Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Šuplers vīlies aizsardzībā, disciplīnā un momentu realizācijā

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Šuplers vīlies aizsardzībā, disciplīnā un momentu realizācijā
Juliuss Šuplers
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc piedzīvotā zaudējuma Kontinentālās Hokeja līgas spēlē savā laukumā pret Novosibirskas ''Sibir'' (3:5) Rīgas ''Dinamo'' galvenais treneris Juliuss Šuplers bija vīlies komandas disciplīnā, spēlē aizsardzībā un momentu realizācijā.

Šuplers uz preses konferenci šoreiz ieradās neierasti nervozs, acīmredzot beidzot sācis saprast realitāti, ka ar komandu daudz kas nav kārtībā. ''Kārtējo reizi ielaidām vārtus neilgi pēc tā, kad paši bijām iemetuši. Soda metiens izšķīra spēles likteni. Nevaru teikt, ka puiši necīnījās. Pēdējais periods bija lielisks. 18 metieni pēdējā periodā un 46 pa visu spēli. Tas ir daudz, taču realizācija nebija laba,'' pēc kārtējā zaudējuma teica Šuplers.

Kādā spēles epizodē divcīņā ar pretinieku savainojumu guva Krišjānis Rēdlihs, kas papildinājis rīdiznieku traumēto sarakstu. Treneris vērsa uzmanību uz situāciju ar savainojumiem. Jautāts par to, vai, ņemot vērā situāciju ar traumām, spēlētājiem netiek likts spēlēt piesardzīgāk un izvairīties no fiziskām divcīņām, Šuplers atbildēja noraidoši.

Lūgts izskaidrot situāciju, kad vienas spēles laikā divreiz ''iekritām'' skaitliskā vairākuma beigās, kad pretiniekiem spēlētājs no noraidīto soliņa izrāvās viens pret vienu ar vārtsargu Martinu Pruseku, Šuplers atbildēja, ka tā gadās. Viss balstīts uz spēlētāju disciplīnu un tās ievērošanu.

''Dinamo'' trenerim tika norādīts par to, ka skaitliskā vairākuma izspēlē mums trūkst uzbrucēju vārtu priekšā, atskaitot Jāni Spruktu. Šuplers atbildēja, ka spēles plānā ir paredzēts vienam spēlētājam būt vārtu priekšā, taču ne vienmēr šo plānu izdodas īstenot.

Šuplers tāpat atklāja, ka pirmās maiņas uzbrucēju kodolu turpmāk veidos Roberts Petrovickis un Marsels Hosa. Iespējams, ka nākotnē ar viņiem kopā spēlēs kāds cits, ne Aleksandrs Ņiživijs kā tas bija spēlē pret ''Sibir''.

Savukārt viesu komandas galvenais treneris Vladimirs Semjonovs, protams, bija labākā noskaņojumā, atzīstot, ka komandai bijusi ļoti nepieciešama šī uzvara. ''Ar skaistu spēli vien pie punktiem netikt. Labi nospēlējām aizsardzībā, bet tai pat laikā neaizmirsām arī par uzbrukumu. Esmu pateicīgs komandai par vīrīšķību un parādīto raksturu, it sevišķi mača beigās, kad izdevās grūtā brīdī izturēt. Protams, esmu apmierināts gan ar spēli, gan rezultātu,'' pēc spēles teica Semjonovs.

 +10 [+] [-]

, 2009-10-23 00:35, pirms 15 gadiem
Pārkopēšu savu komentu:

Ja Jūlis būtu īsts vīrs nevis bāba , viņš pats uzrakstītu atlūgumu. Galvenais, ka par bābām viņš ir aptaisijis arī mūsu hokejistus, latvieši vienmēr ir bijuši slaveni ar savu spēka spēli un nekad nekādiem krieviem nav ceļu griezuši. Vienmēr ir kāvušies, pat jauniņas Hehts 88 gadā Maskavā nekautrējas sist PSRS un ACSK aizsardzības līderim Fetisovam. Tāpat Vītolinš, Tomans cīnijās kā vīri, nerunāsim nemaz par Znaroku. Bet ko mēs redzam tagad Prusaku sit, visi noskatamies, Rēdlihu traumē, atkal skatamies, Iguldenu nogāž, atkal skatamies. Pēc tam brīnamies , Prusaks nebrīdina, ka iznāk noraidītais spēle'tājs, bet nav jau neviena ko brīdināt, nekādu pateicību vai aizstāvību nesagaidīsi. Komandas mikroklimats vispār ir briesmīgs. Un tā ir tīra treneru korpusa vaina! Jūli brauc mājās, bet Arti tu labāk ej uz TV par profesionālu komentētāju, tas tev tiešām labi sanāk.

  +4 [+] [-]

, 2009-10-23 00:36, pirms 15 gadiem
Bet man aizvien vairāk liekas , ka Play Off šogad nespīd!!!
Tomēr ceru, ka smagi kļūdos !!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-23 00:37, pirms 15 gadiem
Julius-brauc vnk prom... šodienas maiņu izjaukšana jau bija palīgā sauciens...

  +9 [+] [-]

, 2009-10-23 00:38, pirms 15 gadiem
No kurienes Tev info maris777 par komandas mikroklimatu? Padalies!

  +7 [+] [-]

, 2009-10-23 00:38, pirms 15 gadiem
To pashu i labs fans vai pusliidz zinoshs hokeja eksperts var pateikt Atshkiriba taada Shupler ka tev ar to visu kaut kas ir jadara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-10-23 00:43, pirms 15 gadiem
varbūt beidzot sāc vilties sevī... un trin makšķeri kamēr neesi vel izsvilpts no arēnas...

     [+] [-]

, 2009-10-23 00:45, pirms 15 gadiem
laiks kravāt koferus...
Slēpts komentārs: maris777

  +2 [+] [-]

, 2009-10-23 00:46, pirms 15 gadiem
murziks rakstīja: laiks kravāt koferus...
es gan ceru, ka viņš jau ir lidostā un, ka tikai rakstiņš kavējas

     [+] [-]

, 2009-10-23 00:46, pirms 15 gadiem
sāpīgi jau tas ir un tiesa iepriekš rakstītājiem , bet par ko tad lai regulāri nefano ja ne par hokeju , protams ceru ka lietas ies uz labo pusi kā vairums , bet šī ticība nedaudz sāk zust.

  +4 [+] [-]

, 2009-10-23 00:48, pirms 15 gadiem
Uhh kādu medusmaizi šodien dabuja visi nīdēji... varu saderēt, ka puse priecājās par rd zaudi, jo tagad var lieku reizi padirst komentāros
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2009-10-23 00:52, pirms 15 gadiem
Var redzet kad ar DR nekas nav kartiba,speletaji ir normali bet dazzreiz rodas sajuta kad vini ir lloti apjukusi un nezin pat ko dariit,piespeles vspaar nav komentaaru,vai tiesam pec katras speles mainnas tik radikali ir jamaina....
un kapeec mes esam tik "miksti",neaistavam Martinu taja situacija jav vajadzeja kartigu klopi lai zinatu ka pret musu vartsargu iztureties un ari passaa spele iskanna ankipanam lloti rupji iegruda muguraa vareja redzeet kad vinnam tiessam saap,atkal nekaada reakcija,dazzreiz ir jamet pie malas visi noteikumi un vnkarsi jaizkaujaas,lai pretiniekiem ieraditu savu vietu.....zzel lloti zzel,kas tagad notiek ar musu komandu,domaju kad Julim ir jaatkapjas ta nevar turpinat........
p.s-skatijos neta musu pagajusa gada ierakstus tur bija pavisam cita komanda cali cinijas un aizstaveja viens otru kavaas pat viss 5iecinieks pret to passu sibirj un ieradijam mes vinniem vietu,kada bija spele vartu prieksaa muusu passu soca vienu staru no lokomatives nolika uz ledus,bet kas notiek tagad............pilnigi nekas....

  +3 [+] [-]

, 2009-10-23 00:52, pirms 15 gadiem
Kritika ir laba lieta, BET...mums jāsaprot, ka labāku speciālistu par Šupleru mums šobrīd neatrast. Uz lietām jāskatās reāli. Šosezon šis ir cits "Dinamo", tieši sastāva ziņā. Ar šādu aizsardzību ir grūti cerēt uz labiem panākumiem. Kur ir vaina? Pašlaik šķiet, ka puiši vienkārši nespēj saglabāt koncentrāciju visas spēles garumā. Aizsargi pārāk daudz pieslēdzas uzbrukumiem, aizmirstot par saviem primārajiem pienākumiem. Tā nu mums rodas tās daudzās kļūdas aizsardzībā. Būtu vēl 1-2 pieredzējuši leģionāri, tad bilde uzreiz būtu rožaināka, bet pagaidām jāiztiek ar to kas ir. Šuplera uzdevums ir sakārtot spēli aizsardzībā, bet pašlaik izskatās, ka pateikt ir vieglā kā izdarīt.
Nevajag nekādu atlūgumu, vajag kārtīgu mietu un disciplīnu.
Objektīvi!

  +6 [+] [-]

, 2009-10-23 00:56, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Pārkopēšu savu komentu:

Ja Jūlis būtu īsts vīrs nevis bāba , viņš pats uzrakstītu atlūgumu.
Neizskatās, ka Jūlis pats pratīsies un aizvāksies.... nāksies vien RD bosiem viņu izmest.... Tik šie laikam vispirms grib kādu puslīdz nopietnu kadru vietā atrast, bet ar to lietu arī laikam šiem lāga labi pagaidām neiet....

     [+] [-]

, 2009-10-23 00:56, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Pārkopēšu savu komentu:

Ja Jūlis būtu īsts vīrs nevis bāba , viņš pats uzrakstītu atlūgumu. Galvenais, ka par bābām viņš ir aptaisijis arī mūsu hokejistus, latvieši vienmēr ir bijuši slaveni ar savu spēka spēli un nekad nekādiem krieviem nav ceļu griezuši. Vienmēr ir kāvušies, pat jauniņas Hehts 88 gadā Maskavā nekautrējas sist PSRS un ACSK aizsardzības līderim Fetisovam. Tāpat Vītolinš, Tomans cīnijās kā vīri, nerunāsim nemaz par Znaroku. Bet ko mēs redzam tagad Prusaku sit, visi noskatamies, Rēdlihu traumē, atkal skatamies, Iguldenu nogāž, atkal skatamies. Pēc tam brīnamies , Prusaks nebrīdina, ka iznāk noraidītais spēle'tājs, bet nav jau neviena ko brīdināt, nekādu pateicību vai aizstāvību nesagaidīsi. Komandas mikroklimats vispār ir briesmīgs. Un tā ir tīra treneru korpusa vaina! Jūli brauc mājās, bet Arti tu labāk ej uz TV par profesionālu komentētāju, tas tev tiešām labi sanāk.
Domu var saprast, bet nu 5 teikumos tik daudz aplamibu.... Pruseks nevis Prusaks, Znaroks jau nu gan nav latvietis un Vitolins ari nekads parakais cinitajs nebija - jo ilgaka karjera bija, jo saudzigak speleja un Sveici savulaik izvelejas tiesi si iemesla del.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-23 00:59, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Kādu infu tev vajag? Pats neredzi kas notiek laukumā?
Tad Tu laikam neizproti vārda ''mikroklimats'' nozīmi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-23 01:02, pirms 15 gadiem
we'll need Chara Baby! Ale dovidenja,pan Shupler
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-23 01:04, pirms 15 gadiem
Ulrihs rakstīja: Domu var saprast, bet nu 5 teikumos tik daudz aplamibu.... Pruseks nevis Prusaks, Znaroks jau nu gan nav latvietis un Vitolins ari nekads parakais cinitajs nebija - jo ilgaka karjera bija, jo saudzigak speleja un Sveici savulaik izvelejas tiesi si iemesla del.
Es pilnīgi saprotu, ka astoņdesmitajos Tu vēl tēva pautos karājies, bet tad Vītoliņa maiņa bija īsti cīnītāji. Prusaks man vienmēr ir Prusaks, bet ja vēlies, varu saukt arī par Tarakānu. Arī tagad Dinamo 100% latvieši, tāpat kā toreiz , bet uz kaušanos vienmēr bijām nadzīgi, tāpēc arī tauta mīlēja savu komandu, zināja - viņi nekad nepadosies. Bet kas notiek tagad, visa komanda kā Liepājas Edīte. Tiešām kauns.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-23 01:07, pirms 15 gadiem
atceros, ka peec speeles ar Amur kaads teica, ka njizhivijs izejot uz bulliti izskatiijies taa, it kaa kaads vinjam kaajaa zaagjeetu. arii man tas iekrita aciis un jaasaka, ka taa izskataas lielaakaa dalja speeleetaaji jau vairaakas peedeejaas speeles... lai arii dalju speeles dzheki ciinaas kaa zveeri, nav ne taas uguntinjas aciis, ne komandas gara, nekaa... logjiski, ka tad arii speele nevedas un ripa vaartos neiet ne par ko. aciimredzot, Shuplera kungs neprot atrast pareizos vaardus, metodes vai risinaajumus, lai sho sitoaaciju labotu. nav jau arii taa muusu komanda tik vaaja, varam nospeeleet ljoti labu speeli, ciiniities un uzvareet, ko jau shosezon esam paaris speelees izdariijushi. jautaajums paliek atklaats - kapeec shii labaa speele bija redzama tikai dazhaas speelees, nevis vairums? un shii briizha sitoaacijaa, nomainot trenneri, mees zaudeet vairs neko nevaram, jo sliktaak jau vairs palikt nevar - ja nebuus labaak, tad buus vismaz savaadaak, jo kaada gan vairs tur starpiiba vai liigaa esam peedeejie, priekshpeedeejie vai treshie no beigaam. ehh... vnk zheel skatiities, kaa komanda, kurai potenciaals noteikti ir lielaaks, shobriid ciinaas par nepalikshanu liigas peedeejaa vietaa.

  -2 [+] [-]

, 2009-10-23 01:12, pirms 15 gadiem
dažam labam jūtama tīri latviešu mentalitātē..tas tā.
veči attopās ,ar šiem resursiem kas mums tagad mēs daram ko varam ...un cik iespēju..Nēesam mēs Omska vai kāds cits klubs ar tml budžetu, kā ir tā ir un ar to ir jāsamierinās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-23 01:14, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kritika ir laba lieta, BET...mums jāsaprot, ka labāku speciālistu par Šupleru mums šobrīd neatrast. Uz lietām jāskatās reāli. Šosezon šis ir cits "Dinamo", tieši sastāva ziņā. Ar šādu aizsardzību ir grūti cerēt uz labiem panākumiem. Kur ir vaina? Pašlaik šķiet, ka puiši vienkārši nespēj saglabāt koncentrāciju visas spēles garumā. Aizsargi pārāk daudz pieslēdzas uzbrukumiem, aizmirstot par saviem primārajiem pienākumiem. Tā nu mums rodas tās daudzās kļūdas aizsardzībā. Būtu vēl 1-2 pieredzējuši leģionāri, tad bilde uzreiz būtu rožaināka, bet pagaidām jāiztiek ar to kas ir. Šuplera uzdevums ir sakārtot spēli aizsardzībā, bet pašlaik izskatās, ka pateikt ir vieglā kā izdarīt.
Nevajag nekādu atlūgumu, vajag kārtīgu mietu un disciplīnu.
Objektīvi!
Kas vispār ir Šuplers? Ko viņš savā karjerā ir tādu sasniedzis, ka viņu jāsauc par augstas klases speciālistu? Ar ko mūsu pašu Beresņevs par viņu ir sliktāks?

  +1 [+] [-]

, 2009-10-23 01:15, pirms 15 gadiem
zakko rakstīja: dažam labam jūtama tīri latviešu mentalitātē..tas tā.
veči attopās ,ar šiem resursiem kas mums tagad mēs daram ko varam ...un cik iespēju..Nēesam mēs Omska vai kāds cits klubs ar tml budžetu, kā ir tā ir un ar to ir jāsamierinās...
Nu,izkauties tak vismaz ar šiem resursiem varētu normāli,vai vismaz neļaut sevi fiziski apbižot

  +2 [+] [-]

, 2009-10-23 01:20, pirms 15 gadiem
Gribējās padiskutēt, bet ne tur iediskutējos. Kopī-peist.

Oridžinal tekst from the ather peidž.

Tiksviksvuku, 00:05, pirms stundas
Mjā. Sūdīgi. Ko lai citu saka...

Bet, nu, cik var atrunāties par tām traumām. Pārāk regulāri tas kautkā Jūlim. Vecīt, Tev sastāvs ir tāds kāds ir. Līdz ar to arī rezultātu ir jāsasniedz ar tādu sastāvu kāds Tev ir. Šosezon tikai 4 pēcspēles preses konferences ir bijušas bez jau Tavām ierastajām atrunām par traumām vai nepietiekamo sastāva komplektāciju. Priekš sevi cienoša trenera kautkā pārāk daudz čīkstēšanas. Problēma ir jāmeklē kur citur. Tieši spēles plāna ziņā. Paeksperimentē ar maiņām, spēles taktiku, spēka spēles īpatsvaru. Meklē tak risinājumu, jo pagaidām nevar redzēt ABSOLŪTI NEKĀDAS izmaiņas mūsējo spēlē - reizēm liekās ka vispār Rīgas Dinamo valda absolūts pokujisms. Virknējumos var teikt gandrīz nekādas izmaiņas no spēles uz spēli, spēles zīmējumā arī absolūtais sasalums un nekādu pazīmju par kādām izmaiņām, neskatoties vai uzvar vai zaudē. Dīvaini kautkā. Sajūtas ka Jūlis nostāv borta malā tās 60 minūtes, nospļujas par visu, aizbrauc mājās, izrauj vinčiku un no rīta jau visa figņa aizmirsusies. Nu, nav ne Tev, ne komandai tās degsmes. Atceros pagājušo sezonu, kad visa komanda bij kā viens veselums. A tagad kas no tā palicis? Spilgts moments - pretinieku spēlētājs nogāza Pruseku - a tā vietā nevis lai visi mestos viņu slānīt, 4 no 5 mūsējiem aizslido uz soliņu mainīties kā nekas nebūtu bijis, un tas pts piektais, ja nemaldos Ozoliņš, pieslido pie pretinieka un bikli pasaka ka tā nav smuki darīt. Nu, tas ir normāli KOMANDAI?! Diez vai. Nu, neesam mēs komanda šosezon, neesam. Pilnīgs pokujisms. PĀRMAIŅAS un vēlreiz PĀRMAIŅAS. Ir jāsāk rotēt sastāvu - hoķ Pruseku laid uzbrucēja postenī, pofig ko, ka tik beidzot būtu kādas izmaiņas. Un, lai kā arī man simpatizētu Cipulis, kautkas ir jādomā ar viņu. Nu, nav īsti normāli, ka uzbrucējs ar otro lielāko spēles laiku starp uzbrucējiem nevar gūt vārtus 17 spēlēs, kā arī lietderības koeficents ir vismazākais komandā. Man tiešām patīk Mārtiņa spēles stils, taču, nu, vecīt, arī te ir vajadzīgas pārmaiņas. Kautvai aizsūti uz fārmklubu uz 1 spēli, lai atgūst vārtu garšu. Cik var laist laukumā uz uzticības kredīta vien. Labi, nav ko salmus kult. Ja nākamajā spēlē nu VĒLJOPROJĀM nebūs nekādu izmaiņu, tad, manuprāt Šupleram būtu godīgi jāatstāj trenera amatu. Pagaidām nav manāmas adekvātas rīcības.
Slēpts komentārs: Kimi Raikkonen
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-10-23 01:50, pirms 15 gadiem
Sakat ko gribat ,bet man gribās , nu ļoti ,ļoti gribās dzirdēt Sējēja ,domas ,vai pareizāk teikt viedokli , par notiekošo komandā , par to ,kas notiek ar spēlētājiem ,ar trenneriem un galu galā ar kluba vadību .Arī par šovasar veikto sastāva komplektāciju ,kādus vai kurus spēlētājus cerēja dabūt ,kuri bija tie ar kuriem nesanāca vienoties un galvenais ,kas bija noteicošais izvēloties "kandidātus " uz RD sastāvu . Kā atsevišķu tēmu varētu aizsargu līniju apskatīt . Un te par vienu otru spēlētāju gribas teikt RD paveicās ka sanāca putra ar viņu pozīcijām pieciniekos , jo kādā pa.....ā būtu ja izrādītos ka viņi ir nevis hokejisti ,bet futbolisti .
Lai te šūpojas kam krēsls ,kam galds ,bet daudzi noteikti ir jau dzirdējuši un redzējuši šito formulu 7 spēles 15 pts , es nezinu ,kā citi ,bet es šito neesmu ne RD mājas lapā redzējis ,ne no kāda oficiāla kluba pārstāvja dzirdējis , gribas zināt ja nebūs tie 15 pts , kas tad ? Runājot konkrēti par Sējēju gribētos RD lapā izlasīt , lai būtu sadaļā intervijas ,viņa viedokli par šiem jautājumiem .Ja protams jums tur viens otrs nav iemācijis ,vadoties no savas gūtās pieredzes , likt "mīksto" virsū mums RD atbalstītājiem ,faniem un līdzjutējiem . neteikšu par visiem , bet mani interesē , vismaz pagaidām RD vadības domas. Dotajā brīdī , kad RD ņemās ,kā pliki pa nātrēm, un daidzi saka , ka zivs pūst no galvas , gribētos teikt ,ka galva atrodas mazliet augstāk nekā daži te ir iedomājušies

     [+] [-]

, 2009-10-23 04:50, pirms 15 gadiem
Un ko vins to tikai tagad ir sapratis ????????????

     [+] [-]

, 2009-10-23 04:51, pirms 15 gadiem
Slura uz majam !

     [+] [-]

, 2009-10-23 06:39, pirms 15 gadiem
te viens otrs par latviešu aizsargiem šķībi izsakās!
pie veiksmīgiem spēles uzstādījumiem (piem. pērnajā PČ) tie paši aizsargi var spēlēt tiešām labi gan katrs atsevišķi, gan visi kopā komandas spēlē!

tas, kāpēc šosezon nav spēles aizsardzībā pirmkārt trenerim jāprasa!

  +6 [+] [-]

, 2009-10-23 06:56, pirms 15 gadiem
nevar jau ar vienu OZO kurs spele ,gan vairakua.mazakuma nospelet.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-23 07:44, pirms 15 gadiem
piekritu ka ir pa maz asumu vartu prieksa lai ieraditu pretiniekam vietu, kas noteikti nav musu vartusarga laukums. (protmas nevajag kauties ta ka dabu vairaku spelu diskabeli)!!! Vel ari kad mikeli iegruda borta pec svilpes, nu un kas ka tas bija Pujacs, kas vinu iegruda, mikelim tak divi brali ir un ari parejie komandas biedri lai iet un aizstav!!!
Un vel kas komanda ir nopietns viruss, ar kuru jau slimo netikai Cipulis bet ari Sprukts Ankipans un vel dazi, ka ari vartusargs Masalskis, Man liekas ka Julijam vajadzetu vnk piejiet pie speletaja uzist uz pleca un teikt es ticu ka tu iesitisi vai ari es ticu ka nosargasi!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-23 07:47, pirms 15 gadiem
Šupleram vajadzētu nokāpt no mākoņiem un skatīties uz dzīvi reāli. Nesaprotu viņa lēmumu izveidot maiņu: Sprukts, Cipulis, Ankipāns un vēl viņus laist vairākumā, aiz borta paturot: Fosteru, Igguldenu un M. Rēdlihu. Ja paskatās statistikā tad ne Sprukts, ne Cipulis nedz arī Ankipāns vārtus gūt nespēj, tad ko tāda maiņa varētu izdarīt vairākumā un vispār spēlē kopā......neko, ko viņi vakar arī pierādīja. Diemžēl arī vārstargi šogad nav Dinamo glābēji. Pruseks šo sezonu aizvada līdzīgā līmenī, kā pagājušajā sezonā Spartak rindās. Brīdī kad maskavieši viņu atlaida tie bija ielaiduši viss vairāk vārtus visā KHL un likās, ka nebūs labi, ka mums tāds vārtu vīrs, tomēr pagājušajā sezonā Martins Dināmo sastāvās spēja rādīt brīnumus, bet šogad ir atpakaļ pagājušās sezonas sākuma līmenis...... nevar zināt varbūt, ka aizies ripu ķeršana.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-23 07:49, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Pārkopēšu savu komentu:

Ja Jūlis būtu īsts vīrs nevis bāba , viņš pats uzrakstītu atlūgumu. Galvenais, ka par bābām viņš ir aptaisijis arī mūsu hokejistus, latvieši vienmēr ir bijuši slaveni ar savu spēka spēli un nekad nekādiem krieviem nav ceļu griezuši. Vienmēr ir kāvušies, pat jauniņas Hehts 88 gadā Maskavā nekautrējas sist PSRS un ACSK aizsardzības līderim Fetisovam. Tāpat Vītolinš, Tomans cīnijās kā vīri, nerunāsim nemaz par Znaroku. Bet ko mēs redzam tagad Prusaku sit, visi noskatamies, Rēdlihu traumē, atkal skatamies, Iguldenu nogāž, atkal skatamies. Pēc tam brīnamies , Prusaks nebrīdina, ka iznāk noraidītais spēle'tājs, bet nav jau neviena ko brīdināt, nekādu pateicību vai aizstāvību nesagaidīsi. Komandas mikroklimats vispār ir briesmīgs. Un tā ir tīra treneru korpusa vaina! Jūli brauc mājās, bet Arti tu labāk ej uz TV par profesionālu komentētāju, tas tev tiešām labi sanāk.
Pilnīgi piekrītu! Daiļslidošana nav mūsu sports. Tad alu navaram dzert un to skatīties!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-23 07:54, pirms 15 gadiem
Šupleram vajadzēja kurpēs izskriet laukumā un gāzt kādam pa seju - tavuprāt?

Palasot kometārus ir redzams, ka krīze ir nevis makā, bet izglītības līmenī, kas noved pie krīzes arī makā.

maris777 rakstīja: Pārkopēšu savu komentu:

Ja Jūlis būtu īsts vīrs nevis bāba , viņš pats uzrakstītu atlūgumu. Galvenais, ka par bābām viņš ir aptaisijis arī mūsu hokejistus, latvieši vienmēr ir bijuši slaveni ar savu spēka spēli un nekad nekādiem krieviem nav ceļu griezuši. Vienmēr ir kāvušies, pat jauniņas Hehts 88 gadā Maskavā nekautrējas sist PSRS un ACSK aizsardzības līderim Fetisovam. Tāpat Vītolinš, Tomans cīnijās kā vīri, nerunāsim nemaz par Znaroku. Bet ko mēs redzam tagad Prusaku sit, visi noskatamies, Rēdlihu traumē, atkal skatamies, Iguldenu nogāž, atkal skatamies. Pēc tam brīnamies , Prusaks nebrīdina, ka iznāk noraidītais spēle'tājs, bet nav jau neviena ko brīdināt, nekādu pateicību vai aizstāvību nesagaidīsi. Komandas mikroklimats vispār ir briesmīgs. Un tā ir tīra treneru korpusa vaina! Jūli brauc mājās, bet Arti tu labāk ej uz TV par profesionālu komentētāju, tas tev tiešām labi sanāk.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-23 08:00, pirms 15 gadiem
Tu tak esi Treneris, nevis es!!!! LABO To!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-23 08:01, pirms 15 gadiem
Hansens rakstīja: Šupleram vajadzētu nokāpt no mākoņiem un skatīties uz dzīvi reāli. Nesaprotu viņa lēmumu izveidot maiņu: Sprukts, Cipulis, Ankipāns un vēl viņus laist vairākumā, aiz borta paturot: Fosteru, Igguldenu un M. Rēdlihu. Ja paskatās statistikā tad ne Sprukts, ne Cipulis nedz arī Ankipāns vārtus gūt nespēj, tad ko tāda maiņa varētu izdarīt vairākumā un vispār spēlē kopā......neko, ko viņi vakar arī pierādīja. Diemžēl arī vārstargi šogad nav Dinamo glābēji. Pruseks šo sezonu aizvada līdzīgā līmenī, kā pagājušajā sezonā Spartak rindās. Brīdī kad maskavieši viņu atlaida tie bija ielaiduši viss vairāk vārtus visā KHL un likās, ka nebūs labi, ka mums tāds vārtu vīrs, tomēr pagājušajā sezonā Martins Dināmo sastāvās spēja rādīt brīnumus, bet šogad ir atpakaļ pagājušās sezonas sākuma līmenis...... nevar zināt varbūt, ka aizies ripu ķeršana.
ŠUPLERA galvu dodiet mums ! Ne viņš pieciniekus spēj izveidot, ne vairākuma izpēli, ne cīņu pie vartiem, ne motivētpuišus !

un Š ir ņaudulis, kā redzams no intervijas Duļevskis jau bija totāli aplipināts, varbūt citi arī jau, tik vārdos vēl neatklāj ?

     [+] [-]

, 2009-10-23 08:17, pirms 15 gadiem
Nu, nezinu! Vai tiešām grūti atzīt, ka pruseks kārtējo reizi nolaida lažu? Daudzas atsistās ripas vārtu priekšā, kuras savlaicīgi nepiespiež, kā vārtsargs tā var spēlēt vairākumā, ir tak jābrīdina savi spēlētāji, ka laiks iet uz beigām!? Masaļskis tak ar ir pelnījis spēlēt, sliktāk tak nenospēlētu

  +4 [+] [-]

, 2009-10-23 08:19, pirms 15 gadiem
Labā triecienmaiņa Jūlim padevusies - satriec Dinamo līdzjutēju cerības pīšļos...

Ozoliņš 0+1, -3
Sotnieks 0+0, -2
Hossa 0+0, -2
Petrovicky 0+0, -1
Ņiživijs 1+0, -2

vārti, piespēles, +/- koef.

     [+] [-]

, 2009-10-23 08:20, pirms 15 gadiem
Par to triecienmaiņu: Ņiživijs-Petrovickis-Hossa... 3 potenciālie līderi vienā maiņā. Praksē visbiežāk šādas maiņas rezultātu īsti nedod. Manā skatījumā Ņiživija vietā tur labāk iederētos melnā darba darītājs Ankipāns, kas pērn ļoti labi spēlēja ar Hossu un Hartiganu.

     [+] [-]

, 2009-10-23 08:21, pirms 15 gadiem
Henlons ir brīvs.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-23 08:29, pirms 15 gadiem
PēterisP rakstīja: ŠUPLERA galvu dodiet mums ! Ne viņš pieciniekus spēj izveidot, ne vairākuma izpēli, ne cīņu pie vartiem, ne motivētpuišus !

un Š ir ņaudulis, kā redzams no intervijas Duļevskis jau bija totāli aplipināts, varbūt citi arī jau, tik vārdos vēl neatklāj ?
Jāatceras, ka Šuplers ir Koziola cilvēks. Koziola DR vairs nav, iespējams, ka Šupleram ar DR vadību jau sen kkas nav kārtībā, šeit nu ir rezultāts. Tieši komandas vadība un organizācija ir visas komandas panākumu pamats.

Šuplers visiem jau ir apliecinājis, ka viņš ir lielisks speciālists, bet nu šā brīža DR komandu viņš acīmredzami nevar vairs īsti savākt.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-23 08:46, pirms 15 gadiem
Ai šupi, visu vainu atkal uz spēlētājiem! Komandā vajag policistus, kas varētu spēles gaitu lauzt un pēctam pāris mačus malā nosēdēt .

  +5 [+] [-]

, 2009-10-23 09:08, pirms 15 gadiem
Pruseks visu laiku atsita ripu vārtu priekšā, 2 vārti bija tīri viņa laža...

Ozo nav pārcilvēks, viņš nevar būt tik efektīvs atrastdamies visu laiku laukumā!

Kārtējo reizi discilīnas trūkums aizsardzībā.

Prieks par Miķeli, likās ka uz laukuma dopingu salietojies, čalis tiešām centās un vienīgais bez Ozo, kurš veica spēka paņēmienus!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-23 09:15, pirms 15 gadiem
Znaroku par treneri!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-23 09:15, pirms 15 gadiem
Korncreature rakstīja: Pruseks visu laiku atsita ripu vārtu priekšā, 2 vārti bija tīri viņa laža...

Ozo nav pārcilvēks, viņš nevar būt tik efektīvs atrastdamies visu laiku laukumā!

Kārtējo reizi discilīnas trūkums aizsardzībā.

Prieks par Miķeli, likās ka uz laukuma dopingu salietojies, čalis tiešām centās un vienīgais bez Ozo, kurš veica spēka paņēmienus!
2. vārti bija bullītis. 3. kkā ļoti jocīgi ielaida. Spēlē pret Novokuznecku daži eksperti izteicās, ka pie otrajiem ielaistajiem vārtiem bija vainīgi aizsargi, lai gan arī tur Pruseks vienkārši kkādā veidā palaida "mirušu" ripu.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-23 09:43, pirms 15 gadiem
komandaa aizsardziiba suukaa, ar Ozolinju priekshgalaa, kad peedeejo reidzi redzeejaat kad aizsargs speelee speeka speeli??? miikstie, riebjaas ka taa speelee, un vispaar, kaadiem 3-4 aizsargien nav tur vietas, jaasamaina ar junioriem, tie mosh ciiniisies atstjiriibaa no shitiem miikstajiem.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-23 09:54, pirms 15 gadiem
A ko var gaidīt, ja Labās malas uzbrucēji spēlē kreisajā malā un otrādi. tie sastāvi ir tā sapiņķerēti, ka nu galīgi nekas vairs nestrādā... Sevī jāmeklē vaina ne spēlētāju virknējumos...
Spruktu uz fārmklubu, līdz Dinamo līmenim viņam vēl tālu.
Ozoliņš ar katru spēli aizvien lēnāks paliek, aizvien biežāk iekrīt aizsardzībā...
Petrovickim redzams ka ir meisterībā pāru pārēm, bet peitrūkst spēļu prakse. Vajag vēl vienu labu centru un aizsargu - stabilu aizsardzības spēlētāju, bez pārgalvīgām izdarībām viduszonā un tādu kurš māk izdarīt arī spēka paņeēmienus uz atklātā ledus nevis tikai pie borta..

  -1 [+] [-]

, 2009-10-23 09:55, pirms 15 gadiem
P.S.
Es protams neesmu treneri, kā arī neesmu kaislīgs hokeja analītiķis, bet tas ir tas, kas man pietrūkst un prasās mainīt...

  -2 [+] [-]

, 2009-10-23 10:29, pirms 15 gadiem
Es domaju ,mums pietrukst Jerofejeva, $irokova,Pujaca.....savejos labos razbazarilji....toties panemaam Ozo........a ar Ozo ir taa..:;.$e draugs nagi deg;...vins savu veselibu par pikjiiti atstaaja NHL...vinjam jau ir japadod citiem hokeja nuujas......Un tas infantilikis Sprukts.....starp citu starp lidzjutejiem ir tads jocin$.....Ja kaads no muuseejiem neiemet,tad saka; Nu taadu jau pat Sprukts varetu iemest!!!!

     [+] [-]

, 2009-10-23 10:35, pirms 15 gadiem
Neesmu salīdzinājusi katra atsevišķa spēlētāja rādītājus, taču neticas, ka pagājušā gada RD bija stiprāka par šī gada. Atceraties kā visi priecājās par Spruktu, Džeriņu, trešo Rēdlihu. Skaidrs ir viens, ka šī gada RD modelis ir savādāks kā bija pagājušogad un ar šāda tipa spēlētājiem Šupleram ir grūti vinnēt. Tad ir jāmaina vai nu spēlētāji vai treneri.
Man būtu jautājums tiem, kuri zina kaut ko vairāk. Vai tiešām Šuplers un Sējējs, vācot komandu, domājā, ka neviens no spēlētājiem negūs traumu? Varēja paņemt RDJ vienu pilnu maiņu, kā te jau daži minēja, ne zvaigznes, bet normālus darba darītājus.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-23 10:55, pirms 15 gadiem
Pag. Sezon jau bija arī tādi vīri kā Hartigans un Elisons. Šo kadru zaudējumu mēs jūtam visvairāk.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-23 12:00, pirms 15 gadiem
Lūgts izskaidrot situāciju, kad vienas spēles laikā divreiz ''iekritām'' skaitliskā vairākuma beigās, kad pretiniekiem spēlētājs no noraidīto soliņa izrāvās viens pret vienu ar vārtsargu Martinu Pruseku, Šuplers atbildēja, ka tā gadās. Viss balstīts uz spēlētāju disciplīnu un tās ievērošanu.

nu tā viennozīmīgi ir laža no Šuplera puses, kad vairākuma izspēlē izlaiž laukumā aizsargu-Laviņkungu kurš sevi ir ''perfekti" attaisnojis
domāju ka treneru rotācija nebūtu pareizais lēmums...., ja nu vienīgi drastiski tā teikt manevri no iekšējiem resursiem (spēļētājiem)
ja tā skatās tad tiešām ar Ozo laišanu laukumā visādos elementos nu tā ir kā ir, jo visi viņi ir cilvēki-nogurst...
ir nepieciešams vēl viens aizsardzības elementa pārstāvis....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-23 12:18, pirms 15 gadiem
nodzen pārs speletājus ka beigās džeki nevar kājās nostavet skaitas augstas klases treneris

  -2 [+] [-]

, 2009-10-23 12:27, pirms 15 gadiem
Kada jega mainit supleru domajat ka bus cits bus labak tad saubaties .vis vel var mainities un vins sevi pieradis. Labak palikt pie parbauditam vertibam nejau nemt citu kas iespejams bus sliktaks un nekas nemainisies.iespejam bus vel sliktak

     [+] [-]

, 2009-10-23 12:29, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Es pilnīgi saprotu, ka astoņdesmitajos Tu vēl tēva pautos karājies,
loooolllll

  -2 [+] [-]

, 2009-10-23 12:36, pirms 15 gadiem
Šupleram ir šobrīd grūtas dienas bet es domāju ka tāpēc nav jaatlaiž treneris jo nekas nemainīsies pie cita trenera ja nemainīs atieksmi paši spēlētāji jo kļūdās viņi tieši aizsargi kamēr nebūs izmaiņas aizsardzībā nekas nemainīsies vienalga kāds treneris nebūtu kā teicu jau iepriekš šogad labākais kas var būt ta ir 14-16 vieta.

     [+] [-]

, 2009-10-23 12:42, pirms 15 gadiem

  +2 [+] [-]

, 2009-10-23 12:42, pirms 15 gadiem
Es esmu vīlies Šuplerā

     [+] [-]

, 2009-10-23 12:59, pirms 15 gadiem
Fejss rakstīja: Kada jega mainit supleru domajat ka bus cits bus labak tad saubaties .vis vel var mainities un vins sevi pieradis. Labak palikt pie parbauditam vertibam nejau nemt citu kas iespejams bus sliktaks un nekas nemainisies.iespejam bus vel sliktak
A kas var but vel sliktak? Ta pat jau pedeja vai priekspedeja vieta. No KHL jau nekrit ara, ta ka tas ir tas bedres dibens jau.

     [+] [-]

, 2009-10-23 13:04, pirms 15 gadiem
Nomainot treneri nekas nemainisies tas ir fakts japagaida lidz sezonas beigam un ja kas nakam sezon mainit treneri a tagad nav verc

  +1 [+] [-]

, 2009-10-23 13:17, pirms 15 gadiem
Kā lai neatceras,ka pagājušogad vārtsargiem bija Artūrs.. Kā lai nevelk paralēles ar vārtsargu sniegumu tad un tagad...

     [+] [-]

, 2009-10-23 13:33, pirms 15 gadiem
Ja a ja nomaina treneri un reiz bij ta ka panemam treneri kuru atlahda no citam komandam .bija slikta pieredze ar treneriem.pagaisaja sezona vis tak bij ok ta tad problema ir visai komandai .tur nav vaina tikai treneriem bet visai kom kopuma .

  +1 [+] [-]

, 2009-10-23 14:59, pirms 15 gadiem
Varbūt kāds no "gudrajiem" hokeja "ekspertiem" var pateikt, kuru treneri vēlētos Šuplera vietā? Kurš pēc jūsu domām būtu labāks? Atcerēsimies, kas notika ar izlasi Beresņeva vadībā - virkne hokejistu atteicās spēlēt izlasē, tāpat H.Vasiļjevs, nebija nekāda dāvana.

     [+] [-]

, 2009-10-23 15:02, pirms 15 gadiem
Ja pa pirmssezonas laiku un jau 2 mēneši kopš starta vēl jātusē maiņas un pamatā spelējot ar 3 maiņām. Te nu maz kuram nav šaubu par J.Š. kompetenci. Un šamais vēl esot vīlies

  -2 [+] [-]

, 2009-10-23 15:49, pirms 15 gadiem
Shuplera vainu vel joprojam neredzu varat dirst cik uzziet,bet tur jau skaidrs ka ir kautkas dzilaks pa trenera vainu, vai ta pagasezon trenera kungs mus neaizveda uz play off, es varu atbildet kapec musejie laukuma vienkarsji neizkaujas, jo zin ka bus noraidijums uz 2 min vai pat uz visu speli, un ar musu ''garo'' solinju, laukuma naktos sutit zemaka limena speletaju, jo vienkarsi mums citu nav!!!!!!!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-23 16:55, pirms 15 gadiem
Lai Slura piecelas 2 Nakti pa Latvijas likam un paskatas ka Spele NHL.Bus ko pamacities !

  -1 [+] [-]

, 2009-10-23 18:21, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kritika ir laba lieta, BET...mums jāsaprot, ka labāku speciālistu par Šupleru mums šobrīd neatrast. Uz lietām jāskatās reāli. Šosezon šis ir cits "Dinamo", tieši sastāva ziņā. Ar šādu aizsardzību ir grūti cerēt uz labiem panākumiem. Kur ir vaina? Pašlaik šķiet, ka puiši vienkārši nespēj saglabāt koncentrāciju visas spēles garumā. Aizsargi pārāk daudz pieslēdzas uzbrukumiem, aizmirstot par saviem primārajiem pienākumiem. Tā nu mums rodas tās daudzās kļūdas aizsardzībā. Būtu vēl 1-2 pieredzējuši leģionāri, tad bilde uzreiz būtu rožaināka, bet pagaidām jāiztiek ar to kas ir. Šuplera uzdevums ir sakārtot spēli aizsardzībā, bet pašlaik izskatās, ka pateikt ir vieglā kā izdarīt.
Nevajag nekādu atlūgumu, vajag kārtīgu mietu un disciplīnu.
Objektīvi!
Ja jūlis būtu labs speciālists viņš vairākumā vairāk ļautu spēlēt tiem , kuri vismaz prot iemest vārtos nevis dažiem labiem ar lieliem līgumiem un 0 gūtiem vārtiem. ( Cipulis, Sprukts). Varbūt jau sen bija nepieciešams šos divus kadrus aizsūtīt uz fārmu , lai piešaujas?

  -1 [+] [-]

, 2009-10-23 18:24, pirms 15 gadiem
Uzvelciet Sotniekam pamperus un iespraudiet knupīti mutē - bēbis, kas bēbis!!!! Arī laukumā tāds.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-23 20:22, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Pārkopēšu savu komentu:

Ja Jūlis būtu īsts vīrs nevis bāba , viņš pats uzrakstītu atlūgumu. Galvenais, ka par bābām viņš ir aptaisijis arī mūsu hokejistus, latvieši vienmēr ir bijuši slaveni ar savu spēka spēli un nekad nekādiem krieviem nav ceļu griezuši. Vienmēr ir kāvušies, pat jauniņas Hehts 88 gadā Maskavā nekautrējas sist PSRS un ACSK aizsardzības līderim Fetisovam. Tāpat Vītolinš, Tomans cīnijās kā vīri, nerunāsim nemaz par Znaroku. Bet ko mēs redzam tagad Prusaku sit, visi noskatamies, Rēdlihu traumē, atkal skatamies, Iguldenu nogāž, atkal skatamies. Pēc tam brīnamies , Prusaks nebrīdina, ka iznāk noraidītais spēle'tājs, bet nav jau neviena ko brīdināt, nekādu pateicību vai aizstāvību nesagaidīsi. Komandas mikroklimats vispār ir briesmīgs. Un tā ir tīra treneru korpusa vaina! Jūli brauc mājās, bet Arti tu labāk ej uz TV par profesionālu komentētāju, tas tev tiešām labi sanāk.
Es cienu Dinamo kā komandu kas neatbild uz provokācijām un arī nelien nevajadzīgos konfliktos. Tavs komentārs ir viens no retajiem kam nepiekrītu par 100%. Cienu ātru spēka hokeju ar kombinācijām bez rupjībām. Pretīgi skatīties uz VITJAZ komandas spēli piemēram

     [+] [-]

, 2009-10-23 20:29, pirms 15 gadiem
eske rakstīja: Par to triecienmaiņu: Ņiživijs-Petrovickis-Hossa... 3 potenciālie līderi vienā maiņā. Praksē visbiežāk šādas maiņas rezultātu īsti nedod. Manā skatījumā Ņiživija vietā tur labāk iederētos melnā darba darītājs Ankipāns, kas pērn ļoti labi spēlēja ar Hossu un Hartiganu.
Tieši šeit vajag likt Spruktu kopā aR Hossu un Petrovicki-būs kas cīnās par ripām, jo pats nemet pa vārtiem dod piespēles un divi kas var iemest un ar melno darbu neaizraujas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja