Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" rīta treniņā rezervistos - Arnasons un Bērziņš

Jānis Pārums

"Dinamo" rīta treniņā rezervistos - Arnasons un Bērziņš
Tailers Arnasons
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f-64

Šodien, Sanktpēterburgas ledus pilī Rīgas "Dinamo" aizvadīs savu pirmo spēli četru maču izbraukuma sērijā, tiekoties ar pašreizējiem Kontinentālās Hokeja līgas Rietumu konferences līderiem SKA, vēsta rīdzinieku mājaslapa internetā.

Pilsētā Ņevas krastos komanda ieradās jau vakar pievakarē ar līgumreisu, bet šodien no rīta aizvadīja ledus treniņu. Izbraukumā līdz treneri ir paņēmuši 24 hokejistus (divi vārtsargi, astoņi aizsargi un 14 uzbrucēji), bet savainojumu dēļ mājās palika aizsargs Sandis Ozoliņš (elkonis) un uzbrucējs Roberts Petrovickis (plecs).

Pamazām tiek ieskicētas arī maiņas vakara spēlei. Šī rīta treniņā melnos kreklos slidoja uzbrucēji Ņiživijs, Iguldens un Cipulis, kā arī aizsargi K. Rēdlihs un Sorokins. Zilos kreklos uzbrukumā trenējās Hosa, Ankipāns un Sprukts, bet aizsargu pārī bija Sotnieks un Svets. Sarkanajā maiņā kopā ar Dārziņu, Kariju un M. Rēdlihu darbojās aizsargi Galviņš un Laviņš, bet dzeltenos kreklos bija Bukarts, Džeriņš, Meija, J. Rēdlihs un Cibuļskis. Savukārt, Arnasons un Bērziņš šorīt bija zaļajos kreklos.

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 16:03, pirms 15 gadiem
Visvairaak man shajaa visaa nepatiik tas, ka nav patstaaviigu mainju... nu vieniigi 17 37 un 47 speelee kopaa labu laiku, bet taa ir kaut kaa jociigi ,ka nospeeleeti 2 meeneshi , bet speeletaaju rotacija no mainjas uz mainju ir ljoti liela....

  +2 [+] [-]

, 2009-11-26 16:05, pirms 15 gadiem
Riga_time rakstīja: Ne jau Arnasons tik slikts - labi ja divi, trīs no šī Dinamo sastāva vispār pietuvināsies NHL, džeks tomēr tur ir spēlējis ilgu laiku. Lieta tāda, ka Arnasons tika paņemts bez Sejēja un Šuplera ziņas ar Skudras starpniecību, drīzāk tā ir Šuplera un Sejēja attieksme pret vadību - jūs bez mūsu ziņas - nu tad, lai sēz uz soliņa un vadība viņam maksā piķi
Pilnīgi piekrītu. Arī trīs nospēlētajās spēlēs viņam spēles laiks bija attiecīgi mazākais komandā un trešais mazākais komandā. Arnasonam vienīgā cerība tuvākajās spēlēs ir, ja vispār tiks uzlikts uz kādu spēli , pašam nospēlēt individuāli un kaut ko parādīt uzbrukumā. Šupleram viņš nav vajadzīgs, jo nav viņa cilvēks, un arī pārējiem spēlētājiem ir tikai lieks konkurents cīņā par vietu sastāvā.

     [+] [-]

, 2009-11-26 16:08, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Vispār jau pa lielām šaibām, lielākā daļa komentu rakstītāji te ir paši lieli dir.sēji, varbūt paies mēnesis, Ārnasons atgūs formu, iespēlēsies un sāks mest šaibas iekšā, un Ārnasons atkal būs labais džeks, visi slavēs...

Kur ta palika visi tie bļāvēji, kas Šupleru sūtīja mājās????

Tāpat tagad visi baigi aizstāvēja Znaroku, kaut gan pavasarī par Znaroks tika zākāts pēdējajiem vārdiem un Latvijai paredzēta B grupa, jo redz Ivanāns un Kulda nav paņemts uz izlasi...
Paga paga, es arī tagad uzskatu, ka vienīgais ceļš Šupleram ir uz staciju ar čemodānu rokās un atā. Tās trīs uzvaras varbūt kādam arī aizmālēja acis, bet ne visiem. Cita lieta, ka es to neizlemju un, kā izteicās GM, šo nemaz nav domājuši mainīt un baumu palaidis Matulis. Lūk šeit es RD nesaprotu, ja ar tik draņķīgu spēli pirms pārtraukuma pat NAV izskatīta iespējāmā trenera nomaiņa, nekas labs tur nebūs.

     [+] [-]

, 2009-11-26 16:14, pirms 15 gadiem
ilvins rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Arī trīs nospēlētajās spēlēs viņam spēles laiks bija attiecīgi mazākais komandā un trešais mazākais komandā. Arnasonam vienīgā cerība tuvākajās spēlēs ir, ja vispār tiks uzlikts uz kādu spēli , pašam nospēlēt individuāli un kaut ko parādīt uzbrukumā. Šupleram viņš nav vajadzīgs, jo nav viņa cilvēks, un arī pārējiem spēlētājiem ir tikai lieks konkurents cīņā par vietu sastāvā.
Tak nav viņš šobrīd gatavs KHLam, fiziski toč nav. Vispār ir tāda opcijā kā fārmklubs, lai tur uzdzen kondīciju un tad meiģina. Tagad sanāk ka jadod iespēja spēlētējam ar labu CV, bet kurš nav formā tikai tapēc ka viņš ir atbraucis un kādreiz spēlējis NHL.

     [+] [-]

, 2009-11-26 16:18, pirms 15 gadiem
Sen jau teicu ka Spruktu vaig celt uz augšu, domāju, ja Hossa nečakarēsies, ši varētu but ļoti laba maiņa!

  +2 [+] [-]

, 2009-11-26 16:37, pirms 15 gadiem
fans366 rakstīja: Tāda, ka Arnasons spēlē labāk.
Dies pasarg! Varbūt Tev ņemt un apreēt to Arnasonu?

  +1 [+] [-]

, 2009-11-26 16:38, pirms 15 gadiem
Vot cilvēki ir interesanti, pateica Sejajs, ka spēlētais ir sūdīgs, Šupleram nav vajadzīgs un uzreiz visiem ir tādas domas par Anrasonu, ka legeonārs, nemāk spēlēt, slinks, atņem vietu jaunajam.. a par to ka Igguldens pēdējos 3 mačos punktus neguva, bet sezona sākuma vispār no pirmās maiņas trešajā perioda bija nosēdināts malā un viņa vietā spēlēja Džeriņš? Vai mīlulītis Lee.. es pat neatceros, kad viņš kaut kā normāli uzšāva pa vārtiem, nerunājot par spēli aizsardzība, jo vinnētajā mačā pret Spartaku kopā ar Ješku viņš spēlēja vienā pārī un taisīja ne mazāk kļūdas neviens neatceras, bet Šuplers atrada vainīgo J.Redlihu un mēs zaudējam nākamajos spēlēs.. un to ka Arnasons nespēlē, var būt Šuplers vienīgi negrib viņu redzēt, jo ņemts bez viņa padomiem?

     [+] [-]

, 2009-11-26 16:42, pirms 15 gadiem
Interesanti, Arnasonu var nosūtīt uz leju? Zinu, ka piķis tāpat būs jāmaksā pa pilno, bet labāk, lai spēlē juniorā nekā sēž uz sola.

     [+] [-]

, 2009-11-26 16:44, pirms 15 gadiem
Un ja runāt godīgi maiņa Sprukts – Igguldens – Cipulis izskatījās rezultatīvāk ne kā Ņiživijs – Igguldens – Cipulis, vai Ņiživijs – Sprukts – Cipulis

     [+] [-]

, 2009-11-26 16:45, pirms 15 gadiem
Arnosonu vaidzēja likt Sprukta vietā omg kāda jēga no arnasona bij ?
7 sezonas varbūt vairāk apvadītas NHL un Dinamo ir tāds līmenis ka pat viņam jāsēž maiņā nu tad jau Dinamo ir iznesēji riktīgie..
Ceru šitā ilgi tas neturpināsies tas ir pilnīgs pasurts Arnasons varbūt nav ātrākais spēlētājs bet tehnisks un labas piespēles viņš dala ļoti labi un var labi arī uzmest pa vārtiem..

     [+] [-]

, 2009-11-26 16:51, pirms 15 gadiem
quick rakstīja: Interesanti, Arnasonu var nosūtīt uz leju? Zinu, ka piķis tāpat būs jāmaksā pa pilno, bet labāk, lai spēlē juniorā nekā sēž uz sola.
Nez kāds līgums. Minska sākumā Kulakovu, bet pēc tam Makkonenu sākumā izlika atteikumu draftā, kad 48 stundas šos neviens neņēma tad uz Soļigorsku. Somam pagājušsezon SMliga 59 punkti 57 spēlēs....

     [+] [-]

, 2009-11-26 16:59, pirms 15 gadiem
Dinamo Fane rakstīja: Ok, neesmu tur baigā eksperte, bet man liekas, ka jālauj viņam spēlēt. Ok, varbūt ne milzīgu spēles laiku, bet tomēr! Viņam taču arī kā spēlētājam nav motivācijas, ja nelaiž uz laukuma sevi pierādīt un parādīt. Arī nepatīkama sajūta droši vien no pārējo komadas biedru puses - uztver viņu kā "balto zvirbuli" .... Tas neveicina Arnasona iejušanos RD komandā!! Un, ja komandā nav vienotības, arī spēles sanāk tādas, kā sanāk.

Petrovicki arī daudzi sākumā norēja, arī viņš pirmajās spēlēs nerādīja neko baigi dižo, bet paskat tagad - tāds duets ar Hosu
Muļķības, Petrovickis jau pirmajā spēlē izskatījās labs neņemot vērā viņa fizisko kondīciju!

     [+] [-]

, 2009-11-26 17:08, pirms 15 gadiem
EUcerin rakstīja: Muļķības, Petrovickis jau pirmajā spēlē izskatījās labs neņemot vērā viņa fizisko kondīciju!
Varbūt drusku, un tikai tāpēc, ka Šuplers savu slovāku tautieti ilgāk laida uz laukumu!!! Ir jādod iespēja Arnasonan, pēc kādām 2-3 spēlēm, kurās būtu kaut cik normāli nospēlēts spēles laiks, varētu izdarīt secinājumus!

     [+] [-]

, 2009-11-26 17:11, pirms 15 gadiem
nesaprotu riigas dinamo riicibu saistiba ar arnesonu,nafig japerk speletajs,kurs spele 4taja maina(labakaja gadijuma)moz vsp maina sedes...tas nozime,ka par kapeikam vins spele RD?!

     [+] [-]

, 2009-11-26 17:13, pirms 15 gadiem
Veiksmi!!!

     [+] [-]

, 2009-11-26 17:20, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Vispār jau pa lielām šaibām, lielākā daļa komentu rakstītāji te ir paši lieli dir.sēji, varbūt paies mēnesis, Ārnasons atgūs formu, iespēlēsies un sāks mest šaibas iekšā, un Ārnasons atkal būs labais džeks, visi slavēs...

Kur ta palika visi tie bļāvēji, kas Šupleru sūtīja mājās????

Tāpat tagad visi baigi aizstāvēja Znaroku, kaut gan pavasarī par Znaroks tika zākāts pēdējajiem vārdiem un Latvijai paredzēta B grupa, jo redz Ivanāns un Kulda nav paņemts uz izlasi...
nu jā, ok, varbūt viņš ar laiku atvērsies, lai gan šobrīd neko īpašu nerādā, bet tomēr piekritīsi tak, ka nav normāli, ka komanda nolīgst spēlētāju ģenerālmenedžerim un galvenajam trenerim par to neko nezinot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 17:40, pirms 15 gadiem
Es domaju ka Arnesos ir labs speletajs, bet ar vinju ir treneriem jastrada, lai vinjam rastos modivacija. Bet musu treneri taadi, ka pat Chaka ielas daamu nevareetu pierunaat uz minetu. Tamdeelj shaubos vai Arnesosns kaut ko raadiis muusu komandaa. Zheel

     [+] [-]

, 2009-11-26 17:59, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: tauta jau iesildās Sprukta lamāšanai vakarā?
Tauta cer, ka šoreiz būs iemesls šo paslavēt.

     [+] [-]

, 2009-11-26 18:00, pirms 15 gadiem
mums buus pakalaa shinii speelee

     [+] [-]

, 2009-11-26 18:07, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Arī fakts.
Ar ko pamatot man nav, bet man šķiet, ka tie izteicieni un reālās darbības liecina, ka RD treneri Arnsonam ne pārāk uzticas.
Cik zinu, tad RD treneri nebija īpaši lietas kursā par Arnasona iegādi - (viss notika ķiharā) līdz ar to arī Jūlis viņam varētu īsti (vēl) neticēt..... liekas loģiski ne? Es neesmu liels Jūļa fans, bet te es viņu varu saprast.... Par to ko viņš rādīs vai tomēr nerādīs laukumā redzēsim pēc kāda laika.... izskatās, ka viņam ne tikai vēl pie lielajiem laukumiem ir jāpierod, bet arī vēl vajadzīgā sportiskā forma ir jāatgūst (vai jāiegūst).....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 18:19, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: un fans366 dikti izklausās pēc kāda Pētera S
Man arī tāda doma ienāca prātā.... protams, ja vien viņš nav kāds, tā teikt, "personālais Arnasona fans"..... Pagaidām jau džeks (Arnasons) neko dižu nerāda arī ar savām 7 NHL sezonām "bagāžā"... gribētos cerēt, ka tikai pagaidām....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 18:37, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: Janka laikam netaisas golu iemest
Hren s ņim! Galvenais, ka Hosa abos momentos bija laicīgi klāt pie ripas.... Cik saprotu Jankam ir jau 2 asisti.... tātad nav velti pa laukumu "dzīvojies".....

     [+] [-]

, 2009-11-26 18:43, pirms 15 gadiem
belluschi rakstīja: Kā var ielikt lielo Janku vienā maiņā ar Ankipānu un Hossu. Jau pašā sezonas sākumā un pārbaudes spēlēs tas bija redzams, ka Janka nevelk ar viņiem kopā. Varbūt Janka ir foršs džeks ģērbtuvē un ārpus laukuma, bet nu ar viņiem vienā maiņā tas ir garām. Es varu saderēt ar jebkuru, ka šitā maiņa šodien negūs nevienus vārtus un nenopelnīs nevienu piespēli, jo 1) Janka spēlē tikai aizsardzībā uzbrukumā viņš visu maiņu bremzē, plus viņam ir zudusi pārliecība, ka var iemest banku 2) Hossa redzot ar ko viņam jāspēlē kopā īpaši neiesprings, jo tāpat zinās, ka uzbrukumā nav nekāda tolka vienam ar Ankipānu saspēlēties, jo Janka jau tikmēr būs pacēlis nūju augšā un slidos nomainīties.
Nu, muljki?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-26 20:23, pirms 15 gadiem
Es speeleeju NHL 8 sezonas,bet esmu paraak suudiigs prieksh Latvieshu DINAMO!

     [+] [-]

, 2009-11-27 11:57, pirms 15 gadiem
arnsons,ir pagātnes spēlētājs...