Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Naumovs iekļauts Krievijas izlases treneru štābā decembrī gaidāmajā turnīrā

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Naumovs iekļauts Krievijas izlases treneru štābā decembrī gaidāmajā turnīrā
Sergejs Naumovs. Foto: cska-hockey.ru

Krievijas izlase nosaukusi hokejistus un treneru štābu, kas piedalīsies Pirmā kanāla kausā decembra vidū. Kā vārtsargu treneris galvenajam trenerim Aleksejam Žamnovam palīdzēs latvietis Sergejs Naumovs, kuru piesaistīt izlasei vēlas arī Latvijas galvenais treneris Harijs Vītoliņš.

Krievijas Hokeja federācija nosaukusi Krievijas valstsvienības sastāvu gaidāmajā ''Pirmā kanāla'' kausā, kurš no 15. līdz 19. decembrim notiks Maskavā. Krievija šajā turnīrā spēkosies pret Kanādu, Zviedriju, Čehiju un Somiju.

Jau iepriekš tika vēstīts, ka par jauno galveno treneri tika iecelts Aleksejs Žamnovs. Šajā turnīrā par viņa asistentiem strādās Aleksejs Kudašovs, Sergejs Fjodorovs un Sergejs Gončars, bet kā vārtsargu treneris piesaistīts latvietis Sergejs Naumovs. Pēc hokejista karjeras beigām Naumovs sāka vārtsargu trenera karjeru, strādājot vairākās Kontinentālās hokeja līgas komandās kā ''Donbass'', ''Atlant'', ''Lokomotiv'' un Rīgas ''Dinamo''. Tāpat speciālists strādājis Latvijas izlasē. Jau ilgāku laiku Naumovs strādā Maskavas CSKA.

Par bijušā Latvijas izlases vārtsarga piesaisti runājis arī jaunais Latvijas valstsvienības galvenais treneris Harijs Vītoliņš, cerot, ka Naumovs nacionālajai izlasei varētu pievienoties decembrī gaidāmajās pārbaudes spēlēs Šveicē.

Izmantotie resursi:
https://fhr.ru/news/item/85302/

1 2 38 komentāri

  -4 [+] [-]

, 2021-12-06 15:43, pirms 2 gadiem
Serjoga molodčiks! Kāpj pa karjeras kāpnēm!

  -1 [+] [-]

, 2021-12-06 16:35, pirms 2 gadiem
Djadja vova mi s staboi!!!🤡

  +1 [+] [-]

, 2021-12-06 16:42, pirms 2 gadiem
krievi mums visus trenerus noceļ

  -2 [+] [-]

, 2021-12-06 17:05, pirms 2 gadiem
malacis, lepojamies!

  +1 [+] [-]

, 2021-12-06 17:17, pirms 2 gadiem
Tad redzēsim,kuru izlasi izvēlēsies kā rakstā teikts latvietis Naumovs.Es gan nedomāju,ka latviešu valodas zināšanas tevi padara par latvieti.

  +3 [+] [-]

, 2021-12-06 17:33, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Tad redzēsim,kuru izlasi izvēlēsies kā rakstā teikts latvietis Naumovs.Es gan nedomāju,ka latviešu valodas zināšanas tevi padara par latvieti.
Latvijas pilsonība un spēļēšana Latvijas izlasē arī nē? Pa lielam tas būs algas jautājums, domāju, ka Latvijas izlase tur īsti konkurēt nevar.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-06 17:43, pirms 2 gadiem
Tas būs bijis Fjodorva pirksts!

  +3 [+] [-]

, 2021-12-06 17:46, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Tad redzēsim,kuru izlasi izvēlēsies kā rakstā teikts latvietis Naumovs.Es gan nedomāju,ka latviešu valodas zināšanas tevi padara par latvieti.
Te jau pieminēja izlasi, pilsonību, kas, protams negarantē patriotiskumu utt. Bet vai gadījumā Sergejs nebija viens no tiem, kas pabojāja klubu karjeru, steidzoties palīgā izlasei?
Un vai tad šobrīd par latvieti padara vai nepadara darba vieta? Latvijas izlasē cik atceros Naumovs nav bijis, kā treneris un darbs tā kā parasti tiek izvēlēts pēc algas nevis patriotisma. Pēc tavas loģikas visi ekonomiskie migranti uz UK, Vāciju, Skandināviju arī nav latvieši.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-06 17:46, pirms 2 gadiem
Malacis. Var tikai apskaust.. Būt pasaules otrās spēcīgākās izlases sastāvā tas vien ir vau. Lai veicas..

  -1 [+] [-]

, 2021-12-06 17:47, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Tad redzēsim,kuru izlasi izvēlēsies kā rakstā teikts latvietis Naumovs.Es gan nedomāju,ka latviešu valodas zināšanas tevi padara par latvieti.
Netupī. Tu arī strādā tikai savas dzimtas mājas apkārtnē?

  -1 [+] [-]

, 2021-12-06 17:51, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Te jau pieminēja izlasi, pilsonību, kas, protams negarantē patriotiskumu utt. Bet vai gadījumā Sergejs nebija viens no tiem, kas pabojāja klubu karjeru, steidzoties palīgā izlasei?
Un vai tad šobrīd par latvieti padara vai nepadara darba vieta? Latvijas izlasē cik atceros Naumovs nav bijis, kā treneris un darbs tā kā parasti tiek izvēlēts pēc algas nevis patriotisma. Pēc tavas loģikas visi ekonomiskie migranti uz UK, Vāciju, Skandināviju arī nav latvieši.
Naumovs sāka trenera karjeru ģinamo riga un tad bija bija arī izlasē gan U20, gan lielajā. pēc tam gan nav bijis.

  +4 [+] [-]

, 2021-12-06 17:52, pirms 2 gadiem
treneris nav spēlētājs sportā. tāpēc neredzu iemesla tirst virsū Naumovam. kur maksā , tur strādā.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-06 18:19, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: treneris nav spēlētājs sportā. tāpēc neredzu iemesla tirst virsū Naumovam. kur maksā , tur strādā.
Tā ir viņa darīšana,bet nekad nepieņemšu to ,ka žurnālisti Latvijas cittautiešus dēvē par latviešiem.

  +2 [+] [-]

, 2021-12-06 18:29, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Tad redzēsim,kuru izlasi izvēlēsies kā rakstā teikts latvietis Naumovs.Es gan nedomāju,ka latviešu valodas zināšanas tevi padara par latvieti.
A kas ir tas, kas tevi padara par latvieti?

  +1 [+] [-]

, 2021-12-06 18:32, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Tā ir viņa darīšana,bet nekad nepieņemšu to ,ka žurnālisti Latvijas cittautiešus dēvē par latviešiem.
pareizāk laikam būtu teikt Latvijas treneris, Latvijas hokejists u.t.t. nenorādot tautību.
p.s. bet pieņemot straptautisko praksi sportā ieskaitot žurnālistus un komentātājus reti kad kāds lien tādās detaļās par tautību. pārstāv Latviju tātad latvietis. ASV - amerikānis, Krieviju - krievs u.t.t.
pats personīgi neko sliktu neredzu , ja Naumovu nosauc par latvieti.
tā dalīša krievos un latviešos atgādina kremļa politiku.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-06 18:43, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Bet vai gadījumā Sergejs nebija viens no tiem, kas pabojāja klubu karjeru, steidzoties palīgā izlasei?
Cipruss sabojāja, Naumovs drīzāk izglābās no ZAmerikas un paspēja (no ZA joberlīgām aizbrauca jau pēc 30 gadu vecuma) sev sataisīt pat tīri labu karjeru Eiropā.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-06 18:43, pirms 2 gadiem
Te viena daļa gudrinieku i ne miljono daļu savā dzīvē neizdarīs Latvijas labā no tā, ko Naumovs ir izdarījis. Ja kāds to nezina vai neatceras - vai nu nebija vēl dzimis, vai smadzenes nodzēris vai nokurījis.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-06 18:44, pirms 2 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Cipruss sabojāja, Naumovs drīzāk izglābās no ZAmerikas un paspēja (no ZA joberlīgām aizbrauca jau pēc 30 gadu vecuma) sev sataisīt pat tīri labu karjeru Eiropā.
nevis drīzāk , bet noteikti.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-06 18:50, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: nevis drīzāk , bet noteikti.
Latvijā ir divi vārtsargi, kuriem būšana ne tur un ne tad (gan izlasē, gan ZAmerikā) ir pamatīgi ietekmējusi to karjeras līkni - Naumovs un Muštukovs. Nez vai viņi klūtu par superspēlētājiem, taču viņi abi noteikti varētu būt ar labākiem CV.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-06 18:56, pirms 2 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Latvijā ir divi vārtsargi, kuriem būšana ne tur un ne tad (gan izlasē, gan ZAmerikā) ir pamatīgi ietekmējusi to karjeras līkni - Naumovs un Muštukovs. Nez vai viņi klūtu par superspēlētājiem, taču viņi abi noteikti varētu būt ar labākiem CV.
ZA CV abiem diezvai būtu labāks, Eiropā Naumovam solīds. Muštukovs ģinamo riga upuris...Naumovs ģinamā noslēdza un uzsāka labu trenera karjeru varbūt pat Muštukovu nogremdēja

  -1 [+] [-]

, 2021-12-06 19:24, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Te jau pieminēja izlasi, pilsonību, kas, protams negarantē patriotiskumu utt. Bet vai gadījumā Sergejs nebija viens no tiem, kas pabojāja klubu karjeru, steidzoties palīgā izlasei?
Un vai tad šobrīd par latvieti padara vai nepadara darba vieta? Latvijas izlasē cik atceros Naumovs nav bijis, kā treneris un darbs tā kā parasti tiek izvēlēts pēc algas nevis patriotisma. Pēc tavas loģikas visi ekonomiskie migranti uz UK, Vāciju, Skandināviju arī nav latvieši.
Jā, Sergeju negribēja laist palīgā izlasei, kad tā būtu izkritusi no A grupas.
Viņš to lūdza uz trim spēlēm viņu palaist. Viņam pateica, ja aizbrauksi, aizmirsti par turpmāko karjeru amerikā, ceļa atpakaļ nebūs, pie tam viņš nebūt nebija vājā gala vārtsargs. Viņš izvēlējās palīdzēt un atšķirībā no Artūra, vienmēr ja vien nebija trauma centās palīdzēt un nekičojās, kāds viņš kruts.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-06 19:26, pirms 2 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Cipruss sabojāja, Naumovs drīzāk izglābās no ZAmerikas un paspēja (no ZA joberlīgām aizbrauca jau pēc 30 gadu vecuma) sev sataisīt pat tīri labu karjeru Eiropā.
Atkal pasakas sastāstīji. Bet Eiropā viņam lieliska karjera, gan Zviedrijā, gan Krievijā.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-06 19:26, pirms 2 gadiem
Sergejs Naumovs ir Latvijas pilsonis bet nav un nekad nebūs latvietis ,un tas viņam nav vajadzīgs..

  -1 [+] [-]

, 2021-12-06 19:32, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Atkal pasakas sastāstīji. Bet Eiropā viņam lieliska karjera, gan Zviedrijā, gan Krievijā.
Tās ir nevis pasakas, bet 2 dažādi stāsti - viens ir par Sandjego un kalifikāciju uz 2000. gada PČ, otrs - par 2002. gada OS kvalifikāciju Klāgenfurtē.

Pēc tā pirmā sirdi plosošā stāsta, Naumovs vienkārši nomainīja komandu un turpināja spēlēt ZAmerikā kamēr, kā tika stāstīts, Lipmans, saprotot, ka Klāgenfurtē pašam būs jāstājas vārtos, ja neko nedarīs, viņu atvilka uz Eiropu.

     [+] [-]

, 2021-12-06 19:36, pirms 2 gadiem
Tas nav sirdi plošos stāsts, taču tas ir fakts, ka neskatoties neuzko viņš bija gatavs palīdzēt. Un patiesībā, žēl ka daudzi LV fani viņu nenovērtē kā nākās.

  -2 [+] [-]

, 2021-12-06 19:48, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Tas nav sirdi plošos stāsts, taču tas ir fakts, ka neskatoties neuzko viņš bija gatavs palīdzēt. Un patiesībā, žēl ka daudzi LV fani viņu nenovērtē kā nākās.
Tas tiešām ir sirdi plosošs stāsts par to kā sportists, neskatoties ne uz ko, pat iespējamām sankcijām, dodas palīgā izlasei uz PČ kvalifikācijas turnīru... tikai nekas, ka pēc tam atgriežas Sandjego, nospēlē sezonu līdz beigām, vēl plejofos paķer ripas un pēc tam turpina ZAmerikas karjeru ECHL? Tas kaut kā baigi neiederas tai naratīvā.

Par Naumovu - viņam tā braukšana uz izlasi ne tikai neko nemainīja ZAmerikas karjerā, bet beidzot ļāva izrauties no ZA joberlīgām, kurās viņš iestrēga līdz 32 gadu vecumam. Tā bija evakuācija un MEGA lēciens augšup, nevis kaut kāda bojāšana.

Par novērtēšanu gan, protams, jāpiekrīt, taču gan Irbes faktors, gan tas, ka pirmajos elites grupas turnīros viņš nemaz nepiedalījās, veidoja viņa tēlu fanu vidē + viņam izlasē nebija nevienas LIELĀS spēles. Tam pašam Klodānam bija un tas viņu tur fanu atmiņās.

     [+] [-]

, 2021-12-06 19:57, pirms 2 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tas tiešām ir sirdi plosošs stāsts par to kā sportists, neskatoties ne uz ko, pat iespējamām sankcijām, dodas palīgā izlasei uz PČ kvalifikācijas turnīru... tikai nekas, ka pēc tam atgriežas Sandjego, nospēlē sezonu līdz beigām, vēl plejofos paķer ripas un pēc tam turpina ZAmerikas karjeru ECHL? Tas kaut kā baigi neiederas tai naratīvā.

Par Naumovu - viņam tā braukšana uz izlasi ne tikai neko nemainīja ZAmerikas karjerā, bet beidzot ļāva izrauties no ZA joberlīgām, kurās viņš iestrēga līdz 32 gadu vecumam. Tā bija evakuācija un MEGA lēciens augšup, nevis kaut kāda bojāšana.

Par novērtēšanu gan, protams, jāpiekrīt, taču gan Irbes faktors, gan tas, ka pirmajos elites grupas turnīros viņš nemaz nepiedalījās, veidoja viņa tēlu fanu vidē + viņam izlasē nebija nevienas LIELĀS spēles. Tam pašam Klodānam bija un tas viņu tur fanu atmiņās.
SDj viņu negribēja laist prom, jā viņš nospēlēja sezonu, taču kopumā attiecības bija sabojājušas, to zinu no cilvēkiem kuri ija Naumova tuvumā. Tas tā ja Tu to nezināji. Plus, to ka draudēja sankcijas tā arī bija.

Nu īsti nepiekrītu par lielajām spēlēm, gan pret Čehiem 1:1 kad ripu ar mokām iebakstīja, gan Zviedriju pēcspēles metienos un vēl pāris. Viņam bija labas spēles, nu un salīdzināt viņu ar klodānu nu Tu dod

  +4 [+] [-]

, 2021-12-06 19:59, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: ZA CV abiem diezvai būtu labāks, Eiropā Naumovam solīds. Muštukovs ģinamo riga upuris...Naumovs ģinamā noslēdza un uzsāka labu trenera karjeru varbūt pat Muštukovu nogremdēja
Naumovam vienkārši nesanāca tikt pareizā laikā un vietā. Kad viņš bija ZA, tad tur jau bija pilns ar visāda līmeņa kadriem un tajās līgās nevienam viņi baigi neinteresēja. Tas, protams, ir teorētiski, taču atbraucot citā laikā, arī iznākums varētu būt cits.

Muštukovs, tomēr, ir cits stāsts, jo viņš ir viens no tiem 80to gadu pirmās pusē dzimušajiem, kuriem lielais NHL lokauts pačakarēja karjeru. Šajā gadījumā tā pauze starp QMJHL un viņa otro atnāksanu uz ZAmeriku, domāju, nospēlēja galīgi ne viņam par labu. Lai gan tā Ervīns parādīja, ka ECHL līmenī viņš ir labs vārtsargs. AHL gan pie iespējas netika.

  -2 [+] [-]

, 2021-12-06 20:05, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: SDj viņu negribēja laist prom, jā viņš nospēlēja sezonu, taču kopumā attiecības bija sabojājušas, to zinu no cilvēkiem kuri ija Naumova tuvumā. Tas tā ja Tu to nezināji. Plus, to ka draudēja sankcijas tā arī bija.

Nu īsti nepiekrītu par lielajām spēlēm, gan pret Čehiem 1:1 kad ripu ar mokām iebakstīja, gan Zviedriju pēcspēles metienos un vēl pāris. Viņam bija labas spēles, nu un salīdzināt viņu ar klodānu nu Tu dod
Sankcijas utt. viss ir labi, taču viņa ZAmerikas karjerā tas bija non-factor un neko viņa karjerā nemainīja. Ja ap Klāgenfurtes turnīru būtu cita situācija, kas zina cik ilgi viņš vēl pa ZAmerikas zemākajām līgām ņemtos.

1:1 ar Čehiju 2006. gada PČ ievadā vispār nekotējas fanu vidē, būsim godīgi un nevienā "labāko spēļu" aptaujā vai atmiņu vakarā tā bagi neparādās. Pret Zviedriju tie bija tikai pēcspēles metieni un, ar visu momenta nozīmību, tā nav viņa spēle.

Par salidzinājumu - ne es salidzinu, bet redzu ko tauta novērtē. Klodāna sniegums ir ierakstīts Latvijas hokeja fanu atmiņās diezgan pamatīgi. Naumovam tāda veida ierakstu nav.
Slēpts komentārs: flipsider

  +1 [+] [-]

, 2021-12-06 20:10, pirms 2 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Sankcijas utt. viss ir labi, taču viņa ZAmerikas karjerā tas bija non-factor un neko viņa karjerā nemainīja. Ja ap Klāgenfurtes turnīru būtu cita situācija, kas zina cik ilgi viņš vēl pa ZAmerikas zemākajām līgām ņemtos.

1:1 ar Čehiju 2006. gada PČ ievadā vispār nekotējas fanu vidē, būsim godīgi un nevienā "labāko spēļu" aptaujā vai atmiņu vakarā tā bagi neparādās. Pret Zviedriju tie bija tikai pēcspēles metieni un, ar visu momenta nozīmību, tā nav viņa spēle.

Par salidzinājumu - ne es salidzinu, bet redzu ko tauta novērtē. Klodāna sniegums ir ierakstīts Latvijas hokeja fanu atmiņās diezgan pamatīgi. Naumovam tāda veida ierakstu nav.
Nu acīmredzot tas ir lielās masas ne gudrākās prātos. 1:1 tā bija laba spēle, un būsim reāli, ja Naumovs būtu tīrs "latvietis" pret viņu būtu cita attieksme.
Pret Zviedriju nu būsim reāli tā bija skrastiņa spēle tāpat kā pret Šveici... Pilnīg nav nozīmes ka pēcspēles metieni, viņam vismaz bija olas atšķirībā no ūsainā kurš acis turēja ciet
Klodānam nevaru atzīmēt nevienu super labu spēli.

  +2 [+] [-]

, 2021-12-06 20:16, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Nu acīmredzot tas ir lielās masas ne gudrākās prātos. 1:1 tā bija laba spēle, un būsim reāli, ja Naumovs būtu tīrs "latvietis" pret viņu būtu cita attieksme.
Pret Zviedriju nu būsim reāli tā bija skrastiņa spēle tāpat kā pret Šveici... Pilnīg nav nozīmes ka pēcspēles metieni, viņam vismaz bija olas atšķirībā no ūsainā kurš acis turēja ciet
Klodānam nevaru atzīmēt nevienu super labu spēli.
Fani tāpēc ir fani, kuri savus varoņus meklē nevis objektīvā situācijā, bet emocijās. Tāpēc, piemēram, arī Gudļevskis ilgu laiku tika uzskatīts par supervārtsargu, jo, nu, kā - Soči! Kanāda! NHL! utt.

Tam nav nekāda sakara ar objektīvo realitāti. Tāpēc arī saku, ka viena spilgta spēle (Klodāns, Gudļevskis kā piemēri) fanu atmiņās dod DAUDZ lielākus plusus kā vienkārši labs sniegums ilgstošā periodā. Ja vēl tas viss notiek tā kā Latvijas izlasē, kur galvenais jautājums bija "A Irbe būs?", tad daļai noteikti liekas, ka Naumovs jau nu vispār ir/bija so-so.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-06 20:21, pirms 2 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Fani tāpēc ir fani, kuri savus varoņus meklē nevis objektīvā situācijā, bet emocijās. Tāpēc, piemēram, arī Gudļevskis ilgu laiku tika uzskatīts par supervārtsargu, jo, nu, kā - Soči! Kanāda! NHL! utt.

Tam nav nekāda sakara ar objektīvo realitāti. Tāpēc arī saku, ka viena spilgta spēle (Klodāns, Gudļevskis kā piemēri) fanu atmiņās dod DAUDZ lielākus plusus kā vienkārši labs sniegums ilgstošā periodā. Ja vēl tas viss notiek tā kā Latvijas izlasē, kur galvenais jautājums bija "A Irbe būs?", tad daļai noteikti liekas, ka Naumovs jau nu vispār ir/bija so-so.
Nu šajā ziņā Irbi labi atsēdināja Lindstrēms, āss lūpu uzmeta .

Par Gudiju, viņa potenciāls bija ļoti labs, taču psiholoģiski vienā momentā nolūza, žēl, vinam noderētu pastrādāt ar Naumovu. Masaļskis atceros ļoti agrāk vēlējās izlasē Naumovu, jo viņam privāti ir palīdzējis, Gudim noderētu.

Bet jāteic, šosezon kopumā Bratislavā ir saņēmies , šobrīd gan Kanādietis rāda labu sniegumu, cerams Gudis pēc mikrotraumas spēs atpakaļ vārtos vietu izcīnīt

  -1 [+] [-]

, 2021-12-06 20:29, pirms 2 gadiem
Klodānam neviens neatņems spēli pret Kanādu tāpat ka Gudijam.Protams visu cieņu Naumovam,bet nav viņam tādu spilgtu spēļu.Un man diemžēl sāpe ir par 1994 gada neveiksmi PČ B grupā,kad izšķirošajā spēlē pie nospiedoša pārsvara mēs zaudējam Šveicei 1:2 metienu attiecība bija apmēram 13 pret 55 par labu mums un diemžēl Naumovs bija abas ripas ielaidis no tālas distances ņemamus metienus.

  -2 [+] [-]

, 2021-12-06 20:31, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Klodānam neviens neatņems spēli pret Kanādu tāpat ka Gudijam.Protams visu cieņu Naumovam,bet nav viņam tādu spilgtu spēļu.Un man diemžēl sāpe ir par 1994 gada neveiksmi PČ B grupā,kad izšķirošajā spēlē pie nospiedoša pārsvara mēs zaudējam Šveicei 1:2 metienu attiecība bija apmēram 13 pret 55 par labu mums un diemžēl Naumovs bija abas ripas ielaidis no tālas distances ņemamus metienus.
Starp citu, manuprāt, komentārs ļoti precīzi raksturo to ko par Naumovu domā fans-vidējais-ar-stāžu. Un viņam arī nav ko likt pretī (kā tikpat spilgtus pretargumentsu, ne kādus advancētās statistikas aspektus), jo, pa lieliem pīrāgiem, tā arī ir.
1 2 38 komentāri