Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Medvescak" prezidents: "Esam paveikuši sporta brīnumu"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

"Medvescak" prezidents: "Esam paveikuši sporta brīnumu"
KHL "Medveščak" - labākais sporta zīmols Horvātijā
Foto: medvescak.com

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) debitants Zagrebas "Medvescak" jau šonedēļ nodrošinājis vietu Gagarina kausa izcīņā. Kluba prezidents Damirs Gojanovičs atzīst, ka ar tik nelielu budžetu debijas sezonā izdevies paveikt vairāk nekā cerēts un tagad atliek izbaudīt sasniegto.

"Par ko tādu mēs nebijām domājuši, bet, ja teiktu, ka nekad neesmu par to sapņojis, tad tie būtu meli. Mēs esam paveikuši sporta brīnumu," atzīst kluba prezidents. "Jau debijas reizē esam iekļuvuši izslēgšanas spēlēs starp komandām, kuru budžets ir desmit reizes lielāks par mūsējo. Mūsu treneris un viss sporta kolektīvs savu darbu izdarīja nevainojami, esmu priecīgs, ka man ne reizi nebija jāšaubās par viņu darbu. Kopā ar līdzjutējiem un partneriem esam izdarījuši vairāk nekā bija gaidīts. Vēlos, lai tagad mēs izbaudītu hokeju un sportu, nejūtot nekādu spiedienu un neapgrūtinot sevi ar rūpēm par augstāko mērķu sasniegšanu."

Kā jau ziņots, novembrī Zagrebas "Medvescak" tika atzīts par labāko sporta zīmolu Horvātijā, un tobrīd šis klubs 28 mačos bija izcīnījis 41 punktu un ieņēma astoto vietu Rietumu konferencē. Savukārt tagad zagrebiešiem 50 spēlēs ir 85 punkti un sestā vieta, kas priekšlaicīgi dod ceļazīmi uz izslēgšanas spēlēm.


Šobrīd vietu Gagarina kausa izcīņā nodrošinājuši 13 klubi. Viena vieta ir brīva Rietumu konferencē, kur kārotajā astotajā vietā atrodas Jaroslavļas "Lokomotiv", par četriem punktiem atpaliek Mitišču "Atlant", savukārt septiņu punktu deficīts ir Čeropovecas "Severstal" un Bratislavas "Slovan". Austrumu konferencē palikušas divas brīvas vietas, uz kurām pretendē arī šīs sezonas otrs debitants Vladivostokas "Admiral".


Izmatotie resursi:
medvescak.com
khl.ru

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 12:36, pirms 11 gadiem
Futbola spēles klātienē tur ne tuvu tik skatītāju neapmeklē, tāpēc tas neizbrīna. (Izņēmums ir izlase.)

 +10 [+] [-]

, 2014-01-29 12:36, pirms 11 gadiem
RD arī debijas sezonā kvalificējāmies PO un arī starp klubiem, kuru budžets ir krietni lielāks...

 +16 [+] [-]

, 2014-01-29 12:37, pirms 11 gadiem
Nav ko lielīties. Lielākā daļa uzvaru tika gūtas mājas spēlēs, kur ir mazais laukums, plus vēl novākti 80% spēlētāji un treneris, kas zin kā izmantot šāda laukuma priekšrocības. Protams, sezonas laikā piešāvās arī pie lieliem laukumiem, bet izslēgšanas spēlēs kādai no komandām pret viņiem būs grūti tur spēlēt.

  +9 [+] [-]

, 2014-01-29 12:39, pirms 11 gadiem
nu es domāju, ka tas budžets nemaz nav tik mazs, kā šis kungs stāsta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: miesnieka nedarbi hauzenē

  +4 [+] [-]

, 2014-01-29 12:54, pirms 11 gadiem
Jāsaka pelnīti. Prieks,ka tādi klubi spēlē KHL. Rietumos gaidāma interesanta aizraujoša cīņa PO. Gaidu ar nepacietību.
Novēlu Medvešak neapstāties uz sasniegtā un sagādāt vēl PO negaidītus pārsteigumus. Un PO būtu jānotiek lielajā modernajā hallē,tas būtu riktīgs šovs.

     [+] [-]

, 2014-01-29 12:58, pirms 11 gadiem
sportacentrs.com ets_ska_rigasdinamo_ceturt
Tas tā ja kadam piemirsis

  +5 [+] [-]

, 2014-01-29 13:05, pirms 11 gadiem
petravicus rakstīja: RD arī debijas sezonā kvalificējāmies PO un arī starp klubiem, kuru budžets ir krietni lielāks...
Ir tomēr viena liela atšķirība,jo liela daļa Dinamo spēlētāju bija spēlējuši kopā izlasē,bet Zagrebas klubs gan kā no nulles .Pie tam sagatavošanās sezonai šiem esot bijusi simboliska,tā kā tas tomēr ir liels panākums,un arī pati spēle solīda .Vienīgais divas beidzamās viņu spēles nepatika ,jo varēja redzēt ,ka nav motivācijas un play off jau nopelnīti.Lai ko tur saka treneris ,ka svarīga vieta,bet viņi pārsvarā ir kanādieši un play off viņiem pa lielam pie kājas ar ko spēlēt ,jo viņi nerēķina labākos variantus.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 13:23, pirms 11 gadiem
pēc nolasītā sastāva- stabila vidusmēra komanda, diezvai šis ir kautkāds debesu brīnums, ka tikušo play-off.
tam visam ir likumsakarības un iemesli.
drīzāk, derētu painteresēties, kas notiek Minskas frontē .
Komanda, kura ar savu budžetu faktiski ir likusi vīlties visus gadus , Laikam parāda visu eksperta Lukašenko hokeja saimniekosanas rezultātus.
šie nav nekāds unikums, tāpat kā RD var parādīt zobus visiem un pakāst arī visiem, respēktīvi- max play-off 1. vai 2. kārta, ja nenotiek kāds maziņš pārsteigums

  +2 [+] [-]

, 2014-01-29 13:25, pirms 11 gadiem
dikubem rakstīja: nu es domāju, ka tas budžets nemaz nav tik mazs, kā šis kungs stāsta
Viņiem vismaz Gazprom ir atbalstītājs zem sava oriģinālā nosaukuma, nevis caur visādiem starpniekiem un vidutājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 13:28, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Ko viņi murgo?
Ar šādu sastāvu Medvescak būtu jābūt par kādiem 10 punktiem vairāk kā tagad
Savākuši teicamu sastāvu, ar kuru būtu jāizvirza visaugstākie mēŗķi, nevis jāpriecājas par iekļūšanu play off
Neiekļūt play off būtu izgāšanās
Ko tad par šiem 6gadiem teikt Minskas Dinamo faniem?
Lielākais fans- Ivars Zvirgzdiņš vairs vispār nepiemin savu favorītkomandu, bet kā šis troļļoja pie RD rakstiem ....
Tur pat izgāšanās liekas ir maigi teikts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 13:31, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Medvescak ir augstāk par vidusmēru
Minkskai sastāvs šogad nav tik labs, tīri objektīvi, ka šogad neiekļuva play off
es to vidusmēru domāju tā, ka ir giganti, vidusmērs, kurš loģiski ir visplašākais un tie, kuriem paša spēlēšana turnīrā izraisa jautājumus par nospraustajiem mērķiem .
RD, Medveščak, Lev, Slovan. Arī tādas kā Torpēdo un Donbass-manā uztverē vidusmērs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 13:41, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: LEV, Donbass ir praktiski superklubi pēc sastāva
Medvescak arī tuvu tam
Klubs AHL līmeņa ,tikai pieredzējušu spēlētāju vairāk ,bet AHL komandas un spēlētājus te daļa par pabirām apsaukā,lai gan piemēram viens no KHL labākajiem aizsargiem Robinsons pat nespēja AHL nostiprināties.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-29 13:47, pirms 11 gadiem
ooo nu baigais brinums medvescak tika play-off nu pareizi savakusi var teikt visu sastavu no kanadiesiem un blato tagad te ka baigi stripra komanda butu ka musejiem kadi 6 arzemnieki un parejie horvati papistu visiem pec kartas

     [+] [-]

, 2014-01-29 13:48, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Klubs AHL līmeņa ,tikai pieredzējušu spēlētāju vairāk ,bet AHL komandas un spēlētājus te daļa par pabirām apsaukā,lai gan piemēram viens no KHL labākajiem aizsargiem Robinsons pat nespēja AHL nostiprināties.
Tu tak esi šiziks. Varbūt tu gribēji teikt AHL izlase + spēlētāji ar lielu pieredzi NHL ?
Vienkāršu AHL klubu mēs redzējām Špenglerī.
Kur tie pakāsa visās spēlēs,bez ierunām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 14:21, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu tak esi šiziks. Varbūt tu gribēji teikt AHL izlase + spēlētāji ar lielu pieredzi NHL ?
Vienkāršu AHL klubu mēs redzējām Špenglerī.
Kur tie pakāsa visās spēlēs,bez ierunām.
Tu nopietni par to AHL izlasi? AHL nesekoju, bet pēc statistikas izskatās, ka vairums Medveščaka spēlētāju tur nekādi nav bijuši savu komandu līderi.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-29 14:23, pirms 11 gadiem
komanda ar 5 horvatu speletajiem un pie tam kuri ir tikai statisti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 15:12, pirms 11 gadiem
Bez pārsteigumiem,es jau pirms sezonas prognozēju,ka Lāči būs spēks ar kuru ir jārēķinās,prieks par viņiem.

     [+] [-]

, 2014-01-29 15:15, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Ko tad par šiem 6gadiem teikt Minskas Dinamo faniem?
Lielākais fans- Ivars Zvirgzdiņš vairs vispār nepiemin savu favorītkomandu, bet kā šis troļļoja pie RD rakstiem ....
Tur pat izgāšanās liekas ir maigi teikts
Ņemot vērā vel to,ka "Bateņķa" tādas naudas sagrūdis hokejā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 16:56, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu tak esi šiziks. Varbūt tu gribēji teikt AHL izlase + spēlētāji ar lielu pieredzi NHL ?
Vienkāršu AHL klubu mēs redzējām Špenglerī.
Kur tie pakāsa visās spēlēs,bez ierunām.
Gudrīti Špenglerā ,bez ierunām viņi zaudēja tikai pirmo spēli ,bet jau otrajā pret koņušņu nospēlēja līdzvērtīgi ,pat krievu komentētājs izteicās ,ja American būtu atklimatizējušies ,tad spēlētu vēl labāk ,nerunājot par to ,ja turnīrs notiktu uz mazā laukuma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-29 17:54, pirms 11 gadiem
labi spēlētāi ar saknēm no Z-Amerikas- nav nekāds brīnums.
Brīnums drīzak ir neredzamie bonusi, jo par maziņu naudu elisons & co nespēlēs

     [+] [-]

, 2014-01-29 21:57, pirms 11 gadiem
Sporta brīnums tas būtu tad, ja tur 80% spelētāju būtu Horvāti
Bet tā jau jā, augstā vietā ir.

     [+] [-]

, 2014-01-29 23:52, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Gudrīti Špenglerā ,bez ierunām viņi zaudēja tikai pirmo spēli ,bet jau otrajā pret koņušņu nospēlēja līdzvērtīgi ,pat krievu komentētājs izteicās ,ja American būtu atklimatizējušies ,tad spēlētu vēl labāk ,nerunājot par to ,ja turnīrs notiktu uz mazā laukuma.
Par to aklimatizāciju un laukumu atsķirībām es tev piekrītu,tur bezjēgā ko iebilst.
Bet par Medvešak galīgi tev nepiekrītu.