Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

''Dinamo'' Šuplera jubilejā ceturtais zaudējums pēc kārtas

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''Dinamo'' Šuplera jubilejā ceturtais zaudējums pēc kārtas
Juliuss Šuplers gaidīto dāvanu uzvaras veidolā nesaņēma
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Parādot pagalam neizteiksmīgu sniegumu, ceturto zaudējumu pēc kārtas piedzīvojis Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Rīgas ''Dinamo'', kas, pirmo reizi šajā sezonā negūstot vārtus, savā laukumā ar 0:2 piekāpās Čehovas ''Vityaz'' priekšā. Viesiem tikai otrā uzvara 18 aizvadītajās spēlēs.

Šodienas spēlē ''Dinamo'' vārtu drošība pēc divu spēļu pārtraukuma bija uzticēta Krisam Holtam. Aizsardzībā neveiksmīgu spēli aizvadījušo Krišjāni Rēdlihu (+/- koeficients -3 zaudējumā ar 1:3) aizstāja Oskars Cibuļskis, kurš ieņēma ierasto vietu blakus komandas kapteinim Sandim Ozoliņam. Uzbrukumā vienīgā izmaiņa bija Aināra Podziņa pieteikšana (iepriekš spēlēta viena spēle jeb 80 sekundes uz ledus).

Spēles sākumā iniciatīva negaidīti piederēja ''Vityaz'' hokejistiem, taču viņi, tāpat kā rīdzinieki neko bīstamu uzbrukumā neizveidoja. Mājinieku rindās jāuzteic Andra Džeriņa un Laura Dārziņa aktivitātes, kuras gan beidzās pat bez metiena. Šķērsojot trešdaļas ekvatoru, pārsvars beidzot bija ''Dinamo'' pusē, tomēr uzbrukumu izveide joprojām nesekmējās. Pēc 20 spēlētajām minūtēm uz tablo likumsakarīgs bezvārtu neizšķirts, turklāt jāsaka, ka vairāk jāiesaistās un jāglābj bija Holtam.

Vēl jāatzīmē ''Dinamo'' labākā vārtu guvēja Marka Hartigana neveiksme – pēc Kristapa Sotnieka metiena ripa trāpīja pa viņa zodu, tomēr pēc tā ''salāpīšanas'' viņš bija spējīgs turpināt maču. Otrās trešdaļas ievadā beidzot notika gaidītais: nesaskaņu risināšanai hokejisti talkā ņēma rokas, taču nekas nopietns gan neizvērtās. Visai drīz Oskars Cibuļskis viesiem sagādāja lielisku iespēju atklāt rezultātu, tomēr viņi to palaida vējā. Tas bija trauksmes zvans, kuru rīdzinieki ignorēja, pēcāk tiekot sodīti.

Izturējuši mazākumu, ''dinamieši'' vairāk nekā minūti bija iespiesti aizsardzības zonā, kuru tobrīd varēja saukt arī par ''Vityaz'' uzbrukuma zonu. Arī šī ofensīva pārvarēta bez upuriem, turklāt pēc tās 15. minūtē Ozoliņš trāpīja pa sāncenšu vārtu pārliktni. Neizmantojuši savu iespēju, pagalam neizteiksmīgi spēlējošie mājinieki likumsakarīgi nokļuva iedzinējos – Holtu ar atkārtotu metienu pārspēja Džošuā Gratons, vadībā izvirzīdams ''Vityaz'' (1:0). Līdz perioda izskaņai rezultāts nemainījās, tātad pirms pēdējām 20 pamatlaika minūtēm rīdzinieki atradās iedzinējos.

Atlikušajās 20 minūtēs spēles ritējums īpaši nemainījās: ''Dinamo'' vajadzēja atspēlēties, tomēr iespēju nebija vispār. Vairākumā gan izdevās nostāties un veikt izspēles, taču Kevina Lalanda sargātos vārtus neizdevās atslēgt. Tuvojoties mača izskaņai, rīdzinieku apņēmība tikai auga, bet – bez reāla seguma. Turklāt nepilnas piecas minūtes pirms spēles beigām Lauris Dārziņš pamanījās nopelnīt noraidījumu. Tā laikā ''dinamieši'' gan pamanījās izveidot labākas vārtu gūšanas iespējas nekā visā spēlē – Cibuļskis neizmantoja izgājienu vienatnē pret vārtsargu, izniekoti arī vairāki pretuzbrukumi.

Likumsakarīgi Holts tika nomainīts pret sesto laukuma spēlētāju, bet, kā jau ierasts, mājinieki tikai ielaida ripu savos vārtos – 0:2. Pirmo reizi šosezon ''Dinamo'' nav guvis vārtus, sagādājot ''lielisku'' dāvanu komandas galvenajam trenerim Juliusam Šupleram 60. dzimšanas dienā. Nākamā spēle svētdien Minskā pret ''Dinamo'', bet savu skatītāju priekšā – tikai 28. novembrī.

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Kriss Holts (Mikaels Telkvists); Sandis Ozoliņš – Oskars Cibuļskis, Kristaps Sotnieks – Arvīds Reķis, Rodrigo Laviņš – Jēkabs Rēdlihs; Aleksandrs Ņiživijs – Marks Hartigans – Tomašs Surovijs, Mārtiņš Karsums – Jānis Sprukts – Jurajs Mikušs, Lauris Dārziņš – Broks Troters – Miķelis Rēdlihs, Roberts Bukarts – Andris Džeriņš – Gints Meija, Ainārs Podziņš

KHL regulārā sezona, 27. oktobris

Rīgas Dinamo - Čehovas Vityaz 0:1 (0:0, 0:1, 0:1)

Vārti: 35:59 Gratons 0:1, 59:40 Berdņikovs (Kozņevs, tukšos vārtos) 0:2
Metieni: 26:40
Vārtsargi: Holts - Lalands
Soda minūtes: 8:14

 +79 [+] [-]

, 2010-10-27 21:51, pirms 14 gadiem
Vienkārši nožēlojami. Laba dāvana Šupleram
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +31 [+] [-]

, 2010-10-27 21:51, pirms 14 gadiem
FUUUUUUUUUUUU- ';
Slēpts komentārs: -MaKa
Slēpts komentārs: verty

 +49 [+] [-]

, 2010-10-27 21:51, pirms 14 gadiem
Milzīgs kauns par mūsējiem

 +64 [+] [-]

, 2010-10-27 21:51, pirms 14 gadiem
Piedi*sa juulim dveeseli

 +41 [+] [-]

, 2010-10-27 21:51, pirms 14 gadiem
Sliktākā spēle šosezon!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +31 [+] [-]

, 2010-10-27 21:51, pirms 14 gadiem
KAS ELLĒ RATĀ NOTIEK?

 +78 [+] [-]

, 2010-10-27 21:51, pirms 14 gadiem
Pat Vityazus vairs nevaram uzvarēt.
Prātā nāk anekdote:
Pirms spēles treneris saka - uzdāviniet man dāvanu dzimšanas dienā - skaistu uzvaru. Spēlētāji- atvainojiet, mēs Jums jau nopirkām šlipsi...

 +16 [+] [-]

, 2010-10-27 21:51, pirms 14 gadiem
Zaudēt komandai, kas atrodas pēdējā vietā līgā, zaudēt komandai,kas vismazāk iemet, visvairāk ielaiž, pie tam pašiem neiemest nevienus vārtus, tā nav vnk zaudēta spēle, tā ir katastrofa.
Rūgta kūka tev būs šodien Šupler.KAUNS, KAUNS, KAUNS!

 +20 [+] [-]

, 2010-10-27 21:51, pirms 14 gadiem
Bļeģ lupatas ne hokejisti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 +14 [+] [-]

, 2010-10-27 21:51, pirms 14 gadiem
Šeit bija jāņem 3 punkti.

 +23 [+] [-]

, 2010-10-27 21:51, pirms 14 gadiem
Pelnīti!

 +13 [+] [-]

, 2010-10-27 21:51, pirms 14 gadiem
suka

 +10 [+] [-]

, 2010-10-27 21:51, pirms 14 gadiem
Ko lai saka, likumsakarīgi, puiši sāka spēlēt tikai trešā perioda beigās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2010-10-27 21:51, pirms 14 gadiem
Labi, ka šupleram dzimšanas dienas ir tik reti.

 +17 [+] [-]

, 2010-10-27 21:51, pirms 14 gadiem
Izkauties vajadzēja!!!!!!

 +17 [+] [-]

, 2010-10-27 21:52, pirms 14 gadiem
Kauns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2010-10-27 21:52, pirms 14 gadiem
pirmo reizi pa šiem trīs gadiem esmu tiešām dusmīga uz mūsu spēlētājiem.. vienkārši atdota spēle.. varēja jau sagādāt jauku dāvanu Šupleram, bet nekā... :s

 +10 [+] [-]

, 2010-10-27 21:52, pirms 14 gadiem
Tas nav labi, bet man istenībā nāk smiekli par musu KOMANDU!

 +11 [+] [-]

, 2010-10-27 21:52, pirms 14 gadiem
Spēlētāji paši noraka spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-10-27 21:52, pirms 14 gadiem
Ar tadu speli nebija pelnīšu neko !

 +32 [+] [-]

, 2010-10-27 21:52, pirms 14 gadiem
Bija redzams, ka RD spēlētāji pārāk respektēja pretinieku, izvairījās no asumiem, nevēlējās spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-10-27 21:52, pirms 14 gadiem
vai 5 uzvaras pēc kārtas atsver attiecīgus 4 zaudējumus ?

 +14 [+] [-]

, 2010-10-27 21:52, pirms 14 gadiem
nezinu kā lai komentē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2010-10-27 21:52, pirms 14 gadiem
Es protams atvainojos bet ar sadu noskanu ES pat uz toaleti neeju...
pirmie 2 periodi... nozelojami...

 +21 [+] [-]

, 2010-10-27 21:52, pirms 14 gadiem
Dinamo ir kaa Robins Huds ! Atnemam punktus bagatajiem un specigajiem un atdodam vajajiem !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ruudias87
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-10-27 21:52, pirms 14 gadiem
Muhahaha zaudē arī pastarīšiem

 +10 [+] [-]

, 2010-10-27 21:52, pirms 14 gadiem
Mīksti nospēlēja, kauns, ja godīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-10-27 21:52, pirms 14 gadiem
Pelnīt nav ko citu piebilst, ā nu žēl Holta šitā nomocija...

  +5 [+] [-]

, 2010-10-27 21:52, pirms 14 gadiem
EU, A ČTO ETO???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-10-27 21:52, pirms 14 gadiem
Shodienas speele = vnk kaka! Diemzjeel!
Cepuri nost Holtam, vinja sniegums patieshaam priecee!

  +9 [+] [-]

, 2010-10-27 21:52, pirms 14 gadiem
carbarators rakstīja: Izkauties vajadzēja!!!!!!
Lai Dinamo tiktu pazemoti vēl vairāk?

  +8 [+] [-]

, 2010-10-27 21:52, pirms 14 gadiem
ilgi nerakstiju, bet... supler savac speletajus vai soma un brauc majas- izvelies- varianti 2!

  +7 [+] [-]

, 2010-10-27 21:52, pirms 14 gadiem
Njā!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Te pat nav ko teikt.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 21:52, pirms 14 gadiem
Apsveicam VItjaz ar pareizas taktikas izvēli un līdz ar to 1. uzvaru PAMATLAIKĀ šīssezonas KHL čempionātā!
Cepuri nost - kaušļi pierādīja un parādīja, KĀ viņi prot spēlēt!

  +6 [+] [-]

, 2010-10-27 21:52, pirms 14 gadiem
kauns Dinamo, kauns!
Viens pats vārtsargs bez komandas nevar uzvarēt spēli.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 21:53, pirms 14 gadiem
Dinamīzali...

  +4 [+] [-]

, 2010-10-27 21:53, pirms 14 gadiem
Būsim vienoti skumjās par Dinamo un priekā par Rudņevu

  +5 [+] [-]

, 2010-10-27 21:53, pirms 14 gadiem
banālā frāze - čehova nevinnēja, dinamo zaudēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-10-27 21:53, pirms 14 gadiem
galvenais ka neticu ka si zaudejuma serija driz beigsies
paskatoties kalendaru slikti paliek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 21:53, pirms 14 gadiem
tā gadās ka nenovērtē pretinieku , gribētos redzēt tās sejas kas te bļāva ka trīs punki jāņem smaidot

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 21:53, pirms 14 gadiem
Nebūtu Holta…
Nu ko tik sliktu es no mūsējiem negaidīju!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 21:53, pirms 14 gadiem
Šupler airē ar visu Mikušu na... TU esi bendde kas kausē jau nokausētus spēlētājus

     [+] [-]

, 2010-10-27 21:53, pirms 14 gadiem
Mūsējie kaut ko stiprāku bija paņēmuši jau pirms spēles, tagad izskatījas kā alus būtu rokā un prosta vizināšanās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-10-27 21:53, pirms 14 gadiem
Toļiks vēl pasaka,labi ka zaudējām...psc

     [+] [-]

, 2010-10-27 21:53, pirms 14 gadiem
Psc!
Vai man tikai tā liekas,vai arī Vityaz spēlējot pret DINAMO pamodās un saprata,ka ar kaušanos nekas nebūs?
Ļoti,ļoti slikta spēle.
Sveiciens Šupleram,veiksmi citreiz!

  +9 [+] [-]

, 2010-10-27 21:53, pirms 14 gadiem
Šovakar būs jautri lasīt īsteno RD līdzjutēju komentārus

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 21:53, pirms 14 gadiem
Spēle vienkārši šausmīga Dinamo izpildījumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 21:53, pirms 14 gadiem
Ģinamo spēlēja kā BĀBAS !!!!!

 +15 [+] [-]

, 2010-10-27 21:54, pirms 14 gadiem
Vitjaz malači, patika kā šie spēlē! viņi točna nemīž botā!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 21:54, pirms 14 gadiem
Šupler, ja lasi šo, tad pi$$$s nah*j uz savu rodņu, paķer to pāķu #47 līdz. Cik var, jau labu laiku nav spēles, un cerēt tikai uz spēlētāju iztēli ir naivi!!!!

 +11 [+] [-]

, 2010-10-27 21:54, pirms 14 gadiem
Tas viss izskatījās pēc po*nogrāfijas t.i. kad nevis mēs, bet mūs, pie tam mūsu gultā.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 21:54, pirms 14 gadiem
Ja kādam vajag punktus laipni lūgti - Dinamo Rīga. Skatoties spēli, ko mūsējie rāda, bail pat iedomāties kas būs Minskā.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 21:54, pirms 14 gadiem
:d:d:d
:d:d:d
:d:d:d
lieliski Ta tik turpinat...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 21:54, pirms 14 gadiem
TĀĀĀDA STIDUHA, VISU CIEŅU VITJAZAM, PAZORS!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-10-27 21:54, pirms 14 gadiem
[quote air_jordan]
Mīzali, mīkstie, mudāki... Mēs varam vinēt kaut vai Red Wings, Ufu, SKA, man pilnīgi po*uj ko, bet ja nevaram uzvarēt līgas vājāko komandu, var teikt sētas komandu, tad tas Dinamo var IET ELLĒ.... NU I NAFIG NERVUS BOJĀT Man ir pilnīgi po*uj, cik man būs mīnusi.

Piekrītu, pilnīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-10-27 21:54, pirms 14 gadiem
Tik lēni un vēl beigās tas sprukts skraidija pa zonām...

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 21:54, pirms 14 gadiem
Paldies Holtam, ka nezaudējām ar 0:4, kā minimums. Daiļslidošana ne hokejs...

  +3 [+] [-]

, 2010-10-27 21:54, pirms 14 gadiem
nu bāc, pussastāvs diegabikši - nebiju gaidījis ka tā nobīsies no vitjaza. bet ir taču izvēle, ja kādam bail, saguris vai negrib cīnīties - lai pasēž spēli malā un uzkapā savējie jaunieši!

     [+] [-]

, 2010-10-27 21:54, pirms 14 gadiem
fak, kapec es totjika neuzliku uz vitjaz, biju ljooooooooooooti tuvu tam lai uzliktu

  -2 [+] [-]

, 2010-10-27 21:55, pirms 14 gadiem
netiec tam pāri ?
Air Jordan rakstīja: Mīzali, mīkstie, mudāki... Mēs varam vinēt kaut vai Red Wings, Ufu, SKA, man pilnīgi po*uj ko, bet ja nevaram uzvarēt līgas vājāko komandu, var teikt sētas komandu, tad tas Dinamo var IET ELLĒ.... NU I NAFIG NERVUS BOJĀT Man ir pilnīgi po*uj, cik man būs mīnusi.

0:2 Uzmīžu Dinamo... Jūli, brauc mājās...

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 21:55, pirms 14 gadiem
brinumi rd zaude un viseim comentos + lol
Slēpts komentārs: Lāčuks

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 21:55, pirms 14 gadiem
speleetu takaa pedejas 4 minutes visu speeli! buutu uzvara.. tagad ir viena negliita figa!

  +4 [+] [-]

, 2010-10-27 21:55, pirms 14 gadiem
žēl Holta

  +3 [+] [-]

, 2010-10-27 21:55, pirms 14 gadiem
Ja man kāds pirms spēles pateiktu,ka R Dinamo zaudēs savu pirmo sauso spēli pēdējo divu gadu laikā pret Vitjaz,es padomātu,ka čalim kaut kas nav ar galvu labi! Te pat komentāri lieki... Nelietderīgi iztērēts laiks! Kauns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 21:55, pirms 14 gadiem
To, ka labi nebūs sapratu, kad Ulmanis teica runu. Šādas akcionāru uzstāšanās nes nelaimi.

  +3 [+] [-]

, 2010-10-27 21:55, pirms 14 gadiem
pret ko tad ja ne vityaz

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 21:55, pirms 14 gadiem
bez komentāriem, tiešām nožēlojami pec pedejām spēlēm dārziņš stabili ir pelnijis biļeti uz Liepāju,tā vietā lai atdotu piespēli no tādiem leņķiem met ka smiekli nāk

  +5 [+] [-]

, 2010-10-27 21:55, pirms 14 gadiem
mūsējie vnk bija "nomīzuši" no Vitjaz tik gļēvu spēli vēl nebiju redzējis........
Bet, tam arī ir savs izskaidrojums- mūsējiem nav neviena, kurš varētu par sevi pacīnīties, kur nu vēl komandas vārdā.......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 21:56, pirms 14 gadiem
Bāāc kautkādu mudaki vitjaz zaude un veel sausajaa

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 21:56, pirms 14 gadiem
Še tev bija Dinamo apsveikums,Šuplera dzimene.. Kauns vnk..

  +4 [+] [-]

, 2010-10-27 21:56, pirms 14 gadiem
Lielāks kauns, laikam, nevar būt!!!!!!!!

Totāls murgs!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 21:56, pirms 14 gadiem
Pareizi ierādīja mīzēju baram,kur viņu vieta.Savicka vieta liktu uz Minsku šodien kātot kājām uz .Dārziņam varēja kāds piebraukt un ievilkt ar nūju,lai drusku saprastukā jauzvedas pēdējās minūtēs -Fui

     [+] [-]

, 2010-10-27 21:56, pirms 14 gadiem
Nu ka Jums patika, ar sadu speli, varam pardod kadam arzemniekus un vismaz dodam iespeju jaunajiem uzspelet, lai gust pieredzi, pilnigs vajprats

  +4 [+] [-]

, 2010-10-27 21:56, pirms 14 gadiem
Šuplieram bus labs iemeslis šodien piedzertis 60 gadu jubileja :d

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 21:56, pirms 14 gadiem
MAN KAUNS PAR MŪSU KOMANDU!!!

     [+] [-]

, 2010-10-27 21:56, pirms 14 gadiem
Nožēlojama spēle. Cīņas spars nekāds, pārāk baidās no Vitjaz hokejistiem mūsējie, gar bortiem vispār nekādas cīņas. Laba dāvana Šupleram jubileja.

  +4 [+] [-]

, 2010-10-27 21:56, pirms 14 gadiem

     [+] [-]

, 2010-10-27 21:56, pirms 14 gadiem
Truksr vaardu , man tiesam truukst vardu!!!!!!!!!! Kapeec taaa????????

     [+] [-]

, 2010-10-27 21:56, pirms 14 gadiem
dir*ā

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 21:56, pirms 14 gadiem
Ozolinš gan normāli nospēlēja piespēles deva daudz, bet uzbrucēju ņuņņas... likās ka rokas dreb no bailēm un nevar iešķelt.

  +9 [+] [-]

, 2010-10-27 21:56, pirms 14 gadiem
Man kaimiņu puikas uz dīķa labāk spēlē...

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 21:56, pirms 14 gadiem
Man jautājums: Kā viena no rezultatīvākajām komandām KHL (Dinamo), savu skatītāju priekšā(sestais spēlētājs), nespēj gūt vārtus, līgas vājākajai komandai????

  +7 [+] [-]

, 2010-10-27 21:56, pirms 14 gadiem
Sliktākā spēle, ko līdz šim esmu redzējusi. Vienīgais, varu pateikties Holtam, ka nezaudējām ar vēl lielāku rezultātu. Ja vajadzētu izteikties bez lamuvārdiem, būtu klusums

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 21:56, pirms 14 gadiem
speeleejaam apmeeram taa kaa ar Fiiniksu

  +3 [+] [-]

, 2010-10-27 21:56, pirms 14 gadiem
Man bija prieks par Miku6u un Holtu..
Paareejos uz kautuvi..

     [+] [-]

, 2010-10-27 21:56, pirms 14 gadiem
1.Periods - pusi nogulj, tad sak kko spelet...
2.Periods - Klusa stunda...
3.periods - Sakam spelet...

Dinamo speles plans pedejas 4 speles... Skumji, bet fakts...

Un kad beidzot tas rukjis iemacisies spelet ar 7 aizsargiem, nevis 1 lieku uzbruceju, no kura tolka nekada, tik formu delde uz solinja!

  +7 [+] [-]

, 2010-10-27 21:56, pirms 14 gadiem
Viens ir skaidrs-mūsējiem bija BAIL no Vitjaz hokejistiem!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-10-27 21:56, pirms 14 gadiem
ta psģc kas par idiotiem var būt, četras spēles pēc kārtas zaudēt, tādi stulbeņi zaudēt līgas vājākajai komandai,

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 21:56, pirms 14 gadiem
Kur ir šitais frukts??

Alexij, 2010-10-25 22:18, aizvakar, atbildēt
Atcelt Ziņot
drūmais panākums - apspēlēt Vitjaz kuru domājams pat LM apspēlētu (Liepājā)

     [+] [-]

, 2010-10-27 21:56, pirms 14 gadiem
ai b*e es esmu tik dusmiigs, ka pat nezinu ko teikt!

     [+] [-]

, 2010-10-27 21:57, pirms 14 gadiem
FAIL FAIL FAIL UN VĒLREIZ FAIL SPRUKTAM UN KARSUMAM.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 21:57, pirms 14 gadiem
Air Jordan rakstīja: Mīzali, mīkstie, mudāki... Mēs varam vinēt kaut vai Red Wings, Ufu, SKA, man pilnīgi po*uj ko, bet ja nevaram uzvarēt līgas vājāko komandu, var teikt sētas komandu, tad tas Dinamo var IET ELLĒ.... NU I NAFIG NERVUS BOJĀT Man ir pilnīgi po*uj, cik man būs mīnusi.

0:2 Uzmīžu Dinamo... Jūli, brauc mājās...
Pilnībā piekrītu. Dinamo=Skuķu bars.

     [+] [-]

, 2010-10-27 21:57, pirms 14 gadiem
ERIX rakstīja: Ja kādam vajag punktus laipni lūgti - Dinamo Rīga. Skatoties spēli, ko mūsējie rāda, bail pat iedomāties kas būs Minskā.
Minskā būs uzvara jo visiem jau nervi buus čupaa...

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 21:57, pirms 14 gadiem
lieliska pasatdeve čaļi!!! DINAMO DINAMO RIGA!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 21:57, pirms 14 gadiem
Viss jau ir izteikts ar to, ka pret KHL rupjāko komandu, Dinamo nopelnīja tikai 2us vairākumus!!!
Domāja laikam ka apspēlēs ar puspēku!! Galīgi švaki

     [+] [-]

, 2010-10-27 21:57, pirms 14 gadiem
KATASTROFA,KAUNS!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 21:57, pirms 14 gadiem
Mizeļi spele Dinamo Riga komanda un treneris lohs ja nevar sava dzimene noskanot komandu kapat par katru centimetru.

     [+] [-]

, 2010-10-27 21:57, pirms 14 gadiem
Dinamo nospeleja LM limena speli sodien

     [+] [-]

, 2010-10-27 21:57, pirms 14 gadiem
Spruktam laikam nakamgad ligums ar Vitjaz , ja jau beigas tadas wnk kludas !

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 21:57, pirms 14 gadiem
šoreiz attasnojumu nav un nevar buut, tik sliktu speeli sen nebiju redzeejis

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 21:57, pirms 14 gadiem
Kopecky rakstīja: FAIL FAIL FAIL UN VĒLREIZ FAIL SPRUKTAM UN KARSUMAM.
pri4om karsumam?

  +3 [+] [-]

, 2010-10-27 21:57, pirms 14 gadiem
WTF? ';

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 21:58, pirms 14 gadiem
Daudz laimes Jūli....
Kauns par komandu. Kaut gan ko man kaunēties, spēlētāji ir parādā milzīgu atvainošanos Visiem.
Vitjaz parādīja, kā veči spēlē hokeju. Mums neviens vecis neatradās. Spēlējām tā, it kā nūjas vietā katram rokās būtu kulīte ar jēlām olām.
BAIDĪJĀMIES!!! Acīmredzami mīzām no divcīņām, cīņas pie apmalēm, vārtu priekšā u.t.t. Un to es nesaprotu.... negribi spēlēt nespēlē, ja baidies! Tik pat labi varējām nespēlet, būtu tehniskais.
Sviests... nākošajā spēle būtu pelnītas tukšas tribīnes. Nākamā gan mājas pēc mēneša vairāk, bet ja būtu parīt, tad nu nez.... labi ja pāris tūsktoši atnāktu.
Liela vilšanas, sajāts vakars....

     [+] [-]

, 2010-10-27 21:58, pirms 14 gadiem
Visvairāk žēl Holta

     [+] [-]

, 2010-10-27 21:58, pirms 14 gadiem
šī ir vis nožēlojamākā spēle kadu vien esmu redzejis DR ar galvu saaka domaat varbut 3 min pirms speles beigam un M.Reedlihs par ko vins domaaja diez tur slidinajoties?

     [+] [-]

, 2010-10-27 21:58, pirms 14 gadiem
nožēlojami.. bet fakts!

  +3 [+] [-]

, 2010-10-27 21:58, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: man gan nē.jo cīņas spars tomēr bija
kuraa vietaa?

     [+] [-]

, 2010-10-27 21:58, pirms 14 gadiem
Malači, tā turēt, 4 spēles jau rāda bezzobainu hokeju. Kā Avangards var iemest 2 ripas, 2 minūtēs? Jēli, jēli. Cerams, ka drīz kaut kas mainīsies, negribas ikgadēju 8 spēļu zaudējumu un sezonas izskaņā kaut kā saraušanu.
Slēpts komentārs: burbulīte
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-27 21:59, pirms 14 gadiem
ceems rakstīja: Dinamo ir kaa Robins Huds ! Atnemam punktus bagatajiem un specigajiem un atdodam vajajiem !
To jau es teicu sezonas pirmajas speles, no manim norakstiji!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 21:59, pirms 14 gadiem
circenis1992 rakstīja: Pilnībā piekrītu. Dinamo=Skuķu bars.
Nevajag uzreiz apcelt Dinamo vinji vnk nespele kaa vajadzeetu

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 21:59, pirms 14 gadiem
Skatitajiem vajag tribīnēs aktīvāk izteikt neapmierinātību!!!!!!!!!
Savādāk tādā drausmīgā spēlē var dzirdēt vienalga - Dinamo, Dinamo!

     [+] [-]

, 2010-10-27 21:59, pirms 14 gadiem
holts nostaveja super, bet vairaak arii nav ko uzteikt!!!
Švaki...
uz ledus speleja tikai viena komanda

     [+] [-]

, 2010-10-27 21:59, pirms 14 gadiem
burbulīte rakstīja: Sakiet, ko gribat, bet ar Hossu mūsējie uzvarētu.
beisja ob stenku! 1 speletajs neuzvar speli! dooh..

  -2 [+] [-]

, 2010-10-27 21:59, pirms 14 gadiem
dazi no komentetajiem ir vnk nozelojami nu zaudejam kas par to nevajag uzrez-kauns,miizeli utt!
Vot kad musejie vinees minsku ar 5-0 ko tad Jus teiksiet -malaci,cepuri nost
fanosanas liimenis Latvijaa tiesam ir zemaa limenii...

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 21:59, pirms 14 gadiem
Tik sliktu spēli no Dinamo es ilgi nebiju redzējis... Vitjaz bija vairāk pelnījuši uzvarēt!!! Dinamo izskatījās pēc komandas, kura varētu būt pēdējā!!!

  +6 [+] [-]

, 2010-10-27 22:00, pirms 14 gadiem
Vitjaz bija labāki par mums,mēs sākām spēlēt,kad dabūjām noraidījumu 5 minūtes pirms spēles beigām! Savās mājās 9 tūkstošu skatītāju klātbūtnē tā vienkārši bez emocijām nedrīkst spēlēt,pēc tāda zaudējuma daudziem jāuziek finansiāli sodi,līdzjūtēji tērē naudu,lai aizietu uz spēli,bet šie šodien spēlēja BAČ līmenī,var zaudēt,bet zaudēt var dažādos veidos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:00, pirms 14 gadiem
Neesmu skatījies kalendāru, bet ja nekas radikāls netiks darīts, tad var sezonu jau sākt norakstīt, mūsu spēle ir vienveidīga, bez rakstura un satura. Skumji, jo sākums bija cerīgs....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-10-27 22:00, pirms 14 gadiem
pec speles stila liekas ka vakar dzimeni svinejusi visu nakti , kaut vina ir sodien !

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:00, pirms 14 gadiem
piekriitu

  +7 [+] [-]

, 2010-10-27 22:00, pirms 14 gadiem
Juulim 60 laiks pensijaa

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:00, pirms 14 gadiem
tas nau tas hokeejs ko mees gribam redzeet!!!! lai nu ko bet outsaiderus jau nu vajag panemt ja gribam tik play off!!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:00, pirms 14 gadiem
Pec šis speles tribines bus daudz tuksakas

  +5 [+] [-]

, 2010-10-27 22:00, pirms 14 gadiem
Pamanījāt, Ģinamo sāka kaut cik spēlēt pēdējās 10 minūtēs, tad kad onkulis Saimons dabuja 10 minūtes!!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:00, pirms 14 gadiem
bus kada spele kur Dinamo vismaz 30 metienus uzmetisim uz pretinieka vartiem un bus kada spele kur Dinamo bus vairak metienu neka pretiniekam Nav metienu nav vartu Manuprat to pat zidainis saprot

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:00, pirms 14 gadiem
Izņemot Holtu, kurš ne tikai šajā spēlē cīnas par katru ripu un varbūt arī Ozoliņu, kurš deva labas piespēles, bet pārējie pilnīgi LOLI! Neteikšu ka ir kauns par komandu, jo sezonā visumā jau spēlē labi, bet KAUNS PAR ŠO SPĒLI, pret tādu komadu! Nu tad vismaz izkāvušies būtu(tas joks ) Bet nu ir ko aizdomāties un padomāt, kas mūsu spēlētājiem galvas darās.

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:00, pirms 14 gadiem
pilnigs s... nebija ko redzet! macetu es slidot...

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:00, pirms 14 gadiem
sportacentrs.com
......

IceHockey81, 09:50, pirms 12 stundām,
Jāņem trīs punkti bez ierunām!

ABLOMS

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:00, pirms 14 gadiem
Neviens te nebaidījās,Šuplers spēlētājus ir nokāvis un kā vienīgo svaigo rezervi redz pilnīgi tupo Mikušu - Šupler Tu esi nožēlojama un to saku ne tāpēc, ka mūsējie pakāsa vārda tiešā nozīmē, bet gan tāpēc, Šupleru nevaru ciest, jau kopš pirmās sezonas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2010-10-27 22:01, pirms 14 gadiem
Kāpēc Telkvists balsojumā bija tikai 4.? Manā skatījumā viņš šodien bija 2. labākais aiz Holta, pat neiznākot laukumā

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 22:01, pirms 14 gadiem
Jūlis pats vainīgs, nevajadzēta vasarā ļaut komandai slinkot, bet bija jāiedzen fizuka. Kā arī vajag pārīti normālu spēlētāju komandā, kam nav bailes no savas ēnas un ir spējīgi vismaz pa purnu pretiniekam iešaut. Savādāk šodien izskatījās, ka mūsējie baidās iet uzbrukumā, ka tik pa muti nedabū. Lai gan Mikušs nespēj trāpīt pat tukšos futbola vārtos, Jūlis šo liek sastāvā, bet Bukartu, kas ir pierādijis savas snaipera dotības tur uz soliņa. Jūli, daudz laimes dzimenītē!

  +3 [+] [-]

, 2010-10-27 22:01, pirms 14 gadiem
Kas tā pa spēli? Vai tad tiešām puišiem kauns vispār nav? Par ko mēs viņiem maksājam? Ozo kājas tak vairs nevar pavilkt pēdējās sekundēs! Vai tiešām OZO nevar izlaist kādu spēli? Vai no tā paliktu sliktāk? Manuprāt, HK Rīga būtu vinnējuši tos ''Vitjaz'' neiespējamos milžus.. Tiešām kauns.. Tas Tripāns arī pamuļķis komentēt nemāk, Holts atsit ripu ar laveni Tripāns saka, ka ar kasku, viņš pat mūsu hokejistus neatšķir no pretinieku hokejistiem.. Man ir kauns!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:01, pirms 14 gadiem
Žēl, ka mēnesi nebūs mājas spēļu. Derētu tādu boikotu uztaisīt, lai tukšas tribīnes ir... Varbūt tad vietējām "zvaigznēm" pieleks, ka arī fanu atbalsts nav mūžīgs..

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:01, pirms 14 gadiem
smart rakstīja: Dinamo nospeleja LM limena speli sodien
Liec mierā LM.
Savādāk es daudz ko uzrakstīšu par Tavu RD.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 22:01, pirms 14 gadiem
backdor rakstīja: Pamanījāt, Ģinamo sāka kaut cik spēlēt pēdējās 10 minūtēs, tad kad onkulis Saimons dabuja 10 minūtes!!
biski puikas bij samiizusies no saimona

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:01, pirms 14 gadiem
Metieni: 26:40 , vnk ārprāts. Holtam atvairiti 39 metieni malacis. vienigais kas darija visu lietas labā , jo rezultāts varēja būt arī lielāks.

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:01, pirms 14 gadiem
NU bl* es vnk gribu iebazt bl* dazas nujas dinamieshu pakalas, respekt Vityazam labi speleje disciplineti bet nu ka dinamo nolasoja nu nez es vareshu nakamo speli noskatities, protams esmu par dinamo bet ka ta var spelet!! vnk slikti metas...

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:01, pirms 14 gadiem
mnja shis nu gan nebij smuki! Itsevishkji ka tagad menesi nebus majas spelju! Kautka sak paradities atminjas no pagajushas sezonas sakuma par shitiem bezierunas zaagjiem!

  -2 [+] [-]

, 2010-10-27 22:02, pirms 14 gadiem
eu? mača labākajs speleetajs: TELLQVIST, ar to arī šupleru apsveicam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 22:02, pirms 14 gadiem
lai nu ko teiktu šodien laukumā bija 4 spēlētāji: holts,ozoliņš,cibuļskis,mikuš bet hartiganu vajadzētu iekļaut rotācijā šupleru arī.

  +7 [+] [-]

, 2010-10-27 22:02, pirms 14 gadiem
Mikusha laasts- Tev nebuus uzvareet, ja Mikushs speles 1-3 mainas.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:02, pirms 14 gadiem
minchux21 rakstīja: vitaz divas uzvaras- abas pret muuseejie jaacilaa svari vairaak, lai nav jaabaidaas
Cilāt svarus vēl nenozīmē, ka varēsi iedot bietē kādam vai kādai!

  +8 [+] [-]

, 2010-10-27 22:02, pirms 14 gadiem
Kas vēl Ozoliņam jādara, lai uzbrucēji iemestu ripu vārtos?!

  -4 [+] [-]

, 2010-10-27 22:02, pirms 14 gadiem
Cik krievi samaksāja mūsējiem par sho spēli???

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:03, pirms 14 gadiem
...te atklājas lielie dinamo atbalstītāji... var jau izteikt veselīgu kritiku, bet ne jau katru pēc katra spēlētāju apcelt

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:03, pirms 14 gadiem
lol dinamo

  -2 [+] [-]

, 2010-10-27 22:03, pirms 14 gadiem
gacha90 rakstīja: Sliktākā spēle šosezon!
tas jau skan pēc katras spēles . bailīgie letiņi ..,m peeee

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 22:03, pirms 14 gadiem
Atkal uz ledus tika iziets ar domu:Ai,šitos jau paņemsim....

 +12 [+] [-]

, 2010-10-27 22:03, pirms 14 gadiem
šodien labākais Podziņš .. Vinjsh neko tādu briesmiigu neizdariija

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:03, pirms 14 gadiem
kāds zin, kads mums ir rekordrs? (zaudēto spēļu, pēc kārtsas)

  -2 [+] [-]

, 2010-10-27 22:03, pirms 14 gadiem
nu skumji ka varam atļauties zaudēt komandai kura bija izcīnijusi septiņus punktus.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:03, pirms 14 gadiem
Vai Tu par RD spēlētājiem??

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:03, pirms 14 gadiem
FACINĒ METIENU SKAITS PA HOLTA VĀRTIEM- 40METIENI! ESMU SECINĀJIS TO, KA LAI PRET KĀDU KOMANDU MĒS SPĒLĒTU METIENU MUMS BŪS VIENMĒR MAZĀK!!!

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:03, pirms 14 gadiem
Franko rakstīja: Kas vēl Ozoliņam jādara, lai uzbrucēji iemestu ripu vārtos?!
+

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:03, pirms 14 gadiem
Ko Jūs te visi raudiet? pēc pāris spēlēm atkal būs zirgā, tad būs cita runa, šie paši komentētaji pārdegs no sajūsmas, nu common, nu nospēlēja slikti, tāpēc jānolamā, kā tādi mēsli? Jūs nedaudz tacu emocijas savaldiet.

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:04, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: man gan nē.jo cīņas spars tomēr bija
Tu domā tās pēdējās 4 minūtes(vēl epizodiski arī spēles laikā)???

  +3 [+] [-]

, 2010-10-27 22:04, pirms 14 gadiem
Franko rakstīja: Kas vēl Ozoliņam jādara, lai uzbrucēji iemestu ripu vārtos?!
jamekle citi uzbruceeji

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:04, pirms 14 gadiem
iluminatius rakstīja: Cik krievi samaksāja mūsējiem par sho spēli???
Apmēram 10 Mio. krievi iedeva,lai uzturētu RD.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:04, pirms 14 gadiem
Air Jordan rakstīja: Mīzali, mīkstie, mudāki... Mēs varam vinēt kaut vai Red Wings, Ufu, SKA, man pilnīgi po*uj ko, bet ja nevaram uzvarēt līgas vājāko komandu, var teikt sētas komandu, tad tas Dinamo var IET ELLĒ.... NU I NAFIG NERVUS BOJĀT Man ir pilnīgi po*uj, cik man būs mīnusi.

tas ja komanda ir pēdējā vietā līgā nenozīmē ka viņa ir vājākā.. paskaties vitjaz speļu rezultātus!! ( pārsvarā 2:1, 3:2) pret visām stiprajām komandām.. tāka..
tā ir viena stulbi zaudēta spēle, bet spēles ar to nebeidzas.. būs vēl un būs ar punkti.. nevar jau visus uzvarēt..

0:2 Uzmīžu Dinamo... Jūli, brauc mājās...

  -2 [+] [-]

, 2010-10-27 22:04, pirms 14 gadiem
Šuplera šaja spele nevajag daudz vainot...
Speletaji vainigi... ar pastaigam speli nevar uzvaret...

  +3 [+] [-]

, 2010-10-27 22:04, pirms 14 gadiem
Te daudzi saka - "mīza", bet principā ar ko tad šodienas spēle atšķīrās no iepriekšējām Četrām. Nu tikai ar to, ka nav gūtu vārtu. A pārējā ziņā viss līdzīgi - jēla spēle uzbrukumā, pasīva aizsardzība un metieni uz mūsu vārtiem kā minimums 40

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:05, pirms 14 gadiem
Zaudeet jau varam - nu bet Vityazam??? Kautkaa nesmuki sanaaca.
dohh

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:05, pirms 14 gadiem
iluminatius rakstīja: Cik krievi samaksāja mūsējiem par sho spēli???
ej arstet paranoju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:05, pirms 14 gadiem
Daudz laimes Juliuss!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:05, pirms 14 gadiem
Donori
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:05, pirms 14 gadiem
Diez Shuplers preses konferencee shodien arii salies/saleeja?

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:05, pirms 14 gadiem
HK Rīga samainīt ar Dinamo

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:05, pirms 14 gadiem
Pirmie 2vi periodi nekam nederēja, trešā perioda beigās kaut ko sāka censties, bet tas jau bija par vēlu.
Malacis Holts.

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:05, pirms 14 gadiem
nu neārdīsimies,nesanāca spēle un viss,tā taču visiem gadās!labi bija Holts un skatītāji,tik emocionāli un dziedoši sen nav bijuši,parasti tikai klaigā

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:06, pirms 14 gadiem
Šausmas gribas piedzerties,labāk nebūtu skatījies,visu vakaru sabojāja šī spēle!
Atkārtošos ,bet nabaga Jūlim sava 60.Dzimšanas dienas būs jāatceras ar to ,kā viņa komanda zaudēja līgas vājākajai komandai sausā+vēl sieva ar bērniem bija atbraukusi!
Holts vienīgais malacis ,bez viņa būtu bijis pa visiem periodiem kopa 0:5
Tagad vēl mēnesi nebūs hokejs arēnā un vismaz mēnesi man tgd. šitā spēle jauks prātu
Manuprāt šajā spēlē vajadzēja izkauties,lai sapurinās,bet tagad tam vairs nav nozīmes!

Bet vienalga novēlu veiksmi izbraukumā!

  +3 [+] [-]

, 2010-10-27 22:06, pirms 14 gadiem
uzbrucēji-aizbrauciet mājās,paperiet savas vecās vistas un varbūt pārejiet uz florbolu

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:06, pirms 14 gadiem
izgājām laukumā kā ērgļi,nogājām kā tikko izšķīlušies putnēni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:07, pirms 14 gadiem
Ak dievs, nu tik nožēlojami.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:07, pirms 14 gadiem
Tagad Komanda var uzdavinat Šupleram, Ibumetin tabletes, galvas sāpem uz dz/d !

 +12 [+] [-]

, 2010-10-27 22:07, pirms 14 gadiem
kā mūsējie ieraudzīja Vero, Grattonu un Saimonu tā kakiņš bija biksā un neko vairs nevar, pat bokserim Dārsijam bija 2 iespējas gūt vārtus, tikai abas reizes viņš apjuka - hey what the f#%$#& is going on I have a pock, what shall I do ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:07, pirms 14 gadiem
Četras zaudētas spēles ,tomēr super:jauns rekords.....

  -3 [+] [-]

, 2010-10-27 22:08, pirms 14 gadiem
Kabatas biljards nevis hokejs! Ja tā turpināsim būs jāspēlē ar leišiem un igauņiem Baltijas Hokeja Līgā

  +3 [+] [-]

, 2010-10-27 22:08, pirms 14 gadiem
Jūtu līdzi tiem skatītājiem,kas atnākuši uz spēli

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:08, pirms 14 gadiem
kaut kas nav kārtībā, izskatās ka mūsējie iekķuvuši tā saucamajā spēka bedrē, nav jau bijis arī pārtraukumu, bija jāgatavojas un jāspēlē pret kojotiem, par rezultātu žēl, bet mačs kopumā man patika, bija skatāms hokejs

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:08, pirms 14 gadiem
bljin! nesaprotu... Vajaka komanda, tikai 7pts... A tas, ka mazgadigie apshi nav pamanijushi, ka treneris mainits un Vitjaz spele pavisam savadak, lkm ir pupu mizas?! Spartaks ar pec Pavlova paradishanas spele kudi labak... Taka, kada vajaka komanda?! Muljkjibas 1x beidziet gvelzt...
Slēpts komentārs: NIPEM

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 22:09, pirms 14 gadiem
Ta lai dažus aizūta uz farm klubu vai noliek rezerve ka nav mācības, Tad redzēs ka skriez pa laukumu ka būs pasēdējuši kadas 3 spēles rezervē.

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:09, pirms 14 gadiem
2.periods bija vienkārši GARĀM!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:09, pirms 14 gadiem
(M-des) nākamā spēle Arēnā Rīga tikai novembra beigās.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:09, pirms 14 gadiem
strops rakstīja: Četras zaudētas spēles ,tomēr super:jauns rekords.....
Ja pareizi minos, tad RD ir arī 7 jeb 8 spēles zaudējuši pēc kārtas. Takā līdz rekordam vel patālu

  +5 [+] [-]

, 2010-10-27 22:09, pirms 14 gadiem
Nav ko teikt muusu komadai !
Supleram un Ozo kopaa janorāj komanda, jāuzliek smags trenins, lai saprot, ko dara!
Bet nav ko raudāt, jātrpina ticēt !!!
Un arī mums ir daudz speles pēc kārtas, tas nogurdina !
+ man vēl arī patia 3.perioda momenti !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:09, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: jā, bet šī komanda neskaitijās pat līgas outsaideros, viņi bija vēl zemāk.
tikai kamēr viņu treneris bija Maiks Taisons, ar Nazarova atnakšanu viss ir mainījies !

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:09, pirms 14 gadiem
kinasstulbais rakstīja: tas jau skan pēc katras spēles . bailīgie letiņi ..,m peeee
Ko var darīt, ja katra spele arvien sliktāka?

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:10, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: jā, bet šī komanda neskaitijās pat līgas outsaideros, viņi bija vēl zemāk.
Tas tādiem durikiem kā Tu neskaitijās.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:10, pirms 14 gadiem
čaļiem patīk spēlēt totalizatoros
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:10, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kurus tu sauc par īstenajiem ? Tos iedomīgos bērneļus,kas pēc uzvaras jūtās varenākie uz zemes,bet pēc kāsiena visus nolīdzina līdz ar zemi ?
Īstenībā tā ir laba terapija tam iedomu kalngalam. Dažs labs Vitjaz par sētas komandu sauc utt. Kau īstenībā nezina kas tur spēlē.

Īstenībā,ja viņi tā spēlēs arī nākotnē,tad daudzu komandu faneļi būs pārsteigti un neizpratnē. Nazarovs veido komandu,nevis huligānu biedrību. Un šodien mūs apspēlēja komanda.
Vsp ja vitjaz gribeetu, buutu augstaak pa mums, bet te ir runa par to kad viņi ir tik zemu un mēs tpt zaudējām, neticu kad vitjaz bija laba koma tik uz vienu spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:11, pirms 14 gadiem
TomassKr rakstīja: Paldies Holtam, ka nezaudējām ar 0:4, kā minimums. Daiļslidošana ne hokejs...
Nē, daiļslidošana pat šodien bija krutāka..šodien laikam bija zemledus makšķerēšana.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 22:12, pirms 14 gadiem
Kā mūsējie zaudē tā sākas apdi_š__a, viņi nekam neder, ko darīs pret Minsku u.t.t a, kad uzvar tā ir īstie veči super būsim čempioni u.t.t, ja esat Latvieši atbalstat savu komandu nevis jēli d__š_t.. Vaidzētu jums pamācīties no Anģļu futbola faniem, kur ir tā, ja esi dzimis kādā pilsētā tad tev savu komandu būs jaatbalsta, ja arī zaudēs x100 reizes un ja kāds kautko uzd__š tad dabon pa seju..

P.s atceros, ka zaudējam Jugrai un bija tas pats a Jugra tagad ir viena no līgas līder komandām..

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:12, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Nemaz neskai, tā, Skatījos spēli, kā SKA knapi izglābās pret viņiem, varētu padomāt, ka visās citās lejasgala komandās ir pilnīgi loši, tikai RD ir īsti meistari...
bet vienalga Vitjaz baigi klibo momentu realizācija. Ja viņi būtu realizējuši vismaz 1/4 miomentu, tad RD būtu už ļoti liels kauns.

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:12, pirms 14 gadiem
Skumji

  +3 [+] [-]

, 2010-10-27 22:13, pirms 14 gadiem
TiltinsH rakstīja: Es protams atvainojos bet ar sadu noskanu ES pat uz toaleti neeju...
pirmie 2 periodi... nozelojami...
mums tachu 2.periodi labākie līgā

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 22:13, pirms 14 gadiem
varētu padomāt ka pasaulai gals klāt...cik vēl tāda veida kāsieni nebūs uuuuuuuuuu

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:13, pirms 14 gadiem
Znaroks nevar, bet Tambiijevs vareetu Julli izvadiit pensijaa, jo 60 ir liels cipars naak virsuu marasms( un berni ar pa visu pasauli sataisiiti)

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:13, pirms 14 gadiem
zigiss rakstīja: nu bāc, pussastāvs diegabikši - nebiju gaidījis ka tā nobīsies no vitjaza. bet ir taču izvēle, ja kādam bail, saguris vai negrib cīnīties - lai pasēž spēli malā un uzkapā savējie jaunieši!
kurš konkrēti bija diegabiksis? nosauc konkrētus piemērus!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:13, pirms 14 gadiem
vytjazi nems gagarinu, ka es jums saku!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:14, pirms 14 gadiem
Varbut Šuplers pirms speles Ieleja visiem... pa glazieti..
Lai nebaiditos Vitjaz speletajus

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:14, pirms 14 gadiem
barcix19 rakstīja: dazi no komentetajiem ir vnk nozelojami nu zaudejam kas par to nevajag uzrez-kauns,miizeli utt!
Vot kad musejie vinees minsku ar 5-0 ko tad Jus teiksiet -malaci,cepuri nost
fanosanas liimenis Latvijaa tiesam ir zemaa limenii...
Tad kad vinēs tad arīteiksim, saprati??? Nebūtu Ozoliņam jārunā kameras priekšā, pārtraukuma intervijā, domāju ka viņš tā pateiktu ka mums visiem ausis novīstu, tākā nevajag te!

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:14, pirms 14 gadiem
bikls jauneklis-vai drīkst tevi noskūpstīt-šī spēle dinamo izpildījumā,bet varbūt nedrīkst,bet varbūt dinamo spēlētājiem vajadzētu izlasīt gončarova romānu oblomovss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:14, pirms 14 gadiem
juus rīdzenieki galīgi stulbi palikuši?
Kāpēc uzbrukumā jādodas aizsargiem, kur esat- uzbrucēji?

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:15, pirms 14 gadiem
Latvanis rakstīja: vytjazi nems gagarinu, ka es jums saku!
BEIT VIENALGA STULBI SANAACA

  +3 [+] [-]

, 2010-10-27 22:15, pirms 14 gadiem
Viņi ar Dinamo izdarija to, ko Dinamo pagājušajā sezonā izdarīja ar SKA pirmajā pleiofu kārtā...kā komanda uzvavrēja...

  +7 [+] [-]

, 2010-10-27 22:15, pirms 14 gadiem
laikam labāk paklusēt,,,,

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 22:15, pirms 14 gadiem
Nazarovs ir ieviesis visai interesantas vēsmas, Vitjaz tiešām spēlē labu hokeju, pat ļoti labu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:16, pirms 14 gadiem
Wtf? dinamo nekad nav viegli gājis pret šāda tipa komandām, bet nu tik jēla spēle, man likās ka mūsējiem bikses pilnas. man ir tāds kauns un dusmas par dinamo sniegumu... 0:2 pret Vitjaz bez vartu spēle, nu būtu kaut vienus vārtus iebakstijuši,bet neee.... Holts malacis lai visi paareejie memmiši ņem piemēru kā jāspēlē. tiešām nezinu vai man vēl būs gribēšana skatīties vēl kaadu spēli, kur nu vēl braukt uz Arena Riga.... Vnk lieliska dāvana Juulim 60 gados, nu bravo vnk!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-10-27 22:16, pirms 14 gadiem
Ja, man tiesham zel par dinamo!!! pec shis speles man vel vairak zud interesa par dinamo!!! cerams shitas bija pedejais zaudejums!!!! a ja ne, tAD BEIGSHU atbalstit shito komandu!!!! Reali kauns par komandu!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:16, pirms 14 gadiem
Tā taču ir tikai spēle,ko jus te nervozejat.

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:16, pirms 14 gadiem
Citars rakstīja: Kā mūsējie zaudē tā sākas apdi_š__a, viņi nekam neder, ko darīs pret Minsku u.t.t a, kad uzvar tā ir īstie veči super būsim čempioni u.t.t, ja esat Latvieši atbalstat savu komandu nevis jēli d__š_t.. Vaidzētu jums pamācīties no Anģļu futbola faniem, kur ir tā, ja esi dzimis kādā pilsētā tad tev savu komandu būs jaatbalsta, ja arī zaudēs x100 reizes un ja kāds kautko uzd__š tad dabon pa seju..

P.s atceros, ka zaudējam Jugrai un bija tas pats a Jugra tagad ir viena no līgas līder komandām..
Nezinu kaa "pseidofaniem", bet man svariiga ir attieksme, ja speeles pedejas 10min, bija divreiz vairaak momentu kaa pirmajaas 50min, tad ar atdevi noteikti nav kautkas kartiibaa.

  -2 [+] [-]

, 2010-10-27 22:17, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nazarovs ir ieviesis visai interesantas vēsmas, Vitjaz tiešām spēlē labu hokeju, pat ļoti labu.
Nebrīnīšos,ka viņi atkal zaudēs kādas 5 spēles pēc kārtas, bet zināmā mērā šī komanda tiešām ir pārvērtusies uz pozitīvo pusi.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:17, pirms 14 gadiem
Nu skumji.Jau ar spēles pirmajām minūtēm varēja redzēt ka komanda baidās.nu tikai daži bija ka veči ,pārējie ka diegabikši. nu laikam tomēr vajag vienu kārtiģu veci ,kurs no tā Saimona nebaidās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:17, pirms 14 gadiem
minskiešus ridzenieki nevinēs nekad tagad tuvākajā nākotnē ar tādu sniegumu uzbrukuma(

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:18, pirms 14 gadiem
man nav vārdu, nu kā tā varēja, liels kauns par mūsu komandu ;(

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:18, pirms 14 gadiem
Veikalā nopērkot brāķīgu preci ,uzrādot čeku ,naudu atgriež atpakaļ .
Pēc šodienas spēles, spēlētājiem , nevis klubam , jāatver maciņi , un nauda skatītājiem jāatgriež atpakaļ .
Pārējiem , kas vēroja pie televizoriem ....JĀATVAINOJAS ....

Rotācijas ceļā lielākā daļa komandas ..jāaizrotē uz Liepāju ...

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:19, pirms 14 gadiem
Citars rakstīja: Kā mūsējie zaudē tā sākas apdi_š__a, viņi nekam neder, ko darīs pret Minsku u.t.t a, kad uzvar tā ir īstie veči super būsim čempioni u.t.t, ja esat Latvieši atbalstat savu komandu nevis jēli d__š_t.. Vaidzētu jums pamācīties no Anģļu futbola faniem, kur ir tā, ja esi dzimis kādā pilsētā tad tev savu komandu būs jaatbalsta, ja arī zaudēs x100 reizes un ja kāds kautko uzd__š tad dabon pa seju..

P.s atceros, ka zaudējam Jugrai un bija tas pats a Jugra tagad ir viena no līgas līder komandām..
Es neapdi**u Dinamo. Pati nemāku spēlēt un uz pusi no šodienas spēles nenospēlētu, bet vienkāršī pēc šitās spēles (piedevām manā dzimmenē) gribas vienkārši kaut ko pajokot, lai pazūd rūgtums. Daži no šeit rakstītajiem komentāriem it kā ir domāti uz nodi**anu, bet man nežēlīgi nāk smiekli par to cilvēku līmeni, ja viņi var atļauties te ar krievu lamu vārdiem RD nodi*st...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:19, pirms 14 gadiem
Latvanis rakstīja: vytjazi nems gagarinu, ka es jums saku!
shitais bij labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-10-27 22:19, pirms 14 gadiem
bļin, jūs visi esiet apdirsēju bars
tiklīdz Dinamo sāks uzvarēt, ko tad bļausiet?...........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:20, pirms 14 gadiem
juings rakstīja: Veikalā nopērkot brāķīgu preci ,uzrādot čeku ,naudu atgriež atpakaļ .
Pēc šodienas spēles, spēlētājiem , nevis klubam , jāatver maciņi , un nauda skatītājiem jāatgriež atpakaļ .
Pārējiem , kas vēroja pie televizoriem ....JĀATVAINOJAS ....

Rotācijas ceļā lielākā daļa komandas ..jāaizrotē uz Liepāju ...
LM nafig viņi nav vajadzīgi.
Paldies Dievam, bet pēc Anderona traumas (drīzāk viņam izveseļoties) LM atkal brīva no siem uzspiestiem spēlētājiem.

  +3 [+] [-]

, 2010-10-27 22:21, pirms 14 gadiem
Merters rakstīja: bļin, jūs visi esiet apdirsēju bars
tiklīdz Dinamo sāks uzvarēt, ko tad bļausiet?...........
DINAMO, DINAMO (fani)

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:21, pirms 14 gadiem
Uhh, kā nu te ''speciālisti'' sašūmējušies! Jā, zaudējām Vitjazam, nu ir jāiet kārties. Kārtējo reizi Mikušs vainīgs, Šuplers, kā parasti, visu izdarīja pilnīgi otrādāk. Laikam jau būtu gan jāatgādina Latvijas hokeja tradīcijas jau no Tihonova laikiem - normāli cīnīties ar spēcīgajiem un kāst vājākiem. Tā vienmēr ir bijis un droši vien arī būs, neatkarīgi no treneriem.

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:21, pirms 14 gadiem
rīdzenieki nav līderu cienīgi- parādot šādu vāju speli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:21, pirms 14 gadiem
M-des rakstīja: Varbut Šuplers pirms speles Ieleja visiem... pa glazieti..
Lai nebaiditos Vitjaz speletajus
pēc spēles spriežot bija vairāk kā viena glāzīte! ;D

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:22, pirms 14 gadiem
pipars2323 rakstīja: Pēc šitāda apkaunojoša zaudējuma,pustukšas tribīnes nākamajā spēlē Mani neizbrīnīs! Kauns,kauns un vēlreiz kauns,Jums dinamo džeki!
nu , ja labi pastrādās nākamajās spēlēs, tad tribīnes pustukšas nebūs.

bet nu ok, saprotu, zaudēt MDn, bet nu Vityaz... tas tiešām ir skumji! laikam sadomājās, ka paņems uz vienas slidas... tieši šīs lejasgala komandas arī ir riebīgākās. viņi iet uz pillu banku, jo zaudēt nav ko... acīmredzot, noskaņojums komandā bija pārāk "svinīgs"... un tas kā viņi spieda mūs savā zonā.. skatījos ar atkārtu žokli. žēl, bet ko nu tagad... aizsardzība vienkārši nekāda. NEKĀDA

par spēli ar DnMn vispār pat bail tagad izteikties...

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:22, pirms 14 gadiem
Guncaa rakstīja: Nu skumji.Jau ar spēles pirmajām minūtēm varēja redzēt ka komanda baidās.nu tikai daži bija ka veči ,pārējie ka diegabikši. nu laikam tomēr vajag vienu kārtiģu veci ,kurs no tā Saimona nebaidās.
Pret kojotiem bija tas pats
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-10-27 22:23, pirms 14 gadiem
kad to blondiini LTV7 aizvaaks! kur tik stulbu jautaajumu vareeja uzdot ozolinjam apgalvojot, ka abas komandas otraajaa periodaa speeleejusas daudz aatraak un labbaak! ja vinja pat tik daudz nerubii no hkeja tad vismaz pasakiet kaads vinjai prieksaa!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:23, pirms 14 gadiem
nu ar to jau ir izskaidrojama ši neadekvātā, publiskā Dinamo Rīga nolamāšana
aarprats rakstīja: čaļiem patīk spēlēt totalizatoros

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 22:23, pirms 14 gadiem
dusmas rakstīja: rīdzenieki nav līderu cienīgi- parādot šādu vāju speli
mīļais,kurā vietā tu biji ieraudzījis līderus

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:23, pirms 14 gadiem
NOŽĒLOJAMI!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: burbulīte
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-10-27 22:24, pirms 14 gadiem
Sandis:murgs kkāads
Šuplers:Nē, Rīgas Dinamo

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:24, pirms 14 gadiem
dusmas rakstīja: rīdzenieki nav līderu cienīgi- parādot šādu vāju speli
piedod, sasmējos. nejau tāpēc, ka šodien pakāsām, bet nu vnk, - kad DR ir bijuši līderi?

  -2 [+] [-]

, 2010-10-27 22:26, pirms 14 gadiem
lielisks Suplera gajiens, izjaukt visas mainas!!!
vins tikai zina ka samainit mainas ja zaudejam, butu labak padomajis ka savadak izspelet, speletaji nevar 5min laika saspeleeties no jauna!!
interesanti cik ilgi dinamo vadiiba cietiis Supleru, cits klubs jau sen vinu butu aizsutijis majaas!!!
daudzlaimes Supleram, laba davana!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:26, pirms 14 gadiem
ElwiiC rakstīja: DINAMO, DINAMO (fani)
tas bij labs, malacis!

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:27, pirms 14 gadiem
skatījos un vienkārši vārījos aiz dusmām, lai gan, dziļi sirsniņā cerēju - gan jau iemetīs, tūlīt, bet nekā.. skumji, kad šī nav vienīgā reize, kad šādi ir gājis ar vājākām komandām, nav pirmā reize. Man reizē ir gan dusmas, gan žēlums. Es tiešām ceru, ka komanda SAŅEMSIES un svētdien būs labāk! Šis nebija tas Dinamo, kas ir bijis, kaut nedēļu atpakaļ.. Jūs varat labāk, bet lai tā būtu - saņemieties un katrā spēlē atdodiet visu! Jā, viegli te sēdēt un teikt, bet es zinu - Jūs varat, varat daudz labāk! Bet šodiena - skumji..

  -2 [+] [-]

, 2010-10-27 22:27, pirms 14 gadiem
Merters rakstīja: bļin, jūs visi esiet apdirsēju bars
tiklīdz Dinamo sāks uzvarēt, ko tad bļausiet?...........
Tu spēli redzeji vienkarsi viedokli izsaka ko mums te jāraksta malači mes zaudējām tā tik turpinat atver acis lol.

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:27, pirms 14 gadiem
burbulīte rakstīja: DA DODIET MUMS HOSSU ATPAKAĻ!!!
ZB JAU!!!
Tak liecies mierā ar savu Hossu! Tagad mums ir smukais Trotters

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:27, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Iespējams nenovērtēja pretinieku utt. Bet Vitjaz puisi šodien skrēja kā no ķēdes norāvušies. Mūsējie ir paguruši,to var redzēt. Nav tā ātruma un svaiguma. Mums vienmēr ir grūti spēlēt ar līdzīgas manieres komandām,kur spēlētāji nav top līmeņa un nespēlē uz klases,bet komandas spēli,graužot ledu. Ņeftihimik,Lada,Sibir utt.
To jau ar neapbruņotu aci var redzēt, ka ar fiziku kaut kas īsti nav. Ja pirmās divas maiņas nevelk jau kuro spēli, tad nevar arī cerēt uz baigajiem varoņdarbiem.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:27, pirms 14 gadiem
strops rakstīja: Četras zaudētas spēles ,tomēr super:jauns rekords.....
piskaiti nākošaaas sešas,bett no otras puses mums bbūs jauns treneris

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:29, pirms 14 gadiem
Gunis rakstīja: kad to blondiini LTV7 aizvaaks! kur tik stulbu jautaajumu vareeja uzdot ozolinjam apgalvojot, ka abas komandas otraajaa periodaa speeleejusas daudz aatraak un labbaak! ja vinja pat tik daudz nerubii no hkeja tad vismaz pasakiet kaads vinjai prieksaa!
Tu biji arēnā vai mājās pie TV , jo lieki piebilst, iespaidi par spēli,atkarībā no "skata punkta" ir dažādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:29, pirms 14 gadiem
Holts bija malacis šodien.
kauns par pārējiem Dinamiešiem.ehh..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:30, pirms 14 gadiem
SFopSS rakstīja: Tu spēli redzeji vienkarsi viedokli izsaka ko mums te jāraksta malači mes zaudējām tā tik turpinat atver acis lol.
man ir augstākā izglītība, bet tik un tā nesaburtoju, ko tu uzrakstīji, jeb centies pateikt.....

  +3 [+] [-]

, 2010-10-27 22:31, pirms 14 gadiem
trakais v.4 rakstīja: njā Vitjaz šosezon izcīnijis TIKAI 2 uzvaras,to skaitā vienu pret mums
jā, bet atkal DR ir sagādājis MDn vienu no viņu retajiem zaudējumiem. piekam, sava laukumā... pozitīvi

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:31, pirms 14 gadiem
Bez komentāriem...

  -2 [+] [-]

, 2010-10-27 22:31, pirms 14 gadiem
KAUNS! ! !

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:32, pirms 14 gadiem
un ,LŪDZU, NEKAD VAIRS NEŅEMIET SPĒLES PĒDĒJĀS MINŪTĒS NOST VĀRTSARGU! NEKAD! mēs nemākam spēlēt ar tukšiem vārtiem. jau kuro spēli... izskatās, ka čaļi vnk sāk nervozēt kā bābas un līdz ar to nekas sakarīgs nesanāk

  +3 [+] [-]

, 2010-10-27 22:34, pirms 14 gadiem
Personīgi man šī spēle bija atbilde uz dažiem jautājumiem - gan par atsevišķiem izlases mačiem , gan par dzelteno ledu spēlē ar Koijotiem. Citas vērtības šai spēlei nebija.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:34, pirms 14 gadiem
calis88 rakstīja: lielisks Suplera gajiens, izjaukt visas mainas!!!
vins tikai zina ka samainit mainas ja zaudejam, butu labak padomajis ka savadak izspelet, speletaji nevar 5min laika saspeleeties no jauna!!
interesanti cik ilgi dinamo vadiiba cietiis Supleru, cits klubs jau sen vinu butu aizsutijis majaas!!!
daudzlaimes Supleram, laba davana!!!!!
skat,kas te jauns treneris aug
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:36, pirms 14 gadiem
Vitjazam, ja Jus esat baleta cienitaji, ir speletaji ar lielo burtu, un nav ko gazt virsu komandai, jā spelet ka pret SKA ta ari pret Vitjaz, negribeja. Nizhivijs jau sak tracinat ar savu ripas parlieku tureshanu. Ko Jus gribat, ka mes piespeles ne iedot, ne uztvert varam, , un tā nav pirmā spēle, vienigi OZO paliek savā augstā līmenī.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:36, pirms 14 gadiem
chuck_norris rakstīja: Bļeģ lupatas ne hokejisti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vot par tādiem vārdiem tādu kā tevi vajadzētu sterilizēt no hokeja .
lupata esi tu,jo ko tādu spēj uzrakstīt par tādu komandu kā RĪGAS DINAMO!

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 22:36, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: skat,kas te jauns treneris aug
viņam vel ļoti ilgi ir jāaug

  -2 [+] [-]

, 2010-10-27 22:36, pirms 14 gadiem
nu pilniigi nozeelojami, kaapeec 5 speelu uzvaru seerija ir bleg jaaturpina ar zaudeejumu seeriju, tacu sanematies. sodienas speele kaa miskastee izmestas lupatas juus speeleejaat.
uzbrukums- 0, aizsardziiba- -0,1, holts- 9,5. vaartsargs nevar visu speeli juusu vietaa izdariit, pat vitjazu nevarat uzvareet, laba daavana supleram. vnk KAUNS par speeli.
peedeejaas 2 speeles 1-3, 0-2 - kaads secinaajums----- bleg vajag uzbrukumu, neesat iemetusi vaartus 111 min.
aaa, un veel kas pie velna tie par suuda tiesnesiem, nesvilpj sodus vitjazam, bet mums par glaastu dod sodu.
tiesnesis- aa, man jaatiesaa vitjazam speeli, labi, nesvilpsu vinjiem tik daudz, vinjiem jau taa ir 650 soda minuutes 20 speelees, nevajad bojaat vinju status veel vairaak. un speele jau pret latviesiem, taadeel- win win

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 22:36, pirms 14 gadiem
tā, cik mums līdz izskrizšanas zonai?.............
nu vairs nav tik daudz, tātad intriga sezonas garumā garantēta!

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:36, pirms 14 gadiem
Tad jau labāk visu sezonu spēlēt ar līgas spēcīgākajām komandām,jo izskatās,ka ar vājākajām spēlēt mēs nemākam.

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:37, pirms 14 gadiem
kaamiiii rakstīja: un ,LŪDZU, NEKAD VAIRS NEŅEMIET SPĒLES PĒDĒJĀS MINŪTĒS NOST VĀRTSARGU! NEKAD! mēs nemākam spēlēt ar tukšiem vārtiem. jau kuro spēli... izskatās, ka čaļi vnk sāk nervozēt kā bābas un līdz ar to nekas sakarīgs nesanāk
Ar tiem "tukšiem" vārtiem mēs ejam pēc iepriekšējās sezonas Minkas grafika - kā noņem vārtusargu tā gols (nebūtu aizvakar ielaiduši otros vienādos sastāvos būtu dabūjuši to golu "tukšos")

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:37, pirms 14 gadiem
machumbi rakstīja: Daudz Laimes Juli dz/d
Kāds bija spēles sākums neizteiksmīgs tāda bija visa spēle... Nu nenovērtēja pretiniekus, te arī rezultāts, ceturtā zaudētā spēle pēc kārtas - Žēl, jāsaņemās..
nu jau ir ka nenovērtējām pretiniekus, bet sākumā pirms spēles visi bļāva līgas vājākā komanda blā blā sakausim,neispringt uz tādiem.
bļaa tādi fani. aizliegt jums ieeju arēnā pajoļi.

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:37, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Dzeltenais ledus attiecināts uz drosmi īstā cīņā ?!
Protams, nesaturēšana būtu vēlamākā tīri fiziskas vainas diagnoze, diemžēl, izskatās, ka te ir darīšana ar neārstējamu galvas kaiti.

  +7 [+] [-]

, 2010-10-27 22:38, pirms 14 gadiem
Godātie līdzjutēji,it īpaši tie,kuri paši nodarbojušies ar sportu(jebkuru veidu).Spēlēt pret lejasgala komandām ir psiholoģiski grūtāk!
Nazarovs ir ļoti labs treneris!
Un visbeidzot,nu nav Vitjaz ļoti vāja komanda,palasiet uzvārdus,hokejistu vēstures utt.
Obligātās uzvaras ir visgrūtāk sasniedzamas-visos sporta veidos(pat šahā)Izņēmums varētu būt basketbols un tenis,ja komanda ir galvastiesu pārāka,tad pretiniekiem izredžu tik pat kā nav,līdzīgi tenisā.Nekreņķējaties viss būs labi,psiholoģiski viss runāja par to,ka šodien ies ļoti grūti(jo beigu galā,cik tad Vitjaz var zaudēt).Starp citu,tie kuri seko KHL TV,noteikti pamanija,ka pēdējās spēles Vitjaz spēlē krietni labāk,prognozēju,ka no nākamām 5-6 spēlēm Vitjaz iegūs ap 10 punktiem.(ja ne vairāk)PAR DINAMO!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:38, pirms 14 gadiem
KAUNS EBIO

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:39, pirms 14 gadiem
Labākie mums šodien bija Holts un Telkvists.

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:40, pirms 14 gadiem
Janyks rakstīja: no stress
Da Jačuk, esmu jau sarkana no bailēm, kas būs nākamajā spēlē, jo esmu izdzērusi litru viskiju pa šo spēles laiku!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 22:42, pirms 14 gadiem
Baumo, ka Dinamo iesaistīts ļoti vērienīgā totalizātora skandālā, kurš drīz nākšot gaismā...

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:42, pirms 14 gadiem
Labi ka mēnesi starpā un viņiem būs iespēja pierādīt varēšanu . Savād uz nākamo spēli būtu tukšas vitas (VISAS)

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:42, pirms 14 gadiem
burbulīte rakstīja: Da Jačuk, esmu jau sarkana no bailēm, kas būs nākamajā spēlē, jo esmu izdzērusi litru viskiju pa šo spēles laiku!!!
es ar-cits nekas neatlika

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:42, pirms 14 gadiem
kaamiiii rakstīja: un ,LŪDZU, NEKAD VAIRS NEŅEMIET SPĒLES PĒDĒJĀS MINŪTĒS NOST VĀRTSARGU! NEKAD! mēs nemākam spēlēt ar tukšiem vārtiem. jau kuro spēli... izskatās, ka čaļi vnk sāk nervozēt kā bābas un līdz ar to nekas sakarīgs nesanāk
O, taisni gribēju ieteikt - ja spēles beigās atkal ir nelabvēlīgā situācija, varbūt lietderīgāk ir uzlaist otru vārtsargu un noņemt vienu laukuma spēlētāju? Četratā tā spēle krietni saturīgāka bija kā sešatā...

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:42, pirms 14 gadiem
pinta rakstīja: piskaiti nākošaaas sešas,bett no otras puses mums bbūs jauns treneris
ej sadedz. slims esi

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:43, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: O, taisni gribēju ieteikt - ja spēles beigās atkal ir nelabvēlīgā situācija, varbūt lietderīgāk ir uzlaist otru vārtsargu un noņemt vienu laukuma spēlētāju? Četratā tā spēle krietni saturīgāka bija kā sešatā...
+ arī labs variants..

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:43, pirms 14 gadiem
Dinamiki ir slaveni ar spēli aiz vārtiem,ripas turēšanu pie borta,piespēli un atkal ripas turēšanu pie borta un atkal aiz vārtiem......vismaz tā var nokausēt pretinieku, paspēlēt ar ripu pretinieka zonā,mazums kāda šaibiņa ielidos vārtos. šodien šitas elements izpalika,jo tas tomēr ir saistīts ar spēka spēli.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:43, pirms 14 gadiem
nav ko naudu teereet ejot uz autsaideru speeleem- automobilist, vitjaz... tapat zaagji turklaat bet vaartiem.. pret ska loko vismaz golu pilns..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-10-27 22:44, pirms 14 gadiem
КОЗЛЫ!!! ПОЗОР!!!

  +5 [+] [-]

, 2010-10-27 22:45, pirms 14 gadiem
PrinC1t rakstīja: Zaudēt komandai, kas atrodas pēdējā vietā līgā, zaudēt komandai,kas vismazāk iemet, visvairāk ielaiž, pie tam pašiem neiemest nevienus vārtus, tā nav vnk zaudēta spēle, tā ir katastrofa.
Rūgta kūka tev būs šodien Šupler.KAUNS, KAUNS, KAUNS!
ar sportu esi kādreiz nodarbojies?Vai tas arī tev ir uz TU kā ar prātiņu??
Tu pareizi nosauci visas šos faktorus. un tas padara visu ellīgi saražģītu. Bet nezinu vai tev to saprast. Spēlētāji iziet laukumā ar domu, ka itkā viss ir vienkārši un nav ko iespringt un pretinieks to labi izmanto. Jo reāli tas,ko tu nosauci ir tikai skaitļi tabulā.
un vēlreiz KHL VĀJU KOMANDU NAV!

  -2 [+] [-]

, 2010-10-27 22:46, pirms 14 gadiem
sliktaakaa speele ever! nevieni vaarti? I mean wtf? visp nav komentaari par shitaadu speeli un te vairs nevar teikt nogurushi vai kaadu citu debiilu atrunu, ja esi profesionals hokejists, tad tu nekad neteiksi, ka izbraukuma seerija ir bijusi par smagu vai citai komandai ir bijis lielaaks paartraukums vai tev ir kkaads mistisks nogurums, jo speelju grafiks visiem vienads, laikam arii ar to NHl atskiras no KHL... :/

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:48, pirms 14 gadiem
JayM23 rakstīja: sliktaakaa speele ever! nevieni vaarti? I mean wtf? visp nav komentaari par shitaadu speeli un te vairs nevar teikt nogurushi vai kaadu citu debiilu atrunu, ja esi profesionals hokejists, tad tu nekad neteiksi, ka izbraukuma seerija ir bijusi par smagu vai citai komandai ir bijis lielaaks paartraukums vai tev ir kkaads mistisks nogurums, jo speelju grafiks visiem vienads, laikam arii ar to NHl atskiras no KHL... :/
kaut kā ik pēc pārsi spēlēm netā vai rakstos, vai komentāros pamanos izlasīt šo vārdu salikumu - sliktākā spēle! liek aizdomāties..

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 22:48, pirms 14 gadiem
s*di gadās mums visiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 22:50, pirms 14 gadiem
Nav ko vainot Šupleru!

Nu nevar izmācīt pieaugušus spēlētājus, ja viņiem pašiem galvā biezpiens.. Nu kā var spēlēt pilnīgi bez emocijām, vai tiešām viņiem hokejs neko nenozīmē kā spēle?! Man liekas jebkura LV 2. līgas komanda spēlē ar lielāku atdevi un cīņassparu!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 22:52, pirms 14 gadiem
Uzbrukums jau sen ir iestrēdzis,vārtus gūst tikai trešā un dažreiz ceturtā maiņa,pret to pašu Maskavas Dinamo it kā bija labāk?nu jā troters malacis,tad pacīnijās,bet visumā bija tik pat bāla spēle uzbrukumā kā šodien,nu šodien īsti pat necīnījās,žēl....neprot mūsējie pret vājām komandām spēlēt,uz pretuzbrukumiem mēs esam labi,bet kā pašiem jāiziet kā pirmajai komandai tā nekas nesanāk

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:56, pirms 14 gadiem
dinamo vislaik tikai mēģina iet uz rekordiem, nesen mēģināja uzvaras uzstadīt, tagad zaudējumu sērija jāpamēģina

     [+] [-]

, 2010-10-27 22:59, pirms 14 gadiem
Franko rakstīja: Kas vēl Ozoliņam jādara, lai uzbrucēji iemestu ripu vārtos?!
Ja tu runā par viņa piespēlēm ,tad priekš uzbrucējiem, pirms spēles jākrāso krustiņi uz ledus lai tie zin ,kur apmēram ir jābūt. Šodien bija situācijas - Miķelis ar ripu stūrī , divi pretiniku uz viņu ,varētu dot piespēli uz vārtu priekšu ,bet , bet nav jēgas jo tur neviena nav,Mikušam situācija līdzīga - viņš pie borta ,pretinieks uz "viņu" bet vārtu priekšā mūsejie - nav, arī Surovy bija tāda pati situācija. Vairākumā un pāris citās situācijās - mūsējais ar ripu pie borta (Ņiživijam bija situācijas) varētu spēlēt uz vārtu priekšu bet tur , vainu nav neviena ,bet ja ir tad pirms vārtiem - attiecīgi uzbrucējam vārti ir aiz muguras un ja arī viņš saņem ripu ,tad no viņa pozīcijas ne tas ,ka trāpīt vārtos pat mest uz vārtu pusi ir sarežģīti,(citās spēlēs uzbrucējs atrodas vai "atveras" uz "tālo stabu" vai vārtu priekšā no kurienes ,loģiski, arī metienu uz vārtiem izdarīt ir vieglāk) .

     [+] [-]

, 2010-10-27 23:01, pirms 14 gadiem
kas bija Mr. X?

  +4 [+] [-]

, 2010-10-27 23:02, pirms 14 gadiem
MarcizZ rakstīja: Nav ko vainot Šupleru!

Nu nevar izmācīt pieaugušus spēlētājus, ja viņiem pašiem galvā biezpiens.. Nu kā var spēlēt pilnīgi bez emocijām, vai tiešām viņiem hokejs neko nenozīmē kā spēle?! Man liekas jebkura LV 2. līgas komanda spēlē ar lielāku atdevi un cīņassparu!
piekrītu, Šuplers taču laukumā neies, lai kā gribētu!
Izskatījās, ka mūsējie uz laukuma jau iznāca nobijušies, ka tik Vitjaz neiedod bietē......
PSRS hokeja himna skandina: " trus neigrajet v hokej", un es, noskatoties šo spēli, pilnībā piekrītu......

  -2 [+] [-]

, 2010-10-27 23:04, pirms 14 gadiem
Apsviecu Juliju dz/d
Tas ir bizģ... kā mēs papi...

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 23:05, pirms 14 gadiem
nevaru vien sagaidīt, kad būs pašu spelētāju pēcspēles komentāri...

  +4 [+] [-]

, 2010-10-27 23:05, pirms 14 gadiem
Pievienojos tiem kas nenoliek komandu,smagi ir , bet kam negadās.
Par Dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-10-27 23:07, pirms 14 gadiem
Mīzali, tā nobijušies, ka tik nesanāk kāda bakstīšanās. Šajā spēlē var redzēt Latvijas hokeja būtību, tāds stils ir arī izlasē. Kā tur bija tā dziesma "trus neigrajet v hokej"
Kārtējo reizi pierādās, ka komandai NAV labs treneris.....

  +3 [+] [-]

, 2010-10-27 23:08, pirms 14 gadiem
Trenera dzimšanas dienā šitā nospēlēt, kauns! Biju klātienē, izskatījās nožēlojami. Šuplera kūka laikam izpaliks spēlētājiem.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 23:09, pirms 14 gadiem
mister_negative rakstīja: ES REECU - UN TAS IR MAIGI TEIKTS.
un ko es jums bumbieri teicu pirms speles,ka vitjazs muusejos stabulee uzvilks.
kaut tavs basketbols izmirtu

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 23:10, pirms 14 gadiem
trus ņe igrajet v hokej ......................

P.S. Dinamo, saņemieties!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-10-27 23:12, pirms 14 gadiem
Kauns!
Komandai jānokaunas savu līdzjutēju priekšā!

     [+] [-]

, 2010-10-27 23:13, pirms 14 gadiem
Bird rakstīja: Kauns!
Komandai jānokaunas savu līdzjutēju priekšā!
nesmidini-liidzjutēji. Kad viņi reiz nokaunēsies??

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 23:14, pirms 14 gadiem
Luuk, kas notiek, kad zin labaak par treneri.
Jau kuro reizi intervijaas speeleetaaji lieliski zin, kas jaadara un trenerii neklausaas. Tad nafig mums to Juuli? Gjeeniji, jobcik!
Viilos speeleetaajus. Un ne jau taapeec, ka zaudeeja, bet taapeec, ka speeleeja vnk nozheelojami.
Visu cienju Sandim, kurs pateica kaa ir : ''Man kauns par sevi un savu komandu!'' Vareetu kolektiivi visi stuuriitii nokauneeties. Savu liidzjuteeju prieksaa nospeeleet tik...tik..pretiigi. Es saprastu, ja pretinieks taa spiestu speeleet, bet pashi jau... Pirmo reiz gribas nolamaat. Nav veel bijusi taada sajuuta. Ja naakamo speeli zaudees, nu tad piedodiet -nozheelojami!

     [+] [-]

, 2010-10-27 23:16, pirms 14 gadiem
Šuplers: Ļoti daudz emocijas atstājām spēlē ar Maskavas "Dinamo".

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 23:16, pirms 14 gadiem
Nu to,ka Šuplers netrennē vairākuma izspēles(Karamnovam intervijā -tas paspruka-to var redzēt-Ņiživija maiņas gājieni ir atšifrētri,bet Trotera maiņa spēlē pa stūriem un neviena nav vārtu priekšā!Paskatieties tos pašus Vitjaz-2 vārtu priekšā visu laiku un aizsargi tikai lādē pa vārtiem!Kā spēlēt 6 ar tukšiem vārtiem-droši arī,ka nav trenēts.Bet vispār mēs bijām galīgi nobijušies un apjukuši pret presingu mūsu zonā,rezultātā -viena kļūda pēc otras!,,Prieks,,ka Mikušs beidzot tika uzspēlēt arī ar Ņiživiju un Suroviju-beidzot universālais kareivis ir pabijis visās 4 maiņās!
Nez kāpēc tik ātri nosēdināja atkal 4.maiņu malā-nu,ja Šuplers grib nodzīt pārējos-tad tādas pazīmes jau ir-izdodas.Diezgan grūtas 6 spēles izbraukumā tagad sekos(4 gan pēc pauzes).Tā kā esam atkal nonākuši pēc zaudētajiem punktiem pie 7-8.vietas.Žēl,jo rodas daudzi jautājumi par neizprotamiem Šuplera lēmumiem!

  +5 [+] [-]

, 2010-10-27 23:17, pirms 14 gadiem
NU,OZO, KAS IR PAR TRAĻI-VAĻI

     [+] [-]

, 2010-10-27 23:18, pirms 14 gadiem
varbūt spēlētāji uzdāvinās Jūlim 15 000 latu vērtu dāvanu karti optibet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 23:22, pirms 14 gadiem
bebrs12345678 rakstīja: Baumo, ka Dinamo iesaistīts ļoti vērienīgā totalizātora skandālā, kurš drīz nākšot gaismā...
Kas to baumo? Hokejisti, Tavi draugi, Toto darboni?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-27 23:26, pirms 14 gadiem
Šoreiz tiešām žēl burtiski bezjēdzīgi iztērēto desmit latu. Pat nav īsti, ko sacīt, ja zaudē... Vitjaz.. Laba "dāvana" Juliusam apaļajā jubilejā, ļoti "laba". Šķiet, šī spēle pat bija pirmā visu šo sezonu laikā, kad esmu tā īsteni vīlies.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 23:28, pirms 14 gadiem
Samizas dzeki tapec zaudeja!!

     [+] [-]

, 2010-10-27 23:28, pirms 14 gadiem
Viss kartiba, mes ejam pec cempiona grafika !

  +2 [+] [-]

, 2010-10-27 23:34, pirms 14 gadiem
Bļ*, zb jau,beidzat reiz vienreiz domāt ar pakaļu un sākat varbūt mest pa vartiem, jeb varbūt nosponsorēt jums binokli,lai tādus atrastu!?
Jejbou,otrais periods skaisti ,metienu attieība 15:30 ,ko vēl grib!?
Skaisti pagodinājāt Šuperu,malači puikas...
Starp citu,kas tā bija pa dziesmu 1 perdiosa 1 minūtē? Baigi labais tāds Rock gabals,ja ne pat metāls ,gribētos uzzināt

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 23:39, pirms 14 gadiem
nevienā momentā viņi nesamīzās, drīzāk Vitjazam pēc Sprukta izgājiena uzreiz respekts parādījās.
Balders rakstīja: Samizas dzeki tapec zaudeja!!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 23:41, pirms 14 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Nu to,ka Šuplers netrennē vairākuma izspēles(Karamnovam intervijā -tas paspruka-to var redzēt-Ņiživija maiņas gājieni ir atšifrētri,bet Trotera maiņa spēlē pa stūriem un neviena nav vārtu priekšā!Paskatieties tos pašus Vitjaz-2 vārtu priekšā visu laiku un aizsargi tikai lādē pa vārtiem!Kā spēlēt 6 ar tukšiem vārtiem-droši arī,ka nav trenēts.Bet vispār mēs bijām galīgi nobijušies un apjukuši pret presingu mūsu zonā,rezultātā -viena kļūda pēc otras!,,Prieks,,ka Mikušs beidzot tika uzspēlēt arī ar Ņiživiju un Suroviju-beidzot universālais kareivis ir pabijis visās 4 maiņās!
Nez kāpēc tik ātri nosēdināja atkal 4.maiņu malā-nu,ja Šuplers grib nodzīt pārējos-tad tādas pazīmes jau ir-izdodas.Diezgan grūtas 6 spēles izbraukumā tagad sekos(4 gan pēc pauzes).Tā kā esam atkal nonākuši pēc zaudētajiem punktiem pie 7-8.vietas.Žēl,jo rodas daudzi jautājumi par neizprotamiem Šuplera lēmumiem!
Nē, nu reizēm IR grūti izprast šos domu gājienus. Ja jau Vitjazam tik labs vairākums un RD tik slikts, kāpēc viņi šai rādītājā ir 19., bet RD 9. ?

Ja Šuplers nebūtu pārgājis uz spēli ar 3 maiņām, tu noteikti teiktu - ''nu vai tas Šuplers galīgi neko nejēdz, tur tak muļķim skaidrs, ka jāpāriet uz 3!''

  -1 [+] [-]

, 2010-10-27 23:48, pirms 14 gadiem
Pretīgākā spēle - ever!!!!!!! :///////

.... vairs nav ko teikt...........

     [+] [-]

, 2010-10-27 23:48, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Iespējams nenovērtēja pretinieku utt. Bet Vitjaz puisi šodien skrēja kā no ķēdes norāvušies. Mūsējie ir paguruši,to var redzēt. Nav tā ātruma un svaiguma. Mums vienmēr ir grūti spēlēt ar līdzīgas manieres komandām,kur spēlētāji nav top līmeņa un nespēlē uz klases,bet komandas spēli,graužot ledu. Ņeftihimik,Lada,Sibir utt.
Atvainojos, bet šosezon Ģeneramo nespēlē komandas spēli, neesam TOP līmeņa komanda, spēlētāji negrauž ledu, kārtējo reizi pārguruši [laikam vienīgajiem KHL ir tik daudz un bieži spēles], spēlēt pret ciešu aizsardzību vienmēr ir problēma, arī šoreiz!!!!!

     [+] [-]

, 2010-10-27 23:52, pirms 14 gadiem
Ak dievs kas jus vinjus tagad norakstisiet? Lo lai dara ppec katras uzvaras vuenmer naks zaudejumi!!!!!!!!
Es godigi domaju ka musejie sanemsies un atkal spele aizies nav ko cepties!

     [+] [-]

, 2010-10-27 23:52, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un eiforijā slīkstošajiem varu jau iepriekš pateikt,ka par PO būs krietni jāsvīst,lai tur tikt.Uz vienas kājas uz op,noteikti tur netiksim. Visas komandas sāk ieskrieties. Zem PO strīpas ir Atlants,Spartaks kas nav gaismas gada attālumā.
Lēnām viss sāk nostāties savās vietās. Top komandas sāk ieņemt tabulas augstākās vietas,bet pārējie sisties par atlikušajām vietām.
Tā ka neraudiet par Vitjaz,īstā jautrība vēl ir priekšā !
Zelta vārdi, tikai nevajag izsēt punktus čempja sākumā.

     [+] [-]

, 2010-10-27 23:53, pirms 14 gadiem
kaamiiii rakstīja: un ,LŪDZU, NEKAD VAIRS NEŅEMIET SPĒLES PĒDĒJĀS MINŪTĒS NOST VĀRTSARGU! NEKAD! mēs nemākam spēlēt ar tukšiem vārtiem. jau kuro spēli... izskatās, ka čaļi vnk sāk nervozēt kā bābas un līdz ar to nekas sakarīgs nesanāk
Nevis nervozē kā bābas, bet piespēļu kultūra klibo [precīzāk - NAV]!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-27 23:54, pirms 14 gadiem
DeeHaaBee rakstīja: Trenera dzimšanas dienā šitā nospēlēt, kauns! Biju klātienē, izskatījās nožēlojami. Šuplera kūka laikam izpaliks spēlētājiem.
Tā taču ir tradīcija,pagājušo gad Jūlim dzimšanas dienā komanda uzdāvinā zaudējumu Ladai ar 0 pret 6, es domāju ka viņi to speciāli
Bet ja nopietni, tas ir pilnīgi skaidrs, ka komanda nebija sakoncentrējusies, vai pareizāk tieši bija sakoncentrējusies uz ļoti vieglu uzvaru, un pēc tam kad Vitjaz nedzina nekādus jokus, bija ļoti grūti saņemties uz nopietnu spēli!
Nekas, vērtīga mācība! Un esmu gandrīz pārliecināts ka Svētdien Minska no mums atrausies, jo pēc šāda zaudējuma komanda pilnīgi noteikti saņemsies!

     [+] [-]

, 2010-10-27 23:55, pirms 14 gadiem
kambodža 03 rakstīja: КОЗЛЫ!!! ПОЗОР!!!
SAM KOZLI

     [+] [-]

, 2010-10-28 00:02, pirms 14 gadiem
zigizigi rakstīja: Dinamiki ir slaveni ar spēli aiz vārtiem,ripas turēšanu pie borta,piespēli un atkal ripas turēšanu pie borta un atkal aiz vārtiem......vismaz tā var nokausēt pretinieku, paspēlēt ar ripu pretinieka zonā,mazums kāda šaibiņa ielidos vārtos. šodien šitas elements izpalika,jo tas tomēr ir saistīts ar spēka spēli.
Takš', Dārziņa maiņa vairākumā ripu turēja zona aiz vārtiem, slidinājās gar bortiem, tātad, viss kā Tu teici, ir tikai viens BET, no aizvārtes golus negūst, arī cīņā pie borta vārtus gūt ir ļoti, ļoti, nu ļoti grūti!!!

     [+] [-]

, 2010-10-28 00:06, pirms 14 gadiem
ERIX rakstīja: Ja tu runā par viņa piespēlēm ,tad priekš uzbrucējiem, pirms spēles jākrāso krustiņi uz ledus lai tie zin ,kur apmēram ir jābūt. Šodien bija situācijas - Miķelis ar ripu stūrī , divi pretiniku uz viņu ,varētu dot piespēli uz vārtu priekšu ,bet , bet nav jēgas jo tur neviena nav,Mikušam situācija līdzīga - viņš pie borta ,pretinieks uz "viņu" bet vārtu priekšā mūsejie - nav, arī Surovy bija tāda pati situācija. Vairākumā un pāris citās situācijās - mūsējais ar ripu pie borta (Ņiživijam bija situācijas) varētu spēlēt uz vārtu priekšu bet tur , vainu nav neviena ,bet ja ir tad pirms vārtiem - attiecīgi uzbrucējam vārti ir aiz muguras un ja arī viņš saņem ripu ,tad no viņa pozīcijas ne tas ,ka trāpīt vārtos pat mest uz vārtu pusi ir sarežģīti,(citās spēlēs uzbrucējs atrodas vai "atveras" uz "tālo stabu" vai vārtu priekšā no kurienes ,loģiski, arī metienu uz vārtiem izdarīt ir vieglāk) .
Latvijas hokejam Tu mēģini ieskaidrot neieskaidrojamas lietas!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-28 00:08, pirms 14 gadiem
1. Krievu valoda nav mana dzimtā valoda, bet es hokejistus pēc otrās trešdaļas nolamātu tā, ka pat Znaroks apraudātos...
2. Radās sajūta, ka dinamieši ir pedjiki, kam patīk noraudzīties, kā nabaga Holtu ņem priekšā un kas nekaunējas tajā arī piedalīties...
3. Holtam trīszvaigžņu ordeni un Latvijas pilsonību - bez viņa rezultāts būtu 0:100

     [+] [-]

, 2010-10-28 00:09, pirms 14 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Nu to,ka Šuplers netrennē vairākuma izspēles(Karamnovam intervijā -tas paspruka-to var redzēt-Ņiživija maiņas gājieni ir atšifrētri,bet Trotera maiņa spēlē pa stūriem un neviena nav vārtu priekšā!Paskatieties tos pašus Vitjaz-2 vārtu priekšā visu laiku un aizsargi tikai lādē pa vārtiem!Kā spēlēt 6 ar tukšiem vārtiem-droši arī,ka nav trenēts.Bet vispār mēs bijām galīgi nobijušies un apjukuši pret presingu mūsu zonā,rezultātā -viena kļūda pēc otras!,,Prieks,,ka Mikušs beidzot tika uzspēlēt arī ar Ņiživiju un Suroviju-beidzot universālais kareivis ir pabijis visās 4 maiņās!
Nez kāpēc tik ātri nosēdināja atkal 4.maiņu malā-nu,ja Šuplers grib nodzīt pārējos-tad tādas pazīmes jau ir-izdodas.Diezgan grūtas 6 spēles izbraukumā tagad sekos(4 gan pēc pauzes).Tā kā esam atkal nonākuši pēc zaudētajiem punktiem pie 7-8.vietas.Žēl,jo rodas daudzi jautājumi par neizprotamiem Šuplera lēmumiem!
Uz kuriem pans pat necenšas atbildēt!

     [+] [-]

, 2010-10-28 00:15, pirms 14 gadiem
biju arēna un pat neieverojo ka beidzas ar 0:2, spele nebaudama , 2 treshada katastrofa ka pus treshadu nevarma dabut ripu ara no savas zonas.. beigas vsp nekadas... Laikam tomer eiforija ar 5cam uzvaram dara savu..Zhel

     [+] [-]

, 2010-10-28 00:26, pirms 14 gadiem
Phantom rakstīja: Tas nav labi, bet man istenībā nāk smiekli par musu KOMANDU!
Neko nepārmetu ,bet kapēc tieši smiekli?

     [+] [-]

, 2010-10-28 00:29, pirms 14 gadiem
Nu labi nav tik traki,ka zaudeeja,bet pats galvenais ir tas ,ka speeleeja kaa mizali pret Vitjazu!Izraadaas riidzinieki ir mizalu komanda,vispaar nekaadas speeka speeles-baidiijas vispaar kaut ko izdariit,jo domaaja ka dabuus bietee!Kauns par to ka paraadija,ka ir njunjiishu komada.Ja buutu vineejushi shaadaa njunjiishu manieree speeleejot buutu bijis veel sliktaak!Laba daavana shupleram-visu laiku cereeju ,ka kaut kam taadam janotiek,un sheku reku nu arii bija pasha pana Shuplera dzimenee pa godu vinjam papist sausaa vaajaakajai komandai KHL.Prieks
Slēpts komentārs: ivucis2

     [+] [-]

, 2010-10-28 00:36, pirms 14 gadiem
Beidzot pamatkomanda sāk pielīdzināties savam farmklubam,ne aizsardzība,ne uzbrukuma.Pareizi piramīdai jābūt vienotai,ar vienādu spēles stilu.Vienīgais ieteikums,kļūstiet tak arī rupjāki,tad būsiet gluži kā LM vīri!Ha ha ha...(līdz asarām smieklīgi)!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-28 00:37, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Nu labi nav tik traki,ka zaudeeja,bet pats galvenais ir tas ,ka speeleeja kaa mizali pret Vitjazu!Izraadaas riidzinieki ir mizalu komanda,vispaar nekaadas speeka speeles-baidiijas vispaar kaut ko izdariit,jo domaaja ka dabuus bietee!Kauns par to ka paraadija,ka ir njunjiishu komada.Ja buutu vineejushi shaadaa njunjiishu manieree speeleejot buutu bijis veel sliktaak!Laba daavana shupleram-visu laiku cereeju ,ka kaut kam taadam janotiek,un sheku reku nu arii bija pasha pana Shuplera dzimenee pa godu vinjam papist sausaa vaajaakajai komandai KHL.Prieks
RD no pirmās sezonas nezin kas ir spēka spēle, tāpēc atsevišķi izņēmumi, tikai apstiprina likumsakarību. "VEČI, DAVAI BEZ SPĒKA SPĒLES ...", J.Šuplers.

     [+] [-]

, 2010-10-28 00:40, pirms 14 gadiem
cepums70 rakstīja: Beidzot pamatkomanda sāk pielīdzināties savam farmklubam,ne aizsardzība,ne uzbrukuma.Pareizi piramīdai jābūt vienotai,ar vienādu spēles stilu.Vienīgais ieteikums,kļūstiet tak arī rupjāki,tad būsiet gluži kā LM vīri!Ha ha ha...(līdz asarām smieklīgi)!
RD klubam nav farma. Ir mistisks sadarbības klubs, ko nevar nosaukt par farmklubu [divi dažādi hokeja klubi].

     [+] [-]

, 2010-10-28 01:18, pirms 14 gadiem
manuprāt tiesneši atkal dažās vietās parādīja savu nemākulīgo spēju pareizi tiesāt .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-10-28 03:44, pirms 14 gadiem
Bija un arī ir tāda dziesma: Hokeju spēlē īsti vīri, zaķpastalas hokeju nespēlē...Nezinu, varbūt laiki un tikumi ir mainījušies, bet vakar vienas komandas acīs bija lasāmas bailes...No kā viņi baidījās? Varbūt šausmas no lieka ziluma? Paldies Vitjazam par mācību spēli! Dārge draugi, man kauns...

  +1 [+] [-]

, 2010-10-28 06:55, pirms 14 gadiem
bez komentāriem-kkāds murgs,totāli neveiksmīgs sniegums

  +2 [+] [-]

, 2010-10-28 07:05, pirms 14 gadiem
Mūsējiem vairāk jāēd putras, lai vairāk būtu spēka spēlēt.

  +3 [+] [-]

, 2010-10-28 07:30, pirms 14 gadiem
Jubilārs Jūlis ir radījis komandu kurai ir ļoti grūti spēlēt pret komandām ,kuras piekopj spēka hokeju,jo Dinamo pat spēka paņēmienus pielieto reti un daļa mūsu tehniķu bēg no spēka spēles. Beidzamajos divos mačos brīnos par klauniem ,kuri intensīvi balso par spēles zvaigzni,izceļot Ņiživiju,kurš ne ar ko neizceļās uz citu fona.

  +4 [+] [-]

, 2010-10-28 07:45, pirms 14 gadiem
Kaun par Dinamo sniegumu

P.S Holtam cepuri nost nebūtu mūsēji spēlējušas kā bābas būtu Holtam sausā spēle

  +2 [+] [-]

, 2010-10-28 08:29, pirms 14 gadiem
Musejiem ir piemetusies zvaigžņu slimība, kaut kur intervijas dzirdeju mes varam izvirzīties konferences vadībā kur tad tas ir viss pazudis???

  +3 [+] [-]

, 2010-10-28 08:44, pirms 14 gadiem
izskatijās ka dinamo nāk taisnā ceļā no svētku galda, un pēc spēles gatavojas tur atgriezties.
ar pārbaztu kuņģi tiešām nav viegli slidot ...

  +2 [+] [-]

, 2010-10-28 09:03, pirms 14 gadiem
TĀDS PSIHS MAN SEN NAV BIJIS!!!Žēl atzīt,bet tagad sāku saprast dažus krievijas līdzjutējus,kuri izsvilpj savu komandu!Vakar viņi bija totāli āži!!

  +2 [+] [-]

, 2010-10-28 09:19, pirms 14 gadiem
Nu tā nevar spēlēt. Pilnīgi nekādas cīņas pie apmales, tāpat kā pret koijotiem. Un tas ka mēs pārliecinoši nomētā Vitjaz vispār ir katastrofa. Kur vēl tālāk? Ja mūsējos nomētā Maskavas Dinamo, vai tie paši koijoti tā nav katastrofa, bet Vitjaz.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-28 09:20, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Jubilārs Jūlis ir radījis komandu kurai ir ļoti grūti spēlēt pret komandām ,kuras piekopj spēka hokeju,jo Dinamo pat spēka paņēmienus pielieto reti un daļa mūsu tehniķu bēg no spēka spēles. Beidzamajos divos mačos brīnos par klauniem ,kuri intensīvi balso par spēles zvaigzni,izceļot Ņiživiju,kurš ne ar ko neizceļās uz citu fona.
Holts izteicās, ka Saša varētu spēlēt NHL... Ai Kris, Kris nestāsti tādas muļķības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-28 09:27, pirms 14 gadiem
tik tiešām šo komandu laikam mīl tikai tad, kad tā uzvar. prātā nāk klātienē vērotā pirmdienas spēle pret "Dynamo", kur pēc trešajiem pretinieku gūtajiem vārtiem liela daļa skatītāju vienkārši piecēlās un devās prom.
kaut arī nesaprotu, kāpēc spēlei ar SKA vai Avangard Dinamo var labi noskaņoties un uzvarēt, bet Vitjaz nespēj uzvarēt. varbūt bija jāiet laukumā ne ar domu "ā, tie tur ir vājākie visā līgā, saberzīsim bez problēmām". pēc dažiem momentiem pie bortiem man radās iespaids, ka no fārmkluba nāksies saukt i Štālu, i Karamnovu un vēl visus pārējos, jo pamatsastāva spēlētāji bija vienkārši atskaldīti (bet visu cieņu Spruktam, kurš neatbildēja uz acīmredzamu provokāciju un pat diezgan smagu iedunkāšanu).
citējot kādu paziņu - gan jau novembra pārtraukumā sapurināsies, savāksies un viss pēc tam būs labi. ir bijušas arī trakākas zaudējumu sērijas un vienmēr viņi ir izķepurojušies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-28 10:00, pirms 14 gadiem
Vienīgais vaininieks pēc manām domām ir A.Kreipāns, vinjsh pateica ka mēs esam visas spēles iemetuši ripu, 'Pret Vitjaz neimetām. Ja Kreipāns saka Ka Dinamo uzvarēs bez ierunām Dinamo zaudēs bez ierunām.!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-28 10:09, pirms 14 gadiem
Mēs MĪLAM Dinamo, bet, vai Dinamo mīl MŪS? -šaubos,,,-šitā ,,UZMEST" savu trenneri! Tas nav profesionāļu cienīgs gājiens! KAUNS! Sliktākā spēle Dinamo vēsturē! OZO, sapurini puišus,jo ar tādu ANTIHOKEJU var pazaudēt savus labākos FANUS!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-28 10:17, pirms 14 gadiem
Vemt gribas no manām mīļajām māsām, kas te raud par dinamo nolikšanu. Idioti un sifilītiski streptokoki. Ar tādu attieksmi pret līdzutējiem, ar tādu spēli... Dinamo ir pelnījis vēl lielāku kritiku nekā te viss kopā jebkad ir izskanējis. A "īstajiem faniem" jau to nesaprast. Viņi Dinamo slavēs pat ja tie visi novilks bikses un ļausies izdrāzties tādie vitjaziem utt. Jūs esat nožēlojami līdzjutēji. Un varbūt arī tāpēc komanda reizēm ir tik nožēlojama- ka tai esat tādi kā jūs, kas nevar saskatīt patiesību un tajā skaitā sūdus tad, kad sūdi ir!

     [+] [-]

, 2010-10-28 10:19, pirms 14 gadiem
Un, protams, ari no manis- FUI! Dinamo!

     [+] [-]

, 2010-10-28 10:34, pirms 14 gadiem
toč izskatijās, ka visi samīzušies kapitāli. vienīgais Sprukts kaut ko ik pa momentam pasprēgāja, bet pārējie...mīzali.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-28 10:36, pirms 14 gadiem
TO- jessy - HOKEJS nav tavs lauciņš - komentē labāk ŠAHU! Otrs Ivars atradies! Bet DINAMO sāks uzvaru gājienu! TICAM un CERAM!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-28 10:38, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Jubilārs Jūlis ir radījis komandu kurai ir ļoti grūti spēlēt pret komandām ,kuras piekopj spēka hokeju,jo Dinamo pat spēka paņēmienus pielieto reti un daļa mūsu tehniķu bēg no spēka spēles. Beidzamajos divos mačos brīnos par klauniem ,kuri intensīvi balso par spēles zvaigzni,izceļot Ņiživiju,kurš ne ar ko neizceļās uz citu fona.
nu lab, piem tas pats Ņiživijs nevar tā īsti nevienu ielikt bortā, bet taja pašā laikā Sprukts....bullis uz 100 kg un 195 cm var vēsi visus likt bortā.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-28 11:05, pirms 14 gadiem
lions991 rakstīja: Mēs MĪLAM Dinamo, bet, vai Dinamo mīl MŪS? -šaubos,,,-šitā ,,UZMEST" savu trenneri! Tas nav profesionāļu cienīgs gājiens! KAUNS! Sliktākā spēle Dinamo vēsturē! OZO, sapurini puišus,jo ar tādu ANTIHOKEJU var pazaudēt savus labākos FANUS!
labākos fanus? Labākie fani ir tie, kas sēž un klusē vai vienkāŗši norij krupi pēc šādām spēlēm un turpina just līdzi.

     [+] [-]

, 2010-10-28 11:07, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nē, nu reizēm IR grūti izprast šos domu gājienus. Ja jau Vitjazam tik labs vairākums un RD tik slikts, kāpēc viņi šai rādītājā ir 19., bet RD 9. ?

Ja Šuplers nebūtu pārgājis uz spēli ar 3 maiņām, tu noteikti teiktu - ''nu vai tas Šuplers galīgi neko nejēdz, tur tak muļķim skaidrs, ka jāpāriet uz 3!''
Nu vairākums sezonas sākumā mums bija labs,bet tagad,ja nemaldos pēdējās 5 spēlēs pirmā maiņa to realizējusi 1 reizi!Trotera maiņa spēlēja vakar tik pa stūriem-nu tā nevar gūt vārtus vairākumā...Nu tas,ka šuplers bieži ļoti ātri nosēdina malā 4.maiņu ir fakts un ļoti reti tas dod pozitīvu efektu-man gan liekas,ka jau tā piekusušie pirmo 3 maiņu spēlētāji tiek nodzīti vēl vairāk!Paskatieties-tam pašam Znarokam ir 4 līdzvērtīgas maiņas,kad pat īsti nevar pateikt kura ir 1. un kura 4.

     [+] [-]

, 2010-10-28 11:13, pirms 14 gadiem
ko juus bazaties viesuu vai atceraties kaa bij pagaszezon un ka ir tgd??? nju uznaca puisiem zaudejumu serija nakosaja maca jau uzvares ar 4:1:p

     [+] [-]

, 2010-10-28 11:14, pirms 14 gadiem
Raivo11 rakstīja: nu lab, piem tas pats Ņiživijs nevar tā īsti nevienu ielikt bortā, bet taja pašā laikā Sprukts....bullis uz 100 kg un 195 cm var vēsi visus likt bortā.
Tamdēļ jau arī ir komanda. Viens līmē gar bortiem, intensīvi izmanto korpusu, kamēr otrs tehniski izpilda "pamēģini trāpīt podā". However, Dinamo ir ļoti grūti tieši ar to, ka nereti vērojamas nesaprašanās. Individuālas un rupjas kļūdas, kuras "izlabo" pretiniekam atklāta vārtu priekša, un paliek tikai vai vārtsargs uzspēj, vai neuzspēj. Otrā trešdaļa vispār pārsteidza ar to, ka mūsējie bija iedzīti stūrī, tikai izretis šķērsojot pretinieku aizsardzības zonu, bet tūdaļ pat arī to pametot.. Neviļus hallē uzmetu starplaikā aci informatīvajam tablo - metienu attiecība piecpadsmit pret trīsdesmit...

     [+] [-]

, 2010-10-28 11:17, pirms 14 gadiem
komanda nevar visu sezonu tikai uzbvvareet un nospeleet kau vai labi:p

     [+] [-]

, 2010-10-28 11:19, pirms 14 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Bija redzams, ka RD spēlētāji pārāk respektēja pretinieku, izvairījās no asumiem, nevēlējās spēlēt.
ka saka - trus niigrajet hokej:p kada tew veel respektesana

     [+] [-]

, 2010-10-28 11:20, pirms 14 gadiem
lol toreizeja jula dzimpene musejie zaudeja LADAI ar 6-0 wnk kad julim ir dzimpene tad musejie zage

     [+] [-]

, 2010-10-28 11:29, pirms 14 gadiem
Mani tas Juulis saak tracinaat ar saviem eksperimentiem , rokaadeem, miluliissiem un nespeeju motiveet, blatnaam atbildeem presers kon.--- aciim redzot sanneema dzimenee ko bija pelnijis

     [+] [-]

, 2010-10-28 11:40, pirms 14 gadiem
Vienkārši fail.

     [+] [-]

, 2010-10-28 11:42, pirms 14 gadiem
Nja Šupleram kartējā nozēlojama dāvana no savas komandas

  +1 [+] [-]

, 2010-10-28 11:48, pirms 14 gadiem
Holts vienīgais pasniedza dāvanu Šupleram, ar sakarīgu spēli!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-28 11:50, pirms 14 gadiem
Katra komanda spēlē tik labi cik viņa to māk un cik ļauj pretinieks ... atveriet acis!!! ... Zaudēsim vēl vismaz nākošās 4/5 spēles, un sezonas beigās PO nespīd ... nu nav mūsu puiši tik labi la to izdarītu, priecājaties ka neesam pēdējie!!!

     [+] [-]

, 2010-10-28 11:54, pirms 14 gadiem
Vāks aizbraucu pirmo reizi uz Dinamo spēli!
bet redzēju sliktāko spēli šosezon
Tā gribēju sajust atmosfēru kad iemet vārtus...

  -1 [+] [-]

, 2010-10-28 12:13, pirms 14 gadiem
Nenoliecit panu ŠUPLERU! Labāki par viņu bija tikai TIHONOVS un JURZINOVS! Varbūt, kāds atceras Staņislavu MOTLU, kurš Rīgas Daugavu noveda VISDZIĻĀKAJĀ bedrē. Šuplers ir viens no labākajiem SPEČIEM hokejā( kaut arī ar pamīkstu raksturu)Šoreiz komanda ,,uzmeta" savu ŠEFU, bet, ticiet,ar šitām finansēm labāku trenneri par ŠUPLERU NEATRAST! P.S. Viņš pat krievu mēli ir spējīgs iemācīties gada laikā, ne tā kā tie ,,zasluženniji''kuriem latviešu valoda līdzinās ķīniešu heroglifiem. Visu CIEŅU, pan ŠUPLER! BŪS uzvaras, BŪS!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-28 12:36, pirms 14 gadiem
Piekrītu tiem, kas saka, ka dzīve ar to nebeidzas. Tikai žēl, ka RD neļāva Vitjaz iekļut vēsturē kā komanda kura visā čempionātā ir uzvarējusi tikai 1 spēli.
Jau 7 punkti ir uzdāvināti tuvākajiem pretiniekiem par vietu labāko astoņniekā (Rīgā pret Vitjaz, Avtomobilist, Omskā pret Avangard). Šīs spēles RD zaudēja, nevis viņus uzvarēja.

     [+] [-]

, 2010-10-28 13:06, pirms 14 gadiem
Smieklīga bija tā klaunāde pirms spēles! Pat trīceklis samākslotā svinīgumā kaut ko ļerpetēja pa mikrofonu par Šupleru kā Latvijas draugu! Vēl koris un citi sūdi... karoč, svietains pasākums!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-28 13:10, pirms 14 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Mēs te varam gari un plaši spriedelēt, kas ir labāks - NHL vai KHL, taču varu teikt vienu - nestādos priekšā, ka šādi varētu atļauties spēlēt kāds no NHL klubiem !!! Hokejs ir viņu DARBS, viņi par to saņem naudu. Mūsējie spēlē kā pēdējās amatieru līgas autsaideri - te viņi, izrādās, nav noskaņojušies, te noguruši, te nav novērtējuši pretiniekus ! Pēc katras šādas izgāšanās, kāds no vadošajiem spēlētājiem gaudulīgi atzīst - jā mēs nospēlējām slikti, Šupleram katra nākamā zaudētā spēle, izrādās, ir sliktākā sezonā !!! Un viss, secinājumu nekādu !!! Bet, neviens no žurnālistiem nevar uzdot galveno jautājumu - Cienījamie, bet par ko jūs saņemat NAUDU !!! Nauda, kā zināms, ir darba vai materiālās vērtības ekvivalents un neticu, ka Dinamo līgumos nav iekļauti punkti par finansiālajām sankcijām. Es savā darbā nevaru atļauties strādāt ar 25 vai 50 % atdevi, mani uzreiz sodīs ar rubli, vai vispār atlaidīs. Tad ar ko Dinamo ir labāki, ja viņi šitā attiecas pret savu darbu ??? Kādi viņi, tādā gadījumā, ir PROFESIONĀĻI ???
Nav viņi nekādi profesionāļi....nomierinies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-28 13:32, pirms 14 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Diemžēl - tā izskatās . Vienmēr un visur mums tiek stāstīts par NHL, ka viņi cīnās līdz pēdējai sekundei, pat zaudējot 5:0, viņi mača beigās maina vārtsargu pret 6. spēlētāju , nēsājās tā it kā vēl censtos izraut neizšķirtu !!! Viņi nemēģina izraut uzvaru vai neizšķirtu - VIŅI VIENKĀRŠI DARA SAVU DARBU LĪDZ GALAM !!!
VAr redzēt, ka NHl spēles skaties reti, un tikai vātieis te vārīšanās pēc
Varu tev pačukstēt, ka arī NHL viss vienmēr nav tik rožaini, kā tu un citi, kas NHL spēles praktiski neskatās, te mālē!

  -3 [+] [-]

, 2010-10-28 14:52, pirms 14 gadiem
Memļaki, žēl, ka neviens viņus neizsvilpa pēc spēles. Pārsteidza, kādi ambāļi pēc spēles vēl skandināja - Dinamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-28 16:22, pirms 14 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Memļaki, žēl, ka neviens viņus neizsvilpa pēc spēles. Pārsteidza, kādi ambāļi pēc spēles vēl skandināja - Dinamo.
noteikti Tu biji viens no tiem ambāļiem. tie ir FANI, nevis kaut kādi deģenerāti kā Tu, nav jau brīnums, ka Tev žēl...

  -1 [+] [-]

, 2010-10-28 16:42, pirms 14 gadiem
Smieklīgi, ka kaut kādu šupleru cildina kā dievu! Vēl pāris zaudējumi un izmetīs ar seju dubļos kā kranci!

     [+] [-]

, 2010-10-28 20:34, pirms 14 gadiem
TO-bookies Nighmare- NAV LATVIJĀ bijis labāks treneris (Tihonovu un Jurzinovu-NEAIZTIKT!) Varbūt, tu šmuņģi esi tas PĀRGUDRAIS? Šuplers nav DIEVS,bet GUDRS trenneris! LABĀKS par ZNAČOKU-100%! Pavasaris to pierādīs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-28 21:13, pirms 14 gadiem
TO-jordan -ZĀLĪTI esi sapīpējies,vai?Salīdzināji RED WINGS ar Rjazaņas STANKOSTROIĶEĻU? Prātiņ, nāc mājā!

     [+] [-]

, 2010-10-29 09:45, pirms 14 gadiem
Ar novēlošanos sveicieni Šupleram jubilejā!Rakstam par šo spēli būtu jāliek virsraksts:Kriss Holts - Vitjaz 0:2.Pārējie- nu cik reižu var kāpt uz viena un tā paša grābekļa!Vai nepietika jau ar Avtomobilistu nesen atpakaļ?Izskatījās kā Šuplera jubileju jau pirms laika sasvinējušies .Lai kā, vēlu veiksmi atlikušajās spēlēs pirms pārtraukuma un arī turpmākajās. Cerams, ka starpbrīdis nāks par labu.

     [+] [-]

, 2010-10-30 21:36, pirms 14 gadiem
..ne jau velti NHL ir policisti.. izmet puku un ' sak' veci kapajam!!
Vispar man kauns,kauns par RD... Holts- monstrs !! Esmu parliecinats ka Raica ko tadu pat murgos nenosapnotu...