Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" vadība piedāvā Šupleram jaunu līgumu

Jānis Celmiņš

"Dinamo" vadība piedāvā Šupleram jaunu līgumu
Juliuss Šuplers
Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas "Dinamo" kluba vadība trešdienas tikšanās laikā piedāvājusi komandas galvenajam trenerim Juliusam Šupleram pagarināt līgumu, ziņo portāls diena.lv.

"Jā, man ir piedāvāts jauns līgums, bet pagaidām vēl nav bijusi runa par līguma nosacījumiem," atklāja pats Šuplers.

Skaidrībā būšot, kad "Dinamo" beigs dalību Gagarina kausa izcīņā. “Savas domas neesmu mainījis – labprāt turpinātu darbu Rīgā, bet abām pusēm ir jāsēžas pie sarunu galda un jāatrod kompromiss. Visticamāk, skaidrība būs pēc izslēgšanas spēļu beigām.”

Juliuss Šuplers Rīgas "Dinamo" komandu vada kopš tās atdzimšanas. Pirmajā KHL sezonā komanda izpildīja uzdevumu, iekļūstot Gagarina kausa izcīņā, bet otrajā spējusi pārvarēt Gagarina kausa izcīņas 1.kārtu un kluba vadības izvirzīto uzdevumu treneris un komanda ir izpildījusi.

Jau rīt "Dinamo" aizvadīs pirmo "play-off" turnīra otrās kārtas maču, tiekoties ar Oļega Znaroka vadīto "HK MVD" komandu. Spēles sākums 18.30 pēc Latvijas laika.

Izmantotie resursi:
diena.lv

Vai gribētu redzēt Šupleru vadam Rīgas "Dinamo" arī nākamajā sezonā?

  • 3960

  • 396


  +2 [+] [-]

, 2010-03-18 15:51, pirms 15 gadiem
realais vecis rakstīja: Vot Vītoliņš gan būtu labs .A ko dara Beļauskis ????
Zviedrija trenee

  -2 [+] [-]

, 2010-03-18 15:51, pirms 15 gadiem
Cerēju, ka būs cits treneris, brīžam liekas, ka vinš sevi ir izsmēlis

  -4 [+] [-]

, 2010-03-18 15:53, pirms 15 gadiem
Reāli izsmēlis, vajadzēja baltā zirgā doties pensijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-03-18 15:59, pirms 15 gadiem
Espozito rakstīja: Es nespriedelēju, es hokeju labi pārzinu un nēesmu redzējis nevienu dinamo spēlētāju kurš par Šupleru teiktu, ka viņa vadībā ir pielicis meistarībā, kā piemēram savulaik K. Skrastiņš pie Jurzinova. Uzvarētājus netiesā, bet mani māc šaubas cik treneris komandai ir devis un cik komandu ir cēluši iekšējie motori Ozoliņš un Miķelis.
Jā, jā - pārzinātāji - daudz tādus esmu redzējis!
Ja tu par Miķeli pagājušajā sezonā teiktu - komandas motors, tad es tev piekristu tikai tajā, ka viņš dezsakarā slēpo uz priekšu un atpakaļ, šajā gadā viņš ir būtiski pieaudzis meistarībā, ko parāda viņa statistika - izaugsme sastāv no daudziem faktoriem, bet vispirms to nosaka personīgā vēlme, attieksme, uzticēšanās, protams, arī treneris.

  +5 [+] [-]

, 2010-03-18 15:59, pirms 15 gadiem
Andriuss rakstīja: piekrītu, pie visa kā reālās shēmas tur zīmē nevis Znaroks, bet gan Vītoliņš!!
kur tu tadus murgus izravi?

     [+] [-]

, 2010-03-18 16:02, pirms 15 gadiem
Vai Miķeļa spēles laiks pieaudzis un arī uzticēšanās?

  -1 [+] [-]

, 2010-03-18 16:06, pirms 15 gadiem
realais vecis rakstīja: Ko Znarokam stabilitāte labāka par Šupleru .Pagājošo gadu MVD kur bija?Kā Šupleram un Znarokam gāja Latvijas čempī un Bačā ?Un šogad MVD pārsvarā uz fizisko izbrauc .
znaroks pagajusaja gada jau uzreiz pateica, ka vinam vajadzigi DIVI gadi lai butu rezultats. luks otrais gads ir pienacis un rezultats ir
lai ari ko tu neteiktu darbi runa pasi par sevi, Znaroka MVD ir pasa augsa, bet Suplers kautkur pa vidu, turklat sezonas laika bija ari pasa apaksa. MVD sadi kritumi nav bijusi.
negribu ar tevi strideties, jo redzu ka esi visai ietiepigs cilveks, bet vienkarsi ieteiktu paskatities tabula kur ir MVD un kur ir un kur sezonas laika bija RD. eksperti(nejau tadi ka tu) abas komandas pec sastava sauc par loti lidzigam, taka manuprat ir mulkigi par kautko vel diskutet

  +2 [+] [-]

, 2010-03-18 16:09, pirms 15 gadiem
Ja par treneri nenāk Barijs Smits, tad lai paliek Jūlis.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-18 16:13, pirms 15 gadiem
realais vecis rakstīja: Ko Znarokam stabilitāte labāka par Šupleru .Pagājošo gadu MVD kur bija?Kā Šupleram un Znarokam gāja Latvijas čempī un Bačā ?Un šogad MVD pārsvarā uz fizisko izbrauc .
jā, jā MVD savu fizisko loterijā laimēja un tikai pateicoties tai regulārajā čempī savā konf. dabūja 2. vietu... esi bišku objektīvāks!
un lūdzu nesalīdzini te šo treneru stabilitāti LČ un BAČ'ā ar svaigiem rezultātiem KHL

     [+] [-]

, 2010-03-18 16:13, pirms 15 gadiem
Sezonas vidū rakstīju ka Dinamo var uzlabot situāciju ja Šuplers paliks amatā - man lika mīnusus, tad rakstīju ka Sprukts ir šts cīnītājs un ļoti vajadzīgs komandai-arī bija mīnusi, tad rakstīju lai aizstāvētu Laviņu-tagad abi minētie ir ar labiem plus/mīnus koeficientiem, Sprukts 3 rezultatīvākais komandā, tad rakstīju ka Sandim daudz kļūdas aizsardzībā - nu izskatās ka Sandi vispār nevar aizskart-tas līdzinās svētajam, kaut arī neapšaubu Sanda lielisko komandas vadīšanu kā kapteinim, Sanda labo spēli uzbrukumā vairākumā utt, bet patiešām arī PO spēlēs strap aizsargiem visvairāk bail bija kad laukumā ir Sandis/ka varam zaudēt vārtus/. ceturto PO spēli Sandis vēl noturējās bet 3 spēle bija pilns ar kapteiņa kļūdām aizsardzībā, bet žēl ka viņu uztver tā ka to nu kritizēt nedrīkst-kaut arī ja runā ar parastiem skatītājiem kuri hokeju skatās barā ar alus pudeli sarunājoties utt -tie Sandi pārsvarā uztver kā ideālu, bet starp tiem kuri cītīgi cenšas hokejā pamanīt itin visu ko var seko spēlei ļoti uzmanīgi arī saka ka Sandim kļūdas ir pārāk daudz aizsardzībā un arī atzīst ka ļoti daudzi līzdjutēji tās laikam nevēlas manīt-kļūdās jau visi bet tikai cik bieži.
Arī Hossu kritizēju par spēli aizsardzībā tagad Po cenšas bet nu gadās arī superstulbi gājieni no viņa puses kā piemēram kad izgāja viens pret Ska hokejists bet Hossa aizskrēja mainīties nevis ķēra uzbrucēju/3 spēlē 3 periodā aptuveni 5-6 minūtes pirms spēles beigām/.
Visvairāk vēlos lai Šuplers paliek, Sandis būtu labi ja paliktu, un šeit būtu vienīgā pārmaiņa ko vēlētos no trenera puses-nevajag Sandi mocīt laukmā pa 25 minūtēm-viņš taču bieži izskatās nevis noguris bet pārguris-nespēj tādu slodzi turēt. sandis būtu lielisks uz minūtēm 12-15 laukumā-īpaši vairākumā, vienādos sastāvos varētu būt mazāk, kā kapteinis viņš ir neatsverams, vairāk datrbotos kā komandas uzmundrinātājs, noskaņotājs uz soliņa, strapbrīžos, pirms spēlēm.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-18 16:14, pirms 15 gadiem
Varbūt pēc šīs ziņas spēlētājiem nolaidīsies rokas un nebūs vēlēšanās "tērēties"spēlei pret MVD?

     [+] [-]

, 2010-03-18 16:14, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: znaroks pagajusaja gada jau uzreiz pateica, ka vinam vajadzigi DIVI gadi lai butu rezultats. luks otrais gads ir pienacis un rezultats ir
lai ari ko tu neteiktu darbi runa pasi par sevi, Znaroka MVD ir pasa augsa, bet Suplers kautkur pa vidu, turklat sezonas laika bija ari pasa apaksa. MVD sadi kritumi nav bijusi.
negribu ar tevi strideties, jo redzu ka esi visai ietiepigs cilveks, bet vienkarsi ieteiktu paskatities tabula kur ir MVD un kur ir un kur sezonas laika bija RD. eksperti(nejau tadi ka tu) abas komandas pec sastava sauc par loti lidzigam, taka manuprat ir mulkigi par kautko vel diskutet
nu tieši tā!

  -2 [+] [-]

, 2010-03-18 16:17, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: znaroks pagajusaja gada jau uzreiz pateica, ka vinam vajadzigi DIVI gadi lai butu rezultats. luks otrais gads ir pienacis un rezultats ir
lai ari ko tu neteiktu darbi runa pasi par sevi, Znaroka MVD ir pasa augsa, bet Suplers kautkur pa vidu, turklat sezonas laika bija ari pasa apaksa. MVD sadi kritumi nav bijusi.
negribu ar tevi strideties, jo redzu ka esi visai ietiepigs cilveks, bet vienkarsi ieteiktu paskatities tabula kur ir MVD un kur ir un kur sezonas laika bija RD. eksperti(nejau tadi ka tu) abas komandas pec sastava sauc par loti lidzigam, taka manuprat ir mulkigi par kautko vel diskutet
Ja pēc horoskopa esmu auns .Es nesaku ka Dinamo labāks par MVD .Es tik saku ka Dinamo nevajag Znaroku un pievēršu uzmanību viņa trūkumiem .Ne jau es pieņēmšu lēmumu slēgt ar viņu līgumu. Es uzskatu ka viņš neuzlabos Dinamo meistarību un viss .

  +6 [+] [-]

, 2010-03-18 16:19, pirms 15 gadiem
Sai Babu par treneri

  +1 [+] [-]

, 2010-03-18 16:21, pirms 15 gadiem
Sanāk, ka visas tās Pučes maksas rindiņas par Šupja pēdējo sezonu ir bijušas tukša s.ūda kulšana. Njā.

     [+] [-]

, 2010-03-18 16:24, pirms 15 gadiem
jackass rakstīja: jā, jā MVD savu fizisko loterijā laimēja un tikai pateicoties tai regulārajā čempī savā konf. dabūja 2. vietu... esi bišku objektīvāks!
un lūdzu nesalīdzini te šo treneru stabilitāti LČ un BAČ'ā ar svaigiem rezultātiem KHL
Gribi ar svaigiem -- Paskaties kā gāja čempa beigās MVD un DINāmo , tur tev būs svaigi rezultāti .

  +2 [+] [-]

, 2010-03-18 16:27, pirms 15 gadiem
pacietibu un gan viss buss labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-03-18 16:31, pirms 15 gadiem
Ja ir Jūlis, tad ir cerība arī Hosu nākamsezon redzēt mūsu formā

     [+] [-]

, 2010-03-18 16:36, pirms 15 gadiem
realais vecis rakstīja: Gribi ar svaigiem -- Paskaties kā gāja čempa beigās MVD un DINāmo , tur tev būs svaigi rezultāti .
atkal neesi objektīvs: no trim spēlēm nekādus gala slēdzienus par labu vienam vai otram nevar izdarīt!
tikpat labi varu teikt: "paskaties uz pēdējām trim MVD spēlēm - neviens zāģis!!!"
...visu savu komentāru vietā varēji rakstīt vienu: "Man nepatīk Znaroks!"
tad visiem būtu skaidrs un miers mājās, un neviens pat necenstos ar Tevi diskutēt par šo tēmu...

  -2 [+] [-]

, 2010-03-18 16:39, pirms 15 gadiem
Nedomāju, ka Šuplers būtu jāatstāj. Tas ir tas pats treneris, kura vadībā komanda peldēja pirmos 2 mēnešus. Kas atļāvās visādus, maigi izsakoties, dīvainus izteicienus par savu komandu. Nu šī sezona bija "amerikāņu kalniņi" Dinamo izpildījumā un tā pilnīgi noteikti nebija trenera stratēģija un mērķis. Tātad sezonas mērķis tika sasniegts par spīti tam, ka trenera ieceres nerealizējās. Arī savā finiša sprināt rīdzinieki faktiski nevienu spēli nenospēlēja līdzīgā līmenī. Visas bija tāda šūpošanās ar spilgtiem uzplaiksnījumiem atsevišķās epizodēs. Faktiski izvilkām uz emociju rēķina un cīņassparu. Tas pats bija play-off pirmajā kārtā - emocijas un cīņasspars. Spēle tāda pati, kā visu sezonu, tikai šoreiz spēlētāji cīnījās tiešām visa 60 min, nevis 30 vai 50 min.

Ja nu nevar nevienu citu treneri atrast, tad jau var turpināt, lai tas rūķis tur stāv, vismaz pagaidām, ja ne gluži kaldina komandas panākumus, tad vismaz netraucē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-03-18 16:53, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: No kuruienes tu zini ka pēdējā laika spēļu sasniegumā nav Šuplera nopelna ???
Sasniegumos nopelns ir arī masierim un slidu asinātājam. Manuprāt, trenera nopelnus parāda kaut kāda stabilitāte vai tendences. Lielas svārstības sniegumā un rezultātā sezonā un daudzreiz pat atsevišķu spēļu ietvaros (0:3 -4:3, 3:0-3:4) noteikti neliecina par kaut kādu sistēmu komandā. Vismaz ne tādu sistēmu, kas strādā. Jāskatās uz sezonu kopumā. Protams, ir super vinnēt atsevišķus spēli un sēriju pret spēcīgu komandu, bet ... ja visa sezona iet kā pa celmiem, tad diez vai nākošgad tādā stilā tiksim līdz kaut vai 8.vietai.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-18 16:53, pirms 15 gadiem
Nu spriež pēc beigu rezūltata! Lai kāda sezona nebija, rezūltāts ir! Nākoš sezon obligāti jāspēlē Bukartam , Meijam, Džeriņam vai Cinkam! Centri ir stratēģiski svarīgi visai Latvijai, tāpēc jaizmanto tas ka cinks prot spēlēt centrā! Džerais un Meija ar nekādi juniori vairs nav!

     [+] [-]

, 2010-03-18 16:56, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Sezonas vidū rakstīju ka Dinamo var uzlabot situāciju ja Šuplers paliks amatā - man lika mīnusus, tad rakstīju ka Sprukts ir šts cīnītājs un ļoti vajadzīgs komandai-arī bija mīnusi, tad rakstīju lai aizstāvētu Laviņu-tagad abi minētie ir ar labiem plus/mīnus koeficientiem, Sprukts 3 rezultatīvākais komandā, tad rakstīju ka Sandim daudz kļūdas aizsardzībā - nu izskatās ka Sandi vispār nevar aizskart-tas līdzinās svētajam, kaut arī neapšaubu Sanda lielisko komandas vadīšanu kā kapteinim, Sanda labo spēli uzbrukumā vairākumā utt, bet patiešām arī PO spēlēs strap aizsargiem visvairāk bail bija kad laukumā ir Sandis/ka varam zaudēt vārtus/. ceturto PO spēli Sandis vēl noturējās bet 3 spēle bija pilns ar kapteiņa kļūdām aizsardzībā, bet žēl ka viņu uztver tā ka to nu kritizēt nedrīkst-kaut arī ja runā ar parastiem skatītājiem kuri hokeju skatās barā ar alus pudeli sarunājoties utt -tie Sandi pārsvarā uztver kā ideālu, bet starp tiem kuri cītīgi cenšas hokejā pamanīt itin visu ko var seko spēlei ļoti uzmanīgi arī saka ka Sandim kļūdas ir pārāk daudz aizsardzībā un arī atzīst ka ļoti daudzi līzdjutēji tās laikam nevēlas manīt-kļūdās jau visi bet tikai cik bieži.
Arī Hossu kritizēju par spēli aizsardzībā tagad Po cenšas bet nu gadās arī superstulbi gājieni no viņa puses kā piemēram kad izgāja viens pret Ska hokejists bet Hossa aizskrēja mainīties nevis ķēra uzbrucēju/3 spēlē 3 periodā aptuveni 5-6 minūtes pirms spēles beigām/.
Visvairāk vēlos lai Šuplers paliek, Sandis būtu labi ja paliktu, un šeit būtu vienīgā pārmaiņa ko vēlētos no trenera puses-nevajag Sandi mocīt laukmā pa 25 minūtēm-viņš taču bieži izskatās nevis noguris bet pārguris-nespēj tādu slodzi turēt. sandis būtu lielisks uz minūtēm 12-15 laukumā-īpaši vairākumā, vienādos sastāvos varētu būt mazāk, kā kapteinis viņš ir neatsverams, vairāk datrbotos kā komandas uzmundrinātājs, noskaņotājs uz soliņa, strapbrīžos, pirms spēlēm.
un arī tagad tev mīnusi
Bet kopumā piekrītu tavam domu gājienam,

  +1 [+] [-]

, 2010-03-18 16:56, pirms 15 gadiem
Šupleram ir ģeniāla taktika , ko neviens cits nespēs atkārtot-
maisīt maiņas un likt Hosu 2 maiņās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-03-18 17:07, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: No kuruienes tu zini ka pēdējā laika spēļu sasniegumā nav Šuplera nopelna ???
visa krievija ir pamanijusi, ka musejie pedeja laika visus uzvar del savas nezeligas gribas uzvaret un cinas spara
es nesaku, ka suplers ir slikts treneris, nebut ne, bet vins neder RD komandai. vins nesagatavo speletajus uz parastu regularas sezonas speli ka uz pedejo speli muza.
to var skaidri redzet salidzinot pagajusa un si gada speles. pagajusaja gada nebija nekadas baigas atspelesanas, nebija nekadas tur spitibas pazimes, ka ''mums vajag un mes panemsim lai ari kads butu rezultats''
sogad tas ir. tas daudzas atspelesanas, smaga cina pret SKA. doma ka jūlis ir mainijies? nējau, šogad mumsir ozo, cilvēks kurš sezonas vidū izvilka komandu no s..iem. tieši viņš bija tas, kurš pirms leģendārās spēles ar SKA paņema pie dziesmas visu komandu un sapurināja tā, a atlikušajā sezonas daļā mūsējie no peramajiem zēniem kļuva par skarbajiem večiem
ja ozo nākamgad nebūs (tfu, tfu, tfu) tad ar Šupleru un viņa ''manā komandā nav individuāli spēcīgi spēlētāji'' mūsējie varēs dāvināt 3 punktus pa labi un pa kreisi.
Mums vajadzīgs tāds kadrs kā Znaroks kurš iestājas pr savējiem un intervijas nevis teiks, ka viņam švaka komanda, bet teiks, ka viņam ir lieliska komanda kura iet uz lieliem rezultatiem.
turklāt kamēr mūsējie nav individuāli tikpat spēcīgi kā top klubi, tikmēr ir jaspēlē tāds hokejs ko MVD piekopj Znaroks nevis jāskrien uzbrukumā un jācer, ka beigās iemetīsim par vieniem vārtiem vairāk nekā titulētais pretinieks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-18 17:07, pirms 15 gadiem
Shupis nav slikts treneris, to vinjsh savaa zinjaa divu gadu laikaa ir pieraadiijis! Ir gan savi + un -.
BET vinjsh nav taads treneris ar kuru komanda buutu gatava iet kopaa izluukos, taads komandaa ir tikai Ozo!
Shupis manupraat ir jaamaina tikai lai atsvaidzinaatu asinis, ja vinjsh aizies peec sezonas, tad par vinju runaas pozitiivi un cels debesiis kaa briinumdari ar ko kopaa komanda sasita SKA, visi buus apmierinaati ... taa teikt maakslinieks aizgaaja slavas zeniitaa buudams! Ja paliks, bet naakamas sezonas saakums buus identisks shai, tad treneris tiks iedziits zemee ar suudainu mietu. Vai tas ir vajadziigs? Nee, nevienam tas NAV vajadziigs.
Nomainiis treneri, mainiisies speeleetaaji, mainiisies speeles stils ... buus interesanti, varbuut buus labaak varbuut sliktaak, to nevar zinaat, bet buus savaadaak un tas ir galvenais, jo tikai mainoties var attiistiities un pilnveidoties un ar laiku pacelt Gagarina kausu.
Daudz runaa par to, ka uz RD vajag Znachoku, arii liekas, ka tas nebuutu pareizi, nevajag visas olas tureet vienaa kuliitee, arii ja uz chempi piebrauc treneris no malas, tad ir "svaigo asinju" faktors, tas biezhi vien nospeelee labaak, ja treneris visu laiku ir kopaa ar komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-18 17:21, pirms 15 gadiem
runrens rakstīja: Nu ja! viss atkarigs no nosacijumiem!
Nakmgad vadības uzdevums- Gagarina kausa fināls!
Nosacījums būs paturēt Gagarina kausu vēl uz gadu savā īpašumā...

  +8 [+] [-]

, 2010-03-18 17:22, pirms 15 gadiem
Lai spriestu par Šuplera kompetenci ,būtu jābūt kā minimums tāda paša līmeņa speciālistam.Es diemžēl ,atšķirībā no lielas daļas SC lietotāju,tāds neesmu un tādēļ runāšu par vienkāršākām lietām.Šuplera iespējamo palikšanu vērtēju pozitīvi,jo lai vai kā,bet rezultāts ir.Bez tam ,pie viņa progresē gandrīz visi spēlētāji,pat veterāni ,nemaz nerunājot par Miķeli,Lauri ...........un tas nav tikai Ozoliņa nopelns.Protams var jau būt ,ka pie cita trenera progress būtu vēl lielāks ,bet kā būtu ja būtu,to mēs nekad neuzzināsim.