Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Laikraksts: Lipmans pieļauj iespēju, ka Kanāda un ASV boikotēs 2014. gada PČ

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Laikraksts: Lipmans pieļauj iespēju, ka Kanāda un ASV boikotēs 2014. gada PČ
Kirovs Lipmans
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas Hokeja federācijas prezidents Kirovs Lipmans nupat atgriezies no Šveices, kur ticies ar IIHF vadītāju Renē Fāzelu. Lipmans sarunā ar laikraksta "Telegraf" žurnālistu atklājis, ka lēmums par 2017. gada pasaules čempionāta rīkotājvalsti (-īm) tiks pieņemts vēlāk - 2013. gadā. Tāpat Lipmans pieļauj iespēju, ka Kanādas un ASV izlases varētu izlaist 2014. gada pasaules čempionātu, kas notiks Baltkrievijā.

Manas vizītes gala iznākums Latvijai ir nozīmīgs. Balsošana par 2017. gada pasaules čempionāta rīkotājvalsti pārcelta uz 2013. gadu.

Ja jums netraucēs, vai vēl labāk, palīdzēs, tad nav šaubu, ka pasaules čempionāts Latvijā notiks arī otro reizi.
Darbs šajā virzienā notiek sen, darbs nav viegls. Gribētos, lai palīdz. Tiesa, tāda sajūta, ka Latvijā (kā ne reizi vien esmu teicis), atskaitot mani, nevienam tas nav vajadzīgs.

To vajag tūkstošiem Latvijas līdzjutēju.
Pasaules čempionāts ir lieli svētki. par Latvijas hokeju zina visā pasaulē. Un, ja ir kaut maza iespēja tikt pie pasaules čempionāta, man ir jāizmanto iespēja.

Galvenās mūsu konkurentes ir Vācija un Francija, kuras vēlas rīkot čempionātu kopīgi.
Mēs vēl paskatīsimies. Atšķirībā no mums francūži regulāri balansē starp eliti un 1. divīziju.

Vai tad tas viņiem var kļūt par šķērsli?
Jūnijā notiks jaunās IIHF vadības vēlēšanas. Mums tas ir ļoti svarīgi. Tur skatīsies termiņus. Bet realitāte ir tāda - Latvija pagājušo reizi rīkoja čempionātu 2006. gadā, bet Vācija - 2010. gadā.

Pēdējā laikā bieži tiek diskutēts par 2014. gada PČ Baltkrievijā un varbūtību, ka tai tiks atņemtas tiesības sarīkot turnīru. Kāda ir jūsu prognoze un attieksme?
Piekrītu, ka runas kļūst aizvien skaļākas. Īpaši pēc pēdējiem notikumiem, kad uzliesmoja konflikts starp Baltkrieviju un Eiropas Savienību. Personīgi es esmu pret to, lai Baltkrievijai atņemtu tiesības. Sāpīgi, ka politika iejaucas sportā. Sportam jāvieno cilvēkus, nevis otrādi. Cilvēki nav vainīgi. Būtu nepareizi baltkrievu ļaudīm atņemt hokeja svētkus.

Fāzels šajā sakarā noteikti izjūt lielu spiedienu. Piemēram, no ASV.
Spiediens ir. Taču mūsu pēdējā tikšanās reizē šis jautājums netika aktualizēts. Ja tas būtu aktuāli, mēs to noteikti pārspriestu. Toties iepriekšējā reizē Fāzels prasīja manu padomu, mēs runājām par to. Pats Fāzels cer, ka situācija atrisināsies.

Kādi varētu būt varianti?
Manuprāt, šai jautājumā pagaidām pāragri likt punktu. Jā, Fāzels stingri turas pie sava. Taču, kas notiks tālāk, nevaru paredzēt. Iespējams viss. Kas tieši? Atsauciet atmiņā 1980. gada Olimpiskās spēles.

Jūs runājat par boikotu?
Tieši tā. Nav izslēgts, ka ASV un Kanādas izlases, paužot protestu, nedosies uz pasaules čempionātu Baltkrievijā. Vēlreiz atkārtošu - viss ir iespējams.

Izmantotie resursi:
Телеграф.lv : Новости Латвии : Политика :...

1 2 36 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +64 [+] [-]

, 2012-03-05 23:16, pirms 13 gadiem
Varat teikt par Kiru, ko gribat, bet vinjsh vienalga ir ieguuldiijis milziigu un neatsveramu darbu Latvijas hokeja atiistiibaa! Visu cienju!!!

  -2 [+] [-]

, 2012-03-05 23:17, pirms 13 gadiem
Pilnīgi pajāt!

 +10 [+] [-]

, 2012-03-05 23:18, pirms 13 gadiem
Кубик rakstīja: Amerikāņi - PFF. Pasaules čempionātu viņi neuztver nopietni, tāda paša līmeņa komana PČ, kā Vācija vai Šveice. Kanāda gan ir kas nopietnāt un to gan nevajadzētu pieļaut, ka CAN boikotē PČ.
pagaidām tie ir tikai Kiras prātuļojumi... pāragri ko runāt

  +2 [+] [-]

, 2012-03-05 23:19, pirms 13 gadiem
nu PČ bez kanādas un ASV ir neizdevies pasākums!

  -3 [+] [-]

, 2012-03-05 23:26, pirms 13 gadiem
Vispār daži Kirova lēmumi nav tik forši, bet nav vismaz tik traki kā ar Savicki, un visā visumā labi, ka viņš nonāca pie LV hokeja stūres un vismaz ap izlasēm notiek sakarīgs darbs,ja ir slikts rezultāt, tad treneri atlaiž nevis , kā futbola

  +9 [+] [-]

, 2012-03-05 23:26, pirms 13 gadiem
Beidzot atkal varēsim tikt 1/4 finālā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-05 23:32, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: pagaidām tie ir tikai Kiras prātuļojumi... pāragri ko runāt
Pārāk skaļi priekš tādiem ''prastiem prātuļojumiem'', vai nu Kiram atkal šizofrēnija uzdod, vai arī šāda veida runām tiešām ir pamats. Jebkurā gadījumā, ja viņa minētais variants pieņemams kā patiesība, tad nu reiz ir hokeja pasaule pilnībā sačakarēta ar politiku un tās intrigām.

 +10 [+] [-]

, 2012-03-05 23:32, pirms 13 gadiem
Кубик rakstīja: Bet Lipmanam jau ir savi avoti, ar naudu rīkoties viņš māk. Ir nauda, ir sakari.
avoti, avoti... taču ja paši ASV un Kanāda vēl nav par to īsti domājuši, tad Kiras prātuļojumi ir tikai pārdomas no tēmas, kā būs, ja būs...
tik pat labi visas ES valstis var "horom" šo pasākumu noboikotēt...

  +5 [+] [-]

, 2012-03-05 23:35, pirms 13 gadiem
Digars rakstīja: Pārāk skaļi priekš tādiem ''prastiem prātuļojumiem'', vai nu Kiram atkal šizofrēnija uzdod, vai arī šāda veida runām tiešām ir pamats. Jebkurā gadījumā, ja viņa minētais variants pieņemams kā patiesība, tad nu reiz ir hokeja pasaule pilnībā sačakarēta ar politiku un tās intrigām.
labāk pievērs uzmanību šim teikumam: ...Taču, kas notiks tālāk, nevaru paredzēt. Iespējams viss. ..

  +2 [+] [-]

, 2012-03-05 23:35, pirms 13 gadiem
būs augstāka vieta abas varētu arī izlaist, jo turnīra nozīme būs mazāka - olimpiskais gads un 2x triekties uz RUS / BLR maz prieka.

bet lai godīgāk - nākošajā viņiem būtu jāsāk no zemākas grupas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-03-05 23:40, pirms 13 gadiem
Bez Kanādas 4empis vispār nav 4empis!

  -1 [+] [-]

, 2012-03-05 23:43, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: labāk pievērs uzmanību šim teikumam: ...Taču, kas notiks tālāk, nevaru paredzēt. Iespējams viss. ..
Teikums,kā teikums protams un precīzi arī atbilst Tavai versijai,bet attiecīgi nākamais teikums jau izraisa diskusijas par tēmu ''sports un politika vienā katlā'', kāds var pārprast,nesaprast un atkal tiek izsaukta uguns nevietā. Bet lai nu paliek,cerams,ka tiks panākts kompromiss un arī pēc 2013. gada redzēsim PČ ierastā versijā.

  -3 [+] [-]

, 2012-03-05 23:44, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: ASV/Kanādai var pavērties iespēja OS Krieviem ieriebt.
Stratēģi ASV savu darbu zina,kā izspēlēt šaha partiju.
Un Fāzels šajā spēlē ir vis vājākā figūra. Jācer,ka viņam pietiks drosmes pieturēties pie sportiskā principa,pat ja saies nažos ar NHL. Kas vēlāk argumentēti varētu atteikt NHL spēlētāju dalību Sočos.
Tur nu tev piekritu!!!
Runajot par Fazelu,tad domaju ka vinsh piekapsies CAN un ASV spiedienam(ja vini uz to ies),jo shie divi milzi hokeja nosaka daudz,ja ir Krievija,Somija,Zviedrija(Cehi mazak),bet tapat ka mes zinam NHL regule ASV ar CAN un gandriz visi labakie valstu hokejisti spele NHL!

Nu redzes ka bus,bet solas but jautri!

     [+] [-]

, 2012-03-05 23:45, pirms 13 gadiem
Līdz 2014 vēl daudz laika un pašlaik nav ko par tādām lietam domāt.

+ Kā es vienmēr saku. "Līdz tam laikam vēl jānodzīvo"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2012-03-05 23:54, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Tur nu tev piekritu!!!
Runajot par Fazelu,tad domaju ka vinsh piekapsies CAN un ASV spiedienam(ja vini uz to ies),jo shie divi milzi hokeja nosaka daudz,ja ir Krievija,Somija,Zviedrija(Cehi mazak),bet tapat ka mes zinam NHL regule ASV ar CAN un gandriz visi labakie valstu hokejisti spele NHL!

Nu redzes ka bus,bet solas but jautri!
nu šeit jau ir runa arī par politiku un jāņem vērā, ka ir vēl Eiropas Savienība, kas šobrīd ir ļoti negatīvi noskaņota pret Baltkrieviju. Tāpēc, domāju, ka 2014.g PČ atcelšana Baltkrievijā (pārcelšana uz citu valsti) ir krietni ticamāka par šo boikota versiju.

  -3 [+] [-]

, 2012-03-05 23:55, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Nu tad ASV būs vēl viens jauns instruments,kā panākt sev vēlamo politikā.
Tagad tie būs ne tikai teroristu meklējumi citās zemēs nogalinot un iznīcinot,bet arī Sports būs pakļauts.
Te daži saka ka onkulis Vova ar savu rotaļlietu KHL slikts

Nez ir kāda vēl valsts uz pasaules palikusi,kur ASV nevēlas ieviest savu kārtību un demokrātiju. Ja ir,tad gaidiet,drīz nāks kārtības ieviesēji.
Diemzel vai par laimi,tada laika dzivojam un taka mes esam mazi un melni nekas cits mums neatliek ka skatities sho izradi!

P.S. es nepiekritu Lipmanam ka sports un politika neiet kopa! Sports tieshi saistits ar politiku! Drizak politikiem nevajag sportu izmantot svas politiskajas spelites!

     [+] [-]

, 2012-03-05 23:58, pirms 13 gadiem
Ko tas nozīmē? Ka Obama un viņa Kanādas kolēģis aizliegs arī Džefam Pletam un kompānijai spēlēt 14. gadā?

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 00:00, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Ko tas nozīmē? Ka Obama un viņa Kanādas kolēģis aizliegs arī Džefam Pletam un kompānijai spēlēt 14. gadā?
pagaidām tas nozīmē tikai to, ka Kira tā padomāja. Viss tālākais, vismaz pagaidām, ir ziloņa pūšana no mušas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 00:25, pirms 13 gadiem
Kira tač viltīgs čalis. Izmeta to teikumu par boikotu ar nolūku, paredzot jau vairākus gājienus uz priekšu, ka var nonākt līdz situācijai, ka jeņķi mēģina iebiedēt ar ultimātu - ja čempis belaros - mēs nebraucam. Tagad izmetot šo vienu teikumu viņš principā signalizē amīšiem - redz mēs jau esam iedomājušies, ka jūs varētu boikotēt un mums tas pie kājas, čempis tāpat būs belaros. Te tīri sava veida "karš" jau risinās, tai skaitā arī ar preses starpniecību. Un kira šādās cīņās jūtās kā zivs ūdenī...

  +1 [+] [-]

, 2012-03-06 06:54, pirms 13 gadiem
Tad jau 2015 gadā asv un Kanāda spēlēsB grupā.

     [+] [-]

, 2012-03-06 07:19, pirms 13 gadiem
Tāds variants galīgi nav izslēgts un ja vēl tam pievienojās Eiropas savienības valstis,tad jau jākoncentrējās uz GagarinuDiemžēl pasaulē nekas nav mainījies un politiķi degunu bāž sportā ,kad viņiem sagribās.

  -2 [+] [-]

, 2012-03-06 07:47, pirms 13 gadiem
ASV un Kanādai pasaules čempis neko nenozīmē, tāpēc tie mierīgi var šādu soli spert.

  +4 [+] [-]

, 2012-03-06 08:41, pirms 13 gadiem
Frīks rakstīja: Varat teikt par Kiru, ko gribat, bet vinjsh vienalga ir ieguuldiijis milziigu un neatsveramu darbu Latvijas hokeja atiistiibaa! Visu cienju!!!
Pilnīgi piekrītu Tev.

  -3 [+] [-]

, 2012-03-06 09:07, pirms 13 gadiem
Frīks rakstīja: Varat teikt par Kiru, ko gribat, bet vinjsh vienalga ir ieguuldiijis milziigu un neatsveramu darbu Latvijas hokeja atiistiibaa! Visu cienju!!!
Viņš ir tik viltīgs, ka ir jums vnk aizmālējis acis un jums liekas, ka viņš super duper federācijas vadonis! Priecājieties tālāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-06 10:38, pirms 13 gadiem
bez kiras iespejams latvija hokejs butu tik amatiet=ru limeni un mes par to ka kadreiz spelejam elites divizija stastitu legendas.

  +4 [+] [-]

, 2012-03-06 10:52, pirms 13 gadiem
anjo rakstīja: Beidzot atkal varēsim tikt 1/4 finālā
Es par to nebūtu tik drošs - "Mēs" jau arī varam sekot saviem lielajiem brāļiem un atteikties no dalības

  +4 [+] [-]

, 2012-03-06 11:12, pirms 13 gadiem
Vismaz kvievi ar garantiju varēs cinīties par augstām vietām
1 2 36 komentāri