ja Jugra izlien play-off bet izskataas ka tiks iekshaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 16:27, pirms 13 gadiem
Masaļskis un Ķēniņš ir divi labi iemesli skatīties spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 16:29, pirms 13 gadiem
Ko Iļiško tur dara?? varbūt varēja vēl no Zviedrijas 5. līgas kādu izsaukt??
, 2012-02-06 16:29, pirms 13 gadiem
chiekurs16 rakstīja: Bet kur Jekimovs ???
vēl no traumas nav pilnībā atlabis. Arī Saulietim trauma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Poish
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 16:30, pirms 13 gadiem
Spēcīgi...
Bet nu, ne jau spēlētāji izraisa interesi, bet hokejs, kādu viņi rādīs... Ka Nolans nenotinas pēc šī turnīra
, 2012-02-06 16:31, pirms 13 gadiem
chiekurs16 rakstīja: Ar centību vien nepietiek vajag arī talantu, kura diemžēl viņam nav.
...jo sevišķi ņemot vērā, ka šī viņam ir ļoti vāja sezona... no VHL izlidoja, arī BAČ tikai katrā otrajā spēlē tiek sastāvā...
, 2012-02-06 16:31, pirms 13 gadiem
:==//MACHETE// rakstīja: Tribuncovs? Pečura!! Gaidu ar nepacietību! Sprukts ir sevi tā pierādījis, ka nav jāspēlē?
Viņš vēl no Ziemassvētkiem nav atguvies...kā nekā Latvijas pasta karstākais darba laiks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 16:31, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Nē , nu moins Hartmani izsauc no Anglijas un Ozoliņu nē. Kur loģika , nesaprotu?
Čalītis tak raujas pa vienu no specīgakajām RietumEiropas hokeja līgam( priekšā tik Francijas,Vācijas u Italijas valstu čempionāti), tā ka pārāk neatpaliek no Latvijas līgas
, 2012-02-06 16:32, pirms 13 gadiem
"8. februārī ar AirBaltic avioreisu dosies uz Oslo'- Es vienīgais redzu slēptu reklāmu?
, 2012-02-06 16:32, pirms 13 gadiem
Novēlu mūsējiem uzvaru turnīrā.
, 2012-02-06 16:33, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Jāskatās jau būtu uz spēlētāju sniegumu neviss uz paša sastādīto līgu topu. Vacieša pēdās iesi?
Ozoliņs spēlē EPL tāpec , ka tur ir mazāk leģionāru(4 vs 10) un tāpēc viņiem tiek vairāk maksāts , jūti starpību?
Starpība nekāda – jebkurā gadījumā neviens no viņiem tuvākajā nākotnē nebūs reāls pretendents uz vietu izlasē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 16:39, pirms 13 gadiem
prognoeze šim sastāvam - Norvēģijai un Dānijai zāģis, ar frančiem sitīsimies un uzvarēsim tikai ar 1 ripas pārsvaru
, 2012-02-06 16:39, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: SUPER!Labākā iespējamā vārtsargu līniju. Prieks par Tribuncovu,parādīs HK Rīgas aizsargiem-pundurzaķiem kā jāspēlē! Uz priekšu Latvija!
kas ir teicis, ka šobrīd Jučers ir labāks kīperis par Raitumu?
, 2012-02-06 16:41, pirms 13 gadiem
Priece ka ir Tribuncovs, vismas kads vares normali uzšķelt no zilas.
, 2012-02-06 16:41, pirms 13 gadiem
Ko Baldonieks pachukst to arii pasauc, jo Nolans nevienu aarzemnieku nav redzeejis.
hewlet rakstīja: Ko Iļiško tur dara?? varbūt varēja vēl no Zviedrijas 5. līgas kādu izsaukt??
, 2012-02-06 16:42, pirms 13 gadiem
neaizmirsīsim, ka Nolans par latviešu spēlētājiem nezin pilnīgi neko - tumša bilde, it īpaši par tiem, kuri nespēlē Dinamo vai ASV... tagad viņš vismaz izsauc tālākos rezervistus, lai būtu kkāds iespaids par letiņiem kopumā - par tem, kuri nerēgojas uz pelmeņu pakām un katra ielas stūra! skaidrs, ka uz PČ būs i Rēdlihi, i Sprukti, i Karsumi un visi pārējie!
toties liela daļa komentētāju jau te ceļ haju un uztraucas, itkā šis jau būtu sastāvs uz PČ.
, 2012-02-06 16:43, pirms 13 gadiem
Zemekis rakstīja: prognoeze šim sastāvam - Norvēģijai un Dānijai zāģis, ar frančiem sitīsimies un uzvarēsim tikai ar 1 ripas pārsvaru
šobrīd galvenais nav uzvaras - galvenais ir kandidātu izvērtēšana. Tā teikt, materiāla analīze
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 16:48, pirms 13 gadiem
jacer ka izdosies uzvaret turniiru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 16:49, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: Neviena no LAČ ...manuprāt,tā ir cūcība! Nacionālais čempis nav tik zema līmeņa! Kur ir Guntis Pujāts?
jā, jā - un kur ir Paste, Kerčs seniors un Kuļibaba?! un vēl jau ir NAHL, kur spēlē labi meistari! Nolanam varētu iestāstīt, ka tas ir kkas starp NHL un AHL - vismaz līgas nosaukums uz ko tādu vedina!
, 2012-02-06 16:50, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: Neviena no LAČ ...manuprāt,tā ir cūcība! Nacionālais čempis nav tik zema līmeņa! Kur ir Guntis Pujāts?
nacionālais čempis-tās ir auzas
, 2012-02-06 16:52, pirms 13 gadiem
jaunajiem iespeja izrauties
, 2012-02-06 16:54, pirms 13 gadiem
Vienīgie konkurenti ir Norvēģi pat ar šo sastāvu.
, 2012-02-06 16:57, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Salīdzinot ar sastāva iepriekšējo versiju:

Vārtsargi:
- Raitums, Kalniņš
+ Masaļskis

Aizsargi:
- Laviņš, Jerofejevs, Jass
+ Tribuncovs, Iliško

Uzbrucēji:
- Bērziņš, Bičevskis
+ Hartmanis, Pečura
Tev izrādījās taisnība par Tribuncovu Nu, ko - būsim paskatīties.
, 2012-02-06 16:57, pirms 13 gadiem
M rakstīja: Vismaz viens ļoti bīstams uzbrucējs būs sastāvā. Cipulis. Mārtiņš Cipulis.
kā arī raženie aizsargi-porejs,Saleja un Ševčenko ,KO PASTIPRINĀS SPĒKA UZBRUCĒJI sTRAUPE AR uPĪTI
, 2012-02-06 16:57, pirms 13 gadiem
Kā jums sčiet, kura viet PČ mums varētu būt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 16:59, pirms 13 gadiem
Janyks rakstīja: 1
Es ceru ka tā būs!
, 2012-02-06 17:00, pirms 13 gadiem
sketa rakstīja: Vienīgie konkurenti ir Norvēģi pat ar šo sastāvu.
ar šādu sastāvu var visādi gadīties - pat 3 zāģi nebūtu jāuzskata par katastrofu... taču var gadīties arī 3 uzvaras. Pārbaudes turnīrs jau tāpēc ir pārbaudes turnīrs...
, 2012-02-06 17:00, pirms 13 gadiem
Jon mirasty rakstīja: Kā jums sčiet, kura viet PČ mums varētu būt?
kaut kur starp 8. un 14. ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 17:03, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Kāpēc Jekimovs nav?
vēl nav atlabis no traumas. Arī Saulietim trauma
, 2012-02-06 17:04, pirms 13 gadiem
Varbūt komandas sastāvs nav no tiem labākajiem, bet komandas spēlē var paradīt ko citu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 17:15, pirms 13 gadiem
Zemekis rakstīja: prognoeze šim sastāvam - Norvēģijai un Dānijai zāģis, ar frančiem sitīsimies un uzvarēsim tikai ar 1 ripas pārsvaru
Lol! Pretiniekiem jau arī nebūs spēcīgie sastāvi! Arī daudzi jauniņie tur spēlēs la isevi pierādītu.
, 2012-02-06 17:16, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: neaizmirsīsim, ka Nolans par latviešu spēlētājiem nezin pilnīgi neko - tumša bilde, it īpaši par tiem, kuri nespēlē Dinamo vai ASV... tagad viņš vismaz izsauc tālākos rezervistus, lai būtu kkāds iespaids par letiņiem kopumā - par tem, kuri nerēgojas uz pelmeņu pakām un katra ielas stūra! skaidrs, ka uz PČ būs i Rēdlihi, i Sprukti, i Karsumi un visi pārējie!
toties liela daļa komentētāju jau te ceļ haju un uztraucas, itkā šis jau būtu sastāvs uz PČ.
Vai tevis nosauktie RD spēlētāji būs uz PČ vel minēt pāragri, jo kā pierāda pēdējie PČ, tad viņi nebūt tā vairs neraujas uz izlasi.
, 2012-02-06 17:18, pirms 13 gadiem
KUR PASTNIEKS UN POGA??????????????
Pastniekam jāatpūšas?
, 2012-02-06 17:19, pirms 13 gadiem
Nu ar Hartmani gan kļūda (Baldonieka k-ga mīlulītis), labak no Anglijas apvienotās līgas būtu vēl pārbaudijuši 1978.g dzimušo Māri Ziediņu, spēlē manas bijušās pilsētas klubā Peterborough Phantoms, čalis tiešam velk komandu un regulāri gust pa 1-4 goliem spēlē, statistika diezgan iepaidīga, un līgas līmeni var salīdzinat ar Latvijas, tā ka secinajumus izdariet paši, ar ko Hartmanis labāks.........................
, 2012-02-06 17:20, pirms 13 gadiem
4uwis rakstīja: Es labāk neskaīšos, lai nervus nebojātu. Nekas tur labs nebūs, nu atzīsim..
Nu vairāk par vienu uzvaru arī ar vislabāko sastāvu nespīdētu. Tomēr esam izteikts 3. numurs un garneļu ēdāji arī iebildīs un negribēs būt pēdējie.
, 2012-02-06 17:21, pirms 13 gadiem
sovejiis rakstīja: Nu ar Hartmani gan kļūda (Baldonieka k-ga mīlulītis), labak no Anglijas apvienotās līgas būtu vēl pārbaudijuši 1978.g dzimušo Māri Ziediņu, spēlē manas bijušās pilsētas klubā Peterborough Phantoms, čalis tiešam velk komandu un regulāri gust pa 1-4 goliem spēlē, statistika diezgan iepaidīga, un līgas līmeni var salīdzinat ar Latvijas, tā ka secinajumus izdariet paši, ar ko Hartmanis labāks.........................
tad jau brahmanim arī vajadzēja būt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 17:23, pirms 13 gadiem
Nu tikai sāksies īstais ZA HOKEJS!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!! Cipulis un Ņiživijs pa bortu pretiniekus smērēs!!!
, 2012-02-06 17:23, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: KUR PASTNIEKS UN POGA??????????????
Pastniekam jāatpūšas?
Uzprasi vēl kaut ko stulbāku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 17:26, pirms 13 gadiem
chiekurs16 rakstīja: Ar centību vien nepietiek vajag arī talantu, kura diemžēl viņam nav.
Nu.....kad runā par Irbi un Skrastiņu, kaut kā tiek minēts viņu lielais darbs, centība un mērķtiecība, nevis, ka viņiem būtu bijis baigais talants (ar to es nedomāju, ka viņi bija netalantīgi, ja kas). Es tikai gribu pateikt, ka, ar talantu vēl nepietiek, bet ar centību un mērķtiecību gan var pietikt, lai būtu labs tajā, ko dari. talants + centība = superzvaigzne
, 2012-02-06 17:29, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nu vairāk par vienu uzvaru arī ar vislabāko sastāvu nespīdētu. Tomēr esam izteikts 3. numurs un garneļu ēdāji arī iebildīs un negribēs būt pēdējie.
Kapēc nespīdētu? Kādā sakarā 3. numurs? Pavasarī pārbaudes spēlēs ar 4:1 un 5:3 izmasējā Norvēģus, PČ dāņus no zaudējuma glāba tikai viņu vārtsarga izcilā spēle...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 17:31, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Sastāvs ,jāatzīst, ir teicams, lai svinētu vienu uzvaru turnīrā.
Manuprāt, tas ir krietni par daudz prasīts...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 17:34, pirms 13 gadiem
taure rakstīja: tad jau brahmanim arī vajadzēja būt
Brahmanis nav tik labs, es vienkār;si orientējos pēc statsistikas tajā Britu līgā, Ziediņš ir viens no labakajiem bombardieriem, 35 spēlēs Māris ir nopelnījis 40 punktus, nav slikti, pēdejā spēlē hat trick ZEE. WWW.PETERBOROUGHPHANTOMS.CO.UK
, 2012-02-06 17:35, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tevis nosauktie RD spēlētāji būs uz PČ vel minēt pāragri, jo kā pierāda pēdējie PČ, tad viņi nebūt tā vairs neraujas uz izlasi.
tas, vai viņi PČ laikā izies/neizies uz ledus, ir viena lieta. pavisam cita - ka ar viņiem šobrīd rēķinās kā ar izlases potenciālajiem līderiem, komandas vilcējiem, kas itkā arī ir pašsaprotami! ja nebūs kāda nopietna iemesla vai vienkārši nevēlēšanās, neredzu iemeslu, lai viņi nebūtu kandidātos t.i. sastāvā...
, 2012-02-06 17:36, pirms 13 gadiem
sovejiis rakstīja: Brahmanis nav tik labs, es vienkār;si orientējos pēc statsistikas tajā Britu līgā, Ziediņš ir viens no labakajiem bombardieriem, 35 spēlēs Māris ir nopelnījis 40 punktus, nav slikti, pēdejā spēlē hat trick ZEE. WWW.PETERBOROUGHPHANTOMS.CO.UK
Atradis ar ko salīdzināt-Kazahijas līgu ar kaut kādu britu līgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 17:39, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: tas, vai viņi PČ laikā izies/neizies uz ledus, ir viena lieta. pavisam cita - ka ar viņiem šobrīd rēķinās kā ar izlases potenciālajiem līderiem, komandas vilcējiem, kas itkā arī ir pašsaprotami! ja nebūs kāda nopietna iemesla vai vienkārši nevēlēšanās, neredzu iemeslu, lai viņi nebūtu kandidātos t.i. sastāvā...
Iemeslu var atrast vienmēr.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 17:40, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Vot,vot galvenais nav neviena "vilku" prospekta , jo neviens jau nenoliegs , ka tur tomer atlasa labākos! Izlase pielasa izteikti tos kam jāpievelk līdz "vilku" līmenim
Varbūt šī komentāra sakarā mēs varētu uzzināt konkrētus uzvārdus?
, 2012-02-06 17:41, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Iemeslu var atrast vienmēr.
un ko tu ar to gribi teikt? to, ka Dinamo vadošos letiņus vispār nevajadzētu aicināt uz izlasi, jo viņi vienalga atradīs iemeslu, lai nespēlētu? īsti nesaprotu tavu domu gājienu...
, 2012-02-06 17:42, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Iemeslu var atrast vienmēr.
Nevajag meklēt jau attaisnojumus gaidāmajam Latvijas hokeja švakajam startam, varenais LM un LAČ izvilks 8 vietu pasaules hokejā, kas ir tik pilns ar labām komandām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 17:43, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Vakar klausījos R101, overa atkārtojumu, Armando labi izteicās, ka Indiānis meklēs nenoslīpētos akmeņus, es saskatu , ka tas varētu būt Hartmanis, cerams, ka nepievils, tomēr Anglijas līga ir powerīga.
Piekrītu, no Latviajs amatiera līgas ņem, bet īstos pulējamos dārgakmeņus atstāj zemeņu laukos UK
, 2012-02-06 17:44, pirms 13 gadiem
Nu sastavs zolids,domaju ka esam favoriti,pagajuso gad panemam 1 vietu,sogad ari janem!
, 2012-02-06 17:45, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atradis ar ko salīdzināt-Kazahijas līgu ar kaut kādu britu līgu.
Tici man, Kazahstānas līga nav spēcigāka par Britu līgu kopumā, Kazahstānas līgā salasījusīes neveiksminieki no Krievijas augstakas līgas un zemākajām Krievijas un bijušo NVS valstu līgām, Anglijā spēlē bijušie pat Nhl, Ahl, Nahl veči, spēles tiešām nevar salīdzinat ne ar Kazahstānas, ne ar Latvijas līgām, limenis daudz neatpaliek no Baltkrievijas atklāt;a čempionāta, ir izteiktas 2 spēcigas komandas, pārējas 6 sitas par 3 vietu čempionāta tabulā..........Lai vai kā novēlu veiksmīgu trenera Nolana pārbaudi pārbaudes pus-profesionāļu turnīrā Oslo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 17:54, pirms 13 gadiem
Njemot veeraa, ka shii ir otra izlase, kaa arii nav aizsargu-pleijmeikeru, tad Atvars ir pieraadi9jis, ka shaadaa liimeniis hogad vinjsh var mieriigi speeleeet. Baltkrievijaa 40 speelees aizsargam savaakt 39 punktus ir jaamaak.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 17:55, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Piekrītu, no Latviajs amatiera līgas ņem, bet īstos pulējamos dārgakmeņus atstāj zemeņu laukos UK
Pokijs atnācis pakasīties?
, 2012-02-06 17:55, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: un ko tu ar to gribi teikt? to, ka Dinamo vadošos letiņus vispār nevajadzētu aicināt uz izlasi, jo viņi vienalga atradīs iemeslu, lai nespēlētu? īsti nesaprotu tavu domu gājienu...
Es gribēju teikt, ka kopš RD spēlējošiem LV hokeja stariem līgumi vairs nav PČ graužot ledu jaizcīna, tiem strauji ir kritusies motivācija spēlēt LV izlasē.
Es pat pieļauju, ka viņu motivēšanas nolūkos kādreiz viņus varētu neuzaicināt uz izlasi dalībai PČ.
, 2012-02-06 17:56, pirms 13 gadiem
Girgensosns vel nevar spelet izlasē?
, 2012-02-06 17:57, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es gribēju teikt, ka kopš RD spēlējošiem LV hokeja stariem līgumi vairs nav PČ graužot ledu jaizcīna, tiem strauji ir kritusies motivācija spēlēt LV izlasē.
Es pat pieļauju, ka viņu motivēšanas nolūkos kādreiz viņus varētu neuzaicināt uz izlasi dalībai PČ.
Līguma neesamība nepalielina meistarību
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 17:59, pirms 13 gadiem
sovejiis rakstīja: Tici man, Kazahstānas līga nav spēcigāka par Britu līgu kopumā, Kazahstānas līgā salasījusīes neveiksminieki no Krievijas augstakas līgas un zemākajām Krievijas un bijušo NVS valstu līgām, Anglijā spēlē bijušie pat Nhl, Ahl, Nahl veči, spēles tiešām nevar salīdzinat ne ar Kazahstānas, ne ar Latvijas līgām, limenis daudz neatpaliek no Baltkrievijas atklāt;a čempionāta, ir izteiktas 2 spēcigas komandas, pārējas 6 sitas par 3 vietu čempionāta tabulā..........Lai vai kā novēlu veiksmīgu trenera Nolana pārbaudi pārbaudes pus-profesionāļu turnīrā Oslo
un cik EPIHL (līga, kur spēlē Ziediņš) ir to bijušo NHL veču? NEVIENS! Cik ar AHL pieredzi - kaut kādi 2-3... pārējie ar max. ar UHL, SPHL pieredzi... Ja esi lasījis interviju ar Ziediņu - tad saprastu, ka EPIHL ir pusprofesionāla līga... atšķirībā no Kazahstānas, kur līga tomēr ir profesionāla.
, 2012-02-06 18:00, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: ja protams labakos hokejistus neaicinaas. Doma ar galvu! un kurie tieshi ir zudusi velme cinities? Nosauc kadu iznjemot spruktu.
Sprukts pavasarî meta gada svarīgāko šaibu – 31. janvārī rezultāts bija redzams – dēls...
, 2012-02-06 18:01, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Līguma neesamība nepalielina meistarību
Toties ui kā palielina motivāciju, kas nereti pat zināmā mērā aizstāj meistarības trūkumu, jo meistarīgs spēlētājs kurš nav īsti motivēts nav ne ar ko labāks par spēlētāju kuram šī meistarība ir varbūt mazāka, bet ir vēlme pagraust ledu.
, 2012-02-06 18:03, pirms 13 gadiem
Zhel, ka agraak nebija taads Nolans, vinsh vismaz zinaatu kaa jaizmanto Tribuncovs savos ziedu laikos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 18:09, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Toties ui kā palielina motivāciju, kas nereti pat zināmā mērā aizstāj meistarības trūkumu, jo meistarīgs spēlētājs kurš nav īsti motivēts nav ne ar ko labāks par spēlētāju kuram šī meistarība ir varbūt mazāka, bet ir vēlme pagraust ledu.
Ticu, ka kāds var palaist luni pārbaudes spēlēs, vai izlases nometnē, bet tieši uz PČ stipri šaubos... Tu jau nekādi nevari noteitk, vai viņš ir motivēts vai nav, ja nu vienīgi blenžot TV ekrānā izteikt savu subjektīvo viedokli. Jebkurš cilvēks arī katru dienu jūtas mazliet savādāk, vienu dienu viss iet no rokas, vienu dienu atkal ir pagurums, neviens nav robots...
, 2012-02-06 18:09, pirms 13 gadiem
PI4UKS rakstīja: A ,kur tad Ivanāns ?
Turpat, kur Kulda un Bārtulis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 18:10, pirms 13 gadiem
sovejiis rakstīja: Brahmanis nav tik labs, es vienkār;si orientējos pēc statsistikas tajā Britu līgā, Ziediņš ir viens no labakajiem bombardieriem, 35 spēlēs Māris ir nopelnījis 40 punktus, nav slikti, pēdejā spēlē hat trick ZEE. WWW.PETERBOROUGHPHANTOMS.CO.UK
droši ka mārim nav pieeja pie baldonieka.pareizāk sakot nav sakaru,bet bez sakariem nekur nevar tikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 18:13, pirms 13 gadiem
Kur ir Galviņš?
, 2012-02-06 18:13, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: un cik EPIHL (līga, kur spēlē Ziediņš) ir to bijušo NHL veču? NEVIENS! Cik ar AHL pieredzi - kaut kādi 2-3... pārējie ar max. ar UHL, SPHL pieredzi... Ja esi lasījis interviju ar Ziediņu - tad saprastu, ka EPIHL ir pusprofesionāla līga... atšķirībā no Kazahstānas, kur līga tomēr ir profesionāla.
Tu salidzini bijušos profesionālus,kuri sitas Kazahstānas līgā, kuri spēlē hokeju sava prieka pēc (vai nu ir veterāni, vai nav paveicies karjeras virsotnē guvuši nopietnu traumu un spēlē amatieru līmenī sava prieka pēc=Amatieru līga, EPIHL (britu līga) ir profesionāla pusprofesionālu līga,kurā ir nesalīdzinami augstķas līmenis par Kazahstānas vai Ukrainas,Ungārijas līgām........nevērigi esi lasījis informāciju par EPIHL līgas spētajIEM, DAUDZI IR AIZVADIJUSI PA PADSMIT SPĒLĒM NHL savos ziedu laikos, arii spēles stils visā līgā ir visai Kanādisks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 18:17, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Ticu, ka kāds var palaist luni pārbaudes spēlēs, vai izlases nometnē, bet tieši uz PČ stipri šaubos... Tu jau nekādi nevari noteitk, vai viņš ir motivēts vai nav, ja nu vienīgi blenžot TV ekrānā izteikt savu subjektīvo viedokli. Jebkurš cilvēks arī katru dienu jūtas mazliet savādāk, vienu dienu viss iet no rokas, vienu dienu atkal ir pagurums, neviens nav robots...
Komandas rādītais sniegums parāda cik šī komanda ir motivēta.
Nezinu vai tā ir sakritība, vai motivācijas tūkums, bet LV izlases sniegums lēnām, bet ar katru PČ pēdējos 3 gados ir gājis uz leju.
Kaut gan būtu jābūt otrādi, jo mums patstāvīgi tiek apgalvots,ka RD spēlējošie letiņi krietni izauguši savā meistarībā. Arī šodien SC atrodamajā A.Ābola intervijā tas ir apgalvots.
, 2012-02-06 18:17, pirms 13 gadiem
dzindzy rakstīja: Girgensosns vel nevar spelet izlasē?
Izlasē var spēlēt kaut vai no 12 gadu vecuma. Bet kurš viņu laidīs no Ziemeļamerikas? Tad jau Kulda, Daugaviņš, Bārtulis un Ivanāns arī būtu jāsauc!
, 2012-02-06 18:17, pirms 13 gadiem
taure rakstīja: droši ka mārim nav pieeja pie baldonieka.pareizāk sakot nav sakaru,bet bez sakariem nekur nevar tikt
Mārim tak jastrādā, nav laika vizināties pa turnīriem, bet atvaļinājuma laikā gribas uz LV atbraukt
, 2012-02-06 18:19, pirms 13 gadiem
sovejiis rakstīja: Tu salidzini bijušos profesionālus,kuri sitas Kazahstānas līgā, kuri spēlē hokeju sava prieka pēc (vai nu ir veterāni, vai nav paveicies karjeras virsotnē guvuši nopietnu traumu un spēlē amatieru līmenī sava prieka pēc=Amatieru līga, EPIHL (britu līga) ir profesionāla pusprofesionālu līga,kurā ir nesalīdzinami augstķas līmenis par Kazahstānas vai Ukrainas,Ungārijas līgām........nevērigi esi lasījis informāciju par EPIHL līgas spētajIEM, DAUDZI IR AIZVADIJUSI PA PADSMIT SPĒLĒM NHL savos ziedu laikos, arii spēles stils visā līgā ir visai Kanādisks
Var just,ka Tu pilnīgi neko nezini par Kazahijas hokeja līgu, jo savādāk tādas muļķības nerakstītu.
, 2012-02-06 18:19, pirms 13 gadiem
Intresanti,kāpēc nav Bičevskis? Manā skatījumā īpaši slikti neizskatās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 18:20, pirms 13 gadiem
Man atkal jautājums, kāpēc nav paņemts trešais vārtsargs? Raitums, Muštukovs, Kaliņš varētu būt kandidāti trešajā vārtsarga vietā.

Teica jau, ka Pujacs baigi gribot spēlēt, kāpēc viņš nav? Prieks, ka Tribuncovs ir. Labākais šīssezonas Baltkrievu čempja aizsargs.
Kur Jerofejevs, Jass?

Prieks, ka Džeriņa Andra vārds šajā sarakstā.
, 2012-02-06 18:20, pirms 13 gadiem
sovejiis rakstīja: Tu salidzini bijušos profesionālus,kuri sitas Kazahstānas līgā, kuri spēlē hokeju sava prieka pēc (vai nu ir veterāni, vai nav paveicies karjeras virsotnē guvuši nopietnu traumu un spēlē amatieru līmenī sava prieka pēc=Amatieru līga, EPIHL (britu līga) ir profesionāla pusprofesionālu līga,kurā ir nesalīdzinami augstķas līmenis par Kazahstānas vai Ukrainas,Ungārijas līgām........nevērigi esi lasījis informāciju par EPIHL līgas spētajIEM, DAUDZI IR AIZVADIJUSI PA PADSMIT SPĒLĒM NHL savos ziedu laikos, arii spēles stils visā līgā ir visai Kanādisks
nosauc kaut vienu no EPIHL šīs sezonas spēlētājiem, kas ir aizvadījis tās 10 spēles NHL

Starp citu, Kazahstānas līgā spēlē arī daži KHL spēlētāji - Jugrai fārmklubs ir Karagandas Sariarka, savukārt, Omskas Avangardam - Kokšetavas Arlan.

p.s. piedod, par Angliju es vairāk ticēšu Mārim Ziediņam, kurš tur spēlē nevis Tev
, 2012-02-06 18:21, pirms 13 gadiem
Visi ciema suņi rēja, kapēc viņš, kapēc pečura un kapēc sazin kas vēl.. Ieslēdzat loģiku, ir jauns treneris ar ambīcijām, par pamatsastāvu vairāk vai mazāk Nolanam ir skaidrība! Kapēc gan nedodot ielīst izlases kreklos jaunajiem, varbūt kāds tiešam parādis iespaidīgu sniegumu.. nevaru saprast, kas tur tāds nosodāms, dos iespeju, būs jaunajiem apņēmība pierādīt sevi!
, 2012-02-06 18:22, pirms 13 gadiem
Sapņu komanda 2012.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 18:23, pirms 13 gadiem
shirmiitis rakstīja: Visi ciema suņi rēja, kapēc viņš, kapēc pečura un kapēc sazin kas vēl.. Ieslēdzat loģiku, ir jauns treneris ar ambīcijām, par pamatsastāvu vairāk vai mazāk Nolanam ir skaidrība! Kapēc gan nedodot ielīst izlases kreklos jaunajiem, varbūt kāds tiešam parādis iespaidīgu sniegumu.. nevaru saprast, kas tur tāds nosodāms, dos iespeju, būs jaunajiem apņēmība pierādīt sevi!
žēl man Pečura, Meija, štāls u.c. mūžīgi jaunie!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 18:33, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: LV izlases ieņemto vietu PČ var ietekmēt tik daudzi objektīvi vai subjektīvi faktori, ka pēc tā diezvai var spriest par spēlētāju izaugsmi vai meistarības kritumu. Neba jau kāds gaidīja, ka tūlīt cīnīsimies par medaļām
Negāja runa par medaļām, bet slovēņiem un dāņiem pakāst arī nebija nekādi argumenti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 18:34, pirms 13 gadiem
Kapēc neņem profesionāļus .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 18:52, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: nosauc kaut vienu no EPIHL šīs sezonas spēlētājiem, kas ir aizvadījis tās 10 spēles NHL

Starp citu, Kazahstānas līgā spēlē arī daži KHL spēlētāji - Jugrai fārmklubs ir Karagandas Sariarka, savukārt, Omskas Avangardam - Kokšetavas Arlan.

p.s. piedod, par Angliju es vairāk ticēšu Mārim Ziediņam, kurš tur spēlē nevis Tev
s
Scott Fankhouser 1974g.dz,,bijusais NHL vecis,3sez ,goaltender, tagad Macestera kluba,kurš spēlē EPIHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 19:03, pirms 13 gadiem
Skatos Tautai atkal interese par izlasi, ko tas varetu nozimeet?
, 2012-02-06 19:03, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Kur palika Namejs? Vai tiešām skatās kā Torpedo slāna viņa mīļoto komandu?
Cik nu slāna.
Bespalovs arī šodien diezgan velk NN Torpēdas.
Mazliet MnD nosēdušies pirms PO. Labāk lai tagad, nekā pašos PO.
, 2012-02-06 19:04, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Negāja runa par medaļām, bet slovēņiem un dāņiem pakāst arī nebija nekādi argumenti.
Ivar, atkal pie humora ķēries – "dāņiem pakāst nebija nekādi argumenti"
Pļā, šitā ir "pērle" no tavas puses ...
Man gan domāt, ka gan rangā, gan arī spēka ziņā esam pat ļoti līdzīgi ar dāņiem, un ar visu to dāņus paglāba lielākoties IZCILĀ viņu vārtsarga spēle tajā vakarā...
, 2012-02-06 19:05, pirms 13 gadiem
Cipulis iemetīs
Es jūtu un man ir liels čujs,ka būs vairāk par vieniem vārtiem
, 2012-02-06 19:05, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Ivar, atkal pie humora ķēries – "dāņiem pakāst nebija nekādi argumenti"
Pļā, šitā ir "pērle" no tavas puses ...
Man gan domāt, ka gan rangā, gan arī spēka ziņā esam pat ļoti līdzīgi ar dāņiem, un ar visu to dāņus paglāba lielākoties IZCILĀ viņu vārtsarga spēle tajā vakarā...
Nesmīdini.
Sliktam dejotājam arī olas traucē.
, 2012-02-06 19:06, pirms 13 gadiem
ooo, Džeriņš atlabis! veiksmi čaļiem!
, 2012-02-06 19:07, pirms 13 gadiem
Kāpēc no centriem Pečura,labāk A.Ozoliņu būtu uzaicinājuši,starp citu ,vai Artūrs vēl spēlē Kazahstānas klubā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 19:10, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: "Mazliet nosēdušies" Augstā vadība jau "pieņem mērus"
КХЛ. К игрокам минского "Динамо" применены меры дисциплинарного воздействия

2012-02-04 19:44:54



Председатель Наблюдательного совета ЗАО "Хоккейный клуб "Динамо-Минск" Юрий Бородич заслушал спортивного директора клуба Игоря Матушкина о причинах, повлекших поражения основной команды в матчах со "Спартаком" (2:5) и "Витязем" (2:3). Представленные спортивным директором и тренерским штабом объяснения были расценены Юрием Бородичем как неудовлетворительные, а принятые накануне и в ходе игр меры — как недостаточные. С учетом этого председатель Наблюдательного совета принял решение о мерах дисциплинарного воздействия.

Одновременно спортивному директору Матушкину и главному тренеру Сикоре указано на необходимость внесения коррективов в учебно-тренировочный процесс, надлежащую организацию предматчевых установок, сопровождение хода игры и проведение послематчевых разборов, а также на выработку и реализацию других мер по достижению поставленных спортивных задач в оставшихся матчах регулярного чемпионата и матчах плей-офф, передает hcdinamo.by.
Jā,no šitā viņi nevar tikt vaļā.
Īsti padomiskā garā.
, 2012-02-06 19:12, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Piekrītu

arhivs X rakstīja: Kur palika Namejs? Vai tiešām skatās kā Torpedo slāna viņa mīļoto komandu?
Cik nu slāna.
Bespalovs arī šodien diezgan velk NN Torpēdas.
Mazliet MnD nosēdušies pirms PO. Labāk lai tagad, nekā pašos PO.
Bet es jau atzīstu, ka MnD šobrīd nerāda to labāko sniegumu.
Un nerakstu,ka Bespalovs ir tīri monstrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 19:13, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Vispārīgi TOP goalijs EPL skaitās Ben Bowns , kas visas Anglijas U izlases vilcis. Paskaties kāda viņam statistika pēdējā U-20 čempī!
Nathan Craze ir stabils nr izlase, jaunais ar nav daudz sliktaks par muusu jaunajiem u-20
, 2012-02-06 19:14, pirms 13 gadiem
sovejiis rakstīja: s
Scott Fankhouser 1974g.dz,,bijusais NHL vecis,3sez ,goaltender, tagad Macestera kluba,kurš spēlē EPIHL.
ja? kaut kā Mančesteras kluba mājas lapa noklusē šādu faktu: 2011-2012 EPL Team - Manchester Phoenix
, 2012-02-06 19:17, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nesmīdini.
Sliktam dejotājam arī olas traucē.
Kura ir stiprāka komanda Torpedo NN vai Mn Dynamo;
SY vai Magņitka???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 19:22, pirms 13 gadiem
Tad kad Tribuncovs ģērbtuvē atraus vaļā aliņu un pie pirmā aizrādījuma pasūtīs Nolanu uz poda, tikai tad indiānis sapratīs kur ir nokļuvis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 19:30, pirms 13 gadiem
Tas ir pārbaudes turnīrs ,tu gribi pārbaudīt Spruktu un visus pārējos?
:==//MACHETE// rakstīja: Tribuncovs? Pečura!! Gaidu ar nepacietību! Sprukts ir sevi tā pierādījis, ka nav jāspēlē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 19:31, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Salīdzinot ar sastāva iepriekšējo versiju:

Vārtsargi:
- Raitums, Kalniņš
+ Masaļskis

Aizsargi:
- Laviņš, Jerofejevs, Jass
+ Tribuncovs, Iliško

Uzbrucēji:
- Bērziņš, Bičevskis
+ Hartmanis, Pečura
Vai tad iepriekšējā versijā arī Žora Pujacs nebija vai es ko jaucu? Protams diži pārbaudīt domāju tāpat viņu nav jēgas... bez Bārtuļa un Kuldas Žora tāpat ir labākais mūsu ne-RD aizsargs!
, 2012-02-06 19:32, pirms 13 gadiem
Vai tik cipulis nebūs kapteinis
, 2012-02-06 19:32, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Nē , nu moins Hartmani izsauc no Anglijas un Ozoliņu nē. Kur loģika , nesaprotu?
Moš vēl no Tava Monarha kādu vajadzēja pasaukt? Nepaliec nu smieklīgs!
, 2012-02-06 19:33, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kura ir stiprāka komanda Torpedo NN vai Mn Dynamo;
SY vai Magņitka???
Šīs komandas šosezon ir +/- vienādas pēc spēku samēriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 19:39, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šīs komandas šosezon ir +/- vienādas pēc spēku samēriem.
Tad kāda "hrena" pēc tu uzskati, ka pēdējajā PČ Dānija bija 100% jāuzvar, ja Dānijas izlase +/- ir vienāda spēku samēros ar Latviju??? IIHF rangs 12. un 13. vieta...
Kā tu rakstīji: "dāņiem pakāst nebija nekādi argumenti"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 19:44, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tad kāda "hrena" pēc tu uzskati, ka pēdējajā PČ Dānija bija 100% jāuzvar, ja Dānijas izlase +/- ir vienāda spēku samēros ar Latviju??? IIHF rangs 12. un 13. vieta...
Kā tu rakstīji: "dāņiem pakāst nebija nekādi argumenti"
Bet es jau nerakstiju,ka dāņi ir +/- LV līmenī. Tu man jautāji par konkrētām KHL komandām.
, 2012-02-06 19:46, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Kur es rakstu ka no mana Monarha vajag pasaukt? Kas tev izlikās smieklīgs?
Lūdzu , ko es rakstu http://crazymonkeysport.com/zinas/hokejs/item/1490-nolans-dinamo-sp%C4%ABl%C4%93s
Kur es rakstu, ka Tu to raksti? Es Tev vienārši pajautāju, ja jau Tu uzskati, ka būtu jāpārbauda visādu minor- joberlīgu kadri ta moš vēl arī no Tava Monarha kādu vajadzēja pasaukt? Tas bija tā kā jautājums nevis Tevis citēšana....
, 2012-02-06 19:48, pirms 13 gadiem
visvairāk priecē tas, ka komandā ir tādi vārdi, kā Jānis, Juris, Mārtiņš, Toms utt, nevis kā gadus 10 atpakaļ: Sergejs, Aleksandrs, utt.
, 2012-02-06 19:49, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cik nu slāna.
Bespalovs arī šodien diezgan velk NN Torpēdas.
Mazliet MnD nosēdušies pirms PO. Labāk lai tagad, nekā pašos PO.
Tā šie tajos PO var arī vairs "nepamosties".... paņems un "nolies" jau pirmajā kārtā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 19:53, pirms 13 gadiem
modriitis rakstīja: Tad kad Tribuncovs ģērbtuvē atraus vaļā aliņu un pie pirmā aizrādījuma pasūtīs Nolanu uz poda, tikai tad indiānis sapratīs kur ir nokļuvis.
zel ka tu neesi Nolana vieta.. Tad Triba tevi varetu pasutit tadiem hokeja parzinejiem ari pa kirbi deretu
, 2012-02-06 19:56, pirms 13 gadiem
nu kada velna pec Masalskis panemts?!?!?!?!?! nu jopcik!!!! kas mums netrukst ko izmeginat!!!! esmu vilies!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 20:01, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet es jau nerakstiju,ka dāņi ir +/- LV līmenī. Tu man jautāji par konkrētām KHL komandām.
Tu vari rakstīt vai nerakstīt, bet viņi ir +/- LV līmenī...
, 2012-02-06 20:05, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Atvaino , esmu sacepies
Es vienkarši domāju , ka būtu jāpārbauda perspektīvākie,labākie čaļi , kas kaut ko šobrīd rāda neviss vienkarši jau e-ntos gadus jāskatās uz vieniem un tiem pašiem un sogad vēl pusklibus aicina , pat! Pagājšgad pamēģināja Iļiško,Pečuru - nevarēja neko parādīt,šogad progesa nav. Tad kāda velna pēc atkal tos pašus nedataisītos saukt?Vai mums katru gadu U-20 izlasi neabsolvē 20+ spēlētāji?Vai tiešām jāaprebežojās ar 5-10 "perspektīvajiem" un nevar izčekot kurš tad ir šobrīd formā? Es tiesi esmu par to , ka vecos šāda turnīrā jāliek mierā un pec iespējas jāizčeko plašāks kandidatu loks.Jauns treneris , jaunas cerības!
Ka teica tajā vienā vecajā reklāmā "necepies, labāk vāries"! Iljiško pagājušogad cik atceros tīri labi nokapāja šajā turnīrā un kopumā čalis jau nemaz nav no tiem sliktākajiem mūsu aizsargiem(cik atceros, agrā jaunībā pat skaitijās viens no sava gada gājuma perspektīvākajiem kadriem) .... tik ar tiem klubiem viņam kaut kā neveicas.... ko tur dara Pečura un Hartmanis man arī nav īsti skaidrs, bet cik daudz un kur tad mums vēl būtu tie daudzie (citi) testējamie kadri kas atbilstu pat šādam pārbaudes turnīram? Pieļauju ka arī šādā turnīrā LHF (Kira & co) galīgi negrib tikai testēties, bet grib arī iegūt kādu rezutātu.... piem. tādu pašu kā pagājušogad tapēc arī tagad tas sastāvs ir tāds it kā no vienas puses pajauns, bet ir arī diezgan "bojevojs"....
, 2012-02-06 20:09, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tu vari rakstīt vai nerakstīt, bet viņi ir +/- LV līmenī...
Un slovēņi arī?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 20:20, pirms 13 gadiem
Nevēlos radīt problēm, bet vai īstajā izlases sastāvā Ozo būs redzams?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 20:26, pirms 13 gadiem
kur brāļi rēdlihi? dārziņš?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 20:56, pirms 13 gadiem
mitins rakstīja: kur Lavins???
veic džihādu pret dubļonkām
, 2012-02-06 20:57, pirms 13 gadiem
Juris no Ludzas rakstīja: visvairāk priecē tas, ka komandā ir tādi vārdi, kā Jānis, Juris, Mārtiņš, Toms utt, nevis kā gadus 10 atpakaļ: Sergejs, Aleksandrs, utt.
vai tur Ludzā -45
, 2012-02-06 20:59, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: KUR PASTNIEKS UN POGA??????????????
Pastniekam jāatpūšas?
kur mazais kapracis
, 2012-02-06 21:01, pirms 13 gadiem
plexte8 rakstīja: Nevēlos radīt problēm, bet vai īstajā izlases sastāvā Ozo būs redzams?
Nu cik šo var malt?! Taču pateica jau, ka izlasei metis mieru!
, 2012-02-06 21:04, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: es personigi kategoriski nepiekritu!!! pie noteikuma,ja gan mes, gan dani, spejam savakt VISUS savus labakos speletajus,mes esam klasi augstak par daniem! ta4u pedeja laika ir problema ar motivaciju spelet izlase,tur japiekrit pat Namejam un Vacietim
Es gan teiktu, ka pietiek dzīvot izlūzijās, ka hokeju spēlē tikai latvieši un pārējā Eiropā hokejs neattīstas:
Otrkārt, kaut vai paskatamie NHL - mums ir viens nabaga Daugaviņš, kas kapā pa 6 min, kamēr dāņiem ir 5!!!! uzbrucēji NHL (4 no tiem kapā pastavīgi, viens 50/50+vien defs):
Dallas Stars D Philip Larsen 1989-12-07 Esbjerg, DEN 183 86 R
Montréal Canadiens F Lars Eller 1989-07-12 Rødovre, DEN 185 90 L
New York Islanders F Frans Nielsen 1984-04-24 Herning, DEN 183 84 L
Ottawa Senators F Peter Regin 1986-04-16 Herning, DEN 187 89 L
Phoenix Coyotes F Mikkel Boedker 1989-12-16 Brøndby, DEN 180 91 L
Vancouver Canucks F Jannik Hansen 1986-03-15 Herlev, DEN 185 92 R

Vēl pārītis AHL kapā...
Varočiks stāv SWE elite sērijā - 32 spēlēs - 1,69 ielaista šaiba - 193 cm augums+ vēl 2 SM-liiga stāv kastē...Tāpat pa kādam spēlētājam kapā DEL, Elitesērijā, bars Allsvenskan.
, 2012-02-06 21:05, pirms 13 gadiem
for_the_best rakstīja: kur brāļi rēdlihi? dārziņš?
Jā, un kur Balderis ar Hendeli? Vai kāds teica, ka šis ir sastāvs ar ko brauks uz PČ?
, 2012-02-06 21:21, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Es gan teiktu, ka pietiek dzīvot izlūzijās, ka hokeju spēlē tikai latvieši un pārējā Eiropā hokejs neattīstas:
Otrkārt, kaut vai paskatamie NHL - mums ir viens nabaga Daugaviņš, kas kapā pa 6 min, kamēr dāņiem ir 5!!!! uzbrucēji NHL (4 no tiem kapā pastavīgi, viens 50/50+vien defs):
Dallas Stars D Philip Larsen 1989-12-07 Esbjerg, DEN 183 86 R
Montréal Canadiens F Lars Eller 1989-07-12 Rødovre, DEN 185 90 L
New York Islanders F Frans Nielsen 1984-04-24 Herning, DEN 183 84 L
Ottawa Senators F Peter Regin 1986-04-16 Herning, DEN 187 89 L
Phoenix Coyotes F Mikkel Boedker 1989-12-16 Brøndby, DEN 180 91 L
Vancouver Canucks F Jannik Hansen 1986-03-15 Herlev, DEN 185 92 R

Vēl pārītis AHL kapā...
Varočiks stāv SWE elite sērijā - 32 spēlēs - 1,69 ielaista šaiba - 193 cm augums+ vēl 2 SM-liiga stāv kastē...Tāpat pa kādam spēlētājam kapā DEL, Elitesērijā, bars Allsvenskan.
Un kas ir zem šiem NHL (ja tie vispār tiek uz PČ) spēlētājiem apakšā?
Gandrīz nekas. Atsevišķi spēlētāji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 21:47, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kas ir zem šiem NHL (ja tie vispār tiek uz PČ) spēlētājiem apakšā?
Gandrīz nekas. Atsevišķi spēlētāji.
protams, ja neskaita:
Eliteprospects.com - Frederik Andersen (SWE Elites viens no labākajiem vārtsargiem šosezon)
Eliteprospects.com - Morten Madsen (SWE Elite)
Eliteprospects.com - Simon Nielsen (FIN SM-Liiga/Mestis)
Eliteprospects.com - Daniel Nielsen (DEL)
Eliteprospects.com - Nichlas Hardt (SM-Liiga)
Eliteprospects.com - Jesper Jensen (DEL)
un vēl 8 gab. zviedru Allsvenskanā: Elite Prospects .

Ja šos visus neskaita, tad tiešām nav nekas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 21:58, pirms 13 gadiem
Izskatās, ka Ķēniņš dabūs pa centru bliezt. Pečura, Džera, Straupe. Tas arī viss.
, 2012-02-06 22:02, pirms 13 gadiem
a kur Saulietis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 22:33, pirms 13 gadiem
Cipulis beidzot varēs iemest!
, 2012-02-06 22:49, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: protams, ja neskaita:
Eliteprospects.com - Frederik Andersen (SWE Elites viens no labākajiem vārtsargiem šosezon)
Eliteprospects.com - Morten Madsen (SWE Elite)
Eliteprospects.com - Simon Nielsen (FIN SM-Liiga/Mestis)
Eliteprospects.com - Daniel Nielsen (DEL)
Eliteprospects.com - Nichlas Hardt (SM-Liiga)
Eliteprospects.com - Jesper Jensen (DEL)
un vēl 8 gab. zviedru Allsvenskanā: Elite Prospects .

Ja šos visus neskaita, tad tiešām nav nekas
Labi!
Pārliecināji ar kvantitāti, bet kā ir ar viņu kvalitāti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 22:59, pirms 13 gadiem
sovejiis rakstīja: Nu ar Hartmani gan kļūda (Baldonieka k-ga mīlulītis), labak no Anglijas apvienotās līgas būtu vēl pārbaudijuši 1978.g dzimušo Māri Ziediņu, spēlē manas bijušās pilsētas klubā Peterborough Phantoms, čalis tiešam velk komandu un regulāri gust pa 1-4 goliem spēlē, statistika diezgan iepaidīga, un līgas līmeni var salīdzinat ar Latvijas, tā ka secinajumus izdariet paši, ar ko Hartmanis labāks.........................
Šobrīd diezgan stulbs izskaties,bet secinājumus izdarīsim pēc turnīra.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-02-06 23:02, pirms 13 gadiem
nu tajā turnīrā nav divu doma, kas uzvarēs ;D
bet nu jāskatās cik ļoti labi mūsējie spēlēs. Par skaistām uzvarām iedzeram. cheers buddy
, 2012-02-06 23:23, pirms 13 gadiem
Nu ar Franciju nevajadzetu but problemam, bet ar parejam 50/50!
, 2012-02-06 23:27, pirms 13 gadiem
Tik ļoti gribēju redzēt kā spēlē Bērziņš un Saulietis, bet laikam nesanāks
, 2012-02-06 23:53, pirms 13 gadiem
vēl ozo teica, ka spēlēs tikai Dinamo..mājās, feini taču
Ok, ok..izlasē neviens uzpūstos miljonus nemaksās
xZ rakstīja: Nu cik šo var malt?! Taču pateica jau, ka izlasei metis mieru!
, 2012-02-07 00:00, pirms 13 gadiem
Nu buss intresanti verot jaunos speletajus .
, 2012-02-07 08:08, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Atvaino , esmu sacepies
Es vienkarši domāju , ka būtu jāpārbauda perspektīvākie,labākie čaļi , kas kaut ko šobrīd rāda neviss vienkarši jau e-ntos gadus jāskatās uz vieniem un tiem pašiem un sogad vēl pusklibus aicina , pat! Pagājšgad pamēģināja Iļiško,Pečuru - nevarēja neko parādīt,šogad progesa nav. Tad kāda velna pēc atkal tos pašus nedataisītos saukt?Vai mums katru gadu U-20 izlasi neabsolvē 20+ spēlētāji?Vai tiešām jāaprebežojās ar 5-10 "perspektīvajiem" un nevar izčekot kurš tad ir šobrīd formā? Es tiesi esmu par to , ka vecos šāda turnīrā jāliek mierā un pec iespējas jāizčeko plašāks kandidatu loks.Jauns treneris , jaunas cerības!
un pareiz vien cepies,jo palielam ne Pečura,ne Illiško,ne Straupe,ne Upītis,ne Saleja,NEPorejs nederēs ne Dinamo,ne KHL,ne MHL ne arī Skandināvijas virslīgām
, 2012-02-07 08:26, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi!
Pārliecināji ar kvantitāti, bet kā ir ar viņu kvalitāti?
par vārtsargu Andersenu jau minēju
Mortens Madsens ir stabils SEL aizsargs - par velti jau nav Frolunddas kapteiņa asistents
Simons Nīlsens - somu SM-Liigas klubs jau neņemtu vāju vārtsargu
Daniels Nīlsens - aizsargs, 8 PČ pēc kārtas, par velti jau šosezon uz DEL netika paņemts...
Niklass Hardts - aizsargs, pēc 3 ļoti labām sezonām Allsvenskan, šosezon SM-Liiga
Jespers Jensens - centrs, DEL; statistika šosezon nav pārāk spīdoša, tikai 4+4=8
Mortens Polsens - uzbrucējs, Allsvenskan pirmā sezona, taču jau 14+14=28
Julians Jakobsens - uzbrucējs, pēc 2 sezonām zviedru Elites vājākajā klubā, šosezon Allsvenskan, 12+16=28
Mortens Grīns - uzbrucējs, "štata mēbele" Allsvenskan, tiesa gan, šosezon 2x mazāk punktu kā iepriekšējajās sezonās "tikai" 10+11=21
Jespers Jensens - 20 gadu vecs aizsargs, Allsvenskan, 5+12=17

Nu - protams, nav Zvaigžņu komanda, taču pēc pagājušā PČ vesela virkne dāņu no vietējā čempionāta ir tikuši pie darba labākās līgās...
, 2012-02-07 08:33, pirms 13 gadiem
kasha rakstīja: Nu ar Franciju nevajadzetu but problemam, bet ar parejam 50/50!
Francija stiprākajā sastāvā gan ir ļoti nopietns pretinieks šai LV izlasei...
, 2012-02-07 12:34, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Salīdzinot ar sastāva iepriekšējo versiju:

Vārtsargi:
- Raitums, Kalniņš
+ Masaļskis

Aizsargi:
- Laviņš, Jerofejevs, Jass
+ Tribuncovs, Iliško

Uzbrucēji:
- Bērziņš, Bičevskis
+ Hartmanis, Pečura
Un kur tad pazudis aizsargs Mārtiņš Jakovļevs??
, 2012-02-07 13:32, pirms 13 gadiem
Zoverags rakstīja: Un kur tad pazudis aizsargs Mārtiņš Jakovļevs??
Jakovļevs piedalīsies MHL Zvaigžņu spēlē - Izaicinājuma kausā
, 2012-02-07 15:37, pirms 13 gadiem
jakovļevs???
, 2012-02-07 21:39, pirms 13 gadiem
Atcerēsimies Kārli Skrastiņu, kurš šogad varēja vēl būt starp mums, un iespējams pat spēlēt izlasē!