Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Galviņam 5+20 sods par pārkāpumu pret Naģu

Jānis Celmiņš

Galviņam 5+20 sods par pārkāpumu pret Naģu
Guntis Galviņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) disciplināro pārkāpumu komisija sodījusi Rīgas "Dinamo" hokejistu Gunti Galviņu ar 5+20 minūšu sodu (līdz spēles beigām) par pārkāpumu pret slovāku hokejistu Ladislavu Naģu mačā pret Čerepovecas "Sverstal".

Jau ziņojām, ka otrdienas vakarā Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) spēlē Rīgas "Dinamo" vienība, turpinot izbraukumu sēriju, ar rezultātu 4:3 pēcspēles metienu sērijā apspēlēja Čerepovecas "Severstal".

Vienā no spēles epizodēm mača otrās trešdaļas vidusdaļā Galviņš izdarīja spēka paņēmienu, kas izrādījās ļoti sāpīgs trešo vārtu autoram šajā spēlē Naģam, kurš žestikulēja Galviņa virzienā, apvainojies par Galviņa meistarības apliecinājumu. Tiesneši neko sliktu šajā epizodē nesaskatīja un noraidījumu dinamietim nepiesprieda.

Šodien KHL disciplināro pārkāpumu komisija tomēr nolēmusi Galviņu sodīt un piespriedusi Rīgas kluba aizsargam 5+20 minūšu sodu. Vēl viens šāds sods un nākamā spēle hokejistam būs jāizlaiž.

Izmantotie resursi:
khl.ru

+128 [+] [-]

, 2010-01-27 18:46, pirms 15 gadiem
Murgs...
Slēpts komentārs: gattiss

  +4 [+] [-]

, 2010-01-27 18:46, pirms 15 gadiem
bij bij pelniijis diemzheel
Slēpts komentārs: GirtissimoX
Slēpts komentārs: Sinner.aka.Scuba

  -2 [+] [-]

, 2010-01-27 18:47, pirms 15 gadiem
Sinner.aka.Scuba rakstīja: Bet ja tevi ielimetu borta diezvai tu ta teiktu
pats vainīgs, ka nebija normālam spēka paņēmienam gatavs.

 +22 [+] [-]

, 2010-01-27 18:48, pirms 15 gadiem
Atkārtojumā (no labās puses no Galviņā redzes punkta) varēja redzēt, ka bija kustība ar roku.

+118 [+] [-]

, 2010-01-27 18:50, pirms 15 gadiem
ha ha ha, Naģa solīja Galviņam rīkli pārraut, bet baigās dabūja 3 golus iekša+pagrūda bullīšos!
Slēpts komentārs: masi-i-ik

 +33 [+] [-]

, 2010-01-27 18:50, pirms 15 gadiem
būsim godīgi, Gunča bija vainīgs
Slēpts komentārs: Mikuzz

 +66 [+] [-]

, 2010-01-27 18:51, pirms 15 gadiem
tāds pats paņēmies kā no Karsuma puses 2009 gada PČ pret Austrieti.
Bet šitas nepatīk ,jo kad Karija dabūja smadzeņu satricinājumu nekādi sodi nebija,bet pret Rīgu jau ,protams, nelaidīs garām sodīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +39 [+] [-]

, 2010-01-27 18:52, pirms 15 gadiem
Ne pa tēmu,bet Vitjaz pašlaik vinnē CSKA 1:0 !

 +24 [+] [-]

, 2010-01-27 18:54, pirms 15 gadiem
tagad visi teiks kā pārkāpuma nebija, bet ja šādu "spēka paņēmienu" kāds izpildītu piemēram pret Ozoliņu esmu 100% pārliecināts, ka visi kliegtu, ka tas bija ļoti ļoti rupjš un netīrs spēka paņēmiens.

 +15 [+] [-]

, 2010-01-27 18:55, pirms 15 gadiem
maks0n rakstīja: tagad visi teiks kā pārkāpuma nebija, bet ja šādu "spēka paņēmienu" kāds izpildītu piemēram pret Ozoliņu esmu 100% pārliecināts, ka visi kliegtu, ka tas bija ļoti ļoti rupjš un netīrs spēka paņēmiens.
Mes redzam to ko gribam redzet

 +15 [+] [-]

, 2010-01-27 18:55, pirms 15 gadiem
Ilze.483 rakstīja: tāds pats paņēmies kā no Karsuma puses 2009 gada PČ pret Austrieti.
Bet šitas nepatīk ,jo kad Karija dabūja smadzeņu satricinājumu nekādi sodi nebija,bet pret Rīgu jau ,protams, nelaidīs garām sodīt.
Karijas gadijumā sods arī tika piespriests pēc spēles. Obšuts, laikam, saņēma tādu pašu sodu kā Galviņš (5+20).

 +13 [+] [-]

, 2010-01-27 18:56, pirms 15 gadiem
Mikuzz rakstīja: Manuprāt, pārkāpums tur tiešām nebija. NHL tas skaitītos kā normāls spēka paņēmiens.
Nu bļin, pats jau pareizi pateici, NHL tas nebūtu sods, bet vai tad RD spēlē NHL? Pēdējoreiz, kad skatījos, nē!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-27 18:56, pirms 15 gadiem
Vidziņš rakstīja: Ne pa tēmu,bet Vitjaz pašlaik vinnē CSKA 1:0 !
un Torpedo 4-0 Neftehimik
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: robb85
Slēpts komentārs: Ilze.483

  -2 [+] [-]

, 2010-01-27 18:56, pirms 15 gadiem
maks0n rakstīja: tagad visi teiks kā pārkāpuma nebija, bet ja šādu "spēka paņēmienu" kāds izpildītu piemēram pret Ozoliņu esmu 100% pārliecināts, ka visi kliegtu, ka tas bija ļoti ļoti rupjš un netīrs spēka paņēmiens.
Un ko pats darītu? Nekliegtu?
Slēpts komentārs: eDzuliC

  -1 [+] [-]

, 2010-01-27 18:57, pirms 15 gadiem
Ilze.483 rakstīja: Bet šitas nepatīk ,jo kad Karija dabūja smadzeņu satricinājumu nekādi sodi nebija,bet pret Rīgu jau ,protams, nelaidīs garām sodīt.
Bija tas pats kas sheit!

Un sheit Karsuma gadijums pret Austriju nebija liidziigs- tajaa gadiijumaa austrietis centaas izdariit speeke panjeemienu pret Karsumu, bet pats dabuuuju iekshaa.

Un vispaar shitajaa gadiijumaa, Karsums bija uz laukuma, un pirmaa doma, kad tas ielidoja bortaa bija :"Atkal Karsums."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-01-27 18:58, pirms 15 gadiem
nevaram ietekmēt tiesnešu lēmumus, nav vērts cepties. mēs tur esam vajadzīgi pasažieri un jārēķinās, ka krievu tiesneši netīšām mūsu divdomīgās situācijās saskatīs ko vairāk. Labi, ka nav cietušo. Vienu spēli Gunta vietā nospēlēs Sotnieks vai Cibuļskis
Slēpts komentārs: Mixes
Slēpts komentārs: Loditis13

  -1 [+] [-]

, 2010-01-27 19:01, pirms 15 gadiem
Sasodīts!CSKA izlīdzina 1:1 (Andronovs)

  -2 [+] [-]

, 2010-01-27 19:02, pirms 15 gadiem
Bet Karsums ar dabūja sodu,tikai nesapratu par ko. Tas taču arī uzreiz pēc tās epizodes bija.

  -3 [+] [-]

, 2010-01-27 19:02, pirms 15 gadiem
Baac... torpedo 1 treshdaljaa savaleeja 4 golus no 6 metieniem...
kameet naftkjiimikji 0:15... kaut kas nav tiirs

  -1 [+] [-]

, 2010-01-27 19:03, pirms 15 gadiem
šoreiz vēl NAV jāzilaiž spēle, ja atkārtosie stāds sods tad!!!! NU labi ka ta!!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-27 19:03, pirms 15 gadiem
Ilze.483 rakstīja: tāds pats paņēmies kā no Karsuma puses 2009 gada PČ pret Austrieti.
Bet šitas nepatīk ,jo kad Karija dabūja smadzeņu satricinājumu nekādi sodi nebija,bet pret Rīgu jau ,protams, nelaidīs garām sodīt.
Kad Karija dabūja traumu, tad pēc spēles piesprieda Obšutam 5+20. Tāda pati situācija kā ap Galviņu.

  -2 [+] [-]

, 2010-01-27 19:04, pirms 15 gadiem
Ir kaut kur video?

     [+] [-]

, 2010-01-27 19:04, pirms 15 gadiem
Loditis13 rakstīja: +1 [+] [-]Ziņot
Vidziņš, 18:52, pirms 2 minūtēm, citēt
Atcelt Ziņot
Ne pa tēmu,bet Vitjaz pašlaik vinnē CSKA 1:0 !
bet torpedo uzvar niftehimik 0:4
1-1

  -1 [+] [-]

, 2010-01-27 19:04, pirms 15 gadiem
fliskz rakstīja: Baac... torpedo 1 treshdaljaa savaleeja 4 golus no 6 metieniem...
kameet naftkjiimikji 0:15... kaut kas nav tiirs
vo vo

  +1 [+] [-]

, 2010-01-27 19:04, pirms 15 gadiem
Un ko tas dos ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-27 19:07, pirms 15 gadiem
tas taču ir smieklīgi.....ja nevar pats Naģs uz kājām nostāvēt....tiesneši neiedod sodu.....bet tad kaut kāda komiteja ko izdomā un sodamurgs

  +2 [+] [-]

, 2010-01-27 19:08, pirms 15 gadiem
Njā, tiesāšanas līmenis KHL ir maigi izsakoties ļoti vājš!
Šis ir kārtējais piemērs!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-27 19:08, pirms 15 gadiem
Torpedo jau 5:0 nu ziksatas ka Himikam nebus variantu sovakar, diemzel...

  -1 [+] [-]

, 2010-01-27 19:09, pirms 15 gadiem
zel ir bija visas speles speleji un tagat izlaiz

  +1 [+] [-]

, 2010-01-27 19:11, pirms 15 gadiem
Vēl viens šāds sods un nākamā spēle hokejistam būs jāizlaiž.

Takā NECEPJATIES, NEBŪS jāizlaiž spēle.......

  +1 [+] [-]

, 2010-01-27 19:13, pirms 15 gadiem
Atkal tas pats, ja nebūtu bijusi trauma mēs jau sen šo epizodi būtu aizmirsuši. Bet tā kā trauma bija seko arī bargs sods. Varbūt tā pat labāk kad spēka paņēmiens tiek izpildīts uz noteikumu robežas sodu piemērot atbilstoši sekām. Jo nedrīkst arī pārgalvīgi grūst bortā, jo tas galu galā ir bīstami dzīvībai. Ir taču precidenti.

  +4 [+] [-]

, 2010-01-27 19:14, pirms 15 gadiem
Kapēc tad spēlē noraidits bija Karsums ?????

  -1 [+] [-]

, 2010-01-27 19:14, pirms 15 gadiem
Autor, kļūda.... "mačā pret Čerepovecas "Sverstal"." Severstal, nevis Sverstal

  +1 [+] [-]

, 2010-01-27 19:15, pirms 15 gadiem
tas tapec ka visi laukumaa turaas uz kaajaam kaa ņuņņas. Visi pieliecas dazhus metrus pirms apmales, un tad ar saviem okulāriem meklē kur ir ripa. Nu protams ka ietrieksies ar viepli sejā!

     [+] [-]

, 2010-01-27 19:17, pirms 15 gadiem
sermulis rakstīja: Kad Karija dabūja traumu, tad pēc spēles piesprieda Obšutam 5+20. Tāda pati situācija kā ap Galviņu.
bij jau bij tā, tik Karija nespēlēja daudz nedēļu, bet tas jau pēc pāris minūt;em skraidīja pa laukumu

     [+] [-]

, 2010-01-27 19:18, pirms 15 gadiem
sūdi vagā, TORPEDO 4:0 vinnē

  +1 [+] [-]

, 2010-01-27 19:20, pirms 15 gadiem
Tas nevarēja neko Galviņam izdarīt pēc piedraudētā, tad piedraudēja KHL valdībai, lai iedod kaut ko. . lol

  +3 [+] [-]

, 2010-01-27 19:23, pirms 15 gadiem
Izaudziet bērni... Rīgas Dinamo nespēlē perfektu hokeju, bija tur sods. Spēles laikā mums paveicās, ka neiedeva 5 minūtes mazākumā, ļaujot izkarpīt uzvaru spēlē, tā kā tiesnešu kritika pilnīgi nevietā. Kā Matulis par vakardienas spēli teica - likās, ka tiesneši mums palīdzēja cik spēja.
Kāds te ieminējās NHL'u - tur Galviņš par to paņēmienu būtu noslānīts zilimelns pirms viņš būtu paspējis pateikt 'hidroelektrostacija' un piedēvām vēl būtu dabūjis diskābeli uz pāris spēlēm, jo līgai nepatīk ja spēlētāji pēc spēka paņēmieniem ar galvu pa priekšu lido bortos.

  -2 [+] [-]

, 2010-01-27 19:23, pirms 15 gadiem
sport_star rakstīja: Tas nevarēja neko Galviņam izdarīt pēc piedraudētā, tad piedraudēja KHL valdībai, lai iedod kaut ko. . lol
what?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-27 19:28, pirms 15 gadiem
...

     [+] [-]

, 2010-01-27 19:29, pirms 15 gadiem
Krievi vēlreiz apliecina cik viņiem labi tiesneši!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-01-27 19:29, pirms 15 gadiem
CSKA izvirzās vadībā 2:1 .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-27 19:35, pirms 15 gadiem
Nu mēs no tā ne iegustam, ne zaudējam... Ne Dinamiešiem šis sods būs jāizcieš, ne kā savādāk... Vienīgi Galvinš statistikā pielika

  -2 [+] [-]

, 2010-01-27 19:37, pirms 15 gadiem
The RaivoOo rakstīja: Kapēc tad spēlē noraidits bija Karsums ?????
Izgāja no noraidīto soliņa pakasīties ar tiesnesi pēc tā Galviņa spēka paņēmiena.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-27 19:40, pirms 15 gadiem
nebus tus naģa tad sods nebutu, ja tas butu kads no dinamo mazsvarigjiem speletajiem ka arnasons, darzinjsh mikelis vai kadi citi, dinamo respektetu tikai ozolinju, sašu, hosu!

     [+] [-]

, 2010-01-27 19:41, pirms 15 gadiem
fliskz rakstīja: Baac... torpedo 1 treshdaljaa savaleeja 4 golus no 6 metieniem...
kameet naftkjiimikji 0:15... kaut kas nav tiirs
velc uz topašu uzko vilka torpēdo fani pēc spēles ar maskavas dinamo?

     [+] [-]

, 2010-01-27 19:44, pirms 15 gadiem
Vero artkal jau 5+20 un iet atpuusties..
Kur tādi dzimst..

     [+] [-]

, 2010-01-27 19:46, pirms 15 gadiem
ja kuru interesē torpēdo 5-0 ir priekša ņeftehimik rit 3 perioods

     [+] [-]

, 2010-01-27 19:47, pirms 15 gadiem
Teikšu godīgi šitās sūdzēšanās un kasīšanās pēs spēlēm man riebjas.Diemžēl kamēr KHL tiesāšanas līmenis neuzlabosies pēcspēļu ņuņāšana turpināsies.

     [+] [-]

, 2010-01-27 19:48, pirms 15 gadiem
un CSKA priekša 4-1 vitjaz rit 2. perioods

     [+] [-]

, 2010-01-27 19:52, pirms 15 gadiem
nu nevarētu teikt ka tas sods ir nepelnīts. tur diezgan tas čalis ar galvu bortā ielidoja, tas ir ļoti bīstami. Žēl ka mūsu konkurenti cīņā par PO ir šovakar uzvarējuši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-01-27 19:53, pirms 15 gadiem
Dinamo netiek play off intresants video

youtube.com: YouTube
- KHL. Dinamo Rīga netiek play -...

     [+] [-]

, 2010-01-27 19:53, pirms 15 gadiem
jau 5:1 Torpedo bombardē... rit 3.perioda 10 min

     [+] [-]

, 2010-01-27 19:54, pirms 15 gadiem
sakiet, lūdzu, ko tas reāli nozīmē? man liekas,es īsti nesapratu...
kamēr viņš nedabūs vēl vienu tādu sodu.. nekā nav un var mierīgi gulēt? vai arī nākamajā spēlē ir jāizlaiž viens periods?

     [+] [-]

, 2010-01-27 19:55, pirms 15 gadiem
Pirmajā acu uzmetienā šķita pat ļoti labs spēka paņēmiens, turklāt viss jau beidzās labi. Lāgā nesapratu KHL lēmumu, tāpēc paskatīšos spēles ierakstu, varbūt tiešām kaut ko palaidu garām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-27 19:56, pirms 15 gadiem
garais_999 rakstīja: būsim godīgi, Gunča bija vainīgs
tu smejies vai ka???vai tiesham jus neviens neieverojat ka nagijs simuleja katra tuvcinjas epizode!!!!!taja pasha vinjs ka pedejais".."gribeja sagaidit kkadu bargo sodu..
pec tam bija vel 2epizodes kur pret nagiju veica speka panjemienus un vinjs pat speciali krita un centas atsisties pret to bortu taka nezinu kas!!pat rokas neliekot prieksha lai nezin ko paraditu tam tiesnesim..vinjs ir liels simulants un to visi hokeja aprindas zin..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-27 20:00, pirms 15 gadiem
visu cienju gun4am..ne vienu reizi vien pretiniekiem paradijis ka pieprot lietot speka panjemienus..vnk atrodas tadi kuri nekadi nespejot cinities pret tadiem..vnk izrada nezin ko..shaja gadijuma kkadu pepinju..(baigo veci galvenais nometat..paradit zhestus kas bus galvinjam)bet neko ta ari nespejot izdarit..
neparprotat protams mani..ir situacijas kad ir pelniti sodi ar nepareiziem speka panjemieniem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-27 20:06, pirms 15 gadiem
jau 5:3 Ximik saak pielikt!!!!

     [+] [-]

, 2010-01-27 20:12, pirms 15 gadiem
Sinner.aka.Scuba rakstīja: Mes redzam to ko gribam redzet
Da labi, ja godīgi runājam iespējams ka bija pārkāpums, bet
vai tiešām pārkāpums pija traktējams ar 5+20?

Mēs redzam ko gribam redzēt - var teikt par tiesnešiem!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-27 20:14, pirms 15 gadiem
Nevar ar ieskrejienu grust borta,bet tur lidz bortam bija 3 metri un pirmākt Galviņs ar korpusu grūda,jo bija blakus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-27 20:21, pirms 15 gadiem
Labi, ka nebija tas sods spēlē, tas būtu tā kā pielicis punktu topošajai uzvarai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-01-27 20:42, pirms 15 gadiem
icebox.lv: Multimediji - Video galerija : SEV-RDI: Naģa &...

te labi uzmontets, kam video interesē varēja jau no žestiem pie darbiem Naģs pieķerties, butu dabujis velreiz pa tauri no Galviņa

     [+] [-]

, 2010-01-27 20:47, pirms 15 gadiem
Es domāju, ka kādu no rīdziniekiem ieplivinātu tā bortā, tad visi teiktu, ka 100% noraidījums un tā tālāk.
Gunča vainīgs, bet nu..stulbi šādi pēc spēles dot, varēja tad jau spēles laikā, laigan..ja iedotu spēles laikā, tad visticamāk, ka spēle būtu beigusies citādāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-01-27 20:49, pirms 15 gadiem
Pis zirgs to komisiju...
Nekā tur nebija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-27 20:58, pirms 15 gadiem
Tīrs spēka paņēmiens

  +1 [+] [-]

, 2010-01-27 21:00, pirms 15 gadiem
oscar4 rakstīja: Tīrs spēka paņēmiens
pēc IIHF noteikumiem (un līdz ar to arī KHL) par to ir jādod 5+20 momentāli. Tīrākā rupjība, nevis spēka paņēmiens.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-27 21:05, pirms 15 gadiem
Kads var pateikt pa ko Karsumam 2+ 10?????

  +1 [+] [-]

, 2010-01-27 21:07, pirms 15 gadiem
Nu ok sods vispār pamatots - tikai kaut kā jocīgi liekas, ka arī pašam Nadjam neiedod kādu disciplinārsodu, jo rādīt ar pirkstu uz spēlētāju, kā viņš viņam rīkli pārgriezīs, slidojot uz soliņu ar liekas nedaudz dīvaini (nezinu vai piemeram futbolā tas ietu krastā). Nedzaudz ne pa tēmu, bet šodien uzvareja gan Torpedo, gan CSKA, tā ka jāņem punkti arī nakamajā spēlē.

     [+] [-]

, 2010-01-27 21:11, pirms 15 gadiem
Tiesnesim vienmeer taisniiba!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-27 21:13, pirms 15 gadiem
Ilze.483 rakstīja: tāds pats paņēmies kā no Karsuma puses 2009 gada PČ pret Austrieti.
Bet šitas nepatīk ,jo kad Karija dabūja smadzeņu satricinājumu nekādi sodi nebija,bet pret Rīgu jau ,protams, nelaidīs garām sodīt.
ko var meklet kkadas sazverestibas, tur bija 100% sods un pelniti mainija soda lielumu!!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-27 21:15, pirms 15 gadiem
Ilze.483 rakstīja: tāds pats paņēmies kā no Karsuma puses 2009 gada PČ pret Austrieti.
Bet šitas nepatīk ,jo kad Karija dabūja smadzeņu satricinājumu nekādi sodi nebija,bet pret Rīgu jau ,protams, nelaidīs garām sodīt.
vot nevajag!!! dabuja ari tas spartak speletajs diskabeli uz 1 speli!

bet lasot komentus, kas doma, ka tur viss bija OK, vinji ta neteiktu, ta to izdaritu PRET galvinju - teiktu, ka pareizi dara KHL komisija, pat prasitu lielaku sodu!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-27 21:20, pirms 15 gadiem
Bet par Galviņu šosezon neko sliktu nevar teikt - tikko statistikā apskatījos - labākais +/- (+12!) komandā un 2. rezultativakais aizsargs

  +2 [+] [-]

, 2010-01-27 21:32, pirms 15 gadiem
gunti, spēle uzmanīgāk

  +1 [+] [-]

, 2010-01-27 21:33, pirms 15 gadiem
Ok, ņemsim PČ perspektīvā - tur puisi nopietni izsmērēja bortā. Ar lauztu žokli un beigtu balli. Te, esot vismaz 2-3 metrus no borta salauž degunu vai velns viņu zina, ko izdara. Vienā gadījumā neko nedod par to, otrā 5+20. Šaubos vai Galviņš vēlējās viņu nosist, kā vairums, aizstāvot krievu hokejistu, te liedz domāt. Ja nav gatavs spēka paņēmienam, tad nav. Kad kāds ko tādu izdarīs ar mūsējo, tad viņu nories ar trīsstāvīgiem svešvalodas vārdiem, jo sods būšot par maigu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-01-27 21:42, pirms 15 gadiem
Cik es atceros,tad ne jau Austrieti Karsums apskādēja,tas ja mani atmiņa neviļ bija Zviedrijas izlases spēlētājs,bet nu tas jau nemaina lietas būtību,toreiz vispār nebija nekādas sankcijas pret Karsumu,viss pat likās pārāk mierīgi,bet te nekas īpaš nebija!Karya nevareeja speeleet ilgu laiku,bet Naģa jau praktiski tulīt varēja spēlēt,vienkārši ir jābūt gatavam spēka paņēmienam,nevis eiforijā jāslidinās!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-27 21:51, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Paskaties video!!! icebox.lv: Multimediji - Video galerija : SEV-RDI: Naģa &... Ja saproti ar ko tas varēja beigties, tad tu tā neteiktu !
Sorre, vecīt, bet varbūt labāk skaties Domburu, nevis hokeju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-27 21:55, pirms 15 gadiem
QWERTY7776 rakstīja: Kads var pateikt pa ko Karsumam 2+ 10?????
Karsumam nebija 2+10 ,bet tikai 10 min. Man likās tai momentā ,kad Slovāks GĀLVIŅAM demonstrēja savus žestus Karsums kaut ko atbļāva un tas laikam nepatika tiesnesim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-27 21:55, pirms 15 gadiem
diemžēl, bet pilnīgi pelnīti! tas jau video bija redzams, ka bīstams grūdiens mugurā un bortā, patālu no tā - tas ir veselībai bīstami, jau pēdējos gados šādus pārkāpumus rosina sodīt strikti!

  -2 [+] [-]

, 2010-01-27 22:00, pirms 15 gadiem
idiotisms

  -3 [+] [-]

, 2010-01-27 22:02, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Es jau skatos, skatos ! Klausos ausis atkāris !
Skaties vien, varbut kautko jaunu ieraudzīsi, kā Andris tev mozgus p.s

Sorry par offtopic
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-01-27 22:31, pirms 15 gadiem
tas otrs Lauks bij 1.5 metrus no borta,un redzēja ka būs kontakts...... nekā tur nesaskatu. Tas ir mans viedoklis.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-27 22:35, pirms 15 gadiem
Tur neapšaubāmi bija pārkāpums un sods ir pelnīts! Tas bija ļoti bīstams spēka paņēmiens!

p.s. es arī fanoju par Rīgas Dinamo, bet man nepatīk, ka cilvēki tik ļoti aizraujas ar fanošanu, ka pazaudē pilnīgi jebkādu objektivitāti!!

  +3 [+] [-]

, 2010-01-27 22:46, pirms 15 gadiem
KO pelniijis, to pelniijis, ko nuugjojaties, miizhli

  -4 [+] [-]

, 2010-01-27 23:06, pirms 15 gadiem
Nekāds ļoti bīstams, 2 min un viss, neviens tam muļķa slovākam nelika krist ar galvu pret apmali

  +2 [+] [-]

, 2010-01-27 23:18, pirms 15 gadiem
cik es saprotu daudzi iespaidojas no Kreipāna gudrās komentēšanas, bet brīžiem liekas, ka viņš skatās citu spēli - mans ieteikums, kreipānu uz futbolu, bet hoķi, lai komentē Stepītis

  -1 [+] [-]

, 2010-01-27 23:28, pirms 15 gadiem
siiks47 rakstīja: tas otrs Lauks bij 1.5 metrus no borta,un redzēja ka būs kontakts...... nekā tur nesaskatu. Tas ir mans viedoklis.
+100000 Tikpat labi varēja spēka paņēmienu piemērot laukuma centrā un Nadjs būtu slidojis, un vienalga ar jevaļņiku ielicis bortā.

Un kur tad lielais solītājs rīkli griezt palika????
Iznāca, nākamajā epizodē, laukumā un spēlēja kā pirmziemnieks.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-27 23:38, pirms 15 gadiem
nu labi, nebija tiirs galvinja speeka panjeemiens, bet nekadaas sankcijas par nadja maazhoshanos nav veerstas?!

  -3 [+] [-]

, 2010-01-27 23:40, pirms 15 gadiem
.,.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-27 23:46, pirms 15 gadiem
ja vēl tā turpināsies, tad kaut kāda KHL komisija pēc spēles nolems, kāds rezultāts ir pareizs, neatkarīgi no spēlē gūto vārtu skaita. Ja neviens no diviem galvenajiem tiesnešiem spēles laikā sodu Galviņam neiedeva, tad Disciplinārai kolēģijai nav pamata dalīt sodus. Drīzāk jāaudzina un jātrenē tiesneši, lai precīzāk tiesā spēles laikā.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-27 23:47, pirms 15 gadiem
Man gan liekas, ka tiesi labi, ka uzreiz neiedeva. Tad varbut ari uzvaras nebutu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-28 00:08, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Ne par to stāsts. Runa iet par to ka spēles laikā tiesneši neredz pārkāpumu, bet pēc spēles izdomā ka jāsoda.
Tas ka labi ka neiedeva noraidījumu un iespējams būtu zaudējuši - piekrītu .
Tas saucas- Nekad nedrīkst mainīt spēles noteikumus spēles laika!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-28 00:29, pirms 15 gadiem
Haralds Burkovskis rakstīja: vajadzeja vairaak, lai pardoma savu ricibu
Vot Haralds - tas ir vecis. Būtu labāk meklējis, ko ražo Latvijā, nevis TOP 10, bet tas jau ne pa tēmu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-01-28 00:38, pirms 15 gadiem
maks0n rakstīja: tagad visi teiks kā pārkāpuma nebija, bet ja šādu "spēka paņēmienu" kāds izpildītu piemēram pret Ozoliņu esmu 100% pārliecināts, ka visi kliegtu, ka tas bija ļoti ļoti rupjš un netīrs spēka paņēmiens.
diez vai kāds vispār mēģinātu tādu spēka paņēmienu pret viņu

  +1 [+] [-]

, 2010-01-28 01:02, pirms 15 gadiem
Labāk palūr šito un necepās par to, kas bija, bet par to, kas var sanākt regularā turnīra beigās - youtube.com: YouTube
- KHL. Dinamo Rīga netiek play -...

  -3 [+] [-]

, 2010-01-28 03:30, pirms 15 gadiem
Naģam piedaavaa labu liigumu(+/-2000 oiro sezonaa,ja neguus traumu)ungaarijas keerlinga izlasee par centra ledus gludinaataaju.(vinjam dubultpilsoniiba ,magjaari grib sho uz os)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-01-28 08:21, pirms 15 gadiem
Būsim objektīvi - tur bija sods. Galviņš, protams, nepielietoja spēka paņēmienu ar domu traumēt pretinieku spēlētaju, bet rezultāts, diemžēl, bija tāds, kāds bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-01-28 08:53, pirms 15 gadiem
gattiss rakstīja: Virsraksts nelogisks. Bet nu.. Taada jau tur nekaa nebija.
Kas tad tur bija ja tā nebija?

  -1 [+] [-]

, 2010-01-28 09:13, pirms 15 gadiem
Ilze.483 rakstīja: tāds pats paņēmies kā no Karsuma puses 2009 gada PČ pret Austrieti.
Bet šitas nepatīk ,jo kad Karija dabūja smadzeņu satricinājumu nekādi sodi nebija,bet pret Rīgu jau ,protams, nelaidīs garām sodīt.
Tāpati komisija vēlāk sodījaq Spartakieti

  -2 [+] [-]

, 2010-01-28 09:18, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Ne par to stāsts. Runa iet par to ka spēles laikā tiesneši neredz pārkāpumu, bet pēc spēles izdomā ka jāsoda.
Tas ka labi ka neiedeva noraidījumu un iespējams būtu zaudējuši - piekrītu .
Komisija izskatīja gadījumu un sodīja. Neviens nemainīja noteikumus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-28 09:34, pirms 15 gadiem
es ari ta raditu un sito grudienu atceretos ar pec gadiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-28 09:48, pirms 15 gadiem
9ball rakstīja: par teemu - murgs

par teemas izveidi - vai tieshaam gruuti pielikt video zem raksta? psc vadoshais portals latvijaa, bet teemas veido kaut kaadi amatieri.
Pats tu esi totāls MURGS !!!

Ja nezini, ir Tāds Google un arī sportacentrs.com redkcija un raksta autors zin ka katrs to zin, ja tu nezini, ludzu te būs Google saite google.lv !

     [+] [-]

, 2010-01-28 10:35, pirms 15 gadiem
Cik viņiem samaksāja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-28 11:51, pirms 15 gadiem
domaaju ,ka sods pelniits ,bortaa iegruuda ,asinis bija

Ja buutu otraadi un iegruustu ,kaadu no muuseejiem ,tad visi tie ,kas te gudri muld ,ka nekas tur nebija ,taadaa pashaa stilaa kliegtu ,ka sods bija un vajadzeja sodiit veel stingraak.

taakaa esiet objektiivi