Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

papildināts Vārtsargu kautiņš neliedz "Traktor" sagraut "Vityaz" (+video)

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Vārtsargu kautiņš neliedz "Traktor" sagraut "Vityaz" (+video)
Vārtsargu cīņa Čehovā
Foto: khl.ru

Pateicoties pārliecinošai uzvarai (5:1) viesos pār Čehovas "Vityaz", šovakar Kontinentālās hokeja līgas līderpozīcijā atgriezies Čeļabinskas "Traktor". Spēle Čehovā bija zīmīga arī ar kārtējām mājinieku nekārtībām, turklāt pēdējā minūtē izkāvās arī abu vienību vārtsargi.

Uzvaru "Traktor" nodrošināja lieliskais noslēdzošās trešdaļas starts, kad 3:13 minūšu laikā tika gūti divi bezatbildes vārti un panākts stabilais 3:1. Turpinājumā viesi izcēlās vēl divreiz, svinot pārliecinošu uzvaru ar 5:1.

Pēdējo 20 minūšu laikā divas reizes vairāk vārtu nekā līdzšinējā sezonā (24 spēlēs tikai viens precīzs raidījums) sameta uzbrucējs Antons Glinkins, kura kontā arī uzvaras ripa. Savukārt trīs rezultatīvas piespēles Anrejam Popovam.

Tomēr mača nagla noteikti bija pēdējās minūtes notikumi. Vispirms "Vityaz" vārtsargs Mets Deltons ar grūtībām atvairīja Aleksandra Rjazanceva metienu vārtu augšējā stūrī. Tūdaļ Rjazancevs cieta no rupekļa Džeremija Jablonska, kurš saņēma 5+20 soda minūtes par rupjību, un tikai ar grūtībām spēja pamest laukumu.

Kā ziņo "Traktor" klubs, Rjazancevam, kurš cieta no Jablonska bezatbildības, varētu būt smadzeņu satricinājums. Uzreiz pēc spēles viņu ģērbtuvē apskatījuši ārsti.

Jablonskis uzbrūk no muguras

Pēc pārdesmit sekundēm izcēlās jau masveida kautiņš, un pirmo reizi sezonā meistarību mēģināja nodemonstrēt Daltons, sakaujoties ar tautieti (abi kanādieši) un kolēģi Maiklu Gārnetu. Visbeidzot "Vityaz" kauslis Niks Tarnaskis jau pēc spēles beigām uzbruka pretinieku spēlētājam.

Tarnaskis nespēj noķert, sit citu

Par spīti milzīgajiem centieniem, "Vityaz" līdz 100 soda minūtēm aizsniegties tomēr neizdevās – nācās samierināties ar "tikai" 98.

Uz pēcspēles preses konferenci neieradās neviens no komandu galvenajiem treneriem – "Traktor" vadonis Valērijs Belousovs vienkārši atteicās, savukārt "Vityaz" treneris Andrejs Nazarovs, kurš nesen iekūlās nepatikšanās Minskā un arī nedevās uz preses konferenci, saņēma steidzamu izsaukumu no kluba vadības.

"Liela starpība rezultātā, spēlētājiem uzdeva emocijas. Taču kopumā man grūti komentēt kautiņa iemeslus, tā reizēm gadās," stāstīja "Vityaz" treneris Andrejs Kozirevs, kurš aizstāja Nazarovu. "Jā, protams, arī Tarnaskis rīkojās pēc savas iniciatīvas."

Lielākā kautiņa laikā uz ledus atradušies seši "Traktor" pārstāvošie hokejisti un tikai trīs čehovieši, norādīja Nazarovs, turklāt viens spēlētājs tur atradies nelegāli, jo pēc kautiņa sākuma pārlēcis pār bortu. "Mēģinājām neatbildēt uz šādu provokāciju. Uz soliņa esošajiem hokejistiem kategoriski aizliedzu doties laukumā, pretējā gadījumā spēle varētu tikt pārtraukta. Priecājos, ka neatbildējām un izturējāmies, ievērojot visus līgā nospraustos noteikumus," teica Nazarovs.

Tikmēr "Traktor" vārtsargs Gārnets uzreiz pēc spēles sociālajos tīklos izplatīja sekojošu tekstu: "Uzvarējām ar 5:1. Pirmajā kautiņā dzīvē uzvarēju."

Vārtsargu kautiņš spēles izskaņā

Izmantotie resursi:
СПОРТ-ЭКСПРЕСС: Ежедневная спортивная газета....
Хоккейная Правда
Советский спорт

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-11-26 21:42, pirms 13 gadiem
Virjaz man atgādina "Urlas"
Domājams visi zin atšķirību starp krievu tautības cilvēku un "Urlu" tādēļ lieki apskaidrot.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-26 21:47, pirms 13 gadiem
rotinnss rakstīja: Vienkarsi tas jau paliek smiekligi, profesionalaja sporta necensas savainot kolegus apzinati, protams, ir ari jaizsitas, bet te jau izskatijas pec tiraka sviesta ká puiseli.
Tas bija smiekiigi, tagad tas jau ir beediigi. Kads vispar sakars ar hokeju?

  +2 [+] [-]

, 2011-11-26 21:48, pirms 13 gadiem
Es nezinu kuraij komandaij ir nakamajai jaspelee pret vitjaz,bet es vinu vietaa ateiktos speleet.Jo vitjaz ka komanda ir =nulle.Traucee tik visai KHL ligaij..
Lai vinji piesakas uz NHL gribetos redzeet kaa vinji tur beektu pa laukumu pashi lai vinjus tik nesasit.
Pilnigaakie dalbajobi.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-26 21:49, pirms 13 gadiem
Nu priekškam tādus vajag KHL,priekškam?

Vienīgais prieks bija ,ka Traktor vārtsargs vienu labo ievilka labu,viņš pat negribēja kauties,bet tie Vityaz ar Nazarovu priekšgalā ir bilnīgi pat nav vārdu ,kas viņus varētu raksturot,katrā ziņā ne hokejisti!

  +3 [+] [-]

, 2011-11-26 21:49, pirms 13 gadiem
Tas jau ir tizli,apnīk skatīties uz šitiem kēksiem .|-(

  -1 [+] [-]

, 2011-11-26 21:53, pirms 13 gadiem
tas tak nav ne normali ne nopietni, itka skaitas normala liga, bet nemet araa komandu kura regulaari masveidaa ''pizdii'' nopietnas hokeja komandas....takaa badinaati suni ieelaisti kekavas vistinu veikalaa...

  +2 [+] [-]

, 2011-11-26 21:55, pirms 13 gadiem
Tanabe rakstīja: nu un tad Tevi uzrunā šis marketings? kaut kādi mazvērtības kompleksi? skolā Tevi sita? varbūt vienkārši negāji uz fizkultūras stundām vai nenodarbojies ar sportu?

man tas liekas nožēlojami. hokejs ir hokejs. pats spēlēju un man patīk hokejs kā komandas sporta veids. pat labāk nekā sports, ar ko esmu nodarbojies profesionāli.

Tev liekas, ka tā nav speciāla satraumēšana, piebraucot no aizmugures un ieliekot tādu štoperi, ka džeks nevar līdz galam atgūts samaņu? Tev liekas ļoti uzjautrinoša un interesanta tā Vityaz tukšgalvju kā aptrakušu slidošana pakaļ visiem hokejistiem, lai uzskāktu kautiņu? zinu, ka tas strādā amerikā, jo kopumā viņu kultūras līmenis ir nožēlojamā līmenī. neticu, ka arī pie mums var uzrunāt lielo publiku ar šādu cirku, kam maz sakars ar hokeju. šajā pusē, vismaz agrāk, bija lielisks kombināciju hokejs, kuru bija milzīga bauda skatīties. un žēl, ka tagad interesi nākas uzturēt ar šādiem izdzimteņiem, kas spēj vienīgi iegāzt pretiniekam pa muti. žēl arī tādu hokeja fanu kā Tu...
Galvenaa starpiiba starp jebkuriem citiem kautinjiem un Vitjaz ir taa, ka normaali, arii NHL kautinji parsvara veidojas no speles situacijam, neviens nemegjina no aizmugures apzinati satraumeet pretinieku speletaju, jeb neviens neslido pakalj minuuti, lai izkautos. Jaa, arii NHL dazhreiz kaujas bez iemesla tiiri shovam, bet tad divi kuilji nomet cimdus un godiigi noskaidro kursh lielaaks kuilis. Te izskataas, ka tie Jablonski un co ir ar mazvertibu kompleksiem, vinjus slanijushi Amerikaa un te pekshnji vinji juutas vechi. Vispaar pretiigi

     [+] [-]

, 2011-11-26 21:56, pirms 13 gadiem
kuru speletaju tad pa laukumu meginaja kert tarnaskis?

  -1 [+] [-]

, 2011-11-26 21:58, pirms 13 gadiem
Ceru beidzot visam shitam pieliks punktu

  +2 [+] [-]

, 2011-11-26 22:04, pirms 13 gadiem
Visu cienju komandaam kas censhaas, bet no vadiibas puses neveeleeshanaas izmes taadu komandu un taada veida balagaana turpinaashanaas paraada tikai to cik liels LAUKU turniirs ir KHL, un ja veel kaut viens meeginaa saskatiit kko pozitiivu vai vilkt paraleeles ar filadelfiju, tad aciim redzot negrib saprast kas ir profesionaals sports......... viens ir speeleet rupji uz robezhas otrs ir apzinaati slidinaaties un sist no MUGURAS..... Publisks FUI KHL VADIIBAI!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-26 22:08, pirms 13 gadiem
Riktīgi klauni

     [+] [-]

, 2011-11-26 22:08, pirms 13 gadiem
Otrais video riktīgi smieklīgs! Čalis tomēr aizmuka! Katrā ziņā arī Garnets malacis! Labi turējās!

  -2 [+] [-]

, 2011-11-26 22:10, pirms 13 gadiem
man gan vinji patiik

     [+] [-]

, 2011-11-26 22:11, pirms 13 gadiem
Cik var? Kad tas viss beigsies? Kad šos atsaldētos tipus beidzot izmetīs no līgas? Nē, kad to Vitjaz izslēgs no līgas? Tie, kas tur kaujas nav varoņi bet gan pamperos čurātāji, mīkstie, uzbrukt no aizmugures nav mākslas darbs, lai atrod sev piemērotus večus un sitās, idiņu bars.

     [+] [-]

, 2011-11-26 22:14, pirms 13 gadiem
Nezinu kam tur patikt. Man personīgi riebjas tie viņu ļoti trulie izgājieni. Varam varbūt gaidīt, ka kaut kas mainīsies tikai tad, ka beidzot kāds viņiem iedos ribās tik daudz cik viņi ir devuši citiem.

Pēc 2 video visi skaidri redzam, ka spēlētāji grib spēlēt hokeju, pat nabagi bēg un es piekrītu viņiem un cienu šādus spēlētājus.

Interesants jautājums...Cik viņiem maksā par šo ielīšanu klaunu ādā?

Atvainojos kādam vitjaz aizstāvim, bet nu tie ir atstāti klauni, čaļi cirks jau ir aizbraucis...

     [+] [-]

, 2011-11-26 22:14, pirms 13 gadiem
Iedomājos,ja NHL uz visu spēli noraidīti hokejisti izmetas puspliki un atgriežas arēnā kur,stāvēdami aiz borta,mierīgi dzer no savas pudelītes un rāda žestus . Kāda valsts,tādi noteikumi,te vairs nav par ko brīnīties

     [+] [-]

, 2011-11-26 22:24, pirms 13 gadiem
striker rakstīja: Iedomājos,ja NHL uz visu spēli noraidīti hokejisti izmetas puspliki un atgriežas arēnā kur,stāvēdami aiz borta,mierīgi dzer no savas pudelītes un rāda žestus . Kāda valsts,tādi noteikumi,te vairs nav par ko brīnīties
Taa notika, nopietni?

     [+] [-]

, 2011-11-26 22:28, pirms 13 gadiem
Tas ir hokejs nevis bokss!!! Kāds tu esi stulbenis!!!!!
RobertsR rakstīja: Katrā gadījumā spriežot pēc tava komentāra, hokejists tu nevarētu būt. Tā ir veču spēle, viss piederās pie lietas. Kāpēc ignorēt?Kāda jēga baidīties? 3 viegli punkti pret tādu komandu. Ja esi vecis, tad nav no kā baidīties. Vitjaz spēlētāji arī ir tikai cilvēki!

     [+] [-]

, 2011-11-26 22:28, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: žēl, ka izvēlējos basīti spēlēt, nevis hokeju, būtu mums Latvijā Jablonskis-2
Labais, par šo ilgi un gardi smējos. Vienīgais, kas tu varētu būt sakarā ar hokeju ir ūdenspuika Rīga/LSPA komandai, kaut gan nešaubos ka basītī esi šo mākslu izkopis pilnībā.

  -2 [+] [-]

, 2011-11-26 22:33, pirms 13 gadiem
Tanabe rakstīja: nu un tad Tevi uzrunā šis marketings? kaut kādi mazvērtības kompleksi? skolā Tevi sita? varbūt vienkārši negāji uz fizkultūras stundām vai nenodarbojies ar sportu?

man tas liekas nožēlojami. hokejs ir hokejs. pats spēlēju un man patīk hokejs kā komandas sporta veids. pat labāk nekā sports, ar ko esmu nodarbojies profesionāli.

Tev liekas, ka tā nav speciāla satraumēšana, piebraucot no aizmugures un ieliekot tādu štoperi, ka džeks nevar līdz galam atgūts samaņu? Tev liekas ļoti uzjautrinoša un interesanta tā Vityaz tukšgalvju kā aptrakušu slidošana pakaļ visiem hokejistiem, lai uzskāktu kautiņu? zinu, ka tas strādā amerikā, jo kopumā viņu kultūras līmenis ir nožēlojamā līmenī. neticu, ka arī pie mums var uzrunāt lielo publiku ar šādu cirku, kam maz sakars ar hokeju. šajā pusē, vismaz agrāk, bija lielisks kombināciju hokejs, kuru bija milzīga bauda skatīties. un žēl, ka tagad interesi nākas uzturēt ar šādiem izdzimteņiem, kas spēj vienīgi iegāzt pretiniekam pa muti. žēl arī tādu hokeja fanu kā Tu...
vai šis mārketings uzrunā vai nē parāda faktu, ka visdrīzāk gan es, gan tu gaidīji šodien kāda būs Vitjaz spēle, tad iegājām te sportacentrs.com izlasījām šo rakstu un tagad gan es, gan tu šeit rakstam komentārus.

Apšaubīt acīmredzamo, ka šis mārketings strādā ir muļķīgi.

Nevajag visu tik ļoti ņemt pie sirds. Tavi izteikumi manā virzienā daudz vairāk liecina par kādiem bērnības kompleksiem tev pašam.

     [+] [-]

, 2011-11-26 22:37, pirms 13 gadiem
phKRIII rakstīja: Jurka vs Genādijs ?
Nē, Kurelass vs Ančs (no Prizmas).

  +4 [+] [-]

, 2011-11-26 22:38, pirms 13 gadiem
Purčika semučku grauzēji pret sportistiem, nākamreiz laukumā nesīs ķēdes, nažus un stekus... ieteiktu uz Vitjaz provokācijām atbildēt tādam Jablonskim ar pļāvienu (šķēlienu) ar nūju pa kaklu, zobiem vai citu ekipējuma neaizsargātu ķermeņa daļu... lai vemj asinis, špļauj zobus un saprot, ka dzīve ir nežēlīga pāridarītājam pēc KHL standartiem pienākas ne vairāk par 1 spēli diskvalifikācijas - pašaizsardzība!

  -1 [+] [-]

, 2011-11-26 22:41, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Klau, Tu esi stipri pastulbs ja salīdzini Kolorado-Detroitas "sāgu" ar kaut kādām hokeja padibenēm kuras kuļas pa KHL pakaļu. Un protams vēl jau nekas nav noticis, tapēc vis ok, šai galā jau prātavēderi gudri paliek tad kad kaut kas jau ir noticis...
nu nevajag tikai aizmirst jau te sen pausto patiesību, ka ja šāda tipa "policists" būtu Rīgas Dinamo rindās tad te lielākā daļa komentētāji dziedātu pilnīgi citu dziesmu un nēsātu šādu "varoni" uz rokām.

Ja, gribi paskaties dažus faktus: uzreiz kurš spēlētājs no Rīgas Dinamo izkaujas tā tiek nominēts pirmajā vietā skatītāju balsojumā.

Nedzirdēju daudz nosodošus viedokļus, par rupjajiem spēka paņēmieniem ko izdarīja Karsums PČ, aizsūtot divus spēlētājus uz slimnīcu ar ļoti smagām traumām. Drīzāk uzslavas, attaisnojumus utt.

Nu muļķīgi te mētāties ar apvainojumiem, kad paši klusībā gribētu šādu kausli RD sastāvā.

     [+] [-]

, 2011-11-26 22:45, pirms 13 gadiem
phKRIII rakstīja: Jurka vs Genādijs ?
Nē, Kurelass (Latgale) vs Ančs (no Prizmas).
2011.02.19 Latgale играет как в NHL! Полные...

     [+] [-]

, 2011-11-26 22:48, pirms 13 gadiem
Juri$$$ rakstīja: ja tā var uzrakstīt, tad tas tikai liecina cik daudz tu zini par NHL. Pilnīgi divas dažādas līgas un dažādu iemeslu kautiņi! Lošara, tevi vajadzētu uzdzīt laukumā pret Vitjaz lai tie atsaldeņi izdauza tavas atsaldētās smadzenes!
Un ja tu vari pajautāt cik ir savainoti šajos kautiņos, tad jautāšu tev pretī - tev vajag kādu letālu gadījumu pēc kāda kautiņa, lai saprastu ka tas nav hokejs bet krimināls uz ledus?

Nesaprotu ko tie atmarozgi dara KHL līgā, patriekt visu komandu ar sūdainu mietu!
elpo dziļi, izskaiti līdz 10 un nomierinies vecīt.

Ne tu, ne es nebūsim kas regulēs un noteiks kas ir pieņemams KHL un kas nav. Ne mums tā vara izslēgt vai ļaut spēlēt Vitjaz komandai KHL.

Nu nevajag tik ļoti uzvilkties un sajusties tik svarīgam, ka itkā no tava viedokļa kautkas mainīsies KHL

krievi paši maksā par KHL un paši pasūta mūziku.

Apsēdies dīvānā ieslēdz KHL spēles un skaties šovu, tas arī viss. KHL ir produkts un mēs skatītāji esam pircēji. Tas arī viss. Ja tas būtu slikts produkts, tad tur neaurotu tūkstoši cilvēku arēnā skandējot Vitjaz Vitjaz

     [+] [-]

, 2011-11-26 22:50, pirms 13 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Taa notika, nopietni?
Tā viss arī bija,varējām labi redzēt jablonska tatoo līdz jostasvietai.
Cik tālu khl vadība aizies,to redzēsim,jo ar katra tāda spēle dod iemeslu visai hokeja pasaule apņirgt šo "mūsu" līgu.

  +6 [+] [-]

, 2011-11-26 22:51, pirms 13 gadiem
davix rakstīja: nu nevajag tikai aizmirst jau te sen pausto patiesību, ka ja šāda tipa "policists" būtu Rīgas Dinamo rindās tad te lielākā daļa komentētāji dziedātu pilnīgi citu dziesmu un nēsātu šādu "varoni" uz rokām.

Ja, gribi paskaties dažus faktus: uzreiz kurš spēlētājs no Rīgas Dinamo izkaujas tā tiek nominēts pirmajā vietā skatītāju balsojumā.

Nedzirdēju daudz nosodošus viedokļus, par rupjajiem spēka paņēmieniem ko izdarīja Karsums PČ, aizsūtot divus spēlētājus uz slimnīcu ar ļoti smagām traumām. Drīzāk uzslavas, attaisnojumus utt.

Nu muļķīgi te mētāties ar apvainojumiem, kad paši klusībā gribētu šādu kausli RD sastāvā.
ja esi pilnīgs pamuļķis, tad paturi to pie sevis! salīdzināji Karsumu ar tiem idiņiem? Kādreiz hokeju klātienē esi vērojis?
Karsums spēlē asi, bet precīzi, kā pēdējā spēlē pret Spartaku, 2 Spartak spēlētāji pēc Karsuma spēka paņēminiem palika ne tikai bez nūjām, bet arī bez ķiverēm, viens no viņiem knapi tika līdz soliņam, kur pēc tam ilgu laiku ostija ožamo spirtu! Bauda skatīties, visa Arēna applaudē... bet te viens atsaldenis no sākuma skraida vienam spēlētājam, bet nevar fiziski panākt, tad iebaksta tuvāk esošo un sāk sist, kāds tam sakars ar kādu fair play un "policistu" funkciju pildīšanu - no sērijas, "ko noķeršu, to sitīšu"? nožēlojami...

  +4 [+] [-]

, 2011-11-26 22:52, pirms 13 gadiem
davix rakstīja: nu nevajag tikai aizmirst jau te sen pausto patiesību, ka ja šāda tipa "policists" būtu Rīgas Dinamo rindās tad te lielākā daļa komentētāji dziedātu pilnīgi citu dziesmu un nēsātu šādu "varoni" uz rokām.

Ja, gribi paskaties dažus faktus: uzreiz kurš spēlētājs no Rīgas Dinamo izkaujas tā tiek nominēts pirmajā vietā skatītāju balsojumā.

Nedzirdēju daudz nosodošus viedokļus, par rupjajiem spēka paņēmieniem ko izdarīja Karsums PČ, aizsūtot divus spēlētājus uz slimnīcu ar ļoti smagām traumām. Drīzāk uzslavas, attaisnojumus utt.

Nu muļķīgi te mētāties ar apvainojumiem, kad paši klusībā gribētu šādu kausli RD sastāvā.
Domāju, ka runa vairāk ir par to, ka NHL ir zināms kodekss, kā tas notiek. Var tikai minēt, kas notiktu, ja tāds Magratans mērķtiecīgi ietu klapēt Krosbiju un uztaisīt viņam vēl smadzeņu trīci. Vitjaz leģionāri ir profesionāļi kaušļi (un nevis hokejistu, jo hokeja iemaņas tur ir pārsteidzoši zemā līmenī) un līmeņu atšķirība pret pārējiem ir milzīga, liekot pretiniekiem pazemojošā veidā nokrist uz ledus un aizklāt seju, lai nesavainotos. Nesalīdzināmas lietas. No kaušļiem neviens neprasa ātrumu, tehniku un vārtu gūšanu, tad kādēļ daži sagaida, lai random KHL spēlētājs metas aktīvi aizstāvēties pret šādām mašīnām?
Un arī nedomāju, ka RD būtu tafgajs, ka viņu kāds slavētu, ja dzītos pakaļ kādam par 20 kg vieglākam pretiniekam un no muguras dauzītu.
Slēpts komentārs: davix

  -2 [+] [-]

, 2011-11-26 23:02, pirms 13 gadiem
Halogens rakstīja: Domāju, ka runa vairāk ir par to, ka NHL ir zināms kodekss, kā tas notiek. Var tikai minēt, kas notiktu, ja tāds Magratans mērķtiecīgi ietu klapēt Krosbiju un uztaisīt viņam vēl smadzeņu trīci. Vitjaz leģionāri ir profesionāļi kaušļi (un nevis hokejistu, jo hokeja iemaņas tur ir pārsteidzoši zemā līmenī) un līmeņu atšķirība pret pārējiem ir milzīga, liekot pretiniekiem pazemojošā veidā nokrist uz ledus un aizklāt seju, lai nesavainotos. Nesalīdzināmas lietas. No kaušļiem neviens neprasa ātrumu, tehniku un vārtu gūšanu, tad kādēļ daži sagaida, lai random KHL spēlētājs metas aktīvi aizstāvēties pret šādām mašīnām?
Un arī nedomāju, ka RD būtu tafgajs, ka viņu kāds slavētu, ja dzītos pakaļ kādam par 20 kg vieglākam pretiniekam un no muguras dauzītu.
visam pilnīgi piekrītu, bet neatceros pilnīgi nevienu komentāru savā mūžā ne par Latvijas izlasi, ne par Rīgas Dinamo, ka kāds būtu nosodījis kādu mūsējo hokējistu par kaušanos

Tici man, te tādu "policistu" ja būtu RD slavētu pēc katra kautiņa. Tas ka visiem lielajiem te faniem ir parasti dubultstandarti un nekāds objektīvs skats uz lietām ir pilnīgi skaidrs jau vairākus gadus.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-26 23:07, pirms 13 gadiem
Vitjaz rīcība ir nosodāma pilnība, kaut vai sāksim ar to, ka var gūt nopietnu savainojumus, kas var atstāt sekas uz visu mūžu un tas tev liekas pieņemami? Te gudri spried mājās sēdēdams, bet padomā kā čaļi jūtas, ka jāspēlē hokejs ar tādiem cilvēkiem kuriem maksā naudu par izrādi? Un izrāde ir brutāla un vardarbīga....

  +2 [+] [-]

, 2011-11-26 23:11, pirms 13 gadiem
lai beigās kādu nosit, tad KHL jau tā hokejā pasaules acīs iedragātā reputācija (Lokomotīves bojāeja, līgumsaistību nepildīšana, Sibīrijas kolorīts utt) sabirs putekļos, atgriezīsies pie lokālā mordaboja formāta un beigs lolot savas "pasaules vadošās līgas" ambīcijas

  +2 [+] [-]

, 2011-11-26 23:12, pirms 13 gadiem
Senjors rakstīja: Vitjaz rīcība ir nosodāma pilnība, kaut vai sāksim ar to, ka var gūt nopietnu savainojumus, kas var atstāt sekas uz visu mūžu un tas tev liekas pieņemami? Te gudri spried mājās sēdēdams, bet padomā kā čaļi jūtas, ka jāspēlē hokejs ar tādiem cilvēkiem kuriem maksā naudu par izrādi? Un izrāde ir brutāla un vardarbīga....
Lieki necepies,Tu te polemizē ar cilvēku,kas nesaprot elementāras atšķirības.Tādam ko ieskaidrot ir tas pats,kas ...