Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Bez Eirotūres varētu iztikt

Bez Eirotūres varētu iztikt
Davids Nemirovskis
Foto: COVI

KHL kluba Sanktpēterburgas "SKA" spēlētājs Davids Nemirovskis intervijā Krievijas sporta portālam "www.allhockey.ru" atklāja, ka viņaprāt komandām nav nekādas jēgas spēlēt Eirotūrē.

Spēlētājs izteica domu, ka būtu vairāk jāpievēršas jaunajam Hokeja Čempionu līgas projektam, jāiesaista tajā vairāk komandu "kā futbolā" un jārada lielāka interese par turnīru Eiropā.

Nemirovskis uzskata, ka no Eirotūres nav lielas jēgas, jo tāpat uz pasaules čempionāta vai Olimpisko spēļu laiku izlases tiek komplektētas no NHL klubos spēlējošajiem un, kā izteicās hokejists, varbūt tikai Krievijā kādu interesējot Eirotūres posmi, jo Zviedrijā, Somijā un Čehijā tie nav interesanti skatītājam. Lielajos turnīros tāpat pa lielai daļai šo komandu sastāvā spēlējot NHL profesionāļi.

Runājot par vakardienas spēli un zaudējumu tajā, vienīgo vārtu guvējs "SKA" sastāvā atzina, ka spēle varēja izvērsties arī citādi, ja "Avangard" nebūtu iesituši rezultātam esot 1:1. Savu vārtsargu Nemirovskis negribēja vainot, vien uzsvēra arī Jāgra spēles nozīmīgumu pretinieku komandai un to, ka pret viņu spēlējot ir vienmēr jāuzmanās.

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

     [+] [-]

, 2008-12-11 20:01, pirms 16 gadiem
Pilnīgi piekrītu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-11 20:32, pirms 16 gadiem
Deivids Nemirovskis nav čehu spēlētājs bet kanādietis.
eurohockey.net: David Nemirovsky - player profile and career stats

     [+] [-]

, 2008-12-11 21:29, pirms 16 gadiem
Būs vairāk komandu čempionu līgā - tur arī būs lieliska iespēja sevi pierādīt!

  -1 [+] [-]

, 2008-12-11 21:36, pirms 16 gadiem
Zviedru Elites līga jau arī ar zviedru federāciju karo par to, lai Elites spēlētāji nepiedalītos Eirotūrē.

     [+] [-]

, 2008-12-11 22:18, pirms 16 gadiem
Nu īstenbā man arī liekas, ka jau to izlašu turnīru ir par daudz... Pat PČ varētu notikt retāk. Jo savādāk zūd tādu izlases maču nozīmīgums pat visaugstākajā līmenī. Ja iepriekš, kad finālā uzvarēja tā vai cita komanda par to vārījās vēl ilgi, tad pēc pēdējā PČ vispār visi klusē (iespējams, ka tāpēc, ka uzvarēja "ne tie", bet arī tas neliekas pietiekošs arguments)... . Izlašu mačiem ir jābūt kā svētkiem, kas tiešām ir cīņa par labākaš komandas nosaukumu.

Neslikta, manuprāt, būtu šāda sistēma (4 gadu ciklam):
PČ - katru otro gadu nepāra gados - 1. un 3. gadā
OS - protams, vienreiz 4. gadā.
PČ U-20 (un "uz leju") katru gadu.

PČ tiktu paagstināta likme uz katru spēli, pieaugtu "dērbiju" (Somija-Zviedrija, Kanāda-Krievija, Čehija-Slovākija, [Latvija-Baltkrievija ]) nozīme. Arī PČ tituls būtu prestižāks.

OS būtu kā iespēja revanšēties par 1. un jo vēl vairāk 3. gadā piedzīvotajām neveiksmēm, bet jau "maksimālajā kaujas sastāvā", ar visiem NHLovciem un uz LIELĀS skatuves.

Nu a juniorčempionāti... talatu skates jau vajag katru gadu, tie lai paliek kā ir, taču šo turnīru nozīme un popularitāte palielinātos tādā plānā, ka šis čempionāts būtu katru gadu, kas var peivilināt vairāk Eiropas skatītājus (šis pasākums Ziemeļamerikā ir krietni populārāks nekā Eiropā, jo te ir PČ).

     [+] [-]

, 2008-12-11 22:28, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu īstenbā man arī liekas, ka jau to izlašu turnīru ir par daudz... Pat PČ varētu notikt retāk. Jo savādāk zūd tādu izlases maču nozīmīgums pat visaugstākajā līmenī. Ja iepriekš, kad finālā uzvarēja tā vai cita komanda par to vārījās vēl ilgi, tad pēc pēdējā PČ vispār visi klusē (iespējams, ka tāpēc, ka uzvarēja "ne tie", bet arī tas neliekas pietiekošs arguments)... . Izlašu mačiem ir jābūt kā svētkiem, kas tiešām ir cīņa par labākaš komandas nosaukumu.

Neslikta, manuprāt, būtu šāda sistēma (4 gadu ciklam):
PČ - katru otro gadu nepāra gados - 1. un 3. gadā
OS - protams, vienreiz 4. gadā.
PČ U-20 (un "uz leju") katru gadu.

PČ tiktu paagstināta likme uz katru spēli, pieaugtu "dērbiju" (Somija-Zviedrija, Kanāda-Krievija, Čehija-Slovākija, [Latvija-Baltkrievija ]) nozīme. Arī PČ tituls būtu prestižāks.

OS būtu kā iespēja revanšēties par 1. un jo vēl vairāk 3. gadā piedzīvotajām neveiksmēm, bet jau "maksimālajā kaujas sastāvā", ar visiem NHLovciem un uz LIELĀS skatuves.

Nu a juniorčempionāti... talatu skates jau vajag katru gadu, tie lai paliek kā ir, taču šo turnīru nozīme un popularitāte palielinātos tādā plānā, ka šis čempionāts būtu katru gadu, kas var peivilināt vairāk Eiropas skatītājus (šis pasākums Ziemeļamerikā ir krietni populārāks nekā Eiropā, jo te ir PČ).
Katram sportaveidam ir sava specifika un hokejam nav ne kvalifikacijas ne eiropas chempionati tapec labak, lai spele katru gadu.

     [+] [-]

, 2008-12-11 22:35, pirms 16 gadiem
Juris Miņins

Klau, nesanāktu ka vienam lērumam komandu noteiktos laika posmos būtu baigi maz svarīgo spēļu?

     [+] [-]

, 2008-12-11 22:38, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Juris Miņins

Klau, nesanāktu ka vienam lērumam komandu noteiktos laika posmos būtu baigi maz svarīgo spēļu?
Tip? Man kā reiz liekas, ka PČ tad visas spēles būtu svarīgas (pie tam ir jāpiedomā pie izspēles kārtības).

Bet kkā nesapratu domu... .

  -1 [+] [-]

, 2008-12-11 22:41, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu īstenbā man arī liekas, ka jau to izlašu turnīru ir par daudz... Pat PČ varētu notikt retāk. Jo savādāk zūd tādu izlases maču nozīmīgums pat visaugstākajā līmenī. Ja iepriekš, kad finālā uzvarēja tā vai cita komanda par to vārījās vēl ilgi, tad pēc pēdējā PČ vispār visi klusē (iespējams, ka tāpēc, ka uzvarēja "ne tie", bet arī tas neliekas pietiekošs arguments)... . Izlašu mačiem ir jābūt kā svētkiem, kas tiešām ir cīņa par labākaš komandas nosaukumu.

Neslikta, manuprāt, būtu šāda sistēma (4 gadu ciklam):
PČ - katru otro gadu nepāra gados - 1. un 3. gadā
OS - protams, vienreiz 4. gadā.
PČ U-20 (un "uz leju") katru gadu.

PČ tiktu paagstināta likme uz katru spēli, pieaugtu "dērbiju" (Somija-Zviedrija, Kanāda-Krievija, Čehija-Slovākija, [Latvija-Baltkrievija ]) nozīme. Arī PČ tituls būtu prestižāks.

OS būtu kā iespēja revanšēties par 1. un jo vēl vairāk 3. gadā piedzīvotajām neveiksmēm, bet jau "maksimālajā kaujas sastāvā", ar visiem NHLovciem un uz LIELĀS skatuves.

Nu a juniorčempionāti... talatu skates jau vajag katru gadu, tie lai paliek kā ir, taču šo turnīru nozīme un popularitāte palielinātos tādā plānā, ka šis čempionāts būtu katru gadu, kas var peivilināt vairāk Eiropas skatītājus (šis pasākums Ziemeļamerikā ir krietni populārāks nekā Eiropā, jo te ir PČ).
par PČ - no kuras puses skatās
ja no CAN, RUS, SWE, USA, arī CZE un FIN viedokļa, protams, Tev ir taisnība.
taču, ja paskatās no SUI, SVK u.t.t. (BLR, LAT, līdz, teiksim Francijai vai Slovēnijai) - tad šīs valstis (un to līdzjutēji!) ir maksimāli ieinteresētas, lai PČ būtu katru gadu. Tikai pie šādas formulas (kas "stiprās" valstis nevienmēr savāc optimālo sastāvu):
1) SVK vai SUI ir iespējas pat 4niekā tikt (un SVK pat reiz pie zelta tika!)
2) BLR, LAT, u.c. no 10-16 vietai ir iespējas paķert kādu punktu no TOP6 komandām
3) kas ir ļoti nozīmīgi - "mazajām" valstīm ir iespēja tikt pie PČ rīkošnas, kaut arī Olimpiskajos gados...
Protams, tādām valstīm, kas rangā ir zemu - Jaunzelande, Bulgārija, Dienvidāfrika, u.t.t., nav izdevīgi ka čempis ir katru gadu - finansiālo apsvērumu dēļ.

Savukārt, par OS - man domāt, tā kā OS ir sezonas vidū, tad izlases dalībai tajās vaidzētu veidot pēc tādiem pašiem principiem, kā tas ir futbolā vasaras OS: teiksim, U23 vai U21...
Tas tāpēc, ka OS ir sezonas vidū - neilgi pirms playoffiem (sevišķi jau Eiropas līgās) - vadošie klubi no tā būtu tikai ieguvēji un būtu mazāk konfliktsituāciju par laišanu/nelaišanu uz izlasi. Arī vadošie spēlētāji netiktu pārākdaudz fisiski nodzenāti pirms PO un arī to traumu būtu mazāk.

     [+] [-]

, 2008-12-11 22:42, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tip? Man kā reiz liekas, ka PČ tad visas spēles būtu svarīgas (pie tam ir jāpiedomā pie izspēles kārtības).

Bet kkā nesapratu domu... .
Nu sanāk PČ, OS, PČ, pēc tam laikam tukšums ja pareizi sapratu...OS spēlē 12 komandas....

  +1 [+] [-]

, 2008-12-11 22:44, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Savukārt, par OS - man domāt, tā kā OS ir sezonas vidū, tad izlases dalībai tajās vaidzētu veidot pēc tādiem pašiem principiem, kā tas ir futbolā vasaras OS: teiksim, U23 vai U21...
Tas tāpēc, ka OS ir sezonas vidū - neilgi pirms playoffiem (sevišķi jau Eiropas līgās) - vadošie klubi no tā būtu tikai ieguvēji un būtu mazāk konfliktsituāciju par laišanu/nelaišanu uz izlasi. Arī vadošie spēlētāji netiktu pārākdaudz fisiski nodzenāti pirms PO un arī to traumu būtu mazāk.
beidz OS hokejs tak ir deserts...šo negribētu zaudēt...četrgades turnīrs tomēr

  -2 [+] [-]

, 2008-12-11 22:49, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: beidz OS hokejs tak ir deserts...šo negribētu zaudēt...četrgades turnīrs tomēr
tas deserts sāks pats atšālēties... nesagribēs laist NHL savējos, tad tam sekos KHL, SEL...

     [+] [-]

, 2008-12-11 22:54, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Nu sanāk PČ, OS, PČ, pēc tam laikam tukšums ja pareizi sapratu...OS spēlē 12 komandas....
A tagad sanāk PČ, PČ, PČ, OS-PČ, PČ, PČ, PČ pa vidu vēl kkādas kvalifikācijas, eirotūres utt.

Un OS gan nevajag aiztikt! Kanādas kausu paši kanādieši visai nesmukā veidā "novāca", tāpēc šis ir vienīgais turnīrs, kur var salīdzina't ko reāli var šīs izlases.

Abrags

Man gan liekas, ka tādā gadījumā tādām valstīm kā (it sevišķi) Latvija būtu lielākas izredzes tikt pie sakārtota vietējā hokeja, jo pagaidām federācijai ir viens svarīgs turnīrs gadā... .

     [+] [-]

, 2008-12-11 22:54, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: tas deserts sāks pats atšālēties... nesagribēs laist NHL savējos, tad tam sekos KHL, SEL...
Tad vajag izveidot kādu turnīru, kas tiešām salasītu visus labākos!

     [+] [-]

, 2008-12-11 22:56, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Man gan liekas, ka tādā gadījumā tādām valstīm kā (it sevišķi) Latvija būtu lielākas izredzes tikt pie sakārtota vietējā hokeja, jo pagaidām federācijai ir viens svarīgs turnīrs gadā... .
tad būtu viens svarīgs turnīrs Tevis minētajos termiņos

  -3 [+] [-]

, 2008-12-11 22:59, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Man gan liekas, ka tādā gadījumā tādām valstīm kā (it sevišķi) Latvija būtu lielākas izredzes tikt pie sakārtota vietējā hokeja, jo pagaidām federācijai ir viens svarīgs turnīrs gadā... .
tad federācijai būtu viens svarīgs turnīrs 2 gados ne, ne - PČ ir jābūt katru gadu.
OS varētu piedalīties 8 izlases. Sākt uzreiz ar PO un 3 spēlēs medaļas sadalīt. Ātri, dinamiski un 100% visas spēles būtu izšķirošās.

     [+] [-]

, 2008-12-11 23:03, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tad vajag izveidot kādu turnīru, kas tiešām salasītu visus labākos!
Teiksim Kanādas kausu, kur piedalītos 8 komandas:
Ontario izlase
Kvebekas izlase
Britu Kolumbijas izlase
CentālKanādas apvienotā izlase
ASV izlase
Krievijas izlase
Zviedrijas izlase
Čehijas izlase

  +1 [+] [-]

, 2008-12-11 23:05, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Teiksim Kanādas kausu, kur piedalītos 8 komandas:
Ontario izlase
Kvebekas izlase
Britu Kolumbijas izlase
CentālKanādas apvienotā izlase
ASV izlase
Krievijas izlase
Zviedrijas izlase
Čehijas izlase
Kanādas Kausu NHLovci veiksmīgi prihvatizēja un nedomāju, ka kāds gribēs ar viņiem sieties vēlreiz. Drīzāk tam jābūt IIHF rīkotam turnīram.

     [+] [-]

, 2008-12-11 23:19, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kanādas Kausu NHLovci veiksmīgi prihvatizēja un nedomāju, ka kāds gribēs ar viņiem sieties vēlreiz. Drīzāk tam jābūt IIHF rīkotam turnīram.
nuu, Lipmans belarus jau ir apkāsis reizes 3, bet šamie vēljoprojām Lipmanu nav pasūtījuši...

bet ja nopietni, kam tāds turnīrs kā Kanādas kauss ir vajadzīgs? ZAmerikāņiem? laikam jau nē - tāpat diezvai tas būs nozīmīgāks par SC... krieviem, zviedriem u.c. - jā. līdz ar to tāpat nonākām pie tās pašas Eirotūres, kas īstenībā sevi jau ir pilnībā izsmēlusi... un galu galā izrādās, ka nekas labāks par PČ nav izdomāts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja