Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3
Autors: Ilvars Grīslis

Šuplers: "Vadošie spēlētāji radīja pārāk maz iespēju"

Šuplers: "Vadošie spēlētāji radīja pārāk maz iespēju"
Dinamo galvenais treneris Juliuss Šuplers
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Rīgas "Dinamo" galvenais treneris Juliuss Šuplers kā galvenos iemeslus savas komandas zaudējumam Kontinentālās hokeja līgas (KHL) mačā pret Astanas "Baris" minēja rupjās kļūdas aizsardzībā un vadošo spēlētāju nespēju izveidot pietiekoši daudz vārtu gūšanas momentu.

Atgādināsim, ka "Dinamo" hokejisti pirmdien izbraukumā ar rezultātu 0:3 atzina Kazahstānas vienības Astanas "Baris" pārākumu.

"Domāju, ka spēle bija līdzīga. Mēs pieļāvām divas rupjas kļūdas aizsardzībā, kuras izrādījās liktenīgas galējā rezultāta tapšanā. Ja runājam par trešajiem vārtiem, tad...mums gluži vienkārši nepaveicās. Pēdējā periodā centāmies iemest kaut vienu ripu, bija arī izgājieni vienatnē pret vārtsargu, labi metieni. Taču vadošie komandas spēlētāji radīja pārāk maz iespējas, lai gūtu vārtus. Žēl. Taču uzskatu, ka atgūsimies no šīs neveiksmes," pēcspēles preses konferencē sacīja Šuplers.

"Mēs zinājām, ar ko jārēķinās mačā pret "Baris", rūpīgi gatavojāmies, izmēģinājām dažādas shēmas aizsardzībā un uzbrukumā. Taču viena lieta ir zināt, pavisam cita - izpildīt. Grūtības rada tas, ka bieži zaudējam ripu savā zonā, tāpat arī nespējam efektīvi spēlēt uzbrukumā," teica Šuplers.

Ļoti laba iespēja gūt vārtus pirmdienas mačā bija arī Rīgas "Dinamo" uzbrukuma līderim Marselam Hosam, taču viņš savu rezultativitātes punktu bagāžu šodien nespēja papildināt. "Tam var būt dažādi faktori," skaidroja treneris. "Mēs ļoti vēlamies, lai Hosa sevi labi parādītu Krievijā, viņam tiek dots liels spēles laiks, taču ne viss pagaidām sanāk. Gūst vienus, divus vārtus, pēc tam atkal pauze. Tas arī saprotams, jo Krievijā ir grūti spēlēt, šeit ļoti asi spēlē aizsardzībā. Tieši tādēļ viduvēja līmeņa uzbrucējiem ir grūti gūt vārtus."

Šuplers arī atzina, ka viņam KHL turnīra laikā līdz šim nav bijušas pretenzijas pret tiesāšanu. "Tiesneši ir dažādi, tiem gadās pieļaut kļūas. Bet kopumā man nav pretenziju pret tiesāšanu šajā turnīrā. Nav bijis vēl neviens tāds moments, kad varētu droši apgalvot, ka soģis rīkojies nepareizi."

Izmantotie resursi:
hc-barys.kz


, 2008-10-20 22:00, pirms 17 gadiem
Šupleram vajadzētu saprast, ka viens Hossa, Hartigans un Elisons spēli neuztaisīs.
Domāju, ka, lai mēs varētu cīnīties par pirmajām 5-10 vietām, mums vajag 2 tādas maiņas, kāda ir mūsu leģionāru maiņa.
, 2008-10-20 22:01, pirms 17 gadiem
Kā jau mums kā augstas klases komandas pilsētai (valstij) būs jāpārdzīvo gan šādi rūgti zaudējumi gan arī priecīgi mirkļi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-10-20 22:03, pirms 17 gadiem
lvhockey rakstīja: Šupleram vajadzētu saprast, ka viens Hossa, Hartigans un Elisons spēli neuztaisīs.
Domāju, ka, lai mēs varētu cīnīties par pirmajām 5-10 vietām, mums vajag 2 tādas maiņas, kāda ir mūsu leģionāru maiņa.
kur Tu tādu rausi?
Ganjau ,ka viņš to apzinās ,bet pārāk mazs budžets mums... un pašu spēlētāji ,kā redzi...
, 2008-10-20 22:05, pirms 17 gadiem
un kāda ir stratēģija nākamajām divām spēlēm? vinu točna vajag vinnēt!
, 2008-10-20 22:06, pirms 17 gadiem
"Mēs ļoti vēlamies, lai Hosa sevi labi parādītu Krievijā, viņam tiek dots liels spēles laiks,...
Hmm, interesants mērķis...Kas viņš ir, Hosas aģents vai RD treneris? Protams, ja labi Hosam, labi arī RD, bet tomēr te ir k-kādas neskaidrības.
, 2008-10-20 22:07, pirms 17 gadiem
Šuplers cenšas audzināt Slovāku..nav jau slikti, ja neskaita, ka komandas pamatā ir 3/4 izlases..vajadzētu tomēr uz visiem spiest, lai komanda izlīdzinās nevis kā kāda labāka sit. tā laist leģionārus!
, 2008-10-20 22:09, pirms 17 gadiem
lvhockey rakstīja: Šupleram vajadzētu saprast, ka viens Hossa, Hartigans un Elisons spēli neuztaisīs.
Domāju, ka, lai mēs varētu cīnīties par pirmajām 5-10 vietām, mums vajag 2 tādas maiņas, kāda ir mūsu leģionāru maiņa.
tā dīvaini skaiti vecīt! viens Hosa, Hartigans un Elisons kopā jau ir trīs.... un tas jau ir kaut kas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-10-20 22:15, pirms 17 gadiem
archijs86 rakstīja: jaa kaa jau paredzeeju RD saak brukt, viss saakas ar parastiem zaudeejumiem, turpinas ar neizmaksaataam algaam un beidzas ar bankrotu
ej d**** dolbi,ja nepat;ik komanda tad neposto!
Āmurs...var redzēt ka nav ko citu darīt ka vien sēdēt pie datora!
, 2008-10-20 22:17, pirms 17 gadiem
archij nu nosauc kādu komandu, kurai nav gadījies pa kādam šādam zaudējumam. Nu nav tādu, taka nesāc.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-10-20 22:31, pirms 17 gadiem
Dzīvosim redzēsim kas un kā būs. Ja visi domās kā tu, tad nu tiešām nekas nesanāks.
, 2008-10-20 22:36, pirms 17 gadiem
archijs86 rakstīja: neatbalstu shaadu veidu kaa tika veidots klubs, tur nekas labs nebuus
Nu ja,labaak lai muusu augstaakais klubs speele labaaka gadijuma Baltkrievijas chempionata nevis speeleejam shaada limena turnira
, 2008-10-20 22:39, pirms 17 gadiem
Mēs ļoti vēlamies, lai Hosa sevi labi parādītu Krievijā, viņam tiek dots liels spēles laiks

interesanti trenera vaardi, aiz kuriem es izlobiju, ka RD censhas izcelt tieshi Hosu un peec tam pardot kaadam Krievijas klubam, nauda jau nesmird...
Slēpts komentārs: John1973
, 2008-10-20 22:46, pirms 17 gadiem
John1973 rakstīja: Tas, ka neceram uz medaļām - tas nu tā kā būtu skaidrs, bet............. es domāju, ka pēc šīm spēlēm Šupleram tomēr vajadzētu kādu aizsūtīt uz fārmu (Rīga2000). Piem. - Laviņu, Tribuncovu, Vestkotu, Dārziņu, Širokovu un Ankipānu. Piedodiet par pesimismu, bet pagaidām viņi ir zero !
Labi ka tu neesi Shuplera vietaa
, 2008-10-20 22:46, pirms 17 gadiem
archijs86 rakstīja: jaa kaa jau paredzeeju RD saak brukt, viss saakas ar parastiem zaudeejumiem, turpinas ar neizmaksaataam algaam un beidzas ar bankrotu
Nu Tu gan pateici....... Pēc Tava teiktā ejam atpakaļ kā vēzis - uz Belarus čempi???
, 2008-10-20 22:47, pirms 17 gadiem
Trakākais jau ir tas, ka arī nākamās cīņās gaidāmi z.......i ! Tfu, tfu, tfu !
, 2008-10-20 22:47, pirms 17 gadiem
purva_velns rakstīja: "Mēs ļoti vēlamies, lai Hosa sevi labi parādītu Krievijā, viņam tiek dots liels spēles laiks,...
Hmm, interesants mērķis...Kas viņš ir, Hosas aģents vai RD treneris? Protams, ja labi Hosam, labi arī RD, bet tomēr te ir k-kādas neskaidrības.
njā, citāts tiešām tāds dīvains, bet cerams, ka viņš to pateica bez jekāda dziļa zemteksta
, 2008-10-20 22:49, pirms 17 gadiem
Ai riebjas. sanāk jau tāda čīkstēšana, bet šī štelle man ļoti atgādina līdzību ar valstisko padarīšanu, kura arī strauji iet uz pakaļas pusi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-10-20 23:00, pirms 17 gadiem
ko juuus njaudiet ... paskatieties tabulaa mees NEESAM PEEDEJIE un mums ir ljoti labas iespejas tikt playoff komandas ir daudz un specigas un nevar visus graut.
Uzskatu, ka Dinamo jau taa ir paraadijusi daudz un skaistu , atminjaa paliekoshu speelju, cepuri nost.
1. sezona... pilnigi jauna komanda, no 0 taisita.... domaju, ka pilniigi neko nevar paarmest, vajag tikai atbalstit !!!
, 2008-10-20 23:04, pirms 17 gadiem
mrPO rakstīja: ko juuus njaudiet ... paskatieties tabulaa mees NEESAM PEEDEJIE un mums ir ljoti labas iespejas tikt playoff komandas ir daudz un specigas un nevar visus graut.
Uzskatu, ka Dinamo jau taa ir paraadijusi daudz un skaistu , atminjaa paliekoshu speelju, cepuri nost.
1. sezona... pilnigi jauna komanda, no 0 taisita.... domaju, ka pilniigi neko nevar paarmest, vajag tikai atbalstit !!!
Atbalstam jau, atbalstam !
, 2008-10-20 23:31, pirms 17 gadiem
tā vien liekas ka viens otrs no mēnesi ir nokāpis,mums ir laba komanda,uzvar, zaudē,tas ir sports.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-10-20 23:52, pirms 17 gadiem
purva_velns rakstīja: "Mēs ļoti vēlamies, lai Hosa sevi labi parādītu Krievijā, viņam tiek dots liels spēles laiks,...
Hmm, interesants mērķis...Kas viņš ir, Hosas aģents vai RD treneris? Protams, ja labi Hosam, labi arī RD, bet tomēr te ir k-kādas neskaidrības.
Tāpēc ka viņš spēj izmantot lielaaku daļu savu izdeviibu saliidzinot ar paareejiem, un pats ne no kaa var uztaisiit biistamu momentu!
Slēpts komentārs: Richmond
, 2008-10-20 23:59, pirms 17 gadiem
archijs86 rakstīja: archijs86, 22:19, pirms 2 stundām, citēt

nullo4ka rakstīja: ej d**** dolbi,ja nepat;ik komanda tad neposto!
Āmurs...var redzēt ka nav ko citu darīt ka vien sēdēt pie datora!
ir ko dariit bet kaa var uzreiz lekt un priecaaties par komandu no nulles, peeksnji kaut kaadi izdomaaja ka vajg klubu un taisam nu taa nevar vajg saakt no nullesklubs bez nekaadaam tradiicijaaam, TAS NAW TAS PATS DINAMO RIIGA KAS AGRAAK UN NEBUUS, TIKAI NOSAUKUMS NOPOSTEETS , tam dinamo vismaz bija tradiicijas un cits liimenis,neatbalstu shaadu veidu kaa tika veidots klubs, tur nekas labs nebuus
ļoti labi atceros kā savā bērnībā fanojām par Dinamo!
Lūk, Riga2000 - nesaprotu kas par klubu, manā bērnībā tāda nebija....bet Dinamo ir vārds un tradicijas kopš 70-tiem , sudraba medaļas, spēles ar NHL klubiem...to nevar aizmirst un tam jāturpinās, tāpat kā - kas tā tāda par "jaunu" Latvijas valsti...
, 2008-10-21 00:07, pirms 17 gadiem
Richmond rakstīja: Un ,ja nākamgad vēl pastāvēs RD ,ko tad mēs darīsim bez Hossas un pārējiem ? Jo par Hossu 100% kāds klubs jau domā solīt vairāk ,Hossam ,ja nemaldos ir tikai viena gada līgums ar RD ?
Hossam ir 2 gadu līgums, bet cik var saprast no Kozioliem, tur iespejams ir kādi punkti līgumā, ka var arī nenoturēt...
, 2008-10-21 00:18, pirms 17 gadiem
HOSA JAU MĒNESI ALGU NAV REDZĒJIS, GAN JAU KAUT KO BŪS PATEICIS AIZ BADA.
, 2008-10-21 00:42, pirms 17 gadiem
ko Jus tur par tiem legionariem un vinu lomam vislaik runajat!?

Jus paskaties rezultativo speletaju sarakstu un katra komanda ir ne vairak ka 3 lideri kuri samet pusi komandas ripas vai savac punktus. manuprat tas ir tikai normali.

protams gribetos lai mes vinnejam vislaik un musejie tik met ieksa, bet dala musejo tadu limeni bija redzejusi tikai PC. un uz sezonas beigam konkretak varesim runat par musejo problemam ja vini nebus progresejusi.
, 2008-10-21 01:21, pirms 17 gadiem
Tas ir taa bik stulbi ka Shuplers biida to Hosu...bet nu nez...speciiaali trenkaat vinju un spiitiigi laist daudz laukumaa, kaut arii vinjam tajaa dienaa neiet taa speele...nu nez...lai gan bizness paliek bizness, bet diez vai RD kaadu baigo pikji par vinju dabuus...
, 2008-10-21 07:38, pirms 17 gadiem
Pareizi jau Šuplers saka,jo Hossa,kā arī pārējie leģionāri nav jau pielaulāti Rīgas Dinamo.Uztaisīs '"vārdu"un tiks varbūt bagātākā klubā ar lielāku algu.
Tas arī viss.
, 2008-10-21 07:38, pirms 17 gadiem
mrPO rakstīja: ko juuus njaudiet ... paskatieties tabulaa mees NEESAM PEEDEJIE un mums ir ljoti labas iespejas tikt playoff komandas ir daudz un specigas un nevar visus graut.
Uzskatu, ka Dinamo jau taa ir paraadijusi daudz un skaistu , atminjaa paliekoshu speelju, cepuri nost.
1. sezona... pilnigi jauna komanda, no 0 taisita.... domaju, ka pilniigi neko nevar paarmest, vajag tikai atbalstit !!!
CCCP laikos Tu būtu labs PSKP idealoģiskais sekretārs, jo labi māki blefot!
Padalies atmiņās,un pastāsti man arī, kuras tad bija šosezon tās atmiņā paliekošās spēles! Un kuru komandu RD tā ir sagrāvuši???
Vienīgais kur Tev piekrītu ir tas, ka komanda tiešām spēlē pirmo sezonu,un šajā gadījumā patreizējā tās vieta turnīra tabulā ir stipri pārsteidzoša!
, 2008-10-21 07:47, pirms 17 gadiem
archijs86 rakstīja: jaa kaa jau paredzeeju RD saak brukt, viss saakas ar parastiem zaudeejumiem, turpinas ar neizmaksaataam algaam un beidzas ar bankrotu
Lašara tu esi!!! Īstens LATVIETIS!
, 2008-10-21 07:52, pirms 17 gadiem
У нас большое желание, чтобы он показал себя в России, как его брат-«звезда» в НХЛ

Tas teikts bija šādā kontekstā!
, 2008-10-21 07:53, pirms 17 gadiem
Salvis74 rakstīja: Lašara tu esi!!! Īstens LATVIETIS!
Stāsti kāds sakars RD ar Latvietību!??
, 2008-10-21 08:02, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Stāsti kāds sakars RD ar Latvietību!??
Kamēr uzvar viss ir bumbās, sāka zaudēt , uzreiz " sūda klubs" , kurš tulīt bankrotēs! Tādi diemžēl mēs esam.
, 2008-10-21 08:02, pirms 17 gadiem
no latviešiem gribētos efektīvāku (golus) spēli. Kaut kā pagaidām nepārliecina!
, 2008-10-21 08:06, pirms 17 gadiem
Salvis74 rakstīja: Kamēr uzvar viss ir bumbās, sāka zaudēt , uzreiz " sūda klubs" , kurš tulīt bankrotēs! Tādi diemžēl mēs esam.
Nu,krievi un vācieši ir gandrīz tādi paši! Vācieši varbūt pat vel histēriskāki nekā latvieši!!
, 2008-10-21 08:09, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu,krievi un vācieši ir gandrīz tādi paši! Vācieši varbūt pat vel histēriskāki nekā latvieši!!
Lepoties ar to domāju nav pamata!!
, 2008-10-21 08:11, pirms 17 gadiem
Juri$$$ rakstīja: no latviešiem gribētos efektīvāku (golus) spēli. Kaut kā pagaidām nepārliecina!
`
Pilnībā piekrītu. Vajadzētu vairāk spēli ņemt uz sevi. Brīžiem ar savu aktivitāti patīk Širokovs , bet visumā kautkā bikli mūsējie grabina.
, 2008-10-21 09:22, pirms 17 gadiem
Salvis74 rakstīja: `
Pilnībā piekrītu. Vajadzētu vairāk spēli ņemt uz sevi. Brīžiem ar savu aktivitāti patīk Širokovs , bet visumā kautkā bikli mūsējie grabina.
Nevis bikli grabina, bet diemzel trukst meistaribas lai izmantotu vairak iespejas, netikai 100%!!! Nekas gan jau dzeki kautko iemacas ari spelejot bez vartu gusanas,kautvai iazsardzibu!!!
, 2008-10-21 09:29, pirms 17 gadiem
Achates rakstīja: Mēs ļoti vēlamies, lai Hosa sevi labi parādītu Krievijā, viņam tiek dots liels spēles laiks


interesanti trenera vaardi, aiz kuriem es izlobiju, ka RD censhas izcelt tieshi Hosu un peec tam pardot kaadam Krievijas klubam, nauda jau nesmird...
Neaizmirsti, ka RD ir "biznesa projekts" (nevis izlases bāzes komanda) un bisnesa projektiem primārais mērķis ir gūt peļnu (pārsaktāmā nākotnē)! Ja šie to peļņu var gūt ar kāda "uzskillota" spēlētāja pārdošanu, tad kapēc to nākotnē nedarīt? Tapēc arī Jūlis jau tagad bišķi "papīraro" savu labāko spēlētāju!
, 2008-10-21 09:57, pirms 17 gadiem
lvhockey rakstīja: Šupleram vajadzētu saprast, ka viens Hossa, Hartigans un Elisons spēli neuztaisīs.
Tu jau trīs nosauci !!!
, 2008-10-21 10:24, pirms 17 gadiem
Ko jūs te shēmojat, skataties hokeju un priecājaties, paši jūs zaudējumus neciešat un visus norejat. Ja kāds ir bijis sportist vai vēl ir, tad tas saprot,kā ir uzvarēt un saprot arī zaudējumus!!!
Jums tiek dota iespēja skatīties hoķi un priecāties, bet ko jūs- lielākā daļa tagad noliek dināmo!!!
Skataties un priecājaties par labu hokeju!!! Un ja kaut kas nepatīk, neskataties, nefanojat un nevienam nesakat!!!
, 2008-10-21 10:25, pirms 17 gadiem
Laikam apmēram 1/3 spēļu jau aizvadītas un kaut kādus secinājumus izdarīt varam.
Tāda līmeņa leģionāriem kādi ir mums, grūti izvilkt visas spēlēs. Ko dara pašmāju spēlētāji? Tā kā būtu laiks kādam no viņiem uzņemties atbildību. Es arī piekrītu tiem dažiem, kas ir par spēlētāju rotāciju uz farmklubu.
Nevar jau zināt, varbūt Laviņam, Dārziņam, Cipulim slodzes ir par lielām un pāris spēles BAČā būtu ļoti vērtīgas.
, 2008-10-21 10:28, pirms 17 gadiem
archijs86 rakstīja: ir ko dariit bet kaa var uzreiz lekt un priecaaties par komandu no nulles, peeksnji kaut kaadi izdomaaja ka vajg klubu un taisam nu taa nevar vajg saakt no nullesklubs bez nekaadaam tradiicijaaam, TAS NAW TAS PATS DINAMO RIIGA KAS AGRAAK UN NEBUUS, TIKAI NOSAUKUMS NOPOSTEETS , tam dinamo vismaz bija tradiicijas un cits liimenis,neatbalstu shaadu veidu kaa tika veidots klubs, tur nekas labs nebuus
Tas ir ļoti labs ieguldījums Latvijas izlasē un cerams, tas attaisnosies Pasaules čempī.
, 2008-10-21 10:32, pirms 17 gadiem
StraterS rakstīja: Tas ir ļoti labs ieguldījums Latvijas izlasē un cerams, tas attaisnosies Pasaules čempī.
nu, nu - Hossa, Vestkots, Hartigans, Sperrle jau tur nespēlēs...
, 2008-10-21 10:41, pirms 17 gadiem
Abrags rakstīja: nu, nu - Hossa, Vestkots, Hartigans, Sperrle jau tur nespēlēs...
Tevis nosauktos spēlētājus cer pārdot un tādējādi gūt kaut kādu naudiņu. Izlasi iespēlē...2 zaķi ar 1 šāvienu, manuprāt, ļoti veiksmīgs gājiens un to jāprot novērtēt.

P.S. Manispēc lai ņem kaut vai 5 ārzemniekus ar domu pārdod, ka tik pietiek naudas un iespēju mūsējos iespēlēt, jo tā ir ļoti laba pieredze.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-10-21 10:43, pirms 17 gadiem
Tā daudzi te pārāk sākuši cepties, bet attēlosim tagad dažus fanus (kas rakst te komentārus), ja Sperle labs bet galīgi nav līmenis, parak zaļšvēl vai varbūt vec un tā reākcija galīgi s_dīga, lūk vainīgais zaudējumā, vajadzēja vartos likt kādu komentētāju (šeit rakstošu)! Bet ja uzvarēs sekos teksts, jaa es jau teicu jaliek sperle vartos utt un joprojam blablabla
, 2008-10-21 11:15, pirms 17 gadiem
o a par ko minusins par to ka taisniba nepatik, ta tacu ir lielaka dala...vienos vardosslave otros noliek...
, 2008-10-21 11:38, pirms 17 gadiem
arhivs X rakstīja: Vai Tu kā eksperts varētu pārējiem "tumsoņām" izstāstīt kāds ir pareizais komandas veidošanas process? Nu, arī kā rodas tradīcijas utt. Citādi man arī liekas, ka ne viss ir kā vajag, vēlētos gudra cilvēka padomu.
Pirmkārt,komanda kas tiek veidota no nulles tiek veidota ar jaunu nosaukumu,un nevis kādam izpatīkot ņem komandas nosaukumu, kam nav absolūta sakara ar šībrīža reālo situāciju LV! Un arī tradīcijas tai tiek veidotas no nulles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-10-21 12:01, pirms 17 gadiem
arhivs X rakstīja: Kā tad būtu jāsaucas pēc reālās situācijas- Rīgas "Nabagi" vai vēl kā.
Hm,vai LV labi komandu nosaukumi trūkst!
Ja jau krievi gribēja,lai tik saprotams tas nosaukums,tad varēja kaut vai par tām pašām Rīgas ,,Lauvas'' nosaukt,jo gan sakars (ģērbonī lauvas),gan krieviem gana viegli izrunāt būs! Katrā ziņā ne grūtāk,kā Astanas Barys!
, 2008-10-21 13:27, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Pirmkārt,komanda kas tiek veidota no nulles tiek veidota ar jaunu nosaukumu,un nevis kādam izpatīkot ņem komandas nosaukumu, kam nav absolūta sakara ar šībrīža reālo situāciju LV! Un arī tradīcijas tai tiek veidotas no nulles!
Nu onkuliit, nebuus taa kaa bija tavos labajos padomju laikos, kad rindaa peec zilas kjekavas vistas bij pus dienu jaastaav Logjiski ka ir jaunas tradiicijas. ko ta tu gribeeji? lai ģedi pizģij jaunos spēlētājus kā krievu laikos??? komandas nosaukums ir finansiāli ļoti veiksmīgs. īsti lv hokeja fani nāktu kautvai uz spēli ,ja komandas nosaukums būtu "pļavnieku vardes" bet krievalodīgajiem ļoti iet pie sirds vecais nosaukums , un viņi nāk skatīties spēles, un jūt līdzi par MŪSU komandu. vecie psrs laika hokeja fani ar savām atvasēm diezvai nāktu skatīties kā "vardes" areenaa kapaa hokeju
, 2008-10-21 13:54, pirms 17 gadiem
Gachaans rakstīja: Nu onkuliit, nebuus taa kaa bija tavos labajos padomju laikos, kad rindaa peec zilas kjekavas vistas bij pus dienu jaastaav Logjiski ka ir jaunas tradiicijas. ko ta tu gribeeji? lai ģedi pizģij jaunos spēlētājus kā krievu laikos??? komandas nosaukums ir finansiāli ļoti veiksmīgs. īsti lv hokeja fani nāktu kautvai uz spēli ,ja komandas nosaukums būtu "pļavnieku vardes" bet krievalodīgajiem ļoti iet pie sirds vecais nosaukums , un viņi nāk skatīties spēles, un jūt līdzi par MŪSU komandu. vecie psrs laika hokeja fani ar savām atvasēm diezvai nāktu skatīties kā "vardes" areenaa kapaa hokeju
Nē,īsti hokeja fani nāk skatīties uz hokeju, un nevis uz komandas nosaukumu tās logo!
Kas attiecās uz krievvalodīgiem,tad iznāk,ka Tevī joprojām sēž CCCP laika niķis-kaut vai bez ziepēm,bet galvenais kaut kur ielīst,un pie tam labi dziļi!
, 2008-10-21 14:09, pirms 17 gadiem
Kadel jus pieminat vislaik Hosu Elisonu un Hartiganu , bet nepieminat Novaku, Westkotu vai petrovicki?

varbut vinus sutam uz farmklubu!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-10-21 14:39, pirms 17 gadiem
arhivs X rakstīja: ak Viedais Ivar 77, kā šovakar varētu nospēlēt LM-Himvolokno? Manuprāt vajadzētu iedot iekšā tām "šķiedrām" ar kādu 5:2 vai tamlīdzīgi.

Par to vel hokeja experti strīdās,jo ar LM ir kā ar bitēm,kad neko īsti nevar zināt!
, 2008-10-21 15:44, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nē,īsti hokeja fani nāk skatīties uz hokeju, un nevis uz komandas nosaukumu tās logo!
Kas attiecās uz krievvalodīgiem,tad iznāk,ka Tevī joprojām sēž CCCP laika niķis-kaut vai bez ziepēm,bet galvenais kaut kur ielīst,un pie tam labi dziļi!
Laikam savā laikā būsi pamatīgi atrāvies ar kādu kirzas zābaku pa seju, ja šitāds naids pret krieviem. Tik tālu jau tavs tupais prātiņš nav dadomājies, ka krievvalodīgie fani palīdz uzturēt komandas budžetu un atbalsta, perkot biļetes, atribūtiku, utt. Es piemēram cilvēkus pa tautībām nešķiroju, ir urlas gan krievu, gan latviešu, gan lietuviešu utt.. vidū. Art to visu es gribēju pateikt, ka neesmu jau nekāds baigais krievu aizstāvis, vienkārši uz daudziem faniem, nosaukums Dinamo nostrādāja, gribēja redzēt vai ir tik labi kā vecie, redzēja labu spēli un nāk atkal. ja būtu kautkāds neizteiksmīgs zvēra nosaukums, tas daudziem ne ar ko neasociētos, un varbūt apmeklētība būtu krietni savādāka.
, 2008-10-21 17:18, pirms 17 gadiem
Gachaans rakstīja: Laikam savā laikā būsi pamatīgi atrāvies ar kādu kirzas zābaku pa seju, ja šitāds naids pret krieviem. Tik tālu jau tavs tupais prātiņš nav dadomājies, ka krievvalodīgie fani palīdz uzturēt komandas budžetu un atbalsta, perkot biļetes, atribūtiku, utt. Es piemēram cilvēkus pa tautībām nešķiroju, ir urlas gan krievu, gan latviešu, gan lietuviešu utt.. vidū. Art to visu es gribēju pateikt, ka neesmu jau nekāds baigais krievu aizstāvis, vienkārši uz daudziem faniem, nosaukums Dinamo nostrādāja, gribēja redzēt vai ir tik labi kā vecie, redzēja labu spēli un nāk atkal. ja būtu kautkāds neizteiksmīgs zvēra nosaukums, tas daudziem ne ar ko neasociētos, un varbūt apmeklētība būtu krietni savādāka.
Lūk,pastāsti man-ar ko tieši Tev asociējās nosaukums Rīgas Dināmo??
, 2008-10-22 09:01, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Lūk,pastāsti man-ar ko tieši Tev asociējās nosaukums Rīgas Dināmo??
Pirmkārt ar pārpildītu sporta pili un balderi. Protams bija arī rubaki pie stacijas ar CSKA faniem, kuros es gan sava vecuma dēļ tīri fiziski nebiju spējīgs piedalīties, bet fakts kā tāds bija

Ja jau tu tik ļoti pretojies pret nosaukumu Dinamo, kāds būtu tavs variants ko tu piedāvātu?
, 2008-10-22 10:55, pirms 17 gadiem
Palasu komentārus un reizē gribas smiet un raudāt. Manuprāt, puse no komentētājiem nav fani, bet gan datortārpi, kuriem tik iedod pakasīties. Kāda starpība, Dinamo vai Lauvas, galvenais, ka augsta līmeņa hokejs, kuru var baudīt gan uzvarās, gan zaudēs. Taisnība arī, ka izlasei noderīgi. Šite visi tik gudri, it kā augstākās sporta skolas būtu beiguši. Nežvankstiet un baudiet to, kas jums dots. P.S. Kāds sakars sportam ar tautību?