Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" uzvar Rēdlihu dienā

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Dinamo" uzvar Rēdlihu dienā
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Piecu zaudējumu sēriju Kontinentālajā Hokeja līgā (KHL) pārtraukusi Rīgas ''Dinamo'', kas šovakar ''Arēnā Rīga'' ar 4:2 pārspēja Novokuzņeckas ''Metallurg''. Trīs vārtus mūsējo labā guva brāļi Rēdlihi – divi Krišjānim, bet vieni Miķelim.

Vairāk nekā trešdaļa sezonas jau aizvadīta, ''Dinamo'' to sākusi smagnēji. Pirms šodienas mača mūsējiem bija tikai četras uzvaras 15 spēlēs, kas punktu izteiksmē (14) dod priekšpēdējo vietu līgā. Šodien ''dinamiešu'' vārtos varēja stāties Martins Pruseks, kurš savainojuma dēļ nepabeidza svētdienas spēli pret Habarovskas ''Amur''. Bez zaudējumiem sastāvā gan neiztika – šodien nespēlēja ne Lauris Dārziņš, ne Rolands Cinks. Skatītāju interese par šo spēli nebija liela – arēnā klātienē savējos bija ieradušies atbalstīt 4270 skatītāji. Otro maču pēc kārtas pret mums spēlēja bijušais ''Dinamo'' pārstāvis – šoreiz aizsargs Aleksandrs Jerofejevs, kurš, atšķirībā no svētdienas viesa Alekseja Širokova, mums garastāvokli nesabojāja.

Labāku spēles sākumu diez vai ''Dinamo'' bija iedomājušies. Mājinieki jau pirmajā uzbrukumā atklāja spēles rezultātu. Viesi nespēja izmest ripu no zonas, Jānis Sprukts atrada brīvo Krišjāni Rēdlihu, kurš pārspēja Aleksandru Vjuhinu ar metienu starp vārtsarga kājām – 1:0. Pāris minūtes vēlāk lielisku iespēju dubultot mūsējo pārsvaru neizmantoja Gints Meija, kuram izgājienu viens pret vienu neļāva realizēt Vjuhins. Turpinājumā viesi neizmantoja vienu vairākumu, bet 12. minūtē atkal izcēlās Kr. Rēdlihs, kurš ar neatvairāmu metienu kreisajā augšējā stūrī panāca 2:0.

17. minūtē mūsējiem izdevās vēl viens labs uzbrukums. Diviem ''dinamiešiem'' izdevās izgājiens pret vārtsargu un aizsargu. Andris Džeriņš paskopojās ar piespēli partnerim un aizmeta garām vārtiem. Nedaudz vēlāk no vārtu priekšas virsū Vjuhinam uzmeta Mārtiņš Cipulis, kurš aizvien gaida pirmos vārtus šosezon. Pēc tam mūsējiem bija vairākums, kurā labākā iespēja bija Spruktam, kurš no pāris metriem nespēja pārspēt Vjuhinu. Pēc pirmā perioda patīkams 2:0.

Otrais periods aizritēja vienmuļā spēlē. Ņemot vērā divu vārtu pārsvaru, ''Dinamo'' izvēlējās aizsardzības taktiku un pārsvarā atbildēja ar pretuzbrukumiem. Vienā no tādiem 3. minūtē otro reizi šajā spēlē labu iespēju izniekoja Džeriņš. Turpinājumā abas komandas neizmantoja pa vienam vairākumam. Labākā iespējasešas minūtes pirms perioda beigām bija Miķelim Rēdliham, kurš izrāvās vienatnē pret Vjuhinu, taču neilgi pirms metiena zaudēja ātrumu, un viņu noķēra ''Metallurg'' aizsargi.

Pretēji otrā perioda sākumam, ''Dinamo'' pēdējo periodu sāka uzbrūkot, un tas deva rezultātu. Pēc ilgstošas atrašanās pretinieku zonā 3:0 panāca Miķelis Rēdlihs. Taču pagāja tikai pusotra minūte, kad viesi vienus vārtus atguva. Ar elegantu metienu no labās malas tuvajā augšējā stūrī izcēlās Aleksejs Krivčenkovs – 3:1. 13. minūtē mūsējiem izgājiens divi pret vienu. Marsels Hosa un Adrians Fosters bija uzbrukuma smailā, bet Hosam nesanāca ne metiens, ne piespēle.

Trīsarpus minūtes pirms mača beigām viesi guva vēl vienus vārtus. Pruseks nenoturēja ripu, un Aleksandrs Golovins iebakstīja to vārtos – 3:2 ''Dinamo'' labā. Atspēlēties ''Metallurg'' nebija lemts, pusminūti pirms mača beigām ripu tukšos vārtos raidīja Hosa, uzstādot mača gala rezultātu – 4:2. ''Dinamo'' beidzot uzvara!

Par mača labāko spēlētāju ''Dinamo'' sastāvā tika atzīts dubļa autors Krišjānis Rēdlihs.

KHL regulārā sezona, 20. oktobris

Rīgas ''Dinamo'' – Novokuzņeckas ''Metallurg'' 4:2 (2:0, 0:0, 2:2)
Vārti: 0:29 Kr. Rēdlihs (Sprukts) 1:0, 11:21 Kr. Rēdlihs (Ozoliņš, Ankipāns) 2:0, 46:27 M. Rēdlihs 3:0 47:58 Krivčenkovs (Višņakovs) 3:1, 56:26 Golvins (Poliščuks) 3:2 59:26 Hosa (Galviņš) 4:2
Vārtsargi: Pruseks - Vjuhins

Izmantotie resursi:
khl.ru

Slēpts komentārs: kritinjsh

 +19 [+] [-]

, 2009-10-20 21:33, pirms 15 gadiem
Atkal 4:2
Nu tad beidzot Dinamo sāk rādīt labu sniegumu, kaut arī sniegums vēl nav tas pārliecinošākais un pretinieks arī tomēr nebija tas stiprākais, bet tomēr prieks par šodienas spēli. Cerams ka sniegums turpināsies uzlaboties un Šupleram nevajadzēs tomēr braukt prom.
P.S. Žēl ka ielaidām tomēr tos 2 golus, jo pirms pēdējās trešdaļas tomēr gribējās lai Pruseks nostāv sausā.
Apsveicu Hosu ar 10 vārtiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +47 [+] [-]

, 2009-10-20 21:33, pirms 15 gadiem
Redlihu vakars beigas gan atkal bija nevajadziga spriedze.....

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 21:33, pirms 15 gadiem
Normāla spēle beidzot

  +2 [+] [-]

, 2009-10-20 21:33, pirms 15 gadiem
apsveicu ar sen neredzētajiem 3 punktiem
Slēpts komentārs: edk69

 +11 [+] [-]

, 2009-10-20 21:33, pirms 15 gadiem
Rēdlihu vakars arēnā Rīga!

 +23 [+] [-]

, 2009-10-20 21:33, pirms 15 gadiem
Prieks par brāļiem Rēdlihiem!

 +12 [+] [-]

, 2009-10-20 21:33, pirms 15 gadiem
Rēdlihi ar 3:2 uzvar ''Metallurg''

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 21:33, pirms 15 gadiem
...un prieks par Rēdlihu brāļiem. MA-LA-ČI!

 +42 [+] [-]

, 2009-10-20 21:33, pirms 15 gadiem
Šuplers pagarina "dzīvi"...

 +13 [+] [-]

, 2009-10-20 21:33, pirms 15 gadiem
Malači. Beidzot uzvara. Tā tik turpināt. Žēl ka Prusekam nebija sausā spēle, bet malači.

 +43 [+] [-]

, 2009-10-20 21:33, pirms 15 gadiem
NHL skauti atbrauca skatit Metalurg aizsargus,paņems Krisjani

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 21:34, pirms 15 gadiem
Šuplers laikam pateicis puišiem:"gribat lai es vel trenēju spēlējat ,ja negribat nespēlējat"!Bračkas malači!!!

 +17 [+] [-]

, 2009-10-20 21:34, pirms 15 gadiem
Beidzot uzvara!!!!
Davaj Marsel, pārspēj Jāgru golos!
Paldies Dinamo!
Paldies Rēdlihi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Big Smoke

  -3 [+] [-]

, 2009-10-20 21:34, pirms 15 gadiem
Bet nu ar pardzivojumiem,labi ka ir uzvara

     [+] [-]

, 2009-10-20 21:34, pirms 15 gadiem
Apsveicu! Malači!

     [+] [-]

, 2009-10-20 21:34, pirms 15 gadiem
BEIDZOT SEN GAIDIITĀ UZVARA

     [+] [-]

, 2009-10-20 21:34, pirms 15 gadiem
Malači, prieks par latviešu puikām, kas arī gūst vārtus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-20 21:34, pirms 15 gadiem
Nu malachi! Laba spele !
Beidzot ari Jullijus var pasmaidit
Nu Redlihu dzimtai liela diena
Bet nu vissi malachi
njaa un apsweicu Hossu ar 10vartiwm

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 21:34, pirms 15 gadiem
kreipaans: Miķelis iekapā vārtus!!!
nu vechi, jums patiik speeleet uz nerveim!

  -3 [+] [-]

, 2009-10-20 21:34, pirms 15 gadiem
preiks par redlihiem
tie kas gribēja M. Rēdlihu uz fārmu, tagad aizkņāba, jo tieši viņš guva uzvaras vārtus

  +3 [+] [-]

, 2009-10-20 21:34, pirms 15 gadiem
Rēdlihu DOMINANCE!!!

  -3 [+] [-]

, 2009-10-20 21:34, pirms 15 gadiem
JĀĀ!!!! Beidzot!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 21:35, pirms 15 gadiem
kritinjsh rakstīja: M.Prusekam kārtējie "plusiņi"!
1. vārti - neprecīza pozīcijas izvēle vārtos (ko gan viņš gaidija, ka pretinieku uzbrucējs metīs no otras puses?).
2. vārti - kārtējā priekšā atsistā ripa un vārti!
Baigi stulbi "plusiņi"!
gudrs tu nēesi!!!

 +16 [+] [-]

, 2009-10-20 21:35, pirms 15 gadiem
Visu cieņu Šupleram un visai komandai!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-20 21:35, pirms 15 gadiem
Rēdlihu vakars Arēnā Rīga

par spēli runājot, var redzēt, ka treneri ir kārtīgi nolaiduši luni pirmsezonas fiziskajos sagatavotības treniņos. ja mūsējie sāk spēlēt jau no pirmās trešdaļas, tad beigām spēka nepietiks. ja pirmo trešdaļu spēlēs ar puspēku, kā rezultātā būs 0:2, tad beigām spēka pietiks...

     [+] [-]

, 2009-10-20 21:35, pirms 15 gadiem
BEIDZOT!!!

     [+] [-]

, 2009-10-20 21:35, pirms 15 gadiem
paldies čaļiem par spēli, bet joprojām grūti norīt Sprukta nemākulību un Bērziņa tizlumu.
Lai veicas.

     [+] [-]

, 2009-10-20 21:35, pirms 15 gadiem
Normali kā parasti visu izsaka beigas, bet nu labi viss kas labi beidzas

  -2 [+] [-]

, 2009-10-20 21:35, pirms 15 gadiem
šī jau izskatījās pēc spēles

  -4 [+] [-]

, 2009-10-20 21:35, pirms 15 gadiem
Tikai Rīga - tikai Dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 21:35, pirms 15 gadiem
Malačiiiiii!!!! Beidzot sākuši cīnīties!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 21:36, pirms 15 gadiem
tagad jaasaak uzvaru sērija!!!
Slēpts komentārs: ivo9992

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 21:36, pirms 15 gadiem
Tiešām Rēdlihu vakars, liels gandarījums par uzvaru. Žēl par ielaistajiem vārtiem, beidzot gribējās sauso uzvaru. Ceram uz laimīgu turpinājumu.

     [+] [-]

, 2009-10-20 21:36, pirms 15 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Atkal 4:2
Nu tad beidzot Dinamo sāk rādīt labu sniegumu, kaut arī sniegums vēl nav tas pārliecinošākais un pretinieks arī tomēr nebija tas stiprākais, bet tomēr prieks par šodienas spēli. Cerams ka sniegums turpināsies uzlaboties un Šupleram nevajadzēs tomēr braukt prom.
P.S. Žēl ka ielaidām tomēr tos 2 golus, jo pirms pēdējās trešdaļas tomēr gribējās lai Pruseks nostāv sausā.
Apsveicu Hosu ar 10 vārtiem
nu atgriezīsies dārziņš , karija , petrovickis un spēlei būs jāuzlabojas....

     [+] [-]

, 2009-10-20 21:36, pirms 15 gadiem
ja tiesam atkal 4:2

sprukts radija sliktu sniegumu divus vartu gusanas iespejas noraka....

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 21:36, pirms 15 gadiem
Rēdlihi pārņem Arēnu Rīga

  -2 [+] [-]

, 2009-10-20 21:36, pirms 15 gadiem
Trešā perioda otra puse kā šausmu filma ar laimīgām beigām.Paldies par uzvaru!Davaj nākošās!!!
Slēpts komentārs: burbulīte

     [+] [-]

, 2009-10-20 21:36, pirms 15 gadiem
Malači gan Rēdlihi, gan Hossa, gan Pruseks, gan visa, visa komanda.

  +8 [+] [-]

, 2009-10-20 21:37, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: DAR KO VAR, DAR KO VAR KRIEVIJAI IR JĀUZVAR!
ej ārstēties

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 21:37, pirms 15 gadiem
Dinamo malači, šodien vismaz varēja redzēt ka cenšas, ka ir gribasspēks, ka ir cīņasspars, beigas gan mazliet pieplaka, bet normāli jo pārsvars bija liels, galvenais skaista ,spēle 3 punkti mūsu....MALAČI
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 21:37, pirms 15 gadiem
pipars2323 rakstīja: Nu tad beidzot uzvara!
Cipuli steidzīgi uz farmklubu,jo 16 spēlēs 0 golu ir vnk PSC!
Aiztaisi muti losi!tu šodien redzēji kp viņš laukumā darīja vai nē!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 21:37, pirms 15 gadiem
sis jau bija kautkas lidzigs tam dinamo kas bija pagajusaja gada beidzot normala spele

     [+] [-]

, 2009-10-20 21:37, pirms 15 gadiem
sosezon laikam pie to naaksies pierast ...pie gruutaam un retaam uzvaraam

  +3 [+] [-]

, 2009-10-20 21:38, pirms 15 gadiem
man visvairāk patika tas, kad parādija sportacentrs.com balsojuma rezultātu, un tur bija sešas balsis par Dārziņu, lai gan viņš nespēlēja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-20 21:38, pirms 15 gadiem
CiCinSH rakstīja: ej ārstēties
Bezcerīgi,kaps izārstēs.

  +3 [+] [-]

, 2009-10-20 21:38, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: TURI MUTI CIET, OKUPANT!
AIZVER MUTI!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 21:38, pirms 15 gadiem
Brāļi malači!!!!!
žēl tikai, ka Pruseks sausā nepalika!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-20 21:38, pirms 15 gadiem
Apsveicu komandu un fanus!
Rēdlihi malači, Miķelim vispār odiziņa
Malači!

     [+] [-]

, 2009-10-20 21:38, pirms 15 gadiem
Neesam pēdējie tabulā!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 21:38, pirms 15 gadiem
mataleao rakstīja: Aiztaisi muti losi!tu šodien redzēji kp viņš laukumā darīja vai nē!
Cipulis vispār visās spēlēs ir viens no centīgākajiem, labs spēlētājs, kuram ir melnā strīpa, bet kad tā tiks pārrauta, tad jūs redzesiet

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 21:39, pirms 15 gadiem
Puiši parādīja raksturu! Prieks par Rēdlihiem!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 21:39, pirms 15 gadiem
malaci ta turpinat pruseks malacis

  -4 [+] [-]

, 2009-10-20 21:39, pirms 15 gadiem
pilniigi nebaudama speele!iemet ripu zonaa,bet neviens neiet peec taas ciiniities!ja arii iet,tad noslauka kaa beernus!ja grib speeleet Kanaadas hokeju,tad vispirms tas ir jaaiemaacaas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 21:39, pirms 15 gadiem
nu malači!! prieks par Rēdlihiem un ,protams, pārējiem puišiem. es domāju, ka Šupleram jāpaliek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2009-10-20 21:39, pirms 15 gadiem
bļāviens, cik daudziem tagad atkal patīk dināmo! es nevaru, tā var paņirgāties par šiem pokemõniem

vot tie ir īstie fani!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 21:39, pirms 15 gadiem
Nu jauki
Jāsaka, ka mūsējie bija labāki šodien. Tas 3:2 tāds nelaimes gadījums beigās, jo līdz tam rezults varēja būt arī jau 4:1. Atkal realizācija piekliboja. Bet līdz tam 3:2 mūsējie bija labāki un arī pēc tam. Pelnīta uzvara.
Gaidam ierindā Lauri, Cinku, Sorokinu, Petrovicki un būs ok.
Žel ka Jēkabs neiemeta
Malači, SARAUJ!!!!

     [+] [-]

, 2009-10-20 21:40, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tas par kaut ko liecina.
Tas liecina par to, ka trakās Dārziņa fanītes uzdarbojas.

  -4 [+] [-]

, 2009-10-20 21:40, pirms 15 gadiem
hockeyholic rakstīja: AIZVER MUTI!
AIZVER MUTI!
Slēpts komentārs: elvis35
Slēpts komentārs: patrijots

  -2 [+] [-]

, 2009-10-20 21:41, pirms 15 gadiem
Super malači , prieks!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 21:41, pirms 15 gadiem
Šoreiz paveicās. Pagājušajā reizē - nē. Problēmas turpinās (runāju par rezultāta noturēšanu).
Slēpts komentārs: burbulīte

     [+] [-]

, 2009-10-20 21:41, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: man visvairāk patika tas, kad parādija sportacentrs.com balsojuma rezultātu, un tur bija sešas balsis par Dārziņu, lai gan viņš nespēlēja
Bet intervija tak bija!!

  -3 [+] [-]

, 2009-10-20 21:41, pirms 15 gadiem
nu ta beidzot, malachi, ta tik turpinat!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Reekjeens

  -3 [+] [-]

, 2009-10-20 21:41, pirms 15 gadiem
mataleao rakstīja: Aiztaisi muti losi!tu šodien redzēji kp viņš laukumā darīja vai nē!
Cipulis vispār visās spēlēs ir viens no centīgākajiem, labs spēlētājs, kuram ir melnā strīpa, bet kad tā tiks pārrauta, tad jūs redzēsiet

  -3 [+] [-]

, 2009-10-20 21:42, pirms 15 gadiem
Kur pres konference ???

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 21:42, pirms 15 gadiem
malači

  +3 [+] [-]

, 2009-10-20 21:42, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: AIZVER MUTI!
cik gan latvietim vajag viena stuulba fraaze un tagat visi kaa apmiizusies to trallina
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-10-20 21:44, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: kur tik stulbi var pateikt! viņš ir nulle ! tieši tā jo statistikā tas tak parādās , vai tad nē ?
Stūlbs varbūt esi tu, jo spēlētāju vertē ne tikai pēc statistikas, esi no tiem kas pēc spēles apskatās Boxscore un gudri komentē un tēlo ekspert ja? Ja vins ir nulle kas esi tu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-20 21:45, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: MĪNUSU VILNIS!
nu un? kāda starpība..

  -4 [+] [-]

, 2009-10-20 21:45, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: man nekas tur nepatik meesli paljubom , nulle emociju ka iemet 1 pagashsezon gan ta nebija ! vienkarshi jau zaiba.l vinju spele shosezon!
Iemācies pareizi rakstīt un tad murgo,idiot.

  -4 [+] [-]

, 2009-10-20 21:45, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: DAR KO VAR, DAR KO VAR, LATVIJAI IR JĀUZVAR! JĀ!

N***j Krievus

  -4 [+] [-]

, 2009-10-20 21:45, pirms 15 gadiem
machumbi rakstīja: A, tev piss tas prātu uzreiz.!!??
bezceriigs gadiijums......zeel tevi

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 21:46, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: - liek tie kas kautko no hokeja saprot! un redz ka dinamo normali nospeleet vis speli nejeedz ! nebutu tos pruseks izvilcis butu 3:5 un tas jau butu iersat s
Eksperts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-10-20 21:48, pirms 15 gadiem
kur onlaina intervija

     [+] [-]

, 2009-10-20 21:48, pirms 15 gadiem
Banzai rakstīja: Nu jauki
Jāsaka, ka mūsējie bija labāki šodien. Tas 3:2 tāds nelaimes gadījums beigās, jo līdz tam rezults varēja būt arī jau 4:1. Atkal realizācija piekliboja. Bet līdz tam 3:2 mūsējie bija labāki un arī pēc tam. Pelnīta uzvara.
Gaidam ierindā Lauri, Cinku, Sorokinu, Petrovicki un būs ok.
Žel ka Jēkabs neiemeta
Malači, SARAUJ!!!!
pedejas zinas cinka sakara diezmel nav diezko iepriecinosas

  -2 [+] [-]

, 2009-10-20 21:48, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: nu hokejists es toch neesmu skābeņgalva !
Un izskatās ka neko no tā nesaproti arī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-20 21:49, pirms 15 gadiem
Kāds kaut ko dzirdēja par Cinku ? Čalim nopietna muguru trauma
parsportu.lv: parSportu.lv . Apdraudēta Cinka hokejista karjera .

     [+] [-]

, 2009-10-20 21:49, pirms 15 gadiem
Paldies komandai , paldies Rēdlihiem,ļoti baudāma spēle - vēl tādas nākotnē.

     [+] [-]

, 2009-10-20 21:49, pirms 15 gadiem
beidzot uzvara, tagad uzvaru sēriju gaidam

  -3 [+] [-]

, 2009-10-20 21:50, pirms 15 gadiem
labi ka tā ar mokām izmocīta uzvara labi ka beigās nepakāsa un daudz jau arī netrūka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 21:50, pirms 15 gadiem
Ir OK! Bij tak Petrovickim jānodemonstrē, ka mākam spēlēt labu hokeju, kā arī ar intrigas uzturēšanu nav nekādu grūtību! Prieks par uzvaru!

  +3 [+] [-]

, 2009-10-20 21:51, pirms 15 gadiem
Beidzot uzvara! Redlihu diena Malači
Turas čaļi!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 21:51, pirms 15 gadiem
Malaci bet atkal no 3:0 izlaizzam parsvaru lidz minimumam (ta bija ari parbaudes maccos) mosh kaadu sporta psihologu vajadzetu pasaukt uz komandu un kas daraas vaartu priekssa tur tak jaspelee agresivaak,bet apsveicu visus ar uzvaru !!!

  -2 [+] [-]

, 2009-10-20 21:51, pirms 15 gadiem
super, puishi pieraadiija, ka var uzvareet!!
paldies reedlihu braaljiem, hosinjam, prusekam un visai komandai, jo katrs raada to labaako, ko var - emocijas fantastiskas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-20 21:52, pirms 15 gadiem
Rēdlihi (rock), lai arī vēl Jēkabs neiemeta, bet spēlēja ļoti labi ! Prieks, ka ir labāk, skatām spēle, tik tās beigas mazliet tādas.. bet nu, ļoti liela nebija komandas vaina, vnk neuzmanība. 4dien nākamā spēle- Turēsim īkšķus ! Bet tgd - Sporta studija.
PAR RĪGAS DINAMO !

  -2 [+] [-]

, 2009-10-20 21:52, pirms 15 gadiem
super Rēdlihi!!! malači!!!
beidzot ir spēle, kad kāds mūsējais normāli cīnās pretinieka vārtu priekšā! šoreiz uzslava Spruktam! nedaudz nepaveicās ar realizāciju, bet tas nekas - ir uz pareizā ceļa!
a kas ir ar Cipuli? neveiksmju sērija, ka nevar iemest vai ir jābrauc uz Junioriem metienu trenēt??? kaut kas neizprotams...

  -2 [+] [-]

, 2009-10-20 21:52, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Šī uzvara kopējā tabulas izteiksmē neko īpaši nedod, jo tāpat neļauj RD izrauties ārpus trešā desmita.
Bet ta dod daudz komandai kura jau ieprieks vismaz atseviskas speles dalas nospeleja veiksmigi bet ar to nepietika uzvaram........

  -3 [+] [-]

, 2009-10-20 21:54, pirms 15 gadiem

  -3 [+] [-]

, 2009-10-20 21:55, pirms 15 gadiem
Ulvis Brože rakstīja: Rēdlihi ar 3:2 uzvar ''Metallurg''
+1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 21:57, pirms 15 gadiem
Miķelis kā mazs nazītis nocīnījās un savu golu dabūja,bet lielais brālis ar meisterību paņēma!Prieks,ka Hosa tomēr tika pie punkta! PALDIES VISIEM PAR UZVARU.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 22:01, pirms 15 gadiem
Ar Ozoliņu īsti Kr. Rēdlihu nesalīdzināsi, taču cits neviens aizsargs nedz uzbrukumā, nedz aizsardzībā ne tuvu nestāv Krišjānim! Liels prieks, ka atgriežas tas Krišjānis,kas bija vērojams pagājušo gadu!!
Ar šo spēli sākas uzvaras gājiens!

  +6 [+] [-]

, 2009-10-20 22:01, pirms 15 gadiem
edk69 rakstīja: Labi ka uzwara.... hossam vajadzeeja iedot pasu cipulim lai dzekam buutu vaartu garsa atguuta!
Ko! Tu vēlējies lai cipulis aizmet garām tukšiem vārtiem? Tad nu gan būtu laba garša!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 22:01, pirms 15 gadiem
Malači! Rēdlihu diena

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 22:02, pirms 15 gadiem
beidzot apsweicu (party)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-20 22:03, pirms 15 gadiem
kritinjsh rakstīja: M.Prusekam kārtējie "plusiņi"!
1. vārti - neprecīza pozīcijas izvēle vārtos (ko gan viņš gaidija, ka pretinieku uzbrucējs metīs no otras puses?).
2. vārti - kārtējā priekšā atsistā ripa un vārti!
Baigi stulbi "plusiņi"!
Pilnībā piekrītu, kāpēc viņš vispār vajadzīgs, ja ir Masaļskis un Muštukovs?

     [+] [-]

, 2009-10-20 22:04, pirms 15 gadiem
Saldumins rakstīja: gudrs tu nēesi!!!
Tu arī nē!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 22:04, pirms 15 gadiem
agrezo rakstīja: Pilnībā piekrītu, kāpēc viņš vispār vajadzīgs, ja ir Masaļskis un Muštukovs?
masaļskis vēl spēlēs nav stabils, viņš kā pirmais vārtusargs pagaidām neder.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 22:04, pirms 15 gadiem
resnais putns,tu tiešām vienkārši esi debils,ja nesaproti,kā šādas uzvaras var uzlabot omu,dot spēku strādāt,neskatīties uz krīzi,vienkārši tikkai priecāties.Protams,žēl,ka reti tas sanāk... bet gaidam nākamo uzvaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 22:06, pirms 15 gadiem
djkrott rakstīja: gribetu redzēt kā tu tur stavetu vartos, drosi ka tikai stavetu
Ja Tu mestu es nostāvētu sausā tas jau nu ir skaidrs!

     [+] [-]

, 2009-10-20 22:06, pirms 15 gadiem
tik tiesam beidzot, malaci puisi!!!

     [+] [-]

, 2009-10-20 22:06, pirms 15 gadiem
ideāla spēle!!
Krišjānis vsp tāds malacis!!
tad vēl tie Miķeļa vārti un beigās Hossass.. superīīgiii...

  -2 [+] [-]

, 2009-10-20 22:07, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: precīzi sacīts visi gandriz te ir idioti.... reali zaude visiem pec kartas vienreiz uzvar un tad kad uzvar tad tik raksta vienkarshi fantastika, voov kadas emocijas , super utt cik maz gan vinjiem vajag lidz pilnai laimei
Žēl, Suplers turpinās mūs mocīt!

     [+] [-]

, 2009-10-20 22:07, pirms 15 gadiem
KO Cipulis dara 1 maiņā,vēlaizvien ????

  -2 [+] [-]

, 2009-10-20 22:08, pirms 15 gadiem
offspring rakstīja: KO Cipulis dara 1 maiņā,vēlaizvien ????
es arī to nesaprotu.. sen viņu uz DRJ vajadzēja aizsūtīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 22:09, pirms 15 gadiem
djruucha rakstīja: masaļskis vēl spēlēs nav stabils, viņš kā pirmais vārtusargs pagaidām neder.
Der! Un negribu pēc Vankūveras dzirdēt, ka Edgars nebija stabils, jo kā var iegūt stabilitāti nespēlējot? Domā plašāk!

     [+] [-]

, 2009-10-20 22:10, pirms 15 gadiem
Brāļi Rēdlihi šodien noplosījās, prieks par viņiem
beidzot labu spēli parādīja Cipulis, cīnijās un daudz bīstamu momentu līdz ar to Dodiet mums nākošos, sitīsim ar tos
D-I-N-A-M-O hei --- hei ---- hei

     [+] [-]

, 2009-10-20 22:11, pirms 15 gadiem
Beidzot neveiksmju sērija pārrauta! Atkal uzvara! Lai arī, ja mēģinātu piekasīties, varētu kļūdas īpaši 3.p. atrast, bet šoreiz to nedarīšu - prieks par uzvaru!!! Lai Tagad sākas uzvaru sērija!!!

     [+] [-]

, 2009-10-20 22:11, pirms 15 gadiem
hosa rezultatīvākais metējs tukšos vārtos

     [+] [-]

, 2009-10-20 22:11, pirms 15 gadiem
Uzvarēta spēle, sākums jau bija cerīgs. Pirmie divi periodi ļoti labi, Jūlis kaut ko ir pamainījis tas bija redzams. Tas tikai priecē. Vairākuma izspēle ar bija tāda interesanta, kaut kas neredzēts Krišjānīts malacis, bet visvairāk man priecē Dzeriņ Andris, to puisi jau vēroju no sezonas sākuma, ar katru spēli džekam iet tā spēle aiz vien labāk un labāk. Taču vienalga cik labi tika aizvadīta spēle, bet kļūdas bija, aizsargi slinkoja nedaudz. Taču uzvaru izvilka visa komanda, paldies puiši. Ceru ka nebūs atkal jālamājas šeit pa sportacentru Veiksmi turpmāk, lai cik riebīgs fans es būtu, bet atbalstīšu!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 22:13, pirms 15 gadiem
Ulvis Brože rakstīja: Rēdlihi ar 3:2 uzvar ''Metallurg''

Malači! beidzot! Nereti ir tā, ka pēc uzvaras pēc ilgiem laikiem nākamās nāk daudz vieglāk! cerēsim, ka tā būs arī tagad un sāksim vien kāpt pa khl tabulas kāpnēm

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 22:16, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Šī uzvara kopējā tabulas izteiksmē neko īpaši nedod, jo tāpat neļauj RD izrauties ārpus trešā desmita.
Pēc tava teiktā var secināt, ka uzvarai ir 0 vērtība. Bet - 5 tādas uzvaras... ūūn...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 22:20, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: precīzi sacīts visi gandriz te ir idioti.... reali zaude visiem pec kartas vienreiz uzvar un tad kad uzvar tad tik raksta vienkarshi fantastika, voov kadas emocijas , super utt cik maz gan vinjiem vajag lidz pilnai laimei
okei mēs esam idioti, kas priecājas par uzvaru! bet prieks būtu pat tad, ja šī būtu 10tā uzvara pēc kārtas. par cik šī mums bija viena no retajām, tapēc arī priecājamies, ka beidzot 3 punkti un ka beidzot varbūt aizies! tavuprāt ja mums būtu visas uzvaras, tad būtu jāpriecājas par kārtējo vairāk? nu ja tev laimei vajag tik daudz cik noprotu, tad tu esi vainu kāds no miljardieriem vai ļoti nelainīgs cilvēks!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 22:29, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Tiešām būtu žēl, ja šitais čalis aizietu veselības dēļ Uz laukuma saviem gadiem bija tiešām prātīgs un varēja labas piespēles atdot..
žēl kaut kas līdzīgs kādreiz bija ar Hehtu, kas traumas dēļ beidz karjeru tikko knapi to sākdams
ceru uz Ronalda atveseļošanos un veiksmīgu karjeras turpinājumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-20 22:33, pirms 15 gadiem
nu tad sākam uzvaras sērijas

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 22:36, pirms 15 gadiem
Laurim vienmēr sakarīgas atbildes uz jautājumiem, prieks klausīties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-20 22:39, pirms 15 gadiem
Blondiine

  +3 [+] [-]

, 2009-10-20 22:40, pirms 15 gadiem
Meitene gan nokaitināja ar jautājumu. Viņai Lauris skaidro, bet viņa tik un tā redz 5 uzbrucējus laukumā un vārtus samazinātus

     [+] [-]

, 2009-10-20 22:42, pirms 15 gadiem
...bet reedlihu dienai punktu pielika hossins

  -4 [+] [-]

, 2009-10-20 22:43, pirms 15 gadiem
Yurchix rakstīja: Meitene gan nokaitināja ar jautājumu. Viņai Lauris skaidro, bet viņa tik un tā redz 5 uzbrucējus laukumā un vārtus samazinātus
kas tur bija?
skatiijos bes skanas

     [+] [-]

, 2009-10-20 22:46, pirms 15 gadiem
Labs ,ka labi beidzas........vēljoprojām trūkst koncentrācijas visām 60 minūtēm.....nevieš pārliecību vēl aizvien

  -3 [+] [-]

, 2009-10-20 22:47, pirms 15 gadiem
hvz, man spēle nepatika, pure luck

nepatīk, ka joprojām ir švakas kombenes, spēlētāji īsti nerotē un protams kā gan bez tā - sprukstiem (4) un cipuļiem (2) vienkārši nejēgā daudz izdevības, kas NEKAD netiek realizētas

bett pretinieks šodien nospēlēja izcili vāji

kas priecēja - lielākā daļa tomēr "mauca" šodien riktīgi un Bukartu vajadzētu pamēģināt vairāk -šodien dažas epizodes bija diezgan OK. Miķelītim respect !

Es tik savā naivumā turpinu cerēt, ka Jūlis beidzot "nomināli" pirmo maiņu padarīs par 3 vai 4 izņemot Sašu protams, kas arī lielākoties ir šo NEREALIZĀCIJU pirmavots.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 22:57, pirms 15 gadiem
nu ko, tiklīz neielaižam vismaz 3 golus uzvaram spēli,malači, tagad vajag vēl pāris uzvaras, lai nostātos kājas, cerēsim, ka tas petrovickis līdzēs!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 23:00, pirms 15 gadiem
starp citu, sandriņu f1 bkv pazīstu..jocīgs meitēns...bet nu tas tā..
pats galvenais - tikai rīga, tikai dinamo!! visus ar uzvaru!

     [+] [-]

, 2009-10-20 23:01, pirms 15 gadiem
Nu biju klātienē un teikšu,ka atkal uzvarēta spēle no rokām slīdēja ārā-nesaprotu,kā var ļaut pa mūsu zonu pretiniekiem tik brīvi riņķot,kamēr iemet golu-ir taču jāspēlē ciešāk!Bet kopumā prieks par uzvaru,kaut gan atļaušos atzīmēt,ka Sprukts,Meija atkal nevar pārspēt vārtsargu ļoti labās situācijās,bet par Ankipānu-nu pamatā bija tā-kā ripa nonāca līdz viņam-tā arī tika zaudēta.Nez vai tā spēlējot uz kaut ko varam cerēt-nepārliecina spēle.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-20 23:01, pirms 15 gadiem
Studija bija reti laba!
Lauris visgudrākais,Janka kā vienmēr lēns un prātīgs,bet Miķelītis ir Mīķelītis,jocīgs puikiņš,labā nozīmē,protams!
Tagad varu atbildēt tam resnajam putnam- es priecājos un priecāšos par katru uzvaru,vai uzvar stipros vai vājos!Un vai uzvar hokejā,vai futbolā,vai puikas pagalmā.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-20 23:01, pirms 15 gadiem
Principā, principā. principā..
Miķelis - bārmenis, zemnieks ' labi, tas tā.
Baigi labs vakara noslēgums. Skatījos un smaidīju kā muļķe Pozitīvi.

     [+] [-]

, 2009-10-20 23:02, pirms 15 gadiem
richuks8 rakstīja: Studija bija reti laba!
Lauris visgudrākais,Janka kā vienmēr lēns un prātīgs,bet Miķelītis ir Mīķelītis,jocīgs puikiņš,labā nozīmē,protams!
Tagad varu atbildēt tam resnajam putnam- es priecājos un priecāšos par katru uzvaru,vai uzvar stipros vai vājos!Un vai uzvar hokejā,vai futbolā,vai puikas pagalmā.
+100

     [+] [-]

, 2009-10-20 23:04, pirms 15 gadiem
MALAČI DINAMO un RĒDLIHI. Vēl tikai Ješkam derēja iemest

piekrītu,ka Spruktam 2reizes bija 100% šanses
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-10-20 23:08, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: Domburšovu utt arī skaties bez skaņas, ja?
mulki, darbaa nevar skanu sleegt

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 23:08, pirms 15 gadiem
Sporta studija bija sliktas žurnālistikas paraugs. Ar tēmu nesaistīti, nekompetenti cilvēki uzdod muļķīgus jautājumus cilvēkiem, kuri pēc būtības tēmu nedrīkst apspriest vai jautājums ir pārāk stulbs, lai normāli atbildētu...

Fail. Studijas izkārtojums gan bija WIN.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 23:13, pirms 15 gadiem
Rēdlihu dominance + Hossa

Malači..

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 23:15, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Vispār jau no Ankipāna pārdomātas un precīzas piespēles tika gūti vārti... Un otrkārt, nezinu uz kādu tu spēli biji, es arī biju arēnā, bet kaut kā īpaši neredzēju, par ko Ankipānu nolikt, viņš darīja savu darbu, drīzāk Spruktu es degradētu uz 4. maiņu...
Par Spruktu es Tev piekrītu,bet nu nav diemžēl Ankipānam ātruma un tehnikas-nu to sevišķi labi var redzēt 4.maiņā,kad nav tādi partneri kā Hossa.Nu piespēle bija-nav ko iebilst,bet,vai tāpēc viņš atbilst KHL līmenim?

  +2 [+] [-]

, 2009-10-20 23:18, pirms 15 gadiem
es te ne pa tēmu ,bet skatoties sporta studiju pēc spēles smiekli vien sanāca ,klausoties kādus jautājumus studijā spēlētājiem un žurnālistiem uzdeva RD Fani ... fano ,fano ,bet no hokeja neko nesaprot ?

  +2 [+] [-]

, 2009-10-20 23:20, pirms 15 gadiem
Richmond rakstīja: es te ne pa tēmu ,bet skatoties sporta studiju pēc spēles smiekli vien sanāca ,klausoties kādus jautājumus studijā spēlētājiem un žurnālistiem uzdeva RD Fani ... fano ,fano ,bet no hokeja neko nesaprot ?
tāpat kā 80% šeit komentējošo

     [+] [-]

, 2009-10-20 23:20, pirms 15 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Par Spruktu es Tev piekrītu,bet nu nav diemžēl Ankipānam ātruma un tehnikas-nu to sevišķi labi var redzēt 4.maiņā,kad nav tādi partneri kā Hossa.Nu piespēle bija-nav ko iebilst,bet,vai tāpēc viņš atbilst KHL līmenim?
šitā līmeņa atbilšana vai neatbilšana ir nejēdzīga blēšana. Šuplers uzskata ka atbilst, tātad atbilst. Bukarts atbilst? Lai vilktu komandu uz PO nē, lai paskrietu dažas minūtes spēlē, jā. Šitā nodalīšana ir pilnīgi bezjēdzīga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-20 23:24, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Nu un ko tu liksi Ankipāna vietā, savu darbu viņš izdara un arī ar kļūdām nekrīt acīs, vien no retajiem latvijas spēlētājiem, kuram nav mīnusos +/- koeficients, nebaidās ari vārtu priekšā nospēlet, vairāk melnā darba darītājs, nebūs viņš nekad skorers baigais... Bet neskatoties uz spēlēšanu 3.-4. maiņā, ir vairāk goli, kā 1. maiņas uzbrucējam Cipulim, kuram vispār nav goli
+10

     [+] [-]

, 2009-10-20 23:25, pirms 15 gadiem
PēterisP rakstīja: tāpat kā 80% šeit komentējošo
100 procentīgi pareizi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-20 23:26, pirms 15 gadiem
Labs vakars!
Skatijos speli sakot o tresaas tresdaljas!

Cik saprotu galvanaas!
Prieks par uzvaru patika , ka Hossa spele, Redlihi,!
Hosam bija kludas bet ta merktieciba un iesana uzvartiem soreiz bija loti liela!
Ozo..., deva labas piespeeles.. bet masters Sprukts, kam vieta NHL.. ka jau mees visi zinaam nespej talaak operet uzbrukumu un vnk nocakre visu.. skatijos vairakaas epizodes Ozo iedo piespeli.. ejot izteikti uz priekshu Spruktam... sim vajag dot piespeli uz priekshi... vai iet pasam.. vis briivs tizla piespele atpakl Ozo.. vai otram aizsargam., un sakas sudi.. jo piespeel ir vertikali pari laukumam un gadriiz izgajiens 1:1

Visvairaak nepatika Pruseks... sauciet mani,ka gribat varti uz vinj sirdsapzinjas izlais ripu no tverej cimda atsitot vinju... 1 principa ari.. parakk sez un paraak atri kriit...tapec zaudee.. tiesi virs pleca gruuts metien vartsargam bet redzeju, vismaz domaju,ka vinjsh pat nejiedomajas ka meetis 9 nieka...!
2 zaudejam ta pat paraak atri norkita... tur vajadzeja vnk ar nuju darboties varstsargam, nelaujot uzsit pretiniekam...!...jo reali tur ripai pieskaraas pretinieks tikai..!

Nepatiik ,ka vinjsh staav uzsaktu ar Pruseku lauzt ligumu..!

Spruktu uz farmu.. domaju Sprukts tagad vairs necensas jo saprot ka Slovaks panjemt vinja vieta!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 23:26, pirms 15 gadiem
Pēc mana scenārija Cipulim šodien bija jaiemet ceturtais tukšos vārtos, bet Hosa paņēma pasākumu uz sevi, šam laikam vairāk vajag

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 23:28, pirms 15 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Par Spruktu es Tev piekrītu,bet nu nav diemžēl Ankipānam ātruma un tehnikas-nu to sevišķi labi var redzēt 4.maiņā,kad nav tādi partneri kā Hossa.Nu piespēle bija-nav ko iebilst,bet,vai tāpēc viņš atbilst KHL līmenim?
Ko jūs visi to Spruktu gānāt. Dara savu darbu laukumā godam. Šodien pat! Gan piespēli atdeva (kā jau centram pienākas), gan mazākumā labi nospēlēja, gan pie pretinieku vārtiem bija nospēlējis un traucējis vārtsargam, gan arī iemetienos bija ok.

Kā ar citiem centriem?

     [+] [-]

, 2009-10-20 23:30, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Es drīzāk Cipuli palaistu uz pāris spēlēm RDJ, lai patrenējas bankas mest, nekas nenotiktu, ja Ankipāns viņa vietā pakapātos 1. maiņā
Zin, es uz viņu baigi neesmu uzēdies. OK, aizstāvēt negrasos, jo mani jebkurš ar statistiku te noliks un tā nemelo, bet uzskatu šo par KHL spēlētāju kam jauzlabo realizācija. Un man vienalga ja tapēc es iekļaujos tais 80%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-20 23:32, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: nu, ko tad tu skaties studiju? neesi redzējusi kā Miķelis izskatās?
cik jaabuut stulbam, lai nesaprastu?
es skatiijos tikai speeli, studiju nee, jo nebij tam laika:2 kaadam sitaa valsts ir jaauztur pie dziiviibas

     [+] [-]

, 2009-10-20 23:36, pirms 15 gadiem
Visus ar uzvaru!Krišs vislabākais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-20 23:37, pirms 15 gadiem
Beidzot sagaidīta uzvara. Kaut gan beigās lika panervozēt. Rezultāts vienāds,punkts tikai viens.

     [+] [-]

, 2009-10-20 23:40, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: šitā līmeņa atbilšana vai neatbilšana ir nejēdzīga blēšana. Šuplers uzskata ka atbilst, tātad atbilst. Bukarts atbilst? Lai vilktu komandu uz PO nē, lai paskrietu dažas minūtes spēlē, jā. Šitā nodalīšana ir pilnīgi bezjēdzīga.
Nu Šuplers nav man liela autoritāte vairs,jo nedomāju,ka komandas spēle uzlabojas-un vairs neticu,ka ar šo treneri tas ir iespējams.Un,tas,ka nav nokomplektēta normāli komanda-ir arī uz Šuplera sirdsapziņas-jo tikai 4250 skatītāji-par kaut ko liecina,vai ne?Pagājušosezon tik maz nebija pat pēc 9 zaudētām spēlēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-20 23:47, pirms 15 gadiem
Rietumu konferences tabula:
# Komanda Punkti
1 Sanktpēterburgas "SKA" 36
2 Balašihas "MVD" 26
3 Maskavas "Dinamo" 29
4 Maskavas "CSKA" 27
5 Maskavas "Spartak" 26
6 Mitišču "Atlant" 25
7 Ņižņijnovgorodas "Torpedo" 25
8 Jaroslavļas "Lokomotiv" 23
9 Minskas "Dinamo" 20
10 Čerepovecas "Severstal" 18
11 Rīgas "Dinamo" 17
12 Čehovas "Vitjaz" 16

Skatos, te pat ar 5 speleem uzvaretam pec kartas pietiek ,lai viis butu jau ok!

Wills, nasaprotu.. lai play ofa iekluutu nauv jabuut tabulaas augshaa..1 vietaa.. pagajuso gad mees ar pamnijamies 8vai 9 speles pec kartas pakaast.. ..un mierigi tikam taka nestreb karstu,.. zeno pat pusee nauv un tu te runa ,kas kaa buus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-20 23:57, pirms 15 gadiem
kristaps1234 rakstīja: Skatos, te pat ar 5 speleem uzvaretam pec kartas pietiek ,lai viis butu jau ok!

Wills, nasaprotu.. lai play ofa iekluutu nauv jabuut tabulaas augshaa..1 vietaa.. pagajuso gad mees ar pamnijamies 8vai 9 speles pec kartas pakaast.. ..un mierigi tikam taka nestreb karstu,.. zeno pat pusee nauv un tu te runa ,kas kaa buus
1) Pagājušajā gadā bija savādāks formāts iekļūšanai Playoff.
2) Pārējās komandas arī aizvada spēles, turklāt savā starpā, tādēļ ar 5 uzvarētām spēlēm varētu nepietikt, lai piedzītu 6 punktus Lokomatīvei, Minskai.
3) Kur tu ņemsi piecas uzvaras pēc kārtas ? SKA , Maskavas Dinamo? CSKA? Mēs izniekojām vieglos punktus. Līdz oktobra beigām RD atkritīs vēl tālāk no PO zonas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:02, pirms 15 gadiem
Willis
Tas ka Tu kaut ko uzzini nenozīmē ka tas tā ari ir. Piemēram Tu no kaut kāda menedzera biji uzzinājis ka Ozo Liepāja speciāli meta pa slidu lai gutu vārtus, šodien Ozo SA stāsta ka deva piespēli Cipulim....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:18, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Man domāt, ka naudas masa Latvijas republikā ir stipri samazinājusies un arī hokeja fanu rocība nav vairs tāda, kāda bija pagājušogad, arī pēc 5 uzvarētām spēlēm pec kārtas diezvai RD pielasīs pilnu arēnu... Nē, nu bet ja tu esi tāds nūģis, kam viss ir slikti, fano par Spb ASK vai SY, tiem iet labāk, kā RD
Es gan atsķirībā varbūt no Tevis jau Tihonova un Baldera laikos uz hokeju gāju un,kaut ko no tās spēles saprotu.Un pagājušogad klātienē redzēju 18 spēles-tā kā nesūti mani fanot par citiem.Es nesaku,ka viss ir slikti,bet ir lietas,kas patiešām mani kaitina šogad-sākot jau ar maiņu virknējumu nemitīgu rotāciju,fārmklubu,kurš balstīts tikai uz junioriem(te jau tā problēma-ka nav ko pacelt uz Dinamo no fārma),spēles organizācija ir vāja ar nemitīgām kļūdām aizsardzībā,vairākuma izspēle-katastrofāla.Kas par to atbildīgs-ja ne treneris?

     [+] [-]

, 2009-10-21 00:25, pirms 15 gadiem
Ja, ari pec shis speles masn viedoklis nav mainijies. AIZSARGI NEVELK!!! Sotnieks it seviski, atkal mistiskas kljudas - nevar ripu izmest no zonas, kur nu vel piespeli iedot. Vinjam paspelet BAČ naks par labu lai atgutu ticibu sev... Galvins pasas beigas Hosam labi ripu iedeva, bet visadi citadi arii bija neizteiksmiigs. VAJAG 1-2 LABUS AIZSARGUS!!! Uzbrukoshie mums ir gana, vajadzetu kadu veteranu "aizsardzibas" aizsargu... veel labaak divus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-10-21 00:55, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Spruktam tāds neslikts pašnovērtējums, jo džeks teica, ka arī iepriekšējās 4 spēles bija jauzvar, jo tās bija ņemamas komandas.. Tas nozīmē, ka džeks uzskata, ka RD mierīgi var arī Magņitku uzvarēt.
Vienkārši smieklīgi.
Tu atreferēji pilnīgi neprecīzi. Jautāts bija kurās spēles, spēles gaitā bija sajūta ka spēli var uzvarēt, respektīvi kad pretinieks nerada sajutu ka ir neuzvarams, un šis nosauca ka tā juties pedējas četras. Starp citu - RD var uzvarēt MM un pēdēja savstarpējā spēle nekāds bezcers nebija. Nekā smieklīga, cilvēks izsaka savas domas, vari piekrist, vari nepiekrist, lai gan šai gadijumā ja Janka tā ir juties, ko tur nepiekrist.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-21 01:06, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: A kapēc gan nevarētu RD uzvarēt Magņitku??? Lada piemēram ar 5:1 šodien salika Magņitku??? Tu gribi teik, ka veči ieskatās kalendārā - o joptvai, šodien ar Magņitku, kāsiens stabils, šodien nespēlēsim
Ivaram liekas ka latviešu hokejistam nepiedien domāt, ka ir spējīgs uzvarēt varenās kaimiņzemes TOP klubu. Pats Ivars gan auro ka ar maziem mērķiem neesot ko darīt sportā. Ko tagad darīt Spruktam? tipa jaliek mērķis - Gagarins!, bet nedrīkst ne padomāt ka jauzvar salavats, ciska un barsi. Dzīve tomēr ir viena sarežģīta būšana
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 01:38, pirms 15 gadiem
Jau labāk. Tagad tikai jānotur šis līmenis. Jāatceras, ka Metallurg tomēr nebija TOP komanda. Jāņem arī Sibirj, lai varam nokļūt uz viļņa.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 03:10, pirms 15 gadiem
Varja manit,ka sple sodien bija pavisam savadaka.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-21 03:44, pirms 15 gadiem
Nu speele ne ar ko neatshkjiiraas no ieprieksheejaaam, ja neskaita rezultaaatu!!!!!
beidzot uzvara!!!Apsveicu dzhekus!!!! taa turpinaaat, tikai nezinu kaaapeeec, bet atkal nevaram notureet visas 60 minuutes vienaa liimenii, taaa mees to gagarina kausu neizciiniisim!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 03:51, pirms 15 gadiem
A Ivaru uztveram kaaa Opoziiciju, kas buutiibaa ir noderiiga lieta
Jo izcelties ar taadiem pashiem tekstiem" OOO. museejie malachi, uzvara" jeb "RD labaakie" peec uzvareetas speeles vinsh nevar, jo pietiekami daudz taadu te ir un neviens vinju neieveerotu, bet ar Kritikas devu, kas dazhreiz ariii buutiibaa ir sameeraaa "pareiza", mees vismaz visi zinam kas ir IVARS
Taa kaa...teikshu kaa ir" Bez Riigas Dinamo Latvijaaa, taaapat kaa bez Ivara E-sportaaa dziive buutu neinteresantaaka

     [+] [-]

, 2009-10-21 06:48, pirms 15 gadiem
Nu nevarētu gan teikt, ka Sprukts tās divas iespējas pap!sa, kā te daži izsakās - ļoti tuvu vārtsargam bija abos gadījumos. Pirmajā vēl varēja trāpīt starp kājsargiem, taču bija maz laika un vietas. Bet otrajā īpaši pat variantu nebija pārcelt kājsargam.
Cipulis, kā zināms, vārtus sāk mest tikai pēc jaunā gada, bet tad gan diezgan daudz un smukus
Spēli vismaz šoreiz varēja lūrēt bez pastāvīgas vēlmes kādu mūsējo izlamāt Kļūdas gan, kā parasti, padaudz, bet vismaz neizskatījās pēc amatieriem.
Priex par Rēdlihiem - tā turpināt

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 07:39, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: A kapēc gan nevarētu RD uzvarēt Magņitku??? Lada piemēram ar 5:1 šodien salika Magņitku??? Tu gribi teik, ka veči ieskatās kalendārā - o joptvai, šodien ar Magņitku, kāsiens stabils, šodien nespēlēsim
+

     [+] [-]

, 2009-10-21 07:42, pirms 15 gadiem
la_duster rakstīja: Ja, ari pec shis speles masn viedoklis nav mainijies. AIZSARGI NEVELK!!! Sotnieks it seviski, atkal mistiskas kljudas - nevar ripu izmest no zonas, kur nu vel piespeli iedot. Vinjam paspelet BAČ naks par labu lai atgutu ticibu sev... Galvins pasas beigas Hosam labi ripu iedeva, bet visadi citadi arii bija neizteiksmiigs. VAJAG 1-2 LABUS AIZSARGUS!!! Uzbrukoshie mums ir gana, vajadzetu kadu veteranu "aizsardzibas" aizsargu... veel labaak divus.
Kas tad Ozo ir ? Jaunietis ?

     [+] [-]

, 2009-10-21 07:54, pirms 15 gadiem
Nav ko teikt, Rēdlihi supermalači !!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-21 07:58, pirms 15 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Es gan atsķirībā varbūt no Tevis jau Tihonova un Baldera laikos uz hokeju gāju un,kaut ko no tās spēles saprotu.Un pagājušogad klātienē redzēju 18 spēles-tā kā nesūti mani fanot par citiem.Es nesaku,ka viss ir slikti,bet ir lietas,kas patiešām mani kaitina šogad-sākot jau ar maiņu virknējumu nemitīgu rotāciju,fārmklubu,kurš balstīts tikai uz junioriem(te jau tā problēma-ka nav ko pacelt uz Dinamo no fārma),spēles organizācija ir vāja ar nemitīgām kļūdām aizsardzībā,vairākuma izspēle-katastrofāla.Kas par to atbildīgs-ja ne treneris?
Kaut kā drusku par daudz aizspriedumu. Kas vainas spēles organizācijai? Jeb tu domā kā tā fane sp. studijā - "kāpēc tikai 2 uzbrūk, bet pārējie paliek un neiet palīgā?" Pareizi Lauris atbildēja, ka rezultāts tad būtu 11:14, ja visi kā auni skrietu.
Katastrofāls vairākums? Tāds tas būtu, ja nevarētu radīt vārtu momentus. Realizācija jau ir cits jautājums.
Un kas tieši būtu jādara treneriem, lai no Latvijas junioriem būtu ko likt traumēto vietā?
Kļūdas aizsardzībā - jā, tikai pārsvarā tās ir individuālas, kā, piemēram, Ozoliņa noslīdējušās ripas.

     [+] [-]

, 2009-10-21 08:01, pirms 15 gadiem
kritinjsh rakstīja: M.Prusekam kārtējie "plusiņi"!
1. vārti - neprecīza pozīcijas izvēle vārtos (ko gan viņš gaidija, ka pretinieku uzbrucējs metīs no otras puses?).
2. vārti - kārtējā priekšā atsistā ripa un vārti!
Baigi stulbi "plusiņi"!
Pruseks šogad spēlē ļoti vāji. Maz ķer,atsit vārtu priekšā. Viņu pat no - leņķ pārspēj!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-21 09:08, pirms 15 gadiem
aizermans19 rakstīja: Pruseks šogad spēlē ļoti vāji. Maz ķer,atsit vārtu priekšā. Viņu pat no - leņķ pārspēj!
Pruseks patlaban pēc atvairīto met. koef. atrodas 24. vietā no 52, kuri šogad spēlējuši. Salīdzinājumam - Prusekam 91,0 - 10.vietā esošajam Borisovam 91,8. Un tas ir, ņemot vērā, ka pa vārtiem mests ir 376 reizes, kas ir 3. lielākais cipars līgā.

     [+] [-]

, 2009-10-21 09:13, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: tavuprāt, vairākuma kvalitāti nosaka vārtu momenti? ja tā būtu, tad DR būtu tabulas augšgalā, nevis tur, kur tagad.
dinamiešu VAIRĀKUMS IR KATASTROFĀLS- par to liecina statistika:
80 vairākumi 9 gūti vārti realizācijas % 11.3 vairākumā zaudēti 3 v-
tas dod 21. vietu līgā.
par katastrofālo vairākumu īpaši spilgti liecina vēl kāds fakts, kas novērojams jau kuro spēli- dinamieši vienādos sastāvos uzbrukumā spēlē ievērojami labāk, nekā esot vairākumā- to apstiprina vēl viens skaitlis: DR ir 12. (!!!) labākais uzbrukums līgā (kamēr vairākuma realizācijā 21. vieta). tā ka, ja šuplers apgalvo, ka komanda daudz strādā pie vairākuma izspēles, tad tas liecina, ka viņa metodika ir pilnīgi nepareiza un viņš ir impotents kā treneris...

Vairākuma kvalitāte un atrašanās vieta turnīra tabulā ir divas dažādas lietas. Kā tev šķiet, kura komanda vairākumā ir iemetusi mazāk golus kā RD? Neviena cita kā Magņitogorskas Metalurgs. Kur atrodas MM, jādomā, visi zin.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 09:29, pirms 15 gadiem
Es personīgi gribētu uzsvērt Ņiživija vakardienas lielisko spēli, tiešām teicami nostrādāja un izkārtoja vairākus momentus komandas biedriem. Prieks arī par Rēdlihiem.
Pati spēle arī bija laba vienīgi trešais periods gan bišk uzdeva stresu!
Kreipāns atkal kā parasti pozitīvs vīrs, visu jau nav vērts minēt,bet šī frāze gan iespārdīja - ''Šoreiz Sprukts uzvar iemetienā, kā jau vienmēr''
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 10:07, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: ņemot vērā to, ka DR ir 3 zaudēti vārti vairākumā, magņitkas rādītājs ir labāks, turklāt MMg ir vislabākais mazākums visā līgā, kamēr DR šis rādītājs ir ievērojami sliktāks.
taču ne jau par to ir runa. ļoti bieži tieši vairākumā gūti vārti lauž spēles gaitu un ļauj izcīnīt uzvaru, kurām ir tiešs sakars ar vietu tabulā. arī dinamo ir viena šāda uzvara, kad mačā ar severstaļ ozo vairākumā pēdējās sekundēs iemeta golu un izrāva uzvaru.
To jau es arī gribu pateikt, ka lielā vaina ir aizsardzībā. Uzbrukumā, ar vairākumu vai bez, tos 2-3 golus spēlē jau sakasīs, problēma ir neielaist 3-4. Spēle mazākumā brīžiem riktīgi kaitina. Bet vairākums - es to drīzāk sauktu par ieilgušu neveiksmju sēriju, nu ko lai iesāk, ja regulāri Cipulis vai Sprukts nonāk situācijā, kurā jāgūst vārti, bet nu negūst. Katastrofāls vairākums bija LV izlasei ilgus gadus, kad 2 minūtes tikai brauca uz riņķi un smuki saspēlējās, bet reālu momentu nebija. Tagad momenti ir, nu jācer, ka vienreiz sāks krist.

     [+] [-]

, 2009-10-21 10:30, pirms 15 gadiem
Dinamo vajadzētu piesaistīt kādu aizsardzības hokeja specu. Pretinieka ātra kombinacionāla spēle Dinamo aizsardzības zonā jau ilgstoši mūsējiem ir nāvējoša, pat labi vārtsargi neglābj.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-21 10:46, pirms 15 gadiem
Bija labi, Rēdlihi izcēlās ne pa jokam, Ņiživijs, nevar nepieminēt ar labu vārdu otro vārtu guvumu Ozo-Ank-Rēdl. .. Žēl, ka Džeriņš izgājienā divi pret vienu neiemeta... Vienīgā škrobe par Krivčenko iemesto golu - Pruseku labo nosedza, pārlieku labi.. Golovina 3:2 lika uztraukties - kā nekā - 3 pslk. parasti minimāls rezultāta pārsvars noved ne pie kā laba..
Un Hossas trāpījums tukšos vārtos bija kā saldais ēdiens, žēl tikai, ka tribīnēs bija "tumšs un tukšs"..
Ceturtdien visi uz Arēnu!

     [+] [-]

, 2009-10-21 10:46, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: manuprāt, šīs sezonas neveiksmju galvenais cēlonis ir taktikas maiņa- ja pg sezonā DR stingri spēlēja no aizsardzības, vārtus lielākoties gūstot pretuzbrukumos (un arī vairākumā tika iemesti daudzi goli), tad tagad pat pret grandiem dinamieši spēlē uzbrukuma hokeju un, loģiski, smagi iekrīt.
Varbūt gluži tāds uzstādījums netiek dots, drīzāk vēlēšanās izdarīt vairāk nekā var( vai vajag), aizraušanās un, loģiski, iekrišana uz pretuzbrukumiem. Starp citu, par 1 pret 2 situāciju - to gan gribētos uzprasīt aizsargiem, vai tad nekādi nav iespējams pozicionāli savādāk nospēlēt kā braukt pie tā, kuram nav ripas, atstājot absolūti brīvu metienu no tuvas distances otram? Kaut kā man atmiņa uzrāda diezgan daudz failus, kuros ir veiksmīga( un, galvenais, pareiza) aizsarga spēle šādā situācijā.

     [+] [-]

, 2009-10-21 10:46, pirms 15 gadiem
te daudzi piemin aizsardzību. Nevar nepiekrist, spēle aizsardzībā mums ir pasīva. nezinu kas tam ir par iemeslu bet tā nu ir. Un otra lieta pie kuras vajadzētu piestrādāt vairāk ir spēle vairākumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 10:49, pirms 15 gadiem
Tāds retorisks jautājums : "Kas notiktu, ja Hossa nemestu tukšajos vārtos, bet atdotu piespēli Cipulim?"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-21 11:32, pirms 15 gadiem
Manuprāt Cipulis šajā spēlē izlēja visus sviedrus. Varbūt to nevarēja tik daudz redzēt, bet Cipulis regulāri aiz vārtiem cilāja pretinieku vārtsargam krekliņu.

     [+] [-]

, 2009-10-21 12:11, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Kaut kā drusku par daudz aizspriedumu. Kas vainas spēles organizācijai? Jeb tu domā kā tā fane sp. studijā - "kāpēc tikai 2 uzbrūk, bet pārējie paliek un neiet palīgā?" Pareizi Lauris atbildēja, ka rezultāts tad būtu 11:14, ja visi kā auni skrietu.
Katastrofāls vairākums? Tāds tas būtu, ja nevarētu radīt vārtu momentus. Realizācija jau ir cits jautājums.
Un kas tieši būtu jādara treneriem, lai no Latvijas junioriem būtu ko likt traumēto vietā?
Kļūdas aizsardzībā - jā, tikai pārsvarā tās ir individuālas, kā, piemēram, Ozoliņa noslīdējušās ripas.
Aizsardzībā pagājušogad bija loti laba spēle,kad viens otru aizsargs vairāk piesedza,šogad bieži iekrītam-vakar arī Sotnieks pazaudē pretspēlētāju aiz vārtiem-tas izbrauc vārtu priekšā un iemet-tur jau bija jānāk palīgā vai nu otram aizsargam,vai centra uzbrucējam,jā individuālās kļūdas ir vairāk šogad-mēs varam uzvarēt-sevišķi stiprākus pretiniekus tikai tad,ja labi nospēlējam aizsardzībā un vārtsargs pavelk.
Nu momentu izveidošana vairākumā ir laba lieta -pareizi te kāds pieminēja,ka Latvijas izlasei pirms pāris gadiem nebija pat momentu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-21 12:18, pirms 15 gadiem
Par fārmu-tagad treneris atsaucas,ka nav īsti no fārma ko pacelt uz augšu-nu,bet pati Dinamo vadība taču izvēlējās šādu ceļu-tikai juniorus fārmā-acīmredzot arī naudas ekonomijas jautājums,jo manuprāt kādu maiņu vajadzēja arī vecākus spēlētājus-Maksims Širokovs nebija tik slikts(ne jau velti dabūja darbu normālā Eiropas līgā),Bļinovs varēja spēlēt,Štālam nebūtu bijis jādodas uz Ameriku,Brahmanim uz Vācijas otro līgu,Tribuncovs varētu spēlēt,G Džeriņš.Starp citu ir droša informācija,ka baltkrievu hokeja federācija bija ļoti neapmierināta ar RDJ komplektāciju.

  -3 [+] [-]

, 2009-10-21 12:56, pirms 15 gadiem
Da neko tie Rēdlihi neparādīja.
Vot Cipulim gan Es gribētu roku paspiest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-21 15:52, pirms 15 gadiem
Tomēr nepatīk Šuplera darbība. Bet lai veicās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-21 17:22, pirms 15 gadiem
Jūs gan atkal saliksiet man mīnusus
Ievērojāt, kad abas reizes ielaidām golu, Sotnieks bija uz laukuma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja