Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" septembrī bija 6. skatītākā komanda KHL

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Rīgas "Dinamo" septembrī bija 6. skatītākā komanda KHL
Rīgas "Dinamo"
Foto: dinamoriga.lv

Aizvadītajā mēnesī Rīgas "Dinamo" mājas spēles bija sestās apmeklētākās Kontinentālajā hokeja līgā (KHL), bet visvairāk skatītāju nāca uz Sanktpēterburgas SKA mačiem, liecina veiktais pētījums.

Salīdzinot ar iepriekšējās sezonas septembri, tagad šīs sezonas sākumā skatītāju lielākais samazinājums konstatēts Minskā, kas pirms gada bija līdere (14 299), bet šajā septembrī tur uz mačiem nāca vidēji "tikai" 9 192 skatītāji. Savukārt lielākais skatītāju pieplūdums reģistrēts "Arēna Rīga" tribīnēs - pieaugums no 6228 līdz 7614.

KHL maču vidējais apmeklējums gan ir krities - 2012. gada septembrī bija 6 106, bet 2013, gada septembrī vairs tikai 5 664 (samazinājums par 442 skatītājiem). Līgas debitantu "Medvescak" un "Admiral" mačus caurmērā apmeklē attiecīgi 6 456 un 5 225 skatītāji, kas kopumā ir KHL vidējo rādītāju līmenī.

Jāatzīmē, ka oktobra pirmajā pusē Rīgas "Dinamo" mājas spēles klātienē noraudzījās vidēji 8130 skatītāji, kas ir krietni vairāk nekā septembrī.

KHL mājas spēļu apmeklētība septembrī

#komandaskatītāji vidēji mačā
1.Sanktpēterburgas SKA12 175
2.Bratislavas "Slovan"9 967
3.Minskas "Dinamo"9 192
4.Jaroslavļas "Lokomotiv"8 879
5.Omskas "Avangard"8 114
6.Rīgas "Dinamo"7 614
7.Ufas "Salavat Julajev"7 381
8.Čeļabinskas "Traktor"7182
9.Habarovskas "Amur"7 060
10.Novosibirskas "Sibir"6 852
11.Zagrebas "Medvescak"6 456
12.Maskavas "Dynamo"5867
13.Mitišču "Atlant"5 849
14.Ņižņekamskas "Neftehimik"5 250
15.Vladivostokas "Admiral"5 225
...28.Maskavas "Spartak"3 004

Izmantotie resursi:
"Teilnahme" blogs, sports.ru
khl.ru

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-14 15:26, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Nu es tieši tāpēc arī cenšos sēdēt nostāk no visādiem "faniem" - lai nebūtu jāklausās aizlietie mūļi ar saviem saukļiem, "dziesmām" un pārējiem brīnumiem. Ne visi nāk uz hokeju aizdzerties un debīli klaigāt, ir daļa cilvēku, kurus arī pati spēle interesē.

Principā "120 kg" dažus postus augstāk diezgan labi aprakstīja "vidējo Dinamo fanu" - dēļ tā visa aizvien mazāk gribas iet uz hokeju Arēnā.
Jau daļēji atbildēju, bet tikai piebildīšu politnekorekti un pat augstprātīgi - ja nolaistu cenas uz pusi, piemēram, tad tas piesaistītu ARĪ tādu kontingentu un vairāk tautas, kurai tiešām vairāk interesē pieļurbāties un pabraukt, rokas pavicināt, ne pats hokejs.

Koks ar diviem galiem. Nav zināms, vai tas būtu labāk. Tikpat labi tad augstākminētie lietotāji, ieradušies ar savām dāmām 5 min pirms sākuma, nedabūtu NEKĀDAS biļetes, jo minētais kontingents būtu izpircis. Tad atkal būtu slikti

     [+] [-]

, 2013-10-14 15:28, pirms 11 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Krievijaa cilvekiem algas ari ir mazakas. Dazi procenti no iedzivotajiem ir oligarhi-miljonari, bet lielaka dalja dzivo daudz sliktak neka mes. Lidz ar to logiski ka jabut mazaakaam cenaam.
Algas Krievijā jau sen lielākas nekā Latvijā. beidz tuftu dzīt, ja neko nezini!
Pat budžetniekiem - skolotāji, ārsti, poliči, ugunsdzēsēji, armija u.t.t. saņem daudz lielākas algas nekā Latvijā.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-14 15:30, pirms 11 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Vai vari pierādīt vispār, ka Eiropā iespējama peļņa ar hokeju?
- Helsinku HIFK ir labs piemers.
Viens piemērs pa visu Eiropu? Un bez faktiem?
Domā to klubu nesponsorē neviens? un sponsoram tas ir pamatbizness?

  -1 [+] [-]

, 2013-10-14 15:31, pirms 11 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, taisnība jau ir, tikai tā gāze un nafta vēl ir, un Putins prom netaisās. Ja nenotiks revolūcija, tad vēl daudzus gadus Dinamo fans var būt mierīgs.
Krievija ir nestabils, autokrātisks režīms. Aizbrauc uz Krieviju, parunā ar normāliem, izglītotiem cilvēkiem, nevis mūsu vietējo padomju analfabētu atvasēm. Atbalsts Putina režīmam pakāpeniski krītas un Krievijas demokratizācija ir tikai un vienīgi laika jautājums. Turklāt naftas un gāzes cenas nav un nekad nebūs Putina kontrolē. Jebkādi lieli starptautiski satricinājumi vai tehnoloģijas attīstība var nogāzt naftas un gāzes cenas brīvajā kritienā. Un tad arī vienā acumirklī bankrotēs viss KHL.

     [+] [-]

, 2013-10-14 15:35, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Tak cik var?
Vai vari pierādīt vispār, ka Eiropā iespējama peļņa ar hokeju?
Abrags vēl daži saka, ka ir - tik neviens faktus uzrādīt nevar.
Viss Eiropā balstās mecenātismu un sponsorēšanu!
Cita lieta , ka KHL tiek tērēts visvairāk un vai lietderīgi - tā jau KHL daļ un tie kas tērē.
Real un Barca futbolā no kredītiem vien dzīvo un pārmaksā spēlētājus un kropļo tirgu, tur gan viss kārtībā?
Ziemeļamerikā diezko labāk neiet, ja pelna tik Kanādas klubi ar Toronto un Monreālu priekšgalā.
Katrs hokeja, futbola klubs nevienam īpašniekam ir tikai izklaide, ko piedāvā publikai. nevis peļņas avots. Naudu īpašnieki pelna citur.
Tā čīkstēšana par naudas šķiešanos KHL jau ir piegriezusies.
Paskaties uz hokeja klubu apmeklētību un biļešu cenām Šveicē, Zviedrijā, Somijā, Vācijā, malaci.

Turienes klubiem ienākumi ir lielāki par nospiedošu vairākumu no KHL klubiem, bet budžeti ir vairākas reizes mazāki.

Nav runa par peļņu. Runa ir par spēju ģenerēt ienākumus no hokeja, lai nodrošinātu savu darbību.

Ziemeļamerikā lielais vairākums no klubiem vai nu strādā ar peļņu vai pa nullēm. Mīnusos ir tikai NHL izplešanās projekti dienvidos. Un arī tad nav runa par 85% līdzfinansējumu no ASV valdības (kas KHL skaitās veiksmes stāsts).

  -1 [+] [-]

, 2013-10-14 15:41, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Ziemeļamerikā lielais vairākums no klubiem vai nu strādā ar peļņu vai pa nullēm. Mīnusos ir tikai NHL izplešanās projekti dienvidos. Un arī tad nav runa par 85% līdzfinansējumu no ASV valdības (kas KHL skaitās veiksmes stāsts).
kada tev dala ko krievu valdiba finanse? labak lai sportu finanse!
nevis ka ASV , kas karus finanse!
katrai valdibai prioritates, musejie ar tērējās ne pa jokam treknajos gados, īpasi Aizsardzības ministrija - daudz nopelnija ar basi un hokeju? Bet izgruda miljonus.

     [+] [-]

, 2013-10-14 15:45, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Krievija ir nestabils, autokrātisks režīms. Aizbrauc uz Krieviju, parunā ar normāliem, izglītotiem cilvēkiem, nevis mūsu vietējo padomju analfabētu atvasēm. Atbalsts Putina režīmam pakāpeniski krītas un Krievijas demokratizācija ir tikai un vienīgi laika jautājums. Turklāt naftas un gāzes cenas nav un nekad nebūs Putina kontrolē. Jebkādi lieli starptautiski satricinājumi vai tehnoloģijas attīstība var nogāzt naftas un gāzes cenas brīvajā kritienā. Un tad arī vienā acumirklī bankrotēs viss KHL.
Režīma maiņa ir iespējama, lai arī to es pārskatāmā nakotnē neprognozētu. Bet režīma maiņa nenozīmē automātisku demokratizāciju. Tur visādi brīnumi vēl var notikt.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-14 15:47, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Algas Krievijā jau sen lielākas nekā Latvijā. beidz tuftu dzīt, ja neko nezini!
Pat budžetniekiem - skolotāji, ārsti, poliči, ugunsdzēsēji, armija u.t.t. saņem daudz lielākas algas nekā Latvijā.
IKP uz vienu iedzīvotāju Krievijā ir apmēram tāds pats kā Latvijā, Nevienlīdzības līmenis augstāks. Cita lieta Maskava, bet tur jau tieši uz hokeju neiet.

     [+] [-]

, 2013-10-14 15:51, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kada tev dala ko krievu valdiba finanse? labak lai sportu finanse!
nevis ka ASV , kas karus finanse!
katrai valdibai prioritates, musejie ar tērējās ne pa jokam treknajos gados, īpasi Aizsardzības ministrija - daudz nopelnija ar basi un hokeju? Bet izgruda miljonus.
Kāda man daļa? Krievu valdība kropļo visu Latvijas hokeja sistēmu un spraužas Latvijas kultūrtelpā ar saviem naftas miljoniem.

Tieši tādēļ ceru, ka KHL pēc iespējas ātrāk sabruks.

Kas attiecas uz AM, viņi galvenokārt tērējās uz ASK, kas tikai pāris gadus pārauga profesionāla sporta kluba pārmērīgā finansēšanā, kas joprojām ir kauna traips uz AM mundiera. Šie līdzekļi tika nevajadzīgi izšķiesti un šeit tev piekritīs jebkurš, kurš nav agrā bērnībā cietis no izteikta skābekļa trūkuma smadzenēs.

Turklāt viena lieta ir KHL finansēšana kā tāda. Par to var diskutēt, tu vari man nepiekrist, es varu nepiekrist tev.

BET otra lieta ir mēģinājumi apgalvot, ka KHL ir turpat, turpat pelnoša līga, Dinamo Rīga ir biznesa projekts un ka tūlīt KHL apsteigs NHL pēc visiem rādītājiem.

Ja par pirmo varam diskutēt, tad otro bazūnēt var tikai pilnīgi neinformēti pamuļķi vai Kremļa angažēti funkcionāri.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-14 15:51, pirms 11 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Pern videjais apmeklejums uz LM speli bija aptuveni 450-500 skatitaji/spele.
Par radiem butu paklusejis - uz Dinamo spelem doma neiet speletaju radi un pazinas? Un vinus ari pieskaita ka skatitajus, kadel liepajnieku radiniekus neskaitit?

Vel ir verts pieminet ka Dinamo speelee lielaa siltaa Areenaa, nevis parastaa halliitee uz kuru ejot ir silti jaageerbjaas. Un protams, Kolhoza liga ir krietni specigaka par BAC, kur LM pag. sez. speleja. Un visos marketingos Dinamo ieliek Liepajai. Es saprotu ka tads mulkis ka tu to protams nenems vera
Uz kaut kādām štrunta LDZ kausa RD spēlēm, biļetes bija krietni lētakas un arēna bija pilna, ja tādas būtu ikdienā, pie šādiem rezultātiem, būtu vajadzīga lielāka arēna. Ja uz LM spēlēm biļetes maksātu kā uz RD, tad tur būtu 5 nevis 500 skatītāji. Ko tur filozofēt, tāpat skaidrs ka problēma ir biļešu cenās, piedevām vēl septembrī sakarā ar skolas sākumu, visur krītas apgrozijimus.

MnD vienu spēli aizvadija Bobrujskā.

     [+] [-]

, 2013-10-14 15:53, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Algas Krievijā jau sen lielākas nekā Latvijā. beidz tuftu dzīt, ja neko nezini!
Pat budžetniekiem - skolotāji, ārsti, poliči, ugunsdzēsēji, armija u.t.t. saņem daudz lielākas algas nekā Latvijā.
Tā nav taisnība. Piemēram, ierindnieks Krievijā saņem 10 000 rubļus jeb 160Ls, Latvijā kareivis saņem ap 500Ls jeb vairāk kā 3 reizes vairāk! Ja nerubī, neraksti!

  -1 [+] [-]

, 2013-10-14 15:53, pirms 11 gadiem
Prieka par Rigu

Bet nesprotu Maskavu .. CSKA ir legenda . Dimano par tadu top un nekaaa ..

     [+] [-]

, 2013-10-14 15:54, pirms 11 gadiem
negausis rakstīja: Bet režīma maiņa nenozīmē automātisku demokratizāciju. Tur visādi brīnumi vēl var notikt.
Īstermiņā un vidējā termiņā - jā, ilgtermiņā - nē.

Augstāks dzīves līmenis rezultējas interneta pieejamībā, augstākā izglītības līmenī un angļu valodas zināšanās, kas savukārt ir ceļš uz puslīdz atvērtu pasaules uzskatu un pieeju informācijai, kas nav gājusi caur Kremļa propagandas mašinēriju. Neviena diktatūra nevar pastāvēt pie šādiem apstākļiem.

     [+] [-]

, 2013-10-14 15:55, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Nu un kur tagad ir Kharlamovs ar savām dziesmām "Minskai tagad kruta arēna un cilvēki svāvgrūdām iet"? Sākumā bija hajs, bet tagad tikai 2/3 spēj aizpildīt.
Tagad jau arī Minskas Dinamo rezultāti ir maigi izsakoties zemāki!

     [+] [-]

, 2013-10-14 16:00, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Algas Krievijā jau sen lielākas nekā Latvijā. beidz tuftu dzīt, ja neko nezini!
Pat budžetniekiem - skolotāji, ārsti, poliči, ugunsdzēsēji, armija u.t.t. saņem daudz lielākas algas nekā Latvijā.
Un, jā, šīs ir pilnīgas un absolūtas muļķības.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-14 16:04, pirms 11 gadiem
artis12342 rakstīja: Tagad jau arī Minskas Dinamo rezultāti ir maigi izsakoties zemāki!
A kad viņi ir bijuši labi?

  +1 [+] [-]

, 2013-10-14 16:10, pirms 11 gadiem
Poish rakstīja: Tā nav taisnība. Piemēram, ierindnieks Krievijā saņem 10 000 rubļus jeb 160Ls, Latvijā kareivis saņem ap 500Ls jeb vairāk kā 3 reizes vairāk! Ja nerubī, neraksti!
Lai kareivis pie mums sanemtu 500 Ls vinam jabut 25 gadu izdienai!
Nezinu vai ir tadi vispar
Pie mums ir profesionalais dienests - tur obligatais kareivju jeb ierindnieku algas nav korekti salidzinat - salidzini labak virsnieku algas, kur visur ir profesionalais dienests cik pie mums sanem un cik tur
800Ls sanem leitnanti Krievija, mums labi ja majori tik daudz sanem!

     [+] [-]

, 2013-10-14 16:15, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Un, jā, šīs ir pilnīgas un absolūtas muļķības.
slikti zini diemzel!

     [+] [-]

, 2013-10-14 16:16, pirms 11 gadiem
Poish rakstīja: Tā nav taisnība. Piemēram, ierindnieks Krievijā saņem 10 000 rubļus jeb 160Ls, Latvijā kareivis saņem ap 500Ls jeb vairāk kā 3 reizes vairāk! Ja nerubī, neraksti!
algas Krievijā :
recrut.mil.ru
algas Latvijā:
mil.lv

salidzini tad tuftu dzen

     [+] [-]

, 2013-10-14 16:18, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Lai kareivis pie mums sanemtu 500 Ls vinam jabut 25 gadu izdienai!
Nezinu vai ir tadi vispar
Pie mums ir profesionalais dienests - tur obligatais kareivju jeb ierindnieku algas nav korekti salidzinat - salidzini labak virsnieku algas, kur visur ir profesionalais dienests cik pie mums sanem un cik tur
800Ls sanem leitnanti Krievija, mums labi ja majori tik daudz sanem!
Es esmu kareivis ar 7 gadu izdienu un mana alga ir ap 530Ls.
Atkal tu visu esi galīgi garām sarakstījis. Tie 10000 rubļi jau ir profesionālajam dienestam, obligātā dienesta karavīri saņem kādus 10 Ls mēnesī cigaretēm. Lai tu vairs huiņu nerakstītu piedāvāju copy - paste no algu saraksta:
Private: RUB 5,000 ($180)
Sergeant: RUB 6,500 ($230)
Lieutenant: RUB 10,000 ($360)
Major: RUB 11,500 ($410)
Colonel: RUB 13,000 ($470)
Lt.-General: RUB 17,000 ($610)
Col.-General: RUB 20,000 ($720)

     [+] [-]

, 2013-10-14 16:18, pirms 11 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Loti liels kauns par tadiem cipariem. Latvijaa ir tikai 1 profesionals klubs uz 2 miljoniem iedzivotaju (no kuriem ap 800 000 dzivo galvaspilseetaa + vel daudzi no Pierigas), un nieka 7 614 skatitaji videji nak uz speli.

''Labakie fani pasaulee''
Tas tiešām ir ļoti maz uz 8 simti tukstošiem iedzīvotājiem Rīgā+tiem kas piebrauc vel klāt.
Savā laikā RD līdzjutēji smējās ka uz LM spēlēm nāk 700-800 skatītāji, tad rēķinot ka Liepājā ir 70 tūkstoši iedzīvotāji (tagad pat mazāk) iznāk ka LM spēles liepājnieki (tieši liepājnieki, jo atbraucēju bija minimāli) apmeklēja pat mazliet labāk.

     [+] [-]

, 2013-10-14 16:20, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Lai kareivis pie mums sanemtu 500 Ls vinam jabut 25 gadu izdienai!
Nezinu vai ir tadi vispar
Pie mums ir profesionalais dienests - tur obligatais kareivju jeb ierindnieku algas nav korekti salidzinat - salidzini labak virsnieku algas, kur visur ir profesionalais dienests cik pie mums sanem un cik tur
800Ls sanem leitnanti Krievija, mums labi ja majori tik daudz sanem!
Tev ir taisnība.

     [+] [-]

, 2013-10-14 16:21, pirms 11 gadiem
Draugi miljie!
Vai tad zinjas jus neviens neskataties?
Kadi vel 800.000 Riga?? Tur dzivo mazliet pari 500.000 iedzivotaju!
Vel tak salidzinoshi nesen Neka personiga radija sizetu!

     [+] [-]

, 2013-10-14 16:22, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Uz kaut kādām štrunta LDZ kausa RD spēlēm, biļetes bija krietni lētakas un arēna bija pilna, ja tādas būtu ikdienā, pie šādiem rezultātiem, būtu vajadzīga lielāka arēna. Ja uz LM spēlēm biļetes maksātu kā uz RD, tad tur būtu 5 nevis 500 skatītāji. Ko tur filozofēt, tāpat skaidrs ka problēma ir biļešu cenās, piedevām vēl septembrī sakarā ar skolas sākumu, visur krītas apgrozijimus.

MnD vienu spēli aizvadija Bobrujskā.
Jā,zināmā mērā Tev ir taisnība, bet der atcerēties,ka rīdziniekiem piedāvātais produkts arī bija gana labāks.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-14 16:22, pirms 11 gadiem
Nesaprotu tik vienu, ja jau KHL eiropa skaitas labaka liga, tad kapec videjais apmeklejums ir tik mazs??
Un skiet ka Kovi dabushana uz shejieni taustamu labumu KHL nav nemaz devusi!

  +1 [+] [-]

, 2013-10-14 16:27, pirms 11 gadiem
Poish rakstīja: Es esmu kareivis ar 7 gadu izdienu un mana alga ir ap 530Ls.
kareivis 7 gadu izdiena - 308 lati pirms nodoklu nomaksas +100 ires kompensacija + 120 uzturdeva. Kā tu nopelni atlikušo? lidotajs, jurnieks vai spridzinatajs tad esi.
7 gadi par kareivi - tas vien neko labu neliecina par tevi!

     [+] [-]

, 2013-10-14 16:32, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kareivis 7 gadu izdiena - 308 lati pirms nodoklu nomaksas +100 ires kompensacija + 120 uzturdeva. Kā tu nopelni atlikušo? lidotajs, jurnieks vai spridzinatajs tad esi.
7 gadi par kareivi - tas vien neko labu neliecina par tevi!

     [+] [-]

, 2013-10-14 16:32, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kareivis 7 gadu izdiena - 308 lati pirms nodoklu nomaksas +100 ires kompensacija + 120 uzturdeva. Kā tu nopelni atlikušo? lidotajs, jurnieks vai spridzinatajs tad esi.
7 gadi par kareivi - tas vien neko labu neliecina par tevi!
Piemaksa par amatu.
Jebkurā gadījumā saņemu vairāk par ģenerāli Krievijā!

     [+] [-]

, 2013-10-14 16:36, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nesaprotu tik vienu, ja jau KHL eiropa skaitas labaka liga, tad kapec videjais apmeklejums ir tik mazs??
Un skiet ka Kovi dabushana uz shejieni taustamu labumu KHL nav nemaz devusi!
Ļoti vāji strādā klubu mārketings.
Lai piesaistītu skatītājus nepietiek ar hokeju,suvenīru pārdošanu un ēdienu tirgošanu. Nezinu kā šobrīd, bet vienu laiku RU arēnās pat alu bija aizliegts tirgot.
Šai izklaides programmai ir jābūt daudz plašākai. Plus visam pārāk viegli hokejs ir pieejams TV pēc KHL kanāla izveides, kas klubiem atsit ļoti daudz apmeklētājus klātienē.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-14 16:37, pirms 11 gadiem
Poish rakstīja: Piemaksa par amatu.
Jebkurā gadījumā saņemu vairāk par ģenerāli Krievijā!
tas ir labi , ka tā domā Latvijā komandieri veikuši labu propagandu ja tādu tuftu ieborējuši kareivjiem algas viņiem kā ģenerāļiem Krievijā
bet ko var gribēt no kareivja kurš 7 gadus dienestā nosēdējis pat nav saņēmis dižkareivja pakāpi
man visu laiku likās , ka dižkaireivjus dala pa labi pa kreisi pēc gada dienesta armijā

     [+] [-]

, 2013-10-14 16:43, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: tas ir labi , ka tā domā Latvijā komandieri veikuši labu propagandu ja tādu tuftu ieborējuši kareivjiem algas viņiem kā ģenerāļiem Krievijā
bet ko var gribēt no kareivja kurš 7 gadus dienestā nosēdējis pat nav saņēmis dižkareivja pakāpi
man visu laiku likās , ka dižkaireivjus dala pa labi pa kreisi pēc gada dienesta armijā
Ja puisis regulāri pa misijām braukā, tad viņš sametot visu vienā maisā un izvelkot vidējo tiešām vidēji nopelna labāk nekā ģenerālis Krievijā, bet sēžot uz vietas LV ir tiešām kā Tu uzrakstīji. Protams, var dabūt dažādas piemaksas, bet tas nav regulārs ienākumu veids.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-14 16:49, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja puisis regulāri pa misijām braukā, tad viņš sametot visu vienā maisā un izvelkot vidējo tiešām vidēji nopelna labāk nekā ģenerālis Krievijā, bet sēžot uz vietas LV ir tiešām kā Tu uzrakstīji. Protams, var dabūt dažādas piemaksas, bet tas nav regulārs ienākumu veids.
Domā krieviem par dienestu ārzemēs maksā tik pat daudz kā Krievijā?
Mans viens paziņa strādāja Vācijā kaut kādā NATO štābā tur arī pietiekoši labu piķi pelnīja, ne tikai misijā var nopelnīt.
Bet tas nenozīmē ka Latvijā par darbu tu saņem vairāk nekā Krievijā, tas laiks jau sen pagājis, algas Krievijā tagad par tādu pašu darbu ir lielākas nekā Latvijā. Un jau gadus 3-5 kā no Latvijas daudzi brauc peļņā uz Krieviju, īpasi celtniecībā. Var nopelnīt diezgan labu naudu!

     [+] [-]

, 2013-10-14 16:50, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas tiešām ir ļoti maz uz 8 simti tukstošiem iedzīvotājiem Rīgā+tiem kas piebrauc vel klāt.
Kāda ir ši mēraukla, pēc kuras tiek rēķināts un izteikti apgalvojumi daudz/maz?

     [+] [-]

, 2013-10-14 16:56, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Domā krieviem par dienestu ārzemēs maksā tik pat daudz kā Krievijā?
Mans viens paziņa strādāja Vācijā kaut kādā NATO štābā tur arī pietiekoši labu piķi pelnīja, ne tikai misijā var nopelnīt.
Bet tas nenozīmē ka Latvijā par darbu tu saņem vairāk nekā Krievijā, tas laiks jau sen pagājis, algas Krievijā tagad par tādu pašu darbu ir lielākas nekā Latvijā. Un jau gadus 3-5 kā no Latvijas daudzi brauc peļņā uz Krieviju, īpasi celtniecībā. Var nopelnīt diezgan labu naudu!
Par darbu "īpašos" apstākļos (misijā) krievijā piemaksa ir 100% (ierindniekam 160Ls). Latvijas armijā tie ir pie algas klāt 1500Ls (gandrīz 10 reizes vairāk). Atkal tu runā vienu, bet fakti rāda pavisam citu!