Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Bārtulis kļuvis par Krievijas pilsoni

Krišs Upenieks

Bārtulis kļuvis par Krievijas pilsoni
Oskars Bārtulis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kādreizējais Latvijas izlases hokejists Oskars Bārtulis pieņēmis Krievijas pilsonību, sarunā ar portālu Sportacentrs.com apstiprināja Latvijas Hokeja federācija (LHF).

LHF saņēmusi Bārtuļa rakstītu iesniegumu, kurā norādīts, ka viņš ir ieguvis Krievijas pilsonību, kas nozīmē, ka 31 gadu vecā hokejista karjera Latvijas izlasē ar to ir arī noslēgusies. 2013. gadā tika pieņemts likums, ka Latvijas pilsoņiem nav iespējama dubultpilsonība ar Krieviju.

Bārtuli 2005. gada Nacionālās hokeja līgas (NHL) draftā ar kopējo 91. numuru izvēlējās Filadelfijas ''Flyers''. Oskars NHL "Flyers'' sastāvā spēlēja 2009./2010. un 2010./2011. gada sezonās. Oskars NHL aizvadījis 66 spēles, izcēlies ar vieniem vārtiem, astoņām rezultatīvām piespēlēm, 32 soda minūtēm un lietderību mīnus 16.

Pēdējās sešas sezonas Bārtulis spēlējis Kontinentālajā hokeja līgā (KHL), pārstāvot Doņeckas ''Donbass'', Astanas ''Barys'', Vladivostokas ''Admiral'' un Ufas ''Salavat Yulaev'' komandas.

Latvijas hokeja izlasi Oskars pārstāvējis tikai trīs pasaules čempionātos, kā arī 2010. un 2014. gada ziemas olimpiskajās spēlēs. Latvijas kreklu mugurā Bārtulis vilka arī 2018. gada Phjončhanas olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrā.

  +2 [+] [-]

, 2018-06-01 20:48, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, viņš tiešām daudz ko pateica, bet, ja godīgi, tad es neredzu tam visam kopsakarību ar to RU pilsonības iegūšanu.
Būtu labi, ja SC pēc iespējas ātrāk nointervētu pašu Bārtuli. Kamēr tas nav noticis mums ir tikai vienas puses viedoklis.
Nevajag viņu intervēt. Jo mēslam lielāka uzmanība, jo viņš populārāks un krievi redzēs, cik liela rezonanse Latvijā, un uzpirks arvien vairāk mūsu tautiešus. Pilnīga ignorance- tas vislabākais, ātrāk aizmirst. Kā lietuvieši aizmirsīs Ilgausku, kurš nekad nespēlēja Lietuvas izlasē.

  +6 [+] [-]

, 2018-06-01 20:48, pirms 7 gadiem
Kļuvis par miskastes pilsoni? Protams bez tāda Bārtuļa var iztikt, izlasei vajadzīgs viņš nav tomēr es nezinu kam dzīvē ir jānotiek lai pieņemtu šādu lēmumu... grib ieriebt dzimtenei? Tik nav saprotams par ko, ko Latvija viņan ir tik sliktu izdarījusi. Krievijas izlasē tikt viņam ir daudz mazākas iespējas nekā Latvijas

     [+] [-]

, 2018-06-01 20:48, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Katram tiks, kas dara(darītu) kaut ko savadāk ne kā tu, tas ir konkrētā komenta rakstītājs...arī par neiemestu ripu tukšos vārtos tas ir hokejs
Man uzreiz Bērziņš prātā

     [+] [-]

, 2018-06-01 20:49, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Ir arī daudz maz pozitīvs piemērs - Herbis - 2011.gadā nospēlēja PČ un pateica, ka beidz karjeru izlasē jo ņems Vācijas pasi. No Latvijas hokeja pilsonības neatteicās...2013.gadā pieņema dubultpilsonības likumu, atjaunoja pasi un spēlēja izlasē OS un PČ vēlreiz. Katrā ziņa cirku netaisīja kā Bārtulis šosezon...
Man piem. pret Herbi pretenziju nav nekādu! Viss kā vecim pieklājas.

     [+] [-]

, 2018-06-01 20:50, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zināmā mērā ir, jo arī ar šantāžu kāds var panākt sev vēlamo mērķi. Un to bieži vien izmanto, kad ar naudu neizdodas nopirkt cilvēku.
ai, nu šis ir par gudru piektdienas vakaram

     [+] [-]

, 2018-06-01 20:50, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gribi tici, gribi netici, bet arī GBR ir papilno krievu, kuri neprot angliski, un dzīvo tā kā Tu to aprakstīji.
Piekrītu, bet viņi ar to nelepojas un acīs angļiem nesaka; Gansi, lobatije u.c

     [+] [-]

, 2018-06-01 20:50, pirms 7 gadiem
als rakstīja: Man piem. pret Herbi jautājumu nav nekādu! Viss kā vecim pieklājas.
Herbis ir vecis!

     [+] [-]

, 2018-06-01 20:50, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Katram tiks, kas dara(darītu) kaut ko savadāk ne kā tu, tas ir konkrētā komenta rakstītājs...arī par neiemestu ripu tukšos vārtos tas ir hokejs
Vo,vo!
Un tā vienmēr, jo citi taču gudrāki, tālredzīgāki, zinošāki, labāki, izveicīgāki utt.

     [+] [-]

, 2018-06-01 20:52, pirms 7 gadiem
janijs56 rakstīja: Nevajag viņu intervēt. Jo mēslam lielāka uzmanība, jo viņš populārāks un krievi redzēs, cik liela rezonanse Latvijā, un uzpirks arvien vairāk mūsu tautiešus. Pilnīga ignorance- tas vislabākais, ātrāk aizmirst. Kā lietuvieši aizmirsīs Ilgausku, kurš nekad nespēlēja Lietuvas izlasē.
Tevi interesē kas?
Ko domā vateņi, vai kāds cits, vai arī tomēr puslīdz objektīva abu pušu viedokļi?

     [+] [-]

, 2018-06-01 20:52, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vo,vo!
Un tā vienmēr, jo citi taču gudrāki, tālredzīgāki, zinošāki, labāki, izveicīgāki utt.
Un Tu nekad? neticu pofigā skaties hokeju un nekad neesi bļāvis, nu kā tā var piespēlet vai netrāpīt vārtos

  -4 [+] [-]

, 2018-06-01 20:52, pirms 7 gadiem
Rusofobi var izārdīties, tikai šāds lēmums parāda, ka Krievijā nav sliktāk kā te. Darba lietās sanāk tur daudz būt, nu lielajās pilsētas toč nav sliktāk. Reğionos, laukos ir sava skarbuha, lai gan Latgalē daudz kur nav labāk. Tāpat cilvēki aizmukuši. Ļoti iespējams, ka nodokļu ziņā būs vieglāk. Čomi gan jau ir, palaidīs tur biznesiņu, pavisam cits tirgus. Ceļośanas ziņā ar krievu pasi ar nekādu problēmu, kam vajag, Šengenas ilgtermiňš ir visiem. Lai veicas.

     [+] [-]

, 2018-06-01 20:53, pirms 7 gadiem
janijs56 rakstīja: Piekrītu, bet viņi ar to nelepojas un acīs angļiem nesaka; Gansi, lobatije u.c
Bet viņi arī par to nekaunas, un mierīgi ar to sadzīvo GBR.

     [+] [-]

, 2018-06-01 20:54, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Un Tu nekad? neticu pofigā skaties hokeju un nekad neesi bļāvis, nu kā tā var piespēlet vai netrāpīt vārtos
Kas es savādāks kā citi?
Es arī gribu būt kā visi.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-01 20:57, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Man uzreiz Bērziņš prātā
Šajā čempī laikam Cibuļskis bija rekordists šeit komentāros par savu spēli

     [+] [-]

, 2018-06-01 20:59, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Šajā čempī laikam Cibuļskis bija rekordists šeit komentāros par savu spēli
Tas par neiemestajiem tukšajos - Bērziņš. Cibuļskis šogad stabili gāja pa priekšu, vienubrīd Galviņs centās šo nokost, bet Osis pozīcijas neatdeva.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-01 21:00, pirms 7 gadiem
lacis67 rakstīja: Kļuvis par miskastes pilsoni? Protams bez tāda Bārtuļa var iztikt, izlasei vajadzīgs viņš nav tomēr es nezinu kam dzīvē ir jānotiek lai pieņemtu šādu lēmumu... grib ieriebt dzimtenei? Tik nav saprotams par ko, ko Latvija viņan ir tik sliktu izdarījusi. Krievijas izlasē tikt viņam ir daudz mazākas iespējas nekā Latvijas
Skudra kad spēlēja Krievijā starp citu, toreiz vēl lasīju sport-express, tad viņa vārds tika bieži locīts saistībā ar krievu izlasi, tik viņs tad atteicās...Ņiživijam ar esot piedāvāts tāds gods 90.gados, ja atmiņa neviļ.

  +2 [+] [-]

, 2018-06-01 21:01, pirms 7 gadiem
jbk rakstīja: Rusofobi var izārdīties, tikai šāds lēmums parāda, ka Krievijā nav sliktāk kā te. Darba lietās sanāk tur daudz būt, nu lielajās pilsētas toč nav sliktāk. Reğionos, laukos ir sava skarbuha, lai gan Latgalē daudz kur nav labāk. Tāpat cilvēki aizmukuši. Ļoti iespējams, ka nodokļu ziņā būs vieglāk. Čomi gan jau ir, palaidīs tur biznesiņu, pavisam cits tirgus. Ceļośanas ziņā ar krievu pasi ar nekādu problēmu, kam vajag, Šengenas ilgtermiňš ir visiem. Lai veicas.
Nesaprotu tavu muldēšanu slidenā Bārtuļa sakarā.

  -2 [+] [-]

, 2018-06-01 21:01, pirms 7 gadiem
Ne Bārtulis atteicās no pilsonības , bet Latvijas valsts " piespieda" atteikties. Nevajag pieņemt diskriminējošos un rasistiskos likumus, redz to ko " cūkai var govij nē"! ? Vai nu atļaut dubultpilsonību vai aizliegt, visiem bez izņēmuma! Cilvēkam ir jāstrādā un jānodrošina sevi un savu ģimeni, lai pēc tam nedzīvotu uz ātrajiem kredītiem , kā to būtībā dara puse valsts iedzīvotāju.Protams izlasei viņa pietrūks. Perspektīvā, ja Latvijā eksistēs tādi dubulstandarti attiecībā uz dubultpilsonību neizslēdzu iespējamību , ka arī citi sportisti sekos Bārtuļa pēdās!

  +2 [+] [-]

, 2018-06-01 21:04, pirms 7 gadiem
anonimus rakstīja: Ne Bārtulis atteicās no pilsonības , bet Latvijas valsts " piespieda" atteikties. Nevajag pieņemt diskriminējošos un rasistiskos likumus, redz to ko " cūkai var govij nē"! ? Vai nu atļaut dubultpilsonību vai aizliegt, visiem bez izņēmuma! Cilvēkam ir jāstrādā un jānodrošina sevi un savu ģimeni, lai pēc tam nedzīvotu uz ātrajiem kredītiem , kā to būtībā dara puse valsts iedzīvotāju.Protams izlasei viņa pietrūks. Perspektīvā, ja Latvijā eksistēs tādi dubulstandarti attiecībā uz dubultpilsonību neizslēdzu iespējamību , ka arī citi sportisti sekos Bārtuļa pēdās!
Laikam vatenītis esi un sirsniņa sāp ,ka Latvijas dubultpilsonības likums neattiecas uz maskavabadu.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-01 21:06, pirms 7 gadiem
Bomba, kas uzkāra pokemonucentru.

Tagad tādi keponi kā coffijs (Abrags) te līdz rītam ārdīsies.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-01 21:07, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tas par neiemestajiem tukšajos - Bērziņš. Cibuļskis šogad stabili gāja pa priekšu, vienubrīd Galviņs centās šo nokost, bet Osis pozīcijas neatdeva.
Kad tas bija , ka piemini Bērziņu? PČ? kaut kā nevaru atcerēties...

  -1 [+] [-]

, 2018-06-01 21:08, pirms 7 gadiem
anonimus rakstīja: Ne Bārtulis atteicās no pilsonības , bet Latvijas valsts " piespieda" atteikties. Nevajag pieņemt diskriminējošos un rasistiskos likumus, redz to ko " cūkai var govij nē"! ? Vai nu atļaut dubultpilsonību vai aizliegt, visiem bez izņēmuma! Cilvēkam ir jāstrādā un jānodrošina sevi un savu ģimeni, lai pēc tam nedzīvotu uz ātrajiem kredītiem , kā to būtībā dara puse valsts iedzīvotāju.Protams izlasei viņa pietrūks. Perspektīvā, ja Latvijā eksistēs tādi dubulstandarti attiecībā uz dubultpilsonību neizslēdzu iespējamību , ka arī citi sportisti sekos Bārtuļa pēdās!
Lirika.
Sabiedrība. Vienmēr būs sabiedrotie, vienmēr būs sfēras un semisfēras, vienmēr uz kādu tautu skatīsies pozitīvi, uz kādu - ne pārāk. Un tāda ir un būs vidējā sabiedrības "temperatūra" vienalga, kurā valstī atradīsies.
Valsts kā iekārta. Lielā mērā viss tas pats, kas minēts augstāk, tikai jau oficiāli, uz papīra uzrakstītā un pasaulei priekšā noliktā formā.

Gribi paradīzi un taisnību visiem, tad ir jāmirst nost un jāceļas debesīs.

  +3 [+] [-]

, 2018-06-01 21:08, pirms 7 gadiem
Klau, anonīmais penāli!
Pirms notirst Latvijas valsti, uzzini lietas būtību. Krievam ir leģi visi, kuri spēlē savu valstu izlasēs. Tas ir krievu likums, ne latviešu un tāpēc bartuļs aizpēra savu iesniegumu LHF. Dubultpilsonība te neko nemainītu.

Zinu ka nav smuki apsaukāties un fuņa man tikko ielika divnieku, bet tiešām tādi āpši kā tu tomēr ir pelnījuši saņemt šos vārdus, kaut virtuāli.

     [+] [-]

, 2018-06-01 21:09, pirms 7 gadiem
Nu vatņiks ir un paliek vatņiks..dzīvē galvenai ēst un pad..st..un lai saimnieks galviņu papaijā..štrunts par viņu..bet kā jūtās radinieki? tak Krievijas izlasē netiks, pēdējā sezonā arī nekāda..kāds profits?..tiešām vatņiks

     [+] [-]

, 2018-06-01 21:10, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Kad tas bija , ka piemini Bērziņu? PČ? kaut kā nevaru atcerēties...
ai, precīzi neatceros, bet bija laiki kad šis bija "tautas ienaidnieks" liekas gan ģinamkā, gan izlasē, kad dažas reizes neielika tukšos vai pustukšos no petaka

  -1 [+] [-]

, 2018-06-01 21:10, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Klau, anonīmais penāli!
Pirms notirst Latvijas valsti, uzzini lietas būtību. Krievam ir leģi visi, kuri spēlē savu valstu izlasēs. Tas ir krievu likums, ne latviešu un tāpēc bartuļs aizpēra savu iesniegumu LHF. Dubultpilsonība te neko nemainītu.

Zinu ka nav smuki apsaukāties un fuņa man tikko ielika divnieku, bet tiešām tādi āpši kā tu tomēr ir pelnījuši saņemt šos vārdus, kaut virtuāli.
Tak tie āpši tāpat nesapratīs Ja krievi neliktu, tad šis nemaz nerakstītu un klusētu par savu pasi. Ka pie krieviem ne tik pasi vajag, arī hokeja pilsonību mainīt, lai nebūtu legis...

     [+] [-]

, 2018-06-01 21:11, pirms 7 gadiem
Nodevējs hrenava... Nav vārdu

     [+] [-]

, 2018-06-01 21:12, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: ai, precīzi neatceros, bet bija laiki kad šis bija "tautas ienaidnieks" liekas gan ģinamkā, gan izlasē, kad dažas reizes neielika tukšos vai pustukšos no petaka
āāā nu par dinamku kaut kā pofig...es domāju par izlasi nevaru atcerēties, kur šis tukšos netrāpīja. Man Bērziņš atmiņā, kad belarus sākām sist spirta pilī olimpiskā kvalifikācijā, kā pozitīvais tēls

     [+] [-]

, 2018-06-01 21:14, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Tak tie āpši tāpat nesapratīs Ja krievi neliktu, tad šis nemaz nerakstītu un klusētu par savu pasi.
Šajā mutulī te nevienam neradās jautājums, kāpēc vispār tika rakstīts šāds iesniegums Cilvēki pat nepamanīja ka parašā neleģionāra būtība ir ne tikdaudz pasē, ka atteikumā savai izlasei.

     [+] [-]

, 2018-06-01 21:15, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: āāā nu par dinamku kaut kā pofig...es domāju par izlasi nevaru atcerēties, kur šis tukšos netrāpīja. Man Bērziņš atmiņā, kad belarus sākām sist spirta pilī olimpiskā kvalifikācijā, kā pozitīvais tēls
Kaut kad desmitgades beigas/sākums varētu būt.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-01 21:24, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Šajā mutulī te nevienam neradās jautājums, kāpēc vispār tika rakstīts šāds iesniegums Cilvēki pat nepamanīja ka parašā neleģionāra būtība ir ne tikdaudz pasē, ka atteikumā savai izlasei.
Fuņam KHL arī nav Krievijas čempis

     [+] [-]

, 2018-06-01 21:31, pirms 7 gadiem
Neko daudz par viņu nezinu iznemot dalību Nhl winter classic, kur viņš tupi meta ripu ārā no zonas, izņemot kkādu bhs kas filadelfijas krāsās kko organiz3 uz Lv lētākā ledus un protams viņa pričesons jau no laika gala liecināja ka viņš ir lohs...

     [+] [-]

, 2018-06-01 21:33, pirms 7 gadiem
mums tak dubultpilsoniba,vai tad osim nav tagat LV un rus pases?

     [+] [-]

, 2018-06-01 21:34, pirms 7 gadiem
Tā jau ir, cilvēks ar šo lēmumu dažu gadu laikā gan jau nopelnīs miljonu, kamēr te labi ja štukas pelnītāji nories. Būtu man tāda izvēle, pieņemtu spēles noteikumus daudz nedomājot. Absolūti nenosodu, vienīgi nepatīk, ka varēja bez tās čīkstēšanas iztikt.

     [+] [-]

, 2018-06-01 21:37, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Iespējams, ka es kļūdos, bet šķiet, ka Herba virzienā arī tika raidītas daudz niknas bultas.
Herberts Vasiļjevs kļūs par Vācijas pilsoni