Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Rīgas ''Dinamo'' viesos pret Maskavas ''CSKA'' - otrais dublis

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Rīgas ''Dinamo'' viesos pret Maskavas ''CSKA'' - otrais dublis
Jācer, ka šovakar šādu mirkļu nebūs...
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Šovakar Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas ''Dinamo'' hokejisti viesos vēlreiz tiksies ar Maskavas ''CSKA'' ripas dzenātājiem. Vai ''Dinamo'' izdosies uzvarēt bijušo ''dinamieti'' Marku Hartiganu? Atbildi uz šo jautājumu meklējiet plkst. 18:30 pie LTV7 un Viasat Sport Baltic ekrāniem.

Šoreiz ierindā būs Hartigans

Zaudējuši citai Maskavas vienībai ''Dinamo'', rīdzinieki devušies uz Maskavu, tomēr šoreiz pretinieks cits - Maskavas ''CSKA''. Armijniekiem pirms sezonas netika prognozētas pirmās vietas, tomēr agrāk leģendārā kluba pārstāvji prata pārsteigt, negriežot ceļu pat nosacīti spēcīgākiem pretiniekiem. Taču tagad ''CSKA'' atrodas tuvu izkrišanai aiz izslēgšanas spēļu robežas, jo pēdējos mačos nav izdevies izcīnīt punktus, par uzvarām nerunājot. Pagājušogad tik varēnā vienība pirms jaunās sezonas atvadījās no galvenā trenera Vjačeslava Bikova, kurš arīdzan pildīja valstsvienības galvenā trenera pienākumus. Bikovs devās uz Ufas ''Salavat Yulaev'', kluba vadītāju vēlme tērēt milzīgus līdzekļus apsīka, tādēļ no komandas tika gaidīta iekļūšana play off, taču nekas diži vairāk.

Tiesa, komandu pirms sezonas pastiprināja vairāki spēcīgi hokejisti, piemēram, amerikānis ar grieķu saknēm Niko Dimitrakoss, kuram izdevies spēkus izmēģināt arī pasaules hokeja Mekā NHL, Aleksandrs Ņikuļins, kuram gan tikai trīs spēles spēcīgākajā hokeja līgā, kā arī Marks Hartigans, kurš, protams, pazīstamākais Rīgas ''Dinamo'' faniem. Pirmajā abu komandu tikšanās reizē (par to gan nedaudz vēlāk) ''CSKA'' gan nācās iztikt bez Stenlija kausa ieguvēja palīdzības, jo Hartigans bija devies uz dzimteni, kur pasaulē nāca viņa atvasīte. Pēcāk Marks blogā portālā Sportacentrs.com atzina, ka ļoti vēlējies spēlēt pret savu bijušo klubu: ''Šis laiks, ko pavadīju kopā ar ģimeni, bija neaizmirstams, tomēr bija arī kāda nepatīkama lieta - nācās izlaist spēli pret Rīgas ''Dinamo'', lai gan ļoti vēlējos spēlēt, pat vairāk kā ļoti...''

Hosa - labākais abās komandās

Komandas šogad jau tikušās, un arī pirmo reizi tas notika Maskavā - kopumā komandas šosezon nūjas krustos četras reizes, jo spēlē vienā divīzijā, tādēļ ''CSKA'' hokejisti Rīgā viesosies divas reizes, bet rīdziniekiem Maskavā būs jāviesojas, lai aizvadītu spēli ar kādu citu Krievijas galvaspilsētas klubu. Pirms minētās spēles ''dinamieši'' bija saņēmuši pērienu Nižņijnovgorodā (2:7), lai gan iepriekš viesos izdevās pārspēt Čehovas ''Vityaz'' (5:3) un Maskavas ''Spartak'' (5:1). Tomēr arī pret ''CSKA'' tika piedzīvots zaudējums, taču šoreiz krietni cienīgāks - 1:2, lai gan vienīgie vārti tika gūti apaļu minūti pirms pamatlaika beigām, jo iepriekš necaursitams bija armijnieku vārtuvīrs Konstantīns Baruļins. Laimīgā metiena autors bija Lauris Dārziņš, bet ar to bija par maz, lai gan aizvadītajā sezonā ''CSKA'' laukumā pārāki izrādījās tieši rīdzinieki.

Arī aizvadītajā mačā pret Maskavas ''Dinamo'' (2:4) vārtus guva tieši Dārziņš, piebalsojot arī ''Dinamo'' zelta rokai Marselam Hosam, bet divi diemžēl nav karotāji, lai gan komandai pašatdeves trūkumu gluži pārmest nevar. Ieskatoties statistikas ailēs, izteikts ''Dinamo'' bombardieris ir jau iepriekš minētais Hosa, dalītajā otrajā vietā atstājot Maiku Iguldenu, kurš gan atkal pieklusis, un pārbaudes spēļu karali Aleksandru Ņiživiju, kurš nebeidz pārsteigt, aizvadot arvien labākas un labākas spēles. Savukārt ''CSKA'' vienībā labākais ar septiņām ripām (Hosam 11 vārtu guvumi, Iguldenam un ŅIživijam pa sešiem goliem, bet Dārziņam - pieci) ir Deniss Paršins, aiz muguras atstājot gan Pjotru Ščastļiviju, gan Hartiganu, gan Dimitrakosu. Arī punktu summa krietni labāka ir ''Dinamo'' līderim, bet Paršinam ar 11 gūtajiem vārtiem nepietiktu pat otrajai vietai. Bet jau atkal - viens nav karotājs...

Pēdējās piecas ''CSKA'' spēles

Dat.SpēleRez.
11.10Maskavā pret ''Spartak''4:2
13.10Maskavā pret ''MVD''4:3 PM
17.10Ufā pret ''Salavat Yulaev''0:3
19.10Astanā pret ''Barys''2:5
21.10Omskā pret ''Avangard''0:1

Pēdējās piecas ''Dinamo'' spēles

Dat.SpēleRez.
12.10Čeļabinskā pret ''Traktor''4:5 PM
18.10Rīgā pret ''Amur''3:4 PM
20.10Rīgā pret Ņižņekamskas ''Neftekhmik''4:2
22.10Rīgā pret ''Sibir''3:5
26.10Rīgā pret Maskavas ''Dinamo''2:4

Nākamās piecas ''Dinamo'' spēles

Dat.LaiksSpēle
28.1018:30Maskavā pret ''CSKA''
30.1019:30Rīgā pret ''SKA''
01.1117:00Minskā pret ''Dinamo''
12.1118:00Kazaņā pret ''AK Bars''
14.1116:00Ņižņekamskā pret ''Neftekhimik''

Izmantotie resursi:
khl.ru
allhockey.ru
dinamoriga.eu

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 1431 1073 komentāri

  -2 [+] [-]

, 2009-10-28 12:49, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: paldies, tiešām biju aizmirsis- ar gadiem jau daudz kas no atmiiņas pagaist. kaut gan vēl tagad atceros, kas darījās sporta pilī, kad dinamieši uzvarēja cesku.
Kopš tā laika arī saucās Spirtapils?

  +1 [+] [-]

, 2009-10-28 12:57, pirms 15 gadiem
cabans rakstīja: Musejie sosezon pietiekami labi qust vartus un ir liqas vidusdala ar iemestajiem vartiem, bet nu jau 20 varti ir zaudeti stulbu kludu del, kas musejiem ir maksajusas vismaz 4 uzvaras
tu taureni! nemaki q no g atšķirt?

  +3 [+] [-]

, 2009-10-28 13:05, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: astoņdesmito gadu otrajā pusē ceska tihonova vadībā bija patiešām monstrāla sarkanā mašīna, kurā bija savākti gandrīz visi labākie padomijas hokejisti, tomēr rīdzinieki, it sevišķi jaunā letiņu paaudze (hehts, tomans, vītoliņš, grundmanis, katlaps u.c.) negrieza viņiem ceļu un 1988. gadā DR izcīnīja psrs čempja sudraba medaļas, cesku atstājot aiz sevis.
šodienas ceska nav tāda reāla sarkanā mašīna, bet arī dinamoeši ne tuvu nav tik labi kā tolaik.
lai nu kā, priecājos, ka atkal rīgā tiek spēlēts augsta līmeņa hokejs, tikai, diemžēl, pašlaik ne rīdzinieku izpildījumā.
Nesalīdzini divas ļoti atšķirīgas lietas toreizējo CSKA un Dinamo ar tagadējo , tā ir zaimošana . Toreizējās komandas mūsdienu "klonus" sasistu lupatu lēveros , un tagadējie RD špīleri ,dēļ sava jēluma ,pēc spēles ar Dinamo būtu ar kasīšanu no bortiem nost jākasa .
Kur ņēmi ,ka CSKA palika aiz mums , Bija smaga cīņa un Dinamo zaudējo galveno kārt cīņu ar tiesnešiem , jo neviens nevarēja pieļaut to , ka kaut kādi "Rīdzinieki " uzvar valsts galveno komandu - praktiski PSRS izlasi , un tamdēļ arī mums tika sudrabs ,bet viņiem zelts .Kā saka centīgie tika "nosēdināti" un vajadzīgie "izvilkti".

  -2 [+] [-]

, 2009-10-28 13:28, pirms 15 gadiem
Ja Laviņš ar Sorokinu beidzot būs iemācījušies kā izmest ripu no savas zonas pilnīgi nevainīgās situācijās un nekritīs gar zemi pēc pirmā pieskāriena, tad varbūt arī kaut kas sanāks. Tāpat aizsargiem būtu beidzot jāsāk dalīt tālās piespēles, lai kaut kas vismaz veidotos. Uzbrukumu šobrīd turam tikai uz atsevišķu spēlētāju meistarības rēķina. Tā nav komandas spēle un visas maiņas nopelns. Vēlu šodien uzvarēt ar minimālu pārsvaru un ar lielām mokām, lai novērtēts tiek ieguldītais darbs. Neapbižosos par rezultātu 1:0. (bet to "0" laikam jau cerēt ir diezgan naivi). Lai liek vārtos Masalu.

  -3 [+] [-]

, 2009-10-28 13:58, pirms 15 gadiem
live video gulbis asnsport.lv sadaļā sports 28/10

  +2 [+] [-]

, 2009-10-28 14:28, pirms 15 gadiem
Главная беда «Торпедо» в том, что они слишком спокойно ко всему относились. Выиграли – отлично. Проиграли – ничего страшного, надо думать о следующем матче. Уступили в двух или трех встречах подряд – бывает, будем работать. Так вот, основная задача Михалева в ближайшие дни – растормошить команду. Заставить ее биться на льду.
Нижегородцы 13 раз в этом сезоне позволяли соперникам открывать счет в матче.... Vai tik tas komentārs neattiecas uz mūsu "DINAMO'.,bet nē šoreiz "'Torpedo".

  +1 [+] [-]

, 2009-10-28 14:35, pirms 15 gadiem
Klausaties daargie pesimisti un spechuki,nu paskatieties uz RD speeli,manupraat puishi speelee labi,nav taa,ka muus iespiezh zonaa un nepaartraukti mochii.Piekriitu,ka speele ir nestabila,ir kljuudas,bet kljuudaas arii pretinieki,sastaavs mums ir nepilniigs,komanda drusku ir zaudeejusi paarlieciibu,bet muuzhiigi taa nebuus.Mums vinjiem ir jaapaliidz,mums iznjemot vinjus neviena cita nav,taapat kaa iznjemot muus,vinjiem neviena cita nav.Taapeec savaas kritikaas buusi konstruktiivi un optimistiski,pie tam mees tachu nezinam kas iisti notiek ar komandu,taadeelj MUMS VINJIEM IR JAAPALIIDZ!!!!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-10-28 15:07, pirms 15 gadiem
Vretu kads palidzet,Cipulim nonjemt Lastu?? Novelu vinam shodien PIRMOS VARTUS

  -1 [+] [-]

, 2009-10-28 15:08, pirms 15 gadiem
20.10 Rīgā pret Ņižņekamskas ''Neftekhmik'' 4:2

nepareizi uzrakstits pret metalurg novokuzneck spelejam

  -1 [+] [-]

, 2009-10-28 15:16, pirms 15 gadiem
Es te tā palasu komentārus un daži te raksta: Ja šodien zaudējat, tad attā Šupler. << pieaudziet taču. šo jūs skandinat, jau vismaz nedēļu, ja ne pat divas. ja aizies, tad aizies, ja nē, tad nē.

Runājot par šodienas spēli - es kā vienmēr ticu, ka uzvarēsim , bet būs grūti.. pat ļoti.
Prusek - veseļojies. Ātrāk uz ledus tevi atpakaļ.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-28 15:19, pirms 15 gadiem
Par Pruseku pat negribas runat....cik vins sajaa sezona ir nostavejis visus 3 per.? parasti pec otra perioda,vienm.,kkadas problemas....Normals vecis Stavetu lidz Galam Visu speli

  +1 [+] [-]

, 2009-10-28 15:33, pirms 15 gadiem
20.10 Rīgā pret Ņižņekamskas ''Neftekhmik'' 4:2
Pret Neftehimik nav vēl spēles bijušas.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-28 15:46, pirms 15 gadiem
visapkart dzirdu dinamo shodien zaudes, vechi pieradiet k jus varat vinnet vismaz kadu vadosho komandu un izdariet to ko no jums gaida - vienigi par uzvaru

     [+] [-]

, 2009-10-28 15:56, pirms 15 gadiem
kad vienreiz iecels kādu treneri no Z-amerikas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-28 16:16, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: khl neder Ziemeļamarikas hokeja stila piekritēji, un tikai retais kanādiešu/amerikāņu speciālists spēj piemēroties Eiropas kombinacionālajam hokejam.
Pirmais treneris, ko Dinamo gribēja ņemt, kas konkurēja ar šupleru bija kanādietis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-28 16:20, pirms 15 gadiem
mums drizak Vajag,Aizsargu pari velvienu,un divus Labus uzbrucejus...tad uz Supleri neviens vairs nebrauks virsu.....nav jau Jamekle talu...tepat Zviedrija ir daudz izcili hokejisti u.t.t.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-28 16:24, pirms 15 gadiem
Šodien spēles galvenā intriga būs, cik daudz sūdus sataisīs mūsu triecienmaiņa Duļevskis-Komentētājs, Cipulis-Bērziņš-Iguldens
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-28 16:44, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: manuprāt, šīs sezonas DR katastrofālā snieguma galvenais cēlonis ir tas, ka šuplers ir nomainījis komandas spēles taktiku- pg sezonā rīdzinieki stingri spēlēja no aizsardzības, lielāko daļu vārtu gūstot pretuzbrukumos. šosezon ietekmējies no 1. vietas līgā pārbaudes spēlēs (citas komandas to izmantoja, lai gatavotos īstajām spēlēm, DR- lai spodrinātu statistiku) sāka uzskatīt sevi par līgas favorītiem un jau pirmajās spēlēs ar sju, avangardu un barys spēlēja izteiktu uzbrukuma hokeju un atrāvās pēc pilnas programmas (tajās spēlēs, starp citu neviens vēl nebija traumēts).

to spilgti apliecina gūto/zaudēto vārtu statistika-

2008/09
56 spēles
132 gūti vārti- 19.vieta līgā
156 zaudēti- 11. vieta

šosezon-
18 spēles
49 gūti vārti- 15. vieta līgā
65 zaudēti-23. vieta
...
un vēl viens cēlonis- šosezon komandai nav rakstura, lai spētu lauzt cīņas gaitu pie 1-2 vārtu deficīta, kas arī ir trenera vaina, jo viņš nespēj sapurināt un nomotivēt komandu-
pg sezonā DR guva ļoti daudzas uzvaras ar minimālu vārtu pārsvaru,
bet šosezon ar 1- 2 vārtu pārsvaru ir gūtas tikai divas(!) uzvaras, kamēr ar tādu pašu attiecību zaudētas 13 (!!!) spēles!!! Piekrītu par 90% -vienīgi nevar teikt ka komandai pilnīgi nav rakstura-spēle pret Atlant vai Avangard tika atspēlēts ļoti daudz un tās nav vienīgās spēles, ja nebūtu rakstura mūsu komanda salūztu pie 3 vārtu pārsvara bet tā nenotiek, un nespēlējam daudz sliktāk kā pirms gada-zaudējumi ir minimāli ar 1-2 vārtu pārsvaru, daļēji pie uzbrūkoša hokeja var vainot arī uzbrūkošos aizsargus-Sandi un Svetu-nu neiederās mūsu aizsardzības hokejā-jā Sandis ir labs uzbrukumā, bet ko viņš dara aizsardzībā-tās ir šausmas, pie tam Sanda kļūdas ne vienmēr pamana, jo viņš ,,zaudē,, savu spēlētāju un kad gūst vārtus neredz jau kurš šo spēlētāju ir pazaudējis.
Paņēmu un salīdzināju daudzu slavēto Sandi un daudzu kritizēto Laviņu 3 spēlēs pret Amur, Metalurgu un Sibirj kas ir bijis laukumā kad ielaisti vārti-no 5 trijās spēlēs 10 ielaistiem vārtiem 5 laukumā ir bijis Ozo, bet Laviņš tikai pie vieniem/pie tam viņš tajā reizē ir bijis kopā ar Sandi laukumā/. Labi ņemam uzbrukumu - sandis bija laukumā kad guva 3 vārtus, Laviņš kad guva 5 vārtus. Un tā nav pirmā reize kad šāda statistika krīt ārā, soda minūtes - Sandis noraidīts 10 reizes Laviņš vienu. Jā Sandis ir rezultatīvs-protams vairākumā viņš ir lielisks- visi 4 gūti vārti Sandim ir vairākumā.
Es jau nevēlos teikt ka viens hokejists ir galvas tiesu pārāks par otru-paņēmu it kā fanu visvairāk slavēto aizsargu un visvairāk kritizēto aizsargu- un gribas zināt kāpēc statistika rāda ko citu-varbūt viens vai otrs kļūdas vairāk, bet ja 18 spēļu laikā Sandis ir laukumā pie 19 mūsu zudētiem vārtiem kopumā, Laviņš pie 17 zaudētiem vārtiem-vai mums neklibo objektīvs skatījums uz lietām. Var jau teikt ka Sandis biežāk ir laukumā tad salīdzinām iesistos vārtus 16 pret 14 Sanda labā ka viņi laukumā-nav liela starpība lai teiktu ka Sandis uzbrukumā dod milzum daudz, pie tam Sandis bieži laukumā vairākumā kad vajadzētu gūt vārtus-mazākumā Šuplers tieši šos abus laiž visbiežāk laukumā.

     [+] [-]

, 2009-10-28 16:53, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Piekrītu par 90% -vienīgi nevar teikt ka komandai pilnīgi nav rakstura-spēle pret Atlant vai Avangard tika atspēlēts ļoti daudz un tās nav vienīgās spēles, ja nebūtu rakstura mūsu komanda salūztu pie 3 vārtu pārsvara bet tā nenotiek, un nespēlējam daudz sliktāk kā pirms gada-zaudējumi ir minimāli ar 1-2 vārtu pārsvaru, daļēji pie uzbrūkoša hokeja var vainot arī uzbrūkošos aizsargus-Sandi un Svetu-nu neiederās mūsu aizsardzības hokejā-jā Sandis ir labs uzbrukumā, bet ko viņš dara aizsardzībā-tās ir šausmas, pie tam Sanda kļūdas ne vienmēr pamana, jo viņš ,,zaudē,, savu spēlētāju un kad gūst vārtus neredz jau kurš šo spēlētāju ir pazaudējis.
Paņēmu un salīdzināju daudzu slavēto Sandi un daudzu kritizēto Laviņu 3 spēlēs pret Amur, Metalurgu un Sibirj kas ir bijis laukumā kad ielaisti vārti-no 5 trijās spēlēs 10 ielaistiem vārtiem 5 laukumā ir bijis Ozo, bet Laviņš tikai pie vieniem/pie tam viņš tajā reizē ir bijis kopā ar Sandi laukumā/. Labi ņemam uzbrukumu - sandis bija laukumā kad guva 3 vārtus, Laviņš kad guva 5 vārtus. Un tā nav pirmā reize kad šāda statistika krīt ārā, soda minūtes - Sandis noraidīts 10 reizes Laviņš vienu. Jā Sandis ir rezultatīvs-protams vairākumā viņš ir lielisks- visi 4 gūti vārti Sandim ir vairākumā.
Es jau nevēlos teikt ka viens hokejists ir galvas tiesu pārāks par otru-paņēmu it kā fanu visvairāk slavēto aizsargu un visvairāk kritizēto aizsargu- un gribas zināt kāpēc statistika rāda ko citu-varbūt viens vai otrs kļūdas vairāk, bet ja 18 spēļu laikā Sandis ir laukumā pie 19 mūsu zudētiem vārtiem kopumā, Laviņš pie 17 zaudētiem vārtiem-vai mums neklibo objektīvs skatījums uz lietām. Var jau teikt ka Sandis biežāk ir laukumā tad salīdzinām iesistos vārtus 16 pret 14 Sanda labā ka viņi laukumā-nav liela starpība lai teiktu ka Sandis uzbrukumā dod milzum daudz, pie tam Sandis bieži laukumā vairākumā kad vajadzētu gūt vārtus-mazākumā Šuplers tieši šos abus laiž visbiežāk laukumā.
Visam tam var piekrist,tikai paskaties cik preciizas un labas piespeeles dod Sandis un cik Lavinjsh.Bet domaaju ne jau par to ir staasts,nav klubam taadas naudas,lai sapirktu krutus aizsargus un es domaaju,ka vinji visi censhaas un dara ko var,jo uzejot laukumaa neviens negrib zaudeet,to nu es saku no savas pieredzes,jo arii esmu speeleejis sho speeli,kaa droshi vien daudzi sheit.

  -2 [+] [-]

, 2009-10-28 17:20, pirms 15 gadiem
Cikos šodien spēle?

     [+] [-]

, 2009-10-28 17:21, pirms 15 gadiem
Small-print rakstīja: Cikos šodien spēle?
18:30

     [+] [-]

, 2009-10-28 17:21, pirms 15 gadiem
Ozo speles?

     [+] [-]

, 2009-10-28 17:22, pirms 15 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: Ozo speles?
Nē,Redlihs ar nee

  +1 [+] [-]

, 2009-10-28 17:22, pirms 15 gadiem
Jūliss Šuplers pie Rīgas "Dinamo" stūres arī pēc novembra pārtraukuma varētu palikt tikai tad, ja tuvākajās trijās spēlēs spēles gūt divas uzvaras, liecina parsportu.lv rīcībā esošā informācija, kas nāk no klubam tuvu stāvošām aprindām.

Šis uzdevums ir gaužām grūts, jo "Dinamo" šodien Maskavā tiksies ar "CSKA", piektdien Rīgā ar Sanktpēterburgas "SKA" un 1.novembrī Minskā ar "Dinamo".
Kā reālākais kandidāts Šuplera aizvietošanai tiek minēts LVFKI (tagad LSPA) absolvents Vladimirs Jurzinovs juniors, kas ir trenējis vairākus Krievijas klubus. Pēdējā darba vieta - "Severstal".

Dēlam esot gatavs palīdzēt arī Vladimirs Jurzinovs seniors, kura vadībā Rīgas "Dinamo" 1988.gadā PSRS čempionātā izcīnīja sudraba medaļas. Ne tikai ar padomu, bet arī, izmantojot savus kontaktus, arī ar papildinājuma piesaistīšanu komandai.

Bez Jurzinova juniora tiekot izskatītas vēl vairākas kandidatūras.
Slēpts komentārs: alguns

  +2 [+] [-]

, 2009-10-28 17:29, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Taisni brīnums,bet NTV+vēl rāda šos lūzerus.
ej dauzi savu bummbu Mikstais...

  +2 [+] [-]

, 2009-10-28 17:30, pirms 15 gadiem
Vai jūs kaut vienu reizi esat padomājuši, ka domas arī mēdz (uz tas esot pierādīts..) materializēties??? Jo vairāk slikta (ka zaudēsim, ka būs slikta spēle) domāsim, jo lielāka iespēja, ka beigās tas patiešām beigsies ar zaudējumu. Teiksiet, ka esmu māņticība, var jau būt, bet sava veida patiesība tajā ir. TĀPĒC - kaut uz brīdi visiem jādomā pozitīvi, tad šis domu spēks RD palīdzēs!!! To, starpcitu, īpaši var izjust arēnā, kad liekas, visa zāle tic, ka iemetīsim vārtus, tad tas notiek un šo atmosfēru gaisā var just tieši tāpat kā atmosfēru, kāda ir pirms pretinieki iemet mums....
Tāpēc domāsim labas domas !!!

     [+] [-]

, 2009-10-28 17:33, pirms 15 gadiem
Small-print rakstīja: Nē,Redlihs ar nee
(Cenzēts)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-28 17:50, pirms 15 gadiem
brg1 rakstīja: Klausaties daargie pesimisti un spechuki,nu paskatieties uz RD speeli,manupraat puishi speelee labi,nav taa,ka muus iespiezh zonaa un nepaartraukti mochii.Piekriitu,ka speele ir nestabila,ir kljuudas,bet kljuudaas arii pretinieki,sastaavs mums ir nepilniigs,komanda drusku ir zaudeejusi paarlieciibu,bet muuzhiigi taa nebuus.Mums vinjiem ir jaapaliidz,mums iznjemot vinjus neviena cita nav,taapat kaa iznjemot muus,vinjiem neviena cita nav.Taapeec savaas kritikaas buusi konstruktiivi un optimistiski,pie tam mees tachu nezinam kas iisti notiek ar komandu,taadeelj MUMS VINJIEM IR JAAPALIIDZ!!!!!!!!
Piekrītu, nevaig būt tādiem pesimistiem, nav jau tā ka RD ir kaut kādi peramie zēni, cīnamies ar visiem līdzīgi, tā pat kā pagājušogad, bet šogad vairāk tomēr nepaveicas uz zaudējam, nevajag nolikt uzreiz spēlētājus

  +2 [+] [-]

, 2009-10-28 18:01, pirms 15 gadiem
brg1 rakstīja: Visam tam var piekrist,tikai paskaties cik preciizas un labas piespeeles dod Sandis un cik Lavinjsh.Bet domaaju ne jau par to ir staasts,nav klubam taadas naudas,lai sapirktu krutus aizsargus un es domaaju,ka vinji visi censhaas un dara ko var,jo uzejot laukumaa neviens negrib zaudeet,to nu es saku no savas pieredzes,jo arii esmu speeleejis sho speeli,kaa droshi vien daudzi sheit.
Pilnībā Tev piekrītu Sanda piespēles ir ļoti labas, pat izcilas, Laviņš tādas nekad nav devis un nedos, bet ja tā ir kāpēc nav efektivitāte no Sanda puses vai arī tie mīnusi no Laviņa puses, Sandis cik noorganizē golus savos vārtus tik cenšas arī noorganizēt otros vārtos golus, tikai Sanda stils reizē laukumā neļauj aizrauties citiem uzbrucējiem -jo jāvēro vai nav Sandis jāpiesedz, bet Ar citiem aizsargiem ir mierīgāk -uzbrucēji var pilnībā nodoties uzbrukumam, jo zin ka aizmugurē ir 2 aizsargi, manuprāt Sandis rada uzbrucējos nedrošību par saviem vārtiem

  +4 [+] [-]

, 2009-10-28 18:02, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Taisni brīnums,bet NTV+vēl rāda šos lūzerus.
Kā tad Tu iekļuvi šajā kanālā ja Tevi tur rādīs
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 1431 1073 komentāri