Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3
Autors: Agris Suveizda

Kuldas "Jokerit" izsēj pārsvaru un izstājas no Špenglera kausa

Kuldas "Jokerit" izsēj pārsvaru un izstājas no Špenglera kausa
"Davos" atzīmē vārtu guvumu
Foto: AP/Scanpix

Artūra Kuldas pārstāvētais Kontinentālās hokeja līgas klubs Helsinku "Jokerit" trešajā trešdaļā nenoturēja divu ripu pārsvaru un pagarinājumā Špenglera kausa ¼ finālā ar 4:5 atzina mājinieces "Davos" pārākumu.

"Davos" divreiz izvirzījās vadībā - vispirms trešajā minūtē izcēlās 18 gadus vecais Žeroms Portmans (1:0), bet 31. minūtē vairākumu realizēja somu aizsargs Ville Koistinens (2:1), kurš ikdienā pārstāv citu Šveices klubu "Tigers". Taču Juhamati Āltonens jau pēc minūtes un desmit sekundēm atjaunoja līdzsvaru (2:2), bet trešdaļas beigās Peters Regins jau deva "Jokerit" divu vārtu pārsvaru (4:2).

Tomēr mājiniekiem izdevās izglābties. 51. minūtē starpību līdz minimumam samazināja Mauro Jergs (3:4), savukārt Samuels Valzers 56. minūtē izrāva neizšķirtu (4:4). Vēl divas minūtes līdz pamatlaika beigām "Jokerit" tika pie vairākuma, kad Koistinens pazaudēja ripu laukuma centrā un tikai ar klupināšanas palīdzību liedza pretiniekam izslidot vienatnē pret vārtsargu. Vairākums gan palika nerealizēts, un nācās spēlēt piecu minūšu pagarinājumu pēc formāta trīs pret trīs.

Papildlaikā iniciatīva piederēja "Jokerit", kas izveidoja virkni teicamu izdevību, bet 80 sekundes līdz tā beigām uzvaru svinēja Davosa. Teicami nospēlēja Andress Ambīls, kurš ar ripu veica slaidu loku pa visu uzbrukuma zonu, ļoti labi ar korpusu nosedza ripu un individuālā reida noslēgumā atdeva spīdošu piespēli Gregorijam Sčiaroni, kuram atlika trāpīt tukšos vārtos (5:4). Pusfinālā "Davos" tiksies ar Kanādu, spēles sākums rīt plkst. 16:00 pēc Latvijas laika.

Helsinku "Jokerit" grupu turnīrā ar 3:5 atzina Manheimas "Adler" pārākumu, bet pēc tam ar 6:4 pārspēja Elvja Merzļikina pārstāvēto "Lugano" un grupā ieņēma otro vietu. Savukārt turnīra saimniece "Davos" zaudēja abās grupu turnīra spēlēs – 1:5 pret Jekaterinburgas "Avtomobilist" un 0:2 pret Kanādu. Kontinentālajā hokeja līgā "Jokerit" ar 78 punktiem 42 spēlēs ir savas divīzijas līdere un Rietumu konferencē ieņem otro vietu. Visā līgā Helsinku komandai ir piektā lielākā punktu summa. Savukārt "Davos" Šveices čempionātā ar 59 punktiem 32 spēlēs atrodas otrajā vietā, par sešiem punktiem atpaliekot no Cīrihes "Lions".

Vakara otrajā spēlē par ceturto pusfinālisti kļuva Jekaterinburgas "Avtomobilist", kas jau pirmajā trešdaļā guva trīs vārtus un ar 3:1 pārspēja Vācijas čempioni Manheimas "Adler". Pusfinālā Jekaterinburgas komanda rīt tiksies ar Merzļikina pārstāvēto "Lugano". "Avtomobilist" šosezon Kontinentālajā hokeja līgā ar 64 punktiem 44 mačos Austrumu konferencē ieņem astoto vietu, bet "Adler" ar 49 punktiem 32 spēlēs Vācijas čempionātā ieņem astoto pozīciju.

Spēļu kalendārs

DatumsGSpēleLaiks (LV)
26.12.TLugano – Adler6:3
26.12.KAvtomobilist – Kanāda1:2
27.12.TJokerit – Adler3:5
27.12.KDavos – Avtomobilist1:5
28.12.TLugano – Jokerit4:6
28.12.KKanāda – Davos2:0
29.121/4Jokerit – Davos4:5 P
29.121/4Avtomobilist – Adler3:1
30.121/2Kanāda – Davos16:00
30.121/2Lugano – Avtomobilist21:15
31.12FFināls13:00

Pieci iepriekšējie Špenglera kausa fināli

GadsUzvarētājaFinālisteRezultāts
2014.Geneve-ServetteSalavat Yulaev3:0
2013.Geneve-ServetteCSKA5:3
2012.KanādaDavos7:2
2011.DavosRīgas Dinamo3:2
2010.SKAKanāda4:3

, 2015-12-29 18:32, pirms 10 gadiem
Papildlaiks 3 pret 3 bija tiešām skatāms, nebiju domājis, ka būs tik aizraujoši! Davosai liels + par to, ka spēja atspēlēties 3. periodā un tikt līdz papildlaikam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 18:34, pirms 10 gadiem
Jokerit pierāda, ka labākie KHL klubi var turēt līdzi Šveices klubiem!
, 2015-12-29 18:35, pirms 10 gadiem
Davosa rakstīja: Jokerit pierāda, ka labākie KHL klubi var turēt līdzi Šveices klubiem!
Tu pierādi ka jebkurš āksts var iekomentēt sportacentrā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 18:36, pirms 10 gadiem
13 ripas 3 spēlēs - skatītājiem vismaz garlaicīgi nebija viņu spēlēs
, 2015-12-29 18:37, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: 13 ripas 3 spēlēs - skatītājiem vismaz garlaicīgi nebija viņu spēlēs
Jā, spēles krietni spraigākas un interesantākas nekā piemēram Dinamo-Torpedo
, 2015-12-29 18:38, pirms 10 gadiem
Vēl tikai Automobīlistam jāzaudē un atkal KHL paliek ar garu degunu.
, 2015-12-29 18:39, pirms 10 gadiem
Jau kuro gadu pierādās,ka KHL nav tik spēcīga kā viņu mālē....
, 2015-12-29 18:39, pirms 10 gadiem
JankS rakstīja: Papildlaiks 3 pret 3 bija tiešām skatāms, nebiju domājis, ka būs tik aizraujoši! Davosai liels + par to, ka spēja atspēlēties 3. periodā un tikt līdz papildlaikam.
Der paskatīties NHL - viena no daudzajām līgas burvībām.
Un kārtējo reizi pārliecinājāmies par NLA un KHL samēriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 18:39, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Vēl tikai Automobīlistam jāzaudē un atkal KHL paliek ar garu degunu.
Vakarā būs interesanti skatīties Avto pret DEL čempionu Adler!
Slēpts komentārs: jeepis59
, 2015-12-29 18:42, pirms 10 gadiem
furios rakstīja: Jau kuro gadu pierādās,ka KHL nav tik spēcīga kā viņu mālē....
Tak sen jau nemālē vairs! Nav tāds līmenis kā Šveices, Zviedrijas un Somijas līgās.
, 2015-12-29 18:43, pirms 10 gadiem
jeepis59 rakstīja: tikai tas kas neko nesaprot no hokeja jeb neskatijās spēli nesaprata ,ka jokerit atdeva beigās spēli Davosam,jo viss bija sarunāts, lai šveicieši tiktu tālāk...pagarinājumā somi tā centās neiemest un beigās vēl atļava iemest ,riktīga izrāde ,jo pakārtots biznesam nevis sportam...
Nu šķiet, ka kā reiz Tu arī to spēli neskatījies!
, 2015-12-29 18:45, pirms 10 gadiem
Nesaprotu, kāda jēga bija piedalīties, ja bija skaidri redzams, ka Jokerit nespēlē nopietni...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 18:46, pirms 10 gadiem
jeepis59 rakstīja: tikai tas kas neko nesaprot no hokeja jeb neskatijās spēli nesaprata ,ka jokerit atdeva beigās spēli Davosam,jo viss bija sarunāts, lai šveicieši tiktu tālāk...pagarinājumā somi tā centās neiemest un beigās vēl atļava iemest ,riktīga izrāde ,jo pakārtots biznesam nevis sportam...
Ir mums cilvēki, kuriem visur rādās sazvērestības. es domāju ka sportā pilnīgi viss ir sarunāts. Neviena spēle nav godīga.
, 2015-12-29 18:46, pirms 10 gadiem
jeepis59 rakstīja: tikai tas kas neko nesaprot no hokeja jeb neskatijās spēli nesaprata ,ka jokerit atdeva beigās spēli Davosam,jo viss bija sarunāts, lai šveicieši tiktu tālāk...pagarinājumā somi tā centās neiemest un beigās vēl atļava iemest ,riktīga izrāde ,jo pakārtots biznesam nevis sportam...
Jā, jā kā tad Jokerit spēlē totalizatoru
Slēpts komentārs: hcoreporn
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 18:49, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Špenglera kauss varbūt kaut cik interesē tikai mājiniekiem. Pārējie tur brauc atpūsties.
čekists atgriezies no arēnas?

Krievijas klubiem svarīgs ir prestižs un to sniedz uzvara, lai vai kādas tas turnīrs būtu - špenglera vai mazpisānu....
, 2015-12-29 18:51, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: čekists atgriezies no arēnas?

Krievijas klubiem svarīgs ir prestižs un to sniedz uzvara, lai vai kādas tas turnīrs būtu - špenglera vai mazpisānu....
Kā KHL klubs zaudē - tā turnīrs vairs nav svarīgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 18:52, pirms 10 gadiem
Davosa rakstīja: Kā KHL klubs zaudē - tā turnīrs vairs nav svarīgs
viņu un šejienes, par maz sisto, troļļu atrunas
, 2015-12-29 18:57, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Špenglera kauss varbūt kaut cik interesē tikai mājiniekiem. Pārējie tur brauc atpūsties.
Jā, kopš tajā zaudēja Ģinama, tā pēkšņi putleristiem un funistiem radās šī atmazka.
, 2015-12-29 18:58, pirms 10 gadiem
Avtomobiļist nav tik vienaldzīgi, kā Jokerit, tie noteikti tiks līdz finālam.
, 2015-12-29 18:58, pirms 10 gadiem
pernambucano rakstīja: Nesaprotu, kāda jēga bija piedalīties, ja bija skaidri redzams, ka Jokerit nespēlē nopietni...
Putlerist, jau paguvi ielipināt atmazku?
, 2015-12-29 19:01, pirms 10 gadiem
Kārtējo reizi kolhozs tiek piesmiets un izvazāts Fuņiem atliek vienīgi smilkstēt čekas standarta atrunas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 19:04, pirms 10 gadiem
hilss rakstīja: Diemžēl neredzēju nevienu epizodi kad jokerīša spēlētāji gultos ripas ceļā jo acīm redzami Špenglers viņiem nešķiet pietiekami svarīgs. Arī pati spēle bija balstīta tīri uz skilu. Tas ir labi ka jokeris izstājās jo tas kauss nav pietiekami svarīgs taču spēlu grafiks ir praktiski spēle vienā diena un tādi turnīti tikai izsit no ritma uz vairākām nedēļām kā tas bija ar Minskas un Ufas gadījumu. Ceru ka arī Automobīlists pārāk neiesprings uz šo kausu lai gan tas tomēr ir krievu klubs un droši vien gribēs pierādīt sevi vairāk nekā somi.
Vai emocijas un kautiņus arī nemanīji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: pernambucano
, 2015-12-29 19:06, pirms 10 gadiem
hilss rakstīja: Provokācijas un kautiņus es redzēju tikai no šveiciešu puses. Viņiem pa'tiešām Špenglera kauss šķiet svarīgs jo tas tomēr ir Šveices kauss un turnīrs.
Tu esi akls un dumjšs
, 2015-12-29 19:08, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Kārtējo reizi kolhozs tiek piesmiets un izvazāts Fuņiem atliek vienīgi smilkstēt čekas standarta atrunas
KGB leitnants Funis tagad triec dūri galdā un runā tieši un trāpīgi. Viņš it pārgājis jaunā līmenī. Te SC triec, es domăju. Savicka ložă joprojām salaga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: pernambucano
, 2015-12-29 19:14, pirms 10 gadiem
Vakarā redzēsim vai Avtomobilist pierādīs, ka KHL klubi vismaz DEL klubus vēl var pieveikt
, 2015-12-29 19:14, pirms 10 gadiem
pernambucano rakstīja: Principiālie somu vīri gatavojas daudz augstākam mērķim-celt virs galvas katra hokejista sapni Gagarina Kausu! Tāpēc uz Šveici atbrauca vien patrennēties un ieelpot dziedinošo Alpu gaisu. Avtombiļist reāli saprot, ka Gagarins viņiem nespīd, tāpēc sitīsies un ņems šogad vismaz Špengļeru...pieminiet manus vārdus.
čekist, kā jums ar saldo imperionu iet? Pasēdēt vēl vari?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 19:17, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: čekist, kā jums ar saldo imperionu iet? Pasēdēt vēl vari?
Nesaprotu tavus komunista jokus, kuriem smaidiņš pievienots klāt, lai varētu zināt ka smieklīgi. Ja piekop sūdu stumdīšanu, dari to bez lepnuma, nevis kā Rinkēvičš.
, 2015-12-29 19:17, pirms 10 gadiem
vaaaarti rakstīja: lai jau tiek Automobilistam Špenglera kauss. Es neesmu tāds KHL noniecinātājs. Ja Automobilists neuzvarēs šo kausu. Kādā līgā tad spēlē Rīgas Dinamo? Vai tad KHL tik vājš?
Vājš nav, bet līdz Top Eiropas līgu līmenim vairs nevelk.
, 2015-12-29 19:18, pirms 10 gadiem
pernambucano rakstīja: Nesaprotu tavus komunista jokus, kuriem smaidiņš pievienots klāt, lai varētu zināt ka smieklīgi. Ja piekop sūdu stumdīšanu, dari to bez lepnuma, nevis kā Rinkēvičš.
jums jau ar saldo vajadzētu pieklusināt, kad dodiet komentāru sadaļā vaļā, tā gandrīz 18+ jāliek virsū tam
, 2015-12-29 19:18, pirms 10 gadiem
vaaaarti rakstīja: lai jau tiek Automobilistam Špenglera kauss. Es neesmu tāds KHL noniecinātājs. Ja Automobilists neuzvarēs šo kausu. Kādā līgā tad spēlē Rīgas Dinamo? Vai tad KHL tik vājš?
Būtu jauku, ja Kanāda rīt vinnētu Davosu, tad Avtomobiļist finālā varētu viņiem atmaksāt par zaudējumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 19:20, pirms 10 gadiem
vaaaarti rakstīja: lai jau tiek Automobilistam Špenglera kauss. Es neesmu tāds KHL noniecinātājs. Ja Automobilists neuzvarēs šo kausu. Kādā līgā tad spēlē Rīgas Dinamo? Vai tad KHL tik vājš?
Es gan vienmēr un visur esmu pret Krievijas klubiem. Būšu priecīgs ja Automobilist šodien zaudēs un ja vēl tā pārliecinoši , tas būtu lieliski.
KHL ir spēcīga līga, bet tādēļ jau neiešu just par krievu klubiem. Nevar jau sirdij pavēlēt, viņa automātiski priecājās par krievu neveiksmēm.
, 2015-12-29 19:20, pirms 10 gadiem
hilss rakstīja: Automobīlists taču jau sabradāja Davos ar rezultātu 5-1. Vai tad viņiem vajag vēl kaut ko pierādīt?
Vēl vajag izšķirošās spēles vinnēt - grupu turnīrs - tur jau visādi gadās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 19:21, pirms 10 gadiem
vaaaarti rakstīja: lai jau tiek Automobilistam Špenglera kauss. Es neesmu tāds KHL noniecinātājs. Ja Automobilists neuzvarēs šo kausu. Kādā līgā tad spēlē Rīgas Dinamo? Vai tad KHL tik vājš?
Drīzāk, pārējās līgas nav tik vājas, cik mums te mēģina daži iestāstīt...
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 19:23, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Drīzāk, pārējās līgas nav tik vājas, cik mums te mēģina daži iestāstīt...
Precīzi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 19:26, pirms 10 gadiem
vaaaarti rakstīja: Varētu būt labi motivēta komanda. It kā KHL komandas uzvara derētu, ja nu vienīgi vēl Mērzļikins.
Nu ja Avto spēlēs tik pat labi kā grupas pēdēja spēlē, Tad Adleru viņiem vajadzētu uzvarēt. Ka būs pret Lugano, tas jau nākamais stāsts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 19:30, pirms 10 gadiem
hilss rakstīja: Automobilistam sanāks spēlēt šodien, rīt un parīt. Domā ka viņi to gribēs? Adlers es domāju ka gribēs jo ne par velti viņi uz Špengleru ir paņemuši pastiprinājumus, acīm redzot ir noskaņojušies uzvarēt jo agrāk DEL klubi neņēma pastiprinājumus.
Kāda jēga braukt uz turnīru un spēlēt, ja negrib uzvarēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 19:34, pirms 10 gadiem
Davosa rakstīja: Vājš nav, bet līdz Top Eiropas līgu līmenim vairs nevelk.
Tu esi tāds āksts
, 2015-12-29 19:35, pirms 10 gadiem
KobeLAL rakstīja: Lugano uzvarēs. Savs turnīrs un uzvara. Piedalās jau simpātiskas komandas.
Savs turnīrs vispār jau tas ir Davosai, komandas tiešām interesantas savāktas - tas gan!
, 2015-12-29 19:35, pirms 10 gadiem
KobeLAL rakstīja: Lugano uzvarēs. Savs turnīrs un uzvara. Piedalās jau simpātiskas komandas.
Davosa varētu teikt, ka savs ne Lugano.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 19:43, pirms 10 gadiem
hilss rakstīja: Visi grib uzvarēt taču majnieki parasti grib uzvarēt daudz vairāk. Arī dzelzsceļa kausā spēlētāji tiecas uzvarēt taču sevišķi neiespringst. Dželsceļa kausā vismaz ir normāls spēļu grafiks taču šeit sanāk spēlēt praktiski katru dienu bez apstājas, bet kāda beigās ir balva - šveices krūze. Šveiciešiem tā krūze ir svarīga, bet citiem gan nav svarīga un tāpēc jau 5 gadus to nav ieguvis neviens cits klubs kā tikai šveiciešu.
Kaadi tik Tev niki un profili nav bijusi pa pedejiem gadiem, bet vienu un to pasu dzen... recigi dazreiz, bet apnicigi gan.

P.S. SKA un Kanadas savaktie nav Sveiciesi
, 2015-12-29 19:46, pirms 10 gadiem
vaaaarti rakstīja: Uzaicināja, aizbrauc. Uzspēlē, nesanāk uzvarēt. Varbūt draudzības spēles. Uzspēlē hokeju.
Ja pats spēlē hokeju, tad zini, ka vēlme uzvarēt un speles azarts rodas ātri, citādi tas nebūtu vairs hokejs.
Turklāt papildus tam kā te jau rakstīja - KHL klubi parasti grib apliecināt sevi un līgas līmeni - par motivācijas trūkumu nevar būt runa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 20:08, pirms 10 gadiem
hilss rakstīja: Sākumā KHL klubiem tas turnīrs bija svarīgs lai reklamētu KHL un neparvelti uzvarēja 3 gadus pēc kārtas - Maskavas Dinamo, Minskas Dinamo un SKA. Taču pēdējos gados KHL klubiem tas ir kļuvis tik pat svarīgs kā čehiem vai vāciešiem. Kanādas izlase tomēr ir salasīta no Eiropas kanādiešiem un tā objektīvi ir spēcīgāka par klubiem, bet arī viņi Špenglērā nepavisām nekapā, bet rāda savu skīlu.
Tirst jau arī vajag ar mēru.
Ja Kolorado līgas klubiem šis turnīrs neko nenozīmētu, tad viņi uz to nebraukt. Pie tam ar diviem klubiem.
, 2015-12-29 20:08, pirms 10 gadiem
hilss rakstīja: Sākumā KHL klubiem tas turnīrs bija svarīgs lai reklamētu KHL un neparvelti uzvarēja 3 gadus pēc kārtas - Maskavas Dinamo, Minskas Dinamo un SKA. Taču pēdējos gados KHL klubiem tas ir kļuvis tik pat svarīgs kā čehiem vai vāciešiem. Kanādas izlase tomēr ir salasīta no Eiropas kanādiešiem un tā objektīvi ir spēcīgāka par klubiem, bet arī viņi Špenglērā nepavisām nekapā, bet rāda savu skīlu.
Man Tu to vari nestastit, zinu sitos tekstus . Ja nevar uzvaret, tad tas nozime ka negrib vienkarsi, ir vienigie nemotivetie,vienalga kadaa turniraa. ta pat kaa tavejie olimpisko zeltu nemaz negrib nevis nevar utt... ta pati vecaa dziesma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 20:15, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: DR vieta mani iepriecināja. 2 vieta bija laba, pat nedaudz pārsteidza labā nozīmē, bet skaidrs ka šis turnīrs nebūt nav nopietns pašatdeves ziņā. Dažus gadus centos skatīties turnīru, bet redzot kā laukumā spēlē, cik liela pašatdeve, vēlme cīnīties, tad vairs neskatos. Finālus vēl var paskatīties jo tad ir lielāka motivācija.
Pat izlašu spēlēs novembrī ir problēmas ar motivāciju un netikai mums.
Par Krievijas klubiem. Vienmēr priecājos ja Krievijas klubi Špenglera kausā slikti nospēlē. Jokerit ir somu klubs, tā kā nekāda sakara ar Krievijas klubiem. Cerams ka Automobilist izlidos jau nākošā spēlē. Sīkums bet patīkami.
Izklausies pēc tāda paša neveiksminieka kam atliek cerēt uz citu neveiksmēm lai piepildītu savu izniekoto dzīvi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 20:18, pirms 10 gadiem
jurixxx rakstīja: Izklausies pēc tāda paša neveiksminieka kam atliek cerēt uz citu neveiksmēm lai piepildītu savu izniekoto dzīvi
Nesapratu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 20:27, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Drīzāk, pārējās līgas nav tik vājas, cik mums te mēģina daži iestāstīt...
Tā jau ir, vienā no pēdējām KK izcīņām Francijas klubs finālā KHL klubu pieveica - šīs līgas no KHL vairs tālu neatpaliek, tomēr pēdējo gadu Špengleru rezultāti liecina, ka no Eiropas Top līgām KHL sāk atpalikt.
, 2015-12-29 20:28, pirms 10 gadiem
vaaaarti rakstīja: Kurbadu varēja uzaicināt. Nav nekad tik labā turnīrā kopā ar Laviņu spēlējuši. Nezin, kā iet tagad pa LV kausu?
Būtu jau forši, vienīgi sagrāves ar divciparu skaitļiem droši vien būtu garantētas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 20:42, pirms 10 gadiem
Davosa rakstīja: Būtu jau forši, vienīgi sagrāves ar divciparu skaitļiem droši vien būtu garantētas.
Domā, būtu tik traki? Kurbads spēlētu uz visiem 100 un grautu pretiniekus ar divciparu skaitli?
, 2015-12-29 20:44, pirms 10 gadiem
Interesanti, kāpēc gan Jokerit šajā turnīrā laukumā gāja vīri, kuri KHL pat īsti nav spēlējuši?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 20:47, pirms 10 gadiem
vaaaarti rakstīja: Bildē ar centrā 96 numurs. Tas pats numurs, kas mūsu Bičevskim. Interesanta tēma, ko kuram klubam nozīmē šis turnīrs. Mūsu RīgasDinamo liekas spēlē finālā pret Davosu spēlēja ar otro vārtsargu. Un protams neuzvarēja. Kura komanda spēlē finālā ar otro vārtsargu? Iespējams par visiem 100 % DinamoRīga uzvaru toreiz šajā Špenglera kausā nevajadzēja vai negribēja.
Tieši par šo momentu tika pamatīgi aizrādīts Šupleram, jo tur bija kautkāda iepreikšēja noruna kurš vārtusargs kurā spēlē spēlēs un vienam vārtusargam šādā spēļu režīmā vienādi augstā līmenī nospēlēt ir ārkārtīgi grūti.
Bet principā zināma daļa taisnības Tev ir, domāju to sajuta arī organizatori un diezvai otreiz Dinamo tur uzaicinās - diemžēl!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 20:50, pirms 10 gadiem
pernambucano rakstīja: Interesanti, kāpēc gan Jokerit šajā turnīrā laukumā gāja vīri, kuri KHL pat īsti nav spēlējuši?
Krievu komentētājs teica, ka viņiem šosezon daudz savainojumu esot
, 2015-12-29 20:50, pirms 10 gadiem
JankS rakstīja: Tieši par šo momentu tika pamatīgi aizrādīts Šupleram, jo tur bija kautkāda iepreikšēja noruna kurš vārtusargs kurā spēlē spēlēs un vienam vārtusargam šādā spēļu režīmā vienādi augstā līmenī nospēlēt ir ārkārtīgi grūti.
Bet principā zināma daļa taisnības Tev ir, domāju to sajuta arī organizatori un diezvai otreiz Dinamo tur uzaicinās - diemžēl!
Rautakalio ne Šuplers
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 20:59, pirms 10 gadiem
Smieklīgi šie mūžīgie strīdi par to, kurš uz cik % spēlē. Vēl jo vairāk, ne jau mūsu klubi. Latviešu lielākā slimība - pierādīt, cik krievs labs vai slikts.
Turklāt tā aizstāvēšana, ka klubs nesitās uz pilnu klapi ar ir muļķīga. Ja tā ir, tad tas neko labu neliecina par komandas attieksmi pret tās atbalstītājiem.
Es mierīgi varu pārdzīvot, ja DR sitās, bet zaudē. Bet manu cieņu tas zaudēs ar katru spēli, kurā nespēlēs ar pilnu atdevi. Un vienalga, vai tās ir pirmssezonas draudzības spēles, KHL, špengleris, ČL vai kas cits.
, 2015-12-29 21:02, pirms 10 gadiem
U20 čempī Šveice vadībā pret Kannādu.
, 2015-12-29 21:05, pirms 10 gadiem
eziitis rakstīja: Smieklīgi šie mūžīgie strīdi par to, kurš uz cik % spēlē. Vēl jo vairāk, ne jau mūsu klubi. Latviešu lielākā slimība - pierādīt, cik krievs labs vai slikts.
Turklāt tā aizstāvēšana, ka klubs nesitās uz pilnu klapi ar ir muļķīga. Ja tā ir, tad tas neko labu neliecina par komandas attieksmi pret tās atbalstītājiem.
Es mierīgi varu pārdzīvot, ja DR sitās, bet zaudē. Bet manu cieņu tas zaudēs ar katru spēli, kurā nespēlēs ar pilnu atdevi. Un vienalga, vai tās ir pirmssezonas draudzības spēles, KHL, špengleris, ČL vai kas cits.
Zelta vārdi!
, 2015-12-29 21:15, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Nesapratu.
nebrīnos.
īsts sporta līdzjutējs fano PAR kādu komandu, sportistu, izlasi. Ja nav par ko, tad par sporta notikumu kā tādu. Fanot PRET tā jau ir vājuma pazīme.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 21:16, pirms 10 gadiem
hilss rakstīja: Netroļļo jo Špenglers nav nekāds līgu līmeņrādis. To turnīru uzvar tikai paši šveicieši. Lūk -
15 gados tur ir piedaļījušies 12 klubi no Čehijas, bet uzvarējis nav neviens.
11 klubi no Vācijas, bet uzvarējis nav neviens.
7 klubi no Somijas, bet uzvarējis nav neviens.
11 klubi no Krievijas un uzvarējuši 3.
Vari paskaidrot kāpēc tā ir?

https://en.wikipedia.org/wiki/Spengler_Cup
Mes zinam atbildi-jo neviens cits uzvaret hokeja turniros negrib

Tapat ka KHL ari katru gadu tikai viens klubs grib uzvaret, parejie vienkarsi negrib un par labakajiem grib but tikai Radulovs un Mozjakins, parejie tikai atslido un vienkarsi negrib gut tos vartus.

Isak sakot tikai sveiciesu klubi grib uzvaret Spengleru un neviens cits, bet par nozelu viniem no pedejiem 10 Spengleriem ir izdevies pacelt tikai 4. Domaa pretinieki ir melojusi acis skatidamies sakot, ka negrib vinnet, bet isteniba slepeni planojusi uzmest sveiciesus un censties uzvaret? Te Kiselevam labs raidijums sanaktu, pilns sazverestibu un beigas klasiski atmaskotu patiesos vainigos-amerikancus!!!
, 2015-12-29 21:19, pirms 10 gadiem
hilss rakstīja: Netroļļo jo Špenglers nav nekāds līgu līmeņrādis. To turnīru uzvar tikai paši šveicieši. Lūk -
15 gados tur ir piedaļījušies 12 klubi no Čehijas, bet uzvarējis nav neviens.
11 klubi no Vācijas, bet uzvarējis nav neviens.
7 klubi no Somijas, bet uzvarējis nav neviens.
11 klubi no Krievijas un uzvarējuši 3.
Vari paskaidrot kāpēc tā ir?

https://en.wikipedia.org/wiki/Spengler_Cup
tā tak vieglāk nolikt hokeja "kaitnieku" KHL.
, 2015-12-29 21:25, pirms 10 gadiem
auto 1-0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 21:32, pirms 10 gadiem
vaaaarti rakstīja: Laba ziņa.
2-0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 21:34, pirms 10 gadiem
jurixxx rakstīja: nebrīnos.
īsts sporta līdzjutējs fano PAR kādu komandu, sportistu, izlasi. Ja nav par ko, tad par sporta notikumu kā tādu. Fanot PRET tā jau ir vājuma pazīme.
Tam es pilnībā piekrītu. Jau vairākkārt esmu rakstījis ka just pret kaut ko nav nekas labs. Fanot pret kaut ko ir vājuma pazīme (bez ironijas). Es savai sirdij nevaru pavēlēt. Jau no bērnības biju pret PSRS izlasi, tagad pret Krievijas klubiem. Ne pret ko citu PRET nejūtu-tikai pret krieviem. Piekrītu ka tas ir slikti, ka tas arī ir vājums, bet vismaz godīgi to pasaku.
Nekad nevienam neiesaku fanot, just pret kaut ko, ja tas ir iespējams.
Es sevi vairs nespēju mainīt , tas jau ir gadu desmitiem iegājies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 21:39, pirms 10 gadiem
3-0, galīgi neinteresanti paliek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 21:45, pirms 10 gadiem
hilss rakstīja: Es tikai skatos un brīnos par Špenglera vēsturi. Pēdējos 15 gados 7 reizes ir uzvarējuši šveicieši, bet nevienu reizi čehi, somi un vācieši ļoti, ļoti, ļoti dīvaini
Var jau but ka tu esi naivs kepons un gribi pats sevi apmānīt taču nevajag jau manīt citus.
Jaa, tas ir loti, loti, loti, loti, loti, loti divaini gandriz pusi turniru savas majas vinnejusi pedejos 15 gados. tapat divaini ka KHL nav uzvarejusi ne slovaki, ne cehi, ne horvati, ne ukraini, ne latviesi, ne somi, ne kazaki, ne baltkrievi.tikai krievi.atkal sazverestiba?

Labi, pietiks humora man kadam laikam, paldies Tev par to jaunaja gada Tev novelu lai tavejie vienmer butu motiveti, tik motiveti, kaa Sveices klubi Spenglerii un tad jau zelta medalas nekur nepaliks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 21:52, pirms 10 gadiem
vaaaarti rakstīja: Bērnībā par ko biji, ja ne par PSRS? Kanādu, ASV?
Par Kanādu, bet patika arī zviedri, somi.
, 2015-12-29 21:53, pirms 10 gadiem
Avto turpina uguņot, šķiet, ka Adler dabūs trūkties.
, 2015-12-29 21:55, pirms 10 gadiem
Uz Špengļeru būtu jāsūta VHL vai KHL lejasgala komandas, tām būtu interese sisties un vest mājās kausu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 22:16, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Par Kanādu, bet patika arī zviedri, somi.
kpc nepieminēji ČEHOSLOVĀKIJU, galvenos psrs pāridarītājus, un kur atradās 5.kolonnas miteklis- pilzenē vai tomēr kingisepā ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 22:37, pirms 10 gadiem
vaaaarti rakstīja: American spēlēja no AHL. Bet varbūt vajag vienu turnīru, kur KHL var salīdzināt sevi ar citām Eiropas čempionātu komandām. Vēl jau Automobilist nav ar uzvarējis visu turnīru. Domāju labs būs pusfināls Lugano(Merzļikins) pret Automobilist.
AHL klubs palika pēdējais, bet NHL labākie klubi šeit varētu cienīgi nospēlēt.
, 2015-12-29 22:41, pirms 10 gadiem
specha rakstīja: kpc nepieminēji ČEHOSLOVĀKIJU, galvenos psrs pāridarītājus, un kur atradās 5.kolonnas miteklis- pilzenē vai tomēr kingisepā ?
O, jā atceros kā par čehoslovākiem fanojām, jo tie vienīgie toreiz varēja pasaules čempī PSRS iekost.

Tikmēr Adlera ir izlīdzinājusi spēli un mēģina atspēlēties.
, 2015-12-29 22:47, pirms 10 gadiem
pernambucano rakstīja: Uz Špengļeru būtu jāsūta VHL vai KHL lejasgala komandas, tām būtu interese sisties un vest mājās kausu.
Pedējais kausa mājās vedējs no KHL bija SKA - KHL Top komanda!
Un pagājušogad KHL lejas klubs Medveščak šķiet zaudēja visās spēlēs - tā ka loģika ir nepareiza!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 22:48, pirms 10 gadiem
vaaaarti rakstīja: Tu jau raksti tā, it kā būtu 3-3, bet ir 3-0 par labu Automobilistam.
Nē ir 3:0, bet Avto spēles pārsvars ir zudis un drīzāk jau Manheimai sāk parādīties momenti.
, 2015-12-29 22:49, pirms 10 gadiem
JankS rakstīja: Nē ir 3:0, bet Avto spēles pārsvars ir zudis un drīzāk jau Manheimai sāk parādīties momenti.
Pie 3-0 ne vienam vien aizkrīt širmis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 23:25, pirms 10 gadiem
Nu re DEL klubu tomēr uzvarēja. Gaidām rītdienas spēli pret Lugano!
, 2015-12-29 23:27, pirms 10 gadiem
pēc Kan spēles Avto izskatās saņēmies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 23:40, pirms 10 gadiem
Par Automobilistu! Ceru, ka Auto uzvarēs Špenglera kausa finālā!!!
, 2015-12-29 23:41, pirms 10 gadiem
dinamo eksperts rakstīja: Par Automobilistu! Ceru, ka Auto uzvarēs Špenglera kausa finālā!!!
nu , jā, Šveices klubi un Kanāda jau zb, lai paņem Auto, būs kas jauns.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans
, 2015-12-29 23:47, pirms 10 gadiem
hilss rakstīja: Kā jau es prognozēju krievi centīsies sevi pierādīt mazliet vairāk nekā somi un varēja redzēt arī pabakstīšanos un pagrūstīšanos. Jokeris gadījumā bija tikai plika skīla demonstrēšana taču kad šveicieši sāka provocēt un līst kauties tad somiem palika neinteresanti - lai jau šie savāc savu Špenglera krūzi, bet Jokerim tomēr ir jācīnās par Gagarina kausu.
Loģiski! Gagarins taču ir katra hokejista sapnis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-29 23:49, pirms 10 gadiem
pernambucano rakstīja: Loģiski! Gagarins taču ir katra hokejista sapnis!
Puišel, sarauj uz augšu noslīdējušās zeķubikses, un aizver maizes dzirnavas.
, 2015-12-29 23:50, pirms 10 gadiem
Agurs Svīzda, varētu virsrakstā pielikt Avto uzvaru.
, 2015-12-29 23:53, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Puišel, sarauj uz augšu noslīdējušās zeķubikses, un aizver maizes dzirnavas.
Komunist, nedraudi man, ka neatbraucu un neizspiežu tev ādamābolu uz otru pusi.
, 2015-12-29 23:54, pirms 10 gadiem
hilss rakstīja: Labu bildi esi ielicis.
Kuru tieši?
, 2015-12-29 23:58, pirms 10 gadiem
Interesanti, kuru Avtomobiļist finālā pazemos, Kanādu vai Davosu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-30 00:11, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Adleriem šis turnīrs nav vajadzīgs, leģionārus pārbaudīja, atpūtās un miers.
Redz kur bija Tavs DEL spēks , jeb drīzāk nespēks.
, 2015-12-30 00:12, pirms 10 gadiem
pernambucano rakstīja: Komunist, nedraudi man, ka neatbraucu un neizspiežu tev ādamābolu uz otru pusi.

Interneta Lāčplēsis.
, 2015-12-30 00:20, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Interneta Lāčplēsis.
Tieši tā! Domāts, lai tīrītu Latviju no tautas ienaidniekiem un Kangariem, tādiem kā tu cienītais!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-30 01:43, pirms 10 gadiem
Runa iet par līgām, ne izlasēm. Te Šveice un Zviedrija ir Eiropā top līgas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-30 02:12, pirms 10 gadiem
[quote hcorep.orno - tavu niku cenze petu.h
Redz kur bija Tavs DEL spēks , jeb drīzāk nespēks.
[/quote]
paskatījos Adler komandas twiterī, ieraksts par šo turnīru, tā ka Rietuma Vilcienam taisnība.
, 2015-12-30 02:13, pirms 10 gadiem
fox234 rakstīja: KHL 15 labākais klubs Automobīlists sagrāva Šveices otro labāko klubu Davos 5-1. Paskaidro kā Šveices līga pēc tāda kauna var būt top līga?
pēc vienas spēles jau izdara secinājumus, plānā galdiņa urbējs. NHL klubs Mogo nopazaros vienu spēli un tad arī LAČ>NHL.
, 2015-12-30 02:15, pirms 10 gadiem
fox234 rakstīja: KHL 15 labākais klubs Automobīlists sagrāva Šveices otro labāko klubu Davos 5-1. Paskaidro kā Šveices līga pēc tāda kauna var būt top līga?
Šveicieši visu laiku Špengleri ņem, tātad spēks tur ir.
, 2015-12-30 06:15, pirms 10 gadiem
Katru gadu komentos viens un tas pats.Kad uzvar ,tad līga stipra.Kad zaudē,tad visāda veida atrunas.Un no abām"ieinteresētām pusēm".Turnīrs ir godājams un ar ļoti garu vēsturi.Piedalīties tur, pirmkārt ir liels gods.Turnīra formāts ir ļoti demokrātisks,bet arī saspringts,jo spēle seko spēlei un atpūsties vienu dienu dabū tikai grupu uzvarētāji.Un ir galīgas muļķības,ka komandas nevēlās izcīnīt šajā turnīrā uzvaru.Cita lieta,ka to izdarīt nav viegli,jo viesi pamatīgi dabū izbaudīt augstkalnes apstākļus,kas nenoliedzami ietekmē spēles rezultātus.Ne par velti, tāpēc mājinieki šajā turnīrā vienmēr ir favorītu lomā un arī Šveices kanādiešiešu sastādītajai komandai šie apstākļi nav sveši.Tieši tāpēc,ja uzvar komanda no citiem reģioniem,tad šis panākums ir īpaši vērtīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-30 08:44, pirms 10 gadiem
15 labākais KHL lubs auto izslēdz DEL čempionus ar visiem viņu papildinājumiem
KHL demonstrē spēku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-30 09:45, pirms 10 gadiem
Davosa rakstīja: Jokerit pierāda, ka labākie KHL klubi var turēt līdzi Šveices klubiem!
It īpaši Autombilist, kurš pilnībā izvaroja Davos.
, 2015-12-30 10:33, pirms 10 gadiem
DEL laikam ļoti vāja. Šitā zaudēt Automobilistam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-30 12:25, pirms 10 gadiem
Leino33 rakstīja: 30.12 1/2 Lugano – Avtomobilist 21:15. Tā tik būs spēle. KHL pret Merzļikinu vai Merzļikins pret KHL.
Nav jau zināms, vai viņš tiks vārtos....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-30 15:40, pirms 10 gadiem
Bilance ir tāda, ka no diviem KHL klubiem viens jau ir izlidojis, izlidojis ir arī vienīgais DEL klubs, bet abi NLA klubi vēl turpina cīnīties!
, 2015-12-30 18:29, pirms 10 gadiem
Kanāda - Davosa 6:5