Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Daugaviņam rokas kaula lūzums un KHL sezona galā

Jānis Celmiņš

Daugaviņam rokas kaula lūzums un KHL sezona galā
Kaspars Daugaviņš
Foto: hctorpedo.ru

Kontinentālās hokeja līgas kluba Ņižņijnovgorodas “Torpedo” uzbrucējs Kaspars Daugaviņš vakardienas cīņā pret Maskavas “Dynamo” lauzis roku, un šī KHL sezona viņam ir beigusies, vēsta portāla Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija.

Jau vēstīts, ka vakar KHL "play-off" pirmās kārtas spēlē Kaspara Daugaviņa pārstāvētā Ņižņijnovgorodas “Torpedo” komanda pagarinājumā ar 2:3 piekāpās Maskavas “Dynamo” vienībai, piedzīvojot trešo zaudējumu sērijā (1-3).

Daugaviņš spēli vakar nepabeidza, jo pirmās trešdaļas beigu daļā viņam pa roku trāpīja partnera mestā ripa. Izlaidis vairākas maiņas, Daugaviņš vēl devās laukumā, izdarīja metienu pa vārtiem, taču atkal atgriezās uz rezervistu soliņa. Pēcāk latvietis laukumā vairs tā arī nedevās.

Pēc portāla Sportacentrs.com rīcībā esošās informācijas, Kaspars iedzīvojies rokas lūzumā, kas nozīmē, ka šī KHL sezona viņam noslēgusies. Zem jautājuma zīmes varētu būt arī hokejista dalība gaidāmajā pasaules čempionātā, taču par to varēs spriest vien pēc padziļinātākiem medicīniskajiem izmeklējumiem, kuri tiks veikti tuvākajās dienās.

Šīs sezonas KHL regulārajā čempionātā “Torpedo” rindās Daugaviņš guva desmit vārtus un atdeva 22 rezultatīvas piespēles (47 spēles), bet četrās “play-off” cīņās atzīmējās ar trim rezultativitātes punktiem (1+2).

 +10 [+] [-]

, 2017-02-28 11:12, pirms 8 gadiem
Nesāciet tikai aurot. Līdz PČ vēl gana daudz laika. Sadzīs 5 nedēļu laikā. Ceram uz to labāko.

  +7 [+] [-]

, 2017-02-28 11:13, pirms 8 gadiem
Izlasei protams trekns miiinus

  +7 [+] [-]

, 2017-02-28 11:16, pirms 8 gadiem
Creeper^ rakstīja: Nesāciet tikai aurot. Līdz PČ vēl gana daudz laika. Sadzīs 5 nedēļu laikā. Ceram uz to labāko.
Ja Celmiņš pats virsrakstā mauro "sezona galā", tad naivi domāt, ka pūlis nebrēks pakaļ. Galā vinam ir kolhoza sezona, par visu sezonu vēl nezinām.

  +4 [+] [-]

, 2017-02-28 11:17, pirms 8 gadiem
Fak ar ārā

 +16 [+] [-]

, 2017-02-28 11:19, pirms 8 gadiem
Slikta ziņa!
Torpedo tas ir liels zaudējums, ļoti liels zaudējums un sērijā 1-3!
Zinot Daugaviņu ja būs iespēja viņš spēlēs PČ!

ironija - Daugaviņu un Dārziņu savaino komandas biedri!

 +12 [+] [-]

, 2017-02-28 11:22, pirms 8 gadiem
Kasens arii varetu uzspelet, ja lidz chempim trauma sadziis.. shis ir iists patriots

     [+] [-]

, 2017-02-28 11:23, pirms 8 gadiem
vakar jau varēja redzēt ka netēlo

  +5 [+] [-]

, 2017-02-28 11:24, pirms 8 gadiem
Kolhoza kaitnieki salauza, un vēl saka ka baigais ieguvums, ka mūsējie tur spēlē. Pienāks pavasaris un meijas un džeriņi būs vienīgie kas spēlēs. Dārzs un Daugava būs salauzti, Karsums zem skalpeļa, Bārtulim arī kas sāpēs.

  +8 [+] [-]

, 2017-02-28 11:31, pirms 8 gadiem
Daugava nekad neatsaka izlasei, bet te kepkas vēl viņam mēģina piešūt tēlošanu!

  +2 [+] [-]

, 2017-02-28 11:31, pirms 8 gadiem
badža rakstīja: Slikta ziņa!
Torpedo tas ir liels zaudējums, ļoti liels zaudējums un sērijā 1-3!
Zinot Daugaviņu ja būs iespēja viņš spēlēs PČ!

ironija - Daugaviņu un Dārziņu savaino komandas biedri!
Tak pie pakaļas par to Gorkiju, Latvijas izlasei tas ir liels zaudējums.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-28 11:32, pirms 8 gadiem
Stulbi, bet sports ir nežēlīgs.

  +9 [+] [-]

, 2017-02-28 11:45, pirms 8 gadiem
Ceru, ka līdz WC būs atpakaļ formā, tagad gan viss marts mieriņā Kasparam ! Pirmais mačs čempī tikai pēc 67 dienām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-02-28 11:54, pirms 8 gadiem
valcha rakstīja: Ceru, ka līdz WC būs atpakaļ formā, tagad gan viss marts mieriņā Kasparam ! Pirmais mačs čempī tikai pēc 67 dienām
Jāgaida ko ārsti teiks. miķelim itkā pirksts, itkā lauzts, bet izrādījās ka jāoperē un PČ garām. Cerēsim ka Kasparam nav tik traki un sadzīs ātri. Lai veseļojas, gaidām izlasē!

     [+] [-]

, 2017-02-28 11:55, pirms 8 gadiem
HMB-ZVAIGZNU.PUIKA7 rakstīja: Uzsledzu tikko uz bridi Admiral-AvanGvarde! Gruuti tajaa dvakas un miglas makonii hokejistus pamanit. Skaitas viena no jaunakajam un modernakajam arenam Kolhozaa, celta pirms 2 gadiem lkm

Nu neprot krievs neko sakarigu uzbuvet. Var jau buut ka mongoliem tur ipashus grauzdinus pasniedz, tapec taa dvaka un migla skuunii, bet apshaubu to!!
Tak pālī cēla, vēl peregars no celtnieku izelpām nav izvēdinājes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-02-28 12:01, pirms 8 gadiem
HMB-ZVAIGZNU.PUIKA7 rakstīja: Mikele, Daarzs,Dogmens traumeti. Karsums ar Baartuli ar bus. Kas ta mums speles??? B grupa mes nakam

Sitada gara turpinot Pavlops ar baranku 60 speles atkal tiks sastavaa
Miķelis ārā, Dārzam trauma nav tik nopietna lai PČ nespēlētu, ja nespēlēs, būs citi iemesli. par Dogu vēl verdikta nav, gaidām. Karsums un Bārtulis ir olimpiskās, ne PČ izlases spēle'tāji. Bet jā, prognozēju sīvu cīņu starp Kobu un Viķku par vietu otrajā maiņā.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 12:05, pirms 8 gadiem
Gan jau, ka uz čempi tiks, vēl laika daudz. Un kas to lai zina, cik nopietns tas lūzums.. Ja jau Kaspars vēl spēles laikā spēja atgriezties uz ledus, tad varbūt nav tik ļoti nopietni.

     [+] [-]

, 2017-02-28 12:06, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Miķelis ārā, Dārzam trauma nav tik nopietna lai PČ nespēlētu, ja nespēlēs, būs citi iemesli. par Dogu vēl verdikta nav, gaidām. Karsums un Bārtulis ir olimpiskās, ne PČ izlases spēle'tāji. Bet jā, prognozēju sīvu cīņu starp Kobu un Viķku par vietu otrajā maiņā.
Piepildīsies Volka sapnis - atkal LČ spēlētājs brauks uz PČ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 12:08, pirms 8 gadiem
Jānis_LV rakstīja: Gan jau, ka uz čempi tiks, vēl laika daudz. Un kas to lai zina, cik nopietns tas lūzums.. Ja jau Kaspars vēl spēles laikā spēja atgriezties uz ledus, tad varbūt nav tik ļoti nopietni.
Tikai jautājums - kādā formā? Pat, ja tiks uz PČ, sagatavošanās procesā robs tāpat būs iecirsts.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-28 12:12, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Tikai jautājums - kādā formā? Pat, ja tiks uz PČ, sagatavošanās procesā robs tāpat būs iecirsts.
Trenažieri pamīt, paslidot jau varēs samērā laicīgi, galvenais lai ir kāds, kas palīdz slidas sasiet. Kaspara skils ļauj viņam samērā ātri ielekt pasākumā, tas nav no tiem stāstiem, kad obligāti 2 mēneši jātrenējas kopā, lai saprastu kas uz laukuma ja'dara. Domāju būs labi.

     [+] [-]

, 2017-02-28 12:12, pirms 8 gadiem
HMB-ZVAIGZNU.PUIKA7 rakstīja: Sanak vezumu dabus vilkt Kobe ar Pavlopu un Bicevskij. Kas zin, pedejam noteikti atkal bus iespeja klut par naacijas varoni, tikai soreiz preti nebus nodzerusies kazahu legionaari
Ar visu Hārtliju un Kalvīti pie stūres nograbēsim uz B grupu. Es to jau kādu laiku prognozēju, un ir liela iespēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-02-28 12:20, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Piepildīsies Volka sapnis - atkal LČ spēlētājs brauks uz PČ?
Tas viss ir skaisti, kamēr tas ir sapnis. Ja tā reāli notiktu, Volx no šejienes pazustu neatskatīdamies

  +5 [+] [-]

, 2017-02-28 12:22, pirms 8 gadiem
HMB-ZVAIGZNU.PUIKA7 rakstīja: Mikele, Daarzs,Dogmens traumeti. Karsums ar Baartuli ar bus. Kas ta mums speles??? B grupa mes nakam

Sitada gara turpinot Pavlops ar baranku 60 speles atkal tiks sastavaa
Tirliņ, no sākuma ir jāizkrīt uz A grupu, lai izkristu uz B grupu.

     [+] [-]

, 2017-02-28 12:22, pirms 8 gadiem
HMB-ZVAIGZNU.PUIKA7 rakstīja: Baidos ka makaroni nopeers KHL zvjozdas un mes ar visu savu regresiivo augoni piezemesimies staavu zemaak
Tā arī būs, regress jau nav apstājies. Neviens mums dinamo un kolhozā neprogresē, sastāvs būs vājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 12:24, pirms 8 gadiem
Tad jau manīs kā būs, nevajag brēkt par agru.
Skaidrs, ka Kasparam taupīs vietu uz PČ līdz pat pēdējam brīdim, ja vien būs kāda cerība, ka viņš varētu piedalīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-28 12:27, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Tirliņ, no sākuma ir jāizkrīt uz A grupu, lai izkristu uz B grupu.
ir vērts diskutēt ar to urlu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-28 12:29, pirms 8 gadiem
badža rakstīja: Slikta ziņa!
Torpedo tas ir liels zaudējums, ļoti liels zaudējums un sērijā 1-3!
Zinot Daugaviņu ja būs iespēja viņš spēlēs PČ!

ironija - Daugaviņu un Dārziņu savaino komandas biedri!
A kas zināms par Dārziņa traumu? Cik nopietna - lūzums, sasitums?

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 12:31, pirms 8 gadiem
HMB-ZVAIGZNU.PUIKA7 rakstīja: Sastavaa tiks tadi snaiperi kaa saule,Manekens,Pavlops un virkne kuri 60 spelu laikaa kopa samet 5 golus. Ko tad no siem mes varam gaidit 6 spelu laikaa???
Varam gaidīt 5 golus, ar cerību ka nākamajās 54 spēlēs paliks pa nullēm, tā teikt lai plānu izpilda pirmajās spēlēs un tad mīkstjura brigādē var atkal atpūsties uz miglainā ledus visās tajās čerepovecās un niznekamskās

     [+] [-]

, 2017-02-28 12:31, pirms 8 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: A kas zināms par Dārziņa traumu? Cik nopietna - lūzums, sasitums?
Neatceros kas, bet PČ spēle't tā trauma netraucēšot. Vēl gan nezin vai šis grib spēlēt.

     [+] [-]

, 2017-02-28 12:33, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Neatceros kas, bet PČ spēle't tā trauma netraucēšot. Vēl gan nezin vai šis grib spēlēt.
Nu Dārziņš jau parasti spēlē un ir viens no vilcējiem. Cik atceros vienu tādu čempi kad šis atteica 12.gadā un arī pec traumas akbars sastāvā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 12:37, pirms 8 gadiem
Atā elitei!

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 12:40, pirms 8 gadiem
HMB-ZVAIGZNU.PUIKA7 rakstīja: Bet skautings varens, Pavlops cinisies par 2. mainu. Fenomenaali
RD pienesums!

     [+] [-]

, 2017-02-28 12:43, pirms 8 gadiem
tik ne to
pie tam tādā epizodē, no komandas partnera mestas ripas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-02-28 12:49, pirms 8 gadiem
irbiitegsw_821170169032691713 rakstīja: Atā elitei!
Kā katru gadu – pajolīši, vēl nezinot sastāvu, jau prognozē "Atā elitei!", utt.

  +3 [+] [-]

, 2017-02-28 12:49, pirms 8 gadiem
HMB-ZVAIGZNU.PUIKA8 rakstīja: Gadu no gada cinamies par eliti, pateicoties Pelavu projektam
Pajoliņ, mēs esam Elitē, nevis cīnāmies par to.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-28 12:52, pirms 8 gadiem
HMB-ZVAIGZNU.PUIKA8 rakstīja: Gadu no gada cinamies par eliti, pateicoties Pelavu projektam
Tāpēc ka RD špileriem tas izdevīgi. Pašiem sezona beidzas kat kad ap valentīndienu, tad grib lai ātrāk visa sezona beidzas, cer tikt zemākas divīzijās, kur viss sākas un beidzas agrāk. Tad maijā jau var Kirprā iesvīst, nevis pie Hartlija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-02-28 12:54, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Tāpēc ka RD špileriem tas izdevīgi. Pašiem sezona beidzas kat kad ap valentīndienu, tad grib lai ātrāk visa sezona beidzas, cer tikt zemākas divīzijās, kur viss sākas un beidzas agrāk. Tad maijā jau var Kirprā iesvīst, nevis pie Hartlija
Kāpēc melo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-28 12:57, pirms 8 gadiem
HMB-ZVAIGZNU.PUIKA8 rakstīja: Diezgan sarezhgiita shema. Var jau vienkarshak kaa karsums ar baartuli, vnk nespelet
Tie ir zvaigznes, kapļiem vairāk jāiespringst!

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 12:58, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Kāpēc melo?
Labdien!

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 12:58, pirms 8 gadiem
Tā ir zīme no AUGŠAS, ka vajag iepauzēt. Veselību.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 13:01, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Tie ir zvaigznes, kapļiem vairāk jāiespringst!
Tu jau nolaidies līdz lošaras HMB līmenim...

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 13:02, pirms 8 gadiem
HMB-ZVAIGZNU.PUIKA8 rakstīja: Zhel ka uz mirkli progresivais Indrashis izvelejas palikt siltumnicas klubaa kur silta vietina garanteeta. Butu devies kaujaa pari okeaanam mosh mums butu tagad labs NHL kadrs, vairs jau nav izredzes. Regresivs un pat nedaudz taads ka iestagneejis, bet tas neparsteidz
Indrašis jau diez vai pat Labās Eiropas līgās vairs spētu tikt. Iemarinēts un regresējis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 13:06, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Indrašis jau diez vai pat Labās Eiropas līgās vairs spētu tikt. Iemarinēts un regresējis.
Indrašis bez problēmām varētu tikt labās Eiropas līgās.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 13:07, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Tu jau nolaidies līdz lošaras HMB līmenim...
Nevaru komentēt, līmeņrādi pārdevu!

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 13:07, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Indrašis bez problēmām varētu tikt labās Eiropas līgās.
Neesmu tik drošs. Zviedrijā gandrīz droši ne, Šveicē arī visticam;ak. Somijā varbūt.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 13:08, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Neesmu tik drošs. Zviedrijā gandrīz droši ne, Šveicē arī visticam;ak. Somijā varbūt.
Ungārijā ar garantiju!

     [+] [-]

, 2017-02-28 13:11, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Ungārijā ar garantiju!
Tur arī sevi jāpierāda. Kalniņš, piemēram, labākais dinamo vārtu vīrs.

     [+] [-]

, 2017-02-28 13:12, pirms 8 gadiem
Izlasei nometne sāksies jau 4.martā, vai arī ko jaucu?

     [+] [-]

, 2017-02-28 13:12, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Izlasei nometne sāksies jau 4.martā, vai arī ko jaucu?
Nebij 6jā? 4tajā lai vīri vēl pēd reizi iesmeļ, un tad dodas gatavoties.

     [+] [-]

, 2017-02-28 13:12, pirms 8 gadiem
VArbūt Dānijā, EBEL varētu Indrašis rukāt.

     [+] [-]

, 2017-02-28 13:13, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Un labākais aizsargs Galviņš!
Šobrīd arī nekur augstāk par Dāniju netiktu.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-28 13:14, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Izlasei nometne sāksies jau 4.martā, vai arī ko jaucu?
...Gatavošanos pasaules čempionātam uzsāksim 6. martā un sākumā trenēsimies četras dienas nedēļā, mums būs arī komandas saliedēšanas pasākumi, kas ir ļoti svarīgi, tajos līdzi ņemot arī sievas. Gribam būt kā vienota ģimene... - skat. LHF | Hārtlijs: "Gribam būt vienoti kā ģimene" .

     [+] [-]

, 2017-02-28 13:15, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Nebij 6jā? 4tajā lai vīri vēl pēd reizi iesmeļ, un tad dodas gatavoties.
Būtu forši, ja tiktu paziņots kandidātu saraksts, bet laikam velti gaidu

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 13:15, pirms 8 gadiem
Vispār Rietumeiropā labās līgās reti kurš kolhoznieks tiek, netiek augstu vērtēti.

     [+] [-]

, 2017-02-28 13:16, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: ...Gatavošanos pasaules čempionātam uzsāksim 6. martā un sākumā trenēsimies četras dienas nedēļā, mums būs arī komandas saliedēšanas pasākumi, kas ir ļoti svarīgi, tajos līdzi ņemot arī sievas. Gribam būt kā vienota ģimene... - skat. LHF | Hārtlijs: "Gribam būt vienoti kā ģimene" .
Paldies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 13:21, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Būtu forši, ja tiktu paziņots kandidātu saraksts, bet laikam velti gaidu
ar šito nepietiek? LHF | Latvijas izlases paplašinātais saraksts .

     [+] [-]

, 2017-02-28 13:24, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: ar šito nepietiek? LHF | Latvijas izlases paplašinātais saraksts .
Domāju, ka izlases nometnes sākumā netrūks hokejistu, kuri nemaz nav šajā sarakstā

  +2 [+] [-]

, 2017-02-28 13:24, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: ar šito nepietiek? LHF | Latvijas izlases paplašinātais saraksts .
Zin, Abrag, sāc skatīt uzbrucējus, un jau pašā augšā izlasot "Cgojevs" , saproti ka šo var vērt ciet. Nepietiek!

     [+] [-]

, 2017-02-28 13:25, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Zin, Abrag, sāc skatīt uzbrucējus, un jau pašā augšā izlasot "Cgojevs" , saproti ka šo var vērt ciet. Nepietiek!
a ko Tu zini, Cgojevs varbūt ir jaunās LHF slepenais ierocis

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 13:27, pirms 8 gadiem
HMB-ZVAIGZNU.PUIKA8 rakstīja: Tape visi muuk uz PSRS bloku - VHL,kazahu liiga,belari utt...
Kapēc atkal melo? Lohs, kurš neko nejēdz, tikai ļurina sava stulbības.
Kazahos nav neviena LV spēlētāja, BLR -3, VHL-6,
Francijā – 8 LV spēlētāji, Alpu hokeja ligā – 5 LV spēlētāji, nerunājot par pārējām Eiropas līgām, SVK, CZE, u.c.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 13:29, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Kapēc atkal melo? Lohskurš neko nejēdz, tikai ļurina sava stulbības.
Kazahos nav neviena LV spēlētāja, BLR -3, VHL-6,
Francijā – 8 LV spēlētāji, Alpu hokeja ligā – 5 LV spēlētāji, nerunājot par pārējām Eiropas līgām, SVK, CZE, u.c.
pajautāšu vēlreiz - ir vērts nolaisties līdz viena prasta urlas līmenim un ar viņu diskutēt? Tu sevi tik zemu vērtē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 13:31, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Šeit visiem interesē cik spēlētāji stažējas Ungārijā.................pārejas līgas nav svarīgi.
Kāpēc K.Ozols pameta Ungāriju?

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 13:32, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: a ko Tu zini, Cgojevs varbūt ir jaunās LHF slepenais ierocis
Tur pat Volx infarktu dabūtu

     [+] [-]

, 2017-02-28 13:35, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Tur pat Volx infarktu dabūtu
a šamam tā veselība tāda švakāka vai?

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 13:36, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: a šamam tā veselība tāda švakāka vai?
1. līgas kadrus šis izlasē vēl nav bīdījis. Par veselību prasi viņam.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 13:37, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermanso:
Uzkaiti lūdzu kurš no mūsējiem,kaut cik nopietni ir progresējis (NHL,AHL,NLA).Es piemēram nevaru nevienu piemēru atrast,labākajā gadījumā daži stāv uz vietas,bet pārējie regresē.Nav mums pagaidām,ne stāru,ne uzlecošo zvaigznīšu.Zviedrijā elites sērijā neviens nespēlē,pārējās līgas nav lieli konkurenti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 13:44, pirms 8 gadiem
10cc rakstīja: Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermanso:
Uzkaiti lūdzu kurš no mūsējiem,kaut cik nopietni ir progresējis (NHL,AHL,NLA).Es piemēram nevaru nevienu piemēru atrast,labākajā gadījumā daži stāv uz vietas,bet pārējie regresē.Nav mums pagaidām,ne stāru,ne uzlecošo zvaigznīšu.Zviedrijā elites sērijā neviens nespēlē,pārējās līgas nav lieli konkurenti.
Tu to nopietni???
NHL - sākot ar Irbi un Ozo un beidzot ar Zemgu (arī Žoltoks, Skrastiņš u.t.t.)
AHL - tas pats Zemgus, piemēram. Šobrīd Bļugers, iespējams, arī Jevpalovs
NLA - Ķēniņš, Merzļikins, Punnenovs

     [+] [-]

, 2017-02-28 13:45, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Cik es atceros, tad viņš tak tur pilnas kastes meta kopā ar Tambi.
pilnas kastes meta pagājušajā sezonā. Tev jautāja par šo sezonu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-28 13:48, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: un šosezon pārstāja?
jā. Jo pārcēlās uz Poliju

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 13:51, pirms 8 gadiem
10cc rakstīja: Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermanso:
Uzkaiti lūdzu kurš no mūsējiem,kaut cik nopietni ir progresējis (NHL,AHL,NLA).Es piemēram nevaru nevienu piemēru atrast,labākajā gadījumā daži stāv uz vietas,bet pārējie regresē.Nav mums pagaidām,ne stāru,ne uzlecošo zvaigznīšu.Zviedrijā elites sērijā neviens nespēlē,pārējās līgas nav lieli konkurenti.
NLA arī Daugaviņš. Somijā savulaik Skrastiņš, Laviņš, citi. Pilna brugāde. TAgad reti kurš spēlē tur.

     [+] [-]

, 2017-02-28 13:52, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: jā. Jo pārcēlās uz Poliju
Tuvāk mājām

     [+] [-]

, 2017-02-28 13:54, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Tu to nopietni???
NHL - sākot ar Irbi un Ozo un beidzot ar Zemgu (arī Žoltoks, Skrastiņš u.t.t.)
AHL - tas pats Zemgus, piemēram. Šobrīd Bļugers, iespējams, arī Jevpalovs
NLA - Ķēniņš, Merzļikins, Punnenovs
Ha ha kurā vietā Zirgs ir progresējis? Pedejos gados lielākā vilšanās un degradācija. Bet Irbe, Ozo tie jau PSRS veci kuri bez maz jau PSRs izlase vēl speleja pirms devās uz NHL

     [+] [-]

, 2017-02-28 13:55, pirms 8 gadiem
Ar Rubīnu viss tik slikti, ka nav kandidātu sarakstā ??

     [+] [-]

, 2017-02-28 13:55, pirms 8 gadiem
''valcha'' ir asprātis ar''WC''.Pasaules čempis-IIHF Ice Hockey World.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-28 13:59, pirms 8 gadiem
teamo rakstīja: Ha ha kurā vietā Zirgs ir progresējis? Pedejos gados lielākā vilšanās un degradācija. Bet Irbe, Ozo tie jau PSRS veci kuri bez maz jau PSRs izlase vēl speleja pirms devās uz NHL
Tevi zirgs degradēja? Līdzjutība

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 14:00, pirms 8 gadiem
xvalchax rakstīja: Ar Rubīnu viss tik slikti, ka nav kandidātu sarakstā ??
Viss slikti ir nevis ar Rubīnu, bet gan kandidātu sarakstu.

     [+] [-]

, 2017-02-28 14:02, pirms 8 gadiem
Abrags,
Iet runa par aktīvajiem hokējistiem,var jau vēl NHL pieminēt Skūdru, Ignatjevu<Balderi un t.t.Šobŗīd Bļugers,Jevpalovs nav savu komandu vadošie spēlētāji,par kāduprogresu iet runa,par nopietnu.Zemgusam arī vairāk uz regresa pusi velk.Es jau viņu nevainoju, traumas,treneris varbūt pareizo ķimiju nemāk izveidot un citi apstākļi,viss tas iespaido.Gudļevskim cepuri nost čalis cīnās,bet progresa nav.Ja grib progresēt viņam pašam jāsāk kardināli kaut ko mainīt.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 14:08, pirms 8 gadiem
10cc rakstīja: Abrags,
Iet runa par aktīvajiem hokējistiem,var jau vēl NHL pieminēt Skūdru, Ignatjevu<Balderi un t.t.Šobŗīd Bļugers,Jevpalovs nav savu komandu vadošie spēlētāji,par kāduprogresu iet runa,par nopietnu.Zemgusam arī vairāk uz regresa pusi velk.Es jau viņu nevainoju, traumas,treneris varbūt pareizo ķimiju nemāk izveidot un citi apstākļi,viss tas iespaido.Gudļevskim cepuri nost čalis cīnās,bet progresa nav.Ja grib progresēt viņam pašam jāsāk kardināli kaut ko mainīt.
Runa neiet!

  -2 [+] [-]

, 2017-02-28 14:14, pirms 8 gadiem
10cc rakstīja: Abrags,
Iet runa par aktīvajiem hokējistiem,var jau vēl NHL pieminēt Skūdru, Ignatjevu<Balderi un t.t.Šobŗīd Bļugers,Jevpalovs nav savu komandu vadošie spēlētāji,par kāduprogresu iet runa,par nopietnu.Zemgusam arī vairāk uz regresa pusi velk.Es jau viņu nevainoju, traumas,treneris varbūt pareizo ķimiju nemāk izveidot un citi apstākļi,viss tas iespaido.Gudļevskim cepuri nost čalis cīnās,bet progresa nav.Ja grib progresēt viņam pašam jāsāk kardināli kaut ko mainīt.
Zirgs, Gudlevskis regrejusi, Ķēniņš jau ar regrasejis kopš atgriežas no NHL, bet tie Jevpalovi vispār tūlīt jau bus Dinamo. Vienīgais labais kekss ir sanacis Merlzikins, bet viņš faktiski tāds ir vienīgais.d
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-28 14:18, pirms 8 gadiem
teamo
Merzļikinam šī sezona arī mazliet sliktāka par iepriekšējo,bet pārējam piekrītu.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 14:19, pirms 8 gadiem
10cc rakstīja: Abrags,
Iet runa par aktīvajiem hokējistiem,var jau vēl NHL pieminēt Skūdru, Ignatjevu<Balderi un t.t.Šobŗīd Bļugers,Jevpalovs nav savu komandu vadošie spēlētāji,par kāduprogresu iet runa,par nopietnu.Zemgusam arī vairāk uz regresa pusi velk.Es jau viņu nevainoju, traumas,treneris varbūt pareizo ķimiju nemāk izveidot un citi apstākļi,viss tas iespaido.Gudļevskim cepuri nost čalis cīnās,bet progresa nav.Ja grib progresēt viņam pašam jāsāk kardināli kaut ko mainīt.
1) runa nekur neiet!
2) Zemgum nevis Zemgusam!
3) progresēt un būt vadošajam komandas spēlētājam nav viens un tas pats
4) Tavā sākotnējā komentārā nekas nebija minēts par aktīvajiem hokejistiem
5) Balderis uz NHL aizbrauca karjeras norietā - viņš tur neprogresēja
6) ja tomēr runā par progresu - tad, piemēram, taas pats Zemgus AHL un NHL progresēja (tiesa gan, šobrīd jārunā pagātnes formā), neba jau nu viņš no USHL atnāca kā gatavs, reāls NHL pamatsastāva spēlētājs
7) Bļugers ir AHL pirmgadnieks, stabils komandas spēlētājs, tas jau ir progress.

     [+] [-]

, 2017-02-28 14:20, pirms 8 gadiem
teamo rakstīja: Zirgs, Gudlevskis regrejusi, Ķēniņš jau ar regrasejis kopš atgriežas no NHL, bet tie Jevpalovi vispār tūlīt jau bus Dinamo. Vienīgais labais kekss ir sanacis Merlzikins, bet viņš faktiski tāds ir vienīgais.d
Bļugers ir daudz tuvāk NHL, nekā daudzi varbūt iedomājas. Ja nebūs kādas traumas, tad viņš nākamsezon stabili nospēlēs kādus mačus iekš NHL/Pingvīniem.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 14:21, pirms 8 gadiem
HMB-ZVAIGZNU.PUIKA8 rakstīja: Kolhozaa VISI regrese un tu to Pelavu un jevpalovu piemineji taa itka ta butu sliktaka vietakur nonakt, bet ir jau ar
Vismaz algu labu saņems. Paskaties uz Gudlevski, izcakarēts gadījums bez algas un izaugsmes jau vairākus gadus.

     [+] [-]

, 2017-02-28 14:22, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Bļugers ir daudz tuvāk NHL, nekā daudzi varbūt iedomājas. Ja nebūs kādas traumas, tad viņš nākamsezon stabili nospēlēs kādus mačus iekš NHL/Pingvīniem.
pie noteiktu apstākļu sakritības tas jau var notikt pat šosezon

     [+] [-]

, 2017-02-28 14:25, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: pie noteiktu apstākļu sakritības tas jau var notikt pat šosezon
Teorētiski... Protams, jāsakrīt daudzām lietām, taču kopumā jā. Es gan tik pārdrošas prognozes neizteikšu, taču viņa iznācienu NHL laukumos kādā/s no NHL reg.sezonas pēdējiem mačiem noteikti nevar izslēgt. Kā saka - to var paturēt iekavās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 14:28, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Teorētiski... Protams, jāsakrīt daudzām lietām, taču kopumā jā. Es gan tik pārdrošas prognozes neizteikšu, taču viņa iznācienu NHL laukumos kādā/s no NHL reg.sezonas pēdējiem mačiem noteikti nevar izslēgt. Kā saka - to var paturēt iekavās.
es neizteicu prognozi. Vienkārši dzīvē visādi gadās. Piemēram: NHL atkal cīnās ar cūciņu uzliesmojumu,... .

     [+] [-]

, 2017-02-28 14:30, pirms 8 gadiem
Abrags
Labi,katram savs viedolis un tas ir jāciena.Laine arī ir NHL pirmgadnieks!

     [+] [-]

, 2017-02-28 14:34, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Teorētiski... Protams, jāsakrīt daudzām lietām, taču kopumā jā. Es gan tik pārdrošas prognozes neizteikšu, taču viņa iznācienu NHL laukumos kādā/s no NHL reg.sezonas pēdējiem mačiem noteikti nevar izslēgt. Kā saka - to var paturēt iekavās.
Man gan šķiet ka vienīgā cerība varētu būt Dzierkals. Vins jau no bērnu hokeja bija 3 reizes labāks par visiem pārējiem.

     [+] [-]

, 2017-02-28 14:34, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: 1) runa nekur neiet!
2) Zemgum nevis Zemgusam!
3) progresēt un būt vadošajam komandas spēlētājam nav viens un tas pats
4) Tavā sākotnējā komentārā nekas nebija minēts par aktīvajiem hokejistiem
5) Balderis uz NHL aizbrauca karjeras norietā - viņš tur neprogresēja
6) ja tomēr runā par progresu - tad, piemēram, taas pats Zemgus AHL un NHL progresēja (tiesa gan, šobrīd jārunā pagātnes formā), neba jau nu viņš no USHL atnāca kā gatavs, reāls NHL pamatsastāva spēlētājs
7) Bļugers ir AHL pirmgadnieks, stabils komandas spēlētājs, tas jau ir progress.
Vecais marasmātiķis atkal pārbīda tik strelkas un diskusiju ievirza savā gultnē. Pus komentāru ne pa tēmu sarakstījis. Beigās izrādīsies ka diskusija ir par to kā un kur iet runa, un kā vajag pareizi izteikties lai izpatiktu abraga lielskungam, nevis par hokejistiem.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 14:47, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Tevi zirgs degradēja? Līdzjutība
Skatos, esi šodien uz viļņa jeb citiem vardiem sakot- zirgā

     [+] [-]

, 2017-02-28 14:52, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Skatos, esi šodien uz viļņa jeb citiem vardiem sakot- zirgā
Rīt sākas runču laiks!

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 15:04, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Rīt sākas runču laiks!
Jā, nu tad jāgatavojas, taisnība.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 15:13, pirms 8 gadiem
10cc rakstīja: Abrags
Labi,katram savs viedolis un tas ir jāciena.Laine arī ir NHL pirmgadnieks!
tāds Laine ir 1 no 10000! Vai tiem pašiem somiem ir bijis kāds līdzvērtīgs NHL debitants, teiksim pēdējos 10 gados?

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 15:15, pirms 8 gadiem
orlis rakstīja: Vecais marasmātiķis atkal pārbīda tik strelkas un diskusiju ievirza savā gultnē. Pus komentāru ne pa tēmu sarakstījis. Beigās izrādīsies ka diskusija ir par to kā un kur iet runa, un kā vajag pareizi izteikties lai izpatiktu abraga lielskungam, nevis par hokejistiem.
es cienu latviešu valodu. Tu laikam necieni.

Un arī izrunāties Tev mute liela, laikam Tev klasē visi tā runā...

  -2 [+] [-]

, 2017-02-28 15:28, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: tāds Laine ir 1 no 10000! Vai tiem pašiem somiem ir bijis kāds līdzvērtīgs NHL debitants, teiksim pēdējos 10 gados?
Saaku Koivu

  -3 [+] [-]

, 2017-02-28 15:36, pirms 8 gadiem
Latvija šogad izlidos no elites. Jo kā zināms arī Karsums nebūs.
Nav mums vairāk tāda kaluma hokejistu Latvijā.

  -2 [+] [-]

, 2017-02-28 15:37, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Domāju, ka izlases nometnes sākumā netrūks hokejistu, kuri nemaz nav šajā sarakstā
WTF? Kur Lazerevs no NLB, Zuševics no EBEL, Locāns no Mestis?

  -2 [+] [-]

, 2017-02-28 15:37, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Latvija šogad izlidos no elites. Jo kā zināms arī Karsums nebūs.
Nav mums vairāk tāda kaluma hokejistu Latvijā.
Kuldas arī nebūs

     [+] [-]

, 2017-02-28 15:37, pirms 8 gadiem
orlis rakstīja: Vecais marasmātiķis atkal pārbīda tik strelkas un diskusiju ievirza savā gultnē. Pus komentāru ne pa tēmu sarakstījis. Beigās izrādīsies ka diskusija ir par to kā un kur iet runa, un kā vajag pareizi izteikties lai izpatiktu abraga lielskungam, nevis par hokejistiem.
Viņš iekš sc.com ir troļļu ķēniņš. Nav jēgas ar viņu diskutēt. Dzīvē čalim nav gājis tāpēc cepas šeit.

  -2 [+] [-]

, 2017-02-28 15:37, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Jā, nu tad jāgatavojas, taisnība.
Es apkārt salikšu jau priekšlaicīgi bebru slazdus

  -2 [+] [-]

, 2017-02-28 15:39, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Viņš iekš sc.com ir troļļu ķēniņš. Nav jēgas ar viņu diskutēt. Dzīvē čalim nav gājis tāpēc cepas šeit.
kautkāds datu ievades operators agrāk bijis, ģimeni nav izveidojis, tā...bēdīgi. SC ir vienīgā vieta,kur viņš komunicē ar cilvēkiem, viņa žults pret pasauli ar katru gadu paliek arvien lielāka, kā redzam

  -2 [+] [-]

, 2017-02-28 15:39, pirms 8 gadiem
Kautkad nesen klīda runas, ka IIHF gatavojas samazināt elites komandu skaitu līdz 10.izlasēm. Bet tad itkā nebūšot izlidotāju! Bet jautājums vai mēs spētu tikt šajā desmitniekā.

  -2 [+] [-]

, 2017-02-28 15:40, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots rakstīja: Kautkad nesen klīda runas, ka IIHF gatavojas samazināt elites komandu skaitu līdz 10.izlasēm. Bet tad itkā nebūšot izlidotāju! Bet jautājums vai mēs spētu tikt šajā desmitniekā.
Protams , ka nē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 15:44, pirms 8 gadiem
naida parpilns agresivs jaunietis 120102935163046 rakstīja: Protams , ka nē
Itkā jau mēs esam tajā top desmitniekā IIHF rangā!
Manuprāt nebūtu slikti ja izdomātu šādu skata punktu.
Elitē spēlē pasaules top desmit labākās hokeja izlases.

Top 10 spēcīgākās izlases.

Kanāda
Krievija
Zviedrija
Somija
Čehija
Slovākija
Šveice
Latvija
Baltkrievija
Vācija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-28 15:48, pirms 8 gadiem
HMB-ZVAIGZNU.PUIKA8 rakstīja: Mulkiit, LV ir 12.

Tev tas rangs pa 99% aplams Pareizas tik pirmas 2 vietas...
Piedod mana kļūda! Tiešām sagāju auzās. Nebiju sen skatījies rangu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-28 15:49, pirms 8 gadiem
Aizmirsu arī par amerikāņiem. Šodien dulla galva.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-02-28 15:52, pirms 8 gadiem
HMB-ZVAIGZNU.PUIKA8 rakstīja: mazak dzert vajaga
Bet nu krieviemjau asinees ir shnabis pa dziivi,tapec vini ir tik stulbi. Tu esi izcils piemeers
Vispār pēc tautības esmu jamaikietis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-28 15:55, pirms 8 gadiem
Abrags
No somiem Kadlera balvu ieguva 1992/93 gadā Teemu Selanne,bet pēdejos desmit gados,neatceros japaskatās būs.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 16:03, pirms 8 gadiem
HMB-ZVAIGZNU.PUIKA8 rakstīja: Mulkiit, LV ir 12.

Tev tas rangs pa 99% aplams Pareizas tik pirmas 2 vietas...
Vāvuļo par kolhoza pienesumu unnezin, ka LV kopš iestāšanās kolhozā krīt lejā.
Bet ko var gribēt no parašas miskastnieka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-28 16:04, pirms 8 gadiem
Abrags
Izrādās izņemot Tēmu Selenne ,neviens no somiem arī nav ieguvis šo balvu.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 16:07, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Vāvuļo par kolhoza pienesumu unnezin, ka LV kopš iestāšanās kolhozā krīt lejā.
Bet ko var gribēt no parašas miskastnieka.
Acīmredzot, šādu informāciju viņam pirmstroļļošanas brīfingā nepasniedza.

  +3 [+] [-]

, 2017-02-28 16:07, pirms 8 gadiem
Ja nav nopietns lūzums, tad pa 4-5 nedēļām varēs roku sadziedēt un pa 2-3 nedēļām arī formā ieiet. Ir vēl laiks līdz PČ.

  -3 [+] [-]

, 2017-02-28 16:14, pirms 8 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Arī bez Karsuma esam spējuši noturēties, viņu te vispār ir muļķīgi piesaukt. Viņš nav nekāda PČ ikona Latvijas izlasei.
Un kurš tad ir? Gribi teikt Girgensons, kurš jēdzīgi slidot nav iemācījies! Daugaviņš un Karsums ir Latvijas hokeja ikonas, pateicoties viņiem esam daudz ko sasnieguši.
Protams arī Dārziņš un Masaļskis.

     [+] [-]

, 2017-02-28 16:14, pirms 8 gadiem
10cc rakstīja: Abrags
Izrādās izņemot Tēmu Selenne ,neviens no somiem arī nav ieguvis šo balvu.
Tāpat kā čehiem pēc Jāgra nav neviena patiešām izcila hokejista. Jā, ir vesela rinda NHL, bet vai kādu no tiem mēs varam saukt par izcilu?

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 16:15, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Ja nav nopietns lūzums, tad pa 4-5 nedēļām varēs roku sadziedēt un pa 2-3 nedēļām arī formā ieiet. Ir vēl laiks līdz PČ.
Piekrītu rokas lūzums nav kājas lūzums. Fiziski formā viņš sevi arī var labi uzturēt un līdz čempim divi mēneši.
Cerams ka viss būs labi un čalis būs ierindā.

     [+] [-]

, 2017-02-28 16:17, pirms 8 gadiem
Abrags
Hašeku gan nevajaga aizmirst.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 16:19, pirms 8 gadiem
10cc rakstīja: Abrags
Hašeku gan nevajaga aizmirst.
Nav pie dir sas kas tur bijis čehiem un somiem. Jādomā kas būs mums Latvijai!
Vēl padiskutējiet par japāņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-28 16:29, pirms 8 gadiem
teamo rakstīja: Man gan šķiet ka vienīgā cerība varētu būt Dzierkals. Vins jau no bērnu hokeja bija 3 reizes labāks par visiem pārējiem.
Domāju, ka arī Dzierkals tiks līdz NHL. Patiesībā - tas ir visai droši. Taču viņš NHL laukumos, pēc loģikas, debitēs vēlāk nekā Bļugers. Kā jau minēju - ja nebūs kādas traumas vai citi force majeure, tad Bļugers uz NHL ledus varētu uzkāpt nākamsezon. Uz vieni, divām vai 10 spēlēm - tas ir cits jautājums, taču iespēju viņam noteikti dos! Dzierkals... nākamsezon noteikti ne, varbūt aiznākam vai vēl pēc sezonas viņš varētu debitēt lielajā līgā. Bet tas atkarīgs no nākamās sezonas sekmēm iekš AHL. Ja notiek brīnums un viņš AHL debijas sezonā spēlē grandiozi, tad kas to lai zina... Un ja jau par mūsu NHL cerībām, tad kā nākamo tur redzu Merzļikinu - aiznākamo sezonu NHL debitēt vajadzētu arī viņam. Par pārējiem mūsu jaunajiem nemāku teikt. Daudzi fano par Ābolu jr. Nezinu... kaut kā neticas, ka viņš aizsniegsies līdz NHL, lai gan noteikti to viņam novēlu!

     [+] [-]

, 2017-02-28 16:30, pirms 8 gadiem
10cc rakstīja: Abrags
Hašeku gan nevajaga aizmirst.
Hašeks bija pirms Jāgra. Es runāju par tiem, kas ir jaunāki par Jāgru.

     [+] [-]

, 2017-02-28 16:34, pirms 8 gadiem
Gudrais Jenots
Var arī par japāņiem,bet tas jau vairāk nebūs par hokēju.Citi par kaķu laiku diskutē,ja nepatīk nelasi,ignorē.Cerēsims,ka Kaspars spēlēs un Karsums ar Bārtuli neatteiks.Bet vairāk jau no treneriem būs atkarīgs,kā sagatavos komandu.Lai viss sanāk.

     [+] [-]

, 2017-02-28 16:34, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Domāju, ka arī Dzierkals tiks līdz NHL. Patiesībā - tas ir visai droši. Taču viņš NHL laukumos, pēc loģikas, debitēs vēlāk nekā Bļugers. Kā jau minēju - ja nebūs kādas traumas vai citi force majeure, tad Bļugers uz NHL ledus varētu uzkāpt nākamsezon. Uz vieni, divām vai 10 spēlēm - tas ir cits jautājums, taču iespēju viņam noteikti dos! Dzierkals... nākamsezon noteikti ne, varbūt aiznākam vai vēl pēc sezonas viņš varētu debitēt lielajā līgā. Bet tas atkarīgs no nākamās sezonas sekmēm iekš AHL. Ja notiek brīnums un viņš AHL debijas sezonā spēlē grandiozi, tad kas to lai zina... Un ja jau par mūsu NHL cerībām, tad kā nākamo tur redzu Merzļikinu - aiznākamo sezonu NHL debitēt vajadzētu arī viņam. Par pārējiem mūsu jaunajiem nemāku teikt. Daudzi fano par Ābolu jr. Nezinu... kaut kā neticas, ka viņš aizsniegsies līdz NHL, lai gan noteikti to viņam novēlu!
kā būs, to patreiz varam tikai zīlēt - atgādināšu, ka līdzīgi kā par Dzierkalu, savulaik runāja arī par Karsumu un Daugaviņu. Taču NHL nenoturējās ne viens, ne otrs. Beigu beigās Ķēniņš NHL aizvadīja vairāk spēles nekā Karsums.

     [+] [-]

, 2017-02-28 16:57, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: kā būs, to patreiz varam tikai zīlēt - atgādināšu, ka līdzīgi kā par Dzierkalu, savulaik runāja arī par Karsumu un Daugaviņu. Taču NHL nenoturējās ne viens, ne otrs. Beigu beigās Ķēniņš NHL aizvadīja vairāk spēles nekā Karsums.
Protams ka nezin kā var būt. Dzierkalam novēlu veselību un mācīties ne no savām, net citu kļudām. Gan Karsums, gan Ķēniņš atzina, ka aizbraukuši uz nometnēm negatavi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 17:06, pirms 8 gadiem
Par Daugaviņu arī līdz galam,nav skaidrības.Torpedo ģenerāl direktors izteicās ,ka roku vēl apseko ārsti.Sēriju ar DM viņš izlaidīs,bet kā būs tālāk pagaidām nezina.Ja protams paši neizlidos.

  +3 [+] [-]

, 2017-02-28 17:09, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: kā būs, to patreiz varam tikai zīlēt - atgādināšu, ka līdzīgi kā par Dzierkalu, savulaik runāja arī par Karsumu un Daugaviņu. Taču NHL nenoturējās ne viens, ne otrs. Beigu beigās Ķēniņš NHL aizvadīja vairāk spēles nekā Karsums.
hokeju spēlē ne tikai nhl. var rasties jautājums, kas ir labāk - čekerot ceturtajās maiņās vai spēlēt pirmajā vai otrajā, regulāri izejot vairākumā, gūstot vārtus un dalot piespēles. un no kā lielāks labums ir Latvijas izlasei. personīgi man atbilde ir skaidra.

     [+] [-]

, 2017-02-28 17:15, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: hokeju spēlē ne tikai nhl. var rasties jautājums, kas ir labāk - čekerot ceturtajās maiņās vai spēlēt pirmajā vai otrajā, regulāri izejot vairākumā, gūstot vārtus un dalot piespēles. un no kā lielāks labums ir Latvijas izlasei. personīgi man atbilde ir skaidra.
Man liekas ka jāskatās pēc personālijām. Par Daugaviņu jautājumu nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-28 17:19, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: hokeju spēlē ne tikai nhl. var rasties jautājums, kas ir labāk - čekerot ceturtajās maiņās vai spēlēt pirmajā vai otrajā, regulāri izejot vairākumā, gūstot vārtus un dalot piespēles. un no kā lielāks labums ir Latvijas izlasei. personīgi man atbilde ir skaidra.
Par to nav šaubu.
Konkrētā diskusija bija par NHL spēlētājiem - bez vērtējuma labāk vai sliktāk.

     [+] [-]

, 2017-02-28 17:23, pirms 8 gadiem
Varbūt kāds var nosaukt visus savainotos spēlētājus šobrīd no izlases!

Domāju uzreiz var ieskaitīt pie tādiem Bārtuli un Karsumu!

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 17:45, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: kā būs, to patreiz varam tikai zīlēt - atgādināšu, ka līdzīgi kā par Dzierkalu, savulaik runāja arī par Karsumu un Daugaviņu. Taču NHL nenoturējās ne viens, ne otrs. Beigu beigās Ķēniņš NHL aizvadīja vairāk spēles nekā Karsums.
Runāja, bet abi taču uzspēlēja NHL, vai ne? Tātad - runām bija pamats. Tas, ka ne vienam, ne otram, kaut kādu apstākļu dēļ, neizdevās tur aizķerties, cita lieta. Taču iespējas bija abiem - pie tam, nevis viena iespēja, bet vairākas. Arī Ķēniņam... tieši tāpat uzskatu, ka iespējas būs gan Tedijam, gan Dzierkalam - tur pat nav ko zīlēt. Zīlēt nevajadzētu par to, kā iegrozīsies viņu karjeras NHL un, vai izdosies ieķerties.

     [+] [-]

, 2017-02-28 18:02, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Runāja, bet abi taču uzspēlēja NHL, vai ne? Tātad - runām bija pamats. Tas, ka ne vienam, ne otram, kaut kādu apstākļu dēļ, neizdevās tur aizķerties, cita lieta. Taču iespējas bija abiem - pie tam, nevis viena iespēja, bet vairākas. Arī Ķēniņam... tieši tāpat uzskatu, ka iespējas būs gan Tedijam, gan Dzierkalam - tur pat nav ko zīlēt. Zīlēt nevajadzētu par to, kā iegrozīsies viņu karjeras NHL un, vai izdosies ieķerties.
nu arī taisnība.
Bet Balcera izredzes Tu vērtē zemāk par Dzierkala izredzēm?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-02-28 18:31, pirms 8 gadiem
kristaps.26 rakstīja: Ceraps ka Bartuli izlasē vairs neņems , arī ja viņš gribēs !!!
kas ir ceraps???

     [+] [-]

, 2017-02-28 18:50, pirms 8 gadiem
Tas nozīmē, ka viņš pēc lūzuma vel bija uznācis uz maiņu un spēlēja ar lūzumu!! Kārtīgs vecis!!! Visu cieņu!!!

     [+] [-]

, 2017-02-28 19:00, pirms 8 gadiem
B grupa

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 19:08, pirms 8 gadiem
chemist_dk rakstīja: B grupa
da neinteresē šeit nevienu Tava asinsgrupa.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 19:32, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Viss skaidrs - ķīnieši liec Gagarina kausa ieguvējus! Par kādu dalību Čempionu līgā var iet runa?
Te nu Tev pilnīgi piekrītu! KHL klubiem vēl līdz CHL ir jāizaug citādi skaties atkal tāda Magņitka vēl ņems un "pazorīsies"! Domāju, tas 0:5 zāģis Cīrihhei šiem joprojām vēl murgos rādās un tapēc par nekādām CHL krievi nemaz dzirdēt negrib!

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 19:43, pirms 8 gadiem
VISS....
Līdera nav...
...dārziņi un citi miķeļi atviegloti uzelpo varbūt (bez mums neko) ?
.............................................
Bet varbūt jaunie tomēr pacels galvas un satvers ciešāk hokeja nūjas un iedos ģērbtuvē bietē vecajiem miljonu nogurdinātajiem ?

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 19:53, pirms 8 gadiem
Varbūt jāmēģina Bārtuli, Karsumu pierunāt uz Pč...
Briest kaut kas nelabs šogad.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-02-28 22:08, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Brīnums, ka tev vēl nav piemetusies vispārējā gaudošana(pūļa sindroms) par kāda spēlētāja iztrūkumu kandidātu rindās.
Vai tad es parasti sūkstos par kāda spēlētāja iztrūkumu? Vēl jau arī nav par ko "gaudot"! Par cik izlasei ir gana zinošs un profesionāls koučs, tad nešaubos, ka viņš ņems uz PČ tajā momenta labākos vai vismaz tādus kas atbildīs viņa spēles plānam. Un es jau nu noteikti nebūšu tas, kas apšaubīs Hartlija izvēli, jo vecis nav pirmo gadu hokejā un ir šo to sasniedzis. Cik labi viņam sanāks tos mūsu "brīvmāksliniekus" nokomandēt, laiks rādīs....

  -1 [+] [-]

, 2017-02-28 22:37, pirms 8 gadiem
erred rakstīja: Varbūt jāmēģina Bārtuli, Karsumu pierunāt uz Pč...
Briest kaut kas nelabs šogad.....
Tev biksēs briest kaut kas nelabs.

     [+] [-]

, 2017-02-28 22:38, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Ko Spams saka par Eiropas čempionu kāsienu pret Linkoping? Iet otrais peris 0:3, Abraga Bakalu uzlaida uz laukuma.
volx, beidz dzert nekvalitatīvu alkoholu - nebūs jāgvelž stulbības! Kāda vēl mana Bakala????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-01 05:50, pirms 8 gadiem
Normāli pa taisno uz Olympic Voodoo Casino uzspēlēt ar Gorkshu, Donu un citiem

     [+] [-]

, 2017-03-01 10:34, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: nu arī taisnība.
Bet Balcera izredzes Tu vērtē zemāk par Dzierkala izredzēm?
Teikšu godīgi - nav ne jausmas. Parāk maz par viņu zinu, lai tā droši kaut ko viņa sakarā varētu apgalvot. Zinu tikai to, ka puika labi spēlē un viņam ir labi stati - neesmu padziļināti sekojis līdzi.
Subjektīvais viedoklis - uz doto brīdi domāju, ka Dzierkalam ir lielākas iespējas, bet nu jāskatās, kā viņam izdosies sevi pierādīt lielo veču hokejā. Par Balcera iespējām, droši vien, pareizāk būs runāt kaut kad nākamās sezonas viducī.

     [+] [-]

, 2017-03-01 11:43, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Nu, mums jau pieredze ir ar Nolanu. Nevajag kko dievināt, jo tāds jau ir mūsu hokeja sabiedrības mērķis - atrast brīnumdari. Vismaz līdz šim tā bija tīrakā sūnuciema ilustrācija. Skatīsimies, bet cerības nav lielas
Tu tā ka tiešām pārdzēris jēgu jau galīgi būtu?! Kur es kaut ko "dievinu"? Tas ka atkal (pēc visiem beļavskiem, bersņeviem un vasiļjeviem) izlasei ir Elites līmeņa treneris tas var tikai priecēt, vienīgais, kas patreiz mazliet liek būt piesadzīgam ir tieši paši spēlētāji (viņu kvalitāte), jo viņa ir tāda kāda ir un arī pats Hartlijs gana pasen ar tik zema līmeņa spēlētājiem nav strādājis... izlases lielākā vaina šobrīd ir PČ Elites limenim atbilstošu kadru trūkumā ar ko arī Hartlijs saskarsies jau aprīlī, jo no ģinamo pohujistiem tur tikai dažs labs šobrīd atbilst tādam PČ Elites un izlases līmenim un arī tikai, tad kad spēlē pa visiem 100%...

     [+] [-]

, 2017-03-01 13:06, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Tu tā ka tiešām pārdzēris jēgu jau galīgi būtu?! Kur es kaut ko "dievinu"? Tas ka atkal (pēc visiem beļavskiem, bersņeviem un vasiļjeviem) izlasei ir Elites līmeņa treneris tas var tikai priecēt, vienīgais, kas patreiz mazliet liek būt piesadzīgam ir tieši paši spēlētāji (viņu kvalitāte), jo viņa ir tāda kāda ir un arī pats Hartlijs gana pasen ar tik zema līmeņa spēlētājiem nav strādājis... izlases lielākā vaina šobrīd ir PČ Elites limenim atbilstošu kadru trūkumā ar ko arī Hartlijs saskarsies jau aprīlī, jo no ģinamo pohujistiem tur tikai dažs labs šobrīd atbilst tādam PČ Elites un izlases līmenim un arī tikai, tad kad spēlē pa visiem 100%...
vispār jau izlases nometne sākas pirmdien, 6. martā

     [+] [-]

, 2017-03-01 16:10, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: vispār jau izlases nometne sākas pirmdien, 6. martā
Pofig, kad viņa sākās! Es runāju par pašu faktu! No tā kad viņa sākās (martā vai aprīlī) jau mūsu kadri meistarīgāki nekļūs...

     [+] [-]

, 2017-03-01 16:45, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Pofig, kad viņa sākās! Es runāju par pašu faktu! No tā kad viņa sākās (martā vai aprīlī) jau mūsu kadri meistarīgāki nekļūs...
tikai piebildu, ka ar LV hokeja realitāti Hārtlijs saskarsies jau nākampirmdien.