Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3
Autors: Krišs Upenieks

Hārtlijs atskaita piecus hokejistus, Dārziņam mikrotrauma

Hārtlijs atskaita piecus hokejistus, Dārziņam mikrotrauma
Lauris Dārziņš
Foto: Mārtiņš Aiše

Latvijas hokeja izlase galvenā trenera Boba Hārtlija vadībā turpina gatavošanos 2017. gada pasaules čempionātam. No sastāva šodien atskaitīti pieci hokejisti. Uz Daugavpili ar izlasi dosies visi spēlētāji, kuri būs pilnībā veseli.

Hārtlija vadīto izlasi šodien pameta pieci hokejisti - Filips Buncis, Maksims Širokovs, Edgars Siksna, Georgs Golovkovs un Edmunds Augstkalns. Jāpiemin, ka Širokovs, Siksna un Augstkalns izlasei pievienojās tikai pirmdien un paspēja aizvadīt tikai divus treniņus.

Uz ledus treniņā trešdien nepiedalījās trīs spēlētāji - Lauris Dārziņš, Aleksandrs Jerofejevs un Georgijs Pujacs. Pēdējo joprojām nomoka potītes savainojums, kas liedz spēlēt arī sezonas noslēdzošo daļu daļu Rīgas ''Dinamo'', bet Dārziņš un Jerofejevs netrenējās nelielu mikrotraumu dēļ.

Debitējot galvenajam trenerim Bobam Hārtlijam, Latvijas izlase sestdien ar 0:5 piekāpās Krievijas olimpiskajai komandai. Nākamajā dienā komandas tikās atkārtoti, un laukuma saimnieki vēlreiz zaudēja – 1:2. Vienīgos vārtus noslēdzošajā trešdaļā guva Edgars Kulda, pielabojot partnera metienu no zilās līnijas.

Ceturtdien no rīta Latvijas izlase dosies uz Daugavpili, kur piektdien un sestdien ir paredzētas divas pārbaudes ar Baltkrievijas izlasi.

Latvijas hokeja izlases sastāvs spēlēm ar Baltkrieviju

Vārtsargi: #74 Ivars Punnenovs, #98 Jānis Kalniņš;

Aizsargi: #4 Kristofers Bindulis, #26 Uvis Jānis Balinskis, #27 Oskars Cibuļskis, #29 Ralfs Freibergs, #32 Artūrs Kulda, #58 Guntis Galviņš, #83 Jānis Jaks, #90 Kristaps Roberts Zīle;
Uzbrucēji:
#5 Kirils Tambijevs, #13 Gunārs Skvorcovs, #17 Oskars Batņa, #18 Koba Jass, #38 Roberts Lipsbergs, #41 Frenks Razgals, #47 Kirils Galoha, #70 Miks Indrašis, #71 Roberts Bukarts, 79 Vitalijs Pavlovs, #84 Gatis Gricinskis, #87 Gints Meija, #91 Ronalds Ķēniņš, #94 Edgars Kulda, #96 Māris Bičevskis.


, 2017-04-05 12:51, pirms 8 gadiem
Autor, Golovkovs un Buncis nebija starp tiem, kuri izlasei pievienojās pirmdien
, 2017-04-05 12:52, pirms 8 gadiem
nu, nu , nu !!!! Par Bunci gan esi kko sajaucis, viņš jau bija kādu laiku!
, 2017-04-05 12:52, pirms 8 gadiem
whaaat? Buncis un Golovkovs tak spēlēja pret Krieviju! Autor, saņemies!
, 2017-04-05 12:55, pirms 8 gadiem
Golovkovs pat atskaitīts.
, 2017-04-05 13:01, pirms 8 gadiem
Hārtlijs pārāk ātri steidzas ar atskaitīšanu! Tā jau izlasē var tikt arī kāds centīgs LČ spēlētājs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 13:04, pirms 8 gadiem
hehhehehe kirova preemijas nav, tagad nespelees!
KIROVU ATPaKAL!!
, 2017-04-05 13:04, pirms 8 gadiem
ko tu???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 13:04, pirms 8 gadiem
HMB-TIKKO.PAMODOS rakstīja: Tulit atnaks pajols abragels un breeks ka ne tos atskaitija, ne tos parbaudija, ne taa informeja un ne taa spele
izskatas ka Tu te visvairak brec pa visiem
, 2017-04-05 13:05, pirms 8 gadiem
varētu jau ielikt uzvārdus kas joprojām ir nometnē.... autoram galvenais tik kaut ko uzskribelēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 13:07, pirms 8 gadiem
LUX_04 rakstīja: hehhehehe kirova preemijas nav, tagad nespelees!
KIROVU ATPaKAL!!
Luksaforam visas gaismas derētu izdauzīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 13:14, pirms 8 gadiem
Ar katru brīdi tas viss aizvien vairāk atgādina kaut kādu bardaku.
Vienu dienu čaļus aicina, pēc tam uzreiz sūta prom. Kāda jēga bija raustīt spēlētājus? Lai kaut kā formāli parādītu, ka viņi ir izlases interešu lokā?

Tāda sajūta, ka tas, kurš izvēlas kandidātus, vispār neko nesaprot, kādus spēlētājus un kāpēc vajag izlasei (precīzāk - tās treneriem).
, 2017-04-05 13:15, pirms 8 gadiem
HMB-TIKKO.PAMODOS rakstīja: es nebrecu, bet eedu stovetos kapostus un iesmeju par to lohu. Nu tu pag, tu redzesi pec 1h kas te bus no vina piespamots ka maz iespeju, parak atri, vajag uzsaukt to un kapec twiteri nav shis un tas
Es ēdu zivis.
, 2017-04-05 13:17, pirms 8 gadiem
Krituši mūsu labākie RīgasDinamo spēlētāji. Golovkovs utt.
, 2017-04-05 13:18, pirms 8 gadiem
HMB-TIKKO.PAMODOS rakstīja: Tulit atnaks pajols abragels un breeks ka ne tos atskaitija, ne tos parbaudija, ne taa informeja un ne taa spele
Izskatās, ka arī Abrags ir atskaitīts. Prozit!
, 2017-04-05 13:20, pirms 8 gadiem
HMB-TIKKO.PAMODOS rakstīja: Tulit atnaks pajols abragels un breeks ka ne tos atskaitija, ne tos parbaudija, ne taa informeja un ne taa spele
Kirovs būs Abragam labi sapiķojis.
, 2017-04-05 13:21, pirms 8 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Izskatās, ka arī Abrags ir atskaitīts. Prozit!
Abragu pirms Nameja atskaitīja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 13:23, pirms 8 gadiem
zzk rakstīja: Ar katru brīdi tas viss aizvien vairāk atgādina kaut kādu bardaku.
Vienu dienu čaļus aicina, pēc tam uzreiz sūta prom. Kāda jēga bija raustīt spēlētājus? Lai kaut kā formāli parādītu, ka viņi ir izlases interešu lokā?

Tāda sajūta, ka tas, kurš izvēlas kandidātus, vispār neko nesaprot, kādus spēlētājus un kāpēc vajag izlasei (precīzāk - tās treneriem).
Gan jau, ka Hārtlijs redz divu dienu laikā vai šie papildinājumi varēs izkonkurēt kādu esošo, kurš jau trenējas 3 nedēļas vai nē. tie kuri sāka no pirmās dienas, viņiem būs lielāka iespēja aizbraukt uz čempi, nekā tiem kas tikai ierodas. Nav jau daudz laika atlicis no jauna mācīt tos kuri tagad ierodas nometnē.
, 2017-04-05 13:24, pirms 8 gadiem
HMB-TIKKO.PAMODOS rakstīja: nez kas un kaa, BET LOHI IR ABI!!!!
Tu jau arī LOHS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 13:25, pirms 8 gadiem
HMB-TIKKO.PAMODOS rakstīja: Esmu gudrs,apkerigs un izmaniigs!!!
Kāda starpība, tāpat LOHS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 13:28, pirms 8 gadiem
HMB-TIKKO.PAMODOS rakstīja: nee esmu Eksperts un analizeeju, a tie 2 lohi suudu dzen
Varēji to "eksperts" ieboldēt, lai visi redz!
, 2017-04-05 13:30, pirms 8 gadiem
HMB-TIKKO.PAMODOS rakstīja: nee esmu Eksperts un analizeeju, a tie 2 lohi suudu dzen
Saviem rajona pacančikiem vari stāstīt, ka esi eksperts, te tāpat visi zin ka tu esi LOHS
, 2017-04-05 13:31, pirms 8 gadiem
moš kāds ir labāk informēts - vai Hārtlija kandidātu sarakstā ir
Ņikita Jevpalovs,
Rihards Bukarts,
Tedijs Bļugers,
Rodrigo Ābols,
Mārtiņš Dzierkals,
Rūdis Balcers,
Kristians Rubīns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 13:33, pirms 8 gadiem
HMB-TIKKO.PAMODOS rakstīja: nez, bet mums ir pavlops,manekens un gricinskis
Ja tev,"gudriniek" nav ko pateikt ,tad labāk aizveries un nesmirdini te gaisu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 13:35, pirms 8 gadiem
HMB-TIKKO.PAMODOS rakstīja: Ej dilles!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 13:36, pirms 8 gadiem
ej dillēs rakstīja: moš kāds ir labāk informēts - vai Hārtlija kandidātu sarakstā ir
Ņikita Jevpalovs,
Rihards Bukarts,
Tedijs Bļugers,
Rodrigo Ābols,
Mārtiņš Dzierkals,
Rūdis Balcers,
Kristians Rubīns
Kandidātu sarakstā viņi ir, tikai jautājums, vai vispār kāds no šiem būs brīvs, atskaitot Balceru.
, 2017-04-05 13:36, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: Gan jau, ka Hārtlijs redz divu dienu laikā vai šie papildinājumi varēs izkonkurēt kādu esošo, kurš jau trenējas 3 nedēļas vai nē. tie kuri sāka no pirmās dienas, viņiem būs lielāka iespēja aizbraukt uz čempi, nekā tiem kas tikai ierodas. Nav jau daudz laika atlicis no jauna mācīt tos kuri tagad ierodas nometnē.
Hārtlijs ta redz, bet bij jau piezīme par tiem "varenajiem" GM vietas izpildītājiem, kas bez jebkādas konsekvences pie Hārtlija sūta spēlētājus...
Bij te viens viedais, kurš paziņoja, ka izlasei GM nevajagot, ka visi kandidāti satilpstot viņa EXcel tabuliņā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 13:40, pirms 8 gadiem
HMB-TIKKO.PAMODOS rakstīja: Ooo pajols klaat
ko tu pīpē, draudziņ ?
Izskatās, ka zālīte tev pa labu nenāk !!!
, 2017-04-05 13:40, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Hārtlijs ta redz, bet bij jau piezīme par tiem "varenajiem" GM vietas izpildītājiem, kas bez jebkādas konsekvences pie Hārtlija sūta spēlētājus...
Bij te viens viedais, kurš paziņoja, ka izlasei GM nevajagot, ka visi kandidāti satilpstot viņa EXcel tabuliņā...
es Tev pilnīgi piekrītu. Kandidāti tiek arī aicināti ar domu apskatīt tos kuri iederēsies nākamajā Dinamo modelī, ja būs labs čempis Latvijas valstvienības izpildījumā.

Lai gan tiek teikts, ka LV tagad ir citas metodes, utt. Viss īstenībā tiek darīts, lai ar vienu šāvienu paņemtu divus zaķus.
Bet nu redzēsim kāds būs no tā visa rezultāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 13:42, pirms 8 gadiem
ej dillēs rakstīja: moš kāds ir labāk informēts - vai Hārtlija kandidātu sarakstā ir
Ņikita Jevpalovs,
Rihards Bukarts,
Tedijs Bļugers,
Rodrigo Ābols,
Mārtiņš Dzierkals,
Rūdis Balcers,
Kristians Rubīns
Hārtlijam ir tikai viens vienīgs saraksts - tie, kas pie viņa atrodas nometnē.
Par pārējo rūpejas brašie "wannabe" GM...

Ja runā par ZAmerikāņiem, tad neviens no Tevis minētajiem jau nav brīvs vēl (izņemot Balceru, bet arī viņa gadījumā nav skaidri Sharki plāni - pastāv iespēja, ka tiek piedāvāts "entry level" un Balcers top nosūtīts uz AHL pie Jevpalova) - vieni ir tikuši nākamajā PO kārtā, citi vēl tikai uzsāks play-offus pēc nedēļas vai divām.
, 2017-04-05 13:43, pirms 8 gadiem
ej dillēs rakstīja: ko tu pīpē, draudziņ ?
Izskatās, ka zālīte tev pa labu nenāk !!!
nav vērts diskutēt ar to urlu. Viņam tāpat nav pilns rublis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 13:44, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: es Tev pilnīgi piekrītu. Kandidāti tiek arī aicināti ar domu apskatīt tos kuri iederēsies nākamajā Dinamo modelī, ja būs labs čempis Latvijas valstvienības izpildījumā.

Lai gan tiek teikts, ka LV tagad ir citas metodes, utt. Viss īstenībā tiek darīts, lai ar vienu šāvienu paņemtu divus zaķus.
Bet nu redzēsim kāds būs no tā visa rezultāts.
diemžēl, bet izskatās, ka Tev taisnība... par ko jau bij aizdomas jau tai pašā dienā, kad K&K pārņēma varu LHF...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 13:48, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: diemžēl, bet izskatās, ka Tev taisnība... par ko jau bij aizdomas jau tai pašā dienā, kad K&K pārņēma varu LHF...
manā skatījuma nekas slikts tas nav.
Varbūt pat labāk, ka DR un LHF strādā kopā, nevis rej viens uz otru.

Viss būs atkarīgs no gala rezultāta. bet nu, ceru, ka Hārtlijam viss izdosies. Ļoti ceru, ka atstās arī kādu no DR "superstāriem" aiz borta, lai apdomā dzīvi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 13:50, pirms 8 gadiem
HMB-TIKKO.PAMODOS rakstīja: Pavlops ar Manekenu bus 1. maina
kas ir Manekens?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 13:53, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: manā skatījuma nekas slikts tas nav.
Varbūt pat labāk, ka DR un LHF strādā kopā, nevis rej viens uz otru.

Viss būs atkarīgs no gala rezultāta. bet nu, ceru, ka Hārtlijam viss izdosies. Ļoti ceru, ka atstās arī kādu no DR "superstāriem" aiz borta, lai apdomā dzīvi...
Šādam scenārijam ir arī sliktā puse - netiek aicināti spēlētāji, par kuriem jau tagad ir skaidrs, ka viena vai otra iemesla dēļ viņi RD nespēlēs (jo nav tā, ka 100% visi un vienmēr gribētu būt RD). Tomēr izlasei viņi varbūt noderētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 13:56, pirms 8 gadiem
Es nezinu, vai tiešām tas scenārijs ir tāds, kādu te minēja kolēģis, tāpēc nekādus uzvārdus nesaukšu.

Šobrīd ir pārāk daudz "ja" un "iespējams", lai varētu konkrēti spriest.
, 2017-04-05 13:56, pirms 8 gadiem
zzk rakstīja: Šādam scenārijam ir arī sliktā puse - netiek aicināti spēlētāji, par kuriem jau tagad ir skaidrs, ka viena vai otra iemesla dēļ viņi RD nespēlēs (jo nav tā, ka 100% visi un vienmēr gribētu būt RD). Tomēr izlasei viņi varbūt noderētu.
Bāzes klubi ir īstermiņa risinājumi, ne ilgtermiņa risinājumi!
Arī slovēņiem bija bāzes klubs, bet jau agri saprata, ka nebūs izaugsme!
, 2017-04-05 13:58, pirms 8 gadiem
zzk rakstīja: Šādam scenārijam ir arī sliktā puse - netiek aicināti spēlētāji, par kuriem jau tagad ir skaidrs, ka viena vai otra iemesla dēļ viņi RD nespēlēs (jo nav tā, ka 100% visi un vienmēr gribētu būt RD). Tomēr izlasei viņi varbūt noderētu.
Kuri konkrēti? Potenciālie līderi, tādi kā Bukarts, Džēriņš, Daugaviņš, tiks ņemti pie jebkura rasklada, joberlīgu mūžīgie iemītnieki diezin vai būtu konkurenti DR sistēmā esošiem
, 2017-04-05 13:59, pirms 8 gadiem
zzk rakstīja: Šādam scenārijam ir arī sliktā puse - netiek aicināti spēlētāji, par kuriem jau tagad ir skaidrs, ka viena vai otra iemesla dēļ viņi RD nespēlēs (jo nav tā, ka 100% visi un vienmēr gribētu būt RD). Tomēr izlasei viņi varbūt noderētu.
un kuri tie būtu??
, 2017-04-05 14:04, pirms 8 gadiem
Latvijas izlases problēma ir psiholoģija, ja tu spēlē DR un kaplējies pa pēdējām vietām līgā, tā ticēšana uzvarai neuzlabosies.

godīgi sakot pagaidām neredzu kāpēc Dārziņš un Indrašis būtu labāks par vienu otru citu.

Skatoties LV čempja finālu vismaz manā skatījumā džeki reāli kapā un nesaudzē sevi, bet daži labi no DR kā mīkstie kaut kādi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 14:06, pirms 8 gadiem
Tad kad šī varza nometa Kirovu no amata, mēs visi zinājām, kas patiesībā pārņems LHF vadītāja amatu,es jau tad skatījos visai skeptiski uz Koziolu!
Abrags rakstīja: Hārtlijs ta redz, bet bij jau piezīme par tiem "varenajiem" GM vietas izpildītājiem, kas bez jebkādas konsekvences pie Hārtlija sūta spēlētājus...
Bij te viens viedais, kurš paziņoja, ka izlasei GM nevajagot, ka visi kandidāti satilpstot viņa EXcel tabuliņā...
, 2017-04-05 14:09, pirms 8 gadiem
ej dillēs rakstīja: moš kāds ir labāk informēts - vai Hārtlija kandidātu sarakstā ir
Ņikita Jevpalovs,
Rihards Bukarts,
Tedijs Bļugers,
Rodrigo Ābols,
Mārtiņš Dzierkals,
Rūdis Balcers,
Kristians Rubīns
šaubos vai viņam ir tāds savs saraksts.
, 2017-04-05 14:09, pirms 8 gadiem
HMB-TIKKO.PAMODOS rakstīja: pavlops,manekens un galohas pat joberligas vaaktu 0+3 50 speles
kurš ir manekens??
, 2017-04-05 14:12, pirms 8 gadiem
Baigi sāk izskatīties.ka tiek paralēli izlasei komplektēts ari RD,ja jau Hartlijs esot nominēts ,kā iespējamais treneris,tad nebrīnos ka Kalvītis ar Kozjolu devis mājienu šai virzienā..nu vismaz ,ja izlase nolohosies ,vienmēr būs viegli novelt uz Kirovu,ka visu nolaidis uz grunti..
, 2017-04-05 14:13, pirms 8 gadiem
HMB-TIKKO.PAMODOS rakstīja: pavlops,manekens un galohas pat joberligas vaaktu 0+3 50 speles
Tu ej sēnes Anglijā lasi, mu*** sīkais!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 14:16, pirms 8 gadiem
Smieklīgi par aizsargu trijotni, kurus uzreiz atskaitīja un neticās, ka Siksna zinot viņa dotumus un labo tvērienu bija no knapākajiem izlasē...
, 2017-04-05 14:16, pirms 8 gadiem
jeepis59 rakstīja: Baigi sāk izskatīties.ka tiek paralēli izlasei komplektēts ari RD,ja jau Hartlijs esot nominēts ,kā iespējamais treneris,tad nebrīnos ka Kalvītis ar Kozjolu devis mājienu šai virzienā..nu vismaz ,ja izlase nolohosies ,vienmēr būs viegli novelt uz Kirovu,ka visu nolaidis uz grunti..
vai tas būtu slikti? pieņemsim ka Hārtlijs nostartē ļoti labi un izcīna vietu starp 5-8. Piedāvājot viņam darbu RD būtu viņu vieglāk noturēt arī pie LV izlases stūres. tāda kalibra treneriem, kā Hārtlijs piedāvājumi būs vienmēr. Un tie daudz reižu pārsniegs piedāvājumus no LV izlases / LHF (naudas ziņā).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 14:22, pirms 8 gadiem
Kas īsti ir izlases ģenerālmenedžeris?
, 2017-04-05 14:26, pirms 8 gadiem
HMB-TIKKO.PAMODOS rakstīja: nu 118kg tev skaitas siiks???
Daniel, tas tu?
, 2017-04-05 14:29, pirms 8 gadiem
Kāpēc Batņa nav atskaitīts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 14:34, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: vai tas būtu slikti? pieņemsim ka Hārtlijs nostartē ļoti labi un izcīna vietu starp 5-8. Piedāvājot viņam darbu RD būtu viņu vieglāk noturēt arī pie LV izlases stūres. tāda kalibra treneriem, kā Hārtlijs piedāvājumi būs vienmēr. Un tie daudz reižu pārsniegs piedāvājumus no LV izlases / LHF (naudas ziņā).
protams, ka slikti.
Vienmēr, pie jebkura soļa, tiks prātā paturētas RD intereses.
, 2017-04-05 14:35, pirms 8 gadiem
raivis77 rakstīja: Smieklīgi par aizsargu trijotni, kurus uzreiz atskaitīja un neticās, ka Siksna zinot viņa dotumus un labo tvērienu bija no knapākajiem izlasē...
Liekas, ka ar aizsargiem viss +/- Hārtlijam jau ir skaidrs.
A.Kulda, Galviņšs, Cibuļskis, Balinskis, Sotnieks, Freibergs, Pujacs?, Bārtulis?
, 2017-04-05 14:35, pirms 8 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Kas īsti ir izlases ģenerālmenedžeris?
īsti neviens.
Tehniskos jautājumus risina Baldonieks, Excel tabuliņa ar spēlētājiem ir pie Koziola...
, 2017-04-05 14:36, pirms 8 gadiem
Ja RD piedavaa Hartlijam ligumu,tad bus jaspele ar Liepajas otro sastavu,jo nebus naudas spileriem
, 2017-04-05 14:38, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: Liekas, ka ar aizsargiem viss +/- Hārtlijam jau ir skaidrs.
A.Kulda, Galviņšs, Cibuļskis, Balinskis, Sotnieks, Freibergs, Pujacs?, Bārtulis?
To nu Tu nevari zināt. Bārtulis nebūs, Pujacs mokās vēl ar traumu... tagad piebrauca Jaks un Bundulis... redzēsim ko un kā izvēlēsies Bobs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 14:39, pirms 8 gadiem
Speciaalists rakstīja: Ja RD piedavaa Hartlijam ligumu,tad bus jaspele ar Liepajas otro sastavu,jo nebus naudas spileriem
NHL apskatnieki rakstīja, ka Hārtlijam 2015/2016.g. sezonā Calgary Flames alga esot bijusi ap 2 miljoniem $
, 2017-04-05 14:40, pirms 8 gadiem
Baumo, ka Ponomarenko uz Allsvenskan - Lettisk back till Timrå - MrMadhawk.se

Tieši gribēju teikt, kad vakar ar Abragu diskutēju par Norvēģijas lielāko potenciālu, salīdzinot ar Poliju, jo no Norges ir taisnais ceļš uz Zviedriju, savukārt no Polijas... uz LHV.
, 2017-04-05 14:41, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: To nu Tu nevari zināt. Bārtulis nebūs, Pujacs mokās vēl ar traumu... tagad piebrauca Jaks un Bundulis... redzēsim ko un kā izvēlēsies Bobs.
Bārtulis teica ka būs, ja paspēs sadakterēt savu kāju, vai kas viņam tur bij..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 14:43, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: Bārtulis teica ka būs, ja paspēs sadakterēt savu kāju, vai kas viņam tur bij..
pēc tam bija šī ziņa: Pavasara lāsts – Bārtulis piekto gadu pēc... .
, 2017-04-05 14:44, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: Bārtulis teica ka būs, ja paspēs sadakterēt savu kāju, vai kas viņam tur bij..
Tas bija vairāk PR gājiens. Neticu ka viņš būs.
, 2017-04-05 14:44, pirms 8 gadiem
Kā ziņo Latvijas Hokeja federācija (LHF), kā nākamais papildinājums izlasei plānots vārtsargs Elvis Merzļikins, kurš Latvijā ieradīsies pirmdien.
, 2017-04-05 14:47, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Tas bija vairāk PR gājiens. Neticu ka viņš būs.
Piekrītu, manā skatījumā lai labāk brauc kāds kurš grib un kurš var.
Redzēsim ko Bindulis parādīs pārbaudes spēlēs...
, 2017-04-05 14:47, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Tas bija vairāk PR gājiens. Neticu ka viņš būs.
Līdzīgi izskatās ar Karsumu...
, 2017-04-05 14:47, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Līdzīgi izskatās ar Karsumu...
Par Karsumu es tik parliecināts neesmu, varbūt tiešām mēģinas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 15:03, pirms 8 gadiem
Jā izlase un federācija tiks savienota kopā ar Dinamo Rīga tad cerēšu,ka beidzot izlidos no augstākas divīzijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 15:05, pirms 8 gadiem
Karsums nebūs Bartulis nebūs Jēkabs Redlihs arī nebūs.Krišjānis arī nebūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 15:06, pirms 8 gadiem
Par Daugavu nesu 100procenti pārliecināts,ka viņš uzspēs sadakrēties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 15:07, pirms 8 gadiem
Nezinu
, 2017-04-05 15:09, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: pēc tam bija šī ziņa: Pavasara lāsts – Bārtulis piekto gadu pēc... .
Un pēc tam bija ziņa (nesen) ka ārstēsies, mēģinās un ja varēs, tad spēleš
, 2017-04-05 15:09, pirms 8 gadiem
Augstkalns vai tad švaks? Kādēļ to atskaitīja?
, 2017-04-05 15:10, pirms 8 gadiem
Neticu,ka Bārtulis būs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 15:30, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Un pēc tam bija ziņa (nesen) ka ārstēsies, mēģinās un ja varēs, tad spēleš
man ar tā likās, bet nevarēju atcerēties kur to redzēju...
, 2017-04-05 15:30, pirms 8 gadiem
HMB-TIKKO.PAMODOS rakstīja: nu 118kg tev skaitas siiks???
Resns(ļoti) tīnis?
, 2017-04-05 15:31, pirms 8 gadiem
Bija raksts,ka viņš nespēlēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 15:36, pirms 8 gadiem
HMB ar izlīdis no krūmiem, kādu laiku birojs bija diezgan neaktīvs, kas notika? Slimības lapa? Uz korķa? Vai dekrētā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 15:41, pirms 8 gadiem
Ļoti ceru,ka izlase netiks savienota kopā ar Dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 15:49, pirms 8 gadiem
HMB-TIKKO.PAMODOS rakstīja: Pavlopa vietaa 4. mainaa varetu Tjomu iespelet
Tik jadabon no korka nost
Tjoma ir centrs, bija pat te video ielicis, kā iemetienu uzvar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 15:51, pirms 8 gadiem
Uz piektdienas un sestdienas spēlēm biļetes izpirka pāris dienu laikā (sēdvietas izpirka 5 stunžu laikā). Esmu pārliecināts kā Daugavpilī bus ļoti laba atmosfēra.
, 2017-04-05 15:56, pirms 8 gadiem
Juris Novickis rakstīja: Uz piektdienas un sestdienas spēlēm biļetes izpirka pāris dienu laikā (sēdvietas izpirka 5 stunžu laikā). Esmu pārliecināts kā Daugavpilī bus ļoti laba atmosfēra.
cik ietilpīga ir D-pils halle?
, 2017-04-05 16:02, pirms 8 gadiem
HMB-TIKKO.PAMODOS rakstīja: tinis skaitas lidz 19, lkm nee.
Nu tad vienkārši tups&resns tēviņš!
, 2017-04-05 16:02, pirms 8 gadiem
1200 sēdvietas 760 stāvietas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 16:15, pirms 8 gadiem
Shenker rakstīja: cik ietilpīga ir D-pils halle?
neiznu, cik ticama informācija, taču šeit minētas 1234 sēdvietas un 750 stāvvietas - skat. Hockeyarenas.net .
, 2017-04-05 16:37, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: diemžēl, bet izskatās, ka Tev taisnība... par ko jau bij aizdomas jau tai pašā dienā, kad K&K pārņēma varu LHF...
Kā tur beidzās ar arēnu, mīkstais Juris atsaka izlasei?
Izskatās ka tev ļoti, ļoti vajag lai notiek kādi sūdi ar izlasi, jo tu taču sevi zombēji un kujņu šeit dzini.
Saprotu ka tev vecums nāk, bet nevajag jau par sazvērnieku ākstu palikt, kam visu laiku kaut kas rādās. Zinu ka tu volxu, HMB kritizē, bet vai tu pats esi labāks?
, 2017-04-05 16:38, pirms 8 gadiem
Nebiju nekad redzejis Daugavpils ledus halli,izskatas daudz maz normali sakopts un daudz labak pat pa paris hallem kas atrodas Riga vai Rigas tuvuma.
, 2017-04-05 16:39, pirms 8 gadiem
HMB-TIKKO.PAMODOS rakstīja: Nu tups es neesmu, es teiktu ka esmu loti gudrs!
Jā, var pamanīt Gramatika tik jāuzlabo
, 2017-04-05 16:40, pirms 8 gadiem
HMB-TIKKO.PAMODOS rakstīja: Ko nesavtigais hokeja sadala dara
Uz pavasari jau var pč paskatīties, kolhozu gan nevaru ciest!
, 2017-04-05 16:42, pirms 8 gadiem
Adis-15 rakstīja: Kā tur beidzās ar arēnu, mīkstais Juris atsaka izlasei?
Izskatās ka tev ļoti, ļoti vajag lai notiek kādi sūdi ar izlasi, jo tu taču sevi zombēji un kujņu šeit dzini.
Saprotu ka tev vecums nāk, bet nevajag jau par sazvērnieku ākstu palikt, kam visu laiku kaut kas rādās. Zinu ka tu volxu, HMB kritizē, bet vai tu pats esi labāks?
vai tiešām nevar bez apvainojumiem?
, 2017-04-05 16:44, pirms 8 gadiem
Kāpēc Plovs, t.i Pavlovs, vēl nav atskaitīts?
, 2017-04-05 17:00, pirms 8 gadiem
Interesanti būtu paskatīties izlases pārbaudes spēli pret LAČ izlasi-nez kāpēc tāds variants nav hokeja federācijai ienācis prātā-neesmu tik pārliecināts,ka tā būtu spēle vienos vārtos kā te daži raksta,ka LAČ-sētas čempionāts!
, 2017-04-05 17:03, pirms 8 gadiem
Adis-15 rakstīja: Kā tur beidzās ar arēnu, mīkstais Juris atsaka izlasei?
Izskatās ka tev ļoti, ļoti vajag lai notiek kādi sūdi ar izlasi, jo tu taču sevi zombēji un kujņu šeit dzini.
Saprotu ka tev vecums nāk, bet nevajag jau par sazvērnieku ākstu palikt, kam visu laiku kaut kas rādās. Zinu ka tu volxu, HMB kritizē, bet vai tu pats esi labāks?
izskatās, ka Tu esi vecu šņabi sadzēries un tagad kaut kādu beztolku dzen.... Es neko tādu neesmu teicis šīs LHF vadības sakarā. (ņemot vērā, ka Juris netieši ir iesaistīts šajā LHF!!!). Bet nu laikam jau Tev patīk citus ap@irst, izdomājot pašam baumas...

Sagribēji āksta cepurīti sev uzvilkt? Malacis, Tu to izdarīji. Tu būtu labs pāris ar Volxu, tas ar visu laiku kaut ko pats ar sevi spamo...
, 2017-04-05 17:17, pirms 8 gadiem
Zolmanis arī gatavojās ar izlasi sākumā. K.Jass arī tad bija, tagad spēlēs pret Baltkrieviju. Interesanti, vai Zolmanis arī pēc LHV fināliem atkal pievienosies izlasei?

P.S. LHV finālos Zolmanis izskatās nesalīdzināmi labāk par Kobu
, 2017-04-05 17:39, pirms 8 gadiem
Baiga nirgasanas par Virsligas speletajiem, laujot vienam eksemplaram tur atrasties. Ja izlasei vajag noraidijumus, tad istais atrasts.
, 2017-04-05 18:07, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: izskatās, ka Tu esi vecu šņabi sadzēries un tagad kaut kādu beztolku dzen.... Es neko tādu neesmu teicis šīs LHF vadības sakarā. (ņemot vērā, ka Juris netieši ir iesaistīts šajā LHF!!!). Bet nu laikam jau Tev patīk citus ap@irst, izdomājot pašam baumas...

Sagribēji āksta cepurīti sev uzvilkt? Malacis, Tu to izdarīji. Tu būtu labs pāris ar Volxu, tas ar visu laiku kaut ko pats ar sevi spamo...
Es nerakstīju par K&K laiku, bet pats zini kuru! Nu tad nelaida arēnā?
Vai tagad tu katru dienu nepiekasies Excel tabuliņai?
Tu pats agrāk lamāji Ivaru, jo šis meklēja kašķi pie izlases rakstiem, bet tu jau tagad dariji tieši to pašu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 18:59, pirms 8 gadiem
Otrā izlase
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-04-05 19:16, pirms 8 gadiem
Siksna pērn pirms PČ nebija vājāks par vismaz pusi izlases aizsargu tā kā šis lēmums pārsteidz ,jo joprojām izskatās ,ka dinamo un izlase tagadējai izlases vadībai ir viens un tas pats.
, 2017-04-05 20:47, pirms 8 gadiem
Adis-15 rakstīja: Es nerakstīju par K&K laiku, bet pats zini kuru! Nu tad nelaida arēnā?
Vai tagad tu katru dienu nepiekasies Excel tabuliņai?
Tu pats agrāk lamāji Ivaru, jo šis meklēja kašķi pie izlases rakstiem, bet tu jau tagad dariji tieši to pašu.
beidz dzert ļergu! Es teicu, ka nelaidīs Arēnā? NETEICU!
Vien teicu, ka Jurim tādas iespējas ir. Ja Kirovs pārāk lektos. Bet Tev laikam problēmas ar uztveri.

Un ja runā par Excel tabuliņu - tad Tu laikam vēl joprojām neesi pamanijis tās dīvainības ar izlases kandidātu komplektāciju. Nu tad neko - guli tālāk. (Un lieki te nesmirdini gaisu)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja