Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

"Olimp" sakauj regulārās sezonas uzvarētājus un izcīna Latvijas zeltu, MVP - Rēdlihs

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Olimp" sakauj regulārās sezonas uzvarētājus un izcīna Latvijas zeltu, MVP - Rēdlihs
"Olimp/Venta 2002" spēlētāju prieki. Foto: Optibet hokeja līga

Šovakar pirmo reizi kluba divus gadus ilgajā vēsturē par Latvijas čempioni hokejā kronēta “Olimp/Venta 2002”, kas finālsērijas ceturtajā mačā savā laukumā ar 5:1 sakāva “Zemgali/LLU”. Par MVP tika atzīts Miķelis Rēdlihs.

Laukuma saimniekiem pēc pirmās trešdaļas bija minimāls pārsvars, 1:0 pēc lieliskas saspēles ar netraucētu metienu tukšā stūrī panākot Fjodoram Jarovinskim, kurš kopā ar Kirilu Galohu un Miķeli Rēdlihu veidoja izslēgšanas spēļu bīstamāko virknējumu. Taču galvenais izrāviens tika veikts otrajā periodā, “Olimp” ar 82 sekunžu intervālu divas reizes realizējot vairākumu un panākot 3:0.

Vispirms izcēlās Emīls Ezītis, kura pirmais mēģinājums pēc vārtu apslidošanas bija neveiksmīgs, taču otrais piegājiens lidoja tuvajā devītniekā. Tūdaļ Georgijs Pujacs izdarīja rezultatīvu plaukstas metienu no labās malas, un pieredzējušie olimpieši bija spēruši platu soli Latvijas zelta virzienā.

Lai gan “Zemgalei” izdevās deficītu samazināt (Roberts Petrovičs), pēdējais cerību stariņš nodzisa trešās trešdaļas sākumā – pusotras minūtes laikā “Olimp” panāca jau 5:1. Skaistus individuālos vārtus guva Lauris Bajaruns, kurš vispirms apslidoja Iļju Grekovu un tad meta zem pārliktņa, turpinājumā Arvila Bergmaņa piespēli gar vārtiem izmantoja Galoha.

Mača izskaņā divas reizes tika izvicinātas dūres. Vispirms cimdus nometa Krists Apsītis un Patriks Ozols, bet priekšpēdējā minūtē Dmitrijs Korņilovs pēc paša spēka paņēmiena apzināti uzbruka Harijam Brantam.

“Olimp” varēja līksmot – klubs izcīnīja pirmo Latvijas čempiona titulu. Vienībai šī bija tikai otrā sezona vēsturē. Pērn “Olimp” uzvarēja regulārajā čempionātā, bet play-off netika aizvadīts valstī izsludinātās ārkārtējās situācijas dēļ.

Par izslēgšanas spēļu rezultatīvāko spēlētāju kļuva Rēdlihs, kurš arīdzan saņēma MVP balvu.

Starp “Olimp” spēlētājiem visvairāk titulu ir ceturtās maiņas centram Renāram Undelim – viņš šovakar par Latvijas čempionu kļuva piekto reizi karjerā. Savukārt četri Latvijas zelti tagad ir Edijam Brahmanim, Maksimam Širokovam, Georgijam Pujacam un Dmitrijam Korņilovam.

Olimp/Venta 2002 - Zemgale/LLU 5:1 (1:0, 2:1, 2:0)

Vārti: 14:59 Jarovinskis (Galoha, Rēdlihs) 1:0, 29:41 Ezītis (Pujacs, A. Širokovs, vair.) 2:0, 31:03 Pujacs (Bajaruns, M. Širokovs, vair.) 3:0, 37:31 Petrovičs (Jevdokimovs, Ozols) 3:1, 40:22 Bajaruns (M. Širokovs, A. Širokovs) 4:1, 41:13 Galoha (Bergmanis) 5:1
Metieni: 28:19
Vārtsargi: Rūdolfs Lazdiņš - Rihards Cimermanis (no 31:03 Mariuss Bajaruns-Galejs)

Fināla kalendārs

DatumsLaiksSpēleRezultāts
7. aprīlis19:40Zemgale/LLU - Olimp/Venta 20021:3
9. aprīlis19:40Zemgale/LLU - Olimp/Venta 20021:4
11. aprīlis16:10Olimp/Venta 2002 - Zemgale/LLU3:1
13. aprīlis19:40Olimp/Venta 2002 - Zemgale/LLU5:1

"Play-off" rezultatīvākie spēlētāji

VSpēlētājsKomandaSV+PPti
1.Miķelis RēdlihsOlimp/Venta 200296+612
2.Kirils GalohaOlimp/Venta 200295+611
3.Frenks RazgalsZemgale/LLU106+39
4.Emīls EzītisOlimp/Venta 200295+27
5.Georgijs PujacsOlimp/Venta 200293+47
6.Lauris BajarunsOlimp/Venta 200292+57
7.Fjodors JarovinskisOlimp/Venta 200294+26
8.Aleksejs ŠirokovsOlimp/Venta 200291+56

Latvijas čempioni pēc neatkarības atgūšanas

KlubsSkTituli
Rīga 200052001. 2004. 2005. 2006. 2007.
Liepājas Metalurgs52000. 2002. 2003. 2008. 2009.
Nik's Brih31995. 1998. 1999.
Pārdaugava21993. 1994.
Liepājas Metalurgs-222011. 2012.
Kurbads22017. 2018.
Mogo22015. 2019.
Sāga11992.
Alianse11996.
Essamika/LB11997.
Dinamo Juniors12010.
SMScredit.lv12013.
Prizma12014.
Liepāja12016.
Olimp/Venta 200212021.
Slēpts komentārs: H.E.N.R.Y.

  +7 [+] [-]

, 2021-04-13 22:34, pirms 4 gadiem
Korņilovs izskatās pēc tādas būtnes, kam reizrēķins sagādā problēmas.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-13 22:54, pirms 4 gadiem
grandhustla rakstīja: Korņilovs izskatās pēc tādas būtnes, kam reizrēķins sagādā problēmas.
jerofējevam, piemēram, arī alfabēts un pareizrakstība sagādā problēmas... pilna tā komanda ar tādiem problemātiskiem dzīves pabērniem...

  +2 [+] [-]

, 2021-04-13 22:59, pirms 4 gadiem
apsveicu Olimpu ar uzvaru, laikam soreiz jasaka ka meistariba uzvareja jaunibu. Kornilovs ir un paliek Kornilovs, nav nekas traks salidzinot ar finalu ASK Ogre pret Riga 2000 kadas tur bija kautini it ipasi pedeja spele :-) bet Zemgale kaut vienu speli vareja tak uzvaret, tomer regularas sezonas uzvaretaji... Liepajas komanda pat vienu speli uzvareja, bet Zemgales speletaji vispar nekadi :-)

  +2 [+] [-]

, 2021-04-13 23:01, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tev labāk paliktu, ja ne tikai Kurbads pazustu no OHL, bet arī Olimp?
Kāds sakars? Korņilovs LHV/OHL vēsturē jau sen iegājis, kā džeks, kas taisa lielus sūdus un rupjības. Arī te puišela papluinīja apmēram tā itkā būtu NHL Policists un Brants būtu, kādu Olimpa līderi uz ģērbtuvēm aizsūtījis.. Kāds nepatikai pret šo ar Olimpa aiziešanu? Tad jau tikpat labi var teikt - a tev patiktu ja aizietu ne tikai Kurbads bet arī Zemgale?

  +7 [+] [-]

, 2021-04-13 23:06, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir pamats domāt, ka Korņilovs viņam iedeva bietē ne bez pamata, jo Zemgales spēlētāji spēles izskaņā paradīja, ka nav spējīgi uzvarēt, bet provocēt pretiniekus uz asumiem viņi var uz nebēdu.
Var dažādos veidos bietē iedot, bet, kad t.s. veterāns skrējienā iedod ar nūju pa seju 18 gadīgam čalītim un nesagatavotu slāna- apzinies tak, ka kaut kas nav īsti pareizi no sportiskās puses raugoties? Jā- atzīstu- nepatīk man Oļimp, sākot ar sastāvu un beidzot ar kluba logotipu, varbūt arī tas traucē uz situāciju skatīties objektīvi.

  +5 [+] [-]

, 2021-04-13 23:13, pirms 4 gadiem
Bet vispār skatos- Korņilovam patīk bērnus klapēt- nav bail dabūt no kāda sencīša pa tauri?
https://www.youtube.com/watch?v=2ax...

  -1 [+] [-]

, 2021-04-13 23:19, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kāds sakars? Korņilovs LHV/OHL vēsturē jau sen iegājis, kā džeks, kas taisa lielus sūdus un rupjības. Arī te puišela papluinīja apmēram tā itkā būtu NHL Policists un Brants būtu, kādu Olimpa līderi uz ģērbtuvēm aizsūtījis.. Kāds nepatikai pret šo ar Olimpa aiziešanu? Tad jau tikpat labi var teikt - a tev patiktu ja aizietu ne tikai Kurbads bet arī Zemgale?
Man nav nekādu pretenziju par Zemgales spēlēšanu OHL. Es novērtēju visas komandas, kuras šosezon tur spēlēja.

     [+] [-]

, 2021-04-13 23:19, pirms 4 gadiem
Kasparens rakstīja: Var dažādos veidos bietē iedot, bet, kad t.s. veterāns skrējienā iedod ar nūju pa seju 18 gadīgam čalītim un nesagatavotu slāna- apzinies tak, ka kaut kas nav īsti pareizi no sportiskās puses raugoties? Jā- atzīstu- nepatīk man Oļimp, sākot ar sastāvu un beidzot ar kluba logotipu, varbūt arī tas traucē uz situāciju skatīties objektīvi.
Ja par Miķeli es tev nepiekritu - šeit es piekrītu par visiem 100. Sodīt par rupjību vajag, jo Zemgale nemācēja zaudēt, bet sodi rupjību ar klasisku kautiņu nevis to ko dara Korņilovs. Vienīgi - tas nevienu, kas hokejam seko ilgāk kā pāris gadus nepārsteidz..

  +2 [+] [-]

, 2021-04-13 23:20, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man nav nekādu pretenziju par Zemgales spēlēšanu OHL. Es novērtēju visas komandas, kuras šosezon tur spēlēja.
Aizstāvi Korņilova epizodi (vai vismaz noliec to, kas noliek viņu), raksti, ka vajadzēja vēl Zemgaliešus paslānīt - nu kaut kas arī riktīgi nav.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-13 23:21, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Aizstāvi Korņilova epizodi (vai vismaz noliec to, kas noliek viņu), raksti, ka vajadzēja vēl Zemgaliešus paslānīt - nu kaut kas arī riktīgi nav.
Vai tad nedrīkst patroļļot?

     [+] [-]

, 2021-04-13 23:23, pirms 4 gadiem
Miķeli uz izlasi. Laba forma čalim, Saprotams, ka vecums arī ir pieklājīgs, bet galvenais, ka svaiga spēļu prakse čalim ir kabatā, tas ir trumpis salīdzinot ar citiem čaļiem, kas pēc pauzes atkal mēģina ielekt vagonā.

  +8 [+] [-]

, 2021-04-13 23:24, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja par Miķeli es tev nepiekritu - šeit es piekrītu par visiem 100. Sodīt par rupjību vajag, jo Zemgale nemācēja zaudēt, bet sodi rupjību ar klasisku kautiņu nevis to ko dara Korņilovs. Vienīgi - tas nevienu, kas hokejam seko ilgāk kā pāris gadus nepārsteidz..
Zinu, ka daudzi man nepiekrita, bet neesmu es provokāciju, simulāciju, tēlošanu fans. Nepatīk uzvedība- nomet cimdus un atrisini jautājumu, ko hokeja laukumā var puslīdz legāli arī nokārtot. Bet tādiem atsaldeņiem kā Korņilovs- hokeja laukumā nav vietas. Cerams, LHF izskatīs šo situāciju un ņems vērā iepriekšējo gadu pieredzi.

     [+] [-]

, 2021-04-13 23:28, pirms 4 gadiem
Dinamo RĪga, varēja jau pagaidīt un Ciprusu izmēģināt kā treneri, tīri neko Olimbu līdz titulam aizveda. Domāju Dinamo arī spētu mazliet savākt komandu, kā komandu, un līdz 8-9 vietai konferencē sezonas noslēgumā varētu tēmēt.

  +4 [+] [-]

, 2021-04-13 23:52, pirms 4 gadiem
Nezinu kāpēc spēles laikā radās tāds jautājums - Korņilovs prot latviski runāt? Kāds zin?
Slēpts komentārs: maris777

  -2 [+] [-]

, 2021-04-14 02:05, pirms 4 gadiem
KaputHitler rakstīja: Laikam kādam bail spēlēt hokeju.. tieši tāds vīrs dod uzvaras.. katrā komandā vajag kapli, kas pretiniekiem bailes jau dod pirms spēles..... hokejs nav domāts kā daiļslidošana
Hokejs ir vīru sports nevis kanālmalas bomžu nodarbe. Tu laikam esi uzaudzis alkoholiķu ģimenē.

  -3 [+] [-]

, 2021-04-14 04:14, pirms 4 gadiem
Kasparens rakstīja: Ceru, ka Korņilovs tagad lepojas ar 19 gadīga pusaudža nomizošanu. Pretīga komanda, bet jāatzīst- Zemgalei nebija nekādu argumentu nevienā finālsērijas spēlē.
Vēl būtu būtu 19 gadīgu jauno vīrieti nosaucis par nabaga bērniņu Protams neaizstāvu Korņilovu kas izsenis jau zināms kā atsaldenis, bet 19 gados Čalim jau sen jāmāk par sevi pastāvēt un šādās situācijās vecumam nevajadzētu būt argumentam

     [+] [-]

, 2021-04-14 07:01, pirms 4 gadiem
jurkoo rakstīja: Vēl būtu būtu 19 gadīgu jauno vīrieti nosaucis par nabaga bērniņu Protams neaizstāvu Korņilovu kas izsenis jau zināms kā atsaldenis, bet 19 gados Čalim jau sen jāmāk par sevi pastāvēt un šādās situācijās vecumam nevajadzētu būt argumentam
Nu ja,atceroties,Vitjaz laikus,spēles ar mūsējiem,tad dažs labs tēvainis tik ātri mainījās nost,lai tik pie viņa nepieslidotu un pa degli neiedotu,tagad tēvaiņi nolasījušies,ka sajutušies kā Vitjaz un šķiet ar to šo finālu vinnēja jo Zemgale bija kā Dināmo-atslidoja,bet vienam tomēr nepaveicās.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-14 08:46, pirms 4 gadiem
maris777 rakstīja: Nu tad te laikam geji savākušies, izkāvās, izkāvās, tas ir hokejs.
kaujas pie līdzīgas spēles nevis kur viss ir skaidrs

  -1 [+] [-]

, 2021-04-14 08:59, pirms 4 gadiem
Visi te kko raudu par Korņilu, bet viņš būtu tas dzheks, kuru visi gribētu savā komandā un pretī negribētu!Namejs pareizi saka, ieejot pro hokejā, ar to visu ir jārēķinās, nav ko mīzt, tad paliec citur

     [+] [-]

, 2021-04-14 09:04, pirms 4 gadiem
Martini12 rakstīja: Nezinu kāpēc spēles laikā radās tāds jautājums - Korņilovs prot latviski runāt? Kāds zin?
Cik man zināms, tad viņš vispār nemāk runāt! Neviens viņam bērnībā to neiemācīja

     [+] [-]

, 2021-04-14 09:11, pirms 4 gadiem
Ābolu paņēma visos caurumos!

     [+] [-]

, 2021-04-14 09:19, pirms 4 gadiem
Visu cieņu Brantam izturēja līdz galam un pabakstīja tam mudakam Korņilovam mūli. Vismaz nekrita zemē un nesaķēra galvu kā to darīja jaunais MVP Miķelis Rēdliks.

     [+] [-]

, 2021-04-14 09:26, pirms 4 gadiem
leeevis rakstīja: Darvas karote medus mucā ir Korņilovs Olimp sastāvā. Ja nebūtu tāda cirvja, kas izvalbītām acīm lido virsū jaunajam sākumā ar nūju feisā, vēlāk uzreiz sāk villoties, tad varētu vēl uzteikt Olimp par dzelžaino sistēmu, ka katrs zina , kur viņam ir jābūt un kas viņam ir jādara, kā profesionāļiem klājas, bet, ja grib būt tāda maskačkas komanda , tad ok - tādiem cieņas nav.
Pazinu vienu tādu "malkas cirtēju", līdzīgu Korņilovam.
Tikai ne hokejā, bet futenè. Nepagāja 5 min.pèc spèles sàkuma, viņš jau gàja prom no laukuma ar sarkano kartìti.

     [+] [-]

, 2021-04-14 10:01, pirms 4 gadiem
gaida vinoga rakstīja: Noskatijos epizodi ar alimpa dauna piedalisanos- ta ir ,ja sadzeras redliha mizelus- vienvardsakot ists alimps...
No Aliņa šitā neper Tur drīzāk bija darīšana ar tīro medicīnisko 96 grādīgo vielu

  -1 [+] [-]

, 2021-04-14 10:12, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Dinamo RĪga, varēja jau pagaidīt un Ciprusu izmēģināt kā treneri, tīri neko Olimbu līdz titulam aizveda. Domāju Dinamo arī spētu mazliet savākt komandu, kā komandu, un līdz 8-9 vietai konferencē sezonas noslēgumā varētu tēmēt.
Cipruss drīzāk Beresņevu atgādina 90. tajos gados, kurš tikai formāli pildīja galvenā trenera funkcijas Tas pats ir ar Olimp, kur ir tāda pieredzējušo veterānu brigāde, kura ir pati spējīga sevi vadīt Domā, ka tādam Pujacam, brāļiem Širokoviem, arī Miķelim, Cipruss ir baigā autoritāte?

     [+] [-]

, 2021-04-14 10:22, pirms 4 gadiem
hockeyekspert2 rakstīja: Visi te kko raudu par Korņilu, bet viņš būtu tas dzheks, kuru visi gribētu savā komandā un pretī negribētu!Namejs pareizi saka, ieejot pro hokejā, ar to visu ir jārēķinās, nav ko mīzt, tad paliec citur
Personiski es gan tādu tipu sava komandā negribētu! Tādi kadri parasti arī spēlē pa savam prātam, nevis komandas interesēs vai pēc treneru norādījumiem un ir nekontrolējami savā uzvedībā, pelna nevajadzīgus noraidījumus Es, kā tendēts uz rezultativitātes punktu krašanu, no tāda kadra produktīvu sadarbību laukumā diezin vai sagaidītu Piespēles tie nedala, laukumu sūdīgi pārredz, nejūt partneri vispār, pie katras iespējas tik beztolkā bliež pa vārtiem, karoče, neinteresanti ar tādu ir spēlēt (ir protams, izņēmumi, Znaroks, Leo Komarovs, Artjuhins...) Pat arī ja prot pretiniekam bietē sadot, kas Hokejā nebūt nav nekāda prioritāte

  +1 [+] [-]

, 2021-04-14 11:15, pirms 4 gadiem
Asais13 rakstīja: Visu cieņu Brantam izturēja līdz galam un pabakstīja tam mudakam Korņilovam mūli. Vismaz nekrita zemē un nesaķēra galvu kā to darīja jaunais MVP Miķelis Rēdliks.
Tur jau tā lieta, normāls hokeja kautiņš. Nebija jau tā, kā piebrauca no aizmugures un iegāza ar nūju pa galvu. Brants arī parādīja, kā nebaidās. Tāpat arī Ozols malacis, cīnījās kā lauva. Šādu pieredzi vajag jaunajiem un te var redzēt, kā ir raksturs un būs hokejisti.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-14 12:55, pirms 4 gadiem
jurkoo rakstīja: Vēl būtu būtu 19 gadīgu jauno vīrieti nosaucis par nabaga bērniņu Protams neaizstāvu Korņilovu kas izsenis jau zināms kā atsaldenis, bet 19 gados Čalim jau sen jāmāk par sevi pastāvēt un šādās situācijās vecumam nevajadzētu būt argumentam
Ne vienu brīdi nepieminēju, ko līdzīgu. Bet, ja esi tāds varonīgs izsitējs- atrodi sev piemērotu pretinieku, nevis klapē juniorus aizsargrežģos, vai tikko izaugušus no viņiem Tas būtu tas pats, kas iebrist bērnudārzā un klapēt bērnus kliedzot, ka, ja esi šajā pasaulē- mācies pastāvēt par sevi Vienkārši nožēlojams hokejista izstrādājums.

     [+] [-]

, 2021-04-14 13:42, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Personiski es gan tādu tipu sava komandā negribētu! Tādi kadri parasti arī spēlē pa savam prātam, nevis komandas interesēs vai pēc treneru norādījumiem un ir nekontrolējami savā uzvedībā, pelna nevajadzīgus noraidījumus Es, kā tendēts uz rezultativitātes punktu krašanu, no tāda kadra produktīvu sadarbību laukumā diezin vai sagaidītu Piespēles tie nedala, laukumu sūdīgi pārredz, nejūt partneri vispār, pie katras iespējas tik beztolkā bliež pa vārtiem, karoče, neinteresanti ar tādu ir spēlēt (ir protams, izņēmumi, Znaroks, Leo Komarovs, Artjuhins...) Pat arī ja prot pretiniekam bietē sadot, kas Hokejā nebūt nav nekāda prioritāte
laikam nekad neesi spēlējis hokeju, ja tā saki, bet šāda tipa spēlētāji zina savu uzdevumu un vienmēr to izpilda, aizlišt kādam aiz ādas, ļoti labs piemērs ir Toms Wilsons no wsh, kurš ir tāda paša tipa spēlētājs, tikai, protams, daudz meistarīgāks

     [+] [-]

, 2021-04-14 17:01, pirms 4 gadiem
hockeyekspert2 rakstīja: laikam nekad neesi spēlējis hokeju, ja tā saki, bet šāda tipa spēlētāji zina savu uzdevumu un vienmēr to izpilda, aizlišt kādam aiz ādas, ļoti labs piemērs ir Toms Wilsons no wsh, kurš ir tāda paša tipa spēlētājs, tikai, protams, daudz meistarīgāks
Tur jautā lieta, ka ESMU spēlējis un tāda tipa kadri rada tikai un vienīgi problēmas Ne tu punktus vari savākt, ja tas ir tavs mērķis, ne atrādīties kādam spečukam, jo tev šāda te partnera dēļ nav īsti ko parādīt Punktu nav, visu laiku jāčeko aizsardzībā un, pie tam vēl, ja tu esi uz robežas, būt vai nebūt vairākuma brigādē, ja komanda dēļ šādiem te čaiņikiem bieži spēlē mazākumā, tad gan drīzāk ir nebūt, ne tikai vairākumā, bet arī vispār uz ledus, jo mazākums arī nav mana stihija Savukārt, vajadzības gadījumā, kādam pa bieti es ar var iemaukt, priekš tam nekādi asistenti man vajadzīgi nav, man ir vajadzīgi palīgi MANAi punktu krāšanai, VOT kur ir mana prioritāte Hokejā!

     [+] [-]

, 2021-04-16 15:59, pirms 4 gadiem
anetho rakstīja: Tur jautā lieta, ka ESMU spēlējis un tāda tipa kadri rada tikai un vienīgi problēmas Ne tu punktus vari savākt, ja tas ir tavs mērķis, ne atrādīties kādam spečukam, jo tev šāda te partnera dēļ nav īsti ko parādīt Punktu nav, visu laiku jāčeko aizsardzībā un, pie tam vēl, ja tu esi uz robežas, būt vai nebūt vairākuma brigādē, ja komanda dēļ šādiem te čaiņikiem bieži spēlē mazākumā, tad gan drīzāk ir nebūt, ne tikai vairākumā, bet arī vispār uz ledus, jo mazākums arī nav mana stihija Savukārt, vajadzības gadījumā, kādam pa bieti es ar var iemaukt, priekš tam nekādi asistenti man vajadzīgi nav, man ir vajadzīgi palīgi MANAi punktu krāšanai, VOT kur ir mana prioritāte Hokejā!
entuziasti viennozīmīgi neskaitās, jo ja Tu būtu spēlējis kautkur normāli, tad zinātu, ka punkti nav galvenais lol...