Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

Edgars Masaļskis liek punktu 16 gadus ilgajai karjerai Latvijas izlasē

Edgars Masaļskis liek punktu 16 gadus ilgajai karjerai Latvijas izlasē
Edgars Masaļskis
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas hokeja izlases ilggadējais vārtsargs Edgars Masaļskis portālam Sportacentrs.com apstiprināja, ka savu pēdējo spēli valstsvienībā jau aizvadījis. 36 gadus vecais hokejists no izlases atvadās pēc 159 tajā aizvadītajiem mačiem.

„Ir pienācis laiks pielikt punktu spēlēšanai Latvijas izlasē. Man ir bijis patiess gods pārstāvet Latvijas valstsvienību visus šos gadus. Paldies visiem komandas biedriem un līdzjutējiem! Lai veiksme ir ar Jums!” norādījis Edgars Masaļskis ierakstā savā „Facebook” profilā. Masaļskis kopā ar Latvijas izlasi šovakar pieredzēja, kā sadrūp izredzes piedalīties 2018. gada olimpiskajās spēlēs, un pēc zaudējuma Vācijai paziņoja par karjeras beigām izlasē.

Šonedēļ aizvadītajā kvalifikācijas turnīrā Masaļskis gan laukumā neizgāja ne reizi, paliekot aiz gados jaunāko vārtsargu Elvja Merzļikina un Kristera Gudļevska muguras. Masaļskis otro sezonu pārstāv KHL komandu „Lada”, kuru trenē latviešu treneris Artis Ābols un pārstāv Latvijas izlases aizsargs Kristaps Sotnieks.

Edgars Masaļskis Latvijas izlases sastāvā piedalījās 159 spēlēs, kas ir mūsu izlases vārtsargu rekords. Viņš debitēja pirms gandrīz 16 gadiem, 2000. gada izskaņā pārbaudes mačā pret Franciju. Masaļskis šo gadu gaitā Latvijas izlasē aizvadījis 11 sausās spēles, piedalījies 15 pasaules čempionātos pēc kārtas un četrās olimpiskajās spēlēs, vairākos no šiem turnīriem uzņemoties izlases pamatvārtsarga un reizē arī lielākā vilcēja lomu.

Masaļska kontā ir vairākas iespaidīgas izlasē aizvadītas spēles un izcīnītas uzvaras. Ar viņu vārtos Soču olimpiādē tika pieveikta Šveice, kas pavēra ceļu uz ceturtdaļfinālu, bet Vankūveras olimpiādē Masaļska varonīgais sniegums, atvairot 47 no pretinieku 50 metieniem, ļāva tikt līdz papildlaikam pret Čehiju (2:3).

Masaļskis arī lielā mērā atbildīgs par Latvijas izlases saglabāto vietu elitē, jo pagājušā gada pasaules čempionātā izšķirošajā spēlē pret Franciju glāba pēdējās sekundēs, atvairot izgājienu viens pret vienu. Ja francūži tobrīd būtu guvuši vārtus, Latvijai elites divīziju nāktos atstāt.

Masaļska pēdējā spēle Latvijas izlasē līdz ar to paliks 30. augusta pārbaudes mačs pret Dāniju, kad viņš aizvadīja spēles pirmo pusi, pēc tam sniedzot vietu Gudļevskim.

Masaļskis izlases rindās laukumā pavadīja 8710 minūtes, ielaižot 383 vārtus jeb vidēji spēlē 2.64. Viņa rēķinā arī divas rezultatīvas piespēles un 37 soda minūtes.


, 2016-09-04 22:18, pirms 9 gadiem
PALDIES!
, 2016-09-04 22:20, pirms 9 gadiem
Paldies, Edža!!!
, 2016-09-04 22:20, pirms 9 gadiem
Paldies Edza,cik reizes tu esi mus izglabis no viss ka,tiesam paldies!
Slēpts komentārs: XMARTINSLV
, 2016-09-04 22:22, pirms 9 gadiem
Bija diegan ilgs brīdis, kad edža bija vienīgais augsta līmeņa vārtsargs Latvijā, rāvās katru čempi uz izlasi, nekādu savainojumu un citu attaisnojumu nebija, lai tur vai kas.
Tagad ir izaugusi beidzot jauna vārtsargu paaudze, edža var beidzot doties pelnītā atpūtā
, 2016-09-04 22:22, pirms 9 gadiem
Paldies par karjeru ! Lieku vienā līmenī ar Irbi
, 2016-09-04 22:22, pirms 9 gadiem
15 pasaules čempionāti pēc kartas - šis vislabāk raksturo Edžas attieksmi pret mūsu izlasi!

Paldies par visu! Tavs seivs pret Franciju 2015.g. PČ vienmēr paliks spilgtā atmiņā, bet, protams, tā ir tikai niecīga daļiņa no tā visa, ko esi paveicis izlases labā

Atliek novēlēt izkonkurēt Ježovu Ladā, lai atgūtu 1.GK lomu Toljati klubā un iekļūt Gagagrina kausa izcīņā šosezon!
Slēpts komentārs: Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans
, 2016-09-04 22:23, pirms 9 gadiem
Visu cieņu Edgaram. Kā vientuļais bruņinieks vilka mūs entos gados un katru pavasari nebija pat jājautā vai būs ierindā. Un tā viņš godam nostāvēja līdz sagaidīja jauno maiņu

Paldies Tev, Edgar! Tu esi Latvijas hokeja LEĢENDA!
, 2016-09-04 22:23, pirms 9 gadiem
Edža saprot, ka beidzot ir kāds, kam palikt pēc viņa, tāpēc var mierīgu sirdi atstāt izlasi. Skaidrs, ka jaunajiem izlase ir vajadzīga vairāk, jo tas ir veids, kā celt pašapziņu un pierādīt sevi, lai veidotu karjeru. Edža izlasē bija dzīvnieks. To neviens neaizmirsīs.
, 2016-09-04 22:24, pirms 9 gadiem
Liels paldies par ieguldījumu! Nebaidīšos teikt, ka izlases sakarā leģendārāks par pašu Irbi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-04 22:24, pirms 9 gadiem
Edgars izlasē ienāca brīdī, kad tur bija portenciāli 4 vārtsargi, kas droši var spēlēt un arī brīdī, kad aiziet, ir tieši tāda pati situācija.

Paldies par to laiku, kad bija tikai viens!
, 2016-09-04 22:25, pirms 9 gadiem
Paldies par uzvarām pret zviedriem 2009. gadā, šveici os nekad neaizmirsīšu šīs 2 spēles īpaši. Arī spēle pret Somiju 2008. gadā, kad edža 60 metienus atvairīja bija fantastika
Slēpts komentārs: comon88
, 2016-09-04 22:25, pirms 9 gadiem
Zheel...ja Edza shodien stavetu vartos, tad ardievas vinsh teiktu pec Korejas OS
, 2016-09-04 22:26, pirms 9 gadiem
Paldies, Masala, par visu, ko devi Latvijas hokejam!
Saprotu, ka jūti, ka ir pienācis laiks. Lai izdodas tālāk viss gan hokejā, gan dzīvē!
, 2016-09-04 22:26, pirms 9 gadiem
Visu cieņu, Tev, Edgar, Tu esi Latvijas hokeja leģenda. Bez Tevis mēs nez vai vēl būtu Elites Divīzijā. Paldies
, 2016-09-04 22:26, pirms 9 gadiem
Paldies Edgar !
, 2016-09-04 22:26, pirms 9 gadiem
Paldies,Edža! Lai Tev veicas dzīvē!
https://www.youtube.com/watch?v=bF7...
, 2016-09-04 22:26, pirms 9 gadiem
Legenda!!
Paldies edza!
Tev vismaz 1 speli vajadzeja dot spelet
Ka izglabi soču un izlasi atceresimies vienmer + viss parejais
, 2016-09-04 22:26, pirms 9 gadiem
Paldies Edža!!! Praktiski, sevī iemiesojis vārdus "MŪRIS" un "LEĢENDA"!
, 2016-09-04 22:27, pirms 9 gadiem
Vēl jāpiebilst, ka LV izlasē nav neviena vārtsarga vēsturē, kurš būtu aizvadījis tik daudz spēļu kā Masaļskis.

159 spēles arī ir 13. rādītājs LV izlases vēsturē.
, 2016-09-04 22:27, pirms 9 gadiem
Varēja atdot šo spēli tad Edgaram pēdējo uzraut varbūt būtu tomēr ar sirdi un dvēseli izrāvis LV uz Olimpiādi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-04 22:28, pirms 9 gadiem
Bet ja Godīģi nākotne vārtsargs būs Elvis Merzlikins, Gudijam nav tās stabilitātes tāpēc nav NHL!
, 2016-09-04 22:28, pirms 9 gadiem
Paldies Edagarm!

Nākamajam kārta Lipmanam
, 2016-09-04 22:29, pirms 9 gadiem
vozā rakstīja: Varēja atdot šo spēli tad Edgaram pēdējo uzraut varbūt būtu tomēr ar sirdi un dvēseli izrāvis LV uz Olimpiādi!
Ir aizdomas, ka lēmumu par aiziešanu no izlases viņš pieņēma jau pēc šī turnīra.
, 2016-09-04 22:29, pirms 9 gadiem
BEt visnotaļ Edgars lielus darbus ir darijis Izlasē! Liels Paldies!
, 2016-09-04 22:29, pirms 9 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Paldies Edagarm!

Nākamajam kārta Lipmanam
+++++++++++++++++++++!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-04 22:29, pirms 9 gadiem
Pēc Mūra Irbes nāca Masaļskis. Pēc Masaļska nāk Merzļikins.
, 2016-09-04 22:31, pirms 9 gadiem
Paldies, Edgar, tavu spēli skatīties bija patiess prieks. Lielisks spēlētājs, kurš mūs ir neskaitāmas reizes priecējis un glābis vistrakākajās situācijās.
, 2016-09-04 22:32, pirms 9 gadiem
vaseldžefs rakstīja: Pēc Mūra Irbes nāca Masaļskis. Pēc Masaļska nāk Merzļikins.
Pēc Irbes vēl labu laiku bija Naumovs un pat Irbes karjeras norietā tieši Naumovs bija faktiskais pirmais numurs izlasē.
, 2016-09-04 22:33, pirms 9 gadiem
Edža PALDIES!!!
Vēl tikai atvadu spēli izlasē un sumināšanu, to Tu esi pelnījis!
, 2016-09-04 22:34, pirms 9 gadiem
Schneider' rakstīja: Paldies Edza,cik reizes tu esi mus izglabis no viss ka,tiesam paldies!
Sotnieks vēl ilgi bučos Edžu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-04 22:35, pirms 9 gadiem
, 2016-09-04 22:36, pirms 9 gadiem
paldies! par to, ka nekad neatteici izlasei! par pašatdevi! par mazajām viltībām, kad "nejauši" krita maska vai gulēji "nokautā", kamēr puiši atelpojās un sagrupējās cīņai! atceros to trako spēka paņēmienu kādā no spēlēm (bet neatceros kurā), kad ielīmēji pārsteigto pretinieku uzbrucēju bortā lai Tev un Tavai ģimenei dzīvē viss labi, bērniem vecumdienās būs, ko pastāstīt...
, 2016-09-04 22:36, pirms 9 gadiem
Edžam vajadzētu pasniegt Pjotra Skudras vārdā nosaukto pacietības un ziedošanās balvu.
, 2016-09-04 22:37, pirms 9 gadiem
Respect, Tev Edgar!
Paldies par puuleem valstssvieniibas labaa, visu sho 16.gadu garumaa!
Legenda!
, 2016-09-04 22:37, pirms 9 gadiem
Paldies Edža par visiem šiem gadiem! Cerams, ka tagad izlasei būs vārtsargu treneris (Edžas izskatā)?
, 2016-09-04 22:38, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vēl jāpiebilst, ka LV izlasē nav neviena vārtsarga vēsturē, kurš būtu aizvadījis tik daudz spēļu kā Masaļskis.

159 spēles arī ir 13. rādītājs LV izlases vēsturē.
Īstais cipars ir 147 spēles Latvijas izlasē, nezinu, kas seko statistikai, bet Zēni no tās neko nejēdz! Saskaitījuši visu, ko var saskaitīt, ieskaitot spēles ar Krievijas OTRO izlasi, kas starptautiskajā hokeja statistikā netiek ņemta vērā! Tas pats attiecās uz Laviņa rekordu izlasē utt....
, 2016-09-04 22:38, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pēc Irbes vēl labu laiku bija Naumovs un pat Irbes karjeras norietā tieši Naumovs bija faktiskais pirmais numurs izlasē.
es precīzi detaļās neatceros, bet man tā atmiņā palika iespaids, ka Naumovs visu laiku bija otrais aiz Irbes, Naumovs minimāli tika pabūt par pirmo, jo Edagrs sevi parādījā ļoti pārliecinoši un uzreiz nostiprinājās par pirmo numuru uz ilgu palikšanu.
, 2016-09-04 22:38, pirms 9 gadiem
Teikšu paldies par izvilktajām spēlēm un palīdzēšanu Latvijai noturēties Elites divīzijā
, 2016-09-04 22:39, pirms 9 gadiem
als rakstīja: Paldies Edža par visiem šiem gadiem! Cerams, ka tagad izlasei būs vārtsargu treneris (Edžas izskatā)?
Vai tad izlasei pēdējos gados nav bijis vārtsargu trenera? Samoilovs, Naumovs, Klodāns?

Turklāt, Masaļskis jau nebeidz karjeru vispār, tik izlasē.
, 2016-09-04 22:39, pirms 9 gadiem
, 2016-09-04 22:39, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Vai tad izlasei pēdējos gados nav bijis vārtsargu trenera? Samoilovs, Naumovs, Klodāns?

Turklāt, Masaļskis jau nebeidz karjeru vispār, tik izlasē.
nu es stipri šaubos, ka vēl pēc šīs sezonas spēlēs
, 2016-09-04 22:40, pirms 9 gadiem
, 2016-09-04 22:41, pirms 9 gadiem
Izcils Latvijas vārtsargs, paldies par labajām spēlēm izasē.
Lai veicas turpmākā karjerā.
Tagad būs nepierasti, kad Edža nebūs PČ vārtos.
, 2016-09-04 22:42, pirms 9 gadiem
Masalskis - visu laiku labakais latvijas izlases vartsargs, izlases legenda! Irbe pat tuvu nestav klat ! Lai veicas talak dzive Edgaram ))
, 2016-09-04 22:42, pirms 9 gadiem
Paldies Edgaram par izlasei atdoto laiku. Ir mums jauni un labi vārtsargi kuriem tavs padoms noteikti noderēs. Vēlreiz paldies Edgar.
, 2016-09-04 22:42, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Vai tad izlasei pēdējos gados nav bijis vārtsargu trenera? Samoilovs, Naumovs, Klodāns?

Turklāt, Masaļskis jau nebeidz karjeru vispār, tik izlasē.
Tagad arī bija (oficiāli)? Klodāns tak laikam uzmeta izlasi tagad? Un faktiski izskatijās, ka šajā OS kvalifikācijā Edža tur kā tāds vārtsargu konsultants - treneris darbojās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-04 22:43, pirms 9 gadiem
Pēctecība viņam ir. Nākamajā pč gan jāiztiek bez Gudļevska, jo Tampa atkal būs plovos. Ivars ir tpu tpu traumatisks. Ja netiek Elvis, ar ko braukt uz pč? Ar Kalniņu? Kas mums U-20 ir par varočikiem? Kivlenieks?
, 2016-09-04 22:43, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: es precīzi detaļās neatceros, bet man tā atmiņā palika iespaids, ka Naumovs visu laiku bija otrais aiz Irbes, Naumovs minimāli tika pabūt par pirmo, jo Edagrs sevi parādījā ļoti pārliecinoši un uzreiz nostiprinājās par pirmo numuru uz ilgu palikšanu.
Tā bija laikā, kad abi spēlēja TOP līmenī, taču Naumovs bija Eiropā, tāpēc daudzos turnīros nospēlēja un labi sevi parādīja. Sākot no 2001. gada Klāgenfurtes OS kvalifikācijas, vairākus PČ, arī 2002. gada OS utt.

Savukārt Irbe. Viņu ļoti bieži lika vārtos tikai tāpēc, ka viņš ir Irbe... un pēc tam paši licēji to ir nožēlojuši.
, 2016-09-04 22:44, pirms 9 gadiem
Katram sava spēle paliek atmiņā, man šī, kur ar Edžu pie stūres pēcspēles metienos pimo reizi vēsture Šveici pacēlām:
https://www.youtube.com/watch?v=WTP...
Paldies Edža paemocijām, lai Tev viss izdodas arī turpmāk.
, 2016-09-04 22:44, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ir aizdomas, ka lēmumu par aiziešanu no izlases viņš pieņēma jau pēc šī turnīra.
tu domāji pirms
, 2016-09-04 22:47, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tā bija laikā, kad abi spēlēja TOP līmenī, taču Naumovs bija Eiropā, tāpēc daudzos turnīros nospēlēja un labi sevi parādīja. Sākot no 2001. gada Klāgenfurtes OS kvalifikācijas, vairākus PČ, arī 2002. gada OS utt.

Savukārt Irbe. Viņu ļoti bieži lika vārtos tikai tāpēc, ka viņš ir Irbe... un pēc tam paši licēji to ir nožēlojuši.
Kad tad bija tās reizes,kad Irbi lika vārtos tikai vārda dēļ, vairāk par Turīnu nekas prātā nenāk...
, 2016-09-04 22:48, pirms 9 gadiem
als rakstīja: Tagad arī bija (oficiāli)? Klodāns tak laikam uzmeta izlasi tagad? Un faktiski izskatijās, ka šajā OS kvalifikācijā Edža tur kā tāds vārtsargu konsultants - treneris darbojās!
Par to oficiālumu nez, bet gan jau, ka RD šo turnīru noignorēja.

Cita lieta, ka nebūt ne vienmēr kāds eks-spēlētājs būs labākais variants trenera amatam. Kurš no pēdējā laika "jaunajiem un perspektīvajiem" Latvijas eks-hokejistiem tagad vispār ir kļuvis par patiešām labu treneri?

Man liekas, ka bez tām dažām brigādēm, kas te mums visiem ir zināmas, citu nav. Lai gan mēģinājuši ir teju visi 90-to gadu izlases velkoņi.

Ar vārtsargu treneriem tāpat. Ko mūsu vārtsargu treneri ir izaudzinājuši? Samoilovs Bobrovski? Viņi nedaudz pastrādāja kopā, protams, bet nez vai tā bija izaudzināšana.
, 2016-09-04 22:49, pirms 9 gadiem
Paldies Edgar!!!
, 2016-09-04 22:49, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Vai tad izlasei pēdējos gados nav bijis vārtsargu trenera? Samoilovs, Naumovs, Klodāns?

Turklāt, Masaļskis jau nebeidz karjeru vispār, tik izlasē.
Vai Tu ,"ekspert" negribi būt par to treneri? Āksts ibio!
, 2016-09-04 22:49, pirms 9 gadiem
Diemzel, bet laiks skrien un nevar apstaties...likas ka nesen piedzivoju Irbes un Naumova aiziesanu no izlases, bet tagad no tas atvadas vel viena legenda - Masalskis...15 gadi...jau pagaja 15 gadi...es vel biju 14gadigs zalknabis, kad vins pirmo reizi uzvilka pieauguso LV izlases kreklu...ists patriots un personiba...paldies tev, Edgar...veiksmi Lada un varbut trenera darba...audzini mums jaunus Irbes, Merzlikinus un Masalus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-04 22:50, pirms 9 gadiem
Masalskis bija panakumu atslega, lai cik tragiski staveja kaste tacu visi turniri tika izvilkti. Atnaca divi jaunie kati un jau pirmais turniri pasets. Labs pamats ielikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-04 22:51, pirms 9 gadiem
Pareizi-atvadu spēli vajag gan!!!
, 2016-09-04 22:51, pirms 9 gadiem
Paldies, Edža, par daudzajiem neaizmirstamajiem mirkļiem, ko esi dāvājis Latvijas hokeja faniem ar savu spēli Latvijas vārtos! Lai veicas turpmāk visās frontēs! Bet atvadu maču gan vajadzētu sarīkot!
, 2016-09-04 22:52, pirms 9 gadiem
Turies Edgar, Tu esi LEĢENDA !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-04 22:55, pirms 9 gadiem
Leģenda
, 2016-09-04 22:56, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par to oficiālumu nez, bet gan jau, ka RD šo turnīru noignorēja.

Cita lieta, ka nebūt ne vienmēr kāds eks-spēlētājs būs labākais variants trenera amatam. Kurš no pēdējā laika "jaunajiem un perspektīvajiem" Latvijas eks-hokejistiem tagad vispār ir kļuvis par patiešām labu treneri?

Man liekas, ka bez tām dažām brigādēm, kas te mums visiem ir zināmas, citu nav. Lai gan mēģinājuši ir teju visi 90-to gadu izlases velkoņi.

Ar vārtsargu treneriem tāpat. Ko mūsu vārtsargu treneri ir izaudzinājuši? Samoilovs Bobrovski? Viņi nedaudz pastrādāja kopā, protams, bet nez vai tā bija izaudzināšana.
Pasties kā Murigins pēc Naumova pieķeršanās spēlē
, 2016-09-04 22:57, pirms 9 gadiem
Masala - VECIS ar lielo burtu, nekad neuzmeta un vienmēr bija gatavs skriet uz izlasi palīgā. Paldies Edža par šo izlasē pavadito laiku!
, 2016-09-04 22:57, pirms 9 gadiem
j rakstīja: Kad tad bija tās reizes,kad Irbi lika vārtos tikai vārda dēļ, vairāk par Turīnu nekas prātā nenāk...
Irbe vispār Latvijas izlasei bija spožums un posts, jo, no vienas puses, NHL līmeņa vārtsargs, kurš var nospēlēt ļoti labi, no otras - tikai uz viņu cerēja, lika vārtos VIENMĒR, kad bija pieejams utt.

Par gadījumiem - laika posmā no 1998. līdz 2000. gadam bija ļoti daudz izteikti vāju maču PČ. Arī slavenajā 2000. gada PČ, kas daudziem ir palicis atmiņā kā izcils, beigās tika norakts konktēti Irbes pat ne kļūdu, bet absolūtas pārgalvības/muļķības dēļ.

Tāds uzticības kredīts un absolūta, bezierunu uzticēšanās, varbūt, arī ir laba lieta, taču tāpat tā ir iegāzusi, jo tolaik neskatījās pārējos vārsargus un viņu varējumu KONKRĒTĀ BRĪDĪ, jo... bija Irbe.

Rezultātā - viens pats Irbe varēja gan atnest uzvaras, gan norakt pilnīgi objektīvi ņemamas spēles.
, 2016-09-04 22:57, pirms 9 gadiem
Iespējams, uz emocijām balstīts lēmums, bet lai vai kā - visu cieņu un liels paldies par nesavtību un kosmiskajiem seiviem! Jo īpaši par 2014.g. PČ pēdējās spēles pēdējām sekundēm pamatlaikā.
Protams, ir izauguši divi lieliski citas paaudzes vārtsargi, bet var paredzēt, ka Gudļevskis PČ piedalīsies labi ja reizi 3-4 gados...
, 2016-09-04 23:02, pirms 9 gadiem
Cilveks ar raksturu, ilgi sedeja uz izlases benkja un gaidija savu iespeju, sagaidija un prieceeja ar savu speeli visu tautu..

Paldies Edža 😊
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-04 23:02, pirms 9 gadiem
pleesonja rakstīja: Pasties kā Murigins pēc Naumova pieķeršanās spēlē
Nevar teikt, ka bez Naumova viņš bija kaut kāds švakulis. Protams, ka nianses var izšķirt daudz, tāpat arī komandas un treneru maiņa, bet, atkal... Murigns pirms sāka strādāt ar Naumovu jau bija Krievijas izlases kandidāts.
, 2016-09-04 23:03, pirms 9 gadiem
Godīgi sakot, tiešām žēl. Masaļskis bija tas, kurš tajās spēlēs, kurās bija vajadzīgi punkti, tos arī izvilka.
Arī šodien - vismaz divi no vārtiem bija punktā, kuru Edgars izcili sargāja - kājsargi. To, kā Edgars sargāja vārtu apakšu, neviens no šī brīža vārtsargiem nav atkārtojis. Paldies viņam par to. Viņš izlasei neatteica par spīti traumām un citām problēmām.
, 2016-09-04 23:04, pirms 9 gadiem
Vai kads var nosaukt kadi vispar ir pieejami vartu sargi Latvija ?
Es zinu ,tikai punnenovs ,kalnins, jucers ,ančš, muštukovs ,grigals, cimmermanis ,,,ir vel kadi ,kas var ari limeni nostavet ?
, 2016-09-04 23:08, pirms 9 gadiem
Kalwe rakstīja: Vai kads var nosaukt kadi vispar ir pieejami vartu sargi Latvija ?
Es zinu ,tikai punnenovs ,kalnins, jucers ,ančš, muštukovs ,grigals, cimmermanis ,,,ir vel kadi ,kas var ari limeni nostavet ?
vai ta Cīmis pagājušajā sezonā nespēlēja LV 2.līgā?
, 2016-09-04 23:08, pirms 9 gadiem
Latvijas patriots īsts.
, 2016-09-04 23:09, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par to oficiālumu nez, bet gan jau, ka RD šo turnīru noignorēja.

Cita lieta, ka nebūt ne vienmēr kāds eks-spēlētājs būs labākais variants trenera amatam. Kurš no pēdējā laika "jaunajiem un perspektīvajiem" Latvijas eks-hokejistiem tagad vispār ir kļuvis par patiešām labu treneri?

Man liekas, ka bez tām dažām brigādēm, kas te mums visiem ir zināmas, citu nav. Lai gan mēģinājuši ir teju visi 90-to gadu izlases velkoņi.

Ar vārtsargu treneriem tāpat. Ko mūsu vārtsargu treneri ir izaudzinājuši? Samoilovs Bobrovski? Viņi nedaudz pastrādāja kopā, protams, bet nez vai tā bija izaudzināšana.
Vai tad es kaut kur kaut ko par "izaudzināšanu" runāju? Lielajā izlasē neviens nebūtu "jāaudzina"! Tur jau tā ka būtu jāspēlē nobriedušiem vārtsargiem(spēlētājiem)! Ne tā? Es runāju par izlases vārtsargu treneri kāda šobrīd mums nebija (domāju neformāli un vairāk kā moralais atbalsts bija Edža), tad kapēc viņam arī tad nepalikt par izlases kīperu treneri? Baigi diži tas viņam netraucēs arī ar kīpera - bekapa lomas apvienošanu klubā!
, 2016-09-04 23:10, pirms 9 gadiem
turists no Rio rakstīja: Un tagad nopietni.
Latvijā pavisam noteikti trūkst treneru hokejā, kas jau no pašas mazotnes tiešām spētu iemācīt sporta veida pamatus. Šāda situācija nav tikai hokejā. Tas pats ir sastopams citos sporta veidos. Lai būtu konkurētspējīgi treneri, nepietiek tikai ar C kategorijas "statusu" ir jāiegūst pieredze ārzemēs. Starptautiska sertifikācija var palīdzēt, bet ko tas dod, ja no sporta veida kādi 2-3 cilvēki gadā tiek sertificēti. Būtībā tur jau ir tā atslēga uz panākumu, korekts un motedisks trenera darbs no mazotnes. Jājautā, kāpēc ir tāda situācija, nu var atbildi sniegt pavisam vienkārši - trenera darbs ir vāji atalgots, lai kāds tas sporta veids arī nebūtu. Nav centrālas sistēmas un atalgojumu kategorijas sporta veidu treneriem Latvijā.
Un kāpēc treneru darbs ir vāji atalgots?
Tāpēc, ka valstī (un te es nedomāju valdību, bet gan iedzīvotājus), fiziskā kultūra un tam sekojošais sports sākas un beidzas ar šādiem hokeja vakariem - pabļaušanu un alus padzeršanu, uzkožot kaut ko.

Latvija ir ĀRKĀRTĪGI nesportiska valsts un tā tāda būs vēl ĻOTI ilgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-04 23:12, pirms 9 gadiem
Paldies Edgars par visu! Laiks ātri skrien...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-04 23:21, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un kāpēc treneru darbs ir vāji atalgots?
Tāpēc, ka valstī (un te es nedomāju valdību, bet gan iedzīvotājus), fiziskā kultūra un tam sekojošais sports sākas un beidzas ar šādiem hokeja vakariem - pabļaušanu un alus padzeršanu, uzkožot kaut ko.

Latvija ir ĀRKĀRTĪGI nesportiska valsts un tā tāda būs vēl ĻOTI ilgi.
Nesaki ne viss. Basketbola līmenis Latvijā pēdējos 4-5 gadus ir vēl nebijušos augstumos. Kas to zin, bet iespējams drīz jau būs vesali 3 latvieši NBA.
Hokejā jau gadus 10-15 ir iestājusies sava veida stagnācija. Viss Hokejs balstās uz hokeja naudām.
Cita lieta, ka basktebols ir krietni draudzīgāks maciņam, tādēl tādas valstis kā Latvija uz basketu sūta daudz vairāk jauniešu nekā uz hokeju
, 2016-09-04 23:24, pirms 9 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Nesaki ne viss. Basketbola līmenis Latvijā pēdējos 4-5 gadus ir vēl nebijušos augstumos. Kas to zin, bet iespējams drīz jau būs vesali 3 latvieši NBA.
Hokejā jau gadus 10-15 ir iestājusies sava veida stagnācija. Viss Hokejs balstās uz hokeja naudām.
Cita lieta, ka basktebols ir krietni draudzīgāks maciņam, tādēl tādas valstis kā Latvija uz basketu sūta daudz vairāk jauniešu nekā uz hokeju
Tāpēc tādam sporta veidam būtu jāiet pa priekšu citiem, labs piemērs ir Islande, kur ir tie primārie sporta veidi uz ko tiek likts uzsvars, bet Latvijā visus cenšas reizē pacelt un kā redzam, tad īsti nevienam tas nelīdz
, 2016-09-04 23:29, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un kāpēc treneru darbs ir vāji atalgots?
Tāpēc, ka valstī (un te es nedomāju valdību, bet gan iedzīvotājus), fiziskā kultūra un tam sekojošais sports sākas un beidzas ar šādiem hokeja vakariem - pabļaušanu un alus padzeršanu, uzkožot kaut ko.

Latvija ir ĀRKĀRTĪGI nesportiska valsts un tā tāda būs vēl ĻOTI ilgi.
redz, nesen kaut kādā rakstā, apcerot Latvijas sportisko potenciālu, bija visai pamatoti pateikts - kopējā valsts politika ir novedusi pie tā, ka džeki (un meitenes), kas varētu skriet, braukt ar BMXiem, spēlēt pludmales volejbolu vai hoķi, Anglijā noliktavās pako kastes un klāj palagus viesnīcās... Šadurski uztrauc tikai tas, lai mūsu bērni pēc iespējas ātrāk nonāktu darba tirgū, pofig, ar kādu izglītības līmeni... Jo viņam vajag pensiju...
, 2016-09-04 23:39, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par to oficiālumu nez, bet gan jau, ka RD šo turnīru noignorēja.

Cita lieta, ka nebūt ne vienmēr kāds eks-spēlētājs būs labākais variants trenera amatam. Kurš no pēdējā laika "jaunajiem un perspektīvajiem" Latvijas eks-hokejistiem tagad vispār ir kļuvis par patiešām labu treneri?

Man liekas, ka bez tām dažām brigādēm, kas te mums visiem ir zināmas, citu nav. Lai gan mēģinājuši ir teju visi 90-to gadu izlases velkoņi.

Ar vārtsargu treneriem tāpat. Ko mūsu vārtsargu treneri ir izaudzinājuši? Samoilovs Bobrovski? Viņi nedaudz pastrādāja kopā, protams, bet nez vai tā bija izaudzināšana.
Nesen par treneri palika Žabotinskis, Laviņš - jādod iespēja tiem (precīzāk jāpagaida pāris gadi,kas no tā sanāks). Un tās, kā saki "dažas zināmās brīgādes" arī nav maz - Ābols, Znaroks un Vītoliņš, Tambijevs, galu galā arī tas pats Ankipāns, Skudra,Ignatjevs, Klodāns,Ņiživijs,Irbe,Naumovs ,daļēji,tomēr arī Cipruss un Beļavskis - treneru no iepriekšejās spēlētāju paaudzes netrūkst. Laukuma treneri (Jo īpaši Z&V) šo to jau ir izaudzinājuši, savukārt, citiem - dosim laiku - pāris gadu laikā hokejistu neizaudzināt!
, 2016-09-04 23:43, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un kāpēc treneru darbs ir vāji atalgots?
Tāpēc, ka valstī (un te es nedomāju valdību, bet gan iedzīvotājus), fiziskā kultūra un tam sekojošais sports sākas un beidzas ar šādiem hokeja vakariem - pabļaušanu un alus padzeršanu, uzkožot kaut ko.

Latvija ir ĀRKĀRTĪGI nesportiska valsts un tā tāda būs vēl ĻOTI ilgi.
Nepiekritīšu - viss ir atkarīģs no tā uz kuru cilvēku pusi skaties. Vismaz manā Latvijas pusē , joprojām netrūkst cilvēku ,kas nodarbojās gan ar to pašu hokeju, basketbolu,futbolu, ielu vingrošanu utt. Ja apkārt ir slinki un nīkulīgi cilvēki, tad tā nevajag spriest par visu valsti.
, 2016-09-04 23:44, pirms 9 gadiem
Paldies, Edgaram par visiem šiem gadiem izlasē,skumji, ka jāaiziet pēc zaudējuma. Viņš ir pelnījis atvadu spēli un viņš ir viens no tiem ,kas būtu pelnījuši, lai kreklu ar viņa numuru paceļ blakus Baldera #19..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-04 23:55, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Irbe vispār Latvijas izlasei bija spožums un posts, jo, no vienas puses, NHL līmeņa vārtsargs, kurš var nospēlēt ļoti labi, no otras - tikai uz viņu cerēja, lika vārtos VIENMĒR, kad bija pieejams utt.

Par gadījumiem - laika posmā no 1998. līdz 2000. gadam bija ļoti daudz izteikti vāju maču PČ. Arī slavenajā 2000. gada PČ, kas daudziem ir palicis atmiņā kā izcils, beigās tika norakts konktēti Irbes pat ne kļūdu, bet absolūtas pārgalvības/muļķības dēļ.

Tāds uzticības kredīts un absolūta, bezierunu uzticēšanās, varbūt, arī ir laba lieta, taču tāpat tā ir iegāzusi, jo tolaik neskatījās pārējos vārsargus un viņu varējumu KONKRĒTĀ BRĪDĪ, jo... bija Irbe.

Rezultātā - viens pats Irbe varēja gan atnest uzvaras, gan norakt pilnīgi objektīvi ņemamas spēles.
neatceros kurs gads bet ja Irbe noraka speli ar cehiem...
, 2016-09-04 23:59, pirms 9 gadiem
Paldies Edža !!
, 2016-09-05 00:00, pirms 9 gadiem
Paldies Edza! Ka vienmer biji ar izlasi.
, 2016-09-05 00:05, pirms 9 gadiem
PALDIES EDGAR!!! Tu principā jau esi leģenda!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-05 01:35, pirms 9 gadiem
te 99 procenti tūlīt apčurāsies
, 2016-09-05 02:34, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un kāpēc treneru darbs ir vāji atalgots?
Tāpēc, ka valstī (un te es nedomāju valdību, bet gan iedzīvotājus), fiziskā kultūra un tam sekojošais sports sākas un beidzas ar šādiem hokeja vakariem - pabļaušanu un alus padzeršanu, uzkožot kaut ko.

Latvija ir ĀRKĀRTĪGI nesportiska valsts un tā tāda būs vēl ĻOTI ilgi.
Piekrītu tam, ka skolās sporta stundu sistēma ir galīgā pak.aļā vai tuvu tam.
Nepiekrītu tam, ka Latvija ir ĀRKĀRTĪGI nesportiska valsts.

Profesionālais sports pie mums ir vājprāts. Jāatzīst, ka tas pat ir saprotami dēļ valsts finansiālā stāvokļa. Bet šo atrunu varētu lietot, ja mēs savas finansiālās iespējas izmantotu tuvu maksimumam. Tā nav. Ne Tuvu.

Bet ir vēl tautas sports. Maratoni, pusmaratoni, tautas skrējieni, dažādu veidu velo sacensības. Tiem visiem jau vairs nevar izsekot līdz. Kaut vai salīdzinot ar 2010. gadu - šo sacensību ir kļuvis krietni vairāk. Un katrā no tām dalībnieku skaits aug un aug.
Dažādu sporta laukumu skaits aug. Ne tik ātri, cik vēlētos, bet tomēr. Ja pirms gadiem 20 nebija problēmu tikt basketu uzspēlēt uz vienīgā normālā pilsētas laukuma, tad tagad aiziet vakarā ar draugiem mierīgi 2vs.2 uzspēlēt praktiski nav iespējams, kaut iespēju ir salīdzinoši vairāk. Un ne jau tāpēc, ka teritorija slēgta, vai grozi aplauzti.

Protams, miljons gaismas gadi līdz tam, lai valstī ikviens iedzīvotājs būtu sportisks un vesels, bet nu par ĀRPRĀTĪGI nesportisku valsti es Latviju nesauktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-05 03:15, pirms 9 gadiem
Visu cieņu Edžum ! Paldies Tev Edgar !
, 2016-09-05 03:32, pirms 9 gadiem
Nav jau nekas sarežģīts jāizdomā. 2017.gada 16.februāris. Arēna Rīga. Aizejiet!!!
, 2016-09-05 08:17, pirms 9 gadiem
Paldies, Edža! Gaidām atvadu spēli...
, 2016-09-05 08:25, pirms 9 gadiem
Cepuri nost! Paldies, Edgar!
, 2016-09-05 09:03, pirms 9 gadiem
paldies Edza! Veiksmi Ladaa. Un turies taalaak no Lipmanja kunga!!!
, 2016-09-05 09:04, pirms 9 gadiem
Paldies Edgaram par darbu!
, 2016-09-05 09:18, pirms 9 gadiem
Tāgan nav taisnība, ka Latvija ir ļoti nesportiska, man ir sanācis padzīvot dažās angliski runājošu cilvēku valstīs un teikšu godīgi, mūsu jaunieši izskatās veselīgāki. Tajā pašā Londonā daudz džeki jau vairāk sak izskatīties pec meitenēm.
, 2016-09-05 09:25, pirms 9 gadiem
labāk būtu noorganizējuši atvadas ar spēli uz ledus, kaut pārbaudes spēlē
, 2016-09-05 09:26, pirms 9 gadiem
Paldies Edža par ziedošanos šo ilgo gadu garumā! Skumjš lēmums, bet tāda ir dzīve.Lai veicas!
, 2016-09-05 09:55, pirms 9 gadiem
Edžus mierīgi var iet at'pūsties, jo nu Latvijai ir daudzsološa jaunā vārtusargu paaudze. Cerams, ka arī ar viņiem būs tikpat labas un skatāmas spēles kā ar Masaļski.

Paldies Edgaram par visu, ko viņš ir devis latvijas hokejam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-05 10:17, pirms 9 gadiem
Paldies!
, 2016-09-05 10:26, pirms 9 gadiem
Sēdēju arēnā vakar un domāju, kāpēc pie arēnas griestiem nav uzvilkti Ozoliņa un Irbes krekli... Laikam tā paša iemesla dēļ, kāpēc ilggadējiem izlases neaizvietojamiem spēlētājiem, kā, piemēram, Spruktam un Cipulim netika noorganizēta atvadu spēle. Federācija reāli droņī visu laiku nevis strādā, lai celtu prestižu, piesaistītu sponsorus, lolotu savus spēlētājus. Nožēlojams skats.
, 2016-09-05 10:48, pirms 9 gadiem
Paldies Edžam, jo tieši lielā mērā pateicoties viņam mēs spējuši tik ilgus gadus saglabāt vietu elitē. PALDIES! Ja kāds būtu pelnījis labāko momentu "highlight compilation" tad viņš jau nu noteikti. Visu cieņu.
, 2016-09-05 11:03, pirms 9 gadiem
Godīgi sakto, man ir bēdīgi.. kad vēl mums būs tāds vilcējs komandā, netikai ar savām spējām, bet ar cīņassparu.. 15 pasaules čempionāti pēc kārtas nav gadījuma pasaules rekords? Domāju, ka Edžas attieksme bija laba motivācija arī pārējiem izlases spēlētājiem, kas iespējams būtu atteikuši izlasei svarīgos brīžos. Tiešām paldies par satriecošajiem mirkļiem un emocijām.. grūti pat saskaitīt tās skaistās uzvaras, kas balstījās uz Edžas darbu, labojot aizsargu kļūdas, kas apr emocijām!
Šajā PČ pie dienas labākajiem seiviem komentāros var redzēt, ka pat ārzemnieki atpazīst Edžu. Viņš ir kā Latvijas seja un pretinieku bieds katrā PČ. LEĢENDA!
, 2016-09-05 12:38, pirms 9 gadiem
Tas no dusmām ka neielika kastē bet kurš stāvēs pasaules cempī Gudļevski nepalaidīs un Merzļikinam vēl sezona nebūs beigusies a ko kurš???
, 2016-09-05 12:41, pirms 9 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Sēdēju arēnā vakar un domāju, kāpēc pie arēnas griestiem nav uzvilkti Ozoliņa un Irbes krekli... Laikam tā paša iemesla dēļ, kāpēc ilggadējiem izlases neaizvietojamiem spēlētājiem, kā, piemēram, Spruktam un Cipulim netika noorganizēta atvadu spēle. Federācija reāli droņī visu laiku nevis strādā, lai celtu prestižu, piesaistītu sponsorus, lolotu savus spēlētājus. Nožēlojams skats.
Latvijas hokeja izlasēm jau nav nemaz savas arēnas, tikai iznomātās par lielu naudu.
, 2016-09-05 12:59, pirms 9 gadiem
Labs vārtsargs,ne zvaigzne,bet censonis un nacionāli noskaņots.

Mīnuss-skandāls VecRīgā-nu nevajag precētam vīram uzmākties un aizskart sievieti.

Un pēdējais ielaistais gols izlases kreklā-lētumu lētums.To teica ari dāņu čalis kas to golu iemeta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-05 15:14, pirms 9 gadiem
XMARTINSLV rakstīja: Zel ka mums nav 3 Labi varsargi bet tagad tik 2 .
Ceru ka seit nebus Messi variants
Kāds skars ar Messi? Nesajauci sporta veidus?
Otrkārt - nav tikai divi - ir 3 ļoti labi vārtsargi - Merzļikins, Gudļevskis un vēl Šveicē spēlējošais Punenovs. Tā kā trīs lieliski vārtsargi ir. Redzēs, kā ies Kalniņam Dinamo klubā. Varbūt būs vēl ceturtais.

Tā kā ar vārtsargiem mums viss pa lielam ir kārtībā. Arī iepriekšējās paaudzes vārstargu rindās bija 3 labi vārtsargi - Irbe, Masaļskis un Naumovs. Klodāns ar Skudru bija ļoti īsu laiku un tur jau drusku cits stāsts. Vēl tuvumā bija Raitums, Lūsiņš, Dzelzs un vēl visādi. Bet katrā ziņā paldies Masaļskim! Sajā divdesmitgadē es teiktu, ka šobrīd no izlases ir aizgājis trešais spilgtākais vārtsargs Latvijas vēsturē - pēc Irbes un Naumova. Laiks jaunajiem!
, 2016-09-05 16:00, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: Leģenda, patika viņa cīņasspars, kas ir reti kuram no LV izlases spēlētājiem.
Paldies par visu, Edgar!
Šādi un līdzīgi teksti no malas izklausās tā kā kapu runa! Viņš ir dzīvs un hokeja nav aizgājis, bet konkrēti no izlases.
, 2016-09-05 18:32, pirms 9 gadiem
Ar Edžu viss ir kārtībā.Paldies!Lai nu kas,bet Latvijā hokeja vārtsargi labi bija, ir un būs!
, 2016-09-05 18:43, pirms 9 gadiem
Teemu Saxon, 13:10, pirms 5 stundām, ignorēt, atbildēt
es viņu liktu augstākā plauktā kā Irbi !

Protams,ka katram ir tiesības izteikt savu viedokli.Cik tas pareizs vai nepareizs? Par to lai spriež citi.Es Latvijas hokeju apzinīgi skatos no 1965.gada un varu viennozīmīgi pateikt,ka pa šo laiku Latvijas hokejā ir izauguši trīs super spīdekļi.Un interesanti,ka katrs savā pozīcijā.Un tie ir Artūrs IRBE,Sandis OZOLIŅŠ un Helmūts BALDERIS.
Un nevajag būt īpaši pārgudram,lai papētītu šo vīru sporta sasniegumus.Neviens viņiem Latvijā tuvumā nestāv,jeb precīzāk pārējie uz nedaudz zemāka plauktiņa.
, 2016-09-06 00:05, pirms 9 gadiem
Paldies Tev, Edgar par visu, ko tu esi Latvijas hokeja labā izdarījis!