Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Pret "Baris" "sausais" zaudējums

Pret "Baris" "sausais" zaudējums
Mārtiņš Cipulis.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Rīgas "Dinamo" hokejisti pirmdien piedzīvoja zaudējumu Kontinentālās hokeja līgas (KHL) spēlē, izbraukumā ar rezultātu 0:3 atzīstot Kazahstānas vienības Astanas "Baris" pārākumu.

Mača pirmais periods aizritēja bez vārtu guvumiem, savukārt nākamajās 20 minūtēs mājiniekiem izdevās gūt divus bezatbildes vārtus. Vispirms cīņas 32. minūtē precīzs bija Jozefs Štumpels, savukārt vēl pēc divām minūtēm "Baris" pārsvaru dubultoja Konstantins Glazačovs.

Cīņas noslēdzošajā trešdaļā vēl vienus vārtus Astanas kluba labā guva Vadims Krasnolobodcevs, pieliekot punktu sportiskajai intrigai un sagādājot rīdziniekiem devīto zaudējumu KHL turnīrā.

Otrdien Juliusa Šuplera padotajiem paredzēta brīvdiena, bet jau trešdien un ceturtdien tiks aizvadītas izbraukuma tūres noslēdzošās spēles Omskas ledus arēnā pret vietējo "Avangdard" vienību.

Vēl divās pirmdien jau notikušajās spēlēs Novokuzņeckas "Metallurg" "bullīšu" sērijā ar 3:2 pieveica Habarovskas "Amur", bet "Avangdard" ar 5:3 lika kapitulēt pastarīšiem - Minskas "Dinamo".

KHL regulārā čempionāta spēle

Astanas "Baris" - Rīgas "Dinamo" 3:0 (0:0, 2:0, 1:0)
Vārti: 31:52 1:0 Štumpels (Spiridonovs), 34:15 2:0 Glazačovs (Dalmans), 57:55 3:0 Krasnolobodcevs (Soļarovs).
Vārtsargi: Kuzņevocs - Sperle

KHL tabula

VKomandaSUUPZPZVAP
1. Atlant 18 13 2 2 1 71:35 45
2. Salavat Yulaev 18 13 2 1 2 67:27 44
3. AK Bars 17 11 1 2 3 61:44 37
5. Metallurg Mg 19 8 3 1 6 54:49 34
6. Avangard 18 10 1 1 6 64:52 33
7. Lokomotiv 16 10 0 2 4 46:31 32
8. Severstal 18 8 3 1 6 54:56 31
9. Maskavas Dinamo 16 8 3 0 5 44:32 30
10. CSKA 16 8 2 2 4 48:38 30
11. Barys 20 7 4 1 8 60:52 30
12. Neftekhimik 18 8 0 5 5 43:45 29
13. Rīgas Dinamo 18 8 1 3 6 46:55 29
13. Spartak 19 6 4 1 8 65:63 27
14. SKA 18 6 4 0 8 41:32 26
15. Metallurg Nk 20 6 3 2 9 57:54 26
16. Traktor 16 7 1 3 5 47:49 26
17. Lada 17 6 2 2 7 40:42 24
18. Sibir 18 4 3 3 8 42:57 21
19. Torpedo 19 6 0 2 11 44:57 20
20. HC MVD 19 4 3 1 11 43:58 19
21. Amur 20 4 1 2 13 35:62 16
22. Vityaz 18 2 2 5 9 43:65 15
23. Himik 17 3 0 4 10 31:51 13
24. Minskas Dinamo 19 2 2 1 14 33:71 11

Izmantotie resursi:
khl.ru

  +5 [+] [-]

, 2008-10-20 18:19, pirms 16 gadiem
gadijuma nebija 0:3????

  +3 [+] [-]

, 2008-10-20 18:19, pirms 16 gadiem
nu žēl ... gribētu redzēt kas tur notika ... nekas nākamajā uzvarēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-20 18:19, pirms 16 gadiem
vot tagad kluda jau izlabota

  +9 [+] [-]

, 2008-10-20 18:19, pirms 16 gadiem
Slikti, ka neiesitām nevienu vārtus

  +3 [+] [-]

, 2008-10-20 18:19, pirms 16 gadiem
ir ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-10-20 18:19, pirms 16 gadiem
nesatraucaas ganjau nakamajas speles musejie paradis ZOBINJUS un bus nikni!
Slēpts komentārs: Ivars77
Slēpts komentārs: Burnz

  +6 [+] [-]

, 2008-10-20 18:20, pirms 16 gadiem
Sāpīgs moments..Čaļiem jāsaņemās, bet priekšā spēles ar ļoti spēcīgiem konkurentiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ivars77

  +7 [+] [-]

, 2008-10-20 18:21, pirms 16 gadiem
Jāsaņemas dinamo!
Slēpts komentārs: elwisss86
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-20 18:21, pirms 16 gadiem
Baris jau savā laukumā normāli spēlē, nav ko saskumt jācīnās tālāk nākošajās spēlēs...

  -2 [+] [-]

, 2008-10-20 18:22, pirms 16 gadiem
RD iekritus kautkādā bedrē
Ceram Šuplers atradīs īstos vārdus kā uzmundrināt komandu!

     [+] [-]

, 2008-10-20 18:22, pirms 16 gadiem
nevienus vārtus nav iemetišutas nav labi.........

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 18:22, pirms 16 gadiem
Galvenais vel neesam spelejushi ar Barsiem, Salavatu, Avangardu.
Ja musejie nesaks uznemties lideru lomu un katru speli nevilks vismaz kads no latvieshiem bus loti gruti, jo legionari meteji ir tikai tris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-20 18:22, pirms 16 gadiem
Njaa nu neko dariit jasamizo buus Riigaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-10-20 18:23, pirms 16 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: njaa, mājās būs šitie norausies pa ritīgam
Mulkja mierinaajums!
Slēpts komentārs: Ivars77

  +8 [+] [-]

, 2008-10-20 18:23, pirms 16 gadiem
pienāks arī mūsu kārta vinnēt ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-20 18:26, pirms 16 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: nju tauta!!! darat to ko protat vislabaak!! apdirsat tagad!! kad vinnes tad paslavees, bet kad zaudees tad apdirsiis!! Aiziet!!! LOHU bars ne lidzjuteeji!
labi, ka tu neesi lohs...

  +7 [+] [-]

, 2008-10-20 18:26, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Likumsakarīgs rezultāts,jo,ja vairāk par piecām spēlēm nevar iemest vairāk par diviem goliem,tad rodas jautājums,kas notiek ar to komandu!
Kā kas notiek? Nevar iemest, tas arī notiek!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 18:26, pirms 16 gadiem
gan jau nākamreiz būs OKEY

  +7 [+] [-]

, 2008-10-20 18:27, pirms 16 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: uuuuuuuu, nevarēji tomēr noturēties 2 spēles pēc kārtas vajadzēja kaut ko iepirst
Nu bet ja čalim personīgās dzīves nav, un sagādā prieku skatīties, kā Dinamo fani bēdājas par zaudējumu, ko citu viņam darīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-20 18:27, pirms 16 gadiem
nu nekas ka zaudējām būs tač vēl daudzas uzvaras

  +3 [+] [-]

, 2008-10-20 18:29, pirms 16 gadiem
nu dawai visi par wienu un viens par visiem dinamo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 18:29, pirms 16 gadiem
kur Vasiļjevs ar savu slaveno teicienu.....(....iemest podā...)

     [+] [-]

, 2008-10-20 18:30, pirms 16 gadiem
arī kazahi aiziet garām..

  +5 [+] [-]

, 2008-10-20 18:30, pirms 16 gadiem
davisr1g rakstīja: FLIPSIDER, IVARS77 - divi cilveeki kas kaut ko objektiivu arii sheit ieraxta, priex ka vismaz tik daudz! Paldies jums
Kāds objektīvs viedoklis Kad es ASK uzvaras nosaucu par veiksmīgu sakritību, bet zaudējumu gadījumā - par tizleņiem, man gan neviens nepateicas par objektivitāti
Ir atšķirība starp objektivitāti un jēlu d*ršanu

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 18:30, pirms 16 gadiem
zeel ka zuadeejam, pat ljoti, kkas Riigai nesanaaca , gaidiisim naakmo speeli

  +3 [+] [-]

, 2008-10-20 18:30, pirms 16 gadiem
taupās Omskai

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 18:31, pirms 16 gadiem
Ļoti žēl šis zaudējums, gan jau mājas spēlē Dinamo viņus uzvarēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-20 18:31, pirms 16 gadiem
Labi vēl ka Dallmans bulliti neiemeta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-20 18:34, pirms 16 gadiem
KarlizL rakstīja: Nu bet ja čalim personīgās dzīves nav, un sagādā prieku skatīties, kā Dinamo fani bēdājas par zaudējumu, ko citu viņam darīt?
pievienoties klubiņam

     [+] [-]

, 2008-10-20 18:34, pirms 16 gadiem
Viņš jau bija NHL - L.A.Kings
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-20 18:35, pirms 16 gadiem
Nominatīvs rakstīja: Neveiksminieki Nevar kazahiem pat vienus vārtus iesist
Reku ir mūsu viens no gaidītajiem faniem!
Slēpts komentārs: allen777

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 18:36, pirms 16 gadiem
allen777 rakstīja: ko var darit ka sitadi lohi, spelet galigi nemak, var drosi ierakstit nakamas trijas speles vel 3 zagus, ha, ha, ha!!!
manis pec lai zaude, galigi nepardzivoju, tadu lielu naudu algas sanem, bet nihrena necensas, maitas!!
Un reku vēl viens!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 18:37, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: Sākās kritikas vilnis !!!!! mēs to spēli neredzējām tāpēc objektivi spriesti nevaram !!!!! Baris ir biku nokomplektetāks klubs nekā mēs un stabili spēlē,tāpēc nevajag uzreiz dramatizēt !!!! vienīgi kretinē tie kazahu līdzjutēji jo ir ļoti lecīgi!!!! tagad viņiem būs pamats paspregat" nu nekas welcom to LATVIJA !!!
Varam gan abas komandaas spele loti daudz izlases vechi un lai gan Kazakstanas komanda ir vairak legionaru tomer rezultatu mes skaidri redzam 3:0 Kazahu laba.

     [+] [-]

, 2008-10-20 18:37, pirms 16 gadiem
Kāda bija metienu, noraidījumu attiecība?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 18:38, pirms 16 gadiem
Žēl,bet ceru ka pēc liela krituma būs vēl lielāks kāpums

     [+] [-]

, 2008-10-20 18:39, pirms 16 gadiem
nu un ko, es jau runajis ja Ximik vinet tikai 2-1, pret videjiem un specigakajiem komandam nekadu labumu nedabusim

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 18:40, pirms 16 gadiem
Jāsauc palīgā Sprukts un Karsums!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-20 18:40, pirms 16 gadiem
pec liela krituma naks vel lielaks kritums, ticiet man, cempja beigas pa pasu astesgalu kapasim
Mana prognoze - 22v.

  -2 [+] [-]

, 2008-10-20 18:40, pirms 16 gadiem
man kka nepatik sweden Gk!uzskatu nava labs vai arii nobijies :|
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-20 18:41, pirms 16 gadiem
flipsider rakstīja: Varam gan abas komandaas spele loti daudz izlases vechi un lai gan Kazakstanas komanda ir vairak legionaru tomer rezultatu mes skaidri redzam 3:0 Kazahu laba.
Pirmkārt, kazahiem bija mājas spēle!
Otrkārt, viņiem ir daudz reizes lielāks budžets, nekā RD, pietam, apskaties uz viņu leģionāriem. Pašmāju "īstie" kazahi pat nestāv blakus Latvijas izlasei.
Šajā sakarā gribu teikt, būtu labi, ja nākošsezon, tikpat spēcīga kā pašreizējā Elisona maiņa būtu izlases spēlētāju maiņa. Un to var nodrošināt, ja paraksta līgumus ar Karsumu, Vasiļjevu, Reķi, Pujacu, Spruktu, ja Karsums un Sprukts netiek NHL. Herberts un Arvīds protams labāk izvēlētos KHL, nekā DEL.

     [+] [-]

, 2008-10-20 18:42, pirms 16 gadiem
jopcik ar ārā kāpēc tik daudz un stulbi noraidījumi Hartigana izpildījumā-tas nav viņa ampluā

  +2 [+] [-]

, 2008-10-20 18:42, pirms 16 gadiem
egils34 rakstīja: Žēl,bet ceru ka pēc liela krituma būs vēl lielāks kāpums
nav nekāds lielais kritums, rušināmies tur kur jābūt, tik žēl ka mājas spēlē Severstaļ pakāsām un no Loko kādu punktu nepaķērām. Pārējais manuprēt būtu puslīdz normāli, tik jāpiekrīt Ivaram77 un Statistikas kundzei, klibo uzbrukums, jeb precīzāk (spriežot pēc redzētā un onlainos, spēļu aprakstos lasītā) momentu realizācija.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-20 18:42, pirms 16 gadiem
Nu sūdīgi, ko lai saka...

     [+] [-]

, 2008-10-20 18:42, pirms 16 gadiem
allen777 rakstīja: pec liela krituma naks vel lielaks kritums, ticiet man, cempja beigas pa pasu astesgalu kapasim
Mana prognoze - 22v.
Sudiga tev ta prognoze mes busim 16nieka to es tev varu garantet
neaizmirsti, ka pedejas 5 speles jaspele pret pastarishiem no Sibirijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-20 18:44, pirms 16 gadiem
mums klibo viss kas var klibot.
Kada hrena pec vajadzeja saja liga spelet, butu uztaisijusi kopa ar leisiem un igauniem un mierigi zipajusi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-20 18:46, pirms 16 gadiem
nu ko jūs visi raudat tā ir pirrmā sezona...

     [+] [-]

, 2008-10-20 18:47, pirms 16 gadiem
allen777 rakstīja: mums klibo viss kas var klibot.
Kada hrena pec vajadzeja saja liga spelet, butu uztaisijusi kopa ar leisiem un igauniem un mierigi zipajusi
tak nesmirdi te, ej zipā kopā ar leišiem un igauņiem

  -2 [+] [-]

, 2008-10-20 18:48, pirms 16 gadiem
KarlizL rakstīja: Nu bet ja čalim personīgās dzīves nav, un sagādā prieku skatīties, kā Dinamo fani bēdājas par zaudējumu, ko citu viņam darīt?
Oi,nabadziņš! Tu bēdājies??
Aizej palūdz,lai mamma Tev notrauš asariņas un nopērk daudz vienreizējos kabataslakatiņus,jo drīz RD nāks pretīm vel nopietnākas komandas!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-20 18:48, pirms 16 gadiem
flipsider rakstīja: Sudiga tev ta prognoze mes busim 16nieka to es tev varu garantet
neaizmirsti, ka pedejas 5 speles jaspele pret pastarishiem no Sibirijas.
un tu ko, lielais optimist, doma ka varesim visus ar cepurem nometat?
vajag reali skatities, musu vieta ir pasa apaksa, un lai es ietu un teretu 10ls par sitadu mesla hokeju, nu paldies, tad labak eju uz voliti vai futeni kur vel tadi pasi auni spele

     [+] [-]

, 2008-10-20 18:48, pirms 16 gadiem
allen tu esi idiots

  +3 [+] [-]

, 2008-10-20 18:49, pirms 16 gadiem
Njā.. Tā 16ā jau bīstami tuvu, bet nu tāda arī objektīvi skatoties arī ir mūsu reālā vieta

     [+] [-]

, 2008-10-20 18:49, pirms 16 gadiem
Izbraukumu statistika "uzlabota"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-10-20 18:50, pirms 16 gadiem
oxa rakstīja: Jāsauc palīgā Sprukts un Karsums!
Vai aizdosis RD naudu par ko viņus abus atpirkt,un vel samaksāt viņiem algu???

  -3 [+] [-]

, 2008-10-20 18:51, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: tak nesmirdi te, ej zipā kopā ar leišiem un igauņiem
Jā,vecīt,Tev arī nerviņi uzdod!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-20 18:52, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: allen tu esi idiots
iztiksim bez personigiem apvainojumiem, tacu varu saderet ar tevi un parejiem ka nakosajas 4 speles RD panems ne vairak ka 1punktu.
Gribi deret?

     [+] [-]

, 2008-10-20 18:52, pirms 16 gadiem
nu man gan ir po.huj vai vinnē vai zaudē... es esmu ar mieru samaksāt to 7ls un iet skatīties un to es arī darīšu...man nu gāligi nav nauda žēl lai redzētu šādu hoķi...takšto sūkā.at l.ko nolicēji pi.ar.

     [+] [-]

, 2008-10-20 18:52, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Jā,vecīt,Tev arī nerviņi uzdod!
esmu mierīgs kā kapsētas migla, pieēdies un slinks, vnk sagribējās ko riebīgu pateikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 18:54, pirms 16 gadiem
pis pa kreisi allen RD omsku paņems

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 18:55, pirms 16 gadiem
lvhockey rakstīja: Pirmkārt, kazahiem bija mājas spēle!
Otrkārt, viņiem ir daudz reizes lielāks budžets, nekā RD, pietam, apskaties uz viņu leģionāriem. Pašmāju "īstie" kazahi pat nestāv blakus Latvijas izlasei.
Šajā sakarā gribu teikt, būtu labi, ja nākošsezon, tikpat spēcīga kā pašreizējā Elisona maiņa būtu izlases spēlētāju maiņa. Un to var nodrošināt, ja paraksta līgumus ar Karsumu, Vasiļjevu, Reķi, Pujacu, Spruktu, ja Karsums un Sprukts netiek NHL. Herberts un Arvīds protams labāk izvēlētos KHL, nekā DEL.
Stumpels 36 gadi labakie gadi jau aiz muguras.
Spilars pagajusho sezon spele Slovakija(zemaks limenis par DEL) tikai nedaudz labaka statistika par musu pashu Dzerinu
Letowskis bijushais viduveja limena NHL speletajs
Mezejs(nav labaks par musu Westkotu)
Klouceks( pagajusho sezonu Cehijaa)
Dalmans(labakais ieguvums Astanai)
+2 vel divi labi krievu uzbruceji kuriem skiet Astana ir istais klubs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-20 18:57, pirms 16 gadiem
Well nothing here looks new to me... ja Hossa neiemet 3 vārtus vai 1. maiņa pa visiem kopā neizcīna uzvaru, tad labākais uz ko DINAMO var cerēt ir niča 0:0... It sounds like heaven is falling!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 18:57, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Oi,nabadziņš! Tu bēdājies??
Aizej palūdz,lai mamma Tev notrauš asariņas un nopērk daudz vienreizējos kabataslakatiņus,jo drīz RD nāks pretīm vel nopietnākas komandas!
Ej galīg, šis nebija smieklīgākais joks? Asprātis. Tā jau tikai tu savos 30 vai 40 vai hvz cik gados ar muteri kopā dzīvo malacis

     [+] [-]

, 2008-10-20 18:57, pirms 16 gadiem
allen aptrūkās ko teikt

     [+] [-]

, 2008-10-20 18:58, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: tu esi ļauns

Nē,es vienkārši redzēju RenTv raidijumu Nedēļa,kur Jagram acīs dega mežonīga uguns!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-20 18:58, pirms 16 gadiem
nakamas tris speles - vel tris zagi, nu loti zel, bet principa man pi;lnigs viens liels po..j, ja nebutu arzemnieku, mus izdraztu ikviens, jo nu neesam konkuretspejigi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-20 19:00, pirms 16 gadiem
pis s.du allen ja nejedz nedirs

  -1 [+] [-]

, 2008-10-20 19:00, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: pis pa kreisi allen RD omsku paņems
es ar tevi varu saderet uz 1000Ls, ka mes kasisim, un pie tam - smagi

  +2 [+] [-]

, 2008-10-20 19:00, pirms 16 gadiem
allen777 rakstīja: mus izdraztu ikviens, jo nu neesam konkuretspejigi
kas tur vēl ir kopā ar Tevi?

  -2 [+] [-]

, 2008-10-20 19:01, pirms 16 gadiem
arhivs X rakstīja: Likumsakarīgi, ka Ivars pēc pagājušās spēles bija pazudis ar saviem "izsmeļošajiem" komentāriem bet tagad atkal atguvis dzīvesprieku.
Nolēmu džekiem netraucēt papriecāties!
Tikai pēc tās uzvarētās spēles tur to patiesi priecīgo komentāru bija pamaz! Vairāk tādi ar mazliet skepsi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-10-20 19:01, pirms 16 gadiem
tipiska maza bērniņa runas kā kas tā saderēsim

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 19:02, pirms 16 gadiem
Zidane The Best rakstīja: 100% procentigs latviešu reaalists , un ar to arī tevi apsveicu , nevis takaa te lielaka dalja pa makonjiem dzivojaas. !
paldies tev vecit ka atbalsti, jo redzu ka tiesam te sanakusi makonu pilu celeji un neiedomajamakie utopisti, varbut vel kads man pateiks ka RD iegus medalas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 19:03, pirms 16 gadiem
Laipni lugti atpakal uz zemes!!!!!!!!!!!!
Jasak nu taka rapties lauka no bedres, lielisks grudiens butu uzvara par omsku, lai atgutu pasapzinu ka ari mes ko varam!!TURAS DZEKI!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-20 19:04, pirms 16 gadiem
nu medaļas nedabūs playoff tiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-20 19:05, pirms 16 gadiem
Žēl,ka zaudējām, bet ātrāk jāaizmirst šis ,,zāģis"'. Krietni jāsaņemas, jo priekšā trīs spēles ar ,,spicā'' gala komandām. Tad arī varēsim redzēt īsto RD raksturu. Jānospēlē tāpat kā pret ATLANTU! Saņemās, puiši! Jūs to VARAT!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 19:05, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: esmu mierīgs kā kapsētas migla, pieēdies un slinks, vnk sagribējās ko riebīgu pateikt
Kaitnieks! Nu ko, RD ir arī pirmais sausais zāģis (kādreiz jau tādam vajadzēja būt) ... es gan neko baigi traģisku tur neredzu! + būs mūsējiem iemesls šiem mājās atspēlēties! Ok, nākamās spēles arī nebūs īpaši viegas (pareizāk sakot, būs grūtas), bet domāju Omskā vismaz vienā spēlē šie gan jau kādu punktiņu aizķers.... tāpat, ja ar tādu AK Bars būs arī gana pasmagi, tad tāda Lada nebūt šogad nerāda kaut kādu super sniegumu un viņus pēdējā Somijas "mājas" spēlē arī var mēģināt "paņemt uz izbrīnu"!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-20 19:07, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: tipiska maza bērniņa runas kā kas tā saderēsim
ko, nosamizaam, ... jo pats r4edzi ka zagi ir garanteti

     [+] [-]

, 2008-10-20 19:09, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: nu tads tas hokeja līmenis mūsu večiem ir,ar to ir jasamierinās tā ir realitāte !!!! bet spelejot tādā līmenī ir visas iespējas progresēt,uzskatu ja ir leģeonāri tad tiem arī ir jābut labākiem par pašmāju spēlētājiem jo savadāk kāda jēga no tadiem leģionāriem kā dinamo minskā,vai amur !!!!!!
Var jau tev piekrist,bet atceries,ka arī RD leģionāri nekad nav bijuši baigie stāri!
Kā jau vienreiz rakstiju,tad lielai daļai RD līdzjutēju pirms Hosa nonāca RD nebija pat nojausmas,ka Marianam Hosam ir brālis!
Personiski es uzskatu,ka leģionāru spēkam jabūt daudzmaz līdzsvarā ar vietējiem spēlētājiem (nu,labi,mazliet augstākam),jo ja nevelk leģionāri tad velk vietējie! Šobrīd tāda sajūta,ka vairs īsti nevelk arī leģionāri!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 19:10, pirms 16 gadiem
nu beidz muldēt cilvēkiem būtu jāpriecājas ka tāds RD ir a jūs tik noliek... nu neticu gan jau kādu no šīm spēlēm uzvarēs un zāģi nebūs

     [+] [-]

, 2008-10-20 19:10, pirms 16 gadiem
arhivs X rakstīja: Tos Tu vari mierīgi uzlikt totalizatorā, ja esi tik pārliecināts...
un ko tu doma - protams ka liksu, paris sotaku uz katru nakamo RD zagi, un iesaku tev un visiem parejiem normali un reali domajosiem cilvekiem to darit

  +2 [+] [-]

, 2008-10-20 19:10, pirms 16 gadiem
Latviešu uzbrucējiem jāņem spainītis ar ripām un pēc trenniņiem jāiet trennēt metienus.
Sk. statistiku.

Nr. Spēlētājs, realizēto metienu procents

17 Ниживий Александр 8.7
24 Широков Алексей 2.9
47 Ципулис Мартиньш 3.2
10 Дарзиньш Лаурис 2.9
19 Редлихс Микелис 12.5

Rēdliham it kā būtu ok, tajā pašā laikā plus/mīnus koeficents - katastrofa.

Šajā statistikā nav ieskaitīts šodienas mačs.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 19:12, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Kaitnieks! Nu ko, RD ir arī pirmais sausais zāģis (kādreiz jau tādam vajadzēja būt) ... es gan neko baigi traģisku tur neredzu! + būs mūsējiem iemesls šiem mājās atspēlēties! Ok, nākamās spēles arī nebūs īpaši viegas (pareizāk sakot, būs grūtas), bet domāju Omskā vismaz vienā spēlē šie gan jau kādu punktiņu aizķers.... tāpat, ja ar tādu AK Bars būs arī gana pasmagi, tad tāda Lada nebūt šogad nerāda kaut kādu super sniegumu un viņus pēdējā Somijas "mājas" spēlē arī var mēģināt "paņemt uz izbrīnu"!
man ar rezultāts nav pārsteigums, ja ar Omsku starp spēlēm būtu diena starpā, tad būtu skeptiskāks, bet par cik ir divas dienas pēc kārtas tad ar ceru uz kādu punkteli. Man neko negribas prognozēt, es vnk gaidu nākamo spēli

     [+] [-]

, 2008-10-20 19:12, pirms 16 gadiem
Kā tā... Viss bija tik forši, tagad... Pret AK Bars saprastu, bet pret Baris.

Pret Avangard saņemās.

  -2 [+] [-]

, 2008-10-20 19:12, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: mūsu ugunsdzēsēji nu nav tie labākie,bet vienreiz par 100 gadiem arī tukša bise izšauj !!!!!!
Nu,tad RD būs jadzēš visa Avangarda komanda,jo arī citiem pēc traģēdijas deg uguns gan acīs,gan sirdī! Komanda ir ļoti saliedēta un motivēta!
Vispār tas bija ļoti emocionāls sižets tajā raidijumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-20 19:13, pirms 16 gadiem
Cik vienu un to pašu var malt, drīz komentārus pēc RD spēlēm varēs nelasīt, tikai rakstu un viss, pārējais jau būs zināms pat nelasot komentārus.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-20 19:13, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Kaitnieks! Nu ko, RD ir arī pirmais sausais zāģis (kādreiz jau tādam vajadzēja būt) ... es gan neko baigi traģisku tur neredzu! + būs mūsējiem iemesls šiem mājās atspēlēties! Ok, nākamās spēles arī nebūs īpaši viegas (pareizāk sakot, būs grūtas), bet domāju Omskā vismaz vienā spēlē šie gan jau kādu punktiņu aizķers.... tāpat, ja ar tādu AK Bars būs arī gana pasmagi, tad tāda Lada nebūt šogad nerāda kaut kādu super sniegumu un viņus pēdējā Somijas "mājas" spēlē arī var mēģināt "paņemt uz izbrīnu"!
Kāds pirmais??
Vai 0:7 aizmirsi jau??

     [+] [-]

, 2008-10-20 19:14, pirms 16 gadiem
otrais sausiņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-20 19:17, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: man ar rezultāts nav pārsteigums, ja ar Omsku starp spēlēm būtu diena starpā, tad būtu skeptiskāks, bet par cik ir divas dienas pēc kārtas tad ar ceru uz kādu punkteli. Man neko negribas prognozēt, es vnk gaidu nākamo spēli
gaidit jau var kartejos zaghus, bet kada jega? garigais bus sabojats
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-20 19:17, pirms 16 gadiem
sākam buksēt...

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 19:18, pirms 16 gadiem
izcila rezultativitāte pēdējās 5 spēlēs vidēji 1.2 ripas iemestas.....
izcila tabula 4.vietas nav vispār,bet ir divas 13.vietas

  +4 [+] [-]

, 2008-10-20 19:19, pirms 16 gadiem
Kādēļ neizmantojam tradicionālo Latvijas līdzjutēju līdzekli - vainojam tiesnešus!

     [+] [-]

, 2008-10-20 19:20, pirms 16 gadiem
[quote barca7]
Kā tā... Viss bija tik forši, tagad... Pret AK Bars saprastu, bet pret Baris.

gribetos zinat, kas bija tik forsi, kartejie zagi? un Baris ir speciga komanda, par avangard, ak Bars nemaz nerunajot, nu lada - 50/50 izredzes, ta ka gatavojies vel daudz kam nepatikamakam

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 19:21, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Kādēļ neizmantojam tradicionālo Latvijas līdzjutēju līdzekli - vainojam tiesnešus!
vot vot, varbūt 4 golus mums neieskaitija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-20 19:22, pirms 16 gadiem
[quote buuvnieks]
sākam buksēt...
un buksesim smagi vel ilgi, tici man, esam iekluvusi dzila izbraukuma zagju bedre no kuras ara netikt ilgi

  +3 [+] [-]

, 2008-10-20 19:23, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kāds pirmais??
Vai 0:7 aizmirsi jau??
Ak jā... otrais! Aizmirsu gan! Es uz zāģiem pārāk neieciklējos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 19:25, pirms 16 gadiem
kharlamovs rakstīja: teikšu vienu!!!! kamēr musu čaļi centisies un viņu acis būs cīņas spars es tos respektešu un fanošu par RD !!!! zaudet cīņa tas nav kauns !!!! kauns ir spēlēt un necīnīties !!!!! nezaudē tas kas nespēlē !!!!
Piekrītu!
Tikai atceries tās G. Rača rindas-
Vai tā hokejs
Vai kas cits
Cīnies vaiga sviedros
Bet ar to Tev jārēķinās
Neveiksme nāks biedros
Vienmēr kāds, kas augstāk sēž
Nodomā par Tevi būs
Tu te cīnies, viņi plēš
Pārpalikums vieno mūs

Ar labu vakaru visiem!
Nepārdzīvojat,jo hokejs ir tikai spēle,kas izņemot uz brīdi sabojāto omu,nekādi citādi nespēj ietekmēt Jūsu dzīvi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 19:28, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu,tad RD būs jadzēš visa Avangarda komanda,jo arī citiem pēc traģēdijas deg uguns gan acīs,gan sirdī! Komanda ir ļoti saliedēta un motivēta!
Vispār tas bija ļoti emocionāls sižets tajā raidijumā!
Nu redzi! Arī RD ne jau paslidināties izies tai spēlēs ( kā piem. tas varētu būt "pārbaudes spēlē" ar LM).... Tapēc domāju Omskā būs īstā spriedze un arī "kapiņš" būs ne pa jokam kā no vienas tā no otras komandas puses!

  -2 [+] [-]

, 2008-10-20 19:28, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Var jau tev piekrist,bet atceries,ka arī RD leģionāri nekad nav bijuši baigie stāri!
Kā jau vienreiz rakstiju,tad lielai daļai RD līdzjutēju pirms Hosa nonāca RD nebija pat nojausmas,ka Marianam Hosam ir brālis!
Personiski es uzskatu,ka leģionāru spēkam jabūt daudzmaz līdzsvarā ar vietējiem spēlētājiem (nu,labi,mazliet augstākam),jo ja nevelk leģionāri tad velk vietējie! Šobrīd tāda sajūta,ka vairs īsti nevelk arī leģionāri!
principa nevelk neviens, atskaitot paris hartigana un hosas golu, parejiem vispar vajadzetu algas nonemt uz pusi
jo tapat ka basketbola kur musejiem tiek maksatas milzigas algas kuras galigi neiet kopa ar speli, jo chali vienkarsi necensas, visiem ir liels po jo labi zina ka algu nenogriezis un no komandas neizmetis, ja nu vienigi par dzersanu un sportiska rezima parkapsanu

     [+] [-]

, 2008-10-20 19:31, pirms 16 gadiem
[quote als]
Nu redzi! Arī RD ne jau paslidināties izies tai spēlēs ( kā piem. tas varētu būt "pārbaudes spēlē" ar LM).... Tapēc domāju Omskā būs īstā spriedze un arī "kapiņš" būs ne pa jokam kā no vienas tā no otras komandas puses!
loti saubos, ka bus kapins', vienkarsi bus vel 2 nepatikami un iespejams, diezgan smagi zaudejumi, piemeram, 1:6
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-20 19:35, pirms 16 gadiem
allen777 rakstīja: [quote als]
Nu redzi! Arī RD ne jau paslidināties izies tai spēlēs ( kā piem. tas varētu būt "pārbaudes spēlē" ar LM).... Tapēc domāju Omskā būs īstā spriedze un arī "kapiņš" būs ne pa jokam kā no vienas tā no otras komandas puses!
loti saubos, ka bus kapins', vienkarsi bus vel 2 nepatikami un iespejams, diezgan smagi zaudejumi, piemeram, 1:6
Savas prognozes vari likt totiņā! Mani viņas galīgi neinteresē! Kā un kas būs to redzesim ceturtdien un piektdien.....

  -1 [+] [-]

, 2008-10-20 19:37, pirms 16 gadiem
[quote army]
pilnigi piekritu, riktigi sudigi, un bus vel suudigaak, varam sakt gaidit speli majas ar neftehimik, bet ka jau teicu, vaju komandu te nav, ta ka var sanakt visadi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 19:39, pirms 16 gadiem
[quote als]
labak neiesaku uztraukt veltigi nervus, nav verts, zaudes jebkura gadijuma

  -2 [+] [-]

, 2008-10-20 19:41, pirms 16 gadiem
[quote arhivs_x]
Nu beidz tīksmināties: liec toķikā tos savus 1000Ls (varbūt pat ir vērts aizņemties un pielikt vēl klāt), jo peļņa tak 100 % droša?
es netiksminos, bet reali skatos uz notikumiem, bet pelna ir tiesam drosa par visiem 300%

  -1 [+] [-]

, 2008-10-20 19:52, pirms 16 gadiem
Diemžēl nenosedza Štumpelu,Glazačevu un Dalmanu ,rezultātā pa dirsu.
Bet es tak tā lūdzu pirms spēles nosedziet šos večus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-20 20:04, pirms 16 gadiem
Nu ko pēdējais laiks Jūlim salauzt kādu nūju, tikai jautājums pret ko. Je.at pa muguru. Kaut kādā intervijā viņš vismaz pats tā izteicās. Nu laiks no vārdiem pie darbiem. Veiksmi tālāk.

  +5 [+] [-]

, 2008-10-20 20:04, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Kādēļ neizmantojam tradicionālo Latvijas līdzjutēju līdzekli - vainojam tiesnešus!
šito pietaupīsim kārtējam bebru kāsienam

     [+] [-]

, 2008-10-20 20:37, pirms 16 gadiem
aunu bars RD, bledj algas nonemt, uzlikt tadus treninus ka kajas knapi velk un nekadu zelastibu, spelet nejedz, tik vodku riit un pietempties

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 20:42, pirms 16 gadiem
allen tu vēl te
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 20:47, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: šito pietaupīsim kārtējam bebru kāsienam
Asprātis Neesmu dzirdējis Bebru treneri sūdzāmies par tiesnešiem, vēl vairāk, viņš atklāti spējīgs novērtēt spēku samērus un godīgi pateikt, ka Bebri ir vājāki, nevis pasakas stāstīt Pie tam Bebru treneris ir spējīgs atklāti pateikt, ka, ja paši ir piekrituši spēlēt BAČ, tad atrunas par zaudējumiem dēļ nogurdinošajiem pārbraucieniem ir stulbas Pateisībā viens no labākajiem citātiem, ko Berja ir pateicis, dažs labs slovāks to no viņa varētu no viņa mācīties.

     [+] [-]

, 2008-10-20 20:52, pirms 16 gadiem
parādīja mūsu īsto vietu. uz ko gan cerējāt???

     [+] [-]

, 2008-10-20 20:56, pirms 16 gadiem
Būs jāpacīnāsuz šariņu šeit nekas nesanāks.Tomēr pasaule līga nr 2.Nevis kāds Polijas čempis.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 21:01, pirms 16 gadiem
Ka man patik tie lautini kas saka ka nepatik tas ka RD spele KHL, un ka tas grauj Latvijas hokeja saimniecibu un neskatisies sis speles. Bet nezin kapec tas nemazka mera netrauce viniem pec katras speles(it ipasi pec zaudetas, ka jau istam latvietim) pateikt kautkadas dzeligas piezimes un jelibas. Neesat taks tik bailigi un uzreiz pasakat,ka novelat sim klubam pec iespejas atrak izgazties un pazust no zemes virsas, nu pasakat atklati . Nu nepatik kaa spele RD nu neskataties un nebojajat savus nervinus.Ejiet uz LM un Bebru maciem un baudat "augstakas" klases hokeju Latvija, nevajag sevi maitat ar kautkadu nemakulu speles verosanu. Tiem kam tas intereses tie tad lai ar skatas un jut lidzi gan uzvaram gan zaudejumiem.

     [+] [-]

, 2008-10-20 21:09, pirms 16 gadiem
suudiig

     [+] [-]

, 2008-10-20 21:16, pirms 16 gadiem
ir OK.Pa pakaļu,lai zin ka var spēlēt arī savādāk!
Nāks nakamās spēles,būs OK.Labāk lai avantgardam pirmajā dienā,papildlaikā ieliek,un,otrajā papildlaikā arī ieliel !!

     [+] [-]

, 2008-10-20 21:21, pirms 16 gadiem
Rezultats ka redzams pec metieniem kautka nepareizs !!! Metieni: 41:26

  -1 [+] [-]

, 2008-10-20 21:28, pirms 16 gadiem
negribu būt pesimists, bet liekas, ka lēnām tas mūsu ''Dinamo'' iet uz grunti. Ar vārdu ''grunts'' lūdzu saprast tabulas lejas galu!!!!!
būs tas pats, kas pirms 2 gadiem ar BK ''ASK Rīga''- no sākuma sita leišus, bet pēc tam zaudēja visiem pēc kārtas!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 21:49, pirms 16 gadiem
gromkows rakstīja: negribu būt pesimists, bet liekas, ka lēnām tas mūsu ''Dinamo'' iet uz grunti. Ar vārdu ''grunts'' lūdzu saprast tabulas lejas galu!!!!!
bet tas jau ir labi!
netiks play-offos un vismaz uz PČ džeki būs svaigāki

  +1 [+] [-]

, 2008-10-20 21:57, pirms 16 gadiem
Cilvēki, jau pirms sezonas sākuma mums bija jāsaprot ka nebūs RD KHL augšgalā. Komanda tika savākta no nulles, lielu stāru mums nav, kāda komanda ir tāda ir jāpieņem. Nevar vienmēr naivi cerēt, ka RD vinnēs visas komandas. Es toties priecājos ka mūsu bāliņiem ir dota iespēja spēlēt augsta līmeņa hokeju un iespēja kaut cik progresēt. Jaunajiem hokejistiem ir uz ko tiekties utt. UN tadu komentētāju ka allen777 nav vērts klausīties. Tavs pēdējais koment. ir izteikti sekls. NU ja tev ir tāds pesimisms pret komandu un viņas darbu, tad nekomentē šeit jo no tevis šeit nav jēgas.

     [+] [-]

, 2008-10-20 22:00, pirms 16 gadiem
cesars rakstīja: ko Juus te chiikstaat kaa mazi,no kuces pupiem atrauti kuceeni?!

nu man arii nebija schovakar ieplaanots ,ka muuseejie pakaasiis.un veel pa sauso...

juus,taumaki,esiet padomaajuschi,cik daudz veel jaaspeelee.kad sezona beigsies?!


tad ivari un vinju liidziigie ,seezhiet klusu...raujiet kjepaa uz savu lm,kursch sveetdien arii buljbaschu skruuvi savaa pakaljaa sajuta...

dinamo ir un buus lv hokeja labaakais notikumsm schobriid...

iisti fani ir tikai iisti fani...
kad uzvaram,mumsm ir sveetki...kad zaudeejam,mums ir ruugtums.
tachu nekad neuzdroschinaamies nokakaat savus vechus...



paldies...
Tad beidzot ko jēdzīgu ar var izlasīt, a to tikai blusu ķeršana otra kažokā!
Kā var saukt sevi par FANU, ja tad kad komanda zaudē, tad apzākā, a kad vinnē tad ceļ debesīs? Atvainojos, bet te daudzi ir "suņa suda"vērtē!
Džeki spēlē gan vienā, gan otrā komandā un vinne tas, kurš uz doto momentu ir stiprāks un to nosaka daudzi faktori! Nav ko apdirst savējos! Eh.........

  +2 [+] [-]

, 2008-10-20 22:00, pirms 16 gadiem
morfeus rakstīja: Cilvēki, jau pirms sezonas sākuma mums bija jāsaprot ka nebūs RD KHL augšgalā. Komanda tika savākta no nulles, lielu stāru mums nav, kāda komanda ir tāda ir jāpieņem. Nevar vienmēr naivi cerēt, ka RD vinnēs visas komandas. Es toties priecājos ka mūsu bāliņiem ir dota iespēja spēlēt augsta līmeņa hokeju un iespēja kaut cik progresēt. Jaunajiem hokejistiem ir uz ko tiekties utt. UN tadu komentētāju ka allen777 nav vērts klausīties. Tavs pēdējais koment. ir izteikti sekls. NU ja tev ir tāds pesimisms pret komandu un viņas darbu, tad nekomentē šeit jo no tevis šeit nav jēgas.
Daļēji Tev taisnība, pilnīgi noteikti, ka salīdzinot ar tiem resursiem, kas ir citām komandām un tiem, kurus sev norādījis Rīgas Dinamo (visticamāk, ka patiesībā RD nav pat tik daudz, cik viņi norādījuši), rezultāts tiešām ir labs. Pirms sezonas es biju domājis, ka ies daudz smagāk.

     [+] [-]

, 2008-10-20 22:11, pirms 16 gadiem
vechi sanemaas !!!

     [+] [-]

, 2008-10-20 22:14, pirms 16 gadiem
allen777 rakstīja: aunu bars RD, bledj algas nonemt, uzlikt tadus treninus ka kajas knapi velk un nekadu zelastibu, spelet nejedz, tik vodku riit un pietempties
M U D A K S ----- gribētu redzēt kā pats spēlētu----Tevi noteikti bērnu dārza katra grupiņa apspēlētu !!!!

     [+] [-]

, 2008-10-20 22:16, pirms 16 gadiem
sausais atlikums:
18 spēlēs 46 gūti vārti jeb 2,55 vārti spēlē, no kuriem 1,61 gūst leģionāri, 'tātad latvju bāleliņiem uz 13 cilvēciņiem paliek 0,94 goli spēlē, ne pārāk daudz maigi izsakoties

"spēlētājiem" - Dārziņam, Širokovam, Cipulim, Štālam - 1 gols 18 mačos ! Fantastika ! Es ieteiktu Koziolam mainīt algu sistēmu - treknas prēmijas par katru golu uzbrucējam un minimālā alga, ja slidinās

Ģinamkai diemžēl vajag vēl 2-3 labus leģionārus, mūsu leģionāri jau ar nav nekādi monstri - papētiet pērnā gada nhl statistiku - viss būs skaidrs. Tas ko viņi ir izdarījuši tagad ir jau vairāk nekā varēja sagaidīt.

     [+] [-]

, 2008-10-20 22:23, pirms 16 gadiem
morfeus rakstīja: Cilvēki, jau pirms sezonas sākuma mums bija jāsaprot ka nebūs RD KHL augšgalā. Komanda tika savākta no nulles, lielu stāru mums nav, kāda komanda ir tāda ir jāpieņem. Nevar vienmēr naivi cerēt, ka RD vinnēs visas komandas. Es toties priecājos ka mūsu bāliņiem ir dota iespēja spēlēt augsta līmeņa hokeju un iespēja kaut cik progresēt. Jaunajiem hokejistiem ir uz ko tiekties utt. UN tadu komentētāju ka allen777 nav vērts klausīties. Tavs pēdējais koment. ir izteikti sekls. NU ja tev ir tāds pesimisms pret komandu un viņas darbu, tad nekomentē šeit jo no tevis šeit nav jēgas.
PIEKRĪTU Tev. Ir i uzvaras, ir i zaudējumi un tas ir tikai dabiski! Un būsim kopā ar komandu gan uzvarās, gan arī rūgto zaudējuma brīžos!
Vispār man rodas tāds iespaids, ka te tie lielie spriedelētāji paši nav rokā nūju paturējuši un, kur nu vēl uz slidām bik pakustējušies....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-20 22:53, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Bebru treneris Tas, uz kuru Znaroks matom lika uz soliņa, kamēr viņš svarīgi pētīja notikumus laukumā? Ogre var tikai priecāties par viņa panākumu pūru, kurā ietilpst arī astoņi igauņi . Salīzdināt (kaut ne tieši) bebru ceļojumus pa BAČ un Dinamo pa Krieviju iespējams tikai ar viņa lielummāniju
Nu nedzen tuftu - starp citu, Beresņevs arī pussezonu trenēja Habarovskas Amur... tā kā viņam kāda nojausma arī par tiem ceļojumiem ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-20 23:28, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: nu zinu, ka viņš pusgadu ir bijis habarovskā. pēc tam gan viņu ne tuvu tur nav laiduši
a ko tad Tu stāsti, ka Beresņevs nekā nejēdz no tiem ceļojumiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-20 23:50, pirms 16 gadiem
Skatos komentus un kārtējo reizi brīnos - kā Dinamo uzvar, tā visi lielās un priecīgi, lido pa gaisu, Dinamo tāds un šitāds, labs un vēl labāks; līdzko zaudē, tā viss ir slikti, spēlēt nemāk, utt.

Lai gan skaidri ir redzams, ka ar uzbrukumu ir problēmas, tomēr neesam mēs top 3 komanda, kas sitīs visus pēc kārtas. Dinamo ir laba vidusmēra komanda, līdzīgi kā pārējās, manuprāt ~15-17 komandas. MVD ir švakuļi? man neceļās roka tā teikt. Un tas, ka konkrētajā dienā uzvar tā komanda, kurai ir vairāk spēka, mazliet vairāk meistarības un veiksmes - pie tādiem spēku samēriem tas ir tikai normāli! Tāpat kā tas, ka normālām vidusmēra komandām uzvaras mijas ar zaudējumiem. Dinamo sasita Atlantu, kam tas ilgi bija vienīgais zaudējums pamatlaikā. Vai to kāds atcerās? Nu nav šitas atklātais! Latvijas čempionāts Dinamo pirms 20 - 25 gadiem tieši tāpat sitās katrā spēlē, kur varēja uzvarēt un zaudēt ikvienam, jo izteiktu pastarīšu nebija. Pietiek apskatīties NHL rezultātus, kur tāpat kādreiz var pabrīnīties gan par rezultātiem, gan par komandas pārvērtībām 2 - 3 spēļu ietvaros.

     [+] [-]

, 2008-10-20 23:57, pirms 16 gadiem
Kera rakstīja: ... Dinamo pirms 20 - 25 gadiem tieši tāpat sitās katrā spēlē, kur varēja uzvarēt un zaudēt ikvienam, jo izteiktu pastarīšu nebija. ....
nemānies - es tos laikus atceros! katru sezonu bija izteikti pastarīši: citreiz Iževskas Ižstaļ, citreiz Ufas Salavat Julajev (tie gan pamatā spēlēja 1. līgā), Sverdlovskas Automobīlists, Harkovas Dinamo...

     [+] [-]

, 2008-10-21 00:12, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Asprātis Neesmu dzirdējis Bebru treneri sūdzāmies par tiesnešiem, vēl vairāk, viņš atklāti spējīgs novērtēt spēku samērus un godīgi pateikt, ka Bebri ir vājāki, nevis pasakas stāstīt Pie tam Bebru treneris ir spējīgs atklāti pateikt, ka, ja paši ir piekrituši spēlēt BAČ, tad atrunas par zaudējumiem dēļ nogurdinošajiem pārbraucieniem ir stulbas Pateisībā viens no labākajiem citātiem, ko Berja ir pateicis, dažs labs slovāks to no viņa varētu no viņa mācīties.
domāju arī slovāks ir diezgan tolerants izteikumos, nevaino tiesnešus un meklē vainu sevī.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-21 07:57, pirms 16 gadiem
žēl ka pakāsa, pret kazahiem tomēr varēja cīnīties, bet nekas jāturpina spēlēt labu hokeju un gan nāks uzvaras!

     [+] [-]

, 2008-10-21 09:07, pirms 16 gadiem
Kāpēc pie raksta nevar ielikt metienu attiecību?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-21 10:29, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: nemānies - es tos laikus atceros! katru sezonu bija izteikti pastarīši: citreiz Iževskas Ižstaļ, citreiz Ufas Salavat Julajev (tie gan pamatā spēlēja 1. līgā), Sverdlovskas Automobīlists, Harkovas Dinamo...
Manā laikā harkova augstākajā līgā vēl nespēlēja. kad tas bija? 80.gadu sākums? vēl jau bija kazaņas Uricka SK, Minskas Dinamo, bet tas nebija tik izteikti, kaut gan pēc spēka varēja būtu kā šodienas KHL Dinamo Mn vai Vitjaz, kas nesen sasita arī Magņitku. Lai gan rezultāti dažu reizi arī bija graujoši, tāpat kā KHL.

     [+] [-]

, 2008-10-21 10:39, pirms 16 gadiem
Kera rakstīja: Manā laikā harkova augstākajā līgā vēl nespēlēja. kad tas bija? 80.gadu sākums? vēl jau bija kazaņas Uricka SK, Minskas Dinamo, bet tas nebija tik izteikti, kaut gan pēc spēka varēja būtu kā šodienas KHL Dinamo Mn vai Vitjaz, kas nesen sasita arī Magņitku. Lai gan rezultāti dažu reizi arī bija graujoši, tāpat kā KHL.
un kas ir Tavs laiks?
es jau minēju to ilgākā laika posmā - sākumā jau Augstākajā līgā spēlēja tikai 10 komandas, tad 12 un beigās 16. Harkova, Ustjkamenogorska, Toljati, laikam arī Jaroslavļa tad arī tika Augstākajā līgā. Kamēr bija 10 komandas - tradicionāli starp pirmo un Augstāko līgu ceļoja Automobīlists un Minskas Dinamo. Ižstaļ tur nokļuva, kad līga tika paplašināta līdz 12 komandām. Uricka SK gan laikam Augstākajā līgā ne reizi nespēlēja - bija stabila pirmā 6-nieka komanda 1. līgā, bet ne vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-21 10:51, pirms 16 gadiem
Komentēšu dažu švako fanu esportā stilā ___> Pie visa zaudējuma vainojams GK Sperle, nav ne reākcijas ne veiklības, kļūdās, atsit ripu pārāk sev priekkšā, vispār izskatījās visai nedroš vartos, tadu naudu maksāt neparko (ta šis attelojot kad zaudejam), uzvaras gadijuma teksts___> Ja speli izvilka GK ka tas sperle kustas labs pirkums RD sastavam ja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-21 10:57, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: un kas ir Tavs laiks?
es jau minēju to ilgākā laika posmā - sākumā jau Augstākajā līgā spēlēja tikai 10 komandas, tad 12 un beigās 16. Harkova, Ustjkamenogorska, Toljati, laikam arī Jaroslavļa tad arī tika Augstākajā līgā. Kamēr bija 10 komandas - tradicionāli starp pirmo un Augstāko līgu ceļoja Automobīlists un Minskas Dinamo. Ižstaļ tur nokļuva, kad līga tika paplašināta līdz 12 komandām. Uricka SK gan laikam Augstākajā līgā ne reizi nespēlēja - bija stabila pirmā 6-nieka komanda 1. līgā, bet ne vairāk.
Par Uricka SK nav pat ko diskutēte - Ak Bars ir mantinieks, reku info no viņu www
1989/90 Высшая лига, 1 этап I 30 10 4 16 67:99 12 из 16
Переходный высшей и 1 лиг I-II 36 20 5 11 125:105 2 из 10 12
1990/91 Высшая лига, 1 этап I 28 3 7 18 54:95 13 из 15
Переходный высшей и 1 лиг I-II 28 17 6 5 93:72 4 из 15 14
1991/92 Высшая лига, 1 этап I 30 9 4 17 71:92 13 из 16
Переходный высшей и 1 лиг I-II 4 2 1 1 17:10 5 из 16

mans laiks ir tad, kad vairs zem galda nestaigāju Balderi švaki atceros, bet to kā viņš mērķtiecīgi šķīla ar ripu tiesnesim Rīgā par neiedotu bullīti, un šo pēc tam noņēma no kapteiņa, to kaut kā miglu atceros.

     [+] [-]

, 2008-10-21 10:57, pirms 16 gadiem
arhivs X rakstīja: Lai nu paliek ar tiem pastarīšiem, bet stāsts jau ir par to, ka tā sauktās vidusmēra komandas nevarēja braukt pie tiem pastarīšiem ar pārliecību, ka tur nu gan mēs atkal paņemsim savus punktus.
nu tā jau gluži nebija - tas pats Ižstaļ parasti tika diezgan krietni sasists. Pastarīši (parasti 1 vai 2) lielākoties visas spēles arī patēsa. Tāpat kā CSKA parasti visas spēles vinnēja.

     [+] [-]

, 2008-10-21 11:00, pirms 16 gadiem
Kera rakstīja: Par Uricka SK nav pat ko diskutēte - Ak Bars ir mantinieks, reku info no viņu www
1989/90 Высшая лига, 1 этап I 30 10 4 16 67:99 12 из 16
Переходный высшей и 1 лиг I-II 36 20 5 11 125:105 2 из 10 12
1990/91 Высшая лига, 1 этап I 28 3 7 18 54:95 13 из 15
Переходный высшей и 1 лиг I-II 28 17 6 5 93:72 4 из 15 14
1991/92 Высшая лига, 1 этап I 30 9 4 17 71:92 13 из 16
Переходный высшей и 1 лиг I-II 4 2 1 1 17:10 5 из 16

mans laiks ir tad, kad vairs zem galda nestaigāju Balderi švaki atceros, bet to kā viņš mērķtiecīgi šķīla ar ripu tiesnesim Rīgā par neiedotu bullīti, un šo pēc tam noņēma no kapteiņa, to kaut kā miglu atceros.
nja - es kautkā tam PSRS čempim sev to svītru esmu novilcis ar 1988.g. (kad aizgāju armijā) - tāpēc jau laikam arī neatceros...

     [+] [-]

, 2008-10-21 11:08, pirms 16 gadiem
arhivs X rakstīja: Lai nu paliek ar tiem pastarīšiem, bet stāsts jau ir par to, ka tā sauktās vidusmēra komandas nevarēja braukt pie tiem pastarīšiem ar pārliecību, ka tur nu gan mēs atkal paņemsim savus punktus.
Man domāt, ka vēl joprojām arī KHL pie esošiem pastariņiem neviens un neviena nevar braukt ar šādu pārliecibu - sasitīsim un apslidosim uz 1 slidas.

     [+] [-]

, 2008-10-21 11:12, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: nja - es kautkā tam PSRS čempim sev to svītru esmu novilcis ar 1988.g. (kad aizgāju armijā) - tāpēc jau laikam arī neatceros...
A kā Dinamo sudrabu dabūja 1989., to redzēji un izdevās pasekot? Man tas vēl joprojām stāv prātā, kādi gandrīz nereāli nosacījumi piepildījās, lai mūsējie vispār tiktu TOP 8.

     [+] [-]

, 2008-10-21 11:45, pirms 16 gadiem
Kera rakstīja: A kā Dinamo sudrabu dabūja 1989., to redzēji un izdevās pasekot? Man tas vēl joprojām stāv prātā, kādi gandrīz nereāli nosacījumi piepildījās, lai mūsējie vispār tiktu TOP 8.
palabošu, tas bija 1988.g. un to es redzēju

     [+] [-]

, 2008-10-21 12:11, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: palabošu, tas bija 1988.g. un to es redzēju
manī visu laiku bija pārliecība, ka tā bija 88/89.gada sezona un medaļas dabūja 1989.gadā.

     [+] [-]

, 2008-10-21 13:02, pirms 16 gadiem
Kera rakstīja: manī visu laiku bija pārliecība, ka tā bija 88/89.gada sezona un medaļas dabūja 1989.gadā.
ja tas būtu bijis 1989.g., tad es tās play-offu spēles nebūtu redzējis.
ja vēl šaubies - kautvai palasi par Kerču: sporto.lv: Hokejs mainās, Kerčs paliek | Sporto.lv